Nuo bačkos

Nuo bačkos: Žemdirbių kreipimosi į EK nepasirašiusi A. Maldeikienė: „Lietuvos ūkininkai yra finansuojami daugiau, nei kitos gyventojų grupės“

Tiesos.lt redakcija   2019 m. gruodžio 19 d. 17:37

41     

    

Nuo bačkos: Žemdirbių kreipimosi į EK nepasirašiusi A. Maldeikienė: „Lietuvos ūkininkai yra finansuojami daugiau, nei kitos gyventojų grupės“

Be komentarų

Šaltinis: agroeta.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tai kad       2019-12-27 12:59

žirmūniškiai ją įstūmė. Visą laiką guodėsi maža alga, todėl jiems jos pagailo ir dabar gauna gerą algą. Guoskitės ir jūs žirmūniškiams - padės.

rasa       2019-12-27 10:47

gerai,jos nuomone Lietuvos zemdirbiai yra labiau remiami,tai ko ta tulzinga boba nekelia kausimo,kodel kitu saliu zemdirbiams mokama daug daugiau negu Lietuvos,kodel ta nieko nesgebanti moteriskaite,ilindo i pelninga vieta ,prie gero lovio ir dabar apsivale isore,matomai dizaineriai nuprause,nes anksciau buvo geda i ta taukina moteriske ziureti.Jei jau nori tiesos ko ten uz musu pinigus sedi,tegul eina i koki kompleksa kiauliu serti,tada bent zinos is kur imami pinigai

stasys        2019-12-22 14:09

meska su lokiu abudu tokiu->stasiui 2019-12-21 18:31 ..pamiršote ko tėveliai Tamsta mokė .. ‘mokslo ant kupros nereiks nešioti’ .. o dabar spėkite koks išsilavinimas ‘bufetininkės’ ? smile)

meska su lokiu abudu tokiu->stasiui       2019-12-21 17:31

Janutiene lygiai tokio pat kalibro, kaip ir Maldeikiene. moka taip pat rekti ir visus kritikuoti. kas tamstai nepatinka? nesvarbu, kuri kuri dirba, abi viena kitos vertos. abieju indelis I Lietuvos poilitika yra nulinis, ar net minusinis. bet zirmunieciams tai tinka, kaip ir tamstai. jos abi yra Grazulio ir Sustausko lygio politikes, tik kad va vienai is ju pavyko net I ES parlamenta patekti, kas jai atvere galimybes skraidyti biznio klase, kur dabar turi galimybiu pasikivircyti su buvusiu krepsininku, wizzaire ar ryanaire tokiu galimybiu neturetu. bet kai europos parlamentas bilietus apmoka, galima ir pasijausti zvaigzde:):):)

Žirmūniškiai       2019-12-21 10:12

visad teisūs - tiesūs jų keleliai Maskolijon.

raskladuška       2019-12-20 23:06

Koncervų paduška?
Gal.
Nors greičiau - liberastų paklodė.

Ačiū Žirmūnų       2019-12-20 22:32

rinkėjams, padovanojusiems tokio aukšto lygio politikę. “Prosto super velikaja” ir svarbiausia, kad “podruška konservatorov”.

pindeikienė       2019-12-20 22:14

Chemoterapija ir klimaksas- bjaurus derinys. Veikia smegenis.

Netikejau kol savo ausimis neisgirdau       2019-12-20 20:52

Maldeikiene pareiske-aciu Dievui su sia salimi vis maziau turiu ka bendro..Aciu (kabutese) jos rinkejams.Vienas zodis-slykstu.

stasys        2019-12-20 20:27

Žirmūnams ..sulyginote buhetininke televizijos su ekonomikos mokslus dėstančia universitete . smile Matyt kumelės nuo ožkos irgi neatskirtumėte .

Žirmūnai       2019-12-20 17:30

aukštumoje, o dabar laukiame Janutienės iškilimo ir būsime visi laimingi, turėdami net dvi tokias iškilias damas politikoje. Ačiū žirmūniškiams, bravo! Lietuvaičiai, bravo, kad tokias iškeliate į politikos aukštumas, į europinį lygį.

Kis       2019-12-20 15:55

kas po to gali tvirtinti,kad siai moterelei stogas nevaziuoja.Geda ir tiek,kad tokius tumis tarp 11 esanciu.

ah1 yra juokdarys        2019-12-20 15:52

taip taip, ji viska panaikins, nes ji tai gali. juokingas esate ir tiek

ah1       2019-12-20 15:40

Maldeikiene, naikinkit NATO - nes NATO neįgalus dėl 5str., dar seimo narė R.J. demaskavo NATO neįgalumo dėl 5 str., stabdykit įmokas NATO, nes NATO negins dėl 5 str.,  šmokų NATO stabdymas dar vienas pajamų rezervas pensininkų pensijoms, mokytojų ir medikų atlyginimams padidinti.Tai va kiek tų rezervų demaskuota šiandien : sustabdymas dotacijų ūkininkmas, sustabdymas finansavimuo partijoms, sustabdymas NATO įmokų

ah1       2019-12-20 14:28

stabdykit dotacijas ūkininkams, dotacijoms skirtas lėšas išdalykit pensininkams, mokytojams, medikams.Štai jums dar vienas pajamų rezervas - dotacijų ūkininkams sustabdymas.

stasys        2019-12-20 13:53

ha ha ..dėl nuorodų ..lengviau kelio paklausti nei klaidžioti, taip kad jokio pikto kėslo .

ah1       2019-12-20 13:41

tik nuimkit dotacijas ūkininkams ir “dašus” kas buvo kolūkiai.

ah1       2019-12-20 13:38

gerą temą  europarlamentarė palietė nes dotacijos ūkininkams tai tik pasekmė žemės ūkio žemės plotų susmulkinimo į smulkius
ūkininkų žemės plotus ir neišvengiamai ši sistema žlugs anksčiau ar vėliau, vienokiu ar kitokiu būdu.

Mūsų mguščica       2019-12-20 13:24

tikra žirmūniškių pažiba. Žirmūnai didžiuojasi tokiu sėkmingu pasirinkimu, ura draugai! “Za nami Moskva, Lenin so svoim empiriokriticizmom(klizmom) i MGU - my pobedim, kak vsegda”! “Da i Paxius pamožėt - sposibo jiemu za ėto”.

ha ha stasiui       2019-12-20 12:49

pilna informacijos europos komisijos puslapyje,eurostat ir ivairiausiu straipsniu. googlas tam yra geriausias instrumentas:) kazkodel manau, kad tik norite numuilinti reikalaudamas irodymu, kuriu pilna pagooglinus jau pirmame ismetamos informacijos puslapyje:) bet tiek to- pvz zemiau.

A Common Agricultural Policy does not appear to result in a common absolute level of income for the average farm in different Member States. Belgium, Denmark, Germany, France, Luxembourg, the Netherlands and the UK stand out as having high farm incomes. Amongst the EU-N10 Member States, only in the Czech Republic, Estonia and Hungary do farm income indicators exceed or come close to the EU-27 average.

dar- nereiketu painioti socialines politikos ir zemEs ukio, cia siek tiek grybavimas i sona, ir tie argumentai yra naudojami tam, kad naujesnes ES salys negautu tiek, kiek senesnes. ES daugiametis biudzetas sudaromas kiek kitais principais. sutariama del jo dydzio (siuo metu EKomisijos pasiulytas 1.11 proc GNI, salys nares spaudzia, kad butu 1.0) ir proporciju tarp skirtingu politiku. Jeigu zemes ukiui bus sutarta suma X, ta suma X bus dalinama visoms 27 salims pagal tam tikras taisykles. jeigu Lietuva negaus proporcingai tiek kiek kitos ES salys, tiesiog tie bendrai zemes ukiui skirti pinigai bus padalinti kitoms. Jums tai tinka? man tai nelabai. nors teoriskai as nieko neprarandu, nes jokio ekonominio intereso zemes ukyje neturiu. bet man bent skauda sirdi del Lietuvos.

geros dienos:)

T0mas J.       2019-12-20 11:55

Girdėjau tokias kalbas kad būktai stojant į ES yra pasirašyta sutartis tarp Lietuvos ir Briuselio, jog Lietuvos ūkininkams už žemės ūkio veiklą išmokos augs palaipsniui ir ES vidurkį pasieks 2014 m. pabaigoje. Tai įsipareigojo Briuselis. Jeigu tai tiesa, tuomet stebiuosi nematydamas teisininkų komentarų šia tema ir nesuprantu kodėl Lietuva sutarties nesilaikančios šalies dar nepadavė į teismą?!
Prieš keletą metų laiške šį klausimą uždaviau vienai ES parlamento narei, bet atsakymo negavau.

stasys        2019-12-20 11:25

ha ha ..Anaiptol aš nesiūlau atsisakyti , kol kas niekas nebando girdėti ir tos pačios Maldeikinės argumentu . Br. Ropė išsakė savo pozicija pakomentavęs kaip tikras valstietis . Kol kas manau labiausiai stringa iniciatyvos tik dėl Lietuvos pastangų va taip grubiai pramušti ES parlamento sieną  dėl dotaciju Lietuvos ūkiui . Norint paneigti nusistovėjusia nuomone ES parlamente apie Lietuvos konkurencinius gabumus konkuruoti ES ne komercine praktika o socialiniu garantijų  ir mažesniu mokesčių skirtumais .., tam reikėtu bent pabandyti parodyti kad mes kaip valstybė siekiame tos socialinės atskirties mažinimo programos. Dėl pačiu ūkiniu rėmimo programų įvairumo skirtumu nieko negaliu pasakyti .. Tiesose nėra įprasta pateikti pilna informacija temai , o va tik tokias emocines iškrovas kaip Br.Ropės . Turite įdomios informacijos skaičiais dėkite .. tiems kas plačiau masto bus įdomu ir ja pavartyti .smile) Tiesos portalas tik apie Tiesa ..smileP .

Ką tu čia vauzduoji       2019-12-20 11:20

Ką tu čia vaizduoji teisuolę. Man gėda,kad už jus balsavau. Fu, kas tada lietuvius palaikys, jei savieji parduoda.

ha ha stasiui       2019-12-20 10:16

labas rytas:) klystate, kaip tik si ta zinau apie zemes ukio ekonomika, nors tai nera mano tiesioginis darbas. bet skaicius as suprantu gana gerai:) ir yra daug informacijos internete apie vidutines ukininku seimu pajamas ES. ir tikrai Lietuviu ukininkai ten nera pirmaujantys, reikai ziureti i vidurkius, o ne paimti “ukininkus”, kurie turi tukstancius hektaru, ypatingai grudininkai. beje dar- jus matote tik tiesiogines ismokas ir pajamu mokesti. bet pridekite kitas kaimo remimo programas, papildomai leidziama valstybes pagalba, parama kooperatyvams, naujoms ukininkavimo formomsir t.t. tai situacija bus kiek kitokia. neteisinga atsisakyti Lietuvai skiriamu pinigu vien tik del to, kad mes patys (musu vyriausybe ir seimas) nesugebame ju teisingiau pasiskirstyti salies viduje. kartoju, niekas nedraudzia apmokestinti ukininku pajamu kitaip ir pas mus.

stasys        2019-12-20 10:01

replika ..hahha Cit. keista, kad is viso kazkas jos kalbas gali priimti uz gryna piniga, jai svarbu tik parekauti. del dotaciju Lietuvos zemdirbiams- jeigu kazkas dziaugiasi, kad ji nepalaiko reikalavimu sulyginti tiesiogines ismokas su kitomis ES salimis, tai de facto pritaria, kad kitu ES saliu ukininkai gautu visada daugiau ir visada turetu konkurencini pranašumą.“ Čia Jus paprasčiausiai nesate nuoširdus tam žmogui . Vienas karys lauke ne ką reikšmingo gali nuveikti ..o Tamsta vertino ta faktą kad jos rinkimu kampanija į ES parlamenta dešimtis kartu pigiau kainavo nei įprasto partijos kandidato .? Žmogus mokantis skaičiuoti pinigus ir ribotomis lėšomis pasiekiantis tokius rezultatus tikrai nėra tuo kuo čia bandote ‚argumentuoti‘ . Dėl konkurencijos čia Tamstai elementariai trūksta informacijos ..imkite kad ir Prancūzijos paprasta ūkininką ir pasižiūrėkite kiek vidutiniškai Jis sumoka valstybei mokesčiu .. Dotacijos yra skirtos ne tam kad jos nusėstu banku sąskaitose ..o tam kad ta reikšminga ūkio šaka turėtu pakankama pajamų ir išlaidu dydį reikalinga kad ta naudą pajustu visi pramonės sektoriai .. šalyje . Todėl kaip kompromisas papildomai apmokestinti progresiniais mokesčiai didž-žemvaldžius butu teisinga apmokestinimo pusiausvyrą tiems siūlymams ka siūlo Lietuva ES šiandiena .

ha ha - Dzeikui       2019-12-20 9:42

Atsiprasau, niekaip nesuprantu, kodel jus ta ponia taip garbinate. ka ji kada nors gero ir naudingo yra politikoje nuveikusi (jeigu prie geru nepriskirsime jos rekavimu televizijoje). na juk sita “boba” 9cia jus cituoju, as jos taip nevadinu:) tikrai netrukdo vogti, ne jos galioms cia ir kompetencijai. Pagal jusu logika, jeigu ES pinigus kazkas Lietuvoje vagia, tai tu pinigu is viso nereikia? ar kaip? Tai atsisakykime ir sanglaudos pinigu, juk irgi ne viskas visada skaidru, tai gelezinkeliai, tai keliai, tai dar kas islenda. tai gal paprasykim, kad ir Ignalinos AE uzdaryma nutrauktu finansuoti, juk ten irgi kartas nuo karto problemu randa. cia mazdaug kaip, jeigu skauda ranka, tai geriausia ja nupjauti…:)

ha ha        2019-12-20 9:35

Ponia Maldeikiene yra tik televizine politikuotoja, vargiai ka naudingo is viso pasiuliusi. keista, kad is viso kazkas jos kalbas gali priimti uz gryna piniga, jai svarbu tik parekauti. del dotaciju Lietuvos zemdirbiams- jeigu kazkas dziaugiasi, kad ji nepalaiko reikalavimu sulyginti tiesiogines ismokas su kitomis ES salimis, tai de facto pritaria, kad kitu ES saliu ukininkai gautu visada daugiau ir visada turetu konkurencini pranasuma. Ta tai net sita susireiksminusi pseudo-ekonomiste turetu suprasti. o del zymeto dyzelino ir stambiu ukininku apmokestinimo, tai cia ne Briuselio problema, o Lietuvos. jeigu nera tvarkos ir kontroles, tai ukininkai ir piktnaudziauja, kodel nera problemu kokioje nors Vokietijoje ar Cekijoje, nors tvarka ta pati? tai ne ismoku dydis kaltas, beje, ES nedraudzia ukininku pajamu apmokestinti taip, kaip salis nori. pabaigai, jusu ziniai, Europos komisijos pasiulymas naujai finansinei perspektyvai del zemes ukio numato galimybe riboti ismokas stambiems ukininkams smulkesniu ukininku naudai. ar zinote, kokia i tai Lietuvos pozicija? as zinau:):):)

Dzeikas       2019-12-20 6:43

Anksciau panasia mozgo-obke organizavo “patriarchas” - ismuskim kompensacijas is Rusijos uz okupacija. Dauguma liko tai karuselei abejingi nes:
1) Suprato, kad tai neproduktyvus jegu eikvojimas. Is Rusijos zodziais ismust NIEKO nepavyks.
2) Suprato, kad tai ir kvietimas zaisti Kauseliais kur prizas Rusijos kompensacijas, jeigu pavyktu priverst ja kazka moket. Priza Lietuvoje pasiimtu tie, kurie stumdo kauseli ir organizuoja priedanga.

Dzeikas       2019-12-20 6:36

Yra pas lenkus toks show, paliecia zmogu stebuklinga lazdele, o tas padaro tai, ka dabar galvoja. Palieskime straipsnio komentarus ir isverskime i paprasta kalba , ka cia bandoma uzmaskuotai isreiksti. Ideja paprasta kaip 2 kapeikos:
- Sita b. trukdo vogti ES fondus.

Regbgd       2019-12-20 4:53

Europos pinigus taupys… Tai geriau lai atlyginimo atsisako , nes labai daug daugiau gauna už Lietuvos gyventojus

Al.       2019-12-20 1:38

Nereikia į krūvą suplakti skirtingų dalykų. Jei jau ES remia ūkininkus, tai kodėl skirtingai ? Kodėl Lietuva nenaudoja progresyvinių mokesčių? Jei ūkininkai labiausia remiami, tai kodėl jie labiausia emigravo ? Ir man atrodo, kad labiausia Lietuvoje remiami europarlamentarai, ir kiti nusileidusios Saulės vežėjai.

Ūkininkas       2019-12-20 0:07

Kažkiek tiesos maldeikienės klykavimuose yra. Didžiausia neteisybė Lietuvoje yra tai kad valdžia visus 30 metų yra įtikėjusi-įtikinta kad produktyvus ir rentabilus gali būti tik stambus ūkis ,na toks virš 200 ha. Tai kolhozinio mastymo rudimentas. Todėl ir karbauskis yra toli gražu ne vienas toks žemvaldys Lietuvoje, ir tokie garsiausiai rėkia kad jiems sunku gyventi, ir pinigų tokiems reikia vis daugiau. Štai ir čia vienas pakomentavo kad ; ūkių apsimokamumas prasideda nuo 300 ha. Nesamonė apsimoka ir 3 ha tik reikia dirbti ,žinoti ką auginti, ir kad valdžia bent jau netrukdytu .O nuo 300 ha prasideda jau privatus kolhozas.

Dzeikas       2019-12-19 23:40

Suprantu Maldeikiene: inirtingai bando islaikyti Dievo isakyma “nekalbek netiesos”. Ir kaip sako isminciai sekdamas Dievu is zmoniu dekingumo nesitikek.

Mūžė       2019-12-19 23:32

nu nepatika ji man ,  bet čia tai teisybė!

atleiskime        2019-12-19 22:47

juk arteja sventes o ji siuo metu yra didelis ligonis. Linkime greiciau pasveikti ir tada darbas vel bus prasmingas

stasys        2019-12-19 21:27

Cit.“Ar nematote, kad ji… švelniausias tinkamas jai žodis, neprotinga?“ ..Protinga , mažiau protinga ..ar gi čia klausimo atsakymas. JI geba užduoti teisingus klausimus visuomenei ir pamatyti tas socialines deformacijas kurios paprastai yra slepiamos politiku visokiomis akcijomis , va kaip kad ši išmoku ūkininkams klausimo problema . Važiuoti į Briuselį kartu su kaimyninių šalių ūkininkais buvo teisingas žingsnis .. bet nei vienas iš tu ten Briuselyje Lietuva atstovavusių neprisipažino jog ju mokami mokesčiai Lietuvoje kur kas ženkliai mažesni už tas vidutines išmokas gaunančius vakaru šalių ūkininkus . Taip ir su vežėjais , jei tos įmonės kurios samdo ukrainiečius darbui vakaruose mokėtu nuo pajamų visus mokesčius .. tas mobilumo paketas nebūtų praėjęs, ta užtikrina ES laisvo judėjimo tarp šalių susitarimai . Tai ne mano nuomonė ..bet aš jei pritariu . Lietuviai paskutiniu metu ėmė panėšėti į tuos čigonus rumunus ir greito praturtėjimo siekiančius rusus ..kurie suka pusiau legalų versliuką vakaruose ir skaito kad tokiai praktikai bus užsimerkiama . Tas labai aiškiai pasimatė kai R.Karbauskis palaidojo akcizinio dyzelino ūkininkams lengvatų pataisas .

Psichiatras       2019-12-19 20:26

sąsio kliedesiai”:

“...nuomonė pasikeitė kai laukuose pamačiau miesto visureigį barstantį salietrą.”

grumstas       2019-12-19 19:26

Tai reiktų suprasti, kad reikalavimas suvienodinti išmokas Vakarų Europos šalių ūkininkams ir Rytų europos ūkininkams žemdirbiams ir tų išmokų išdalinimo principai šalyse, kurie yra skirtingi: kokie jie yra Vakarų Europos šalių valstybių ūkininkaujantiems žmonėms? Tos išmokos gali būti mokamos taip , kad gautų daugiau ir smulkūs , šeimos ūkeliai- visa tai priklauso nuo Lietuvos valdžios protingai skirstyti lėšas. Ir tada būtų daugiau ? teisingumo. Tačiau Meladaikienė nėpajėgi to suprasti . Jai smegenis užpylusi neapykanta visiems sėkmingiau dirbantiems ir gyvenantiems , kadangi ekonomikos mokslų dėstytojai ir kiti jiems prilyginami asmenys, su kurias ji susitapatina, gauna nedidelius atlygius . Ji nepajėgi valdyti šalies , nes nepajėgia suprasti ir peržengti savo egoizmo pavydo.

Kas ją rinko?       2019-12-19 19:16

Ar nematote, kad ji… švelniausias tinkamas jai žodis, neprotinga?

stasys        2019-12-19 18:06

Reikėtu tik teisingai apmokestinti tuos stambiuosius progresiniais ir vėl atsirastu teisingumo jausmas kurio taip pasigenda Maldeikienė . Iš dalies aš pritariu tai poniai , nuomonė pasikeitė kai laukuose pamačiau miesto visureigį barstantį salietrą .smile)

ah1       2019-12-19 18:02

nu tai nėra lygybės, demokratijos principo. Dotacijos iš viso turėtų būt nutrauktos ir iš viso ūkininkų dotavimas tik parodo kad pati ūkininkų sistema pasenusi ir tai nieko naujo, nes dar tarybiniais laikais kolūkių pirmininkai žinojo kad ūkių apsimokamumas prasideda nuo 300 ha.

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.