Dienos aktualija, Politika, Demokratija ir valdymas, Partijos, Piliečių akcijos ir iniciatyvos, Visuomenės pokyčių analizė, Propagandos ir ideologijos analizė

Nauja masinė partija? Nida Vasiliauskaitė „Neredaguota“ laidoje

Tiesos.lt redakcija   2021 m. rugsėjo 30 d. 23:14

61     

    

Nauja masinė partija? Nida Vasiliauskaitė „Neredaguota“ laidoje

Naujausiame tinklalaidės „Neredaguota“ epizode – pokalbis su dr. Nida Vasiliauskaite apie užmojį sukurti naują masinę partiją Lietuvoje.

Kalbėtasi šiomis ir kitomis temomis:

– kaip formavosi politinė sistema Lietuvoje?
– esamos politinės jėgos.
– kodėl dabar yra galimybė suformuoti naują politinę organizaciją?
– ar ši jėga turi būti nacionalpopulistais?
– branduolys ir komanda?
– politinės programos kūrimas.
– kuo tai skirtųsi nuo kitų iniciatyvų?
– kaip pasiekti pergalę rinkimuose?

Laidos vedėjas. – E.Jusys.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

T0mas J. -> spalio 1, 16:32 postscriptumui       2021-10-6 14:24

“Vieša paslaptis, bet prieš trisdešimt metų, odiozinę Rūtelę (gal ne be opagrindo?) vadindavo GRU_nevičiūte. Jeigu ta ponia buvo sovietų spec.tarnybos agentė, dera atminti, jog “buvusių agentų” nebūna.”

.

Jeigu ta ponia buvo..
Labai įdomus esi tipas: jei KAŽKAS vadindavo, tai matyt taip ir buvo? O jeigu nebuvo? Įrodymų tamstai jokių nereikia, kad žmogų viešai kaltinti? Sąjūdžio gimimo dieną Rūtai buvo 22 metai. Koks kvailas turėjo būti GRU ir jos vadas Vladlenas, kad tokią piemenę verbuoti, ir kokia atšokusi nuo realybės apuokė galėjo pasiduoti tokioms vilionėms? Ar R.J. jums panašį į kvailę?
Šiaip daug protingų minčių išsakai, tad juo labiau stebini kai staiga viešą asmenį be absoliučiai jokių įrodymų apteplioji purvu, taip parodydamas save iš labai abejotinos pusės.

T0mas J.       2021-10-5 23:32

Kuriant naują partiją svarbiausia yra nenubaidyti žmonių, kuriuos sudominai savo ligšioliniu kalbėjimu. Nereikia vardinti jokių klišių: liberalizmų, socialdemokratijų ir panašių apibendrinimų, kas žmones tik suklaidins. Pasakyk liaudžiai suprantamais žodžiais: už ką kovosi, prieš ką kovosi.
To pakanka.

Ji gryna liberalė-kam tai patinka?       2021-10-3 1:31

Kas čia keistai alpsta dėl Nidos?. Tai būtų teisingos ,,Laisvės’’ partijos kita versija.
L.Šopauskas nurodė jos norą atsiriboti nuo viešųjų vertybių, pareigų visuomenei, jos ir valstybės interesų  ir nerti į neribotos asmeninės laisvės vandenyną. Ji nesuras tiek naųjų laisviečių ir partijos idėja pasmerkta, o LŠS rėmėjai- ne jos, ne liberalų rinkėjai..
Algirdas

The Epoch Times       2021-10-2 19:08
> Raigerdas 11:03       2021-10-2 16:36

„Aišku, kad gerbiama Nida Vasiliauskaitė suteikia viltį...“
Toliau skaityti neverta.
P.S. Kadaise Raigerdas tvirtino kad anonimams neteikia dėmesio, o čia net iki paršų lygio nusirito.
P.P.S. Štai jums vieno iš maršistų veidas (be kaukės).

>>> 2021-10-1 16:32       2021-10-2 14:11

Mažiau rašyk, daugiau skaityk. V. Radžvilas jau 20 metų rašo apie sistemą ir kaip ją sunaikinti. Prieš kokius 5 metus buvo kaltinamas, kad tik rašo, bet nieko nedaro. N. Vasiliauskaitė kol kas tik kalba.

>>>Raigerdas 11:03       2021-10-2 12:18

Kad ji ne įkvėpti nori, bet revoliucijos ir su partnerystės įteisinimo įteisinimu. Tai lyg ta pati “tapkė”, bet tik ant kitos kojos. Ne visi akli ir kurti, tai yra, išlindo josios vertybės.
Ačiū ‘NeRedaguota” autoriui už gerus klausimus, kurie atskleidė kas yra kas.

Raigerdas        2021-10-2 11:03

Aišku, kad gerbiama Nida Vasiliauskaitė suteikia viltį, kad mes galime atsikratyti šitų į valdžią patekusių parazitų. Taip, jos pataikymas į realybę dabartiniu metu yra šimtaprocentinis - egzistuoja Antroji Lietuva, kuri yra nuvertinta, nukainuota, pažeminta, nuskurdinta, išvaryta iš Lietuvos ir nurašytą praktiškai, kaip nereikalingas Lietuvai darinys. Taip, sutinku su gerbiama Nida, kad iš tikro yra viskas atvirkščiai, nes tikrąjį Lietuvos turtą sudaro būtent ta nuvertinta, paniekinta, sumenkita, nuskurdinta, išvaryta iš Lietuvos dalis. Šita veidmainių, amoralų, melagių, apgavikų ir kitokių parazitų krūva, kuri save vadina politiniu ELITU, yra ne tik bevertė visos tautos atžvilgiu, bet yra netgi priešiška tautos vystymosi teisingą linkme atžvilgiu, tautos ateities atžvilgiu, kurie faktiškai yra kenkėjiška destruktyvių apsišaukėlių grupė, užsidėjusi partijų skraistes ir partinių vekėjų kaukes. Jas reikia nuplėšti ir mes pamatysime jų tikrus veidus, ir žmonės pašiurps nuo šito vaizdo. Jeigu gerbiama NIDA turi omeny būtent tokią Antrąją Lietuvą, tai aš asmeniškai ir, manau, daugelis žmonių už ją balsuos. Tačiau, apart šito, reikia išmanyti ekonomiką geriau, nei išmano šita veidmainių liberalkonservų ir Laisvės nuo atsakomybės partija. Tam reikalingi aukštos klasės profesionalai. Teisininkų, kurie gali dirbti valstybei, pasirodo pas mus yra. Tai labai geras ženklas. Bet visada bet kuriame GERAME PROJEKTE yra ir tokio projekto priešai. Kada į valdžią ateina apsišaukėliai ir veidmainiai, tai visada pas juos atsiranda išgalvotas priešas, kuris, neva, jiems trukdo dirbti. Taip jie pradeda gąsdinti visuomenę tokiu išgalvotu priešu. Bet egzistuoja ir realus, konkretus priešas - tai šmeižikai ir išdavikai. Kol kas pasaulyje nėra tokios tautos, kuri būtų susitvarkiusi su šita problema. Net ir tarp 12 Apaštalų vienas buvo Judošius. Štai pacituosiu vieną niekšelį, kuris būtinai ateis, apsimes nuskriaustu avinėliu, bet tyliai kenks. Štai šitas šmeižikas, ir man keista, kodėl tyli komentatorius Al. ir kiti senesni šio portalo komentatoriai? Kodėl jūs žiūrite į niekšingus ir kiauliškus šitų parazitų poelgius pro pirštus? Štai šitas paršas rašo:“Ta aikštinga     2021-10-1 14:41
Rėksnė neperseniausiai draskė akis prof. Gyliui, o čia cituoja-kopijuoja Gylį.
Kas jai mes iššūkį, ir taip ją nutildys…
Bobausybė negerai, o kuom šita bus geresnė?!!
Duok įžuliai rėksnei kelią, tai būtinai ras kelią į Seimą”. Šitas žmogaus tipas yra visų tautų problema. Jau senovėje juos aprengdavo juodais rūbais, užkabindavo akmenį ant kaklo ir išvydavo iš miesto. Bet dabar yra XXI amžius ir jie vis dar tebeegzistuoja.Jie egzistuoja tik dėka to, kad mes žiūrime į jų kiaulystes pro pirštus, kaip ir į valdžioje esančius panašius paršus. Taip, jeigu gerbiama Nida sugebės įkvėpti tą Antrąją Lietuvą, ir atsikratyti paršų, kurie visais amžiais elgėsi kaip kiaulės, atsiribojant nuo jų ne tik spygliuota viela, bet ir kiek įmanoma perauklėjant juos, tada taip, Lietuva gali tapti realiai sėkmingų ir laimingų žmonių šalimi. Gyvendami kartu su paršais ir leisdami jiems daryti, ką jie nori su plakatėliu - “Laisvė nuskriaustiems paršams” - mes tapsime jų vergais, kaip yra dabar. Ir jie pražudys visą tautą, jau tokia jų prigimtis.

Vitalija       2021-10-2 11:01

Manau, kad labai issamus pokalbis, uzduodant labai taiklius klausimus, norint atskleisti Nidos tikraji mastyma.
Matosi, kad ji ne uz konstitucines vertybes, bet labai noretu kraujo, t.y. revoliucijos.
Gaila tu, kurie isileis i savo tarpa sia, be krikscionisku vertybiu, revoliucioniere.

Visvald.       2021-10-2 10:50

Klausimas Nidai - ar ji už Lietuvos Konstituciją, ar vis tik už, kaip ji čia sako partnerystės įteisinimą? Susidaro vaizdas, kad ji DVIVEIDĖ. Gal todėl jai neįtiko LŠS pasisakymai ne prieš, bet UŽ Lietuvos Konstitucines vertybes?

ah.ą       2021-10-1 22:58

apjungt neeksperimentinius, “žviegiančius”, ” šūdo gabalus”, vyro-moters šeimas, periferiją ir atstatyti 1938 gegužės 12 konstituciją :
1 str. Lietuvos valstybė yra nepriklausoma, suvereninė.
....
5 str. Valstybės valdžios organai savo veiksmuose vadovaujasi teisingumu.
....
9 str. Valstybės šventės yra… 2)  rugsėjo aštuntoji Senosios Lietuvos Didingai Praeičiai minėti.
...
18. str. Prieš įstatymą piliečiai lygūs
...
Valstybės kontrolė:  144 - 151 str.
...
NES Lansbergis su Sabučiu sustabdė 1938 m. gegužės 12 dienos Lietuvos Konstitucijos galiojimą Į S T A T Y M U “DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS LAIKINOJO PAGRINDINIO ĮSTATYMO"Vilnius, 1990 m. kovo 11 d.Nr. I-14

www       2021-10-1 20:56
ah1       2021-10-1 20:35

>  2021-10-1 20:00. Žinau kuo baigė partijos nesinaudojusios Hitlerio aprašytame “Mano kova” partijų kūrimo mechanizmu.
O apie mirusius arba gerai arba nieko.  Ar žinai kad sūduvos(gamtos) kalba hitleris- doleris?  hitleris/doleris pasaulį “pakabino” ant dolerio - štai ir atsakymas kas dėl ko. Tiesiog pradėk tekstaus skaityti sūduvos/gamtos kalba.
Ir gerą klausimą keli, tai kiek kainavo hitlerio- dolerio dolerio įvedimas pasauliui?

ah1'jui       2021-10-1 20:00

skiūlai semtis išminties iš mylimo fiurerio?
(juk tikrai neatsitiktinai pasirinkai abreviatūrą “ah”?)
primink, kuo tas jefreitorius baigė
ir kiek apskritai tatai kainavo pasauliui.
o jeigu rimtai - nelabai ko verti šimto metų senumo metodai.
kiti laikai ir sąlygos kitos.

ah1       2021-10-1 19:53

apie partijos kūrimo mechanizmą skaitykit Hitlerio “Mano kova”. Vienas lauke ne karys.  Stebint užgimstančias partijas, po to ” numirštančias”, visos kartoja vieną ir tą pačią klaidą. Kokia toji klaida? Ogi pasiskaitykit Hitlerio “Mano kova”.

piktam kažkajui       2021-10-1 19:15

Na, va, tamsta jau ir plūstis pradėjai.
Nors aš nei “piarščikas” nei ką.
Neprekiauju nei šokoladu, nei limonadu anei juolab kakučiais.
Ir politikams netarnauju jokia forma.
Tačiau tamstai neįdomu, tamsta skubi klijuoti man etiketę.
Kažkaip “neskanu”...
Prieš rašant bent kažkiek pirmiau pagalvokite.
O gal mąstymas jums irgi vien “ponų išmislas”?

Na, troliai       2021-10-1 19:06

Užgulė, svetainę, ....kis, kis dzeik, dzeik…

>> pėesui       2021-10-1 19:03

Tu man gerovės tikrai nesukurtum. Tu net nenumanai, kas man yra gerovė. Ir manęs ant savo šakių tikrai nepamautum. Siuvi baltais siūlais, o aš tai puikiai matau. Tavo dvi paskutinės eilutės (18:41) pasako apie jūsiškių veislę viską. Jums nesvarbu, ką reklamuoti - šokoladą ar š-dą. Ne, nesakau, kad pinigai nekvepia, - tai jūs taip sakote, - o aš sakau štai ką: Jums labai svarbu, ką reklamuoti, šokoladą ar š-dą. Jūs būtinai reklamuosite š-dą, nes š-vežys jums pasiūlys kur kas daugiau negu šokolado gamintojas. Mat, šokolado savikaina daug brangesnė, ir šokolado gamintojas tiesiog negali turėti daug atliekamų pinigų. O š-do žaliava beveik nieko nekainuoja. Taigi jūs mielai reklamuosite ne šokolado dėžutę, bet gražiai įpakuotą š-do dėžutę. Todėl ir esate šių laikų pats didžiausias bendrasis blogis. Tik jūsų ,,dėka” net 90 procentų informacijos yra neteisinga ir klaidinanti. Nei ,,komunisto”, nei ,,antikomunisto” ,,vertybės” iš tavo lėkšto anekdoto manęs nedomina. Tai praeities pasaulis, kurio turi nelikti. Kartu su jumis, įkyrūs piarščikai.

Kis       2021-10-1 18:46

Po Nepriklausomybes paskelbimo susikure dvi pagrindines partijos,Socdemai pagrinde is kolobaruojanciu komuniagu,o vadinami konservatoriu pagrindas -KGB specai palikti Kremliaus.O po ju sparneliais atsirado prielipos,kurios niekada neturejo padoriu savo nuostatu,Siandiena berods palike 30 ar 34 partijos ir partijeles,bet jos priklauso nuo pagrindiniu pavarytu kunigaiksciuku,kurios isrenka tik pati kunigaiksti,jei patenka prie pinigines.O Nidos bus,ar ne didelio politinio perversmo nebus.

kažkam apie kažką       2021-10-1 18:41

Sakykime, aš kurčiau Nidai viešųjų ryšių įvykius už gerovę.
Už visų bendrapiliečių gerovę, kaip partijos sėkmingos veiklos pasekmę.
Už tamstos būsimą gerovę taip pat.
Būtų blogai?
Kaip čia neprisiminus retro iš XX a. pradžios:
Kalbasi komunistas ir antikomunistas-
-
“Mes už tai, kad nebūtų turčių”, sako bolševikas.
.
“O mes už tai, kad biednų neliktų”, atsako antikomunistas.

Hm, Juozaitis?       2021-10-1 18:39

Jums dar mažai eksbolševikų ir jų atžalų visur ir viskame? Kita vertus, konservatorių remiamas turtuolis Navalnas irgi remia komunistus. Na, tipiškas Juozaitis Rusijoje.

Ar kas nors       2021-10-1 18:36

Prisimena, apie ką, čia?!

>> 18:13       2021-10-1 18:26

Na, nebūtinai už pinigus. Pinigai infliuoja. Už bet kokią ,,gerovę”.

Nerealiai       2021-10-1 18:14

gera R.Aušroto idėja-Piliečių asamblėja.

p.s. >> kažkamui       2021-10-1 18:13

Pardon, nepamenu, jog būčiau sakęs, kad viešiųjų ryšių kūrimas galimas vien tik “už pinigus”.

,,kažkas" > postscriptumui       2021-10-1 18:03

,,Tai ką darome dabar rašydami komentarus (...) irgi (...)yra viešieji ryšiai”.
Atsiprašau, pone, bet man už komentarus niekas nemoka pinigų. Komentuoju kaip PRIVATUS asmuo. Suprantu, kad tiems, kas iš to duoną valgo, tai skaudus klausimas. Bet ne tragiškas. Žmogui reikštis visuomenėje yra daugybė galimybių, ir kur kas garbingesnių. Paguodai galiu pasakyti, kad niekuomet gyvenime nebalsavau už tuos, kuriems uoliausiai tarnavo viešieji ryšiai. Tiesa, daugeliu atvejų tie žmonės, už kuriuos balsuodavau, nelaimėdavo. Bet nereikėjo jausti gėdos už tuos, kurie laimėdavo. Beje, ir šį paskutinį kartą. Taigi lieku prie savo nuomonės, o jums siūlau laisvalaikiu pagalvoti, kuo skiriasi informacijos pateikimas, žurnalistika nuo viešųjų ryšių.

Partijos pavadinimas       2021-10-1 17:56

Plaukiam į Nidą.

Turbūt       2021-10-1 17:56

niekas taip nepakenkė homoseksualams, kaip LGBT aktyvistų kišimasis siekiant perdaryti šeimą. Kadangi bylų dėl homoseksualų diskriminavimo nėra (gal viena ar dvi), o įstatymas yra, tai yra rodiklis, kad žmonės Lietuvoje buvo pakantūs, bet, po LGBT kiršinimo, jau ne dabar… Kai kalbama apie partnerystės įstatymą, tai racionalu būtų jį išplėsti - ir taikyti ne vienos lyties asmenims, bet bet kokiems žmonėms, vedantiems bendrą ūkį. Daugelis vyresnio žmonių (kartais net du kaimynai laiptinėje, brolis ir sesuo, našliai, draugai ir pan.) ima vesti bendrą ūkį, nes itin skurdžios pensijos. Jie vienas kitam padeda, kartu keliauja, valgo, dalijasi maistu, bendrai leidžia santaupas. Galima nustatyti jų ūkio santykių reguliavimą įstatymu: dėl turto paveldėjimo ir pan. Paprasta būtų ir sumažinti paveldėjimo mokestį, neva diskriminuojantį kartu gyvenančius homoseksualus. Nereikėtų kiršinti visuomenės keičiant šeimos sampratą.

pastscriptum'as >> kažkam       2021-10-1 17:37

Nesuprantu, kodėl viešųjų ryšių naudojimas vienareikšmiškai reiškia “tarnavimą sistemai”.
Tai ką darome dabar rašydami komentarus, t.y. formuodami nuomonę, irgi beje, yra viešieji ryšiai.
Ir mūsų čia aptarinėjama tv laidelė yra ne kas kita, o patys tikriausi viešieji ryšiaisu visuomene.
Pakartosiu dar kartą - PR nėra savaiminis blogis, tad nederėtų aklai stigmatizuoti.
Tai kad, viešieji ryšiai dažnai naudojami blogio tikslams yra faktas, bet ne priežastis nenaudoti poveikio priemonių masių egsenai pakeisti.
Paklausiu - o kaip jūs manytumėt suburti elektoratą?
Mantrų kartojimu, mėnulio užkalbėjimais ar dar kažkokiais stebuklais?
Savo komentare, aš neketinau nepagarbiai kalbėti apie p. Nidos kaip moters, žmogaus išvaizdą. To neturėjau omenyje. Man asmeniškai ši moteris patinka, bet tai tik todėl, kad man iš principo imponuoja intelektualios moterys.
Negaliu pakęsti kvaišų, juolab dažytų, tatuiruotų ir su silikoniniais papais.
Kalbėjau apie politikui reikalingą charizmą, kuri turi visą eilę dedamųjų.
Fizinė išvaizda, kalbėjimo maniera, tembras - tie dalykai yra svarbūs ir reikšmingi, kuomet turime omenyje populis vulgaris mases.
Yra pretenzijos sukurti masinę partiją, t.y. politinę jėgą patrauklią daugumai.
To neįmanoma padaryti bandant paneigti masių, plebso psichologijos dėsnius.
Aš jokiu būdu, tikrai neketinu įrodinėti, jog būtina pataikauti liumpenams.
Fui, būtų bjauru ir žema.
Aš tik sakau, jog problema egzistuoja ir kad reikia kaižkaip ją spręsti.
Manote, jog problemą ignoruojant, problema “išgaruos”?
Kitas dalykas - pati Nida yra aiškiai įvardijusi lietuviškos “politikos” paternaliztinę bėdą, kai partijos ir partijėlės sukuriamos dažniausiai apie vieną vaduką.
Nida, manau pati suvokia, kad lipti ant šios rūšies grėblio, reikštų savo idėjų ir principų išdavystę.
Todėl turėčiau lūkesčių, jog Nida į vienvaldžio Vado krėslą nelips.
Steigėjų vietoje, aš išvis atsisakyčiau partijos pirmininko institucijos ir partijai vadovauti pavesčiau vyriausiąją tarybą.
Tokiu būdu režimui būtų sunkiau susifokusuoti vieno asmens pjudymui, aktualiais konkrečiais klausimais viešai pasisakinėtų tam deleguoti partijos tarybos įgaliotieji asmenys.
Per tam tikrą laiką, natūraliai išsikristalizuotų tas viešų pasisakymų lyderis, kuris plačiosioms masėms patraukliausias - tegul masės jį ir turisi,  o sprendimai partijoje vistiek būtų priimami kolegialiai, tarybos formate, nekreipiant dėmesio į tai kurį gi ten iš narių publika mėgsta labiausiai.

 

>> 16:32       2021-10-1 17:01

Padėjau pliusą, bet… Dėl tų viešųjų ryšių naudos gerokai abejočiau. Tai irgi reikštų tarnavimą sistemai. Ir sistemos pergalę, jeigu žmonės neatpažins, kad tai tik viešieji ryšiai. Nesikabinėkit prie išvaizdos - vaikiška ir nerimta. Pats gražiausias žmogus yra natūralus žmogus. Negi dar neatsibodo visokios silikoninės misės? O pagaliau ar tas, kurio vardą prieš gerus tris dešimtmečius skandavo šimtatūkstantinės minios, buvo veidas iš ,,Žmonių” žurnaliūkščio? Anaiptol. Tiesiog žmonės girdėjo tai, ką norėjo girdėti. Apsiriko ar ne, čia jau visai kitas klausimas. Dabar, kas ne kvailys, mieliau pasitikės žmogumi be makiažo. Kvailių ir tuštukų, aišku, visada bus. Tik svarbu, kad ne kvailiai lemtų visų mūsų ateitį.

post scriptum       2021-10-1 16:32

Perklausiau visą laidą. Man gana patiko minkštai santūrus Nidos kalbėjimas.
Prieš komentuojant laidos turinį, turiu keletą pastabų žemiau pateiktų komentarų atžviliu:
Akivaizdu, jog valdiškos trolių kontoros nemiega, tad be šios padermės rašliavų neapsieita komentaruose. Iš kart pasipylė manipuliacijos dėl prelegentės seksualinės orientacijos, dėl viengungystės statuso ir pan.
Koks skirtumas kas kam patinka ir kas su kuo miega - svarbu nebruka savo pomėgių kitiems per prievartą.
Nida yra keletą kartų labai aiškiai išsakius savo nuomonę genderizmo doktrinos atžvilgiu ir ta nuomonė labai gerbtina - Nida tikrai yra kategoriškai prieš genderistinį totalitarizmą. Tai vienareikšmiška ir bandyti, teigti priešingai yra tiesiog melas.
Nida pasisako už labai nuosaikų seksualinių mažumų partnerystės modelį, kuris nuo armonikaičių partijėlės sorošistinio dvoko tikrai skiriasi iš esmės.
Todėl spekuliacijos šiuo klausimu yra gerokai lėkštos ir pigios.
Dėl “Šeimų Sąjūdžio” - Nidos išsakyta pozicija skaidri, ji niekada nieko neapgaudinėjo ir niekaip tuo sąjūdžiu nesinaudojo.
Tai, kad pakalbėjo nuo scenos, nei to sąjūdžio nei jos niekaip neįpareigoja abipusės meilės priesaikoms.
Dėl Rūtos J.
Klausimas gerokai rimtesnis.
Na matyt, Nida dar nėra prarijusi kartesnės piliulės, tad dar turės progą.
Rūtelė yra velnio nešta boba, tad su ta persona derėtų būti kaip minimum atsargiai.
Nida teisi, sakydama, jog nereikia prikaišioti žmonėms jų buvusių pažiūrų.
Pažiūrų taip.
Bet yra dalykų, kurie nėra pažiūros.
Vieša paslaptis, bet prieš trisdešimt metų, odiozinę Rūtelę (gal ne be opagrindo?) vadindavo GRU_nevičiūte.
Jeigu ta ponia buvo sovietų spec.tarnybos agentė, dera atminti, jog “buvusių agentų” nebūna.
Taip R.J. gabi aštrialiežuvė ir tikrai gali prisidėti demontuojant esamą režimą, bet tai dar nereiškia, jog ta ponia būtinai prisidės montuojant kažką pozityvaus Lietuvai.
Kremliui naudinga sugriauti viską kas po lietuviška trispalve. Net ir šį supuvusį režimą. Grušnykų interesas būtų inicijuoti seną agentūrą veikti kuo efektyviau.
Čia tik prielaidos, taip sakant “dūmai”, tačiau, nebūna dūmų be ugnies…
Dėl PR.
Visiškai sutinku, kaip Nida įvardijo piarščikų agentūrų vaidmenį dabartinės Lietuvos politiniame lauke. Tačiau nesutikčiau dėl visiško viešųjų ryšių kaip instrumento naudojimo galimybės paneigimo. Lygiai taip galima būtų teigti, jog degtukai yra blogis. Bet juk degtukus galima naudoti ne vien kaimynų kluonų padeginėjimui, ar ne?
Nida yra protinga asmenybė, bet to nepakaks pasiekti masių širdis.
Vartotojiškoje visuomenėje, o Lietuvos visuomenė tokia būtent ir yra, įopakavimo kokybė yra svarbi ir tai neigti, reiškia užsimerkti prie realijas.
Būkim biedni, bet teisingi - Nida ne tas veidas kuris patiks plačiosioms masėms.
Vizualinio patrauklumo nėra ir tai tiesiog faktas.
Formuojant partiją, Nidai palikčiau smegenų vaidmenį, o būti veidu derėtų parinkti kitą žmogų.
Sutinku, tai skamba gana ciniškai, bet kad situacija yra tokia, kad nebėra laiko “vynioti į vatas”.
Dėl ražvilų ir juozaičių.
Sutinku su Nida 100 nuošimčių - abu tūlai netinkami naujos Lietuvos kūrimui.
Dėl būsimos partijos pavadinimo.
“Antroji Lietuva”? Nemanau, jog geras variantas. Daug visokių abejotinų konotacijų.
viešųjų ryšių prasme, sau prisilipdoma antrarūšių etiketė, o kartu ta secondhand’o konotacija silpnina ir pačią Idėjos - teisingos ir klestinčios orių piliečių valstybės vėliavą.
Labai pagalvočiau dėl pavadinimo.
Labai, labai pagalvočiau…
Dėl to kokiomis primonėmis bus siekiama tikslų, aš neišgirdau.
Klausimas lyg ir buvo, bet atsakymo nebuvo.
Čia požiūris būtų dvilypis - iš vienos pusės, kyla dvejonių ar yra suvokia ir žinoma kaip pasiekti užsibrėžtų tikslų. Iš kitos pusės, sveika nuojauta diktuotų taktinių ėjimų pirma laiko neafišuoti, nes jeigu priešas žinos apie ketinimus, iš gerų planų liks tik šnipštas.
Nežinau kaip yra, tad belieka tik spėlioti.
Kol kas lamuso popierėliu bus teiginys, jog neketinama žaisti pagal Sistemos taisykles”.
Jeigu šio principo bus atsisakyta, reiškia reikalas pasmerktas iš anksto.
Kol kas nemanau, jog partijos kūrimas jau yra tas nelemtas lipimas ant sistemos taisyklių grėblio. Gali būti, jog tai tiesiog greičiausias būdas suburti apčiuopiamesnį branduolį. Bus matyt, kaip viskas rutuliosis toliau.
Tada ir vertinsim.
Bet kuriuo atveju, Nida yra pirmas asmuo politinėje arenoje, pareiškusi apie būtinybės demontuoti esamą režimą kaip sistemą prioritetiškumą.
Visi kiti ligi Nidos, tauzydavo blėnis apie sistemos “tobulinimus”.
Taigi, esminis problematikos suvokimas yra, o kaip gausis praktiškai, parodys laikas. 

Jeigu       2021-10-1 16:09

bendrasis gėris neegzistuotų, tai neegzistuotų ir bendrasis blogis. Koks tada vienijimosi ir protestų pagrindas? Jokio. Koks tada partijų kūrimosi tikslas? Na… Čia būtų galima pasakyti daug negražių žodžių. Esmė ta, kad laikas kurtis partijoms, kurių nariai suprastų, kas yra bendrasis gėris, ir jam įsipareigotų. O dėl bendrojo gėrio turinio reikia diskutuoti ir tartis. Girdėti vieniems kitus. Ir prisiminti, kad be žmogiškųjų įstatymų dar yra ir dieviškasis. Žmogiškieji įstatymai, prieštaraujantys dieviškajam, ir sukuria bendrąjį blogį. Būtent dieviškasis įstatymas yra universalus ir neskaido žmonių pagal klases, religijas, rases ir pan. O vietinės žmonių bendruomenės (tautos, valstybės ir t.t.) geriausiai žino, kas joms yra bendrasis gėris.

Istorija > 14:28       2021-10-1 15:40

Jusys naujai atsiradęs. Kažkokiu būdu iš nieko. Profesionaliai veda, pasiruošia. Pas jį ateina įdomūs pašnekovai. Jo paties pozija yra iki galo neaiški, bet nuo to tik daugiau profesionalumo. Jo paties vertybės matyt ne itin aukšto lygio, nes visiškai negerbia savo mamos kalbos. Kol kas nekvepia Janutienės lygiu blogąja prasme. Labai gerai, kad išgavo iš Vasiliauskaitės jos pažiūras, nes kurį laiką ji jas slėpė. Šitą interviu vertinu 10 balų.

Al.       2021-10-1 15:33

Gerai įvaldžius logiką. Liberalė. Bet, skirtingai nuo Vainšteino, ne tik politikoj ir ekonomikoj, bet ir dorovėj. Turėtų palaikymą liberalistiniame Vilniaus burbule. Žmonės už šio burbulo ribų džiaugiasi, kad jų nuomonę apie valdžią išsako žmogus, sugebantis logiškai mąstyti ir neieškantis žodžio kišenėj. Bet daugelis nenori matyti, kad kairė, kiek bebūtų atnaujinta, liks kaire. Šiandien pasitenkins valstybės sunaikinimu, bet anksčiau ar vėliau ateis laikas ir šeimai. O tada ir asmeniui. Jei iš tikro norim patraukti nuo valdžios komunofašistus, visos šitos oponuojančios visuomenės dalys turi vienytis. Jei iš anksto skelbia, kad nesivienys, reiškia tik viena - bijau, kad nieko iš esmės pakeisti neketina.Panašu į Radžvilo judėjimą. Tiesiog kitas dramblio kaulo bokštas. Pagaliau, išorinė reikalo pusė. Įpakavimas. Su visa pagarba protui, Nida man panaši į moterį (persirengusią vyru), kuri pas profesorių Preobraženskį atėjo su Švonderiu rekvizuoti ,,nereikalingus” kambarius. Išvaizda ir bendravimo stilius, mano nuomone, trukdo ir kitiems opozicijos vadams.

WWW       2021-10-1 15:23
> 14:28       2021-10-1 14:57

NeRedaguota = neDesovietizuota.

Ta aikštinga       2021-10-1 14:41

Rėksnė neperseniausiai draskė akis prof. Gyliui, o čia cituoja-kopijuoja Gylį.
Kas jai mes iššūkį, ir taip ją nutildys…
Bobausybė negerai, o kuom šita bus geresnė?!!
Duok įžuliai rėksnei kelią, tai būtinai ras kelią į Seimą.

> Istorija       2021-10-1 14:28

Ką manai apie Jusį ir jo „NeRedaguota“ kanalą?

> Istorija4 14:17       2021-10-1 14:25

Man baisu,...
Galimai esi visiškai TEISUS.

Pirmajai       2021-10-1 14:20

Žanai d’Ark į gyvenimo pabaigą haliucinacijos lig tai praėjo.
O kaip bus su šia?

Istorija4       2021-10-1 14:17

Išklausiau. Tai tik sustiprino išansktinį nusistatymą:

1. Tai Armonaitė 2.0, tik be galo didesnio kalibro.
2. Tai ne komjaunuolė, tai ne komunistė, tai ne liberalė, tai ANTIFA.
3. Absoliutus plaukimas paviršiumi pataikaujant publikai. Jei ne galimybių pasas, tai neturėtų bazės savo idėjoms.
4. Jokio gilesnio vertybinio stuburo. Nei žodžio apie visuomenę, valstybę ar tautą. Chunveibinas kvadratu.
5. Pagaliau paaiškėjo, kam buvo reikalingas tas virsmas prieš kelis metus, kai visus stebino savo tekstais Delfyje.
6. Pamatysite, kaip viskas eis kaip ant mielių ir kaip staigiai kils. Kadangi Šimašius išeina į pensiją pas naują žmoną, tai elektoratas jos jau laukia.
7. Tinkamai parinktas laikas, kad būtų suspėta išpuoselėti iki naujų Seimo rinkimų.

Nuo kada       2021-10-1 14:14

Liberalai rūpinasi tautine Lietuva?!!

amam       2021-10-1 13:55

Prisipazistu,kad bijau issakyti savo nuomone,bet linkiu Antrajai Lietuvai sekmes,dalyvausiu ir remsiu kur galiu

Tas Jusys,       2021-10-1 13:32

Dar vienas neblogai užmaskuotas globalistų ruporas.

> habilitás 13:03       2021-10-1 13:30

habilitai, ką tu čia paistai:
„nebeliko klasių, kurios tapatintusi su viena ar kita ideologija.“ Su ideologija tapatinasi politinės partijos, o klasės tapatinasi nebent jos suvedžiotas(!) proletariatas.
O štai:
„Nekalbant jau apie pasaulinį-globalistinį aspektą, dėl kurio ir susidarė visa ta situacija…“ Būtent, Europos gelbėtojai visaip vengia šitą „aspektą“ minėti.
Taigi, nevisi aklieji mato.

Šis tas paaiškėjo       2021-10-1 13:23

Nida Vasiliauskaitė yra kovotoja iš prigimties. Todėl visada ras prieš ką ir už ką kovoti. Tai jos stichija. Ji libertarė, ne liberalė (> 12:18), būtent taip prisistatė. Ji už minimalų valstybės kišimąsi į visuomenės gyvenimą. Tai yra kraštutinumas, priešingas dabar vykdomai politikai. Bet irgi kraštutinumas. Šeimų Sąjūdžio mitinguose dalyvauja tik todėl, kad kitaip negautų auditorijos ir būtų žinoma daug siauresniam žmonių ratui. Bet jos pasakymas, kad partnerystės įstatymo galėtų ir atsisakyti (taip ar kažkaip panašiai pasakė), rodo, kad iš tiesų su Šeimų Sąjūdžiu jai nepakeliui. Tiesiog laikinai yra kartu, ir tai gerai, nes prieš dabartinę chuntą reikia suvienyti kuo daugiau žmonių. Manau, ir su R. Janutiene kartu tik todėl, kad jos dėka irgi gauna auditoriją. V. Radžvilą apibūdino tiksliai, o dėl A. Juozaičio argumentai neįtikinami. Ilgas gyvenimas ne Lietuvoje - lengvai ištaisomas trūkumas. Manau, Nidai, kaip libertarei, netinka Juozaičio polinkis akcentuoti tautinius reikalus. Tikroji Juozaičio nelaimė kita - jis linkęs vienytis su visokiais keistuoliais. Keistuoliai turi teisę būti, jie gyvenimo puošmena, bet kai keistuoliai pradeda valdyti valstybę, patys matom, kas išeina. Jei Juozaičiui pavyktų atsiriboti nuo anksčiau savo sukurto darinio ir rasti tikrų ir rimtų bendraminčių, jis galėtų Nidai tapti rimtu konkurentu. Todėl Nida iš anksto sako, kad su Juozaičiu nesivienytų. Taigi ir pati elgiasi beveik kaip Radžvilas. Tik tiek, kad truputį lankstesnė. Vienu žodžiu, politinėje Lietuvos padangėje nuoboduliu nekvepia. O kaip mes? Viena vertus, norėtųsi, kad dabartinė chunta kuo greičiau nuliptų nuo mūsų galvų. Bet protingiausia turbūt būtų apsišarvuoti kantrybe ir palaukti, kas išdrįs mesti iššūkį Nidai. Tik tada atsirastų iš ko rinktis. Dabartinių Nidos ,,oponentų” net neskaičiuoju - jie net ne žmonės, o kažkas kita. Reikia tikrų, kultūringų ir išmintingų oponentų.

habilitás        2021-10-1 13:03

Gebėjimas matyti ir teisingai įvertinti esamą situaciją politikoje yra labai svarbus dalykas, tačiau norint pakeisti sistemą, reikia truputį daugiau (jei iš visio įmanoma). Teoriškai - taip, pasaulyje nieko amžino ar nepakeičiamo nėra, bet realiame gyvenime vien tik planų kurti partiją ir kažką veikti nepakaks.

Viešųjų ryšių kontoras atsirado ne šiaip sau, jos tikrai įpakuoja žmonių grupes su tam tikrais interesais į gražų celofaną ir parduoda piliečiams, tiesiogine žodžio prasme, nes už tai gauna atlygį. Ir tai jiems labai gerai sękasi, dėl labai paprasgtos priežasties - politikoje nebeliko ideologijų, kas visas politines partijas pavertė tik individų grupėmis su savo asmeniniais ir grupiniais interesais, nieko neatstovaujančiais, išskyrus save. 

Ideologijos iš realaus gyvenimo pasitraukė dėl to, kad nebeliko klasių, kurios tapatintusi su viena ar kita ideologija. Taigi, ideologijas pakeitė viešųjų ryšių kontoros, kurios sukuria, taip vadinamoms politinėms partijoms, ideologinį ivaizdį ir padeda į „politinės“ sistemos lentyną. 

Politinė sistema, kur ideologija yra tik iškaba virš partijos būstinės durų, yra politinės sistemos butaforija, tai viešai pripažino buvęs britų premjeras T. Blairas, laimėjęs savo pirmuosius rinkimus į parlamentą kaip partijjos pirmininkas. Esminių skirtumų tarp leiboristų ir konservatorių partijų programų nebuvo, tik T. Bleiro ministrų kabinetas pateikė patrauklesnį partijos programos įgyvendinimo mechanizmą.

Norint pakeiesi sistemą, reikia turėti absoliučią valdžią, panašiai tokią, kokią turėjo „socialdemokratai“ 1992 m. rudenį, kai net pritrūko narių partijos sąraše seimo narių vietoms užimti. Nors dabar kaip ir anuomet, anot Lenino, ir yra tam tikrų revoliucinės situacijos užuominų, bet to, kas pakeltų nuo sofų tuos 53 % rinkėjų, kurie per praėjusius rinkimus liko namie, - tikrai nėra.

Išvada.

Nei taikiu, nei revoliuciniu būdu valdžios į savo rankas perimiti nepavyks, geriausiu atveju, bus kelios vietos seime ir malonus pasisėdėjimas su galimybe rašyti straipsnius ir kurti įrašus, bandant įtikinti rinkėją, kodėl ir vėl reikėtų balsuoti už jus per sękančius rinkimus.

Apie detales nėra prasmės kalbėti, nes visą ką išgirdau, tėra tik “wishful tinking”. Norėčiau geranoriškai klysti, bet sistemos, kurios įsitvirtina ir dar, kaip pokalbyje buvo paminėta, su diktatūriniais elementais, lengvai nepasiduoda, jų kariauna didelė ir galinga, nors permatoma ir nuspėjama. Nekalbant jau apie pasaulinį-globalistinį aspektą, dėl kurio ir susidarė visa ta situacija bei jų turimus finansus, kurių kažkiek nubyra ir šiai teritorijai.

Ei politikierša,        2021-10-1 12:18

O kur pažiūros ir nuostatos nacionalizmo tema?!
Aš liberalė, manau tuom viskas pasakyta.
(„Aš komunistas, manau tuom viskas pasakyta“).

> Saugok Viešpatie...       2021-10-1 12:13

Kaip tik blondinė, kaip tik bevaikė, taip į valdžią...

Saugok Viešpatie...       2021-10-1 12:10

Баба за рулём, бида за углом.

Istorija3       2021-10-1 10:50

Ačiū Vaidai. Pasakysiu atvirai, aš dar neklausiau šio interviu. Bet ko gero neklydau. Dar tik klausysiu visų trendų, outsorsų ir t.t. Atsiprašau, kad mano komentaras privertė jus paklausyti:) P.S. Stasiui tikrai patiks, nes Stasys jaučia arba žino, kas už viso šito stovi.

VaidasVDS       2021-10-1 10:26

Komentatorius “Istorikas” privertė pažiūrėti laidą (pradžios nežiūrėjau, nes pagal aprašymą temos neįdomios) gal nuo 20 min.
Pastaba straipsnio kūrėjui. Reikėtų visas temas (ne kai kurias) aprašyti ir nurodyti laiką, kada apie jas šnekama. Nereiktų gaišti dėl to, kas nelabai įdomu ar aktualu.
Kas nustebino?
Rėžta kritika Radžvilui ir Juozaičiui. Kritika gana gera. Bet liūdna tai, kad Nida su jais jau neitų. Filosofė nelabai sutaria su filosofais, o gal filosofus (daugumą jų) labai kamuoja puikybė...
Na bent gerai, kad norima bendrauti ir su ne visai tokiais (reiks tik juos kažkaip kontroliuoti…).
Nuskambėjo ir šioks toks atsakymas “Istorikui” apie klydimus (lyg 2013 metais, lyg prieš 13 metų...)
Einant į politiką vis tik reikėtų apsinuoginti (ne tiesiogine prasme) ir atsakyti į visus “Istorikų” priekaištus. Pavyzdžiui Jurga Lago tai padarė ir dabar jos pozicija yra labai aiški.
Keista, kad Nidai nelabai kliudo “Partnerystė”. Partnerystė yra gender ideologijos propagandos pasekmė ir įžanga į normalių šeimų ardymą bei vaikų įsivaikinimą. Nekalbant apie tai, kad tikra šeima yra pats stipriausias tiek visuomeninis, tiek dvasinis ryšys ir santykis su valstybe.
Visiškai nekalbėta apie dvasingumą. Ne kokią nors krikščionišką partiją, ko ir neturėtų būti, nes politika ir tikra religija turėtų eiti atskirai. Bet visada reikėtų kalbėti apie dvasingumo ryšį kaip su individualiu politiku ir kaip su individualiu tikinčiuoju. Tikras tikėjimas yra tik vienas (nesvarbu kiek religijų yra susikūrusių), o štai pasiekti materialų ir moralų gerbūvį (tikros politikos tikslas) yra daugybė būdų ir tą galima atrasti ar surasti skirtingose partijose…

Saulius Meilutis       2021-10-1 9:24

Gerbiamieji, neterškite lietuvių kalbos anglų kalbos “open source’nimais”, “brain storm’inimais” ar “boots on the graund’inimais”. Pastebėjau : kuo toliau, tuo labiau stiprėja laidos vedėjo “trend’as” savo laidose lietuvių kalbą “papuošti” svetimžodžiais. Apgailėtina.

amam       2021-10-1 9:01

..staska,neziurek,cia ne tau.Vistiek nesuprasi,o prisapaliosi..net baisu is anksto.Geriau ikalk savo cerniaus kasdienine doze ir paslovink visus pasaulio sudzius,kuriems ir pats priklausai.

Istorija2       2021-10-1 8:43

Yra 2 lakmuso popierėliai Lietuvoje. Tai Delfis ir ekspertai.eu. Jei apie tave tyli Delfis ir puola ekspertai.eu, tai su tavimi viskas gerai. Kai ekspertai.eu puolė Šeimų sąjūdį, tai galėjai suprasti, kad viskas gerai. Kai ekspertai.eu nustojo puldinėti Šeimų sąjūdį, reikėjo sukrusti. Kiek susidariau įspūdį, sistemai dabar didžiausią pavojų kelia NS, nes Delfis tyli, o ekspertai su laisvu laikraščiu neužmiršta įkąsti.

Istorija       2021-10-1 8:33

Prisimenu, kaip Nidą vadino Neduku, nes ji su 6spalvėmis lakstė pas Zuoką į kiemą kovoti už 6spalvių teises. Zuokas leido paradus (bet Garlaivos nebūtų leidęs jokiu būdu:)), išsiskyrė su žmona, kuri matyt yra irgi ragana, o dabar Trakuose savaitgaliais plaukioja savo jachta ir visada pasiima kažkokį jaunuolį kartu (kas galėtų paneigti?). Nidos transformacijos žavi, bet jos nėra atsitiktinės, nes Nida yra maištinga asmenybė, bet jokiu būdu ne nekalta. Ji nesigėdijo pasinaudoti Šeimų sąjūdžiu ir visiems tai yra gerai. Šeimų sąjūdis už tai jos nepeiks, nors Nidai šeima yra kažkas svetimo. Toks jausmas, kad Lietuvos šeimininkas kurią naują projektą, nes Laisvės partija jau lavonas.

Prašalietis       2021-10-1 8:12

Juokinga yra klausyti apie tokio pseudo valstybinio darinio kaip šiandieninis lansberginis lavas “politines dešnias,kaires,centristines, socialdemokratinies,liberastines,konservatyvias, krikščioniškas” ir t.t.“partijas”, kurios iš esmės skiriasi tik “politinių veikėjų” europietiškai “pasicivilizavusių“veidų išraiškų ir grimasų kvailumo laipsniu. Visa Lieyuvoje esamų ir būsimų “politikų politinė veikla” buvo ir yra skirta pakliūti ar išsilaikyti vietinio “valstybinio"darinio pramitimo ir poreikių tenkinimo grandinės viršūnėje. Nesibaigiantis visų politikierių blevyzgojimas kaip jie visi esa tik už tai” kas gera”, ir kaip jie “gali daug pavaryti, kad visiems būtų gera” iš “šauniųjų” devyniasdešimtųjų politinių programų ir lozungų kino-“mes visko prisivogėme daug sau, išrinkti visko daug privogsime ir jums”. Taip kad lansberginiuose durnių laivuose”šaunieji” devyniasdešimtieji tęsiasi ir tęsis iki paskutinio išsivaikščiojusio ar išmirusio tautiečio, paskutinio nudvisusio 75 metams užsislapstinusio Kgb-isto, jo palikuonio, iki paskutinio lansberginio beretinio runkelio..

stasys       2021-10-1 7:46

butinai peržiurėsiu, kai atsiras valandžiukė.

Dzeikas       2021-10-1 7:24

“nauja m̲a̲s̲i̲n̲e̲ partija” jeigu jeigu N. Vasiliausakite tai pasake balsu, vadinasi nuo filosofijos pasinere i politikavima.

Pastaba       2021-10-1 6:16

Moteris panoro į politiką smile.

Aciu Nida!       2021-09-30 23:27

Ačiū už laidą!!!
Super!


Rekomenduojame

Ignas Vėgėlė. Patyčios Lietuvoje

Informacinis karas. Aurimas Navys

Regionų politika? Audris Narbutas

Robertas Grigas. Apie liūdnus panašumus

Latvijoje atviros tikintiesiems lieka tik tradicinės Mišios

Prancūzijoje moksleivis šaukė „Allahu Akbar“ prisimenant islamisto nužudytą mokytoją, tėvas grasino padegti mokyklą

Skiepijimo strategija nukrypo ne į motyvavimą, o į grasinimą – Prezidentūra

Niujorko teisėjas uždraudė tėvui lankyti savo dukrą, kol šis nebus pasiskiepijęs nuo Covid

Nuo bačkos. Vytautas Landsbergis: Atsisakantys vakcinuotis žmonės turėtų mokėti „karstelio mokestį“

Vytautas Radžvilas. Kūjo ir pjautuvo šešėlis virš šeimos (II)

Konfliktas Europos Parlamente: išklausykite EK pirmininkės ir Lenkijos premjero kalbas

Lenkijos premjeras M. Moravieckis Europos parlamente: Europos Sąjunga nėra valstybė. Valstybės yra Europos suverenai, kurie nustato ES kompetencijas

Buvęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas kuria medijų korporaciją

Nuo bačkos. Vilniaus meras R. Šimašius: aš turiu pareigą dėl vilniečių būti principingu už mūsų miestą ir jo gyventojus

Dr. Dalija Snieškienė. Kur aš tai mačiau???

Prof. Jonas Grigas. Pavojingiausia kada nors išrasta technologija

Suomijoje dėl krikščioniškų pažiūrų teisiama buvusi ministrė

Pokalbis su prof. Alvydu Jokubaičiu

Nuo bačkos. Dainius Žalimas: nacionalinio konstitucinio identiteto elementu negali būti atsisakymas pripažinti šeima tos pačios lyties asmenų sąjungą

Romualdas Ozolas. Tikslas ir uždavinys: atkurti valstybę

Vytautas Radžvilas. Ir vis dėlto tikrovė stipresnė už ideologiją

Edvardas Čiuldė. Vilniaus universiteto nekrozė

Gėjų manifestas

Raimondas Navickas. Pažvelkime į VU lyčiai jautrios kalbos gaires kitu kampu

Justas Sakavičius. Valdžios tikslas – sudaryti nepakeliamas sąlygas neskiepytam žmogui

Asta Višinskaitė - Katutė. Partnerystės įstatymo stūmimo kampanija

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen: Danija laimingiausių šalių trejetuke, nes ten įteisinta vienalyčių porų partnerystė

Anglijoje per penkerius metus planuojama uždaryti daugiau nei 360 bažnyčių

Ir vėl valdantiesiems „parūpo“ miškai

Vengrų europarlamentaras: Europos sąjungoje paskelbtas Šaltasis karas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.