Prezidento rinkimai 2019

Povilas Gylys: „Šeimininkai mums parinko ir paskyrė savo kandidatus į prezidentus“

Tiesos.lt redakcija   2019 m. sausio 7 d. 21:09

57     

    

Povilas Gylys: „Šeimininkai mums parinko ir paskyrė savo kandidatus į prezidentus“

ŠEIMININKAI MUMS PARINKO IR PASKYRĖ SAVO KANDIDATUS Į PREZIDENTUS. Ir visi pastabūs piliečiai mato: G.NAUSĖDA ir I.ŠIMONYTĖ mums pateikiami kaip vieninteliai solidūs, patikimi pretendentai.

Šeimininkams nėra labai svarbu, kuris iš jų laimės rinkimus. Abu jie būtų pakankamai paslaugūs, politiškai patogūs. Todėl kas galėtų paneigti versiją, kad rinkiminės strategijos tikslas į antrą rinkimų turą atvesti kaip tik šiuos du kandidatus. Jei tai „elitinės“ žiniasklaidos, politologų, sociologinių apklausų rengėjų,  teisėsaugos pastangomis pavyktų padaryti, šeimininkai rinkimus laimėtų jau pirmame ture. O Tauta pralaimėtų.

Tenka daryti pirmines išvadas: nors dar nesu galutinai apsisprendęs, už ką  prezidento rinkimuose balsuosiu (laukiu galutinio pretendentų sąrašo) , bet tikrai žinau,  už ką nevalia balsuoti. G.Nausėda ir I.Šimonytė nėra mano kandidatai. Nes nei vieno iš jų asmenyje nematau bendrojo nacionalinio intereso gynėjo. Iki šiol jie daugiau pasižymėjo kaip dalinių, privačių interesų atstovai. Nėra pagrindo manyti, kad jų motyvacija,kuriam nors iš jų tapus valstybės vadovu, pasikeistų.

Aišku „elitas“ mane už tokią nuomonę tyliai, bet vieningai pasmerks.  Eilinį kartą. Betgi aš jau seniai ne „elite“, o su runkeliais, su šunauja, su violetiniais ir pan. ir mano ostrakizmas, t.y. išvarymas iš nomenklatūros jau seniai įvykdytas. Ir, tik dalis patikės, jaučiuosi gerai.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

>jeigu       2019-01-9 23:42

pirmiausia ir Juozaitis ir Puteikis yra asmenybės.Tokiais nei Gitano,nei Igridos tikrai nelaikau.Ypač pastarosios.

Vienintelis       2019-01-9 18:28

zmogus , kur dar TIKIM , Gerbiamas Gylys!

Vienintelis       2019-01-9 18:25

zmogus , kur dar TIKIM!

Trenkta       2019-01-9 13:49

Jei nuo rinkėjų  kas nors priklausytų - jiems paprasčiausiai neleistų balsuoti. Mėginu cituoti rašytoją Marką Tveną. Vadinasi,  neišrenkam ką norim… Daugiausia renkam tuos, kurie visose TV kanaluose mirksi ir gražiai nugrimuoti plepa apie žmones skurstančius. Jei baigtųsi tas skurdas kada, tai kuo kandidatai žavėtų rinkimams artėjant? Geras tas skurdas! Lai gyvuooja   smile

jeigu       2019-01-9 11:17

ne Nauseda, tai kas? manau reikia su juo kalbeti ir jeigu “netikras” kandidatas, tai tada ji ir pasmerkti, kaip ir Juozaiti ar Puteiki

To Tam.       2019-01-9 9:07

Šiap…rinkome ir rinksime ne tuos, nes esame AKLI, KURTI Dievo balsui, nes patys tarnaujame piktajai dvasiai. Tik šaukiantis, kaip tas neregys arba kurčnebilys Evangelijoje: Jėzau Dievo Sūnau, pasigailėk manęs nusidėjėlio”. Tik tada būsime išgydyti nuo neregystės ir kurtumo matyti TIESĄ. ES nusisuko nuo Dievo ir rezultatas akivaizdus - rieda į pragarmę, tuoj, tuoj subyrės. Kol vėl neužgrius didi nelaimė ir teks pradėti vėl iš pradžių, kaip ten sakoma - trukt už vadžių ir vėl iš pradžių. NESITYČIOKIME, o melskimės, nes gyvename mele, neapykantoje, baimėje, neviltyje.

kolxozninkų fanei Agnei       2019-01-9 7:06

Jo, susitelkim, prilinkėkim stiprybės ir pagarbų skverneliams, baškienėms…
Kad kuo greičiau ratifikuotų Stambulo konvenciją!

Agnė       2019-01-9 6:29

Užteks vieniems kitus kaltinti. Kaltas Gilys, Skvernelis… Buvo jau taip. Dabar, jei nesusitelksim, laimės mūsų “mielieji gerbiamieji” ar nekenčiamieji.
Jei LRT šlovina, kažkas ne taip, mąstykime

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-01-9 4:43

Jau seniai siūlau ištikimą Lietuvos patriotą, patikrintą, niekada neprisiekusį okupantams…..

Lietuvos tikėjimo kunigą – į PREZIDENTUS
Girdžiu, kažkas šaukia, gelbėk, padėk, o nesimato. Kas galėtų būti? LIETUVA.

Reikia galvoti apie Lietuvos būsimą prezidentą. Turėjome šansą, Lietuvos tikėjimo diplomatą, gyvenimą paaukojusį Lietuvai, vilties prezidentą Stasį Lozoratį. Priešas buvo stiprus, o gal dabar net stipresnis. Taigi 40 procentų balsų aiškiai nepakanka pergalei. Reikia 60 procentų balsų mažiausiai. Todėl apie tai reikia galvoti ir spręsti jau dabar. Kviečiu kas gali Lietuvoje ir Pasaulyje jungtis į grupeles ir grupes, organizuotis, ir surasti Lietuvos tikėjimo prezidentą.

Iš toli man auksu net pelenuose žiba dvasios aristokratas, patikrintas gyvenimu Lietuvos tikėjimo kunigas Robertas Grigas. Atsiklauskime vienuolės, dvasios aristokratės, Laisvės premijos laureatės, bendražygės Nijolės Felicijos Sadūnaitės. Jos TIESOS žodis turi įtikinti. Tikiu, kad pritars šiam nepaprastai sunkiam pasirinkimui. Paprašykime Lietuvos tikėjimo kunigo Roberto Grigo sutikti dalyvauti mūšyje į Lietuvos prezidentus.

Tegu Lietuvos tikėjimo kunigo Roberto Grigo, kunigaikščio pergalingą žygį palydi Bernardo Brazdžionio eilėraščio De Profundis posmas:

Iš gilumos šaukiuos Tavęs, o Viešpatie,
iš gilumos susopusios širdies,
einu Tavęs, Paguodos Žodžio, ieškoti,
einu tavęs, vidurnakčio Žvaigždės!…

Pagarbiai dr. Jonas Ramanauskas .(JavaScript must be enabled to view this email address)
2018-02-01

stasys        2019-01-8 20:56

Manau užtektinai laukiau kol išsakys nuomone tie kurie nori turėti tik sau Prezidentą. Tas toks kišeninio tautos klupinėtojo įvaizdis ir toliau žadina pamaldžios praeičiai visuomenės lūkesčius . Viskas butu demokratijos rėmuose , nuomonė yra nuomonė, bet va visi tyli kur dingo tie garsiai rėkiantys „pypliai“  žadėje Lietuva išvaduoti nuo okupanto savo .? Ko rankas sukišę į kišenes anie tvoras ramsto ? Ar tarp ju yra ponas bet jau ne ponas Gylys ? kuri laika ne elito sudėtis.  Skaitau tekstą ir randu miela fraze (cit. ‚Todėl kas galėtų paneigti versiją‘..) Jei gerai pamenu ta išradimą pirmas pavartojo V.L. iš labai svarbios tribūnos . Vat mielas GYLY, broleli , na negaliu aš tavęs nepagirti ! esi man savas ir tos transformacijos pakeičiant daug kartu kailį .. negali pakeisti žmogaus vidiniu įsitykinimu . Ne ne elitas tavęs nepeiks Jis supranta esama svarba teisingai motyvuoti kairyjį sparną . Geriau savas patriotas/gelbėtojas , nei bolševikas iš putino saulės .. Ka bepasirinksi viskas bus Lietuvos naudai .. su pagarba stasys –beretininkas .

neveltui       2019-01-8 19:43

Brazdzionis rase saukiu as tautagpuuzguita

geriausias       2019-01-8 19:31

ir aktualiausias straipsnis

Dzeikas       2019-01-8 19:21

Nauseda aplamai Lietuvos moralinio sifilio ligos simptomas. Ne jis pirmas, Prunskiene pirmoji buvo. Ne tai, kad tiedu didziausi vagys butu.Ne.Taciau tai etaloniniai vagys. Pagauti ant karsto, sudokumentuota viskas, bet ...abu kandidatuoja, dalyvauja politikoje.Vaiksto (apie Prunskiene nekalbesim, politikoje ji nebedalyvauja) kiaules snukiais. Trini akis ir negali atsisakyti ispudzio,kad sapnuoji.
Simonyte ta prasme gal ji daugeliui nesimpatiska, GALBUT ji kaip issireiske sovietinis poetas Majakovskis “skyle pridengta doleriuku”, BET vagiant su nenugincyjamais irodymais ji pagauta nebuvo. Tuo tarpu moralinis sifilis butent pasireiskia tuom,kad zmonems kazkiek rupi KIEK buvo pavogta(ar tik itariama, yra ikalciai, bet ne irodymai), bet ne tu irodymu negincyjamumas.
O blogiausia , kad 30 metu prabegus progreso nepastebeta. Nauseda atsireze bendros zemes sau prie sklypo. Na tai kas, kiti zymiai daugoiau pasivoge, o cia ...mielocius.
Mielocius valdo, mielociai ir esam: valstybiskai, doroviskai ir pagal savo ambicijas.

Gal kas ir...       2019-01-8 17:59

Gal kas ir pagarbą gali reikšti Gyliui, o gal kai kas ne tik, kad negerbia, bet prisimena ir primena kitiems, kas yra kas… Tokia jau dalia visų, kurie pakeičia kailį (arba drabužėlį) ir galvoja, kad žmonių trumpa atmintis?

Pagarba       2019-01-8 17:23

P.Gyliui.

Šimonytės fonomenas       2019-01-8 17:22

Sunaikino du bankus ir dar ne zonoje?..

TEISUS       2019-01-8 17:20

GYLYS.

StasysG---->Šiaip       2019-01-8 17:14

Nusipelnėme: GITANAS - Lietuvos prezidentas? Velniai griebtų, na nelabai kas: “Gitana (04.09), Gitanas (04.09) – ispanų: „čigonė, čigonas“”. Bet dar pažiūrėsim, gal neišdegs.

Nesusipratėliui       2019-01-8 17:05

Atmerk akis ir įjunk smegenis.

Tam "Šiaip"       2019-01-8 16:20

Šiaip, nuo 1992 m. iki šių dienų esame nusipelnę tų pačių ir jokiu būdu ne kitokių. Jie 1992 m. į valdžią atėjo jau bent porą kartų pakeitę kailį arba drabužį? Pamatę, kad mums, žiopliams, tai patiko, dabar metai iš metų kartoja tą patį triuką - nusimeta raudoną, apsirėdo žalią, na, dabar - 2019 m. sugalvos gal kokį baltą drabužėlį ir jokios praeities, jokios atsakomybės - vsio zakonno.

Iš tieplotrasos       2019-01-8 15:42

A kas yra tie jūsų šeimininkai? Vardus - pavardes jie turi?  Kodėl jais esat nepatenkinti?

Šiaip,       2019-01-8 15:30

Viskas Dievo valioje. Jei Jam reikia, t. y. mes nusipelnėme Nausėdos, bus “nau sėdas”. Jei mes dar neturime kt. pasirinkimo, tai, kai Viešpats suras mums geresnį kandidatą, tai, laikui atėjus, “nau sėdą” pasiims sau, o mums leis turėti tinkamesnę kandidatūrą. Atminkite, kad visos valdžios yra Dievo duodamos, tad keikti jų nevalia, o tik melsti Dievą, kad nuo anų patrauktų šėtoną, kuris juos užvaldo per nuodėmę.

To Pilietė...       2019-01-8 15:23

” Šeimininkams paklusni viešoji spauda ir parsidavę žurnalistai išpiarina tą, ką reikia” t.y. ką jiems reikia(šeimininkams). O šeimininkai tai Mamona. Spauda ir kt. masinės priemonės taip pat dirba už pinigus, nes yra pelno siekiančios įmonės. Tarp eilučių, gudrus skaitytojas, sugeba pastebėti ir tiesos blyksnius.

Pilietė SS       2019-01-8 14:32

Gerb. “Nesupratau”, išlindai su naivuolio nuostaba, kaip Pilypas iš kanapių. Jei galvoji, kad čia mes, tauta, išsirenkam prezidentą, tai labai klysti ir juokini žmones. Mes išsirenkam iš mums parinktų. Šeimininkams paklusni viešoji spauda ir parsidavę žurnalistai išpiarina tą, ką reikia, o mes išrenkam. Ar dar yra to nesuvokiančių daugiau?

Pilietė SS       2019-01-8 14:26

Visiškai pritariu gerbiamam P.Gyliui.

Nesupratau       2019-01-8 14:23

Kokie dar šeimininkai, apie ką jis čia ?

Tarabilda       2019-01-8 13:56

Puidokas gal ir geras žmogus, bet ne jam su dinozaurais rungtis.

To Tara....       2019-01-8 13:54

O gal geriau paprašome, kad Karbauskis pasiūlytų Mindaugą Puidoką? Manau, tikrai Lietuva pasirinktu jį prezidentu.

Tarabilda       2019-01-8 13:42

Jei būčiau Valstietis, ir ne toks bukas, kaip mūsų Valstiečiai, į Prezidento rinkimus sausio gale imčiau ir įmesčiau Stasį Jekeliūną.
Gitana ir Ingridas (abu stambaus bankinio sektoriaus atstovai) ne Skvirnelio labiausiai išsigandę, o būtent Jekeliūno, kuris ir galėtų patiesti abu vienu smūgiu, žinant abiejų finansines afioras.
Skvirnelis dabar tampa daužoma bokso kriauše. Ir tegul daužo į sveikatą ir kuo stipriau, o tada tik - šast avanscenon Stasį. O Stasys jau turi rankoj Seimo Finansų komisijos tyrimo išvadą, ir taip sakant - “v kursie diela”. Ar galit įsivaizduoti, koks ermideris pasidarytų. Visas Gryb konservų rinkimų ir propagandos fabrikas pasirodys, kad ne tą kalė, ir ne tą nukalė. Na suprantama, turi pasirengę ir tomus medžiagos apie Jekeliūną, bet staigus propagandinio taikinio pakeitimas greičiausiai suveiktų paties Jekeliūno naudai.

Taigi jo       2019-01-8 12:32

lddp - istinių kovų bendražygis, drg. Linkevičius, dabar gi valdžioje, galėtų aplankyti ir psiminti bendras kovas už šviesų komunizmo, o dabar ir už šviesų oligarchinį rytojų. Karbauskis irgi Šatrijos pavaduotojas, irgi savas bachūras, vadinasi, ir pačio, ane, Gyly?

Kaži kodėl negirdėjome tada?       2019-01-8 12:26

Lyg ir nesiskundžiu klausa, rega ir atmintimi, bet negirdėjau ir nemačiau, kad tada, 1992 m., p. Gylys būtų kritikavęs LDDP-istų valdžią? Ir kam bepasiskųsi, kai pats esi valdžia? Nuo to ir prasidėjo - vsio zakonno!

Ūla       2019-01-8 12:22

Nausėda, Šimonytė ne mano kandidatai į prezidentus. Laukiu ir aš kandidato už kurį balsuosiu, nes nuo a.a Lozoraičio rinkimų balsavau tik už Adamkų. Tuo metu tik toks variantas man tiko.

to Verta       2019-01-8 12:21

Pačio žygdarbiai - du pasauliniai karai, tiesa?

Verta       2019-01-8 12:18

Jau vien už “istorinę klaidą” Juozaitį rinkti verta, nes dar ir dabar ta “klaida” stumia du savo liokajus, kad galėtų paslėpti savo “žygdarbius”

Agnė       2019-01-8 12:17

Pritariu, kad ne G.Nausėda ir I.Šimonytė.

To Pone ... 2019-01-8 11:30       2019-01-8 12:00

Mielasis,kaip tik gerai, nes jei ne esi pasydęs, tai negalėsi prisikelti iš liūno. Juk Kristus atėjo pas paklydusias avis. O liūne esame visi, tikrai visi, tik ne visi tai žino.

Tam >Pone Gyly, 2019-01-8 11:30        2019-01-8 11:44

Pone, klausiate ir pats tarp eilučių atsakote. Todėl P.Gylys ir nebėra “elite”, kad prieštaravo, kritikavo, bandė įvairiausiais būdais veikti prieš SISTEMĄ ir “elitą”. Jis atstovavo Tiesą ir visuomenės interesą... Todėl, žinoma ir yra išstumtas iš “elito”.

asmuo       2019-01-8 11:40

Kaip visuomet P.Gylio mintys išdėstytos taikliai, teisingai, aiškiai ir konkrečiai. Didžiulė pagarba šiam drąsiam ir garbingam Žmogui. Visuomet Jį skaitau ir kaskart didžiuojuosi, kad Lietuvoje vistik dar yra išmintingų ir drąsių, niekam neparsidavusių Žmonių.

Pone Gyly,       2019-01-8 11:30

Čia tamsta visiškai teisus -“aš jau seniai ne „elite“? Bet buvo laikai, kai buvote tame “elite”? Ir manau, ne taip jau trumpai. Tik kaži kodėl tada nešaukėte, o nuolankiai tylėjote ir tenkinotės “elito” privilegijomis? Juk matėte kaip 1992 m. prasidėjusi “prichvatizacija” šlavėsi sau visų mūsų turtą? Atrodo, kad jau tada, tamsta, buvote ekonomikos profesorius ir ministeris? Mes būsimus rezultatus matėme jau tada, bet nebuvome, kaip Jūs sakote, tame “elite”? O argi tais, 1992-aisiais metais, ne tas pats “šeimininkas” mums parinko kandidatus į Seimą, o šiek tiek vėliau ir į prezidentus? Bet tamstai tai, atrodo, patiko? Įdomu - kodėl?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-01-8 10:35

Algirdas Endriukaitis: jei 2018 m. teisėjai rašo, kad kolaborantų veiksmai rezistentų atžvilgiu buvo teisėti, tai ne kas kita, kaip nusikaltimų neigimas.
Žurnalistas: tačiau jei dabartiniai teisėjai vadovaujasi SSRS (cccp) įstatymais, ar tai nereiškia, kad jie ir pačią okupaciją pripažįsta?
Algirdas Endriukaitis: be abejo.
Daugiau apie tai
Okupacija - jau įteisinta
va čia
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/okupacija__jau_iteisinta/
___________________________________________________________________
Tokiam straipsnui pasirodžius yra aišku, kad komunistės Dalios Grybauskaitės teisėjų komanda dirba svetimšalių (maskvėnų) naudai, kad ji yra Tautos ir Lietuvos priešas. Sąžiningai dirbant, ji turėjo atsistatydinti jau sausio 7 dieną.
Povilai, esi politikas ir jei esi seniai ne „elite“, tai gal malonėtum p_a_r_e_i_k_a_l_a_u_t_i Dalios atsistatydinimo, nes tikėtina, kad ji dirba be sąžinės ir pati neatsistatydins. Padarytum l. gerą paslaugą Tautai bei Lietuvai, tuo pačiu pastatydamas į vietą svetimšalius šeimininkus, ateities prezidento rinkimuose.
Povilai, yra laukiamas viešas pareiškimas šia tema.

Birute       2019-01-8 10:23

Gerbiu si Zmogu!

grumstas       2019-01-8 10:07

StasysG     2019-01-8 0:33
Pasitikrink loginį mąstymą. Kur matai , kad profesorius teigtų, kad nebalsuos už Juozaitį?

Dzeikas       2019-01-8 10:00

StasysGui:
Uz Gyli nekalbesiu, bet as manau, kad Juozaitis gal tik mazesnis blogis, bet toli grazus ne idealus variantas. O profesorius aiskiai pasake: ne visi norintys kandidatuoti dar apsisviete.

Dzeikas       2019-01-8 9:56

Retas atvejis ,kai sutinku su straipsniu visu 100%.
O del nomenklaturos , profesoriau, nepergyvenkit. Cia nekomfortiska, uztat ranku i sh. nereikia braukyt.

Kazys       2019-01-8 9:26

Kodėl net ČIA nevyksta normali,mandagi ir solidi diskusija?Rašo įdomūs autoriai,autoritetingi žmonės.o mes nusileidžiam iki Delfio elfų lygio - malam bele ką.Tas išdavikas,tas per turtingas ir t.t.Taip ir noriu paklausti:o pats,kokių gimimo metų,kokius mokslus baigei,už kokią partiją balsuoji?*Visi tokie gražūs ir protingi*,bet su rimtais pasiūlymais - visiškas skurdas?

Oi kaip       2019-01-8 8:37

negaliu nebalsuoti. Būtinai už ką nors balsuosiu.

o mums reikia išdaviko juozaičio :)       2019-01-8 7:22

ir galvojam, kad esame labai gudrūs, labai patriotiški ir labai žmogiški smile

Ramiros       2019-01-8 6:02

Šeimininkai tie, kurie parinko ir prastūmė brazauską, adamkų, grybauskaitę .... Na, štai pakso buvo kitas šeimininkas, todėl ir pakliuvo į “valdančiųjų “, “šeimininko” liokajų mėsmalę ... Taigi .... Ar, ne ?

ah1       2019-01-8 0:40

Tai kas konkrečiai tie šeimininkai?

StasysG       2019-01-8 0:33

Aš už A Juozaitį. Kodėl Jūs P Gyly ne už jį?

ONS šulai- rinkimų užsakovai ir šeimiminkai       2019-01-8 0:20

ŠEIMININKAI- tai olig.grupės ir nomenkl. viršūnės, globojamos Briuselio…Jiems talkina už Judo sidabrinius perkami parduodami politologai, žurnaliūgos, įv. agentūros ir t.t.
Panašu ,kad tai ONS ŠUTVeI dėl kvailumo ir narcicizmo talkins ir Radžvilo UŽHIPNOTIZUOTI VF PROFESORIAI ir Sinicos patrijonai…
ORŪS ir demokratiški lietuviai turėtų telktis darbui už JUOZAITĮ,KAIP vienitelį mažiausią blogį...PASIRINKIMAS TIK VIENAS- ONS KANDIDATAI ARBA mažiausias blogis ir net ne reformatorius-A.J.

Ernis       2019-01-8 0:17

Gerb. Povilai, kandidatuokit.

T0mas J.       2019-01-7 23:38

Už ką nebalsuoti - nuspręsti lengva. Sunkiau yra iš likusių išsirinkti.

ir skvernelį ir juozaitį ir kitus       2019-01-7 23:15

VISUS kandidatus parenka komunistų - kgbistų mafija (kuriai priklauso gylys ir tiesos.lt cenzorius)

Bet       2019-01-7 22:28

jei išbarstysit visi balsus tai jie ir laimės.Reiktų pasirinkti ir apsispręsti-sukoncentruoti balsus ten kur Tautai svarbu.

to:ah1        2019-01-7 21:41

kur gyveni - gal Menulyje. Jei nezinai, tai nerasinek, nekomentuok!

ah1       2019-01-7 21:35

Čia kurie? rodšildai demokratai ar rokfeleriai respublikonai ar berl lazariniai? Kas konkrečiai tie šeimininkai?


Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. Džiaugiuosi ir didžiuojuosi, jog turime Lietuvos laisvei daugiausiai nusipelniusių žmonių palaikymą

Verta prisiminti. 3 garbingiausi politikai ir 3 labiausiai nepriklausomi žurnalistai draugiškai aptarinėja bendrą būsimą veiklą Lietuvos labui

Vygantas Malinauskas. Kaip katalikai gundomi balsuoti už Ingridą Šimonytę

Algimantas Rusteika. Gal jau laikas?

Vincentas Vobolevičius. Lietuviai nesirūpina dėl savo pensijų. Ar tai blogai?

Žino, ką sako? „Mus tebesieja bendra konservatizmo pasaulėžiūra“... – suokia Jaunėlis Adomėnui, ir šiam darosi aišku: lauk politinio chaoso valstybėje

Benas Ulevičius. Bičiuliai katalikai, ramiai, ramiai…

Robertas Grigas. Šai ko reikia Lietuvai

Geroji Naujiena: Esame mylimi Dievo vaikai

Joana Noreikaitė. Ir vėl gegužės 17-oji – valstybės gėdos diena

Rūta Visocnik. Vietinė oligarchija ir toliau dusina Kauną su pačių kauniečių palaiminimu

Vytauto Radžvilo pasisakymai LRT radijo debatuose

Britų vyriausybė: „Krikščionių persekiojimas – beveik genocidas“

Nuo bačkos. A. Navickas: I.Šimonytė yra empatiška, išmintinga, turi labai gerą humoro jausmą, su kiekvienu bendrauja labai pagarbiai ir nedėvi kaukių

Algirdas Endriukaitis. „Civilizacijų niekas nesunaikina, jos baigiasi savižudybe“

Rasa Čepaitienė. Apie politinių debatų virtuvę iš vidaus

Darius Kuolys. Vieno vaiko istorija

Liudvikas Jakimavičius. Sofistinis klausimas

Rasa Čepaitienė. Šuniukas Grikis ar Žirniukai?

Tomas Viluckas. Nuo kada įrašai FB ar moralinė parama visuomeniniam judėjimui yra „aktyvus dalyvavimas politikoje“?

Povilas Gylys. Klausimas: ar dvaras tikrai diktuoja Bažnyčiai?

Ramūnas Aušrotas. Truputis džiazo apie krikščioniškas vertybes ir bendrąjį gėrį

Arvydas Daunys. Jei bijotės, kad prezidentas Nausėda gali atimti jūsų pinigus, rinkitės… Nausėdą

Rasa Čepaitienė. Apie krikščionybės santykį su didžiosiomis dabarties ideologijomis

Kandidatai į Europos Parlamentą įsipareigojo remti šeimai palankią politiką

Rasa Čepaitienė, Romas Pakalnis. Istorinio teisingumo klausimas

Vytautas Radžvilas. Baltijos „tyrimai“ ir užsakovų agonija

Antrieji kandidatų į EP turą debatai LRT: susitinka A.Guoga, V.Mazuronis, A.Paulauskas ir V. Radžvilas

Rūta Visocnik. Atgal į ateitį ar pirmyn į praeitį?

Vidas Rachlevičius. Ar jau įsidiegėte naujausią savicenzūros versiją?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.