Partijos, Panevėžys

Povilas Urbšys. Naglio Puteikio „piratų laivas“ kelia bures Panevėžyje

Tiesos.lt redakcija   2015 m. gegužės 20 d. 16:05

154     

    

Povilas Urbšys. Naglio Puteikio „piratų laivas“ kelia bures Panevėžyje

Nuo savivaldos rinkimų nepraėjus nė šimtui dienų Lietuvos Sąrašo keltas kandidatas į Vilniaus miesto merus Seimo narys Naglis Puteikis jau ruošiasi 2016 metų Seimo rinkimams – buria savo įsteigtų visuomeninių rinkimų komitetų ir mažų partijų atstovus į „Puteikio koaliciją“.

Štai kaip praėjusį penktadienį Panevėžyje (Biliūno g. 12) įvykusį naujosios Seimo šturmo grupės kūrimo iniciatyvinės grupės koordinacinį pasitarimą aprašė vietos portalas „Jūsų Panevėžys“.

* * *

* * *

Portalas Tiesos.lt pasidomėjo, ką apie tokius Naglio Puteikio planus naujuoju „piratų komandos“ kapitono amplua spręsti per kelis dešimtmečius susikaupusias Lietuvos valstybės problemas mano jo kolega Povilas Urbšys. Panevėžyje išrinktas Seimo narys iš pradžių buvo linkęs juokauti: „Gal kartais Naglio Puteikio įvaizdžio formuotojai ėmė nebepasitikėti „Dviračio šou“ kūrėjų fantazija ir labai kryptingai siūlo Puteikio personažą paįvairinti naujomis spalvomis? O gal nusprendė tiesiog grėsmingiau iliustruoti per prezidento rinkimus jį išpopuliarinusia „Jūreivio daina“ – nieko nekainuojančiu, sistemos jau sukurtu įvaizdžiu?“

„Žinoma, į Panevėžyje pasakytą Naglio Puteikio Orbi et Urbi – neva jis buriantis „piratų komandą“, kurios tikslas – 2016 metais užimti Seimą – galima, gal net ir reikia pasižiūrėti kiek rimčiau.

Ypač dėl to, kad jis neslepia ambicijos „sujungti mažąsias Centro, Lietuvos krikščioniškosios demokratijos partijas, Lietuvos socialdemokratų sąjungą, Lietuvos Sąrašą, nes nuo šių metų gruodžio 14 d. 2 tūkst. narių neturinčios politinės partijos bus išregistruojamos“.

Paradoksas yra tas, kad dar būdamas TS-LKD frakcijos nariu 2013 metų spalio 7 dieną Naglis Puteikis agitavo ir pats balsavo už pataisas, kurios ir padidino reikalavimą partijoms turėti mažiausiai du tūkstančius narių... Tada jis buvo su tais, kurie, mano manymu, įteisino politiškai nusikalstamą mažųjų partijų sunaikinimą. Be abejo, tuo buvo siekiama dar labiau sustiprinti biudžetinių partijų monopolį Lietuvoje. Ir štai po dvejų metų jis prisistato kaip tų mažųjų partijų gelbėtojas – jei norite išlikti, turite jungtis į koaliciją po Naglio Puteikio „piratų komandos“ vėliava…

Aš nesu sąmokslo teorijų šalininkas, tačiau toks sutapimas atrodo daugiau negu keistai.

Keistai atrodo ir tai, kad Naglis Puteikis naujosios koaliciją subūrimą suvokia būtent kaip „piratų komandos“ sutelkimą... Beje, ankstesniais laikais piratai buvo kur kas „demokratiškesni“ nei Naglio Puteikio buriama koalicija: kaip žinoma iš istorijos, susirinkę piratai patys išsirinkdavo sau kapitoną ir locmaną, o šie ir paskirstydavo likusias pareigybes kitiems. Tačiau Naglio Puteikio „Tado Blindos piratų komandoje“ demokratijos nepalyginamai mažiau – kiek man yra žinoma, tos komandos kapitonu ir būsimos koalicijos vedliu Naglis Puteikis pasiskelbė vienasmeniškai – pats.

Iš portalo „Jūsų Panevėžys“ perpasakotų Naglio Puteikio kalbų Panevėžio susitikime gali susidaryti vaizdas, kad naujai buriamos „piratų komandos“ tikslas – socialinės nelygybės mažinimas… Tarsi piratai buvo ne jūrų plėšikai, o „svieto lygintojai“: juk kitų turtus jie plėšė dėl asmeninio praturtėjimo, ne dėl bendrojo gėrio. Gal dėl to ir būsima „piratų“ koalicija rinkosi patalpose, kurios panevėžiečiams asocijuojasi su veikėju, kuriam sunkiai sekasi politiką atsieti nuo verslo? Kaip žinome, Valstiečių ir žaliųjų partijos Panevėžio skyriaus buvusioji vadovė Gema Umbrasienė nuo šio veikėjo atsiriboti nerado savy jėgų. Dėl to partijos vadovas Ramūnas Karbauskis ir inicijavo Panevėžio skyriaus sustabdymą – tokį šios politikės veikimą partija atmetė kaip svetimą partijos deklaruojamoms vertybėms.

Čia išties verta prisiminti ir paties Naglio Puteikio mėgstamą cituoti šventojo Augustino įžvalgą, kad „valstybė be teisingumo tėra plėšikų gauja“. Negi išties dar kas nors tiki, kad plėšikų gaujos pavyzdžiu subūrus kitą „darinį“ galima valstybėje atstatyti teisingumą?..

Negi tai priimtina Lietuvos Sąrašui, Centro partijai, Lietuvos krikščioniškosios demokratijos partijai, Lietuvos socialdemokratų sąjungai, kitiems nesisteminiams dariniams? Juk toks Naglio Puteikio buriamos koalicijos „piratiškas“ įvaizdis sisteminėms biudžetinėms partijoms yra tikra dovana – dar viena proga išsityčioti iš alternatyvaus pilietinio veikimo. Ar to ir siekia Naglis Puteikis?“

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

skaitiniui       2015-06-2 16:38

Povilo geras darbas - partijų apvalymas: iš partijų išmestos nuograužos, tipo Umbrasienė, Leliukas, Šileikis ir Kukuraitienė. Jie ča matyt visaip ir šmiežia gerb.Povilą. Savo elgesiu jie seniai pademonstravo panieką ne tik politiniams oponentams ar politiniams principams, bet ir savo rinkėjų valiai.

skaitinys       2015-05-31 7:52

Siūlau pamiršti bet kokias iliuzijas dėl Urbšio ir jo judėjimo tikslų ir veiklos. Panevėžyje jau viskas, kas iki rinkimų buvo blogai, tapo geru, į valdžią pakviesti ir priimti tie patys, kurie priiminėjo ir krūtine gynė tuos blogus sprendimus. Jau vsio zakonno. Visos jėgos mestos kėdžių dalybai ir opozicijos išstūmimui iš visų darinių, kur tik pavyksta išstumti.  Antidemokratinis buldozeris burzgia dar garsiau, nei anos, blogos valdžios, kurią visaip dergdamas Urbšys išvedė silpną merą ir silpną komandą į pergalę savivaldoje. Cituokite visą Panevėžio žiniasklaidą. Tai bus tikras siekimas tiesos. Taip pat tai bus liūdna tiesa.

to Lina savaigalio skaitynis       2015-05-29 22:03
P.Urbšys tegul steigia naują partiją.       2015-05-29 20:35

P.Urbšys tegul steigia naują partiją. Koks turėtų būti partijos “Lietuvos sąrašas” pasirinkimas? Ar dalyvauti rinkimuose, ar ne. V.Radžvilo judėjimas “Propatria” (Už Tėvynę) pasirinko visuomeninio judėjimo, o ne ėjimo prie lovio, kuo neišvengiamai pavirsta “kandidatai, tapę deputatais.”. Manyčiau, kad tą patį turėtų daryti ir “Lietuvos sąrašas”, nes dalyvaujant neišvengiamai susitepama ir virstama drakonais. Siūlyčiau LS partiją transformuoti į visuomenininkų sambūrį, o , nes jis jau praėjęs išbandymus ir blogio gundymus, kai dirbo spec.tarnybose, be to jis ir savo kasdiene veikla liudija, kad skirtingai nei kiti politikai, kurie iš esmės yra tuščiai kalbantys populistai, yra doras, išmintingas, taikus, telkiantis, mokantis laimėti rinkimus.

Lina       2015-05-29 11:30

Gema Umbrasienė, kaip garbinga politikė neatsiribojo nuo Leliuko vien dėl Urbšio apkalbų: “kas galėtų paneigt…” Jai, skirtingai nei Karbauskiui, reikia kaltės įrodymų. O dėl Puteikio, tai tegu kuriasi kiek nori tų partijų. Žmonės atsirinks pagal darbus

Seimo rinkimams - griežtas ne        2015-05-28 19:50

Šviesuolius ir grynuolius telkiantys Lietuvos sąrašo tkri visuomenininkai neturėtų eiti į rinkimus. Tegul tai daro profesionalūs politikai, tokie kaip Seimo narys gerb.Povilas Urbšys.
Lietuvos sąrašas tegul lieka visuomenininkų puoselėtoju, kuris puoselėtų vertybėmis. Nes jei LS eis į rinkimus, tai neišvengiamai turės daryti nuolatinius kompromisus su sąžine taip nuvertindami ir žemindami tikro visuomenininko vardą.

Kartoju klausimą Kritikui Pikčiurnai       2015-05-27 18:57

Atsiprašau, ne aš Kritikas Pikčiurna, o aš norėjau adresuoti klausimą Kritikui Pikčiurnai. Tad kartoju klausimą Kritikui Pikčiurnai: matau iš jūsų komenatarų, kad esate iš Puteikio komandos? Gal apmokamas padejėjas? Ar tik apsimestinis “visuomenininkas”? Neblogai tas Jūsų Puteikis aprūpino jus - savo “visuomenininkus”, o iš tikrųjų tai gerai apmokamų Seimo narių padėjėjų komandą algomis, dabar matau, ta komanda atidirbinėja. Tik klausimas - kas moka Puteikiui? Ar jis dirba “iš idėjos”? Atsakykit sau ir mums, tik neskaitykite mūsų naivuoliais, nerašykite “ant durniaus”...

Kritikas Pikčiurna        2015-05-27 18:48

Matau iš jūsų komenatarų, kad esate iš Puteikio komandos? Gal apmokamas padejėjas? Ar tik apsimestinis “visuomenininkas”? Neblogai tas Jūsų Puteikis aprūpino jus - savo “visuomenininkus”, o iš tikrųjų tai gerai apmokamų Seimo narių padėjėjų komandą algomis, dabar matau, ta komanda atidirbinėja. Tik klausimas - kas moka Puteikiui? Ar jis dirba “iš idėjos”? Atsakykit sau ir mums, tik neskaitykite mūsų naivuoliais, nerašykite “ant durniaus”...

to Kritikas Pikčiurna        2015-05-25 22:02

Pakartotinai prašau išvardinti Grybauskaitės ir Puteikio skirtumus pagal jų požiūrį į SAVE ir SAVO valdžios galių suvokimą.

Kritikas Pikčiurna        2015-05-25 21:32

Dėl “Lietuvos sąrašo” partijos plėtimosi ir jungimosi.

Aš labai pritariu augimo, plėtros ir jungimosi su kitais idėjai. Tik jungtis reikia ne dėl skaičiaus, ne dėl valdžios. Tai daryti reikia programiniu ir vertybiniu pagrindu ir neprarandant tapatybės bei tęstinumo.
Kuo toliau, tuo labiau man patinka “Lietuvos sąrašo” pavadinimas.
Visų pirma, kaip politinis darinys mes kalbame apie Lietuvą ir tuo pačiu pasisakome už valstybės, jos teritorijos, tautos bei jų istorinį tęstinumą, tolesnę istorinę raidą, tapatybės išsaugojimą, nesikėsindami į kitų tokias pat vertybes. Kita vertus, “sąrašas” žymi jungiantį, integruojantį vaidmenį, tačiau leidžia išsaugoti jo narių tapatybę bei individualybę.
Į sąrašą galima įjungti ir kitą savarankišką politinį ar visuomeninį darinį ir pavienį asmenį ar politiką ir visi jie vienodai gali ne tik bendradarbiauti, bet ir išlikti savimi, neištirpti.
Toks vertikalus ir horizontalus integruojantis vaidmuo yra labai svarbus.
Kokios kitos partijos pavadinimas turi tokius vertingus bruožus? Kuo skiriasi Lietuvos konservatoriai, socialdemokratai, liberalai ar centristai, ar net pramoninkų, moterų ar pensininkų partijos, net nacionalistai,  nuo panašių politinių jėgų kitose ES šalyse ar Pasaulyje? Nebent tuo, kad Lietuvoje nacionalizmas gali būti tautiškas ir todėl gali būti švelnesnis, gynybinis, ne agresyvus bet saugantis, tačiau net toks jis negali jungti kitokios kilmės Lietuvos piliečių ir tikrų jos patriotų.
Todėl, mano manymu,  “Lietuvos sąrašo” pavadinimą, jungiantis su kitais, primygtinai būtina išsaugoti.
Ne tam, kad ką nors primestume kitiems ar jiems vadovautume, veržtumės į valdžią, bet tam, kad išsaugotume, stiprintume ir vystytume visiems bendras vertybes, kad vienytumės po Lietuvos vėliava.
Kaip dažnai mėgsta šaukti Petras Grąžulis - Už Lietuvą...! Tik mums reikia ne šūkauti, bet tai įgyvendinti.
Mielieji, kam nesvetimos šios vertybės, pabandykime savyje atrasti šviesesnę ir laimingesnę Lietuvą ir teįsikūnija mūsų Tautiškos giesmės žodžiai. Laukiame Jūsų.

P.S.: Dėl priekaištų, kad kviečiu ne savo valia ir neturiu įgaliojimų.
Tik išsakiau savo samprotavimus, o kviesti ar nekviesti nesu niekieno įgaliotas ir net būtų klaida. Aš tik išsakiau lūkestį apsispręsti veikti kartu. Tai tas, kuris jaučiasi piliečiu ir ieško su kuo kartu veikti turi išsiaiškinti kas jam yra primtinesnis ir su kuo eiti kartu. Politika - ne pokylis ir ne šventė, kur šeiminkai kviečia. Tai, pirmiausiai, yra valia ir asmeninė atsakomybė. Ar ne už tai mes peikiame “sistemą”, kad ji yra neatsakinga ir abejinga kenčiantiems ir atstumtiems?
Valstybėje negali būti nereikalingų - juk visi esame Lietuvos vaikai.


P.P.S.: dėl mano nuomonės apie N.Puteikį.
Manau, kad N. Puteikis yra savarankiškas politikas, kaip ir LS yra savarankiška partija. Prezidento ir savivaldybių rinkimuose šios dvi politinės jėgos vieną kita palaikė, neformaliai bendradarbiavo bet nesusitapatino. Tas bendradarbiavimas buvo vaisingas ir davė pozityvių rezultatų, nors kilo ir tam tikrų taktinių nuomonių bei veikimo skirtumų ir tai natūralu, siekiant išlaikyti savo tapatybes. Laikas parodo, kas ir kada buvo labiau teisus. Juk demokratija garantuoja teisę net į kraštutinę nuomonę ir į iniciatyvą, svarbiausia, kad rezultatai būtų pozityvūs.
Blogiau yra, kai viešoje ir komentarų erdvėje skleidžiamos neargumentuotos išskirtinai negatyvios nuomonės bei gandai ir jie yra tiražuojami. Apie nieką nereiktų spręsti iš nuogirdų, ypač piktų ir peikiančių. O jei kyla abejonių, asmeniškas pabendravimas su tuo ar kitu politiku, gali atskleisti daug daugiau nei ilgi traktatai. Juk pilietiškumas prasideda nuo iniciatyvos ir pastangų bent jau pasiaiškinti kas yra kas ir ko siekia. O tada galima apsispręsti su kuo yra pakeliui, bent jau iki artimiausio kampo…

Kritikas Pikčiurna        2015-05-25 21:27

Dėl “Lietuvos sąrašo” partijos plėtimosi ir jungimosi.

Aš labai pritariu augimo, plėtros ir jungimosi su kitais idėjai. Tik jungtis reikia ne dėl skaičiaus, ne dėl valdžios. Tai daryti reikia programiniu ir vertybiniu pagrindu ir neprarandant tapatybės bei tęstinumo.
Kuo toliau, tuo labiau man patinka “Lietuvos sąrašo” pavadinimas.
Visų pirma, kaip politinis darinys mes kalbame apie Lietuvą ir tuo pačiu pasisakome už valstybės, jos teritorijos, tautos bei jų istorinį tęstinumą, tolesnę istorinę raidą, tapatybės išsaugojimą, nesikėsindami į kitų tokias pat vertybes. Kita vertus, “sąrašas” žymi jungiantį, integruojantį vaidmenį, tačiau leidžia išsaugoti jo narių tapatybę bei individualybę.
Į sąrašą galima įjungti ir kitą savarankišką politinį ar visuomeninį darinį ir pavienį asmenį ar politiką ir visi jie vienodai gali ne tik bendradarbiauti, bet ir išlikti savimi, neištirpti.
Toks vertikalus ir horizontalus integruojantis vaidmuo yra labai svarbus.
Kokios kitos partijos pavadinimas turi tokius vertingus bruožus? Kuo skiriasi Lietuvos konservatoriai, socialdemokratai, liberalai ar centristai, ar net pramoninkų, moterų ar pensininkų partijos, net nacionalistai,  nuo panašių politinių jėgų kitose ES šalyse ar Pasaulyje? Nebent tuo, kad Lietuvoje nacionalizmas gali būti tautiškas ir todėl gali būti švelnesnis, gynybinis, ne agresyvus bet saugantis, tačiau net toks jis negali jungti kitokios kilmės Lietuvos piliečių ir tikrų jos patriotų.
Todėl, mano manymu,  “Lietuvos sąrašo” pavadinimą, jungiantis su kitais, primygtinai būtina išsaugoti.
Ne tam, kad ką nors primestume kitiems ar jiems vadovautume, veržtumės į valdžią, bet tam, kad išsaugotume, stiprintume ir vystytume visiems bendras vertybes, kad vienytumės po Lietuvos vėliava.
Kaip dažnai mėgsta šaukti Petras Grąžulis - Už Lietuvą...! Tik mums reikia ne šūkauti, bet tai įgyvendinti.
Mielieji, kam nesvetimos šios vertybės, pabandykime savyje atrasti šviesesnę ir laimingesnę Lietuvą ir teįsikūnija mūsų Tautiškos giesmės žodžiai. Laukiame Jūsų.

P.S.: išsakiau savo samprotavimus, o kviesti ar nekviesti nesu niekieno įgaliotas ir net būtų klaida. Aš tik išsakiau lūkestį apsispręsti veikti kartu. Tai tas, kuris jaučiasi piliečiu ir ieško su kuo kartu veikti turi išsiaiškinti kas jam yra primtinesnis ir su kuo eiti kartu. Politika - ne pokylis ir ne šventė, kur šeiminkai kviečia. Tai, pirmiausiai, yra valia ir asmeninė atsakomybė. Ar ne už tai mes peikiame “sistemą”, kad ji yra neatsakinga ir abejinga kenčiantiems ir atstumtiems?
Valstybėje negali būti nereikalingų - juk visi esame Lietuvos vaikai.

Rėksniai ir demagogai vienijasi prieš Grb.P.Urbšį       2015-05-24 20:08
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Puteikis nuo seno garsėja kaip itin agresyvus       2015-05-24 20:03
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Jo...       2015-05-24 19:33

Reikia suvienyti Lietuva,kad isvogta valstybe ant savo peciu atkurtu zemiau skurdo rybos gyvenantys vergai uz centus.Eu minimumas 1000eu Lietuvoje 1000lt.Kainos daug kur eu valstybese mazesnes.Grazu net zalia akyse!

O kur Urbsys yra nuleides inkara?       2015-05-24 19:29

As numanau o jus????

2 to kritikas Pikčiurna       2015-05-24 18:01

“Kai nesisteminės partijos priverstos ,,komplektuotis” dėl išlikimo, o ne dėl vertybių, tai jos anksčiau ar vėliau taps sisteminių partijų klonu”.
Apie ką kalbame? Apie kokius komplektavimusis? Kiek tos partijos-gnomai turi aktyvių narių? Ne daugiau nei Snieguolė nykštukų. Ką tie gnomai gali pasiekti su tokia sauja narių? Kokios vertybės su tokiais nykštukų skyriais? Ar yra skyriai? Jaučiu nėra. Tas jūsų Puteikis kaip Snieguolė mieganti. Kai pamatys kad tos partijos tik tušti kevalai pabus iš letargo ir bėgs neatsigręždamas, nes tik laiką gaišta.
O kiek Lietuvos sąrašas turi aktyvių narių? O kiek skyrių? Glušpetrių darbas, monkės biznis tas mažų partijų jungimas. Ar jos yra ar jų nėra, niekas niekur nesikeičia. Kas žino kokias vertybesdabar tos partijos atstovauja? Tik jų vadai su aktyvu, o ar rinkėjai api tai ką nors girdėjo? Nieko. Todėl ir renka sistemines, nes ten ne po dvylika narių, o po kelis tūkstančius.

Kritikas Pikčiurna -> 2015-05-24 0:21       2015-05-24 17:47

Leiskite paklausti, kodėl vieną politiką reikia supriešinti su kitu ir kam tai yra naudinga?
Juk Seime, kol kas yra net 141 vieta ir ten gali puikiai rasti savo vietą visi, kurie vieni kitus papildo ir mažaiausiai susipriešina. Jei vienas žadina, kitas telkia, trečias mankština, ketvirtas įsiklauso… ir visi kartu ieško valstybei bei tautai, o ne kažkokiai gaujai, geriausio sprendimo? Argi tam reikia kiekvieną apipilti kritika ar pamazgomis?
Kai nori rasti kokiu nors atdžvilgiu geriausią, reikia lyginti geriausias savybes, pranašumus.
Kai ieškai kituose blogiausių bruožų, pirmoje vietoje išvardini blogiausius ir geriausieji lieka toli šešėlyje. Ar ne todėl vieningai skundžiamės, kad tarp mus “atstovaujančių” nebėra gerų?
Politika yra kompromiso ir pozityvo, kuris mus jungia, paieška. Taip nejučia tampama bendruomene ir tauta.
O jei elgtis priešingai ir sėti nepasitikėjimą bei įtarimus, taip galima sugriauti net tvirčiausią šeimą, ne tik valstybę.

Kritikui Pikčiurnai       2015-05-24 0:21

palyginkiti Puteikio ir Urbšio kalbėjimą.
Kad ir dėl sisteminių partijų ar Grybauskaitės ir pamatysite, koks Puteikis skystas - vien piaras.
O dar žinant, kad tas Puteikio kalbas rašo kiti, išvis atrodo nepalyginama.

to Ne Panevėžys, bet iš Lietuvos        2015-05-23 22:52

Tai kas tie ,,garbingi Sąjūdžio žmonės”, kuriuos atstumė Urbšys?

to Kritikas Pikčiurna        2015-05-23 22:48

Pagrindą politikos paraštėse esančių organizacijų vienijimosi iniciatyvai N. Puteikis gavo Seimui priėmus jo aktyviai remtą sumanymą, kad politinei partijai registruoti turi būti sutelkta ne 1 tūkst., bet 2 tūkst. narių. Toks reikalavimas įsigalios nuo šių metų gruodžio 15-osios, o per likusius iki to šešis mėnesius padvigubinti narių skaičių „mažiukai“ vargu ar sugebės.

„Šiuo metu KDP, CP, LSS ir „Lietuvos sąrašas“ turi po tūkstantį narių, o po gruodžio 15-osios, jeigu šios partijos nepriims atitinkamų sprendimų, jų nebeliks. Todėl kviečiu šias partijas vienytis: būtų logiška, kad jos pasiskirstytų poromis ir susijungtų, tada po gruodžio 15-osios atsirastų dvi partijos, turinčios reikalaujamą narių skaičių. Paskui jos galėtų tapti koalicijos partnerėmis, ir mes visi kartu eitume į Seimo rinkimus. Pretenduočiau stoti į vieną susijungusių partijų, bet noriu pirma pažiūrėti, kurios nuspręs išlikti ir toliau dalyvauti politiniame gyvenime, nes kai kurios iš jų gali neišlaikyti komplektavimosi egzamino. Jei viskas pavyks, pretenduočiau vadovauti partijų koalicijai Seimo rinkimams“, - LŽ teigė N. Puteikis.


Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/lietuvoje/visuomenininkai-n-puteikis-griauna-vertybes/202301
© Lietuvos žinios

 

 


Kai nesisteminės partijos priverstos ,,komplektuotis” dėl išlikimo, o ne dėl vertybių, tai jos anksčiau ar vėliau taps sisteminių partijų klonu. Nesisteminis lyderis, kuris save suvokia kaip neišvengiamą duotybę - anksčiau ar vėliau taps sistemos puoselėtoju. Taip kaip iš ,,nesisteminės” Grybauskaitės kokono išsiskleidė sistemos matrona.

 

 

Prašau išvardinti Grybauskaitės ir Puteikio skirtumus pagal jų požiūrį į SAVE ir SAVO valdžios galių suvokimą.

 

 

 

Argi ne visų neabejingų ir šviesių žmonių pareiga ne stovėti po medžiu, bet savo aktyviu veikimu neleisti ,,nesisteminiams” manipuliatoriams pasinaudoti šiuo piliečių pakilimu?

Kritikas Pikčiurna       2015-05-23 19:20

Man kyla keletas esminių klausimų, ne dėl formos, bet dėl turinio:
1. Ar yra Lietuvoje atskirtis ir ar ji mažėja?
2. Ar Lietuvoje tebegalioja principas: trys lietuviai - penkios partijos?
Ar partija, kuri turi tik iškabą ir kelis pretendentus į valdžią, turi kokį nors politinį svorį?
O gal nykštukinės patijos tėra demokratijos figos lapelis, skaldantis sisteminių nusikaltėlių opoziciją?
Partijos narių skaičiaus didinimas smogia vieno lyderio “partijoms” - gali neužtekti “sotrapų”.
3. Ar Lietuvoje neįsivyravo nusivylimas, apatija ir išsibėgiojimo nuotaikos?
Ar blogai, kai provokuojantys šūkiai ir nuolatinis bendravimas su žmonėmis žadina jų pilietiškumą? Ar yra kenksmingas Lietuvos atsinaujinimui? Nejaugi bandymas suvienyti įvairius politinius darinius vienam, svarbiausiam ir artimiausiam tikslui, kad piliečiai pagaliau pajustų, kad jie gali ir moka kartu veikti yra blogai? Juk aktyvius ir veikiančius yra sunkiau apgauti, nei miegančius… Kitas reikalas, kad tikslai turi būti pamatuoti ir tarnautų viešam bendram reikalui.
Ar Povilas Urbšys ir jo šalininkai ne apie tai visada kalba, tik jis jau spėjo apsikrėsti Seime įsivyravusia politkorektiškumo bacila. Argi jei melagį, vagį, sukčių ar demagogą nepavadinus jo tikru vardu, jis nebedarys šių nusikaltimų? Tai kam tada reikalingi teismai? Juk jų verdiktai skamba labai ne politkorektiškai. Ar politikui leista pasakyti daug daugiau, nei teismui? Jis privalo ne tik kviesti bendram darbui, jis turi ir provokuoti.
Argi ne visų neabejingų ir šviesių žmonių pareiga ne stovėti po medžiu, bet savo aktyviu veikimu neleisti šiam piliečių pakilimui virsti anarachija, kad juo vėl nepasinaudotų nauji manipuliatoriai bei aferistai?
Kol nėra bendruomenės, partijos, kareivių, nėra ir lyderių, nes nėra ką vesti.
Jei nepatinka Nagrio Puteikio provokuojanti retorika, tai pradėkite kalbėti solidžiau ir įtikinamiau. Kas jums trukdo? Užsiaugintas “autoritetas”, o gal baimė prarasti užsitarnautas pozicijas ramiai sistemiškai snausti ir dalinti saldžius pažadus?
Atrodo ir vėl teisus buvo mūsų klasikas, kad inteligentą atpažinsi iš kinkų drebinimo…
Tai turi lietuviai kokiu nors bendrų tikslų, o gal čia gyvena jau nepilni trys milijonai prezidentų ir patijų pirmininkų? Teisingai sakė kitas mūsų klasikas - niekas nenorėjo dirbti… Tai su kuo valgysime druską, juk ji sūresnė už Naglio kalbas.

Ne Panevėžys, bet iš Lietuvos        2015-05-23 10:51

Čia jau nebegaliu tylėti ir aš. Sąjūdyje dalyvavo viska Lietuva, o ne tik įsirašę į sąrašus, save visaip apsidovanoję ir Sąjūdžio vardą pasisavinę. Ką jūs būtumėte darę, jei ne žmonės visur jus palaikę, rėmę, dirbę, prieš rusų kareivius stovėję ir žuvę ? Dabar jau tik jūs, šventuoliui ir teisėjai,  Sąjūdis ? Ir kur tada tikrieji savo dvasia sąjūdiečiai, niekada neieškoję darbo vietų už valstybės pinigus, kad sočiai pragyventų visas mūsų lietuviško gyvenimo peripetijas ? Ne jūsų sąrašuose ? Ne su jumis valdžioj ? Su mumis visais. Ir gerai kad taip.  Gėda.

to Panevezys        2015-05-23 10:38

Garbingų Sąjūdžio žmonių sąrašas, kuriuos aprauda komentatorius Panevezys: Maurikijus Grėbliūnas, Albinas Ivonaitis, Zita Kukuraitienė, Mantas Leliukas, Vitalijus Satkevičius, Laimutis Sėdžius, Gintaras Šileikis, Gema Umbrasienė.


Prie Sąjūdžio žmonių galima priskirti tik G. Šileiki. G. Umbrasienė Sąjūdžio buvo pakviesta po kovo 11 d įvykus savivaldos rinkimams. Pakvietė ne kaip aktyvią sąjūdietę, bet kaip specialistę - Prunskienės mokinę. Maurikijus Grėbliūnas, Vitalijus Satkevičius Sąjūdžio metu tūnojo krūmuose ir pasirodė politikoje tik išvažiavus paskutiniam rusų tankui. Apie likusius išvis nėra ką parašyti.

Jei į GOOGLE įvestumėte šių ,,Garbingų Sąjūdžio žmonių” pavardes su žodžiu ,,Sąjūdis”, tai pamatytumėte kiek šie veikėjai yra susiję su Sąjūdžio žodžiu.

 

Gero savaitgalio.

Panevezys        2015-05-23 8:41

Urbsys įsivaizdavo esąs Panevėžio tvirtuoju minkytoju ir glaudė prie savęs visus, kurie pripažino tai ir gautuose postuose pajautė savo savivertę. Todėl tvirčiausia draugystė užsimezgė su Darbo partija, socdemais, kurių vadą Vadapolą Urbšys ,,buvo išvedęs’‘, o kitus įveikė net valstiečiai, bet jam tuojau pat buvo atleista, labai tiko TS KD Luomanas, skandalo su Seimo lėšom pirktos mašinomis dalyvis. Netiko tik garbingi Sąjūdžio žmonės, kurie taip pat ne angelai, bet tvirti, teisingi, Urbšio ,,neišvesti’‘, tačiau galintys užtemdyti minkytojų įvaizdį, kybantį ant plauko.  Todėl kai atsirado neblogi žmonės, kurie atvirai drįso suabejoti minkytojo autoritetu, jie ne tik netapo pašluoste,bet ir paskatino panevėžiečius susimąstyti - kas juos minko ir kokiais metodais ? Puteikis tai iškart pastebėjo ir pradėjo sėkmingai veikti.  Tai sukėlė didžiulį minkytojų įsiūtį ir jis stiprės. Juk Jupiteriai visada turi vieną priežąstį pykčiui.

to Apolonas - Kasandrai, kuri nepasirašo        2015-05-22 23:17

Yra viena įstaiga, kurioje gali sutikti apolonus suteikiančius pranašystės dovaną. Jiems dzeusas - sanitaras su durų rankena kišenėje.

tiesos siekėjai Apolono bijo kaip ugnies - tuoj iš       2015-05-22 23:16

tiesos siekėjai Apolono bijo kaip ugnies - tuoj ištrins, pamatysite

to to >put put put (2015-05-22 20:08)       2015-05-22 23:02

Puteikis tik dėl Urbšio balsavo už mažų partijų sunaikinimą:

Politinių partijų įstatymo pakeitimo įstatymo projektas Nr. XIIP-971(2) (svarstymas)

 

P. URBŠYS (MSNG). Dar kartą partijos bando įteisinti savo dabartinį monopolį, nes būtent padidinimas steigėjų skaičiaus nuo 1 iki 2 tūkst. naudingas dabartinėms partijoms. Tokiu būdu jūs atimate galimybę žmonėms kurti naujus politinius darinius, kurie galėtų sudaryti konkurenciją dabartinėms partijoms… ir būtų naudingos dabartinėms partijoms, nes verstų atsinaujinti ir pelnyti didesnį žmonių pasitikėjimą. Todėl aš balsuoju prieš įstatymą, pataisą.

 

PIRMININKAS. Nuomonė už – N. Puteikis.
N. PUTEIKIS (TS-LKDF). Povilai, tu nesunkiai surinktum 3 tūkst. parašų Panevėžio apylinkėse ir laisvai įsteigtum savo vadovaujamą partiją be jokių problemų. Todėl aš pasisakau už.
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=459242

Apolonas - Kasandrai, kuri nepasirašo        2015-05-22 23:00

Mylimoji Kasandra, aš taip karštai Tave mylėjau, kad neapdairiai suteikiau Tau aiškiaregės galią, o Tu, pasinaudojusi ja, permatei mano kėslus ir mane atstūmei. Žinoma, aš pasikarščiavau, kai iš keršto padariau, kad niekas Tavimi nebetikėtų, bet Dievų yra tokia dalia - jų sprendimų niekas nebegali atšaukti…
Todėl dabar, atgailaudamas ir iš meilės, karštai Tau pritariu Tavo žygyje demaskuoti Lietuvos ir viso Pasaulio priešus. Ir pats didžiausias priešas yra Naglis Puteikis (toliau - NP) bei jo talkininkai. Su juo reikia kovoti, jau vien todėl, kad jo vardas skamba panašiai, kaip rusiškas žodis “naglas”, o pavardė primena Putiną ar kitą dalyką, kurio pavadinimo lietuviams negalima viešai minėti. Tačiau daug blogesni yra jo darbai. Jis niekšiškai paniekino vienintelę ir amžinąją partiją, ją paliko, ir ėmėsi niekšiškai atvirai kalbėti su rinkėjais. Jis, kaip koks begėdis, priešingai, nei kiti Seimo nariai, savo Seimo nario atlyginimo priedą naudoja visokiems įtartiniems judėjimams remti, kaip kažkada parėmė “Tiesos” judėjimą bei skatino jį tapti “Lietuvos sąrašo” politine partija.
Juk tai Judo darbas! Koks klastingas biudžeto lėšų panaudojimas! Šiems juodiems tikslams, jis net panaudojo lėšas, gražintas po Prezidento rinkimų kampanijos, o kai ir jų pritrūko, ėmė be Tavo leidimo, savo vardu skolintis! Tai visų šventų Tavo siekių išdavystė ir visiškas moralinis nuopuolis! O juk galėtų, kaip visi, poilsiauti kur nors Kanaruose ar pirkti nekilnojamąjį turtą, investuoti į savo vaikų bei giminių ateitį...
Tačiau, jis nerimsta, važinėja po Lietuvą, siuntinėja visokias SMS, ir viską stengiasi padaryti pats, ko nepadaro jo neskaitlinga komanda, todėl dažnai nesuspėja, pridaro klaidų, ir tuo pažemina garbingą Seimo nario vardą.
Bet tai dar ne visi jo nusikaltimai. Jis juos daro ne vienas, bet turi bendraminčių, o tai jau turi organizuoto nusikaltimo požymius. Toje komandoje ypač kenkėjiškai reiškiasi viena asmenybė, nešiojanti kiekvienam lietuviui šventą vardą.
Tačiau ir tai būtų tik pusė bėdos, NP turi padėjėjų ir “Lietuvos sąrašo” (toliau - LS) partijoje. Tuo metu, kai Tu, Kasandra, ir keli Tavo ginklanešiai, nuolankiai kalbėjote poterius ir žegnojotės prieš kompiuterių ekranus, tie LS išdavikai viešai kalbėjo su piliečiais, rinko rinkėjų parašus, platino skrajutes, skatinančias balsuoti už tą negarbingą asmenį bei jo komandą. Kai paaiškėjo, kad jų pastangos gali likti nevaisingos, NP su savo bendrais užsakė rinkimų laikraštį neregėtai dideliu tiražu - kad jį gautų kiekvienas Vilniaus rinkėjas -, kuriame skelbė geriausius portalo “Tiesos.lt” straipsnius, net LS programą. Juk Tu, Kasandra, tokio leidimo jiems nedavei!
Kai paskutinę minutę, tas klastingas rinkimų laikraštis buvo milžinišku tiražu atspausdintas, ir “Lietuvos pašte” buvo užsakytas jo platinimas, šie kenkėjai ėmėsi patys, savo jėgomis jį platinti ir taip sugriovė patriotinius “Lietuvos pašto” ketinimus, kad to laikraščio negautų rinkėjai. Tai - nesusipratusių ir tikrai atsitiktinių LS partijos narių anarchistinė veika. Tokius nedelsiant reikia šalinti iš partijos.
O kaip visos šios išdavystės vainikas, įvyko neregėtas skandalas - į Vilniaus savivaldybės Tarybą buvo išrinkti keturi LS remti kandidatai.
Neregėtas įvykis! Neturintys finansavimo iš biudžeto, nykštukinės partijos remiami kandidatai, bendraujantys su patvoriniais ir kritikuojantys Išrinktųjų valdymą, sumenkino konservatorius ir turi tiek pat deputatų, kaip socialdemokratai ir daugiau nei tvarkiečiai! Jau nekalbant apie tai, kad ir kitur Lietuvoje, be LS leidimo (!), NP remti komitetai, gavo nemažą palaikymą - juk tai maišto pradžia! Juk tas keturias vietas galėjo laimėti ŠVENTIEJI konservatoriai arba už socialinę ATSKIRTĮ kovojantys socialdemokratai, net Jo Didenybės Abonento žmonės!
Taip toliau negali tęstis. Reikia sunaikinti tų klastūnų tarpusavio sąsajas, juos visais galimais būdai sukiršinti, supjudyti ir išvaikyti!
Todėl, kiek tik gali visur, net ten kur ne į temą, skelbk NP bei jo rėmėjų darbus demaskuojančius komentarus, visokiausiais slapyvardžiais - svarbiausia skaičius. Ir nesvarbu, kad parašysi nesąmonių, juk dar Jozefas Gebelsas yra atradęs, kad netiesa, pakartota tūkstančius kartų, tampa tikrove, kuria visi patiki… Tada ateis Tavo valanda ir mano prakeikimas praras savo galią - VISI Tavimi patikės!
Kasandra, Tu ir Tavo ginklanešiai, darote šventą darbą, jūsų auka neliks Aukščiausiojo nepastebėta. Esu laimingas, kad suteikiau Tau pranašystės galią, nežiūrint to, kad mane atstūmei, kaip Naglį Puteikį...
Juk Tu - Kasandra!

Ačiū        2015-05-22 22:52

Mažosios partijos norėdamos išlikti priverstos jungtis ne dėl idėjų ir savo vertybių išsaugojimo, o dėl elementaraus išlikimo.


Ačiū Puteikiui ir visiems kitiems.
http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_sale.bals?p_bals_id=-17145

to >put put put (2015-05-22 20:08)        2015-05-22 22:49

Dėl skiepijimo - sutinku; - ir man akivaizdu, kad čia Puteikio komanda, greičiauisiai jo “išlaikytiniai”  - seimo nario padejejai jam dirba, kopijuoja, modifikuoja tuos komentarus, ka skaitytojai priprastų prie š pylimo, taip pavrags ir neskaitys pagrįstos kritikos jo atžvilgiu. Bet nebūdama Puteikio gerbėja, nesu ir Urbšio gerbėja. Kai leidžiate Urbšiui komentuoti Puteikio tekstą ten kažkokiame Panevėžio portale, o , liuks, bet jei Urbšys komentuoja tai, ko tame portale nėra, tai jau turėtumėte duoti Puteikiui pakomentuoti. Man pavzydžiui įdomu, o kodėl jis balsavo kad partijose būtų ne mažiau, nei 2000 narių. Urbšys kelia savo versiją, bet noriu žinoti ir Puteikio versiją. Tačiau jūs jo nepaklausiate. Tada gaunasi, kad Urbšys su Puteikiu kažko nepasidalino, o jūsų portalas remia Urbšį, nes Puteikio nebeklausia. Tai Puteikis turėdamas tuos seimūniškus resursus jums užleis kitą portalą. Man nėra laiko tiek daug visus skaityti. Man patinka jūsų portalas, nes čia randu viską. Todėl siūlau paklauskite Puteikio dėl to partijų narių skaičiaus ir ateityje bandykite būti vienodai teisingi, tada tikrai busite mėgiami skaitytojų kaip nešališki.

Turbūt vaidenasi       2015-05-22 22:24

Ką tik mačiau garsųjį Apolono komentarą. Bet jis dingo. O jau norėjau pagirti, kad pasikeitė portalo redaktorių politika ir jiems skirtus kritiškus atsiliepimus, kurie be įžeidimų, ištveria. Pasirodo, kad deja ne.
Labai gaila, kad tiesos.lt neištveria daugelio tiesų pasireiškimo. Net mandagaus. Labai apmaudu.

>put put put (2015-05-22 20:08)       2015-05-22 21:49

Taip nepraustaburniškai rašinėdamas juk tarnauji Puteikiui - “skiepiji” skaitytoją ir nuo pagrįstos Puteikio kritikos. Toks negarbingas veikimo būdas (juodosios technologijos) akivaizdžiai demaskuotas komentare, skirtame Laputei Betai (2015-05-22 14:34). Nustok žeminti kitus ir labiausiai - save. Rašymas irgi veiksmas. Tad elkis garbingai: panagrinėk, pateik faktus, argumentuok.

put put put       2015-05-22 20:08

Puteikis -  vien snarglių puta smile

to Povilui Urbšiui 19:23 iš Panevėžio       2015-05-22 19:48

Urbšys prieš rinkimus nežadėjo paimti į komandą darbiečių, juos visaip smerkė, bet galų galė paėmė.
Taip pat žadėjo neimti į komandą nesąžiningų, bet paėmė į komandą net į vicemerus buvusį seimo narį Luomaną, kuris neteisėtai išsipirko valdišką seimo prieš tai lizingu apmokėtą automobilį, taip passiavindamas seimo lėšas kanceliarinėms reikmėms. Kodėl taip ne pagal pažadus?

TO 2 Betai 2015-05-22 17:46 2015-05-22 17:52        2015-05-22 19:43

Paaiškinsiu: jūsų Numylėtinio pakalikai yra pavogę LS partijos posėdžio protokolo tekstą su Tarybos nario pasisakymu kuris skirtas vidaus vartojimui.
Tamstos Favorito klapčiukai tą pavogtą dokumentą platino visur skersai išilgai, matyt siekdami amortizuoti bręstančio skandalo rezonansą.
Stipriai anksčiau nei pasirodę šis straipsnis puteikinių govėda suskubo gelbėti savo kumyro įvaizdį pradėdami kurti “nuskriaustojo” paveikslą.
“Vyras su ašara akyse” kur mes tai jau matėme?
Paksiaus laurai miegoti neleidžia?
Pirmyn, pradėkite kalendoriukų su NP abrozdu leidybą ir platinimą gluškaimiuose -gal rasite asilėlių kuriems patiks.

Povilui Urbšiui       2015-05-22 19:23

Jei sieksite ir pasieksite ką sakėte prieš rinkimus, tai Panevėžys prisikels, nes tikėjimas Panevėžiu sugrįš manau ir verslininkų ir jaunimo atžvilgiu. Vieni kūrėjai kiti palaikytojai ir naujų idėjų skleidėjai. Ratas turėtu užsisukti.

I.Vasinauskaitės įžvalgos šia tema       2015-05-22 18:43

Kaip visada taiklus atsidavusios visuomenininkės Irenos Vasinauskaitės komentaras. Paskaitykite tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/irena-vasinauskaite.-kada-tiketis-proverzio-rinkeju-samoneje
Man svetima šio Seimo politiko euforija – girdi, kaip dabar viskas bus gerai: ir sisteminės partijos puls gerėti, ir komitetų sąrašiniai kandidatai bei nepartiniai merai kvies savo bendruomenes aptarinėti savivaldos klausimus, o prieš priimdami lemtingus sprendimus jų atsiklaus…
Lietuvos žmonės nepasitikėjo net Naglio Puteikio vardo komitetais, nes ten, kur jie iškovojo mandatų, be sisteminių partinių kandidatų negali burti valdančiosios daugumos. Net jo, kaip politiko, gimtojoje Klaipėdoje trys jų atstovai liko kaukėmis prisidengusioje opozicijoje.
Labai nenorėčiau, kad mano nuojauta pasiteisintų, bet kol kas atrodo, jog ateityje šiuos savivaldos rinkimus minėsime kaip nelabai vykusį eksperimentą – Lietuvai dar toli iki tokio politinės kultūros lygio, kad atskiri politikai, ypač ruošdamiesi po metų vyksiantiems Seimo rinkimų, neimtų dirbtinai trukdyti valdančiąją koaliciją sukūrusiems kolegoms.

taigi taigi kaipgis visa tiesa apie preci(e)dentą        2015-05-22 18:34

Taigi taigi kaipgis visa tiesa apie preci(e)dentą perdėm korektiškai:
kažkokie niekadėjai troliai gal kokie ramanauskai, ar užkalniai “pavarė” ant Rasos, kad ji visokia koia tai laai bloga ir dirbo beigi tebedirba ten blogoms užsienio tarnyboms. Rasa paskambino šio portalo vienam iš redaktorių ir LABAI PRAŠĖ TŲ KOMENTARŲ NETRINTI bei perduoti jai tų komentatorių IP numerius. PRAŠĖ NETRINTI KOMENTARŲ, JŲ NESLĖPTI, tik pranešti jai IP numerius. Labai aiškiai to paprašė.  Ne tas žodis, KAIP AIŠKIAI IR NEDVIPRASMIŠKAI. Ir dar tam redaktoriui parašė, kad duotų tuos IP.
Bet atsitiko nelaimė - ne tik kad Rasai niekas tų IP neperdavė, betgi ir visokius ten ant jos pavarytus komentarus ištrynė. Švariai.
Rasa gi PAPRAŠĖ policijos, kad ji jai tuos IP praneštų. Tik tiek ir tepaprašė.
Tai kur čia susidorojimai?

P.S.: gerbiami portalo redaktoriai, na netrinkite gi šio komentaro, aš labai stengiausi viską mandagiai ir TEISINGAI aprašyti.

Aš viską viską žinau apie preci(e)dentą       2015-05-22 18:27

Jei susirašinėjantys čia po terminu “preci(e)dentas” supranta šią temą “Kodėl Puteikis skatina savo padejėją inicijuoti baudžiamąjį struktūrų persekiojimą TIESOS portalo atžvilgiu? (...)” tai galėčiau viską paaiškinti, nes viską viską jau žinau detaliai, tik būkite geri, neištrinkite nieko, aš būsiu mandagus ir rašysiu perdėm korektiškai.
Dėl viso pikto rašysiu keliais komentarais, nes pastebėjau, kad čia yra įsimetęs kaip koks pelėsis toks piktasis trintukas, kuris trina tai, kas susiję su “preci(e)dentu.

to Pritariu P.Urbšiui. 2015-05-22 15:19        2015-05-22 18:22

“Lietuvos žinių” korespondentei klausimas dėl pavadinimo: dukart perskaičiau “Lietuvos žinių” straipsnį “Visuomenininkai: N. Puteikis griauna vertybes” Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/visuomenininkai-n-puteikis-griauna-vertybes/202301 ieškodamas kurie čia Panevėžio ar iš kitus visuomenininkai sako, kad Puteikis griauna vertybes ir neradau. Tuk Seimo narys P.Urbšys kritikuoja kolegą. Gal konkurencija? Gal ko nepasidalino, ar dėl kažko susipešė?
Jei Urbšys tapo visuomenininku dėl to, kad steigė judėjimą ir komitetą “KARTU”, tai Puteikis steigė daug komitetų. Bet kokiu atveju Urbšys vienas kritikuoja. Tai kodėl daugiskaita “visuomeninkai”. gal tada patikslinkime pavadinimą: “visuomenininkas ir Seimo narys Urbšys, kuris siekia patekti į valdžią, nes ji jam priemone idėjoms įgyvendinti, teigia, kad kitas visuomenininkas ir Seimo narys Puteikis siekia patekti į valdžią, nes ji yra jo tikslas, o ne priemone idėjoms įgyvendinti”.
Arba štai toks pavadinimas: “Du visuomenininkai-Seimo nariai susipešė dėl moters (Umbrasienės:), nes ji jiems abiems geidžiama politinė sąjungininkė (nuotaka:)”.

Beta to Betai 17:59        2015-05-22 18:14

Jau kaip jums patogiau taip ir supraskite. Jūsų bėdos. Kiekvienas sprendžia pagal savo sugedimo laipsnį, Škia, skant smile

Beta to Betai 16:53        2015-05-22 18:10

Iš kur žinau apie precedentą? Taigi iš čia, iš komentarų po šituo straipsniu.

“2 Kodėl ?    2015-05-21 8:02

Kodėl Puteikis skatina savo padejėją inicijuoti baudžiamąjį struktūrų persekiojimą TIESOS portalo atžvilgiu? (...)”
Po to buvo vienos ir kitos pusės paaiškinimai. Dabar jie ištrinti, bet vaizdą susidaryti buvo galima.

Betai       2015-05-22 18:02

žinote apie “precidentą”, bet nepriklausote komandai?...

Betai       2015-05-22 17:59

ne apie rašybos klaidas juk kalbame smile.
O apie jūsų manipuliacijas, kurias šiame savo komentare visiškai apeinate.
Ir būtent taip patvirtinate, kad ir toliau manipuliuojate - nepatogioje sau situacijoje tiesiog keičiate temą, susmulkinate.
Ir ačiū akylam komentatoriui, “nuraminusiam”, kad kitą kartą rimtų komentarų pervardytojai-nukanalizuotojai- skiepytojai “klaidų” nedarys.

2 Betai 2015-05-22 17:46       2015-05-22 17:52

Puteikis “tyčia dabar žlugdo ‘Lietuvos sąrašą’”? Kokiu būdu? Kol kas juk šį svetainė jį kritikuoja, jis nekritikuoja Lietuvos sąrašo. O šį svetainė tai jug Lietuvos sąrašo, apie tai jos viršuje dešinėje parašyta:

Apie
Tiesos.lt — tai atvira Lietuvos Sąrašo svetainė, siekianti skatinti piliečių ir bendruomenių diskusijas bei kviečianti tartis visais Lietuvos Respublikai svarbiais klausimais.

Betai       2015-05-22 17:46

Iš čia cituojamų N.Puteikio pasisakymų ir pateiktų jo kalbų vertinimų akivaizdu, kad šitam menkam žmogeliui rūpi tik jo asmeninė karjera ir vardan jos pasiruošęs sunikinti ne tik partiją ‘Lietuvos sąrašą’, bet ir likusias mažas dar nekorumpuotas partijas jas sujungiant ir tyčia sužlugdant, kaip jis tyčia dabar žlugdo ‘Lietuvos sąrašą’.

Beta to 16:53       2015-05-22 17:39

Na taip, žodyje “precedentas” padariau klaidą. Taip pat klaida žodyje “jūšiškiai”, turi būti “jūsiškiai”. Labai atsiprašau. Jei dar pastebėsite kokią klaidą- būtinai praneškite, atsiprašysiu vėl. Beje, klaidas pati pastebėjau ir tikėjausi šito jūsų krimstelėjimo. Bet jei tik suteikiau jums malonumą tai ir man malonu. Beveik. 
Nesupratau jūsų komentaro? Žinoma, Puteikio kalbų neanalizuoju. Kodėl turėčiau? Jis ne Leninas, o aš ne marksizmo leninizmo paskaitoje.
Jei, kaip rašoma čia komentaruose, pasisako už gėjų partnerystę, suprantu- gėjus laiko žmonėmis, nežemina jų ir nebijo apie tai viešai pasakyti. Taip ir persakiau. Kas jums vėl netinka? Kas negerai su manimi ar, drįstu pagalvoti, gal jums kažkas ne taip?

pencininkas       2015-05-22 17:27

o man puteikis yra viso labo atskalūnas, kurstytojas. žodžiu, moka tik dergti kitus, tuo tarpu pats nesiūlydamas nieko racionalaus. nematau jokios naudos iš jo jokioje institucijoje. tuščia vieta ir terlius tas puteikis.

TO "to laputei Betai 2015-05-22 16:41"       2015-05-22 17:06

ar tikrai nesuprantate, kas yra “skiepai”?..

To Betai 16:53       2015-05-22 16:57

Nesijaudinkite, dabar jau tikrai atsiras smile

Betai       2015-05-22 16:53

Dar kelios manipuliacijos.
Jei jau nusprendėte analizuoti ne Puteikio kalbas ir darbus, o komentarus, prašom nurodyti, nors vieną komentarą, kuriame pateikta tai, ką apie juos sako Puteikis, kad būtų parašyta ir tai, jog gėjų nereikia laikyti žmonėmis?..
Tai kodėl savo mintis priskiriate kitiems?
Ir kodėl Puteikio pozicijos vienu ar kitu klausimu pacitavimą - juk žmonės turi žinoti, kokių pažiūrų laikosi šis politikas - vadinate “purvo pilstymu”?
Beje, jei išties nepriklausote komandai, iš kur žinote apie “precidentą”?

to To ar tikrai... 2015-05-21 11:28       2015-05-22 16:49

pacituosiu tamstelę: ,,Tamsta meluoji ir gudrauji. Esi iš Puteikio stovyklos ir giedi jau nusibodusią giesmelę, esą trinami P. remiantys komentarai. taviškis, kaip matai netrinamas, tai ko vėją keli tuščioje vietoje,,
Gal kas padėtų surasti komentarą, kurį pasirašinėjo Apolono vardu prisistatantis. Jūs tą Apolono komentarą kruopščiai trinate, nes jis buvo už Puteikį pasisakantis.

to laputei Betai       2015-05-22 16:41

Jei manote, kad neigiamus komentarus rašo Puteikio komanda, tai gal ir interviu su Urbšiu tiek čia tiesos.lt, tiek “Lietuvos žiniose” rašo Puteikio komanda?

Beta to 14 34       2015-05-22 15:40

Garbusis pone, nesupratau kam skirtas tas “siūlau išformuoti akivaizdžiai neetiškomis priemonėmis dirbančią Puteikio propagandos komandą”. Įtariu man? Jei taip, tai neetiškas pirmiausia esate jūs,  priskirdamas mane, visai jums nepažįstamą žmogų, kažkokiai komandai ir prikabindamas etiketę su akivaizdžiai neigiama potekste.
Antra, normaliam žmogui, o tokiu laikau Naglį Puteikį ir Rasą Kalinauskaitę (daugiau iš “komandos” nežinau nieko)  tokia mintis- žeminti save ir iš to tikėtis kažkokios menamos naudos, paprasčiausiai į galvą neateitų. Kažkokie “skiepai”, nuo ko jie? Prieš ką? Kas blogo jei Puteikis nesmerkia gėjų ir laiko juos žmonėmis? Ir kas čia baisaus jei pasisako už partnerystę? Tai, kad neatitinka oficialios Bažnyčios pozicijos? Na,  neatitinka,  nebalsuokite už jį kam nepatinka Puteikio įsitikinimai ir problema išspręsta. Ką čia tie “skiepai” keičia?
Toks komentaras:
“Ne gi nematote     2015-05-21 17:58
sistema ruosia savo trojana reklamuodama fiktyviu puolimu. irodumu? prasau cia nuolat zuja puteikio klonai ir patys copypastina antiputeikiskus komentarus, naudojamasi lietuvisku runkeliu patiklumu ir pomegiu balsuoti uz “puolamus”
Kas tai parašė? Puteikio komanda? Tikrai ne,  tai rašyta žmogaus, kuris kitus tep tuom kuom pats kvep. Nors ir negudriai su tuo nelietuvišku šriftu pagudrauta, bet atpažinti lengva.
Pagaliau, jei manote jog tai Puteikiui naudingi “skiepai”, galima juos ištrinti, kaip trinate sau nepalankius komantarus. Kur problema?

Pritariu P.Urbšiui.       2015-05-22 15:19

Kaip pirštu į akį. Atskleidžia N.Puteikio supuvimą, ypač dėl vertybių nebuvimo:
„N. Puteikis šiuo metu prisistato kaip proveržio, įvykusio po savivaldos rinkimų, kai tam tikruose miestuose laimėjo visuomeniniai komitetai, lyderis. Bet jis nutyli faktą, kad, pavyzdžiui, tiek Panevėžyje, tiek Alytuje per savivaldos rinkimus agitavo ne už visuomeninių komitetų kandidatus, bet „šaudė“ jiems į nugaras remdamas kitus pretendentus. Dabartinis jo bandymas kurti surogatinį darinį griauna vertybes, nes visa tai daroma dėl galimybės patekti į valdžią, kuri tampa tikslu, o ne priemone idėjoms įgyvendinti. Formuojamu dariniu bandoma išnaudoti žmonių nepasitikėjimą esama politine sistema, siekiant vienintelio tikslo: rasti landą, pro kurią galima įsisprausti į Seimą“, - LŽ teigė judėjimo „Kartu“ iniciatorius P. Urbšys. Jo manymu, nors N. Puteikis šiuo metu skelbiasi esantis gelbėtojas ir vienytojas, po jo sparnu greičiausiai susiburs iš vienos partijos į kitą migruojantys politikai. „Nenustebčiau, kad dalis politikų, kurie į šį Seimą pateko per didžiųjų partijų sąrašus, bet dėl įvairių priežasčių joms jau nebepriklauso, atsiras N. Puteikio buriamoje koalicijoje“, - svarstė parlamentaras.
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/visuomenininkai-n-puteikis-griauna-vertybes/202301

,,Povilui Urbsiui''...       2015-05-22 14:57

Nebandote vienyti demokratiniu - pilietiniu jegu Seimo rinkimams, bet kliudote tam, kas tai daro…
Tai elementarus pavydas zmogaus, kuri tingi ar nepajegus taip aukotis?
O gal nepilnavertiskumo kompleksas?
O gal primityvi , bet graziais zodziais papuosta destrukcija?
Jus savo nekonstruktyviais , priekabiu ieskanciais veiksmais N.P. atzvilgiu nusisukate nuo Sajudzio pricipu ir duriate peiliu i nugara tiems, kas siekia permainu Lietuvos mastu…Uzsizaidete Panevezio smelio dezeje, bet ,matyt, pavydas grauzia juodas politikui, kuris prezidento rinkimuose pasirode fantastiskai ...Gebekite , gerb. Urbsy,,buti del salies ateities bent savikritiskas pats sau…Jei ne padedate, tai bent nekenkite siauraprociu grupeles is LS ir nomenklturos dziaugsmui…

Laputei Betai       2015-05-22 14:34

Štai kaip skaitytojai skiepijami prieš pakankamai argumentuotą (nuorodomis, dokumentais, faktais pagrįstą) Puteikio pažiūrų analizę ir kritiką (keletas pavyzdžių):
Po šiuo Povilo Urbšio straipsniu komentare “Homoseksualumas Puteikiui - natūralu“ be jokio įžeidinėjimo nurodoma, kaip politikas (Puteikis) išties atsakė į vieno priešrinkiminio testo klausimus. Bet tuoj po kitu straipsniu šis komentaras įkeliamas jau su kita ir Naglį pravardžiuojančia antrašte “Pūleikis gal gėjus?” (http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/diskusija-kuo-nesistemines-partijos-skiriasi-nuo-sisteminiu-koks-yra-komite).
Kas tai, Beta, ne juodosios skiepų technologijos? Kaip vadintini tie, kurie taip negarbingai elgiasi, ir Jus, kuri viską sąmoningai suveliate tame pačiame komentare 2015-05-22 10:50?
Arba: Kito - “NP už partnerystę - prieš Bažnyčią” - komentaro pavyzdys: Naglis Puteikis, kaip kandidatas į Prezidentus, taip iš tikrųjų atsako į bernardinai.lt klausimą (pasisako už partnerystę), kad tai nesiderina su Bažnyčios pozicija (čia pat pacituojami Vyskupų konferencijos generalinio sekretoriaus pavaduotojo kunigo Dariaus Trijonio žodžiai).
(žr. http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-04-30-anketa-kandidatams-naglio-puteikio-atsakymai/117083
Tuoj pat kitoje vietoje tas pats komentaras, bet jau su kita “kepure” pasirodo kaip “skiepas” (tarsi kviestų: žiūrėkite, kokie nepraustaburniai tie Puteikio kritikai) - “pūleikis gal gėjus”. Kas tai, lapute Beta, ne juodosios technologijos - tai ir viso to sąmoningas sumaišymas Jūsų komentare?
Protingam ir pastabiam skaitytojui juk aišku, kad ir tokie Jūsų minimi komentarai, kaip “Pūteikiui apie py…rus” ar “Dėmesio, Pūtėsio savigyros, savireklamos ir savipiaro akcijos…” ir į juos panašūs, pila vandenį tik ant paties Puteikio malūno.
Todėl siūlau išformuoti akivaizdžiai neetiškomis priemonėmis dirbančią Puteikio propagandos komandą.

Beta       2015-05-22 12:47

Kam ieškoti ekspertuose, jei viskas yra Seimo tinklalapyje. Be to,  man pats Puteikis įdomus tik kaip nesisteminių jėgų organizatorius į  kiek įmanoma didesnį, tarpusavyje susikalbantį  vienetą kuris pajėgtų  ne tik kad peršokti tą 5% barjerą, bet ir turėti įtakos valstybės valdyme. Tai sunkus, labai daug energijos ir sveikatos reikalaujantis darbas. Puteikis jį jau dirba. Pagarba jam už tai ir sėkmės.
O balsuosiu aš visai ne už Puteikį, bet už tuos už kuriuos iki šiol balsuodavau- už žmones iš Socialdemokratų Sąjungos. Nesvarbu kokiame politiniame darinyje - Puteikio bloke, gal kitur jie iškils, mano balsas jiems.

to Betai       2015-05-22 11:29

O kodel idomu tas Puteikis taip balsuoja…susiraskite ekspertuose yra straipsnis ir ten yra balsavimai seimo nariu…

betai       2015-05-22 11:26

Jei jums įdomu analizuoti komentarus, tai eikite į delfį - ten rasite dar įdomesnių.
Bet jei norite pagrįstai nuspręsti, kad tai tik purvas, analizuokit Puteikio darbus ir žodžius

Beta       2015-05-22 10:50

Tai kur tie jūšiškiai argumentai?
Komentaruose: “Pūteikiui apie py…rus     2015-05-21 17:29 “, “Tikrai nelaukta (14:40, 15:46),”, “NP už partnerystę - prieš Bažnyčią”, “Dėmesio, Pūtėsio savigyros, savireklamos ir savipiaro akcijos tęsiasi. Jis nusifotografavo reportažui “Pūteikis + Gegužės 17”, tik todėl ir dalyvavo gegužės 17-os Tie-sos akcijoje Daukanto aikštėje.”, “Homoseksualumas Puteikiui - natūralu “, “Piaro Dėdė    2015-05-21 11:54”...
Ir dešimtys, o per visus straipsnius ir šimtai panašių nesąmonių. Pridėkim dar tuos šmeižtus kurie ištrinti, matyt bijantis teismo, nes viens precidentas jau yra.
Kas tai jei ne juodosios technologijos?

Betai       2015-05-22 10:29

tamstos komentarai - štai kas yra juodosios technologijos.
Pripažįstu, gal kiek “talentingesnės” (ir dėl to, žinoma, tik paveikesnės):
pasirenkate vieną aspektą, kurio jau niekaip nepaneigsi (balsavo, kalbėjo: žurnalistai - tiek Panevėžio, tiek Tvaskienė - Puteikio žodžius deda kaip citatas), bet pateikiate tai kaip “smulkmeną” ir kaip į “smulkmeną” sureaguojate - tai jus “verčia suklusti”, o visa kita urmu nuleidžiate į kanalizaciją kaip nevertą dėmesio - be jokių argumentų, analizės.
Manipuliacijos klasika.

Beta        2015-05-22 10:01

Taigi.  Akivaizdu, visuomenės informavimo įstatymo pataisos yra antikonstitucinės. Tai cenzūros įstatymas, kur LRTK suteiktos represinės struktūros galios.  Labai susišaukia su   Grybauskaitės patarėjo Lingės pareiškimu: “Lietuvoje yra per daug pliuralizmo”. Sveika Sovietų Sąjunga, sugrįžusi į Lietuvą.
Puteikis balsavo “už”. Ir dar tas jo ” Jei viskas pavyks, pretenduočiau vadovauti partijų koalicijai Seimo rinkimams“. Pretenduoti galima, bet demokratinėse valstybėse vadovai yra renkami. Štai kas verčia suklusti.
Visa kita kas rašinėjama apie Puteikį yra tik juodosios technologijos. Purvo pilstymas.

 

 

 

Skubėkite išlaikyti komplektavimo egzaminą !        2015-05-22 0:15

„Šiuo metu KDP, CP, LSS ir „Lietuvos sąrašas“ turi po tūkstantį narių, o po gruodžio 15-osios, jeigu šios partijos nepriims atitinkamų sprendimų, jų nebeliks. Todėl kviečiu šias partijas vienytis: būtų logiška, kad jos pasiskirstytų poromis ir susijungtų, tada po gruodžio 15-osios atsirastų dvi partijos, turinčios reikalaujamą narių skaičių. Paskui jos galėtų tapti koalicijos partnerėmis, ir mes visi kartu eitume į Seimo rinkimus. Pretenduočiau stoti į vieną susijungusių partijų, bet noriu pirma pažiūrėti, kurios nuspręs išlikti ir toliau dalyvauti politiniame gyvenime, nes kai kurios iš jų gali neišlaikyti komplektavimosi egzamino. Jei viskas pavyks, pretenduočiau vadovauti partijų koalicijai Seimo rinkimams“, - LŽ teigė N. Puteikis.

Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/202301
© Lietuvos žinios

Povilas Urbšys       2015-05-22 0:05

Nors praėjo 25 metai, bet mes netapome laisvų žmonių bendrija. Likome liaudies mase, kuri tik tvirtose minkytojo rankose pajaučia savo savivertę.Todėl jei kas drįsta suabejoti minkytojo autoritetu - tampa pašluoste. Taip buvo ir bus, nes kitaip reikės pripažinti, kad net pašluostei NESI tinkamas.

SĖKMĖS DRĄSIAM POLITIKUI- N.P.       2015-05-21 21:40

IŠ pavydo ,,kandžiojasi” vargšas nepilnavertiškumo kompleksų kamuojamas Urbšys.Ir rankas trina Šopauskas, per pavaldinius surežisavęs nesisteminių politikų supjudymą. Pastarasis yra tikrasis niekšelis,klastingai talkinantis nomenklatūrai…

nebepasitikiu Puteikiu,       2015-05-21 20:57

nors balsavau uz ji ir kitus agitavau, prezidento rinkimuose. Paskutinis taskas - jo siandieninis balsavimas ,,uz”. Pacituosiu Z.Vaisvila: Seimas draugiškai priėmė Jos Ekselencijos teiktą Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo ir papildymo įstatymą. Už šio įstatymo priėmimą balsavo 79 Seimo nariai ir drauge su uoliaisiais konservatoriais net Didysis „visuomenininkas“ ir tiesos Ieškotojas Naglis Puteikis, Vitalijus Gailius, asmeniškai patyręs, ką reiškia Prezidentės telefoninė teisė ir viešumas žiniasklaidoje kovojant su šiuo šalies valdymo būdu, prieš – 4 (Zbignev Jedinskij, Vytautas Antanas Matulevičius, Audrius Nakas ir Jonas Varkala), susilaikė – 27. Anot šio įstatymo projekto aiškinamojo rašto, nuo šiol Lietuvoje viešai skelbiamai informacijai bus užtikrintas tiesos reikalavimas.” Beje , balsuojant del zemes referendumo , N.Puteikis buvo isejes is sales ,,pasikalbeti”... Urbsys, kaip ir Gailius, nesukelia didesnio pasitikejimo , nes jiems pakako 12 sek., kad balsuotu ,,uz” seimo nario imuniteto nuemima Venckienei. Taigi, tokie musu dviveidziai politikai, siekiantys tik naudos sau. O, gaila.

Kur dingo komentarai pie Rasą?       2015-05-21 18:43

Kodėl trinate vėl?

2 to nebūkite sisteminiais       2015-05-21 18:42

Kuo greičiau Urbšys įkurs savo partiją ir su ja dalyvaus Seimo rinkimuose tuo bus geriau visiems.

to AK       2015-05-21 18:36

Kiek teko pastebėti iš internete buvusios informacijos, dalis principingų partijos „Lietuvos sąrašas“ narių siekia, kad LS, kaip partija, nebūtų padovanota svieto perėjūnui politiniam aferistui Puteikiui, kuris apsiskelbė demokratijos laivo piratų vadu, veikiančiam nvertybiniais, neetiškais metodais. Jų nuomone, negalima eiti į rinkimus kartu su “nachaliavščiku”. Tokios nuomonės laikosi daugybė LS narių. Aišku, yra ir tokių kurie gavę iš “flinto” dovanėlių, nusprendė eiti paskui tą poną. Nes Puteikis labai nešvariais būdais lipdo “antisisteminį” bloką. Paprastam piliečiui, nepartiniam žmogui , jeigu tik minimaliai nori - nesunku pastebėti agresyvią ir įžūlią p. N.Putekio politinę rinkodarą. Tai juk yra tiesiog lipimas per galvas. Visas tas rėkimas, savigyra bei manipuliacijos, bandant žūtbūtinai susikurti sau „puolamojo“ aureolę, yra pigu, neskoninga ir vulgaru. Nesinorėtų, kad piliečius seime atstovautų persona leidžianti sau tokius veiklos metodus.

A.K.       2015-05-21 18:28

Prieštaraučiau čia pasisakantiems, kad antisistemininkams, ar LS nereikėtų eiti į rinkimus. Be “gerietiškos” (vertybinės) partijos atsiradimo, susitelkimo ir patekimo Seiman, nebus jokio pokyčio iš ,,valdomos demokratijos” oligarchinės santvarkos link demokratinės santvarkos. Esmė tame, kam tarnauti susiburia žmonės partijon. Jei tai kokybišką ir vertybinė jėga, tai ji, net gaudama išmokas, darys įstatymais tai, kam įsipareigojo žmonėms (net panaikins tas išmokas galų gale).  Lietuvoje , puikiai veikianti galios naudai, melo ir kvailinimo mašina paveikė ir gausų būrį, save inteligentais laikančių, asmenų.Tokie intelektualai Sąjūdžiui būtų patarę neiti į AT ir boikotuoti okupacinius rinkimus.
Kodėl dalis LS narių stengiasi, kad tik sisteminėms ,,lovio” partijoms neatsirastų Seime alternatyva iš LS pusės. Ir iš partijos užuomazgos ją daro į NVO (atgal į isčias).
Ir turiu klausimų, kodėl tie intelektualai laisva valia padeda šiame portale pjudyti gerietiškus politikus tarpusavyje. Kaip taip galima buvo Seimo narį Urbšį, regis protingą žmogų, l keršto įrankiu paversti?

Užuojauta Urbšiui...       2015-05-21 18:12

BINGELIENĖ PANAUDOJO JĮ KAIP PAŠLUOSTĘ SAVO KERŠTINGOMS REIKMĖMS…:)

Ne gi nematote        2015-05-21 17:58

sistema ruosia savo trojana reklamuodama fiktyviu puolimu. irodumu? prasau cia nuolat zuja puteikio klonai ir patys copypastina antiputeikiskus komentarus, naudojamasi lietuvisku runkeliu patiklumu ir pomegiu balsuoti uz “puolamus”

Tam Tikrai nelaukta (14:40, 15:46),        2015-05-21 17:52

Tamsta turi problemą- liežuvio sieksnis o razumo aguonos grūdas.

Pūteikiui apie py...rus       2015-05-21 17:29
Tikrai nelaukta (14:40, 15:46),        2015-05-21 17:15

kad gegužės 17 d. akcijų dalyvis proteguotų homoseksualų interesus.
Vienos lyties asmenų partnerystės įteisinimui nepritaria net 79 proc. Lietuvos gyventojų, todėl tokią tvarką Naglis Puteikis galėtų įvesti nebent savo “Piratų laive”. Aišku, 71 “piratui” užgrobus Seimą, ateitų eilė ir šiam. Bet ar sutiks tiek liberalai, tiek socialdemokratai, kad iš jų “piratai” paveržtų pirmumo teisę ir įteisintų vienalyčių partnerystę?

šunes loja, o karavanas eina...       2015-05-21 16:59

Jei iki šiol sistema- tai karavanas, o visuomenė- šunes, tai artėja valanda kai karavanu taps visuomeninis judėjimas.

Pilietis       2015-05-21 16:55

Kai išgirstu apie šį “Mėsos” portalą, tai savaime atrodo, kad žinios kažkokios nepatikimos. O kai dar ir komentarus paskaitau, tai susidaro vaizdas, kad Lietuvoje vieni idiotai. Prašau daugiau nesiuntinėkite tokių kvailų straipsnių man.

Jei isryskintume       2015-05-21 16:53

teigiamas kiekvieno puses ir jas isnaudotume,o trukumus ir ambicijas pavyktu pazaboti-tada ir butu rezultatas.Man imponuoja daug kas besireiskiantys viesojoj erdvej-kai kurie zurnalistai,politikai,visuomenininkai,signatarai,bet zinoma -visi turi stipriu ir silpnesniu pusiu.Vieni geresni oratoriai(kas labai,kartoju-labai svarbu),kiti geriau ismano teise,ekonomika ,kiti -pagrindzia visa filosofiskai.Ne visu kalba suprantama eiliniam zmogui be aukstojo issilavinimo,deja.Bukit geresniais diplomatais vardan bendro tikslo,susitikit ir derekites,ieskokite teisingos iseities.Mes dedame viltis i jus visus.Juk yra net toks dalykas kaip ,,taktinis balsavimas”,kai zmones raginami balsuoti ne uz tikrai patinkancia partija(jei jai nera jokiu galimybiu laimeti),o uz kita,kuri priimtinesne,kad nelaimetu labai nepatinkanti.Zodziu,nereiketu kreipt demesio i asmenines simpatijas,o…gera ta kate ,kuri peles gaudo,o spalva -nesvarbu.Sekmes jums ir mums !

NP už partnerystę - prieš Bažnyčią       2015-05-21 15:46

Geriau pažinkime politikus:
Bernardinai.lt išsiuntė keturis klausimus visiems 7 kandidatams į Lietuvos Respublikos Prezidentus. [...]skelbiame atsakymus:
Bernardinai.lt: Ar Jūs sutinkate, kad būtų įteisintos vienalytės santuokos Lietuvoje?
Naglis Puteikis: Esu prieš vienalyčių santuokų įteisinimą ir galimybę įsivaikinti. Tačiau PRITARIU HOMOSEKSUALIŲ ŽMONIŲ PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMUI.
(http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-04-30-anketa-kandidatams-naglio-puteikio-atsakymai/117083)
Primename, kad Katalikų bažnyčia nepritaria grupės Seimo narių siūlymui Lietuvoje įteisinti vienos lyties asmenų partnerystę: „Siūlomo partnerystės modelio prilyginimas šeimai išplauna kertinius šeimos struktūros elementus, darančius šeimą visuomenės ir valstybės pagrindu“ - Vyskupų konferencijos generalinio sekretoriaus pavaduotojas kunigas Darius Trijonis.
(http://www.biciulyste.com/index.php/mums-raso/9240-pro-vita-zinios-nr-15-2015)

Vilnietė       2015-05-21 15:29

Gaila.kad Urbšys liko tikru savojo teisininkų klano nariu, nors ir Seime dirba, nes naudoja tuos pačius metodus - jei kas nepatiko, sunaikinsiu, nesvarbu koks žmogus - geras, blogas, bet jam nepatinka ir tiek. Taigi, Urbšys nutarė, jog jis turėtų būti populiarus, tad reikia nusodinti išpopuliarėjusį Puteikį - nesvarbu kokiomis priemonėmis.  Atsimerkime, pažiūrėkime įdėmiau į p.Urbšį. Gal jis specialiai siųstas pavaidinti tokį “nesisteminį gerietį”? Tikriausiai taip. nes, jei žmogus tikrai turi sąžinę, tai jis atsakingus veiksmus daro tik tada, kai yra įsitikinęs, jog teisingai elgiasi. Štai, teisingasis Urbšys nedvejodamas pasmerkia Venckienę, nieko apie ją ir tą įvykį nežinodamas, o gal žinodamas Požėlos-Černiausko ir kitų ... poziciją? Gal jis ir liko tų niekšų, kurie teisia nekaltus, o išteisina vagis, bičiuliu, tik kartis pavaidina teisingą žmogų? Be galo žema balsuoti už tai, ko visai nežinai, kas yra fabrikuojama. Ateis, Urbšy, laikas (gal ir negreit), bet TIESA išaiškės ir visi, norėję sunaikinti nekaltą žmogų, atsiims pagal nuopelnus. Kas nespės dabar, tas gaus atpildą anapus. O p. Urbšys dar sakosi esąs krikščionis… Kaip matote, nesisteminių partijų pjudymas vyksta pilnu tempu, nes yra tikslas visas jas sunaikinti. Tad protingi žmonės turėtų tam nepasiduoti ir atmesti skaldytojus, Nejaugi taip sunku suvaldyti ambicijas dėl bendro tikslo? Priešingu atveju mes tikrai žlugsime.

Pūtėsio savigyra       2015-05-21 14:42

Dėmesio, Pūtėsio savigyros, savireklamos ir savipiaro akcijos tęsiasi. Jis nusifotografavo reportažui “Pūteikis + Gegužės 17”, tik todėl ir dalyvavo gegužės 17-os Tie-sos akcijoje Daukanto aikštėje.

Homoseksualumas Puteikiui - natūralu        2015-05-21 14:40

Svetainėje Manobalsas.lt rinkėjai prieš rinkimus į 2012-2016 m. Seimą buvo kviečiami atlikti trumpą testą:
„Homoseksualumas yra nenatūralus ir neturi būti visuomenėje toleruojamas“?
Atsakymai: Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai.
Naglis Puteikis: Greičiau nesutinku.
Palyginimui - Laurynas Kasčiūnas: Sutinku.
Šalia pateiktas ir L. K. komentaras: Homoseksualų plitimas XX a. aiškiai liudija, jog kuo labiau atlaisvinamos visuomenės normalumo normos, tuo patrauklesnės tokio ir kitų alternatyvių natūraliam gyvenimo būdų paieškos. Aiškus netoleravimas šiam socialiniam eksperimentui nesuteiktų paskatų.
http://www.gayline.lt/article.php?sid=6915#ixzz3ag5daSaM

Panevėžietis       2015-05-21 13:35

to Irena     2015-05-20 23:12
rašote, kad Kam per savivaldos rinkimus Panevėžyje reikėjo agituoti už milijonierių Karbauskį prieš Urbšį?
Tai kad N.Puteikis neagitavo už Karbauskį, jis agitavo už Gemą Umbrasienę, kuriai net Urbšys priekaištų neturi.

Irenai        2015-05-21 13:33

“Kam Puteikiui reikėjo pritarti socdemų-konservatorių projektui sunaikinti mažąsias partijas” - o kas jo apie tai paklausė? Straipsnyje apie tai jis nekalba, o tiesos.lt jo neklausia. Tuo tarpu Urbšys spėja, kad Puteikis tyčia naikina, kad galėtų pats jas sujungti ir užvaldyti. Tačiau jei tos partijos nenorės jungtis, tai joks puteikis, ar urbšys jų nei sujungs, nei užvaldys.

Pensininkei       2015-05-21 13:22

“vedliai”, “liaudis” - iš leninianos tiesiu taikymu į mūsų laikus. Nėra kito tokio, kuris sugebėtų suvienyti Lietuvos nesisteminius politikus - tik piratas Tadas Blinda.

to nesuprantu       2015-05-21 13:20

Puteikio pozicija išdėstyta jo paties portale Jūsų Panevėžys.
P. Urbšys ją ir pakomentavo.

Pensininke       2015-05-21 12:58

Palaikau N.Puteiki, tik ryztingai ir drasiai reikia pradeti telkti rinkejus. Kaip butu grazu, jei visi nesisteminiai politikai susivienytu vardan tos Lietuvos ir TIESOS joje. Puteikis yra atviras, kalbantis konkreciai, o jei reikia ir atsipraso. Deja, Urbsys letapedis, mastantis pagal 80 sedinciuju ir pritariantis 12 sek. filmukui.Kol nebus ryztingu vedliu, vienijanciu antisisteminius politikus, tol liaudis bus suskaldyta, kaip ir siuo atveju matosi is komentaru.

Nesuprantu       2015-05-21 12:34

Kodėl tada kalbina vieną Urbšį be Puteikio?

Urbšys puikiai tvarkosi Panevėžyje       2015-05-21 12:04

Todėl susitvarkys ir visoje Lietuvoje. Kas abejoja, paskaitykite čia:
Kol kas velniškai sekasi judėjimo „Kartu“ lyderiams P.Urbšiui ir merui R.M.Račkauskui. Jiems pavyko suskaldyti mažiausiai keturias partijas ir prisikviesti į valdančiąją daugumą dar nesusikompromitavusius politikus iš tų partijų. Tokia sėkmė gali būti laikina, nes iš įvairių svyruoklių suręsta troba irgi gali svyruoti.

Kitais metais vyks Seimo rinkimai. Gali paaiškėti, kad socdemai kandidatais pasiūlys tik kokį nors pardavėją, visų pamiršti konservatoriai vienoje rinkimų apygardoje, kaip jiems jau įprasta, iškels po kelis savo kandidatus ir todėl visi prakiš.

R.Pakso partija savo kioskelį Panevėžyje tikriausiai jau bus uždariusi, liberalus bus pribaigusi į jų frakciją įstojusi iš „valstiečių“ išprašyta G.Umbrasienė.

Pasakykite, ar bus šiuose Seimo rinkimuose toks, kuris galės mesti iššūkį judėjimo „Kartu“ kandidatams? Ar neatsitiks kaip ir su mero rinkimais, kai R.M.Račkauskas visus priešininkus tiesiog nušlavė?

Praktiškai visos partijos Panevėžyje dar neišmoko politikos pamokų ir todėl po šių Seimo rinkimų joms gali tekti vėl sėsti į pirmokų suolą. Niekada nemaniau, kad visuomeniniai komitetai yra Lietuvos politikos ateitis, tačiau Panevėžyje jie dar klestės mažiausiai 10 metų. To nori visos partijos.

Dar sykį kartoju – tai nei gerai, nei blogai. Tiesiog taip yra.
http://panskliautas.lt/partiju-tustejimo-metas-naudingas-naujokams

Piaro Dėdė       2015-05-21 11:54

Tarpukaryje po kaimus važinėjo humoristinių dainų atlikėjas Pupų Dėdė ir visus linksmino dainuškomis.
Dabar turime naują, tik ne Pupų, o Piaro Dėdę, kuris visus linskmina visokiomis nesąmonėmis.
Gerb.Seimo anrys P.Urbšys, skirtingai nei Piaro Dėdė, dirba Seime savo darbą, teikia įstatymų pataisas, elgiasi solidžiai, nevadina savęs piratu ir nedaro kitų nesąmonių.
Todėl siūlau visoms antisisteminėms jėgoms jungtis į vieną frontą, o jo vadovu išrinkti gerb.P.Urbšį.
Puteikis netina ne tik dėl savo diktatoriškų ambicijų, pavyzdžiui Panevėžyje pasiskyrė save kokiu tai gelbėtojų vadu, bet ir dėl nuolat skleidžiamų nesąmonių, štai dar vienas pavyzdys:
Kaip DELFI komentavo Seimo narys Naglis Puteikis, Laimutė yra viena iš žmonių, ypač nukentėjusių per krizę, nes valdžia problemas sprendė pažeidžiamiausiųjų sąskaita.
„Europos Komisija labai aiškiai parašė, kad Lietuva iš Europos Sąjungos valstybių tuo akivaizdžiai išsiskiria iš visų kitų šalių. Naštą užkrovė ant skurdžiausių, o ne ant turtingiausių. Oficiali statistika rodo, kad turtingi žmonės per krizę pralobo, gavo 1,5 mlrd. daugiau nei iki krizės, o neturtingiausi gyventojai 2 mlrd. mažiau“, - pabrėžė Seimo narys.
Dėl Laimutės politikas kreipėsi į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją klausdamas, ar normalu, kad tokie žmonės, kaip 43 metų darbo stažą turinti mūsų istorijos herojė, gyvenanti sąžiningą ir dorą gyvenimą, neturinti žalingų įpročių – skursta. Atsakymo ko kas nėra.
Tačiau pagrindinis klausimas – ar tauragiškei bus kompensuota išmokų dalis, kuri buvo nurėžta per krizę?
„Šita žmonių kategorija iš tiesų likusi už borto, nes sumažintos pensijos kompensuojamos, o nubrauktų nedarbo išmokų dalis – ne. Dėl to laukiame Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atsakymo. Jeigu ji parašys, kad tai – normalu, Seime rinksime parašus ir registruosime įstatymo projektą, bandydami siekti, kad tokiems žmonėms, kaip Laimutė, būtų ištaisyta ne tik finansinė, bet ir moralinė skriauda. Ši moteris juk mato, skaito, kaip kompensuojamos pensijos pensininkams, o ji lieka už borto“, – pakartojo N. Puteikis.
Pasak jo, jeigu DELFI pašnekovė būtų didelės korporacijos vadybininkė, sąžiningai mokėjusi įnašus papildomam pensiniam draudimui ir staiga to privataus pensinio fondo valdyba dvigubai sumažintų išmokas, kurios buvo numatytos sutartyje, kiltų milžiniškas skandalas. Būtų pasitelktos advokatų kompanijos ir pensijų fondas bankrutuotų, nes vieni klientai nutrauktų sutartis, o kiti nebesudarinėtų naujų.
„Tuo tarpu valstybė, Laimutės atveju, pirko iš jos draudimą, tačiau per krizę jos sąskaita išsisprendė savo problemas“, – mano Seimo narys.

delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuves-ultimatumas-valstybei-grazinkit-nusavintus-pinigus.d?id=67981268

Tam kuris nesupranta       2015-05-21 11:52

Tiesos.lt portalas aiškinosi ir Grybauskaitės santykius su Graužiniene, aiškinosi ir Ulbinaitės santykius su mūsų teisėsauga ir daugybę kitų klausimų, kurie yra mūsų politikos lauke. O kodėl turėtų nesiaiškinti, jei tie santykiai yra tikrai ne paskutinėje eilėje formuojantis opozicijai sisteminėms partijoms.

Nesuprantu       2015-05-21 11:43

Kodėl Tiesos.lt aiškinasi Puteikio ir Urbšio santykius?

To ar tikrai...       2015-05-21 11:28

Tamsta meluoji ir gudrauji. Esi iš Puteikio stovyklos ir giedi jau nusibodusią giesmelę, esą trinami P. remiantys komentarai. taviškis, kaip matai netrinamas, tai ko vėją keli tuščioje vietoje. Antra. Visiškai klaidinantis tamstos sakinys:” Tie, kurie agituoja Lietuvos sąrašą neiti į rinkimus, šiame portale yra gerbiami.” Niekas neagituoja Lietuvos Sąrašo neiti į rinkimus. Bent aš tokių agitacijų nepastebėjau. Dalykas tas kad visas erzelis kyladėl to, kad Lietuvos sąrašas kol kas aiškiai nepasakė - rems ar nerems Naglį Puteikį būsimuose rinkimuose. Plačiai ujama ir linksniuojama L.S. asmenų grupė (L. Jakimavičius, R. Bingelienė ir L. Šopauskas) laikosi pozicijos, kad partija į rinkimus turėtų eiti, bet pasirinktų kitą lyderį (numanomai Darių Kuolį), o ne Naglį Puteikį. Partijoje ir už jos ribų susiformavo grupė puteikistų (jūs, beje, irgi tarp jų), kuriems neįtinka nei portalas Tiesos.lt, nei minėti L.S. asmenys, kuriems Pureikis nėra autoritetas vertas parėmimo. Štai kur problemos šaknis.

ar tikrai tiesos portalas?       2015-05-21 9:52

Trinami tik tie komentatoriai, kurie remia Puteikį, o tie kurie visaip tyčiojasi ne tik iš N.Puteikio, bet apskritai iš tų, kurie siūlo oponuoti valdžiai dalyvaujant rinkimuose, tie paliekami. Tie, kurie agituoja Lietuvos sąrašą neiti į rinkimus, šiame portale yra gerbiami. Kodėl portalas tiesos.lt taip daro? Galėtų redakcija išdėstyti savo poziciją viešai.

nuomone       2015-05-21 9:12

Seime uzteko 12sek.,kad atimti teisine nelieciamybe N.Venckienei..Urbsys taip pat nemates visos film medziagos ,taippat balsavo ,kad atimti tateisine nelieciamybe.Niekados uz urbsi nebalsuociau ,niekados.

pensininkas       2015-05-21 8:58

Pritariu komentarui - Gal atsirastų protingų žmonių, kurie paaiškintų visiems nesisteminiams politikams, kad jie turi į Seimo rinkimus eiti kartu ir vieni kitų viešai nekritikuotų.

puiku       2015-05-21 8:48

Matomai Puteikiui gerai sekasi ruoštis rinkimams.

Beta > to Beta       2015-05-21 8:42

Na, tai nejaugi neįmanoma pasikalbėti su Rasa normaliai, kaip žmogus su žmogumi, išsiaiškinti nesusipratimus ir viskas būtų baigta? Sudaryti taikos sutartį? Kam tie karo kirviai čia iškasinėjami kur jų visai nereikia?

Kas tas Guogos didingas žmogus ?       2015-05-21 8:28

Liberalų sąjūdžio (LS) narys, europarlamentaras Antanas Guoga teigia neketinantis kandidatuoti į Seimą būsimuose rinkimuose, bet užsimena, kad juose gali dalyvauti stiprus visuomeninis judėjimas. „Tikrai esu girdėjęs, kad tai įvyks, ir tai bus labai rimtas reiškinys. Eis vienas didingas Lietuvos žmogus, kuris galės kažką pakeisti“, – portalui LRT.lt tvirtino politikas.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

Rėksniai ir demagogai vienijasi prieš Grb.P.Urbšį       2015-05-24 20:08

Demagogė Umbrasienė + infantilus populistas Leliukas (ir visa jo šaika „a la“ buvę valstiečiai) + savo populizmu, tiesa įtikėjęs ir nieko ABSOL nepadaręs Puteikis = KRACHAS
Bet jie visi kaip ir tinka čia – nė vienas nepasiekęs jokio realaus rezultato, visi rėksniai, demagogai. Kas atidžiai seka jų darbą, tai labai aiškiai matosi.
Piratai, tadai blindos atsirado – cha! Dar po vieną akį su raiščiu užsidenkit ir papūgą ant peties pasisodinkit. Tik kalbėti jau kaip ir mokate – urzgiate, legendiniai išdavikai, šaudytojai į nugaras, išdavikai…

Puteikis nuo seno garsėja kaip itin agresyvus       2015-05-24 20:03

http://puteikio.blogspot.com/2011/04/klaipedos-pilitikai-ignoravo-nputeiki.html
Nagliui Puteikiui net iš dviejų kartų nepavyko tapti Klaipėdos atstovu Lietuvos savivaldybių asociacijos suvažiavime.

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.