Dienos aktualija, Institucijų ir pareigūnų korupcija bei savivalė, Pedofilijos byla

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Tiesos.lt siūlo   2019 m. gruodžio 4 d. 17:39

46     

    

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Jūsų dėmesiui siūlome keletą ištraukų iš Neringos Venckienės interviu TV3 žurnalistei Jolantai Svirnelytei. Visą interviu skaitykite ČIA.

„[...]
Ta istorija buvo tokia didelė ir skambi. Visa Lietuva buvo susiskaldžiusi. Ar jums pačiai negaila to, ką praradote? Praradote ir darbą, ir ramybę. Teko ir su vyru išsiskirti. Ką pati jaučiate?

Aišku, kad ir darbą, ir karjerą praradau. Ir mano tėvams buvo sunku – jie patys kelis kartus buvo nuteisti. Sūnus buvo dar visai mažas, bet variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti.

Ir jūs to nesigailite?

Kai gerai apgalvoju, tai baisu, kas atsitiko, bet aš vis tiek daryčiau tą patį. Aš vis tiek ją ginčiau. Manęs niekas niekada neįtikins, kad ji nebuvo prievartauta. Tie prievartautojai tikrai nėra mano mama, tėtis ar kaimynė.
[...]
Kaip jaučiasi jūsų dukterėčia? Gal bent jūsų tėvai bendrauja?
 
Ne, Stankūnaitė niekada neleido pasimatyti. Mano tėvai kreipėsi į teismą, bet teismas taip pat atmetė ieškinį. Mama 2014 metais spalio 14-ą dieną anūkę matė „Skype“ programoje. Man atrodo, kad jai nėra labai lengva pas Stankūnaitę, nes visas keturias valandas praverkė. Vėl pradėjo pasakoti, kad pas mamą ateina vyrai. Tada posėdis buvo nutrauktas, o po pusvalandžio teisėjas leido Černiauskui paskambinti. Visa ta situacija yra nenormali. 

Jūs teisėja, Seimo narė, bet iš Lietuvos pabėgote ir slapstėtės. Kodėl? Kodėl nepasitikėjote teisėsauga? Gi pati teisėja?

Aš manau, kad tie rezultatai, kurie yra dabar ir rodo, dėl ko aš nepasitikėjau. Aš nežinau ar tai mano nuojauta, ar teisinės žinios, bet aš jaučiau, kad mane persekios.
Tai, kas dabar skelbiama viešai spaudoje, – netiesa, kad iš trylikos nusikaltimų aš esu išduota dėl keturių. Generalinė prokuratūra kreipėsi dėl 39 nusikalstamų veikų.
Reikia suprasti Generalinės prokuratūros darbo kokybę, jeigu dėl 39 nusikalstamų veikų aš buvau neišduota.
Tai, kas prokuratūros kalbama viešai, yra netiesa. 2017 metų gruodžio 1-ą dieną JAV valstybės departamentas surašė deklaraciją, kurioje iškart nurodė, kad dėl 19-os nusikalstamų veikų nesikreips į teismą. Dėl likusių kreipėsi į teismą. Teismas dar dėl 16-os neišdavė. Lieka tik gegužės 17-os įvykiai. 

Teisininkai sako, kad jūs labai protinga teisininkė – žinojo kur važiuoti. Kiekvienoje šalyje, kiekvienoje valstijoje yra skirtinga teisinė sistema ir būtent ten į nusikaltimus žiūri visai kitaip.

Lygiai tokia pat teisinė sistema ir faktiškai tokie pat nusikaltimai: šmeižtas, vaiko tvirkinimas, piktnaudžiavimas globėjos teisėmis. Tie visi dalykai Ilinojaus valstijoje taip pat traktuojami kaip nusikaltimai. Tai, ką Lietuvos prokurorai aprašė kaip nusikalstamą veiką, – ta veika nėra nusikaltimas. 

Kodėl pasirinkote JAV? 

Nežinau, mano giminaičiai gyvena JAV, gal todėl. Aš manau, kad Europos Sąjungoje man būtų buvę geriau, nes JAV dėl politinio persekiojimo teismas nesprendžia. Europos Sąjungos šalyse dėl politinio persekiojimo sprendžia teismas. 

Jūs dabar kreipėtės į JAV prašydama prieglobsčio politiniais motyvais. Kur tie politiniai motyvai?

Tokie nusikaltimai, kaip valstybės perversmas ar suvereniteto pažeidimas yra gryni politiniai nusikaltimai. 

Jūs sakėte, kad galvojote, jog būsite persekiojama. Gal jautėte kažkokią grėsmė ar vyko kažkokie realūs dalykai?

Kai prokuratūra kreipėsi į Seimą dėl mano neliečiamybės panaikinimo buvo tik 6 nusikaltimai. Į JAV buvo atsiųsti 39 nusikaltimai. 

Kaip dabar žiūrėt, jei iš 39 nusikaltimų liko tik 4? 

Taip ir žiūrėti. Supraskite, kad tas veikos aprašymas nėra nusikaltimas. Tai yra teismo posėdžių protokolai. Teisėjai ir klausia: kur yra įrodymai.
Aš dar norėčiau pasakyti tai, dėl ko aš buvau išduota. Video įrašas, kas vyko kambaryje, nebuvo pateiktas JAV. Naikinant mano, kaip teisėjos neliečiamybę, įrašas taip pat nebuvo pateiktas Seimui. Naikinant Seimo narės neliečiamybę buvo pateiktas tik 12 sekundžių video, bet JAV visiškai nebuvo pateiktas. 

Ar žinojote, kai gyvenote JAV, kad jūsų ieško Lietuvos teisėsauga? 

JAV aš gyvenau legaliai. Aš visai nesislapsčiau ir tai yra visiškas melas. Viename koledže aš baigiau teisę, kitame koledže – gėlių dizainą. Mano sūnus baigė vidurinę mokyklą, po to pradėjo mokytis koledže. Aš dirbau teisėtai ir turiu socialinio draudimo numerį. Turiu net Ilinojaus vairuotojo pažymėjimą. Ką rašė kiti portalai, kad aš slapsčiausi, yra visiškas melas. Jie pasakė, kad manęs ieško – aš pati atvykau ir tada mane suėmė. 

Į Lietuvą grįžti minčių nebuvo? Gal viskas būtų greičiau pasibaigę? Ar vis tiek galvojote, kad nebus čia gerai?

Grįžti ir sulaukti 39 kaltinimų tikrai nesiruošiau.

[...]“

Visą straipsnį galite rasti TV3 portale ČIA.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

stasiui       2019-12-7 12:59

na matote, jus erzinote kai kuriuos komentatorius pakankamai. tai kai kas nusprende jums atsilyginti. bet namanau, kad labai nenusiminete, manau, kad atsigausite.
smile

stasys       2019-12-6 20:26

Ziuriu vaiku porno ir smaukau. Ka daugiau veikti pensininkui,kai uz komentarus moka.

stasys       2019-12-6 20:23

Geras Raigerdo pasiulymas.

>Raigerdui       2019-12-6 17:53

priedurnį komiteto jefreitorių (laisvu nuo kiemsargiavimo metu bandantį rašyti) visai ne pagal statutą ir ne pagal įstatymus “pakėlėte” į netgi nesusijusios institucijos pareigas.

>Raigerdas       2019-12-6 17:48

O aš siūlau ignoruoti komentatorių “stasys”, neskaityti, ką jis rašinėja, niekaip nevertinti jo komentarų, netgi minusų nedėti, nediskutuoti su juo, tegul kalbasi pats su savimi, man asmeniškai jis visai neįdomus, jau praleidžiu jo komentarus, linkiu ir kitiems taip elgtis.

Raigerdas        2019-12-6 16:18

Štai štazys “patempė lupytę”, kaip čia parašė vienas komentatorius. Todėl verta pacituoti jo tą “viešą prisipažinimą”. Na, pirmiausia dėl to, kad pedofilai niekada neprisipažįsta. Kad tik nebūtų išaiškintas pedofilijos atvejas, tai jie daro viską, kad tik viską užmaskuoti. O jeigu tai yra aukštai sėdintis pedofilas, tai kaip įprastas, šitokie išaiškinimo faktai neapsieina be žmogžudysčių.
Cituoju:“Prisipažinsiu, aš esu pedofilų klano samdytas komentatorius,jeigu galite ,atleiskit” (stasys 2019-12-5 23:00).
Kadangi štazys užsinorėjo čia gauti pareigų, nes žmogelis vis vien dirba savo darbą, susijusį su kenkėjiška veikla, tai siūlau gerbiamiems komentatoriams pagalvoti dėl mano pasiūlymo - papildyti štazio nick’ą ir rašyti apie jį savo komentaruose, kad tai pasakė “prokuroras štazys”. Šita etiketė jam labai tinka, nes jis aršiai gina prokuratūros poziciją. Taigi, nuo šiol pradėkime jį vadinti “prokuroru štaziu”, tuo labiau tai bus teisinga, nes jis nenustos savo komentaruose kaltinti N.Venckienės. Tai sveikinu, prokurore štazy, su naujomis pareigomis ir, tikiuosi, kad dėl šito naujo nick’o tu “lupytės nepatempsi”.

Tvankstas       2019-12-6 12:22

9:59 - šita byla tęsis amžinai, nes valdančioji paidofilų klika teisėsmaugos rankomis amžinai slėps savo nusikaltimus, žmonių žudymus vardan iškrypėlių saugumo ir slaptumo.

Ona       2019-12-6 11:56

Gera   zurnaliste   gerb. Jolanta , tai ne   MILIUTE,  PUMPRICKAITE , JAKELAITIS, MATONIS ir   i juos panasaus mastymo.
Supuliavusi teisesauga sugriove   doros,  saziningos TIKROS   TEISEJOS   VARDA   TURINcios   seima ,  sugadino   sveikata,  nors sakosi,  kad   jauciasi gerai. Neringai   DIEVO   palaimos,  sveikatos   jai ir jos seimai.

cha cha cha       2019-12-6 11:06

provokatorius stasys vaidina nuskriausta. patempe lupyte nuliudes:) gotta keep stiff upper lip, man:) manau, kad ta pati parase amerikieciai prokurorai grazindami Venskiene tik su 4 kaltinimais

Kiek dar ta santa barbara serijalas eis       2019-12-6 9:59

Us tenka balius baiktas skirstomes

Kas jus per zmones       2019-12-6 0:06

Garliaviniai? Ok. Tebunie tiesa tokia kaip rasot. Tada klausimas atgal…koks motyvas? Motyvas!?

stasys        2019-12-5 23:00

Prisipažinsiu, aš esu pedofilų klano samdytas komentatorius,jeigu galite ,atleiskit.

Kas jūs per žmonės, garliaviniai?       2019-12-5 21:45

Šita žiežula iš motinos atėmė vaiką, apšmeižė kolegas, gal net bendrininkavo žudant juos, o jūs čia šūdus malate, – ai, kokia nekalta! Ji beprotė, panaši į motinėlę pamišėlę iš filmo

Stasiui        2019-12-5 21:13

Jums pritariu tik del to, kad Venskiene eis i Strasbura. Ir teisingai darys. Ir daug sansu kad laimes . Tik tai uztruks, nes pirma tures isnaudoti visas LT teises galimybes, t.y. Pereiti per visu lygiu teismus. Tas kainuoja ir uzzima laiko.
Del viso kito nesikartosiu. Gero vakaro.

Deivis        2019-12-5 21:04

Degradavusi valstybė.

Gedinga simtmecio byla       2019-12-5 20:50

Apnuogino puvesius.kas toliau, juk smukti nebera kur..nors nenustebkim, visko gali nutikti, kad uzkapstyti byla zudike ir smarve.. Stiprybes Neringai.

stasys        2019-12-5 20:09

stasiui   2019-12-5 17:40 >  puikus komentaras lyginant ir visus tuos kurie dažniau čia mykia kaip kokios žalmargės karvutės , laiku nepamelžtos pievose . Panašiai ir aš klausiu jei iš tos bylos patraukti D.Grybauskaites , V.Lansbergius, kunigus ir tuos ‘be kiaušius politikus‘ kurie kiekvienais metais keičia savo politines pažiūras ..tai byloje lieka paprastas kriminalas ir tos mirtys apipintos pasakomis .Štai iš tokio jovalo ,labai tikėtina, žmonės sukūrė partija pateko į Seimą , balai žino kiek žmonių prarado sveikata ir kalnus sugaišto laiko teismuose .. Kiek dar tokiu taip ir liko su paprastu liaudišku kablių nugaroje kuris neleidžia jiems atsikabinti nuo tos istorijos ..ir verčia vis suktis vilkeliu metų metais ..  tame jovale. Kaip taisyklė tai vyresnio amžiaus žmonės kuriems jau ir gyvenime ne kažin kiek to kelelio liko .. Kaltinti tik teisėsauga , prokuratūra ?..būtu neteisinga , manau priminti kas juos užvertė prašymais tirti ,tirti ..., tai ko nėra , tikrai nereikia . Toks scenarijus byloje paaiškina kodėl atmetus didžiąją dalį  mažareikšmių bylos aplinkybių liko tik keturios ,.. kai didžioji dauguma buvo sukompromituota pačios teisėsaugos neradus tiriamoje medžiagoje pakankamo kiekio įrodymu . Šiandieninė Lietuva smarkiai skiriasi nuo tos kuri buvo tos istorijos pradžioje ..Galu gale žinant tos šeimynėlės įpročius ta byla vis tiek nukeliauti iki EŽTT ..o ten visai kitos teisinės praktikos .. Kažkada jau rašiau ..norint ta bylą dar labiau išpūsti.. tektų N.Venskienei pačiai uždaryti save į kamerą o raktą išmesti į lauka pro langelį .. Prokuratūra jos kardomąją priemonę matyt pakoreguos jau antra kartą, prašant kaltinamosios advokatei ..smile o tai sako labai daug ..smile)

ir vel       2019-12-5 19:02

kaltina venckiene, ka dabar pasakys dedule ir kiti kalpokai, furmanaviciaus artimiesiems dar didesne nezinia gaubia teiseja

...       2019-12-5 18:53

Džiaugiuosi dėl inteviu, nors šita žurnalistė man nesuprantama, kai žiūrėdavau tv, matydavau, kaip agresyviai ji kalbina pašnekovą, bet gal toks jos temperamentas? Pokalbyje su ponia Venckiene jautėsi gal ir dirbtinokas švelnumas, bet vistiek ji leido poniai Venckienei daug ką paviešinti. Įtariu, kad pokalbis vyko valdiškoje aplinkoje, gal mokykloje, gal bibliotekoje, bet ne studijoje, juk Venckienei apribota judėjimo laisvė. Išeitų, kad prokurorai mums visą laiką melavo ir ekstradicijos reikaluose? Venckienė tvirtina, kad jie JAV pateikė 39 (ne mažiau) įtarimus, bet gavo per nosį. Argi begalima tikėti nors vienu jų žodžiu? Norėtųsi, kad rastųsi žurnalistų, kurie prakalbintų tuos melagius ir priverstų paviešinti, kieno iniciatyva buvo užkapoti ponią Venckienę, kas čia taip stribiškai darbavosi? Reikia tokius ištempti į dienos šviesą ir GRIEŽTAI nubausti!

stasiui       2019-12-5 17:40

vel apsimetate kvailesniu, nei is tikruju esate. juk zinote, kad tie itarimai, kurie buvo JAV atmesti, negales buti vel is naujo pateikti tol, kol JAV neduos sutikimo. tai reiskia de facto, kad to sutikimko niekada nebus. juk visus irodymus,kuriuos prokurorai turejo, jau pateike JAV, jie naujo nieko neras, nes jau ir neiesko, o gal ir nera ko ieskoti. paskaitykite LT- US ektradicijos sutarti, ji gi viesai prieinama. beje, ji is esmes standartine tokio tipo sutartis, kokias pasiraso visos valstybes (jeigu nusprendzia pasirasyti).
taigi, Venskiene teis tik del tu likusiu 4 kaltinimu, kurie jau ir musu teisesagos vertinami kaip mazareiksmiai. basta. that’s it. vsio. c’est fini. kokia dar kalba jus parasyti?
ir tai reiskia, kad musu teisesauga cia pasirode, kaip visiski mulkiai. simta kartu sakiau, kad nezinau, ar buvo peddofilija, ir kas ir kodel nuzudes tuos zmones. bet del to, kad is bylos liko snipstas, kalti yra teisesaugininkai, o ne Landsbergis, Grybauskaite, Sadunaite, Venskiene ir visi garliaviniai kartu sudejus. prokurorai arba turejo surinkti tinkamus irodymus (kuriais pasitiketu ne tik musu “teisingiausi” teismai, bet ir teisingi teismai uzsienyje, juk buvo aisku, kad ekstradicijos reikes, nesvarbu, is kokios vaolstybes), arba neskiesti ir nekaltinti viesai Venskienes, neturint svariu irodymu. kaip ten bebutu, Venskienei gynenimas yra sugadintas, o tai yra tikrai bjauru, nes jeigu ji yra kalta, reikejo surinkti irodymus ir juos pateikti teismui, kurie, kaip suprantu, yra pasiruoses, ar butu pasiruoses ja nuteisti. daug zmoniu is garliaviniu buvo tampomi (ir nuteisti) po teismus uz nieka. ir tai yra musu teisesaugos geda.

hau       2019-12-5 15:16

Tesaugo Angelas Sargas kankinę Neringą. Gėda sistemai, ėdančiai sąžiningą ir dorą žmogų, vardan Tiesos paaukojusią šeimą, darbą, karjerą. Tai liustracijos nebuvimo rezultatas.

del        2019-12-5 14:11

zurnalistes net geda. Studijoje ji taip pat sokineja , keistokai atrodo, bet si karta jos laikysena ir intonacijos priverte raudonuoti.

stasys .. aukštyn kojom 2        2019-12-5 12:51

- tesiu žemiau užvesta savo temą .Ar taip galį būti jog teismo posėdžio metu pasirodys jog ta istorija aplamai nieko bendro neturi ne tik su pedofiliją bet ir visos kitos inkriminuojamos N.Venskienei nusikalstamos veikos buvo tik išmįslas ir gatvės moterėliu paikos kalbos .?? Visos tos žmonių žūtys tėra paprasto kriminalo sudėtis ..todėl ta istorija sugalvota siekiant paslėpti ta gėdingą prielaidą .?..Ar tokiomis išvadomis remiantis nebūtų logiška atmesti visus tuos kaltinimus N.Venskienei kaip mažareikšmius ir palikti tik tai kas plika akimi matoma .? Taip, tada tektų dar kažkaip žmonėms paaiškinti ką jie veikė toje istorijoje tiek metu o dažnas dar netgi gavo po simbolinį teistumą .Kaip ta istorija atrodytu jei iš jos išmestume visus tuos politinius pagražinimus .smile ? . Ar tie žmonės nepasijustu nuogi ir išduoti visos Lietuvos akivaizdoje .? ..Toks atsakymas bent man paaiškintu kur dingo toks kiekis mestu įtarimu .. Tiesa neprivalo būti saldi kaip obuolys , daug dažniau mes patys nuo jos bėgame ..

Tvankstas       2019-12-5 12:31

Rasa - tai NEĮMANOMA demokratijoje, už tokias mintis Jus gali teisti kaip perversmininkę ir nusikaltėlę prieš konstituciją. Niekas nebus teisiamas, gal koks eilinis kvartalinis ar rankų sukiotojas, MIP klyks iki užkimimo - tikrieji kaltininkai teisiami. Visi jie vykdė TEISINGUMĄ pagal pareigybines instrukcijas. Visų teisėsmaugininkų nusikaltimai susigers lyg į smėlį ir kaltų neliks. Prokurorai, teisėjai, advokatai, policininkai pasidarys karjeras dėl paidofilijos bylos slėpimo ir neteisingų kaltinimų Kedžių šeimai ir Garliavos patvoriniams.

Valerija       2019-12-5 12:29

Galvojau, kad žurnalistė šaiposi, nuolat keldama turginius klausimus, su keistoka šypsena ir intonacijomis. Kad tokia buvo jos užduotis, grubiai pagroti jautriomis stygomis. Bet televizijos žinovai man paaiškino, kad yra kitaip, kad šita žurnalistė visada tokia, intelekto nesužalotu veidu ir šukuosena. Neringa gal per daug nuoširdžiai atsakinėjo į labiausiai kvailus klausimus, bet, kita vertus, tuo parodė, kad yra tiesi, ir savitai rami ir tvirta savo apsisprendimuose. Sėkmės Neringai ir jos artimiesiems šiuose išbandymuose, ir taip pat mums visiems.
A, ir žurnalistei taip pat, ji gali pasitempti ir labiau atsižvelgti į tai, su kokiu žmogumi ji kalba.

Rasa       2019-12-5 12:14

Labai svarbu kad butu nuteisti visi tie policijos pareigunai kurie ne gyne mergaite bet smurtavo ,purske asarines dujas ,gasdino kad uzpjudys sunimis ,dauze sautuvo buoze sena zmogu ,istempe is namu senelius irtt . Elgesi ne kaip pareigunai ,bet kaip banditai nes Pozela jiems pazadejo kad bus visi issukti nuo atsakomybes .JIE visi turi buti teisiami kad zinotu kita karta ,nereikia klausyti korumpuotu virsininku bet elgtis saziningai . O ta ryta jie visi padare DIDELI NUSIKALTIMA VALSTYBES VARDU .

Deja       2019-12-5 12:07

ne Stankūnaitės valioje buvo leisti, ar neleisti seneliams pasimatyti su mergaitę. Jos abi buvo kalinės, tik viena už savo “nuopelnus”, kita be kaltės.

Tvankstas       2019-12-5 12:04

Vaidas Vds - Jūs suprantate, ką kalbate ? Tai būtų tas pats, kas savikastracija seimūnams ir t.t.

Tvankstas       2019-12-5 12:02

Raigerdas - 228 str. yra elito reikalus tvarkant NETAIKOMAS, šis straipsnis yra kastinės teisės apgaulė, runkeliams už nosies tampyti, vaizduojant ‘teisingumą’.

Raigerdas       2019-12-5 11:54

Aiškėja siaubingi dalykai - prokuratūra panaudojo visą sovietiniais laikais sukauptą dirbtinai sukurtų kaltinimų patirties arsenalą. Tai KGB metodika. KGB buvo pripažinta nusikalstama organizacija, bet nieko nebuvo padaryta, kad išrauti su šaknimis šiuos, apverstus aukštyn kojomis metodus, kai piktnaudžiaujant teisėsauga, yra susidorojama su žmogumi. Manau, kad čia įrodymų pakaktų, kad įrodyti, kad čia buvo organizuotas bandymas susidoroti su N.Venckiene. Taigi, aiškėja, kad 30 metų mes gyvename Augijaus tvartuose, o šitų tvartų architektai sėdi teisėsaugoje. Reiškia, jiems ten šilta ir ta dominuojanti neteisingumo smarvė jiems yra maloni. Tokie dalykai patinka tik iškrypėliams. Galimai, “NEPRIKLAUSOMOJE” prokuratūroje yra seniai toleruojamas toks dalykas, kaip PIKTNAUDŽIAVIMAS. 228 straipsnis. Piktnaudžiavimas
2011 06 21 įstatymu Nr. XI-1472 (nuo 2011 07 05)
1. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, piktnaudžiavęs tarnybine padėtimi arba viršijęs įgaliojimus, jeigu dėl to didelės žalos patyrė valstybė, Europos Sąjunga, tarptautinė viešoji organizacija, juridinis ar fizinis asmuo,
baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
2. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 dalyje numatytą veiką siekdamas turtinės ar kitokios asmeninės naudos, jeigu nebuvo kyšininkavimo požymių,
baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki septynerių metų.
3. Už šiame straipsnyje numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
Taigi, kas išmėš šituos Augijaus tvartus “Nepriklausomoje” prokuratūroje? Tokio Heraklio nei prokuratūroje, nei Seime nėra.
Štazis čia sėdi ne šiaip sau. Jis tik parodo, kad prokuratūros viduje, galimai, dominuoja štazio lygio teisingumas, kuris primena KGB metodus. 

Tvankstas       2019-12-5 11:45

Dzeikas - tai kalbėjau interneto pasisakymuose gal nuo 2006 metų apie demokratiją, apie jos teisėsmaugą, dirbančią elito tarnaite, už tai teko atsėdėti Nyderlanduose 64 mėnesius. Todėl man taip gerai suprantami Garliavos įvykiai, Lietuvos teisėsmaugos veiksmai, liudijantys demokratinės policinės (GeStaPo) valstybės Lietuvoje katastrofą ginant elito iškrypimus ir liksiančią amžiną gėdą, žmonių amžiną nepasitikėjimą.

Diagnoze       2019-12-5 9:29

Stasio rašinėliai primena neišsipildžiusio lyriko-autisto sutrikimus.

Dzeikas       2019-12-5 9:15

N. Venckiene liudyja,tai ka mes visi itareme , bet apgaudinejome save nepripazindami to net sau: kad Lietuvos valstybes pareigunai ir vadovai AUKSCIAUSIU LYGIU, kaip sistema nepalaiko bendrojo gerio. Kitaip sakant ji liudyja Lietuvos valstybinGUMO bankrota.

stasys .. aukštyn kojom        2019-12-5 9:08

Ir vėl į pievas Vaidas Vds traukia .cit.“Kaip dabar žiūrėt, jei iš 39 nusikaltimų liko tik 4?” ar tikrai tik tiek liko ? per anksti dar šaukštais barškinti , tesimo posėdžiai tik prasidedą . Aš kaip tik pagirčiau teisėsauga va kaip žmonės pedantiškai dirbą ..Tame sąraše matyt trūksta tik tos musės kuri ant palangės kitą ‘ birbino‘ ..O Jis dar siūlo visus atleisti ir dar politiškai pakasti po kokia epušę. Na tai vienas tu atveju kai gerai dirbantis pareigūnai gauna savotiška krykšta iš tu kurie visada nepatenkinti teisėsauga o ir ta pačia Lietuva .. Man tik dabar paaiškėjo kodėl teisme tiek metu vis dar tęsiasi barakas ..Vieni gaudo o kiti tuos nusikaltėlius paleisdavo su ta Garliavos ponia priešakyje .. Ne nusikaltimu sąrašo ilgis daro žmogų nusikaltėliu .. ne ten teisingumas slypį.

Garbanota       2019-12-5 8:41

Taip besimaivančios žurnalistės, kažkieno nepamenu žmonos, seniai nemačiau. Klausimai tušti kaip ir ji pati. Atrodo, kaip būtų pagauta šikanti viešumoje. Norėjo lyg prisigerinti, lyg paklausti taip, kad neišmestų iš darbo. Toks moralinis nykštukas prieš tiesą.

Ramiros       2019-12-4 23:49

Štazis ten. štazis čia, štazis visur .... ir vis vemia, vemia, niekaip nenurimsta, nors čionai jis neturi nei draugų, nei bendraminčių. O tai reiškia, kad su juo kažkas netvarkoje, o jei pasodinta antis, tai veltui jam mokama, nes jo pliurpalų rezultatas nulinis. O gal jis pats pačiausias šedbaras arba panašus į jį t. y. “šedbar 2” ?

Jei būtų kam ginti       2019-12-4 22:57

ir kitą mergaitę, tiesa išaiškėtų...

Jei būtų kam ginti       2019-12-4 22:55

ir antrą mergaitę, tai dvigubos pastangos abejoms padėtų grįžti į tėvynę. Bet jas taip vykusiai užkišo. Ir meluoja jų vardu, klastoja istoriją. Ar ilgai joms kažkas “grės” čia, gimtinėje, ar ilgai bus laužomi jų likimai?

autobiograph       2019-12-4 22:13

tarakonas “štazis” tikrai vaizdingai apibūdino savo varganą būtį.
varškelis, beveik pagailo :(

stasys        2019-12-4 22:03

pliurplai pro maža langelį žiūrint . Sunku tokiam žmogui paaiškinti kad tokio pasaulio didžio paprasčiausiai nebūną. Beviltiška tikėtis jog tas kontingentas žmoniu kada nors išlis iš savo susikurto kiauto ..ir nustos į Lietuva žvelgti pro savo susikurtą plyšelį.

Nusikaltimai prieš tyrą vaikystę - be senaties       2019-12-4 20:39

Latvijoje taip pat vyko rezonansinės pedofilijos bylos nagrinėjimas,
tačiau, skirtingai nei Lietuvoje, kvalifikuotas teisėsaugos institucijų darbas ir tvirta eilinių žmonių pilietinė pozicija leido įvardinti kaltuosius,
net ir labai aukštas pareigas užėmusius asmenis, bei patraukti juos baudžiamojon atsakomybėn.
Akivaizdu, kad tauta bus su tais, kurie atskleis ir suardys nuo sovietinių laikų Lietuvoje užsilikusį negausų, bet vis dar politiškai įtakingą, pedofilų tinklą. To reikalauja žmogaus orumas, teisingumas ir nacionalinis interesas.

Piliečiai komentuoja (2)       2019-12-4 20:24

Buvusią teisėją ir Seimo narę išleido iš izoliatoriaus net su keliais suvaržymais bei sąlygomis. Užstatas, paso paėmimas, apykojė stebėjimui ir 500 m. atstumas tada, kai bylos tyrimas, kaip teigiama, jau pabaigtas - teisinis nonsensas.
Dar keisčiau atrodo gegužės 17 dienos šturmo tyrimo eiga: tyrimų eilė ir tvarka buvo sukeisti vietomis. Policija turi vieną rimtą problemą. Ji neapsaugojo mergaitės nuo prievartos, pažeidė teisėjos gyvenamosios vietos neliečiamumo teisę ir netgi sužalojo ją panaudojus fizinį smurtą. Prievarta buvo panaudota ne tik prieš mergaitę, bet ir prieš jos senelius bei susirinkusius stebėtojus. O juk visi tie faktai gali ir turėtų susilaukti kontrieškinių. Jei jie nebus patenkinti Lietuvoje, tada NV gali kreiptis į tarptautines teisėsaugos institucijas.

ani       2019-12-4 20:21

Lietuvos neteisėsauga atsiskleidė visu gražumu. P. Neringa jau laimėjo moralinę pergalę. Belieka atlaikyti visa, kas dar liko. Sveikatos!

Piliečiai komentuoja (1)       2019-12-4 20:15

Antrojo šturmo Garliavoje metu vidaus stebėjimo kameros buvo nusuktos, tačiau garsinis įrašas išliko. Kaip ir liudininkų, buvusių patalpoje, parodymai. Teisėjos sužalojimas ir smurtas prieš mergaitę aprašytas spaudoje. Kaip buvo smurtaujama prieš nesipriešinančius senelius - taip pat žinome. Mergaitė turėjo teisę pasilikti. Jos net liesti ar grasinti jai niekas neturėjo teisės (“Dabar arba po minutės”). Globėja neturėjo teisės prievarta ją kam nors atiduoti. Teisėja turėjo teisinę neliečiamybę bei teisę ginti mergaitę nuo smurto. Kur jos kaltė, nežinau. Advokatas kiek vėliau prisipažino, kad motina ir jis pats panaudojo prieš mergaitę prievartą. Ar buvo visa tai įvertinta teisiškai? Verta prisiminti: “Garliavos šturmo 5-osioms metinėms. Konkretūs smurtiniai veiksmai gegužės 17-ąją Garliavoje” (surašytos policijos prievolės ir pateikta dokumentinė video medžiaga).

Ema       2019-12-4 19:39

Džiaugiuosi, kad ponia Neringa bendrauja su žiniasklaida, nors šita žurnalistė nelabai maloni pasirodė, bet gal tik pasirodė. Tikėkimės, Tiesa nugalės.

Birute       2019-12-4 19:33

gaila Moters ir visos gimines.Stiprybes.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

Svarbi žinia: teismas įpareigojo Vyriausybės atstovą S. Buškevičiaus skundą dėl Kazio Škirpos gatvės pervardijimo nagrinėti iš naujo

Rasa Čepaitienė. Atviras laiškas Trakų rajono merei Editai Rudelienei

Liudvikas Jakimavičius. Balsavimo kortelė

Konferencija „Lietuvybė viešajame gyvenime“ (vaizdo įrašas)

Gitanas Nausėda per Nacionalinius maldos pusryčius: „Susitelkime maldoje visi kartu prieš Dievo veidą, ir vėl pasijuskime esą broliai ir seserys“

Ramūnas Aušrotas kviečia į diskusiją apie naujausią Šarūno Barto filmą „Sutemos“

Aras Lukšas. Stalinizmo šaukliai: tarp prisitaikymo ir atgailos

2019-ųjų metų Laisvės premija skirta Laisvės kovų dalyviui, žmogui-legendai Albinui Kentrai

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen. Nacionalinė šeimų taryba – rūpestis šeimomis ar inkvizicijos kūrimas?

Veronika Winkels. Ugdyti vaikus… mokykloje ar namie?

Andrius Švarplys. Kas nutrauks bankų vydomą valstybės šantažą?

Liudvikas Jakimavičius. Ką bendra turi šv. Kalėdos ir šachmatai?

Algimantas Rusteika. Ruoškitės pasirinkimams – ‘vsio bus zakonno’

Ramūnas Aušrotas: „Gal pirmoji JTO MTK ponia norėtų lankyti civilinės šeimos teisės kursus? Priimčiau su nuolaida“

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Tyrimas palygino santuoką ir gyvenimą kartu nesusituokus

Donaldas Trumpas: E. Macrono atsiliepimas apie NATO yra „labai labai bjaurus“ ir „įžeidžiamas kitoms 28 valstybėms narėms“

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“. Bankininkas, kuris nugalėjo carinę Rusiją

Ramūnas Aušrotas. Pirmą kartą šeimų balsas oficialiai skambės ir nacionaliniu lygmeniu

Shannona Roberts. Šaldyti kiaušinėlius ar karjerą?

Gytis Padegimas. Kiek milijonų medžių per 30 Nepriklausomybės metų sunaikino ir dar sunaikins mūsų godumas ir gobšumas?

Vidas Rachlevičius. Nenorėčiau Brexito, bet jei laimėtų kairysis leiboristų gaivalas, Britanijos būtų gaila dar labiau

Vygintas Gontis. Kaip deklaracijas apie žinių ekonomiką paversti atsakinga valstybės viešojo sektoriaus bei mokslo ir studijų politika

Liudvikas Jakimavičius. Partijos ir išdavikai

Povilas Gylys. Kas Jums, profesoriau Janeliūnai?

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (III)

Algimantas Rusteika. Metodiniai patarimai. Subalansuota LRT indrėms ritutėms, bet tinka ir ... žmonoms

Geroji Naujiena: Kad vaikščiotume Viešpaties šviesoje!

Regina Terleckienė. Sukilėlio likimas. Iš carinių baudėjų nagų ištrūkęs sukilėlis

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.