Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Propagandos ir ideologijos analizė

Liudvikas Jakimavičius. „Vyčiui pliaže – ne vieta“

Tiesos.lt redakcija   2020 m. liepos 3 d. 2:28

119     

    

Liudvikas Jakimavičius. „Vyčiui pliaže – ne vieta“

Na ką, panašu kad tuoj atsinaujins viešosios peštynės dėl Vyties. Vėl bus pradėta tampyti po kiemą sena žarna, reikia ar nereikia, norim ar nenorim. „Pliaže Vyčiui – ne vieta“ etc.

Siūlau niekam į tas provokuojamas peštynes nesivelti, o imti rimtai svarstyti, kokio Vyties mums reikia ir kokį įsivaizduojame toje erdvėje.

Turiu keletą minčių, idėjų šiuo klausimu. Kadangi nutuokiantiems žmonėms akivaizdi yra problema, kaip iš plokštuminio Vyties padaryti erdvinį, siūlyčiau ir nedaryti jo erdvinio ir kūniško. Gali būti juk plokštuminė Vyties mozaika Arkoje ar steloje ar vitražas. Vytis šviestų saulėje ar apšviestas naktį. Galėtų ir vadintis – Vyčio šviesa.

Galėtų būti ir varpinė su Vyčio varpu, skambančiu reikšmingomis datomis. Jis būtų nelyg valstybės varpas. O peršviečiama varpinė – su Vyties vitražu.

Kita mintis: Vytis kaip sustingusi fosilija gintaro gabale. Šiuose projektuose turėtų daugiau padirbėti stiklioriai nei skulptoriai. Bet jei padirbėtų drauge, tikiu, kad išeitų kai kas labai gražaus.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

pasidaryk pats arba ... tave "padarys" kiti       2020-07-6 18:09

Jokios paslapties, “kaip ta gyvenima paciam kurti”, nėra.
Savo gyvenimo šeimininkas tas, kuris galvoja nuosava galva.
Tas kuris galvoja pilvu, arba negalvonajant nuo kitų bezdžioniaujasi, visad bus pasmerktas likti vargo pisuokliu ir gyvenime tenkinsis tik kitų paliktomis išędomis.
Viskas.
Kito recepto nėra.
Stebuklai tik stebuklinėse pasakose būna.
Nelabai patiko receptas?
Tuomet jūsų laukia pažadų dalintojai.
Prieš rinkimus vorai kaip tik dairosi naivių aukų.

Almantas>pilieciui       2020-07-6 15:24

Tai gal tamsta pasidalinsi paslaptimi,kaip ta gyvenima paciam kurti?Mums palikti tik rinmkimai ir labai abejoju kiek jie yra skaidrus.O i tuos Kazimiero Juraicio rengiamus piknikus nematau prasmes eiti.Opozicija Lietuvoje issisklaidziusi,vienytis nenori,kiekvienas nori buti savo kaimo karaliumi taip,kad gali buti orus kiek nori,o gyvenima tau kuria kiti(aisku ne pinigine prasme)

sala-rezervatas       2020-07-6 14:11

“...ik su valdzia jiems nesiseka,kaip ir mums…”
(Крокодил неловится, нерoстет кокос,...”  Oстров Невезения )
.
Lūzerio-kumečio, kuris laukia malonių nachaliavai “filosofija” charakteringa visai maskoliškai mentalinei erdvei.
“Pasiseks/nepasiseks” yra loterijos lošėjo egzistencinė ašis.
Lietuviakalbių burliokų “lietuvisų” teritorijoje, taip pat.
“Nueisiu nubalsuosiu - o gal pasiseks?”.
Orus žmogus/pilietis gyvenimą kuria pats, o lūzeris laukia pagerėjimo kurį pamėtės kažkas iš šono. Gal ponas, gal dar kažkas.
Tokį mentalitetą tikrai verta įpaminklinti didingu Vyčiu. smile

Almantas       2020-07-6 13:49

Asmeniskai man nusis…ant to Putino,siaip psziurejau pasaulio,bet tik Tailinde buvom sutike senute kuriai Putinas “kak radnoj otec”,gi tie ruseliai nera blogi zmones tik su valdzia jiems nesiseka,kaip ir mums beje.Ir dar pastebejau ruseliai nustojo verztis “spasatj mir”,o to imperinio mastymo ir pas mus yra tik ruseliai dar gali,o mes jau nebe

patent >>> p. Almantui       2020-07-6 9:59

Ačiū, kad išsamiai patriotiškai išaiškinote jog įžeidžiantis terminas “putleris” yra užpatentuotas grybkoncervių.
Stengsimės vengti.
Nuo šiol, kaip ir dera tikram susipratusiam patriotui, ruskyno imperinės ordos Carą
vadinsiu “Jo Didenybe, gerb. Vladimiru Vladimirovičium Putinu I-ouju”.
Kai organizuosite monumento Jo Didernybei statybą Lukiškių aikštėje, praneškite - Tauta tikriausiai norės aukoti pinigų tokiam garbingam reikalui.

Almantas>meninykui       2020-07-6 8:58

Matote as jau turiu pakankamai gyvenimo patirties ir man uzteko,kad Putina pavadinai putleriu(cia lansbergyno zargonas)taip,kad supratau su kuo diskutavau.Dar puikiai pamenu 1989 metus,kai lansbergynas aiskino Leninas-debilas ir sifilitikas,Stalinas-debilas ir sadistas,Hitleris-debilas ir sifilitikas ir tt.Aisku sitie veikejai nepuosia pasaulio,bet paikime istorija nuo Aleksandru-Makedonieciu,Romos imperatoriu ir visokiu Mao dze dunu kiek buvo pralieta kraujo.Tik tiek,kad trys pirmieji labai paliete Lietuva.Kai Rusija valde alkoholikas Jelcinas visiems buvo gerai,o kai Putinas vel Rusija padare valstybe su kuria reikia skaitytis pasidare labai blogas.Ir kur bebutum Maldyvuose,Turkijoj,Egipte ar Tailande visur pilna rusu turistu,pasikalbi su jais ir nors dauguma ju Putino nemegsta,bet sako jei neesi alkoholikas ar narkomanas Rusujoje gyventi galima.O vadinti Putina putleriu tai kaip mazas sunytis -ikasti bijo tai nors paloja

07,06       2020-07-6 8:28

ponai patriotai - ar šiandien vėl eisite į aikštes pamaldžiai paklausyti melagingų valdžiūnų kalbų?
ar visi didvyriai-vergai jau iškėlė vėliavas pagal valdžios parėdymą?
ar nepamiršite pabučiuoti savo ponams rankeles už tai, kad pavadins jus “brangiais”?ar pademonstruosite savo vienybę su išdavikais ir banditais kartu giedodami himnus?
juk esate didvyriai-patriotai.

Almantui kuriam pasirodo       2020-07-6 7:32

Kai pasirodo ar vaidenasi, žegnokitės.
Aišku, nuo bukumo tai nepadedės.
O ar stovės aikštėje paminklas Landzgrybiui,
priklauso nuo “didvyrių tautelės”-
tokiems apkiautėliams koncervai ar kitokie valdžiagyviai,
gali netrukdomi ir ant galvų kakoti.
Nes ir visokie šūdmašiai daro ką nori tik todėl,
kad “didvyriai” netrukdo.
Prašymas- pone pompastiškas “patriote” Almantai-
raskite ir nurodykite bent šiame komentare palankumo Landzgrybiui,  koncervams ir liberastams įrodymą.
Kol kas niekam nepavyko rasti ankstesniuose.
Gal tamsta šiame rasite.
Nes varyti demagogijas ir rėkauti be argumentų, kažkaip primityviai atrodytų.
Tokiam patriotui, juk ne lygis būtų.

 

Almantas>tam kuris nepajegia suprasti       2020-07-5 22:53

Viaka pasako komentaras>visas liberastynas suskrido< ir as galvojau,kad diskutuoju su meninyku,o pasirodo tai paprasciausias liberastas-kencervatorius,gaila sugaisau kazkiek laiko.Tik galiu tave proto ir meno genijau nuliudinti-LANSBERGIO SKULPTURA TEN NESTOVES!!!

StasiuiG       2020-07-5 20:05

Dar pastatykime Valstybės “vaaaaaarpą”, t.y falą.
Natūralistinį, jau gerokai nulinkusį nuo impotencijos.
Būtų labai faktologiškai teisinga ir tikrai visi pastebėtų.
Na, o skambinimui reikėtų pakabinti kiaušus.
Skambinti kiaušais, pastaruosius 30 metų,  Lietuvoje pats populiariausias užsiėmimas.
Realistinis memorialas sutrauktų minias gerbėjų.
Abejingų nebūtų.

kontrastui - geras pvz.       2020-07-5 19:56

Turime ir gerų, aukščiausios meninės prabos memorialų pavyzdžių.
Vienas tokių ryškesnių yra, pasaulinio lygio menininko, Šviesios Atminties Stasio Kuzmos Pieta -Antakalnio kapinių Memorialas žuvusiems 1991 Sausio 13-ją.
Lietuva savo laiku taip ir neįsisąmonino iki galo kokį didį Skulptorių turėjo.
S.Kuzmos sukurta Pieta yra Menas iš didžiosios raidės.
Pats simbolis, Pietos tema, labai rizikingai pasirinkta, bet sugebėta klasikinį dailės Kanoną pateikti labai šviežiai, plastikos formos lakoniškos ir nušlifuotos iki juvelyrikos tikslumo.
Memorialo idėja per Pietą pateikta santūriai ir tuo pačiu labai jautriai giliai, pagarba išreikšta adekvačiai iškilmingai.
Be jokių aukštų pjedestalų. Beje.
Nes Dievo Motina savo begalinėje kančioje suklupusi prie Sūnaus kūno, yra parodyta nusileidusi ant mūsų žemės, (t.y. paminklo grunto lygyje). Dievo Motina laikydama glėbyje mūsų Atpirkėją, savo rankų mostu kartu tarsi uo pačiu drauge priglaudžia ir visus brolius bei sesę žuvusius lemtingą Lietuvai naktį.
Tuo semantiškai parodyta, kad pati Švenčiausioji ir Jos Sūnaus Atperkamoji auka prilyginta žuvusiųjų už Lietuvos Laisvę aukoms. Kilnu, didinga ir meniška.
Sakralu.
Ir be jokio kičinio natūralizmo.
Nes jokie idiotai atėję iš savo tvartų, Maestro Stanislovui savo mėšlinomis kojomis nenurodinėjo ką ir kaip daryti.
Tada kažkaip nedrįso. O gal tiesiog nesuodė kas daroma.

 

Pvz       2020-07-5 19:17

Geras pavyzdys, kaip ne savo laike atsidūrusi forma virsta gėdinga beskonybe:
Prie kgb rūmų 90-siais patriotai pastatė paminklą kgb aukoms-
Iš lauko akmenėlių sumūrijo tokį tipo “aukurą”.
Intencija svarbi ir 100% teisinga, na bet jau ta forma,...
Trečiame XX a. dešimtmetyje buvo tokia etnopagonistinio pseudoromantizmo įpaminklinimuose mada, ko pasekoje tokių “aukuriukų” buvo prikepta visame krašte visokiausuoms progoms, įskaitant ir Kauno Karo muziejaus sodelį.
Na, vienas gali būti ir toks, nors šiaip idėja tiesmuka ir naivi.
Po Kovo 11 Kaune toks aukurėlis buvo atstatytas ir tai normalu- dokumentaliai atkurta originali XX a. pirmos pusės architektūrinio-istorinio ansamblio struktūra, to meto visuomenės estetikos supratimas įamžintas. Viskas OK.
Tačiau kam tokį dalyką pakepti Vilniaus Gedimino prospekte po 60 m?
Daiktas niekaip nedera prie konteksto, beviltiškai ne mąstelyje ir atrodo klaikiai pigiai. Lygkoks šuns šūdelis ant šaligatvio.
Nes buvo primarmalinta savavališkai,  “liaudies” noru ir supratimu nedalyvaujant jokiems architektams.
Dabar tą “griooožį” išvalyti jai būtų problema, nes prasidėtų klyksmai.
Ir ką turim?
Neskoningą, kičinį aukų “įpaminklinimą”, dėl kurio anūkai klausinės- ar anuomet vien durniai statė paminklus.
Užsieniečiai į tą daiktą žiūri su neslepiama pašaipa, darosi prie jo humoristinius selfius.
Nes joks tūlas britas, prancūzas ar švedas neskaitė ir neskaitys mūsų mairioonių. Todėl vertina pagal faktą- tai ką mato:
suakmenėjusių bull shit krūvelę.
Aišku, jog ne dėl užsienio turime statyti savus paminklus, na bet ir ne vien balbieriškių ir ariogalų kontingentų supratimėliams.
Norint statyti paminklą, reikia pirmiausiai pradėti nuo savigarbos.
Nes savęs negerbiantys paminklų Garbei pastatyti negali iš principo.
Tokie gali pasistatyti tik paminklą savo primityvumui.

 

StasiuiG       2020-07-5 16:51

Labai lietuviška, juk jokių deklaruojamų vienybių nėra- kiekvienas skambina iš savo varpinės.
Na ir puikus priminimas apie pseudo romantinį mentalinį įstrigimą maironiškame devynioliktame amžiuje.
Tik tada Varpas dar sugebėjo prižadinti, o dabar jis jau skambintų gedulingoms mišioms.
AtA

StasysG       2020-07-5 15:12

Aš autoriaus pasiūlymą: “varpinė su Vyčio varpu, skambančiu reikšmingomis datomis. Jis būtų nelyg valstybės varpas. O peršviečiama varpinė – su Vyčio vitražu”

seniai aškujui       2020-07-5 12:36

ne buvo sakyta, jog visi.
nereikia meluoti.
buvo sakoma, jog dauguma, o tai jau nesunkiai įrodomas faktas.
aišku galima apsimesti ir vaizduoti, jog viskas o.k., bet ką tai pakeistų?
idiotizmą iliustruoja tas faktas, jog nepaisoma net oponento priesiekinėjimų, kad jo požiūriu liberastija yra totalus blogis.
šimtąjį kartą sakau - šimašinį-armonikinį. t.y sorošinį liberastizmą laikau totalitatine, nusikalstama ideologija.
rodos to pakaktų, kad nelaikyti manęs šimašyno fanu.
jums to nepakanka, jūs ir į jus panašūs reikalaujate besąlygiškai priimti jūsų godojamą kičą, kaip ištikibybės patriotizmui priesaiką.
tipo “kas ne su mumis, tas prieš mus”.
ar pamenate iš kokio urvo kyšo tokios ideologijos snukis?
tai absoliuti totalitarinė, bolševikinė galvosena.
tai kad savo primityvų agresyvumą dangstote vyčiais ir trispalvėmis, tas nekeičia esmės.
vis tiek tai toks pat totalitarizmas tik į kitokį popierėlį suvyniotas.
apart skirtingų iškabų,
didelio skirtumo tarp primityv-bunkerininkų ir primityv-vytininkų nėra.
o generalinis panašumas tarp konkuruojančių grupių yra tiesiog stulbinantis - neapykanta mąstymui.

 

Viskas seniai aišku       2020-07-5 9:21

Čia komentaruose kelinta diena vyksta liberastų žaidimas pagal formulę: gerbiu patriotizmą, bet…visi patriotai yra netašyti kvailiai.

net prie ruso buvo gereu       2020-07-4 21:54

Lietuvius gereusiai suprastų V.Iljičius Leninas, kuris sakė,
kad “Menas priklauso leudžei”.
Reikia iškomandiruoti gerb. A. Paleckį kat parveštų mums tikro realizmo specialistų.
Vot Rusijoj, tai moka realystiškus pamynklus dariti.
Ten ir arkliai natūralūs ir vitiaziai didyngi.

 

nevilties klyksmas       2020-07-4 21:36

Mūm reike Vyčio be jokiū ten idėjų!
Tokio kat tautai būtū gražu.
Daugumos norus ir skony reike gerpt.
Kur demokratije?

svoločius       2020-07-4 21:11

ir šitas kavaliauckas nebemyli brangių Lietuvos žmonių.
nieko kito nebelieka, kaip visiems brangiems Lietuvos žmonėms emigruoti į Kauną.
matjošaiti, priglausk našlaičiais likusius patrijotus!

šito tikrai neapkaltisi meile bunkeriams       2020-07-4 21:06

iš “Respublikos” interviu su Vyčio paramos fondo pirmininko pavaduotoju Viliumi KAVALIAUSKU:
.
„Reikia pasidžiaugti, kad Seimas šiuo įstatymu bando užbaigti tai, ką pradėjo 1999 m. Sprendimas yra geras, bet gyvenimas pasikeitė, tad ir patį įstatymą buvo verta kiek pakoreguoti.
.
Apie Vytį reikėtų kalbėti KAIP APIE IDĖJĄ.
.
VARGU AR BŪTŲ PRASMINGA STATYTI ANTRĄ VYTĮ, kai jis jau iškilęs Kaune.
.

Kalbant apie Vytį, daug kam atrodo, kad aikštėje būtinai turi stovėti herbą primenantis Vytis.
.
Man atrodo, kad TEN TURI IŠKILTI TĖVYNĖS GYNIMO IDĖJA
.
Vilnius - valstybės sostinė, čia turi iškilti kažkas didingo IR DAUGIAU APIMANČIO, juk esame tūkstantmetė valstybė.
Vytis, kaip Tėvynės gynėjas, yra viso to simbolis.
Jis GALI BŪTI KAIP mermorialo AKCENTAS.
.
Na štai,
tik ką gimė dar vienas “tautos priešas” -
Net pats pačiausias visko organizatorius irgi jau nebenori tuščiavidurio “įtūrinimo” be meninės Idėjos.
Ką dabar darys pompastiško “rejelistinio” kičo gerbėjai?
Kas leudžiai nulipdys balvoną pagal jų “skonį”?

 

 

liaudiška detektyvo meliodija       2020-07-4 20:26

“-Tūkstantis žingsnelių
Lig mano namelių
Kada aš surasiu
Bunkerį-kalvelę?”

biškelį prailgo laukti       2020-07-4 20:08

Tai ar parodysite pagaliau, konkrečią vietą kur yra agituojama už liberastinį bunkerį/kalvelę?
O gal jūs ne visas raides pažįstate?
Būtų kažkaip nesmagu jeigu pradėtume tamstą melagėliu laikyti.
Na gi , vikriai traukite tuos tikrus įrodymus.
Juk labai aišku kaip atrodo - turi būti parašyta kad bunkerys/kalvelė labai geras projektas ir jokio kito nebereikia.
Paprašykite namiškių ar pažįstamų, gal padės greičiau tekstuose rasti.
Jeigu įrodymų yra, kaip mat demaskuosite liberastijos apologetą ir galėsite Vyties žirgo pasagvinėmis prikalti niekdarį prie smėlio dėžės krašto.
O jeigu ne, musėt būsit pigus rėksnysir apsišaukėlis.
Būtų labai nefasonas toookiam dideliam patriotui lygioj vietoj paslysti….

melejonui       2020-07-4 19:57

hmmm, labai gaila kad Nobelis numiro…
kaip čia taip pražiopsojom?
melejoną metų turėjom pasiruošimui -ir še tau.
kur žiūrėjo tautos aksakalai?
labai apmaudu.

Pasirodo,       2020-07-4 19:51

ir su diarėja sergančiu galima dėl kai ko sutarti smile .

cha cha liui       2020-07-4 19:50

Visai kaip toj dainoj:
“Tu man parodyk ką turi,
Aš tau parodysiu ką moku” smile

 

> atradimasui       2020-07-4 19:48

Tas atradimas milijonų metų senumo. Nobelis dar negyveno.

atradimas?       2020-07-4 19:45

kartais, retai, bet pasitaiko, kai kokybė tampa ir kiekybe.
atvejis kai iš kiekybės atsiranda kokybė būtų didelis atradimas, tad derėtų tokį didį atradimą  paskelbti visai žmonijai.
gal gautume kokį nobelį ar bent šnobelį.

Cha cha cha!       2020-07-4 19:45

O parodyk, kad esi ne tas kalvelės skulptaaaarius. Čia žmonės tuoj tau gedulingas mišias pradės užsakinėti. Kas dar galėtų būti toks nelaimingas?

skulptoriasui       2020-07-4 19:41

pardon - ar galite parodyti tą vietą komentaruose, kur yra agituojama už šimašyno bunkerio kalvelę?
niekaip nerandu, būtų įdomu paskaityti./ D

O ,,skulptaaarius"       2020-07-4 19:41

tik už kanapes ir bulvių kapčius. Ką padarysi - tautos daugiau. Kartais ir kiekybė pereina į kokybę.

arba už arba užmuš       2020-07-4 19:38

už sąjūdį >
už eldėdėpė >
už koncervus >
už prūnckienę >
už paulaucką >
už dzarba parciją >
už valyncką >
už tapkių >
už sarafaną >
už valstiečius >
už banko nuosėdą,...
... ir už Vytį.
nuostabi tauta.
neklystanti ir visada teisi smile

,,Skulptaaariau",       2020-07-4 19:37

pasidaryk guminę kalvelę, ir galėsi naudoti pagal visokias paskirtis. Galėsi pasiaukštinti, pasižeminti, pasidaryti kietesnę ar minkštesnę - pagal savo paties pajėgumus. Pamatysi, koks būsi laimingas. Nereikės čia dvi dienas žemintis ir verkti, kad netekai duonos kąsnio. Kalvelė atlygins visokius praradimus. Nėra padėties be išeities.

tvrkabusmsnugliasim       2020-07-4 19:32

tauta pasakė  - ir prisnigo. šventa.

Daugiadienei diarėjai       2020-07-4 19:28

Kad galėtum atstovauti tautai tokiuose reikaluose, turi būti su tauta visa širdimi. Jei tauta pasakė jukš, vadinasi, jukš. Kuo garsiau ir kuo ilgiau žviegsi, tuo skaudžiau per šnipą su šatra gausi. Ant kokio kelmo reikia būti padarytam, kad to nesuprastum?

Vienybės labui       2020-07-4 19:08

Skaitau, jog Tautos suvienyjimo labui, reikia baikti tarpusavo rietenas ir vieną kartą tą aikštę sutvarkyti taip, kat visiems tiktų.
Aikštė didelė, ušteks vietos visiems. Reikia tik padalyti į sektorius ir juose visi įsipaminklys kam ko reikia - lietuvei pasistatys Vytį, žemaičei pasistatys mešką.
Ir tas liberastų bunkerys tegul būna - daiktas po žeme, įrengus bus didelis padvalas, bus galima aikšės prižiūrėtojų žolepjoves ir šluotas patogiai ant vietos laikyt.
Ir smėlis tegul lieka - vasarą pliažas, žiemą takelius kai slidu galima barstyti.
Reikia biškelį ūkiškai mastyti. O tai menai visokie, ...
Durnių zabovos ir pinigų švaistymai.
Kam reikia tų menų? Niekam.

praktiškumas ne yda       2020-07-4 18:49

Geriausia būtų daryti Vytį pripučiamą , kokio norėsim dydžio tokio ir prisipūsim.
Šiokią dieną Vytis gali būti 20 m dydžio, o ant švenčių pripumpuotume nors ir iki 100 metrų apimties. Dabar gumą padaro tokių atspalvių, kad jeigu ušsakysi bronzinės spalvos, tai paskeu pripūsto nuo tikro metalo iš pusės metro neackirsi.
Pripučiamas Vytis pigu, didinga ir atitinka Tautos poreikį -  pūstis.

būkim apdairūs       2020-07-4 18:37

Kad šimašiams, armonikaitėms ir kitokiems bliatьmater sorošistams nebūtų preteksto nuversti mūsų brangiojo vyčio, reikėtų raitelį iškart daryti juodaodį.
Niekas nebeprisikabins dėl rasyzmo, o taip pat bus labai rejelistiška nes mes amžinai dyrbam kaip negrai.

Vienas dar neišspręstas klausimas       2020-07-4 18:27

Na, kai jau beveik sutarėm dėl kitų detalių, ale vienas dalykas liko pamirštas - ant ko Vytis joja?
Ant eržilo ar ant kumelaitės?
Nu, jeigu ant eržilo, tai kad galėtume tikrai didžiuotis,
žirgo pasididžiavimas irgi turi būti ne kaip peliuko ir ne teliuko.
Turi būti kariškas, kaip kuoka ar taranas. Gryno plieno ir paauksuotas.
Kad sovėtų per amžius.

alibaba       2020-07-4 18:19

kam vargti - užsakykim tą Vytį kinams, padarys greitai, pigiai ir labai gražų.
vasaros pabaigon jau turėsim.

jo jo       2020-07-4 18:12

ir dar rūūūūsai puola irgi smile

SOS       2020-07-4 18:02

Lapasauskas puola:-)

braliuks       2020-07-4 18:00

labdiens, braliukai.
sunkiai gaunasi padaryti tikroviska zirga?
duokit mums - padarysim tikra zirga galva.

Nu kam?        2020-07-4 17:57

Nu kam jau taip pulti į kraštutinumus, laisveeeele?

Paris       2020-07-4 17:39

Mūsų Vytis tikrai turi būti aukštesnis už Eifelio bokštą. Laikas varliaėdžius pastatyti į vietą.

Laisvė       2020-07-4 17:34

Pats geriausias pavyzdys yra Niujorko Laisvės statula. 
Ir mums tokio paminklo reikia.
Aišku, dabar ne tie laikai, tai turėtume bent kokius 25keis metrais aukštesnį paminklą pasistatyti. Lankytojai ir turistai liptų į viršų pasigėrėti Vilniaus krašto panorama, bet jeigu padarytume gerai tai ir Kaunas būtų matyti nuo viršaus.
Apžvalgos aikštelę reikia daryti ant Vyčio šalmo. O naktį Vučio kardas galėtų šviesti kaip švyturys. Tuo pačiu būtų apsauga kad lėktuvai neužkliūtų. Didelis Vytis būtų matomas ir iš Bielarusijos. Tai būtų labai geras ženklas jog mus nuo Rūsijos saugo galinga NATO jėga.

pagalvokim ir apie Lietuvos ateitį       2020-07-4 17:17

Vaikai- Lietuvos ateitis. Vytis turi patikti ir vaikučiams, taip mes juos pripratysime prie patrijotizmo. Reikia kat arklys nebūtų bajsus, kad šypsotūsi.
O geriausia būtų Vytį uškelti ant pavažų, padaryti lingu-lingu sūpynę. Mažieji sėsėdami Vyčiui ant kelių, gražiai suptūsi, galėtų prasmingiau nei ant smėlio leisti laiką aištėje ir užaugtų tikrais patrijotais.

iš toli matoma       2020-07-4 16:49

žirnių lauke kaliausė statoma taip, kad būtų iš toli matoma.
lukiškių aikštė vyčiui nelabai tinka.
nebent 3-4 kvartalus aplink nugriautume.
bo kitaip nesimatys monumento.

nuomonei       2020-07-4 16:47

“aukštas postamentas reiškia pagarbos ženklą”
na taip, kuo aukštesnis, tuo garbingesnis. smile
labai geras pagarbos nustatymo būdas.
paprasta ir patogu.
pakanka ruletės.
dabar aišku kas pats pačiausias Lietuvos elitas - krepšininkai.
visokiems poetams, filosofams ir mokslininkams, o jau tuo labiau menininkiams, tikrai labai toli iki krepšininkų intelekto.
darjušą ir kržyštofą į mokslų akademiją!

pritariu       2020-07-4 16:35

Taip, tikrai,  Vytis turi būti aukštesnis už Viniaus televizijaus bokštą. Jei jau daryt, tai daryt. Kad būtų uch!

Nuomonė       2020-07-4 16:22

Mano nuomone, Vytis turėtų būti didelis ant aukšto postamento (beje, aukštas postamentas reiškia taip pat ir pagarbos ženklą) ir iš toli matomas.

Nepamirškim senovės       2020-07-4 16:10

Kadangi monumentas skirtas Lietuvių Tautos didvyriškoms pergalėms kurių pasiekėme senovėje, turėtų tarp papuošimo būti tikrų senovinių ornamentų. Tam labaiausiai tinka baroko stilius nes jis pats puošniausias. Reikia kad skūlptorius pasižiūrėtų pavyzdžių geriausiose Lietuvos bažnyčiose, ten daug visokių barokų būna. O kad viskas gerai būtų suderinta, tai visi ušrašai ant memorijalo irgi turi būti barokiškai ušrašyti, va tada bus tikrai labai skoninga ir prabangu.

Be jokių modernizmų       2020-07-4 15:57

Meninykų prie paminklo prileisti negalima nes prigalvos visokių menų kurių liaudis nesupranta. Kad Vytis būtų paprastiems žmonėįms geriau atpažįstamas ir kuo tikroviškwesnis, reikia statulą nudažyti balta emale, o kamanas, pentinus ir kt. geltonas vietas reikia paauksuoti. Skaitau, kad tik mėlynos spalvos nereikia dėti, nes biškelį nelietuviška. Geriau vietoj mėlynos paspalvinti žaliai, tai primins didingą Žalgirio Pergalę. Postamentą reikia apkaišyti ąžuolo laipų šakomis perrištomis tautinėmis juostomis. Juostos irgi turi būti tautinių spalvų. Kuo bus tautiškiau, tuo patrijotiškiau.

svarbiausia sąlyga       2020-07-4 15:45

Monumentas būna tikrai labai geras tik tada, kai yra didelis. Kuo didesnis tuo geriau. Daugiau didybės. Aišku būtų gerai ir paauksuoti. Ddvyrių Tautos Vytis turi atrodyti prabangiai! Mes ne kokie liankai.

тикрас патриотас       2020-07-4 15:11

Пасистаисим пати диджяуся Вити, каип коки Мамаев курган.
Самый крупный Вытис в мире.
В два года ранше пятилетки!
Пярспьяусим нят русус.
Няс мяс ня коке ациликя бурлекай!
Мяс даук гярясни, тодел лабай скирямес нуо русу.

visiškai visam labai paprastučiui       2020-07-4 15:02

“O iš tikrųjų viskas labai paprasta”
.
M. Bulgakovo personažo Šarikovo leksika 1:1
.
P.S.:
Balalaika irgi groti mėgstate?  smile

Visas liberastynas       2020-07-4 13:13

suskrido kaip varnai ir krunkia, kad čia niekas nieko nesupranta. O iš tikrųjų viskas labai paprasta. Jeigu jūsų ,,meną” suprantate tik jūs patys ir jūsų sėbrai, tai kas tai yra: menas ar ,,menas”? O kas jūs patys: menininkai ar ,,menininkai”? Ir esminis klausimas: jeigu to jūsų ,,meno”, kaip patys pripažįstate, niekam nereikia, tai kam reikalingi jūs patys? Kodėl jums turi būti kišami mokesčių mokėtojų pinigai? Tegu būna kaip praeityje: ieškokit mecenatų. Demonstruokitės privačiose erdvėse. Jeigu kada nors jūsų ,,menas” išaugs iki meno, tai ta jūsų kūryba ir išliks. O jeigu ne, tai būsite pamiršti, ir niekam neskaudės. Kiek tokių jau buvo, kiek dar bus. Ir visi tie menkystos pūtėsi taip pat, kaip ir jūs dabar. O tikras menas dažniausiai būdavo kuklus, bet vis tiek išlikdavo. Nes per meną kalba Dievas, o per ,,meną” - ??? Toks pat skirtumas ir tarp tų dviejų knygų, kurias čia tas ,,narsuolis” minėjo: viena Dievo įkvėpta, o kita - tik grafomanija. Viena gal bus skaitoma ir po 3000 metų, o kitos autoriaus nė prie sienos pastatytas niekas nepasakytų, nors gal tas pamirštasis irgi manė, kad jis - vienintelis savo amžiaus genijus. Nepraeinanti tiesa: ,,kas save aukština, bus pažemintas”. O jūs save jau visiškai nužeminote šia ,,diskusija”, kuri net turgui per vulgari. Taigi jūs - NIEKAS. ABSOLIUTUS NULIS. Kaip teisingai rašėte, verčiau jau bulvių laukas, negu tokių ,,asmenybių” ,,menas”. O monumentą atsiras, kas sukurs. Dar ne visi menininkai pavirtę galvijais.

Al.       2020-07-4 12:40

Sunku patikėti, kad neapsivalę nuo nusikaltėlių valdžioje, pajėgsim sukurti kažką vertingo.  O jei darysim, tai turėtume vengti pompastikos, tuščių plecių. Ir be pagarbos savo tautai - tiek buvusioms kartoms, tiek dabartinei - nieko gero nesukursim. Dėl pramogų: Lukiškių dominikonų vienuolyno teritorijoj (buvusios Jokūbo ligoninės aplinkoj) galėjom sukurti viešąją erdvę - su medžiais, fontanais, su priėjimu prie Neries. Bet atidavėm verslininkams. Būtų ir avis sveika, ir vilkas sotus.

pirmyn!       2020-07-4 11:48

Brangūs Lietuvos žmonės - visi kaip vienas, urmu kuo greičiau ir gausiau prispaudykime minusiukų tam kuris nenori pataikauti Daugumos norui.
Mums ne proto, ne patarimų reikia, o norų išpildymo.
Norim ir viskas.
Jokių diskusijų apie visokius ten tuos “naratyvus”.
Didvyrių Tauta niekada neklysta!
Tą 30 metų rodo išmintingi brangiųjų Lietuvos žmonių balsavimai.

tam kuris nepajėgia suprasti       2020-07-4 10:39

“...nesuprantu ko jus norite”
.
“...Lukiskiu aiksteje monumento noretusi greiciau..”
.
“...Turi stoveti Lietuvos simboliai,Lietuvos heraldikos zenklai…”
.
“Kodel jus sito nenorite suprasti.”
.......................................
Taip, tamsta nepajėgiate suprasti ir tikrai tokių dauguma.
Tačiau nepjėgdami suprasti, jūs be ceremonijų reikalaujate kuo greičiau.
Ar tamstai neatrodo mažiausiai keista?
Jūs negavę žaislo negalite kvėpuoti, viduriuojate, mirštate ar dar kas?
Ir dėl tamstų karštų norų visi turi truks-pliš verstis per galvas paskubom lipdydami bele ką?
O po to tas skubusis tamstų “norų išsipildymas” riogsos šimtus metų ir liudys visam svietui lietuvių kūrybinį neįgalumą kaip beskonybės pavyzdį?
Kodėl savo marazmą norite užkarti niekuo dėtoms ateities kartoms, a?
Ar jūs sąžinės bent kiek turite?
Iš kokio plyšio ištraukėte išmislą, kad Vilniaus Lukišių aikštėje “Turi stoveti Lietuvos simboliai,Lietuvos heraldikos zenklai”?
Gal kompozicija kurioje integruoti heraldikos simboliai?
Nes nei Varšuvoje, nei Berlyne jūs nerasite “įtūrintų” jų erelių, kaip pagrindinių monumentų figūrų.
Net ruskiai nesugalvojo nusiristi iki tokio briedo, nors ko jau ko, o pompastiškų “pamiatnikų” prie putlerio ruskijoje yra prikepta ant kiekvieno kampo.
Aš jums ir kitiems tokiems pat karštakošiams rėksniams jau šimtus kartų viską detaliai išaiškinau, bet tamsta kaip užsikirtusi katarinka vėl traukiate savo primityvią dainelę - “Kodel jus sito nenorite suprasti.”?
Tai štai maloningas pompastikos mėgėjau: skirtingai nei tamsta, aš labai puikiai suprantu, kodėl jūs niekaip neįsikertate - jūs ir į jus panašūs esate kurti argumentams, jūs apriori nieko nenorite girdėti, jūs negerbiate logikos, jūs nenorite diskutuoti, o vien plačiagerklių choro decibelais brukate savo paistalus ir reikalaujate kvailių nupušimą įteisinti privalomu dalyku.
Jūs pirma apsikuopkite, išsikratykite mėšlą iš vyžų, o po to reikalaukite, kad jūsų  norų paisytų.
Jis mat bijo numirti nesulaukęs monumento…
O numirti palikus vaikams ir anūkams žlugusią šalį jums nebaisu?
O juk tai jūs savo bukais “balsavinmais” “kat būtū gereu” arba tisiog “ant durniaus”, privedėte kraštą iki katastrofos.
Tik jūsų ir į jus panašių kvailių dėka, valdžioje išdavikai, vagys, banditai ir bepročiai.
Sutuo jūs gyventi galite, valstybės ir visuomenės degradacija jums netrukdo, ramybės neduoda tik pompastiško “monumento” trūkumas.
Ką su tuo “monumentu” darysite?
tepsite sviestu ir pasilenkę bučiuosite?
Ar tiesiog lyg lopu pridengsite savo genetinės ubagystės subinės nuogybę?
Lietuvoje dar yra kažkiek civilizuotų žmonių, kuriems išties rūpi Lietuva, Valstybės Istorija, ir nacionalinė simbolika.
Tačiau išsilavinę, prasmingomis vertybėmis tikintys žmonės tokius dalykus svarsto atsakingai, visų pirma pagarbiai atsargiai, nes tai ne bulvių lauko reikalai.
Tamsta nesate nei išsilavinęs, nei atsakingas, o jūsų “viartybės” sukasi pilvo orbitoje.
Esate vienadienis burliokas, įsigeidęs savo vatufkę pasidabinti Vyčiu.
Jūs iš esmės niekuo nesiskiriate nuo tos rusės milicininkės, kuri su vyčio antsiuvu ant rankovės areštuoja moterį mojuojančią Trispalve.
Ir tamsta esate per primityvus, kad suvoktumėte tokią dviejų kraštutinumų koreliaciją.
Ką aš jums išaiškinsiu, kaip jūs galite suprasti, jeigu fiziškai neturite kuo?
Juk vietoje smegenų jūsų makaulėje kažkoks kogel-mogelis.
Nes jeigu po tamstos kaukolės skliautu būtų bent kiek smegenų ląstelių, tokių blėnių čia nerašinėtumėte.
Viskas.
Dabar galite vėl atidaryti kakarinę ir klykti jog aš “nianoriu vyčio”.
Nieko daugiau jums neįrodinėsiu, nes esate kilinikės patologijos atvejis.
Tokių recidyvų net pažangiausia medicina įveikti negali.

Almantas-menininkui       2020-07-4 8:57

Tada nesuprantu ko jus norite.Lyg ir sutinkate,kad Lukiskiu aiksteje turi stoveti monumentas,tai siulykite.Londonas garsus “Big-Ben” ,Paryzius Eifelio bokstu,Madridas,Barselona,Berlynas visi miestai turi savo simbolius.Vilniuje yra nemazai vietu kur galetumete patalpinti savo “nepaprasta,isieskota"meno kurini kuris suteiktu Vilniui isskirtini akcenta tarp Europos ir netgi pasaulio miestu.Ir laiko tam turite visa savo gyvenima,gi Lukiskiu aiksteje monumento noretusi greiciau,noreciau dar ir as pamatyti.Ir nereikia ten kazkokio “nepaprasto"meno kurinio.Turi stoveti Lietuvos simboliai,Lietuvos heraldikos zenklai.Kodel jus sito nenorite suprasti. Ir man darosi skaudu kai matau gana daug komentatoriu kuriems nepatinka Lietuvos simboliai.Kazkaip naiviai galvojau,kad Lietuvoje sito meslo daug nebeliko.Pasirodo klydau,stribai ir ju anukai klesti ir prisidengdami “isieskotu,superiniu"menu neleidzia sutvarkyti Lukiskiu aikstes pagal tautos nora.Turbut niekada ir neleis nes jau uzgime nauja stribvaikiu” Armonaiciu"karta kuriems pasirodo “juodos gyvybes"svarbu

kul.       2020-07-4 7:39

virtuviniai patrijotai kurpia straipsnelius o Mileris veikia.

Rusteika apie didvyrių tautą       2020-07-4 6:19

“Kodėl suaugęs buivolas, užpultas liūtų, ginasi ir neretai apsigina,
o šimto buivolų, kurių kiekvienas sveria kaip BMW,
banda ramiai stebi arba pabėga, kai užpuola jauniklį ar silpnesnįjį?
Nors keliasdešimt galingų bandos patinų galėtų į miltus sumalti ir į blynus sutrypti tuos kelis plėšrūnus? “
.
“Todėl, kad numirti lengviau ir gyvųjų niekam, net gyviesiems, nereikia. Todėl, kad pasidavėm be kovos ir pralaimėjimas mūsų širdyse.
Mes esam laisva, galinga, didvyriškai amžinybėn žengianti buivolų tauta.”
.
(Visas straipsnis “Respublikoje”
Ir jau ne pirmas kartas, kai šio portalo redakcija ignorupja.)

Vytis yra Lietuvos ir lietuvių simbolis,       2020-07-3 23:30

vis dėlto po Kristaus ir be Kristaus,
po to kai tūkstančiai Lietuvos sūnų ir dukrų,
kurie visi buvo krikščionys, kurių žeminėse kabėjo kryžius,
kurių dėka ir teturime valstybę ir laisvę,
be maldos ir Dievo malonės sukurti Vyčio skulptūrą,
kaip tautos dvasią įkūnijantį meno kūrinį vertą pagarbos, slėpinį,
nėra galima nei formaliai, nei realiai.
“Apreiškimo” apokaliptinis baltas raitelis su iškeltu kalaviju
esmingai ar išvis kaip nors siejasi su Vyčiu žino tik Dievas.
Mes padarykime tik tai, ką imperatyviai įpareigoja neatbukusi sąžinė
- kreipkimės į tautą, kad turintys talentą ir Kūrėjo malonę,
imtųsi ir sukurtų kūnišką tautos pasididžiavimo vertą Vytį Lūkiškių aikštėje.

Tauta turi gauti ko yra verta!       2020-07-3 23:06

Viskas aišku. Tautos noras šventas. Reikia aparti tą aikštę, išakėti ir…
apsėti runkeliais. Paminklas būtų absoliučiai realistinis!

atsakymas į pirmoko klausimą (21:43)       2020-07-3 22:40

Kadangi p. Žemynai buvo sudėtinga,
o kitiems irgi ne8kandama,
tenka atsklesti atsakymą:
.
Ta ne knyga, kuri be turinio, t.y. kurios puslapiai tušti.
.
Taigi,
jeigu totali dauguma neįkanda pirmoko lygio klausimo- 
tuomet ko verti profaniški svaičiojimai apie “paprastus įtūrinimus”?
Forma be turinio tai lyg butelis be vyno.
O galva be proto yra tik “čeloviekoobraznogo” tūrio dangtis.
Kad prošal skrisdama varna vidun neprikakotų smile

 

Žemyna       2020-07-3 22:28

Į: Žemynai, kuriai viskas labai paprasta 2020-07-3 21:43

Pritariu - ne kožnam pabažnam ta užduotis, tačiau negali žinoti, ar šiais laikais Lietuvoje neturime tokio talento, kur nors kukliai savo kasdienybės darbais užimto, o vaizduotėje gražiausius 3D kuriančio. Ar LT kūrėjai (ne ,,projektų” chaltūrintojus turiu galvoje) iš prastesnio molio drėbti?  Svarbu tik, kad ,,aukščiau sėdintys” savo nesuvokiamais išsišokimais į neviltį jų nevarytų, nepaverstų tautos gyvenimo ištisine degradacija. 


 

 

 

 

p.Žemyna,       2020-07-3 22:17

Jums anksčiau užduotas klausimas pernelyg sudėtingas?

Žemyna       2020-07-3 22:11

Autoriaus mintys LABAI įdomios. Tik tokiu atveju prašyte prašosi ugnis, aukuras. Kad būtų GYVASTIS - bent švenčių, ceremonialų metu.

Kad nepainiotume:       2020-07-3 21:50

———- VYR. gim.:
1 vỹtis sm. (2)  raitas senovės karžygys, raitas pasiuntinys, raitelis; riteris
Vyčio kryžiaus ordinas įsteigtas 1919 [m.] kariams už pasižymėjimus kovoje dėl Lietuvos laisvės
2. Lietuvos valstybės herbas: LT valstybės herbo ženklas, vaizduojantis raitą karžygį: Vytis iš pradžių buvo Gediminaičių šeimos herbas, jų antspaudų ženklas Į Žalgirio mūšį (1410 m.) Vytautas, pasak J. Dlugošo, atsivedęs 40 pulkų; visi jie turėję vienodas vėliavas su Vyčio ženklais rš. Merkinės bažnyčios lubose dar iš unijos laikų tebebuvo išpieštas Lietuvos Vytis ir Lenkijos erelis.
3. kilmingo luomo žmogus, bajoras: Bajorai – tai vyčių, kareivių luomas. Kiemo teismai susidėdavo iš kunigaikščių, ponų ir vyčių. Imperatorius buvo pasiūlęs įsteigti vyčių (bajorų) teismus.
4. kas vejasi:
^ Vagiui vienas kelias, o vyčiui dešimt.

——————-
2 vỹtis sm. (2) DŽ1, výtis (1) BŽ280, sf. zool. toks plėviasparnis vabzdys, raganos arkliukas (Ichneumon):

————————-
——MOT. gim.:
3 vyti̇̀s sf. (4)
1. LL157 vijimas, vijimasis: Toji vytis buvo beviltiška.
2. tikslas, siekis: Bylininkas vija tiktai tiesos ir teisybės vytį.
3. žr. 2 vytinė 1.
 
—————————-
4 vyti̇̀s sf. (4) 1.  plona, lanksti medžio šaka, ppr. naudojama kam nors pinti arba rišti Pasiema tokią vytẽlę karklo ar ievinę, ir toj vytẽlė sulinksta, kur vanduo
2. vytinė, rykštė 3. smūgis vytimi, rykšte; mušimas:
4. BTŽ(P) palaipa, ūglis.  5. krivūlė: Iki šiol dar nekuriose vietose Žemaičių įsakymą vyresnybės tebvadina lazda arba vytimi
vỹtį paim̃ti prilupti: Tau reik paim̃ti vỹtį! Skd.

 

 

 

 

 

Žemynai, kuriai viskas labai paprasta       2020-07-3 21:43

Kvadratą galima paversti tūriniu kubu, apskritimą galima paversti rutuliu.
Herbo piešinį taip pat galima “įtūrinti”.
Tūris tokiam objektui niekaip nesuteikia skulptūros, o tuo labiau monumento statuso.
Užduosiu pirmoko lygio klausimą:
Yra dvi kaip ir knygos. Panašios beveik vienodos.
Vienodo storio, vienodo formato, turi vienodus viršelius, turi tokį pat kiekį puslapių.
Tačiau viena iš jų knyga, kita ne.
Galite įvardinti skirtumo priežastį?

Žemyna       2020-07-3 21:24

O ar ne keista, kad DIRBTINAI keliamas ,,neįkandamas” 2-/3-mačio klausimas? Tai dar vienas mėšlungiškas bandymas užkirsti kelią Vyčiui - įtikinti, jog iš 2D neįmanoma 3D sukurti? smile 
Dailininkui nekelia sunkumų iš 3D pozuotojos nutapyti tobulą 2D portretą, o koks skulptorius iš jį įkvėpusio portreto nulipdo skulptūrą - kad ir kažką panašaus į undinėlę. 
Pirmą kartą gyvenime girdžiu, kad iš herbo neįmanoma skulptūros sukurti. O kaip ligi šiol tai sugebėdavo senieji pasaulio skulptoriai - iš herbų bei portretų sukurti savo garbintų valdovų skulptūras? Ar ne idėja ir tikslas juos įkvėpdavo?

Kodėl blokuojama       2020-07-3 20:58

Kas atsitiko, kad neleidžiama paspausti ant mėgstamo “taip” (palaikinti) ir paspaudus prie mėgstamo komentaro išmetamas naujas puslapis “Be pavadinimo”, kuris yra “about:blank” ir komentaruose neparodo pritarimo. Kodėl blokuojami paspaudinimai?

Kuo pats kvepia,       2020-07-3 20:54

tuo kitą tepa. ,,Įsiutai, nabagėli”, ,,neapsidrabstyk putomis klaviatūros”, ,,gal iš nosies kartu su snargliais”. Čia, supraskit, rašo aukščiausios prabos meno žinovas, turintis teisę niekinti visus ir viską. Iš anksto žinantis, kad viskas bus blogai, nes iš principo blogai yra ,,pompastiškų pjedestalų ištroškusi didvyrių tauta”. O kaip tai dera su tavo ,,žmogų tobulesnIU” darymu? Ar tobuliausias yra vemiantis ir kakojantis, ar tavo pavyzdžiu neapykanta ir panieka putojantis žmogus? Beje, turiu tave nuliūdinti. Niekas čia nei snargliais, nei putomis nesidrabsto, nes nėra dėl ko. Kad tu bent kada nors suvoktum, koks esi juokingas ir apgailėtinas su tuo savo narciziškumu. Na, palinksmink dar, ,,šiuolaikinio meno etalone”. Juk dar neišnaudojai viso liumpeniškų posakių arsenalo, ar ne? Šio portalo skaitytojams bus linksma susipažinti ir su išvirkščiąja šio pasaulio puse. Taigi pirmyn!

Kaip       2020-07-3 20:47

Kaip būtų gražu atvesti vaikus prie Vyties Didingo monumento!

Ateičiai       2020-07-3 20:45

Pritariu: “Lukiškiu aikštė yra valstybinės svarbos aikštė, Lietuvos reprezentacinė vieta ir ten turi stovėti turintis Lietuvos simboliu.”

Mūsų SIMBOLIAI yra gyvybiški Tautos dvasiai, kurie ateina pas MUS iš mūsų valstybės praeities ir sujungia MUS dabartyje, nukreipdami MŪSŲ žvilgsnį į ateitį ir sujungdami MUS iš kartos į kartą. Valstybės simboliai įkvėpia ir suvienija MUS kaip Tautą, todėl atsiranda tiek daug priešiškų jėgų, kad menkina ir/ar naikina šiuos simbolius MUMYSE siekdami palaužti mūsų DVASIĄ.

Pažinkime mūsų Tautos simbolius ir pajauskime jų dvasios galią savyje!!!

Ar čia kartais       2020-07-3 20:35

ne tas ruokytės ir š-no ,,meno” centro numylėtis labašauskas taip ardosi? Ką - iškrito, kaip tai varnai, sūrio gabalas? Ką padarysi. Matėm mes tą tavo, atsiprašant, ,,suvokimą”. Džiaukis, kad to tavo kapčiaus nebus. O tai dešimtmečiams tokią gėdą būtum ,,apturėjęs”.

Norėčiau       2020-07-3 20:32

Norėčiau, kad Vytis Vilniuje žadintų jaunimui PATRIOTINIUS JAUSMUS, pagarbą žuvusiems už Lietuvą ir pasiryžimą ginti savo Valstybę. Ir Ir manau, kad būtent todėl šio Valstybingumo simbolio ir nėra Lukiškių aikštėj net “švenčiant” Lietuvos 30-etį.

kitam šššnypštukui       2020-07-3 20:26

iš kur tą “Vyčio baimę” ištraukei?
gal iš nosies kartu su savo snargliais?
tikras pompastiškų pjedestalų ištroškusios “didvyrių tautos” atstovas-etalonas:)

neperšviečiamam "patriotui"       2020-07-3 20:20

įsiutai nabagėli?
tik neapsidrapstyk putomis klaviatūros smile
užuojauta, užuojauta…

>> aššššš-ui       2020-07-3 20:18

Dar nieko konkretaus nepamatė, o jau žino, kad reikia niekinti, kad tai tik daiktas vartojimui, ir t.t., ir pan. Čia kas? Aiškiaregystė? Šizofrenija? Ar tik priesakų penktajai kolonai stropus vykdymas? Iš kur ta paniška Vyčio baimė? Iš kur ta neapykantos savo šaliai manija? Tai susirink kokį vakarą šiukšles iš to šimašiaus smėlyno ir pasistatyk iš jų monumentą savo paties kieme - tokį, kokio nori. Jei tik nuo to būsi laimingesnis. O istoriją ir jos įprasminimą palik tiems ,,nenorintiems mokytis” tavojo išsigimimo, tiems, kurių manikiūras ne toks, kaip tavo, nes patys garbingai pelnosi duoną ir taip pat garbingai gina savo namus, kai prireikia. Šiaip ar taip, ta Lukiškių aikštė - ne tavo reikalas, nes tu čia pašalinis. Kai pasveiksi, tada ir būsi išklausytas.

Tam aššššš       2020-07-3 20:00

Negavai kaifo? Pritrūko pinigyčių už supersisimodernų meną? Nieko, kagėbynas sušelps. Verčiau jau išsipurvink panages. Tai kur kas garbingiau negu išsipurvinti sielą kapstantis po savo analines ir kitokias angas. Sakysi, taip nerašei? Ir nereikia. Persišvieti kaip celofaninis maišelis. Ir nereikia čia taip gintis tos giminystės su šimašiumi. Broliai dvyniai. Beje, jis tave taip pat niekina kaip ir tu jį. Nes judu tik niekkinti ir temokate. Visa kita - tik formos dalykai. Bet tai ne kūryba.

Taigi        2020-07-3 19:07

net man beveik beraščiui , kaip ir tam raštingam Vaiškūnui , buvo sunku skaityt literatūros darbuotojo tekstą , kuriam vytis neskiriama nuo Vyčio .

pastebėjimasui       2020-07-3 18:56

Aš niekinu nenorinčius mokytis ir tobulėti kvailius.
Ar turėčiau tokius girti ar kitaip pataikauti?
Aš nekaltas jog tokių šandien yra totali dauguma.
Nemanau jog jums ir tokiems kaip tamsta patinka “tradicinis menas”, nes nieko nenutuokiate nei apie tradiciją nei apie meną.
Patinka galima sakyti apie mergą` ar kotletą.
Menas ne bulvė, jį reikia suvokti, o ne vartoti.
Geram monumentui reikalingas suvokimas prisiverčiant įtemti smegenis, tai daro žmogų tobulesniu, o tai kam suvokti pastangų nereikia, yra buitinis dalykas iš vartojimo kategorijos.
Jūsiškė kaimenė nori Vyčio, kaip daikto vartojimui.
Tuo jūs niekuo nesiskiriate nuo šimašyno bezdžionių, kurie Lukiškių aikštę irgi vartoja, tik kad kita forma.
Todėl jūsų vapaliojimas apie kažkokią “dvasinę kultūrą” yra neadekvatus.
Jūs pirma panages išsivalykite gal.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-07-3 18:53

Liudvikai, Londono Trafalgaro aikštėje liūtai nėra plokšti.

Almantui       2020-07-3 18:43

Taip, tamsta tikrai esate primityvus kvailys, kadangi nuolat bandote man primesti tai ko niekada nesu teigęs.
Niekada niekaip nekvestionavau Lietuvos istorinės heraldikos meninės vertės.
Ir niekada nerodžiau jokių palankumo ženklų auksinių uniotazų statytojams.
Bet ko gero este toks bukas, kad ir šio paaiškinimo nepakaks.

>> 13:37       2020-07-3 18:39

O kas tau sakė, kad aš tave priskiriu ,,normaliems žmonėms”? Šiaip ar taip, tavo žodynas nerodo tave esant normalų žmogų. Taigi mano komentaras tikrai ne tau. Išgerk valerijonų.

taikus       2020-07-3 18:38

manau visus sutaikantis projektas būtų kažkas panašaus į Latvijos Brīvības piemineklis smile

Pastebėjimas       2020-07-3 18:28

Sunku įsivaizduoti, jog žmogus, niekinantis dabartinius žmones už tai, kad jiems patinka tradicinis menas, galėtų mylėti Lietuvos istoriją bei savo protėvius su jų dvasine kultūra.

Almantas>oponentui       2020-07-3 18:11

Lukiskiu aikste yra valstybines svarbos aikste,Lietuvos reprezentacine vieta ir ten turi stoveti monumentas turintis Lietuvos simboliu.Vitis,Gediminaiciu stulpai ir tt.Kokia menine verte turi Gediminaiciu stulpai,Vytis ar kiti Lt simboliai galima diskutuoti,bet tai yra Lietuvos simboliai,jie yra Lietuvos Herbe,veliavoje ant Lietuvos kariu uniformu.Sakote esu beviltiskai primityvus kvailys su kuriuo neverta diskutuoti, kagi ar tik nebusite atstovas tu kurie sugalvojo auksinius unitazus,kad jau unitaza prilyginote Lietuvos simboliams.

re'rui       2020-07-3 16:49

maote, problema yra tame, kad dėl elemtaraus išprusimo stokos painiojamos net ginčo subjekto savokos.
Absoliučiai absurdiška nuolat apeliuot į “vamzdį” ir plėšytis marškinius ant krūtinių dėl to ar vamzdis menas ar ne menas.
Nes jeigu kalbame apie istorinio naratyvo įpaminklinimą Lukiškių aikšėje, negali kalba siauruose skulptūros kategorijos rėmuose. Memorialiniame įpaminklinime yra naudojama specifinė skulptūros kategorija - Monumentas, kuriam keliami daug aukštesni reikalavaimai nei asmeniniam skulptoriaus kūrybiniam pareiškimui.
Sau gali kiekvienas dartyti ką nori ir jeigu tai turės kažkokią mintį, tai ir bus menas.  Perosonalinė kūryba. Kokybiška ar ne, klausimas nioliktas.
Vamzdiecas Neries krantinėje nėra paminklas ir ne monumentas.
Jis nieko neatstovauja išskyrus autorių ir jo darbelį finasavusius užsakovus.
Vamzdžio autorius galėjo tą kanalizatorinį daiktą pasilaikyti savo kieme ir baigtas kriukis.
Šioje vietoje kalčiausi liberastine ideologija angažuoti valdžios ubliudkai, kurių sprendimu, galia ir valia vamzdiecas atsidūrė priešai Gedimino pilį.
Lukiškių aikštėje turėtų stovėti ne asmeninis kokio nors autoriaus pasismaginimas savo malonumui, ir ne politinės konkuktūros labui ar buratinų įgeidžių tenkinimui skirtas objektas. Ta vieta turi būti skirta monumentui, ne skulptūrai, ne statulai, o monumentui kurio bendrą kompoziciją sudaro Idėja, naratyvo sluoksniai kaip turinys, bei skulprūrinis pagrindinio kompozicijos gravitacinio centro sprendinys, plius architektūrinis erdvės sprendinys.
Kol kas primityviems buduliams nepavyksta išaiškinti esminio dalyko - koks skirtumas tarp paprastos skulptūros ir monumento.
akivaizdu, jog prasčiokai, juoda tamsuomenė visiškai neraukia ir neturėdama jokių gebėjimų suvokti, tiesiog ir nesigilina.
Todėl ką besakytum į argumentus ta buka kaimenė asimušinėja tik aklu baubimu.
Ginčiai dėl Vyčio, akivaizdžiai demonstruoja, jog Lietuvos visuomenė yra visiškai primityvi ir tikrai nepribrendusi tokiems rimtiems dalykams kaip orus ir meniškas memorialinių vietį bei naratyvų įpaminklinimas.
Tai, kad lig šiol Lukiškių aikštėje nėra gero sprendinio yra visiškai dėsninga.
Totaliai tamsi visuomenė nenusipelnusi turėti monumentą tam ko nėra.
O nėra nei tautos nei valstybės. Nėra jokio vertingo dabarties branduolio.
Tik tušiaviduris kevalas aplink kurį raitosi kirminėliai.
Yra tik teritorija administruojama marionetinio kriminalinio režimo ir yra agersyviai paklusni kvailių populiacija.
Kam tokiam zbrodui monumentai?
Praeičiai?
Tai kad dabartinės buvusios lietuvių tautos išėdos to neverti.

> re skeptikui       2020-07-3 16:35

Ž.Augustas-vienas iš LDK Didžiųjų kunigaikščių ir ATR karalių labiausiai politiniu ir teritoriniu atžvilgiu nuskriaudęs tuometinę Lietuvą bei atstovaujantis vien Lenkijos karūnos interesus,palaikantis lenkišką politinę ir kultūrinę mąstyseną.Deja.Tad,iš tiesų Vilniaus Valdovų rūmai neturėtų džiūgauti gavę dovanų -Ž.Augusto biustą.

re skeptikui       2020-07-3 16:20

na cia gincas ko gero siek tiek sudetingesnis, negu tik kad del Vycio ar kalveles/pliazo, bent jau as taip manau. cia yra dar ir gincas, kiek prie valdzios prisislieje menininkai gali primesti savo skoni masems ar kiek i visuomenes nuomone turetu buti atsizvelgiama. juk atotrukis tarp atseit suprantanciu mena ir atseit nesuprantanciu meno nuomoniu yra labai didelis. pazistu menininka, kuris sako, kad ir vamzdis yra menas (tycia paminiu vamzdi. ir cia tikrai neisgalvota), kad menas turi ne tik linksminti ar kazka vaizduoti ar teigti, bet provokuoti, skatinti mastyti kitaip, lauzyti iprastas normas ir t.t. kad visas tradicinis menas yra praeitis, kad realizmas is principo neturi buti leidziamas ir t.t. ir pan. tai stai kai kurie buduliai/ubliudkai/neissilavine kaimieciai tam nelabai noriai pritaria, o “menininkai” nesiteikia itikinamai savo pozicijos pateikti, tada belieka va tokios diskusijos:):):) is kuriu naudos nedaug, nes abi puses vieni kitu nesiklauso, bet bent jau kazkas prasiblasko, islieja sukaupta pykti ant niekuo detu zmoniu ar dar kazkas kt.
o del ukrainieciu amatininku dovanos nematau problemos, jeigu ji mums netinka, galima ja palikti fonduose, nebutina deti i garbinga vieta.

re skeptikas       2020-07-3 15:51

kai kurie čia mąsto primityvokai: jei ne už Vytį tai esi už kalvelę ir pliažą. beje valdovų rūmai sulaukė dovanos - Žygiminto Augusto biusto sukurto Ukrainoje. tai ar čia tik nebus prasisukusi ta pati amatininkų artelė, kuri ir Vytį Kaune pastatė. labai jau panašus braižas. užvertė veikėjai visą vakarinę TSRS dalį savo masine bronzinių arklių ir galvų produkcija. kažkoks kičinis skulptūrinis verslas.

Kis       2020-07-3 15:13

kaip tas Vytis turi atrodyti,manaukad nuspresta ir panaudojamas buvo ant Lietuvos pinigu-lito?tad galvosukis lyg ir issprestas,nesitampikime ar uodega nuleista ar kilsteleta,tai nusprendem ir taska.Nera jokiu abejoniu,kad Lukiskiskiu aikste paciausia,nes cia didziausia tikimybe,kad uzsienio sveciu apsilanko daugiausiai.Butina skulptura pastatyti i rytu puse,kad musu saugomi saugumieciai suprastu,kad Smetonos laikai gilioje praeityje ir svarbiausias akcentas,arklys turi buti karo arklis,o ne kazkoks zemdirbio kuinas,o vietoje kario galima uzsodinti kad ir Vytauta (Ne ne ta zydeli,o kunigaiksti)o sis monumentas turi kazka vaizduoti Lietuvos tu laiku galia ot mozy do mozy,gali buti pavaizduoti i Maskolijos miesto vartai,kur kalaviju beldes i duris,bet tai buvo gan menkas grobis to meto?Pradekite rinkti babkes del monumento,skirsiu puse Skvernelio pinigu,

Ar čia skulptorių konferencija?        2020-07-3 14:59

Nepanašu grin

ESMĖ       2020-07-3 14:57

Lukiškio aikštė yra visos Lietuvių Tautos, jos Dukrų ir Sūnų, iškovojusių LAISVĘ pagerbimas ir savo Tėvynės istorijos atminties įamžinimas. ATIMINTIS, kuri uždega ir įpareigoja.

Tegul iškyla toks VYTIS, kuris įkūnytų ne tiek mūsų tautiečių kančias, mirtis, BET LAIMĖJIMĄ - TĖVYNĖS LAISVĘ! Tautos KOVA vedė ir veda į PERGALĘ. Tesuspindi pergalingas VYTIS! Teįamžina mūsų TAUTOS PRISIKĖLIMĄ! Tesuspindi Šventasis Karalaitis Kazimieras ant balto žirgo, kuris įkvėpė DRĄSOS Lietuvių karius ir drąsina mus branginti ir ginti LIETUVOS LAISVĘ ir NEPRIKLAUSOMYBĘ.

Pradėkime Lietuvos istorijos Brangintojai ir Gerbėjai išieškoti TAUTOS PERGALĖS SIMBOLĮ ir jį sukurti:
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/o-jeigu-vilniaus-lukiskiu-aikste-skrietu-gitenio-umbraso-vytis-zaibas

devise       2020-07-3 14:35

visi šalies kvailiai vienykitės!

Iš Lenkijos        2020-07-3 13:59

Buvome šeimos nariai nuvykę į Kauną ir aplankėme šį ,,Laisvės karį-Vytį”.Labai patiko,- tad ačiū kauniečiams ir Kaunui.

ha ha hahajui       2020-07-3 13:51

esate savimi patenkintas pliuskis, kuris cia rado bent siek tiek pritariancios auditorijos. ka daugiau niekur kitur nepavyksta pasisakyti? tai smagu bent cia pries kaip pats vadinate ubliudkus pasipuikuoti savo atseit issilavinimu. juk vis tiek, kai kada nors kas nors statys arba nestatys koki nors monumenta, visai nebutinai VYti, kad ir kaip nesvajotume (kas artimiausioje ateityje nenusimato, juk matosi, kokia yra politine situacija), jusu nuomones vis tiek neklaus. jeigu butu kitaip, cia su ubliudkais nesikoliotumete:):)

yra cia kartais pergyvenanciu (jums netaikau, nes sito nezinau), kad kazkaip visi nesivienija kazkokiam bendram tikslui, kad visi vis atskirai, o va musu priesai tai kazkodel vieningi ir pan. na kas su tokiais kaip jus gali vienytis. net ir teoriskai del gero tikslo? pagalvokite, jeigu dar turite kuo.

hahajui       2020-07-3 13:42

Kai būtybės nepripažįsta jokių argumentų ir savo kliedesius stumia vien garsou bliovimu, labai normalu ir teisonga tpkius padarus vadinti ubliudkais.
Nėra reikalo vynioti į vatas, kai “oponentai” patys savęs negerbia.
Tokius reikia įvardinti jiems deramu žodžiu be jokių ceremonijų.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Kas mes? Vytautas Sinica apie Nacionalinį susivienijimą

Rasa Čepaitienė. Gyvename totalinio freimingo laikais

Skaitiniai. Andrius Švarplys rekomenduoja: Tiems, kam rūpi akademinė laisvė ir universiteto likimas ‘Black Lives Matter’ epochoje

Vytautas Radžvilas. Laisvė, arba Kodėl NACIONALINIS SUSIVIENIJIMAS dalyvauja rinkimuose?

Andrius Švarplys. Parklupdyti Vakarai nesugeba apginti net savęs, tai kaip mes galime iš jų tikėtis pagalbos?..

Ramūnas Aušrotas. Ar Prancūzijos parlamentas paseks Lietuvos pavyzdžiu ir pasmerks surogaciją kaip prieštaraujančią moterų ir vaikų orumui?

Trakų salos pilyje bus pristatyta Daliaus Stanciko knyga „Kūju per Lietuvos istoriją“

Raimondas Navickas. Nanto katedrą padegė keršydamas Prancūzijos valdžiai

Agnė Širinskienė. Apie neliečiamuosius

Audrius Bačiulis.Beprotybės kronikos: Leftistinių propagandistų miniai nepavyko parklupdyti didžiausio JAV verslo dienraščio „The Wall Street Journal“

Raimondas Navickas. Panašu, kad antisemitizmo ir etninės nesantaikos kurstytojai Lietuvoje išties kelia galvą

Andrius Švarplys. Vyksta didžiulė, giluminė, fundamentali demoralizacija

Geroji Naujiena: Kad ieškotume Jo Karalystės ir Jo teisumo

Vytautas Sinica. Kas yra leftizmas?

Vygandas Trainys. Partizanų ir kitų Lietuvai pasiaukojusių žmonių juodintojai nusipelno platesnio komentaro

Raimondas Navickas. Rinkimų naujienos iš ateities

Vitalijus Karakorskis. Atviras laiškas advokatei Fainai Kukliansky

Karolis Venckus demaskuoja: vaikų prievartautojas, ištvirkinęs pasaulio elitą. Lietuvoje to nėra?

Algimantas Rusteika. Dar kartą apie idiotus ir idiotizmą

Neringa Venckienė. Nušautas pedofilo Džefrio Epšteino ir DEUTSCHE BANK bylą nagrinėjusios teisėjos sūnus

Arvydas Anušauskas. Prašau pagalbos – tai gali sustabdyti insinuacijomis ir iš piršto laužtais teiginiais grįstą šmeižto kampaniją

Bronius Puzinavičius. Ar sprendimą dėl Lukiškių aikštės monumento turėtų priimti tik menininkai?

Vytautas Sinica. Užsienio „gerąją patirtį“ reikia įvertinti iš anksto

Rinkimai Lenkijoje – kova ir pramoga

Verta prisiminti. Arvydas Šliogeris. Pamatinė žmogaus dorybė yra drąsa

Vytautas Radžvilas. Remti Bideną – tiesti kelią Merkel-Putino paktui

Jolanta Miškinytė. Dar viena šeima prašosi oficialaus prieglobsčio Lenkijoje

Algimantas Rusteika. Pabaigos pradžia

240 000 žmonių pasirašė Baltųjų rūmų peticiją raginančią paskelbti George’ą Sorosą teroristu

Vytautas Radžvilas. Laisvė – tai ne teisė voliotis smėlio dėžėje ant didvyrių kaulų…

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.