Prezidento rinkimai 2019

LRT kalbinti ekspertai pripažįsta: „Arvydas Juozaitis – vienintelis kandidatas, išsiskiriantis labai aiškia pozicija“

Tiesos.lt siūlo   2019 m. kovo 22 d. 6:52

36     

    

LRT kalbinti ekspertai pripažįsta: „Arvydas Juozaitis – vienintelis kandidatas, išsiskiriantis labai aiškia pozicija“

Taip tvirtina LRT RADIJO laidos „LRT aktualijų studija“ vedėjo Virginijaus Savukyno kalbinti ekspertai.

Ketvirtoje vietoje pagal vasario mėnesio reitingus besirikiuojantis A. Juozaitis, pašnekovų nuomone, išsiskiria savo aiškia pozicija – jo žinutė, siunčiama rinkėjams, yra labai konkreti.

Anot V. Gaidžio, kitiems kandidatams būdingas neapibrėžtumas, tačiau A. Juozaitis tuo nepasižymi – aiškiai galima suformuluoti tris ar keturias pagrindines tezes, kurias jis išskiria: „Tai jo stiprioji pusė. Tas pats dalykas turi ir savo silpnąją pusę – nėra masinio poreikio. Jis turi savo elektoratą. Tie žmonės ateis, balsuos, (skirtingai nuo S. Skvernelio) nepaisant to, ar lis, ar snigs, A. Juozaičio elektoratas tikrai „kietas“, pasišventęs, bet jis nėra ir nebus masinis kandidatas.“

L. Bielinis antrina – A. Juozaičio žinia labai konkreti ir suprantama. Anot politologo, jis yra tas kandidatas, kuris atstovauja žmonėms, turintiems tautinius prioritetus, siekiantiems išsaugoti tautiškumą: „Bet yra vienas niuansas – A. Juozaitis iš tiesų aiškiai deklaruoja, ką jis norės padaryti, ką padarytų, būdamas prezidentu, bet ar jis iki galo supranta, ką jis galės padaryti būdamas prezidentu?“

L. Bielinis primena – 84 Konstitucijos straipsnyje, kuriame nurodyti 24 punktai, prie beveik visų punktų yra prierašas, kad tokią galią prezidentas turi tik pritariant Seimui ar suderinus su premjeru. „Yra tik vienas ar du punktai, kur prezidentas teikia įstatymus arba veto, bet šiuo atveju Seimas labai lengvai peržengia. Taigi realiai stiprus prezidentas yra tas, kuris turi realią paramą Seime. Jeigu to neturi, jis gali svajoti apie bet ką, bet to nesugebės.“

Skaityti daugiau lrt.lt portale ČIA.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

O, jau ir čia       2019-03-24 10:06

medicinos mokslų daktarai pradėjo rinktis? Gydytis nuo Centro Komiteto anūkėlių jau pats laikas.

to dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com        2019-03-23 22:15

kas tave paleido iš psichiatrinės?

Dzeikas       2019-03-23 20:58

Del referendumo uz daugybine pilietybe. Jis savo esme yra ir antikonstitucinis, ir priestarauja teises principams. Kodel?
Pilietybe duota Apvaizdos ir tas kas dave , tas teturi teise ja atimti. Tie kurie dalyvaus siame referendume,- ir visai nesvarbu kaip balsuos, uz ar pries, - automatiskai suteikia valdziai aukstesnes galias negu Apvaizdos.
Kitais zodziais dalyvaudami referendume siuo klausimu jus sutinkate su sio pasaulio valdzios primatu. Nusilenkiate Setonui.

Tomai,       2019-03-23 17:04

apie šviesų komunistinį rytojų tais metais svajojo kartu su Ingrida. Nausėda irgi, o kaipgis. Kitaip negalėtų dabar kandidatuoti, nes kitokiems nevalia fasoną gadint - Bankas tokių išsišokėlių nesuprastų. Įsijunk dezi LRT - ten pačiam plačiau paaiškins.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-03-23 16:23

Jei pasisakote už ANTIKONSTITUCININKĄ, tai kokio teisingumo norite Lietuvoje? Atsakymas: Kgbistinio, okupacinio , naikinančio Lietuvą. Spauskite ir toliau neigiamus mygtukus ant savo galvos smile asilai.

Atrodys is       2019-03-23 16:22

dilgeliu krasto. Kokia g eda , nes ne moka angli skai

T0mas J. -> 14:12       2019-03-23 15:33

Tavęs neklausiau.

Reiskia       2019-03-23 14:18

Perkam kate maiše.

>Tomas J.       2019-03-23 14:12

Kiekviename portale klausiate to paties, tai atsakau: A. Juozaitis tam tikrame laikotarpyje MARSE gyveno. Tenkina toks atsakymas? Ar dar ko pageidaujate?

Pagaliau       2019-03-23 13:47

Juozaičio dėka patriotai ir nacionalistai bus supartalinti galutinai ir liks tik Macron’o Bankas ir Ingrida.

Balsuokit, balsuokit,       2019-03-23 13:44

ir Brazausko abrozdėlį po lova ar po pagalve pasidėkite - linkime sėkmės, pone StasyG.

T0mas J.       2019-03-23 13:33

Kandidate A.Juozaiti – jums paprastas klausimas: kur gyvenote ir ką veikėte 1980 – 1985 metais? Biografijose tai nutylima.

Stasiui g       2019-03-23 13:10

Kiek suprantu dr. aiškino, kad Konstitucija atskirais įstatymo numatytais atvejais leidžia dvi piletybes (įstatymus priima Seimas, remdamasis Konstitucija, čia negali būti jokių prieš). Todėl referendumas ir nereikalingas (sviestas sviestuotas). O jam žlugus, tik sustiprės (anti)konstitucinis šamanizmas. Jei klystu, pataisykite.

Stasysg       2019-03-23 12:15

(dr. Jonas Ramanauskas .(JavaScript must be enabled to view this email address)    2019-03-22 23:30 )
Bet Juozaitis prieš dvigubą (dvi) pilietybę. KODĖL NUTYLITE?

StasysG       2019-03-23 12:05

Pritariu tam, kas parašė  “A. Juozaitis neturi sau lygių    2019-03-23 9:10 “

StasysG       2019-03-23 12:04

Sakykit, ką norit: balsuosiu su žmona ir vaikais už Juozaitį.

tegyvuoja!       2019-03-23 11:07

elertė egzpertai-lopatologai yra didžiausi autoritetai.
pasakė ir prisnigo.

Va, mes, kaip       2019-03-23 10:00

“Perestroikės” amžininkai, ir prisimename Juozaitį ir Savisaro žmonelę, supratote? Kuo šiandien Savisaras ir Valensa pripažinti, manau, irgi žinote? Juk tai jau visuotinai žinoma, o Jūs kažkodėl įsigudrinate nežinoti, tad kaip čia dabar yra, ką?

A. Juozaitis neturi sau lygių       2019-03-23 9:10

Pritariu L. Bieliniui - kandidato A. Juozaičio žinia daliai patriotiškai nusiteikusiųjų Lietuvos rinkėjų yra aiški ir priimtina. Tiems, kuriems skauda dėl Lietuvos valstybės griovimo, išsivaikščiojimo - tie tautiečiai ir balsuos už A. Juozaičio kandidatūrą.
Ir joks samdytų rašeivų purvas, metamas kandidatui, joks poravimas su komunistų partija Jam neprilips, nes dar yra daug vyresnės kartos Sąjūdžio žmonių, kurie prisimena A. Juozaitį, kaip drąsų jaunuolį, kuris kvietė žmones į Atgimimą, kai tuo tarpu kiti sėdėjo “krūmuose” ir išsigandę laukė - o kas toliau bus. Tik vėliau, kaip pavojus jau praėjo, išlindo ir pasiskelbė didžiais kovotojais.
Stebime, kokios purvo lavinos metamos šiam kandidatui, tačiau Jo erudicija, tolerancija pralenkia visus, tikime, kad bus sukurta Jo tvirta partija “Lietuva yra čia” kitų metų Seimo rinkimams

Protingesni zmones sako tiesa       2019-03-23 3:38

alternatyviniai sisteminiams kandidatai neturi galimybes iseit i antra tura.Tarpusavy tartis nenori-na ir viskas bus baigta…

Labai paprasta A. R. laimėti rinkimus       2019-03-23 1:09

Tereikia tik “išsiskirti aiškia pozicija”.
Dėk, Arvydai, ant stalo savo poziciją:
- mergaitės klausimu;
- įslaptinto kagėbyno klausimu.
Pamatysim, pabalsuosim.
—-
P.S. Siūlymas galioja ir kitiems pretendentams.

Neosovietinė nomenklatūra       2019-03-22 23:47

išstūmė Juozaitį, kad šis kartu su Šimonyte durnelių balsus paverstų beverčiais ir padėtų laimėti Nausėdai. Tai jau ir asilams aišku, ne tik arkliams.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-03-22 23:30

A.Juozaitis yra ANTIKONSTITUCININKAS ir visai netinkamas teisinei Valstybei kurti.
Skaitykite

http://www.ekspertai.eu/dvi-pilietybeskas-cia-isprotejes/

Dvi pilietybės. Kas čia išprotėjęs?


Taigi tikrai studijuokite, nes artėja idiotiškas, kaip ir A.Juozaitis, referendumas.
Nieko asmeniško, tiesiog nemėgstu Valstybės griovėju, nuo to visi kenčiame.

Dzeikas       2019-03-22 21:21

Nierai:
Tai ka tamsta ivardjate vadinasi smegenu zaginimas, kiausu muzika si-bemol. Ir tai dar blogiau , jeigu yra taip kaip sakote.
Nes paziurekite kokia isvada seka is jusu pasakyto:
Tai ka kandidatas svilpia tai tik balsu medziojimui , nieko jis igyvendinti nesiruosia(kalbam apie alternatyvia valiuta).
Tai gerai, jeigu jus toks informuotas. KO DAR Juozaitis nesiruosia igyvendinti tapes “vierchu”? Iseina teisus AMb ar kas ten replikaves karta , kad tai ka kandidatas zada ir ka daro tapes prezidentu 2 dideli skirtumai ir NEREIKIA i tuos pazadus ziuret rimtai? Pagal jus tai eiline Juozaicio melagyste, nereikia jaudintis. Nenaj-iosh - neproziviosh.
Mes patys prisisaukiame melagius ir sukcius save valdyt, nes melas lietuviui - politine ismintis?

nuo kada        2019-03-22 19:16

tai jau Lrt ekspertai nuo dabar jau autoritetais patapo ?

Taip, pensininke,       2019-03-22 16:06

būtina balsuoti už jį, kad patriotų balsai būtų nuleisti į kanalizaciją Nausėdos naudai. Visi jie eina į prezidentus Nausėdos naudai, kad balsus išbarstytų ant durniaus.

Pensininkas       2019-03-22 15:03

A. Juozaiti butina rinkti prezidentu,  nes tik jis saziningai tvirtas , su
placia politine ir ekonomine patirtim,  kaip sakoma,  valstybe butu tvirta kaip uz muro.

Žinia       2019-03-22 14:45

Tie žmonės ateis, balsuos, (skirtingai nuo S. Skvernelio) nepaisant to, ar lis, ar snigs, o A. Juozaičio elektoratas tikrai „kietas“, pasišventęs ir jis - A. Juozaitis- bus masinis kandidatas!

Niera       2019-03-22 13:26

reikalo akcnetuoti alternatyvia atsiskaitymo priemone, kaip jau busima 100%.Tai tik Juozaicio pasiulymas, kaip penas pamastymui.O gal ir pabandymas, kaip visuomene reaguos.Juozaitis ne tas zmogus, kuris buldozeriu priminetu sprendimus.Kaip kad dabartine valdzia.
  Prezidentas ne butinai turi tyrazuoti ir siulyti primineti tokius istatymus, kokie jam atrodo butini.Ir dar nederinus, priverstinai.Prezidentas, bendraudamas su visais visuomenes sluoksniais gali ir turi sviesti, informuoti ir skatinti suprasti jo idejas ir sprendimus.Kai visuomene supras ir itikes jo idejomis, nei seimas, nei vyriausybe neisdrys priesintis prezidento siulytiems pakeitimams ir istatymams.Tikrai, gerai pastebeta, kad dabartiniai logai sukruto menkinti prezidento Lietuvoje galimybes ir igaliojimus.Visa tai veidmainyste.

Purvasklaida atidirbinėja       2019-03-22 9:50

Pakanka prisiminti, kad LRT kaip ir kita didžioji žiniasklaida yra propagandos ruporas, ir jos tikslas yra perprogramuojant žmones sukurti neegzistuojančią tikrovę. Sistemai nepatogią tiesą LRT arba nutyli, arba melą su tiesa bando sukeisti vietomis. Tai žinant viskas stoja į savo tiesas. Sodomitų stumiami Šimonytė, Nausėda niekada nebuvo populiarūs, ar turėjo kokį nors autoritetą visuomenėje. Ir niekada nelyderiautų realiuose reitinguose. Tokia iliuzija kasdieną tik kuriama ir bandoma žmonėms įteigti. Be to, kad gražiai nugrimuoti ir sušukuoti, ir nuolat visur rodomi, jokie realūs jų nuopelnai, kodėl žmonės jais turėtų pasitikėti, elementariai neegzistuoja. Arba kitaip sakant tai yra FAKE NEWS.

Dvaro politologai       2019-03-22 9:21

visada sutiko su tuo, kad Prezidentė turi didžiules galias tvarkytis valstybėje, nė pusės jos energijos neparodęs Paksas buvo iš posto išspirtas. Tuo tarpu dabar, kai iškilo A.Juozaičio politinė figūra, visi šoko aiškinti, kad jis nieko nepadarytų, jo veiklos lauką ribotų ir Konstitucija, ir Seimas, ir negausus rinkėjų ratas…Visa tai spekuliacijos. Konstitucija Prezidentui leidžia laikyti savo rankose teisėsaugą. Būtų kita teisėsauga, su kitu požiūriu į įstatyminius ir moralinius teisėsaugos ir teisėtvarkos pagrindus, nedelsdami pasikeistų, tegul ir ne be kai kurio pasipriešinimo, ir Seimas, ir teismai, ir Vyriausybė, ir Lietuva apskritai. Žmonės to nori, o nei Nausėda, nei Šimonytė, nei Skvernelis to nenori. Kas nugalės - nusidėjusių savisaugos jausmas ar sveikas piliečių protas? Norėtųsi tikėti pastaruoju.

Gailė       2019-03-22 9:02

Žino, kad A. Juozaitis pagelbės konservatorių kandidatams atverti 2 turo vartus ir sutrukdys nekonservatorių kandidatams. Neužkibkit

Balamutas       2019-03-22 7:55

Pritariu Laurui Bieliniui ir jo Gaidžiui : už A. Juozaitį balsuos ne prasti, paprasti žmonys nuo žagrės, liaudis, o aukštuomenė, elitas, inteligentai, tokie kaip Lauras, džentelmenai ir jų damos. Žaviuosi jų erudicija, galiu paremt finansiškai, duosiu du eurus varinėm monetom.

 

Dzeikas       2019-03-22 7:46

Taip, AJ pasisako daugeliu klausimu ir siulo konkrecius budus juos spresti. Ne visas problemas, bet visdelto nepalyginamaidaugiau negu kiti smegenu zagintojai pretenduojantis i viercho pareigybe.
UZ TAI AJ reikia gerbt. Zmogus issisakantys konkreciai a priori stato save i pazeidziama pozicija, bet AJ demonstruoja kad diskusijos jis nebijo.
Na bet man nors kuola ant galvos tasykite, na netikiu as “alternatyvia atsiskaitymo priemone” ir Juozaicio ekonominius planus tegaliu ivardinti kliedesiu. Juk jeigu juos imti igyvendinti 90% tikimybe tai sukels jovala atsiskaitymuose ir anarchija ukyje.
O kai bus anarchja ukyje ir zmones konkreciai pajus kyseniu tustejima visi AJ veiksmai del pabegeliu - banditu filtravimo, politiniu nereikalingu ir zalingu Lietuvai sutarciu denonsavima, tesimu reformavima reiks NIEKA! O greiciausiai tai sukompromituos pacia ideja. Kai vagys is svedbankiu ir konservatoriu papo ciulpikai ims sakyti: na matote, ar mes nesakeme , kad tai Kremliaus projektas?”

Chingishan       2019-03-22 7:29

anot gaidžio: “A. Juozaičio elektoratas tikrai „kietas“, pasišventęs, bet jis nėra ir nebus masinis kandidatas.“
Kodėl gi nėra ir nebus masinis kandidatas?? kažkokia nesamonė, pirstelėjo tai ką nori išgirst lansbergistai- Juozaitis yra ir bus masinis kandidatas ir nugalės rinkimuose.
Kas nausėda kažkoks smirdintis pederastų proteguotojas bus masinis, ar transgenderis, gal mentiarą? kas juos padarys masiniais kandidatais- noras įteisint pederastiją, stambulo sutartį ar vaikų atiminėjimą?? Juokas ir tiek.

tai       2019-03-22 7:21

ka gieda Gaidys ir rodo LRT - geriau nematyti ir negirdeti .


Rekomenduojame

Almantas Stankūnas. Liberalusis mitas apie laisvę

Svainio džiaugsmai: „Sveiki atvykę į naują Lietuvą“, arba „Pagaliau galime tikėtis vienalyčių santuokų įteisinimo, pasipriešinimo išmokoms ir paša…“

Robertas Grigas. Ir taip dabar 4 metus?! Kaip iškęsti…

Vytautas. Radžvilas. Ir vis dėlto mes gimėme ir subręsime Laisvei ir Lietuvai!

Andrius Švarplys. Draudimas agituoti neatitinka Konstitucijos

Algimantas Rusteika. Jau galiu kalbėti

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.