Nerasta rubrikos

Mokslų akademijoje – konferencija apie Justiną Marcinkevičių ir pastangas išsaugoti valstybinį mąstymą

Tiesos.lt redakcija   2016 m. gegužės 5 d. 23:53

25     

    

Mokslų akademijoje – konferencija apie Justiną Marcinkevičių ir pastangas išsaugoti valstybinį mąstymą

Metų pradžioje susikūręs Vilniaus forumas gegužės 7 dieną, šeštadienį, 11 valandą Lietuvos mokslų akademijos didžiojoje salėje organizuoja konferenciją „Justino Marcinkevičiaus nuvainikavimas: kovos su „tarybine lietuvybe“ istorinis kontekstas ir politinė prasmė“.

Konferencija rengiama reaguojant į metų pradžioje viešojoje erdvėje suaktyvėjusį Justino Marcinkevičiaus asmens ir apskritai lietuvybės puoselėjimo pastangų sovietmečiu niekinimą. Kovo 11 dieną konferencijos organizatoriai paskelbė daugiau nei 180 žinomų Sąjūdžio kūrėjų, signatarų, rezistentų, mokslininkų ir kultūros veikėjų pasirašytą viešą laišką, kuriame išdėstė pagrindines nuostatas šiuo klausimu. Organizatorių teigimu, konferencija skirta išsamiau pažvelgti tiek į inteligentijos pastangas sovietmečiu puoselėti lietuvybės ir Lietuvos valstybingumo idėjas, tiek ir į dabartinius bandymus sumenkinti jų atliktą darbą bei vaidmenį kelyje į Kovo 11-ąją.

„Nors mūsų istorikai jau išties daug nuveikė sovietmečio tyrimų srityje, tačiau jų darbai, deja, visuomenei dar nepakankamai žinomi. Todėl viešojoje erdvėje stebime pavojingas tendencijas drastiškai supaprastinti to laikotarpio istoriją, visus apskelbiant kolaborantais arba priešingai, tyliaisiais patriotais, tik ir laukusiais progos dirbti Lietuvai. Tokiu būdu, išskyrus pogrindžio rezistentus ir idėjinius komunistus, visi likusieji paverčiami vientisa pilka mase. Lieka nebeaišku, kaip iš tokios prisitaikėlių visuomenės galėjo kilti Sąjūdis ir pati nepriklausomybės idėja, ir – dar svarbiau – į kokį lietuviškosios tapatybės pamatą apskritai galime remtis, šiandien kurdami modernią nepriklausomą Lietuvą. J. Marcinkevičius šiame kontekste visiems turėtų būti įdomus pirmiausia kaip pastangų išsaugoti lietuvybę sovietmečiu simbolis. Todėl konferencijoje klausime, kaip turėtume vertinti J. Marcinkevičiaus ir kitų kultūrininkų tuomet nuveiktus darbus, lietuvybės būklę ir puoselėjimo galimybes sovietmečiu, į kokias klišes šiandien mėginama sutalpinti sudėtingą sovietmečio istoriją, kodėl tai daroma ir kokį žmogaus tipą formuoja skausmingas Lietuvos perėjimas iš komunistinės į neoliberaliąją utopiją“, – teigia viena renginio organizatorių, Vilniaus universiteto profesorė Rasa Čepaitienė.

Konferencijoje pranešimus skaitys Valentinas Sventickas, Laisvūnas Šopauskas, Vytautas Rubavičius, Rasa Čepaitienė ir Vytautas Radžvilas.

Renginyje bus pristatytos Vilniaus forumo parengtos į piliečių valstybinio mąstymo ugdymą orientuotos visų pakopų Lietuvos švietimo sistemos reformos gairės.

Renginys atviras klausytojams, tačiau dėl riboto vietų skaičiaus organizatoriai prašo norinčiųjų dalyvauti užsiregistruoti elektroniniu paštu .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Konferencijos
„Justino Marcinkevičiaus nuvainikavimas:
kovos su „tarybine lietuvybe“ istorinis kontekstas ir politinė prasmė“
programa

10.00–11.00 Dalyvių registracija

11.00–11.02 Iškilminga renginio pradžia

11.02–11.10 Įvadinis žodis. Romas Pakalnis, Lietuvos nacionalinė UNESCO komisija

11.10–11.20 Justino Marcinkevičiaus kalba Vingio parke 1988 m. rugpjūčio 23 d. vykusiame mitinge Molotovo ir Ribentropo paktui paminėti

Pirmininkauja Romas Pakalnis ir Monika Morkūnaitė

11.20–11.40 „Tai uždaryk mane“
Valentinas Sventickas, Lietuvos rašytojų sąjunga

11.40–12.00 „Visi–kolaborantai ir Visi–patriotai: „tarybinės lietuvybės“ koncepcijų struktūra ir politinė potekstė“
Dr. Laisvūnas Šopauskas, Lietuvos edukologijos universitetas

12.00–12.20 „Lietuvybė sovietmečiu“
Dr. Vytautas Rubavičius, Lietuvos kultūros tyrimų institutas

12.20–12.40 Pertrauka

12.40–13.00 „Apie Apšvietos projekto padarinius“
Prof. Dr. Rasa Čepaitienė, Vilniaus universitetas

13.00–13.20 „Asmens sąžinė tarp sovietizacijos Scilės ir europeizacijos Charibdės: tarp ir anapus gėrio ir blogio“
Prof. Dr. Vytautas Radžvilas, Vilniaus universitetas

13.20–13.55 Forumo dokumentų pristatymas ir aptarimas
„Dėl tautos ir valstybės politinės ir istorinės būties tęstinumo“
„Dėl Lietuvos tautinio ir valstybinio tapatumo atkūrimo ir ugdymo XXI amžiaus sąlygomis“

13.55–14.00 Uždarymas. Romas Pakalnis

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Raigerdas        2016-05-6 17:39

Čia apsireiškė Leila-Rachelė ir pasakė:“Objektyviai žvelgiant, poetas Justinas Marcinkevičius maždaug iki 1988-ųjų buvo tipiškas LTSR patriotas-komunistas su visais tam būdingais pliusais ir minusais”. Matyt, krikščionis ir komunistus vienyja galimybė gyventi su dviguba morale. Jie kalba lyg ir lietuviškai, bet nesuprasi apie ką jie kalba. Kadangi jų mąstymas yra susijęs su tikėjimu, tai jie kalba taip, kad jais tik turi tikėti, nes suprasti apie ką jie kalba neįmanoma. Štai ir Leila-Rachelė triūbija: “Objektyviai žvelgiant”. Suprask kaip nori tą jos OBJEKTYVŲ ŽVILGSNĮ, kuris jokių objektyvumo požymių neturi. Belieka tik tikėti ir ne šiaip sau tikėti, o aklai tikėti, ką sako Leila-Rachelė. Apie poetą ji kalbą ne pagal jo darbus, o apie tai, kokius kaliošius jis nešiojo ar visai jų nenešiojo, kiek kartų jis šnekėjo ar nešnekėjo su komunistų partijos sekretoriumi ir t.t. O čia dar įdomesni Leilos-Rachelės kliedesiai:” Ir sekėsi jam puikiai: buvo populiarus ir Lietuvoje ir SSSR: lietuviai jį mylėjo, nes psichologiškai-emociškai-vertybiškai su juo lengvai tapatinosi, o ta tapatybė jiems leido jaustis kažkiek aukščiau už eilinius ,tarybinius’ piliečius. Kita vertus, mėgo jį ir centrinė valdžia su kompartija priešaky: be tos meilės jis nebūtų priartėjęs per žingsnį prie Lenino premijos… Žodžiu buvo toks lietuviškai nuosaikus ir nuolankus savotiškas Dubčekas”. Pasirodo, Justinui Marcinkevičiui netgi sekėsi, o pagal visas ne sąmokslo, bet pavydo teorijas, jam turėjo nesisekti. Blogai yra ir tai, kad “lietuviai jį mylėjo”. Na, negalima mylėti Justino Marcinkevičiaus, nes jeigu Leila-Rachelė būtų valdžioje, tai ji nedelsdama būtų lietuviams tolią meilę uždraudusi. Pasirodo, Justino Marcinkevičių mylėjo ne tik liaudis, bet ir valdžia. Na, čia jau tikrai blogai, nes jeigu valdžią būtų jį išgūrinusi į Sibirą, tada Leilai-Rachelei taip širdies nemaustų, o dabar tai tikra kančia, kad Justinas Marcinkevičius išliko gyvas ir dar tiek eilių prirašė. Taigi, mąsto, mąsto Leila-Rachelėkaip įgelti tam Justinui Marcinkevičiui ir štai suranda tinkamą tam reikalui geluonį:Justinas Marcinkevičius buvo ne Justinas Marcinkevičius, o “savotiškas Dubčekas”. Taigi, net ne asmenybė, o kažkokio tai Dubčeko šešėlis. Ale koks Leilos-Rachelės “objektyvus žvilgsnis”, tiesiog reikėtų įtraukti tai į Auksinių “PATRIOTZMO” minčių fondą. Bet, deja, mūsų tauta šito neturi. Bet už tai turi tokį ąžuolą, kaip Justiną Marcinkevičių, kuriam lietuviai meldėsi nuo senų senovės, ir dėka tik tokių ĄŽUOLŲ ji yra gyva iki pat šiandien. Bet mūsų istorijoje pilna ir Leilų-Rachelių su dvigubais ir trigubais dugnais, kurios neturi tos dieviškos ugnelės, kuria yra apdovanojamas DIDIS TALENTAS, ir kuria DIDIS POETAS pasidalina su kitais žmonėmis. Ta dieviška ugnelė vadinasi meilė Lietuvai, o Leilai-Rachelei vaidenasi, kad ta dieviška ugnelė “obektyviai žvelgiant” turi būti NEAPYKANTA. Niekas nekaltas, kad Leila-Rachelė buvo pagimdyta, kaip neapykantos vaisius. Tikrai, Justinas Marcinkevičius čia niekuo dėtas.

komentuojantiems šunėkams       2016-05-6 15:46

Kuo daugiau purvo papilsite mirusiojo adresu - tuo daugiau Judo grašių uždirbsite. Tai ir viskas ką jūs sugebate. Esate padugnės - tokiais ir liksite

Tarabilds Leilai -Rachelei       2016-05-6 15:33

Labai tiksliai ir paprastai nusakėte . Visa kita - vėjai,  kuriuos kelia Radžvilo stovykla ir yra Koheleto žodžiais tariant - vėjai.

Leila-Rachele       2016-05-6 11:55

panašu, rengiamas dar vienas bandymas istorijos ratą pasukti kiek atgal ir mylimus herojus perpiešti malonesnėmis spalvomis. Deja, nieko čia naujo. Jokios revoliucijos. Tik pigi ,istorijos politika’. Ir dar varguoliškai lietuviška. Objektyviai žvelgiant, poetas Justinas Marcinkevičius maždaug iki 1988-ųjų buvo tipiškas LTSR patriotas-komunistas su visais tam būdingais pliusais ir minusais. Jam visada svarbiau buvo LTSR nei SSSR. Ir jokiu kolaborantu jis nebuvo. Ir sekėsi jam puikiai: buvo populiarus ir Lietuvoje ir SSSR: lietuviai jį mylėjo, nes psichologiškai-emociškai-vertybiškai su juo lengvai tapatinosi, o ta tapatybė jiems leido jaustis kažkiek aukščiau už eilinius ,tarybinius’ piliečius. Kita vertus, mėgo jį ir centrinė valdžia su kompartija priešaky: be tos meilės jis nebūtų priartėjęs per žingsnį prie Lenino premijos… Žodžiu buvo toks lietuviškai nuosaikus ir nuolankus savotiškas Dubčekas Vėliau, po 1988-ųjų kartu su tauta patapo jau ,tikru’ nepriklausomybės šalininku ir Lietuvos patriotu. Labai panašiai kaip dauguma kitų LTSR sociokultūrinio elito ar LKP atstovų. Jokio didvyriškumo. Jokio heroizmo. Tik gyvenimo banalybė. Eilėraščiai pagal reikalą tautai, Mindaugui, Mažvydui, kalbai, Leninui, ,naujam gyvenimui’ ir kompartijai… Žodžiu, nors Marcinkevičius rašė poeziją, bet jo gyvenimas buvo tipiška proza. Vieniems ji gali patikti savo giliamintišku prisitaikymu, sugebėjimu išlikti, kitus – galbūt piktinti savo konformizmu.

Julius Puras       2016-05-6 9:16

O kodėl jus nepasikviečiate tos pačios Putinaistės ir panašiai? Ar tiktai tie žmones kurie tenai kalbės be jokios kritikos savo išsakomu minių atžvilgiu, neturi psichologinių bėdų?

lietuvi, būk kolaborantu       2016-05-6 7:15

parduok Tėvynę
parduok sąžinę
parduok Dievą
parduok vaikus pederastams bei pedofilams
parduok tiesą ir teisingumą
———
būsi garbinamas, gerai ir sočiai gyvensi (iki pragaro smalos)

Tegyvuoja       2016-04-26 3:45

KPSS (LKP) nariai, pakeitę savo “partijos” pavadinimą į socialdemokratus, Tėvynės sąjungą, liberalus ir kito plauko nomenklatūrines partijas, finansuojamas iš biudžeto bei ES pinigų ir “demaskiojančias” “nacionalistus” bei poetus. Svarbiausia mokėti laiku pakeisti plunksnų ar kailio spalvą, kad tik būtų pinigų ir prie valdžiukės, nors ir svetimos…

giliai masto konservatoriai       2016-04-23 18:55

nes nemato, kaip komunistai vagia ir naikina Lietuvą.

Už gilų ir visapusišką mąstymą       2016-04-23 17:00

Mano nuomone, silpnai mąstantys žmonės būna karingi komunistai arba karingi antikomunistai, o giliai mąstantys žmonės nebūna nei grynais komunistais, nei grynais antikomunistais ir žiūri tiek į komunizmą, tiek į kapitalizmą (laisvąją rinką) kaip ne tik į materialinę, bet ir kaip dvasinę gyvenimo problemą.

> nuosaikus kgbistas (centristas)        2016-04-23 15:32

Baimės akys - didelės.

nuosaikus kgbistas (centristas)       2016-04-23 14:51

į sąjūdį komunistai : ozolas, prunskienė, Marcinkevičius ir kiti ėjo KGB komandiruoti.
komunistinė disciplina buvo geležinė ir jokių savarankiškų žingsnių nei vienas komunistas nedarė.

Nuosaikus       2016-04-23 14:45

Manau, jog sovietmečiu J.Marcinkevičius nebuvo nei Lietuvos patriotu, nei vadinamuoju kolaborantu. Tačiau, vis dėl to, J.Marcinkevičius Lietuvai yra reikšmingas ir naudingas dėl savo kūrybos sovietmečiu Lietuvos istorijos tematika, bei sąjūdinės veiklos. Skirtigai nuo daugelio sąjūdiečių, kuriems rūpėjo tik besaikio liberalizmo įgyvendinimas, J.Marcinkevičiui žymiai labiau rūpėjo Lietuvos valstybė bei jos politinės nepriklausomybės atstatymas. Be to esu linkęs manyti, jog nėra labai protinga įsivelti į didelius ginčus dėl J.Marcinkevičiaus, kaip asmenybės, vertinimų.

sakiau, kad kvailas tas raigerdas       2016-04-23 7:12

K.Girnius parašė labai objektyvią knygą apie partizanus.
parašė, gyvendamas JAV - ir ta knyga tikrai padarė daugiau laisvei, nei 100 kolaborantų Marcinkevičių.

naikštė       2016-04-22 22:37

Ketvirtis amžiaus nuo nepriklausomybės pradžios - užaugo karta, kuri nepažino tarybinės santvarkos. Jie nematė milžiniškų Brežnevo ir Gorbačiovo portretų ant Vilniaus sienų, nežino, kas yra kolūkis ar penkmečio planas. Nežino, kas yra komjaunimo komitetas ar komjaunuoliškos statybos Sibire, į kurias veržėsi daugelis, tik nedaugeliui tokia laimė šypsojosi.
Tarp mūsų yra nemažai amerikonų, t.y. lietuvių reemigrantų, kurie apie aną tikrovę žinojo tik iš Vakarų laikraščių. Jie žinojo tik tiek, kad Lietuva buvo okupuota. Ir jų nuomone, jei esi okupuotas, tai tavo pareiga priešintis okupantui, kitaip - tu kolaborantas.
Dar yra nemažai kitokių amerikonų - tų kurie pažino ir atsimena aną santvarką,  bet apsimeta, kad jie jau tada buvo nepriklausomos Lietuvos patriotai, visi kiti buvo arba komuniagps arba prisitaikėliai. Deja. šitie žmonės ir yra prisitaikėliai. Tiesiog jie prisitaikė prie naujos tikrovės, ir labai gerai užmiršo kas buvo.

Raigerdas>nieko nesupratau       2016-04-22 21:52

Komentatorius “nieko nesupratau” rašo:“Dabar čia vėl - veikėjai pasirašė viešą laišką, ginantį poetą, bet pasiskaičius pasirašiusiųjų pavardes net plaukai šiaušiasi - tarp jų tokie sovietiniai veikėjai, kad teisus Kęstutis Girnius - tam ir rašė laišką, kad savo veiksmus sovietmečiu pateisintų”. Keista to žmogaus logika ir pasvarstymai apie Kęstutį Girnių. Tai, gal galėtumei atsakyti, kodėl Kęstutis Girnius, prisiekęs tarnauti CŽV, neatvažiavo čia į Lietuvą ir neagitavo ir kitus lietuvius ėstoti į CŽV tarnybą? Gal ir aš tada būčiau įstojęs į CŽV tarnybą ir draugus paraginęs. O kodėl Justinas Marcinkevičius neišvažiavo dirbti į “Laisvės radiją”, kaip Kęstutis Girnius? Ar kvietė Kęstutis Girnius paskaityti Justiną Marcinkevičių eiles per “Laisvės radiją”? Ar siūlė Kęstutis Girnius Justinui Marcinkevičiui išvažiuoti iš Lietuvos į Ameriką? Manau, kad nesiūlė. Tai, kam buvo lengviau gyventi: Kęstučiui Girniui JAV ar Justinui Marcinkevičiui Sovietinėje Lietuvoje? Tai, jeigu čia Lietuvoje gyveno tik vieni koloborantai, tai kam buvo reikalingas tas “Laisvės radijas”? Kęstutis Girnius atvažiavo į jau išvaduotą Lietuvą ir dabar drįsta elgtis kiauliškai, nes buvo ne fronto linijoje, o kažkur toli, kur jokio karo nevyko. O gal Kęstutis Girnius, tūnodamas užnugaryje, net nežino, kad už Lietuvos laisvę, čia šitoje Lietuvos teritorijoje ir netgi Sibire dešimtys tūkstančių atidavė savo gyvybes, o 300 000 buvo išvežti į Gulagus. Tai, jeigu ne šita bendra kova visų lietuvių, ar tokiu atveju butų įmanoma išsikovoti laisvę Lietuvoje? Jeigu Kęstutis Girnius šito nesuvokia, tai tegul pasižiūri į Ukrainą, ir tegul pamato pagaliau, kokią kainą ji sumoka už savo laisvę.

nieko nesuprantu       2016-04-22 17:05

Perskaičius komentarus jau nieko nesuprantu, kas už, kas prieš ir apskritai dėl ko čia diskutuojama. Kalbama apie piktuosius komunistus, puolančius teisingąjį poetą, bet pats poetas buvo aktyvus SSKP narys ar ne nuo 6 dešimtmečio, nors nei kas jį ten su šautuvu varė, nei jis užėmė vadovaujančias pareigas. Tiesiog pasirinko komunisto kelią, kad būtų gyvent paprasčiau.
Dabar čia vėl - veikėjai pasirašė viešą laišką, ginantį poetą, bet pasiskaičius pasirašiusiųjų pavardes net plaukai šiaušiasi - tarp jų tokie sovietiniai veikėjai, kad teisus Kęstutis Girnius - tam ir rašė laišką, kad savo veiksmus sovietmečiu pateisintų.

komunistai šaiposi       2016-04-22 15:50

daug talentingų poetų komunistai nuvarė į kapus.
liko tik prisitaikėliai - kolaborantai.
todėl komunistai teisingai šaiposi iš tų, kurie nemėgsta ateistų, istorijos klastotojų, kuriančių pagal komunistų leidimus nomenklatūrinių poetelikščių.

Pašaipa       2016-04-22 15:22

Ką mums, lietuviams, čia reiškia. Tokią “daugybę” turime poetų, kurie sovietmečiu rašė eiles, skatinančias lietuvišką patriotizmą, todėl J.Marcinkevičių galime ir nurašyti.

apie mirusius       2016-04-22 14:18

ypač reikia gerbti mirusius Hitlerį, staliną, žydšaudžius, rainių budelius.

Julius Puras       2016-04-22 13:08

Jums reikia nustoti kraipyti lietuviu kalba. Puolimas niekinimas arba paniekinimas nėra tiesos sinonimai.

apie mirusius        2016-04-22 13:07

Palikit mirusius ramybėje, pagal posakį apie mirusius gerai arba nieko.  Mirusieji negali apsiginti, misrusieji negali duoti paaiškinimų...Gerbkim protėvių papročius - apie mirusius gerai arba nieko, nes priešingai galima sutrypti kiekvieną mirusį...Belieka pabaigti dainos žodžiais “Ant plataus Europos kelio nepamirškim papročių”

s.m.       2016-04-22 8:52

kaži, ar garbieji “nuvainikuotojai” nėr gavę komandų iš rausvai-“patriotiško”-neliustruoto “viršaus”...
Keisis marazmo epocha, - pačius nuvainikuotojus kiti “nuvainikuos”. Ir ką? Ar būtina save realizuoti bandant paniekinti poetą?...

Julius Puras       2016-04-21 23:29

“puoselėjimo pastangų sovietmečiu niekinimą. ” žodis niekinimas nėra pagal reikšme toks pats kaip ir tiesa. Jaigu iškraipysite žodžio tiesa prasme tai lietuvybė jumyse praras prasme. Jūs būsite lietuvybės diskredituotojai. Atminkite tai kada rėšite iš tribūnos audringas kalbas.

Naikštė       2016-04-21 22:38

Nuvainikavimas - tai reiškia, kad truputį bus išlieta pamazgų? Vidutinybės negali dovanoti dievo dovanos nešėjui. Poetas , net jei kartais ir tik žmogus, ir kartais silpnas, kartais, kaip ir visi, yra aukščiau politikos, o ypač deklaratyviojo patriotizmo.

reikia komunistus garbinti       2016-04-21 20:23

kaip kitaip.
juk komunistinė nomenklatūra - tai mūsų nusipelnę gyventi geriau (už tarnavimą okupantui ir Lietuvos naikinimą)


Rekomenduojame

Karolis Venckus. Apie cenzūrą LRT

Andrius Švarplys. Visuomeninis transliuotojas neatstovauja nei Lietuvos konstitucinėms vertybėms, nei piliečiams

Vidas Rachlevičius. Visiškai nesvarbu, kas bus kultūros ministras, nes tai NIEKO nekeičia ir nekeis

Zigmas Tamakauskas. Žmogus, Lietuvai atidavęs savo sielą ir širdį...

Audriaus Bačiulio pastebėjimas: konservatoriai nutarė pradėti atvirą karą su Prezidentūra

Joana Noreikaitė ir Vincas Kubilius. Šimtoji „Tie-SOS!“ akcija

Jei dar negirdėjote. Vytautas Bakas klausė. „Gabrieliau, Ingrida: kas Jums yra aukšta politinės kultūros ir etikos kartelė?“

Andrius Švarplys. Facebookas ir Twitteris bendradarbiauja su Vietnamo, Turkijos, Rusijos ir Kinijos režimais

Andrius Švarplys. Čia tas pats, kas mokinių parlamentui suteikti tikrojo parlamento statusą

Algimantas Rusteika. Jie niekada nesikauna iki paskutinio šovinio

Papunkčiui su Vytautu Sinica. Naujosios koalicijos susitarimas: ko tikėtis?

Nacionalinis susivienijimas: pareiškimas dėl solidarumo su Lenkijos valdžia

Robertas Grigas. Atmintinė lenkų „abortų teisių“ gynėjoms

Vytautas Radžvilas. Konvergencijos svajonė ir tikrovė

Audrius Bačiulis. Tikriausiai vienas labiausiai viešumoje nematomų Lietuvos ministrų

Algimantas Rusteika. Tegyvuoja Didžiosios Tolerancijos Revoliucijos metinės!

Andrius Švarplys. Žinios iš paralelinės visatos

Ramūnas Trimakas. Totalitarizmas grąžinamas septinmyliais žingsniais

Algimantas Rusteika. Apie bukumą ir lavonus

Raimondas Navickas. Nusprendžiau pats pasižiūrėti, ko tie respublikonai nerimsta

Andrius Švarplys. Pagaliau Facebookas bus paduotas į teismą dėl cenzūros

Geroji Naujiena. Mes nepriklausome tamsai

Rasa Čepaitienė. Parazitai

Vilniaus arkivyskupas metropolitas Gintaras Grušas paragino naujojo Seimo narius atpažinti Dievo balsą, Tiesos balsą savyje ir jo klausytis

Algimantas Rusteika. Labanakt

Paskelbtas partizanų žinynas

Almantas Stankūnas. Apie JAV demokratiją

Algis Avižienis. D.Trampo pralaimėjimo priežastys

Algirdas Endriukaitis. Kursas prieš valstybę asfaltuojamas (I)

Ramūnas Aušrotas. Homoseksualumas įveikiamas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.