Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas, Partijos, Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Nida Vasiliauskaitė  ir jos „Lapių medžioklėje“: Partija bus! Kokia?

Tiesos.lt redakcija   2021 m. spalio 3 d. 9:05

170     

    

Nida Vasiliauskaitė  ir jos „Lapių medžioklėje“: Partija bus! Kokia?

Siūlome pasiklausyti naujausią dr. Nidos Vasiliauskaitės autorinės tinklalaidės (OpTV) „Lapių medžioklės“ epizodą, kuriame filosofė ir visuomenininkė aptars, kokie yra kuriamos partijos pavadinimas, tikslai ir priemonės, kodėl ji ryžosi eiti į politiką? kodėl Antroji Lietuva yra didesnė už pirmąją?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

t.t.       2021-10-6 12:27

Nesivelsiu į Raigerdo ir Vaido tarpusavio ginčus nes tai niekaip nesusiję su aptariama tema.
Tačiau vienam dalykui pritariu nes tai liečia situaciją komentaruose -
trolių/samdinių, t.y. kenkėjų atpažįstamumą.
Būtent vadovaujantis elementaria sveika nuovoka, yra lengviausia atpažinti komentaruose normalias nuomones nuo trolių rašliavų.
Joks sveiko proto, save gerbiantis žmogus niekada neina rašinėti komentarų jo vertybių sitemai prieštaraujančioje aplinkoje.
Taigi normalūs šio portalo lankytojai nerašinėja komentarų delfiuose, 15minutininkuose ar pan. režimui lojaliuose propagandos ruporuose.
Visų pirma dėl savigarbos, o antra - todėl, kad tuose smegenų pudrinimo portaluose protingai sukalti, gerai argumentuoti režimą kritikuojantys komentarai trinami nedelsiant, o jų autoriai visam laikui blokuojami.
Taigi, vadovaujantis sveiko nuovokos logika ir padorumo normomis, joks eilinis režimui lojalus žmogelis neitų komentuoti į š portalą, kadangi išlautų smegenėlių savininkai opozicinius portalus apeina kaip “niaprestižinius”.
Todėl negatyvu persunktų “komentarų” čia rašinėti ateina vien specialiai tam pasiųsti ir išdresuoti tolių fabrikų bobikai.
Nes toks jų “darbas”, tiksliau šuniška tarnystė - kenkti viskam, kas drįsta kritikuoti režimą.

labai tinka Raigerdas į VRM ministrus.       2021-10-6 10:59

nes Jis žino, kas yra SVEIKO PROTO ŽMOGUS (nelenda į svetimą teritoriją)
ir kas yra :  Pamišusiam žmogui reikia policijos, reikia armijos, kuri jį tramdytų, stabdytų, neleistų, užkardintų, baustų arba apribotų jo laisvę kalėjimo sienomis.
——
Pamišusius žmones Raigerdas uždarys į Palatą nr. 6

Raigerdas       2021-10-6 10:50

Ką gi, štai čia trolis parašė komentarą pagal savo liguistą fantaziją, todėl pabandysiu iš tos liguistos fantazijos padaryti kažką teigiamo. Štai šitas komentaras, kuris tinka Antono Čechovo knygos “Palata Nr.6” pacientams:“laikas postus dalintis 2021-10-5 23:18”:“Juozapas bus Ministras Pirmininkas, Vaidas švietimo ministras…” ir t.t. Liguistoje Narcizo galvelėje vaidenasi, kad gauti tokį postą yra labai labai svarbu, nes, jo supratimu, jau esi žvaigždė. Bet, kas keisčiausia, kad KONSERVATORIAI būtent taip ir paskirsto postus. Pavyzdys yra SAM ministras A. Dulkys, paskirtas taip, kaip paskirstė dabar šitas trolis. Kadangi diskutuojant su troliais jokių racionalių išvadų nebus padaryta, tai pabandysiu jums atskleisti vieną iš didžiausių paslapčių pasaulyje, kas yra SVEIKAS PROTAS. Nerašysiu apie visas SVEIKO PROTO SAVYBES, bet parodysiu kuo jis skiriasi nuo savo priešingybės, t.y. beprotystės. Šito dalyko jums nepaaiškins nei vienas psichologas Lietuvoje, nei vienas psichiatras, netgi Veryga, taip pat nei vienas Seimo narys. Tai galite nusikopinti šiuos duomenis, nes jie jums bus naudingi kiekvieną dieną, dirbant bet kokį darbą. Ir taip, prie komentarų sugrįžo Vaidas, kuris buvo pašalintas tiesos.lt redakcijos gal būt metams. Už ką jį pašalino jis man neatsakė, nes matomai nesupranta. Šis portalas yra katalikiškas, o VaidasVDC čia propaguoja Urantijos knygą, kuri faktiškai yra “patobulinta Biblija”, ir faktiškai sunaikina pačią Bibliją, nes padaro ją jau “buvusia Šv.knyga”, kuri yra ne tokia “tobula” kaip Urantijos knyga. Propaguodamas šią knygą jis diskredituoja Katalikų bažnyčią ir katalikų tikėjimą. Savaime aišku, kad jis įsibrauna į svetimą teritoriją ir VaidasVSD nustatinėja čia savo tvarką. Tokiu būdu tiesos.lt redakcija turi pilną teisę pašalinti VaidąVDC, kaip komentatorių. Atsakykime į klausimą,kodėl VaidasVDC lenda į svetimą teritoriją ir tada pamatysime, kuo skiriasi SVEIKAS PROTAS nuo BEPROTYSTĖS. Ir taip pirmas svarbus duomuo: bet kokiai gyvybės formai reikalinga teritorija, kur ji galėtų gyvuoti ir daugintis. Gyvūnai džiunglėse dažnai pažymi savo teritorijas šlapindamiesi. Tautos irgi pažymi savo teritoriją. Žmogus taip pat. Kodėl jam reikalinga teritorija? Nes ten yra energija, kuri reikalinga, kad šita tauta ar gyvybės forma gyvuotų. Taigi, SVEIKO PROTO ŽMOGUS arba VISUOMENIŠKAS ŽMOGUS, saugo savo teritoriją ir nelenda į svetimą teritoriją. Šitam SVEIKO PROTO ŽMOGUI nereikia policijos, nereikia armijos, o reikia tik MORALINIŲ NUOSTATŲ, pažyminčiu jo laisvės ribas, ir jis jų laikosi. TUO ŠITAS ŽMOGUS SKIRIASI NUO PAMIŠUSIO ŽMOGAUS. Pamišusiam žmogui reikia policijos, reikia armijos, kuri jį tramdytų, stabdytų, neleistų, užkardintų, baustų arba apribotų jo laisvę kalėjimo sienomis. KODĖL? Todėl, kad kiekvienas žmogus turi tos beprotystės dalį savo prote, bet ji yra uždaryta MORALINIŲ NUOSTATŲ, AUKLĖJIMO IR TRADICIJŲ RĖMUOSE. Sveikas protas yra racionalus protas ir jis padaro viską teisingai, kad šita tauta ar žmogus išgyventų. Teisingi veiksmai atneša Sveiko Proto žmogui laimės ir jis džiaugiasi savo pergalėmis ir laimėjimais kartu su kitais. O kas vyksta pamišusio žmogaus prote? Pamišęs žmogus neturi PERTVAROS tarp beprotystės ir sveiko proto. Ir todėl jis momentais elgiasi kaip sveiko proto žmogus, o momentais kaip pamišėlis. Kadangi pamišęs protas lenda į svetimą teritoriją, tai jis nesupranta, kad jis elgiasi blogai, nes pažeidžia toje svetimoje teritorijoje egzistuojančią tvarką ir tos teritorijos savininko interesus. KODĖL JIS NESUPRANTA? Todėl, kad Sveiko Proto žmogus valdo savo mąstymo sistemą, vadovaudamasi morale, sąžiningumu, atsakomybe ir teisingumu. Tuo tarpu pamišęs žmogus nesugeba valdyti sąvo mąstymo ir jis paklūsta kaip robotas kokiai nors idėjai fix, kuri nėra tiesa. TAI YRA ŽEMIAU SĄMONINGUMO RIBŲ IR SVEIKAS ŽMOGAUS PROTAS NEGALI VALDYTI ŠITŲ IMPULSŲ.

Raigerdas       2021-10-6 10:41

Kitas duomuo, su kuriuo yra susijusios gyvybės formos - tai energija. Pamišęs žmogus negali sukurti sau patikimų energijos šaltinių, todėl jis juos vagia pas Sveiko Proto žmogų. Pavyzdžiui, VaidasVDC nesukūrė šio katalikams skirto portalo, bet jis juo naudojasi savo tikslams net neklausdamas leidimo. Kristus apie tai labai teisingai pasakė:“Juos atpažinsite iš vaisių”. Trečias duomuo yra laikas, kuriame gyvena kiekviena gyvybės forma. Sovietiniais laikais jau buvo sakoma:“laikas=pinigai”. Taip, iš tikro, tai teisingas palyginimas, tik laikas yra svarbesnis nei pinigai. Taigi, pamišęs žmogus vagia ir laiką, ir pinigus. Kodėl jis taip daro? Todėl, kad jam reikia ENERGIJOS. Jis jos nepasigamina, todėl jis ją vagia. Ir jeigu valstybėje yra skurdas, o tai reiškia, kad daugybei žmonių stinga energijos, t.y. pinigų, nes pinigai yra universali mainų prekė, tai daugėja ir iš proto einančių žmonių, nes jiems reikia energijos, t.y. maisto, teritorijos ir kt. būtinų dalykų. Politikai, organizuodami skurdą, net nesuvokia, kad jie kasa duobę sau, nes skurdžiui nesuteikiama galimybė būti Sveiko Proto žmogumi. Prisiminkime dar tokį Kristaus išsireiškimą:“Jėzus atsakė: „Jums leista pažinti dangaus karalystės paslaptis, o jiems neleista. Mat, kas turi, tam bus duota, ir jis turės su pertekliumi, o iš neturinčio bus atimta ir tai, ką jis turi. Aš jiems kalbu palyginimais todėl, kad jie žiūrėdami nemato, klausydami negirdi ir nesupranta. Jiems pildosi Izaijo pranašystės žodžiai:
‘Girdėti girdėsite, bet nesuprasite, žiūrėti žiūrėsite, bet nematysite. Šitų žmonių širdis aptuko. Jie prastai girdėjo ausimis ir užmerkė akis, kad kartais nepamatytų akimis, neišgirstų ausimis, nesuprastų širdimi ir neatsiverstų, ir aš jų nepagydyčiau’- Mt 13, 10–17”. Taigi, VaidasVDC laiko save dvasingu, bet jis negirdi, kas jam sakoma, ir jis nesupranta, kas jam sakoma. Aš galiu jam pasakyti, ką jam reikia padaryti, kad ištrūkti nors dalinai iš tų beprotystės spąstų ir sugrįžti į Dabartinį laiką. Bet jis neklausys, ką aš sakau, todėl ir nesupras, apie ką aš jam kalbu. Jam reikia surasti žmogų ar draugą, kuris eitu su juo kur nors į miškelį, kur nėra žmonių, ir klaustų, rodydamas į medžius, krūmus, paukščius ar žoles- kas čia? Kiekvieną dieną, nors po valandą laiko, ir tai reikia daryti tol, kol jis nepradės girdėti, kai jo klausia - “kas čia”- ir tiksliai, be jokių išvedžiojimų ar be delsimo atsakys:“Tai beržas”, “čia ramunė”, “tai laukinis balandis”. Tai gali užtrukti net metus ar net du, bet rezultate vis vien po truputį pradės grįžti į Dabartinį laiką. Šito jam nepatars joks psichologas ar psichiatras Lietuvoje, nes jie yra surišti su farmakompanijomis ir jie vykdo jų nurodymus. Paimkime kitą pavyzdį su Simonko. Tai irgi ta pati situacija: jis siūlo sulyginti šeimos teises su homoseksulų partnerystės teisėmis. Tai yra vagystė šeimos teisių. Aš minėjau, kad pamišęs žmogus negali pasigaminti kažko, ką gamina Sveiko Proto žmogus, todėl jis iš jo vagia, bet, kad jis vagia, jis šito nesupranta. Tame ir yra pamišusių žmonių bėda, kad jie nesuvokia, kad jie daro žalą kitiems žmonėms. Taigi, tarp ko ir ko vyksta kova? Šiame pasaulyje vyksta kova tarp visuomenišku žmonių, kurių dauguma yra Sveiko Proto žmonės, ir anti-visuomenišku žmonių, kurių yra mažuma, ir kurių, pertvara tarp Sveiko Proto ribų ir Beprotystės yra išnykusi. Dėl ko vyksta kova? Dėl teritorijų, energijos, laiko ir erdvės. Sveiko Proto žmonės puikiai gali išgyventi, nes jie yra puikūs gamybininkai, ir jie gali pasigaminti visko su pertekliumi. Ir yra kita antivisuomeniška žmonių grupė, kurių PERTVARA tarp Sveiko Proto ir Beprotystės yra išnykusi, todėl jie braunasi į svetimą teritoriją, vagia energiją, vagią laiką, vagia pinigus, nes jie negali pasigaminti to natūraliu būdu, ką gali pasigaminti Sveiko Proto žmogus. Todėl jie pasisavina sau tas teises, kurios jiems nepriklauso, ir sukuria tam Sveiko Proto žmogui beteisiškumo situaciją arba pragarą. Toks buvo komunizmas, toks buvo fašizmas. Ir tol, kol valstybė neprisiims tos atsakomybės apsaugoti šito Sveiko Proto žmogaus laisvių ir teisių, tol bus pastovus puolimas iš tų pusės, kurių mąstyme nėra PERTVAROS tarp Sveiko Proto ir Beprotystės. Lietuvių kalboje yra labai teisingas išsireiškimas:“Oj, tuoj išeisiu iš proto!”. Nereikia juokauti su šia fraze, nes išėjus iš proto, atgal kelio nėra.

Kazys       2021-10-6 7:46

Palinkėkim Nidai sėkmės. Juk reikia pagaliau žmogaus apie kurį būtu galima pradėti vienytis. O komentarų gausa rodo kad jinai tikrai yra žinoma ir visi tie pykčiu persismelke ir paklodėmis nusidrieke kliedesių komentarai tik parodo kad šaika suaktyvavo savo trolių bataljoną:))))

laikas postus dalintis       2021-10-5 23:18

Juozapas bus Ministras Pirmininkas
Stasys TM ministras
Raigardas VRM ministras
Vaidas švietimo ministras
>> bus ekonomikos ministras.
——
visiems Nida duos po gerą butą ar namą, puikią mašiną, labai didelį atlyginimą, teisę pasirinkti komandą ir pilną veiksmų laisvę.

>>> Vaidui       2021-10-5 20:47

Aš pasakiau, jog neįsileisiu į ilgus debatus vien apie dvasingumus.
Ne ta publikacijos tema.
Todėl neatsakysiu.

VaidasVDS       2021-10-5 20:38

Būtent primityvus mąstymas apie dvasingumą kaip apie žvakučių deginimą ir giesmelių giedojimą ar tuo labiau apie kokių nors maldų bambėjimą ir kliudo pasitelkti tikrą dvasingumą į tikrą kovą. Kai kas iš Apreiškimo:
“100:4.1 (1097.5) Religinis gyvenimas yra gyvenimas pasišventus, o gyvenimas pasišventus yra kūrybiškas, originalus ir spontaniškas. Naujos religinės įžvalgos kyla iš konfliktų, kurie skatina pasirinkti naujus ir geresnius reagavimo būdus vietoje buvusių ir blogesnių reagavimo įpročių. Naujos prasmės iškyla tiktai konfliktuose; o konfliktai išlieka tik todėl, kad atsisakoma palaikyti aukštesnes vertybes, kurios yra išreikštos aukštesnėse prasmėse.
100:4.2 (1097.6) Religiniai nesusipratimai yra neišvengiami; negali būti augimo be dvasinio konflikto ir dvasinio sujaudinimo. Gyvenimo filosofinio standarto susikūrimas kelia rimtą sąmyšį filosofinėse proto sferose. Ištikimybė tam, kas yra didinga, gera, teisinga ir kilnu neatsiranda be kovos. Reikalingos pastangos dvasinės vizijos išsiaiškinimui ir kosminės įžvalgos išplėtimui. Ir žmogaus intelektas protestuoja, kuomet jis atpratinamas nuo maitinimosi nedvasinėmis laikinosios egzistencijos energijomis. Tingus gyvūninis protas maištauja prieš pastangas, kurių reikia sprendžiant visuotines problemas.
——
3:5.5 (51.4) Gyvenimo neužtikrintumas ir egzistencijos netikėtumai niekaip neprieštarauja sampratai apie visuotinę Dievo aukščiausiąją valdžią. Visą evoliucinio kūrinio gyvenimą supa tam tikros neišvengiamybės. Apmąstykite štai ką:   
3:5.6 (51.5) 1. Ar drąsa – charakterio stiprybė – pageidautina? Tuomet žmogus turi būti auklėjamas aplinkoje, kuri priverčia kovoti su sunkumais ir reaguoti į nusivylimus.   
3:5.7 (51.6) 2. Ar altruizmas – tarnystė savo bičiuliams – pageidautinas? Tuomet gyvenimo patirtis suteiks galimybę susidurti su visuomeninės nelygybės aplinkybėmis.   
3:5.8 (51.7) 3. Ar viltis – pasitikėjimo didybė – pageidautina? Tuomet žmogaus egzistencija turi nuolat susidurti su nesaugumu ir pasikartojančiomis abejonėmis.   
3:5.9 (51.8) 4. Ar tikėjimas – aukščiausias žmogiško mąstymo patvirtinimas – pageidautinas? Tuomet žmogaus protas turi atsidurti varginančioje būklėje, kuomet jis žino apie ką nors mažiau, nei gali patikėti.   
3:5.10 (51.9) 5. Ar meilė tiesai ir pasiryžimas eiti, kur ji bevestų, pageidautina? Tuomet žmogus turi užaugti pasaulyje, kuriame galima suklysti ir visada galima susidurti su melagyste.
3:5.11 (51.10) 6. Ar idealizmas – priartėjęs dieviško supratimas – yra pageidautinas? Tuomet žmogus turi kovoti santykinio gėrio ir grožio aplinkoje, kuri skatintų nenuslopinamą geresnių dalykų siekį.   
3:5.12 (51.11) 7. Ar ištikimybė – atsidavimas aukščiausiai pareigai – yra pageidautina? Tuomet žmogus turi susidurti su išdavystės ir pareigos neįvykdymo galimybėmis. Pasišventimo pareigai drąsą sudaro numanomas įsipareigojimų nevykdymo pavojus.           
3:5.13 (51.12) 8. Ar nesavanaudiškumas – savęs-užmiršimo dvasia – yra pageidautinas? Tuomet mirtingas žmogus turi kaktomuša susidurti su neišvengiamu ir nesiliaujančiu savojo aš reikalavimu siekti pripažinimo ir garbės. Žmogus negalėtų aktyviai pasirinkti dieviško gyvenimo, neatsisakydamas savanaudiško gyvenimo. Žmogus niekada negalėtų užsikabinti už išgelbstinčio teisumo, jeigu nebūtų potencialaus blogio, kurio fone iškyla ir atsiskleidžia gėris.   
3:5.14 (51.13) 9. Ar malonumas – pasitenkinimas laime – pageidautinas? Tuomet žmogus turi gyventi pasaulyje, kuriame visada galima patirti skausmą ir tikėtiną kančią.

>>>Raigerdui       2021-10-5 20:33

Hmm, kol rašiau ankstesnį, paskelbei kitą tekstą.
Nesivelsiu į ginčus ar gera ta tititiucija ar prasta.
Jeigu nori - lik prie savo nuomonės. Aš ne misionierius ir nieko neatvertinėju.
apeisiu iš kitos pusės.
Kaip vienu ypu efektyviai atsikratyti smauglių, tarakonų, šakalų ir hienų, visų tų riebių utėlių apėjusiš Lietuvos kūną?
Kol tamsta tobulinsi vieną ar du kažkokius tititiucijos straipsnelius, niekšai spėriai adaptuosis ir tavo pastangas pavers vėjais.
Niekšų gebėjimas išgyventi yra ištobulintas evoliucijos.
Tarakonai, žiurkės labai greitai pripranta prie nuodų ir aršeniką gali valgyti šaukštais.
Konstitucijos keitimas svarbus net ne dėl jos turinio.
Žinai kas įvyksta pakeitus konstituciją - visos valdžios turi atsistatydinti, jų vietoje formuojamos naujos.
Remiuosi ta pačia demagogine paradigma “vsio zakonno” , kaip ir režimas, t.y norėčiau jų ginklus atsukti prieš juos pačius.
Pakeitus titituciją, galima būtų pakeisti visus teisėjus, prokurorus, performuoti vėeszdė ir suprantama per formaliai paskelbtą reorganizaciją visiškai išvėdinti nuo kurwų kompanijos LRT.
Konstitucijos keitimas visų [pirma ne tikslas, o priemonė režimui demontuoti efektyviausu būdu.
Kas galėtų man įrodyti, jog esu neteisus?
Ne esu teisus ir laikas tai įrodys.
Jeigu režimas bus nuverstas, tai tik šiuo būdu.
Mūsų salygomis kito kelio kol kas nėra.
Tiesa, prieš tai reikia atsikovoti teisę Referendumams ir per visuotinį plebiscitą pakeisti rinkimų įstatymus.
O vien šiaip, “dvasingai” moralizuojant niekšams, pardon, švikas gausis.
dėjo niekšai ant dvasingumo, dėjo ant moralės ir dėjo jie ant tos tititucijos.
Ir ką tu jiems?
Pamokslą perskaitysi?
niekšai geruoju neišeina.
Juos reikia patraukti.
Tititucijos “šventumo” tam tikrai nepakaks.
Jie uždės tau ant burnos tą titituciją ir su šypsena tave uždusins.

>>>Vaidui, Raigerdui       2021-10-5 20:18

Nenorėčiau leistis į begalinius debatus apie dvasingumus ir paskandinti temą sofistikos pliurpaluose. Tačiau, kadangi tam tikra prasme yra koreliacijų su tema, pabandysiu pasisakyti šiuo klausimu:
Norint suvokti apie dvasingumo ryšį su politika, derėtų aiškiau apibrėžti pačią dvasingumo sampratą.
Lietuvoje, o ir ne tik, dvasingumas dažnai painiojamas su elementaraus sentimentalumo ar pseudo-romantizmo apraiškomis.
Tuo tarpu dvasingumo požymiai yra du - moralumas/vertybiškumas ir išmintis.
Nei išsilavinimas, nei religingumas nepadaro žmogaus dvasingu. dvasingumo ir moralės neįmanoma įdiegti deklaracijomis. Konstitucijos paragrafais taip pat - mat tas tekstų rinkinėlis skambiai pavadintas “Konstitucija”, taip pat deja, tik deklaracijų rinkinėlis. Nes tos deklaracijos niekaip neveikia realybėje.
Ar Lietuvoje visi piliečiai lygūs prieš įstatymą? Ne.
Ar Lietuvoje yra kokybiška žodžio laisvė? Ne.
Ar Lietuvoje užtikrinamos prigimtinės Žmogaus teisės? Ne.
Ar Lietuvoje išsilavinimas bei sveikatos apsauga yra nemokami ir prieinami visiems piliečiams, nors “konstitucijos” popierėliuose taip parašyta?
Ir ežiukui aišku, kad ne.
Taigi, neveikiantis, vien deklaratyviomis tezėmis apkaišytas dokumentėlis yra tiesiog bevertis.
Raigerdas pasakys - “Konstitucija gera tik blogiečiai ją pamynė”.
Žinai, jeigu būtų tas dokumentas gerai suręstas, jo paminti nesigautų.
Pamina, apeina - nes konstitucijoje nėra realių saugiklių užkardančių apėjimus ir pamynimus.
Jau vien todėl tas popierėlis keistinas veiksniu dokumentų rinkiniu.
Atsiprašau už diskursą “tititiucijų” link.
Grįžtu prie “dvasingumo”:
Vien dvasingumu tikrai nieko nepasieksi. Rezultatui reikia veiksmo, o ne vien atodūsių medžio pavėsyje šnekantis su dvasiomis ar medituojant lyg kokiam Budai.
O vat geram veiksmui, visų pirma reikia tvirto moralinio stuburo, sveikos nuovokos, kūrybingo mąstymo ir vertybių kompaso.
Žmones kurie sugebės nuversti dabartinį režimą, jo griuvėsių vietoje sugebėsiančius sukurti kokybiškus, efektyvius mechanizmus normalios valstybės kūrimui, tuos kurie neteisybę pakeis Teisingumu, visuomenės daugumos skurdą ir niekšų lobimą  pakeis gerbūviu doriesiems ir darbštiems, aš laikysiu dvasingais.
Tuo kurie tūnodami ant sofų bezdės šnarindami šventų raštų puslapiais ir kliedėdami apie kičinį, surogatinį utopinį dvasingumą, pardon, dvasingais nelaikysiu nei už ką.
Dvasingumas be kovos už gėrį, be kovos prieš blogį veiksmais, jeigu reikia ir aukojantis, deja yra tik pliurpalai, tiesiog viena iš narcizizmo atmainų.
Aukojimasis be išminties, be tikslo pasiekti realų rezultatą, yra tik silpnos psichikos ir kūrybinio neįgalumo požymis.
Todėl, iš Nidos ir jos bendražygių tikėčiausi tikrai ne žvakučių deginimo ir ne giesmelių giedojimo.
Iš tokio sentimentalaus kičo režimas tik žvengia.
Manau, jog ALP tuo neužsiiminės.
Tikiuosi.
Jeigu Nidai and Co, be abejo visuomenei padedant,  pavyks panaikinti pišpasius, tai ir bus dvasingumo pergalė prieš mankurtizavimą.
Pirma, nedidelė, bet pergalė.
Va, taip aš suprantu dvasingumą ir jo santykį su politika.
Daugiau plėstis nelabai norėčiau.
Apie pagrindinį temos naratyvą diskutuoti galim.

 

 

Raigerdas>trolių tramdytojui        2021-10-5 20:00

Pats meistriškai sutramdei trolius, bet dėl Konstitucijos pats būsi neteisus. Pats rašai:“Tamsta sakysi - “tereikia padaryti, kad visi Konstituciją gerbtų ir jos laikytųsi.” Aš nesu trolis, todėl šitaip tikrai niekada nesakysiu, nes kad VISI Konstituciją gerbtų, tai tokios šalies šitoje planetoje nėra. Net vokiečiai, kurie įstatymams yra labai paklusnūs piliečiai, nebus paklusnūs Konstitucijai visu 100%. Jeigu pats paimsi net ne gyvybės formas, o grynai tik materiją, ir ten nebus nei vienos materijos gabalo, kurios sudėtis būtų šimtaprocentinė tik iš vieno elemento. Koronavirusas ir tas mutuoja. Toliau, kiek aš supratau, kad gerbiama Nida pasakė, kad ji kuria partiją ne tam, kad pakeisti santvarką Lietuvoje, o kad pakeisti tą betvarkę, amoralumą ir pamišimą su tomis partijomis, kurios išdarinėja ką nori, pasinaudodamos VALDŽIA. Ir gerbiamas I. Vėgėlė  pabrėžė, kad dabartinė valdžia ignoruoja Konstitucines normas ir Žmogaus Teises. Pats jūs turite žinoti, kad kuo aukštesnis atsakomybės jausmas pas žmogų, tuo labiau jis gerbia duotu momentu Konstitucines normas, ir kuo ji žemesnė, tuo jis labiau į jas nusispjauna. NORMŲ KAIP TOKIŲ NEEGZISTUOJA. JAS SUKURIA ŽMONĖS SAVO GRUPĖJE, SAVO GENTYJE, SAVO TAUTOJE, NES TAIP YRA LENGVIAU KARTU IŠGYVENTI. Tos normos, kurios atgyveno, ir nebeatitinka laikmečio reikalavimams, yra keičiamos. Bet tai daroma nuosekliai, o ne puolant prie visko ir viską momentaliai sugriaunant. Taip elgėsi bolševikai ir koks tokio elgesio rezultatas? Reiškia, Nidos tikslas, kiek aš supratau, yra siekis sustabdyti tą kolektyvinį partinį nuprotėjimą. O kadangi jie į žmonių protestus ne tik nereaguoja, bet dar ir šmeižią, niekina, diskredituoja ir netgi gąsdina susidorojimu policininkų rankomis, pripaišant nebūtus nusikaltimus, kaip tai buvo su Neringa Venckiene, tai ji ir metė jiems iššūkį dėl partijos sukūrimo. Jos pasipreišinimo kelias neteisingumui yra visiškai teisingas. Ber čia pradėjo lįsti iš visų kampų daugybė padarytų skriaudų, neteisingumo ir netgi nusikaltimų, bei nebaudžiamumo, tai todėl žmonės ją ir palaiko, nes daugybei žmonių įkyrėjo gyventi partijų demonstruojamame MELE, savęs aukštinime ir visuomenės niekinime. Todėl šalinti visą tą mėšlą reikia nuosekliai ir teisingai būtų priversti jį pašalinti tuos, kurie jį prikaupė. Deja, taip nebūna, nes gadina vieni, o taiso kiti, nors kada nors tai vis vien turės būti.

VaidasVDS       2021-10-5 19:32

Raigerdai,
jokiam žmogui jokiu būdu nereikia pabūti Dievo vietoje.
Aš buvau “ištremtas”, nes rėmiausi baisiuoju Urantijos Knygos Apreiškimu. Ten yra labai baisių dalykų. Pvz. tikri Jėzaus mokymai, nesutampantys su kai kuriomis rimtomis Biblijinėmis tiesomis ir paaiškinantys kodėl. Paskutiniu metu užsiiminėju šių tikrų mokymų vertimo taisymu, vėliau reiks rimtai užsiimti kitų Knygos vietų vertimo taisymu, nes labai gaila, kad dabartinis lietuviškas vertimas turi gausybę klaidų.
Puikiai žinau, kad rimti žmonės, studijuojantys šį Apreiškimą nesiveržia į tokius diskusijų laukus.
Na bet aš šiek tiek kitoks. Nenuostabu, kad manęs nesupranti, kaip ir daugelis kitų. Ar kad atrodau panašus į kažkokį kvailoką narcizą.
Tiesa šiame pasaulyje taip iškraipyta, kad ją atstatyti tikrai dar prireiks ne vieno šimtmečio. Aš čia šiek tiek mokausi. Mokausi pamatyti, kodėl žmonės yra tokie, kokie yra. Ir tai suprasti. Gal kada nors bus galima atrasti receptus, kaip tai pakeisti. Kol kas dar to negalima padaryti.
O Nida. Kaip filosofė - šaunuolė. Bet pasiryžo, atrodo, padaryti neįmanomus dalykus. Ir be to tikro dvasingumo, kurio dar daug kam reikės mokytis ir mokytis (ateityje), to tikrai nepavyks padaryti…

Raigerdas>VaiduiVDS       2021-10-5 19:05

Sveikas Vaidai. Labai stebiuosi, kaip čia tave įsileido tiesos.lt redakcija. Buvai gi “ištremtas”. Na, jeigu jau tavo “tremtis” baigėsi, tai būk pasveikintas su sugrįžimu. Nežinau, už ką buvai “ištremtas”, nežinau ar pasikeitė tavo kažkokios tai nuostatos ar požiūris, bet mane vėl gi suneramino tavo frazė:“Kaip pats žinai, man esminis klausimas politiko(s) santykis su dvasingumu (bet tik tikru), ne su kokia nors konkrečia religija”. Tu pyksti, kai aš paminėjau apie tavo keistumus. Tačiau jau tie keistumai prasideda, nes tau reikia, kad gerbiama Nida, pabūtų Dievo vietoje ir išklausytų tave apie tavo “politiko santyki su dvasingumu”. Žinai, jeigu tu taip pasilegtum kokioje nors tik islamą garbinančioje šalyje, ir tu ten jiem pradėtumei aiškinti apie “savo dvasingumą” ir dar pasakytumei, kad tik tavo “dvasingumo matai yra tikri”, tai sekančią dieną, bent jau aš taip manau, tavo galva būtų nukirsdinta ir visas tavo dvasingumas baigtųsi kur nors griovyje. Seime yra krikščionių-demokratų, bet kas iš to? Jie gi irgi turi savo “dvasingumo matus”, tačiau balsuoti jie ruošiasi visiškų bedievių naudai. Įsivaizduok, kad koks nors BMW pardavimo salonų savininkas irgi norėtų pasikalbėti su gerbiama Nida ir sužinoti, koks jos santykis į BMW mašiną. O koks nors Volvo salonų savininkas irgi norėtų sužinoti iš gerbiamos Nidos, koks jos požiūris į Volvo. Tada atsirastų dar kitų automobilių markių savininkai ir visi pradėtų aiškinti, kad “mano markė yra geriausia”. Ir jeigu Nida pasirinktų “Volvo”, pavyzdžiui, tai kiti nusisuktų ir daugiau su ja nesikalbėtų. Kad šitokių kvailysčių žmonės nedarytų, tai pas mus yra Konstitucija, kurioje yra aiškiai pasakyta:”
26 straipsnis
Minties, tikėjimo ir sąžinės laisvė yra nevaržoma.
Kiekvienas žmogus turi teisę laisvai pasirinkti bet kurią religiją arba tikėjimą ir vienas ar su kitais, privačiai ar viešai ją išpažinti, atlikinėti religines apeigas, praktikuoti tikėjimą ir mokyti jo.
Niekas negali kito asmens versti nei būti verčiamas pasirinkti ar išpažinti kurią nors religiją arba tikėjimą;
28 straipsnis
Įgyvendindamas savo teises ir naudodamasis savo laisvėmis, žmogus privalo laikytis Lietuvos Respublikos Konstitucijos ir įstatymų, nevaržyti kitų žmonių teisių ir laisvių;
  Bet tau LR Konstitucija negalioja, todėl tu eisi pamatuoti gerbiamą Nidą per “savo dvasingumo prizmę”. Ir paskiau, tu iš manęs reikalausi, kad aš į tai žiūrėčiau, kaip į normalų elgesį? Po tavęs ateis koks nors a lia Raskevičiaus pažįstamas arba pažįstama ir pradės reikalauti iš Nidos pasakyti, koks jos požiūris yra į seksą su kate kur nors Vilniaus centre, kur daugiau žmonių? Ir jeigu Nida atsakys neigiamai, tai jis tuoj pradės vaikščioti su plaktėliu rankose su užrašu:“Nida Vasiliauskaitė yra prieš sekso laisvę”. Garbė žodis, aš nesuprantu tų egoistų norų, nei “dvasinių egoistų”, nei seksualinių egoistų, o juk alkoholikai ir narkomanai irgi turi savo norų. Ir jie irgi norės sužinoti:“Nida, o koks jūsų požiūris į vodkę arba į marihuaną”. Aš, gerbiamos Nidos vietoje, imčiau be jokio galesčio po 1000 Eu už atsakymą.

VaidasVDS       2021-10-5 16:19

Apie publikacijos esmę kažkiek pasisakiau ankstesnėje Nidos temoje.
Kaip pats žinai, man esminis klausimas politiko(s) santykis su dvasingumu (bet tik tikru), ne su kokia nors konkrečia religija.
Deja, autorė šia tema beveik nieko nekalba, arba bent aš negirdėjau kokių nors konkrečių jos minčių.
Nesitikiu, kad kas nors skubiai pritars man (Letas juk net nežvilgtelėjo, ne už ilgo kažkokią fantastinę nuorodą susirado ir patikėjo joje esančiu absurdu…). Kažkada sakei, kad nėra laiko tam dvasingumui. O matai, kiek laiko jau praėjo. Per tą laiką man vis tik pavyko rasti ir savų bendražygių, kai kurie iš jų aktyvūs ir normalūs kovotojai su šių laikų “negerovėmis” (bet ne šiame portale), buvo ir labai aukšto lygio “mąstytojas”, deja onkologinė liga nutraukė aukšto lygio bendravimą...
Čia vis dar parašinėju (nors ir portalo karts nuo karto blokuojamas), nes publika vis tik gana intelektuali renkasi, na o troliai irgi visuomenės dalis…

>> Ohojui       2021-10-5 15:20

Na, taip brisiau, tau tik antras galas ir terūpi.
Pasilaižyk prisirietęs, gal mažiau niežtės.

>> Vaidui       2021-10-5 15:18

Labas.
Nelaikau jokių akmenų užantyje, nes neturiu tam nei priežasčių nei laiko.
Nelabai turiu laiko ir asmeniškiems pasiplepėjimams “mędzy nami diewczynami”.
Komentaruosna užsukau trumpam, neplanuotai.
Karts nuo karto užeinu čia pasižiūrėti kas vyksta ir tiek, bet kai pamačiau kaip “naglai” kažkoks kontoros atsiųstas ubliudkas-pižonas čia viską “strajina’ teko įsikišti.
Parodyti publikai, jog iš principo nėra sudėtinga režimo bobikusus pastatyti į vietą.
Tiek ir žinių.
Nenorėčiau plėstis daugiau šia tema.
O apie publikacijos esmę padiskutuoti galim.
Nes būtent tai nervina režimo apologetus.

> 14:13       2021-10-5 15:17

Oho.
Antro galo bendražygiai savo krūtinėmis užpakalius pridengs.
Taip ir matau dokumentinius kadrus iš šlovingų kovų archyvo…

VaidasVDS       2021-10-5 14:57

Sveikas, Juozapai Filipovičiau, gumbų kaktose skaičiuotojau.
Pamirškime senas nuoskaudas ir vėl normaliai bendraukime.
Matau, kad ir Raigerdas tau jau tinka, o aš dar pačioje pradžioje tau sakiau, kad tas Raigerdas visai nieko. Nors po to aš su Raigerdu kaltinome vienas kitą  narcisizmu, ką jis iki šiol, pasirodo, užantyje laiko…
Iš tiesų normaliai bendrauti negalima tik su visiškais “vadais” (nepakeičiamais), sektų ar kitokių žmonių organizacijų vadovais, na o su tokių organizacijų nariais dar galima kalbėtis ir kažko tikėtis, nors čia kažkas sakė, kad atsivertėliais netiki. Aš tikiu atsivertėliais, jeigu tokie žmonės nori keistis. O normalus žmogus, net ir jausdamasis beveik tobulu, vis tiek norės keistis į gerą pusę...

t.t. >>> Raigerdui       2021-10-5 14:48

Paskutiniam tamstos komentarui pritariu iš esmės.
Bet, tai ką palietei, apima nemažai atskiro dėmesio reikalaujančių temų pokalbiams.
Man būtų įdomiau sužinoti, kaip tamsta suvoki p. Nidos raginimą demontuoti esamą sistemą.
Kiek žinau, tamsta esi priešininkas to, jog dabartinė konstitucija-fikcija būtų pakeista gerokai efektyviau veikiančiu valstybės ir visuomenės sąrangos dokumentu.
Ėgi mao nuomonė yra demetrialiai priešinga šiuo klausimu.
Nuomonių skirtumo aš nestigmatizuoju lyg baubo.
Bet kol kas man niekas nesugebėjo argumentuotai įrodyti, jog šią santvarką pakeisti geresne įmanoma kažkaip lopant esamą cirko drabužėlį.
Tamsta sakysi - “tereikia padaryti, kad visi Konstituciją gerbtų ir jos laikytųsi.”
Gražu būtų, bet - tai kodėl lig šiol tai nepadaryta?
Juk didžioji dauguma to norėtų. Ne kartą ir bandyta buvo.
Bet nesigauna, deja.
Aš tai žinau kodėl.

Taip taip       2021-10-5 14:30

Iljičiui irgi užteko 5 proc. bendražygių na ir truputis užsienio paramos.

Raigerdas>trolių tramdytojui       2021-10-5 14:23

Sutinku su tuo, ką jūs parašėte:“Vat būtent nelabai sutinku su paskutiniu tamstos teiginiu,
jog “...didesnė dalis tautos jau šitokios partijos palaikymui tikrai subrendo”.
Manau, jog didesnė dalis populiacijos (tauta politiškai nenuovokių laikyti negaliu), yra tiesiog įpykę ant režimo dėl perspaustų varžtų.
Būtų režimas kiek nuosaikesnis, visiems būtų pofig, kaip ir lig šiol.
Realiai daugumai teritorijos gyventojų ne Laisvės reikia, ne civilizuotos Valstybės, o tiesiog pigesnės dešros ir nemokamų pramogų.
Nes Laisvė, Valstybės kūrimas yra visų pirma Atsakomybės prisiėmimas.
Parodyk man meldžiamasai, kiek iš besipiktinančių režimo jungu yra pasiryžę darbai prisiimti Atsakomybę už Lietuvos likimą?”. Aš nenoriu dabar gilintis į detales, tik pasakysiu vieną dalyką: jūs konstatavote faktą tokį, koks jis yra, ir tai yra gerai. Prisipažinsiu, kad aš vis gi žiūriu ne tik į faktinę medžiagą, bet ir į potencialą šitos medžiagos. Todėl vienas ar keli lyderiai gali net vidutinioką pakelti į daug aukštesnį savo vaidmens suvokimą šalies labui. Aš esu už augimą ir auginimą. Pasakysiu kitaip. Potencialiai mes visi esame angelai, tačiau gyvenimas daugeliui apkarpė sparnus. Taip, ši moteris, arba šis vyras galėjo būti didvyris, bet dabar jis nedaro net pusę to, ką galėtų. Gerbiama Nida irgi užaugo ir atsiskleidė tik paskutiniu metu, kai pasiryžo atvirai kovai su egzistuojančiu Lietuvoje Blogiu, realiu Blogiu. Tas Blogio virusas apsigyveno partijose ir partijos dabar yra to Blogio nešėjos ir platintojos. Jeigu gerbiama Nida tikrai įkurs naujos partijos modelį, tai kitos pradės nykti. Aš už tai, kad jos visiškai išnyktų, bet jos neišnyks. 1-a. ką reikia Seime padaryti, tai organizuoti darbą visuomenės labui, sunaikinti grupinius interesus, piktanudžiavimus savo padėtimi, šimtaprocentinę priklausomybę Seimo narių atlyginimo nuo konkrečių darbų ir ekonominės padėties visoje šalyje. Panaikinti visas privilegijas. Pieštukų, trintukų ir popieriaus pirkimas turi būti organizuotas visai kitaip. Įstatymų paruošimo etapai turi būti sumažinti ir ten privalo dirbti geriausi specialistai Lietuvoje. Reikia pabaigti su tuo Seimu-tvartu, kaip buvo pabaigta su bolševizmu. Tai yra valdžios parodija, o Seimas privalo tapti pavyzdine valstybine organizacija Lietuvoje. Bausmės SEIMO NARIAMS turi būti didesnės, nei paprastiems žmonėms, nes jų padaroma žala yra ne 5 centai, o milijonai ir milijardai eurų.

F.F.       2021-10-5 14:13

Na, sveikas kritinis žvilgsnis niekad nekenkia.
Nelaikyčiau blaivaus požiūrio negatyvu, juolab kad toks požiūris ne iš lubų, o iš gyvenimo realijų.
Ką duotų saviapgaulė ir utopiškai op(!)-timistinis žiūrėjimas pro rožinius akinius?
Juk ne kartą taip jau būta ir ko gero bus irgi dar ne vieną kartą.
Laipiojimas ant tų pačių grėblių Lietuvoje yra nacionalinė sporto šaka, o daugybė senų gumbų kaktose, kol kas niekaip neatbaido nuo azarto vėl lipti.
Žmonės seks?
bogai.
Mažai naudos iš iš paskos bidzenančių avinų.
Ne sekėjų reikia, (sekėjų gali bet kokia kvaiša feizbukuose laikomis prisirinkti tūkstančius).
Bendražygius burti reikia.
Bendražygis ir sekėjas visiškai skirtingos kokybine prasme kategorijos.
Sekėjas tik pramoga tiešijasi kol šurmulys vyksta, pyragų nachaliavai dairosi kai laimima pergalė, o bendražygis stovi greta ir šovinius padavinėja, o jeigu reikia ir savo kūnu draugą nuo kulkos pridengia.
Linkėčiau Nidai kuo mažiau sekėjų ir kuo daugiau patikimesnių bendražygių sulaukti.

Filipyčiau,       2021-10-5 13:59

ko tikiesi, tą ir gausi. Todėl neplatink negatyvo. Nereikia, kad 100 procentų tautos taptų genijais. Užtenka, kad esmę supranta 10 procentų. O šviesti tautą tikrai reikia. Tačiau pirmiausia - nurodyti, kas jai meluoja. Tą padaryti savo kaimynui gali kiekvienas. Tauta per 30 metų netapo neįgalesnė, tiesiog labiau nuvilta. Kaip jaustis, kai išduoda ir okupuoja ne svetimi, o lyg ir savi? Todėl taip viskas. Gal Nida taps ta lydere, kuri ne pamokslaus iš ambonos, bet eis visų priekyje? Žmonės seks, jei matys, kad verta.

Filip Filipyč >>> Raigerdui       2021-10-5 13:42

Sutinku, kad reikia padėti žmonėms atpažinti informaciją nuo protkrušystės.
Deja, ko gero tai reikia daryti nuolat, mat publika ilgalaike atmintimi nepasižymi.
Rodos normaliai paaiškini, kas ir kaip, bet žiū po kažkiek laiko, vėl tie patys, kur neseniai galvomis linkčiojo esą jau supratę, apsisukus vėl leidžiasi maustomi kokio eilinio mozgajobo.
Vat būtent nelabai sutinku su paskutiniu tamstos teiginiu,
jog “...didesnė dalis tautos jau šitokios partijos palaikymui tikrai subrendo”.
Manau, jog didesnė dalis populiacijos (tauta politiškai nenuovokių laikyti negaliu), yra tiesiog įpykę ant režimo dėl perspaustų varžtų.
Būtų režimas kiek nuosaikesnis, visiems būtų pofig, kaip ir lig šiol.
Realiai daugumai teritorijos gyventojų ne Laisvės reikia, ne civilizuotos Valstybės, o tiesiog pigesnės dešros ir nemokamų pramogų.
Nes Laisvė, Valstybės kūrimas yra visų pirma Atsakomybės prisiėmimas.
Parodyk man meldžiamasai, kiek iš besipiktinančių režimo jungu yra pasiryžę darbai prisiimti Atsakomybę už Lietuvos likimą?
Bijau, jog tokių daugiau nei 1-1,5 nuošimčio nesurasi.
Ir tie dar bus tarpusavyje susiskirstę kokį vaduką labiau mylėti.
Kaip šioje nepatenkintų kumečių-slunkių minioje Nida sugebės sukurti veiksmingos, efektyvios politikos reiškinį, aš tiesą sakant kol kas nelabai įsivaizduoju.
Bet, bandyti reikia.
Nepabandžius nesužinosi.

etrio tylajui       2021-10-5 13:25

kokia dar tyla - tu gi čia žviegi kaip skerdžiamas,
vis ieškai kaip savo šūdus plačiau paskleisti.
autorės kilmė mat jam atseit “parūpo”.
kurgi ne.
o bet tačiau ir mums darosi įdomu -
kokia būtybė kažkada pagimdė tave tokį marozą?
iš kitų reikalaudamas, gal pats bent savo šuns pasą parodytum.
žinotume bent kokios veislės esi -
tpsmi pridvornas šnauceris ar tiesiog kiaulidžių kiemterjeras-pridurkas?

Raigerdo kanopa       2021-10-5 12:37

Aleliūja tuštybei.

O apie       2021-10-5 12:34

prezidentės motiną žinot ką nors? Irgi nieko, kodėl? Irgi paslaptis ir konspiracija, ane? O apie premjerės?

Tyla eteryje       2021-10-5 12:32

kas jos tėvai ?    2021-10-3 16:16
niekur nerandu apie jos šeimą - kas jos tėvai, broliai, seserys ir t.t.
(o tai gali būti kaip su grybauskaite - nieko nebuvo žinoma, tik paskui paaiškėjo, kad stribo ir žydelkutės duktė)
—————
Ar ta ufonautė neturi tėvų.. kad niekas nepraneša…

Raigerdas>trolių tramdytojui       2021-10-5 12:18

Paprastai komentatoriai trolių vengia, o kartais net bijo, nes tie paleidžia savo šmeižikiškus liežuvius, o kuklesnis komentatorius bijo su tokiu prasidėti, nes neturi savo arsenale tokio vulgaraus žodyno. Jūs juos tvarkote, kaip tas smauglys Ka banderlogus iš “Mauglio” gana sėkmingai. Bukas trolis atrodo gana apgailėtinai prieš jūsų gana ryžtingus ir svarius argumentus. Priimkite mano sveikinimus ir sėkmės palinkėjimus, nes tikrai bukų trolių tramdymas buvo puikus cirkinis numeris. Jeigu gerbiama Nida turi savo komandoje tokius profesionalius trolių tramdytojus, tai čia labai didelis pliusas. Įdomus pats reiškinys: gerbiama Nida vos tik pasakė, kad kurs partiją, tai lietuviškieji Švonderiai ir Šarikovai tuoj pat prisistatė. Pasirodo, kad žmogus pas mus net pagalvoti negali, kad jis gali sukurti geresnę nei šitos lūzerių partijos, prigulusios prie valstybinių pinigų. Čia vienas Šarikovas prakalbo apie žydus, kaip apie kates, kurių jis nekenčia. Šlovė Nidai vien už tai, kad ji išdrįso pasakyti stop šitoms pseudopartijoms Seime. Ir štai koks dumblas pakilo, kiek mėšlo ant jos galvos buvo bandoma išpilti, nors žmogus nieko blogo nepadarė. Taigi, Stalino tironijos laikais, poetą Rusijoje apkaltino, kad jis Volgą norėjo išplukdyti į Vakarus. Tai buvo daugiau nei prieš 80 metų. Ir štai dabar mes matome tą patį žmogaus tipą, kuris pasiruošęs apkaltinti gerbiamą Nidą visomis pasaulio nuodėmėmis. Bet žmonės spokso ir nesupranta, kas yra šitas žmogaus tipas. Manau ateityje yra būtina žmones apmokyti atpažinti trolius, kad jie pagaliau praregėtų ir pamatytų savo akimis jų kanopas ir uodegas. Balsuoju ir palaikau gerbiamos Nidos ir jūsų ryžtą sukurti naujo tipo partiją. Šitas bukų trolių puolimas jau parodė, kad žmonėms tiesiog gyvybiškai reikalinga normali ir visuomenei pačias aktualiausias problemas efektyviai sprendžianti partija. Svarbiausia, kad didesnė dalis tautos jau šitokios partijos palaikymui tikrai subrendo.

išesmėsui by(pypt!)smegeniui       2021-10-5 12:10

na, žinoma, čia tu pupuli, pas mus didžiausias drąsuolis-narsuolis.
ir žyyynoma, “pac proooootingeusias”
medalį užsikabink.

iš esmės tai nieko gero ta Nida       2021-10-5 11:40

diagnozę puikią parašė
bet kokios priežąstys, kaip istoriškai susiformavo visagaliai pizdukėliai (pirma Lietuva) - Nidai smegenų neužtenka, arba drasos
——
(visa laimė, kad Nida patinka irgi ribotų smegenų turėtojui juozapėliui. su tuo nuoširdžiai sveikiname !)

klausimujui       2021-10-5 11:17

ko man sprogti?
tai tu čia nerviniesi, nusmurgėli.
o man vien linksma doroti trolius-nevykėlius.
taip, aš ginu ne savo žmoną.
prisidedu demaskuojant ir nukenksminant režimo samdinį-mozgajobą.

Klausimas       2021-10-5 10:33

Kuris labiau tiktų į Delfio komentatorius? Man jau linksma. Nesprok iš pykčio. Ne savo žmoną gini.

"aiškeregiui" pabaigujui       2021-10-5 10:26

žinaimozgojobe, jau gerokai pabodai su tomis savo “pranašystėmis”.
gal eik geriau į šūdelfius pasiganyti.
ten rasi palankesnę dirvą makaronų kabinimui.

Pabaigai       2021-10-5 10:03

Modifikuotus komjaunuolius pakeisite modifikuotais liberalais. Skanaus.

tardytojui       2021-10-5 9:17

ką turiu ir ko ne, ką daryčiau, būtent tau tau atsakinėti ir neprivalau ir nenoriu

Demontuotojau       2021-10-5 8:57

Ir ką demontavęs darysi? Turi naujų detalių?:)

naujameiliui       2021-10-5 8:17

nėra čia jokios “naujos meilės”.
bent iš mano pusės.
yra senas įprotis pastebėti kontoros bobikų manipuliacijas
ir noras duoti per nagus tokiems troliams.
Nida, kaip ir visi pradedantieji irgi daro klaidų, bet kol kas daug svarbiau pagrindinis dalykas ką ji akcentuoja - režimo demontavimo besąlygišką būtinumą.

Nauja meilė       2021-10-5 8:05

Na, ar ne gėda elgtis kaip davatkai ir beatodairiškai pulti už tą, ko dar nėra ir kas dar nepadarė realių darbų. Na gerai, padarė. Pašnekėjo mitinge ir išsipopuliarino per Janutienės laideles. Per tiek metų kiaurai matosi tokie veikėjai ir jų veikimas kaip iš chrestomatijos vadovėlio. Kantrybės ir sulauksi naujų draugų ir bendražygių. Galėsi kartu žygiuoti su vaivorykšte, nes nežinai, kada vėl jie bus skriaudžiami.

atseit "netroliui"       2021-10-5 7:55

būtent - nėra ir nežinote, bet kiek šūdo jau išpylei.
ir tebepili.
Garliavos klausimas nevienareikšmiškas, tame reiškinyje susipynę daugybė dalykų -
ir iškrypėlių tinklas ir tarnybų teroras, teismų šališkumas ir Venckienės asmenybęs ypatumai.
protaujančiam žmogui aišku, kad pedofilų klano suaugimo su valdžios ir jėgos struktūromis derėtų nepainioti su Venckienės klaida tapti politike kuriant partiją iš giminaičių ir visokių prieplakų-infiltrantų.
nežinau, ką Nida galvoja apie Venckienę, tačiau žinau ką ji galvoja apie lietuvišką “teisingumą”.
kiek žinau, Nidos nuomonė apie Lietuvos teismus yra labai kritiška.
būtų labai keista, jeigu Nida apie šią režimo sistemos dalį galvotų kitaip.
tavo jau kažkelintas bandymas spekuliuoti šia tema man suprantamas -
tokia tavo tarnyba.
esi atsiųstas loti, dergti ir sėti nepasitikėjimą.
portalo adminas tau suteikia sąlygas, bet yra skaitytojų, kurie neleis tau čia lengvai manipuliuoti mažiau nuovokių skaitytojų protais.

Sveiki visi netroliai       2021-10-5 7:38

Dar partijos nėra, nežinote, kas prie jos prisišlies, kas stovi už šios merginos, o jau gatavi kitiems gerkles perkąsti. Kantrybės. Tuoj viskas paaiškės. Galėsite merginos paklausti, ką ji mano apie Garliavos įvykius ir staiga jus aplankys nušvitimas, tik į kitą pusę.

Žydai prieš žydus???       2021-10-4 20:05

Nepasimaukite ant to ,,valytuvo” tariamo antisemitizmo. Negi nepastebite, kad jo mąstymo ir kalbėjimo būdas išimtinai žydiškas? Čia tik geresnėje kontoroje (gal mosade?) parengtas trolis. Netrukus kitame kontekste išgirsite, kokie čia mes visi žydšaudžiai iš prigimties. Todėl reikia padaryti viską, kad lietuviai neatgautų valstybės. Kol kas, gojai, pripraskit prie pišpasių, o paskui jau nebus su jumis jokių problemų. O kodėl draudžiamas žodis ,,fašizmas”? Suprantu, skaudūs tos tautos prisiminimai. Nacionalsocializmas malonesnis ausiai, nes panašesnis į internacionalizmą. Na, vadintume dabartinę chuntą kad ir rudmarškiniais, bet jaunesnioji karta nesupras kodėl. Todėl persiprašau už visus komentatorius - vartosime žodį ,,fašizmas” ir toliau. Trumpas ir patogus žodelis. Dučė tikrai neįsižeis.

Be abejonės        2021-10-4 16:59

Lt chunta permetė į čia savo trolius. Režimui kinkos dreba.

>> 16:06       2021-10-4 16:39

Išsireiškimas “duoti į snukį” gali būti ir metafora. Žiūrint kokiame kontekste.
Nei viename komentare nebuvai įvardintas konkrečiu vardu, pavarde, nebuvo paminėtas tavo adresas.
Pasiskųsi policijai, jog anonimas pažadėjo “duoti į snukį” žodžiais kitam anonimui komentarų skiltyse?
Nejuokink.
Policija kol kas dar neprisikasė iki lenkus šaudyti siūliusio Valinsko ir kitų panašių viešai šnekančių konkrečių veikėjų.
Kai jau visus valinskus areštuos, na tuomet, po kokių 10 metelių gal susidomės ir šio portalo komentarų turiniu.

to stiklo valytuvui       2021-10-4 16:38

O kas tada yra Semitizmas?

policija gąsdinančiam       2021-10-4 16:32

Oi, kad žinotum kiek tokių mačiau vaikeliuk…
Saugumo agentėliai net baugindavo, jog į namus atvažiuosiantys.
Žinai plonablauzdi berneli, ne ant tokio pataikei.
Eik čiulpt papo ir nelįsk į suaugusiųjų reikalus.

Stiklo purkštuvas       2021-10-4 16:30

Dvi Lietuvos.
Tai diagnozė ar tikslas?

stiklo valytuvui       2021-10-4 16:29

Jeigu kažkas rašinėja tavo vardu, susigalvok kitą arba dar geriau - kurį laiką rašyk nouneimu. Kame problema?
.
Dėl pišpasio panaikinimo, kaip prioritetinio uždavinio artimiausiu laiku:
Tamsta nesuvoki vieno dalyko - kalba eina apie taktiką, o ne apie strategiją.
Neabejoju, jog strateginiuose tiksluose ALP pišpasio savo programoje nebeįrašinės, o sieks, kad tas brudas būtų panaikintas kuo skubiau, t.y. dabar, nedelsiant.
Tai būtų itin teisingas žingsnis nes pirmiausia ko reikia naujai partijai - mobilizuoti kuo platesnę palaikančiųjų auditoriją.
Nedidelė, bet simboliškai reikšminga pergalė, būtų itin svarbus precedentas, parodant žmonėms, jog pasipriešinti klanui įmanoma.
Būtent Precedento dėlei pišpasio panaikinimo tikslas pasirinktas pirmuoju taktiniu žingsniu.
Būdamas politiku, irgi daryčiau būtent taip.
Pasižiūrėkite kuo baigėsi “maršistų” mosavimas kilometrinio ilgio reikalavimų sąrašais- ššššnipštu. Jie negavo nieko.
Visur yra nuoseklumas, politikoje tip pat - pirma daromi mažesni darbai, auginami raumenys, tam kad būtų galima siekti didesnių tikslų.
Elementari politikos ABC.
.
Guodiesi, jog protingesni komentatoriai nelabai nori su tamsta diskutuoti.
Tam gali būti įvairių priežasčių, viena kurių yra tiš tamstos tiesiog varvantis nuožmus antisemitizmas.
Kaip ir visi “izmai”, antisemitizmas yra ideologija.
Ideologijos yra skirtos protų krušimui, o bet tačiau yra žmonių, kuriems nelabai patinka, kai kažkas ima smegenis krušti.
Be abejo žydų tarpe tikrai yra niekšų. Niekšų netrūksta ir kitų tautų tarpe, įskaitant ir lietuvių.
Tarkim man, tikrai nepriimtini tokie veikėjai kaip Sorošas ar Gatesas.
Išties šlykštūs, agresyvūs globalistai, tikri ubliudkai.
Tuo pažiu man visad labai imponuodavo V. Bukovskis, ta pati V. Novadvorskaja ar T. Černigovskaja.
Ir tie ir tie žydai.
Tai kaip čia gaunasi - yra ir gerų žydų ar tiesiog tamstai nesvarbu, tipo jeigu žydas, tai jau 100 proc. niekšas?
Pone mielas, jūs gi nesate visiškas kvailys, tiesiog liaukitės generalizuoti ir su jumis bendrauti bus maloniau.

to< nepatenkintam       2021-10-4 16:06

tavo komentaras nusiųstas policijai

nepatenkintam troliui 15:18       2021-10-4 15:59

papal, pala - ko tu toks nustebęs.
gi sakiau, kad duosiu tau į snukį, pažado laikausi.
kas negerai?
norėtum nebaudžiamas čia krušti naivuoliams smegenis?
pasvajok.

Stiklo valytuvas       2021-10-4 15:19

Tęsinys
.
>> mė-mė    2021-10-4 11:34
Netiesa, kad ,,ne pišpasiuose esmė”. Būtent juose ir esmė. Juk būtent pišpasis ir yra tas galingiausias prievartos instrumentas, kad žmonės, nors ir keikdamiesi, leistųsi vakcinuojami. Šiuo metu būtent pišpasis ir yra pats reikšmingiausias liberkonservofašistų ,,iškovojimas”.
—-
O aš tvirtinu kad ‘pišpasiai’ nėra esmė! Tai tik ženklas palengvinantis kontrolę. Nukreipiamtys dėmesį nuo esmės į detales yra idiotai arba tos pačios sistemos (globalizavimo) funkcionieriai.
O dėl buko laikymosi už liberkonservoFAŠISTŲ, o ne nacių, ne vokiškai žydiško nacizmo, aiškiai matosi žydkomuninis trolinimas!
———
„Kol tebėra pišpasis, tol Lietuvoje pats tikriausias fašizmas. Be jokio perdėjimo. Konclagerių ir krematoriumų dar nėra, bet tai tik laiko klausimas. Todėl pirmiausia turime atsikratyti pišpasių.“
—-
Fašistai buvo įtalai ir jokių „Konclagerių ir krematoriumų“ neturėjo. Tai turėjo vokiški žydnaciai! Daunai to neperkanda.
Ir pirmiausiai reikia ne „atsikratyti pišpasių“, o įvardinti esminį tautos, valstybės, baltosios rasės ir visos Europos (ypač ES) priešą MANKURTIŠKĄ  NEOMARKSIZMĄ.
Vien tokių temų vengimas apie jus pasako daugiau nei ilgi Nidos filosofavimai.
.
esmė    2021-10-4 11:46
Nida išsakė pačią pavojingiausią režimui poziciją ir todėl puolimas prieš šią moterį bus itin nuožmus.
—-
Nida išsakė dabartinės valdžios vertimą (net prieš rugsėjo 10-tą), ir tik vertimą,o ne detales kaip tvarkytis po to. Žydkomunių revoliucija vėl ‘ant bangos’, nes už jų tie patys buvę internacionalistai persidažę į globalistus į baltosios Europos naikintojus!!!
Priešintis būtina!!!
.
taip     2021-10-4 12:26
tikrai -svarbiausias uždavinys yra demontuoti nusikalstamą režimą.
visi kiti dalykai irgi svarbūs bet eiliškumo prasme tik antraeiliai.
kol egzistuoja kriminal-fašistinis režimas, jokių pozityvių permainų gerop negali būti iš principo.
—-
Vistiek fašizmas ir ničnieko prieš pasaulinį mankurtizmą.
Ar jie tokie beviltiški debilai kad nesupranta kad vietinės valdžios pakeitimas esminių problemų neišspręs.
.
Kam naudingas esminių problemų nutylėjimas?
Kam naudingas papildomas smegenų kriušimas naftalininiais „TSRS laimečio fašistais“?
.
Visada paklauskite savęs, ar vaistai nėra pavojingesni už pačią ligą.

to < trolis       2021-10-4 15:18

Vienintelis trolis ir pašertas ciucikas esi pats, po kiekvienu komentaru aploji, nepastebėjai?:)

Stiklo valytuvas       2021-10-4 15:16

Pora dienelių be interneto, ir žiu kokie įvykiai…
.
Straipsnis komentarų gausa muša rekordus.
Džiugu dėl bundančio pilietinio aktyvumo.
Ir labai, LABAI liūdna kad susikalbėjimo nei kiek nepadaugėjo.
Kažkuris Antikos išminčių buvo teisus sakydamas, „žmonės nesusikalbėjo ir nesusikalbės“. Ir tikrai, čia nėra lingvistinė problema. (Trys lietuviai - penkios partijos).
.
Kiek pastebėjau, tik šiame portale, toks ‘Stiklo purkštuvas’ nestokojantis kandumo pusėtinai savinasi mano pseudonimą. Toks sumanus ir taip banaliai… Gal taikai man į kompaniją? Vargu ar sudarysime duetą ar tandemą. Draugiškas niuksas, susikurk žavesnį ‘nick’ą’. (Atsiknisk!).
.
Troliai, troliai, troliai…
Visi sisteminiai, troliais vadina internetinius invazistus iš Rusijos.
Kažin kodėl vis „nėra“ trolių iš vakarų, iš ES. (15 užsienio diplomatų pavasarį nesiskaito, ne ta kategorija).
Ir štai naujovė, savi troliai prieš savus. Kaip neišradinga. Kadaise komunistai didžiavosi: „mes nebūtume komunistai, jeigu neieškotume kitų keliu…“
Kita vertus, jūs komuniagos, jūs menkystos… Vengiate intelektualių argumentuotų diskusijų, o kai kas ne taip, tai dabar juos vadinsite troliais. Socdemai ‘bebrai’ prisidėjo žodelį skiriantį juos nuo kitų socdemų, gal nebūkite tokie primityvai… O gal jūs tie patys sisteminiai tik kitaip karksintys, juk esminio skirtumo tarp ‘landsberginių’ ir ‘brazauskinių’ nebuvo ir nėra!
Ir pabaigai, kiek kartų kviečiau ramiai padiskutuoti habilitą, Al’ą ir kitus. Ar kuris atsiliepė, a?!! Tai kur tie jūsų geri norai…
.
Dabar apie „Kvazi uno fantazy“, kaip sakydavo „Dviratis“.
Šopauskas ir Vasiliauskaitė.
Šopauskas negirdi o Vasiliauskaitė nemato, nes vyrams informacinis prioritetas yra matyti, o moterims girdėti (pagal fiziologus ir psichologus).
Šopauskas baigia: „Nidos Vasiliauskaitės individai savo teisių ir laisvių neapgins, nes jie gina savo kūną ir savo verslus, kai reikia ginti tautą ir valstybę.“ Valstybės yra ginamos arba neginamos, o štai tautos niekada, pabrėžiu niekada, nėra ginamos! Tautos GINASI arba nesigina. Tautos susiskaldo (skyla yra suskaldomos) bet ir skilusios dalys ginasi. O apie tautų gynimą kalba ir daro tik okupantai arba humaniški* savanaudžiai…
Šopauskai, tavo filosofiniai pilstymai visiškai nepalietė esminių klausimų!!!
- Kada ir kodėl lietuviai nustojo būti valstybininkais?! Ir čia priežasčių reikia ieškoti LDK ir ankstesniame laikotarpyje…
- Kodėl prezidentas A. Smetona paėmė valdžią iš tuo metu teisėtai buvusiųjų valdžioje, ir kodėl tai neįvyko po Kovo 11-osios išsigimstant dabartinei Lietuvai?
- Kodėl V. Landsbergis, jeigu ir neturi žydisko kraujo tai beveik visapusiškai elgiasi kaip tikras žydas? Ir kodėl Lietuvos vadovai žydiški? Brazausko motina, anot teisininkės Gajauskaitės, žydė. Adamkaus motinos vardas niekam nežinomas! Kaip čia taip?! Grybauskaitės motina… Kiti vadovai labiau internacionistai negu lietuviai…
Šopauskai ir visas NS, jūs nei kiek nesiskiriate nuo daugiamečių tautininkų, nuo pseudopartizanų, nuo tremtinių sulindusių į landsberginių užpakalį*.
„... še jums žilė galvon, še jums velnias uodegon. O dabar eikit velniop“.
Valiauskaitė, kaip ir visas kairuoliškas ir liberalinis kontingentas, kaip ir maršistai niekada neįvardijo esminio priešo! Ji viską suveda į pišpasius, skiepus ir dar kelis niuansėlius dėl ‘fono’. Jūs tarsi palaikote Vengriją kuri nuleido šlagbaumą žydui Sorošui, bet patys apie žydą Sorošą, Švabą ir už jų esančius mankurtiškus globslistus net nežaktelit. Ar jums šita fauna nėra priešai?! Ar ne iš jų eina visa dabartinė velniava?!! Ko tylit?!! Visas dėmesys nukreipiamas į PIŠ. Kuom jūs skiriatės nuo tų vokiečių kurie pavasarį ‘buntavojo’ prieš kaukes ir covidinius suvaržymus, bet paskutiniųjų rinkimų Vokietijoje metu net necyptelėjo. Kaukės blogai, o mankurtiškas globalizmas gerai?! Ar kaip?!!

iškurlendančiam       2021-10-4 15:11

įdomu, įdomu - iš kur ištraukei Nidos liberalkomunistiškumą?
iš Sapnininko ar tiesiog nuo Anūko ir armonikaičių darbotvarkės nusirašei?

Troliai išsisėmė,       2021-10-4 15:08

nes naujų instrukcijų, akivaizdu, negavo. Vargšai troliai! Sunki jų dalia!

pavalgiusiam bobikui       2021-10-4 15:08

Na, cucikai, matau, kad šeimininkas jau tave pašėrė.
Atsigavai smile
Ar skanus buvo “Chapi”?

Pauzei       2021-10-4 14:24

Tiesos LT komentavimo priedas neatlaiko “netrolių” įniršio:, todėl ir menopauzė. P.S. Įdomu, ką “netroliams” atsakytų Nedukas apie teismų sistemą ir Garliavos įvykius.

Ir iš kur lenda tokios marksistės vasiliauskaitės       2021-10-4 14:24

Armonaitė su Raskevičium bent jau tiesiai šviesiai demonstruojasi, o šita kažkuo besidangstanti liberalkomunistė man šimtą kart už juos bjauresnė, pfu.

pauzė       2021-10-4 12:39

trolis nubėgo pasiskųsti viršikininkams ir paprašyti naujų instrukcijų. smile

Nacionalinis Susivienijimas       2021-10-4 12:32

neatsiliepė į Šeimų Sąjūdžio kvietimą tapti jo vėliavnešiu,-ši vieta tuščia ilgai nebuvo,ją užims N.Vasiliauskaitės vadovaujama partija,kuri nebijo sunkaus juodo darbo.Konkurencinėje kovoje NS pralaimėjo,nes nepajudino nei piršto užkariauti paprastų žmonių širdis.O dabar yra kaip yra.

taip       2021-10-4 12:26

tikrai -svarbiausias uždavinys yra demontuoti nusikalstamą režimą.
visi kiti dalykai irgi svarbūs bet eiliškumo prasme tik antraeiliai.
kol egzistuoja kriminal-fašistinis režimas, jokių pozityvių permainų gerop negali būti iš principo.

režimas paleido šunis todėl,       2021-10-4 12:20

kad Nida pasakė, jog sieks po režimo demontavimo užkardyti lig šiol valdžioje buvusių  bet kokį patekimą valdžion.
Nida kalba apie buvusių režimo veikėjų kriminalinę atsakomybę ir apie draudimą buvusiems lig šiol valdžiose, kada nors kandidatuoti ateityje.
Būtent tokie pareiškimai ir dar garsiai išsakomi plačiai auditorijai, siutina ir baugina režimo šulus.
Būtent todėl troliai spiegia falcetais, būtent todėl jie lieja purvą ir sėja dvejones tarp lengvatikių.
Kiekvieno žmogaus pareiga ne “nekreipti dėmesio” į niekšų šėlsmą, o duoti padugnėms per jų šūdinus snukius.
Davimas sisteminiui troliui į snukį yra ne tik šunsnukio pasiuntimas ant trijų raidžių.
Geriausias atsakas būtų pradėti diskusiją apie tai, kokia turėtų būti Naujoji Lietuvos konstitucija ir kaip ten sudėti saugiklius, kad dabartiniai atmatos ar jų išperos niekada nebeįliptų į valdžios krėslus.

Sėkmės!       2021-10-4 12:07

Į pupsikų skalijimą nėra ko kreipti dėmesio. Jie ir liks ten, kur yra. O mes laukiame programos ir bendražygių pristatymo. Sėkmės.

rekomenduotojui       2021-10-4 12:03

o kodėl tau nepasivadinus apsišikusiu pydaru?
kurk savo Režimo Padlaižių partiją, gal tapsi populiariausiu tarp sisteminių prostitutų.

spiegiančiam troliui       2021-10-4 11:59

Bukas troli, nieko tau neįrodinėsiu, nes argumentų tau nereikia, o bet tačiau:
1) Dar kartą tavęs klausiu - kuo ir kaip politikės šeimyninis statusas įtakoja jos imperatyvią poziciją dėl dabartinio režimo demontavimo?
2) Motina Teresė kaip altruizmo ir socialinio jautrumo pavyzdys, kaip vienuolė, žinia irgi buvo netekėjusi ir vaikų neturėjo. Tokių moterų, netekėjusių ir be vaikų, tarp iškilių pasaulio humanistų apstu. Taigi tavo trolinimas apie N.V. bevaikystę kaip esminį “trūkumą” yra vien bezdėjimas į vandenį.
Tu, troli esi toks bukas, kad apie N.V. kaip apie politikę sprendi pagal savo chebrą ir jos įpročius valdžioje.
Bet kol kas tu neturi o ir nėra jokių įrodymų,
kad N.V. asmeniškai eis į valdžią, (ji aiškia pasakė jog tapti seimo ar vyriausybės nare nesiruošia);
Nėra jokių įrodymų ir net tokių apraiškų, kad AL partija valdžioje, jeigu ten pateks, elgsis voliuntaristiškai ir vykdys prieš šeimas, prieš vaikus nukreiptus sprendimus;
Tu sistemos samdytas troli, geriau pasakok, kaip dabartinis režimas skurdina šeimas ir prievartauja tėvus “vakcinuoti’ vaikus visokiu eksperimentiniu mėšlu.
Tai ką išdarinėja PIŠ bobyriausybė yra jau faktai, o ką bandai pripaišyti NV yra tik niekuo nepagrįstos, o tiksliau iš piršto čiulptos spekuliacijos.

 

rekomenduoju       2021-10-4 11:54

Kodėl jums nepasivadinus penktakolonininkų partija arba skaldyk ir valdyk partija?

Asociacija tokia:       2021-10-4 11:50

Nida eina gatve, o visokie brisiai, tuzikai, pupsikai iš už visų kampų, iš visų tarpuvarčių ir iš visokių užtvorių visokiais balsais balseliais ambrija, skalija, kiauksi, urzgia. Ir visas miestas žino, kad gatve eina Nida. Ar begali būti geresnė reklama? smile

esmė       2021-10-4 11:46

Visas šis agresyvus trolinimas yra dėl vienos esminės priežasties-
Nida garsiai pasakė, jog režimas turi būti panaikintas, demontuotas kaip ydinga ir nusikalstama kriminal-fašistinė Sistema.
Nida pasisakė apie tai, kad režimo demontavimui reikia pirmiausia išmušti egzistencinį pagrindą - sistemos gyvastį užtikrinančią “tititiuciją”, kurios tuščiais popieriniais lozungais prisidengdama ir manipuliuodama sistema gali apsaugoti save nuo visuomenės nepasitenkinimo režimu.
Nida išsakė pačią pavojingiausią režimui poziciją ir todėl puolimas prieš šią moterį bus itin nuožmus.

>> mė-mė 11:27       2021-10-4 11:40

O dabar įrodyk, tešlagalvi, kad visi tie, kurie gamina, platina tas vakcinas ir kraunasi milijardus, taip pat visi bevaikiai. Faktus! Pavardėmis!

troliui pipedijų "fanui"       2021-10-4 11:38

Apsimeti šlangu vyreli.
Suprantu tavo elgesio motyvus - tau geriau jau varyti net ir ant netekėjusios šmikinytės, svarbu pasėti kuo daugiau nepasitikėjimo galimai atsirasiančia nauja antisistemine jėga.
Kai liaudiškai tariant režimui “šikna pypkę rūko”, oponentus apšikti geri visi būdai, ar ne?
Manai esi didelis gudruolis cituodamas pipedijas?
Savo smegenėles pirma prasitestuok nes galimai tyen labai daug sisteminio mėšlo prisikaupė.
Ir tik neverta čia apsimetinėti virkaujančiu dėl vaikučių “antisistemininku”.
Aiškus “paukštelis” esi ir aišku iš kokio lizdo.

>> mė-mė       2021-10-4 11:34

Netiesa, kad ,,ne pišpasiuose esmė”. Būtent juose ir esmė. Juk būtent pišpasis ir yra tas galingiausias prievartos instrumentas, kad žmonės, nors ir keikdamiesi, leistųsi vakcinuojami. Šiuo metu būtent pišpasis ir yra pats reikšmingiausias liberkonservofašistų ,,iškovojimas”. Dar niekada tauta nebuvo taip bjauriai pažeminta ir suvedžiota kaip įvedus šitą pišpasį. Jei mums nepavyks jo atsikratyti, tai iš Lietuvos pabėgs dar koks milijonas, o tai, kas liks, bus kokia nors mažoji Kinija, Šiaurės Korėja - kas tik nori, bet jau nebe Lietuva. Ir dar. Vienas garbus žmogus pišpasį labai taikliai pavadino ,,kolaboranto pažymėjimu”. Jeigu žmogelis leidosi įtikinamas, kad su tuo pišpasiu yra pranašesnis už visus kitus, tai liberkonservofašizmas jau įsigali, nes dalis žmogelių nė nebejaučia, kad jie jau nebe žmonės. Jie jau biomasė, kurią kur šakėmis pastumsi, ten ir nukris. Baisi ta ištikimybė liberkonservofašizmui. Todėl tai biomasei reikia išmušti pagrindą iš po kojų, kad kvailiai būtų priversti suprasti, jog pišpasis nėra jų kokybės ženklas, bet atvirkščiai - niekingumo, vergystės, kolaboravimo su blogiu pažymėjimas. Todėl visa esmė ir yra pišpasiuose. Kol tebėra pišpasis, tol Lietuvoje pats tikriausias fašizmas. Be jokio perdėjimo. Konclagerių ir krematoriumų dar nėra, bet tai tik laiko klausimas. Todėl pirmiausia turime atsikratyti pišpasių.

mmmmmm       2021-10-4 11:27

kai negerai galvoj tai negerai ir kelnėse, jei negerai kelnėse tai negerai ir galvoje - problema hipofizėje, kas netikit pasiskaitykit vikipedijoje ar kt.
O jei neturi vaikų reiškia neturi gyvenimiškos patirties ir suvokimo ką reiškia turėti vaiką  ir leisti Šimonytei su Dulkiu daryti priverstinius antikonstitucinius medicininius eksperimentus ant vaiko, vaikui prišvirkščiant neištirto, nepatikrinto neaprobuoto preaparato, neturi savo vaikų ateities vizijos, nešoks į degantį namą gelbėti savo vaiko, nesiaukos dėl savo vaiko… Vaikų ateities vizijos stalčiaus galvoje tiesiog nėra.

dar apie bevaikystės "nuodėmę"       2021-10-4 11:03

Nida netekėjusi ir neturi vaikų - “seuuuubassss!”, klykia trolis.
Užtat “Dėdulė”/Tata Landzgrybis buvo vedęs dukart ir padarė pulką palikuonių.
Tūlas Landzgrybis, kaip daugiavaikis KGB agentas ir odiozinis koncervų partijos politikas, tikriausiai tobulas socialinio jautrumo pavyzdys?
“Kirmėlynas”, “šunauja” - šie chersomatiniai “prastuomenės”, t.y. ne Klanui atstovaujančių masių daugumos apibūdinimai, yra tik smulkmena lyginant ką koncervų partija išdarinėja visuomenės atžvilgiu kai prieina prie Lovio.
Jau vien “Naktinė mokesčių reforma” ko verta, kai dėl keleto koncervų valdžios įstatymų, skurde atsidūrė šimtai tūkstančių žmonių.
Net neverta plėstis.
Pakanka priminti Anūką ir jo “karalienę Mortą” ši daugiavaikė landzgrybių šeimynėlė per trumpą laiką susikrovė milijonus vogdama iš valstybės.

"mmmm"ui       2021-10-4 10:53

Meluoji troli - Nida V. nėra feministe.
Atvirkščiai, ji dažnai ir net ir šioje laidoje dėsto atvirai negatyvų požiūrį į feminizmą, kaip į totalitarinę ideologiją.

techno-2       2021-10-4 10:50

Dar vienas “argumentas” kuriuo trolis-samdinys aktyviai manipuliuoja-
“netekėjusi, bevaikė”. Tai turėtų suponuoti atseit, socialinį N.V. nejautrumą šeimų problemoms.
Nesibodima lyginti su grybauskaite ir šimonyte, kurios yra arogancijos ir socialinio kurtumo etalonai. Tai tyčinis veiksmas, puikiai žinant, kad šio portalo skaitytojaų dauguma yra labai negatyvios nuomonės apie minėtas režimo veikėjas. Trolis žino, kad grybė ar PIŠ pakeiksnojimas, toms personoms reikšmingos žalos nepadarys, kadangi išplėsti savo gerbėjų ratų minėtoms ponioms šansų nėra.
Tačiau dirbtinai priklijavus N.V. “panašumą” su publikos daugumos nekenčiamais veikėjais, tikimasi surinkti neapykantos balų tarp polišiškai neišpususių žmonių, kuriems pakanka parodyti bet kokį raudoną skudurėlį.
Taigi, visą šitą trolinimą, galima apibendrinti, kaip pigiausio lygio bet nuožmiai agresyvią ataką, kuri be abejo tik pėsis visais režimui prieinamais kanalais.
Labai gaila, kad antisisteminiu save laikantis portalas, ir jo adminas savo apkiautėliškumu bei vadovavimusi savo partijėlės ambicijomis, deja, neužkerta kelio trolių siautėjimui.
Todėl skaitytojams derėtų vis tik mąstyti skaitant ir stengtis atskirti pelus nuo grūdų.

mmmmmm       2021-10-4 10:47

stabdykit Dulkio ir Šimonytės terorizavimą, kad neleis dirbti jei nesileisi užkrečiamas eksperimentiniu, neištirtu, neaptikrintu preaparatu, o ne partiją kurkit, nes dabar tai gaunasi kad feministė  tik prieš diskriminaciją,  bet ne už antikonstinucinį medicininį eksperimentą neištirtu, neaprobuotu, nepatikrintu preaparatu,  su galutiniu tikslu - valdža, per susikurtą partiją.

kol kas patinka Nida       2021-10-4 10:44

nepaisant jos kilmės
nepaisant jos spalvingos biografijos.
Vien už tikslią diagnozę: dvi Lietuvos

išlindo yla iš maišo       2021-10-4 10:37

Kažin šustauskas bus toj partijoje?

nieko gero tas Šopauskas       2021-10-4 10:36

argumentai Šopausko:
- NV bloga, nes ne ta ranka užpakalį šluostosi.
——
(gal ne taip parašė, bet esmė ta pati)

mmmmmm       2021-10-4 10:30

ir ne pišpasiuose esmė, o totaliame mediciniame antikonstituciniame eksperimente prieš Lietuvos žmones -  bado neištirtu, nepatikrintu, neaprobuotu preaparatu ir užkrečia ir terorizuoja kad neleis dirbti ir reikės badu mirti jei nesileisi dūriu užkrečiamas.

technoplogija       2021-10-4 10:29

Žiūrim ką turim.
Nieko naujo:
sisteminis trolis-samdinys veikia pagal seną režimo priešų diskreditavimo schemą,
naudojami tradiciški torilimo būdai-
-
Pajuokiama išvaizda, nors nieko nuodėmingo N.V. išvaizdoje nėra. Atvirkščiai - ši moteris neišsitatuiravusi, neprisilakavusi, neprisikaišiojus į krūtis silikono. Natūralus žmogus. (Beje, įdomu kaip gi pats trolis atrodo.
Abejoju, jog rašinėjantis mulkis būtų Alen Delono konkurentas);
.
Prikišama galimai netradicinė seksualinė orientacija. Pirma - tai neįrodytas dalykas, nes N.V. niekada tuo “nesigyrė”, o svarbiausia - ji nevaikšto žydrumų paraduose ir nereikalauja privilegijų “mažumoms”. Atvirkščiai, N.V. dažnai ir labai nuosekliai smerkia agresyvųjį genderizmą, kaip totalitarinę ideologiją. Vienintelė N.V. “kaltė” yra laidoje mestelta frazė, jog ji “ne prieš partnerystes”. “Kalta”, kad nepaaiškino detaliau, ką turi omenyje, kokia forma mato teisinį problemos sureguliavimą. Apie taIi N.V. yra kalbėjusi anksčiau ir jos pasisakymuose aiškiai dėstomi, patys minimaliausi dalykai - paveldėjimo teisė po mirties, turto dalybų teisė partnerystei iširus, kartu gyvenusių homoseksualų partneriams, galimybė gauti medicininę informaciją ligos atveju ir ... viskas. Jokių partnerystės prilyginimų Santuokos institutui, jokio įvaikinimo galimybių. Tvirtinti, jog N.V. mano kitaip, yra atviras melas;
.
N.V. yra labai aiškiai išdėsčiusi savo požiūrį į feikinį “liberalizmą”. Naudodamasis publikos beraštyste ir bendru daugumos agresyviai negatyviu požiūriu į Lietuvoje siautėjančią kriminal-liberastiją, trolis apeliuoja į publikos tamsumą ir siekia iššaukti agresyvias nuostatas N.V. atžvilgiu; Ta prasme, trolis bando išnaudoti žemiausio lygio minios juslinius instinktus, apeliuoja į tamsuomenės masių mentalinį skurdą bei neišprusimą;
.
Kaip ir derėjo tikėtis, trolinamas būsimos partijos pavadinimas. Prasivardžiavimo, patyčių “tradicija” Lietuvoje sena, gili ir smarkiai išplitusi, šis metodas režimo priešininkų atžvilgiu taikomas nuolat, tad nieko naujo, jog tyčiojimasi ir iš “antrosios Lietuvos”. Lojimas komentaruose tik dar kartą patvirtina N. V. įžvalgas;
.
Nepasitikėjimo, sumenkinimo sklaidai stengiamasi išnaudoti kiekvieną kabliuką.
Po N.V. išsakytos kritikos Radžvilo NS, trolis žaidžia ir šia korta - kaip “argumentas” pateikiamas L.Šopausko straipsnelis.
Tačiau “logikos profesorius” vargu bau ar gali reikšti pretenzijas, kadangi jo paties darže apstu dirsių.
Nesiplėsime į diskusijas apie NS kaip organizacijos neįgalumą -ir taip akivaizdu, jog tai tik teoretinių plepalų ir beverčių deklaracijų rašinėtojų būrelis, kurio įtaka politiniam laukui yra tiesiog nulinė.
Ženkliai labiau prikišamai atrodo L.Š., kaip šio portalo Admino neįgalumas, kuomet režimo troliai čia laisvai baliavoja metų metais.
Ponui L.Š. derėtų pirma savo kieme apsišluoti, o po to baksnoti kitų nuodėmes;
Kita vertus, net ne L.Š. ir jo NS čia yra svarbu. Režimas sėkmingai dubasino ir tą patį Radžvilą ir jo NS. Trolio šeimininkai vienodai nekenčia visų kas bent kiek oponuoja chuntos sistemai. Todėl tikėti, jog sisteminis trolis pjudydamas N.V. yra kažkoks NS šalininkas, būtų daugiau nei naivu. Tipiška totalitarinio režimo metodika, sena kaip pasaulis “gero ir blogo policininkų” taktika. Kvailiai vis dar užkimba, bet tik kvailiausi.
.
Na ir galiausiai, sisteminio trolio-samdinio kenkėjišką veiklą išduoda jo “produktyvumas” klijuojant etiketes.
Čia kaip ir kitais režimo priešininkų dorojimo atvejais, stengiamasi sukurti “masiškumo” įspūdį.
Lozungai trumpi- a la “iberalkomunistė n.vasiliauskaitė”, bet užtat kiek!
Trokis šūkius pliekia neatsitiesdamas.
Teksto analizė parodė, jog pagal leksikos struktūrą, sintaksės ir stilistikos ypatumus, didžioji dalis negatyvaus pobūdžio “komentarų” yra pakeverzoti vieno ir to paties asmens. aišku, po šios replikos, tikriausiai bus pamėtėta ir kitokių “stiliukų”, bet net ir bandant apsimetinėti “bobutėmis iš kaimo” ar “inteligentais-patriotais”, lieka tam tikri kalbos ir mąstymo “pirštų antspaudai”.
Bendra visuma, tendendencijų vektorius puikiai atskleidžia, kieno interesai stovi už trolinimo.

mmmmmm       2021-10-4 10:20

gana jau tų bevaikių valstybės valdyme - iki ko davedė Lietuvą bevaikiai?  Mūsų vaikai išvyti iš Lietuvos, Dulkys viešai džiaugiasi mažu vaikų gimstamumu Lietuvoje.Ką ketina ginti feministė, lgbtistė? Šeimas, vaikus?  Nejuokinkit… Toks įspūdis kad šeimų  sukrutimas ir buvo lgbtistų projektas, o iš “kiemo pusės”  atsiribojo prasšniukštinėją.Dėl ko rugsėjo dešimtą buvo “skysta”, kvietimas įtartinas - tipo ateikit ir mes paskysim ko jūs atėjot?

Tai ko neatsakote į klausimą?       2021-10-4 10:10

Ar Šopauskas už pišpasius, ar prieš? Jūsų argumentas prieš Nidą tik vienas: šitas katinas ne tos spalvos! O man nesvarbu, kokios spalvos katinas, svarbu tik, kad peles gaudytų. Jei Šopausko ar ko kito katinas peles gaudys geriau, puiku. Bet jei murkdamas miegos ant pečiaus, saldžių sapnų. Iki šiol dar abejojau, bet dabar renkuosi Nidą. Įtikinote. Įtikinote būtent jūs, sistemos taksiukai. Ate!

eina smarvė       2021-10-4 9:54

O tai kaip “Naujoji kairė 95” ir “Tolerantiškas jaunimas” nebeužtenka? Žūt būt reikia chunveibinų komunistus vienijančios “naujos” skaldyk ir valdyk partijos?

amam       2021-10-4 9:53

Tokiu komentatoriu tarpe nesinori buti.Padoru portala vercia i klaikuji delfistana.Fui,padugnes,sprinkit savo ekskrementais..

Tik vienas klausimas       2021-10-4 9:47

Ar Šopauskas už pišpasius, ar prieš pišpasius? Dabar tai pakankamas testas nustatyti, kas čia liberalkomunistas, kas fašistas, kas maodzedunininkas, o kas tiesiog lietuvis. Na, troliukai, atsakykite dabar, nelaukdami instrukcijų.

liberalkomunistė n.vasiliauskaitė       2021-10-4 9:34

Niekas jos nebijo, ką čia vapalioji? Tiesiog kiaurai matosi kas už jos stovi, ogi tie patys ant kurių ji loja!!!

>> 9:28       2021-10-4 9:33

,,Prasikrapštysim akis”, kai Nida ir Šopauskas susitiks akis į akį vienoje laidoje ir padiskutuos. Arba kai Šopauskas įkurs savo partiją ir paskelbs savo programą. Kol kas orą virpina tik troliai. Nesolidu.

Nidos bijo!       2021-10-4 9:28

Net ir šiame portale publikėlė skalija ir ambrija net iš trijų pusių vien tik partijos pavadinimą išgirdę. Vadinasi, paniškai bijo. Galinga vis dėlto ta Nida! Kad ir ką darytų, kad ir kokią programą paskelbtų, jos bijo iš anksto. Labiau negu kovido. Tai gal dabar net pišpasius atšauks, kad tik Nidos nereikėtų bijoti?

"Kaip netikėta"       2021-10-4 9:28

Pamačiau ir išgirdau jau pakankamai. Markso partija, kaip šitai revoliucionierei negėda? Skaitykite Propatria L.Šopausko du straipsniai, prasikrapštykit akis.

> Mąsytojui       2021-10-4 9:22

,,...tyli ir nepuola, tai kažką taip pat reiškia”. O kai netyli ir puola dar nieko nematę, tai reiškia dar daugiau. Visi žinome ką.

Į vasiliauskaitę persimetė lenino šmėkla       2021-10-4 9:21

vasiliauskaitei nebeužtenka lgbt statuso, raunasi į bolševikinius “platesnius vandenis”...

Pamąstymui       2021-10-4 9:14

Kai pamatysite, kokiais bendražygiais apsidėlios ta partija, tada ir spręsite. Ekspertai.eu tyli ir nepuola, tai kažką taip pat reiškia.

Pamąstymui       2021-10-4 9:09

Kontora atšaukė Stasį, kad tas su savo lyrika nepakenktų partijos kūrimui:)

Lietuvos skaldytojų partija        2021-10-4 9:03

Gerai šitą aferistę Propatrija tinklapyje L.Šopauskas net dviem straipsniais, parodė kas per asaba iš tikro šita apsimetėlė, trokštanti maidano, du piršteliai ne veltui iškelti. Paskaitykite tuos straipsnius, kas dar nesuprato kas per ragana šita veikėja.

Nenoriu užgauti       2021-10-4 8:50

Bet bevaikės neįgyja tokios gyvenimo išminties, kaip auginančios vaikus. Tad siūlau neužsirauti ant dar vienos bevaikės. Nebent ji turi vaikų, o kiti to nežino. Taip pat siūlyčiau atreipti dėmesį į paviršutinišką valstybės problemų suvokimą. Čia juk naujas prišingos krypties, bet tokios pat mažos amplitudės popsas kaip dabartinės valdžios. Pvz. Jei valstybės problemos būtų vertinamas +10 balų, tai mūsų valdžia tempia į -4, o Vasiliauskaitė maksimum į +4. Be to niekada netikiu atsivertimais. Nežinau, kas galėjo šauti į galvą paaugliui, kad lėkti pas Zuoką į kiemą su vaivorykštiniais. Ar čia noras visą laiką būti su skriaudžiamais? Bet lyg iki motinos Teresės toli šviečia.

Paklausyti malonu, bet nei tikėjimo, nei valstybės, nei tautos pas ją nerasta. Ko gero būtų tik sąžiningesnė ES lėšų įsisavintoja. Daugiau nieko.

>> 8:28       2021-10-4 8:41

O kas tame durnių laive pats durniausias? Ar ne tas, kuris vis dar pučia į Trockio uodegą tikėdamasis jo prisikėlimo, ir tuo pačiu tiki, kad Trockis tai jau būtų valstybininkas? Bet sunku viską susidėlioti į smegenų lentynėles, kai kontora atsiunčia gatavas instrukcijas ir neleidžia jų redaguoti, ar ne?

tai du pirštelius iškėlusiai       2021-10-4 8:28

labiau tiktų pavadinimas- penktakolonininkų partija. Aišku, kad klanas ieško naujo durnių laivo pakaitalo. Skaldyk ir valdyk. Iš pat pradžių buvo aišku, kad ši moterėlė antivalstybininkė. Berečių kontrataka per op TV. su visom janutienėm.

Al.       2021-10-4 1:35

Apmaudu, kad opozicionieriai, užuot jungęsi, vienas nuo kito viešai atsiriboja. Susikurkit jūs kiek norit atskirų partijų, bet suraskit būtų apjungti savo veiksmus į koordinuotą veiksmą, nes be to liks kas buvo - PIŠ.

I II III       2021-10-3 22:46

Kaip atskirti normalaus žmogaus nuomonę nuo režimo bobiko trolinimo?
Režimo tarnyboms dirbantys troliai turi keletą bendrų bruožų- klišių.
Viena iš jų yra turtingesnio šeimininko šuns bravūra.
Tipiški tokių šunsnukių pvz yra Tiapkinas ir Užkulnis.
22:16 ir 22:23 “komentarai” yra tipiška iliustracija.
Klausimas tam bobikui-”šmaikštuoliui”:
tikriausiai labai didžiuojiesi tuo savo pagerintu antkakliu?
O būda tavo irgi “su privalumais”?
Kuriame šunidės kampe turi vietą?

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Buvęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas kuria medijų korporaciją

Nuo bačkos. Vilniaus meras R. Šimašius: aš turiu pareigą dėl vilniečių būti principingu už mūsų miestą ir jo gyventojus

Dr. Dalija Snieškienė. Kur aš tai mačiau???

Prof. Jonas Grigas. Pavojingiausia kada nors išrasta technologija

Suomijoje dėl krikščioniškų pažiūrų teisiama buvusi ministrė

Pokalbis su prof. Alvydu Jokubaičiu

Nuo bačkos. Dainius Žalimas: nacionalinio konstitucinio identiteto elementu negali būti atsisakymas pripažinti šeima tos pačios lyties asmenų sąjungą

Romualdas Ozolas. Tikslas ir uždavinys: atkurti valstybę

Vytautas Radžvilas. Ir vis dėlto tikrovė stipresnė už ideologiją

Edvardas Čiuldė. Vilniaus universiteto nekrozė

Gėjų manifestas

Raimondas Navickas. Pažvelkime į VU lyčiai jautrios kalbos gaires kitu kampu

Justas Sakavičius. Valdžios tikslas – sudaryti nepakeliamas sąlygas neskiepytam žmogui

Asta Višinskaitė - Katutė. Partnerystės įstatymo stūmimo kampanija

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen: Danija laimingiausių šalių trejetuke, nes ten įteisinta vienalyčių porų partnerystė

Anglijoje per penkerius metus planuojama uždaryti daugiau nei 360 bažnyčių

Ir vėl valdantiesiems „parūpo“ miškai

Vengrų europarlamentaras: Europos sąjungoje paskelbtas Šaltasis karas

Nuo bačkos. Seimo narys Matas Maldeikis: Lenkija eina neteisingu keliu

Pareiškimas dėl Mokslo ir studijų ideologizavimo aukštosiose mokyklose

Rasa Čepaitienė. „Universitetuose įsitvirtina ideologinė cenzūra ir kitaminčių persekiojimai“

Papunkčiui su Vytautu Sinica. Skvernelio partija – nei kairė, nei tautinė

Vaistininkai griebiasi už galvos – neturintys galimybių paso išvis nebegalės nusipirkti vaistų

Asta Katutė. Vilniaus universitetas: ideologiniai sprendimai mainais į Europos Sąjungos lėšas?

Ramūnas Aušrotas. Kai norima prismaugti iki galo

Eglė Gatelytė. Ekspertai apie „bandomąjį projektą“ Vokietijos mieste: tai tik pradžia, būkit pasiruošę

Česlovas Iškauskas. Briuselis auklėja Lietuvą

STI: Parengtas skundas į Konstitucinį Teismą dėl galimybių paso

Studentai nebetyli – vienijasi prieš diskriminaciją universitetuose

Tyrimas: JAV gyventojai vis palankiau vertina marksizmo idėjas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.