Prezidento rinkimai 2019, Visuomenės pokyčių analizė

Povilas Gylys. Apie Arvydą Juozaitį

Tiesos.lt redakcija   2019 m. balandžio 22 d. 21:06

76     

    

Povilas Gylys. Apie Arvydą Juozaitį

Didžioji dalis mano mentaliteto žmonių mano, kad Arvydas Juozaitis yra rimčiausias kandidatas prezidentiniuose rinkimuose.

Pirma, jis yra vienas iš nedaugelio sąjūdiečių, kuris nepasidavė įvairioms pagundoms ir išliko tikru valstybininku- žmogumi, kuris nuoširdžiai pergyvena dėl savo valstybės.

Antra, jis turi pakankamai žinių ir viešojo veikimo patirties. Jis nėra paviršutiniškas žmogus, todėl gerai suvokia grėsmes Lietuvai ir Europai, kurias sukelia neoliberali, tautas ir šeimas žlugdanti, ideologija bei jos pagrindu vykdoma politika.

Trečia, jis kažkada įrodė, kad savąjį „aš“ jis gali aukoti bendram labui, savanoriškai pasitraukdamas iš kovos su Algirdu Brazausku. Tuo metu A.Juozaitis kaip vienas populiariausių sąjūdiečių turėjo realius šansus įveikti būsimą prezidentą, bet jis nusprendė, kad TUO KRITIŠKU, REVOLIUCINIU METU A.Brazauskas šaliai gali atnešti daugiau naudos.

Iki šiol manau, kad buvo pasielgta išmintingai. Nes tuo metu buvo žengiami pirmieji žingsniai valstybingumo atstatymo keliu ir reikėjo realistiškai vertinti Lietuvos vidinę ir tarptautinę situaciją ir rinktis lyderius, kurie geriausiai galėjo spręsti TO LAIKMEČIO iššūkius.

Nevalia pamiršti, kad A.Juozaitis nėra dvaro žmogus, todėl dvaras darė ir daro viską, kad šis kandidatas būtų „nematomas“, „nežinomas“. Realistiška tikėtis ir dvaro organizuotų „purvo vonių“.

P.S. Šias mintis skelbiu kaip laisvas, niekam neįsipareigojęs, jokiai partijai ar rinkiminiam štabui nepriklausantis asmuo.

Tie, kas sutinka su aukščiau išdėstytomis mintimis, turi progą jas bendrinti.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-04-25 22:35

“Povilas Gylys. Apie Arvydą Juozaitį”
*
Antikonstitucininkas Povilas Gylys apie antikonstitucininką Arvydą Juozaitį.
Ranka ranką plauna.

Tikiuosi Arvydas Juozaitis nugalės       2019-04-25 17:39

Tuomet visa Lietuva atsikvėps, kaip po ilgo karo, karo su neteisybe, su skurdu, su baime dėl ateities, karo dėl savo vaikų, dėl šeimos statuso, karo dėl lietuvių kalbos ir karo dėl dorovinio auklėjimo, karo dėl Tautos ir valstybės išlikimo šioje liberastinėje sodomitinėje teritorijoje.

>>>Pakišo (2019-04-24 21:39)?       2019-04-25 9:01

Tai kieno žodžiai buvo - “Istorinė klaida”, po nepriklausomybės paskelbimo?

StasysG       2019-04-25 0:22

Gaila, bet Autorius klysta, rašydamas, kad A. Juozaitis “savanoriškai pasitraukdamas iš kovos su Algirdu Brazausku”. Jam 2x liepė PerST (iš 35 narių kas liepė? Kur Protokolai?). prof P.Gylys galėtų pasitikslinti.

Rinkėja       2019-04-24 23:16

Aš manau, kad sužinoję, kas slypi už Garliavos, pašiurptume. Ten tikrai slypi kažkas labai labai galingo…

StasysG       2019-04-24 22:39

PS. Gali būti taip, kad Sąjūdžio Taryba tyčia pakišo Juozaitį: pradžioje iškėlė kandidatu į deputatus, o paskui liepė pasitraukti Brazausko naudai. Net 2 kartus liepė.

StasysG       2019-04-24 22:34

Na štai, pats Juozaitis davė atsakymą dėl Brazausko užleidimo, kas nusprendė. Pasirodo Sąjūdžio taryba (V LANDSBERGIS, čEPAITIS,ozolas ir kiti… ). Tik Protokolai užslaptinti arba sunaikinti:——- “Arvydas Juozaitis prisimena, kaip radosi sprendimas užleisti vietą Algirdui Brazauskui

Tiesos.lt redakcija   2019 m. balandžio 24 d. 7:51”

Dėl Garliavos       2019-04-24 19:59

manau, kad nei vienas kandidatas apie tai nekalbės, nes tai būtų, kaip kilpą sau ant kaklo užsidėti, t.y. spaudoje pasirodytų žinutė, kad prisigėrė ir šlapinosi pro langą, lygsvaros neišlaikė ir iškrito. Kad ir pirmas aukštas, bet užsimušė. Tai tikrai yra byla žudikė. Net ir amerikonai bijo.

Dėsnis       2019-04-24 17:37

Tie kurie kažką žino, bet nekalba, o kurie daug žinojo, tikriausiai jau nekalbės.

daug ten visko       2019-04-24 16:58

buvo garliavoje, o svarbisusia noreta, kad butu isniekinta geruliu lietuva

TO ISTORIJA       2019-04-24 14:57

nekalba, nes jo neliečia ir jam neįdomu ir jis nieko “NEŽINO”..

Istorija       2019-04-24 13:42

Kažkoks prokuroras Garliavos bylą pavadino byla žudikė, kažin kur jis yra?, ir dėl ko apie ją nekalba ir Juozaitis.

rasai       2019-04-24 11:24

Patikėkite, jei visa Lietuva 2008-2012 m. būtų galvojusi vien apie Garliavą, nebūtų kam likę gyventi ir kurti Lietuvos. Jokiu būdu nenoriu paneigti, jog tai be galo skaudi istorija, tačiau kasdien pasaulyje tūkstančiai vaikų kenčia ne ką mažesnes kančias.


Aišku, kitas atvejis yra Saulius Skvernelis, kuris apie tą istoriją žino labai gerai ir buvo su ja susijęs…

rasai       2019-04-24 11:21

Garliavos istorija yra tikrai rezonansinė, mergaitės man labai gaila. Apmaudu dėl neteisybės, tačiau nemanau, kad tai yra vienintelis vertinimo kriterijus. Juozaitis, ko gero, buvo užsiėmęs kitais dalykais. Aš, pavyzdžiui, irgi ilgą laiką apie tą istoriją girdėjau tik nuotrupas.

rasa       2019-04-24 10:37

na jau nekelkit to Juozaicio,koks jis gali buti prezidentas,jei jis raso ,kad apie Garliavos ivykius nera nieko girdejes,kai ta istorija zino net uz Atanto.Ar nejuokinga

StasysG       2019-04-24 10:23

Autoriau, reikėtų platesnio išaiškinimo dėl Jūsų tvirtinimo: “Trečia, jis kažkada įrodė, kad savąjį „aš“ jis gali aukoti bendram labui, savanoriškai pasitraukdamas iš kovos su Algirdu Brazausku. Tuo metu A.Juozaitis kaip vienas populiariausių sąjūdiečių turėjo realius šansus įveikti būsimą prezidentą, bet jis nusprendė, kad TUO KRITIŠKU, REVOLIUCINIU METU A.Brazauskas šaliai gali atnešti daugiau naudos.”

Nėra, Džeikai,       2019-04-24 6:49

kitokių nėra - pats čia teisus, be jokios abejonės, kaip ir tas Orwell.

Dėsnis       2019-04-23 22:08

Dėsniui, geras pastebėjimas, taip ir yra taip matyt ir bus, taip kalbėjo tikri išminčiai, dar jokių išmaniųjų nebuvo, pasirodo paradoksas, nebuvo išmaniųjų, buvo daugiau išminčių, dabar daug išmaniųjų, išminčių beveik deficitas, kaip ir netyčia priėjom liepto galą.

Dzeikas       2019-04-23 22:06

“Žmonės, kurie balsuoja už nevykėlius, vagis, išdavikus, sukčius, nėra aukos. Jie bendrininkai.”
George Orwell
Ar yra tarp pretendentu i prezidento posta Lietuvoje kitokiu?

daug prezidentu       2019-04-23 21:15

vieno nebus, daug liks ir po rinkimu, sachmatininkas ir toliau zais pries saskininka

Herald       2019-04-23 21:10

Prezidento darbas yra lengvas, bet buvimas pavyzdžiu yra nepaprastai sunkus.
Lietuviai po trijų dešimtmečių turi šansą išrinkti žmogų būti pavyzdžiu.Negi trečią kartą lips ant to paties grėblio rinkdami vieną iš panelių (nepajėgių sukurti šeimos ir būti tinkamu pavyzdžiu)?
Labiausiai žaviuosi kandidato ištverme tokiose sunkiose varžybose kai taisyklės nevienodos, o teisėjai korumpuoti.
Profesorius parašė taupiai ir tiksliai.

Dėsnis       2019-04-23 20:54

Kvailių šalyje, kvailiai Vadu išsirinks arba visų kvailiausią, arba sukčių.
Per visą civilizacijos istoriją dar nebuvo tokio atvejo, kad kvailiai išsirinktų išminčių.
Kodėl?
Ne dėl to, kad tarp kvailių daugumos nebūdavo vieno kito išmintingo.
Todėl, kad joks išmintingas žmogus netrokšta tapti vyriausiu Kvailiu.

Ačiū, gerbiamasis Povilai.       2019-04-23 19:21

didžiuojuosi, kad buvau pirmasis Lietuvos žurnalistas prieš beveik 30 metų parašęs “Jei Arvydas Juozaitis nebūtų parašęs straipsnio ‘Istorinė klaida”, jį vis tiek būtų parašiusi Istorija”.Mes buvome teisūū.

Na išsišoksiu       2019-04-23 19:12

Labai gerbiu Povila Gylį,bet is dainos žodziu- neismesi-visu pirma man uzkliuvo gerb.Juozaicio atsakymas i klausima kaip jis vertina Grybauskaite,jis atsake-,,teigiamai,,.Ar jis gaudosi realybeje?Daug kas jame man patinka,bet atrodo lyg po ilgo ,,žiemos miego,,...

kai       2019-04-23 19:11

yra Nauseda, sunku tiketis stebuklu

Rinkėja stasiui       2019-04-23 18:55

Šokimas nuo tilto yra metafora, žudytis nesiruošiu. Nereikia visko suprasti tiesiogiai, paraidžiui.

Juozaičio       2019-04-23 18:38

misija aiški - sudrapalinti patriotines jėgas. Tas, kurios dar liko - štai ir visa jo “zadanija”.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-04-23 18:33

to “ĮDOMU,    2019-04-23 16:29” Tokia pati, kaip ir banditų valdžios. Tyli, kai reikia kalbėti. O tai nusikaltimas.

DD plius DD stasiui       2019-04-23 17:50

Jaučiuosi. Bet kitaip. Kaip pirmykštis medžiotojas riebių ir skanių mamutų bandoje su stambaus kalibro kulkosvaidžiu. Mamutai nepatenkinti mauroja, aš juos tratinu.! Ir tamstą įspėju, kad aš čia ne visai rimtai….

stasys        2019-04-23 17:37

DD plius DD 2019-04-23 11:14 >  Ar nesijaučiate čia papuolęs į ožku aptvarą ?

stasys        2019-04-23 17:33

Gal redakcijai reikėtu apsvarstyti galimybe po tokiais str. skelbti savižudybių prevencijų trumpuosius telefonus ..  Juk užeina nestabilios psichikos rinkėjoms po velykinis noras nuo tilto šokinėti , o tam ir pritariančiu visas pulkas .

ĮDOMU,       2019-04-23 17:29

kokia A.Juozaičio nuomonė apie Deimantės nelaimę?

DD plius DD nevarkėliui       2019-04-23 17:21

Būtinai turi atsirasti Pilypas apie žydų kėslus.. Eikit gal kartą velniop, idiotai. Na, ar gal piramidėse paslapčių ieškot. Bet gal jau eikit ir eikit ir eikit….

Nevarkim       2019-04-23 17:10

Prezidentą mums jau seniai parinko (Emanuelio Z. sekta). Toji sekta valdo pasaulį pradedant Vatikanu ir Kominternu

DD plius DD       2019-04-23 17:03

Oi.. turėjo būt “Rutkauskaitė”, o ne “Jankauskaitė”- feministės suklaidino..

kam brangus išdavikas juozaitis?       2019-04-23 17:00

išdavikams.
t.y. komunistams bei kitiems korumpuotiems kolaborantams.

DD plius DD       2019-04-23 17:00

Birute Jankauskaite, sutinkat absoliučiai su visais teiginiais apie Juozaitį, bet galvą guldau, kad su mano teiginais nesutinkat. Ar čia toks “Birutės Jankauskaitės” personažas nesutinka. Tokiu atveju nieko prieš, netgi su noru ir azartu į žaidimą įsitrauksiu..smile

Žurnallistas       2019-04-23 16:53

Pagarba gerbiamam profesoriui Povilui Gyliui, Jūs vienintelis ginante Žmogaus vardą.

Birutė Rutkauskaitė       2019-04-23 16:19

ABSOLIUČIAI SUTINKU SU VISAIS TEIGINAIS APIE ARVYDĄ  JUOZAITĮ

pastebejimai       2019-04-23 16:00

Šimonytę į prezidentus stumia koncervatoriai ir Grybauskaitė, Nausėdą - stambusis verslas ir bankai, Skvernelis apskritai netinkama kandidatūra. Tinkamiausias - A.Juozaitis, Sąjūdžio pirmeivis, tikras patriotas, išsilavinęs ir sąžiningas žmogus. Tačiau jo nežino jaunoji karta, jį ignoruoja didžioji žiniasklaida, ant jo pyksta dalis vyresnės kartos žmonių už “istorinę klaidą”, dalis net nesuprasdami tikrosios šio pasakymo esmės. Manau, kad lietuviai neišnaudos šio istorinio šanso išsirinkti Prezidentą, kokio neturėjome po Nepriklausomybės atkūrimo. Viltis yra, bet galimybė ne per didžiausia.

Tie,        2019-04-23 15:48

kas sutinka su aukščiau išdėstytomis mintimis, turi progą jas bendrinti:

Ašai       2019-04-23 13:38

Europoje siautėja (gerąja prasme) nacionalizmo nuotaikos. Į EP ateis tautiškai nusiteikusios jėgos, kaimynai išsirinks ką nors padoraus. O mus Nausėda toliau maus ant pagalio? Šimonytės konservatoriai mus toliau maustys? O Skvernelis įves policinę diktatūrą? Dievaži, AŠ NENORIU TOKIOS LIETUVOS. NENORIU. NENORIU. NENORIU.

Jei atsisakysim Juozaičio, nieko geresnio nebebus. Ir nublanks visi šimtmečiai, visos trispalvės, Vytis ir visa kita. Jau dabar Lietuvoje siaubinga gyventi…

Joanai       2019-04-23 13:33

Belieka tikėtis, kad tie, kuriems pensiją pakėlė, išvis neateis į rinkimus. Čia jau Dievo melsti reikia, kad neišrinktume kokio menkystos. Nes, paminėsit mano žodį, apsijuoktume prie visą Europą kelių artimiausių metų bėgyje.

DD plius DD       2019-04-23 12:14

Šiaip Juozaičio naudai nebent rinkiminę kampaniją galima būtų priskirti. Tarp kitų kandidatų jo yra viena efektyviausių. Likę kandidatuoja nelyg iš Olimpo, iš monitorių ir ekranų, o Juozaitis daugiau bendrauja su rinkėjais betarpiškai. Iš to naudos bus tikrai, bet… Nebalsuosiu, net jei žmoną nuo lenciūgo paleistų.

DD plius DD       2019-04-23 11:42

Hmm. Sulaukiau iš pranašo Arvydo liudytojų sektos pripažinimo kaipo beviltišku. Didžiuojuos. Bet dėl savo bjauraus būdo ypatingai neprotingiems pakartosiu. Paminėjau viso labo banalų elementorišką faktelį. Ne iš kažkam pasivaidenusio noro apjuodinti Brazauską ar tą patį Juozaitį. Deja deja, bet faktas tas kaip blynas- jokia valdžia praktinio rimtesnio darbo Juozaičiui neskyrė. Brazauskininkus paminėjau tik dėl to, kad Juozaičiui jie buvo riebiai skolingi, bet netgi jie atsidėkojo trečiarūše sinekūra Kaliningrade…

to Dzeik       2019-04-23 11:27

Reikia skirti laisve nuo pasileidimo. Ir kokioms tamstos laisvems kyla gresme?

>DD plius DD       2019-04-23 11:24

Tai jūsų bėda. Dainuojate tą pačią dainą: a.a. Brazauskas ir būtinai pripliusuota A. Juozaitis. Na neprilimpa, kad ir labai norėtumėte. Tuo metu A. Juozaitis buvo dar per jaunas būti prezidentu, taip kaip šiandien dar per jaunas yra M. Puidokas. Prezidentas turi būti brandaus amžiaus ir turi turėti gyvenimiškos patirties. Bet su jumis diskutuoti yra beviltiška.

Joana       2019-04-23 11:14

Labai gerbiu Profesoriaus P. Gylio nuomonę visais klausimais ir Jam pritariu. Šiuo atveju - artėjančių prezidentinių rinkimų atveju, esu jau seniai apsisprendusi ir balsuosiu aš ir mano artimieji tik už Arvydą Juozaitį. Seniai mes girdėjome iš buvusiųjų ir esamų kandidatų neužslėptus, atvirus žodžius apie kritišką Lietuvos būklę, apie pavojų gimtąjai kalbai, apie dvigubos pilietybės žalą ir visą eilę skaudulių. kuriuos vengia įvardinti kiti kandidatai.
Ar pavyks p. Arvydui prasibrauti pro dvaro ir nupirktos žiniasklaidos mūro sieną?Dažnai suabejoju. Kita problema, kad didelė žmonių minia nesugeba susivokti realybėje. Tik vienas iš daugelio pavyzdžių: viena moteriškė vakar matė filmą apie Grybauskaitę - ji euforijoje. Tokios prezidentės mes jau neturėsime - apgailestavo pašnekovė. Sakau, bet ji mums daug skolų paliko - už dujų terminalą, už dviejų bankų bankrotus - mėginu prieštarauti. Moteriškė atkerta: aš nieko nežinau, manęs tas neliečia, man pakėlė pensiją ir esu patenkinta. Tai taip mąstančių žmonių gatvėse apstu ir jie balsuos už bet ką - ar už tą kuris daugiau pažadės, ar kuris žinomesnis ir dažniau sušmėžuos televizijose.

Rinkėja       2019-04-23 11:10

Jei neišrinksime Juozaičio, reikės šokti nuo tilto.

DD plius DD       2019-04-23 10:48

Sutinku tik su tuo, kad Juozaitis “nėra dvaro žmogus”. Netgi Brazausko dvaras, nors Juozaitis kaip maža kas jiems nusipelnė, prilaikė jį atokiai- į šoną nepaspyrė, bet prie reikalų nei iš tolo neprileido.

Deja       2019-04-23 10:44

Prieš mergaitės gaudytojų armiją niekas nebūtų atstovėjęs, gal ne tiesa? S.S. vykdytojas buvo. Nebent galėjo pasitraukti, kaip Paksas

Pagaliau       2019-04-23 10:09

po ilgokos pauzės prof. P. Gylys pagaliau išsakė savo kredo. Reikia padėkoti ir pasakyti bravo; mat nemenka žmonių, kuriems P. Gylys - autoritetas, tadgi tas credo net didžiai reikšmingas. Papildant autorių garantuotai ir be menkiausių dvejonių pasakytina: A. Juozaitis yra dorybinga,kūrybinga, tvirtavalė asmenybė - aukštesnysis žmogus. Daugiau norėti rasi net nedera, nes būtų perdėta. Panašiai sumanesni kalbovai esmiškai apibūdina rinkimus Ukrainoje laimėjusį V. Zelenskį. Norisi tikėti - nesam atsilikėliai lyginant su ukrainiečiais.

Pagaliau       2019-04-23 10:08

po ilgokos pauzės prof. P. Gylys išsakė savo kredo. Reikia padėkoti ir pasakyti bravo; mat nemenka žmonių, kuriems P. Gylys - autoritetas, tadgi tas credo net didžiai reikšmingas. Papildant autorių garantuotai ir be menkiausių dvejonių patikintina A. Juozaitis yra dorybinga,kūrybinga, tvirtavalė asmenybė - aukštesnysis žmogus. Daugiau norėti rasi net nedera, nes būtų perdėta. Panašiai sumanesni kalbovai esmiškai apibūdina rinkimus Ukrainoje laimėjusį V. Zelenskį. Norisi tikėti - nesame atsilikėliai lyginant su ukrainiečiais.

Nepalaikau       2019-04-23 10:02

Akyse stovi filmukas, kuriame parodomas Juozaitis atnešęs gelių numuštai lentai, atrodė labai pasigailėtinai…

Tam "aš nepritariu Gyliui"       2019-04-23 9:58

Tamsta visai nusišnekėjai . Atseit, skvernelis prieš sistemą... Tokią nesąmonę sunku sugalvoti, tikriausia patarė prityrę KGBistai. Juk tai pačios šlykščiausios kgbistinės sistemos veikėjas, tikras tarybinis kadras, savo stribine kultūta sunaikins kiekvieną, kas jam prieštaraus. Gal nematėte, kaip jis šlykščiai vaipėsi kai gerb.N.Sadūnaitė seime klausė kur yra Mergaitė. Šlykštynė organizavo jos sunaikinimą ir dabar gerbiamą disidentę vadina melage. Tokį iš viso galima vadinti žmogumi? Jau tik visiškas bukaprotis gali už jį balsuoti arba tikras okupantų fanas, laukiantis putino.

balsuoju       2019-04-23 9:47

“Nevalia pamiršti, kad A.Juozaitis nėra dvaro žmogus, todėl dvaras darė ir daro viską, kad šis kandidatas būtų „nematomas“, „nežinomas“. Realistiška tikėtis ir dvaro organizuotų „purvo vonių“.”———-labai teisingi autoriaus šie žodžiai.Aš  už Arvydą Juozaitį.Nemanau, kad jis(Juozaitis) kažkoks mesijas ar idealas.Tikrai ne. Bet———-GERIAUSIAS iš visų pretendentų.Gal yra šalyje išmintingesnių, doresnių ar iškilesnių, bet jie nėra pretendentai į prezidentus. Kodėl žmonės nenori to suprasti???

tiek       2019-04-23 8:29

ar nebus taip ,kad kur “du pešas” ,lenkai laimi ?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-04-23 8:22

Tautos prezidentas bus tas, kuris:
- pasmerks Tautos budelius Lkp komunistus;
- paleis antikonstitucinį seimą (nes seimo rinkimų įstatymas nedera su konstitucija, sąrašinių negali būti seime);
- paskelbs įpatingąją padėtį, visiškai sunaikinto Lietuvos ūkio tvarkymui (susigrąžinant litą);
- užsiims Putino vadovaujamos okupantų gaujos išprašymu (išvedimu) iš Karaliaučiaus (Tvankstės) krašto bei užsiims šio baltų krašto prijungimu prie baltų Lietuvos.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-04-23 8:14

Okupantai “išėjo”, komunistai pasiliko (valdžioje, ...) ir jau bemaž 30 metų skurdina Tautą bei naikina Lietuvą. (Algirdas Brazauskas, Vytautas Landsbergis, Dalia Grybauskaitė, ... bei) Arvydas Juozaitis prisidėjo prie šių sunkių nusikaltimų. L. blogai.
_____________
Užvaldytoji Lietuva (komunistinis konclagerinis režimas)
2019 balandžio 23

Neskubėkite.       2019-04-23 7:52

nes,.... Arvydo AŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ perdaug SMIRDA. Žmogus, kuris pasiruošęs tarnauti tautai, turi tą šlykščią būtybę iš savęs pašalinti, kad ten vadovautų Viešpats, o ne šėtonas. Tik Dievo vedamas tautos vadovas bus išmintingas,  ištvermingas ir geriausias.

stasys        2019-04-23 7:51

Komentaruose pliurpalu maišas ..be aiškios nuomonės kodėl A.Juozaitis turėtu tapti Prezidentu . Va ir autorius aprašo daugiau noru nei argumentuoja ..o tie trys punktai nieko bendro neturi su šiandienine diena. Ar Lietuva kada nors nustos žiūrėti į praeitį  prie jos pritempiant dabartį ? A.Juozaičiui trūksta dabarties esamo .. Skirtingai nuo A.Juozaičio apie visus kitus realius kandidatus mes turime ka pasakyti ir dėl ju tenka ginčytis kokiais juos matome šiandiena (dabartis) , deja Arvydas lieka kandidatu apie kuri kalba jo žodžiai ir praeitis .. Ta patvirtina ir jo išsakytos mintys koks Jis butu tapęs Prezidentu . Šiandiena jau galima pasakyti koks pretendentas kam atstovaus ir kas už jo stovį .. A.Juozaičiu bando (pasimatuoti) įvairus visuomenei sluoksniai ir deja Jis kol kas niekur kaip raktas netinka .. Profesorius su savo TAIP irgi ne išimtis . Na ta patvirtina ir viešos apklausos jo problema žinomumas ,..o tai ir yra dabartis . Čia profesorius vėl gi mažumėle pasimaivė ..su savo citata,... “ Nevalia pamiršti, kad A.Juozaitis nėra dvaro žmogus, todėl dvaras darė ir daro viską, kad šis kandidatas būtų „nematomas“, „nežinomas“. Realistiška tikėtis ir dvaro organizuotų „purvo vonių“.Sunkiai pritampa tokios mintys filosofine ekonomika išmanančiam . Klausimas kas yra A.Juozaitis kol kas lieka atviru . Tikiuosi Lietuva rinksis kita kelia savo rinkimams nei Ukraina . Alternatyva dabarčiai turi ir privalo būti pamatuojama .

Dzeikas       2019-04-23 7:44

Nuo Juozaicio pas Skverneli tas pat ,kaip nuo vilko pas meska. Skvernelis tai ne ideja.Politikoje ir sociologijoje Skvernelis ideju neturi.Jis paprasciausias kriminalinis nusikaltelis kurio rankomis buvo uzgniauzta Mergaites byla. Cia ant jo tipo propoganda varo?
Gali buti. Nes tiketasi, kad “mauras padare savo darba, mauras gali eiti”. O jis paeme ir neisejo. O sustiprejes ir igyjes svori padejo skersa ant savo protegantu ir dabar JIE PATYS jo issigande.
Skvernelis ir AJ tai tie patys daiktai skirtingose rankose. Tik vienas suka reikaliukus po tautiskumo, kitas “po tvarka bus” padazu. Nesvariu darbeliu vykdytojas ir tiek.
Sunku pasakyt kuris is ju didesnis paslemekas: AJ., Svirnelis ar banku pleve.Lietuva isaugino vadinasi.

$+$       2019-04-23 7:37

Ai, ai, ai profesoriau, nu koks nenuoseklumas! Dar prieš savaitę skaldete ditirambus S. Skvernelio ginklanešiui S. Jakeliūnui, iš karbauskių būrelio, kritkavusiam bankus ir bankininkus, t. y. S.S. konkurentus kelyje į Daukantūrą, ir staiga toks rakursas – A.J. taip pat tinkamas į prezidentus.

O gal ir jūs pritariate tam, kad A.J. yra R. Karbauskio projektas? Na, bet apie tai jau esu rašęs… Tarp kitko, S.J. ne ekonomistas, o psichologas. Pusantrų metų studijų Mičigano universitete ekonomistu nepadaro, todėl ir nepriėmė dirbti į LB. Štai ir viso vajaus priežastis.

Aš nepritariu Gyliui       2019-04-23 7:15

Nenoriu, kad balsus už Juozaitį susišluotų du konservatorių statytiniai. Todėl nebalsuosiu už Juozaitį. Kol kas prieś sistemą ėjo vienas S. Skvernelis. Klaidų daug, bet tokio puolimo nebuvo dar nei prieš vieną. Kiti būtų jau neatlaikę. Jei jo neliktų, vėl sistema susidėliotų į sudraskytas vieteles.

Dzeikas       2019-04-23 6:52

Niekada nebalsuosiu uz zmogu kuriam laisves per daug ir ji problemu kaltininke. O jeigu laisves apribojima grindzia patriotiniais sumetimais - tokius dusint reikia kaip tarakonus.
Juk jeigu ne ta laisves iliuzija kuri yra dabar Lietuvoje apie pedofilijos byla auksciausiuose valdzios eselonuose ,- o kad Mergaites bylos siulo galai veda butent ten mes galime sprest pagal auksciausiu valdzios pareigunu isitraukima i ja, pagal veiksmus kurie gali vykt tik palaiminti auksciausiu lygiu,- mes net neuzinotume apie ja arba reikalas gandais pasibaigtu, o Venckiene butu paversta darzove, greiciausiai nuzudyta.
Problemos randasi ne kai laisves per daug, o kai nepalaikomos visu lygios galimybes. Tiek visuomenes grupiu , tiek atskyru asmenu.Sito Lietuvos visuomene nesugeba padaryt. Ateina abriedukas su trispalviu slipsu ir pareiskia, kad matai laisves per daug, tas zudo tauta, todel ja reikia riboti.
Ta pati snekejo bolsevikai.Biski po kitu padazu tik.

Žodžio laisvė...       2019-04-23 5:54

Gerb.Gylys yra teisus.O kas dėl purvo vonių,tai gal nelabai drįsta padorų žmogų
volioti purvo voniose ?Patriote,balsuok už A.Juozaitį,nesuklysi.

Pamastymui       2019-04-23 5:32

“Purvo vonios” net kriokliais liejasi ant S.Skvernelio. A.Juozaiti jos aplenkia .

Deja       2019-04-23 0:02

Prof Gylys cia daug ka teisingai sudeliojo, iskaitant AMB istorija.
Va del to uz ji ir negaliu balsuoti

Tik už Juozaitį!       2019-04-22 23:54

Ir nepamirškime, kad jis yra olimpinis prizininkas, Sąjūdžio pirmeivis ir mokslų daktaras, t.y. ištvermingas, intelektualus tautos vedlys.

monamur       2019-04-22 23:42

povilai, kur tu “neraliuotasai” į KGB liurdą neri? ar jau su vis protą išmetei į savartyną?  išeina,kad   kgb   -  tavo kvartira , nors ,žaltį,visa tai slėpei daug metų...

Erlickas       2019-04-22 23:40

Ne dvarui, bet vištų dvarui.

Ašai       2019-04-22 23:01

Jei žmogus mąstantis, žiūrėk, jau ir už Juozaitį. Jei aptekęs pinigais ir nelabai švarios sąžinės, sapa apie elitines kaliauses. UŽ ARVYDĄ, BROLIAI.

to pamąstymui       2019-04-22 22:25

Ištvermė jo stiprioji pusė ir tai jis jau įrodė.

Pamastymui        2019-04-22 21:56

Ar islaikys A.Juozaitis sistemos spaudima ?  Istverme nera jo stiprioji puse .

asmuo       2019-04-22 21:33

Gerbiu Gylį ir jo išmintį. Todėl jo nuomonė man svarbi.

Chingishan       2019-04-22 21:19

Pritariu Gyliui.


Rekomenduojame

Edita Sūdžiūtė apie Šiaulių bulvaro liepas ir valdininkų makles: „Buvo oficialiai meluojama ir klaidinama“

Antonio-Carlosas Pereira Menautas: „Viešpatie, grąžink senus gerus pagonis“

Algimantas Rusteika. Demokratija triumfuoja – pagaliau žmonės ims kontroliuoti savo valdžią

Rasa Čepaitienė. Apie pažiūras

Audrius Bačiulis. Konservatoriai ir visuomenės apklausos: kam klausinėti, jei pats žinai dar geriau

Nuo bačkos. Ekonomistas Nerijus Mačiulis: gyvename geriau negu estai

Liepos 13 dieną kviečiame į Lietuvos laisvės kovotojų atminimo šventę, kur bus paminėtos ir 5-tosios mons. Alfonso Svarinsko mirties metinės

Krescencijus Stoškus. Dvasinė terapija, arba „Šokis su likimu”

Wesley J. Smith. Apie religijos laisvę Kanadoje

Aras Lukšas. Pasirinkęs audras

Irena Vasinauskaitė. Garliavos epopėja tęsiasi [4]

Geroji Naujiena: Ramybė šiems namams!

Kamilė Šeraitė. Škirpos alėjos pavadinimo keitimas – skubota iniciatyva

lrytas.lt: Italiją supurtė vaikų pardavimo skandalas: sukūrę įspūdingą schemą pildėsi kišenes

Algimantas Rusteika. Žmonių mažėja, biudžetas didėja, o pinigų vis labiau trūksta

Rasa Čepaitienė. Mindaugo kodas

Vaizdo įrašas iš akcijos Šiau­lių bul­va­ro lie­poms iš­sau­go­ti

Vygantas Malinauskas. Prie kokios civilizacijos Mindaugas prijungė Lietuvą?

Kviečiame savo parašu prisidėti prie tarptautinės bendruomenės pastangų išsaugoti Vincento Lamberto gyvybę

Saulius Dambrauskas. Kova už miškų išsaugojimą tęsiasi

Linas V. Medelis. Tiesus kelias į Orvelo pasaulį

Valdas Vasiliauskas. Ačiū partijai ir vyriausybei!

Benediktas XVI. Apie principus, kuriais privalu vadovautis viešajai valdžiai

Robertas Grigas. Apie skundimo paveldą

Raimondas Navickas. Kodėl vėl bandomas griauti lietuvių-žydų konsensusas dėl praeities didvyrių vertinimo?

Liutauras Stoškus. Kalnų parko projekto pristatymas

In memoriam. Jonas Juškaitis

Raimondas Navickas. Šakalienei pasiruošt

Ar suteikti Senovės baltų religinei bendrijai „Romuva“ valstybinį pripažinimą? Povilo Urbšio abejonės (atnaujinta ir papildyta)

Geroji Naujiena: Rinkimės tikrąjį Gyvenimą – čia ir dabar

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.