Pilietis Kęstutis Dringelis: Neleiskime prezidentei ir korumpuotiems politikams mūsų kvailinti

Tiesos.lt redakcija   2014 m. kovo 14 d. 8:04

23     

    

Pilietis Kęstutis Dringelis: Neleiskime prezidentei ir korumpuotiems politikams mūsų kvailinti

Vasario 18 d. skelbėme Tiesos.lt skaitytojo Kęstučio Dringelio viešą kreipimąsi į LR prezidentę. Šiandien supažindiname su tolesniu Lietuvos Respublikos piliečio susirašinėjimu su prezidentūra. Kartu skelbiame ir atvirą laišką Lietuvos piliečiams.

* * *

Prezidentūros atsakymas piliečiui K.Dringeliui: Dėkojame Jums už kreipimąsi – su Jūsų nuomone susipažinta

 

 

* * *

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos
Asmenų aptarnavimo skyriaus
Vedėjai Genei Lukaševičienei

 

ATSAKYMAS
Lietuva
2014-02-20

Labai dėkui už tikrai nuoširdų bandymą patenkinti mano prašymus. Nemeluoju, tikrai gražiai parašėte. Tačiau vien gražiai rašyti su tikslu nukreipti pokalbį neatsakius į klausymus – yra politikų gudrybė smile, o aš ne politikas smile.

Aš Lietuvos respublikos paprastas pilietis. Aš, kaip ir visi paprasti žmonės, mėgtu, kad į konkrečius klausimus ar prašymus būtų atsakyta aiškiais atsakymais. Pvz., jei prašau gerb. Prezidentės savo pasisakymuose nesinaudoti mūsų, balsavusiųjų prieš vienuolika metų, teise juodinti būsimo referendumo iniciatorių, tai ir norėjau išgirsti atsakymą, ar Prezidentė patenkins mano prašymą, ar ne? Jei prašiau atsiprašyti – tai ir norėjau sužinoti ar atsiprašys, ar ne? Ir jeigu mėgstate taip gražiai ir mįslingai užliūliuojant nukreipti klausimus nuo temos, tai leiskite priminti trečiajį mano prašymą, kur kalbama „...kada gi ta žadėta oraus ir gero gyvenimo Europos saulė nušvis paprastam Lietuvos piliečiui ir pensininkams…“.

Jei gerb. vedėja būtumėte įžvalgesnė, tai iš to suprastumėte, kad aš nors ir neskaičiau daugiau nei 3000 puslapių ES sutarties (nes man jos niekas tuo metu nerodė), tačiau gerai suprantu, kas yra sutartys ir kad jose yra surašyti abipusiai įsipareigojimai. Žinau, kad pagal tą sutartį Lietuvai buvo pažadėta didelė finansinė parama (be jos, dabar valstybė net neišgyventų) su sąlyga, kad valdžia ją naudodama pakels paprastų gyventojų pragyvenimo lygį iki ORAUS EUROPIETIŠKO GYVENIMO LYGIO. Ši sąlyga dar neįvykdyta – tai kodėl aš, paprastas Lietuvos pilietis, turėčiau sutikti pardavinėti savo šalies žemelę? Gal ir nekalta ta ES dėl to. Bet mane stebina tai, kai skaitau spaudoje, kad kažkokios tarptautinės organizacijos nustato, kad Lietuvoje žmonės gyvena geriau nei Anglijoje! Kuom remiantis? Ar ne mūsų politikų sugebėjimu apgaudinėti ES ir tarptautines organizacijas?

Balsavau už ES, dabar balsuosiu, kad žemės nenoriu parduoti. Tegul atlekia EK komisarai. Tegul aiškinasi kas čia darosi? Gal pagaliau pamatys kaip iš tikro čia žmonės gyvena, kaip pensininkai niekinami, kaip jaunimas praradę viltį žudosi, ir kaip nusikaltėliškai pralobęs Lietuvos elitas pampsta ir tyčiojasi iš vargšų žmonių ir vaikų.

Nesu referendumo organizatorius, jais netikėjau, jiems nepadėjau, daug kur su jais nesutariu, galėčiau pipirų jiems daugiau nei Jūs pažerti. Bet negerbti žmonių už tokį pasiaukojamai nuveiktą darbą ir juos viešai šmeižti naudojantis tokiais, kaip aš, už ES balsavusio, balsais – AŠ JUMS NELEISIU. Esu paprastas doras žmogus. O dori žmonės gerbia net ir savo garbingai besielgiančius priešus. Jūs, prezidente, elgiatės negarbingai ir pagarbos manyje jums neliks nė kruopelytės, jei mano prašymų nesuprasite ir nepasitaisysite.

O apie tą paskutinį gerb. vedėjos gąsdinantį sakinį galiu pasakyti: kaip visuomenės atstovas, gerai suprantu, ką reiškia, kai tam tikri elito atstovai, pamatę, kad žmonės referendume gali pasisakyti ne taip, kaip norėtųsi, patys iškelia GALUTINĮ TIKSLĄ. Juk tą tikslą tik valdžios atstovai ir gali pasiekti – ne mes pasirašinėjam sutartis, ne mes ir nutraukiame. Aš labai aiškiai supratau ultimatumą tautai: „arba nebus referendumo, arba mes atkeršysime žmonėms ir padarysime viską, kad išstotume iš ES, kad EK komisarai nesužinotų, kodėl Lietuvoje žmonės tokie nepatenkinti ir kur dingo ES finansuoti oraus gyvenimo įsipareigojimai gyventojams.“

Lietuvos pilietis              K. Dringelis

 

* * *

Atviras laiškas Lietuvos piliečiams

„Neleiskime prezidentei ir korumpuotiems politikams mūsų kvailinti“

Vasario 17 d. parašiau laišką prezidentei. Nes per televiziją Lietuvos prezidentė, VRK pirmininkas ir „nusipelnę“ Lietuvai politikai, kaip susitarę, vienu metu pranešė Lietuvos žmonėms naujieną, kad referendumo dėl žemės pardavimo užsieniečiams organizatoriai apgavo žmones. Jie, anot jų, siekdami šio referendumo iš tikrųjų siekia išstojimo iš ES. O žemę parduoti mes (Lietuvos žmonės) sutikome balsuodami prieš vienuolika metų už stojimą į ES. Keista, tačiau, mano žiniomis, kai kas iš referendumo organizatorių ketina dalyvauti Europarlamento rinkimuose. Nesuprantu, kaip galima vienu metu norėti atsiskyrimo nuo Europos ir siekti posto Europos parlamente? Tai kas čia ką meluoja ir kokiu tikslu?

Laiške rašiau „...aš tame referendume taip pat balsavau už stojimą į ES, bet jokios sutarties nemačiau. Mačiau ir girdėjau tik gausią agitaciją per televiziją, radiją, spaudoje kaip naudinga Lietuvai įstoti į ES. Buvo daug kalbama apie tai, kad po įstojimo į ES Lietuvos žmonės sulauks didelės finansinės paramos ir ta parama pasieks KIEKVIENĄ ir pajus KIEKVIENAS!...“

Supratęs, kad prezidentė elgiasi nesąžiningai paprašiau, kad ji atsiimtų savo kaltinimus referendumo organizatoriams ir nesinaudotų tokių žmonių, kaip aš, sąžiningai balsavusių už įstojimo į ES vardu, nes įstojimo į sąjungą rezultato aš dar nepajutau. Ir nors per paskutinius vienuolika metų net kelis kartus pakėliau savo profesinę kvalifikaciją, darbo atlyginimas didėjo, bet perkamoji pinigų galia ir galimybės gyventi geriau šiuo metu žymiai mažesnė nei prieš įstojant į ES. Dirbu vis daugiau, o galimybių ORIAI GYVENTI turiu vis mažiau! Gal tai buvo suplanuota pagal ES sutartį?

Nustebau, kad iš karto, jau kitą dieną, gavau atsakymą, tiesa, ne prezidentės, bet Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos asmenų aptarnavimo skyriaus vedėjos Genės Lukaševičienės. Laiškas gražus, bet ne į temą. Vėl parašiau pakartojęs prašymus patikslindamas, kad noriu aiškaus atsakymo: patenkins prezidentė mano prašymus ar ne? Pakartotino atsakymo laukiu iki šiol.

Matyt viskas dėl tos paslaptingos sutarties

Girdėjau, kad tai daugiau nei 3000 puslapių dokumentas. Neskaičiau jos, bet gerai suprantu, kad pasirašytas sutartis reikia vykdyti, net jei su visomis sąlygomis prieš tai nesusipažinai. Esu Lietuvos žemutinės klasės atstovas, žemės neturiu ir tiesą sakant man visai būtų nesvarbu kas tą žemę kam parduotų. Bet aš balsuodamas už ES žinojau, kad sutartyje yra sąlyga Lietuvos valstybei: palaipsniui keičiant tam tikrus įstatymus užtikrinti ORŲ GYVENIMĄ Lietuvos žmonėms, kaip Europos sąjungos piliečiams. Jis dar neužtikrintas, bet Lietuvos valdžios atstovai siekia kuo greičiau įvykdyti ES sutarties sąlygą dėl žemės. Kažkas čia ne taip, ar ne?

Manau, kad taip daroma, todėl, kad Lietuva visus vienuolika metų ES duodavo suklastotas ataskaitas apie gerėjantį gyvenimą, gerėjančias socialines garantijas, neva mažėjantį skurdą, lyg įrodydama, kad jau užtikrino orų, europietišką žmogaus gyvenimą Lietuvoje ir jau galima pabaigti paskutinę sutarties sąlygą: leisti pardavinėti laisvai žemę, nes vienodai su kitų ES šalių piliečiais praturtėję lietuviai gali lygiomis teisėmis konkuruoti įsigydami bet kokį turtą bet kokioje ES šalyje.

Nereikia būti labai išmintingam, jog suprastum, kad dėl kažkokio referendumo nepalankių išvadų tuoj pat kažkoks Briuselio biurokratas nepaims rašiklį ir tą pačią minutę neišbrauks Lietuvos iš ES žemėlapio. Juk į ją šitiek investuota! Jei šis referendumas toks svarbus – tai mums nepanorus parduoti žemę užsieniečiams – mes susilauksime garbingų svečių iš Briuselio. Ir tada neduok Dieve, tie svečiai realiai supras kas visus tuos metus darėsi Lietuvoje ir kad niekas nebuvo padaryta pagal sutartį, kad būtų užtikrintas ORUS GYVENIMAS.

O kas tas orus gyvenimas?

Priešingai, nei visiems meluojantys proto gumbai užkalniai, orus gyvenimas yra konkreti matematiniais skaičiavimais, remiantis statistiniais vienetais pagrįsta sąvoka, bei Žmogaus teisių konvencijos bei ES numatyta sąlyga, kurią privalo užtikrinti žmonėms kiekviena valstybė, pasirašiusi Žmogaus teisių konvenciją bei ES sutartį. Pinigine-turtine prasme tai reiškia, kad valstybė tam tikrais įstatymais turi užtikrinti ne tik valstybiniame, bet ir privačiame sektoriuje tokį net ir minimalų uždarbį, kurio turi pakakti žmogui išsinuomuoti būstą arba pasiimti būsto paskolą, apsimokėti visus mokesčius, pavalgyti, apsirengti ir dar turi likti apie 30% pinigų jo vartotojiškoms reikmėms. Vidutinė būsto paskola turėtų būti apie 20–25% vidutinio atlyginimo. Vadinasi, Lietuvos sąlygomis šiuo metu vidutinis atlyginimas, remiantis vidutinės būsto paskolos dydžiu, turėtų būti apie 3000 Lt, o minimalus netoli 2000 Lt (tikslių duomenų dabar neturiu, paskutinius skaičiavimus buvome atlikę 2008 m, kurių teisingumą žodžiu patvirtino ir keli žinomi bankininkai, tačiau pasakė „jie negalės dirbti, jei mes paviešinsime skaičiavimus, o jie patvirtintų skaičiavimų teisingumą. Viskas priklauso nuo politikos…“).

Realiai, jei Lietuva būtų nuosekliai vykdžiusi ES sutarties sąlygas, tai prieš leisdama laisvai pirkti parduoti žemę, turėjo:

- Sumažinti iki dešimties kartų ne didelius, bet milžiniškus mokesčius nuo Lietuvos smulkiojo verslo, kad pastarieji galėtų mokėti bent minimalų šiuo metu apie 2000 Lt (kuris realiai turėtų būti) atlyginimą;

- Tik keliais procentais padidinti stambiojo verslo mokesčius, kuris šiuo metu moka net mažesnius mokesčius už tūkstantį kartų mažesnes smulkias įmones (pavyzdžiui, pridėti 1% apyvartos mokestį);

- Įvesti progresinius mokesčius;

- Pakeisti įstatyminę bazę savanoriškos veiklos taikymui kai kuriose viešas paslaugas suteikiančiose įmonėse, kurios yra svarbios žmonių gyvenimui, bet dėl mažo pajamingumo niekaip finansiškai negalėtų mokėti minimalaus šalyje numatyto atlyginimo. Pavyzdžiui, 2010 m. man teko mokytis viename iš svarbiausių pasaulyje Šiaurės Velso kalnų mokymų centre, ruošiančiame net pasaulinio lygio geriausius kalnų gelbėtojus ir instruktorius. Dauguma darbuotojų pasauliniame centre savanoriai. Jie negauna atlyginimo, bet jais pasirūpinta, kad turėtų. kur gyventi, ką valgyti (ne blogiau nei 5* viešbutyje Lietuvoje), nereikia mokėti už paslaugas, gauna dienpinigius smulkiom išlaidom, visišką socialinį draudimą ir gyvybės draudimą už darbą pavojingose sąlygose. Išlaidos tokio darbuotojo (savanorio) išlaikymui tokioje darbovietėje yra mažesnės nei mokant jam atlyginimą – bet jis viską turi, valstybė nepraranda nieko, sporto ir laisvalaikio paslaugos centre klientams pigesnės nei Lietuvoje ir centras pats išsilaiko!

- Galėčiau vardinti ir vardinti neįvykdytas ES sutarties oraus gyvenimo sąlygas, kurias reikėjo įvesdinėti Lietuvoje palaipsniui, nesudarant staigaus ekonominio šoko, bet gerinant Lietuvos žmonių gyvenimo kokybę. Visoms europinio, oraus gyvenimo sąlygų užtikrinimo galimybėms Lietuva turėjo ir turi visą potencialą. Bet elitas, matyt, pamatė kitą galimybę: pateikinėti realybę neatitinkančius statistinius duomenis ir savintis ES paramą savo „viešpatavimo stiprinimui“.

Kodėl taip įvyko?

Kažkas ne taip su mūsų konstitucija, neaišku kam ji buvo kurta, neaišku kieno interesus ji užprogramuota ginti (aišku, ne vargšus). Bet painiava su valdžios siekiu ir galimybėmis klastoti statistinius duomenis glūdi ir joje.

Kai Lietuva išsikovojo nepriklausomybę ir Konstitucijos kūrėjai kūrė svarbiausius įstatymus, pagal kuriuos turėtume gyventi, – susidūrė su dilema. Lietuva dar nebuvo pasirašiusi Žmogaus teisių deklaracijos, kuri teigia, jog kiekviena valstybė turi užtikrinti orų gyvenimą savo piliečiams ir kas turi būti užtikrinta. Mūsų valstybės kūrėjai į konstituciją įrašė savo „oraus gyvenimo“ užtikrinimo sąlygas. Jie nusprendė, kad būsto turėjimo, galimybės įsigyti sąlyga bus per sunki Lietuvos valstybei (tarsi mes gyventume Afrikoje ir galime miegoti po palmėmis). Jie, matyt, nusprendė, kad Konstitucija turi labiau ginti turtingąjį elitą. Todėl Lietuva užtikrindama orų gyvenimą sieks, kad žmonės gautų tokį atlyginimą, kad galėtų už jį pavalgyti, apsirengti bei susimokėti svarbiausius mokesčius.

Taigi savaip Lietuvos traktuojamo oraus gyvenimo užtikrinimo dydis (finansine prasme) yra viena iš reikšmingų sąlygų, kuri padeda mūsų valstybei suvelti šalies statistinius duomenis, pagal kuriuos Lietuvos žmonių pragyvenimo lygis vertinamas aukščiau negu Anglijos, o žemiau skurdo gyvenančių žmonių procentas mažesnis nei ES vidurkis! Krizės laikotarpiu matematiškai skurdo riba buvo nuleista net kiek žemiau nei 700 Lt. Pagal mūsų nepakeistą Konstituciją tų pinigų turėtų užtekti pavalgyti, susimokėti už dujas, elektrą ir pan. Tačiau net ir išsinuomuoti legaliai būsto (kas privalomai turi būti užtikrinta ES) šių pinigų jau neužtektų. Jei skurdo riba Lietuvoje būtų skaičiuojama pagal ES oraus gyvenimo standartus, ji būtų beveik dvigubai didesnė, beveik siektų Lietuvos atlyginimo vidurkį, o šalies socialinė padėties statistinis vertinimas dėl neįvykdytų ES sutarties sąlygų tiesiog atrodytų katastrofiškai!

Viskas dėl to, kad kažkas labai labai nenori keisti nežinia kam (tik ne paprastiems žmonėms ir ne pensininkams) tarnaujančios Konstitucijos sąlygų.

Pilietis              Kęstutis Dringelis

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

wilford granth       2014-11-23 21:33

Ar Jūs pavargote Ieškau paskolomis ir hipoteka, jums buvo pasuko žemyn nuolat pagal jūsų bankams ir kitoms finansų įstaigoms .Tai Paskolų Siūlau Įmonių skolintojų Amerikos / Azijos ir Europos už rimtus vyrų ir moterų, kurie ieško didelį ar mažą finansavimą. Mes suteikiame paskolas iki 3% palūkanų norma. Mes suteikiame paskolas, svyruoja nuo US $ 10,000 1,000,000.00 USD privatiems asmenims ir įmonėms, paskolos atidaryta visiems nesvarbu Pilietybė teisėtą
skolintojas paskolos Vilfordas Granth, rašykite mums TVOU
.(JavaScript must be enabled to view this email address)
* Nėra Dalyvio mokestis
* Investuotojai Paskolos
* Skolos konsolidavimas
* Antra hipotekos
* Verslo paskolos
* Asmeniniai Paskolos
* Tarptautiniai Paskolos
Nė vienas iš jų, o ne kredito patikrinimas, 100% garantija, viskas, ką jums reikia padaryti, tai
Leiskite mums žinoti, ką norite, ir mes tikrai jūsų svajonė, Erikas
paskolos bendrovė sako “Taip”, kai bankai pasakyti “ne”, mes pagaliau Finance Limited
skolinimo įmonė, tarpininkai, nedideli finansines institucijas, nes mes turime
Neribotas kapitalas Daugiau informacijos rasite gauti paskolą iš: Prašome
skubus atsakas į šį postą: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Taip pat mes turime 95% Patvirtinimo norma, iki 500,000 $ už vietą ir gauti lėšų per 7 dienas ar mažiau. daugiau informacijos susisiekite su mumis dėl išsamesnės informacijos asmeninės paskolos paraiškos .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Al.       2014-03-18 1:57

Geras pareiškimas. Reikia nesustojant spausti čekistinę valdžią.

to Apuokiukas 2014-03-14 21:22 .       2014-03-15 8:52

Nereikia maišyti šūdo, pelų ir žvyro. Tai ir yra tamstos pareiškimas.

To kol grybauskaitė sėdės Daukantynėje       2014-03-14 20:31

Galvokit,ką rašot.Tik Grybauskaitė ir gali išgelbėti Lietuvą.Nesupratot kaip?Kai lietuviai pagaliau pamatys,kaip juos dulkina,bus antras Maidanas,o grybauskaitė prašysis ,kaip Janukovičius,pagalbos pas putiną.

Apuokiukas       2014-03-14 20:22

PAREIŠKIMAS
1) būdamas šokiruotas Lietuvos valstybės veiksmais, kai 2012.05.17 d. jos pareigūnai buvo pasiruošę šaudyti į savo valią reiškiančius piliečius;
2) būdamas susirūpinęs Deimantės Kedytės likimu ir bendravęs su ją pažinajusiais žmonėmis;
3) būdamas susirūpinęs Lietuvos valstybėje paskutiniais metais išsikerojusia korupcija, valdininkų savivale ir nesiskaitymu su žmonėmis;
4) laikydamas svarbiomis tautiškumo ir gyvenimo pagal Praamžiaus nustatytus dėsnius idėjomis,
PAREIŠKIU,
Kad pradedu nusivilti ,,Tiesos judėjimo“ ir ,,Tautininkų sąjungos“ vykdoma politine veikla. Ir štai kodėl ( labai trumpai ):
1) įsivėlimas į aferą dėl žemės referendumo. Iš esmės pritariu Lietuvos šviesuolio Algirdo Patacko požiūriui į Žemę, kaip tautos gyvybinę erdvę. Bet realybė tokia, kad referendumo organizatorius pareiškė, kad ,,Lietuva padarė klaidą stodama į Europos Sąjungą“. Ką gi, Ukraina tokios klaidos nepadarė... Artimiausiu metu bus matyti tokio pasirinkimo pasekmės… Beje referendumas nesiūlo parduoti žemę su apribojimais ( ,,saugikliais“ ) tiktai arba taip arba taip. Na ir požiūris, kad ES privalo teikti Lietuvai paramą, o mes gyvensim taip, kaip norėsim…
2) įsivėlimas į aferą dėl skalūnų dujų. Šiomis dienomis galutinai paaiškėjo, kad pagrindinis skalūnų dujų priešininkas Vaidas Lekstutis – šiuolaikinės ,,Jedinstvos“ ( t. y. judėjimo ,,Būkime vieningi ), kviečiančios prie Rusijos prijungti Klaipėdos kraštą vienas iš lyderių. Prisiminkime, kokie buvo argumentai: ateis ,,Ševronas“, užterš visą vandenį, pasiims dujas. Ną ką gi, patriukšmavome, ,,Ševronas“ nusispjovė ir pasitraukė. O tinklapis http://www.skalunai.info savo darbą jau atliko ir užsidarė;
3) reikalavimas per rinkimus balsuoti tik už asmenybes, bet ne partinius sąrašus. Taigi jau buvo, kad išrinktos asmenybės staiga pakeičia savo politines pažiūras. Tik partiniai sąrašai pradėjo duoti tam tikras garantijas dėl juose esančių žmonių. Ir beje, jeigu ne partiniai sąrašai, tai seime nebūtų nei A.Patacko nei A.Stancikienės nei J. Varkalos ir kitų. Būtų konservatorių bei buvusios ir esamos papratos ir demokratinės darbo partijų monolitas;
4) referendumas dėl lito. Estija įsivedė eurą, Latvija įsivedė, o va Lietuva turi būti kitokia. Manyčiau už euro zonos ribų turi būti Graikija, bet ne Lietuva. Ką gi teks pastudijuoti jedinstvennikų ,,Būkime vieningi“, žinosiu kuo bus argumentuojama. Neseniai vieną argumentą jau išgirdau: esant eurui lengviau bus slėpti mokesčius. Na bet manau, kai uždrausim Europai kištis į savo finansinius reikalus – tai pagyvensim. Galėsim minimalų atlyginimą pakelti ir iki 2000 Lt, o paskui atsispausdinsim pinigų ( Europa negalės kištis ), tai pakelsim ir iki 10 000 Lt, o paskui gal ir iki 10000000 Lt. Net baltarusiai pavydės…
5) pradedu pastebėti vieną keistą dalyką: kai kurie tautinio jaunimo atstovai savo išvaizda stengiasi būti panašūs į satanistus arba afrikiečius. Niekaip nesuprantu, kur to priežastys…

1313       2014-03-14 20:11

PAVELAVAI BRANGUSIS.JIE jus jau dulkina,o ne apgaudineja!

1313       2014-03-14 20:09

Praeitas etapas,pavelavai.JIE JUS JAU DULKINA!

Kol Grybauskaitė sėdės Daukantynėje       2014-03-14 17:05

tol tokių užklausimų ir atsakymų turėsim šimtus ir niekas nesikeis. Gerbiamieji pasakykite vieną kartą GRYBAUSKAITEI NE!!!  Rinkimai netoli.

Lietuvos Ukraina-       2014-03-14 15:15

tai Garliava.Mes enatgailavome ir neatsiprašėme,kaip sakoma kitame straipsnyje?Kas beprisimena Garliavos mergaitę?Lietuvos laisvę?

Kapitalo supratimas       2014-03-14 15:13

Pagal mūsų valdžiažmogių supratimą laisvas kapitalo judėjimas, tai galimybė bet kam nusipirkti bet ką. Tada galima laikyti, kad prostitucijos draudimas trukdo laisvai judėti kapitalui. Kyšių draudimas irgi trukdo judėti kapitalui. Galima su ta liberastiška filosofija nusivažiuoti bet kur.
Kam taip norisi žemę padaryti laisvai judančiu kapitalu? Kurioje vietoje niežti, kad taip norisi.

arklys kuriam nebeaišku       2014-03-14 13:29

Sveikas, Vasia.

arklys kuriam nebeaišku       2014-03-14 13:29

Apie ES sutarties sąlygas: Vidaus rinkos veikimas paremtas keturių kertinių principų įgyvendinimu: laisvu asmenų, kapitalo, prekių bei paslaugų tarp valstybių narių judėjimu (Iš “prezidentės” G. Lukaševičienės atsakymo apie ES sutarties sąlygas). Kur čia apie žemės pardavinėjimą?

vasia       2014-03-14 13:14

autoriui ACIU .

Pensininke       2014-03-14 12:49

gerai, kad dauguma komentatoriu yra blaiviai mastatntys, o siandien per radija Z.Kelmickaites laidoje apie patriotizma vienas skambintojas labai supykes ant Jakelaicio laidoje dalyvavusiu verslininku, kurie kritikavo valdzios darba. Verslininkai kalbejo visa tiesa kaip dirba politikai, o sie jau gasdina teismais. Manau, kad patriotizma issiugdysime su sazininga, kompententinga ir demokratiska valstybes vadovybe, o ne tokiais politikais, kurie liaudi gasdina policija ir teismais.

kacius       2014-03-14 11:27

prezidenturos atsakyme vien gramatines klaidos!

Algis       2014-03-14 10:47

Pritariu autoriui 100 proc. Kartu suprantu, kad jokie laiškai ir jokie skaičiavimai nebepadės: darbininkas uždirba tiek, kiek išsikovoja. Pagrindinė mūsų tautos skurdo ir iš to kylančių nelaimių priežastis tai mūsų nuolankumas - baudžiauninko mentalitetas. Turime visą arsenalą teisėtų kovos priemonių:streikus, demonstracijas, piketus ir t.t. reikia jais naudotis, o jei mūsų neišgirs-reikia organizuotis protesto veiksmus perkelti į Briuselį. Pietų Europos gyventojai tikrai ne darbštesni už lietuvius, bet jie nepraradę žmogiško orumo ir kovoja už savo teises.

suomis       2014-03-14 9:38

pritariame   ir palaikome K. Dringeli. Prezidente ir dar du turi atsakyti mums visies Lietuvos pilieciams. Cia atviras laiskas skelbkite per televizijas varom atvira laidu diskusija . Lietuvos pilieciai pasiruose , o jus trys is trieju.  Laukiam jusu atvirose laidose.  Mes turim pagaliau parodyti tiesa atvirai . Dabar tiesa slepiama po laidomis kur muskimes peskimes , gerkime ir kokie jus ......O, jus.  Tad eikime i atvira Arena , kad visi kaimo zmogeliai pamatytu tiesa , kokia ji yra siandien.  Laukiam Tiesos laidu!!!!

grumstas       2014-03-14 9:14

Pilieti Dringeli, nors parašei 1000 kartų teisybę, būsi to elito, kuriam adresavai savo laišką, apšauktas kremliaus agentu. Lygiai kaip tie referendumo rengėjai . Elitui svarbukaip valdžioje išlikti ir jų mąstymas, pastangos nukreiptos tik į tą tikslą. valstybės valdymui,kad ji daug maž būtų patenkinama, tam elitui neužtenka ne tik noro, bet ir proto- jo mentalitetaskaip dvarponio, o mus nori matyti būrų , baudžaiuninkų padėtyje. Suvargęs, užguitas žmogus neturi laiko šviestis , gilintis į problemas, nes jo energija nukreipta tik į tai kaip čia išgyventi ,kaip vaikus vargais negalais užauginti.

>Nesuprantu, ar as durnas, ar kas kitas?       2014-03-14 9:05

Manau, kad prezidente kazkokiu dringeliu (atsiprasau gerb.K.Dringelio) laisku neskaito.Ji kariauja “savo mazuosius karus” su pvz.Putinu.Cia tai mato pasaulis, galima tuo pasididziuoti.O dringeliams yra Lukoseviciene ir tegul dirba savo darba - atsirasineja.

Irena       2014-03-14 8:57

Jeigu butu galima, tai prie to nykscio virsuje(“patiko”), parasyciau 1000!

Nesuprantu, ar aš durnas, ar kas kitas?       2014-03-14 8:50

Jeigu K. Dringelis kreipėsi į prezidentę tai kodėl atsakimą siunčia kažkokia Lukaševičienė, o ne prezidentė? Manau prezidentės atsakymas būtų visai kitoks. Aš tokius atsakymus siųsčiau atgal Lukoševičienei ir perspėčiau negadinti popieriaus.

LR pilietis       2014-03-14 8:44

puiku, peradresuokime Briuseliui. Rašykime visi ir mus išgirs smile

akli kačiukai       2014-03-14 8:39

akli kačiukai tie litovcai - nemato komunistų (tame tarpe prezidentės) destrukcijos ir savanaudiškumo

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.