Įžvalgos

Nuo bačkos. Anūkas: esminis klausimas – ar įvardijame, kad Lietuva yra Europos sudedamoji dalis, ar pirmiausia akcentuojame tautinės valstybės idėją

Tiesos.lt redakcija   2018 m. balandžio 29 d. 17:19

43     

    

Nuo bačkos. Anūkas: esminis klausimas – ar įvardijame, kad Lietuva yra Europos sudedamoji dalis, ar pirmiausia akcentuojame tautinės valstybės idėją

„Konservatorių“ partijos tatyba šeštadienį atidėjo Anūko pasiūlytos rezoliucijos rezoliucijos, „palaikančios Europos Sąjungos vienybę ir vertybes“, priėmimą.

Kaip praneša žiniasklaida, Gabrieliaus Landsbergio pasiūlytame rezoliucijos tekste išreiškiama parama ES vienybės idėjai, akcentuojama, kad TS-LKD nemato „prieštaros tarp lietuvybės ir europietiškumo“, pabrėžiama, kad „tik būdami europiečiai esame visiškai lietuviai“, o siekis priešinti etnišką tautiškumą ir europietišką tapatybę „daro mus ribotais, „užkampio“ lietuviais“. Akcentuojama, kad Lietuva turėtų nesibaiminti „ES politikos galių plėtros į naujas sritis, tokias kaip socialinė politika, sveikatos apsauga ar švietimas“.

Dėl šios rezoliucijos Tarybos narių nuomonės išsiskyrė. Alternatyvų rezoliucijos tekstą pasiūlė Audronis Ažubalis, alternatyvų projektą palaikė Žilvinas Pavilionis ir kiti.

Komentuodamas nuomonių išsiskyrimą dėl rezoliucijos G. Landsbergis pasakė, kad esminis diskusijų klausimas – ar turėtų būti įvardijama, kad Lietuva yra Europos sudedamoji dalis, ar pirmiausia akcentuojama tautinės valstybės idėja.

„Vis dėlto, matydamas stiprias dezintegracines nuotaikas Europoje po „Brexit“, augant populistinėms jėgoms, manau, kad šiandien reikalingos partijos, kurios kalbėtų už Europą kaip darinį, kuris mums atnešė ir klestėjimo, ir saugumo“, – sakė Anūkas.

* * *

Supažindiname ir su TS-LKD partijos nariams išplatintu jaunojo konservatorių stratego komentaru.

G. Landsbergis: „Tikiu mūsų partija, tikiu Lietuva ir Europa“

Šiandien TS-LKD yra pagrindinė ir didžiausia proeuropietiška partija, esanti už Europą, ir būsianti už Europą – stiprią ir stiprėjančią.

Šiandien vykstančiame Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų Tarybos posėdyje partijos pirmininkas Gabrielius Landsbergis apžvelgdamas politinę padėtį pažymėjo, jog šiandien vyksta įnirtinga kova prieš partijas ir partiškumą ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.

„Šiandien susiduriame su ypatinga kova prieš partijas. Ir kova vyksta ne tik pas mus, bet ir visoje Europoje. Norima nutrinti ribas, kas yra politinės organizacijos ir teigiama, jog oligarchizuoti lyderiai yra tai, ko reikia. Nesutinku. Partijos, kurios patiria išbandymus šiandien, kurios susiduria su aiškiomis problemomis, turi ne tik ieškoti kaltų, bet ir padaryti viską, kad taptų stipresnėmis nei bet kada. Mes turime paklausti savęs, ką reikia padaryti, kad kartu taptume stipresniais ir kartu kurtume stipresnę Lietuvą. Mus bando įvelti į įvairius skandalus, bet iš tiesų esame įtraukiami tik į jokios vertės neturinčios darbotvarkės batalijas. Negana to, valdantieji žada išganingus pokyčius, tačiau retas savęs paklausiame, kaip tai bus padaryta?“ – teigė G. Landsbergis.

Kalbedamas apie valdančiųjų pažadus, G. Landsbergis sakė, jog sutelkiamas dėmesys žadėjimui, o ne paaiškinimams, kaip tai bus padaryta.

„Su kolegomis bandome pasiūlyti rimtą ir esminę diskusiją. Klausimai nėra lengvi: kaip padaryti, kad Lietuvos švietimo sistema ar medikų situacija taisytųsi iš esmės? Kaip iš tiesų įgyvendinti reikalingus pokyčius? Jei mūsų biudžetas mažiausią dalį Bendrojo vidaus produkto padalina paslaugų gerinimui, ar tikrai galime tikėtis efektyvių pokyčių? Viskas bus gerai, – žada valdžia, per medikų mitingą. Tik kol kas neaišku kaip. Aš nematau jokių prielaidų rimtiems pokyčiams ar bent jau pažadų įgyvendinimui. Suprantu, kad valdantiesiems rūpi 2019 m. rinkimai, rūpi ilgesnis išlikimas politinėje arenoje, tačiau mes, tuo tarpu, ir vėl ketverius metus gyvename neaiškių tuščių pažadų realybėje. Mums žada mažesnius mokesčius ir didesnes išmokas, žada disesnius atlyginimus ir geresnį paslaugų prieinamumą, tačiau kaip tai bus padaryta kelerius metus turint tą patį biudžetą, atsakyti sunku“.

Galų gale pabrėždamas antipartiškumo kovas ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, TS-LKD pirmininkas pažymėjo, jog Tėvynės sąjunga yra proeuropietiška ir pasirengusi padėti vakarams partija.

„Daug dėmesio skirdami Lietuvai, turime taip pat atsigęžti ir į Europą. Suprasdamas įvairias takoskyras drąsiai teigiu, jog mes per ilgai bandėme išvengti klausimų: kas mes esame, kur link einame, ir su kuo einame? Manau, kad atėjo metas į tai atsakyti. Šiandien TS-LKD yra pagrindinė ir didžiausia proeuropietiška partija, esanti už Europą ir būsianti už Europą – stiprią ir stiprėjančią. Galbūt bus alterantyvių nuomonių ir atsargumo, bet manau, kad metas išsivaduoti iš baimės.Mūsų reikia partneriams Vakaruose, mūsų reikia Vokietijai, kuri kovoja su populistiniais, putiniškais judėjimais, kuri dairosi per petį ir klausia, ar bus kas padeda. Visi žinome, ką reikškia Vakarų parama mums, bet ar suprantame, ka reiškia bendra atsakomybė Vakarams? Tikiuosi, kad taip. Taip pat tikiuosi, jog ši diskusija mus suvienys ir mes žinosime kas esame ir kur einame. Aš tikiu mūsų partija, aš tikiu Lietuva ir tikiu Europa. Aš tikiu, kad jūs tikite taip pat“, – teigė G. Landsbergis.

Šaltinis: tsajunga.lt

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Pikc       2018-05-2 23:43

Taigi, apžvelkime “didžiū patrijotū” beigi “vieninteliū gynėjū nuo rusū” libkonų “viartibės”: kuos smarkiau “integruotis” į liberal-neomarksistinį sajūzą, kurio šulai garbina komuniagas (apsilankymas ant komuniagos Spinelio kapo ir pasižadėjimas “tęsti jo darbus”, Junkerio sprendimas važiuoti švęsti Markso gimtadienį), laiko Putiną savo draugu ir sajūzo ateitį mato kartu su rasieja. Ir kaipgi “vienintelei tikri patriojtai” į TOKĮ sajūzą gali nenorėti “integruotis”?
Galime pažiūrėti ir į “krikščioniškąją” tos šutvės pusę - čia “viartibes” irgi atitinkamos: trumpai tariant - iškrypimų plėtra. Naujausias “pasiekimas” - bandymas Vilniaus universitete įkurti pederastinę kontorą: http://www.propatria.lt/2018/05/vu-senatas-atmete-rektoriaus-siulyma.html
Ypač verta atkreipti dėmesį į šia info:
“Pažymime, kad steigėjų sąraše figūruoja ne tik savo angažuotumo neomarksistiniam LGBT+ judėjimui viešai neslepiančių organizacijų – „Tolerantiško jaunimo asociacijos“ ir „Atviros Lietuvos fondo“ – nariai, bet ir konservatyviais save pozicionuojančios „Jaunųjų konservatorių lygos“, „Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partijos“ bei katalikiškumą pabrėžiančio „Naujojo Židinio-Aidų“ nariai.”
Komentarai, kaip sako, nereikalingi.

tiek       2018-05-2 9:44

Lietuvoje nuo pat Nepriklausomybės kovojo dvi “linijos” Landsberginė  (europinė) ir Ozolo (tautinės valstybės). Nieko naujo senio Landsbergio statytinis anūkėlis nepasakė - tik dar kartą pakartojo senio nuostatą. Tik dabartinėmis ,išsivaikščiojusios Lietuvos sąlygomis, akivaizdus tautinės valstybės linijos neigimo absurdiškumas ir keliamas realus pačios valstybės nacionaliniams interesams pavojus. Ozolas niekad nepasisakė prieš Lietuvos buvimą ES nare,tačiau visad pabrėždavo tautinės valstybės prioritetą.O Tautai ilgus metus buvo plaunami smegenys Landsbergio versus Brazausko išgalvota politine priešprieša. Gi dabar akivaizdu visiems ,kad tie “tradiciniai” socialdemokratai niekuom nesiskiria nuo liberalių konservatorių - abi partijos aplamai jokių vertybių apart siaurų asmeninių interesų tenkinimo , nei demonstravo nei demonstruoja . Tokios tikrai neturėtų dalyvaut iš viso Lietuvos poliiniame gyvenime:(

TROTA       2018-05-1 21:38

LT niekada neįstojo į ES, įstojimui patvirtinti reikėjo 75% LT piliečių balsų. Nubalsavo už tik 57 % LT piliečių.

rinkėja iš Kauno        2018-05-1 15:26

kodėl Anūkui atrodo, kad į tautinės valstybės modelį orientuota Lietuva nustotų būti Europos dalimi? Jis žino kokį slaptą mechanizmą, eliminuojantį tautines valstybes iš Europos ir automatiškai permetantį jas į Amazonės džiungles, Vanuatu ar Burkina Faso? Tai ir Šveicarija jau seniai ne Europoje? Gerai, kad jis kranktelėjo apie savo federalistinę religiją prieš rinkimus, rinkėjai turės laiko pamąstyti.

Jėzusas       2018-05-1 11:56

Anūkas - dundukas. Daugiau nėra ką čia pridurti. Stebina kiek galima “diskutuoti” tuščiomis frazėmis - europietis, tautietis, marsietis. Tegul anūkas bando surganizuoti referendumą, kad Lietuva ne nepriklausoma valstybė, o ES federacijos dalis. Tada matysime ar ta ES turi ateitį ar ne.

Tarabilda to cha       2018-05-1 7:41

Jei anūkas kam nors pavojingas, tai labiausiai Lietuvai ir apsidirbusiai konservų partijai, kurią jis ir skandina, pats to nesuprasdamas.

dar vienas Judas Seime?!       2018-04-30 23:57

Kaip lengva parduoti Tevyne uz pilnesne pinigine! “Tevynes sajunga” vadinasi si partija, kuriai pakiso Gabrieliu? Toks vedlys suniekina pacia partija, idejas. Kas pasakys, kad karalius nuogas ir laikas perrinkti vedli? kas isdris?!

Gads       2018-04-30 20:20

Manau tai yra visiskas tautos ignoravimas sitos nusikalstamos gaujos susivienijimo,nepykit garbingieji,bet tiesiog dar labiau nekenciu situ.. Beje snargliukas pamirsta ,kad is tikro vienintele politine jega kuri kalba ir daro zmonems yra zalieji-valstieciai,o anukas yra tas kuris zaidimeliais uzsiima, Anukeli,paklausk dedules kodel niekas nebetiki paistalais jusu? Paklauusk kodel tauta nenori kad dedule iseitu is patalu? Cia tik jums svarbus sitie rinkimai,nes jus ir ziniasklaida tapot valdzios vergiukais….

Al. Dzeikui       2018-04-30 19:05

,,O visuomene kurios lyderiai gali zaginti eiliniu nariu vaikus yra laisva?”
Ne, suvaržyta. Bet ar tai reiškia, kad turi leistis sunaikinama ?
O ar visuomenė, kurios teismas nusprendžia, kad tavo sūnaus labui jis turi būti nužudytas, laisva ? - Anglijos ir ES teismas nusprendė, kad Alfie Evanso labui jis turi būti nužudytas, nepaisant desperatiškų tėvų ir visuomenės pastangų vaiką išgelbėt. 

cha,       2018-04-30 18:43

troliams taip aršiai puolant iškarti darosi aišku, kad visai neblogas tas ANŪKAS ir kai kam kelia didelį nerimą. Ar ne taip troliukai?

Komentatorius       2018-04-30 18:00

Su šitais G.Landsbergio šūkiais
rinkėjai per kitus rinkimus konservatorius išmes už borto.
Tiesiog, smagu!!!

Pikc       2018-04-30 14:24
to Beda tame       2018-04-30 12:57

Kokia bėda, ką čia sapalioji? Kada kokią šalį valdė melžėja? Vis dar TSK(b)P istoriją tebeskaitai. Nustok runkeliokus medžiot.

tegul jaunasis       2018-04-30 12:22

TS vadovas pakomentuoja ir įvertina C.Junckerio pareiškimą ,,Europos saugumas neįmanomas be Rusijos’‘.

Panatoanatomas       2018-04-30 10:11

“Dėdulės” gemalas buvo PAKLIUNKĖJĘS.
Išsirito,bet pakliunkėjimas atsiliepė ANŪKINĖJE generacijoje.
Čia net DARVINAS niekuo padėti nebegalėtų.

vilnietis       2018-04-30 9:22

Pakas šis pienburnis galutinai Debiliaus šaikos suniokotą Konervatorių partiją,
kurioje pradžioj ir aš buvau.

ar pasikeitė kas?       2018-04-30 9:20

Ei, literatai, surimuokite anglų kalba:
мой адрес - не дом и не улица
мой адрес - советский союp
(mano adresas - ne namas ir ne gatvė
mano adresas - tarybų sąjunga)
Anais laikais visais kanalais skambėjo ši dainuška.
Tiktų ir dabar… tik vieną žodelį reiktų pakoreguoti…

klausimėlis       2018-04-30 7:22

ponas Gabrieliau,o į dievą ar tikit?

Dzeikas       2018-04-30 5:24

Al.:
O visuomene kurios lyderiai gali zaginti eiliniu nariu vaikus yra laisva?

beje, ar       2018-04-29 23:18

kas nors supratote, ką Anūkas norėjo pasakyti savo šnekėjimu apie prtijų abstrakcijas? Ir ką partijos - ar kaip jis ten išsireiškė? - ,,kova prieš partijas?’’ - turi bendro su šiandienos Lietuvos realijomis - skurdu, griaunamomis šeimomis, vargnais atlyginimais, eemigracija, absurdiškais mokesčiais?

Iš teksto sprendžiant       2018-04-29 23:06

landsbergiukui ant Lietuvos nusispjauti. Jis kuo greičiau nori sulįsti kur Briuseliui nesueina ir mus ten pat sukišti. Kodėl konservatorių partija išsirinko pirmininku pliuškį liberalą? Kam Lietuvai reikalinga ši parsidavėlių partija, dar ir finansuojama iš biudžeto?

Neaiskumas       2018-04-29 23:03

Kur galima paskaityti ta programa rinkejams? Kokia konservatniku rinkeju nuomone? Kur pilieciu viesa diskusija? Nepakanka suderinti su mg kepsni bevalgant.

pateikite       2018-04-29 22:51

abu rezoliucijų tekstus - G.Landsbergio ir A.Ažubalio. Lietuva yra Europos centre. Pagrindinis kovos su sovietų okupacija motyvas buvo nacionalinės valstybės Lietuvos atkūrimas. Ką iš tikrųjų remia TS?  - nacionalinį Lietuvos valstybingumo primatą ar abstraktų kosmopolitinį darinį? Paagal tai,ką remia TS-LKD, galima nuspėti jų mandatų skaičių būsimuosiuose savivaldybių ir Seimo rinkimuose.

rename       2018-04-29 22:28

eurokumečiai

Al.       2018-04-29 22:14

Joks laisvas žmogus ar laisva valstybė neatsisakys paskutinio žodžio teisės. Todėl už laisvų tautų Europos sąjungą, o ne unitarinę valstybę. Ir kiek Vakarų šalys bebūtų laisvos ir demokratiškos, tik aklas gali nematyti, kad ten vyksta šliaužiantis eurokomunistinis perversmas, nusitaikęs į dorovinius pagrindus, tautų suverenumą ir asmens laisvę. Vyšegrado šalys daug kuo menkesnės už vakarus, bet kol kas tai vienintelės Europos šalys, ginančios dorovinius pagrindus ir tautų teisę į suverenumą. Jei eurosodomitams leisime tvarkyti mūsų švietimo sistemą, tai reikš dorovinę savižudybę. Bėda ta, kad Lietuvą į sunaikinimą veda ir kitos partijos. O tie nedaugelis dorų politikuotojų politinės partijos kurti nesusipranta. Žinoma, be pinigų tikėtis laimėti galima tik turintiems Dievo dovaną ir paramą. Ar mes tokių turim ?

Beda tame       2018-04-29 21:45

kad dabartiniu musu politiku ,,raumenys” atsakingi uz savarankiska salies valdyma atrofavosi.Palyginkim dabartiniu ir pirmosios Nepriklausomybes politiku intelekto pajeguma…Ir ne tik pas mus,o visoj Europoj gal isskyrus Vengrija…Dabr sali gal ir galivaldyti kiekviena melzeja,juk tereikia tik verteju nuorodoms.

grumstui       2018-04-29 21:41

o kad būtų pilnesnis Lietuvos sunaikinimo instrumentų komplektas, reikia pridėti dar ir dvilinką “pilietybę”

is tikruju       2018-04-29 21:15

tai anukas ne konservatorius, o liberastas-eurokomjaunuolis.

grumstas       2018-04-29 21:13

<<<<Akcentuojama, kad Lietuva turėtų nesibaiminti „ES politikos galių plėtros į naujas sritis, tokias kaip socialinė politika, sveikatos apsauga ar švietimas.>>.

Reiktų pridėti: ir internetinio balsavimo, kuris leistų be abejonių šio plano realizaciją svajojantiems išlikti valdžioje dar keletą dešimtmečių..

Dzeikas       2018-04-29 21:04

—>19:11
Aciu, kad pakisote ideja.Ka ir norejau pasakyti - taip, JEIGU tai galima suderinti.

Ei, troliai,       2018-04-29 20:56

nešdinkitės iš čia, nes prismardinote, o tuo pačiu išsidavėt, kad samdiniai esate.

Dzeikas       2018-04-29 20:56

Problema terminuose ir salygose:
Ar mes uz Lietuva europoje?
Taip, jeigu suprast europa jos klasikiniame ivaizdyje: krikscioniskomis vertybemis ir laisvu zmoniu apsisprendimu gri(n)sta europa.
Ar uz tautine Lietuva?
Taip, jeigu tautiskumas uzima tinkama vieta vertybineje skaleje.O butent, zmogaus teises yra auksciau tautos teises.Ir negali buti igyvendinta tautos teise paminant zmogaus teise.
Beje , viena is ATR zlugimo priezasciu, pvz. nuzudzius zmogu buvo galima atsipirkti pinigine bauda, tipo"abiems pusems sutarus ir nukentejusiojo atstovams atsiemus kaltinimus”.Tad “lietuviskumo” apologetams reiktu biskuti apsiraminti mokinti Europa humanizmo ir tautiskumo.
Beje , Niujorko miesto istorijoje pazymeta , kad pirmasis lietuvis emigrantas uzfiksuotaS 1659m.Uzeme nemenkas pagal to meto standrtus pareigas - gimnazijos,  mokyklos vadovas. Keista taip pat, kad emigravo issilavines zmogus. Matyt pernelyg issilvines Lietuvai.

$+$       2018-04-29 20:31

Atvirai, bet neįtikimai, nes labai padrikai. “Šiandien susiduriame su ypatinga kova prieš partijas”. Ir kas tie kovotojai? Kaip ta kova pasireiškia? Per dėžes nuo degtinės bagažinėse?! Per bandymus-nebandymus pirkti aleknas ar mildažytes partijoms?!

“Vakarai, Vakarams, Vakaruose…” O mes kas? Ne ES dalis, ne NATO narė?! Kaip suprantu, kalbama ne apie geografinę ilgumą ir platumą. Toli iki politikos.

O gal galima suderinti ir       2018-04-29 19:11

tai,ir tai.Tautinė ,krikščioniška valstybė krikščioniškoje tautų  Europoje.

star track       2018-04-29 18:54

Visus libkonus, homjaunuolius ir europederelastus, kuriems Europa brangesnė už Lietuvą, reikia susodinti į raketą ir išskraidinti į Jupiterio trečiąjį palydovą Europą.

Tomas       2018-04-29 18:40

Kad jau pats klausimas -kvailas.Jegu Lietuva tautinė valstybė,tai jau ne Europoje,o tai kur ?

vertybių kova       2018-04-29 18:34

partijos viduje grumiasi dvi vertybinės grupės-
ortodoksai, seno sukirpimo koncervatoriai laikosi nuostatos,
jog Lietuvą geriausiai parduoti už eurus,
o modernieji libkonai-homjaunuoliai tvirtina, jog Lietuvą geriau pardavinėti už bitkoinus

Vilnietis       2018-04-29 18:23

AČIŪ DIEVUI KAD YRA TAS ANŪKAS KONSERVATORIŲ PARTIJOS VADAS- TIKIU KAD PO KITŲ RINKIMŲ ŠITOS SMIRDINČIOS PARTIJOS DAUGIAU NEBELIKS- NES TIK VISIŠKAS IMBECLAS, IDOTAS IR SODOMITAS RINKS TOKIĄ PARTIJĄ KURIOS LYDERIS ŠITAS VISAS DEGADACIJOS FORMAS REMIANTIS SNARGLĖTAS PIEMUO.

matys mūsų balsus       2018-04-29 18:16

kaip savo ausis

Kaip       2018-04-29 18:09

senis liepe,taip anukas kudakuoja.

Vo svoločius       2018-04-29 18:05

Jam daugiau rūpi Europa, o ne LIetuva. Nu BLIN, užsiaugino Lietuva dunduką. Ne be reikalo žmonės šią konservų gaują niekina.

koncervinis viartibininkas       2018-04-29 18:04

musu viartybe yra kastuvas
nias mias esame duobkasiaj
bet daznai pasvajojamia ir apie modernias viartibes
su ekskavaroriajs Lietuva palajdotumia tikrai sparciau

Štai ir apsireiškė        2018-04-29 17:54

Konservatorių antilietuviskas snukis. Anūkas ir jo gauja yra eurokomsomolcai ir ne daugiau.


Rekomenduojame

Nuo bačkos. Gitanas Nausėda: stulbinamai greitai auga atlyginimai ir beveik nebedidėja kainos!

Karolis Venckus. Žinia apie Neringos Venckienės likimą sklinda po pasaulį

Vytautas Sinica ir Martynas Katelynas apie A.Žukausko ir V.Vyšniausko susitaikymą: Kas iš tiesų buvo paneigta, o kas patvirtinta?

Nuo bačkos. Dovilė Šakalienė apie „per metus užaugusį visuomenės pilietiškumą“ ir „jo dėka“ nuo liepos 1 d. „pradėtą matyti realybę“

Kaune teisiamas 13 vaikų nuskriaudęs pedofilas – aukos būdavo apsvaiginamos

Vytautas Radžvilas. Partizanų šmeižimas – tik žaidimas?

Vytautas Landsbergis. Dar apie sukilimą

Algimantas Rusteika. Jūsų dėmesiui – naujas, valstybės lėšomis statomas spektaklis

Algimantas Zolubas. Aktualūs pašto vokai

Italijos vidaus reikalų ministras nori „sugriauti“ Briuselį ir lygina jį su Berlyno siena

Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas: Ar tikrai norime reklamuotis kaip sekso turizmo miestas?

Tėčiai pasakoja apie aborto patirtis

Geroji Naujiena: „Aš esu gyvybės duona! Kas ateina pas mane, niekuomet nebealks, ir kas tiki mane, niekuomet nebetrokš“ (Jn 6, 34–35)

Valdas Vasiliauskas. Kur šiandieniniai Lietuvos Oginskiai?

Kaip rasti kompromisą tarp paveldo išsaugojimo ir miesto modernaus vystymo?

Liutauras Stoškus: „Libeskindo projektas“, arba Kam tarnauja Vilniaus miesto valdžia

Rasa Baločkaitė. Ir draudimas kalbėti apie patirtą prievartą, ir sankcijos prabilusiems yra vienas esminių smurto komponentų

Prof. dr. Vytautas Radžvilas. Vienintelis atsakas – sutelktas pasipriešinimas

Andrius Švarplys. Psichologinio komforto beieškant, arba Kaip Vakarai virsta vaikų civilizacija

Algimantas Zolubas. LKP įvertinti ir pasmerkti būtina

Gytis Padegimas. Gyvybės ir mirties kultūra

Liudvikas Jakimavičius. Apie vidinės politinės krizės priežastis

Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai?

Arvydas Juozaitis. Lietuva ir Latvija. Palaiminta sandrauga

Carolyna Moynihan. Keistas konfliktas Anglijoje: feministės prieš translyčius

Algimantas Zolubas. Ne tik netesėti pažadai, bet ir Lukiškių aikštės relikvijų sąrašas atsidūrė ten, kur uždarytos Žaliojo tilto skulptūros

Donaldas Trumpas Europos šalių vadovams: atsisakykit daugiakultūriškumo ir atkurkite Europą, tokia imigracija yra „gėda“

Apie Belgijos atlyginimų ir socialinių išmokų indeksavimo sistemą

Mindaugas Puidokas. VSD turi paaiškinti, kodėl Lietuvai pavojingi verslo ir politikų ryšiai nebuvo laiku bei tinkamai paviešinti

Arvydas Juozaitis. Latvijos ir Lietuvos sandraugos tikslų bei principų metmenys

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.