Liudvikas Jakimavičius. Nesėkmė skiepijant Briuselį

Tiesos.lt redakcija   2014 m. gruodžio 17 d. 4:40

101     

    

Liudvikas Jakimavičius. Nesėkmė skiepijant Briuselį

Aną savaitę prieš Lietuvos valstybę buvo įvykdyta aukščiausio lygio provokacija. Į ES parlamentarų pašto dėžutes buvo sumesta 700 egzempliorių Rūtos Janutienės „Raudonųjų Dalių“, išverstų į anglų kalbą. Ne ne, tai ne hiperbolė, kai sakau, kad provokacija prieš Lietuvos valstybę. Būtent taip po „skiepų“ akcijos, dėl kurios nukentėjo Prezidentės atstovė spaudai D. Ulbinaitė, yra kvalifikuojamas bet koks „išpuolis“ prieš mūsų Matroną.

Išpuolis įvykdytas, bet rimtesnės reakcijos kažkodėl nematyti nei Briuselyje, nei čia Lietuvoje. Kyla daugybė klausimų, ko šiuo piktybiniu veiksmu buvo siekta, koks piktavalis tokiai provokacijai galėjo ryžtis ir išvis – ką visa tai reiškia?

Pamėginkim klausimus išskleisti. Ar yra kas nors tokio ypatingai slapto, nežinomo, turinčio valstybės paslapties ar šmeižto požymių Rūtos Janutienės knygoje? Anaiptol. Paviešintos partinės biografijos detalės, kurios viešai bet kam buvo prieinamos, mūsų Prezidentės reputacijai ir reitingams nepakenkė nei tada, kai knyga pasirodė Lietuvoje, juo labiau negalėtų pakenkti ir Briuselyje, kur nei kas tą knygą skaitys, nei kam nors ji įdomi, rašyta Lietuvos, o ne ES adresatui. Jei knygoje būtų buvę šmeižto ar „valstybės paslapties“ elementų, autorė tikriausiai iki pat šiandien bylinėtųsi teismuose, ir tai, kad taip neatsitiko, liudija tik tą faktą, kad iš žurnalistinio tyrimo neišplaukia tiesioginė išvada, kurios labiausiai šiandien bijo Daukanto aikštės ponia.

Geroji „skiepų“ strategija ir taktika leidžia daryti prielaidą, kad R. Janutienės „studija“ paradoksaliu būdu pasitarnavo Daliai Grybauskaitei skalbiant savo partinį įtartino pasiuvimo sarafaną, ant kurio petukų gal ypač pedantiškai buvo maskuojamos antpečių žymės. Po Rūtos Janutienės atakos „chlapuškėm“, Zigmo Vaišvilos ir kitų pastangos knaisiotis po numanomas Prezidentės biografijos paslaptis nebesigilinant nurašomos į paranojos ar sąmokslo teorijų šiukšliadėžę. Lietuvoje, vadinasi, Rūtos Janutienės „skiepas“ šiek tiek suveikė. Paskiepyti turi stiprų imunitetą ir argumentą prieš visokius išpuolius: „gana, nusibodo, baikim dairytis į praeitį, žiūrėkim į darbus“ etc. Jų valia taip argumentuoti. Tačiau ne visi buvo paskiepyti, o kai kuriems „skiepas“ gal nesuveikė, ir jie tų gerųjų Matronos darbų, kaip ir „mažųjų karų“ labai pozityviai nelinkę matyti.

Ypatingai keistai praėjus savaitei po įvykdytos provokacijos Briuselyje pasisakė buvęs europarlamentaras profesorius Vytautas Landsbergis. Tradiciškai buvo laukta, kad jis ims rodytis visuose mūsų TV kanaluose iš karto po įvykio, tačiau taip nenutiko. Matyt, didysis provokacijų aiškintojas laukė kokių nors ūmių reakcijų iš Briuselio biurokratų ar Vakarų žiniasklaidos, bet jų iš anos pusės nebuvo, kaip ir iš Rytų. Mūsų Daukanto aikštė taip pat jokios aiškesnės interpretacijos nesugebėjo ištransliuoti. Provokacija, kas bebūtų ją suplanavęs, aiškiai nepasisekė. Nepasisekė, bet pakabino kelis klausimus, į kuriuos – vardan tiesos – turėtume ieškoti atsakymo.

1. Ką ten Briuselyje veikia Lietuvos deleguoti parlamentarai, jei tuomet, kai jų pačių buveinėje įvykdoma provokacija prieš mūsų valstybę, nesugeba susirinkti ir parašyti bendrą delegacijos kreipimąsi ES saugos tarnyboms, kad išsiaiškintų nedorėlį – provokacijos vykdytoją?

Vytautas Landsbergis, duodamas interviu LRT, į žurnalisto klausimą: „Ar Lietuvos institucijos turėtų oficialiai kreiptis į Europos Parlamentą ir reikalauti tyrimo? Ar šį faktą reikia tiesiog ignoruoti?“, – atsako: „Nežinau, koks čia gali būti tyrimas. Ar ten kas nors fiksuoja, fotografuoja, kas landžioja po Parlamento pašto dėžutes, – aš nežinau. Lietuvos Seime yra tam tikra kontrolė, o ten tų dėžučių yra įvairiose vietose. Turbūt kad nėra jokios prasmės aiškintis. Net jeigu kokia nors nugara buvo nufotografuota ar kojos drebančios – ką čia tyrinėti? Tai yra veiksmas, kuris diskredituoja ir Rusiją, ir jos slaptąsias tarnybas. Panašu, kad yra kažkokia agentūra, kuri veikia ir Europos Parlamente, bet išaiškinti tą agentūrą būtų sudėtinga.“

Net nesitiki, kad seklio uosle tikrai galintis pasigirti politikas tokius niekus kalbėtų. Esu buvęs aš tame Europarlamente ir puikiai žinau, kas ir kaip ten gali patekti. Saugumu Briuselis rūpinasi nė kiek ne menkiau nei žydai savo Ben Guriono oro uoste. Nenufotografuotas, nenuskenuotas ir neidentifikuotas, pas ką eini, tu pateksi ten lygiai kaip pas Romos popiežių. O profesorius aiškina, kad ten vos ne kaip kokioje komunalkėje, kur devynaukščio laiptinėje išlaužtom durim mėtė ten kažkokios „drebančios kojos“ ar „nugara“ kažkokias brošiūras. Suprask: „prochodnoj dvor“ – ką ten dabar besurasi. Ne, profesoriau, 700 knygų – tai visas vežimas, po pažastim ar „sakvojaže“ neatneši. Net jei vienai knygai įmesti sugaiši po 10 sekundžių, tai vienam žmogui sumesti tokį tiražą teks lygiai dvi valandas. Kažkas čia ne taip, profesoriau. Saugos tarnyboms būtų vieni juokai išsiaiškinti, kas tokią akciją atliko. Ir sunku suprasti, kodėl Lietuvos delegacijai ir jums, profesoriau, taip nerūpi išsiaiškinti tikrąjį kaltininką.

Žurnalistas patikslina savo klausimą ir sulaukia tiesiog stulbinančio atsakymo. Štai šis įdomus pasažas:

Tai Jūs manote, kad neįmanoma išsiaiškinti, kas tai padarė?
Aš net nemanau, kad tai kas nors aiškinsis. Įsivaizduokite, kad Europos Parlamento koridoriaus kampe kažkas prikakojo. Tai dabar EP turi daryti didžiulį tyrimą ir tyrinėti chemiškai, biologiškai, pagal visokius parametrus ar kvapą, kas tai galėjo padaryti? Turbūt mažai prasmės būtų.

Ar Jūs pats, profesoriau, tikite bent per nago juodymą tuo, ką kalbate? Jei tikite, tai pasiūlykite savo anūkui Gabrieliui padaryti tokį eksperimentą prie tų pašto dėžučių. Labai abejoju, ar Gabriukas spės kelnytes nusismaukti.

Nemėgstu atsakymų dėlioti ant lėkštutės. Kiekvienas komentaras turi palikti erdvės ir skaitytojo fantazijai bei interpretacijoms. Tad kas tas paštininkas ir ko jis siekė?.. 

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Vingiorykštė       2014-12-22 7:18

Yra mūsuose žolynų, kurie turi natūralaus aspirino..Deja, daugelis pamiršo tas žinias ir it bebrai mieliau graužia visokias tabletes, už kurias suploja krūvas pinigėlių..

kapliadančiai sobutilnykui       2014-12-22 1:12

išgeriau ir įpyliau

Bebriukai       2014-12-22 0:51

Trim lentynėlėm žemiau - kamščiatraukis. Tokius dalykus verta prisiminti.

o kas paims       2014-12-21 23:17

tas ir pames

po 40 metų...       2014-12-21 23:03

Teko skaityt vieną pasaką, tai ten buvo sakoma: kur pamesi, ten ir rasi^

sniegenų maistas raudonkepuraitei       2014-12-21 22:28

ekskursijos po miestą ten neužsukant> o vienu laipteliu palypėjus aukščiau sopulai dėl lietuvybės už jūrų marių > ten ir rasi.

anūkėlė -raudonoms uogoms       2014-12-21 22:11

Gerbiu senukus, bet kokios dovanoms jiems ten patinka, nenuraukiu…Nejau gi dantys?:)

šermukšnis tarp šonkaulių >žiniuonės anūkei       2014-12-21 21:07

gerai vaikeli, tai tuomet klausyk:
nueik ten kur sakiau pasibelsk kultūringai ir dairykis lentynos ant kurios sudėtos kalėdinės dovanos senukams.
radai?
na va pasilypėk ant taburetės ir palipk viena lentyna aukščiau.
ten rasi dėželę su gražiais drožiniais viršelyje.
viduje rasi sau nuo manęs…
palik porą žiedlapių arbatėlei ir atbėgusi čia pasakyk kaip sekėsi.: )

Balvočiūtės žolelės -meistreliui       2014-12-21 20:50

Suprantat, nuo peršalimo tų žolių yra devynios galybės: čiobreliai, šeivamedis, avietės ir t.t., reik tik netingėt prisirinkt.Ir nors visoki mokslų guzai-docentai- sako, kad sunegalavus reik pabadaut, jokiu būdu nesutinku,- šiais laikias alka-nas žmogus yra kažkoks nesusipratimas.Tokius docentus neprošal pavaišint prieštaravimais.Tikrai taip’ ir elgiuosi.Reik tiesiai šviesiai tokiems drožti kaip yra.

stalius - arbatai nuo peršalimo       2014-12-21 19:29

tinka.
tuomet dar kartą klausiu -ar pameni piktą docentą kuriam pažadėjome kad palankydami nuolat duosime pirpimėčių kad nebūtų amžinai alka’na_s”?
aš to pažadą tesėjau tik kartą nes pritrūko laiko ,bet tu mačiau kad tu pavaišindavai.
ten ir guli mano drožiniai.
jeigu supratai-pasakyk.
patikslinsiu.

medinė pliauska>obliavimo bakalaurui       2014-12-21 17:44

Pamenu, buvo buvo visai smagių akimirkų tuose ekspermentuose…ahaaa. Nu nesu gvantanamo kalinys su maišu ant galvos, bet nematau aš jokio graikiško ar tai romėniško pagaliuko.Musėt esu ne pagalys, o burokas ir man reiukalinga derunkelizacija?Manot, padės? O štai po dviem romėniškais pagaliukais jau matau “kompaniją”,kuriai būdingos vienijimosi paieškos.Paskui atsiranda dar trys pagaliukai sss-t-p.Daugiau skaičiuoti kaip ir nemoku, tiek ir turiu. Tai nejau kažką pražiopsojau ir kitų pagaliukų nepasidėjau po pagalve? Matka-boska!!! Išsiblaškymas -mano stiprioji pusė...^

obliavimo bakalauras > medžiui       2014-12-21 11:29

pamenate, buvo laikai kai dalyvaudavome eksper’imentuose, kartais nubėgdavom į kito fakulteto laboratoriją pasidaryti, paieškoti mintims peno?
gal pamenate- ten dirba vienas docentas, kurio paskaitos mudviems nelabai patiko. Jeigu supratote kur yra ta auditorija - pasakykite man teisingą atsakymą.
paimkite kažką iš po pagalvės ir pasakykite :
koks žodis yra pradžioje, iš karto po romėniško vieneto?

schlubaz fokietis       2014-12-19 18:16

palieku tą rudenišką jūsų Drezdeną. lyja nyku. eisiu susirinksiu paveikslus ir išvažiuosiu į Laplandiją. Kalėdos artėja. nieko nepadarysi *iki.

J..*       2014-12-19 14:17

L - Kiek pasikeitė nuorodos koordinatės. Vakare paaiškinsiu. Kalba ir eina apie padūzgimą.
:
T - Drezdene šlubi vokiečiai ant plytgalių krūvos iš naujo viską padarė. Karaliaučiuje, deja, nieko nepadarysi*

Liepa-s.m.-J.       2014-12-19 14:01

S.m.,aha, Drazdeno tai ir man labai gaila: tiek buvo subombarduotas, kad atstatinėjo iš anksčiau tapytų dailininkų paveiksliukų...// Bet visgi man vokiečiai ne prie širdies- labiau patinka lietuviai.// Ar pamenat,tą vietą, kur rimčiau susitikom?//Tai va, beveik metai apsisuko ir tie pašnekesiai maidano šviesų nutvieksti nenublėso. Ir kažkaip tamstos, Juozapai, paakinta prisiminiau mūsų diskusijas apie gyvenimą, apie žmones: nepatikėsit-kilo tiek daug Naujų klausimų, kad būtinai reikėtų vėl ,kokion ramion sostinės vieton susibėgus,pasiaiškint. Juk nesam kažkokios laukinės bitės ir išties geros širdies bitininko niekada nepabrokysim, tiesa? // Galvoju,geras dalykas yra tas Laikas: kaip sietas prasijoja ir atskiria tai ,kas vertinga ir ko nereikėtų vartoti.//Na, o kol kas,pradžiai, kol praeis švenčių ir tarpušvenčių bruzdesiai, radusi laiko paskaitinėsiu Jūsų, Juozapai, mėgstamus rašytojus.// Gal norėtumėt prisijungt, padiskutuot, kokius nors svarbius klausimus aptart? Užsieny labai madingi netgi vienos knygos skaitytojų klubai, o mes kažkaip pernelyg užsidarę: vat perskaitai kokią knygą ir nėr su kuo apie tai pasikalbėt,mintimis pasidalint.//Nuo mažens mėgau skaityti ir skaitydavau viską iš eilės, nes nelabai buvo iš ko rinktis.Dabar tai tiek knygų, kad pats velnias sprandą nusisuktų!//Skaitytojam, aišku rojus tokia situacija, nes gali dalyvauti susitikimuose su mylimais rašytojais ir viską sužinoti, kaip sakoma,-iš pirmų lūpų.//Nors visokių tų skaitytojų yra. Dabar toks pasiutiškas gyvenimo tempas, tiek darbų, tiek informacijos,, kad žmogus, ištaikantis sau laiko grožinės literstūros skaitymui, apturi daugiau ne džiaugsmo, oir baimės, kad atseit laiką veltui ir nenaudingai leidžia…//*

Trupmenas       2014-12-19 13:39

Esu buvęs Drezdene, todėl ne taip jau lengva mane užtrolinti su Drezdenu. Miestas galintis įvaryti rimtą depresiją kaip ir Karaliaučius.Nieko nepadarysi*

???>etat...       2014-12-19 13:06

Tegul žaidžia ar gaila?.Mąstymą lavina:)

Etatiniams Liepai ir Juozapėliui       2014-12-19 11:34

Nesuprantu, kažkokius užkoduotus reikaliukus viešoje erdvėje sprendžiate - juokingiausia, kad tai darote komentarų skiltyje.  Bet ne - čia gi tik noras prasikrūtinti. Vis kyla noras paklausti, tai tamstelės, ar tikrai nesusireikšminę esate?

s.m. Juozapui       2014-12-19 11:03

vargsas komitetinis, kur bande Trupmena drezdenais trolint, iskart susinervino nuo tamystos kryziazodziu… :-D
Kupranugariai skrenda i vakarus, o Stirlicas gyvena pora aukstu zemiau :-D

Susitiksim šeštą valandą po karo       2014-12-19 1:22

Už kampo*

virš drezdeno vėl giedras dangus       2014-12-19 0:54

o danguje - . . . . . . *

J - L       2014-12-19 0:29

Gerai.
Pabandom taip.
Užduosiu klausimus, tačiau atsakymus parašykite sau ant popieriaus.
Klausimas 1 : ką mėgsta obliuoti vienas Jūsų bičiulis? (Tai yra trečioji reikalingo žodžio raidė.)
Parašėte?
Gerai.
Dabar iš kairės pusės greta parašykite sekančią abėcėlės raidę.
Dabar abipus tos poros parašykite po vienodą raidę. Ta raidė skamba kaip nemažybine forma, vienaskaita užrašytas obliuojamo daikto pavadinimo priešpaskutinė raidė.
Įveikėt?
Gerai.
Jeigu Jums pavyko, tuomet matote šaknį žodžio kuris reiškia tai kas jums žinoma.
Jeigu supratote. Nueikite tenai.
Nuėjusi dešinėje pamatysite stovintį vidurį lauko brolį, kairiau- vienas jau matytas, o dar kairiau pamatysite tai kas išdrožta, bet tiek jums tiek man abiems skirtingiems patinka, nes turi kažką bendrų pradinių šaknų.: )
Va ten po kukliu vienetu rasite paliktą ženklą. Lauksiu atsiliepiant aido.
Kai išgirsiu aidą. Laukite aido atkartojimo.

Liepa       2014-12-18 23:58

Ir taip eilučių daug paliekam. Garantuotai nesusišnekėsim.// Jūsų“raštus”,beje, radau.//Iki. Labos.//

Juozapas--- L       2014-12-18 23:42

Dėkui.
Dabar jau nebereikia.
Nesupratote manęs. Man ne teksto reikėjo.
(Prašymas- jeigu kitą kartą paklausiu panašiai, būkite gera, neatsakinėkite atviru tekstu.)
Tiek to.
Ieškosiu kitų būdų .
Suisisieksiu kai rasiu.

 

Liepa       2014-12-18 23:35

Žodžiu, uždavėt darbo… smileTeks man purtyt viską iš eilės..wink//

Liepa       2014-12-18 23:29

Labas, Juozapai. Giliam mano nustebimui - nerandu.// Matyt, pavogė, gyvatės.// Ekspertai seniau turėdavo archyvą, dabar, žiūriu, ne. Ieškosiu dar.//

Juozapas ---Liepai       2014-12-18 22:31

Turiu svarbų klausimą-
ar dar turite po pagalve tai ką žadėjote laikyti ilgai ir laimingai?
Galite padaryti vieną dalyką- ant Jūsų relikvijos kairiajame viršutiniame kampe yra personažo parašas ir .........
Man reikia tų ..........
Ne visų tik devynių imant nuo galo.
Parašykite be skyrybos ženklų.
Kai gausiu pasakysiu ką sumaniau.

Jooo       2014-12-18 22:18

Tarybinio žvalgo PROANŪKIS rengia ES strategiją prieš Rusiją.Ar pagaunate kampą?
Rusų Putkai turėtų patikti.Žvengs į kumštį.

> T       2014-12-18 22:15

Pritariu, po naujos restauracijos galerija pasipildė ir naujais tapybos darbais. Yra visai neblogų. Pavyzdžiui “Dama su bebriuku”. Klasika.

Trupmenas       2014-12-18 21:58

Buvau Drezdene. Siaubas. Tiesa, galerija nuostabi.

Trupmenas       2014-12-18 21:55

negala* - turėtų būti negana
Nors visai neblogas dėl klaidos išėjo naujadaras - galas dėl negalėjimo, negalios. Tinka epitetas Gabriukui, nors tu ką. Gabriukas tai toks negala.*

> T       2014-12-18 21:50

pažiūrėkite, kaip žiauriai subombardavo drezdeną

Trupmenas       2014-12-18 21:19

Aš tai dabar galvoju, ar galima labiau diskredituoti ES, paviešinus, koks piemuo kuria Europai Rytų strategiją. Perskaičiau, kokį jis tame straipsnyje niekalą velia. Atrodė gana mums to niektauzos V. Ušacko, bet pasirodo - negala. Didesnę beprotystę sunku ir sugalvoti.

che che che       2014-12-18 20:24

Kas galėtų paneigti, kad ne pats Arkangelas Gabrielius, suglaudęs savo angeliškus sparnelius, drebančiom kojytėm ir, nugarą atsukęs į “špokines”, barstė skiepus, kaip barstomi skiepai lapėms nuo pasiutligės. Angelų ir Arkangelų keliai nežinomi, che che che…

*... 5       2014-12-18 20:20

anūko 11 metrų baudinys - pro šalį

Gabriukas Delfyje       2014-12-18 20:18

Labai įtartinas ir keistas jo pasisakymas: “Galbūt kas nors ką nors išsiaiškins, o gal ir ne. Vienintelis dalykas – tenka apgailestauti, kad šiuo atveju ši knyga tampa įrankiu prieš Lietuvą. Kas tą įrankį panaudojo, aš turiu savo nuomonę, kiti parlamentarai gal turi kitą nuomonę, bet akivaizdu, kad tai yra informacinio karo kovos įrankis. Aš ties ten braukiu ribą ir į tolimesnes diskusijas nenoriu veltis, nes tai yra absurdiška diskusija.”
Iš apdairios giminės. Nieko nepadarysi*

http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/rusija-smunka-zemyn-toks-ir-buvo-tikslas.d?id=66707954#ixzz3MH5UtVKZ

Trupmenas > ha ha       2014-12-18 18:15

O kas tamstai trukdo kviestis į vieną šerengą Taigį su klonų brigadomis ir protingai apie idėjas šnekėtis. Reglamento čia juk nėra, ir balso teisės išsipirkinėti nereikia. Pirmyn, pažemintųjų pulkai. Galiu net pažadėti, kad kol kas dar necenzūruosiu, kol Jūsų matuškos pataisų dėl cenzūros Visuomenės informavimo įstatymę Seimas nepriėmė. Po to, kaip atsakingas visuomenės narys pilietinę pareigą vykdysiu ir pagal įstatymo raidę bei dvasią ginsiu valstybę nuo jūsų išpuolių prieš konstitucinę valstybės tvarką.
Patys to prisiprašėte.

Liepa-Be pykčio       2014-12-18 14:42

Hmmm, gavom “pipirų” ketvirtadienio proga…Turėčiau pasiteisint, ar ne? Prašom.// Jei būčiau apsėsta didybės manijos,būčiau kokia kamelija-amelija, arba dar geriau - orchidėja..//O koks mandrumas iš liepos: vasarą bent su lapais, o dabar stovi plika, vėjų gairinama, net pačiai savęs kartais gaila..//Svarbiausia,-tokių liepų pilna ant kiekvieno kampo.//
“Labai susireikšminę įtartini komentatoriai, įsijaučia esantys vieni, leidžia sau asmeninius pokalbius”.// Matot, kame reikalas - telegrafo jau nebėra, negalim išsiųst telegramų. O į balkonėlius mūsų neįsileidžia, - sako"nerūkot"Belomor” papirosų, nemokat dūmų liaudžiai į akis pūsti..//

Trupmenui       2014-12-18 14:31

“Taigiai” yra buki,bet va toks kaip jūs gali infiltruotis į bet kokį avilį ir ilgai mandagiai ir protingai šnekučiuotis,o gal net vedliu tapti.O kai ateina diena X,jis visą avilį išduoda,apsimesdamas durneliu ar “ne prie ko”.
Toks yra “dėdulė” pvz.gyvas pavyzdys.Ir ką tu gali žmogeliams išaiškinti,jei jie tik ausimis klausosi,o visa kita pas juos neveikia.

ha ha       2014-12-18 14:24

vat ir aš sakau, jei trupmenui su juozapu identifikacija svarbiau už idėjas, tiesos ieškojimą, tai, prašom, atsineškit savo kūnus šiandien, kokią 6 val į Lukiškių aikštę. Galėsit net mano pirštų anspaudus nuimti… beje, išmanieji telefonai jau moka tai daryt…

Be pykčio        2014-12-18 12:16

Lygiai tą patį ir aš norėjau parašyti apie tą vadinamą spiečių.Labai susireikšminę įtartini komentatoriai, įsijaučia esantys vieni, leidžia sau asmeninius pokalbius. Nemalonu ir neskoninga.

Trupmenas to nesureikšminkite       2014-12-18 12:14

Išduoda stilius. Paprastai stukačius stiliaus neturi. Matyt, jiems yra toks reikalavimas keliamas, kad minioje neišsiskirtų, kad nebūtų matomas, galėtų tuoj pat ištirpti tarp kitų. Na, pasakykit jūs man, koks yra stukačiaus veidas? Koks yra Putino veidas? Joks.
Lygiai taip pat ir su komentarais ir mimikrijos taktika, kurią jie naudoja. Koks nors taigis neturi jokio stiliaus. Stiliaus neturėjimas yra jo stilius. O tegul jis pamėgina pamėgdžioti, tarkim, Juozapą. Šnypštas išeis - “kiška za tonka”. Žmogui, kuris neturi kontorinės užduoties nėra reikalo slapukauti ar kaitalioti nickus, nors galėtų rašyti ir iš viso be jokio nicko. Jis atpažįstamas iš stiliaus, iš sakinio konstrukcijos, leksikos, intonavimo, pauzių ir daugybės kitų dalykų. Liepa tai vadina uosle, nujautimu, gamtos dovana. Taip ir yra.  Protas yra tik geras pagalbininkas, kai jau esi tą dovaną gavęs.
Todėl dieną X medaus iš avilio tikrai Taigio klonai neišvogs.

Nesureikšminkite NICKŲ       2014-12-18 11:22

Kas ten juos sugaudys kiek kas juos keitė ir kiek savinosi svetimus.
Svarbiausia skaitant jausti ŠIRDIMI rašantį žmogų.
Šitaip Jūs atpažinsite visus saldžialiežuvius apsimetėlius,kurie atėjus dienai X iš avilio išvogs medų.

ha ha        2014-12-18 9:28

nepakenčiantys kitokios nuomonės didieji diktatoriai Juozapas su Trupmenu užsigeidė CENZŪROS!
Norit kalbėtis tik tarp savęs? Tai registruokitės Bernardinuose ir kalbėkitės. Niekas neužeis ten, niekas jums netrukdys. Niekas jūsų komentarų po Jakimavičiaus straipsniais neskaitys.

Bet, kaip matot, pats Jakimavičius nenori likt tik Bernardinuose ir būt neskaitomu ir nekomentuojamu.
Tad galima daryt išvadą:tik tokie cenzoriai kaip jūs ir uždusina portalus. 

to "2014-12-18 9:35 "       2014-12-18 8:37

Ačiū, ir jums gražios dienos!

Spiečiui       2014-12-18 8:35

Labai jau jūs kažkokie susireikšminę.  Asmeniškai man - spiečius įtartinai kvepia, niekada į tokį nelysčiau.

Liepa       2014-12-18 7:23

Labą rytelį visiems.wink
Tai kad nesu muselė: man kaip medžiui reiktų didesnio musgaudžio, Trupmenai…// Jei esat apsimetėlis, tai čia pirmiausia tamstos problema, o paskui jau mano,ir mūsų ar ne?// Kaip sakoma: ” Net ir pati gudriausia višta išsidilgina užpakalį”.// Geriau jau apsirikti ir suklysti, negu apskritai nieko nedaryti.Yra toks smagus posakis"Nesėkmė yra geriausiai pavykęs dalykas, nes šimtu procentu sužinai, kas yra ne taip.” Jums, Trupmenai, duotas šansas būti"bite”, Dievo padarėliu”. Ar ta galimybe pasinaudosite, spręsti Jums pačiam.smile//
Iš kur, pavyzdžiui, žinoti, kas yra ta liepa? O gal man labai gerai moka?... Laikas parodys, ar spėjimai geri, ar ne.// Jūs, vyrai,turite gerus"instrumentus” - protą, logiką, puikiai operuojat visokiais argumentais, hipotezėm; reikalui esant pasijungiat analizių ir sintezių“programas”.O pas medį matėt kada smegenis? Tai va, aš tikrai nesugebėsiu judviem paaiškint, pagal ką atsirenku ir vertinu.Kažkaip atsirenku ir viskas.winkJei nepataikau, pernelyg nesielvartauju.// Ekstrasensorinių sugebijimų tikrai neturiu ir per"sienas” nematau.smile
Būtų ne prošal iškelti kitokį klausimą: ar liepa gali virsti drebule? Gali. Bet nenori.Tai irgi svarbu.//
Aišku, gaila vienos kritusios bitės. Bet ta bitė pati pakeitė kryptį ir avilį.Todėl niekuo negalim jai padėti…//
P.S. Trupmenai, chemijos pramonė dabar daro stebuklus: tokius parfumus kuria, kad ojojoi…Tad visad yra rizika apsirikti. Svarbiausia - nebijoti.// Juozapai,naktinėjančių akelėms yra geras draugas -mažų pipečių pavidale homeopatiniai lašiukai"oculoheel”..Jei nepadės, tai bent nepakenks.//

Juozapas       2014-12-18 1:37

Na, tai gerai kad neskraido keptuvės.
Eisiu miegoti ramesnis būdamas.
Bo rytoj dar ne Kalėdos. Ryt laukia darbai kasdieniniai.
Jau gili naktis o aš dar ne lovoj.
Rytoj katės akių nepramyš, kai reikės keltis.
Ką rytoj-  šiandien.
Ot, zaraza, laikas bėga rašant…
Nieko nepadarysi*
La-ba-nakt.

Trupmenas Juozapui ir Liepai       2014-12-18 1:02

Atsiprašau Liepos.
Nieko nepadarysi*, kartais nusišneku.
Tiesa, kad neužmiščiau. Svarbus ir dar vienas dalykas, kuris lietuviams, kaip matau, nebūdingas. Jų atmintis labai trumpa, gyvena tarytum plūduriuotų nuolatinėj dabarty. Pvz. neatsimena, ką ha ha kalbėjo apie a.a.Granauską.  Po kelių savaičių jis gali tuo pačiu klausimu kalbėti jau visai priešingus dalykus ir drėkstis marškinius nuo krūtinės.  Atsitiktinai užsukęs žmogus, o tokių gal dauguma, nieko nesupras, kas toksai yra ha ha. taigi, ha ha yra ne tas, kuo dabar dedasi, kaip ir Matrioška, o pats tikriausias niekšas ir mėšlo krūva.  Nickas yra ne šiaip atpažinimo ženklas, o istorija. Kodėl raigerdas supyko? Galėjo pasikeisti nicką ir toliau žaisti, bet jis suvokė, kad su nicku prarado ilgai kurtą savo legendą. Va kur bjaurybė visa atsitiko.

Juozapas-- gal kiek apstulbusiai Liepai       2014-12-18 0:36

Ramai.
Trupmenas davė sakykim, visai neblogą pamoką.
Tos pamokos moralas yra net ne bitėse ir ne Spiečiaus tarpusavio reikaluose ir net ne Jums mieloji, adresuotas.
Tai žinia paprastam skaitytojui braidančiam komentarų pievose. Tiksliau rinkėjui.
Prieš kiekvienus rinikimus bet kas gražiau, aštriau pakalbėjęs pasitinkamas paaugliškomis ovacijų poliucijomis, (pardon) -ehėėėė, šitą į Prezidentus, ėhėėėė!
Na paskui rinkikai skuodžia prie balsadėžių (koks išraiškingas žoooodis “balsadėžė”) ir daro ten tas kvailystes kurias mudu niekuo dėti turime srėbti kartus su visais kitais lauciais.
Bet šiuo atveju tai tik toks pasažas, būtent į išorę.
Apsimetėlį visada galima užuosti pagal elgesį ir kvapą.
Mūsų spiečiuje prašalaičiai neišvengiamai atsisijoja.
Vienas geriausių testų kurie parodo ryšių tvarumą yra gebėjimas ginčytis, tiksliau ginčo kokybė.
Pamenate, mūsų ginčą dėl balsavimo-nebalsavimo už mažesnę blogybę?
Va tokie dalykai išryškina, kas yra who ir kas yra xy.
Mudu, beta tą ginčą atlaikėme garbingai ir patys savimi išlikome.
O va “bravo” akcija kai kam buvo per daug sudėtinga ištverti.
Yra dar vienas beveik 100 pocentinis būdas atskirti tikrą nuo netikro.
Šito kol kas niekam čia nesakysiu.
Nebent tik kada nors gyvai ir tai -tik į ausį.
Bet būdas geras.
Kol kas pasiteisindavo visada.
.......
Viskas bus gerai.

Trupmenas Liepai       2014-12-17 23:59

Va muselė ir pakliuvo ant musgaudžio. Ėmėt ir patikėjot. O įsivaizduokit gudresnį už mane vsd-ešniką, kuris dar gudriau būtų avilin prasmukęs ir pasitikėjimą pelnęs. net ir tai, ką dabar rašau, gali turėti ir antrą dugną. O iš kur jums žinoti, kad aš čia ne viešai skiepijuos prieš senesnius tranus ir biteles? Supraskit, jei kalbėsiu, kad mane delegavo VSD, tai jau tarytum galima būtų daryti išvadą, kad tas žmogus švarus. Tai toks labai naudojamas Kgbistinis triukas, kurį landsbergis ir vadina “skiepais”. Iš savo patirties, matyt.Esat tikriausiai su tuo triuku ne kartą susidūrusi sovietiniais laikais. Matyt buvo vadovėlinis, chrestomatinis. Koks nors naujas draugijoj žmogus imdavo ir leptelėdavo lyg tarp kitko; “Tikriausiai manot, kad aš saugumietis, kad taip drąsiai šneku?” Ir paprastai tokiam būdavo atsakoma: “Ką tu, niekas taip nemano, net nepagalvojom”. O po kiek laiko paaiškėja, kad jo tikrai saugumiečio būta.  Taigi ar vienaip žiūrėsi, ar kitaip, atsakymo nėra, nes čia yra paspęstas loginis kalanbūras - logikos priemonėmis neišsprendžiamas klausimas. Kad galėtum atsakyti, reikia išeiti už skliaustelių už loginiės sistemos ribų ir pažvelgti iš kitos sistemos.
Žiūrėkit, pasakysiu kaip bitės atskiria bitę vagilką iš kito avilio. Iš išorės atrodo visiškai tokia bitė, ir rūšis ta pati, tikriausiai ir genetika ta pati.
O yra, bent kiek aš žinau du požymiai, pagal kuriuos atskiria. 1. Iš kvapo (kiekvienas avilys turi skirtingą kvapą) 2. Iš įpročių įgytų iš motinos ir to avilio bičių šeimos. Tas persiduoda per bičių kartas tame pačiame avily. jei motina agresyvi, nervinga, tai ir bičių elgesys bus toks, skirtingas nei avilio, kurio motina rami ir darbšti.
Taip, kad gerbiama Liepa, į mane prašyčiau žiūrėti labai atsargiai. Juk nieko apie mane nežinote. Gal esu sektantas iš dar rimtesnės sektos, nei R.
Va taip.

pagarba       2014-12-17 23:52

Siam zmogui.Geri jo straipsniai ir pats jis teisingas zmogus,kuris ateina i Daukanto a i meno akcija ir yra neabejingas vaiko skausmui,t.y. Deimantes skausmui isnestai s gimtu namu klykianti.

Tiesos portalui       2014-12-17 23:21

Svarbiausia rašykite raštus į visas kontroliuojančias tarnybas ir nuolat teiraukitės ar viską darote gerai ir ką reikėtų tobulinti.

Juozapas---Trupmenui       2014-12-17 23:19

Matot, mielas Kolega-  tose mano “pisulkose”, vansi būta racionalaus grūdo.
Aš gi akcentavau ką - svarbiausia TURĖTI idėjų.
Va- jūs pagavote kampą ir iš karto matote kaip paprasto kaimiečio idėją padiktuotą vien sveikos nuovokos paversti tikru ginklu.
Va ką aš turėjau mintyje kai siunčiau Tamstai savo keverzones.
Visi turi daryti tai kąm yra gabūs.
Kas turi aštų liežuvį, kas turi pilna kačėną idėjų, o kas moka gerai pagauti kampą ir paleisti realizacijai - štai tas mano “vaiduoklis” apie kurį andai kalbėjom.
Aš misliju, kad galėtumėt būti Spiečiaus mediatoriumi, komentatorių spaudos atstovu prie Redakcijos.
Kodėl Tomkaus “Respublikos visuomeninė redkolegija išsikvėpė”?
Todėl kad ji nebuvo visuomeninė!
Na štai prašom -dar viena idėjos užuomina. Jeigu įdomu, galėsim pakalbėti atskirai. Nenoriu technologijų barstyti kur papuola po akių.

Liepa-saviems       2014-12-17 23:16

Gerai gerai, pasitaisysiu-neleisim, kad Tiesos.lt svetainę taip paprastai nukneckintų.// Vėesdė informacijos apie savus bildukus neteiks, nes nepanašu, kad taigisai būtų iš kokio subotino chebros…// Taktika, kai apsimeti"durnium” visai pasiteisina. Galim tuos klaidinančius manevrus ir panaudot- šitą mes galim.wink//
Beje,man kažkaip atrodo, kad Trupmenas jau prisispiečino prie Spiečiaus: kažkaip labai mūsiškai dūzgiat, gerbiamasis…;)

Trupmenas irgi Spiečiui       2014-12-17 22:57

Jo, dvi Juozapo idėjos grandiozinės.
1. Dėl įrašo laukelyje, kuriame pašalintas komentaras. Patobulinsiu ilgą sakinį. Pakaktų arba to straipsnio iš naujojo cenzūros įstatymo, arba tik nuorodos į jų pačių cenzūros įstatymą. Ir tegul papučia portalui į uodegą. Vyksta propagandinis karas ir portalas vykdo įstatymą. Kvit.
2. Iššifruotus provokatorius siųsi į VSD ir reikalauti, kad išsiaiškintų ir nustatę tapatybę informuotų redakciją. Žodžiu priversti ėsti pačių šūdus. Tas darbas būtų ir ne per sunkus, o svarbiausia - ir linksmas.

Juozapas---Spečiui       2014-12-17 22:40

Sveiki.
Ačiū, kad išklausėte.
Dėkui už palaikymą.
Taip, portalas nekomercinis, tad kol kas kol nėra lėšų, provokatorių ravėjimas gali būti vykdomas visuomeniniais pagrindais.
Tarkime: trys žmonės apsiima kasdien skirti po 30-45 min. savo laisvalaikio trinant rankiniu būdu provokatorių išmatas.
Ryte, vidudieny ir vakare.
Patikimi, redakcijai žinomi žmonėės gautų admino teisių priegos slaptažodžius ir paravėtų.
Neįgyvendinama?
Tikrai nemanau.
Antra, reikia demonstratyviai rodyti cenzoriams savo pastangas.
Todėl vietoje aptakaus užrašo :Komentaras pašalintas” turėtų būti užrašas
-“Komentaras pašalintas kaip provokatoriškai kiršinantis ir nesuderinams su Respublikos piliečių teisėmis bei pareigomis. Redakcija įspėja, kad diktatoriškus režimus propaguojantys, priešiškų valstybių interessus vykdantys komentarai bus trinami nedvejojant, o pašalintų komentarų autorių IP gali būti perduoti valstybės teisėsaugos institucijosms tyrimui.”
Kažkas tokio.
Gal kiek gremėzdiška, tačia tokiame tekste būtų patalpinti neblogi juridiniai saugikliai.
(Tas semantines užuomenas kurias parašiau pavyzdėlyje geriausiai išaiškintų kolega Trupmenas)
Bičiuliai, pasakysiu jums paprastai -prieš demagogiją nėra geresnio ginklo kaip…demagogija.
Chunta, neturėdama formalių pretekstų, kad per portalą juos “rūūūsai puooola”, neggalės šio portalo “naglai” uždaryti.
Kaip papildoma primonė galėtų būti nedidelis idėjos pasiskolinimas iš ...ekspertai lt.
Nenoriu leistis į kalbas apie tą žlugusį portalą.
Jis žlugo ne dėl to kad “prisižaidė” dėl politikos.
NEksprtukai tiesiog prisižaidė primityviai -bohemiškas pomėgis parūkyti žolikę, o kartais pašniaukšti ir miltukų vieną dieną taip ir turėjo baigtis.
Per tą vietą ir pakabino žasukus už cibulių.
Čia tos problemos nėra.
Todėl kaip sako Trupmenas nėra už ko kabinti.
Tai va siūlau redakcijai portalo iškaboje paraštyti keletą lozungų apie redakcijos teigiamo požiūrio į euroatlantinę integraciją NATO bloke, porą žodžių apie kovą su putinizmo putinizmo grėsme, kovą su korupcija kaip grėsme valstybingumui.
Tai būtų tarsi tokie potiomkino skiepai.
Ir neprikibsi.
Taip pat redakcijai derėtų susirasti porą draugų kietų juristų.
Paprastai prie kietųteisiškai,  chuntos cenzoriai lenda be ūpo.
Nes negarantuoti 100 sėkme.
Ir t.t ir t.t
Aš pateikiau tik keletą idėjų.
Pačių paprasčiausių.
Apie kitus dalykus, rimtesnius -diskusija gali būti rimtesnė nes yra ir rimtesnių idėjų, bet ne čia.
Per daug nedraugiškų ausų.
Aš nesutinku su miela Liepa, kad šį portalą neišvengiamai uždarys.
Pradžioje- reikia neturėti tokios nuostatos. Kapituliantiškos.
To ir siekia režimas.
Jeigu piliečiai nusiteikę “niekonepadarysitokiamūsųdaliatekspražūti” ir pan -tuomet taip ir išpurenama dirva bespredelščinai.
Kai didelės piliečių dalies nuostata “to negali būti, neleisime” -tuomet chuntoms yra sudėtinga plėtoti represijas.
...................................................
:
“-NEBIJOKITE!”
;
J.Paulius II, 1979
:
“Pradžioje buvo Žodis…”

Jooo       2014-12-17 22:23

Ko tik nepasitaiko su skiepais:norėjo paskiepyti DINASTIJĄ,o gavosi EUTANAZIJA.
Rūta ,rašyk dar vieną skyrių ir pavadink knygą “Dinastijos eutanazija”.

Trupmenas       2014-12-17 21:55

Juozapo mintį reikėtų labai rimtai svarstyti ir suformuluoti redakcijai bent keletą patarimų, kaip galima būtų apsisaugoti nuo tikriausiai jau parengtų “suraitymo” scenarijų. Lengviau ir paprasčiau buvo išromyti Lietuvos žinias, Alfa.lt, Bernardinus.lt . Būdai ir schemos buvo panaudotos gana paprastos: redaktoriaus pakeitimai į kvislingus, pagrasinimai finansiniais nemalonumais, užuominos vyr redaktoriams apie temas, kurių geriau neliesti, komentarų registracijos įvedimas ir k.t.
pakako Berbardinams pereiti neva garbingesnės diskusijos sumetimais pereiti prie registruotų komentarų ir efektas buvo pasiektas visiškai atvirkščias - nebeliko jokių diskusijų. Tas kelias yra atmestinas iki svarstymo.
Gerai tai, kad Tiesos.lt jokio finansavimo iš valdžios lockos negauna ir nepretenduoja, taigi šiuo vėzdu jokia Matrioška su savo liokajais pinigų dalintojais negali nei grasinti, nei riestainiu gundyti.
kaip suprantu, Juozapas siūlo įvesti kaži kokią komentarų stebėseną ar filtravimą. Kas tą darys. Komentarai eina srautu kiaurą parą. Įjungti kažkokią automatinę atpažinimo sistemą? Kažin ar įmanoma. Ne specialistas, - nežinau, bet abejoju ar suveiktų. Siųsti klakeriai - ne piemenys, kaip mat atras būdą, kaip automatą apeiti.
Sodinti tris entuziastus žmones - nehonorarinis portalas, dirbantis visuomeniniais pagrindais, apie tokią prabangą negali nė svajoti.
Suformuluočiau keletą paprastų patarimų padoriems komentatoriams. Akyliau stebėti nickus,sekti kai komentarų stilių, pvz. kiek iš tikro krūvelių palieka Taigis savo ir kitais nickais pasirašinėdamas. Jei taip pavyktųtą šušarą redukuoti, gal paaiškėtų, kad jų į portalą yra pasiųsti tik kokie 5, o ne 25. pastebėjus tokius ženklus iš karto viešinti.
Kitas patarimas - neįsijausti į ura patriotų komentatorių retoriką. dažniausiai už tokių stovi provokatorius.
Stebėti komentatorius, kurie sąmoningai nuvedinėja nuo kokios nors aštriai užkabintos temos į lankas. Tokiam kirsti per nagus iš karto, kol diskusijos visiškai nesaubalamūtino, o jo koks nors draugelis dar toliau į lankas nenuvarė. Kai jau nuvaro, sunku prie temos būna besugrįžti.
Kol kas tiek. manau klausimas labai aktualus. Ačiū Juozapai, kad iškėlėte.

Liepa       2014-12-17 21:44

Kažkaip ramiai žiūrėdavau į Leto futuristines prognozes.// Bet tai kad jos jau dabar pildosi…// Mes visi dėl to kalti- apsileidom. Paskaitykit Augustino Dainio.” Europos Sąjungoje Dievui vietos nėra ” - labai taikliai nūdieną apibūdinantis straipsnis propatria.lt.//
Net neabejoju, jog Tiesos.lt uždarys su trenksmu.// Pereisim į pogrindį.Pamenat,-stasius iš ekspertų jau kiek kartų siūlė savanoriškai prisiduot daboklėn.// Degradai…//Tai tenai, greičiausiai, Juozapai, ir pasibučiuosim;)//

Juozapas       2014-12-17 21:12

Kiek suprantu Ponia D.  ir jos leibgvardija ruošiasi išmėginti Cenzūros mašinos krumpliaračius.
Matosi, kad netrivoja.
Visa čia ūmai suplūdusi “internautsų-ufonautų-samagonitų” minia vykdo paruošiamuosius darbus.
Gaila, redakcija kol kas tikriausiai dar nesuvokia.
Jeigu suvoktų žinotų ką daryti.
Gal dar suvoks?
Pretekstas išjungti šiam portalui deguonį yra kurpiamas ir akivaizdus - pasiųsti provokatoriai stengiasi išsijuosę.
Jeigu išjungs portalą tai formaliai ne dėl Juozapo, Liepos, ar Leto su Trupmenu ir Beta. ( Nors tarp realiųjų priežąsčių mes tikrai būsim. Tik apie tai niekas garsiai nekalbės).
Išjungs kaip proputiniškų propagandonų peryklą komentaruose.
Todėl portalo redakcijai yra labai suvokti kas vyksta ir nesidžiaugti dėl diskusijų gausos komentaruose, nes mat “taigisai” pagyvina atmosferą.
Vienas šlubas ir klounu tapęs “taigizas” gal.
Bet ne vzvodas piktybinių šunsnukių.
Mūsų kuklus spiečius , kiek leidžia pajėgos kol kas palaiko bendrą atmosferą komentaruose, kad kontorinių provokatorių putos ir srutos neužgožtų visko ko pasiekė šis portalas.
Tačiau reikia, kad redakcija pradėtų įsiklausyti, ką kartais paprasti, bet nevisai kvaili skaitytojai sako.
Man, kaip žmogui įdėjusiam į šią mažą Tiesos salelę ir dalelę savo širdies, man ne tas pats kas nutiks rytoj.
Redakcija neturėtų kovodama prieš režimo blogybes žirglioti režimo įpročių bryde:
Galvos kas sau, o apačios kas sau.
Galvoms pėdų nuomonė nelabai rūpi.
Aš aišku utriruoju, hiperbolizuoju situaciją, bet tik tam kad išryškinčiau būsimų problemų galimus pavojus.
Todėl sakau tiesiai- reikia tartis, bendradarbiauti.
Nes šis portalas šiandien yra jau ne tik redakcijos - Tiesos LT yra ir mūsų, piliečių.
P.S.:
:dėkui kolegoms už palaikymą.
Liepai- virtualus bučkis.
(Oi, tik nurimkit, šaipūnai - tėviškas, į skruostuką : ))

ke ke ke       2014-12-17 19:22

Jaučių kaip lenzbergų subinės bezdi iš nervų,skaitant Jakimavičiaus taiklų straipsnį.
Nu ,ir tegul uždūsta visa giminėlė savo bezdaluose,teip sakant sunkiose frakcijose su sieros vandeniliu.
Pavadinkime tai AUTOEUTANAZIJA.

kurtas        2014-12-17 17:50

*......

Liepa-internauts'ui       2014-12-17 17:36

Man vienodai žydi sodai, ar tamsta esi koks ulbinas ar Taigi’so sugėrovas; konc(l)ervų lastočkin’as ar asocial’demokratų gvazdikas. Toks čiulbėjimas ulbėjimas užstojant “vargšus” milijonierius valdžiažmogius šiaip sau nevyksta.//
Suprantu, kad jūs labai mylit savo dalią, tiesiog kaip tikrą “mamą.”//Todėl yra nepaprastai šlykštu stebėt, kaip tamsta tyčiojatės iš tikros mamos: kaip ne kaip, bet Rūta(Grinevičiūtė) Janutienė savo mergaitėmis tikrai tinkamai rūpinasi,- vaikai ir pavalgydinti, ir aprengti, žino, ką reiškia realiai pakeliauti svečiose šalyse ir pamatyt, kaip”žmonės gyvena”, o ne per TV ekraną seilę varvint, kai kokia nors “pupytė” demonstruoja vienintelį savo pasididžiavimą-prisiūtas pieno liaukas- kokios nors Maljorkos peizažo fone.//Deja, daugelis dirbančių Lietuvos mamų neturi galimybės aprūpint savo mylimas atžalas būtiniausiais šio laikmečio dalykais: patogiais drabužiais, mėgstamu būreliu, visaverčiu maistu,vaistais,nupirkt kelialapį atostogų proga, suteikt galimybę įgyt trokštamą išsilavinimą ir t.t.//  Nesiraukykit,ulbuonėli, nesiraukykit- čia viskas “prie ko” - tie jūsų mylimi valdžios “kumyrai” mano, esą tik jiems priklauso europietiškas gerbūvis ir mėlynas dangus, o tauta jiems yra amžiais “nesubręstanti runkelių šaika”. Tad tie"runkeliai"tegul sau gyvena iš tiek, kiek nuo ponų stalo lieka -argi jiems daug reikia? Tik saulės ir vandens, ar ne???...//
Į R.Janutienes žurnalistiką žiūriu rezervuotai: po Garliavos, referendumo dėl Žemės įvykių, po to, kai jos laidose atsirado kažkoks vyno-kūras , po to, kai buvo nepagarbiai elgiamasi studijoje su N.Sadūnaite, N.Puteikiu ir kitais oficialiai nuomonei nepavaldžiais žmonėmis.//
Visgi tamstai, internautikos specialistui, nederėtų taip šokinėti prieš Rūtos asmenį, nes jai iki prezidentės lygio dar toli toli… Prašom, galima nesunkiai sudaryti privalomų“gerų” darbų sąrašėlį: Rūtai Janutienei būtinai reikėtų užsidirbti Juodąjį Diržą,įstot į bolševikų partiją(Laiko mašinos pagalba suprantama), įsidarbint tame pačiame istoriniame “fabrikėlyje”, susidraugaut su Burokeučium(dar lyg ir gyvas), sukariaut Mažuosius karus, pravest tam tikrą veiklą JAV, pasidėt pliusiuką ES struktūrose, abipusiai įsimylėt patriarxą, pasistengt, kad visa liaudis nesispardydama ir necypaudama suneštų milijonus(aišku, po to tai liaudžiai bus galima nupirkt prezentą - kečupo, majonezo kokioj Norfoj ar maximkoj,- vel gi už jų pačių pinigėlius), nepailstamai ir nepaliaujamai tampyt už ūsų maskolius ir t.t., ir panašiai.//
Išvada. Jūs savo nešvankų komentarą kurpėt sąmoningai ir visai neblogai,- mano nuomone. Tačiau net ir nuplagijuota literatūriška -juozapiška rašymo forma, nepaslepia melu persunkto ir tiesos trupiniais pagardinto tamstos komentaro turinio….// O štai jūsų internautiška pasąmonė yra nepavaldi nei pinigams, nei ryšiams ar kitoms spec.priemonėms: ji byloja tiesą. Žiūrėkit,- Rūtą nudažot žaliai, o jau savo” mamą ” Dalią -gvazdikų raudoniu. Netgi nekenčiamą Zigmą Vaišvilą “žalinat”. Ir teisingai darot, nes žalia lietuviui turi teigiamą prasmę, ko nepasakysi apie raudoną. Landsbergius vadinat taip , kaip siciliečiai savus mafijinius nusikaltėlius -“klanu”, ir dar iš didžiosios… Ačiū Jums labai,- ne visi drįsta tą garsiai pasakyti.//Faktas kaip blynas, kad esat gerai pakabintas KGB už tam tikrų organų(čia jum pačiam geriau žinot už kokių, -ne mūsų visų reikalas), nes ne kartą ir ne du tekste šaukte šaukiat,” kaip skauda”.// Kas dar akivaizdu? Labiausiai dėl šios rašliavos išgyvena jūsų Siela: ji tiesiog klykia ir klykia dar baisiau nei Edvardo Muncho pavaizduota žmogysta garsiame paveiksle"Screem”..// Jūsų Sielai baisu, tamsu, nepakeliamai trošku nuo tų mintinio ir verbalinio lygmens srutų(jas nurodot net septynis kartus-”čempionas!!!”), kuriomis čia nusiteikėt pavaišint “Tiesos.lt” kūrėjus ir mus, skaitytojus.//
Nedėkoju.Pasilaikykit tą mylimą purvą sau. Skanaus!//

aha       2014-12-17 17:06

As maniau, kad Grybauskaite pasiskiepijo pries karjeros suoli ES ar NATO,o pasirodo knyga apie tatos familija is spaudos iseina.

Jooo       2014-12-17 16:36

Nujaučiu,kad dabar skiepijosi lenzbergų fauna.

Daktaras "Dėdulė" nukvako       2014-12-17 16:26

vėl pramovė pro šalį.

Beta to Rūpūs miltai! 13:18        2014-12-17 16:23

Tikrai, kad rupūs miltai! Viename komentare sugebėjai pasiūlyti žurnalistę svarstyti etikos komisijoje, atstatydinti Radzevičių, o už tai kad Benas Gudelis laiko žurnalistę Lryte, suabejoji jo lietyvybe ir… išgiri Lukašenką, nes diktatoriaus valdomoje Baltarusijoje apie jį spaudoje blogai nerašoma. 
Gal tu žmogeli, atsitokėk. ne žurnalistė, ne Radzevičius ir ne Gudelis kalti, kad tokia jau ta Grybauskaitės biografija.
Ir įsidėmėk vieną kartą! Grybauskaitė tai ne Lietuva ir niekas Lietuvos niekur nejuodina. Nebent apgaili, kad turi tokią prezidentę ir, kad tokia dar silpna pas mus demokratija jei tokias asabas žmonės į tas pareigas renka.
Bet prisiminkime Brazauską.  Koks jis ten buvo, koks nebuvo, bet jo iniciatyva Lietuvos komunistai atsiskyrė nuo TSKP,  1990 kovo 11-tą Algirdas Mykolas Brazauskas balsavo už Lietuvos nepriklausomybę ir neprieštaravo, kad komunistų partija Lietuvoje būtų uždrausta kaip nusikalstama organizacija.  Bet kai buvo išrinktas Prezidentu konservatoriai laikė jį baisiu Lietuvos priešu, blokuodavo informaciją ir visaip trukdė dirbti nes, atseit,  komunistais pasitikėti negalima. Todėl žmogus net antros kadencijos atsisakė, nedalyvavo rinkimuose pareiškęs, kad “Lietuvai reikia atsinaujinti”.
O štai Rusijoje neaiškų išsilavinimą gavusia, iki galo TSKP gretose išbuvusia ir jau paskelbus Lietuvos nepriklausomybę „mažąjį karą“ kartu su omonininkais kovojusia Grybauskaite, pasitikėti galima. Kryžiumi už ją gula ir Tata ir visa jo konservatoriais ir liberalais save vadinanti šutvė! Vienai nesėkmingai kadencijai pasibaigus bruka antrai. Kur čia nors mažiausia logika, sakykite?
O vis tik yra ta logika ir visai nesunkiai nuspėjama. Todėl, tik paklibink jos ir Landsbergio biografijas- baisi isterija.

Nieko nepadarysi > samagonui       2014-12-17 16:15

Samagonas - Samogitas - Tugadūmas. *

samaguons       2014-12-17 14:40

Nu tep,
nu tai i pradiek rek nuo savą marmūzęs, kurią matą prieš savi veidruody.

samogits        2014-12-17 14:33

Nuje,
Juozaps sava gyvenima nevald, tuodie ons nekalts, kad anuo gyvenims sumauts. Ans yra priklausoms, nes ans sava gyvenima kitiems yr patikiejęs…
nemanykit, kad tik alkogoliką tur priklausomybę ir yr nelaisvi. Nelaisvi visi, kurie patik sava gyvenimą į kitų runkas. Tep yr aniems paprasčiau, tur ką apkaltint, prie kryžiaus prikalt… Ale aniems nedaein niekap, kad jei nuori pasaulį pakeist, tai pradiet rek nuo tuos marmūzės, kurią matą prieš savi veidruody.

Labai       2014-12-17 13:44

patinka skaityti šio autoriaus straipsnius. Dažniausiai labai gardūs išeina.

to internauts 12:26       2014-12-17 13:19

Tai jau ekspertuose rasei ta komentara..kodel ko nors naujo nesugalvoji?Rupi tiems meninininkams ta D.Kedzio dukrele ir kitiems zmonems doriems rupi…taip kad…

Juozapas pardon       2014-12-17 12:43

Persiprašau, netyčia prikabinau to rupūžgalvio citatos pabaigą savo komentaro gale.

Juozapas---rupūžėi miltuose (kankiniui) 13:18       2014-12-17 12:40

Ėjau pro šalį, matau “šedevras” kabo.
Kiek pakomentuosiu.
:
“...nusilengvina,o kitiems tuo reikia kviepuot?”
:
Siaubas! Žvėris tas Liudvikas. Laiko vargšą rupūžioką pririštą prie kėdės ir verčia skaityti kenksmingus tekstus.
Pasakyk kokiame padvale tave laiko įkialinęs Liudvikas -ateisim išleisim.
:
“Žinoma,žmogus dalinasi tuo, ką turi.”
:
Ką tu sakai? ale tu matai, nežinojau. Klausyk, būk malonus -suduok mirtiną smūgį nepasiskiepijusiems: parašyk, išvardink visus oligarchus, seimūnus ir ministerius kurie dosniai dalinasi savo limonais su paporastais vargo pisuokliais , Išvardyk, bo kiba nesunku, kai tiek daug altruizmo valdžios tarpe esi matęs. Ir dar parašyk, kaip pasidalino su bėdžiais Ponia grybauckaitė kai susižėrė už lupikiškas palūkanas susižėrusi apvalią sumelę.
:
“Todėl,  kad yra toks traukos dėsnis. Neapykanta pritraukia neapykantą...”
Mielas niutone, vai tai dėkui už šio dėsnio priminimą. Bliamba - buvome pamiršę. Mes, garliaviniai-patvoriniai, kantrūs rinkėjai, uolūs mokesčių mokėtojai ir krizių srėbėjai buvome labai prasti fizikos dėsnių mokovai.
Bet dabar, dėkui už loską kad priminei -pasitaisysim. Į visus dėsnius reaguosim teisingai.
Ir pagal traukos ir pagal veiksmo-atoveiksmio.
Tikiuosi, būsit patenkinti.

Neturi meilės, tai dalinasi neapykanta. Ir nuo to neapykantos viens kitam tik daugėja. O po to verkšlenam, kad blogai gyvenam. O kodėl? Todėl,  kad yra toks traukos dėsnis. Neapykanta pritraukia neapykantą, o iš paskos seka ir visi kiti blogi nutikimai. Gal laikas Jakimavičiui būtų paskaityt Jono Evangeliją apie žodžio virtimą kūnu?

Rūpūs miltai!       2014-12-17 12:18

Kuomet Breivikas “sprogo” ir iššaudė socialistų jaunimą, Norvegija krito kaip valstybė pasaulio akyse.
Dar labiau krito po vaikų iš mamų atiminėjimo… Susidarė įspūdis, kad ten gyvena naivūs žmonės ir net nebesinori pasitikėti jų NATO vadovu, socialistu.

O Lietuva, pasirodo,  juodinama tarptautiniu mastu dar intensyviau… Iki šiol šitaip Lietuvą juodino tik NKVD gynėjai (žr. Dovyd Katz)  ir “nuskriausti” mafijos bankininkai.
Manau, kad žurnalistė Janutienė turėtų būt svarstoma žurnalstų etikos komisijje, o amžinasis Žurnalistų sąjungos pirmininkas Radzevičius , save išrenkantis susikvietęs Uspaskio laikrasčių žurnalistus, turėtų atsistatydinti. Niekas dar nepaskaičiavo, kiek Lietuvai tokia jo vadovaujama žurnalistika yra pakenkusi, kiek žmonių žuvo supriešinant žmones per Garliavos įvykius.

Nesuprantu Beno Gudelio, kuris laiko šią žurnalistę savo Lryte. Nejau jis nelaiko savęs lietuviu ar kaip patyręs verslininkas nežino kaip Lietuvai kenkia tokia “reklama”?  Net jei ir nebūtų Janutienė paplatinus tos knygos Europoj, bet kokiu vietiniu rašiniu visada pasinaudojama. Lukašenka ne kartą savo žmonėms besdavo pirštu į Lietuvos žiniasklaidą sakydamas - norit tokios demokratijos? Norit gyvent taip baisiai kaip lietuviai? Pasieškokit You Tubei jo kalbų.
Neabejoju, kad knyga turėjo pasitarnaut Uspaskichui. Tad ir vertimas galimai buvo pakoreguotas jo naudai.
Taigi ir šis Jakimavičiaus straipsnis tarnauj tik Uspaskicho naudai.
Neatsako mūsų rašeivos už nieką. Paleidžia smirdinčių žodžių srautą, tarsi perdalą, nusilengvina,o kitiems tuo reikia kviepuot?

Žinoma,žmogus dalinasi tuo, ką turi. Neturi meilės, tai dalinasi neapykanta. Ir nuo to neapykantos viens kitam tik daugėja. O po to verkšlenam, kad blogai gyvenam. O kodėl? Todėl,  kad yra toks traukos dėsnis. Neapykanta pritraukia neapykantą, o iš paskos seka ir visi kiti blogi nutikimai. Gal laikas Jakimavičiui būtų paskaityt Jono Evangeliją apie žodžio virtimą kūnu?

Beta > Internauts       2014-12-17 11:58

Ar tik nepersistengei? “Juk tam tuos KGB šaltinius į Maskvą ir išvežė, kad tik tokie didūs tyrinėtojai kaip pažaliavęs Zigmuks Vaišvila su Rūta Žaliaja tegalėtų prie jų prieiti…”  Gi neskaitei tos knygos, nes dar neišleista, o jau triūbini apie šaltinius iš KGB archyvo Maskvoje. O gal bus visai iš kitur, gal liudininkai, dar kažkokia medžiaga, gal iš viso nieko apie KGB nebus? Vagie, kepurė dega, todėl vėl skiepijatės, ar kaip tą tavo tiradą suprasti?

internauts        2014-12-17 11:26

dabar aiškiai kiekviens turėtų suprasti, kad “meninykams. atsiprašant,nerūpijokia Kedžio mergaitė. Jiems rūpi tik kaip nukreipt bet kokį įvykį prieš Prezidentę, prieš Lietuvą. Veidmainai ir tiek.
Patariu pasidomėti kiek panašių “biografijų” prirašyta apie Merkel. Apie tai, kaip jos tėva, pastorius “bendradarbiavo su STASI. Tas pats kėgėbistinis braižas ir Pociūno atveju, kai Žurnalistiniai tyrimai” atskleidė jo “meilužes”, net neva paltą kažkurios rado, kad ne tik svetimmoteriautojas buvo, bet dar ir alkojolikas, nesugebantis nueit iki tualeto, bet pavaręs per langą iškrito… kokie jūs nykūs… dar dedatės menininkais? Gėda!

FEKALIJŲ KARAS        2014-12-17 11:09

ohoho…  kaip dabar verkia fikcion/KGB fantazijų  rašytoja Rūta Žalioji?!

LRytui ji pasiskundė, kad kažkas ją apšiko!
Taip ir pasakė.
Rimtai.

Lrytui verkia, kad kažkokie ORGANAI pavogė iš jos šikimo ant Prezidentės licenziją.

Sako, bylinėsis, nes vertėjai į anglų kalbą nurodė jos vyro Januto spaustuvę,  o su ja honoraru nepasidalino. 

Kaži kokie organai padėjo eiliniam netalentingam operos daininykui Janutui tą knygų leidyklą įsigyti.?Kaži kokie organai išmėtė jos knygą į Briuselio parlamentarų pašto dėžes. Kone tūkstantį!

Bet koks nusivylimnas! dėmesį į tą š.š.š. šedevrą  atkreipė tik Gabrielius Landsbergis. Nejau jis tik vienas raštingas tarp Briuselio parlamentarų? Juk pasiuntėm ten ir Paksą su Uspaskiu.

Va, čia ir reikia ieškoti sąmokslo, sako Rūta Žalioji, “Dalios Raudonosios” autorė. 
Žinoma!Tik Landsbergių klanas gali prieš ją susimokyti, nes jau aiškiai klano agentėliai sušbipinėjo, kad Žalia Rūta, jau bebaogianti naują savo š..š..š..šedevrą apie LANDSBERGIŲ KLANĄ. Bus genialus kūrinys,sako KGB šaltinių tyrinėtoja Rūta Žalioji. Juk tam tuos KGB šaltinius į Maskvą ir išvežė, kad tik tokie didūs tyrinėtojai kaip pažaliavęs Zigmuks Vaišvila su Rūta Žaliaja tegalėtų prie jų prieiti per savo glaudžius ryšius su KGB ir paskleist pasauliui gerąją naujieną, kad tik kėgėbistai Landsbergis su Grybauskaited tegali norėti atsiskirt nuo RUSIJOS. Vienas politiškai, o kita ekonomiškai. Begėdė! Zigmuko globojamus mafijinius bankus sužlugdė! O kas gi daugiau norėtų atsiskirt nuo KGB valdomo Kremliaus, jei ne KGB? Labai logiška. Teisingai sako mūsų gerbiamas Jakimavičius. Logiškiau nebūna!

Taigi neva užbaigė savo naują šedevrą apie Landsbergių klaną!  
Ar negalėtų  LATGOS tarybos nariai, pvz. SVENTICKAS, pagelbėti vargšei autorei užgarantuojant jai vienai šikimo ant LIETUVOS licenziją? 

Nors taisyklė, sako,  viena - kas ant kitų šika, pats paskęs fekalijose. Anksčiau ar vėliau.
Ir nemanykit, kad šitaip “reaguoja” kažkas iš klano. Nuvilsiu. Čia mano kmentaras.  Internauts

Liepa       2014-12-17 11:05

Na, ko ko, bet jau atsiprašymo “išrinktųjų kasta” už neveiksnius"skiepus” nesulauks : tokių žmonių, kurie turi nemutavusių genų ir “neužpudrytų” smegenų,ačiū Dievui, dar yra pakankamai nemažai.// Valdžiai kažkodėl vaidenasi, kad visais įmanomais būdais nukrizinami, nutautinami lietuviai labai sėkmingai “integruojami” į šviesų ir žydrą ES rytojų. Taip nėra. Ir tas brudas-melas, skurdas, klasta-, kuriuo valdžiažmogiai kožną dieną “vaišina” savo rinkėjus, žibuoklėm nekvepia nors tu ką .//

to Gerbiami komentatoriai       2014-12-17 11:04

O kas toks būsi, kad čia nuo kalno aiškini komentatoriams. matai, neturi ką pridurti, bet trigrašį kiši. nei neturi ką pasakyti, tai ir sėdėk sau krūmuose.

Gerbiami komentatoriai       2014-12-17 10:57

Daugumai Jūsų komentarams neturiu ką ir pridurti. Įdomūs ir tikslūs.

Constanta.       2014-12-17 10:28

  Kaip žinome - buvusių  n e b ū n a . Todėl “krugovaja poruka” yra ir bus iki gyvos galvos.

TATOS       2014-12-17 10:12

“sąmojai” ir jo krizenimas Jakilaičio laidoje nemažai atskleidė.....

ruta       2014-12-17 9:46

p.s.Super komentarai ,atskiras dekui -Juozapui ir visiems neabejingiems Lietuvai -Kritikas Pikciurna , Beta,Trupmenas .

ruta       2014-12-17 9:42

Manau Briuselis , ne be Amerikos pagalbos , puikiai zino ir komunistines matrioskos ir sovietinio propesoriaus biografijas , ne tas , kur glaustai ir su nutyletais faktais tuno ‘vikipedijose ‘, o daug sodresnes , su smulkmenom , ryskiai raudonos ..
Jeigu butu nominacija , kas daugiausiai pakenke Lietuvai per Nepriklausomybes metus , ar sie du fruktai neturetu dalintis pirma vieta ?
Aciui Autoriui , visada su pagarba skaitome jusu izvalgas , pasvarstimus , sveikatos ir sekmes .

reikia mylėti gyvates ir komunistus       2014-12-17 9:35

reikia šildyti užantyje gyvates,
reikia nematyti ir užmiršti komunistų piktadarybes
reikia kiaulėm perlus žarstyti
gyvatės, komunistai ir kiaulės geru atsimokės: tai liaudies išmintis ir biblijoje taip parašyta.
Anikė galėtų nuvesti savo vaikus ar anūkus pas pedofilus gėrio pamokom.

Štai kaip       2014-12-17 9:31

Tai anūkas pats ir sudėjo knygeles? Kaip skiepa pries nauja RŪTOS knygele?

Anikė       2014-12-17 9:15

Prisimenu anekdotą apie tai,kaip Vytautas panaudodavo kare kalbančius viena lietuviška tarme karius - skleisti paniką priešo stovykloje.Dabar tai vadinama
skiepais.Paskiepijo mus,skiepija nusenusią Europą.Kario genai dabar ima viršų, visi nori bet kokia kaina kariauti,priešinti žmones(S.Nėries gatvės pavadinimas užkliuvo Klaipėdos “šventiesiems”,Tilto skulptūros Vilniuje, Sovietinė atributika Kaune…Visada smerkiau mūsų puspročius,sunaikinusius Kryžkalnio Motiną.Tai buvo lyg paminklas Lietuvos Motinoms.Nuo tada ir prasidėjo žmogaus dvasios,sielos naikinimas.Žinojo KGB auklėtiniai,kaip lengviausia sunaikinti mūsų vienybę,sunaikinti šeimą,pagarbą kitai minčiai.
Pažinojau ir pažįstu daug tremtinių,kurie grįžo stiprūs dvasia,išlakę blaivų
požiūrį į tuos įvykius,netrokštantys keršto,siekiantys puošti Lietuvą savo darbais,neskirstantys žmones į tautybes,o yra tik doras-nedoras,
sąžiningas-vagis,teisus-melagis,patriotas-išdavikas,kuklus-išpuikęs.
Dievas antrus baudžia,atimdamas protą.

Beta       2014-12-17 9:10

Visiška nesėkmė. Pusdienis sensacijos Lietuvos žiniasklaidoje, nervai Janutienei ir trumpas straipsnelis “NY Observer”, daugiau jokių atgarsių.
Išeitų niekam ta Grybauskaitė neįdomi. Dėmesio neverta, rėksninga, mėlynu chalatu vilkinti moterėlė iš ES provincijos?

Kritikas Pikčiurna       2014-12-17 5:53

Įsidėmėtina, kad “provokacija” Briuselyje įvyko prie pat išleidžiant R.Janutienės knygą apie Landsbergių šeimynėlę, kuri turi pasirodyti prieš Kalėdas. Labai jau primena naują skiepų scenarijų - užbėgti įvykiams už akių, kad daugumai nebebūtų įdomu - atseit, vėl eiliniai R.Janutienės paistalai…
Juk Briuselyje sunkiau surasti tokią pat Ulbinaitę, tenka paprašyti savų...
Nuseno provokatoriai, išsisėmė provokacijų arsenalas, o ir visuomenė jau nebe tokia naivi. Ylos anksčiau ar vėliau pradeda lįsti iš maišo, o tiesa pradeda badyti akis. Net ir be provokacijų. Nes tikruosius tikslus išduoda tai, kam atlikti darbai yra naudingi. O naudą išduoda ir demografiniai rodikliai…
Nes per 24-rius metus padaryta tai, ko sovietai nepasiekė per 50-t metų, o visi “savi” tebėra valdžioje…

negražu meluoti negerbti kitų       2014-12-17 2:03

labai negražu polikarpovnai ir landsbergiui meluoti ir negerbti kitų žmonių, tautos - laikyti juos kvaileliais…
tai labai nekatalikiška ir Dievulis juos nubaus.

P.S:       2014-12-17 1:10

Labanakt.
j;

Juozapas--Trupmenui       2014-12-17 1:08

Laimingas Tamsta žmogus.
Nei radijo, nei televizoriaus…
Tai gi ūžia naujienos.
Sidnėjuje teroristai buvo pėmę įkaitus, grasino susprogdinti eilę įtaisų keliose Sidnėjaus vietose.
Triukšmas buvo per visą svietą.
Visi -cnn, bbc, ir el en kąąą -visi tik tai ir pranešinėjo.
Tai įsivaizduojat, koks zapadlo?
tooooks piaras galėjo būti jeigu sterbliai būtų iš ankssto suderinę, pranešę kultūringai prieš savaitę.
Mūsų Matrona, būtų kostiumėlį, (pardon kitelį) nusipirkusi jaują, būtų šukuoseną pasidariusi ir iš anksto nsusifilmavusi kreipimąsi urbi et sterbli.
Būtų pasmerkusi rassieją, kuri puldama Australiją pro Sidnėjų, pro Melburną kėsinasi įsiveržti į Lietuvą.
O dabar ką sakyt kai viskas be Ponios ištransliuota?
Padaryti pranešimą išstojant kokiai 119-taij?
Ne-eee, čia ne mūsų stilius.
Mūsų Matrona visada pirma ir ant balto šyvio.
Todėl laikau, kad australai pasišiukšlino.
Gal kai Ponia bus davosuos, galėtų pasikazot sijoną ir parodyti tiems koaloms sterbliniams ančiasnamiams, tiems kląstingiems echidnoms, tai ką gražiai apdainavo vienas kultinis amerikiečių Klasikas?

Trupmenas Juozapui       2014-12-17 0:55

Nieko negirdėjau apie sterblinius. Ką ten tos koalos pridirbo mūsų matrioškai? Ale aš mislyju, kad rimtos žvalgybos turėtų susidomėt tokiu patriarcho pareiškimu. Juk kokį jis siunčia signalą musulmonų teroristams. Kad į ES Parlamentą vežimais gali boginti sprogmenis. Išmėtyti po visas kertes ir dar išeidami koridoriuose dėl ponto prišikti.
nemanau, kad Mosadas tokį pareiškimą praleis pro akis nepastebėjęs.

Juozapas---Trupmenui       2014-12-17 0:43

Tamsta tapote nejautrus.
Gi labai aiškia matosi kad propiesorius ...sielojasi, bijo kad nediskredituotų.
Kaip tik labai gražiai galai sueidinėja.
Pasenęs Rezidentas (Dėdulė/Patriarxas) nuoširdžiai rūpinasi savo Įpėdinės kailiu.
Įmanytų į skrybėles visiems prikakotų.
Nebegali.
Kuprelė pritūpti trukdo.
Teks ankūkėliui tą darbą nudirbti.
Bet iš Balkonėlio paspjaudyti Tėtė dar gali.
Gerai spjaudo.
Snaiperis.
Galėtume paintbolo rinktinės kapitonu pasiųsti į olimpiadą.
Visiems pakrautų malkelių.
Deja, kol kas nei spjaudymas nei kląstingumas vis dar ne olimpinės sporto šakos.
Daug prarandame.
Tačiau pirmaujame pagal vakcinacijos mąstus na dušu naselenija.
Kai taip išplėtoti skiepai, jokia ebola mums nebaisi.
Paskiepytas lietuvisas tik kvėpteli ebolos viruso pusėn, ir ans jau aukštielninkas kojom mataruoja.
Lietuva išgelbės pasaulį nuo pandemijos, kaip ir nuo terorizmo.
Gaila, tik kad kažkaip australai neskaniai pasirodė - galėjo iš anksto perspėti mūsų Rezidentę.
Ponia būtų pasakiusi kalbą apie tai kad rūūūsai puola Australiją, būtų daug peno elertė, elenką ir delfiams.
O dabar,...
Nesitikėjau iš tų kengūrų tokios kiaulės sterblėje.
Nesitikėjau…

Trupmenas       2014-12-17 0:29

Citata: “Tai yra veiksmas, kuris diskredituoja ir Rusiją, ir jos slaptąsias tarnybas. Panašu, kad yra kažkokia agentūra, kuri veikia ir Europos Parlamente, bet išaiškinti tą agentūrą būtų sudėtinga.” Palaukit, palaukit, tai kodėl gi mes taip nenorim kad pats Briuselis dienos švieson išvilktų tas ruskelių KGB ar GRU tarnybas. Tai ir paties ES ppasaulinio prestižo reikalas. Galai nesueina, tovarišč propiesor.

Juozapas---Liudvikui       2014-12-17 0:12

Liudvikai, begėdi - atiminėji iš komentatorių duoną.
Parašei klausimą su aiškiu atsakymu.
Ir ką gi mums dabar veikti?
:
“...paradoksaliu būdu pasitarnavo Daliai Grybauskaitei skalbiant savo partinį įtartino pasiuvimo sarafaną, ant kurio petukų gal ypač pedantiškai buvo maskuojamos antpečių žymės. “
:
No comments;

Arvydui       2014-12-17 0:00

O ką, gal nori, kad rodytų Maskvos laiką.

Trupmenas       2014-12-16 23:59

Saudargas su Blinkevičiūte, manau taip pademonstravo dviejų partijų slaptą vienybė.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Algimantas Rusteika. Jei balsuosi už mažus, „tavo balsas prapuls“

Liudvikas Jakimavičius. Gražus rudenėlis ir rinkimų aritmetika

Ramūnas Aušrotas. Istorinės savimonės pabaiga

Neredaguota.lt. Vytautas Sinica: Kova dėl istorijos

Vytautas Radžvilas. Baltarusija: į laisvę ir demokratiją Putino glėbyje?

JT Orhuso konvencijos priežiūros komitetas pripažino: Lietuvos Respublika pažeidė Orhuso konvenciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.