Įžvalgos, Diskusija

Liudvikas Jakimavičius. Su Kovo 11-ąja – Valstybės atkūrimo švente!

Tiesos.lt redakcija   2017 m. kovo 11 d. 5:23

35     

    

Liudvikas Jakimavičius. Su Kovo 11-ąja – Valstybės atkūrimo švente!

Valstybės atkūrimo aktas tikrina mūsų atsparumą ir ištikimybę valstybei.

Deja, 27 metų mūsų atkurtos valstybės istorijoje turime ir faktų, kai Kovo 11-osios aktas buvo išduotas. Gėdingiausia išdavystė įvyko LR Seime 2004 m. lapkričio 11 d., kai mūsų parlamentarai pirmieji ES nubalsavo už ES Konstitucijos ratifikavimą (žinutė apie tai – ČIA).

Ačiū Dievui, tą procesą sustabdė šalys, supratusios, ką reiškia ES Konstitucija jų suverenumui.

Istorija, apsukusi nedidelį ratą, kartojasi.

Šiomis dienomis stovime vėl prieš tą patį pasirinkimą.

Siūlau prisiminti posėdį, kai buvo išduota Kovo 11-oji (ieškoti ČIA).

Gėdinga ir pamokanti istorijos pamoka su konkrečiais vardais ir pavardėmis.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Marginalas Juozapui pradžioje ir toliau       2017-03-15 2:03

Bijau, kad nematote 2 dalyjų: 1) istorijos žaidėjų (šiuo atveju kalbu ne apie Pagrindinį, bet apie tuos, kurie dalijasi geopolitinį pyragą), 2) pati publikacija su jos “mintimis” yra idiotiška.
Ratas gal ir ratas, bet jis sukasi ne dienomis, bet tūkstantmečiais, o dabar sukasi vėl į vergovę.
Kovo 11-oji Vasario 16-osios neatkūrė ir negalėjo atkurti, nes doresniųjų žmonių aspiracijos buvo nukreiptos į JAV ir Vakarų Europą nuo pat sovietmečio, todėl stojimas į ES buvo laikomas tvirta garantija nuo bet kokių Maskolijos bandymų grįžti. Šalia to daugelis manė, neva ir Maskolija pasikeis nenorėdami pastebėti Čečnijos genocido. Asmeniškai taip nemaniau, bet vis dėlto buvau arčiau tų, kurie tikėjo “Vakarais” (pats ilgai netikėjau, kad 911 provokacija, suprasti padėjo čečėnai). Ir tik vienetai (pvz., Algirdas Endriukaitis, bet irgi per čečėnus) susigaudė daugiau. Kovo 11-ąją buvo sukurta LTSR-2 su prokurorais, stabdančiais kun. Zdebskio nužudymo bylą, bei komsomolcais, tapusiais kriminalinio privatizavimo herojais. Viskas vyko sklandžiai be jokių vidaus perversmų. Todėl pralaimėjimas įvyko ne stojant į ES (tai jau užprogramuotas lindimas į nepastebėtus spąstus), bet kvailiamas patikėjus raudonųjų persidažymu į trispalvę ir leidus nustumti nuo valdžios disidentus. Be to, visa tai vyko Vakarų kontrolėje, nes tokia ir buvo numatyta raida: izoliuoti nacionalistus. Nekoks, deja, gerbiamojo Autoriaus protelis.

neviernas tamošius       2017-03-13 23:03

Mirusi?
Betgi ana va - Lietuvoj dar yra vaikštančių lietuvių!
Argi numirěliai gali aikščioti?
—-
Gali. Zombiai gali.
—-
Nu, a tai ar galima zombius atagaivinti ir atversti į žmones?

Galima’ bet nelengva.
Pirmiausia reikia rasti tikrų egzorcistų.
O po to su Dievo pagalba prikelti Gyvenimui.
Su Dievu Nepriklausomybė galėtų užgimti iš naujo.
Su Dievu Lietuva gyventų kaip Dievo užantyje.
Nes yra pažadėta- Kas Manyje ir su Manimi gyvens, gyvens per amžius.
O jeigu kaip lig šiol, jeigu kaip dabar, be Dievo,- tuomet lieka tik ramybės nerandančio vaiduoklio- pakaruoklio Lietuvos Dalia.
Lietuva Tėvyne mūsų,
Tu- vaiduoklių žemě?

Lozorius Argalimšvęstui       2017-03-13 22:34

Jūs vis dar niekaip nesuprantat jog mes NEšvenčiam.
Mes kasmet minime AtA Nepriklausomybês Atstatymo mirties metines.
Nabagė numiro anskti, dar kūdikystėje.
Mat gimė paskubomis, neišnešiota, su visa virtine genetinių defektų ir sovietizmo burliokizmo patalogijų. Nepriklausomybės Tėtė, o po teisybei buvęs “Dêdulė” iš koncervatoriumo kurio langai per keliolika žingsnių nuo saugiausio kadaise Lietuvoje pastato. Na, to į kurį Leninas ranka rodė.
Taigi, kadangi Tėtė Mamai Tautai buvo tikru “Dėdule”, įvyko banali kraujomaiša kuomet tautos kraujas susimaišě su ožio pienu.
Štai iš tokios santuokos, kuri įvyko Tautai dėl pavasariniû harmonų audrų ir protinio nebrandumo pametus galvą ir gimė kreivas kūdikėlis.
Nežiúrint Šv. Krikšto sausio 13 d, visgi nebuvo pasirúpinta jog vêliau būtų suteiktas Sutvirtinimo Sakramentas. Krikšto těvai ir ceremonijos liudininkai labiau anuomet labiau rúpinosi krikštynų ir Pirmosios Komunijos išoriniais atributais, nei Nepriklausomybês sielos išganymo reikalais.
O ir patys kūmai, deja tokiu atsakngu momentu, Dievo akivaizdoje žegnojosi atbulomis rankomis, nepriějo Išpažinties kaip yr pridera ir neturědami griekų išrišimo kaip kiaulês čepsêdami nuriję Naujosios Sandoros auką paknopstom išsilakstě prie lovių dalintis auksinių šaukštų.
Žinia, kai vaiko sielovada nebuvo kam pasirūpinti, netrukus tą dar pampersų neišaugusią Nepriklausomybę apniko dvasinês ligos- protinis atsilikimas, infantilumas, dauno sindromas bei kiti sunkús negalavimai kurie apěmě ir fizinį Nepriklausomyběs kūną.
Tokiu búdu, vietoje to, kad dailiai augusi, mūsų Nepriklausomybě atvirkščiai- traukêsi, Tėtušio-dêdulės genų paveikta, vis labiau metėsi kupron, krenkštė, skrepliavosi. Šiandien, sulaukusi jau 27-rių, Nepriklausomybě yra visiškai neįgali ir yra priklausoma nuo regentų Briuselyje maloněs.
Būdama vargana giminaitė, ES bendrabutyje turi tenkintis gultu prie parašos koridoriaus gale esančiame šluotų ir šepečių bei grindų plovimo kibirų sandėliuke.
Tas užkaboris yra músų Nepriklausomybês gyvenimo karjeros viršutinė lentyna kurios valstybês šaukštininkai laikosi įsikibę tvirčiau nei ubagas terbos.
O Nepriklausomybês vaikai?
Taip, tokiû yra. Tiesa, dauguma gimę gyvenant susidėjus. Nes dabar tokia mada.
Kreivai krikštyta mergaitė gyvna palaidai. Nelabai daug iš ko ir gali rinktis- kvazimodiška išvaizda atbaido net šernus. Joks save gerbiantis šernas už tris maišus bulvių nepasirašo su tokia ženytis. Tik kiaulěs. Bet irgi- tik kai girti kaip paršai.
Jeigu kuris kada netyčia išsiblaivo, pamato Nuotaką- bėga už galvos susiėmës kur akys veda. Pamiršę priklausomybes svaigalams, běga į anglijas ir airijas nepasiraitę klešnių- kad tik kuo toliau nuo tos Nepriklausomos.
Nes toje Nepriklausomoje yra visiškai totaliai nepriklausomas gyvenimas- kaip besistengtum žmogau, nuo tavés niekas nepriklauso. Mokěk duokles kam priklauso, kaip priklauso lenkis tiems nuo kuriû geros valios priklauso ar tu kvėpuosi ar nebe- tuomet gal dar dar. A jeigu šakosies- gausi pusę šokolado plytelês, pusë nugerto puslitrio ir saują švendrių su vėmalais. Arba būsi pakrautas bagažiněn ir tyluai pakastas Dievas žino po kokia velêna razlivo “amerikoje”.
Todėl ir nešvenčiam.
Minime metines.
Amžiną atilsį duok Viešpatie mirusiai ir Amžinoji šviesa Jai tešviečia…

Ar galim švęsti?       2017-03-13 21:21

Kokią valstybę galim švęsti, kai ji nebeturi savo savarankiškumo, nes turi nuolat “derintis” prie briuselinių direktyvų, nebeturi savo valiutos, banko, kai žmonės bėga kaip iš skęstančio laivo?

J--T       2017-03-13 20:28

Dėkui už draugišką patarimą. Pamąstysiu.
Prie progos paklausk tokio vieno krieno kurs Alksnynuose, kad biškelî gal aiškiau išvaražytų- kur kas, kada koks grybas rengia bananų išpardavimą, kurlink juda pavasario potvynis. Mano troba prie pelkěs, dauboje ir nuo apsemto slenksčio toliau barščių lěkštês krašto nematau. Gi Alksnynai ant kalvelês, tai rasi net labai patvinus vis sausesně sala lieka. Nebent ir Alksnynuose atějo rusniškių mada valtim î bažnyčią plaukt.
Prie progos taip Dočio ir pasiteirauk - a tai jau metas vyniot meškeres, ar geriau mėtyt dugnines.

stasys        2017-03-13 19:11

Įdomiai pasiskirstė  balsavimas pagal frakcijas dėl to projekto   „ĮSTATYMO dėl Sutarties dėl Konstitucijos Europai ratifikavimo PROJEKTAS (Nr. IXP-3941)“ maniau rasiu ten konservatorių dauguma o pasirodo pšiš .. Gal vizgi reikėtu mažiau rūpintis kaip reanimuoti Juozapotijos karalyste , o kalbėti to pačio autoriaus tema ..Ta sutartis priimta kairiuju pastangomis ir nors tuo metu konservatoriu Seime buvo tik penkia procentinė mažuma ..nuo ju irgi nenuimama atsakomybės dalis labai paskubėjus su ja .Jei nesi tos sutarties iniciatorius pirmiems nevertėjo veržtis , tai kompromituoja viso to reikalo dalyką . Gal bent pradžiai reikėjo Europa supažindinti kas ta Lietuva,..vėliau būtume išvengę pamotės niuksiu ir podukros statuso .smile)

Tarabilda        2017-03-12 22:20

Labai gražus ir elegantiškas Juozapo pareiškimas apie raiškos laisvę ir metaforų kalbą, kurios kontoriniai nesupranta ir kaip nori, taip ir interpretuos.
Viskas visai kaip sovietų laikais. Juozapai, mano labai geras ir draugiškas patarimas tamstai. Pamąstyk apie sugrįžimą į Ezopo kalbą. Na dar ne šiandien, bet ta diena ne už Medvėgalių. Atsargoj tą kalbą geriau turėti negu surūdijusį parabielių ir juo donkichotiškai mojuoti.
Užvirs ant mūsų galvų dabar konteineriai propagandinio šlamšto. Pamatysi. Svarbu sveiką nuovoką ir šviesų protą laikyti budėjimo rėžimu ir vengti emocijų.

Grūdų grūdas       2017-03-12 19:59

“Blogio baimė yra blogiau nei tai kas gali nutikti blogo.”
Net J (Letui - čia vardas ne to, kurio minėti negalima) žodžių baloje galima rasti grūdą.
Įvardintas tapo grūdų grūdas.
Pagrindas.
Mūsų egzistencijos pamatas. 
Chrestomatinė taisyklė, kurios jus bando išmokyti jau 3/4 amžiaus: niekada neturi žinoti už ką būsi nubaustas!
Už bet ką. Bet kada. Jei tik iškiši iš urvelio galvą ir pabadysi susivokti, kas vyksta aplinkui.
Joks įstatymas ar taisyklė neturi būti aiškiai apibrėžta ir protu suvokiama.
Jei laikaisi įstatymo ir gyveni padoriai, neturi manyti, kad nebūsi paliestas baudžiančios rankos.
Ta ranka gali būti labai konkreti institucija, bet tau neturi būti duota prabanga žinoti, kas tą ranką valdo.
Baimė negali turėti ribų. Turi valdyti nežinomybė.
Nežinomybės baimė - pati didžiausia iš baimių.
1941-jų atranka į vagonus ir “Smeršas” jums davė pirmąsias pamokas, bet tai yra mokykla, kurios niekada nebaigsite.
Rezonansu drebanti visuomenė - visiškai pasiekiama siekiamybė.

J---Dzeikui       2017-03-12 16:13

Dėl laikmečio ir brandumo.
Galiu pasakyti jog sovietmečiu teko pabuvoti rekrūtuose.
Ar buvau tuo metu brandus? Pagal pasą buvau suaugęs.
Branda yra ne būsena. Brandumas tai lyg horizontas- kiek beeitum nepasiveji.
Bandau prieš save teisintis jog bent nestoviu vietoje.
Děl gebešnykų pavojaus- matai, nors diduma ten tikrai buki saldafonai, bet tarp jų yra ir gana gudrių. Gudrieji puikiai suvokia, kad už žodžius mane tiesiogiai prismeigti bút keblu. Daug darbo ir mažai naudos.
Tačiau Kontora turi daug kitų priemonių kaip apkartinti žmogui gyvenimą.
Bet,... Kaip sakoma - ir kariamas šuva pripranta.
Kai vaikystėje pirmą kartą paragauji juodos kavos be cukraus- būna kaip?
Teisingai, susirauki ir išspjauni.
Metams běgant karčią stiprią kavą geri net pasiměgaujant.
Taip ir su gebistų spaudimo priemoněmis- kai pripranti, dažnai net nepastebi.
Ankstyvoje jaunystêje man savo asmenybiû pavyzdżiais labai didelį poveikį padarě kunigai J.Zdebskis ir A. Svarinskas bei sesuo Nijolě Sadūnaitė.
Taip pat gerai išgirdau J. Pauliaus II žodžius-” Nebijokite!”
Piemengalys tada dar buvau, kai žiūrějau tiesioginę tv transliaciją. Bet supratau.
Blogio baimė yra blogiau nei tai kas gali nutikti blogo.

 

Dzeikas       2017-03-12 15:34

Juozapai turbut buvote brandus jau zmogus zlugus TSRS. Nezinau ragavote-neragavote KGB   koses, taciau musu tautiska prokuratura 1 prie 1 dvasine-tautiska jos nuovala. Pagal susidorojimo metodus taikomus kovojant su pederastijos priesais ir Mergaites gynejais mane nepalieka nuojauta, kad niekur is TSRS as nebuvau isvykes.
Kam as cia visa tai sakau? Tam , kad kitkart neausintumete burnos aiskindami , kad sviestas sviestuotas, kad jus turejote ta ar ana mintyj bla bla bla…
Kaip visiskai teisingai pastebejo “vairuotuojas” uztenka jums tarsteleti salutiniame sakinyj kazka, tegul tariamaja nuosaka - VISKAS. Nores jie sukurps jums byla ir jus irodinesite , kad ne kupranugaris. O sitie bla bla bla a la “as ne ta turejau omenyj” - negroja.
As nekaltinu jusu pasakius kazka pries istatymus, nei ieskojau jusu zodziose jokiu pasleptu prasmiu.
Paprasciausiai siek tiek pazistamas su ju metodais ir mastysena.Reveransu jiems daryt tikrai nereikia.Viskas ka bepasakytumete bus/gali but panaudota pries jus: arba sukurpt byla, arba sukompromituot.

vairuotojas       2017-03-12 14:54

jei norėsi, rasi priežasčių prisikabint kad ir prie elektros stulpo;asmeniškai man Juozapo posūkiai tinka-tegul tik visi taip vairuoja

Juozapas---Tarabildai       2017-03-12 14:54

Gerai.
Dėl šventos ramybės pakartosiu tiems kas greta portalo tūno dežūruodami:
Ponai Kontoros akylieji,
nuvilsiu jus- nors dabartinio režimo Lietuvoje tikrai daugiau nei neměgstu,
niekada neraginau jo versti smurtiniu búdu.
Esu įsitikinęs ir ne kartą esu pabrěžęs, jog piliečiai, visuomenė gali, turi pakankamai taikių ir legalių būdų atsikratyti kriminal- oligopolonės chuntos režimu uzurpavusiu Tautos suvereno teises.
Bet kokie mano komentarų tekstuose minimi militarinio pobúdžio daiktavardžiai, ( kulka, parabelius, šrapnelis, napalmas dzotas, šūvis, lavonas et cet.) ar panašaus pobūdžio teminiai veiksmažodżiai yra vien metaforos, palyginimai t.y. vartoti vien kaip kalbos vaizdingumo papildanti priemonė, perkeltine prasme.
Bet koks kitoks interpretavimas yra interpretatorių asmeninis reikalas bei atsakomybě.
Lietuvoje kol kas niekas neuždraudė pardavinėti, įsigyti ar vartoti degtukus.
Lygiai taip niekas neuždraudė komentarų rašyme vartoti legalius žodžius bei legalias kalbiněs išraiškos menines priemones.
Aš, komentatorius Juozapas, nedviprasmiškai ir labai konkrečiai tvirtinu, jog smerkiu terorizmą, brutalių riaušių kurstymą ir atsiriboju nuo tų provokatorių ar kvailių kurie bando mano komentarų tekstus interpretuoti priešingai mano pozocijai ir šio portalo taisyklių nuostatoms.
Tuo pačiu dar kartą pabrěžiu- aš vienareikšmiškai pritariu portalo “tiesos.lt” redakcijos pozicijai kviečiant visuomenę siekti pozityvių permainų Lietuvoje taikiomis priemonėmis.

 

 

Tarabilda       2017-03-12 14:01

Įsijautusį Juozapą kartais pavojingai užnešinėja ant posūkių. Viešojoje erdvėje kai kurios metaforos labai dviprasmiškai gali būti perskaitytos.

Dzeikas       2017-03-12 11:16

J.-ui:
Pavyzdziais tik pailiustravau ka norejau pasakyti.
O jei drutai, tai abejoju (“Deja, 27 metų mūsų atkurtos valstybės istorijoje turime ir faktų, kai Kovo 11-osios aktas buvo išduotas. Gėdingiausia išdavystė įvyko LR Seime 2004 m. lapkričio 11 d., kai ...”)  ar jie supranta savoka “isdavyste” ir atatinkamai ar jie supranta apskritai ka daro.
Tie deputatai tai Uljanovo virejos susodintos leisti istatymus.Kaip tu jas gali kaltinti , kad neskiria angl. kalbos zodziu “can” ir “may” (grubiai isvertus lietuviskai butu “galiu” ir “galima, leidziama”), savoku skirtumo reiskiamu tais zodziais nesupranta.Subjektyviai jie isdavystes nedare.

Aldui, Dzeikui       2017-03-12 10:51

Juozapas metaforomis kalbėjo apie inforamacinį karą.
Prie ko čia każkokio puspročio šustauskio kulkosvaidżiai ir svaičiojimai apie smurtą bei šaudymą tikromis kulkomis? Juozapas niekada neragino kurti Lietuvą smurtu.
Kvailas arba provakatyvias interpretacijas atmetu ir atsiriboju nuo Aldo “palaikymo”.
J..

Dzeikas       2017-03-12 8:39

Aldui:
NATO gynybine sajunga. Nuo kada referendumu sprendziami gynybiniu aljansu sudarymai?
Antantes , Trejybes saliu sajungos pakako pasirasyti sutarti.Tas pat JK, Prancuzijos ir Lenkijos gynybine sajunga po Pirmojo Pasaulinio karo.
Lietuvos ir TSRS “draugystes ir bendradarbiavimo sutarti” 1939m irgi niekas nelaiko neligitymia, nors ji buvo TSRS isgauta santazu is Lietuvos.

Dzeikas       2017-03-12 8:31

tipo Juozapui:
Aha, Sustauska “tvarka daryt” matyt ismoke Tarybineje armijoje arba bendravimas su jos karininkais.Na mazdaug: “Ramiai! Laikykites tvarkos, arba tuoj ateisiu ir nubausiu kas po ranka paklius”

Dzeikas       2017-03-12 8:23

As siek tiek abejoju ar sios valstybes pareigunai isdave valstybe.
Leiskite paaiskinti, o tam pagvildenkime trumpai isdavystes savoka.Ne visai aisku ar isdavyste laikytina objektyvia ar subjektyvia savoka.Objektyvi, kai jos apibrezimas veiksmui isigalioja nepriklausomai nuo zmogaus suteikto atlikto veiksmo turiniui, pvz. asmuo padeda valstybei agresoriui malsinti savos valstybes pasipriesinima , teikdamas agresoriui savo zinias,patirti, kvalifikacija, kalbos mokejima padeda zudyti savo salies piliecius, griauti savo salies institucijas.Paprastai tai laikoma objektyvia isdavyste be jokiu islygu taikymo.Nepriklausomai ka pats isdavikas galvoja apie tai.
Subjektyvi isdavyste.Kai monogamines(krikscioniskos) santuokos viena puse iesko ir randa lytiniu rysiu is salies.Subjektyviai tai isdavyste, nes lytiniai santykiai uz seimos ribu tokiais laikomi.Ir asmuo ivykdes isdavyste suvokia isdavystes akta ir ji pripazista (pateisina-nepateisina cia jau kitas dalykas). Taciau kai kurios kulturos pripazista t.v. atvirasias santuokas ir lytiniu santykiu uz seimos ribu isdavyste nelaikoma. Ar tai isdavyste?
————————————————————————————-
Sis ivadas buvo tam, kad suprastumete apie ka kalbu ir ka noriu pasakyti.
Tai va, musu tautiskus valdzios abriedukus as abejoju ar galima kaltinti isdavyste SUBJEKTYVIUOJU poziuriu, nes abejoju ar jie suvokia ISDAVYSTE. Keisti kaili naturali “valdziagyviu” busena ir credo.Naudoju zodi “valdziagyvis” kaip valdzios atstovo apibudinima TIPISKA Lietuvai. Ta prasme kokia mes sakydami tai idedame.
O isdave jie man regis (t.y. mano subjektyviu isdavystes supratimu) dar tolimais dabar 1992m. 1992m pavasari buvo priimtas istatymas draudziantis Lietuvos pilieciams tarnauti ne Lietuvos valstybes ginkluotuose pajegose.Istatymas taikytas konkreciai Rusijos kariuomeneje tarnaujantiems Lietuvos pilieciams.Tokiu tada buvo nemaza, tame tarpe etniniu lietuviu.
Tuo tarpu tarnaujantys Prancuzijos Svetimsaliu Legione (La Legion Etrangere) net buvo isstatomi pavyzdziu kaipo a.a. Sarunas Uzusienis. Netgi atostogaujantis legionierius uvo intervjujuotas , matai SKAT (tada taip vadinosi) savanoris uzsitarnavo sergeant-chef laipsni Legione.Stai kokie saunus tie Savanoriai.Tiesa man truputi keista kaip jis buvo priimtas i Legiona.Ten dezertyru principialiai nepriima, ir konkreciai klausia ar esi siuo metu susaistytas priesaika su kitos valstybes ginkluotomis strukturomis.Taip? Au revoir, monsieur, tada.Vienzo savanoris ir Legione tarnavo ir atvykes atostogu dalinosi patirtimi ir potyriais su SKAT. Valstybes teisesauga irgi NIEKAIP nereagavo.
Dar galima butu paklausti apie Lietuvos piliecius tarnavusius/tarnaujancius JAV GP (US ARMY, US NAVY, US AIR FORCE).JAV istatymai leidzia tarnauti imigrantams.Taip pat LIETUVOS pilieciai dalinosi patirtimi atvyke Lietuvon.
Man regis isdavyste naturali busena lietuviui JEIGU jos neivardija valstybes pareigunas.Kartoju: valstybes pareigunas, net ne istatymas.Ka sako istatymas lietuviui giliai nusispjaut.Pareigunui - taip pat.
Todel, del auksciau minetu priezasciu,  kalbeti apie isdavyste Lietuvos valstybei yra labai komplikuota logikos prasme.Lietuva darinys kuri valstybe laikyti galima tik labai labai salyginai.Nes jeigu priimam tas salygas tai isdave ta valstybe esame dauguma ir ne po viena karta.Isskyrus tuos aisku, kurie fiziskai neturejo galimybes to padaryti - niekas nesiule.

Komentatoriams, tipo Juozapas       2017-03-12 8:09

Pritariu visu 200 gal ir daugiau procentų. Noerint turėti tvarką Lietuvoje, tai tvarka bus, kaip sakė gerbiamas Šustauskas, kada kalašnikovas sukalens.

aldas       2017-03-11 23:20

Tomui Bandau suformuoti Jums klausimą Jūsų paties žodžiais: “Lietuvos narystė NATO bloke netgi gyvybiškai būtina.  kadangi Lietuva dėl savo labai mažo dydžio įtaka anksčiau ar vėliau turės tapti absoliučiu nuliu tokioje milžiniškoje sąjungoje. Juk viską tokioje sąjungoje diktuoja tik didžiosios valstybės, siekdamos savo NUTYLIMŲ užsibrėžtų POLITINIŲ tikslų.”
Juo labiau, kad klausimas dėl narystės NATO nebuvo sprendžiamas netgi tokiu pritemptu referendumu, kaip dėl stojimo į ES…

nauja ūkiškai patriotiška vyresnybės iniciatyva       2017-03-11 13:46

Kiekvienam lietuviui Šimtmečio Jubiliejau proga padovanosim po ...grabą.
Tautiškas įkapes pasiųs ramūno juozukas.

himnas       2017-03-11 13:42

“Tarybinę Lietuvą liaudis atkūrė...”

švelnus pūkelis       2017-03-11 13:41

Ar žinai - kaip Lietuvoje gali užsitikrinti sotų ir šiltą gyvenimą?
Reikia įsidarbinti bele kokio seimūno padėjėja ir praskėsti kojeles parlamentaro lovoje.
Už uolumą garantuota minimali alga bei galimybė išlaižyti deputato lėkštes restoranuose.

šventiniai pietūs       2017-03-11 13:35

silkės galva
duonos pluta
ubagėlio galva
kruta

KUR       2017-03-11 13:18

Iš valstybės atkūrimo po visų “reformų” liko tik vėliava, vyčio arklys pakelta kakojimui uodega, valdžios tūzų proginės kalbos iš balkonėlių ir kilometrinės eilės prie bilietų kasų aerouostuose.
Nuo sovietinio burliokizmo neišsipagiriojanti liaudis valstybę atkūrė, o KKK dvasių kūrikai po pamatais peklą pakūrė.
Keletas tūkstančių orwelinės tvarkos signatvarių atkurtoje valstybėje įsikūrė naujai suręstuose nuosavuose valdovų rūmuose, milijonas lietuvaičių supratę jog pagal naujas tvarkas šioje valstybėje nuo jų valios niekas nepriklauso iškūrė  į visas keturias svieto puses, likę ašarų pakalnėje pasidalino ubagų terbas ir irkluodami galeras už minimalkę, laukia šviesos tunelio gale.
“- Mažam kambarėly ugnelę kuriu…” smile, pro nosį pašaipiai dainuoja vienas Atkūrėjas,
“-Kas man iš tos laimės, kas iš tos garbės”, antrina piemengalys Atkūrėjo anūkas. Ir kukliai nutupia į iš Tėtušio paveldėtą partinį sostą kurtis sau gerovę. Tikrai - kas jam, Atkūrėjo anūkui iš JŪSŲ laimės? Ir iš kokia nauda iš kažkokios “garbės”?
Garbė tai padorumas, o iš padorumo pinigų nepsisemsi.
Kai turi pinigų, gali ir garbę nusipirkti. Kokią nori. Ir “su navarotais”.
Ar gali normąlią valstybę sukurti kurti ir akli kitų nedaliai kraštą valdantys dvasios invalidai?
Kur-kur-kurk!- Švenčių proga nuo visų mūsų pelkės kupstų mus ragina pasistiebę liūno galiūnai.
Kur? kur? kur?...
Ar dar kur nors įmanoma rasti tokią vietą po saule, kurioje galima būtų susikurti bent mažą lopinėlį Lietuvos be tų išsišiepusių nutukusių kurwų su nezabudkėmis atlapuose?

Šią Kovo 11 vainikuoja       2017-03-11 11:27

kraupus nusikaltimas prieš Ievą Strazdauskaitę.Policijos reforma tokia,kad kai Jonavos Ieva kreipėsi dėl užpuolimo dieną palei Žeimius ,tai Jonavos policija nereagavo.Nes matyt,įsakyta į smulkius “incidentus” nekreipti dėmesio,nes tai netaupu.Negaliu žiūrėti į tuos reformatorius politikus,nuo kurių ir prasideda šie nusikaltimai.

Iš veidmainystės frontų:       2017-03-11 11:17

Silikoninių papų ir subiniukų žinių portalai džiugiai skelbia gerasias naujienas:
:
“Prezidentė Dalia Grybauskaitė šeštadienio rytą kreipėsi į laisvos Lietuvos žmones sveikindama pasitinkant dar vieną laisvės pavasarį. „Tai ypatinga diena, kai drąsi svajonė ir legendiniai žodžiai „Lietuva bus laisva!“ virto tikrove. Prieš dvidešimt septynerius metus mūsų tauta ir sau, ir pasauliui vėl įrodė, kokia stipria vidine jėga yra apdovanoti žmonės, siekiantys išsivadavimo ir nepriklausomybės. Mūsų valstybei, vis dar labai jaunai, prieš akis – daugybė iššūkių ir dar daugiau galimybių. Augti, mokytis, kurti ir dirbti. Saugoti nepriklausomybę. Ji suteikia mums pasididžiavimo ir tikėjimo, kad šviesūs tikslai yra pasiekiami“, – sakė  D. Grybauskaitė, linkėdama būti vertais savo laisvės.”

Kryžių kalnas       2017-03-11 10:01

Lietuvoje kasmet nusižudo 1500-2000 šalies piliečių.
Paskaičiuokime - kiek túkstančių nusižudė per 27 Nepriklausomybės metus.
Nemažas miestas gautųsi. Ar apie šį ” proveržį ir lyderystę” mums šiandien sakys trankias prakalbas sotūs “rúpintojěliai” sklypais, namais ir rentomis aprūpinę save ir savo išperėtus palikuonis?
Jeigu kiekvienam Lietuvoje nusižudžiusiam vieną ant kito aukštyn pastatytume po kryželį, gautųsi 25 kilometro aukščio stela į dausas.
Mediniai Lietuvos laiptai į dangų. Vizijos “2030” Švyturys.
” Švęskime linksmai ir išradingai!”

makabris       2017-03-11 9:33

Prieš bėdą visada búna skambutis iš aukščiau. Kad atkurtoje valstybėje kažkas negerai, prieš 20 metų skaudžiai signalizavo jauno žmogaus mirtis-
1997 m. nusišové Kovo 11 Akto signataras Gintaras Ramonas. Jam buvo vos 35-ri.
Ar tada mes išgirdome? Ne. Mums tai buvo tik eilinis pranešimas kriminalinių kronikų skiltyse.
Dabar didelė dalis Lietuvos kasdien bent mintyse nusišauna. Dvasinės mirtys tapo rutina. Kokia šiandien šventě kai pakaruoklių kabo daugiau nei iškeltų věliavų? Kokią ateitį regime pro vėjyje siūbuojančias virvių kilpas? Kokia ta ateitis kuomet valdžia bet kada gali ateiti į kiekvieno namus ir išsivesti mūsų vaikus?

J---T       2017-03-11 1:30

Na va, ir pasišnekėjome.
Smagu.
Su šventėm!
Labanakt.

Tarabilda Juozapui       2017-03-11 1:19

Netinka. Nusišnekėjai.

J--- Tarabildai       2017-03-11 0:56

Dėl nusmurgělių šiandien sědinčių prie vadžių nosies kabinti nesiruošiu.
Nesiruošiu ir savo parabeliaus kabint ant cveko.
Apmaudu todėl, kad děl nesusikalbėjimo tarpusavyje nepadarome tiek kiek galime.
Kai žiūriu kaip Jarošo žmonės subūrė tikrą Informacinio Pasipriešinimo armiją, apima astmos priepuolis. Iš pavydo ir apmaudo.
Šis režimas negriúna tik todėl, kad mes nesugebam jam padegti padų.
Něra galingesnio ginklo kaip Žodis.
Ir šiuo atžvilgiu Lietuva tikrai ne beginklė.
Bet musyse ginklu gliaudomos siemkės, o siemkėmis šaudoma iš patrankų.
Tai yra nesusivokimas tame kas yra svarbiausia, prioritetų neįžiūrėjimas esant nosies ilgio atstumu.
Minoras dėl to.
Man asmeniškai nieko nereikia.
Galiu dar niolika metų iš savo dzoto šaudyti snaiperiniu.
Vienas šúvis, viena gilzė, vienas lavonas.
Per eilę metelių visai nebloga statistika kaip vienam partizanui.
Bet va- kiek benukalu, anie veisiasi sparčiau.
Tu šaudai iš savo apkaso.
Dzeikas iš anapus balos, Pikcas iš savo pakrúmės. Tie du dar tarpais ir vienas į kitą paleidžia.
Veiksmas lyg ir vyksta.
Siemkių lukštų pilna padangė.
Bet chuntai nuo tų berdankių pokšėjimo palaukėse nei šilta nei šalta.
Juos išrūkyti gali tik napalmu ir šrapneliais…
Gerai, jau gerai- nepamokslausiu.
Metas vėlyvas, ryt kita diena.
Poryt bus sekanti.
O užporyt, dar viena tokia pati diena.
Lietuvos fronte nieko naujo.
Nieko nepadarysi.
Geriau neaušinsiu burnos ir sutepsiu spyną, pradryliuosiu vamzdį, nuvalysiu dulkes nuo optikos.
Ku kuks klan, vienas šūvis, dar vienas “kryžiukas” buožėje.
Vis geriau nei nieko.
Bet prasčiau nei reikėtų.
Ar Tau taip tinka?

 

Tarabilda Juozapui       2017-03-10 23:21

Nenukabink nosies.
Klausi, ką mes galim padaryti? Šį bei tą galime.
Turim plėsti laisvo žodžio ribas ir nebijoti dalykų vadinti tikraisiais vardais, ką pats ir darai. Žodžiai pataiko, ir jų bijoma.
Xunta bijo tiesių klausimų. Jie labai bijo žodžio Referendumas, todėl tą žodį reikia kuo dažniau kartoti, kad jiems jis sapnuotųsi.

Tomas       2017-03-10 20:37

Mano įsitikinimu, Lietuvai stoti, kad ir į didžiųjų valstybių ekonominę sąjungą buvo visiška nesamonė, kadangi Lietuva dėl savo labai mažo dydžio įtaka anksčiau ar vėliau turės tapti absoliučiu nuliu tokioje milžiniškoje sąjungoje. Juk viską tokioje sąjungoje diktuoja tik didžiosios valstybės, siekdamos savo NUTYLIMŲ užsibrėžtų POLITINIŲ tikslų. Taigi visur politika: stojome į ekonominę sąjungą, patekome į politinę sąjungą...
Tačiau visai kas kita stoti į nepriklausomų valstybių karinę sąjungą, tokią kaip NATO - Lietuvos narystė NATO bloke netgi gyvybiškai būtina.

Juozapas       2017-03-10 19:47

Sveiki.
Šiek tiek gaila prieš tai buvusios diskusijos tikrai aktualia tema,kuri realiai,deja neįvyko.
Šioje temoje yra pasiūlymas pasižiūrěti į šmikių sąrašus.
Na, pasižiūrějau, na, šmikiai.
Kas iš to?
Beje, didelė dalis balsavusių prieš ES KKK- man jie jokie ne didvyriai.
Ką,  toks steponavyčiukas, gentviliūga ir kiti liberastijos- ar jie ne šmikiai?
Tada, nežinia kokiais sumetimais gal ir balsavo prieš, bet dabar tas liberastinis zbrodas yra patys pirmieji federelastai.
Daug įdomesnis straipsnio teiginys:
“Šiomis dienomis stovime vėl prieš tą patį pasirinkimą”.
Pasirinkimas, tiksliau takoskyra yra.
Daug smagiau pasiaiškinti-
A) ar yra norinčių rinktis tiek, jog tai darytų pagadą.
B) ar kas nors norintiems rinktis,leis rinktis.
Štai, pavyzdžiui Matrioška, kalbědama apie savo palaikymą Lenkijos išdavikui tuskiui, pritarimą paskanino pasakiusi jog atseit ” Lietuva palaiko” ta junkersinį suskių.
Nepamenu jog kada nors būčiau sutikęs jog mano vardu kas nors remtų europederelastą tuskį.
Abejoju ar išėjus į gatvę atsirastų daug tą tuskeną palaikančių.
Bet Matrioška blauna visų mūsų vardu.
Nes Matrioška yra garantuota, jog lietuviai nepareikalaus atsiimti žodžių.
Nes prieštaraujantiems niekas neduos tribūnos pasisakyti viešai, o į demonstracijas lietuviai nevaikšto.
Kitas dalykas yra tie 11 grybų nutūpusių ES tskant škia “parlamente”.
Tie grybai balsuoja už bele ką, už tai niekam neatsiskaito, o landsgrybinė Lietuvos valdžiukė vēlgi- neduoda tai kišeninio futbolo komandai jokių įpareigojimų. Vienžo, turime 11 visiškų kurortnykų iš kurių ne tai kad nėra jokios naudos- tie 11 ” Lietuvos atstovų” labai dažnai uoliai kenkia Lietuvai!
Taigi, misliju bent šiuo metu nėra jokio rinkimosi, niekas nesiruošia prieštarauti ir priešintis juodiesiems scenarijams.
Rezidentė labai aiškiai spjovė Lenkjai į veidą, tyčia pabrěžė palaikanti tuskpalaikį.
Labai gudrus putlerio bendramokslěs žingsnis, nes akivaizdu jog po tokios” paramos”, karo atveju vargu ar bus daug lenkų norinčių numirti už idiotus litvinus Vilniuje.
Valstiečių/kolūkiečių seimas klusniai balsuos už visus junkersinius variantus,
nes karbauckis yra iš anksto atidavęs bet kokius užsienio politikos reikalus Matrioškai.
Todėl bet kokie verkšlenimai,” ajajai kaip xrenova” yra bergždi.
Na ir kas jog čia apspjaudysim europederelastus?
Kas iš to?
Derėtų tartis ką daryti, ko norime, ko reikia kad būtų.
Deja, kaip supratau, maloniai publikai tai- ką daryti ir kaip galėtų/turėtų būti, deja, neįdomu.
Valio!
Linkiu visiems smagių švenčių.: )


Rekomenduojame

Žinių radijas: Ar žiniasklaida atsakinga dėl blogos mūsų visuomenės savijautos?

Vincentas Vobolevičius. Kovos už laisvę linijos

Algimantas Rusteika. Laukia įdomūs ir sunkūs laikai

Prof. Eugenijus Jovaiša. Švietimas ir nacionalinis saugumas

Geroji Naujiena: Versmė vandens, trykštančio į amžinąjį gyvenimą

Liudvikas Jakimavičius. Tai gyvatė, ryjanti savo uodegą

Ši žinia pozityvi ar negatyvi? Dovilė Šakalienė traukiasi: „Pataisų nebus. Trojos arklys išardytas“...

Vilniečiai stoja ginti Kalnų parko nuo nuniokojimo

Gyd. Alvydas Repečka. Alkoholinė (meta)fizika, arba Nedarau pachmielo –  netapsiu alkoholio vergu

Algimantas Zolubas. Vedžiojimas aplink pirštą, kurio nėra

Kastytis Braziulis. Kova dėl žmonių protų: kaip įveikti priešo propagandą?

Claude Hagège: Apie meilę ir neapykantą kalbai

Dovilė Šakalienė ir Co užsimojo pagerinti Lietuvos žiniasklaidą?

TALKA už Lietuvos valstybinę kalbą ragina Seimą apsispręsti dėl asmenvardžių rašymo pasuose nevalstybine kalba

M. Garbačiauskaitė-Budrienė: „Jūs, politikai, pasirūpinkite valstybe, o mes, žiniasklaida, kaip nors išgyvensime ir su tuo kritusiu pasitikėjimu“

Ats.plk. Gediminas Grina. Dreifas

Baltoji knyga: Kokia ES bus 2025 metais? Penki galimi scenarijai

Liudvikas Jakimavičius. Dočys: „Viskas suderinama“

Vidmantas Valiušaitis: „Panašu, kad rengiamas susidorojimas su dviem iškiliom visuomeninėm figūrom“

Lietuvos visuomenininkai: „Raginame politikus imtis realių veiksmų masinei emigracijai suvaldyti ir demografinei krizei spręsti“

Nida Vasiliauskaitė. Kodėl apkaltos K. Pūkui nereikia

Liutauras Stoškus apie Vilniaus viešojo transporto valdymo bėdas

Kastytis Braziulis. Kaip vertinate Vilniaus mero R. Šimašiaus darbą?

Ministrė prašo visuomenės pagalbos: „Valia yra jūsų rankose – reaguoti turėtų visa šalis“

Valdas Papievis bando pabėgti nuo savo knygų

Rinkimai Nyderlanduose – trys mitai, kuriais tikime

Povilas Urbšys. Nacionalinės kultūros ganyklų ypatumai

Ką tuo norėta pasakyti? Dalia Grybauskaitė: „Lietuva pasisako prieš bet kokį ES sutarčių keitimą“

Vytautas Vyšniauskas. Yranti istorija ardo valstybę

Arvydas Guogis, Andrius Švarplys. Puolantis neoliberalizmas – jau aklavietėje ar dar ne?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.