Martynas Baldauskas ir kiti. Apie „Tapino sindromą“ ir kai ką daugiau

Tiesos.lt redakcija   2017 m. vasario 10 d. 3:55

36     

    

Martynas Baldauskas ir kiti. Apie „Tapino sindromą“ ir kai ką daugiau

Siūlome susipažinti su Martyno Baldausko Veidaknygės paskyroje suspragsėjusia diskusija, kurios „scenarijus“, jau nekart realizuotas, darosi lengvai atpažįstamas, bent jau pirmieji du žingsniai: išsakoma „nepriimtina“ nuomonė, netrukus prisistato „žinantis geriau“ ir „niekadėjui“ priklijuojama etiketė – šįkart „runkelis“ (bet „meniu“ yra didesnis). Tačiau įsitraukus trečiam, situacija keičiasi…

Martynas Baldauskas:

„Tapino sindromas“ yra ryškiausias požymis, kad šita valstybė eina peklon ir kad neįmanoma tikėtis jokių prošvaisčių.

Ką turiu omeny? Pats asmuo Andrius Tapinas nėra koks nors raupsuotasis, kuris varytų visą šalį į neviltį ir kuriam kristų visa kaltė dėl svarbiausių visuomenės problemų (net neskaitant to, kad yra viešas asmuo, privalantis jausti atsakomybę), bet jis yra puikiausias demoralizuotos liaudies atspindys.

Šis žmogus – išmanus demagogas, neeilinis tuo, kad puikiai valdo viešuosius ryšius ir geriausiai apčiuopia, kokiu metu ką ir kaip sakyti, kad norimą primesti nuomonę būtinai nurytų ir virškintų manipuliacijoms neatsparūs, jokio rimtesnio mentalinio išprusimo neturintys šalies piliečiai, kurie tik seka atpalaiduotu žvilgsniu, ką televizijos ar interneto cirkas sugros.

Reikia akcentuoti, kad susitapatinimas lengviausiai įvyksta per primityvų humorą, brutalias patyčias, idiotiškus memus. Tapinas, gudriai pasitelkdamas internetinę trydą, randa pukią prieigą prie intelektualiai neatsparaus jaunimo per televiziją, auksinius protus, konkursėlius. Visur pilna jo pasisakymų jautriausiomis temomis, dažniausiai dirbtinai sufabrikuotomis žiniasklaidos, be jokio svarbaus turinio. Kiek man žinoma, tas pats žmogus važinėjasi po mokyklas ir mokyklos jį geranoriškai priima. O kodėl turėtų nepriimti: svarbu, kad žinomas asmuo… nepaisant to, kad tas pats žmogus aptakiausiai skatina patyčias, bet mokyklose sykiu rengiamos savaitės be patyčių? Meluoti sau ir šypsotis galima be jokio pasipriešinimo.

Bėda ta, kad tokiems personažams kaip Tapinas nėra jokios atsvaros, jokio kritinio proto. Aš bent jau nepamenu, kad mano buvusi mokykla būtų pakvietusi iškilių rašytojų ar kultūros žmonių, kad šie pristatytų savo kūrybą. Gal išties blogai prisimenu, bet ties tuo nesiplėsiu.

Sufabrikuota nuomonė (memas) yra žuvis, kuri praryjama su kaulais be jokio svarstymo: Tapinas – ir ne tik jis – tampa jaunimo dievaičiu, autoritetu ir nuomonės lyderiu. Jis išties vizualiai primena objektyvų žurnalistą. Didžiausias melas yra labai panašus į tiesą: tik tuo galime paaiškinti, kad apie rūbų dizainą tariamai išmananti stilistė pukiai primeta savo apverktinai vulgarų pasaulėvaizdį feisbuko sekėjams.

Tie patys hipsteriai, kurie stačiai pabrėžia, kad turi savo nuomonę, iš tiesų retransliuoja Tapiną, Valatką, Užkalnį, Jagelavičiūtę ar kitus panašius veikėjus, kurie iškyla į viešumą dėl jūsų apsileidimo ir prarydami jų postus jūs kompensuojate savo išprusimo vakuumą. Tarkim, dabar labai populiaru tyčiotis iš „valstiečių“, pabūti kartu minioje su dėmesio aukomis, pabūti budelių pusėje.

Šitie naivūs žmonės neturi intelektualinio stuburo ir aš tai galiu pasakyti tiesiai jiems į akis: jūs esate gerai apdorota antrarūšė žaliava, pritaikyta politiniams reitingams kelti ir žiniasklaidos dividentams gauti. Jūsų protai nejučiom prievartaujami ir jūsų pozicija bet kuriuo politiniu klausimu tėra beždžionių veislės pamėgdžiojimas, gyvuliškų instinktų balsas, nors jūs būtinai save pristatote, pozicionuojate kaip laisvus ir progresyvius piliečius, tarsi būtumėte Landsbergienės klonai. Jūsų reikšmingas darbas, dėl kurio jaučiatės svarbūs ir reikalingi, jums netrukdo parduoti savo proto į vergiją. Tegul būna palaiminti antikos laikų vergai – jie bent žinojo, kad tokie yra. Jūs norite tapatintis su Tapinu, nes instinktyviai jaučiate galios ir populiarumo poziciją, kuri, kaip taisyklė, niekada nebūna tiesos pusėje. Tiesa jums neegzistuoja, nes girdite tik inercijos aidą.

Man sykiu ir gėda, ir skaudu, kad turime tokią visuomenę. Ir jaučiu tam tikrą kaltę, kad kol kas nežinau, kokiais būdais stabdyti šį bendrą apsileidimą, užtikrinantį, kad pavasaris į mūsų šalį dar greitai neateis.
#manipuliacija #visuomene #valstybe #tapinas #uzkalnis #jagelaviciute #landsbergiene #valatka

* * *

Netrukus į diskusiją įsitraukė ir Nepriklausomybės akto signatarė Nijolė Oželytė:

Nijole Oželyte Na ir runkelis gi jūs, mielasis smile Nors greičiau, kad nežmoniškai pavydite smile ( čia aš apie Tapiną, už kitus negarantuoju )

Martynas Baldauskas Ačiū už nuomonę, gerbiama signatare, savo tautą laikanti „prasmirdusiu tvartu“ (citata). Mane irgi galite vadinti, kuo norite. Tik patvirtinate mano aprašytą reiškinį, nes susitapatinate su aprašytu asmeniu. Labai patogu vadinti runkeliu bet kurį, kuris mąsto savarankiškai. Jūs niekur nepaminite, su kuriais išsakytais teiginiais nesutinkate ir kodėl, tik klijuojate etiketes. Ir dar įdomu, ko turėčiau pavydėti?

Martynas Baldauskas Matyt, savo išsakoma pozicija galėčiau tikėtis didžiausio populiarumo, laikų, dėmesio… :D Ne, nesu naivus, kad to tikėčiausi. Kalbu beveik su savim. Kaip meditacija.

Nijole Oželyte Tos meditacijos vardas savimeilė, o pavardė puikybė smile o pasekmės – sutrikusios klausa ir rega, kurios neskiria raiškos žanrų smile

Martynas Baldauskas Kokių žanrų ir ką turite omeny?

Nijole Oželyte Ar niekad negirdėjot apie tai, jog viešoje erdvėje besireiškiantys žmonės daro tai dėl skirtingų ir jums visiškai nesuvokiamų motyvų, o tie motyvai ir diktuoja tinkamiausią žanrą jų siekiamiems (jums net nenumanomiems) tikslams pasiekti smile ?

Martynas Baldauskas Arba neskaitėte viso įrašo, arba nieko nesupratote. Apie tai ir kalbėjau, būtent apie tokį „žanrą“, kuris vadinamas manipuliacija. Jai pasitelkiamos įvairios priemonės siekiant įvairiausių tikslų – kai kurios esminės buvo paminėtos. Džiugu, kad atvirai ir įvardyjate, jog siekiama „kažkokių tikslų“, kad kalbėjimas nėra nuoširdus, kad užsiimama veidmainyste.

Nijole Oželyte Martynas Baldauskas, kadangi nenutuokiate kito žmogaus motyvų, tai priskiriate jam savąjį, kurį įsivaizduojate, kad turėtumėte,jeigu jūsų raiška būtų tokia smile Išsipūtęs „aš“ (o išties nevisavertiskumas) savo įsivaizduojamą motyvą priskiria kitam. Tai pati primityviausia refleksija smile Kaip bobelės, skaitydamos apie pražudytą kūdikį tučtuojau mintyse nuzudo kaltininką, nes „aš taip nepadaryčiau niekada“, taip ir jūs, nesugebėdamas (nesivargindamas? įžvelgti nieko,tik savo atspindį, matot primityviausią iš visų galimų žanrų smile

Martynas Baldauskas Taip, aš negaliu žinoti kito žmogaus motyvų (jūs irgi), bet jau ankstesniame savo komentare pripažinote, kad kalba eina apie paslėptus motyvus. Dėl bobelių minčių manęs nekaltinkite, nes aš nesu linkęs pasmerkti žmogaus net už žmogžudystę, nes pats negalėčiau atlikti mirties bausmės.

Nijole Oželyte Ne apie paslėptus motyvus kalba, o apie jums nežinomus ir nenumanomus, nes jūsų reakcija primityvi – manipuliacija smile o bet kokio vyksmo tikrąjį turinį sutveria tik motyvas, dėl kurio jis atliekamas, tik motyvas ir niekas kitas smile Kuo primityvesnis žmogus, tuo radikaliau jis savo motyvą priskiria kitiems kaip vienintelį įmanomą – aš taip daryčiau, jeigu norėčiau tokio tai efekto smile O kito motyvai gali būti tiesiog ne jūsų nosiai, kaip ir jo raiškos efektyvumas smile Nepagalvojat smile ? tai pagalvokit smile

Martynas Baldauskas Jeigu kaltinate mane manipuliacija, prašom pateikti aiškius argumentus: kuo aš manipuliuoju, ko siekdamas, kokiomis priemonėmis. Tapino ir kitų personažų atveju paaiškinau. Regis, tik bandote provokuoti ir liejate emocijomis grįstas pabiras mintis, nežinia kodėl. Pradėjote pavadindama mane runkeliu, toliau tęsiate dirbtinai ieškodama prie ko prisikabinti arba laukiate, kol pats kur nors paslysiu.

 

* * *

Vytauto Vyšniausko reakcija signatarei, atrodo, nelaukta – ji bent kuriam laikui atsitraukia:

Vytautas Vyšniauskas Gerbiama Nijole Oželyte, atsisakydama kritiškai įvertinti ir punktas po punkto, teiginys po teiginio, argumentas po argumento parodyti, kuo išsakyta pozicija Jums nepriimtina, ir vis dėlto ne kaip išvadą, o kaip pirminę reakciją pavadindama Martyną Tapinui pavydinčiu runkeliu, elgiatės labai negarbingai (ir dar prieštaraujate savo tolimesniems komentarams, kur kalbate apie mums nežinomus motyvus, pati suponuodama, kad visi Martyno motyvai (pavydas ir runkelio mentalitetas) Jums yra akivaizdūs). Čia neturiu omenyje, kad Martynas teisus ar neteisus, tai niekaip nesusiję su jokiu asmeniu, argumentu, mintimi, – su niekuo. Tiesiog neutralizuoti pašnekovą pavadinant jį tuo ar anuo, o ne polemizuojant su jo pozicija – manipuliatyvu, nemandagu ir negarbinga.

Kaip tik tokią strategiją ir naudoja Martyno parašytieji veikėjai – užklijavai etiketę „vatnikas“, „runkelis“ ar dar kokią, ir su juo „viskas aišku“, nors tas konkretus žmogus gali būti dar didesnis Lietuvos patriotas ir kur kas mažiau atitikti vatniko „kriterijus“, nei patys jį taip vadinantieji. Labai prašau neįsižeisti, bet kaip tik taip elgiasi būtent tikrieji runkeliai – vietoj argumento, kritikos ar net galų gale ironijos pateikiamas tik tuščias įvardijimas, etiketė, įžeidimas, kurie kalbantįjį „neutralizuoja“ visiškai nepaisant to, ką jis pasakė. Nereikia nei diskutuoti, nei mąstyti, nei suprasti, nes kaip aksioma priimta prielaida, kad oponentas – kvailas ir nepasakė nieko, ką derėtų apmąstyti.

Martynas kalba ir apie šias problemas, o Jūsų prieštaravimai bei jo išsakytų teiginių patvirtinimas jais liudija, kad problema yra labai giliai įsišaknijusi ir kad Jūs, gerbiama Signatare, arba sąmoningai ir tyčia, arba intuityviai ir inerciškai Martyno nesupratote arba primetėte, kad Jums viskas akivaizdu (kas, kaip minėjau, prieštarauja tolesniems Jūsų komentarams), ir kaip tik dėl šių aplinkybų – sąmoningai ar ne – esate tos problemos dalis.

 

* * *

Martynas Baldauskas: Ačiū už mano išsakytos pozicijos pasidalinimą (portale Tiesos.lt – red. past.). Aplink dar matau žmonių, kurie atsisako būti kvailinami.

Ką daro vadinami nuomonių lyderiai? Naudoja geriausiai veikiantį banalų sovietinį metodą: varyti be sustojimo melą, kad bet koks pasipriešinimas neveiktų – jį [pasipriešinimą melui] greitai neutralizuoja bulvarinė pseudožiniasklaida, iš savo kloakų paleisdama dvaro politologų pasakėles. Atkakliai mobilizuojamos visos gaujos pajėgos.

Nesu „valstiečių“ partijos narys ar garbintojas, bet jaučiu grėsmę, kad šalyje nyksta pačios politikos likučiai. Vyksta ne argumentų ir idėjų kova, o galios žaidimai ir patyčios – tų pačių, kurie rimtais veidais deklaruoja kovojantys prieš smurtą ir patyčias. Be to, manau, jog intelektualiai sąžiningas žmogus negali susitapatinti su jokia partija, jam reikalinga distancija. Tuo tarpu konservatorių klanas, įskaitant partijos narius, žurnalistus, politologus, prakaituoja savo kontorose, ieško naujų sensacijų, nes jaučia pragaištingą savo likimą, o idėjų šalies gerovei ir bendram gėriui neturi. Niekas nenori atskleisti, kad karalius nuogas.

Galbūt kas nors pasakysite man, kada viešos erdvės diskursas buvo agresyvesnis konkrečios partijos atžvilgiu, net ir prisiminus vieną partiją, kuri pagarsėjo korupcija? One way street.

Bandykite man prikišti, kad norėčiau uždrausti valdžios kritiką. Reikia valdžios kritikos, labai reikia. Tačiau kur ji?

Aš matau tik brutalų siekį susidoroti su visais, kas nėra konservatoriai, ir geltonosios spaudos antraštes, stebinančias primityvumu net tada, kai jau nieko absurdiškesnio nebesitiki. Jeigu už teiginį, kad švietime reikia daugiau dvasingumo, net nepaisant to, koks turinys tam dvasingumui priskiriamas, esi prieš visą Lietuvą paskelbiamas prorusišku Putino agentu, tai ir aš noriu atsistoti šalia to žmogaus ir būti jo pusėje.

#kritika #konservatoriai #valstiečiai #žiniasklaida

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Zenonas       2017-02-17 0:43

Puikus straipsnis. Jau maniau, kad esu vienas prieš visus. Mums reikia vienytis ir kuo greičiau, nes “jie” agresyvūs, ir juos rusai puola

nu joo,       2017-02-9 13:09

įdomu, kas runkelis - Baldauskas ar Oželytė smile

Agnė       2017-02-7 20:10

Taip taip Martynai, niekada taip nebuvo puolama laimėjusi dauguma. Pažeistas švytuoklės principas ir didžiulė baimė, kad “šėryklos” nebus tokios dosnios.

SSaulius       2017-02-7 17:19

Su Oželyte be jokio sarkazmo kalbu:yra blogai.Interviu per LRyto TV su Žeimyte taip nusišnekėjo,-pareiškė,kad jai Kremliuje vienas žmogus sakė-už Jelciną buvo tik 6% Rusijos gyventojų,o Prezidento postą laimėjo kompiuteriai(ir tai prieš ketvirtį amžiaus,kokie kompiuteriai rinkimuose?).O ir kalbos maniera parodo rimtą ligą,kuria sirgo daug garsių žmonių-šizofrenija.Esu pakankai kompetetingas tuo klausimu

Pagreitis       2017-02-7 17:16

Obuolis nuo obels… Deja. Andriukas tolyn nuo tėvo rieda pagreičiu tiesiogiai proporcingu sūnelio gaunamų sąžinės migdomųjų kiekiui. Žinoma, jeigu jo laiku kas nors nesustabdys.  Kadangi, bestuburių, neturinčių savo nuomonės ir pozicijos ir tesugebančių pamėgdžioti, yra kiekvienoje visuomenėje ir mes čia ne išimtis, tai tiapkinas tiesiog užėmė tokių mulkinimui skirtą nišą.

O taip       2017-02-7 16:43

Apie Krivicką aš ir praleidau jo šlykščiausią tiradą. Labai gerai, kad jis į seimą nepateko. Dar būtų vienas niekšas seime valstiečių griovėjas.

Kažkoks       2017-02-7 16:11

prakeiksmas. Kas tik konservatorių pusėje, tas neužilgo virsta fanatiku pačia blogiausia prasme. Štai Oželitė kažkada ir protingai ir kritiškai pašnekėdavo. Deja. Komjaunimas,TSKP ir konservatoriai padaro savo.

TO O ŠIA JANUTIENĖ BLIN       2017-02-7 16:10

bet geriausiai [lenkia jau ir Maldeikienę] Gretos istoriją išstudijavęs K.Krivickas - profesionalus kailio vartytojas - būsimas [?] Seimo narys….Buvo šlykštu…

ana       2017-02-7 14:42

Puikus straipsnis.
100 balų. Lauksim ir daugiau. Atgaiva

P.S.O šia Janutienė blin       2017-02-7 13:27

Kai laidos dalyviai prašneko apie korumpuotą žiniasklaidą tai Janutienė šaukė net įraudusi - tai aš korumpuota, tai aš korumpuota.  Ar gali kas nors paneigti ar patvirtinti?

O šia Janutienė blin       2017-02-7 13:21

Vakar klausiau Janutienės “Nuogą tiesą”.  Ji niekuom nesiskiria nuo tepkino. Vieną sako kitą daro. Visą savaitę, o gal ir daugiau, skelbė apie savo sukurptą laidą, kurioje skelbė - mes klausim jie atsakinės, jie atsakinės, o mes klausysim. Nė velnio ji neklausė, nedavė pasisakyti, pertraukinėjo savo kvaila kalba. O gerbiamo Gražulio išvis neklausė. Kai Gražulis pradėdavo kalbėti tuoj skelbdavo kaip visada “trumpą” reklamą. O ką išdarinėjo su gerbiamu Urbšiu. Gal penkis-šešis kartus Urbšys prašė pabaigti mintį, o ši be jokios sarmatos vis kaišiojo pagalius ir nedavė šnekėti. Janutienė ir Tiapkinas - dva sapoga para.

O bet tačiau,       2017-02-7 13:11

Vytautas Budnikas:

Rumunijos pavyzdys iš tiesų yra išskirtinis - rumunai gana aktyviai rodo, kad nesitaikstys su korupcija, žmonės ten tikrai mobilizuoti ir pasirengę kovai.

Deja, Lietuvos piliečiai savo teisių gynimo atžvilgiu labai dažnai elgiasi itin pasyviai.
Mūsiškiai renkasi kitokį kelią - bėga lauk iš Lietuvos.
Didelę įtaką visuomenės požiūriui daro įvairios organizacijos. Pavyzdžiui, tos nevyriausybinės organizacijos, kurios yra remiamos valdžios ar iš užsienio, turinčios nemažai išteklių, gali surengti tam tikras akcijas.
Bet pas mus juk viskas apversta aukštyn kojomis - pilietiškomis vadinamos valdžios ar užsienio rėmėjų finansuojamos organizacijos. Štai jos ir organizuoja įvairius renginius, netgi eisenas.

Antai visai neseniai tokios „pilietiškos“ , pvz G. sorošo įkurtos organizacijos organizavo protestus prieš išrinktąjį JAV prezidentą Donaldą Trampą (Donald Trump), žmonės „protestuoti“ ten ėjo už pinigus.
Lietuvoje Landsbergio-Anūko žmona vedė dosniai finasuojamų aktyvistų-genderistų demonstrantų koloną Gedimino prospektu.

Kaip vertinti tokį „pilietiškumą“ ?

Juk dauguma lietuvių negali pareikšti savo nuomonės, jie neturi jokių išteklių, kad galėtų organizuoti tikrus protestus dėl realių problemų, todėl jie tiesiog emigruoja, o savo „nuomonę“ reiškia tik tie, kurie gauna už tai pinigus.
Tiesa, ta „nuomonė“ dažniausiai yra vienpusiška, nes inspiruota tam tikrų lobistinių net ir užsienio organizacijų, ji visiškai neaktuali didžiajai daugumai Lietuvos žmonių, todėl tiek ir tėra verta.

Susidaro įspūdis, kad rumunų protestai - tai tikri, spontaniški piliečių protestai.
Juk kapitalas yra pusėje tų veikėjų, kurie norėtų su juo tvarkytis nekontroliuojami.

Bravo       2017-02-7 10:38

Vieną kartą kažkas atsibudo.Taip, feisbukiniams lengva plauti smegenis, nes per savo pasipūtimą toliau nosies nemato. Laikas atsibusti. Užtenka mums meluoti ir plauti smegenis. Nejaugi, iš tikro, kas nors tiki viskuo, ką propaguoja Tapinas ir panašūs veikėjai? Nejaugi tiki ir pats Tapinas, kad jo nuomonė tokia svarbi?

Pagarba       2017-02-7 10:22

dėkui autoriui ir jo „kiti“; pasiilgome žmoniškų diskusijų, šviesinančių protus.

Tėvams,auklėjant vaikus,labai       2017-02-7 9:20

sunku konkuruoti su liberalios aplinkos įtaka,su kompiuteriuose esančia informacija.Tėvams beveik neįmanoma turėti įtakos .Tėvai paverčiami marionetėmis.

Kaip nudziugau       2017-02-7 5:54

jus man atradimas jauni vyrai.Zinojau kelis ir anksciau,bet pasirodo Lietuvoj auga pamaina vyresnei mastytoju kartai.Kasdien neigiamos informacijos per akis,bet tokios keliancios optimizma-labai reta.

Idomu       2017-02-7 5:16

kokias signataru rentas gavo pirmosios Nepriklausomybes paskelbimo signatarai.Tokia Ozelyte yra irodymas,kad ju skirti nereikejo-tuomet kazkuo be karingu plepalu ir agitacijos galetu uzsiimti.

Al.        2017-02-7 2:15

Komuniagos, išgirdę tiesą apie jų padermę, ima organizuotai pulti, bet išskyrus žviegimą, nelabai turi ką pasakyti. Tik išsiduoda, kad dirba Organizacijai. Kol jie valdo dezinformavimo priemones, atrodo, kad yra neįveikiami. Bet tiesos bijo kaip velnias kryžiaus. Reiškia, yra įveikiami.

Tarabilda       2017-02-7 0:18

Vienareikšmiškai aišku, kad mūsų moralinio nuosmūkio kaltininkas yra viešoji erdvė, per kurią modeliuojamas toks liberoidinis pusžmogis - pats naujausias laiko produktas. Ta erdvė (smogas) yra ne tik virš Lietuvos, bet virš Lietuvos ypač tirštas.Savaime jis neišsivėdina. Turi sprogt, jei nepradės vėdinti.

Agne       2017-02-6 19:05

Puikumėlis! Dar yra jaunų mąstančių! Martynai sėkmės!

Ožylytės fanatizmas prajuokino       2017-02-6 17:49

Jos kūne dar gyva LENINO KOMJAUNUOLĖ,einanti atsiduoti kiekvienam komjaunuoliui po pirmo paprašymo.
Geri buvo laikai po Spalio revoliucijos…

Ačiū       2017-02-6 17:44

Į DEŠIMTUKĄ vienareikšmiškai.
20 proc.Lietuvos žmonių suprantą ką daro.
Visi jie atėjo į ŽEMĖS REFERENDUMĄ.
Dievo keliai nežinomi…

Joana       2017-02-6 15:59

Martynas Baldauskas palietė labai opią temą. Šitie visi išvardinti padarai(ne, ne žmonės - padarai)dirba labai juodą darbą vaikų, paauglių, ar jaunuolių, žodžiu, mažai išprususių žmonių tarpe. Tą jau pastebiu seniai ir mane tas labai neramina. Mes, vyresnieji, esame atsparesni visiems parazitams, bet jaunimui jie labai kenkia. Todėl plinta, liejasi patyčios iš televizijos ekranų, žiniasklaidoje. Kaip su tuo kovoti? Kas galėtų padėti? - sunku pasakyti. Tariama visuomeninė televizija tokius tapinus priglaudžia, o turėdami prieigą prie žiūrovų visokiais būdais tyčiojasi iš jų ir demoralizuoja. Televizijos paskirtis turėtų būti kita - auklėti žmogų.
Patarimas Martynui Baldauskui - su N. Oželyte diskutuoti beprasmiška. Šiandien ji kalbės taip, o rytojaus dieną viską paneigs. Nepastovumas - pagrindinis jos bruožas. Seniai, dar Sąjūdžio laikais, buvusi aktyvi komunistų partijos narė, labai rėmė A. M. Brazauską, pasisukus vėjo krypčiai pradėjo dievinti V. Landsbergį, jei papūstų dar kažkokie nauji vėjai gal liaupsintų Mao Cedūną... Tokių žmonių reikia vengti.

Yra vilties kad       2017-02-6 15:57

ne viskas prarasta, jei vyksta tokia diskusija, dar yra vilties, kad kas nors pasikeis.
Viešoji erdvė tiek užpildyta, jei taip galima suprantamai įvardinti naują-seną reiškinį, tapinizmo, kad susidaro įspūdis, jog virusas stsigiai plinta ir greitai dauginasi, o skiepai visai neišrasti.
Ačiū už skiepus.
Vadinkit kaip patogiau, vatniku, runkeliu, ar eiliniu durnium, tik, prašau, neskambinkit darbdaviui, nes dabar labai užsiėmęs ir neatsilieps.
Lauksiu diskusijos tęsinio, žinant kai kurių diskusijos veikėjų viešoje erdvėje demonstrojamus charakterius, bus pajungta visa sunkioji artilerija.

Kuo       2017-02-6 14:42

daugiau žmogus naudoja vaizdinės medžiagos (Oželytės atveju jaustukų paveikslėliai) minčiai išreikšti, tuo aiškiau matyti, kad žmogus nesugeba tiksliai ir aiškiai formuluoti minčių, perskaityti ir suvokti tekstą - vadovaujasi tik emocijomis, negeba kritiškai vertinti, aklai gina Tapiną..

ruta       2017-02-6 14:01

p.s. joooo, Ozelyte nuosirdziai , be argumentu niekina svetima nuomone , laaabai komjaunoliska ..

ruta       2017-02-6 13:39

..puiku , kad dar yra toks sveiko proto jaunimas , kaip Gerb Martynas , Gerb Vytautas ..Net ant sirdies smagiau ..Nes Tapinoidai su savo adeptais taip uzterse valstybe negatyvu / patyciom , manipuliavimu , ‘danosais ‘, zmoniu niekinimu ../, kad noretusi imtis visiems kartu kardinaliu priemoniu pries tokius Tapinoidus .

Skirmantė       2017-02-6 13:04

Na, baikit, Oželytė - ne Tapinas, Oželytė yra barikadinė persona, ji gali klysti, bet bent yra nuoširdi, be to, ji skyrė dėmesį, tokia savotiška reklama straipsniui- komentarui. smile pastebėjau, kad kuo daugiau šypsenėlių tekstuose būna, tuo kandesnis turinys (neva, šypsenėlės turi sušvelninti turinį, bet, deja, taip nėra).:(

Man Oželytė       2017-02-6 12:55

Nuo seno rėksnė nieko nesakanti. Oželytė=Tapinas.

albina       2017-02-6 12:09

Pagaliau radosi puikių jaunų žmonių,kurie taip taktiškai ir tiksliai parašo tai,ką galvoja labai daug žmonių.Pagarba autoriui.Liūdna,kad savo talentą garbingo tėvo sūnus Tapinas švaisto savo pseudotiesoms ir įsivaizduoja,kad yra mėgiamas.Ir nestebina,kad atitaria jam signatarai komjaunuolis agitatorius Valatka,komunistė Oželytė.Nei tada jie buvo už Lietuvą,nei dabar.
Ačiū portalui,sveikinimai Martynui!Budinkimės ir kelkimės.Ne gėda suklysti,gėda mele ir klaidoje gyventi.

StasysG       2017-02-6 11:44

Netikėjau,  kad tokio teksto kada nors sulauksiu. Sveikinimas autoriui p. Martynui.

ežiukas       2017-02-6 9:38

Redakcijai už paskelbimą 10 balų, Martynui už autorystę- 100.
Visiškai tobulas daiktas.
Taip virtuoziškai suvartyti pašlemėkus gali tik ypatingas talentas.
Marynai- pagarba!

Gerbiami Lietuvos psichiatrai       2017-02-6 9:20

Supraskite, kat Tiapkino sindromas yra tabletėmis nepagydomas, todėl jums reiktų surasti tokią psichiatrinę kurioje galima būtų jį (Tiapkiną) nors keliems metams patalpinti ir surasti tokį gydymą su kuriuo galima būtų ji išgydyti nuo faisbookų, delfių ir kitų baisių ligų.

Skirmantė       2017-02-6 3:55

Martynai, visiškai jums pritariu. Tikri žurnalistai - kaip dezinfekcija žaizdai, turi skaudėti ir būti tikra (tikros problemos ir tikri jų sprendimo būdai turėtų būti aptariami), tačiau taip nėra Tapino atveju. Tapinas - pagerinta Valinsko versija. Ir vienas ir kitas ima dėl linksmumo ir lna kodėl neužimti laisvos nišos? ar ne? Tai, ką daro Tapinas mažų mažiausiai viešosios erdvės užpildu. Liūdniausia, kad tai pristatoma kaip siekiamybė ir sėkmė. Jo tėvas, rašė pažintinę publicistiką, tai jo tėvas bent šviesdavo liaudį, iš širdies. O Andrių popso ir savipopso srovė jau nunešė. PINIGŲ KARTA….

Tarabilda       2017-02-6 2:16

Puikumėlis. Tiesiog laiko šedevras.

"tapinizmo" pasekmės       2017-02-6 2:00

Rekomenduojame

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie vieną mažą raidelę

Robertas Grigas: „Quo vadis, Lietuva?“

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Dalius Stancikas. Kaip išnarplioti Šimašiaus mazgą

Reportažas iš 5-ųjų Monsinjoro Alfonso Svarinsko mirties metinių paminėjimo Partizanų parke

Tomas Baranauskas. Manote, kad bent A. Ramanauską-Vanagą jau paliko ramybėje? Manykite iš naujo…

Tiesos.lt žinia skaitytojams, kuriems šiuo metu esame nepasiekiami: mes veikiame, kliūtis žadame įveikti, lauksime Jūsų sugrįžtant

Algimantas Rusteika. Laisvės dykai niekas nedalina

Dar vienas reportažas iš mitingo „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Šarūno Valentinavičiaus vaizdo įrašas)

Prof. Alfonsas Vaišvila. Nuo „tautos suvereniteto“ praktikoje slaptai pereinama prie valdžios suvereniteto

Nuo bačkos. Aplinkos ministerija: „Nevykdant pagrindinių miškų kirtimų, miškai prarastų tvarumą“

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: Naujausia skurdo statistika neleidžia abejoti – Lietuvoje jau sėkmingai kuriame gerovės valstybę

Lietuvos žydų bendruomenių viešas pareiškimas dėl LŽB pirmininkės Fainos Kukliansky veiksmų

Raimondas Navickas. Įspūdžiai iš mitingo

Mitingas „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Juozo Valiušaičio vaizdo įrašas)

Arūnas Gumuliauskas: „Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į „paminklų mainus“

Valdas Vasiliauskas. Žvelkite giliau ir plačiau

Protesto koncertas „In memoriam Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai“

Prof. Alfonsas Vaišvila. Visuomenės perkeitimas: daiktus vadinti netikrais vardais, dezorientuojant ir demoralizuojant ją

Andrejus Gaidamavičius. Punios šilas – padėkite gelbėti!

Gintautas Kniukšta. Ne, prezidente, jūs Lietuvos miškų neparduosite

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.