Dienos aktualija, Demokratija ir valdymas, Bažnyčios socialinis mokymas, Krikščionių pilietinis veikimas

Maldos akcija už šeimą: Nelaisvė prasideda dvasine okupacija. Kaip įgyti imunitetą ideologijai? Kard. Sigitą Tamkevičių kalbina Audrius Globys

Tiesos.lt redakcija   2021 m. vasario 15 d. 23:14

3     

    

Maldos akcija už šeimą: Nelaisvė prasideda dvasine okupacija. Kaip įgyti imunitetą ideologijai? Kard. Sigitą Tamkevičių kalbina Audrius Globys

Šiandien tęsiasi maldos akcija „Už šeimą – visuomenės ir valstybės pagrindą“, kurią inicijavo įvairios katalikų organizacijos ir šeimos.

Jūsų dėmesiui siūlome šeštojo susitikimo, vykusio šių metų vasario 12-ąją nuotoliniu būdu, vaizdo įrašą. Audrius Globys kalbina kardinolą Sigitą Tamkevičių tema: „Nelaisvė prasideda dvasine okupacija. Kaip įgyti imunitetą ideologijai?“.

Kviečiame į maldos akciją „Už šeimą – visuomenės ir valstybės pagrindą“

„2020 m. gruodžio 7 d. ganytojiškame laiške „Kalėdų belaukiant“ Lietuvos vyskupai kvietė visuomenę pandemijos sukelto egzistencinio nerimo sąlygomis susimąstyti apie gyvenimo prasmę ir trapumą, apie solidarumo ir savitarpio pagalbos reikšmę. Ypatingą dėmesį vyskupai skyrė visuomenės išlikimui fundamentaliai svarbiems dalykams: žmogaus gyvybės vertei nuo jos pradėjimo iki natūralios mirties; „demografinės žiemos“ akivaizdoje gyvybiškai svarbiai vyro ir moters santuokos apsaugai; tikėjimo ir sąžinės laisvės principui; šeimos kaip prigimtinės bendruomenės, kylančios iš lyčių papildomumo, sampratos reikšmei. Vyskupai priminė, kad „prigimtinės tvarkos ignoravimas buvo socializmo eksperimento įkurti „bendrystę“ žlugimo priežastis. Visuomenė klesti ir ramybė ateina, kai pripažįstamos prigimtinės žmogaus teisės ir išpažįstamas jų autorius Dievas“ (plg. Lietuvos vyskupų ganytojiškas laiškas „Kalėdų belaukiant“).

Šis vyskupų priminimas yra ypač aktualus šiuo metu, po 2020-ųjų rudenį Lietuvoje įvykusių politinių pokyčių. Valdžioje įsitvirtino politinės jėgos, siekiančios įgyvendinti pasaulėžiūrinį ir vertybinį perversmą mūsų visuomenėje. Iškilo reali grėsmė, kad per artimiausius metus Lietuvoje gali būti įteisinta lyčiai neutrali partnerystė, kuri šeimos sampratoje atsisakytų lyčių papildomumo principo, kad šeimos samprata apimtų ir homoseksualias poras; ratifikuota Stambulo konvencija, kuri į Lietuvos teisę įvestų socialinės lyties (gender) sąvoką ir įpareigotų keisti mokinių ugdymo programas, atsisakant vyro ir moters prigimtinio skirtingumo bei abipusiškumo; įteisintas lyties keitimas; priimtas Reprodukcinių teisių įstatymas, kuris įtvirtintų teisę į abortą, paauglių teisę į kontraceptines priemones; legalizuotas narkotinių medžiagų vartojimas ir t. t.

Įstatymai yra žmogaus gyvenimo visuomenėje struktūriniai principai, kreipiantys tą gyvenimą į gera ar bloga. Jie „vaidina labai svarbų, o kartais lemiamą vaidmenį“, veikdami „mąstysenos ir elgsenos modelius“ (Šv. Jonas Paulius II. Evangelium vitae, 90). Todėl politiniai sprendimai ir įstatymai, kuriais siekiama nujautrinti visuomenės narių pajautą nuodėmei, mūsų visuomenėje įteisinant įvairias „nuodėmės struktūras“, įtrauktų vis didesnę visuomenės dalį, paversdama ją „socialine nuodėme“ (plg. Katalikų Bažnyčios Katekizmas).

Dauguma minėtų teisėkūros iniciatyvų yra susijusios su pasaulyje pasklidusia gender ideologija, kuri „neigia vyro ir moters prigimtinį skirtingumą bei abipusiškumą. Priešais akis regi visuomenę be lytinių skirtingumų ir griauna šeimos antropologinį pamatą. Ši ideologija perša švietimo programas ir įstatymų gaires, skatinančias asmens tapatybę bei jausminį artumą, iš pagrindų atsietus nuo biologinio skirtumo tarp vyro ir moters. Žmogaus tapatybė tampa individo apsisprendimu, kuris ilgainiui gali pasikeisti“ (Popiežius Pranciškus. Amoris Laetitia, 56). Apie jos pavojingumą kaip „ideologinę kolonizaciją“ ne kartą perspėjo popiežius Pranciškus.

Kardinolas Sigitas Tamkevičius: „Santuokos keliu kuriama šeima buvo ir yra mūsų tautos bei valstybės pamatas, bet jis su gender ideologijos pagalba planuojamas okupuoti ir sprogdinti, ir šitai pastebėti nereikia didelio įžvalgumo. Politikų siekis įteisinti visuomenėje pasirenkamą lytiškumą, homoseksualius santykius, negimusios gyvybės žudymą yra pavojingas siekis ištrinti lietuvio sąmonėje krikščioniškos šeimos sampratą. Iš tikrųjų tai dvasinė okupacija ir ji pavojingesnė už fizinę, nes pastarąją lengviau pastebėti. Dvasinė okupacija gali lengviau užvaldyti žmonių protus, įtikindama, kad čia dar nieko nėra baisaus. Šiandien ginti valstybės pamatus yra nemažiau svarbu, kaip sovietmetį leisti LKB Kroniką.“

Kviečiame tikinčiuosius, ypač šeimas, susitelkti bendroje maldoje, šaukiantis Dievo gailestingumo, kuris „kaip Dievo galia, kaip dieviškoji riba prieš pasaulio blogį“ (Benediktas XVI) padėtų išsaugoti mūsų Tėvynės laisvę ir apginti šeimą – visuomenės ir valstybės pagrindą, apšviestų žmonių protus ir širdis atmesti blogį ir pasirinkti gėrį.

Maldos akcija numatyta 40 dienų (nuo sausio 6 d. Trijų Karalių šventės iki vasario 16 d. Lietuvos Nepriklausomybės dienos). Maldos laikotarpiu kviečiame kiekvieną dieną melstis su šiuo kvietimu pridedama malda, o penktadieniais maldą jungti su pasninku ir gailestingumo darbais.  Bendroje maldoje vienytis internetu raginame bendruomenes, parapijas ir maldos grupes.

Maldos akcijos metu kiekvieną penktadienį 19 val. vyks susitikimai jutubo ir „Zoom“ platformose (daugiau informacijos feisbuko paskyroje Maldos akcija „Už šeimą – visuomenės ir valstybės pagrindą“). Susitikimų metu vyks šlovinimas, konferencijos, liudijimai ir bendra malda.

Maldos akcijos „Už šeimą – visuomenės ir valstybės pagrindą“ iniciatyvinė grupė:

Vaidilė ir Dainius Šumskai (Sutuoktinių judėjimas „Dievo Motinos komandos“),
Rūta ir Antanas Šalaševičiai (Katalikų bendruomenė „Gyvieji akmenys“),
Ramunė ir Gintaras Obeleniai (Katalikų bendruomenė „Gyvieji akmenys“),
Evelina ir Audrius Globiai (Dievo Motinos komandos, Dievo Gailestingumo bendruomenė),
Dorotėja ir Vytis Turoniai (Ateitininkų Federacija ir Maranata bendruomenė),
Regina ir Sigitas Daugnorai (Dievo Gailestingumo bendruomenė, Kolumbo riterių brolija),
Lina ir Gerardas Balčiūnai (Šv. Ark. Gabrieliaus šeimų klubas, Dievo Motinos komandos),
Jurgita ir Vytautas Saliniai (Katalikiška pažinčių svetainė „kitoLink.lt“, Dievo Motinos komandos),
Dalius Rakutis (Bendruomenė „Totus Tuus“),
Vilma Karvelienė (Sielovados bendruomenė „Gailestingumo versmė“),
Austėja Lapėnaitė (Maranata bendruomenė),
Violeta ir Martynas Vasiliauskai (Katalikų bendruomenė „Gyvieji akmenys“),
Rasa ir Mantas Klimai (Šventosios šeimos bendruomenė),
Lina ir Algimantas Jakeliai (Krikščioniškojo gyvenimo bendruomenė, Gyvieji akmenys),
Kristina Rankelytė (Krikščioniškojo gyvenimo bendruomenė),
Lina ir Artūras Šulcai (Aleksoto Šv. Kazimiero parapijos Caritas, Maldos grupė prie Jėzuitų),
Renata ir Darius Brazioniai (Katalikų evangelizacinė bendruomenė „Naujoji Sandora“)
Eglė Markūnienė (Pasaulio gydytojų federacijos „Už žmogaus gyvybę“ Lietuvos asociacija),
Lina ir Žanas Talandžiai (Asociacija „Padubysio kaimo bendruomenė“),
Indrė ir Ramūnas Aušrotai (Šionštato judėjimo Lietuvoje Šeimų apaštalinė lyga),
Jolita ir Tomas Viluckai (Palangos Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų pastoracinė taryba),
Paulina ir Mantas Kuraičiai (Jono Pauliaus II piligrimų bendruomenė),
Laima ir Gytis Abromaičiai (Teofilių bendruomenė),
Sonata ir Valdas Petreikiai (Shalom bendruomenė),
Loreta Bručkienė (Shalom bendruomenė).

Organizatorių informacija

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Antanas       2021-02-20 0:07

Tema labai svarbi,renginys teletabiškas. Ar nėra katedrų, kad ir pav. Kauno Prisikėlimo atmintinė bažnyčia su apšildymų( juk tam tikintieji aukojo ) ir ten padaryti konferenciją. Maximoje taip pat daug žmonių, tai kodėl bažnyčios uždarytos? Ar jau Petro raktai perduoti kgebistų vaikams?

Kis       2021-02-17 20:40

labai truksta krikscioniskos partijos ir jos itakos zmoniu ,jaunimo tarpe.Puikiai zinome,kad tuscios vietos nebuna,turime geju ir lesbiu partija,kuri izuliai eina pries simtmecius puoseleta Lietuvos ir lietuviu tikejimu Dievu.Homo “sovietikai"iseina anapilin,liks tai kas sukurta?

Pasaulis       2021-02-16 9:16

,o ir Lietuva,jaučia lyderių,vadovų nuo Dievo ilgesį.Nors G.Nausėdą iškėlė stambusis kapitalas,ir jis neidealus,tačiau jo asmenybė,gal ir auklėjimas jo šeimoje rodo,kad jam nesvetimos humaniškos vertybės,šeimos vertybės.Matosi,kad jam trūksta atramos ,kurią geriausiai suteiktų tikra krikščioniška demokratinė partija,kokios Lietuvoje,deja, nėra.


Rekomenduojame

Dainius Rudzevičius. Stambulo konvencija ir jos ryšys su socialinės lyties ideologija

Ligita Sinušienė. Ar Stambulo konvencijai bebus ką pražudyti Kretingos pranciškonų gimnazijoje?

Rasa Čepaitienė. Kaukių kritimo metas

Brolis Paulius Vaineikis OFM. Šaukiu aš tautą nuodėmės užguitą

Lietuvos gyventojų nuomonių apklausa

Dovydas Norkūnas. Kaip iš tikrųjų atrodo LYTINIS ŠVIETIMAS? Kam iš tiesų reikia Stambulo konvencijos?

Brolis išsižadėjo brolio ar direktorius – pavaldinio?

Alvydas Jokubaitis. Ar Europos Sąjungai reikia šeimos? – Taip ir ne

Algimantas Rusteika. Iliuzijų pabaigos metai

Andrius Švarplys. „Influenceriai-garsenybės“ gali viešai kalbėti apie politiką, o Bažnyčia nebe?

Nuo bačkos. Andrius Kubilius: Tomai, neišsigąsk šios atakos! Tomas Raskevičius: Dėkoju TS-LKD už palaikymą. Pažadu nepasiduoti!

Konstantinas Bogomolovas. Europos pagrobimas 2.0. Režisieriaus manifestas

Pozicija, kurios nenori girdėti LGBT lyderiai. Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu

Kam tas „šešėlis“? Darius Kuolys: Smurtas – valdžios silpnumo ir baimės išraiška. Kad ir kokia „kieta“ toji valdžia dėtųsi

Nida Vasiliauskaitė apie Stambulo konvenciją:  dabar – trumpai, kone prieš trejus metus – išsamiai

Kun. Robertas Grigas. Kuo blogi „specialioms grupėms“ kuriami įstatymai

Algimantas Matulevičius. Negi valstybės piliečių nuomonė lygi nuliui?

Andrius Švarplys. JAV vyskupų pozicija dėl seksualinės orientacijos ir ‘gender identity’ sąvokų įtraukimas į įstatymus yra blogis

Audris Narbutas. Per Stambulo konvenciją – į melo visuomenę

Kun. Andrius Narbekovas. Stambulo konvencija – Trojos arklys

Elagu Eesti! Tegyvuoja Estija! Vidmantas Valiušaitis: Pagarbos žodis broliams estams

Rasa Čepaitienė. Kvalifikacija

Vytautas Sinica. Kaip iš Toliato pavyzdį darė

Andrius Švarplys. Priešingai – tai jūs puolate Lietuvos Konstituciją, o visuomenė reaguoja ir, beje, labai demokratiniu bei civilizuotu būdu

Lietuvos valstybės atkūrimo minėjimas – Vasario 16-osios važiuotynės

T. Elijas Leyds. Virusas, hidra ir Bažnyčia

Raimondas Navickas. „Neapykantos kalbos“ kriminalizavimo per ANK afera yra antikonstitucinė ir antidemokratinė

Audrius Bačiulis apie „Coca Cola“ kursus, kaip „tapti mažiau baltaisiais žmonėmis“

Vidas Rachlevičius. Kaukės nusimestos: kada skersime šventąją karvę?

Algimantas Rusteika. Stukačių epocha sugrįžta

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.