Savivaldos rinkimai 2019, Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas, Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Pilietinė savivalda: mes tai galime – surinkime 300 000 parašų ir referendumu susigrąžinkime savo konstitucines galias (papildyta)

Tiesos.lt redakcija   2019 m. sausio 9 d. 8:38

44     

    

Pilietinė savivalda: mes tai galime – surinkime 300 000 parašų ir referendumu susigrąžinkime savo konstitucines galias (papildyta)

Mes tai galime. Ne kartą ir ne du jau padarėme. Niekas dar nepralaimėta, kol nesudėjome rankų. Tikslas aiškus – susigrąžinti Konstituciją, savo galias. Lietuvos klestėjimo kelias – pilietinė savivalda. Mes nenorime nieko, kas nėra mūsų. Ir konstitucinis kelias – referendumas – yra mūsų.

Jei kalbėtume labai glaustai, užtenka pasakyti, kad sąrašinė rinkimų sistema – proporcinis atstovavimas – yra išrinktųjų diktatorinio, antikonstitucinio valdymo įteisinimo ir veikimo sąlyga.

Antikonstitucinio, nes Konstitucija – jos pirmieji, pagrindiniai straipsniai – numato kitokį valstybės valdymo principą:

1 straipsnis. Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika.  Konstitucija skelbia demokratinę santvarką, tačiau esamas partinis valdymas jai veikti neleidžia – piliečiai, pilietinė visuomenė po rinkimų neturi nei teisių, nei galimybių dalyvauti savo gyvenamųjų teritorijų ir visos valstybės valdymo procese

2 straipsnis. Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.  Šis straipsnis taip pat neveikia –  po rinkimų Tautai priklausantis suverenitetas pereina į  išrinktųjų rankas.

3 straipsnis. Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.  Neveikia ir šis straipsnis, nes sąrašiniai rinkimai ir jų pagrindu suformuota partinė valdžia,  Tautos suverenitetą nusavina.

4 straipsnis. Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.  Šis straipsnis neveikia – pagal sąrašus išrinktieji tik teoriškai atstovauja visiems, o tikrovėje – niekam, išskyrus save ir savo partiją, frakciją, koaliciją, todėl jų priimami sprendimai dažnai nesutampa su rinkėjų pilietine valia ir jų interesais.

Referendumu galėtume situaciją Lietuvoje pakeisti į gera, tik pirmiausia reikia surinkti 300 000 parašų.

Galinčius ir norinčius prisidėti prie šio tikslo iniciatyvinės grupės vardu kviečiu atsiliepti –  atsakyti į šį kreipimąsi el. pašto adresu: .(JavaScript must be enabled to view this email address).

Referendumo „Pilietinė savivalda“ iniciatyvinės grupės vardu –

Jonas Kaminskas ir Jonas Punys

* * *

1. Rinkimams į Lietuvos Respublikos savivaldybių tarybas įteisinti tik mažoritarinę (daugumos) rinkimų sistemą.
2. Rinkimams į Lietuvos Respublikos Seimą įteisinti tik mažoritarinę (daugumos) rinkimų sistemą.

Plačiau žr. „Rinkėjo puslapyje“, kuriame yra nuorodos, leidžiančios pasirašyti ir elektroniniu būdu (ČIA).

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Pridedam punktą Ne. 3.       2019-01-13 15:23

Sumažinti Semo narių algas iki LT vidurkio 1020 € ant. popieriaus.

Al.       2019-01-11 12:01

O koks kitas kelias? Bėgti?

Dzeikas       2019-01-10 11:08

paprastumui:
Greiciausiai suvalgys. Mateme ,kas atsitiko Kedziui, Venckienei, Budrevicienei, Pociunui. Stiprius ir dorus si sistema puola arsiai. Susidoroja negailestingai ir nuosekliai, be skrupulu ir kompromisu. Kas man buvo siurprizas, nes siaip visa kita lietuviska sistema daro kreivom rankom, atzagariai, ne iki galo.
Paprasciausiai gaila geru zmoniu, kad perniek prapuls ir gyvenimus sulauzys.

Alo paprastumui       2019-01-10 6:57

Taip. O po to sistema pavers tą padorųjį eiliniu drakonu arba tiesiog suvalgys. Nes toks sistemos algoritmas. Paprastas:)

Al.       2019-01-10 0:35

Man atrodo, paprasčiau sukurti naują partiją. Tam pradžiai užtektų vieno padoraus žmogaus. Gal nuo to ir pradėkim - kas tas žmogus ?

arba        2019-01-10 0:11

arba kita išeitis - geltonos liemenės.Prancūzijoje geltonoms liemenėms Makronas jau pakėlė algą 100 eurų - pats Makronas sakė.

Super. Mokytis reikia!       2019-01-9 22:02

Prieš vyriausybę protestuojantis „Geltonųjų liemenių“ judėjimas trečiadienį paragino Prancūzijos piliečius ištuštinti savo banko sąskaitas ir taip sukelti didelių problemų prancūzų bankams.
Artėjant devintam iš eilės savaitgaliui planuojami nauji masiniai protestai Paryžiuje ir kituose Prancūzijos miestuose. Dabar aktyvistai socialiniuose tinkluose ragina išimti iš bankomatų didžiules pinigų sumas sukeliant bankų sistemos kolapsą.
Protestuotojai tiki, kad tai tikrai padės priversti vyriausybę labai rimtai įsiklausyti į jų reikalavimą -
sukurti demokratiškesnę politinę sistemą, kuri leistų piliečiams patiems siūlyti naujus įstatymus.
Aktyvistas Maxime’as Nicolle’is tokį siūlymą vadina „mokesčių surinkėjo referendumu“.
Savo vaizdo pranešime jis pareiškė-
„-Susigrąžinsime savo grynuosius.
Pelnotės iš mūsų pinigų, ir mums tai įgriso!“

 

ah1       2019-01-9 21:29

O Anglijoje ir Izraelyje iš viso konstitucijos nėra ir Anglija pati geriausia nes ten dauguma ir važiuoja.  Tai gal geriau gyventume be konstitucijos?  Gal tuomet Lietuvoje gyventume kaip Anglijoje?

sąrašinės sistemos tarnui       2019-01-9 19:46

Nusišneki:
“Beje partijos suteikia tam tikrą garantiją dėl kandidato. Atskiras kandidatas prieš rinkimus gali kalbėti vienaip, po rinkimų - visiškai kitaip”.
Pirma -pąrtinės gaujos negali ir neduoda jokių garantijų apart garantijas nuselniusiems gyventi geriau. Nuo 1992-ų nebuvo kitaip kaip vien apgavystės ir makaronų kabinimai.
Antra- kvailių iniciatyva palopyti sistemą be abejo irgi neprideda jokių garantijų nes santvarka ir ją įtvirtinanti šv. konstitucija nesikeistų iš esmės.
Tik visiškai pakeitus pagrindinį įstatymą galima sukurti efektyvius mechanizmus politikų atsakomybei rinkėjams, mechanizmus kurie neleistų deputatams balsuoti kaip nori ar pagal interesų gaujų užsakymus.
Seimo narys turi gauti mandatą kartu su konkrečių įsipareigojimų jį delegavusiai bendruomenei paketu. Ten būtų juridiškai, per notarą, įsipareigota už kokius įstatymus balsuoti, o už ką nebalsuoti jokiu būdu.
Seimo narys pasielgęs ne pagal jį išrinkusios bendruomenės priesakus, mandato netektų anstoliui pateikus vykdymo raštą nuo bendruomenės.
Ir jokių imitacinių žaidimėlių su “apkaltomis”.
Ypatingai svarbūs reikalai, apskritai seime nebūtų sprendžiami,o tik referendumais.
Deja, dabartinė iniciatývinė grupelė yra per skystų protelių, tad visas tas kipišas yra tiesiog laiko gaišatis. Šlamštas.

Dviejų šeimininkų tarnas       2019-01-9 15:01

Gal baikit tas nesąmones su mažoritarinės sistemos propagavimu. Mažoritarinė sistema mane verčia balsuoti už tuos kandidatus, kurie man gali visiškai nepatikti; tai formuoja dvipartinę sistemą, ir tai yra demokratijos ribojimas. Esant mažoritarinei sistemai į seimą praktiškai nelieka galimybės patekti kitokį požiūrį turinčiam kandidatui, į seimą patenka nelabai didelei rinkėjų daliai patinkantys kandidatai. Beje, sąrašai reitinguojami, taigi rinkėjas turi realią galimybę įtakoti ir sąrašo sudėtį. Beje partijos suteikia tam tikrą garantiją dėl kandidato. Atskiras kandidatas prieš rinkimus gali kalbėti vienaip, po rinkimų - visiškai kitaip.

Dar       2019-01-9 11:37

Tai kuriuose vietose renkami parašai , norintiems palaikyti nežynia kur tai padaryti ?

„The Guardian“:       2019-01-9 8:56

Europiečių, balsuojančių už populistinėmis pravardžiuojamas partijas,
skaičius išaugo nuo 7% iki 25%.
Nuo 1998 metų vyriausybių, kuriose dalyvauja vadinamieji populistai,
valdomų europiečių skaičius išaugo nuo 12,5 milijonų iki 170 milijonų.

Dzeikas       2019-01-8 16:13

Daugiamandates rinkimu sistema nera ta grandis uz kurios paemus galima istraukt visa grandine. Cia gal yra tam tikras minusas, bet jo reiksme nr.16.
Stiprios seniunijos(vietiniai, pirminiai valdzios organai) cia yra tas svertas kuris kristalizuotu visuomene , traukos centras kuris telktu piliecius ir aktyvius zmones.Formuotu pilieciu savo interesu supratima ir suvokima ,kad reikia organizuotis kazka pasiekt, pakeist.
Pvz., pamenate filma “Rambo-1”? Epizodas kai Vietnamo karo veteranas tokis vargsiukas ateina i kaima kovos draugo aplankyt, ar ten zvakute ant jo kapo uzdengt. O piktas serifas kiek pazvairaves eme slykscius klausimukus davineti, ko tu cia, bicas, trainiojies, pas ka atvaziavai ir ka cia apskritai pamirsai? Zinant Amerikos realijas tai kitaip serifas ir elgtis negalejo. Atklydo neaisku kas i kaimeli, trainiojsi pakampem, neaiskuko jiesko. O jeigu koks vagis apvogs koki amerikiecio nama , kol tas darbe buvo? Ji gi serifa labai realiai ant ausu pastatytu: Mes tau alga mokame, ka tu po velniu veiki? Alu lodoriau mauki, kol mes plusam? Eik seko pjaut, mes kita susirasim. Aisku, nera taip, kad ten kiekviena uzklydusi vaiko kaip suni. Jeigu tu benzokolonelei sedi, ar bare - niekas taves nelies. Jeigu po gatves ir atkampesnius namus vaikstai , tada paklaus, pas ka atvaziavai?  Pasakysi, varda pavarde, - ok., tada nera problemu.Man panasiai buve. Jieskojau mechaniko, smulku gedima sutvarkyti. Serifas parode kur galiu rasti automechanika ir atsilabino.
Cia tik vienas vietines valdzios veikimo aspektas.O galetu ju gerokai daugiau. Kai seniunas butu priklausomas nuo vietiniu gyvenoju (o ne nuo vietinio puzro lesinancio seniuna) ir turetu galiubei lesu, tai ziurek ir pvz, danisku kiaulidziu problema butu tvarkoma griezciau.

stasys        2019-01-8 14:42

Dzeikui ..vienok kai kas čia teisingai siūlė iš to viso bludo pasirinkti viena ir konkretu klausima .Pav. juk žinome kaip svarbu kad ivyktu referendumas dėl dvygubos pilietybės , jei istatymas leidžia tie ponai galėjo ta proga pasinaudoti ..Dabar galvoju kad bandoma tokia iniciatyva kaip tik priešingai veikti .. atbaidyti žmones .

Dzeikas       2019-01-8 13:34

Aciu Dievui, kad neatejo zmones i zemes referenduma. Nes man, kaip smulkiam zemes savininkui visiskai nereikia, kad tautiski latifundininkai turetu galimybe diktuot dempingines zemes kainas, o vyriausybe zaisdama ju puseje riboti smulkaus zemes savininko galimybes verslui ir manevrui NT-u.
Todel ir sita buratinu iniciatyva, konkreciai del daugiamandatines rinkimu sistemos panaikinimo, yra dar vienas tautiskas idiotizmas. Del seniuniju rinkimu sistemos(cia daugiamdate kaip karvei balnas, sutinku) ir seniunu igaliojimu zenklaus padidinimo - cia iniciatyva teisinga. Bet syki VRK referenduma del sito uzdraude tai lauzyt ieciu nera del ko.
Ne, patinka, rinkite parasus. As nieko pries. Ivairius hobby zmones turi…

Tomas       2019-01-8 10:48

Aš, kaip surinkęs 350 parašų praeitam referendumui,bei patyręs ir ištvėręs visas patyčias ,kurios buvo iš vrk ir valdžios,tiesiog atsisakau tai dar kartą pakartoti,nes žmonės neįvertino mano pastangų ir net nesiteikė ateiti į žemės referendumą.Manau tai buvo paskutinė galimybė tautai išreikšti savo valią,pagal dabartinius įstatymus daugiau referendumų nebus.Bus rinkymai nuo kurių niekas nepriklauso.

Dzeikas       2019-01-8 10:30

Dabar aiskiau.
Na visu pirma, politines partijos (pagal ideja) tai grupes zmoniu kurios siekia paimt valdzia. Tam jos ir kuriasi. Po kokiu ideologiniu padazu tos partijos ima valdzia. T.y. kokios as, eilinis zmogus, galiu tiketis politikos is tos ar kitos partijos?
Autoriai gi partine ideologija atmeta ir siulo pakeisti rinkimu sistema taip,kad i valdzia ateitu siaip “geri zmones”. Tai sakykim geras zmogus(saziningas pasak ji pazinojusiu) buvo A. Hitlerio parteigenosse Otto Streicheris is NSDAP, bolshevikas Feliksas Dzerzinskis. Ar jie pakeite zmogedriska rezimu prigimti?
Tai nera tas veiksnys kuris kelia krize argriauna valstybinguma Lietuvoje.
Savivaldos stiprinimas ir didesniu galiu suteikimas valdzios pirminese grandyse. Cia zingsnis teisinga linkme.BET VRK uzdejo jums sioje vietoje slagbauma.
Tad kokia prasme kelti kipeza rinkimu sistemoje? Kad partiju reiksme padaryt niekine. O kas idejas igyvendins?
Dedei Petrui slapimas saus galvon ir jis ims igyvendinti teisine valstybe Lietuvoje (arba priesingai, demontuos teises sistema principu “valdovas pats yra Teise”)?
Briedas jusu iniciatyva.Ir saudote tusciais soviniais i miraza.

stasys        2019-01-8 8:00

viltis žmones keistai veikia .. pakeisti valstybe kaip sau patinka .? ar tik ne kvailiai mane supa ..

buble       2019-01-8 7:19

Taip, referendumo iniciavimui nepasirengta. Kvaili mėgėjai savo profanacijomis tik diskredituoja gerą dalyką.
O protingi radžvilai ir jų zylės “neturi laiko” geriems dalykams.
Jie kepa diagnozes.
Kai mulkiai aktyvūs, o protingi krapšto nosis, režimui yra tiesiog šiltnamio sąlygos.

Chingishan to malkos ir to duokim garo!       2019-01-8 5:29

to malkos:
nensusišnekėk. reikia daryti tai ką ir kaip reikia o ne bet ką kad tik darytum. iki šiol visi taip ir darė- pirmą padaro o po to galvoja.
to duokim garo!

sutinku kad klausimų galima būtų ir daugiau gerų surašyti ir jie tikrai būtų ne mažiau reikalingi spręsti, bet pvz dėl tavo pasiūlymo kad reikia naujos konstitucijos- aš sutinku- tik tam kaip suprantu reikia 75 proc +1 kad ateitų prie urnų- to tikrai nebus. o kad parašius 10-20 gerų klausimų įmanoma (už kiekvieną iš jų reiktų pasirašyti atskirai) surinkti tuos 50 proc +1 prie urnų. ir padarius pakeitumus Konsititucijoj- tada būtų paprasta rengti referendumus ir tokiu atvejų per 1-2 papildomus referendumus galima būtų ir kitus 10-20 ar daugiau klausimų išspręst.
Tą ir taip reikia daryti ir to siekti, ir neleisti kiekvienam kas sugalvoja diskredituoti pačią referendumų įdėja su savo nesamonėm.

duokim garo!       2019-01-8 2:21

Norint sutvarkyti reikalus kurie paminėti pačiame pirmąjame komentare, o jį papildyti derėtų dar pusšimčiu kitų tokios pat svarbos punktų, reikėtų keisti konstituciją. Seną neveikiančią pakeisti iš principo nauja, tokia kuri veiktų. Tuomet referendumo formuluotė sutrumpėtų iki vieno lakoniško klausimo.
Nu bet negalima- kaip žinia, dabartinė tititiucija yra Šventa ir Amžina.
Be jos sigriūtų Santvarka, o prakilnūs ir nusipelnę gyventi geriau veikėjai netgi atsidurtų kalėjime. Būtų labai nedemokratiška.
Geriau nuleiskim garą paiimituodami pokyčių ketinimus.

malkos       2019-01-8 2:04

Pakaks plepėti, reikia veikti, daryti, o ne galvoti. Galvosim kai padarysim.

to FORMULUOTĖ IR KONTAKTAI        2019-01-8 0:53

O kodėl pasirinkot šituos klausimus referendumui? su kuo prieš tai tarėtės, ar gal kieno nors klausėt kas šiuo metu Lietuvai svarbiausia? tikrai manot kad įteisinus ar neįteisinus mažoritarinę ar kokią bimboritarinę rinkimų sustemą čia kas nors pasikeis? matet pirmą komentarą, matent ten kokie klausimai surašyti- jie neatrodo daug svarbesni už jūsų klausimus? kam apsiemat tuo kur neturit supratimo, nepasiruošę, be jokių finansų, be sklaidos tinklo, be tinkamų klausimų- jūs patys nesuprantat kad diskredituojat referendumų sistemą ir tik paskatinsit dar labiau žmones nusivilti referendumais ir pasirašinėjimais?

Tarabilda       2019-01-7 23:57

Sumanymas visiškai be ryšio.

T0mas J.       2019-01-7 23:54

Referendumo iniciatoriai nesubūrė galingo parašų rinkėjų tinklo, bet į VRK nuvyko ir iniciatyvą įregistravo. Neteisinga taktika. Dabar sėdi apsikabinę parašų rinkimo lapus (1 žmogus - 10000 lapų!) ir galvoja ką daryti. O praėjo jau daugiau kaip mėnuo…
Surinkti 300000 parašų - Sizifo darbas. Tai pasityčiojimas iš rinkėjų. Šį labai sunkų, pragarišką darbą padaryti įmanoma, bet manau kad prasminga tik dėl VIENO tikslo: kad daugiau to niekada nereikėtų daryti. Turiu omeny - rinkti parašus dėl referendumui surengti reikalingo parašų skaičiaus sumažinimo.
Dėl kitų tikslų parašų rinkti neverta tol, kol ši kartelė nebus sumažinta.
Skelbkit vietas - kur renkami parašai?
Nesuprantu kodėl to dar nepadarėte kad ir po šiuo straipsniu?

Sąrašinių rinkimų naikinimas- supertikslas..       2019-01-7 23:48

Reikia visiems -ne vergams ir ne dejuotojams ,,povilams’‘-  suremti pečius ir talkinti tai IG.Esu ne iš jų kompanijos, bet linkiu šiems romantikams sėkmės ir bandusiu padėti ir kitus paraginti. To nomenklatūrai naudingo modelio panaikinimas- pagrindinė PILIEČIŲ, VISUOMENININKŲ galimybė suduoti pirmą mirtiną smūgį ONS…Svarbu ,ar IG PAGALVOJO ,kaip susieti ref. su rinkimų diena…ŽMONĖS NEMĖGSTA SĄRAŠINIŲ rinkimų ir todėl, esant savanorių,jie pasirašinės…

FORMULUOTĖ IR KONTAKTAI       2019-01-7 23:21

ŠĮ Referendumą inicijavome mes, t.y. Pilietinės iniciatyvos grupė. Jau išduoti parašų lapai ir jis vykdomas nuo 2018-12-03 iki 2019-06-03.
Formuluotė yra tokia:
1. “Rinkimams į Lietuvos Respublikos savivaldybių tarybas įteisinti tik mažoritarinę (daugumos) rinkimų sistemą”;
2. “Rinkimams į Lietuvos Respublikos Seimą įteisinti tik mažoritarinę (daugumos) rinkimų sistemą”.

Aš jau pradėjau rinkti parašus. Manau, kad dabar ne laikas ginčytis dėl formuluotės, o reikia susitelkti prie parašų rinkimo. Jei laiku nesurinksim, žlugs mūsų iniciatyva. Bus be reikalo išleisti pinigai ir visas nuveiktas darbas bus per niek. Niekas daugiau mūsų į VRK nekvies ir neklaus nuomonės.
Būtų gerai, jei pasidalintumėm greičiau parašų lapus. Pas mane yra apie 10000 lapų. Gal kas gali paimti iš manęs nors dalį ir pradėti dirbti. Mano tel 862050139.
Pagarbiai
Laima Veličkienė

Povilas       2019-01-7 21:00

Keistas (švelniai sakant) sumanymas:
vėl iš naujo kartoti veiksmus, kurie nedavė rezultato praeitą kartą ir nėra net mažiausios vilties, kad šįsyk bus kitaip.

santechnikas        2019-01-7 20:15

Čia ne tarpinę, čia visą sistemą jau keisti reikia.

fidelis       2019-01-7 20:12

Turiu mašiniuką. Nevažiuojantį. Dešimt metų stovi kieme ant plytų. Įgriso pėsčiomis vaikščioti. Ilgai taupiau, spaudžiau euriką prie euriko ir pagaliau-
dabar sutvarkysiu opeliuką, važinėsiu ir vargo nematysiu. Ką darysiu?
Perdažysiu ir bus kaip naujas!

Cuba       2019-01-7 19:53

Straipsnelis labai primena delfio pezalus o ne kvietimą referendumui ir tiesos.lt redakcijai garbės nedaro,pacituoti dabartinės konstitucijos keli straipsniai ir tiek.
ATSAKYKITE:
1. Kodėl nėra skelbiamas referendumo iniciatorių elektroninio pašto adresas?
2. Koks klausimas teikiamas referendumui?

>>> 2019-01-7 18:16       2019-01-7 19:47

Oi, kol priprašysi iš Dievulio tų vibracijų... Gali užtrukti.
Nusipirk vibratorių ir nusistatyk tokį dažnį koks patinka.

Buvome jau surinkę       2019-01-7 17:16

tuos 300 000 parašų.
Ir ką?
“Dėdulė” kvyktelėjo,Daša šnypštelėjo ir visos jų davatkos Referendumo dieną liko bezdėti namuose.
Viltis miršta paskutinė...
Patikimiau būtų jei visi sutartinai paprašytume Kūrėjo pakelt Žemės vibracijų dažnį iki tokios ribos,kuriuo neatlaikytų tamsos žmogystų galvos kraujagyslės.
Ir pavadinkime šį procesą DERLIAUS nuėmimu,kad gražiau atrodytų iš viršaus žiūrint.

Kaip       2019-01-7 17:15

nusibodo tas pilietiškumas. Sorošo parankinių nuvalkiotas žodis.

stasys        2019-01-7 16:41

Aš ten irgi nieko nesupratau . Gal čia bando nauji herojai sena referendumo kumele prajodinėti .? Labai abejoju tokia iniciatyva ..šiais metais jau tiek suplanuota “duonos ir žaidimu”  kad tos kelios iniciatyvos kur ir ka prisiūti ..vargiai sudomins .smile

JUODA SKYLĖ RINKIMUOSE       2019-01-7 16:24

Kol ji nebus atskleista ir paviešinta, jokio skirtumo, kas balsuos, už ką balsuos, kiek balsuos. Jokie čia buratinai ne prie ko. Susimąstykite pagaliau.

dr. Jonas Ramanauskas jormalt@yahoo.com       2019-01-7 15:54

Jeigu referendumu priimtos Konstitucijos NEVYKDO, tai kodėl tarkim referendumu priimtą įstatymą turėtų vykdyti? Nevykdys, nes problema yra tame, kad OKUPANTAS nesiruošia taip lengvai pasitraukti. Visos be išimties partijos ir visi Seimai veikia prieš Konstituciją. Tokia situacija.

zita.       2019-01-7 14:34

reikia tik nebalsuot už sąrašus ir viskas.tik kas išaiškins buratinams?

Jonai, kur aiški tema?       2019-01-7 12:56

Teisus Dzeikas- nėra ref. formuluotės ir net spėjimo, prie kokių rinkimų siektumėt pririšti Referendumo dieną..

Galima savo emigrantams       2019-01-7 12:46

duoti ir dvi,ir dešimt pilietybių,tačiau tai yra iliuzija,nes savo pasirinkimu palikti Lietuvą,jie pasmerkė save išnykti kaip lietuvius.Į trečią ar ketvirtą kartą lietuvių bendruomenės svetur sunyks.Galima guostis ,kad atvykę čia gyventi,irgi pasiryžę į trečią ketvirtą kartą tapti lietuviais.Tik neramina kokybė ir kokia tokio eksperimento kaina,kai įsiveržia žemesnė kultūra?

Dzeikas       2019-01-7 10:17

As nesupratau jusu jumoro. Tai APIE KA bus referendumas? na parsyta, kad plesti pilietines galias, pilietine savivalda. Puiku!
O konkreciau galima, kokiu pakitimu Konstitucijoje jus sieksite referendumu?

Valdžios ir privilegijų,        2019-01-7 10:05

viršenybių godulys. Daugumai lietuvių tai nerūpi, nes netiki jie savo valstybe.

Toks referendumas - kgb'istinė afera       2019-01-7 9:28

(citata)
“Einama būdu tuo, kad joks referendumas NEĮVYKS. O tai reiškia toji vienmandatė sistema NEPRAEIS. Visa tai vertinu, kaip KGBistinę aferą, kuri gera idėja siekia SUNAIKINTI. Jokio referendumo tam nereikia, nes reikia vykdyti Konstituciją: “vienas rinkėjas - vienas balsas”. Pralaimėjus referendumui sakys, kad reikia palikti tą pačią rinkimų sistemą, nes žmoonės to nori.”
dr. Jonas Ramanauskas .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Dagiau, komentaruose po straipsniu
va čia
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/seimas-patikslino-referendumo-organizavimo-proceduras#komentarai

Chingishan       2019-01-7 9:24

Kaip surinkimas 300,000 balsų padės susigražinti konstitucinias galias? ar jūs nesuprantat kad jei ne seimo ar priezidento rinkimai prie balsadėžių tam kad referendumas pavyktų niekada neateis milijonas 200 tūkst žmonių??
Klausimas čia visai neesminis. Jei būtų vienam referendume užduoti bent 10-20 itin svarbūs tautai klausimai, kaip vaikų atiminėjimas, miškų kirtimas, prekyba žeme užseniačiams, kainų ribojimas, nemomaka medicina, valstybinis komercinis bankas, lgbt organizacijos uždraudimas, Konstituciniams teismui galimybė pagal dvasias aiškint Konstituciją draudimas, Neprikalausomo prokuroro ir Tautos tribunolo įkūrimas, seimo narių sumažinimas, mūsų teisės aukščiau bet kokių organizacijų teisių iškėlimas, išstojimas iš EŽTT,  atsisakymas priimti emigrantus, Lito susigražinimas, stabulo sutarčių draudimas, nuleidimas kartelės žmonių kiekio turinčių dalyvauti referendume kad jis įvyktų sumažinimas ir pan. va tokiu atveju galima būtų tikėtis kad susirinks tie 1,2 mln ir pagaliau atsiimsim Lietuvą. O kol tik toks klausimas kaip čia aprašomas -tai visa energija į švilpuką.


Rekomenduojame

Roberto de Mattei. EP rinkimai „didžiojo pakeitimo“ strategijos šviesoje

Gediminas Merkys. Apie rezonansinį įvykį, arba Kas nutiko mūsų prokurorams?

Kęstutis Girnius. Gabrielius Landsbergis turi atsistatydinti

Gitanas Nausėda. Visi žmonės turi teises

Dykumos tėvai. Kaip apibūdinti tėvystę ir jos praktikavimą?

Algirdas Endriukaitis. Gal nevėlu prašyti atleidimo už tokį savo prigimimą?

Rasa Baločkaitė. Jurbarkas

Algimantas Rusteika. Apie tvarką ir teisingumą

Geroji Naujiena: „Aš esu su jumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos“

Vitalijus Balkus ir Algis Avižienis „Iš savo varpinės“: Vladimiras Putinas „susiformavo“ Vokietijoje

Povilas Gylys. Įsisteigė dar viena individualistine filosofija besivadovaujanti partija

Darius Kuolys. Citatos (ii)

Rasa Čepaitienė. Kolonizuota valstybė? Lietuvos politinės ekonomijos bruožai (II)

Vidmantas Valiušaitis. Ką gi, turim prezidentą. Koks pozityvas?

Algimantas Rusteika. Apie orumą ir ne apie tai

Audrius Bačiulis. Kuo skiriasi patyręs politikos vilkas nuo kofeininio savimylos

Vytautas Rubavičius. Virš Lietuvos pakibo „tuščio lapo“ politika

Vytautas Radžvilas. Padėkos žodis

Rasa Čepaitienė. L

Arvydas Šliogeris. Ekrano valdoma parazitų civilizacija

Ramūnas Aušrotas. Apie Radžvilo komiteto rezultatus ir perspektyvą

Romualdas Ozolas. Riba

Darius Kuolys. Citatos

Vytautas Sinica. Osana in excelsis!

Rinkimai: pirmosios išvados

Liudvikas Jakimavičius. Ką apie Lietuvą sako rinkimų rezultatai

Andrius Švarplys. Tai į vienus vartus?..

Skelbiami rinkimų į EP rezultatai (papildyta nuoroda į visų ES šalių rezultatus)

Prezidento rinkimų rezultatai: du iš trijų balsavusiųjų valia naujuoju Lietuvos Respublikos prezidentu išrinktas Gitanas Nausėda. Sveikiname!

Europos Komisijos pirmininkas: Tie kvaili nacionalistai yra įsimylėję savo valstybes

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.