Įžvalgos

Nuo bačkos. Vytautas Landsbergis. „Kremliui patiktų, jei Lietuva paskelbtų, kad D. Grybauskaitė priklausė nusikalstamai organizacijai“

Tiesos.lt redakcija   2018 m. rugpjūčio 10 d. 10:30

122     

    

Nuo bačkos. Vytautas Landsbergis. „Kremliui patiktų, jei Lietuva paskelbtų, kad D. Grybauskaitė priklausė nusikalstamai organizacijai“

Rugpjūčio 8 dieną LRT laidoje „Dienos tema“ buvęs Aukščiausiosios tarybos, vėliau pasivadinusios Atkuriamuoju Seimu, pirmininkas, profesorius Vytautas Landsbergis, komentuodamas savo partijos „pusantro nario“ iniciatyvą – parengti įstatymo projektą, smerkiantį Lietuvos komunistų partiją kaip nusikalstamą organizaciją – kalbėjo tiesmukai: „visuomenė klaidinama“.

Mat tokios partijos nė nebuvę („Bet kas yra smerkiamas? Tam tikra administravimo, okupacinės valdžios pagalbinė struktūra. Gal ir verbavimo sau pareigūnų struktūra. Jai dabar suteikiamas garbingas politinės partijos statusas“), vadinasi, būtų smerkiamas, jo žodžiais tariant, „fantomas“. Nusikaltimus organizavo ir vykdė „gauja, klanas, klika“, o tai, kad ji suvažiavime pasivadino Lietuvos komunistų partija, dar nėra pagrindas ją taip ir toliau vadinti: „Kas nebuvo politinė partija, neturi būti vadinama „partija“, o paskui jau pasmerkiama.“

Beje, ar vadintina partija toji, kuri liko ant platformos, profesorius nepatikslino.

Be to, toks fantomo pasmerkimas esą nudžiugintų Kremlių... Mat rastųsi proga po visą pasaulį paskleisti kontroversišką žinią apie Lietuvos prezidentę Dalią Grybauskaitę – taip jie jos nekenčią.

„Kremlius būtų labai patenkintas galėdamas visais savo kanalais ir ruporais transliuoti pasauliui, kad Lietuvos Respublika parlamento lygiu paskelbė, jog Lietuvos Respublikos prezidentė praeityje priklausė nusikalstamai organizacijai“, – atviravo Vytautas Landsbergis.

Tiesa, jis nė nebandė neigti tai, kas nepaneigiama: nei, kad toji organizacija, apie kurią įstatymo autoriai Laurynas Kasčiūnas ir Audronis Ažubalis kalba kaip apie Lietuvos komunistų partiją, buvo nusikalstama; nei, kad tam dariniui, kad ir kokiu vardu jį pavadintum – partija, kaip tai daro įstatymo autoriai, ar gauja, klanas, klika, kaip ją įvardija V. Landsbergis, priklausė, be kitų, ir prezidentė. 

Tik ar po šitokio „pervardijimo“ Kremliaus pasitenkinimas nublanks, pokalbininkai jau nebeaptarinėjo – žurnalistei pasirodė kur kas įdomiau, kaip čia toks patyręs politikas kaip Audronis Ažubalis staiga tapo „naivuoliu“ (suprask: vatniku).

Tačiau mes ir patys galime paeksperimentuoti, pavyzdžiui, pakeiskime A. Ažubalio veidaknygės įrašo tekste įvardijimą LKP siūlomais prof. Vytauto Landsbergio gauja, klanas, klika:

Kadangi mano ir Laurynas Kasčiūnas projektas dėl LKP įvertinimo viešojoje erdvėje susilaukia daug komentarų, noriu pabrėžti kelis aspektus, kurie yra komentuojami neteisingai:

1. Rengiant projektą turėta omenyje, jog buvo žmonių, kurie LKP | gaujai, klanui, klikai priklausė daugiau iš reikalo, o ne idėjos. Todėl projektas ir jame numatytas LKP | gaujos, klano, klikos įvertinimas nėra nukreiptas į konkrečius asmenis, o į LKP | gaują, klaną, kliką kaip juridinį vienetą. Kitaip tariant, pasmerkiama LKP kaip organizacija, o ne visi jos nariai;

2. Įpareigojimas paskelbti viešai apie savo priklausomybę ir funkcijas LKP | gaujoje, klane, klikoje galioja tik „karjeros komunistams“ – žmonėms užėmusiems aukštas, vadovaujančias pareigas LKP | gaujos, klano, klikos struktūrose ir veikusiems prieš Lietuvą ir jos gyventojus, bei tiems, kurie „legitimizavosi“ Nepriklausomoje Lietuvoje ir darė karjerą, galbūt nutylėdami apie savo praeitį;

3. Turint omenyje 2 ankstesnius punktus, bandymas sieti šį mūsų pateiktą LKP | gaujos, klano, klikos veiklos įvertinimo projektą su aukščiausiais šalies vadovais yra didelė klaida.

Pokalbio išrašas ČIA.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-14 19:40

to “Pikasas > dr.Jonui Ramanauskui     2018-08-13 8:41
Teigiate, kad esate išsimokslines pilietis, o viešoje erdvėje jūsų raiška rodo visai ką kitą. Ir dar apie gėdos jausmą aiškinate… Tai netgi keisčiau negu jūsų nuolatiniai nusišnekėjimai. Tai kur ta jūsų erudicija? Kodėl ją slepiate nuo skaitytojų?”***

Įdomu kurioje vietoje teigiu, kad esu išsimokslinęs pilietis? Tiesiog turiu mokslų daktaro laipsnį ir tai faktas.

Dar, ką Jums rodo, mano raiška? Jūs, Pikasai, gal neskaitėte mano Jums skirto komentaro? Ar nesuprantate, kas parašyta? Dalį pacituosiu dar kartą: “pasakyk kur dar pasaulyje yra taip, kad jau IŠRINKTAS daugiamandatėje Seimo narys po dviejų savaičių bėga į rinkimus, kad būtų išrinktas dar kartą į tą patį Seimą. Atleisk, ar esi VIsiškAS idiotas? Kur pasaulyje tokė dalyką matei, kad tas pats asmuo du kartus į tą patį parlamentą per tuos pačius rinkimus kandidatuotų? Kur tokią nesąmonę matei? O toji nesąmonė reikalinga tam, kad UŽGROBTI valdžia.”

Tai štai Jūsų, Pikasai, nutylėjimas tuo klausimu yra tvirta ir aiški ANTIKULTŪRA. Ar nesugebate suvokti? Tai kai kalbame apie kultūra, tai pirmiausiai turi būti kalbama apie TIESĄ, turi būti kalbami tikrovę atitinkantys dalykai, o ne melas. Tai tamstai aiškiai paaiškinau, o tamsta ėmei ir nepastebėjai esmės.

Specialiai nepastebėjai, visi kgbistai tos tiesos nemėgsta ir nepastebi. O kodėl tamsta žengi jų pėdomis? Ar tai KULTŪRA? Vagį reikia vadinti vagimi, žuliką reikia vadinti žuliku, o pagal tamstą kaip reikia vadinti Lietuvoje ANTIKONSTITUCINĘ valdžią, visus 7 antikonstitucinius Seimus?

Kaip pageidautum vadinti kultūringai žmones, kurei prisiekia Konstitucijai ir kiekvieną dieną ja NIEKINA? Tai kaip apie juos kultūringai atsiliepti, kaip juos įvardinti?

Tamstai negaliu šiuo atveju pasakyti jokio kultūringo žodžio, nes esi sąmoningai NIEKŠAS, nes nenori pastebėti ANTIKONSTITUCINĖS valdžios. Tyčia nenori pastebėti ir pakeiti temą į mano nekultūringumą, kai problema yra ne manyje, o ANTIKONSTITUCINĖJE valdžioje. Taigi pakeiti temą kaip tikras susifomravęs ŽULIKAS. Ir gal nori pasakyti, kad esu nekultūringas? ŽULIKĄ reika vadinti ŽULIKU, tai yra tikra kultūra, Tiesa yra kultūra, o ne manipuliavimas temomis. GĖDA, amžinoji gėda, veiki prieš Lietuvos valstybės teisinius, demokratinius pagrindus ir nori sulaukti pagarbaus žodžio? Tikras durnius esi. Taigi supratimo apie kultūra NETURI. Plepėti apie niekus nėra kultūra. Pabandyk PANEIGTI tai ką tamstai parašiau ir pacitavau. Tai tada galėsi kaip nors gelbėtis, gal gausi atleidimą.

Taigi paneik, kad Lietuvoje, jau išrintas Seimo narys dar kartą yra renkams į tą patį Seimą per tuos pačius rinkimus.

Būtų labai gerai, kad surastum kur nors PASAULYJE nors vieną civilizuotą valstybę, kur tokie išsigimę idiotizmai būtų pritaikyti demokratinėje valstybėje. O jau paskiau pradėk mokyti kitus kultūros.

pikasiaus festivalis       2018-08-14 7:44

“skamba, skamba pautai”

Pikasas Dzeikui       2018-08-14 7:23

Po “padargų” komentaro neturiu ką daugiau pasakyti. Jūs laimėjot…

Dzeikas       2018-08-13 19:38

Pikasai turite ka pasakyti apie “dedule” su “gaisrininko dukra” straipsnio ideju skerspjuvyj?
Ar toliau skambinsite savo kuno padargais?

Pikasas >Dzeikui       2018-08-13 19:07

Kvieskite ką orite ir kur norite. Tokią teisę turite. Tačiau, jei lipdamas į lėktuvą ištarsite kad “ranka siekia revolverio” - jums skrydis baigsis neprasidėjęs. Patikėkit…

Dzeikas       2018-08-13 18:44

Pikasai, jau zadejau jus pakviesti ten, kur centrine figura busiu as, o ne zemiau mineti asmenis su kamarilemis. Tada ir klausinekite i valias apie mane.
Nesiblaskykite ir neblaskykite kitu.

Pikasas > Dzeikui       2018-08-13 18:30

Atsižvelgiant į jūsų įkarštį ar ir jums (cituoju) “isgirdus zodi “dedule” arba “gaisrininko dukra” ranka tiesiasi prie revolverio”? Turite ginklą, kad taip mąstote?

Jokūbeliui       2018-08-13 10:19

Nieko pikto, tik dėl praprusimo: Chattab-ič = ibn Chattab. Laikas atjunk
ti nuo “rusų pasaulio”.

Dzeikas       2018-08-13 8:55

  Dekoju panams uz vaisinga diskusija.
  Straipsnis isryskino viena detale, apie kuria mes visi zinom, bet nedristam pripazinti. Visi strapsniai, kuriuose apreiskiami tame ar kitame rakurse “tetusis”  ar “gaisrininko dukra”, nepalieka abejingu. O jeigu sie komponentai sudeti kartu ar saveikauja…imete buteli su Molotovo kokteiliu i lauza sulauksite mazesnio efekto.
  Ka jau cia padarysi, kad bemaz visiems emigrantams ir geram trecdaliui pasilikusiuju perfrazavus Hansa Johsta isgirdus zodi “dedule” arba “gaisrininko dukra” ranka tiesiasi prie revolverio. Ir kodel atrodytu…? Juk vienas murma po nosimi antisovietinius ir antiimperiskus uzkeikimus trukciodamas plaukus is retos barzdikes a la senis Chottabycius(buria?), kitas isteriskai zviegia , nors rusai rodos skerdyklon neveda, arba siuncia tauta ant 3(triju) raidziu gavusi “slykstu klausimuka” apie veikla “slyksciais” 1990 metais, po “slykscios” Kovo 11 dienos Akto.
Man regis tai musu tautos netolerancijos aukos. Jeigu bus isteigtas auku uz Lietuvos gerove panteonas kada nors - sios kuklios personos galetu buti pirmieji kandidatai ten atsidurti

Pikasas       2018-08-13 8:46

Dar kartą apie esamą situaciją. PASIAIŠKINKIME:
Žiniasklaidoje radau taiklią frazę, kad “Kremlius negali atleisti”. Ši frazė  gali būti taikli. Būtent - Kremlius. Tai jis labiausiai nekenčia nuotraukoje esančių politikų. Vienas buvo vedlys griaunant sovietų sistemą, kita stengiasi gintis nuo Kremliaus intrigų - kaip tik sugeba. Manau, kad dažnai netinkamai naudojamas žodis “rusofobija”. Labiau tiktų “putinofobija” ar panašiai. Ar gali išsilaisvinusios valstybės gyventojai gerbti tokius Rytų imperijos vadovus bei jų politiką ginančius politologus, kurie ir po ketvirčio amžiaus vis dar virkauja dėl imperijos prarastų, anksčiau užgrobtų  teritorijų ir vadina tai didžiausia XX-o amžiaus katastrofa? Katastrofa buvo tai, kad dėl imperijų agresyvių interesų du pasauliniai karai nusinešė šimtus tūkstančių milijonų gyvybių, sužalojo bei išsityčiojo iš didžiulės dalies Žemės gyventojų. Šiuose nusikaltimuose labai pasižymėjo bolševikų ir fašistų režimai, naikinę tautas pasitelkdami Žemės gyventojų žudymo lagerius ir netgi genocidą. Negalima pamiršti, kad ne tik dėl fašistų siautėjimo žydų tauta, bet ir dauguma Sibiro tautelių išnyko Rytų imperijos nepasotinamoje gerklėje.

Grįžkime į gintarinę pakrantę, kurios dalį su gintaro klodais Rytų imperija pavertė savo kariniu placdarmu. Lietuvoje gyvenantys rusakalbiai tikrai ne visi pritaria Rytų imperijos Kremliaus režimo kariniam agresyvumui. Bent jau šia prasme, manau, kad tokių - ryški mažuma. Sakau “ryški”, nes ta mažuma savo aktyvumu kelia nemažą sumaištį mūsų protuose. Stebime “gelbėtojų” kaitą ir ką? - ausimis lapsime? Lietuvių tauta iš tikrųjų daug priekaištų gali išsakyti buvusiam okupaciniam režimui. Manau, kad nesunkiai galima būtų surašyti virš šimto ... Neperdedu. Gausu faktų visokiose mūsų buvusio gyvenimo srityse.Kai kuriuos okupacijos “kreivėzus esu paminėjęs savo komentaruose apie komubistinę nomenklatūrą, butus, automobilius, žemės ūkį, telefonus ir kitką.  Labai tikėtina, kad svarbiausias Kremliaus politologų “nuodėmių” Lietuvai vardijimas yra skirtas vidinei Rusijos rinkai. Nors ką gali žinoti, ką mąsto naujoviškas “caras” Kremliuje? Žinoma, ir jo karinga aplinka… Vėl grobiamos kaimyninės teritorijos vykdomas kreivos politikos eksportas į kai kurias Pasaulio šalis. Įdomu būtų atspėti, ką vėl pulti ruošiasi? Nepamirškime, kad trys Baltijos valstybės atkūrė savo valstybes tada, kai pakilo pasipriešinimui sovietinei imperijai Ukraina. Kreemlius , manau, labai bijo, kad Baltijos valstybių, Lenkijos, Ukrainos ir netgi Baltarusijos pozicija netaptų vieningesnė pasipriešinant Kremliaus režimo naujoms užmačioms. Grobikai įstrigo Rytų Ukrainoje ir gal jau gailisi dėl tos avantiūros. O juk dar laukia ir keleivinio lėktuvo nuostolių padengimas. Režimui terorizuoti visą Pasaulį  turima masinio naikinimo ginkluote - nusikalstama politika. Ją verta nagrinėti tarptautiniu mastu pasitelkiant ir teisines institucijas. Jų sprendimai gal ir nebūtų iš karto vykdomi, bet suteiktų galimybę labiau suvokti demokratinių šalių moralines teises stabdyti Kremliaus grupuotės apetitus.

Pikasas > dr.Jonui Ramanauskui       2018-08-13 8:41

Teigiate, kad esate išsimokslines pilietis, o viešoje erdvėje jūsų raiška rodo visai ką kitą. Ir dar apie gėdos jausmą aiškinate… Tai netgi keisčiau negu jūsų nuolatiniai nusišnekėjimai. Tai kur ta jūsų erudicija? Kodėl ją slepiate nuo skaitytojų?

Pikasas tuščiakalbis,kaip       2018-08-13 8:26

ir visa paviršutiniška konservatorių partija.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt       2018-08-13 4:53

to “Pikasas > dr. Jonui Ramanauskui     2018-08-12 17:12”
Pakalbėjai VISIŠKAS nesąmones ir nori likti nugalėtoju? Ne makaronus kabink ant ausų, o pasakyk kur dar pasaulyje yra taip, kad jau IŠRINKTAS daugiamandatėje Seimo narys po dviejų savaičių bėga į rinkimus, kad būtų išrinktas dar kartą į tą patį Seimą. Atleisk, ar esi VIsiškAS idiotas? Kur pasaulyje tokė dalyką matei, kad tas pats asmuo du kartus į tą patį parlamentą per tuos pačius rinkimus kandidatuotų? Kur tokią nesąmonę matei? O toji nesąmonė reikalinga tam, kad UŽGROBTI valdžia. Jokių partijų Lietuvoje nėra, tik vagių GAUJOS. Baisiai pasakyta? Pasakysiu Pikasai Jums svarbų dalyką: Jums turėtų būti labai GĖDA. O gal to jausmo neturite?

Tarabilda       2018-08-13 0:24

Pritariu Jurgiui, šūdą patarina ir protinga apeiti.

Jurgis - J-ui?       2018-08-13 0:13

Gerbiamasai, kai prieinate sieną, juk nebandote eiti kiaurai vien dėl to, kad ji jums nepatinka ar norite, kad jos ten nebūtų? Manau, tiesiog apeinate ją lyg niekur nieko ir Jūsų honoras dėl to nenukenčia.
Juk protingas žmogus esate, suprantate: Pikasas su visa armada čia pristatytų velt(in)ėdžių turi savo misiją. Kodėl turėčiau jam ar jai padėti???
Mano tikslai visai kiti.

Tarabilda       2018-08-13 0:09

Nesuprantu, ko čia visi dėl šūdo nieko prunkščiat? Briuselis seniai jau reabilitavo visokiausių plaukų komunistus. Ką pasakė Briuselis, tą išgirdo Sarafanas ir konservatoriai - gerąją naujieną, kad komunistai ne prie ko.
Apskritai, niekas nė prie nieko ne prie ko, ir apie nieką. Nesigręžiokime į praeitį, nes mūsų laukia labai šviesi ateitis. Komunizmas kvadratu. SSSR galėjo pasiūlyti tik paprastąjį komunizmą, o ES kur kas tobulesnį, pagrįsta keturiomis ES vertybėmis, nutaikytomis į G tašką.

pasimetęs pralaimėtojas Jurgiui       2018-08-12 23:48

Tas tiesa- mes nepajėgūs įveikti Naujojo “batvinio” - Pikaso.
Klynai per žemi. Nu bet ir jėgos nelygios!
Mes, vieniši ackalūnai, o Didyjį Pikasą remia ir globoja Pac Pačiausias Adminas. Ko gero net ir gerb. Redaktorė negali atsispirti Mačo Pikaso žavesiui. Antraip čia jo seniai ir kvapo nebūtų.
Va, juleus puro tai nebeliko. Aną vyruką atjungė.
Nes buvo nevertingas.
O gerb. Pikasas yra nepakeičiamas. Na o dėl “nelaisvumo”...
Ne-są-mo-nė!
Kaip tai Pikasas “nelaisvas”?!
Nifiga!
Pikasas šiame portale daro ką nori ir kiek nori.
Laisvai ir nevaržomai!
Todėl Klaviatūros Gigantui Pikasui jokie “nykštukai” nebaisūs.
“Nykštukai”  savų nepjauna!

 

Pikasas > Jurgiui       2018-08-12 23:47

Beprasmiškai vargstate… Esu nuo nieko nepriklausomas skaitytojas, išsakantis komentaruose tik savo asmeninį požiūrį bei mintis. Atsisakiau pasiūlymų darbuotis spaudoje oficialiai, nes noriu visada būti laisvas. Beje, jei , kaip teigiate, neskaitote mano komentarų, tai kodėl puolate į talką skaitantiems?

Pikasas > anoniminiam       2018-08-12 23:41

Degtinės “Absoliutas” vardas rašomas kabutėse. Beje, neturiu blogų įpročių, tad jūsų rūpestis dėl kepenų cerozės - beprasmis. Paskaitau jūsų komentarus ir susimąstau - kur galima dar kristi?

Jurgis >Teisybių teisybė!        2018-08-12 23:35

tamsta klystate - neišvengiamų dalykų yra keturi: Jūsų susierzinimas, noras žūtbūt sutriuškinti Pikasą yra ne mažiau neišvengiamas ir turi neišvengiamų pasekmių, kol neapeinate jo lyg kokio ... ratu, kol nuo jo neatsiribojate, kol jį vienaip ar kitaip patapšnojate, tol jis čia ir sėdi - jis juk dėmesio, laiko, energijos vampyras / vagis / juodoji skylė, tuo užsiima jau daugel metų ir yra vienas iš vos kelių tokios “technikos” specų.
Žinoma, galima atsakyti tuo pačiu - ir tokios atsišaudymo technikos pramokti, bet kokia prasmė? nebent išties norisi tapti “propagandos frontų didvyriu”

anoniminis abstinentas       2018-08-12 23:28

Gerb. Pikasai, be abejo Jūs turite teisę garbinti Absoliut’ą.
Žinovai tvirtina, jog tai tikrai kokybiška degtinė. Vienok, nesuabsoliutinkite šio savo hobio. Mat kepenų cirozė Tamstą pribaigs dar greičiau nei cenzūra.
Nepalikite skaitytojų našlaičiais. Juk kas, jeigu ne Jūs, savo galinga krūtine apgintų brangius Lietuvos žmones nuo vis labiau agresyvėjančių kremlinų.

Jurgis Šlovei       2018-08-12 23:23

spėju, kad visi š atspalviai ir kraštutinumai (kad ir šlovė...) prie nieko šiame portale netinka…
geriausia būtų nustoti reagavus - aš, pvz., visai neskaitau nei Puro, nei Pikaso, nei Dzeiko, nei Raigerdo ar stasio.
Tiesiog žinau, kad jie kitaip negali, yra nelaisvi, o aš galiu, aš net labai laisvas juos tiesiog praleisti, nepastebėti, ir labai būna apmaudu, kai Tarabilda ar Juozapas taip lengvai pameta kantrybę ir… klasikine prasme… pralaimi.

Pikasas > anonimui       2018-08-12 23:15

Galite maivytis į valias, tačiau turiu paaiškinti, kad niekados jokio asmens nesu šlovinęs. Toks objektas gali būti tik Absoliutas. Esu išsakęs kritikos žodžių  daug kam, jei manau kad tai padaryti tikslinga. Tame tarpe ir jūsų paminėtiems. Mano IP buvo užblokavęs “Ekspertai.eu” leidinys, nes išryškinau redaktoriaus veidmainiavimą Garliavos istorijoje. Jokio kito atvejo nėra buvę. Jūs , minėdamas “daugelį priemonių” arba klystate, arba meluojate. Beje, “jankiai” buvo pilietiniame JAV kare. Turiu vieną aiškų vertybinį nusistatymą. Nemėgstu Kremliaus propagandistų, besidarbuojančių Lietuvos žiniasklaidos puslapiuose. Jei stversitės už “degančios kepurės”, tai bus jūsų teisė...

Teisybių teisybė!       2018-08-12 22:52

Gerb. Pikasas tikrai niekada nešlovino D. Grybauskaitės.
Gerb. Pikasas, ko gero aršiausias Jos Ekselencijos kritikas ir nesutaikomas V. Landsbergio bei Konsevatorių Partijos smerkikas.
Daugelis mūsų nepriekaištingai objektyvių žiniasklaidos priemonių, tiesiog buvo priversti blokuoti gerb. Pikasą neatlaikydami šio ryžtingo Tiesos Ieškotojo tekstų gylumo konkurencijos. Tik visiškai liguistos vaizduotės asmenims gali kilti tokių absurdiškų minčių, jog atseit, gerb. “Pikasas yra konservatorių propagandistas”. Kvailystė ir nesąmonė! Tai padakys kiekvienas kam teko skaityti gerb. Pikaso Raštus .
O tokių kuriems pavyko išsisukti neskaičius gerb. Pikaso tekstų-
tokių apskritai nėra! Nes gerb. Pikasas jus suras ir pasieks visur.
Kaip sako jankiai - yra tik du neišvengiami dalykai:
mirtis ir mokesčiai.
Jankiai klysta. Nes neišvengiamų dalykų yra trys.

Dzeikas       2018-08-12 22:43

Pikasai, aciu.
Nes vadinti Grybauskaite “prezidente” toks pat pasityciojimas is sveiko proto, kaip vadinti benamiu orgijas siluminese trasose “meile”.
Nereikejo jums uodega kist ja ginant, apsisvietet kaip toks pusetinu gabumu KGB smegenu plovimo kursu klausytojas. O iki Poznerio,kad irodyti kad balta tai juoda,  jums kaip Indo upes zemupiui iki Everesto.

Pikasas > Šlovė       2018-08-12 22:35

Visokių mačiau “stukačių” komentarų puslapiuose, tačiau tokio stiliaus pasimaivymo matyti dar neteko… Beje, absoliuti dauguma mano komentarų propaguoja tas moralines nuostatas, kuriomis tikiu. Apie partinę propagandą net nežinau ką pakomentuoti. Nei karto per ilgą eilę metų nesu agitavęs balsuoti už kurią nors partiją ar pavienį kandidatą. Niekada…

Šlovė!       2018-08-12 21:29

Nuostabu, kad gerb. Redakcija ir gerb. Adminas yra tokie principingi ir rūpestingai globoja visų laikų populiariausią interneto išminčių gerb. Pikasą.
Tuo metu, kai interneto platybėse nei su žiburiu nesurasi pozityvesnio atsiliepimo apie visuotinai Mylimą ir beveik vienbalsiai išrinktą Gerbiamiausią Prezidentę, tuo metu, kai visos medijos blokuoja Didžiojo Vytauto Landsbergio idėjas, tuo metu, kai brandžios ir patriotiškoss Konservatorių partijos balsą bando užgniaužti rusū, šiaurės korėjiečių ir zulusų kontroliuojama Lietuvos žiniasklaida- tikra atgaiva apsilankius TieSOS portale, rasti konservatoriškos minties Gyvąjį Šaltinį.
Tauta nualinta visokių išgamų “tarabildų”, “juozapų”, “pikcų”, “jurgių” bei “liepų” tulžingų rašliavų nukreiptų prieš konservatorišką Viziją “Lietuva 2030”, visa tauta su ašaromis akyse dėkoja už šiame Portale kilniai ir pasiaukojamai ginamą Didžiojo Tautos Išlaisvintojo Landsbergio ir Jo mums padovanotos Lietuvos Dalios garbę bei Narsųjį TSLDK Riterį gerb. Pikasą. Bet kokia partinė propaganda šiame portale yra draudžiama. Tą kilniai bei griežtai deklaruoja gerb. Redakcija. Nėra jokių abejonių, jog gerb. Pikaso įspūdingos apimties gausūs tekstai tikrai nėra jokia propaganda.
Gerb. Pikaso tekstai yra Nacionalinė Vertybių Vertybė. Todėl skaitytojai būtų dėkingi, jeigu gerb. Redakcija gerb. Pikaso išmintingus ir visiškai nepropagandinius teķstus nuolat talpintų rubrikoje “Verta prisiminti”. Už ką mes, visi šio portalo skaitytojai, atsidėkotume susimesdami po eurą “Padėkos Premijai” - Jums mieli Portalo valdytojai. Nes tauta be Pikaso, tauta be ateities!
Šlovė gerb. Redakcijai, šlovė Principingąjam Adminui.
Tegyvuoja Neprilygstamasis ir produktyvusis Pikasas!

dėkotojui " Ačiūjui"       2018-08-12 19:57
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Pasmerkti negalima pasigailėti       2018-08-12 19:44

Kur dėti kablelį?Komunizmą pasmerkti būtina,jis ir dabar kartina gyvenimą,kai žmogus turi neišsiskirti ir visaip taikytis prie nesąžinininingos aplinkos.O komunistų partijoje buvo visokių-ir suklaidintų,ir tikinčių tais idealais,ir prisitaikiusių dėl asmeninės naudos,ir gerų žmonių.Prieš  akis didelės diskusijos.

Ačiū       2018-08-12 18:35

Pikasui už kantrybę. Jūsų mintys, kas norėjo suprasti, tai tikrai suprato, nes buvo aiškios, o kas nori tik kremlinų mėšlu pasitaškyti, tai tą ir darė. Tai vadinami troliai, tad čia yra auksinė taisyklė - nesivelti į jokias diskusijas su jais. Mat aniems tik to ir tereikia.

Dzeikas       2018-08-12 18:19

Pikasui:
5 karta kartoju.Prezidente priremta faktu (kuriuos nuslepe kandidatuodama I kadencijai) pripazino dalyvavusi Burokeviciaus partijos veikloje ir gavo pinigus is partijos fondu JAU PO Kovo 11d Akto. Vasara, pasak Grybauskaites, ji “pasitrauke is KPSS Lietuvos padalinio gretu.
Pasiteisinimas pakankamas zmogui neuzimanciam valstybeje pareigybes ir ne politikui.Tokiems galioja nekaltumo prezumpcija ir KALTINTOJAS IRODO KALTUMA FAKTAIS.
Politikui ir priesaikdinese pareigose (saugimas, kariuomene) si n u o s t a t a   N E G A L I O J A ir savo nekaltuma jis irodo pats! O ne kaltintojas(prokuratura ar teismas) irodineja itariamojo politiko/pareiguno kaltuma.
Pikasai, jums durneliu nepabodo apsimetineti?
Kiek jus savo bolsevikine jurisprudencija dulkinsite skaitytojams prota, tiek as kisiuos ir trukdysiu jums meluoti/arba rodyti savo neisprusima, jeigu visdelto jus nezinotumete sios tarptautines normos.

Dzeikas       2018-08-12 18:09

Siaip kelti sita reikala a la “dar karta prakeiksime komunizma” gana lievas ir nesavalaikis dalykas. Kokias varkes klijuoja jo sumanytojai - nezinau. Jeigu tai “suokalbis” pries Burokeviciaus parankine prezidenturoje - tai zaidimas tikrai nevertas zvakiu.
Jeigu yra reikalas apvalyt prezidentura nuo kolaborantu su buvusiais okupantais, ta reikia daryti per teisma ir prokuratura.
Kurti tam komunizmo ir komunistu pasmerkimo kompanija prilyginciau kaip sautuvo su optiniu taikikliu isigyjima tikslu pasikasyt sau nugara, ar artimesne alegorija, pritrekst su juo nugaron isisiurbusia blake.

Pikasas > Dzeikui       2018-08-12 18:09

Jei turite konkrečią informaciją perduokite apie prezidentę , perduokite ją teisėsaugos institucijoms. Būsiu atviras. Man jūsų įkyrus ir grubus tonas jau gerokai įkyrėjo. Pasirinkit pašnekovą pagal save. Sėkmės.

Dzeikas       2018-08-12 18:02

Pikasui:
Madam Grybauskaite savo prezidentavimu ir melu kandidatuojant i prezidentura (pirmajai kadencijai) irode Lietuvos teisines sistemos nesubrendima ir supuvima vienu metu.
Brandziose demokratijose ir teisinese valstybese uz melagingu duomenu pateikima apie savo praeiti, ypac bendradarbiavima su prisiskos valstybes valdymo organais meta is bet kokiu pareigu kaip sampano kamsti.
Tokio lygio nusikaltimas, bendradarbiavimas su priesu ir isdavyste , - netgi tik itariabt , nenuplaunamas jokiais nuopelnais net jeigu tokie ir buvo. Krauju nuplaunamas. Ir net krauju nuplaunant nuplaunama TIK GEDA, be neatsiranda nuopelnai.
Taciau noro vaziuoti i Mali ir padeti sajungininkams prancuzams kautis su teroristais pas madam ko tai nepastebejau.

Pikasas > dr. Jonui Ramanauskui       2018-08-12 17:12

Žinau tuos jūsų pasakojimus, kartojamus jau daug metų. Visos tos nesąmonės jau darosi panašios į paranoją. Kadangi jums sunku suprasti Konstitucijoje įrašytą nuostatą, tai pabandysiu paaiškinti paprasčiau. Nei vienas Seimo narys nebuvo išrinktas per kokius tarpinius asmenis. Net ir partiniai sąrašai yra rinkėjų reitinguojami, o jei viena ar kita partija rinkėjui nėra patikima, tai niekas neverčia už ją balsuoti. Jei manote, kad bus logiška jei kiekvienas kandidatas ateis su asmenine programa, tai taip nėra. Ką gali pavieniai išrinktieji - neblogai pademonstravo Lietuvos - Lenkijos Seimas, kuriame atskirų bajorų veto teisė atvedė prie politinės suirutės ir kelių valstybės pasidalinimų. Siūlau paskaityti disertacijos lygmens Avižonio knygą “Lietuvos bajorai Vazų laikais”. Esu įsitikinęs,kad pasirinkta rinkiminė sistema Lietuvai šiuo periodu optimaliausia ir jos keisti nereikia. Jei kalbėti apie rinkimų problemas,  tai jų vis dar daug. Manau kad ypač didelę įtaką turi neskaidrios lėšos, kuri kilmė gali būti netgi nusikalstama. Prašau jūsų, p.dr.Jonai Ramanauskai daugiau manęs tokiais niekais netrukdyti. Gaišinate laiką man ir pačiam sau. Patikėkit. Viso gero.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-12 16:59

to “dr. Jonai,    2018-08-12 16:14
o tu, kur ir kada apsigynei savo “dr.”?”
Atsakymas: Apgyniau 1998 metų sausio 30 dieną, Kauno Technologijos universitete. Mano disertacija yra pagrįsta pasaulyje naujais 26 patvirtintais išradimais, 11 mokslinių publikacijų, o su konferencijomis, ataskaitomis viso labo 56 literatūros nuorodos su mano pavarde.
Galite tikrinti, pertikrinti. Pats dariau.

daktarui       2018-08-12 16:14

Veltui gaištate laiką- propagandinis koncervų  šūdpikasis į nepatogius klausimus neatsakinėja.

dr. Jonai,       2018-08-12 16:14

o tu, kur ir kada apsigynei savo “dr.”?

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-12 16:00

Pikasas sako: “Profesorius Vytautas Landsbergis bando įnešti tam tikro aiškumo. ” Taip tikrai prof.V.Landsbergis įnešė AIŠKUMO, pasirodė kaip raudonųjų raudoniausias. Be gėdos jausmo.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-12 15:58

Jau berods 75 kartus LR Piliečiai klausia “Ar gyva Deimantė”, o atsakymo nėra…. NIEKAS NEŽINO? PASLAPTIS? Žudikų paslaptis.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-12 15:40

Raudonoji burokevičinė komunistė, kuri apsigynė “mokslus” visuomenininių mokslų akademijoje prie TSKP CENTRO KOMITETO. Raudoniau nebūna ir priklausė pasaulinio mąsto nusikaltamai TSKP. O V.Landsbergis spaudžia ranką, nes jį apdovanojo raudonoji komunistė. Vadinasi toks ir yra V.Landsbergis pagal FAKTĄ. Ponas V.Landsbergis taip darė visą laiką.... komunistus į valdžią kėlė, ar reikia pateikti sąrašą? Lietuva yra tragiškoje situacijoje, jau milijonas pabėgo nuo tokio “teisingumo”.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-12 15:34

Citata: “Pikasas > dr. Jonui Ramanauskui     2018-08-12 9:07
Kodėl jums nepatinka dabartinė LR rinkimų sistemA, kurią naudoja ir daugelis demokratinių šalių? - nežinau…..”
Pikasai, tai vis dar nežinai? Tai labai tragiškos tamstos žinios. Man nepatinka esamoji Seimo rinkimų sistema TODĖL, kad ji IŠNIEKINA LR Konstitucijos 55 str. įtvirtintą LYGIOS rinkimų teisės nuostatą. Tai kas “išrinta” ne pagal Konstituciją yra NELEGITUMU, valdžia Lietuvoje, visi 7 Seimai yra antikonstituciniai, nelegitimus. Tai TRAGEDIJA, kurią ir matome kuriant neteisinę Valstybę. O tamsta, Pikasai, vis dar NEŽINAI…. tai kas tamsta esi? Antikontitucininkas, kauniesi prieš teisinę Lietuvos valstybės sandarą, kauniesi prieš KONSTITUCIJĄ. Ar supanti elementarų išsigimėlišką dalyką, kad dabar daugiamandatėje išrinktas asmuo daugumoje jau po dviejų savaičių vė skuba į vienmandačius rinkimus, kad dar kartą būtų išrintas į tą patį Seimą per tuos pačius rinkimus. Ar matei pasaulyje, ar girdėjai pasaulyje didesnį IDIOTIZMĄ, kai vienas asmuo į tą patį parlamentą išrenkamas du kartus, kad į parlamentą patektų NEIŠRINKTAS. Gėda tamstos klausytis. Ar išprotėjote? O visa tai padarė SIGNATARAI, o pasirašė Vytautas Landsbergis. Tai tokie tie Valstybės antikonstituciniai pagrindai. Niekas nenori to pakeisti, nes taip yra lengiau UŽGROBIAMA VALDŽIA. Niekšai valdo Lietuvą ir tamsta tai žinai iš Deimantės atvejo, kai jie pagrobė, chemikalais užnuodino ir sunaikino nuskriaustą vaiką. Tai neeiliniai išsigimėliai valdo Lietuvą. Aišku? Ar dar vis ne?

Pikasas**       2018-08-12 12:50

Manau, kad turiu moralinę teisę išsakyti kitokią nuomonę, negu profesoriaus nes tiesos paieškos - svarbiau. PRIMINSIU JĄ:

ŽVELKIME GILIAU. Manau, kad vertinant, taip vadinamą “TSKP”, tarp dešinės politikų vyksta tam tikras nesusikalbėjimas. Profesorius Vytautas Landsbergis bando įnešti tam tikro aiškumo. Niekam nėra paslaptis žodžio “part” reikšmė. Ji gali būti tik tam tikra dalis politinėse sistemose. Kol kas ir XXI -ame amžiuje daug kur dariniai šių ar panašiu “kompartijų” statusas išlieka tik kaip uzurpuojančios visą valdžią klikos. Įžvalgu būtų pripažinti, kad dabartinė Rusijos komunistų partija yra bolševizmo idėjų tesėja. Vienas iš jos būtinų bruožų - noras pridengti Kremliaus vykdomą politiką iš politinės kairės pusės. Kiek tokia organizacija legitymi? - spręsti Rusijos piliečiams renkantiems valdžią. Net ir patys rinkimai Rytų imperijoje nepanašūs į laisvo pasirinkimo teisę.Kad tokios teisės Rusijos gyventojai neturėtų pajungta valstybės žiniasklaida bei visas tuntas prievartos tarnybų. Grįžkime į Lietuvą. Verta pripažinti, kad SSKP, LSSR LKP padalinio atsiskyrimas nuo motininės bolševikinės klikos buvo ne tik drąsus, bet ir pažangus žingsnis. Aprėpti visą 1989 metų situaciją bei galimus atsiskyrimo tikslus reiktų atskiro išsamaus tyrimo. Visokių “parteicų” buvo, tad ir jų tikslai galėjo būti gerokai skirtingi. Jei vieni apsisprendimo momentu skleidė “Stepo po Stepo” taktika, o kai kas netgi siūlė ruoštis referendumui (su pakartojimu po penkerių metų), tai tada ryškia persvarą laimėjo, taip vadinami, landsbergistai. Lietuvos dešinės politikai kiek vėliau siūlė visam demokratiniam pasauliui vieningai pasmerkti bolševikų perėmėjus atsakingus už daugybės milijonų žūtį, tačiau jie buvo neišgirsti. Lietuva tuo laikotarpiu buvo tapusi netgi SSRS sugriovimo “ledlaužiu”. Siūlymas Lietuvos politikams pripažinti buvusių SSKP narių aktyvią veiklą minėtame klane iš esmės neprieštarauja ankstesnių Lietuvos idėjų tąsai. Jei dalis aktyviai įsijungusių į Lietuvos Laisvės ir demokratijos siekius pasireiškė, kaip kovojantys “Vardan tos..”, tai negalima nepastebėti, kad yra “komunnistinio klano “dinozaurų”, kurie ir dabar stengiasi pataikauti Rytų imperijos režimui. Ar mes juos pavadinsime kokiu “fantomu” ar nusikaltėlių suokalbiu - susitarimo reikalas.

Pikasas       2018-08-12 12:49

Manau, kad turiu moralinę teisę išsakyti kitokią nuomonę, negu profesoriaus nes tiesos paieškos - svarbiau. PRIMISIU JĄ:

Nemanau, kas siūlymas įvertinti LKP nukreiptas prieš kurį nors konkretų asmenį. To labiau, kad šalies vadovės biografija žinoma. Dalia Grybauskaitė savo konkrečiu darbu įrodė savo profesionalumą bei atsidavimą Lietuvos interesams. Manau, kad komunistų partijos ir su ja susijusios ideologijos pasmerkimas gerokai vėluoja visame demokratiniame Pasaulyje. Lietuvoje siūlomos užuominos galėtų būti paskata visiems, kurie anksčiau ar vėliau nuo tokios ideologijos bei su ja susijusių konkrečių veiksmų nukentėjo. LKP pavadinimų keitimas pasislėpti nepadėjo…Tenka pripažinti, kad grįžtama prie komunistų įvertinimo po kelių LKP ir jų perėmėjų kadencijų valdymo. Lietuvos ekonomika ir demokratija nuo to jau gerokai nukentėjo. Pakanka prisiminti “prichvatizacijos” laikotarpį, “neteisėta, bet naudinga Lietuvai”, “vsio zakonno” kitas formuluotes, ” “šaukštų skambesį” bei kitką... Nežiūrint to, žinome ir kitą posakį: “Geriau vėliau , negu niekad…” Bent jau moralinė prasme siūlymas nurodyti komunistinę veiklą, manau, yra pozityvus. Beje, nederėtų užmiršti, kad TSKP vadovavo ir sovietiniam saugumui, kuriam talkino visokie KGB “bildukai”. Dalis jų išsiliustravo, tačiau jie pamiršo, kad buvo draudimas meluoti kandidatinėse anketose. Tai, kad 1600 buvusių KGB agentų išsiliustravo suteikia jiems teisę nebūti paviešintiems. Tačiau tas faktas nesuteikia moralinės teisės veržti į valdžią meluojant. Dar kraupesnis yra tas faktas, kad išsiliustravusių duomenys buvo nugvelbti ir grąžinti tik po 10 dienų. Kas juos galimai nusikopijavo gali daug ką valdyti. Ir tai gali būti net labai didelė įtaka. Gal net katastrofinė, Be to, negalima atmesti ir Rytų imperijos įtakos, kuri neabejinga savo buvusiai kolonijai. Lietuva, esanti ES ir NATO struktūrų pasienyje, netgi dažnai būna Kremliaus dėmesio centre. Tai taip pat trukdo mūsų šaliai ryžtingiau atsisakyti socialdemokratinio populizmo. Tenka tik apgailestauti, kad iš Lietuvos išvyko virš 800 tūkst. emigrantų. Manau, kad jie labiau atsikratę minėtų marazmų, kurie demokratinėje visuomenėje vis labiau tampa praeities atgyvenomis. Seimo rinkimai - visados būna rimtas išbandymas mūsų visuomenei. Pagal rezultatus galima atspėti apie mūsų visuomenės sąmoningumo augimą.

Ramiros       2018-08-12 11:39

“Toks tokiu pažino ir un boliaus pavadino” ...

???       2018-08-12 11:14

  Labai keista, kad Profesorius pradėjo eiti į kompromisus su kremliumi. Juk yra pasakyta : neik su velniu obuoliauti. Tikrai nevykę kompromisai… Pasirodo, kad, kai reikia - ir kremlius geras. Och och, nes šiuo atveju : žilė galvon - velnias uodegon - tikrai netinka. Och och…

Pikasas > dr. Jonui Ramanauskui       2018-08-12 9:07

Kodėl jums nepatinka dabartinė LR rinkimų sistemA, kurią naudoja ir daugelis demokratinių šalių? - nežinau. Kaip nežinau ir to, kodėl spausdinate daugybę komentarų šia tema tačiau nepasinaudojate jau vykdytais moksliniais tyrimais. Labai daug straipsnių šia tema internete… PATEIKIU KELETĄ CITATŲ ŠIA TEMA: >>>>>>>>>
“Lietuvos Respublikos Konstitucijos 4 straipsnyje nustatyta, kad “Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus” . Taigi, rinkimų paskirtis yra demokratijos įgyvendinimas, tautos atstovų išrinkimas ir valstybės valdžios institucijų suformavimas.
Rinkimų paskirties įgyvendinimą užtikrina šalies konstitucijoje ir rinkimų įstatymuose nustatyta rinkimų sistema. Rinkimų sistema juridiniu požiūriu - tai balsavimo rezultatų nustatymo būdas, o politiniu - instrumentas, kuriuo naudodamasi viena ar kita politinė grupuotė stengiasi gauti daugumą vietų atstovaujamame institute . /////////////////////

Balsų skaičiavimo taisyklių svarbą pirmasis nurodė politikos sociologas M.  Duvergeris, parodęs, kad daugumos balsavimo sistemos turi tendenciją palaikyti dvipartinę sistemą, o proporcinis atstovavimas - daugiapartinę. Daugumos, arba mažoritarinės, rinkimų sistemos taisyklės yra paprastos - kiekvienas žmogus turi vieną balsą, o vietą laimi kandidatas, surinkęs daugiausiai balsų. Tokios rinkimų taisyklės, rodytųsi, yra pats atstovaujamosios demokratijos įsikūnijimas - šie principai galioja Jungtinėje Karalystėje, JAV ir Kanadoje. Tačiau imkime pavyzdį - jei rinkimuose į atstovo vietą dalyvauja devyni kandidatai ir aštuoni iš jų surenka po 10 proc. visų rinkėjų balsų, o devintasis - 20 proc., tai šis Devintasis tą vietą ir laimi. Tai reiškia, kad 80 proc. rinkėjų nuomonė pamirštama, nori jie Devintojo ar ne. Tai turi įtakos tiek rinkėjams, tiek politinei sistemai. Jei Devintojo dauguma rinkėjų visgi nenori, tai kituose rinkimuose jie balsuos ne už tą kandidatą, kurio nuostatos jiems artimiausios, o už tą kandidatą, kuris turi daugiau šansų nugalėti Devintajį. Svarbiausia tampa ne balsuoti už patinkantį, o balsuoti prieš nepatinkantį. Balsavimas ne pagal savo nuostatas siekiant geresnių rezultatų rinkimuose vadinamas taktiniu balsavimu, ir jis susilpnina vieną iš rinkimų jų funkcijų - aiškiai pranešti politikams, kas piliečiams svarbu. Kadangi niekas už juos nebebalsuotų (o jei balsuotų, tai nebūtų atstovaujami, ir, reikia manyti, iki kitų rinkimų pasimokytų) mažiausiai populiarūs kandidatai po kiekvienų rinkimų atsisijotų - jų rėmėjai kiekvienąkart balsuotų už didesnį šansą laimėti turinčius kandidatus. Taip iš devynių pozicijų po kurio laiko teliktų pora, ir kartu atrodytų, kad abi šios pusės turi milžinišką, artimą 50 proc., piliečių palaikymą, nors didžiumai rinkėjų kuri nors pusė tebūtų mažesnis blogis. Taigi, rengiant rinkimus pagal tokias taisykles – vadinamas daugumos atstovavimu - kad ir kaip būtų keista, beveik neišvengiamai laimėtų ir valdytų mažuma. Paprastos balsų skaičiavimo taisyklės gali turėti sudėtingas pasekmes.

Pikasas > dr. Jonui Ramanauskui (tęsinys)       2018-08-12 9:06

Daug geriau piliečių norus išreiškia vadinamosios proporcinės rinkimų sistemos, veikiančios, pavyzdžiui, Danijoje ar Izraelyje. Tokios rinkimų sistemos užtikrina, kad būtų išrenkamos tos partijos, už kurias rinkėjai ir balsuoja, tokiu santykiu, kokiu rinkėjai ir balsuoja. ... Kaip matome, daugumos atstovavimo sistema turi atstovavimo rinkėjams problemų, tai yra, per mažai jų atstovauja. Tačiau JAV ir Jungtinė Karalystė, kuriose tokios rinkimų sistemos veikia, yra priskiriamos prie sėkmingai veikiančių demokratijų. Kaip teigia italų politikos mokslininkas G. Sartori, jų sėkmė bent dalinai kyla būtent iš to, ką jos pasieka prastai atstovaudamos rinkėjus - dideles daugumas parlamente ir stabilią paramą sudarytoms vyriausybėms. Paprasčiausiose proporcinio atstovavimo rinkimų sistemose partijos į parlamentą patekti gali beveik be apribojimų. Kartu tai reiškia, kad tokioje rinkimų sistemoje susikūrusių partijų kiekis neturi ribų, kad prieš kiekvienus rinkimus jų atsiranda vis naujų, ir kad partijos gali sėkmingai patekti į parlamentą net ir būdamos kraštutinių pažiūrų. Visa tai sudaro sunkumų parlamentui jau ne kaip atstovaujamajam, bet labiau kaip valdymo organui - kuo daugiau partijų, tuo sudėtingiau tarpusavyje sudaryti rišlią koaliciją ir viso kadencijos metu išlaikyti stabilią vyriausybę ir jos politiką. Demokratinė valstybė ne tik demokratinė, bet ir valstybė - atstovai renkami tam, kad sudarytų vyriausybę ir valdytų šalį. ... Daugumos atstovavimo sistema partijoms padeda įgauti vieną būdą išvengti nesusikalbėjimo - padaryti, kad nebūtų su kuo nesusikalbėti. Kai kurios proporcinio atstovavimo šalys, vėlgi siekdamos sumažinti bendrą partijų skaičių, įsiveda rinkimų slenksčius, tai yra nurodo populiarumo lygį, kurį partija turi pasiekti, kad balsus už ją galimą būtų skaičiuoti.”

Laikas krikščionims       2018-08-12 8:44

demokratams atsiskirti nuo vadinamų konservatorių.

>O taip,        2018-08-11 23:51

Gerbiamasai, kai Ažubalis prisidėjo prie Helsinkio grupės ir už tai buvo iš VU paimtas į sovietinę kariuomenę, tavo Landsbergis šiltai gyveno, okupacinės valdžios nominacijas priiminėjo ir po laisvąjį pasaulį važinėjo.

lietuvi, prikąsk liežuvį       2018-08-11 23:23

kolchozas = kibucas

Na va,       2018-08-11 22:40

net sovietinius eilėraščius taikai, o gal ką nors lietuviško, kaip: MARIJA, MARIJA
Marija, Marija,
Skaisčiausia lelija!
Tu švieti aukštai danguje.
Palengvink vergiją,
Pagelbėk žmonijai,
Išgelbėk nuo priešo baisaus!
Mes klystantys žmonės
Maldaujam malonės,
Marija, maldų neatmesk!
Tarp verkiančių marių,
Šių žemiškų karių
Nupuolančius stiprink ir vesk.
Marija, Marija,
Skaisčiausia lelija!
Dangaus Karalienė šviesi!
Užtark prieš Aukščiausią
Tu žmogų menkiausią,
Nes viską pas Dievą gali.
Maironis

koncerviniam cha-chaliui       2018-08-11 22:30

“Ateina genijai
Ir vėl išnyksta
Atėjo Liadzbergis
Visiems laikams”
.
Iš ko koncervus atpažinsi?
Iš totalitaristinio/marksistinio mentaliteto!
Nestebina- partiją įkūrė marksizmo-leninizmo katedros profesorius.
.
O kąs gi ta koncervų “partija”?
Iš ex-komunistėlių, kegebe agentėlių ir žulikų sulipdyta gauja.
Vat būtent Istorija įvardins niekšų rują.
Ir tos gaujos fiurerį.
.
Viskam savo laikas.
.

cha, cha, cha...       2018-08-11 22:13

tik tiek ir tesugebate. Dergti kitus ir “nugesinėti”. Jums tai būdinga dar ir neįtikusius komentarus ištrinti. Trinkite, bet kol turėsime tokius, kaip profesorius V. Landsbergis, tai istorijos perrašyti nepavyks.

apsėdo       2018-08-11 22:09

Straipsnio komentarus apsėdo kažkoks aršus režimo propagandonas.
Gal adminas padarys skaitytojams paslaugą ir nugesins koncervinio trolio įkarštį?

O taip,       2018-08-11 22:04

” L.Kasčiūno ir A.Ažubalio pateiktas pasiūlymas dėl LKP teisinio ir politinio įvertinimo”, kaip tik atspindi šėtonišką dvasią, t.y. SKALDYK IR VALDYK”. A.Ažubalis tylėjo 25 metus, o dabar “pakuteno”? Cha, cha, cha… Tik kremlinai suinteresuoti bet kokia kaina destabilizuoti padėti, Teisiškai nebesigauna, tad ... tegu lietuvaičiai savais dantimis viens kitam gerkles perkanda. Gudrumėlis neišpasakytas. Ačiū Dievui, kad turime profesorių V. Landsbergį, kuris nepatylės ir paporins, ir pamokys su jam tik būdingu humoru.

Taip       2018-08-11 21:50

Vis dažniau,deja, Gerb.V.Landsbergis politiškai ir morališkai nusišneka,taip įvyko ir dėl minėtos LKP įvertinimo.Tad,kas nutiko mūsų Patriarchui? Juk L.Kasčiūno ir A.Ažubalio pateiktas pasiūlymas dėl LKP teisinio ir politinio įvertinimo yra teisingas ir pageidautinas.Nejaugi neoliberalizmo užkratas pasiekė ir Gerb.Kovo 11-osios Lietuvos pagrindinį vadovą?

cha, cha, cha,....       2018-08-11 21:45

Pasaulio teises ekspertai patvirtino, kad visi priimti ir pasirasyti dokumentai, anuomet,  prof. V.Landsbergio ir jo vadovaujamos AT labai, labai gerai surase ir laiku prieme. Tad ir siunta iki nudurnejimo kremlinai, kad negali teisiskai prikibti.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-11 21:20

TO “Pikasas     2018-08-11 16:04”.  Tik paklausiau. O ar ir paklausti negalima?
Pikasai yra absoliučiai įrodomas faktas, kad Signatarai ir V.Landsbergis priėmė ir pasirašė ANTIKONSTITUCINĮ Seimo rinkimų įstatymą, kurio pagrindu yra NELYGYBĖ, vietoj Konstitucijoje įtvirtintos lygybės. Taip iš karto buvo UŽGROBTA valdžia. Ir tai padaryta po V.Landsbergio parašo. Gal DURNAS? Ne, taip yra pasakyta, jums nepirklausomybė, o mums valdžia. Jums Katedra, o mums valdžia. Jums trispalvė, o mums valdžia. Ir taip be galo. Niekaip nesurandu nė vieno pateisinamoo žodžio. Ir taip IŠDAVIKIŠKAI elgiasi net po labai aiškaus nedviprasmiško išaiškinimo, kurį pateikė ne koks tenai dr. Jonas Ramanauskas, o LR KT teisėjai ir tai padarė 3 kartus. Tai ir klausiu tų prisiekusiųjų Konstitucijai…. kokio laipsnio NIEKŠAI ir IŠSIGIMĖLIAI esate, kad prisiekėte ir nevykdote Lietuvos valstybės tesinių pagrindų. Kas tokie per kramės esate?

Cha, cha, cha....       2018-08-11 20:52

isiuto ne juokais kremlinai. Tautiska Giesme pribaige. Kaip raudonas skuduras buliui. Pasiskaitykite gerb. prof. Vytauto Landsbergio ir jo zmonos Grazinos geneologini medi, tai is amo numirsite. Neatlaikys jusu batareikos. Cha, cha, cha,...

Povilas       2018-08-11 20:23

Geriausia, ką galima dabar padaryti - tai tiražuoti ir platinti šį “dėdulės” interviu.
Efektas bus toks, kokio jis nusipelnė.
Protingi greitai supras, zombiams jau niekas nebepadės.
Nesena analogija:
jeigu anūkėliui būtų užtekę proto tarp pirmo ir antro praeitų rinkimų turo patylėti, fiasko konservai panašu kad būtų išvengę.
Liežuvis - mano priešas…

DR. jONAS rAMANAUSKAS JORAMLT@YAHOO.COM       2018-08-11 20:21

to “Dzeikas     2018-08-11 16:03”. Tamsta rašote, NEPAGAUTAS, ne vagis.
Deja yra atvirkščiai: IR PAGAUTAS IR VAGIS.
Jau nekalbėsiu apie Z.Vaišvilos tuos momentus, kuriuos jis tikrai žino.
Pats asmeniškai tą nusikaltėlę D.Grybauskaitę pagavau ir apie tai straipsnį parašiau:
2016-06-14 “JE metinis pranešimas yra NUSIKALTIMAS PRIEŠ VALSTYBĘ”
http://www.ekspertai.eu/je-metinis-pranesimas-yra-nusikaltimas-pries-valstybe/

garbintojui       2018-08-11 19:52

Susikišk savo pagarbą į pažangų “tašką”

Pagarba       2018-08-11 19:25

prof.Vytautui Landsbergiui.  Tik jodėka mes atgavome laisvę iš žiauriausios ir kruviniausios vergovės.

PAGIEDOKIME VISI KARTU.       2018-08-11 19:18

TAUTIŠKA GIESMĖ
Lietuva, Tėvyne mūsų
Tu didvyrių žeme,
Iš praeities Tavo sūnūs
Te stiprybę semia.

Tegul Tavo vaikai eina
Vien takais dorybės,
Tegul dirba Tavo naudai
Ir žmonių gėrybei.

Tegul Dievas Lietuvoj
Tamsumas prašalina,
Ir šviesa, ir tiesa
Mūs žingsnius telydi.

Tegul meilė Lietuvos
Dega mūsų širdyse,
Vardan tos Lietuvos
Vienybė težydi!

Iš tikrųjų Kremliui nepatiktų       2018-08-11 19:15

Kremliui patiktų, kad Lietuva paskelbtų, jog D.Grybaukaitė priklausė nusikalstamai organizacijai, bet Kremliui dar labiau NEPATIKTŲ, jeigu Lietuva paskelbtų LKP nusikalstama organizacija.

Feliks Edmundovič       2018-08-11 17:40

Visi GPU, ČK, NKVD, MGB, KGB ir GRU sotrudnikai bei agentai nekantriai laukia-  kada dorogoj naš Patriarx paskelbs ir mūsiškių reabilitaciją.
Gali paskelbti ir ne iš Balkonėlio. Svarbu kuo greičiau.

dr. prof. Karvys       2018-08-11 17:26

Nesutinku! Porakanopiai skeltanagiai dažniausiai serga arba snukių-kanopų liga, arba kaip šiuo atveju- smegenis sunaikinančia kempinlige.

dr. Citramon       2018-08-11 17:16

Tėvuką ištiko dažna jo amžiuje bėda- senatvinė demensija, kitaip tariant-
silpnaprotystė.

tam O vis tik,        2018-08-11 17:09

Ne tautos patriarchas, tik vienos partijos, jeigu ką. O Prezidentu tauta jo taip ir neišrinko, ir šiaip, jam labai sunkiai sekėsi vienmandatinėse, tauta seniai įžvelgė keliaveidystę, daug kam ir dabar sunku tuo patikėti…

Išoriškai       2018-08-11 17:07

žiūrint Lietuva gražėja dėka sunkaus žmonių darbo ir svajonių.Vidinę žmonių būseną sunku parodyti,tik tiesa ta,kad jie nesaugūs.Tikrąją ,ne paradinę esamos padėties pusę išduoda humanizmo ir moralės išgujimas iš sveikatos apsaugos ir jos pavertimas verslu.Taip pat švietimo padėtis,kai norima žmones surūšiuoti ir urmu pasiųsti į profesines technikos mokyklas,aukštąsias paliekant pinigų maišams.Štai šios dvi sritys ir rodo,kad Lietuvos valstybės pamatai yra tarsi iš smėlio ir bet kada gali šis pastatas sugriūti,kaip ir visa ES.Ne vien duona žmogus sotus.Ir šiaip,kartais atrodo,kad didžioji grėsmė ES ateina ne iš rusų,o jos pačios viduje vyksta labai neraminantys procesai.Plika akimi nematomi.

Geroji Naujiena       2018-08-11 16:45

Viskas turi pradžią ir pabaigą.
2019 liepos 12-ą baigsis kraštą alinantis Burokevičiaus Pavaduotojos, dar žinomos ir kaip “Magnolija”, valdymas.

dėl ovistiko       2018-08-11 16:42

Ne panašu į “auką”. Labiau tikėtina į sąmoningą propogandos varymą.

>O vis tik       2018-08-11 16:37

Panašu, kad esate propagandos auka, bet laikas atsirišti akis, atsikimšti ausis, išlaisvinti protą, bandyti galvoti.

pikasiui       2018-08-11 16:23

Labai tikėtina, jog agentas “Dėdulė” solidariai gelbėja agentės “Magnolijos” kailį, kad ši galėtų gauti svarbų kremlinams įtakos postą Briuselyje.

O vis tik,       2018-08-11 16:04

toks neadekvatus puolimas ant mūsų gerbiamos prezidentės Dalios Gribauskaitės, taip pat kažką tai sako. Neįtiko ji kremlinų putinoidams, oi kaip neįtiko, kad jie nusprendė savo mėšlą išdrabstyti ant Lietuvos Prezidentės. Gerbiu Vytautą Landsbergį ir jo padarytus darbus vardan mūsų laisvės. niekas, ar girdit Lietuvos priešai, negalės ištrinti jo vadovautai “dainuojančiai revoliucijai” ir taikiu keliu, neiššovus nei vieno šūvio, atvedusios Lietuvą į nepriklausomą nuo okupanto, politiškai laisvą, Lietuvą. Garbė ir šlovė šaliai turinčiai tokius didvyrius. Tai buvo nuoseklus Lietuvos ėjimas nuo pat pradžių.  Tai ne tik mūsų signataras ir AT vadovas, bet tikras mūsų šalies prezidentas ir patriarchas.

Pikasas       2018-08-11 16:04

Turiu savo nuomonę ir nesiruošiu jos keisti be konkrečios kontraargumentacijos. Beje, niekados pašnekovo “durniumi ar kvailiu” nevadinau. Manau, kad jūs, dr. Jonai Ramanauskai, per daug sau leidžiate. Labai tikėtina, kad Dalia Grybauskaitė, baigusi savo kadencija, bus išrinkta į kurią nors ES valdančio politiko pareigas. Negi apsiverksite?

Dzeikas       2018-08-11 16:03

dr. Ramanauskui:
Siuo atveju nenoreciau pedaluoti madam Grybauskaites charakterio bruozu, pasauleziuros. Susidarys ispudis kad butent jusu minetos jos ydos inkriminuojamos jai.
Taciau yra labai konkretus reikalavimai politikams:
1) Nebuvimas itarimu, kad kandidatas kolaboravo su okupantu.
2) Nebuvimas melo(melo kaip samoningo netiesos liudyjimo) kandidatuojant i renkama pareigybe.
  Jus vadinate irodyma , kad Grybauskaite isejo is okupantu valdymo strukturu atstacius Lietuvos respublikos jurisdikcija, “popiergaliu”. Popiergalis gal ir nesvarbu. IRODYMAS svarbu. O irodymo, kad pirmoji valstybes politike neisdave valstybe - NERA.
  Nes be jokiu islygu galima konstatuoti, kad Lietuvos piliecio naryste KPSS nenutraukta po Kovo 11d Akto - valstybes isdavyste.
Skirtumas tas, kad eiliniam pilieciui sio kaltinimo mes netaikome negaledami irodyti jo kalte,  jeigu jis dalyvavima KPSS veikloje(ne naryste, o veikla) neigs.
  Nes: nepagautas - ne vagis. Politikams gi galioja reikalavimas irodyti esant ikalciams savo nekaltuma. P. Grybauskaite gi atsisake irodineti savo nekaltuma pamynusi bet kokias juridines normas nekalbant apie elementaru padoruma.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-11 15:57

to “Pikasas2     2018-08-11 8:21
Dalia Grybauskaitė savo konkrečiu darbu įrodė savo profesionalumą bei atsidavimą Lietuvos interesams.”
****
Pikasai, su visa pagarba dėl kovos už Deimantę, tamstos politinį vertinimą vertinu: ar jau esi VISIŠKAI DURNAS? FAKTUS ignoruoji. Ji yra atsidavusi savo interesams. Vytautas Landsbergis čia ant galo jau parodė kuo iš tikro yra. Tačiau tai jau buvo matoma labai seniai. Nuo pat pradžios, nesustojant. Tik komunistus ir kgbistus kėlė į valdžią.

keulės rukė       2018-08-11 15:55

Gal kas gali nupiešti grafiti “Landzbergeris bučiuojasi su Brežnevu”?

Pikasas       2018-08-11 15:48

Nereikia panikuoti net ir tada, jei mano komentarų esmės kai kas nesupranta. Labai juokingai atrodo… Jei kai kas mano, kad vulgariai pasidargstydamas gali ką nors laimėti
tai giliai klysta. Tik save viešai apjuokia… Ir tiek žinių...

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-11 15:45

to “Dzeikas     2018-08-11 11:57
dr. Ramanauskas:” Pritariu. Patikslinimas teisingas. Pagal veikimą šį ponia dvasinė ubagė iš tikro neatsisakė Lietuvos naikinimo - pavergimo. Ir pagal mano supratimą, ne popiergalis yra svarbus, o pagal darbus spręndžiu. Tai užsigrūdinusi Lietuvos priešė, antikonstitucininkė.

"kaikui"       2018-08-11 15:38

O kai pikasių argumentai prispaudžia kampan, tas smirdžius arba neria dugnan arba aptriedžia erdvę savo paklodėmis.
pikasiau- ateini nekviestas, žinai jog esi vienas nekenčiamiausių trolių, perši visiems savo propagandos brukalus, o po to verkšleni, jog aplinkiniai tavo atžvilgiu “niakultūringi”.
Vaikščiok ten kur tave “myli ir viartina”. Nereikės žliumbti.

kai       2018-08-11 15:21

pritrūksta argumentų griebiamasi įžeidinėjimų. Apgailėtina. Tai taip pat sovietų buvęs metodas. Kultūros stoka, kuo postsovietikai ir dabinasi.

Pisokas       2018-08-11 14:51

Liaukitės šmeižti!
Gerb. Prezidentė niekada nebuvo komunistų partijos nare ir niekada nedirbo KPSS partinės mokyklos dėstytoja, Ji niekada nebuvo M. Burokevičiaus pavaduotoja, Sausio 13-ją, D. Grybauskaitė narsiai gynė LTV bokštą, o gerb. Landsbergis niekada nedėstė marksizmo-leninizmo katedroje. Gerb. Profsorius niekada net komjaunuoliu nebuvo!

to raselė,       2018-08-11 14:47

“rūsai” lietuviškai rašosi su trumpąja “U”, t.y. rusai.

Photos       2018-08-11 14:46

Labai graži straipsnį iliustruojanti nuotrauka.
KPSS Partškolos direktoriaus pirmoji pavaduotoja, sveikina Marksizmo-leninizmo katedros profesorių gavusį apdovanojimą “Za zadlūgi”.
Jeigu ant Raudonos juostos kuria perjuostas drg. Liandsbergis būtų dar ir užrašas “Komnistinio darbo žymūnui”, tuomet viskas atrodytų tiesiog idealiai.

Dzeikas       2018-08-11 14:38

  Pikasui:
kai sukursiu savo benefisa ,pakviesiu jus. Galesite iki soties apie mane kalbeti.
O dabar atsakykite i klausima, kodel p. Grybauskaite turetu buti toleruojama Prezidentes pareigose, jeigu i rinkimus ejo su melaginga autobiografija?
Klausiu paprasta klausima, gaunu is jusu vietoj to kalbas apie mano persona. Gi diskusijos objektas prezidentes melas kandidatuojant pirmajai kadencijai.
  To Dzeikasui:
O 1990m kovo 11d, kai buvo paskelbtas Lietuvos Nepriklausomybes atstatymo Aktas ir de jure isigaliojo Lietuvos respublikos valstybingumas toji partija(TSKP, Lietuvoje vadovaujama Burokeviciaus) ir Dalios Grybauskaites naryste joje?

Peskov pikasiui       2018-08-11 14:30

Mldc, drauge pikasiau.
Labai vertiname tavo užsidegimą ginant komunistų partiją, partškolų vadovus ir kitą tarybinį aktyvą.
Siūlom dirbti mums.
Tokie energingi ir prityrę propagandonai pas mus turi didelę paklausą.
Duosim ne tik gerą algą, bet ir medalį bei karinį laipsnį.

Taip,buvom komjaunuoliai.       2018-08-11 14:20

nes nežinojom istorijos,kuri buvo nuo mūsų nuslėpta,- ir kaip viskas vyko.Viskas buvo formalu.Dabar žinom istoriją ir laikas skirti,kas dirbo sąmonininingai,o kas tiesiog iš nežinojimo.Dar vienas klausimas,ar V.L.nebuvo dvigubas agentas,remiamas vakarų pinigais?Ir taip prastūmė  Lietuvon bankų ir kto neaiškaus kapitalo interesus.Reiktų sąžinininingos išpažinties.

raselė       2018-08-11 14:19

rūsaj puola!

Manau,       2018-08-11 14:04

visi kas stengiasi sukiršinti tautą yra kremlinų parankiniai. Skaldyk ir valdyk, tokia buvo sovietų taktika. Visur, kur tik jie buvo okupavę, žudė taikius žmones, o kaltę suversdavo ale “banditams”. Prisiminkite, kaip putkinas norėdamas įsitvirtinti valdžioje, organizavo sprogdinimus savo šalies daugiabučius namus su niekuo dėtais žmonėmis ir vertė kaltę ant čėčėnų. Galima pasiskaityti http _ _www.alfa.lt_straipsnis_50070399-didzioji-paslaptis-teroro-aktai-atvede-putina-i-valdzia_ixzz4IWo28rlB

To Dzeikas       2018-08-11 13:47

Kaip galima isstoti is to, kas jau nebegalioja ir ko juridiskai nera. Na ir naivumas arba tokiu apsimetama norint pritempti prie norimo dalyko, cha, cha….

$+$       2018-08-11 13:46

Šie, du susigiedoję — Lietuvos sąžinės išvirikštinė pusė.

Pikasas3 > Dzeikui       2018-08-11 13:45

Nesate toks naivuolis kuris nežino, ką čia veikia. Taškotės “kremlinų” pelkėje ir dar šūkčiojat, kad jus kažkas skriaudžia. Tokiu savo elgesiu priverčiate priskirti jus visokiems “vaišvilosm”, “juozaičiams” ir panašiems… Tai jau net nebejuokinga…Deja…

Dzeikas       2018-08-11 12:10

chmmui:
As buves komjaunuolis. Netgi kom. komitete vienos istaigos buvau. Ir jeigu pretenduociau i renkama ir valstybes izdo apmokama pareigybe, privaleciau paskelbti tai savo autobiografijoje.
Taciau as i tokia pareigybe nepretenduoju, duona uzdirbu savo rankomis privacioje, pelno siekiancioje imoneje.
Todel kodel man tas turetu neleisti reikalauti tu paciu standartu, kuriuos taikau sau is valstybes pareigunu?

be ašarų       2018-08-11 12:09

Lietuvos įstatymai draudžia neigti totalitarinių režimų nusikaltimus.
Už nacių ir bolševiķų/komunistų vykdytų nusikaltimų neigimą taikoma baudžiamoji atsakomybė pagal konkretų LR BK straipsnį.
Logiškai mąstant- V.Landsbergio vieta kalėjime.
Kur propagandonų raudos apie pamintą “teisinę valstybę”?

Pikasiui       2018-08-11 12:02

Kiek hitlerio pavaduotojų po karo tapo VFR prezidentais arba kancleriais?
Kuris Vokietijos vadovas protegavo ex nacius ir siūlė kokį nors aukšto rango nacių partijos funkcionierių tapti Vokietijos dalia?

Dzeikas       2018-08-11 11:57

dr. Ramanauskas:
“Taip, Dalia Grybauskaitė PRIKLAUSĖ nusikalstamai organizacijai TSKP.”
———————————————————————————————————————-
Kodel “priklause”, o ne PRIKLAUSO? Jus matete isstojimo is TSKP partijos pareiskima?As nemaciau.Jei kas mate D. Grybauskaites pareiskima del isstojimo is TSKP - pateikite. Paskaitysim, ivertinsim ir jeigu jis datuotas iki kovo 11d ar neuzilgo po jos - kaltinima tevynes isdavyste atsiimsiu. Del kolaboravimo - visi mes kolaboravome (apart disidentu ir nedidelio kiekio ignoravusiu kolaborantus ir ju privelegijas. Garbe tokiems zmonems).
  Taciau likti TSKP Lietuvos valstybes pilieciui PO KOVO 11 d. Akto - tai jau ne kolaboravimas. Tai valstybes isdavyste. Plius apsunkintas melo apie naryste toje partijoje.
Ciatoks tulas “Pikasas” nuduodamas nekaltaja mergele nezinancia kaip vaikai pradedami paprase girdi pateikite irodymu, kad madam kazkuom nusikalto Lietuvai. Apsimesim ,kad mineta asaba istiesu nezino kaip pradedami vaikai. Todel smulkai paaiskunu:
Irodyti zmogaus dalyvavima nusikaltimuose pries valstybe privalo teismas.
Irodyti politiko NEDALYVAVIMA nusikaltimuose pries valstybe kuria jis atstovauja - privalo PATS politikas. Arba jis pereina i eilinio zmogaus ranga ir tada jau tegul kam dera ir reikia irodineja jo kaltuma.
Bet ne, madam Grybauskaite nenulipa nuo 2 kedziu: teisies kaip prezidento, o atsakomybe kaip eilinio zmogaus.O meisterzingeris Pikasas lakstingala suokia apie madam politine nekaltybe.
Na Pikasas zmogus , todel nekaltinsiu tuom, ko irodyti negaliu - samoningu melu. Sakykim taip, pats susipainiojo ir mus supainiot nori.

labaigailajui       2018-08-11 11:44

Taip, Tėtės nuopelnai karo nusikaltėlio burokevičiaus pavaduotoją padarant “Lietuvos dalia” yra tikrai nepaneigiami.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

dėkotojui " Ačiūjui"       2018-08-12 19:57

Tu, koncervine utėle- susikišk tą savo šūdpikasį nuosavon šiknon ir džiaukis.


Rekomenduojame

Nuo bačkos. Gitanas Nausėda: stulbinamai greitai auga atlyginimai ir beveik nebedidėja kainos!

Karolis Venckus. Žinia apie Neringos Venckienės likimą sklinda po pasaulį

Vytautas Sinica ir Martynas Katelynas apie A.Žukausko ir V.Vyšniausko susitaikymą: Kas iš tiesų buvo paneigta, o kas patvirtinta?

Nuo bačkos. Dovilė Šakalienė apie „per metus užaugusį visuomenės pilietiškumą“ ir „jo dėka“ nuo liepos 1 d. „pradėtą matyti realybę“

Kaune teisiamas 13 vaikų nuskriaudęs pedofilas – aukos būdavo apsvaiginamos

Vytautas Radžvilas. Partizanų šmeižimas – tik žaidimas?

Vytautas Landsbergis. Dar apie sukilimą

Algimantas Rusteika. Jūsų dėmesiui – naujas, valstybės lėšomis statomas spektaklis

Algimantas Zolubas. Aktualūs pašto vokai

Italijos vidaus reikalų ministras nori „sugriauti“ Briuselį ir lygina jį su Berlyno siena

Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas: Ar tikrai norime reklamuotis kaip sekso turizmo miestas?

Tėčiai pasakoja apie aborto patirtis

Geroji Naujiena: „Aš esu gyvybės duona! Kas ateina pas mane, niekuomet nebealks, ir kas tiki mane, niekuomet nebetrokš“ (Jn 6, 34–35)

Valdas Vasiliauskas. Kur šiandieniniai Lietuvos Oginskiai?

Kaip rasti kompromisą tarp paveldo išsaugojimo ir miesto modernaus vystymo?

Liutauras Stoškus: „Libeskindo projektas“, arba Kam tarnauja Vilniaus miesto valdžia

Rasa Baločkaitė. Ir draudimas kalbėti apie patirtą prievartą, ir sankcijos prabilusiems yra vienas esminių smurto komponentų

Prof. dr. Vytautas Radžvilas. Vienintelis atsakas – sutelktas pasipriešinimas

Andrius Švarplys. Psichologinio komforto beieškant, arba Kaip Vakarai virsta vaikų civilizacija

Algimantas Zolubas. LKP įvertinti ir pasmerkti būtina

Gytis Padegimas. Gyvybės ir mirties kultūra

Liudvikas Jakimavičius. Apie vidinės politinės krizės priežastis

Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai?

Arvydas Juozaitis. Lietuva ir Latvija. Palaiminta sandrauga

Carolyna Moynihan. Keistas konfliktas Anglijoje: feministės prieš translyčius

Algimantas Zolubas. Ne tik netesėti pažadai, bet ir Lukiškių aikštės relikvijų sąrašas atsidūrė ten, kur uždarytos Žaliojo tilto skulptūros

Donaldas Trumpas Europos šalių vadovams: atsisakykit daugiakultūriškumo ir atkurkite Europą, tokia imigracija yra „gėda“

Apie Belgijos atlyginimų ir socialinių išmokų indeksavimo sistemą

Mindaugas Puidokas. VSD turi paaiškinti, kodėl Lietuvai pavojingi verslo ir politikų ryšiai nebuvo laiku bei tinkamai paviešinti

Arvydas Juozaitis. Latvijos ir Lietuvos sandraugos tikslų bei principų metmenys

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.