Žiniasklaida

Liudvikas Jakimavičius. Visuomenė turėtų pareikalauti atviro LRT Tarybos posėdžio LRT šališkumo ir E.Jakilaičio žurnalistinės etikos klausimu

Tiesos.lt redakcija   2016 m. lapkričio 18 d. 18:37

37     

    

Liudvikas Jakimavičius. Visuomenė turėtų pareikalauti atviro LRT Tarybos posėdžio LRT šališkumo ir E.Jakilaičio žurnalistinės etikos klausimu

Šįryt mane pasiekė peticijos tekstas (ČIA) apie seniai „prinokusią“ ir akis badančią mūsų viešosios erdvės problemą.

Peticijos tekstas ne vienoj vietoj man kliūna: ne E.Jakilaičio atleidimą reikėtų akcentuoti, o LRT – visuomeninio transliuotojo misijos ir funkcijų – nevykdymą, partinį oportunizmą, sektantiškumą ir daugybę kitų akivaizdžių bėdų.

Peticijos autoriai, matyt, nepasidomėjo, kas yra LRT aukščiausias valdymo organas ir kaip galima tuos pakeitimus padaryti.

Pateikiu:

LRT taryba yra aukščiausioji Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) valdymo institucija, atstovaujanti visuomenės interesams. Ji sudaroma 6 metams iš 12 asmenų – visuomenės, mokslo ir kultūros veikėjų.
LRT taryba sudaroma Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo nustatyta tvarka. Pirmoji Tarybos kadencija sudaroma tokia tvarka:
4 narius 6 metams skiria Respublikos Prezidentas;
4 narius 4 metams skiria Seimas (2 nariai skiriami iš opozicinių frakcijų pasiūlytų kandidatų);
4 narius, kaip savo atstovus (po vieną), 2 metams skiria Lietuvos mokslo taryba, Lietuvos švietimo taryba, Lietuvos meno kūrėjų asociacija ir Lietuvos vyskupų konferencija.

Taigi, kreipimasis turėtų būti adresuotas ne tik Seimui, bet ir visoms institucijoms, delegavusioms į LRT Tarybą asmenis, kad jie Taryboje priimtų atitinkamus sprendimus ne tik personalijų klausimu, bet ir kitais klausimais, kurie akis bado.

Nežiūrint mano kritiško požiūrio peticijos teksto atžvilgiu, aš peticiją pasirašiau ir savo draugams siūlau pasirašyti.

Peticija parašyta prastai, bet mintis teisinga (kitos peticijos juk nebus). Dalinkitės savo FB paskyrose. LRT reikia susigrąžinti visuomenei.

Ir dar.

Vienas komentatorius, utriruodamas žmonių iniciatyvą LRT pertvarkyti iš klaninės į visuomeninį transliuotoją, šmaikštauja: „Gal geriau kaip bolševikų laikais: paimam paštą, telegrafą, dabar, aišku, televiziją“. Kitas su siaubu akyse jau mato atsiritančią cenzūrą.

Nuo tokių dalykų LRT turėtų apsaugoti LRT Taryba. Deja, kai iš LRT tinklelio, mandagiai nepratęsiant sutarčių, buvo šalinami Tomas Dapkus, Darius Kuolys, Gintaras Aleknonis ir Leonidas Donskis, ta pati Taryba tylėjo kaip vandens į burnas prisėmusi ir toleravo Siaurusevičiaus klano įvedinėjamą cenzūrą.

Manau, kad visuomenė turėtų pareikalauti atviro LRT Tarybos posėdžio „LRT šališkumo ir E.Jakilaičio žurnalistinės etikos klausimu“. Tiesioginiame eteryje laidoje „Teisė žinoti“ – mes juk turime teisę žinoti, kaip visuomenės interesą atstovaujanti LRT Taryba mąsto ir visuomenės interesą atstovauja.

Peticiją galima rasti ČIA.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Liepa       2016-11-20 20:51

Esu pasirašiusi “n” peticijų. Ir kas iš to? Jeigu jos surinktų nors po kelis šimtus tūkstančių parašų, gal valdžiai padarytų bent šiokį tokį įspūdį.// Tad Juozapas, mano nuomone, visai teisus siūlydamas neeikvoti laiko, o geriau pamąstyti apie konkrečius darbus.// Bet čia ir prasideda problemos, nes iškyla daugybė klausimų : kas,kaip, po kiek, kada,kodėl ir t.t.// Tik darnia bendraminčių kolektyvine veikla galima pasiekti užsibrėžtus tikslus.//LRT TV, radijas valdžios seniai uzurpuotas- ar valdininkams patiktų,jei visuomenės atstovai, įvairių socialinių sluoksnių nariai “tarkuotų” valdžiai minkštąsias ir kasdien viešintų jų ydas, neveiklumą? Aišku,kad ne.// Nemanykim, kad tik pas mus, Lietuvoj, tokia tragiška padėtis su viešos informacijos prieinamumu ir sklaida: tas pats ir Vokietijoj, ir Prancūzijos, ir net “demokratijos lopšy”- JAV…// Problema ne žiniasklaidos magnatų, ar žurnalistų “negerume”, o problema mūsyse- mūsų pačių apsileidime, neveiklume ir susiskaldyme.//

:-(       2016-11-19 21:46

Vienas novorosijos architektu berods toks duginas skelbė, kad katalikiskos LT pajungti nepavyks, todėl reikalinga transformacija: katalikai - pagonys - pravoslavai. Tokiu atveju kultūros komitetas įgauna verte.

stasys        2016-11-19 19:52

- gera ant kelmelio prisėdus pasvajoti .. mes ta mes ana ..taip taip reiktu dar visa tai nepamiršti padauginti iš dvieju ...yba ta seilė tystą kai ja dobriai pasaldini .

s.m. >ne visuomenei       2016-11-19 18:21

mamonistams, begantiems paskui rubli, nieks nedave teises uzurpuoti visuomenes varda. Haleluja. P.S>jei tai buvo sarkazmas, - visai nevykes.

Pikc       2016-11-19 18:18

Reik pasakyt, linksma skaityti, kai atsiranda veikėjų, net liberalus (LS) “davatkom” vadinančių! Čia TOKIU bolševizmu užsmirdo… smile
O dėl Karbauskio Kultūros komiteto - berods, jo pavaduotojas bus liberalas Gelūnas, tad aš sunkiai įsivaizduoju, kaip apskritai ką nors nuveikti bus įmanoma.

to Manau       2016-11-19 12:21

Taip, būtent- jeigu Karbauskis yra toks kokiu sakosi, jis turėtų nedelsiant pasinaudoti savo populiarumu visuomenėje ir kviesti piliečius daryti spaudimą.
Dabar tai suveiktų, vēliau bus daug sunkiau. Būtent tokiu būdu Gruzijoje Saakašvilis įgyvendino antikorupcines reformas. Atrodė jog neįmanoma išjudinti iš vietos korupcinės sistemos kuri tikėjosi imitavimu ir sabotažu tą reikalą sužlugdyti. Bet buvo pasiremta žmonių masėmis ir tada pavyko. Atleido lauk visus iki paskutinio milicininko ir priėmė naujus.
Taip ir Lietuvoje reikia daryti. Paskelbti reorganizaciją, paleisti LRT tarybą, atleisti direktorius, visą žinių tarnybą, redaktorous ir laidų vedėjus. Be gailesčio ir be išimčių. Naują LRT tarybą formuoti be partijų, seimo ir prezidentūros atstovų, piliečių plebiscito būdu. Kandidatai į tarybą privalėtų būti nepartiniai, neturėti interesų konfliktų problemų.
Tokia visuomeninė LRT būtų atskaitinga pilieçiams tiesiogiai.
LRT tinklapyje būtų el. bankininkystės platformos pagrindu veikiantis reitingavimo modulis prie kurio prisijungę piliečiai balsavimu išreikštų savo nuomonę apie LRT darbo kokybę. Tiek tarybos, tiek tv, radijo ir atskirų redakcijų, o taip pat dėl laidų vedējų.
Esant neigiamiems piliečių vertinimams, visuomenės pasitikėjimą praradusieji netektų pareigų.
Atgavus iš politgaujų LRT, būtų galima imtis visuomenēs švietimo, derunkelizacijos darbų, reformatoriai galėtų atkurti postsąjūdiniais laikais sunaikintą politikų ir visuomenės dialogą.
Na bet jeigu LRT atgavimo visuomenei nebus imtasi, tuomet žinosime jog valdžion atėjo tiesiog apsimetėliai.

Visuomenė       2016-11-19 12:19

Ačiū už patarimą, bet nereikalausime, turime svarbesnių reikalų.

Manau       2016-11-19 10:09

Šį sykį Juozapas labai tiksliai padiktavo ką reik daryti ir čia ne vieno Juozapo darbas, kai kiti suraukę rūras sėdi ir laukia, kad kažkas padaris už juos. Karbauskio bendražygiai turi kviesti liaudį kovai už savo teises ir nedaleisti visokius konservinius-liberastinius niekšus gadinti orą seime.

Jėzusas       2016-11-19 10:07

Galės Karbauskis su naujai sugalvotu kultūros komitetu įkrėsti kurtūros tai skydinės televizijai. Jeigu Karbauskis neįkabins, reiškia negalės įveikti ir konstitucijos šarlatanų sektos, o be to - jokie didesni pokyčiai negalimi.

"probleminis"       2016-11-19 8:53

Kaip smagu kai kas nors “juozapą” pažįsta geriau nei koks goželis “juozapo” autorius.
Ir pagalbos klyksmą išgirsta, ir nenore meilintis bukiems aroganciją nustato, ir kailiukus nuolat keičiamus suskaičiuoja. Ką ir darytume be tokių kailialupystės specialistų. Lyyyygis! Bene Leningrade tokių virtuoziškų gebėjimų prilavinta? Ne, ne Rot fronte? Kitam fabrike? Aaa…
Paslaptis…
Supratome, neklausinēsim.
Užsiimsim savo problemėlėmis. Yra ką veikti. Labai dažnai tenka kailį keisti.
Orai patys matot kokie- tai sninga, tai lyja, tai šyla, tai šala.
Visoms permainoms net kailių nepakanka.
Ir žvėrelių aplinkiniuose miškuose nebeliko- “juozapas” išgaudė.
Kailiams.
Gerai kad katinų dar yra.
Ech,...
“My včera kotov dušili dušili, dušili dušili….”
Va taip ir leidžiam dieneles savo nykioje juozapistinėje kontoroje.
Kefyrißka įstaiga, net pasėdėti skoningai nėra ant ko.
Mučejemsia kak pri carskom režime…
O tamstos kontora, musėt erdvi, moderni?
Čia ta, kur greta Pilaitės?

 

Ne idiotas       2016-11-19 0:49

Sunki Juozapai, komentatoriaus dalia. Ypač, kai apsišvieti. Ir draugai tada gi pagalbon neskuba. Ir visi kiti, kuriuos čia uoliu nei koks konservas niekinai, kad tamstos genialių idėjų nesupranta. Ir dar kaip supranta, ir dar kaip perskaito iš kailiuko vartaliojimo ir ginčų paties su savim. Nenuvedinėk kalbos į LS, tegul sprendžia jie savo tapatybės bėdas iki užsilenks. Problemėlė yra su tavim pačiu.

Ne idiotui       2016-11-19 0:04

Tamsta tikrai ne idiotas.
Blogiau.
Bet kuriuo atveju tai braižas, mentalinis deskoloptipas.
Pažinau.
Vis negali atleisti išspardytos subinytės, LS nevykėli?

Supratukai       2016-11-18 23:34

Atleisk, bet iš kontorinio imti vaistų gali tik tik idiotai. Toks Litvinenka neatsargiai atsigėrė kavos. Tiek supratimo supratukai dar turi, kad atsispirtų tamstos kontoriniam intrigavimui.

J---supratukams       2016-11-18 23:11

Nuo bukumo vaistų nēr.
Negalėsiu tamstoms padėti.

> J_ _ _       2016-11-18 23:00

Supratom, kam pats priklausai. O gi Kontorai.

J---darykgeriaujui       2016-11-18 22:37

Tamsta pats/pati bezdi demagogijas.
Esame labai neskaitlinga nacija.
Tikimybė kad atsiras Genijus kuris pats ir sugalvos ir padarys viską už visus, yra menkesnė už galimybę apie ufonautų išsilaipinimą Gedimino prospekte.
Reiškia mums reikia ko?
Koo…
Kooperacijos.
Vieni, kūrybingi generuoja idėjas, antri išmintingi atsirenka, pašlifuoja, treti, veiklūs organizuoja vykdymą/atlikimą.
Tie kas neturi kūrybiškumo, išminties ir organizacinių gabumų- tokie daro juodą darbą nes tą darbą kažkam irgi reikia daryti.
O tie kur tik seilėjasi ir už kampo laukia kad viską gautų naxaliavai- tokie yra šikniai ir psdukai.
Apsispręsk kuriems priklausai ir nezyzk.

:-(       2016-11-18 22:02

Su tokia info nevertas sidabriniu.

Juozapai,daryk geriau       2016-11-18 21:58

jei gali.Jei negali,tai ir nepliupk ,nes iš to naudos tiek pat,kiek iš pastangų judėti reaktyviniu būdu į priekį ,per džiant į vandenį.

Info Tarabildai       2016-11-18 21:55

Tiesos! portalas yra leidžiamas Lietuvos Sąrašo partijos.

Juozapas p.. Pretenzijui/ai       2016-11-18 21:51

“Remti valdžią prie sienos”? Kuo?
Beverčiu nerišlaus tekstelio popierėliu kuris keliaus tiesiai į šiukšledėžę?
Cirkininkai.
Na taip, aš bloooogas.
Neprisidedu prie cirko trupės.
Nu, neprisidedu.
Bloooogas gi.
Dar sugadinsiu pasirodymą.
Tiek to, lai laurų vainikai tamstoms atitenka.
Nepavydėsiu.
Pažadu: )

Tarabilda       2016-11-18 21:45

Čia kažkoks Pilypas iš kanapių vis trolina Lietuvos Sąrašą. Kol kas Lietuvos sąrašas, kaip ir daugeliu kitų aktualių klausimų visuomenei, savo konsoliduotos nuomonės LRT klausimu nėra pareiškęs.

>>viešinti       2016-11-18 21:40

Kiek partijų, tiek “tautų” wink

Juozapui       2016-11-18 21:39

Tamstos 19.36 pasiūlymas konstruktyvus ir geras,tik nėra Žmogaus,kuris imtųsi tai kokybiškai įgyvendinti.
Internetinė bankininkystė yra geriausia dirva kur būtų galima pasėti ir išauginti Gerą Derlių.
Kas imsis to reikalo?

>viešinti       2016-11-18 21:39

vaje vaje kiek daug tų tautų mažytėj Lietuvoj smile smile smile

tam viešinančiam       2016-11-18 21:37

tai kad tauta jau pareiškė per rinkimus savo nuomonę apie Lietuvos Sąrašą ir jo idėjas, ar dar negana?

Viešinti LRT buhalterinę apskaitą       2016-11-18 21:29

Tauta ją išlaiko,Tauta turi žinoti kas suėda jos babkes.
LRT turi būti RENKAMA ir ATŠAUKIAMA Tautos.

Juozapui labai konkrečiai       2016-11-18 21:27

Tai ir pašiol na… pasirašinėti tobulų savo paistalų, apie tai, kaip reikia remti valdžią prie sienos, o kai ateina laikas veiksmu tai padaryti, tada, matai, netinka, netobulai parašyta.

Klausimas       2016-11-18 21:18

o ką gali “visuomenė”, gavusi tik 1,7 procento rinkėjų balsų, išreikalauti?

Juozapas labai konkrečiai       2016-11-18 21:08

Po netikusiais tekstais ir po popieriais kurie pasmerkti nusišluostyt rūrą, nepasirašinėju.
Kam?
Po geru tekstu ir žinant jog adresatas tikrai skaitys, kad tikrai neignoruos, pasirašyčiau.
Kvit.

Juozapui       2016-11-18 20:48

Labai konkreti iniciatyva. Nėra tokių tobulų peticijų, kad visiems patiktų. Pasirašei ar nepasirašei, ir bus aišku, ar išvis su tamsta verta tartis.

trumpai       2016-11-18 20:43

pasirasiau.

Juozapas       2016-11-18 20:36

Taip, šios peticijos tekstas yra prastas. Padaryta paskubom ir “belekaip”.
Dėl to Liudvokui pritariu.
Vienok, kaip žinia, dar nei viena peticija nėra padariusi pagados.
Dėl dviejų priežasčių:
Dažnai peticijų tekstai yra konceptualiai paviršutiniški, neužkabinantys struktūrinių/sisteminių esminių priežasčių.
O antra, tai yra tiesiog nulinio poveikio priemonė nes valdžiagyviai turi kol kas neatremiamą priešnuodį- tiesiog…ignoruoja, ( - oi, nemačiau, net nežinojau kad yra tokia peticija).
Natürlich, niekas ir neįpareigoja valdžiagyvius žinoti apie kažkokias peticijas.
O kai ne, tai ir NE.
Tai ką daryti?
Du variantai:
1. Arba peticijas rašyti protingai ir pasirūpinti kad
a) adresatai gautų
b) visuomenė būtų plačiai informuota jog valdžiai tokia peticija įteikta, o valdžia viešai patvirtintų jog toks dokumentas gautas.
Ieškoti kitų/kitokių reikalavimų valdžiai pateikimo formų  kurių valdžia negalėtų ignoruoti, o žiniasklaida negalėtų nutylėti.
...
Visiems po rinkimų džiūgaujant, kol kas lieku švelniai tariant santūrus.
Nes, LRT ir pan. problemos yra tik antrinės, tretinės.
Pirma išsiaiškinkime ar ši naujoji valdžia iš esmės keis savo santykį su piliečiais. T.y. ar bus vykdomas nuolatinis dialogas su visuomene, ar bus grįžtamiojo ryšio užtikrinimas.
Tam pačioje pradžioje turi būti rodomi ženklai jog to norima, bus siekiama bei kaip tai daroma.
Pvz.: turi būti nedelsiant imamasi Referendumo įstatymo pakeitimo.
Taip pat turi būti sukuryta įstatyminė bazė piliečių nuomonių, poreikių ir reikalavimų priėmimo/išklausymo bei reagavimo nauja metodika kuri leistų nuolat ir operatyviai žinoti piliečių, visuomenės nuomonę.
Reikalingi patogūs instrumentai.
Kaip? Paprastai- turime gerai veikiančią el.bankininkystės platformą.
Šios platformos pagrindu galima rinkti parašus ir nukreipti valstybės institucijoms.
Seimo ar vyriausybės nariai bei LR registruotos žiniasklaidos priemonės tokius dokumentus gautų automatiškai.
Jeigu peticiją būtų pasirašę ne mažiau kaip ...“n” ...kiekis piliečių žiniasklaidos priemonės kurių vartotojų/lankytojų kiekis yra ne mažiau kaip ...“n”... gyventojų, privalėtų privalomai skelbti apie tokios peticijos įteikimą valdžiai. Seimo ir vyriausybės nariai su per el.bankininkystės platformą gautais piliečių pareiškimais privalėtų susipažinti privaloma tvarka, o to nevykdantys užsitrauktų sankcijas. Ištrynei piliečio laišką net neatidaręs, kompiuteris registruoja ir rodo kanceliarijai. Neatsako- kompas vėl registruoja jog per tiek ir tiek laiko neatsakyta. Bauda, mažinama alga.
Nuolat ignoruojant piliečių kreipimusis, seimo nariai netektų mandato automatiškai.
Peticijos pagal parašų kiekį turėtų būti vertinami pagal keletą aktualumo/svorio lygių.
Tarkim, iki 5 000 parašų- piliečių grupės keliama problema.
Jeigu pasirašo nuo 5 iki 50 tūkst. piliečių, seimo komitetas svarsto privalomąja tvarka ir savo išvadą teikia seimo posėdyje.
Jeigu pasirašo 50-100 000 ir daugiau piliečių, seimas privalėtų kurti problemą sprendžiantį įstatymą ir balsuoti. Balsavimo metu 10 000 parašų būtų užskaitomi 1 papildomu seimo nario balsu UŽ.
Tarkim seimas balsuoja pagal piliečių peticijos pagrindu parengtą įstatymą.
50 už, 70 prieš ir 21 susilaiko. Bet tarkim peticija pasirašyta 250 000 piliečių, reiškiaUŽ prisidėtų dar 25 balsai ir nežiūrint libetastų, koncervų bei kirkilinių prieš, toks įstatymas būtų priimtas.
Piliečiams tiesiogiai dalyvaujant, prezidentas negalėtų vetuoti.
Tokių ir pan mechanizmų plečiančių tiesioginio piliečių dalyvavimo krašto valdyme idējų yra ir daugiau, apie tai reikia kalbėti, dalintis o ne šūdmalystėmis užsiiminėti čia.
Kvailiausia ką dabar galim daryti tai pilstyti vilčių kisielių ir laukti kol mumis kažkas teiksis pasirūpinti.
O jeigu nesiteiks?
Reikia tartis ką daryti ” jeigu nesiteiks”, o svajones palikti rožiniams drambliukams.

Dočys       2016-11-18 20:22

A, tai LS davatkėlės veržiasi, vansi, užvaldyti LRT. Įdomu, įdomu. Gal pavardyk man jas preliminariam apžiūrėjimui. Techninei apžiūrai, - kaip pas mumis Alksnynuose mėgstama sakyti.

svarbiausias Dočiui       2016-11-18 20:12

gerai kad dar nėra, bet gi veržiasi ten davatkos. Nori davatkinę cenzūrą įvesti, pasaulietinius žurnalistus išvaryti. Nors LS davatkos gavo tik 1,7% balsų, bet vis tiek nori diktuoti savo valią Lietuvos visuomenei.

Jau daug tų peticijų buvo       2016-11-18 20:09

ir kokie gi rezultatai?

Dočys svarbiausiam       2016-11-18 20:08

Kas ten LRT tos davatkos, įdomu būtų žinoti. Man Alksnynų senberniui visai tiktų senatvei ir kokia davatkėlė iš LRT. Pasakyk, iš ko rinktis?

Svarbiausia yra       2016-11-18 19:38

lauk varyti religinius fanatikus - davatkų klaną iš nacionalinio radijo ir televizijos. Būtina stabdyti Lietuvos ritimąsi atgal į viduramžius, į baudžiavos laikus. Davatkų klanas bando Lietuvą izoliuoti nuo pasaulio ir Europos ir paversti vieniša, atsiskyrusia teokratine diktatūra.


Rekomenduojame

Sekmadienį bus minimos 40-osios Kazio Škirpos mirties metinės

Liudvikas Jakimavičius. Paduok, sesule, kardelį

Algimantas Rusteika. Dinozauro prisiminimai apie ateitį

Vidmanto Valiušaičio replika apie Tomo Venclovos logiką ·

Vyskupas Jonas Kauneckas: Matoma neteisybė padarė kovotoju

Geroji Žolinės Naujiena: Palaiminta įtikėjusi!

Andrius Švarplys. Šiame techno-totalitariniame pasaulyje arba esi kritiškas, arba esi vergas

Vytautas Radžvilas apie Jono Noreikos atminimo lentos sunaikinimą

Vytautas Sinica. Miliūtės „Teisės žinoti“ apžvalga

Petras Plumpa. Laisvė ieško gyvenimo tikslo

Šiaulių valdininkų patyčios iš miestelėnų: iškirs ne 108, o 103 liepas ir pavadins tai „komp­ro­mi­su“

Liudvikas Jakimavičius. Patogus ir saugus diskursas

Gitanas Nausėda: sprendimus dėl istorinių asmenybių įamžinimo turi priimti ne merai

Iš propagandos frontų. Marius Ivaškevičius: „Aš asmeniškai renkuosi Tiesą“

Vladimiras Laučius. Sušimašinta Lietuva

Vytautas Radžvilas. Apie vienašališkas „dekonstrukcijas“ ir keistas Eurasia Daily bei lrt.lt sąsajas

Valdas Vasiliauskas. Ar Lietuva turi sostinę?

Linas V. Medelis. Sąmokslo teorija: kaip skęsta Lietuva

Vidmantas Valiušaitis. Kai istorikai ima bijoti faktų

Vitalijus Karakorskis: „Tai yra valstybės šantažas“

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie vieną mažą raidelę

Robertas Grigas: „Quo vadis, Lietuva?“

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.