Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Įžvalgos, Istorija

Liudvikas Jakimavičius. Valstybės pliažas

Tiesos.lt redakcija   2020 m. birželio 22 d. 23:23

33     

    

Liudvikas Jakimavičius. Valstybės pliažas

Pliažas. Pliaže – bunkeris, o bunkeryje – plikas Šimašius skambina konkolais it varpais. Kviečia į pliažą visų šalių liberal-komunistus.

* * *

Manau, kad visai prasminga būtų per Jonines pakviesti į Lukiškių aikštę Vilniaus sodininkus su traktoriukais, žmones su kastuvėliais, ūkininkus iš rajonų su traktoriais, valandėlės Joninių talkai, ir ŠIMAŠIAUS pliažą pervežti į Savivaldybės-Europos aikštę arba prie Šimašiaus, Armonaitės ir Gabrieliaus namų. Visiems trims pliažo po lygiai. Padarytume jų vaikams didelį džiaugsmą.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Kaip tai vyksta?       2020-06-24 10:05

Partijos turi profesorių ir docentų,bet jas į rinkimus veda ne nariai.Kur tų partiečių išdidumas?Miestai turi tūkstančius piliečių,meru tampa berniukas iš provincijos,kuris šeimininkauja kaip šauna liberalmarksistinei galvai.Seimo pirmininkas visų dėl visų,o iš tikro kieno ir kam?Tikras dreifuojantis durnių laivas!

Puikiai       2020-06-24 8:50

susarzavot.Situacija stulbina mero izulumu.Apie turim visi kalbet ir baisetis,bet i tai jau buvo einama.Keista,kad ta aikste palikta likimo valiai virs 30 metu.
Noretusi ,kad Jusu svetaines autoriai straipsniu reaguotu i zmoniu nuotaukas ir pliaza bei angliskus uzrasus ,nenustebsiu,jei atsiras ir kitur sudevrai.
Kartais atrodo,kad nuolat i filosofine erdve vedantys autoriai gyvena kitoj realybej,gruzkit,labai prasau.

Birutė tam šaunuoliui iš pabalbieriškio       2020-06-24 8:33

  Kaip nuostabu, kad mūsų rajone yra tokių NUOSTABIŲ ŽMONIŲ.

baby face       2020-06-24 7:04

beibi feisas

bay face       2020-06-24 7:03

rinkiminiai piaro žaidimėliai smėlio dėžėje
dviejų nebrendylų partijėlei reikia kažkaip apie save pasiskelbti

iš pabalbieriškio       2020-06-23 23:18

O man tai če viskas tvarkoj. Rūpestyngas, kultūryngas meras.
Vot aš turėjau problemą - gyvenu ūkiškai, nu ir laikau katiną.
Ne tinginys, peles gaudo, ale vos trobon įsmunka, neapsižiūrėk, o ans jau į miltus ar į batus prišika.
Aną dieną nusipirkau naujus kaliošus ir misliju nuvažiuosiu į Balbieriškio miestą pasižmonėti. Važiuoju savo golpiuku, spaudžiu gazą, o ant dūšios akmuo guli- vot, grįšiu namo, kaliošus verandoj paliksiu, taigi rainis bemat prišiks… Skaudu!
Mieste, pačeme Balbieriškio centre, prie krautuvės švogeris gyvena, nu tai ušsukau aplankyti.
O švogeris tai ne koks kajmo japas-  miesto žmogus, visur pas jį kultūra namuose. Net klozetą turi su nuleidžemu vandeniu!
A jis kaip tyče irgi katiną turi. Nu, tai aš ir sakau švogeriui:
-  O tu ką darai, kat katinas y batus nešiktų?
-Ateik, sako švogeris, žiūrėk- va dėžė. Pripilu smėlio ir katinas tik ten kakoja, nu ta prasme šika.
Nu biaaaaa, vot če tai gerrras!
Parlėkeu namo kaip ant sparnų.
Stvėriau dėžę nuo savo naujų kaliošų, pakluonėje pakasiau porą lopetų smėlio ir kac kac kac.
Ką tu , broleli- rainis prisistatė bemat ir…
Įlipo, ratu apsisuko, pakasė, pakapstė dar biškelį, acitūpė ir prikrovė ant smėlio!
Vot tai ir Vylneus meras yra labai protongas, ku!tūryngas žmogus.
Žinia, Vylnius didesnis uš Balbieriškį gal net dvigubai, nu tai ir katinų tę yra gerokai daugeu.
Tai gerbemas meras pasirūpino, kat katinai nešiktų sostinės gyviantojems į batus ir papylė katukams sočej smėlio. Labai ku!tūringas požiūris ir vilniečiū kaliošai nesmirdės.
Giarb. Šymašius labai tiktų būti Balbieriškio meru.
Rinktume jį iki gyvos galvos.
Nes ir mias tik uš kultūrą.

Kiemsargis       2020-06-23 21:23

Siūlau paklausyti per “Žinių radiją” transliuotos laidos “Dienos klausimas”. Tiesiog pribloškė “Laisvės krūvos” bunkerio vyr.architekto Andriaus Labašausko požiuris ir mintys apie Openą Beachą. Netruko ir kitokių perliukų.Nuoroda:
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/dienos-klausimas/ar-vieta-papludimiui-lukiskiu-aiksteje

bitė Liepai       2020-06-23 20:45

Mankšta yra sveikata, taigi - dėkui smile
O dėl šūdmašiaus…
O kuo jis ne vakarykštis baudžiauninkas?
Apsimestinė šypsenėlė, nuolat pabrėžtinai eksponuojamas “modernumas” - kas tai jei ne primityvios pastangos paslėpti kumečio vyžas?
Dar daugiau abejonių dėl diplomo kaip išprusimo garantijos.
Lietuvoje auktojo mokslo diplomą šiandien gali gauti ir bezdžionė.
Realiai labai dažnai, Lietuvoje universitetiniai diplomai yra tokie pat vertingi kaip ir “švč. tititiucija”.
Tai tik anspaudais papuošta makulatūra.
Nes tikrasis diplomas ne kišenėje, o smegeninėje.
Jeigu po kaukolės skliautu vien vėjai ir myžalai, tai joks diplomas kišenėje iš lopo išsilavinusiu žmogumi individo nepadaro.
Tai tik dvikojis padaras su dekoruoto kartono lapeliu letenoje.
Feikinis diplomas mažai kuos skiriasi nuo šuns skiepų  paso.
Na, o tie kur niekur nesikiša, visada gauna įsitikinti jog “psdc podkralsia nezametno”.
Tai panašu į gyvulius nulindusius tolimiausion skerdyklos kertelėn.
Na, vėliau nudirs kailį, bet juk vistiek nudirs.
Aišku galima išvengti skerdiko peilio tampant kirminu ir lindėti giliai po akmeniu ar kokioj subinėj.
Bet argi tai “gyvenimas’?

sąvoka       2020-06-23 20:28

Provincialumas savoka ne geografinė o antropologinė.
“Kaimietis” yra erzac-miestietis. “Не рыба, не мясо”
Išsižadėjęs kaimo šaknų prasčiokas, bet miesto švietėjiškai tradicijai irgi alergiškas,  kultūrą niekinanti bezdionė.
Beje, tarp savokų “paprastas” ir “prastas” yra labai aiški takoskyra.
Net didieji žmonijos genijai dažnai buvo, yra paprasti, ne aroganmtiški žmoės.
Tačiau prasti prasčiokai yra atgrasi veislė. Toks padaras nesieks tapti kultūringu, o aplink save kultūringą aplinką sieks paversti jam įprastu tvartu.
Kuo prastesnis tuo aršesnis.
Kaip sako - nieko nėra pasiutesnio už prakutusį ubagą.

Liepa-Bičiuliui       2020-06-23 20:23

Aha, matai, sveika truputį plunksnas pakedenti…//
Tokių, kurie nėra nei tikri miestiečiai, nei sodiečiai pakankamai nemažai. Išsilavinimas , deja, negarantuoja padorios asmenybės statuso. Įdomus dalykas, tiesa?// Štai tas pats nabagėlis Šimašius nėra vakarykštis baudžiaunykas,nėra beraštis, turi teisininko diplomą, net ministru buvo. Bet kaip žmogus, kaip lietuvis šviesos neneša- visa dūšia tarnauja liberastinėms ikonoms.// Jam , ko gero, yra normalu voliotis, džiūgauti ant artimųjų kapų. Tauragėj, matyt, mažai erdvės “būti laisvam”, todėl Lukiškių aikštė- pats tas.// Didžiajai daliai žmonių tikrai nėra priimtinos tokios” laisvės”, bet negi viešai demonstruosi savo nepritarimą? Juk gali durnai atrodyti. Tegul kiti pasireiškia, aš nesikišiu, nes maža ką.// Va taip pamažu ir vyksta šliaužiančios revoliucijos, genderizmai ir visuotinis pasidavimas nužmogėjimui.//

Liepai ir Tomui       2020-06-23 19:53

Mieli kolegos, panašu jog reikia patikslinti jųsų aptariamame (8:51) komentare pavartotos “kaimiečio” savokos neigiamos konotacijos atsiradimą.
Kaimo gyventojas, kaimo žmogus,  t.y. sodietis, ypač jeigu jis doras, šviesus, besilaikantis per amžius kaimuose puoselėtų vertybių bei tradicijų, be abejo yra gražus reiškinys.
Tokių liežuvis neapsiverčia kaišyti neskaniais epitetais.
Žodis “kaimietis” tokių žmonių mano manymu neįvardina.
Pati galūnė “-ietis”, lietuvių kalboje turėtų būti vartotina labai tiksliai pagal reikšmę ir vietą teksto prasmių logikoje.
Ta pati galūnė “-ietis” turi gana platų konotatyvių reikšmių diapazoną.
Kita dažna bėda - ši galūnė  parazituojančiai pertekliniai išplito sovietmečiu, grubiai taikant netaisyklingus rusiškus vetrtalus lietuvių kalboje.
Kadangi dauguma mūsų esame atėję iš tos epochos, su dažnas savimi dar vis tampomės iš paskos ir visus perteklinius “-iečius”.
Rusiškai tebegalvojantis tūlas sako “skuodietis”, “varėnietis”. Turėtų būti “skuodiškis”, “varėniškis”.
Pagarbiai kalbant derėtų sakyti “kaimo gyventojas”, “kaimo žmogus” arba turumpiau ior tikrai lietuviškai - “sodietis”.
Nes tikrasis ir pagrindinis kaimiškos vietovės įvardijimas yra archaiškasis sanskrito laikus menantis “sodžius”.
“Kaimas”, nors irgi lietuviškas, tačiau palyginti jaunas keleto šimtų metų naujadaras skirtas apibūdinti vėlyvosios LDK laikų gyvenvietes, kai po Valakų Reformos atsirado poreikis skirtingos struktūros gyvenvietėms taikyti skirtingus pavadinimus.
Nežinantys istorijos ir savo kalbos prigimties, dabar dauguma ne kalba lietuviškai, o “vartoja kalbą”, t.y. mala nesvarbu ką ir kaip.
.
Kaip sako tapytojai - nėra negražių spalvų, būna tik ne vietoje padėtos.
Pvz:
“pasaulietis” - neutralus reiligijos išpažinimo organizavime, valdyme ar kongregacijose nedalyvaujančio žmogaus apibūdinimas; Nėra jokio papildomo atspalvio.
.
“neandartalietis” - bukas, grubus, netašytas pirmykštis žmogus išnykęs evoliucijos tėkmėje dėl savo primityvumo. Labai panašus į lietuvos teritoriajoje gausiai paplitusi liumpeną  kažkodėl besivadinantį “brangiulietuvosžmogumi”.
.
Žodžio “kaimietis” neigiama konotacija pradėjo rastis 19 viduryje, po baudžiavos panaikinimo kai į miestus plūstelėjo buvę baudžiauninkai.
Tie žmonės be abejo, bėgo nuo skurdo ir slogių baudžiavos prisiminimų.
Atsiradę jiems svetimoje terpėje, ex-kumečiai kaip sugebėdavo, stengęsi pritapti miestuose, bandė slėpti savo tapatybę, išsižadėti savo kilmės,  negrabiai bezdžioniaujant tikrųjų miesto gyventojų elgesį.
Kadangi žmogeliai buvo beraščiai, mėgdžioti tikrųjų miestelėnų jie negalėjo niekaip.
Mėgdžiojo ką pajėgė. Taip gimė surogatinio miestelėno architipas-
“kaimietis-miestietis” kuris nebebuvo kaimo žmogumi, bet tikru miestelėnu taip pat irgi netapo.
Todėl šiuo atveju, pardon,  nepriimsiu kritikos dėl nepagarbos kaimo žmonėms, sodiečiams.
Nepysiu dėl tamstų kritikos. Ne kiekvienas gali daug visko žinoti. Bet - kiekvienas gali pradėti mokytis, stengtis žinoti ir suvokti daugiau.
Tiesiog nuoširdžiai rekomenduoju retsykiais skirti šiek tiek papildomai daugiau laisvalaikio ir giliau pasidomėti gimtąją kalba, jos istorija.
Kiek daugėliau nei mokykloje iš valdiškų vadovėlių mokė.
Patikėkite, labai įdomu.
Linkėjimai smile

abc.       2020-06-23 19:32

vamzdis,bunkeris,pliažas.norėtum kaltint rusus,kad neišeina.viskas savų rankom,tsakant kad Lietuvai būt geriau…

Tomas       2020-06-23 18:54

Iš esmės pritariu „Liepos“ komentarui.
Beje, istorijos eigoje miestas, priešingai, visuomet būdavo labiau kosmopolitiškas nei kaimas. Tas pats jaučiasi ir šiandien. Pavyzdžiui, Lenkijos ir Vengrijos tautiškus konservatorius labiausiai remia ne didmiesčių (ir ypač ne sostinių) rinkėjai, bet mažesnių miestų ir kaimų rinkėjai, kai tuo tarpu didmiesčių rinkėjai su užsidegimu remia neomarksistinius globalistus. Manau, kad didžiųjų miestų politikai tampa „tautininkais“ neretai tik iš savanaudiško išskaičiavimo (juk retas labiau išsimokslinęs miestietis nesiekia padaryti tarnybinės karjeros, kuri savo esme neturi nieko bendro su patriotizmu). 

Liepa       2020-06-23 16:15

Visiškai nesutinku su “2020-06-23 8:51” komentaru. Konkrečiai dėl separavimo į “kaimiečius” ir ‘miestiečius”. Tiek kaime, tiek mieste gyvena visokie- ir geriečiai, ir blogiečiai, ir protingi, ir durni.// Pati esu “kaimietė”, bet kažkodėl mane kraupina daugelis sostinės valdininkų veiklų: dėl žalių erdvių, senamiesčio, tos pačios Lukiškių aikštės naikinimo ir t.t.//
Kalbėkim kiekvienas už save: nereikia prisidenginėti “mes”. Niekada nešokinėsiu ir nesidžiaugsiu “laisve” ant mirusiųjų kaulų. Kai savo kaime pravažiuoju pro išdraskytus kolūkio laikais senkapius, visada suspaudžia širdį. //
Kai žinių laidose rodė debiliškai džiūgaujančių “feisus”, buvo ramu, kad neatpažinau nė vieno savo kraštiečio, drybsančio šezlonguose.// O kas, draudžia ateiti dar nenuprotėjusiems ir nenužmogėjusiems į tą nuolat niekinamą aikštę su gėlėmis, juodais drabužiais ir pastovėti šalia tų ligonių , negalinčių kvėpuot be blizgučių ir cirkinimosi ? Pas mus juk tikra demokratija ir kiekvienas turim teisę laisvai reikštis. Tikiu, kad atsiras ir kunigų, kuriem nebus gėda suorganizuot mišias už gyvus zombius ant smėliuko. // Visgi puiki proga atsivesti tėvams, seneliams savo vaikus į tai, kas liko iš Lukiškių aikštės ir parodyti, kaip save gerbiantis Lietuvis turi elgtis, ir kaip nesielgti .//
P.S. Šimašius jau seniai demonstruoja savo “grožybes”, o Putinaitė seniai Vasario 16-osios Patriarchą psichiniu ligoniu išvadino. Kai durniui duodamas kelias,
iškrypusios fantazijos stiprėja geometrine progresija.//

Ačiū!       2020-06-23 14:47

  Mirštu - seniai ką nors tokio gardaus skaičiau.
Yra, deja, ir nepakaltinamų mūsų žemėje. Prastai, jei į tokių rankas vairas patenka…

Dzeikas       2020-06-23 14:31

re: Lietuva didele dalimi isliko ir atgavo nepriklausomybe partiznu kovos deka, nors kariauti pries Sovietija ziurint retrospektyviai , o daugeliui tas buvo aisku ir tada (“amerikonai isvaduos"greiciau saviapgaule, zmogus negali be vilties), - savizudybe.
O prarado “gelbedama uki” kuri karo veiksmai sugraiut galejo.
isvados gi nepadarytos. Smetona keliamas kaip meslas ant sakiu, o partizanai purvuose murdomi.

re >>> 14:07       2020-06-23 14:21

“Taciau negalima rinktis islikimo BET KOKIA kaina”
.
idealiai tikslus komentaras.
.
tą frazę turėtų būti privaloma mokytis mintinai nuo metukų amžiaus,  po to kartoti kasdien vaikų darželiuose, mokyklose, ta frazė turėtų būti įterpta seimo narių, prezidento priesaikose.

nude       2020-06-23 14:14

Labai geras projektėlis. Išgryninantis ir apnuoginantis.
Prisimenant čia kažkada vykusius debatus dėl Vyčio Lukiškių aikštėje,
“Didvyriū Tautos actovai” reikalavo ne tik Vyčio bet dar ir triumfo arkos -
Tautos didvyriškumui įpaminklinti.
O dabar kažkos iš Telšių ar Tauragės atsibastęs šūdmaišis viešai apšiko tą aikštę “didvyriū tautai” masiškai pritariant.
Žinių radijas transliavo Vilniuje gyvenančio kontingento apklausą - totali dauguma ploja katučių.
Klausimas - ko verta tokia “tauta” kuriai myžant ir šikant ant galvos, jie krykštauja džiaugsmu dėl gaivaus lietučio?
Labai gerai kad Lukiškių aikštėje nebus jokio Vyčio.
Nes statyti Vytį degeneratams pamalononti būtų Istorijos išniekinimas.
Debilai berazumiai jokia ne tauta.
Tai gyvulių kaimenė.

Dzeikas       2020-06-23 14:07

2 bedoms:
Islyga: nesugebanciuju pajungti savo “as” bendrajam labui isnykimas - evoliucijos desnis.
Pagrindinis istorinis pavyzdys neandertalieciu isnykimas. Jie buvo visais fiziniais rodikliais pranasesni uz homo sapiensus. Taciau sakykim skirtingai nuo pastaruju uzmusti sunkiai suzeista gentaini jiems buvo naturalus dalykas: Tu nebeisgyvensi ir racionaliau tave suvalgyti. Tai nereiskia , kad homosapiensas nevalge gentainiu, bet tai budavo force majeure stuacija: badas, auka dievams, kerstas.
Panasiai ir lietuviai giriasi savo isradingumu ir mokejimu islikti. Taciau negalima rinktis islikimo BET KOKIA kaina, ka liudyja neandertalieciu(ir ne tik) isnykimo pavyzdys.
Jeigu sito nebus suprasta, - negalima rinktis islikimo politikoje isduodant/prekiaujant savo simbolius ir isitikinima, - tada Lietuva atsidurs istorijos siukslyne.O tauta bus isrankiota “atsarginems dalims” kitomis tautomis.

Povilas       2020-06-23 13:15

Keliu savo kandidatūrą į Š... patarėjus!
Pirmas pasiūlymas:
Tame pliaže turi būti kampelis nudistams.
Antras pasiūlymas:
Pliaže būtinas atskiras žydrasis sektorius.

2 bėdos ir vienas privalumas       2020-06-23 12:59

be abejo bėda ne tame, kad žmonės iš kažkur suvažiavę.
sostinė negali užsidaryti nuo likusios krašto dalies.
bėda tame, KOKS, KOKIO mentaliteto kontingentas suplūdo į Vilnių.
kita bėda - kad KITOKIE ATVYKTI IR NEGALĖJO- didžioji dalis populiacijos mentališkai nykiai primityvi .
tiesiog tokia “tauta”, tokia realiai yra Lietuva - pigi, prasčiokiška, buka ir apkiautusi.
todėl bus nuplauta į Istorijos kanalizaciją.
bet tai ne bėda.
tai natūralus civilizacijoje veikiantis dėsnis.
idiotai neišlieka.
kitaip civilizacija žūtų.
lietuvisų išnykimas bus žmonijos imuniteto reakcija į genetinį broką.

 

Al. Juozui ir Dzeikui       2020-06-23 12:39

Taip, žmonės suvažiavę. Bet ir kitose sostinėse suvažiavę - nors nebuvo okupuoti kelis kartus per pastarąjį šimtą metų. Kokia dalis senbuvių Peterburge, Londone, Niujorke ? Absoliuti dauguma tuteišių - gryniausi vietiniai lietuviai. Lietuviškos išvaizdos ir su lietuviškom pavardėm -Daukša, Dagilis, Rekštys, Gaidys, Žindulis…Lietuvą turim tik todėl, kad turim Vilnių. Todėl tiek daug norinčių jį pasiimt. O chunveibinams reikia priešintis.

Putino       2020-06-23 12:28

ir Lukasenkos “demokratija” labai jau skiriasi nuo musu demokratiniu vertybiu.Kartais pagalvoji, kaip gali normaliai funkcionuoti valstybe, kai vienas “susipratelis” meras gali sokdinti ir negerbti visos valstybes.Juk yra premjeras, seimas, prezidentas.Priesais pastata, kuriame buvo susaudyti ir kankiti tukstanciai tu, kurie svao krauju ir kanciomis atvede musu Lietuva i laisve.Ir simasiu i pareigas, kurias eidmas jis dergia ta atminima.Pamastykim, ar kas nors Maskvoje prie paminklo kritusiems uz tevyne isdristu ikurti pliaza.

Dzeikas       2020-06-23 11:03

Ramisrosujus 8:51 padare gera Vilniaus miesto gyventoju anatomini pjuvi. Klaida jau aplamai daryt Vilniu naujuju laiku (nekalbu apie LDK laikus) Lietuvos sostine. kas tie Vilnieciai buvo velyvajame LDK? Zydu, vokieciu, rusu(rusenu) amatininkai , keli tuzinai lietuviu aukstuomenes(jau nebemokancios lietuviu kalbos) ir liokajai, kalviai, vandens nesikai lietuviai is vietiniu kaimu.Jei kuris ju labiau pramanus ir nepirstu darytas tai greitai perprasdaves miesto kultura ir tapdaves miestieciu, ne - tai savo kapeikas i kaima nesdavesis ir kur po pamatais pakasdaves kapa grasiu uzdirbtu Vilniuj.
Po to gule sluoksnis po sluoksnio lenku okupacijos, sovietu ir vel Lietuvos (okupacijos?Hm…klaustukas). OK., kiek tu dabartiniu vilnieciu yra tokie 3 kartoje? T.y. tie , kuriu tevai pokaryj Vilniuj isikure ir kurie yra lietuviu kilmes? Sarasiuka tokiu pakaktu mokyklinio 12 psl. sasiuvinio puses milijoniniame mieste.
Kiek teko lankytis “Lietuvos respublikos sostineje” nepalieka ispudis , kad lankaisi kazkokiam teatre, kur aktoriai kalba lietuviskai surasytas roles nesuprasdami teksto ir to,kak kalba. Tai ispudis kurio niekad nejauciu Kaune, Siauliuose, Panevezyj ar net Marijampoleje (apie Klaipeda nekalbu.Ten tas pat). Netgi Marijampole nors chamu miestas, bet rysis laike jauciamas. pakalbini vietini, tai jis zino kas jis ir kas jo tevai ir kokiame kraste jis gyvena.
Turejau garbes nuomuotis buta Aleksote. I kuri pats budamas kaunietis (is naujamiescio) ziurejau kiek is auksto. Tai po to, pabendravus su nuomuotojais, kaimynais emiau kasyt makaule: - ble, cia ne siaip sau pereinamas kiemas.Ce Aleksotas!
Mazesnis blogis butu perkelus sostine i Kauna, arba net ir Siauliu kandidatura svarstytina(arciau Zemaitijos). Vilniuj numest autonomija. Kalbekite jus ten “po prostu”( ko cia zmones prievartaut kalbet svetima jiems lietuviu kalba tarpusavyj) , valykites snarglius rankove ir neliskite i Lietuvos politika.

Jakimavčiau       2020-06-23 9:47

pablūdėjai, prie ko čia Gabrielius, pasitaisyk kol ne vėlu.

lakoniška architepo analizė       2020-06-23 9:46

chunveibinas niekada nesieks prisiderinti prie kultūrinio-istorinio paveldo, chunveibinas niekdada nesieks susitapatinti su paveldo naratyvu.
chunveibinaui daug paprasčiau ir patogiau nukanalizuoti paveldą iki savo “lygio”.

kultūra, paveldas giliai kontrastuoja su skurdžiu chunveibino mentalitetu, tas kontrastas prikišamai parodo, viešai išstato primityvą viešai gėdai, todėl tikras chunveibinas yra patalogiškai alergiškas kultūros paveldui, jis nekenčia kultūros fiziškai.
chunveibinas matydamas kultūros pavelde grėsmę savo “įmyžui”, siekia kuo greičiau sunaikinti tą grėsmę, t.y kultūros paveldą ir aplink save susikurti komfortiškesnę, savo mentalinio lygio aplinką - kiaulės gardą.

Ramisrosui       2020-06-23 8:51

“Lietuvos žmonės turėtų padaryti galą”.
Jūs kur gyvenate?
Šūdmašius su Armonikaite pliažus daro kur?
Vilniuje.
O kas gyvena Vilniuje?
Vilniečiai?
Ne - Vilniuje dabar gyvena “brangūs Lietuvos žmonės”.
Tai iš gūdžių kaimiūkščių ir apytuščių miestelių į sostinę urmu susibrukę kaimiečiai.
90 proc. dabartinių “vilniečiū” neturi jokių šaknų tame mieste.
Žmogeliai iš provincijos perbėgę į Vilnių neketina perprasti 700 metų senumo Vilniaus naratyvo, jiems neįdomi istorija ir tradicijos, jie neketina tausoti senovinio miesto vertybių. Kumečių palikuonims yra giliai px ir jie dėjo skersą ant visų naratyvų.
Kaimiečiai atvažiavo vartoti Vilniaus.
Kaimietis Šūdmašius yra toks pats ir jis daro saviškiams.
“Nias mūsū daugeu”,t.y. Šūdmašiui, Armonikaitei rūpi tik užganėdinti tuos kurie ateis balsuoti.
O balsuoti eis “brangūs Lietuvos žmonės”.
Kokie yra tų surogatinių “vilniečiū” poreikiai?
Pagal popsinį “supratimą”.
Šiais laikais bet kuris bukas treninginis ubliudkas gali nuvažiuoti į londonus ar paryžius. Vargu ar tokie nuvykę į Londoną, ten savaitę praleidžia Britų muziejuje.
Popsinė publika užsienyje mėgaujasi popsu, kurio ten yra didžiulis pasirinkimas rinkoje.
Tada tokie grįžta namo, atvažiuoja į Vilnių ir yra laimingi, kai Šūdmašius su Armonikaite padaro fontaniuką su vaifajumi.
Matei kokius projektėlių šūdmašinė klika priorganizavo Vokiečių gatvės “rekonstrukcijai”? Nueik į “Go Vilnius” puslapį ir “pasigėrėk” kas laukia Vilniaus.
Absoliutus kultūrinis nihilizmas su kriminaliniu paveldo naikinimo atspalviu.
Kultūrininkaisurašė argumentuotus raštus, prašė stabdyti tą chunbeivinizmą.
Buvo nurodyti daugybiniai įstatymų pažeidimai rengiant konkursą.
Nulis reakcijos. Beje - žaliūjų varškėčių (“pagarba, pagarbam stiprybės stiprybės”) vyriausybė turėdama visas galias apginti UNESCO paveldą, niekaip nereaguoja, tyli ir “kiultiūrios” ministerija. Jiems ant stalų guli UNESKO ekspertų komisijos raštai, a skwernel-karabasininkams px.
Nes ta publika yra tokie pat gluškaimių lopai kaip ir šūdmašiniai.
Todėl jokie “Lietuvos žmonės” nesusirinks su kastuvais ir traktoriukais.
Nes nėra jokios Lietuvos.Iš Lietuvos liko istorija. Lietuva yra būtasis laikas ir tai yra faktas, kurį tepridengia pigi plastmasinė heraldikos iškaba.
O kadangi nėra Lietuvos, nereikia apeliuoti į kažkokius mistinius “žmones”.
Tai tik vartotojai kurių poreikiai gyvuliškai primityvūs - “paėsti, išgerti, pasitūsinti ir nusišikti”.
Todėl plažas ne tik bus - jis plėsis kaip grybelis, kaip gangrena kol apims viską.
Ir keletas donkichotų tokių kaip Rusteika, Liudvikas ar tamsta nieko nepadarysime.
Nes mūsų tik saujelė, mes neturime jokių resursų, o tai kas mums aktualu, tai beveik niekam nerūpi.
Visuotinis publikos provincialumas, kultūrinis primityvumas, bukumas bei tinginystė yras patikima sisteminė apsauga režimui.
Ką Liudvikas, ar tamsa su manimi galime pasiūlyti milijonams liumpenų?
“Protaukit, švieskitės, gilinkitės, sdėkite pastangas, et cet”
O ką jiems siūlo šūdmašiniai, armonikiniai ir broileriai?
“-Relax please, nesukit galvos, būkit “cool”, “būkit panašūs y vakariečius”, pramogaukit ir vartokit”.
Ką tamstos manymu rinksis buki provincialūs buratinai?
Jie rinksis pliažą.

Į temą       2020-06-23 8:47

Būsima šuniukų vieta po pavedžiojimo ant bunkerio. Tai pat galės demonstruotis tatuiruoti ančiasnapiai.

Tikrai       2020-06-23 8:44

Liberal-komunistai - tuo viskas pasakyta! Dar papildysiu Vytauto Sinicos žodžiais: ...“iš konkrečių veiksmų matome, kad nėra ne tik atsakomybės, bet ir elementarios kultūros”.

Ramiros       2020-06-23 8:11

Gera mintis, prasminga! Pagaliau, Lietuvos žmonės turėtų padaryti galą, tai “bezobrazijai”, kurią sukėlė ta paminėta trijulė, tai tikrai nuodinga rakštis sveikame Lietuvos kūne. Kiek gali jie siautėti ? Va, armonaitė pasiautėjo pagal teroristinės ANTIFA dūdelę, nusižengdama įstatymui ir moralei ir nieko, toliau žvengia .... Tad man kilo toks klausimas, ar mes reliai turime valstybę, ar mes turime normalią valdžią bei sąžiningą teisėsaugą, jeigu jie nemato tokių akivaizdžių dalykų, lyg stručiai, sukišę galvą į smėlį .... Ach, tiesa, šimašius smėlio privež arčiau valdžios, galės realiai tuo pasinaudoti ... Liūdna, ir tiek ! ...

KGB juoda ranka = liberalai       2020-06-23 8:04

tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje - viskas aišku su tais liberastais.
———
(kad Lietuvoje lietuvių nebeliktų)

Atrodys ne į temą...       2020-06-23 7:29

Viename mažame provincijos miestelyje buvęs rajono laikraščio korespondentas iš avo archyvų į feisbuką pradėjo kelti senas 30-40 metų senumo kraštiečių nuotraukas.Koks pasisekimas,kiek sentimentų,kokia nostalgija…Šaknys.

liberalai - klaiku       2020-06-23 5:53

o Klaipėdoje liberalai nori gražiausią vietą - Smiltynę - atiduoti rusams statyti savo dačas (vasarnamius).
Kad apšiktų.
Gaus, aišku, liberastai gerus otkatus.


Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. Kūjo ir pjautuvo šešėlis virš šeimos (II)

Liudvikas Jakimavičius. Dočys politikuoja

Atgimstantys paminklai. Kun. Robertas Gedvydas Skrinskas: Atkurkime Gumbių kaimo koplystulpį –  išgelbėkime istorinį paminklą

Povilas Urbšys: „Vytis yra tai, kas mus gali suvienyti“

Rasa Čepaitienė. Atsisakantys keistis

Nida Vasiliauskaitė. Apie Linos Žigelytės versiją iš serijos „Kas atsitiko Nidai Vasiliauskaitei?“

Iš propagandos frontų: Dainius Pūras. Apie smėlį ir paplūdimį Lukiškių aikštėje kaip laimingoje erdvėje

Povilas Urbšys: Jei bus priimta tai, ką siūlo valdantieji, Lukiškių aikštėje stovės ne Vytis. Argi tai ne dar viena išdavystė?

Ne juokas. Politinis kompasas pagal liberalus

Andrius Švarplys. Kas gali apginti žodžio laisvę ir laisvę apskritai?

Geroji Naujiena: Stiprūs Jo malone

Vytautas Matulevičius. „270 milijonų, kurie parklupdė Lietuvą“

Raimondas Navickas. O gal tai jokie NE vandalai? Gal tai PROTESTUOTOJAI?

Pagaliau. Vygantas Malinauskas. Katalikų jaunuoliai neleido nugriauti šv. Junipero Serra statulos Kalifornijoje

Ramūnas Aušrotas. Hipsteriai, į Seimą!

Česlovas Iškauskas. Smėlis pro pirštus. Ironiškos pastabos

Iš propagandos frontų: LRT atsiskaito visuomenei: birželio 29 d. 16 h per LRT TELEVIZIJĄ ir portale LRT.lt. rengia spec. laidą, kviečia klausti

Ne juokas. Tadas Skukas vilniečių vardu: mere Š., pasitikrink sveikatą!

Vytautas Radžvilas. Kūjo ir pjautuvo šešėlis virš šeimos (I)

Vidmantas Valiušaitis. Geopolitinė „senosios tvarkos“ griūtis ir Birželio sukilimas

Liudvikas Jakimavičius. Heraklio beieškant

Gedimino Jankaus kreipimasis į TS-LKD atstovus Vilniaus Taryboje: Kodėl jūs veidmainiaujate, kolaboruojate su mankurtais?

Algimantas Rusteika. Riba, kurią peržengus jūsų neišgelbės jokia jėga, policija ar vandens patrankos

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Nebūkime aukos

Nida Vasiliauskaitė. Miesto valdžios akimis esate infantilūs buzzwordais valdomi pampersiniai

Arūnas Bubnys. 1941 m. birželio sukilimas Vilniuje

Seime registruotas įstatymas siekiant apsaugoti Lukiškių aikštę nuo tolesnio jos išniekinimo

Rasa Čepaitienė. Pornokratija*

Nacionalinis susivienijimas reikalauja Remigijaus Šimašiaus atsistatydinimo

Ramūnas Karbauskis. R. Šimašiaus pliažas tampa Tautos kančias menančios aikštės išniekinimo simboliu

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.