Nuo bačkos

Nuo bačkos. Agnė Bilotaitė: dabartinėje partinėje sistemoje esame tie, kurie turi moralinę teisę ir politinę pareigą pasiūlyti priemonių planą

Tiesos.lt redakcija   2016 m. gegužės 31 d. 7:03

63     

    

Nuo bačkos. Agnė Bilotaitė: dabartinėje partinėje sistemoje esame tie, kurie turi moralinę teisę ir politinę pareigą pasiūlyti priemonių planą

Be komentarų.

Šaltinis: tsajunga.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dzal       2016-06-2 20:03

Turiu priemonių planą. Nustatyti seimo nariams vidutinio atlyginimo dydžio algą, iš kurios jie dar susimokėtų ir visus savo mokesčius. Ir ta alga būtų “plaukiojanti” - priklausomai nuo šalies atlyginimo vidurkio. Taigi anie būtų suinteresuoti, kad atlyginimai kiltų. toliau - panaikinti visas privilegijas seimo nariams, paliekant nemokamą bilietą visuomeniniu transportu visoje Lietuvoje. pavažinės traukiniais, autobusais, žinos geriau viešojo susisiekimo problemas, pabus arčoiau tautos. Visa tai nepaprastai sveikai atsilieptų visos šalies gyvenimui, kadangi loviui ištuštėjus, neliktų tokio baisaus grūdimosi prie jo, atpigtų rinkimai, tuo pačiu partijų finansavimas, neliktų vietos politinei korupcijai ir t,t,

puteikio proagandonui       2016-06-1 17:58

įgrisai su to savo putėsio reklama.
atsiknisk.

Ne -sistemai..       2016-06-1 15:58

Nebalsuokime uz ,,šimtatūkstantinę”(LS) ir kitas valdžios partijas ,Seimą, pseudosavivaldą ir ES lėšas pavertusias loviu saviems, o piliečius - oligarchinės ,,valdomos demokratijos” santvarkos įkaitais.Tik už reformų siekiančias mažas, antinomenklatūrines partijas- CP ( Puteikis), LS (Kuolys) ir pan…Jei nepadėsime mažiukėms, sieksiančioms naikinti partinius sąrašus, įvesti kadencijų ribojimą valdžioje, įvesti renkamus teisėjus ir šerifus, referendumo įstatymą padaryti patogiu piliečiams ( ir t.t.) ,tai LR laukia agonija, o Tautos bėgimas iš skurstančios šalies neišvengiamas…Korumpuota, saviems ir oligarchų grupėms dirbanti politinė ir administracinė nomenklatūra ir mūsų pačių- daugumos piliečių- ribotumas, gobšumas, baimė bei individualizmas pribaigs valstybę..

Pikasas sigai       2016-06-1 15:56

Jūs galite balsuoti už ką tik norite. Tai - laisvo apsisprendimo teisė. Jei kas nors jus pažemino, tai siūlau gintis kaip sugebate. Sėkmės.

siga> Pikasui       2016-06-1 15:15

Va dėl tų kabinamų “makaronų” ant ausų ir nebalsuosiu už konservatorius. Jaučiuosi labai pažeminta, kai matau juoda, o man į galvą kala balta, balta.

Pikasas to 10;19       2016-06-1 14:01

Toleruoju politinę sistemą, kuri veikia pagal Pasaulio demokratinėse šalyse esančius modelius. Kad mūsiškė yra kreivai įtakojama kreivų politinių darinių - gula ant rinkėjų atsakomybės. Jokios partijos nereklamuoju. Jūs neteisingai suprantate mano išsakomus politinius vertinimus. Jei kalbate apie Gabrielį Landsbergį, tai jis TS LKD partijoje, palyginus, visai neseniai. V.Landsbergis teigė, kad su juo nedaug politinėmis temomis yra bendravęs. Jūs turėtumėte žinoti, kad dešinės partijos pirmininkas nėra paskiriamas, o renkamas balsuojant partijos nariams. V.Landsbergis turi taip pat vieną balsą... Tad jokiu nepotizmo čia net būti negali.

baimė       2016-06-1 13:17

delfis trimituoja:
“Prezidentė ragina neboikotuoti rinkimų dėl korupcijos skandalo”
režimas persigando jok gali nepavykti įvykdyti kandidatų-buratinų mandatų legitimacijos, t.y įteisinimo.
nėr rinkimų, nėra “teisėtos valdžios”
siaaaaaaubas!
patirtis kužda: jeigu priešas primygtinai prašo -daryk atvirkščiai

 

Bilotaite Dzievulis triupučiuka nubaudė       2016-06-1 12:15

Už jos ilgą liežuvį.

stasys        2016-06-1 11:26

Pikasui ..Neokomunizmas, neomarksizmas turi konkrečias politines ideologines gaires, o čia tik keliatos šieno kupetoj priraizgiotu minčių ...kurias gali iliustruoti tik kaip Tado Blindos ,sviesto ligintojo, rinkiminė programa . Aš ne prieš tautosaka ..aš prieš sieki ja paversti realybe , kaip tai darė tie patys sovietai .smile Visuomenininkas kaip toks turėtu formuluoti tokias mintis ir vėliau idėjas kurias visuomenė galėtu plačiai aptarinėti , o dabar tas idėjas formuluoja politinės partijos ..ir dar rinkiminiu metu .smile Tai rodo kad tokio dalyko kaip visuomenininkai ..paprasčiausiai nėra ...o jei yra tai jie taip smarkiai suskaldyti ..kad jas vertinti rimtai netenka. Iš to mano ir pav. Puteikio atveju ..viskas krūvoje .

Liepa-Tarabildai       2016-06-1 10:50

Pritariu Jūsų išsakytai nuomonei apie šiukšlinus koncervatnykų bei jų kolegų-kaliekų liberalų bei kitų partinių chebrantų darbelius.//Pikasinis elementas priklauso kontorinių stazių šaikai. Šitie visada loja tą pačią dainelę :“Valdžia, Vadas ir Partija yra labai geri,pasitaiko tik pavienių niekdarių,kuriuos tuoj tuoj iššifruosim ir bulvės vėl žydės. Ura, draugai !!!”. Kaip matom Butkevičius jau ištransliavo,kad korupcija partijose,neva, pavienis reiškinys.// Kiek aferų prasukta,tai visos jaučių kaimenės skurų neužtektų surašyt - Mažeikių nafta, Leo, Elektros tinklai, Visagino AE, statybos bendrovių,maximų ,“M-g-boltikų” ir kitų koncernų pinigų plovimo schemos,visokių renovacijų, nesibaigiančių ministerijų reformų,geležinkelio, sveikatos apsaugos, švietimo, teisėsaugos,sodros, Lietuvos pašto restruktūrizacijos,“modernizacijos”, kompiuterizacijos-elektronizacijos, užsienio bankų diktatoriškas elgesys, dujų terminalas, garsių visuomenininkų, verslo,politikos asmenybių keistos ir tragiškos žūtys, pedofilijos,politikierių-alkoholikų ar jų šeimos narių dangstymai,žemėtvarkos, miškininkų aferos..Ir tai dar ne viskas!// Bet,aišku, pikasiai-stasiai vis vie žviegs,kad balta yra juoda, o juoda -tai rožinės spavos nioliktasis atspalvis, o Landsbergis savo savanorišku stojimu 1952m. parėmė... Lietuvos partizanų kovą, o prisiimdamas “Dėdulės” vaidmenį, siekė sugriauti kgb struktūras iš vidaus,tad laisvai tarybiniais metais su TSKP partiniu bilietu važinėdamas po platųjį pasaulį dar ir kokią bažnytinę kroniką platino.//Kaip gražu, tradiciška ir dabar net panašiai vadinasi -TS-LKD, kaip vakar TSKP. Koncervatoriška nostalgija sočiai ir aprūpintai praeičiai?//Gerai žmonės sako,kad atsitiktinumų nebūna.//

Pikasui       2016-06-1 10:19

Tai būdamas visuomenės aktyviu nariu, kodėl toleruoji ir net reklamuoji partiją, kurioje nepotizmo pavyzdžiai tiesiog akis bado. Tavo adoruojamas gabriukas tiesiog chrestomatinis nepotizmo atvejis.

Pikasas       2016-06-1 10:14

Nepotizmas yra nepageidaujamas jokių politinių partijų ar politikų veikloje. Nedaryčiau jokių išimčių. Net jei visiškai nebūtų jokių partijų ar politikų, toks reiškinys galimai vis tiek neišnyktų. Visa socialinė ir ekonominė terpė ir tada turėtų rasti vaistų nuo tokios visuomenei žalingos ligos.

to NUOMONĖ       2016-06-1 10:10

Jei jau prakalbot, kad reik susitvarkyt su nepotizmu, atsakykit: kuo Puteikienė “geresnė” už Brazauskienę ar anūką? wink

NUOMONĖ       2016-06-1 9:44

Konservatoriams ir liberalams NE!

Susitvarkykit su nepotizmu savo partijose. Kas nežino žodžio reikšmės įdedu trumpą santrauką iš wikipedijos apie nepotizmą:
Nepotizmas – tarnybinės padėties naudojimas giminėms ar draugams proteguoti. Sąvoka „nepotizmas“ kilo iš lotynų kalbos žodžio „nepos“ („neptiris“), kuris reiškia „vaikas“, „palikuonis“. Termino „nepotizmas“ atsiradimas siejamas su viduramžių bažnyčiomis, kuomet popiežiai į garbingas bažnyčios pozicijas paskirdavo savo giminaičius. Pavyzdžiui, popiežius Kalikstas III, priklausantis Borgia šeimai, tapęs popiežiumi paskyrė du savo sūnėnus kardinolais.[1]

Šiandieninėje visuomenėje nepotizmas reiškiasi įvairiai: ne tik artimųjų įdarbinimu, bet ir paaukštinimu pareigose, atlyginimo didinimu ar darbo sąlygų gerinimu, atsižvelgiant ne į pasiekimus ar kompetenciją, bet į giminystės ar kitus ryšius. Egzistuoja ir vadinamasis latentinis nepotizmas, kai tarnyboje esantys asmenys rūpinasi savo artimųjų, pažįstamų darbo padėtimi nebūtinai toje pačioje institucijoje, kurioje patys dirba.

Tarabilda       2016-06-1 9:41

Jau begalės dalykų ir klausimų buvo pateikta nesisteminėje žiniasklaidoje ir šiame portale, kurių nei tamsta, nei konservatoriai, nei jūsų glorifikuojama matrioška nenori matyti ir į klausimus atsakinėti. Indukcijos laikas baigėsi. Žlungant valstybei, ateina laikas apibendrinti. Prašote įrodymų. Geriausias įrodymas - sufalsifikuota jūsų Prezidentės biografija. Kodėl sąžiningos Bilotaitės nenori atsakyti į delikatų klausimą apie JAV tarnybų duotas 24 valandas Lietuvos URMUI patraukti iš Lietuvos ambasados JAV Dalią Grybauskaitę?
Gal pati Bilotaitė ir nėra politinė šiukšė, bet politinių šiukšlių sąvartyne ir vartojimui dar tinkantys objektai tampa šiukšlėmis.

Pikasas stasiui       2016-06-1 9:38

Eilę metų naudojau “neokomunistų” terminą, kuris labai įsiutindavo tą publiką. Manau, kad Agnės Bilotaitės, kaip jaunos politikės, galimybės buvo šiek tiek ribotos. Jai teko dirbti komandoje. Nepastebėjau jos pastangose kokių tai ryškesnių trūkumų. Tai, kad ji Tarabildos buvo eilinį kartą paniekinta - įprasta panašių komentatorių taktika. Įrodymų štilius, o pagieža didžiulė...

stasys       2016-06-1 9:24

Pikasai,..Tarabildos komentaras Jums tik parodo ta vidaus virtuve , kuria vadinate kairiąją ..ar ji iš tikro kairė ar tik sena komunistinė , tai aš linkstu matyti kad tai pastaroji ..ir apie jokia kaire čia neina kalba .  Viena kai žmonės gina tam tikras vertybes ir kita kai jomis tik spekuliuoja . Jei Tarabildai užtenka jėgos Puteikį statyti su visais į viena greta ,.. tai parodo koks su segmentuotas tas ,..jos pasaulėlis (be abidos) . Visuomenininkai ar bent tie kurie linkę tokiais vadintis , turi turėti labai plačius ir skirtingus įvairiu nuomonių „aruodus“ priešingu atveju tai tik Tado Blindos kuopelė. Gal Lietuvos politika kada nors ir bus tokia kairė dešinė ,.bet nevertinti praeities uždangos dūmų butu klaidinga . Bilotaitė kaip jaunas politikas nesunkiai ras sau palaikymo iba Lietuvoje ,..vis dar dominuoja ta sena , jau gerokai panešiota politinė liemenė kurios paskutiniu metu niekas nenori vilktis ..bet tenka ,..nes nuogas ir yra nuogas .Išeitis jaunimas ..kuris vis dar pilnas optimizmo kažką čia veikti .O tas darbu sąrašas Bilotaitės ...na turiu apie ji ir savo nuomone .smile Jei bus įdomu galėsiu įdėti .smile

Pikasas Tarabildai       2016-06-1 9:18

Priskirdamas A.Bilotaitę “politinėms šįiukšlėms”, politinę dešinę vadindamas - “sukčių gauja”  bei kalbėdamas apie kažkokius “falsifikatus” elgiatės neadekvačiai. Juk tokius epitetus ar vertinimus dera pagrįsti įrodymais. Tai kur jie? Jei nieko tokio nepateikiate, tai gal verta į save iš šalies pažvelgti. Siūlau pabandyti…

Tarabilda Pikasui       2016-06-1 8:51

Prieš rinkimus viešojoje erdvėje “vaikšto” gausybė tobulų vizijų, kaip valstybėje reikia tvarkytis. Atrodytų, kad koks rašeivų uabas tiesiog juos kepa ir pardavinėja visokioms Bilotaitėms, Puteikiams, komunistėliams ir visokiom kitom politinėm šiukšlėms. Tos rinkimams skirtos paklodės nieko bendra su tikrove neturi, nes po rinkimų keliauja į popieriaus perdirbimo fabrikus gaminti popieriui kitiems falsifikatams rašyti.
Tegul Bilotaitė pirma sukariauja su nepotizmu ir korupcija savo partijos viduje, kurią pats be jokios gėdos, atvangos ir abejonės tiražuoji, tuomet gal į tavo Bilotaitės padėjėjų sukurptas rašliavas imsim žiūrėti kiek rimtėliau. Kol to nebus, vertinti net nėra ko. Pliurpalai ir tiek, kaip ir tamstos postringavimai apie sukčių gaują kaip apie kažkokią politinę dešinę.

Pikasas       2016-06-1 7:54

Galima bandyti kritikuoti A.Bilotaitės siūlymus ar dar ką sugalvoti, tačiau kam taip beviltiškai panikuoti dėl besikeičiančios situacijos Lietuvos politinėje erdvėje. Jei kai kas įžvelgia tragediją tame, kad TS lKD gali gauti didžiausią palaikymą Seimo rinkimuose, tai gal tai dar ne pasaulio pabaiga. Tikėtina, kad kairieji ir toliau įtakos žiniasklaidą, jau turi pasiruošę atsarginį variantą kuo galėtų pateisti TT ir DP partijas savo senais bendražygiais “valstiečiais - žaliaisiais”. Nors oponentai labai ryškiai atsiskleidė, kaip čia vienas išsireiškė “išsirengė nuogai”, tačiau nesant argumentų jie manęs neįtikino. Pasilieku prie savo nuomonės. PRIMENU JĄ:
Esu tikras, kad šiame leidinyje niekas iš esmės net nepabandys sukritikuoti Agnės Bilotaitės pateiktų pasiūlymų. Ir tuo pačiu esu įsitikinęs, kad dar kartą bus visaip apšnerkšta TS LKD politikės iniciatyva. Leidinio komentarų puslapiai tiesiog tvoskia neapykanta visiems kas bent kiek palaiko Lietuvos politinę dešinę. Prie jų jau priskiriama ir prezidentė, kuri gerokai nuvylė kairiąsias jėgas, kurios gal tikėjosi rasti atramą šiame poste, t.y. užviršuoti valdžios piramidę. Kai tokios viltys sužlugo, pasipylė kaltinimai apie jos tolimą praeitį. Geriau žiūrėkime ką ji daro būdama savo poste. Per dvi kadencijas galėčiau išvardinti tik kelis abejotinus sprendimus ir nei vieno kur būtų galima įžvelgti piktybišką ryškesnį kenkimą Lietuvos interesams. Į naujus Seimo rinkimus TS LKD partija ateina su gerokai atsijauninusia komanda. Agnė Bilotaitė - viena iš jos narių, padoriai pasirodžiusi savo veikla pastaraisiais metais. Gal jos užsibrėžti tikslai neaprėpdavo plačių horizontų, bet ko imdavosi stengdavosi padaryti viską iki prasmingos pabaigos. Ir jai tai padaryti dažnai pavykdavo. Jos čia pateikti pasiūlymai yra prasmingi ir, manau, kad juos verta įgyvendinti. Lietuvos visuomenei atsiras galimybė atsitiesti po visokių korupcinių skandalų virtinės.

stasys        2016-06-1 7:47

Pikasui ..Jūsų pirmas komentaras buvo pranašiškas , paradoksas bet ta terpe komentatorių lengva nuspėti . Jūsų kantrybė Jūsų turtas , nešvaistykite jos taip atsainiai tiems kam to nereikia .Valdžios boikotas kaip ir kitos tinginio priemonės nieko nekuria , o tik pataikauja tai būsenai kuria Lietuvoje ir matome. Perdėti lūkesčiai tampa gera preke prekiauti ir didinti jų materialine kaina ..Jei LIDLas pagal pirmu skelbiamu kainu sąrašus.. gal ir apmažins kai kuriu Europeizacijos aukų lengvos naudos apetitus ,..su politiniais bus daug sunkiau .Rinka pati apsivalo nuo bereikalingu ja ribojančiu ir iškreipiančiu veiksniu ,..o politikai reikia visos visuomenės pastangų ..todėl vykstantis procesai valstybėje mano butu vertinami kaip teigiami ,tai skatina apsivalyti nuo senu įpročiu ir neigiamai nes tokiu progų neišnaudoja ta pati aktyvi visuomenė .Įtūžis rodo bejėgiste ką nors keisti esamoje situacijoje.

Romas       2016-06-1 7:05

Šita mergužėlė apie moralę kalbėti neturi jokios moralinės teisės,kuriai užtenka 12 sekunďžių vaizdinės medžegos,kad pasiūstų savo kolegę,paskui jos nužudytą brolį į areštinę. Klausimas, ar apsigynė Kusaitė būdama areštinėje,kai ją kankino ir vertė prisiimti nepadarytų nusikaltimus,neapsigynė,taip būtų ir su Venskiene jai būtų uždarę į kamerą.

Tarabildai ne Al-as       2016-06-1 6:53

Al-o klausimai labai tikroviški, šiuolaikiški, demokratiški ir niekuom nekvepiantis išskyrius žodžio laisve. O operatyvinės tarnybos yra vieno lizdo su, anot tavęs, Matrioškos ir patriarxso. Susidomės operatyvininkai teks matrioškai ir patriarxsui atsakyti į tuos Al-o klausimus ne tik operatyvininkams bet ir visai LIetuvai.

Tarabilda Al.ui       2016-06-1 0:06

Na ir užpylei veidmainius klausimuxais. Ne šie į juos, o pati Matrioška atsakyti turėtų vienoje spaudos konferencijoje su patriarchu. Ale pasakyk man kvailam, kaip tu tuos klausimus suderinsi su matrioškiniais filtrais prieš kelias dienas iki konferencijos. Kiek iš jų bus Ulbinaičių cenzūros pripažinti tinkamais klausti?  Manau - nė vieno, o tamsta rimtai susidomėtų operatyvinės tarnybos. Pats juk nesi iš dangaus nukritęs ir užuodi, kuo tokie klausinėjimai kvepia ir kaip gali būti byloje apipavidalinti.

Al.       2016-05-31 23:38

Bilotaitės pasiūlymai, ar tiksliau - pageidavimai, manau, neveiks jei saugumas,teismai ir visuomeninis transliuotojas liks užvaldyti čekistų.
Korupcija gali pasireikšti nebūtinai tik tiesioginiu pinigų pasisavinimu. Ar tai,kad Vyriausiai rinkimų komisijai ketvirtį amžiaus vadovauja prieštaringos reputacijos darbuotojas,nėra korupcija? Tai,kad prezidentė atsakingoms pareigoms skiria žmones,neturinčius tautoje pasitikėjimo,nėra korupcija? Tai,kad valdžia blokuoja teisėtus tautos bandymus surengti konstitucijos garantuotą referendumą, nors patys nekonstituciškai pratęstu referendumu mus įrašė į Europos sąjungą, o paskui vykdė jos antikonstitucinius reikalavimus,nėra korupcija? Kasgalėtų paneigti,kad milžiniškais finansiniais srautais pasinaudojo Lietuvos suvereniteto naikintojai. Kas buvo suinteresuotas tuo,kad šalį paliktų trečdalis tautos.Kas sudarė tautai neįmanomas sąlygas,o pats iš to uždirbo? - ar tai nėra korupcija? Ir jei tai buvo padaryta sąmoningai,tai kaip reikėtų tokią veiklą pavadinti?
Pikaso klausimai Garliavos byloje buvo drąsūs ir sąžiningi, bet po bylos su Terlecku Pikasas atrodo lyg būtų pakeistas. Pikasai, užduokit savo ginamiesiems senus klausimus apie Garliavos ir Pociūno bylas - pažiūrėsim ar liksite patenkintas atsakymais.

Įsivaizduoju       2016-05-31 23:08

Pirmasis pabrolys veselijoje - Pikasius su pirmąja pamerge Vilija Abramikiene iš Abraomo giminės.

Stirna       2016-05-31 22:37
Mutantai       2016-05-31 22:28

Apsiriję valdžios lovyje kregždutės virto nusipenėjusiais pingvinais.
Nebepaskrenda, bet jau užtat kad šika- kaip begemotai!

smagu       2016-05-31 21:42

na,išrengėt,gerbiami komentatoriai, nuogai tuos TSKP-istus, oi, atsiprašau TS-LKD-istus.
Bylotaitė klausia,“ar jau pasiektas dugnas?” Kol sodyba yra gyvenama,tai joje lizdus suka ir peri vaikus kregždutės.Bet jei sodybą žmonės apleidžia,tai ir kregždės jon nebesugrįžta.
Kol Lietuvoj bus nors vienas gyvas Lietuvis, tol ir koncervatnykų kregždės toliau kakos ant galvos savo"dimokratyjas”.Todėl reikėtų nelaukti ir kaip nors nuo tų besidergiančių /paukščiukų/,mėgstančių nezabudkas, atsikratyti.

ji nepavargo?       2016-05-31 21:23

Bent kelis šimtmečius žmonija žino patį beprasmiškiausią šūkį-greičiau ir geriau.

mielam piršliui       2016-05-31 20:22

Nežadu tamstos karti, bet norėtūsi pastebėti, jog geriausi karaliai ne tie kur pagal poierius kilmingi.
Kaip veisliniai šunys.
Ne, tikri karaliai buvo ir yra tie kurie yra kilnūs. Garbingi.
Ėgi gabriuks ir jo gobši pagyrūnė boba nėra nei kilnūs nei garbingi.
Moraline prasme tiedu yra eiliniai prasčiokai. Prakutę ubagai.
Na o dėl bilotaitės ugninių triūbų nieko negaliu pasakyti.
Netikrinau. Gal ir be voratinklių.
Ale karštų mergiščių pilna ir aplink stotį.
Taigi be tempetatūros triūbose ir įgimtų apvalumų, deja jokių privalumų nesimato.
Negali sakyt, kad merga yra durna. Protelio ratukai sukasi gerai, konjuktūrai uoslę turi.
Gudri, sunku būtų paneigti.
Bet gudrių politikoje pas mus daug.
Kilnių, sąžiningų ir išmintingų nėra.
Suprantu, kad tamstos pasiūlymas yra tik ironija gerų carų besiilgintiem.
Bėda tame, jog diduma ironiją priima už gryną pinigą.

Už karalių Gabrielių ir karalienę Agnę       2016-05-31 20:05

Tas archangeliukas - tipiškas briuselinis kopūstėlis senelio šiltnamyje augintas Briusely, o žmonikė Austėja (jo mokytoja, mokinuką (su ateitim) susivysčiusi - genderistė. Ir kaip seneliui nekilo minčių pasibylinėti dėl nepilnamečio anūkėlio ir mokytojos švelnių santykių. Yra tokių nuogirdų, kad sandoris buvo naudingas abiems pusėms.
Vaikas buvo visai, nesusigaudė, kas vyksta. Bet dabar jau lyg ir laikas būtų iš podkablučniko Gabriuko tapti Gabrielium ir pasielgti taip kaip širdis liepia. Vardan tos abu turėtų suprasti ir pasiryžti kaip širdis liepia. Jei atkurtume karalystę, o tai galėtų išgelbėti Lietuvą, kas geriausiai tiktų į karalius? Matrioška bergždžia, o Habsburgų tolimos eilės pusbroliai Landsbergai į sostą visai tiktų. Aišku, jei sumaišytų kraują su Žemaičių kunigaikščiais Bilotais. Jei iki rinkimų abu apsispręstų ir gautų patriarcho palaiminimą, pasižadu, balsuočiau už konservus.

anúkėlio austėja       2016-05-31 19:26

taip, taip esame būtent tie ir tokie kurie gali pasiūlyti priemonių kaip lobti melžiant valstybę.
balsuokit už gabriuką ir visas jo bilotaites nes mums žiauriai reikia plėsti karališkų mokyklų bizniuką.
kai gabriukas laimės rinkimus, pasakysiu kad lieptų kiekvienai valstybinei įmonei pastatyti ir įrengti man po privat mokyklą.

Glamour politic       2016-05-31 18:38

Gerų koncervų nebūna. Nešviežias yra nešviežias.
Kad ir kokia spalvinga bilotaitės etiketė, bet po gražiu įpakavimu yra banaliai aštrūs ir lenkti į dave nageliai.
Partinė kubilo aktyvistė ne šiaip sau dar būdama piemenė pateko į partijos viršūnę. Tam reikėjo rodytin eeilinį uolumą ir ištikimybę vadams. Ir ką? O gi tą, kad jauna merga jau pasistatė nuosavą namą ir gyvena visko pertekusi.
Ar kitos eilinės bendraamžės lietuvaitės turi tokias galimybes?
Normalios ir doros ne. Tik barakudos ir elitinės “paprastutės”. Iškalbinga paralelė.

Gero vakarojus       2016-05-31 18:09

Purą patraukė ar išleido atostogų, tai pavaduot pasiuntė seną vilką Picasą. Puras sakydavo “Ramybė jums”, o Picasas “Gero vakaro” linki. Abu labai mandagūs, išauklėti, vienas raštingas, kitas mažiau. Staska dar su Raigerdu išnyra, kai apie Matriošką kalba pasisuka, - žodžiu, kontora dirba.

Pikasas to 17:21       2016-05-31 17:59

Esu visiškai nuoširdus. Būtent todėl nesutikau bandyti save politikoje, kur kartais tenka naudoti kompromisus. oriu būti laisvas ir tokiu save jaučiu. Visiems gero vakaro.

Pikasiau       2016-05-31 17:21

Mes gerai žinome, kad esi tikras konservas. Gaila, kad ne tamsta Gabriuko vietoj. Bet kunigas būtųm neblogas parapiječiams makaronus kabinti.

Pikasas to 16:20       2016-05-31 16:55

Kas esate, “gudruti”? Net “niko” nesugebate parodyti. Ko varžotės? Jei norite mane įžeisti, tai apsirinkate. “Spamams” rimtesnio dėmesio neskiriu. Mane šiek tiek liūdina tik tai, kad nematau rimtų oponentų komentarų. Pasimaivyti daug kas gudrus, o kur mintys vertos dėmesio. Sachara…

Dočys       2016-05-31 16:32

A ha, žinią pasiunčiau Gabriukui, tai sakau, reikia, kad sužinotų ir Agnė. Va tokia žinutė: “Ale man gera mintis dabar galvon toptelėjo. O kas būtų jei Lietuva paprašytų Royal vestuvių iš koncervų, kad leistų suvinčiavoti Gabriuką su Bilotaite, kuri tiesiog fiziškai turėtų nekęsti Austėjos dėl įtartino verslo su politinės korupcijos kvapeliu. Konservatorių reputacija, galima būtų sakyti, vaidilutės Bilotaitės rankose.”
Pikasai, perduok idėją saviškiams. Dykai perleidžiu.

Slavinskui       2016-05-31 16:20

įkyrus spaminimas yra taip pat tik viena iš chamizmo formų.
nesvarbu kad užtepta storu mandagybių makijažo sluoksniu
tipiškas trolinimo metodas.
tamsta užsispyrusiai apsimeti buku, “nesuprantančiu”, kad čia ne toks formatas, ne ta vieta kur būtų kam nors įdomi tavo kumyrė koncerva.
čia yra alternatyvių režimui, oponuojančių nuomonių portalas, ne režimo šulų propagavimo.
tokių vietų kitur praktiškai nėra, o tu kaip kiaulė lipi mums su savo sisteminiu mėšlu ant galvų.
esi tikras skeltanagis.

Dočys       2016-05-31 15:46

Bilotaitę stebiu nuo seno. Esu matęs ir iš arti. Ir ką galiu pasakyti? Yra kažkas joje tokio, na tokio…Ką konsevatorių sudžiūvęs mėšlas užcementavęs. O jei tuos šarvų blynus numuštum, tai Bilotaitė... oj, ugnis ir varinės triūbos.

Pikasas to 15:03       2016-05-31 15:29

Jūsų chamizmas dar kartą atskleidžia “oponento” mentalitetą. Betgi tai - visiška nesėkmė. Negi to nepajėgiate suprasti? PRIMINSIU PRAŠYMUS:

1.  “išties     2016-05-31 12:47
iš tiesų,  kiek ir kokių įstatymų ir įstatymų pakeitimų užregistravo Bilotaitė ir kiek jų priimta? Kas žinot?

2. Kas žino     2016-05-31 12:34
Parašykite Bilotaitės “nuo[pelnus” seime.

Kai priminiau ką veikė A.Bilotaitė Seime, tai vėl negerai? Nujaučiu, kodėl negerai… Smegenys nei prie ko. Moralės nuostatos - prie to paties…

propagandonui spamintojui       2016-05-31 15:03

niekas tavęs neprašė už mus nuspręsti jog koncerviniai kubiloidai yra gėris.
atvirkščiai - dauguma manome jog tavo numylėti koncervatnykai yra viena iš režimą sudarančių kriminalinių gaujų.
ir tik ne tau pikasiau aiškinti mums apie mūsų smegenis.
savomis pirma pasirūpink.
jos akivaizdžiai pažeistos koncervantų.

Pikasas "nykštukų Adminui"       2016-05-31 14:40

Nemanau, kad jūs žinote žodžio “propaganda” tikrąją reikšmę. Propaguoti galimą ir blogį ir gėrį. Galiu netgi teigti, kad visi mano komentarai tam tikra prasme propaguojantys teisingumo ir tiesos paieškas. Jei jūsų smegenys yra persisotinusios sovietinės propagandos, tai vargu ar kas jas sugebės išplauti. Gyvename laisvoje šalyje, tad savo diktatoriškus pasvaičiojimus galite pasilikti sau. Man jie neįdomūs.

Pikasas       2016-05-31 14:30

Jokioje istorijoje nebuvau vargšelis, nes visada analizuodavau turimus faktus pagal savo sąžinę. Su ja pyktis tikrai nenorėjau. Kokia partija jums mirė ar kokia gimė - jūsų asmeninio apsisprendimo reikalas. Niekad per 14 aktyvaus komentavimo metų nesu raginęs balsuoti už kurią nors partiją ar atskirą kandidatą. Tai man netrukdė vertinti politinę situaciją ir jos veikėjus pagal jų atliktus vienokius ar kitokius darbus bei įvairią pastebimą veiklą. Nors profesoriui V.Landsbergiui jau 83 metai, bet jis vis dar aktyvus viešoje politinėje raiškoje. Geros dienos.

nykštukų Adminui       2016-05-31 14:00

Nuomonė, kad ir kokia yra nuomonė.
Tačiau copy/paste metodu tiražuojamų propagandinių straipsnių paklodės tikrai nėra nuomonės.
Propaganda yr tik propaganda.
Pono Slavinsko- “Pikaso” tiražuojami propagandiniai tekstai daugeliui šio portalo skaitytojų yra nepriimtini, nes čia renkasi piliečiai kurie nori atsikvėpti nuo viešąsias erdves perpildžiusios režimo klanus atstovaujančios “žiniasklaidos” tendencingo turinio.
Mes Jūsų skaitytojai turime lūkesčių bent ČIA nesusidurti su įkyriu smegenų plovimu.
Propagandos “spamas” trukdo skaityti komentarus, įneša destrukciją į diskusijas, iškreipia nuomonių erdvę.
Maloniai primename Tamstai, Jūsų deklaruojamą galimybę šalinti propagandinius"komentarus”.
Būtume labai dėkingi, jeigu kaip nors, bent dalinai parodytumėte propagandos spamintojams, jog tai ne ta vieta kur jie turi neribotas laisves šiukšlinti.
Iš anksto ačiū.

VaidasVDS       2016-05-31 13:49

Pikasai,
vargšeli, na kiek galima “skalbti” tai, ko negalima išskalbti. Man konservatorių partija mirė po jos laikysenos Garliavos įvykių bylose. Ypač akivaizdžiai partija parodė savo veidą garsiajame balsavime dėl 12 sekundžių. Aišku galima apsimetinėti, kad turi pasitikėti teisėsauga, valstybe, kokiais nors autoritetais (beje, net į Landsbergio autoritetą tai partijai toje istorijoje bent kurį laiką buvo nusispjaut, vėliau ir senelis nutilo…), bet tai yra tik saviapgaulė ir šalinimasis nuo savos atsakomybės. Jėzus yra pasakęs “tas, kuris yra patikimas mažame reikale, taip pat tikrai bus patikimas ir dideliame reikale, tuo tarpu tas, kuris yra neteisingas mažame reikale, taip pat tikrai bus neteisingas ir dideliame reikale.” 
O Garliavos įvykiai tikrai nebuvo mažas koks nors reikaliukas, bet tai buvo ypatingas įvykis Lietuvos teisėsaugos istorijoje. Ir šie įvykiai dar toli gražu nėra pasibaigę...
Tik nerašyk apie savo pastangas šioje byloje, jos visiems yra žinomos ir bent už tai tave galima buvo pagirti, bet negalima pagirti, kad tu toliau palaikai tuos, kurie, anot ir tavęs, neteisingai žvelgė į šią istoriją.

Pikasas. A.Bilotaitė. Kraujo skandalas.       2016-05-31 13:26

Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininko pavaduotoja parlamentarė Agnė Bilotaitė mano, kad pasitvirtinus faktams dėl nekokybiško kraujo, atsakomybę turi prisiimti ne tik Nacionalinis kraujo centras, bet ir Sveikatos apsaugos ministerijos valdininkai.

Po viešumon iškilusio skandalo dėl VšĮ „Nacionalinio kraujo centro” gaminamų kraujo komponentų kokybės, sveikatos apsaugos ministras sudarė komisiją, kurią įpareigojo išsiaiškinti situaciją ir patikrinti gydymo įstaigoms tiekiamų kraujo komponentų kokybę.

Ministerijos prašymu kraujo centrai turėjo patys atrinkti ir pristatyti savo gaminamus kraujo komponentus sveikatos apsaugos ministro sudarytai komisijai, kuri organizavo kraujo komponentų kokybės tyrimą Santariškių klinikų Laboratorinės diagnostikos centre. Pasak A. Bilotaitės, visi kraujo mėginiai, pateikti ištyrimui, buvo pagaminti jau po viešumon iškilusio skandalo. Visų įstaigų jų atrinkti kraujo komponentai atitiko visus sveikatos apsaugos ministro įsakymu nustatytas normas.

Sveikatos apsaugos komisija pakartotinai ištyrė ir iki skandalo Nacionalinio kraujo centro pagaminto kraujo komponentų kokybę. Seimo narės A. Bilotaitės teigimu, Santariškių klinikų Laboratorinės diagnostikos centre atlikti pakartotiniai laboratoriniai tyrimai dar kartą patvirtino, kad gydymo įstaigoms buvo pateikti ir nekokybiški kraujo produktai.

„Reikia pabrėžti, kad gydytojų paviešinti faktai dėl nekokybiško kraujo buvo dar kartą patvirtinti laboratorijoje dalyvaujant visoms suinteresuotoms pusėms. Atsakomybę turi prisiimti ne tik Nacionalinis kraujo centras, bet ir Sveikatos apsaugos ministerijos valdininkai, kurie iki šiol neužtikrina sisteminės objektyvios kraujo komponentų kokybės kontrolės”, - teigė Antikorupcijos komisijos pirmininko pavaduotoja, ministerijos sudarytos komisijos narė A. Bilotaitė.

Pasak Seimo narės, šiuo metu belieka pasikliauti tik įstaigų vadovų ir valdininkų sąžine, kurie gamina ir patys tikrina kraujo komponentus.

Po skandalo pagamintų kraujo komponentų kokybės kontrolei pretenzijų neturėjo nė viena tikrinama įstaiga.

„Tačiau iki viešumon iškeltų pretenzijų pagamintų kraujo komponentų kokybės pakartotinis tikrinimas užtruko, nes Nacionalinio kraujo centro atstovė Laima Stonienė pradžioje nenorėjo leisti gadinti kraujo maišelių, vėliau kraujo komponentai buvo tikrinami skirtingomis metodikomis. Nors sveikatos apsaugos ministro įsakymu sudarytoje komisijoje turėjo dalyvauti ir Seimo Sveikatos reikalų komiteto atstovai, jų šis klausimas nesudomino ir į komisijos posėdį jie neatvyko. Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos specialistai, kurie, pasak Sveikatos apsaugos ministerijos atstovės A. Naujokaitės, turėtų galimybę patys tikrinti kraujo komponentų kokybę laboratorijoje, į komisiją buvo neįtraukti”, - sako A. Bilotaitė.

Pikasas dėl A.Bilotaitės darbo Seime       2016-05-31 13:10


Šešėlinės vyriausybės ministrės Agnės Bilotaitės galvos skausmas – korupcijos proveržiai

  Politika

- 2014-01-07


Jolanta TAMAŠAUSKIENĖ

,,Niekada negaliu pasiduoti ir sustoti pusiaukelėje“, – tokį didelį ryžtą Seimo narė konservatorė Agnė BILOTAITĖ, aktyvi kovotoja su korupcija, paveldėjo iš tėvų, o jaunatviškos energijos ji semiasi iš jūros, nuo kurios ir dirbdama Vilniuje sugeba nenutolti.

Pati Agnė įsitikinusi, kad sėkmę Seime lemia ne jos jaunatviškas žavesys ir netgi ne energija, o sunkus ir atkaklus darbas. Šios dienos parlamentarės galvos skausmas –  korupcijos proveržiai, regioninė atskirtis, neišnaudotos jaunimo galimybės, neteisėtai privatizuotos Lietuvos paežerės ir – daugybė įstatymų, kuriuos norėtųsi taisyti…

Esate Seimo Antikorupcijos komisijos narė, vadovaujate parlamentinei grupei ,,Už Lietuvą be korupcijos“: kokias problemas pavyko išjudinti, kad korupcijos sumažėtų?

Tarp svarbiausių išskirčiau Valstybės tarnybos, Baudžiamojo kodekso, Politinių partijų finansavimo ir kontrolės, Viešųjų pirkimų įstatymų, Valstybės tarnautojų elgesio kodekso pataisas, kuriomis griežtinama atsakomybė už korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas bei siekiama užtikrinti skaidrų ir efektyvų valstybės lėšų ir turto panaudojimą.

Mano iniciatyva pradėtas ne vienas tyrimas, kurio medžiaga vėliau perduota teisėsaugos institucijoms. Iš tokių norėčiau išskirti kraujo donorystės ir FNTT vadovų atleidimo istorijas. Atskleistos korupcijos apraiškos sveikatos apsaugos srityje, atsirado donorų kraujo kokybės kontrolė, nuolat vyksta neplaniniai patikrinimai, kurių iki tol nebuvo, o tai leisdavo savivaliauti kai kuriems kraujo centrams. Užėmėme principinę ir teisingą poziciją dėl V. Giržado bei V. Gailiaus neteisėto atleidimo.

Kiek įstatymų pataisų pasiūlėte Seimui ir kaip jas sutiko parlamentarai? Kokiais pakeitimais ypač verta pasidžiaugti?
,,Galų gale įsitikinau – gyvenime ko nors gali pasiekti tik sunkiai dirbdamas“, – pastebėjo Agnė Bilotaitė.

Šiuo metu esu viena ar su kolegomis pateikusi 16 teisės aktų projektų vien per šią Seimo kadenciją. Per praėjusią buvo pateikta dar 46. Tiek praėjusią kadenciją, esant daugumoje, tiek ir dabar, būnant opozicijoje, didesnė dalis projektų sulaukia palaikymo.

Šią kadenciją ypač džiugina Seimo kol kas palaikomas prekybos alkoholinių gėrimų pakaitalais (odekolonu ir panašiai) draudimas – tai buvo stebėtinai didelio masto problema tiesiai prieš mūsų akis, o dabar (lapkričio mėn. – red.) iki jos išsprendimo likęs vienas paskutinis balsavimas.

Taip pat sistemingai kovai su korupcija itin svarbiu laikau Seimo palaikytą siūlymą įvesti privalomą savivaldybių antikorupcijos komisijų sudarymo tvarką ir darbo principus.

Kita vertus, būna ir apmaudžių nesėkmių, kaip kad rudens viduryje atmestas tarnautojų materialinės atsakomybės įstatymas.

Pikasas dėl "Mažeikių naftos"       2016-05-31 13:04

” Mažeikių nafta”, kaip visiškai bankrutuojanti įmonė, buvo išgelbėta Lietuvai , kaip jau minėjau Lietuvai, būtent TS(LK) – LKDP koalicijos pastangomis. Kurie Rytų Europoje pardavė savo panašaus profilio įmones Rusijos gigantams už menkavertį nieką ar vieną rublį, dabar stebi į tą metalo laužą ir negali atsistebėti, kokie jie kvaili buvo. Lietuvos socedemai buvo pasišovę parduoti Rusijos kokiai nors įmonei, kuri turi naftą, už vieną litą. Ir jei jie būtų buvę valdžios koalicijoje , tai gal taip būtų ir padarę, o paskui dar ir be gauto “otkato” ir valstybinio apdovanojimo užsiprašę. Beje, AMB, atsisakęs kontrolinio ” MN” akcijų paketo buvo gan sudėtingoje situacijoje. Mažeikių naftą” galėjo Rusija net konfiskuoti, nes “Jukos” nemokėjo atitinkamų mokesčių. Nebūtų lengva tarptautiniuose teismuose Lietuvai bylinėtis. PKN Orlen, galima sakyti, iš duobės situaciją ištraukė.

Tiesa, politiškai tas sprendimas buvo pražūtingas TS(LK), nes ji nesugebėjo apsiginti nuo socdemų vadovaujamos purvasklaidos. Galėjo tokį antpuolį nujausti TS(LK) LKDP koalicija. Gal ir nujautė, tačiau pasielgė taip, kaip Lietuvai ekonomiškai būtų žymiai geriau.

Jūs gal iš tų, kurie nuolat kalė į rinkėjų galvas, kad ” konservai “MN” amerikonams padovanojo ir dar primokėjo” . Amerikonai, parduodami savo dalį ” Jukos” bendrovei, už akcijas uždirbo 10 mln dolerių ir tai kažin ar padengė valiutos infliacijos nuostolius. Kiek AMB vyriasybė gavo už akcijas iš ” Jukos” papildydama jas iki kontrolinio akcijų paketo tiksliai nežinau, bet Lenkijos PKN Orlen į Lietuvos biudžeto kasą atseikėjo 2, 5 mlrd litų, net nežiūrint “netyčia” kilusio gaisro įmonėje.

Beje, pasikolintos iš užsienio bankų sumos, skirtos ” MN” apyvartinėms lėšoms, jau yra gražintos berods su visais procentais, tad nei vienas valstybės litas neprarastas, o ” atrasti” milijardai, parduodant likusias akcijas. Paseno ” kontorinė” giesmelė beviltiškai. Patikėkit. Net socdemai jos nebeniūniuoja.

Lietuvos Vyriausybė turėjo kontrolinį ” Mažeikių akcijos” paketą, tol, kol jo neatsisakė AMB vyriausybė, parduodama akcijas ” JUKOS” bendrovei. Net ir už likutį (iki pasiliktų 10 proc.) G.Kirkilo Vyriausybė gavo iš Lenkų bendrovės PKN Orlen 2,5 mlrd litų. Sandėris manau, buvo geras ir lėšos atsidūrė valstybės kasoje. O gal jūs norėjote, kad milijardus Lietuva gautų ir akcijų lenkams neatiduotų: ) Taip versle nebūna. Beje, TS ir LKDP koalicinė valdžia nepardavė ” Willjams” bendrovei nei vienos Vyriausybės turėtos iki tol ” MN” akcijos. Buvo parduota tik opciono būdu gautos 30 proc. įmonės akcijų, įtraukiant ir Būtingės terminalą su nuo statybų išlikusia 300 mln litų skola. AMB Vyriausybė nieko nenuveikė, kad naftos žaliava tekėtų be pertrūkių, o jos turėtas kontrolinis akcijų paketas neštų normalų pelną Lietuvai. Manau, kad tai – nusikalstama veikla smirdintis neveiklumas.

Tarabilda       2016-05-31 12:57

Aplink Bilotaitės stringus sparną rėžė NSGK lūzeris Anušauskas, kuris turėtų daug žinoti, ko nežinome mes. Taigi, mergaitė nėra tokia, kuri be nuopelnų.

išties       2016-05-31 12:47

iš tiesų,  kiek ir kokių įstatymų ir įstatymų pakeitimų užregistravo Bilotaitė ir kiek jų priimta? Kas žinot?

Kas žino       2016-05-31 12:34

Parašykite Bilotaitės “nuo[pelnus” seime.

Ir Lansbergio darbeliai       2016-05-31 12:32

Jis sukūrė „skylėtą“ teisinę sistemą, įgalinančią:
- „Prichvatizuoti tautos turtą“  sukurant 100 milijardinę investicinių čekių aferą?
-  Perkelti žemę iš prastų plotų į brangias reprezentacines, apgrobiant savininkus ir praturtinant „elitą“  dar 20 milijardų litų, pats tapo milijonieriumi per žemės kilnojimą ir atsiimtą turtą (deklaruota19 milijonų)?
-  Parduodant savininkų teises į žemę kitam asmeniui, kas įgalino apgrobti žemės iki šiol dar nemažai savininkų neatgaunančių nei išlikusių namų, nei žemės, nei nuomos už juos, nei kompensacijos?
-  Ištraukė – išėmė iš neliečiamo „strateginių Lietuvos objektų“ sąrašo Mažeikių naftos gamyklą ir sukėlė grėsmę Lietuvos ekonominiam savarankiškumui?
- Jis veltui „pardavė“ Mažeikių-Butingės-Biržų naftos kompleksą per Bumgarnerį (JAV) Chodorkovskiui (Rusija) ir padarė Lietuvai 4 milijardų litų žalą?
_ Jis padovanojo Mažeikių naftą amerikoniškam Wiljamsui ir dar primokėjo.

Konservo Kubiliaus premjeravimo laikotarpiu       2016-05-31 12:24

Pats ponas Andrius būdamas premjeru nuveikė labai daug. „Vakaro žinios” sudarė svarbiausių jo darbų dešimtuką.
1) 2009-2012 m., kol šalį valdė gerb. Kubilius, iš Lietuvos emigravo 220 418 žmonių.
2) Valstybės skola per šį laiką išaugo nuo 17,37 mlrd. litų iki 46,58 mlrd. litų.
3) Bedarbių skaičius Lietuvoje padidėjo nuo 121,3 tūkst. iki 210,2 tūkst.
4) Mokesčių sistema per vieną naktį buvo sujaukta taip, kad kažin ar pats ponas Andrius viską suprato.
5) Senjorams buvo sumažintos pensijos. Atgauti prarastų pinigų pensininkai negali iki šiol.
6) Nusavindamas “sunkiu”  Lietuvai laikotarpiu A. Kubilius su vyr buhaltere Šimonyte surado milijonus lėšų “  konsultacijoms”.  Seimo laikinoji tyrimų komisija, vadovaujama A.Skardžiaus, nustatė, kad bendra Energetikos ministerijos ir jos kontroliuojamų įmonių įsigytų paslaugų (teisinių, konsultacinių, viešųjų ryšių ir mokymo) vertė 2009-2012 m. buvo apie 252 mln. Lt. Iš jų: teisinėms paslaugoms – 94,5 mln. Lt, konsultacinėms paslaugoms paslaugoms -  136,5 mln. Lt., mokymo paslaugoms -  11 mln. Lt., viešųjų ryšių paslaugoms – 10 mln. Lt.
7) Dirbantiesiems sumažėjo algos, o mokesčiai - padidėjo.
8) Lietuvoje bankrutavo 5434 įmonės.
9) Energetikos srityje taip ir nebuvo nutiesta jokia jungtis. Užtat ponas Andrius ilgai svajojo apie atominę elektrinę, kurios lietuviai nenor;jo.
10) Švietimo sistema suklestėjo taip, kad nuo 2009 m. buvo uždarytos 122 mokyklos.
11) Kultūros srityje labiausiai nuskambėjo tai, kad Vilnius buvo 2009 m. Europos kultūros sostinė. Skandalingai pagarsėjusi VEKS programa kainavo 208 mln. litų.
      Kiek dar pūnktų pridėsim kai konservai pateks į seimą?

Žygiais, o ne žodžiais mes Tėvynę mylim       2016-05-31 10:22

2003-05-20 telefoninio pokalbio tarp A.Janukonio ir L.Samuolio metu, L.Samuolis pasiūlė A.Janukoniui padėkoti A.Vidžiūnui už tai, kad pastarasis net iš Vilkaviškio atvažiavo nubalsuoti dėl Šilumos ūkio įstatymo. Į tai A.Janukonis atsakė: “ką čia dėkot? Žygiais, o ne žodžiais mes Tėvynę mylim” (Protokolas apie telekomunikacijų tinklais perduodamos informacijos slaptą kontrolę; Nr. S6-854s).

Pikasui       2016-05-31 10:14

“2002-09-27 telefoninio pokalbio metu A.Vidžiūnas pažadėjo A.Janukoniui suorganizuoti Šilumos tiekėjų asociacijos prezidento V.Stasiūno susitikimą su A.Kubiliumi, I.Degutiene, J.Razma, kad galbūt Razmos pozicija dėl Šilumos ūkio įstatymo “suminkštėtų”. Prieš tai kalbėdamas su V.Stasiūnu, A.Janukonis pasakė, kad su J.Razma asmeninių santykių jis neturi, tačiau turi gerų asmeninių santykių su jo kolegomis ir “pamėgins per šiuos rimtesnius žmones paspausti” (Protokolas apie telekomunikacijų tinklais perduodamos informacijos slaptą kontrolę; Nr. S6-792s). Iš karto po šio pokalbio A.Janukonis ir skambino A.Vidžiūnui, prašydamas suorganizuoti susitikimą tarp J.Razmos ir V.Stasiūno.”
***

Pikasas       2016-05-31 9:47

Arvydo Vidžiūno iškaulyta 25 tūkst. litų suma Jaunųjų konservatorių knygai spausdinimui paremti buvo oficialiai deklaruota parama. Jaučiate skirtumą? Apie šilumos įstatymo pataisų susiejimą jokių konkrečių įrodymų pateikta nebuvo… Bent jau man to neteko girdėti…

Bilotaitei       2016-05-31 9:28

Kad TS vadovaujamas žygis prieš korupciją bent atrodytų rimčiau, pirma pašalinkite iš partijos ir iš Seimo Arvydą Vidžiūną, maldavusį Janukonio paremti jaunuosius konservatorius konkrečia sumele mainais už Šilumos įstatymo pataisas. A, bet juk tai buvo seniai, dabar jau žengia politinėn arenon tie patys Rubikono remti jaunieji konservatoriai, kurie dabar jau bus nepakantūs korupcijai :(

Pikasi       2016-05-31 8:34

Iš kur tu atsiradai. Tu toks pat Pilypas iš kanapių kaip ir Bilotaitė, nes Bilotaitės gerų darbų dar nemačiau ir nematau. Jos darbai nusako jos partiškumą. Konservė yra konservė ir tuo viskas pasakyta.

Pikasas       2016-05-31 8:02

Esu tikras, kad šiame leidinyje niekas iš esmės net nepabandys sukritikuoti Agnės Bilotaitės pateiktų pasiūlymų. Ir tuo pačiu esu įsitikinęs, kad dar kartą bus visaip apšnerkšta TS LKD politikės iniciatyva. Leidinio komentarų puslapiai tiesiog tvoskia neapykanta visiems kas bent kiek palaiko Lietuvos politinę dešinę. Prie jų jau priskiriama ir prezidentė, kuri gerokai nuvylė kairiąsias jėgas, kurios gal tikėjosi rasti atramą šiame poste, t.y. užviršuoti valdžios piramidę. Kai tokios viltys sužlugo, pasipylė kaltinimai apie jos tolimą praeitį. Geriau žiūrėkime ką ji daro būdama savo poste. Per dvi kadencijas galėčiau išvardinti tik kelis abejotinus sprendimus ir nei vieno kur būtų galima įžvelgti piktybišką ryškesnį kenkimą Lietuvos interesams. Į naujus Seimo rinkimus TS LKD partija ateina su gerokai atsijauninusia komanda. Agnė Bilotaitė - viena iš jos narių, padoriai pasirodžiusi savo veikla pastaraisiais metais. Gal jos užsibrėžti tikslai neaprėpdavo plačių horizontų, bet ko imdavosi stengdavosi padaryti viską iki prasmingos pabaigos. Ir jai tai padaryti dažnai pavykdavo. Jos čia pateikti pasiūlymai yra prasmingi ir, manau, kad juos verta įgyvendinti. Lietuvos visuomenei atsiras galimybė atsitiesti po visokių korupcinių skandalų virtinės.

Ką ši durnė       2016-05-31 7:31

suokia, apie kažkokį pasitikėjimą konservams. Jūs pasitikėjimą išeikvojot per savo kadenciją, kai mažinot pensijas,kurių negražinot iki šiol, konservai prarado pasitikėjimą, kai buvo mažinamos išmokos mamoms su mažais vaikučiais, konservai prarado pasitikėjimą visiems laikams. Konservinė durnelė klausia, ar dar apskritai galima išbristi iš korupcijos ir valstybės grobstymo? Per tą laikotarpi kai valdė konservai jau kažin ar kas nors liko grobstyti, o va korupcija taip įklampino Lietuvą, kad nė viena vagių partija sėdinti ketvirtį amžiaus prie valdiško lovio ne tik ne sugebėjo išbristi iš korupcijos, o dar daugiau įklampino. Kokia partija daugiausiai korumpuota, tai konservų ir liberastų. Nėra jums jokio pasitikėjimo, jūsų vieta istorijos šukšlyne.

Bilotaitei       2016-05-31 7:14

Tai ko Bilotaite anksčiau nepasiūlei to plano?

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.