Įžvalgos

Liudvikas Jakimavičius. Vėl „Neužmirštuolė“, užmarštin stumianti trispalvę

Tiesos.lt redakcija   2017 m. sausio 15 d. 9:47

79     

    

Liudvikas Jakimavičius. Vėl „Neužmirštuolė“, užmarštin stumianti trispalvę

Veidaknygė

Vėl „Neužmirštuolė“, užmarštin stumianti trispalvę:

„Neužmirštuolė“ – tai popierinė gėlė, kurią prie savo širdies sausio 13 d. įsisegti kviečia akcijos ambasadoriai LR Prezidentė Dalia Grybauskaitė, Krašto apsaugos savanorių pajėgų vadas plk. ltn. Arturas Jasinskas, SEB banko prezidento patarėjas Gitanas Nausėda, profesorius Alfredas Bumblauskas, DELFI vyr. redaktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, DELFI žurnalistai Vaidas Saldžiūnas, Vytautas Jokubauskas, 15min žurnalistai Paulius Gritėnas, Dovydas Pancerovas, Paulius Ramanauskas, – skelbia Delfi.lt portalas.

Klausimas savanorių pajėgų vadui: ar jis atsiklausė savanorių ir TV bokšto bei Parlamento gynėjų, ką šie mieliau prie širdies segtųsi sausio 13-ąją –  trispalvę ar neužmirštuolę?

Savanoriams ir Ukrainai mes kur kas daugiau paaukotume nesupriešinti šio brukamo kosmopolitinio naujadaro, įsisegę į atlapą trispalvės ženklą.

Simbolinę valstybės erdvę reikia gerbti ir saugoti kaip akies vyzdį. Tokių išdavysčių istorija gali ir neatleisti.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

R is k       2017-01-25 21:16

Sovietiniame sodininkų laikraštėlyje skaičiau straipsnelį, kuriame skelbiama, kad jų draugijos ženklas - penkialapė nežmirštuolė smile
autoriui pritariu

o dabar       2017-01-16 18:06

padarykit apklausą kur dabar tos segėtos neužmirštuolės padėtos arba kur jos bus padėtos ateityje.

Gražvydai Januškevičiau       2017-01-15 16:34

Grygauskaitės, konservų ir jų padlaižių šitas šaršalas ir trydaliojimas daromas tam. kad kaip daugiau sukiršinti vienus su kitais, o paskiau triesti kokie mes konservai patriotai, o tie visi Rusijos agentai ir t. t.

Vaišvila Ekspertuose       2017-01-14 1:23
Tarabilda to be iliuzijų       2017-01-13 19:07

Tamsta teisus. Tas yra padugnių lizdas. Vadinasi, šita valdžia dar ne ta.

> be iliuzijų        2017-01-13 16:24

Ko jūs taip bijotė tos nevisai vykusios neužmirštuolės? Ši gėlė tikrai neišstums Trispalvės, nes, prisidengus Trispalve ir Gedimino stulpais, libertarams lengviau plauti smegenis menkai mąstantiems tautiečiams.

be iliuzijų       2017-01-13 12:53

http://lzinios.lt/lzinios/Lietuva/seime-iskilmingai-pamineta-laisves-gyneju-diena/237005

Nuėjus pagal šią nuorodą galima pasigėrėti kas iš naujosios valdžios apsinezabudkino. Labai iliustratyvi nuotrauka kurioje išsirikiavusi visa vyriausybė. Visi švyti davolni vietoje trispalvių segėdami masonų kvietkas.
Karbauskio dešinioji ranka, seimo pirmininkas taip pat - su nezabudke.
Gal dar kam nors vis lieka kažkokių iliuzijų?

Klausiančiam Liudviko 11:27       2017-01-13 12:41

“Kuo trukdo neužmirštuolėmis žiemą pražydusi Lietuva?”
- Tuo, kad tai tėra haliucinacija, nes neužmirštuolės žiemą nežydi.
Žydriesiems, žinoma, tai simboliška, nes jie ir žiemą “žydi”.
“Kremlinams” taip pat simboliška,
nes taip jie atpažįsta savuosius pagal dvasią - gegužinius “nezabudkinus”.
Tad “Nebūk naudingas idiotas”, 11:27.

jakimavičiau, solidarizuojiesi su padleckiu?       2017-01-13 11:27

kuo tau trukdo neužmirštuolėmis žiemą pražydusi Lietuva ? Ar tai nesimboliška? Tik kremlinams tai gali varyti siutą. Nebūk naudingu idiotu.

stasys        2017-01-13 8:13

rimui ... rimuoti surimuoti netolygu suprasti apie ka kalbama . smile nepasiduokite tam akcijiniui ošimui o ” savoka jei tu ne su mumis tai tu prieš mus ” tinka tik išdidžiu gulbinu plaukiojančiu ežere pulkeliui. Žmogus laisvas rinktis iš daugiau nei dvieju išeičiu .smile

NorKūnas       2017-01-13 0:54

Kas geria paracetamolį? - Kas karščiuoja. Sveiki jo negeria.
Kas segasi neužmirštuoles? - Kas užmiršo. Atsimenantiems jų nereikia.
Nepriklausomybės gynėjai turi krauju apiplautus 1991 01 13 ženklus
ir galingus simbolius, todėl jų neįmanoma užmiršti:
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/minime-sausio-13-aja-tu-dienu-zenklai-ir-simboliai

Raigerdui       2017-01-12 23:25

Tik nepamiršk nufotografuoti JOS Ex

Raigerdas        2017-01-12 22:25

Pasistenkime padaryti kuo daugiau fotografijų su nezabudkių nešiotojais ir įdėti į facebook’ą. Nes “nezabudkininkai” daugiau primena koloradinius iš Rusijos tipus, kurie visur bruka savo koloradų juosteles.

Ssaulius       2017-01-12 20:46

Kitais,2018m.vasario 16d,Lietuvos šimtmečio proga atsisakysime Vyčio ženklo-pakeisim į niezabudkę,moksleviams bus privaloma nešioti kalaraiščius su niezabudkėm,ordinus ir medalius pervardinsim niezabudkiemis;Tautinę vėliavą ir Gedimino stulpus paliksim kaip istorinę atgyvenusią relikviją.Bet gali būti taip,kad Kremliaus galinga(net JAV siekianti)ranka sutrugdys tam,pasitelkusi vietinius vatnikus

Nereikia       2017-01-12 20:41

visko, manau,  taip jau supaprastint - tipo,  iš kažkur tai staigiai atsirado kokia tai “nezabudkė” ir gan keistai taip jau žiauriai staigiai išpopuliarėjo Lietuvoj. Aš , kaip tos konspirologijos šiek tiek mėgėjas, įžvelgiu tame ir sąmoningą ir kryptingą veiksmą, veiksmą mus pratinti prie tų vadinamų eurovertybių ir eurosimbolių ( neužmirštuolė ta , kiek teko skaityti, tikrai tradicinė  kaip tas simbolis ir anglosaksam ir germanam ir francūzam ) . Vienžo - nėra ir vėl nei elino, nei žydo, nei romėno, o yra tik krikščionys - t.y. tai tik dar vienas globalistinis bandymas visus suvienodyti ir tuos progreso stabdytojus visokius retrogradus
nacionalistus perauklėt.

sunbezdžionei stasiui       2017-01-12 20:06

gluše, nueik į bet kurią mokyklą ir pasižiūrėk.
nezabudkes dalina vaikams privaloma tvarka
panašus vaizdas ir kitose biudžetinėse įstaigose.
pabandyk pakabinti ten skelbimų lentoje tekstą prieštaraujantį nezabudkėms - po minutės bus nuplėštas ir dar prasidės pakabinusio atsišaukimą paieškos.
minėti Laisvės gynėjų dieną pagal totalitarines tradicijas yra koktu.

rimas       2017-01-12 20:00

“neužmirštuolė” gerai rimuojasis su žodžiu “barškuolė”
barškuolės yra tie komsomolcai kurie išvertė raudonus kailius,  persidažė ir dabar vaizduoja didelius patriotus -  garsiai barškėdami nuodija tautos savimonę brukdami mums mason-liberastinį brudą

stasys       2017-01-12 19:58

Tegul drąsinasi tie kuriems to oraus atsparumo neužtenka, likusiems pakanka turėti tik savo nuomone . Vienok neteko girdėti jog kas prievarta siūlytu . Matyt ne simboliuose esmė .

Tarabilda       2017-01-12 18:01

Labai tikras Kastyčio Rudoko komentaras. Būtent tikras. Tie kas tikrai tomis dienomis stovėjo ir gynė Spaudos Rūmus, TV bokštą, televiziją ir Parlamentą, gerai tą tikrumą prisimena, nes kiekvienas suprato, kad tuoj pat gali būti nužudytas. Ir ne už gardesnį duonos kasnį. Už Tėvynę, nors ir kaip šiandien kai kam nemadingai ir pompastiškai skamba. Tą “tikras - netikras” skirtį kiekvienas sąžinę turintis žmogus jaučia. Scenarijus aiškus - šerti tautą netikrais produktais, svetimom vertybėm, simuliakrais, kol nusibaigsim.
Jei neparodysim atsparumo ir oriai nepasakysime tos avantiūros “niezabudka” organizatoriams, ką jie daro ir kas jie tokie, kad taip daro, Lietuva, ta kurios vis mažėja, gali mums ir nebeatleisti.

Kastyčio Rudoko komentaras       2017-01-12 16:31

Vienas keisčiausių dalykų - šito “simbolio” populiarinimas per Sausio 13.
Čia mane neramina du aspektai.
Visų pirma, jei reikia būtinai kažką įprasminti kokiu nors ženklu, tai kodėl pasirenkamas kažkoks darinys visiškai svetimas vietiniai kultūrai. Šiuo atveju tiesmukas skolinys matyt daugiau įprasmina ne Sausio 13 osios reikšmę, bet veikiau viso, kas sava, atsisakymą. A. Savickas įdomiai rašė apie “westernifikaciją”, kai globalus gerovės suvokimas yra statomas ant vakarų materializmo kaip gero gyvenimo imperatyvo. Tam geras pavyzdys - Honkongas, Singapūras, Japonijos ir Kinijos, Korėjos miestai ir jų ameriko-europietiški urbanistiniai - architektūriniai vaizdiniai. Ir iš esmės, kas gi nenori gerai uždirbt ir galėt daug nupirkt. Bet tolimųjų rytų kultūrologai pabrėžia, jog ypatingai Kinijoje, nors ir buvo priimtas vakarų megapolio vaizdinys - kultūrinis savitumas išliko gatvių tinkle, prekybos organizavime jame ir kituose mažuose, tačiau vietiniai tradicijai leidžiančiuose išikti niuansuoe, kurie ir yra lemiantis kultūrą faktorius. Mes gi, it kokie mankurtai, privilegija laikome tai, kas išimtinai ateina iš vakarų, todėl net nebandome taikytis prie vietos kultūrinio sluoksnio - o būtent savo patirtis pritaikome prie kažkokio svetimo vaizdinio.

Gi antras aspektas yra tas, kuris dar labiau parodo, kaip mes kuo toliau tuo labiau bukėjame. Jei sausio 13 diena yra svarbi Lietuvai, kodėl negalime mąstyti įvykio be kažkokio debiliško simbolio pagalbos. Ar kažkokia forma, gali įprasminti anuos įvykius, kurie buvo gyvas vyksmas, o ne kažkoks signifikantas? Negi tikrai kažkoks bukas, kažkokio chamo piešinys nėra stabas (apie stabus vis tenka deja kabėti) įvykiui, kuriam nereikia statyti stabų, o tiesiog iš naujo permąstyti jo esmę ir prasmę? Juk Dievas užsirūstino ant tų žmonių, kurie pagarbino auksinį veršį.
Taigi nesidėkit FB ir nesiekit į atlapą jokio popierinio pseudosimbolio. Kur kas prasmingiau bus tą dieną pamąstyti, ką Sausio 13 dienos auka gali reikšti šiandieną ir kaip ji yra pamiršta jos tikrosios esmės aspektu - tautos vienybės ir laisvės siekiu - ne vieną konkrečia dieną, bet vakar, šiandien ir rytoj, nuolat, visada, kiekvieną akimirką.

Jonas Bytautas: negaliu tylėti        2017-01-12 14:26

Lietuvių Tauta turi daug nuostabių simbolių savo kritusiems Didvyriams pagerbti.
Su tais simboliai krito Savanoriai ir Partizanai - tai mūsų Trispalvė, Vytis
ir kiti Tautos simboliai. Ar mums dabar jau gėda juos naudoti?
Daug metų domėjausi heraldika ir ženklais ir pats turiu nedidukę kolekciją.
[...] Neužmirštuolės žiedas yra plačiai žinomas masonų simbolis. Pradžioje tai buvo „Zur Sonne“ Didžiosios ložės simbolis 1926 m. Bremeno suvažiavimo metu patvirtintas. Jį naudojo visoje Vokietijoje ir jis vėliau buvo padarytas Wermachto aukų ginklavimuisi rinkimo simbolis 1938 m. „Žiemos pagalbos“ kampanijoje.
Tuomet masonai kažko nepasidalino su Wermachto ir NASDAP vadovybe,  jo atsisakė, bet po karo Visos Vokietijos Didžiųjų Ložių Suvažiavime jis buvo sugrąžintas ir dabar naudojamas ne tik Vokietijos, bet ir viso pasaulio masonų. Jis reiškia pagarbą visiems, kas žuvo dėl masonų idėjų ir žinomas visame pasaulyje.
Jei taip jau akcijos jaunuoliai norėjo svetimtaučio simbolio,
tai kodėl nepanaudojo Britų aguonos žiedo? 
Juk aguona yra kritusių kareivių pagerbimo gėlė!
Man gėda, kad kai kurie mūsų šalies vadovai negali suprasti, kur yra provokacija.
Gerai būtų sužinoti, kas stovi už tų jaunuolių nugaros,
kurie taip paniekino ir mūsų vadovę, ir visą Lietuvių tautą.
Tikiuosi Sausio 13-ąją patriotai nesegės svetimo ir prastos reputacijos simbolio.
Su Didžiausia pagarba, Jonas Bytautas (2014 m. sutrumpinta versija)

Svarstau       2017-01-12 13:34

kas per “asabos” šitie nezabudkiniai : kvailiai, niekšai, parsidavėliai, mankurtai? O gal viskas kartu?

monikutės delpiai rado monstrą       2017-01-12 12:31

Minint Sausio 13-ąją, Laisvės gynėjų dieną, Lietuvos gyventojai raginami prisiminti žuvusius kovoje už laisvę įsisegant vieningą ženkliuką – neužmirštuolės žiedą. Trečią kartą vykstanti istorinės atminties akcija kasmet populiarėja.
Tačiau ne visiems ši akcija atrodo graži ir vieninga. Panevėžietis verslininkas Kazys Grabys šią akciją vadina šaipymosi iš kritusių už Lietuvos laisvę akcija. Naujienų portalą JP pasiekė buvusio Panevėžio rajono ir miesto atsakingojo Sąjūdžio sekretoriaus K. Grabio laiškas, kuris skatina nesišaipyti iš laisvės gynėjų aukų ir nesisekti neužmirštuolės žiedo į atlapą. Ragina apsiginti nuo „niezabudkių“ Likus kelioms dienos iki Sausio 13-osios panevėžiečio verslininko K. Grabio išplatintame laiške raginama nepasiduoti apgaulėmis ir svetimybėmis. „Prieš Sausio 13-ają, Laisvės gynėjų dieną, jau vėl, vietoje Lietuvos trispalvės, brukama mėlynoji neužmirštuolė („niezabudka“).
Nuo 2014-2016 m prezidentūros, liberalų bei konservatorių partijų iniciatyva, vietoje Lietuvos istorinės heraldikos simbolių, primygtinai buvo pradėtas brukti tautoje dar nematytas neužmirštuolės gėlelės ženklas“, – savo laiške rašo panevėžietis.
Pasak K. Grabio, pirmieji, šios nekaltos gėlelės simbolį naudojo Masonų ložės nariai. „Nuo 1933-iųjų šios gėlelės simbolį pasisavino Vokietijos vermachtas. 2014-2015 m. gegužės 9-osios, Rusijos pergalės II-ajame pasauliniame kare garbei, neužmirštuolės jau puošė Kremliaus kurantus bei Georgijaus juostą. Kodėl Sausio 13-os, t. y. Laisvės gynėjų pagerbimo švenčių proga, taip uoliai pradėtos brukti svetimybės? Kazys Grabys Kazys Grabys © jp.lt Juk tokiomis svetimybėmis, išstumiant mūsų tautos krauju apgintą trispalvę, Gedimino stulpus, Vyčio ženklus, yra akivaizdžiai nuvertinama Lietuvos heraldika bei pačios tautos istorija, kuri vėliau gali būti ir klastojama“, – rašo K. Grabys. Panevėžietis ragina nepasiduoti apgaulėms ir svetimybėms, perspėti artimus, draugus ir pažįstamus, kad niekada ir niekam nevalia atsisakyti gimtosios kalbos, istorinių Lietuvos ženklų: Trispalvės, Gedimino stulpų ir Vyčio. „Kol ši tautinė simbolika, kultūrinis ir istorinis paveldas bei kalba bus su mumis, mes, t. y. Lietuva gyvuos! Tai akivaizdus ir šlykštus tyčiojimasis iš mūsų Tautos laisvės gynėjų ir tam pritarė tuometinė valdžia“, – taip savo laišką užbaigė buvęs Panevėžio rajono ir miesto atsakingasis Sąjūdžio sekretorius K. Grabys.
anevėžiečio verslininko K. Grabio teigimu, brukamos svetimybės naikina ne tik Lietuvos heraldiką, bet ir lietuvybę. Verslininkas naujienų portalui JP teigė, kad neužmirštuolė simbolizuoja dvi pasaulio blogybes: fašizmą ir komunizmą. „Aš nuo jaunystės buvau auginamas kaip patriotas, tad ginsiu lietuvybę ir mūsų šalies garbę. Šios gėlytės segėjimas per tokią svarbią šalies šventę naikina mūsų nacionalinę heraldiką. Naikina trispalvę, herbą, Gedimino stulpus. Ji yra prorusiška svetimybė“, – teigė „Neužmirštuolės“ akcijos priešininkas K. Grabys.

 

kunigo žodis       2017-01-12 12:25

Nuo namo palėpėje slėptos vėliavos, Lietuvos savanorio kario uniformos, kurią  tėvelis nešiojo ir bolševikams užėjus,  vaikams ugdėsi nepriklausomybės ir laisvos Lietuvos jausmas. Ko   neturėjo komunistinių  šeimų  vaikai.  Tad mums vaikam laisvė  švietė  iš  palėpėje paslėptų nepriklausomos Lietuvos ženklų:  vėliavos, tautinė simbolikos tėvelio karinėje uniformoje ir laukimas to momento kada mes vėl būsime laisvi. Visaip ją šventėme vaikystėje ir vaikiškuose žaidimuose nugalėdami rusus   ir dainas partizaniškas ir tautines dainuodami ir gyvenime niekada nesiskyriau   su tautine simbolika.  Netgi tada kai už ją sodindavo į kalėjimą,  tremdavo į Sibirą. Užėję saugumiečiai į klebonijos raštinę ir ten po stiklu rašomojo stalo viešai matydavo gerbiamą  Lietuvos vėliavą.  Tą matė visi užėję į mano raštinę.  Bet tai nepraėjo nepastebėtai ir smurtaujant. Šitie ženklai buvo kelrodžiai pasirenkant ir gyvenimo būdą – pašaukimą  liudyti tiesą  iki pačios aukščiausios dieviškumo   tiesos. „Kam aš  Dievo vardu atleisiu nusižengimus čia žemėje, ten ir danguje jie bus atleidžiami“ ( Šv. Raštas )  Tad matydamas žiaurų  ir klastingai vykdomą neteisingumą mano tautos atžvilgiu negaliu tylėti ir nepasakyti, kad toks tautos žeminimas paskutiniais metais   ar nepareikalaus vėl už  klaidas   didelės atgailos, kurią  jau nešėme 50 metų  sutikdami bolševikinį okupantą  Vilniuje su tautiniais drabužiais ir su gėlėmis, palikdami sąmoningą laisvės Lietuvą vienui vienai kautis partizaniniam kare iki paskutinio jos sūnaus partizano.  Išlikęs kaip visada besipriešinantis bet kokiai netiesai per 50 okupacijos metų  ir ne kartą  pasikėsinant į  mano sveikatą  bei gyvybę , kad aš norėjau sau ir   savo tautai laisvės,  mokiau tautiečius nemeluoti,  ginti moralines tautos vertybes, tad dar kol gyvas noriu kreiptis į tuos kurie ciniškai žaidžia mūsų tautos laisve,  keistais ženklais išduodami už laisvę žuvusiuosius antrą  kartą. Pirmą, kad jie žuvo gindami Lietuvos laisvę okupacijos metais o antrą kartą, kad Lietuva verčiama negerbti jos laisvės simbolių  demonstratyviai rodydami naujam liberaliam pasaulio ir tautų priešui ateistiniam liberalizmui,  segdamiesi žvėries masoniškus ženklus , trinat Kremliui rankas, kad   gal jau laikas pulti, nes tauta nuvertino tai už ką partizanai aukojo gyvybes? ( Manau yra visokių ženklų išduoti save, kitą,  tautą  netgi labai nekaltu, kaip aukščiausiu meilės išraiškos ženklu,  kada   Judas bučiuodamas išdavė savo mokytoją Kristų)  Paskutinis budelis kuris vykdė KGB užduotį  žudyti mane, prispaustas faktų  atliko išpažintį  dviejų karininkų akivaizdoje ir dabar darbuojas labai jau prestižinėje įstaigoje su   nauju masonų  „niezabudkos“  ženklu.  Jis ir šiandieną  turi nuopelnus bolševikinio velnio   saugant jo paslaptį  75 metus.  Pakako aktoriai šou laidoje kažkaip keistai sakyčiau artistiškai parodyti sveikinimo gestą ir pasipiktinimo banga nusirito net   iki Amerikos.  O mane labai įžiedžia ir tuos mano parapijiečius,  kurie kitaip suprato ir supranta laisvės simbolius.  “ Niezabudkos“  ženklai demonstruojami Lietuvos laisvės minėjimuose ir įsiklausant į  paskutinę atsisveikinimo kalbą JAV prezidento Barack   Obamos, kad   kas pažemina savo šalies vertybes ,( tai jis kalbėjo su ašaromis akyse ) tas netenka laisvės.  Aš  pritariu JAV buvusiam prezidentui,  kuris lankė  Lietuvą  ir kreipiuos iš  širdies. Tad kodėl jūs žeminatės Maskvai, parodydami, kad už  tai guldę  galvas partizanai ir iš Vadžgirio mokyklos suolo ištremti mokiniai į Sibirą už tai kad jų  piešimo sąsiuviniuose rado nupieštus Gedimino stulpus o ne Kremliaus žvaigždę?  Kaip jūs jaučiatės prieš tuos kuriems   lageryje   nuo kaklo plėšė  kryželį siūlydami duonos ir jo neatsisakė.  Sakykite kas jus „niezabudkų“  mylėtojai pakeitė?  Kodėl jūs tai kas mūsų tautai buvo nepriimtina nei   caro laikais,  nei bolševizmo laikais,  išsaugoję  savo   tautos orumą,  šiandieną  pasinaudojote Lietuvos laisvės demokratija, netgi tie kurie žiūrėjo ir manau dabar dar žiūri į Kremlių,  bet tai aš vadinu tautos moralinių  vertybių  išdavyste pagal JAV Prezidentą  Barack Obama.  Nusimeskite šiuos provokacinius ženklus kol Maskva   nesuskaičiavo ( ji ir Ameriką  skaičiuoja ) ar jau visa Lietuva pasipuošė,  naikindama taip sunkiai atgautas vertybes sausio 13,  ne raudonu kaip ankščiau savo himne giedojo žiedu, bet manau   postkomunistiniu naujadaru liberaliuoju niezabudkos žiedu. 

Pagarbiai   Sausio 13 gynėjas   kun.  A.  Bulotas

ekspertai.eu       2017-01-12 12:18
Tarabilda       2017-01-12 12:16

Karas už “niezabudkę” rūstėja. Dalfis blokavi visus 400 su virš komentarus kaip Netekusius aktualumo po net nevykusiu propagandiniu straipsnėku “A. Navys. Mūšis dėl neužmirštuolės”, kur jis pusę straipsnio aiškina, kad simbolis blogas, o pabaigia vos ne eilėraščiu, kad simbolis geras. Tfu ant tokios rašliavos.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/a-navys-musis-del-neuzmirstuoles.d?id=70082432

Glušpetriui       2017-01-12 0:40

susikurkite alibi - toje vietoje prieš tai praplėškite skylę, o nezabudką lipdykite ant jos, - pasiteinimas būtų “gi nepatogu lietuviui nuoga subine per tokią šventę”.

Geriau patikėčiau,       2017-01-10 12:48

kad jie visi prisiklijuotų po dvi tas neužmirštuoles ant užpakalio. Labai gražiai atrodytu einant ar žygiuojant per paradą.

stasys       2017-01-10 7:20

..petriui gali ja ir ant kaktos prisiklijuoti, Lietuvoje kvailystė nepapuola po istatimo raide…nebent pasekmės kilusios jos dėka.

Glušpetris       2017-01-10 1:40

Ašai tokiu klausimu. Gal čia yra skaitytojų tarpe teisininkų ar teisę išmanančių? Ašai tai nelabai kopenhagenas tuose klausimuose. Paaiškinkit man, jei aš į atlapą įsisegsiu trispalvę, o “neužmirštuolę” prie užpakalinės kūno dalies, ar tai skaitysis valstybinio simbolio išniekinimu, ar tai bus nepagarba žuvusiems, chuliganizmas ir ar grės kokia nors teisinė atsakomybė?

Vaidas Saldžiūnas neužmirštuolės,        2017-01-10 1:28

trispalvės pakaitalo, kaip Stalino saulės, atgabentojas į Lietuvą,
pats viską paaiškino tinklaraštininko Ričardo Savukyno „Veidaknygėje“: 
„Bukagalviams, koloradams ir šiaip glušpetriams užtrumpintomis smegenimis kliedintiems apie krapus, rūtas ir pan. galiu tik pakartoti:
kai pasiūliau šitą idėją konservatoriams, nebuvo jokių minčių apie masonus,
krapus ar trispalves, taip, nukopijuota nuo britų popio, ir nė kiek ne gėda,
nes gerus dalykus kartoti ne gėda (o ne, kaip sako vietiniai izoliaciniai talibai – „geriau savo viską turėkime“. Tokius išties reikėtų apvynioti švitrinio popieriaus švelnumo izoliacine juosta ir kaip ryšulius-siuntinius į Maskvą traukiniu),
nes mums reikėjo atitinkamo simbolio – aiškaus, ryškaus, brendinio.
Kodėl ne vėliava, Gedimino stulpai ir pan.? Why? Fuck you, that’s why.
Nes reikėjo simbolio ir taškas. Ir nereikia kaip kalbajobams aiškinti
koks brendas pagal jūsų siauraprotišką supratimą geriausias, ne jūs sprendžiat.“
Neužmirštuolė neleis užmiršti, ir tai, iš kieno ji rankų - keikūno Saldžiūno?!

Al.       2017-01-9 23:48

Yra iš to ir privalumas - tautos priešai patys save pažymėjo. Kita vertus, o kas gi mums trukdo patiems pasigaminti ženkliukus su trispalve ? Negi viską mums turi valdžia pateikt ?

tryda startavo       2017-01-9 19:55

jau visa info tv žydrai pražydo pratrydo- ir kaulėta distrofikė tapkinienė, ir makaronaitutė,...

Tarabilda       2017-01-9 19:44

Įdomiai tuos savanorius prikabino. Ar bent įsivaizduojate, kokio masto ši operacija. galvoj netelpa, kaip kažkokia asmenų grupė gali pajungti spaudos kioskų tinklą, leidybos pajėgumus, žodžiu, veikti kaip komercinis dalyvis, kuris “neužmirštuolėmis” aprūpiuna ir mokyklas ir ambasadas. Nereikia būti idiotais - tai valstybės mastu vykdoma nuvalstybinimo akcija.
Kas tiems ambasadoriams trukdė, turint jau kelių metų priešinimo patirtį, jei jų norai iš tikro kilnūs pagaminti trispalvį ženkliuką su sausio 13 data ir pakviesti žmones tuos ženkliukus pirkti, taip paaukojant auką savanoriams ar nukentėjusiųjų šeimoms ar kitam kilniam tikslui.
Bet matot, ne, netinka, pakalnutininkai užsispyrę kaip ožiai, sugalvojo piktą kiaulišką niekšystę, susimovė vermachto simbolį brukdami, bet prisipažinti, kad susimovė, neturi nei sąžinės, nei drąsos.

Dzeikas       2017-01-9 17:27

stasiui:
Tai ir pasisakyti turetu nesipletodama.Minimuma kiek pagal protokola priklauso ir is akiu dingt.
Butu geras tonas is jos puses.

Yra       2017-01-9 17:12

Taip, yra dvi didžiosios propagandos Kremliaus ir Briuselio. Abiems propagandoms nusiš... ant mūsų valstybingumo. Jei Lietuva turėtų savo matymą, kaip pvz. Lenkija, visi lietuviai už ją mūru stotų, bet už tą muilą, kurį mums į akis trina mūsų Baltieji rūmai galvos lietuvis neguldys. Sekitės tą neužmirštuolę ir žinokitės, kad kaip ta gėlė popierinė, taip ir patriotizmas popierinis iš tos gėlės teišeina. tai sukta paties šėtono pametėta valstybės išdavystė.

stasys       2017-01-9 14:20

Suasmeninti galima bet ka , tik ar reikia taip elgtis?. Prezidentūra ne D.Grybauskaitės asmeninė nuosavybė.O jei jau kritikos reikia reiktu ta daryti apeinant suasmeninimą. Politikas ir valstybė dvi skirtingos dedamosios. Šitaip dirbame ranka rankon su propaganda nukreipta prieš Lietuva,..arba tai paprasčiausias neišprusimas .

stasy       2017-01-9 13:19

Dzeikas teisus. Nes kai pasiklausai prezidentės kalbos taip ir norisi kam nors į snukį duoti.

stasys       2017-01-9 12:06

Džeikui ..Prezidentas negali nepasisakyti sausio 13. Matyt ir pats nesuvokiate kokia kvailyste čia suskėlėte.

Dzeikas       2017-01-8 13:55

Prezidentei apskritai amoralu kalbeti ka nors Sausio 13 proga.

Tarabilda       2017-01-8 13:11
Tarabilda       2017-01-8 13:06

Šia tema visai netikėtai užbėgau dviejų metų senumo straipsnį. Labai įdomiai skaitosi. Patariu:http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/zydai_nebenori_antrakart_nesioti_naciu_zenklu/,print.1

Stasys       2017-01-8 8:44

Prišpindalinom mėlynos spalvos į mūsų Vytį, dabar brukame žydrumą bei žydrą nezabudką, į “kumelių” smegenynes kemšame sulatvintas moteriškas pavardes ....  Nuskalpavome Gedimino kalną, sukeldami pavojų Gedimino pilies egzistavimui ...  Kas toliau ?

Radau libkonams himną (fragmentas):       2017-01-7 21:25

[Berniukai]
Svajojo suėję būryn paslapčia,
IR AUKŠTĄ ŽYDRYNĘ SAPNAVO NAKČIA.
IR AUKŠTĄ ŽYDRYNĘ SAPNAVO NAKČIA.
http://dainutekstai.lt/r346/povilas-meskela-berniukai.html

NorKūnas apie penkialapę žydrąją žvaigždę       2017-01-7 21:10

XIX a. britų kanapės kinams, kad nemaištautų, patenka per os (per burną),
XX-XXI a. baudžiaunininkams-golemams - per oculos (per akis):
žydrosios (ne)užmirštuolės pavojingesnės, kaip narkotikas,
nes sklinda nekontaktiškai - oru ir per “žydrąjį ekraną” patenka į protą tiesiogiai,
jei tik veizėtojas be filtro, t. y. nežino savo ir kitų istorijos.
Graudu tik dėl menininkų ir kai kurių kitų viešų personų, kurie tik mėgėjiškai orientuojasi modernių ideologijų, polittechnologijų subtilybėse,
todėl lengvai tampa profesionalių socialinių inžinierių ir demagogų aukomis.
Vis dėlto nemanau, kad nežinojimas atleidžia nuo atsakomybės ginti valstybę,
jos simbolius, istorinę atmintį.

mėlyna - polikarpovnos spalva       2017-01-7 20:34

lietuvi - neužmiršk, kokia polikarpovnos kilmė, kieno bankams praskolino Lietuvą, apie teisingumą, atskirtį ir emigraciją....

G.P.       2017-01-7 20:21

Neomarksistams-globalistams reikalingos neužmirštuolės. Reikalingos taip smarkiai, kad į šį žydrai murziną reikalą įtraukiama net krašto apsaugos savanorių institucija.

APGAILĖTINA!

NorKūnas       2017-01-7 19:17

Žydra spalva žadina žmoguje nerealizuojamą svajingumą, yra hipnotizuojanti, gramzdinanti melancholijon ir pan.
Žydra spalva, kaip ir blyškusis briuselinis “humanizmas”,
savaime slopina pasipriešinimo, kovos ir pasiaukojimo dvasią,
priešingai, nei mūsų istoriniai Vyčio, trispalvės ar Gedminaičių stulpų simboliai.
Citata iš “Spalvų terapijos. Kaip spalvos veikia mūsų kūną ir sielą”:
“Mėlyna ir žydra spalva mažina raumenų įtampą ir pulsą, ramina psichiką
ir normalizuoja kvėpavimą. Šios spalvos turi didelį raminamąjį poveikį,
todėl jos ypač tinka kai prasideda kraujavimas arba vargina uždegiminiai procesai. Šių spalvų nereikėtų padauginti, nes jų perteklius gali sukelti slogią nuotaiką
ir nuovargį. Mėlyna spalva taip pat padeda užsimiršti…”
Tad gal žydrosios neužmirštuolės užkalniško-saldžiūniško brukalo,
kaip britų kažkadais kanapių narkotiko kinams, paskirtis yra ne atminties stiprinimas, bet, atvirkščiai (!), atminties trynimas, kad būtų galima
vis dar kovojančią tautą nuistorinti, nupolitinti ir ją visiškai įbaudžiavinti?
Juk to paties bei daugeliu atvejų tie patys siekė ką tik nirtulingai puldami
Lietuvos nepriklausomybės kovotoją pulk. Kazį Škirpą, kitas lietuviams brangias istorines asmenybes.

01 13 kovojome ir laimėjome tik su trispalve       2017-01-7 17:51

Istorinės ir/ar valstybinės vėliavos praradimas reiškia kovojančiųjų pralaimėjimą.
Žydra spalva būdinga baltarusiams.
Neužmirštuolė mums nieko istoriškai reikšmingo neprimena, tad ir kaip prisiminimo ženklas visiškai netinka.

Libkonams užduotis       2017-01-7 16:41

valstybinę ir tautinę atributiką pakeisti žydrais kičiniais popieriukais.

stasys        2017-01-7 13:15

Raudu kalną ‘piligrimai’ aplipo ,..kas į dievą, kas į velnią, dar kai ką nepadorios mintys kankina .
- butu gerai ka nors nukryžiuoti, nors delnai niežti ..bet vilties niekas nesiūlo.!!

Pasiūlimas tiesos.lt       2017-01-7 12:58

Perspausinkite nuotrauką iš ekspertai.eu, kur nufotograpuotas vyras prisiseges net dvi neužmirštuoles toje vietoje kur labiausiai tinka. Būtų gražu pamatyti Grybauskaitę prisisegusia neužmirštuoles kaip tas vyriokas.

su pasiaiškinimu apsireiškė        2017-01-7 12:32

su pasiaiškinimu apsireiškė pats idėjos autorius Vaidas Saldžiūnas, kuris viską paaiškino „Veidaknygėje“ tinklaraštininko Ričardo Savukyno sienoje kilusioje diskusijoje: „Bukagalviams, koloradams ir šiaip glušpetriams užtrumpintomis smegenimis kliedintiems apie krapus, rūtas ir pan. galiu tik pakartoti: kai pasiūliau šitą idėją konservatoriams, nebuvo jokių minčių apie masonus, krapus ar trispalves, taip, nukopijuota nuo britų popio, ir nė kiek ne gėda, nes gerus dalykus kartoti ne gėda (o ne, kaip sako vietiniai izoliaciniai talibai – „geriau savo viską turėkime“. Tokius išties reikėtų apvynioti švitrinio popieriaus švelnumo izoliacine juosta ir kaip ryšulius-siuntinius į Maskvą traukiniu), nes mums reikėjo atitinkamo simbolio – aiškaus, ryškaus, brendinio. Kodėl ne vėliava, Gedimino stulpai ir pan.? Why? Fuck you, that’s why. Nes reikėjo simbolio ir taškas. Ir nereikia kaip kalbajobams aiškinti koks brendas pagal jūsų siauraprotišką supratimą geriausias, ne jūs sprendžiat.“—- Kaip matote chamas kokių reta

nesutinku       2017-01-7 12:25

Pats sąrašas nėra ir negali būti nusikalstamu. Absurdas. Tam tikrą atspalvį ir išankstinę nuostatą sarašui suteiktų tik ten pat greta pridėtos nekaltumo prezumpciją pažeidžiančios rezoliucijos ar nuorodos į baudžiamuosius veiksmus.
Tačiau sarašas kuris prasideda teze :
” Šie asmenys savanoriškai dėvėjo antilietuvišką, antivalstybinę masonliberastinę simboliką bei ragino tai daryti kitus piliečius arba darė spaudimą tai daryti:”
Ir viskas. Toliau tik pavardės ir pareigos.
Tik. Jokių adresų, jokių raginimų imtis linčo ar kt veiksmų.
Jeigu prieš 1940, prieš 1988 būtų buvę sudarinėti tikslūs tautiškumą neigiančiųjų, į valstybingumą iškreiptai žiūrinčiųjų sarašai, jeigu pagal tuos sąrašus būtų įvykdyta griežta liustracija besąlygiškai atimanti iš tokių asmenų teisę užimti pareigas valstybės tarnyboje, jeigu tokie Lietuvai nelojalūs asmenys būtų suspenduoti rinkimų teisėse ir neturėtų teisės dalyvauti politikoje- šiandien tikriausiai jau būtume klestintis kraštas ir lenkai važinėtų pas mus apsipirkti.
Nereikia bijoti to kas yra Tieda, nereikia bijoti daiktus vadinti tikrais vardais. Politkorektiškumas yra ne kas kita o taip pat viena iš išdavystės formų. Minkšta forma kartais pavojingesnė už tiesmukišką.

Stasys       2017-01-7 12:12

“stasiui iš mažosios”, - ar čia man ta peizelynė, kurios aš neperpratau. Panašu, kad apie save. O, gal, kažkokios smirdalynės užrūkėt ? .....
  .... bet iš tiesų “nezabudka” man tai ne prie dūšios. ....

Tarabilda primintukui       2017-01-7 11:56

Sąrašų sudarinėjimas yra nusikaltimas. Perlenkei lazdą. Ana pusė tik to ir laukia. Garliavos prisiplakėliai (infiltruoti provokatoriai) irgi ten kažkokius sąrašus mėgino sudarinėti. Tai tas sąrašų sudarinėjimas labai greitai buvo įtrauktas į Venckienės kaltinimų bylą. Taip kad nereikia, patriote lia lia.

primintukas       2017-01-7 11:26

Neužmirštuolė primena agentams nepamiršti pasiruošti koloradines juosteles.
Jeigu putka okupuos Lietuvą visi tie antitautiški nezabudkinai eis pasitikti ruskių tankų su gėlėmis.
Praktiškai nezabudkinai yra būsimi kolaborantai padleckiai. Iš nezabudkinų putleris ir formuos marionetinę ltsr-3 administraciją.
Dalis nezabudkinų yra numatyti markulių rolei. Iš nezabudkinų bus formuojama vyriausybė egzilyje ir ta šaika vakaruose imituodami ” vadavimą” iš tikrųjų žlugdys, sabotuos Lietuvos okupacijos bylos reikalus.
Praktiškai derėtų kruopščiai suregistruoti visus iki vieno nezabudkinus kad okupuotos Lietuvos partizanai turėtų sąrašus karo lauko teismams ir galėtų vykdyti bausmes sugautiems kolaborantams.

ruta       2017-01-7 11:23

.., na , man dauguma isvardinti ‘nezabudkes ambasadoriai ’ / suterse tik gera akcija / patenka tik i negerbiamu del savo veiklos ,  subjektu sarasa ..
p.s. ‘nezabudkes’ ideja nuplagijaves subjektas is viso proto negalia turintis pagal savo ‘argumentus’ .  Kam reikejo sito ‘nezabudkes’ surogato , kai Lietuva turi SAVO istorinius simbolius , palaizyti Europos neoliberastams ?

E951       2017-01-7 11:09

nors įkyriai peršama, bet neprigyja Tautoj ta nezabudka. segasi tik savivaldybių feodalai su svita , Vilniaus valdžiasnukių luomas ir dvaro menestreliai.

Ale       2017-01-7 11:06

TIKRAI TAIP: Simbolinę valstybės erdvę reikia gerbti ir saugoti kaip akies vyzdį.

stasys       2017-01-7 10:16

Stasy nebuk tik smilkalu košė,... kuria panorėjus galima butu uždegti ir pakaifuoti ..savotiškoje brolijoje. Žmogus laisvas ne tik jausti ..bet ir galvoti savo galva smile

Tarabildai       2017-01-7 9:18

Kam tas pokazuchinis barškinimas ginklais?
Derėtų prisiminti su kuo turime reikalą- putleris yra tipiškas kriminalinis nusikaltėlis. Plius kriminalinės gaujos vadeiva. Vagims, banditėliams yra būdinga bravūra, noras pasipuikuoti- ech, koks aš kietuolis. Tokiu būdu nusikaltėlis palaiko savo alfa patino statusą gaujoje bei įtvirtina savo galybės mitą visuomenėje.
Tuo pačiu, putleris jau sunkiai suvaldo situaciją ruskyne. Burliokai gerokai nuskurdo, krymnašo deržavinio patriotizmo balionėliai bliukšta nes pilvai burzgia vis garsiau. Bet davus bydloms naują balionėlį, žinant burliokišką mentalitetą, bydlos vėl kuriam laikui apsispakajintų.
Putleris tiki jog atsako negaus. Parodys vakarėnams iš po skverno branduolinę birką ir to pakaks. O viduje, ruskyne bus galima įsukti karo, apgulties nuotaikas- burliokams beliks tik splotitsia aplik Vadą.
Štai tokia logika. Šiemet putkė bus užimtas, mūsų nejudins nes virškins Ukrainą. Meilikaus Trumpuliui, sieks Krymo aneksijos legalizavimo, tikėtina užpuls ir užgrobs Ukrainą iki Dniepro. Putleris sieks sau palankių rinkimų Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje. Sieks kad šios šalys taip pat pripažintų Krymą ruskijai de jure.
O kai pavers vakarėnus iš esmės savo bendrininkais, kai sukurs Precedentą, tuomet doros Baltijos šalis. Vakarai nusileidę dėl Krymo, daug lengviau klimps į moralinį liūną gilyn ir lengviau apsispręs “nemirti dėl Narvos”.
Putleris kaip visi kacapai dažnai elgiasi iracionaliai. Jam, apraudojusiam sovietijos žlugimą, yra tiesiog manjakinė ambicija neleisti švęsti nepriklausomybių šimtmečius Baltijos šalims. Atrodo lyg užgaida, bet tai realybė. Turime reikalą su psichu.
Taigi turime max metus laiko pakeisti padėtį, turime diviziją ruskijai dirbančių agentų politinėje terpėje, turime nezabudkiną URM ministro kėdėje, nezabudką prezidentūroje.
Situacija pati blogiausia kokia gali būti nuo 1991.
Matrioškynas leis daryti visas socialines ekonomines reformas nes
A) taip padeda užliūliuoti mases ir neieškoti grēsmių
B) negaila miniai duoti saldainį kai žinai jog netrukus atimsi dar nespėtą išsivynioti.
Labai norėčiau klysti. Norėčiau kad įžvalgos neišsipildytų.
Tačiau Merfio dėsniai sako jog ” jeigu yra menkiausia tikimymė jog įvyks blogiausia kas gali įvykti, įvyks būtent tai kas blogiausia… “

Stasys       2017-01-7 8:48

Nelimpa prie mano širdies ta žydroji “neužmirštuolė”, priešingai, blogai nuteikia, nors tu ką ....

Nezabudka       2017-01-7 7:20

yra labai geras indikatorius nustatyti raudonai žydrus sovietoeurinius patriotus.

Pikc       2017-01-7 3:18

Aš tai skaitau, kad, reikia baikt če su tom fošystinėm trispalvėm vieną sykį! Kaip drg. “stasys” sako - kiek galima? Karoče, nebūkim kaškokie retrogradai “lietuvei” - būkim taryb… -  oi, pardon - “europiečei” (pradžei), o jau paskui - pasauleus piliečei. O nezabūdkė gerai - gi žydra, europines viartibes atspindi, viską. O ateity pakeisim į vaivorykštinę. O, va, šnekos apie visokes trispalves, kaip teisingai drg. “stasys” pastebėjo - grynos fošystinės fobijos, ir ne kitajp!

agentui stasiui       2017-01-7 0:14

žinom, suprantam- jūs, agentai gebistai nieko neišsižadėjot ir nesimainot.
jūsų vadas sako jog buvusių agentų nebūna.
sako, reiškia żino…

stasys        2017-01-6 23:39

sena pasaka kuriai taip niekas ir nesugalvojo linksmos pabaigos . na kiek dar čia tas raudu kalnas laidos ta Lietuviška trispalve kas karta keliais apropodamas savo fobijas ? Viena karta reiktu imti ir pabaigti juk ir taip aišku niekas nieko neatsižada ir nemaino.

Tarabilda Paroliui       2017-01-6 23:39

Dėl ruskio tai nusišnekėjai. Kokių velnių jam čisa eiti, jei jo chebra Lietuvą valdo. Kam tas pakazuchinis barškinimas ginklais, kai gali dar ir į snukį gauti? Į Lietuvą jie jau seniai atėję.

Parol       2017-01-6 23:26

Pasirodo, nezabukos yra slaptų gebistų tarpusavio komunikavimo slaptas ženklas! Matyt ruošiasi Dienai X. Kasmet rengia suvažiavimus- strielkas ir žiūri kiek jų, agentų esama, užmezginėja kontaktus ir t.t.
Suaktyvėjo pastaruoju metu. Matyt putlerio laukia. Matyt, pagal planus jau greitai. Jeigu ne šiemet, tai kitais metais. Nepriklausomi analitikai irgi sako jog putkė puls Baltijos šalis ne šiemet bet 2018-tais. Ruskis mėgsta simboliką, tad tikėtina jog mėnesis, dvi savaitės iki Vasario 16-sios. Taigi, prieš šimtmečio jubiliejų. Laiko dar lyg ir yra, bet agentams darbų daugiau nei pajėgia. Todėl maskuojantis nezabudkių akcijomis iš tiesų yra vykdoma maskolijos agentų mobilizacija. Zborai.
Gudru…

naujai prasmei       2017-01-6 23:14

10 balų!
Pagaliau nezabudka įvardinta tuo kuo yra.
Taikliau nebūna.

Tarabilda       2017-01-6 23:13

Panašu, kad tą ir reiškia ta balų gėlelė, kai nekaltu veidu pasiūloma vietoj trispalvės, dar manipuliatyviai prikabinant aukojimo savanoriams ir Ukrainai akciją. Gana niekšiškai sukabintos kelios nesuderinamos prasmių paradigmos.

suteikime naują prasmę       2017-01-6 22:31

Kad tas mėlynas žiedelis veltui nesimėtytų, siūlau neužmirštuolę Lietuvoje laikyti įslaptintų kagėbistų ir jų rėmėjų simboliu. Tai gražiai pražystų proginių minėjimų salės!

Neužirštuolė tai neužmirštuolė,bet       2017-01-6 22:17

kad valstiečiai sveikatos apsaugoje ėmėsi stumti elektroninį receptą užuot jį stabdę,tai provincijoje jiems žmonės už tai nepadėkos.Įdomu,kiek tos užmirštuolės ir komunistai galimai įsidėjo į kišenę iš tų ereceptų?Kada valstiečiai sutrumpins eiles pas daktarus,užuot prievartavę vaistinėse žmones garsiai šūkauti savo pavardes.

Pranas Raigerdui       2017-01-6 22:13

Naujo simbolio brukimas vietoj tautinio yra ne kas kita, kaip neuroprogramavimas, siekiant iššvalyti visuomenės sąmonę nuo istorinės atminties ir dalykų, kurie toje sąmonėje dar yra šventi.

Raigerdas       2017-01-6 21:50

Kiek prisimenu, labiausiai su nezabudka lakstė konservatorius Adomėnas. Įdomu, kaip bus šiemet. Masonai tą forget-me-not kaip simbolį pradėjo naudoti 1926 metais. O fašistams atėjus į valdžią ir pradėjus žmones siųsti į konclagerius, tai forget-me-not tapo simboliu atminti fašizmo aukoms, t.y. tiems masonams, kurie tapo nacių režimo aukomis, mirė ar žuvo koncentracijos stovyklose. Dabartiniu metu masonai tai naudoja atminti tiems, kurie mirė, tačiau nėra užmiršti, tame tarpe ir nacių aukoms atminti.
Iš tikrųjų, masonai pamatę musiškius, prisisegusius tą jų simbolį, būtų labai nustebę ir nesuprastų, ką tai reiškia. KADANGI lIETUVOS KONSERVATORIAI TURI LABAI MĖŠLINGĄ ELITĄ, BET NETURI TIKRŲ INTELIGENTŲ, TAI JŲ MĖŠLINGAS ELITAS SUGEBA TIK NUBEŽDŽIONAUTI KĄŽKĄ IŠ VAKARŲ NET NEŽINODAMI, KOKIĄ TEN TURI REIKŠMĘ ŠITAS SIMBOLIS. PANAŠŪS DALYKAI VYKO IR SU BOLŠEVIKAIS, KURIE SUSIKURDAVO ARBA NUBEŽDŽIONAUDOVO KOKIUS NORS SIMBOLIUS LABAI NEVYKUSIAI. Tačiau bolševikai inteligentus sušaudė, o Lietuvoje niekas jų nešaudė, bet matyt, konservatoriai sugebėjo pritraukti ne ką geresnį ELITĄ, nei bolševikai. Iš tikrųjų, šis masonų simbolis forget-me-not tikrai niekaip nesiderina su Sausio 13 d. aukų atminimu. Labai jau skurdi ta fantazija mūsų mėšlingo ELITO, kad nesugebėjo sugalvoti nieko geresnio. Reiškia, jiems tai tikrai apsimestinė ir nenuoširdi akcija.

Arvydas       2017-01-6 20:48

Nebėra tos Lietuvos, kuri žinojo, kas tai yra trispalvė, Liudvikai. Nebėra.

Trispalvė būtina       2017-01-6 20:17

Sausio 13-oji ženklina Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo GYNYBĄ, todėl manau, kad šiuo atveju, jeigu ką nors sekti, tai tik Trispalvę. O jeigu, kas nori pabrėžti šios dienos neužmirštamumą, tai galbūt šalia Trispalvės galima prisisegti ir neužmirštuolę, tačiau nenustelbiant Trispalvės…

nezabudka       2017-01-6 20:17

gal ir gerai.
ilgisi komjaunuoliškos jaunystės: girtuokliavimo ir ištvirkavimo naktų.
——
s.neris vien dėl ištvirkavimo galimybių metė katalikus ir pasirinko sicilikus - kuom blogesni naujieji?

Nė vieno iš jų nebuvo prie TV bokšto       2017-01-6 19:34

Jie bu paskendę try doje.


Rekomenduojame

Eugenijus Jovaiša. Kokia bus aukštojo mokslo pertvarka?

Dar kartą apie istorinę atmintį: ar istorija gali tapti ginklu?

VLKK neišplėtė siūlomų asmenvardžių rašybos išimčių, arba Kaip radosi ‘fake news’

Dalius Stancikas. Skverneliai

Liberalai siūlo įteisinti nesusituokusių porų partnerystę ir nediskriminuoti lyties pagrindu

Europos Komisija Lietuvai: „Daugiau investuokite į žmones“

Pagaliau: ir didžioji žiniasklaida prakalbo apie elito pasaulyje išsikerojusią pedofiliją

Aušra Pocienė. Kas slypi smurto prieš moteris prevencijai skirtoje Stambulo konvencijoje?

Liutauro Stoškaus replika apie Seimo nario – gero ir atviro žmogaus – Kazio Starkevičiaus pasigraudenimus

Vytautas Sinica. Valstybingumo išbandymas „trimis raidėmis“ (atsakymas A. Nikžentaičiui)

Liudvikas Jakimavičius. Savijauta (patikslinta)

Tarptautinis valiutos fondas: socialinės atskirties Lietuvoje analizė

Geroji Naujiena: Nepaliksiu jūsų našlaičiais. Tėvas duos jums kitą Globėją – Tiesos Dvasią

Algimantas Rusteika. Kai reformų troškulys virsta dar didesnės, bet jau „teisingos“ kontrolės ilgesiu

Reportažas iš pilietinio meno akcijos „Neužmiršim – nesitrauksim“ – Garliavos šturmo penktųjų minėjimo metinių

Kiek sąžininga ir išties objektyvi yra Lietuvos žiniasklaida?

Mokslininkai: „anti-trumpiškųjų medijų“ tendencingumas milžiniškas

Tony Blairo interviu – ką jis sako apie ES politinio elito intelektualinę ir moralinę būklę?

Kuršėnų mokyklos auklėtinės konfliktas su mokytoja: klausimų daugiau nei atsakymų

Algimantas Rusteika. Déjà vu

Lietuvoje vyraujantis reikalavimas slėpti atlyginimą norvegams kelia juoką

Lenkija: migrantų priėmimas yra blogiau nei ES sankcijos

Alvydas Jokubaitis. Nyksta ištikimybė Lietuvai

Ramutė Bingelienė. Apie „šventinį patriotizmą“ ir jo ginamą „laisvę pasirinkti“

Ar krikščionys laisvi kalbėti apie tai, kas jiems rūpi?

Simonas Dailidė. Kalėjimas „Rokenrolui“!

Andrius Švarplys. Neliečiamieji

Vincentas Vobolevičius. Vyriausybės abrakadabra

Marius Parčiauskas. Draudimais nieko nepasieksi, arba Kaip atima mūsų laisvę

Verta prisiminti: Garliavos šturmo 5-osioms metinėms. Joana Noreikaitė. Kas ištiko Garliavos mergaitę, kad jos nuotraukos klastojamos?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.