Partijos

Liudvikas Jakimavičius. Diskusijai: Ką veikia zombiai nuo rinkimų iki rinkimų?

Liudvikas Jakimavičius   2015 m. liepos 13 d. 14:11

279     

    

Liudvikas Jakimavičius. Diskusijai: Ką veikia zombiai nuo rinkimų iki rinkimų?

Prieš rinkimus (Prezidento, Seimo, savivaldos) labai gera proga susipažinti su daugybe tobulų nepažįstamų žmonių. Neįtikėtinas dalykas – Lietuvoje tokių gyva gausybė: visi jie maloniai tau šypsosi, tiesiog lenda iš lankstinukų ir reklaminių skydų bei laikraščių, kitas net dovanoja pakiuką sėklų – tokie geručiai, nors prie širdies glausk. Negana to – jie turi idėjų, kaip mažinti Lietuvoje skurdą, socialinę atskirtį, pertvarkyti politinę, teisinę, švietimo ir kitas sistemas, iš esmės keisti atmosferą valstybėje, susigrąžinti išsivaikščiojusius, skatinti jaunimo integraciją, smulkųjį ir vidutinį verslą, siūlo ir dar gausybę banalybių, kurių ant jaučio odos nesurašysi. Visos programos seniai parašytos. Daugiau mažiau visos tobulos, vienų nuo kitų pavogtos, tų pačių piarinių firmų nugludintos ir už tą pačią kainą iš rinkėjų kišenių parduotos.

Absurdiškas sumanymas jas kurti, spausdinti, platinti, kaip tuščias laiko gaišimas yra jas skaityti, gilintis, ieškant skirtumų, kuo viena politinė partija nuo kitos skiriasi. Jokio skirtumo, kas ten prieš rinkimus ką berašytų ar bešnekėtų ir kaip vieni kitus koneveiktų. Išrenkama vis viena ta pati valdžios partija, kuri patogiai įsitaiso, persidalija, kas kam priklausė, tebepriklauso ar nebepriklauso, perstumdo kėdes ir sėdi iki artėjančių naujų rinkimų. Prieš numatytą terminą vėl suaktyvėja ir vėl kuria iliuzinius vaizdinius, kad Lietuvos politinė sistema gyva, kad katilas kaista, o jame pagal jau kitą receptą kunkuliuoja naujas įvairiaspalvių „daržovių“ rinkinys.

Galvokit kaip norit, o man mūsų politinė sistema panaši į didelį morgą, kur atėjus rinkimų metui Prižiūrėtojas iš šaldytuvų ima traukti apšarmojusius partijų nabašnikus, atšildo juos, papudruoja lavondėmes, pataiso ševeliūras, nukarpo nagus, aprengia ir paleidžia į Lietuvą pro plačiai atvertus lavoninės vartus. „Antis“ anuomet dainavo: „Atrieda zombiai, atidunda“. Atgimimo laikais mes supratome, apie ką ta daina ir kas tie zombiai yra, kokia potekstė muzikantų ištransliuota. Zombiai nemarūs, bet šiandien mes kažin ar bemokame, o gal nebesivarginame jų, prisitaikiusių gyventi tarp mūsų, atpažinti. Jie nevirto humanaoidais, nesužmogėjo. Ar neatsitiko kur kas baisesnis dalykas – gal mes patys suzombėjome, nepastebėdami, kas su mumis palaipsniui vyko?

Kalbėti tokiomis atgrasiomis metaforomis mane paskatino pastarojo meto partinė patirtis „netradicinėje“ partijoje. Patirtis, kuri mane gerokai supurtė ir suglumino, privertė perkratyti klišes ir sustabarėjusius įsivaizdavimus apie mūsų partijas ir partinę sistemą. Jau seniai nepuoselėjau vilties, kad didžiosios, sisteminės „gaujos“ atras vidinių jėgų persitvarkyti ar atsinaujinti. Nežinau ir nesidomiu, kas ten rūgsta tų partijų viduje, kaip ten Kubilius stumdo Degutienę, Kirkilas – Aušrą Mariją, Uspaskichas – Graužinienę ar koks nors „lėlininkas“ juos visus, ant tos pačios scenos sustatęs. Ne mūsų reikalas. Jei ir išleistų iš savo daržinių dūmus viešam pauostymui, kažin ar nepradėtume raukytis, ar neužgniaužtų kvėpavimo takų ir nesupykintų. Bala jų nematė tų „sistemininkų“. Tačiau neverta čia būtų gyventi, jei visiškai nebeliktų kuo tikėti ir viltis. Visuomenė dar turėjo miglotų svajonių, kad yra kažkokios nesisteminės partijos, kurių vertybinis apsisprendimas ir sąžiningas veikimas gal galėtų pakelti visuomenę iš griuvėsių naujai pertvarkai (nesakau „žygiui“ – per daug pompastiškai skamba). 

Iš pačių gilumų retsykiais pasigirsta atodūsiai ir raginimai „nesisteminiams“: „vienykitės“, „kodėl nesivienijat?“, „mes gal ateitume padėti, tik nežinome, kur ateiti ir kam padėti“ etc. Raginimai simptomiški ir signalizuojantys pilietinės visuomenės priešmirtines konvulsijas. Tie, į kuriuos dar buvo dedama vilčių, pasirodo yra sunkiai atrandami, tarp rinkimų beveik nematomi. Prieš rinkimus, kaip ir sisteminiai, jie suaktyvėja, ir paprastai negauna eterio laiko visuomenei prisistatyti, apie save papasakoti. Prasideda graudūs verksmai ir ne tik – buvo laimėta net viena byla teisme, kad VRK su LRT nugvelbė mažųjų partijų tiesioginio eterio laiką diskusijose. Tarytum iš anksto nebuvo aišku, kad sistema bet kam eterio laiko nedalina – neįpratusi. Tad kyla keletas klausimų: o ką „nesistemininkai“ veikia tarp rinkimų?

Kodėl „nesistemininkai“ nekuria savo skyrių regionuose? Ar iš apkiautimo, tinginystės ir negalios, o gal todėl, kad tik imituoja veiklą ant popieriaus ir yra tik sistemai patogūs simuliakrai?

Ką parodė „nesisteminių“ (A. Valinsko šoumenų, „Drąsos kelio“ prasibrovimas į valdžią)? Kodėl jie taip be didesnio pasipriešinimo pasidavė „suvalgomi“?

Ar partijos gali save vadinti partijomis, jei nereflektuoja Lietuvos, ES ir pasaulio politinės tikrovės?

Kodėl sistema nebijo „nesisteminių“ partijų. Kokią grėsmę šie jai kelia? Jei nekelia, kaip turėtų veikti, kad sistema imtų skaitytis su savo piliečiais?

Kodėl „nesisteminiai“ neieško (neranda) sistemos Achilo kulno?

Ar „nesisteminių“ partijų jungimasis nėra daugyba iš nulio?

Kokias išeitis skaitytojas galėtų pasiūlyti, kaip sistemą keisti? Ar ėjimas į valdžią naudojantis partijų galimybėmis ir yra tas vienintelis būdas tikintis esminių permainų valstybės sąrangoje? Nejau nėra kitų, veiksmingesnių netradicinių veikimo būdų?

Diskusiją moderuoja Liudvikas Jakimavičius

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Uz nuoseklius "nesisteminius"       2015-07-20 13:49

Supratau, kad geriausias pasirinkimas Lietuvos valstieciu ir zaliuju sajunga. Matome, kas gavisi su Drasos kelio partija, Lietuvos sarasas taip pat tikrai be perspektyvos, Naglis Puteikis labai chaotiskas. O LVZS. veikla nesistemine ir kartu sistemine (nuosekli) , turinti kitoki braiza..

Kritikas Pikčiurna       2015-07-20 5:36

Mieli mano kraujo broliai ir bičiuliai,
aš nesitikėjau, kad man, savamoksliui, teks Jus mokyti propagandos amato vingrybių. Užuot įkyriai kartoję tuos pačius žodžius, koks nedoras yra tas Naglis Puteikis ir jo skalikų užvaldytas “Lietuvos sąrašas”, kaip labai jie yra nutolę nuo demokratijos ir Tiesos, rašykite ir kalbėkite taip kaip aš.
Kai kas nors pasiūlo man duoti kraujo, aš atsakau, kad nuo mano kraujo miršta ne tik žmonės, bet ir kraujasiurbiai vabzdžiai krinta, kaip musės, o jei ant žaizdos gyvatei aš paspjaudau, ji daugiau neberodo jokių gyvybės ženklų...
O jeigu kartais budeliui tektų man vykdyti mirties bausmę, įspėkite - tepasisaugo jis, nes tik nuo vieno mano kraujo lašo ar vien nuo mėlynos jo spalvos jis rizikuoja prarasti savo gyvybę...
Štai matote, kokie baisūs žmonės liko tame “Lietuvos sąraše”...
Juo reikia gąsdinti ne tik vaikus, bet ir visus tuos bundančius ir sąmoningus piliečius, kurie balsavo už sąrašo keltus kandidatus ar suaukojo savo sunkiai uždirbtus litus, kuriuos tie nedorėliai iš sąrašo neatsakingai išvaistė, kad šie sugrįžtų tiems patiems piliečiams spaudiniais ar buvo paaukoti nesisteminiams kandidatams paremti…
Koks įžūlumas ir kokia netiesa! Tik niekada nesirašykite už “Lietuvos sąrašą”, nes ten, skirtingai nei Seime ir apskritai valdžioje, jau įsigalėjo GAUJA!
Štai šitaip reikia demaskuojami tikrus Lietuvos priešus. Ko nepadarysi dėl tikros Tiesos! Tada Jumis patikės ne tik Krescencijus Stoškus…
Mano pagarba.

Tinkamas K.Stoškaus pasiūlymas LS vadams ir egzili       2015-07-19 20:37

Krescencijus Stoškus:
“Pasigirdo redaktorės Ramutės skambutis. Ji prašo atsiliepti į kokią nors Tiesos.lt svetainės skaitytojų jau pasiūlytą temą. Pasakiau, kad ir pats turiu aktualių temų.
Bet kai atsiverčiau tuo metu Liudviko Jakimavičiaus moderuojamą diskusiją ir, pasidomėjęs daugiau, sužinojau apie tai, kas įvyko „Lietuvos sąraše“, viskas apsivertė. Negalėjau patikėti, kad įvykiai jau taip toli yra nuėję. Jeigu būčiau stovėjęs toliau nuo jūsų veiklos, turbūt būčiau pasakęs: gerai, kad ir šį sykį susilaikiau nuo tiesioginės politinės veiklos. Dabar skauda. Ir stipriai. Daugiau, negu įsivaizdavau. Keletą dienų nėjo išstumti iš galvos to, ką sužinojau. Atkrito ne tik mano tema. Beverčiai pasirodė ir skaitytojų siūlymai.
Užvaldė mintis: kam reikia ieškoti kitų temų, kai neturime atsakymo į patį svarbiausią situacijos užduodamą dienos klausimą: ką daryti toliau?
Neslėpsiu, nemačiau didelių „Lietuvos sąrašo“ politinių perspektyvų. Apie tai kadaise jau teko kalbėti ir Dariaus Kuolio sukviestame susitikime, kuris įvyko Lietuvių literatūros institute. Jis daug labiau man imponavo kaip drąsus ir atkaklus inteligentų pilietinis judėjimas, nepriklausomos Lietuvos sąjūdis. Čia jis atrodė kaip gaivi, gana vieninga ir, svarbiausia, ištikimai morališkai užsiangažavusių žmonių komanda. Niekur kitur tokio susitelkimo žmonių neteko matyti. Visų kitų judėjimų publika buvo daug margesnė ir konfliktiškesnė. Net nejauku buvo pagalvoti, kad štai šitie moralinio pasišventimo apimti žmonės vieną dieną pavirs standartiniais politikais.
... skilimo faktas yra neginčijamas įrodymas, kad tokie svarstymai į demokratinę politiką pretenduojančiai partijai yra būtini. Demokratija turi būti jos narių įpročiu virtęs kasdienio gyvenimo principas. Išorinė demokratija be vidinės demokratijos yra tik publikai skirto spektaklio vaidinimas. Lietuvoje, deja, kol kas beveik visos partijos turi didelių vidinės demokratijos problemų. Didžioji dalis lyderių yra tik tvardytis bepradedantys autokratai. Todėl nėra daug vilčių, kad tokių partijų kuriama valstybė būtų demokratiška.
...Nereikėtų ramintis – naujos partijos skilimas nėra geras reiškinys nei pačiai partijai, nei atskilusiems žmonėms. Visi žino, kad iš tikrųjų tai jų irimo simptomas. Į jį būtų galima nekreipti daug dėmesio, jeigu tas simptomas būtų retas, o su juo nežūtų ir žmonių dedamos viltys. Ne tik tų, kurie daug jėgų, sveikatos ir laiko yra paskyrę tokiems judėjimams, bet ir tų, kurie tikisi permainų Lietuvoje.
...Labiausiai apgailėtini – turgaus kivirčai, kurie nieko nesprendžia, niekur neveda, o diskredituoja visus, net ir tuos darbus, kurie bendromis jėgomis jau buvo atlikti. Žinoma, čia negalima visai atmesti ir šiokio tokio laimėjimo. Išsiliejo pyktis, o su juo ištekėjo ir dalis tiesos…
Kodėl tada šios tiesos nepanaudoti partneriškiems tarpusavio susitarimams už apskritojo stalo? Tik prieš tai tektų pripažinti mažiausiai bent tris dalykus: pirma, kad padėtis jau yra pasikeitusi ir dabar bendrauja ne seni bičiuliai, o du lygiateisiai partneriai; antra, kad tie partneriai geranoriškai išsako savo pageidavimus vienas kitam ir rašytiniu susitarimu yra pasiryžę įtvirtinti tolesnio bendravimo sąlygas; ir, trečia, ten pat nusako, kokias funkcijas bendroje veikloje įsipareigoja vykdyti bei tarpusavio paslaugas atlikti.
Aš suprantu, toks atsisėdimas sutarčiai Lietuvos visuomeninėje veikloje – negirdėtas dalykas. Čia skilimas visada yra neišvengiamo suirimo pradžia. O reikia tiek nedaug – tik peržengti savo nuoskaudas ir pasiryžti iš geros valios kylantiems bei nesavanaudiškiems kompromisams. Panašiai kaip ir atsiprašymo atveju.
...Taip būtų padarytas bazinis kompromisas, priverčiantis susėsti prie apskrito stalo.
Išsisukinėti nuo tokio kompromiso – tai pripažinti moralinį „Lietuvos sąrašo“ pralaimėjimą, kuris ilgainiui gali grėsti net kapituliacija arba vegetavimu iki galutinio jėgų ir resursų išsekimo, o kartu darsyk patvirtinti, kad Lietuvoje nebeįmanoma sukurti organizuotos pilietinės visuomenės.
Nereikėtų guostis tuo, kad atskilusių žmonių nedaug. Jų vaidmuo, svoris ir įtaka skaičiais neįvertinamas. Bet net ne tai svarbiausia – jie kelia problemas, kurių sprendimas gyvybiškai būtinas pačios partijos demokratizavimui – visuomenę demokratizuoti siekiančioje partijoje demokratijos niekda nebus per daug.”
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/krescencijus-stoskus.-atviras-laiskas-diskusijai-ir-vel…-prie-suduzusios-

Vladas būtų kiek teisus,jei       2015-07-18 16:57

svarstytų sąžiningumo dedamąją savo šalyje.

to visur       2015-07-18 16:29

Tai ką daryti? Ar žudytis?

EiSi > Valdas       2015-07-18 13:02

Tai, kas idealu ir tobula, gali sukurti tik tie, kurie patys yra tobuli. Vienas ar keli išminčiai - keli skaidrūs lašai nešvarioje “jūroje”, kurie nieko iš esmės negali joje pakeisti. Gal išminčiams vertėtų atsisakyti kvailos idėjos keisti visą nešvarią “jūrą”? Gal jiems vertėtų pradėti nuo labai mažos balutės ją pamažu ją skaidrinant ir gilinant,... jeigu jiems gerai seksis visa “jūra” palengva ir pati subėgs? wink

reuters       2015-07-17 22:46
visur       2015-07-17 21:33

visur vyksta tas pats:siekiama žmones paverst nemastančiom aviu bandom;bankų,maisto pramones koncernų,farmacininkų,žiniasklaidos peršamos nuomones diktatas per atseit teisėtai išrinkta valdžią,taip kad straipsny aprašoma situacija būdinga visam pasauly.

Vladui       2015-07-17 19:50

Ne Tamstai spręsti ką mes sukursime ir ko ne?
Turėjote puikią progą patylėti,bet užtūros pritrūko.
Ar dar nesupratote,kad Tamsta ką tik idealizavote MĖŠLO ekosistemą?
Kas Jūs?

draugas Vladai       2015-07-17 18:01

Įtikinot iš paties pirmo karto. Kad ją kur bala - vėl teks atšaukti revoliuciją. O juk buvo čia pat už kampo…

Vladas       2015-07-17 17:09

Kur kas didesni intelektualai už Tiesos skaitytojus šimtmečiais ieško, bando sukurti idealią, ar nors geriausią įmanomą politinę-ekonominę sistemą pasaulyje. Jūsų mėginimai juos pralenkti ir tą žmonijos svajonę įgyvendinti yra vaikiškai naivūs. Tiek istorija, tiek ir šių dienų gyvenimo realybė aiškiai liudija, kad geriausia pasaulyje sistema yra kapitalistinė demokratija - tokia, kokia ji veikia JAV, Kanadoje, Japonijoje ir Vakarų Europoje. Nežiūrint jos trūkumų, tai yra sistema, užtikrinanti aukščiausią pragyvenimo lygį, didžiausias galimybes visiems siekti ir pasiekti dvasinių, profesinių ir materialinių tikslų. Patikėkit, geresnės sistemos nesukursit, nes jei sukurtumėt, tai būtumėte pripažinti išmintingiausiais žmonėmis pasaulyje ir pelnytumėte Nobelio Taikos, Nobelio Ekonomikos ir dar bent 100 garbingiausių pasaulio premijų. Deja, ne tas intelektas…Į išmintingiausius pasaulio protus nė iš tolo neužnešat…

> 2015-07-17 11:51       2015-07-17 15:58

Paprastai: greičiausiai erlas drėbtelėjo skaičių iš akies, visai neskaitęs ir neskaičiavęs,o tik permetęs akimis paklodės dydžio religines godas įvairiais slapyvardžiais, kuriomis bandoma įkyriai užkloti visų kitų komentarus:)

Čia jūs kone       2015-07-17 15:57

tuščiai pliauškiat,kai komunistai ruošiasi uždaryti rajonų chirurgijos skyrius,palikti Lietuvoje neva kelis “titanikus”,ligonines su didelėmis eilėmis ir plintančia hospitaline masių infekcija,kuri labai brangiai gydoma.Rajonuose palikti tik slaugos skyrius,kaip ir išmarinimui,o gal kaip bazę eutanazijai?Ką mano LS apie tokią kolektyvizaciją?Ir penketas nuo LS atsiskyrusių?

to Erliadai / Erlui [?]       2015-07-17 14:28

melžiamasis, gal paaiškinsite plačiau, kaip po “taikaus miego naktimis” jums šauna tokia “išganinga” mintis, kad nesusiturite - skaičiuoti, kiek komentarų yra “religiniai”, it kokio karingojo ateizmo laikais iš visuomeninių judėjimų (ypač nesisteminių) šalinti “religinius fanatikus” ir pan.?

Erliadai 2015-07-17 0:12       2015-07-17 12:51

Susiturėkite, meldžiamasis, nuo komentarų mėsinėjimo ir priešų ieškojimo. Gal padėtų taikus miegas naktimis?

>2015-07-17 0:39       2015-07-17 12:10

Siūliau ∧, ne ∨. Jus labai siutina, kai kitaminčiai bando susišnekėti?

Homeopatinis gydymas       2015-07-17 12:08

Palaikau didžiadvasių žmonių sąrašo sudarymą.

neturėjimui ką veikti       2015-07-17 10:52

pradėkite žavėjimosi procesą. sėkmės.

to zabova       2015-07-17 10:34

Tai Jums taip atrodo.Dideli dalykai prasideda nuo mažų pokyčių.
Tai būtų tik gerųjų pavyzdžių viešinimas ir pripažinimas,kad šiais žmonėmis mes žavimės ir pradedame panašėjimo į juos procesą.

zabova       2015-07-17 10:21

ir kur tuos “sąrašus” skelbsite? čia? ant tvorų klijuosite? o tų žmonių atsiklausite -nori jie to ar ne?
psiaudo romantinis veiklos imitavimas.

9:07-am       2015-07-17 10:15

Nieko Tamsta nesuprantate.
Dvasiškai švarių žmonių sąrašas reikalingas ne tam,kad jie eitų į politiką,bet tam ,kad kiti matytų pavyzdį kokį tobulą žmogų sukūrė Dievas.
Tai būtų gydymas per kontrastą.
Prievartinis gydymas neefektyvus,kadangi užzombintieji priešinsis.

užtekspliurpsiui       2015-07-17 10:07

kas iš to tavo sąrašų sudarinėjimo? ką veiksi su tuo sąrašu? po pagalve pasidėsi? važiuosi pas sąraše surikiuotus žmones ir kaulysi, kad eitu į rinkimus? o jeigu jie nenorės?

Puikybę dažnai sunku atpažinti,       2015-07-17 8:48

ypač kai ji slepiasi po kompleksais,daugžodžiavimu ,šventeiviškumu,viena tiesa…

Užteks pliurpt       2015-07-17 8:41

pradėkime ieškoti išlikusių dvasiškai švarių asmenybių šioje melo ir suzombėjimo epochoje.
1.Laima Bloznelytė -Plešnienė.

TO 2 Apie sutuoktinius       2015-07-17 4:31

o ką tai keičia???

Dėkojančiam Liudvikui (2015-07-16 21:22),       2015-07-17 1:39

dvasinę giminystę su juo pajutusiam, “išminties grūdo” ieškančiam, menu menu mįslę keturgyslę:
I. Kanto etika yra autonominė, Dekalogo - heteronominė. Kas yra jų bendras vardiklis?

Erliadai       2015-07-17 1:12

Vakarop pavyko nusiplauti sartrišką šleikštulį, kilusį skaitant erliados (12:22, 13:24, 18:59) įžeidžiamai manipuliatyvius komentarus. Dabar galiu užduoti keletą klausimų, nors jie greičiau retoriniai:
1. Galite pagrįsti, kad, kaip tvirtinate, vyksta “nuolatinis agnostikų krikštijimas karingaisiais ateistais”? Kas bent vienas čia pasisakė esąs agnostikas ir buvo pavadintas “karinguoju ateistu”? Kur kitur?
2. Kuris iš krikščionybę ginančių anonimų (komentatorius “urantas” čia ne prie ko) Tiesos.lt “svaidosi Evangelija”?
3. Kas mūsų diskusijose nors kartą yra tvirtinęs, kad “kova už teisybę yra katalikų prerogatyva”?
4. Skelbiate: “Dvidešimt penkeri metai aktyviausio pamaldumo, o teisybės nei su žiburiu neberasi.” - Juk atvirkščiai, Lietuvai labiausiai kaip tik stigo ir stinga tikrojo tikėjimo, jo paliudijimo darbais. Todėl toks moralinis ir dvasinis nuopolis. Vien parodomasis pamaldumas yra bevertis išganymo požiūriu, todėl vaizduojamai maldingiesiems palinkėkime tai praregėti su “baime ir drebėjimu”.
5. Ką pasakytų Jūsų minimi kunigai, ypač a.a. A. Svarinskas („krikščionis nevaitoja, krikščionis nekvatoja, krikščionis kovoja“), išgirdę Jūsų kapituliacinį verdiktą -  “lietuviškos tapatybės dabar jau teks ieškoti kažkur už zomato”, už katalikiškosios tradicijos?
6. Klausiu sąžiningai ir atvirai: tuomet kur turėtume ieškoti lietuviškosios tapatybės, atmetę Kristų ir Jo Bažnyčią? Gal “Santaros-Šviesos dvasioje”, kadangi ji išties klaidžioja “kažkur už zomato”?

2 Apie sutuoktinius 2015-07-15 13:32        2015-07-16 23:08

Melagiai melavo, per tiltą važiavo:
du anoniminiai komentarai, kuriuos taip mėgsta šis portalas ir jo vadovai, kurie neva negali trinti blogų anoniminių komentarų nes ten pas juos kažkokia neva technika neveikia apkalbėjo daug gerų žmonių ir jiems priskyrė nebūtas roles, nes nė vienas iš išvardintų neva Lietuvos sąraše dirbančių ir jį užgrobusių puteikistų iš tikrųjų nedirba seimo nario Puteikio padejėjais. Štai visi Puteikio padejėjai: http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=3997&p_k=1&p_a=31&p_pad_id=840

Sutuoktiniai varo LS į pražūtį      2015-07-15 14:14

Klastingi veiksmai ar piktnaudžiavimai? Suvažiavimas etatinę Puteikio patarėją Saulę Matulevičienę paskyrė į sekretoriatą.
Kitas Puteikio etatinis patarėjas Marius Mykolas Matulevičius partijoje lieka pilkuoju kardinolu.
Stebėtina tai, kaip sutuoktiniai Matulevičiai sugeba įpinti į savo tinklus Kuolį ir Puteikį. Sutuoktiniai prisidengia savo ištikimybe abiem sugeba meistriškai jais manipuliuoti spręsdami savo pašlijusias finansines problemas.
KLAUSIMAI: Kiek padidėjo LS ir N.P. skolos? Kiek sumažėjo sutuoktinių skolos ?

Apie sutuoktinius     2015-07-15 13:32

Kyla įtarimų, kad partiją galutinai užvaldė puteikistai. Pasiskaitykime:“Lietuvos Sąrašo sekretoriumi išrinktas Tarybos narys Giedrius Misevičius (naujas žmogus, kuris nežino visų slaptųjų partijos užkulisių), į sekretoriatą – Aurelija Babenskienė ir Saulė Matulevičienė (Puteikio padėjėjos - viena tvarko partijos finansus ir narių duomenų bazę, kita - buv. sekretorė partijos vidaus reikalus). Pridėkime dar M. Matulevičių, kuris tvarko N.Puteikio ir L.S. Facebookų paskyras.
Kadangi rašytojas Liudvikas Jakimavičius, kurio bute buvo registruota partijos būstinė, suvažiavimo išvakarėse iš partijos pasitraukė, nutarta pakeisti Lietuvos Sąrašo būstinę. Naujasis būstinės adresas: Subačiaus g. 10-1, Vilnius (tai aktyviai veikiančios kaip Puteikio ruporas mobiliojo ryšio tinkluose Joanos Noreikaitės dirbtuvės adresas.)
Kokie nors Tarybos nariai - A.Kulakauskas, G. Terleckas ar Š.Bagdonas yra tik širma, už kurios patogu slėpti pokiliminius reikalus. D.Kuolys turėtų suprasti, ką visa tai reiškia. Jei tiki, vadinas jį tokia situacija tenkina.

Dėkui Liudvikai       2015-07-16 22:22

Nuraminote. Visi galėtumėm pasvertai ir pagarbiai bendrauti, ne žodžiuotis, ir užgaulioje erezijoje iš paskutiniųjų bandyti atrasti išminties grūdą. O vardan to bendrojo vardiklio galėtume minavoti ir I.Kantą, ne tik Dekalogą.

Liudvikas to Liudvikui       2015-07-16 20:54

Visiškai sutinku su tamsta. Man irgi bloga darosi, kai Šventraščio citatos panaudojamos instrumentiškai, siekiant pagrįsti ne pačius kilniausius savo kėslus. Tai tikrų tikriausia nešvankybė. Bet sutikite, kad tie cituotojai taip darydami save ir parodo.
Dėl pasinaudojimo bažnyčia valdiškuose ritualuose mano nuomonė kaip ir Jūsų. O dar bjauriau, kai kokie netašyti TV operatoriai lenda su kamerom į pamaldas ir pradeda filmuoti besimeldžiančius žmones ar šv. Komuniją priimančius.
Kovos už teisybę tikrai neturėtų privatizuoti kokia nors religinė konfesija. Kalbama juk apie moralinį imperatyvą ir etikos normų laikymąsi viešajame veikime. Mūsų sąmonėje tos universalios taisyklės kaip siekiamybė yra Dekaloge. Žmogus gali būti ir netikintis,neturėti jokių žinių apie religiją, bet per tradiciją Dekalogas vis viena savo darbą daro.
O šiaip esu ekumenistas. Manau, kad visos religijos yra etiškos ir turi bendrą vardiklį, kurio pagrindu galima kurti labai plačią ir darniai veikiančią susišnekančių bendruomenę.
Erlui gal per kietai atsakiau. Visą dieną svarsčiau tą jo pasiūlymą, neišlindo iš galvos. gal per savaitgalį pavyks aiškiau suformuluoti klausimus, nes tikrai rimta tema, kaip veikia moraliniai imperatyvai mūsų viešajame gyvenime (politikoje, kultūroje, bendravime)?

Liudvikui ir 2015-07-16 17:00       2015-07-16 19:59

Niekam ne paslaptis, kad esate praktikuojantis katalikas, Liudvikai. Ir nemanau, kad praktikuojančius katalikus „erlas“ turėjo omenyje įvardindamas religiniais fanatikais. Terminas, žinoma, nevykęs, bet tokia pat neigiama konotacija trenkia ir nuolatinis agnostikų krikštijimas karingaisiais ateistais. Nei a.a. A.Svarinskas,  nei R.Mikutavičius, nei tėvas Stanislovas,  nesisvaidė Evangelija, kaip kai kurie Tiesos.lt anonimai, o bylojo šventraštį iš širdies į širdį. Todėl jų paradigmoje tilpo visi – ir katalikai, ir „cicilikai“. Spėju, kad jaunimas bodisi, matydamas ritualinę šventvagystę, kai valstybinės šventės neapsieina be iškilmingų pamaldų su transliacijomis, o stambiam plane - pirmosios galvos, dar taip neseniai aktyviai diegusios mokslinį komunizmą. Dvidešimt penkeri metai aktyviausio pamaldumo, o teisybės nei su žiburiu neberasi. Nemanau, kad kova už teisybę yra katalikų prerogatyva. Norit ar nenorit, bet išplautos lietuviškos tapatybės dabar jau teks ieškoti kažkur už zomato.

Jakimavičiui       2015-07-16 19:33

Rašyk dar vieną straipsnį .Diskusijos jau nuvėso.

Erlui. kilmingajam vadui,       2015-07-16 18:00

Kaip tiksliai suskaičiavote religinius komentarus - 80%, o jų greit 300!
Todėl Liudvikas jums ir diagnozavo karingojo ateizmo sindromą.
Vis dėlto žinokite, kad šiandien fanatikų gausiausiai kaip tik tarp norinčių pašalinti tikėjimą ir Dievą iš viešojo gyvenimo.
Erle, jums turėtų patikti štai čia, kur daug muzikos ir šokių, san-tariavimo iki paryčių ir “be pasekmių” (tik nepamanykite apie pagirias):
“Kiekvienais metais Alanta girdi santarietiškus pokalbius ir šokius. Taip ir šiais metais Alanta girdės diskusijas ir muziką. Santaros-Šviesos organizatoriai kviečia tas dienas praleisti Alantoje, apsuptiems Santaros-Šviesos dvasios.”
https://www.facebook.com/events/443494685824363/
Tik ar neišsigąsite, nes ir ši organizacija žada kažkokią bevardę “Santaros-Šviesos DVASIĄ”, jos apsuptį?

erlas       2015-07-16 14:24

aš ne apie karą. siūliau diskusijos temą. negi diskusija - karas? jūsų pasiūlyta tema “Diskusijai: Ką veikia zombiai nuo rinkimų iki rinkimų?”. bet komentarai 80% religiniai.

Liudvikas erlui       2015-07-16 14:10

“Religinis fanatikas” yra karingojo ateizmo nukaltas terminas, o kova su jais - strateginė ateizmo doktrina. Jei jau švaistotės tokiais terminais, tai aš galiu prisipažinti - jūsų paradigmoje esu pats tikriausias religinis fanatikas, nes esu praktikuojantis katalikas. Su Dievu ir pats su savimi stengiuosi būti santarvėje ir neketinu kariauti.
Ar suprantamai atsakiau?

erlui       2015-07-16 14:05

taip, visiškai pritariu, reikia ne anketos, o moralės testo, kad būtų atrinkti tik tie, kurie šventoje kovoje su sistema sutinka meluoti, šmugeliuoti, šmeižti, klastoti ir t.t.

Reiktų kviesti       2015-07-16 13:59

viešai diskusijai savo oponentus.

erlas       2015-07-16 13:22

pasiūlymas Liudvikui Jakimavičiui. siūlau diskusijos temą: veiksmai, kad į politines (pvz. partines ir ne tik) organizacijas nepatektų religiniai fanatikai. kaip iš politinių, visuomeniniu organizacijų pašalinti religinius fanatikus (ypač iš nesisteminių).

to smailam 2015-07-16 9:53        2015-07-16 11:50

rašai,kad Liudvikas tiek turi neigiamybių,tiesiog tūkstančius.iš kur toks perdėtas dosnumas?
tu pats esi toks nebukas,vapi tokias sąmones,netgi smegenyse pas tave toks miškas ošia,tai kur galima pačiupinėti,pamatyti,paskaityti,pauostyti ar atsikąsti tavo šedevrų,pasidžiaugti genialiu talentu???

Būti ar nebūti?       2015-07-16 11:30
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Liudviko krizenimai bukina smegenis ..       2015-07-16 10:53

  Jo šaipokiškus opusėlius internete nuolat skaitantys atpratinami naudotis smegenimis…Todėl jo oponentams pateikiant komentaruose Mintis (idėjas), tiek Liudvikas-Dočys, tiek jo simpatikai jų nesuvokia ir kabinėjais tik prie kokios neparašytos nosinės…
1) Pateikiau aiškią mintį (teiginį), jog Liudvikas pasiūlė nesamonę-viešai patarė Nringai bėgti iš Lietuvos . Rezultatas: jo komentarus garbinantys simpatikai nesuprato kokia problema iškelta ir ką tas jo ,,geras patarimas” Neringai kalba apie Liudviko lygį ir vertybes…
2) Patekiau mintį, jog Liudvikas bruka visiems dar vieną visišką  kliedesį ( t.y. beprotiškai išradinėja dviratį) - siūlo bet kokioms partijoms neiti Seiman ( nes ten jos suges). Jo simpatikai vėl nesuprato,kad tai byloja , jog Liudvikas siūlo savo gerbėjams grižti į akmens amžių ir meditacijų keliu (tik ne Seime) geriečiams siūlo priimti šalies gyvenimą lemiančius įstatymus…
3) Nepartinis komentuotojas kategoriškai paklausė, ką Liudvikas siūlytų geriečiams daryti ,pavyzdžiui teisėsaugoje, ir pats pateikė savo kelias reformines idėjas…Atsakydamas Liudvikas vėl parodė, kad jo smegenyse- dykra…Krizentojas išsisukdamas parašė, jog jei LS yra idėjų badas toje srityje, tai ne jo reikalas talkinti LS…
Apibendrinu-  Liudvikas idėjų prasme yra aklas ir nieko konstruktyviai negebantis pasiūlyti. Bet vėlgi neadekvačiai įsivaizduoja esantis proto, išmonės ir idėjų bokštu…O faktiškai   naikina gerbėjų ir komentatorių  vertybinį ,kritinį mąstymą ir priešina komentuotojus, skatina blogiukų medžioklę ir konkrečiais epitetais nurodo, kur jų ieškoti…Ir neadekvačiai mano, jog (būdamas aklas) jis kažkam įgalus parodyti kelią nuo prarajos… O faktiškai ,kaip Breigelio graviūroje) savo vedamuosius kreipia tiesiai prarajon..smile smile

Visi turi       2015-07-16 10:00

kažką gero.Negatyvumas yra blokada.Ieškoti,kas jungia?

mįslė       2015-07-16 7:36

kažin kodėl Dočio,Liudviko,Speičio komentarai man lengvai skaitomi,lengvai suprantami o štai Algirdo “maslumai” neįkandami???

to- 2015-07-15 23:26        2015-07-16 6:13

pasirašau visom keturiom už zombiokratiją.naujovės visada yra pažangu,modernu!

Liudvikas Algirdui K.       2015-07-16 1:35

Tu teisus, Algirtai. Visiškai “MASLUS”.

Liudvikas pats nežino kelio ir širsta...       2015-07-16 1:15

  Reikia paprasto pastabumo, protingo žvilgsnio iš šalies ir plika akimi matyti, kaip Liudvikas visur lieja pyktį ant oponentų...O jų daug, nes tai visi, kurių nuomonės nesutampa su Liudviko požiūriu į ivykius LS ir svetainės reikalus…( vien jo naudojamus epitetus ir metaforas užtenka pavardinti…) Ir baisu tai, jog jis diriguoja ir kursto anoniminius komentatorius portale , nurodydamas kryptis ir taikinius..Būdamas apakęs iš įniršio ir nusivylimo dėl neišsipildžiusių lūkesčių,  jis kitiems ( ko gero žymiai labiau adekvatiems) portale mano rodantis teisingą kelią...
Ir nerekia būti psichologu, jog .matytum jo nesavikritiškumą ir negebėjimą pažvelgti į savo veiksmus, siūlymus, motyvus iš šalies…Drįstu manyti, jog Liudvikas turėtų apsiriboti tik rašytojo duona, buitimi ir sveikata, nes jo veiksmai ( vien ironiškas, iš aukšto, spjaudymasis portale)  vis. erdvėje daro žalą galimai vis.- demokratinių jėgų darnai ir net LS partijai..
Manau, jog net jo viešas patarimas, viename iš opusų,  Neringai dingti iš Lietuvos buvo superklaida..
Baisu ir tai, kai geras rašytojas viešai teigia, kad bet kokia gerietiška partija ( tame tarpe ir LS) neturi siekti Seimo mandatų, nes ten jie pataps ,,sisteminiais” bei lėšų rijikais. Tai visiško pilietinio ir pol. neraštingumo viršūnė ,visiška beprotystė ir kliedesys, kurios jis pasididžiuodamas visisiškai nesavikritiškai laikosi toliau…
Jis klysta kas antrame žingsnyje, bet to nemato, net jam pirštu rodant į stulpus jo akyse…Jis tiek apakintas pykčio, jog Naglį koneveikia lyg didžiausią Lietuvos blogybę, lyg patį labiausiai pašvinkusį Seimo narį. Ir visai apakęs nuo savo didybės ir neva savo rūstybės teisingumo , jog dergia Puteikį  baisiau nei Gryb, jį per rinkimų kampaniją  ar nomenklatūra…Esu nepatenkintas Puteikio programos ,kad ir teisėsaugos srityje, nepalankumu tiesioginei demokratijai (daugumos interesams). Manau, jis daro klaidų ir karščiuojaisi. Bet esu adekvatus, MASLUS ir patyręs žmogus, todėl suvokiu, jog tarp demokratiškų politikų- lyderių jam ALTERNATYVos kol kas nėra. Jis, nors ir klystantis, bet yra demokratų lyderis šalies mastu…Tarkim, Urbys neturi nei ambicijų, nei tokio pasiaukojimo ir yra regiono masto dem. lyderis, o ir klaidų ir irgi neišvengia…O Liudvikas , apakintas asmeninių nuoskaudų ir t.t., Puteikį
,,kapoja’” ir medžioja kiek tik išgali, lyg jis būtų pagrindinis supusios santvarkos ramstis ir reklaminis veidas…Taip Liudvikas nesamoningai, ir iš ribotumo bei nesavikritiškumo, padeda sistemai (kurios irgi nekenčia…) Taip jis pats save nukryžiuoja ir jo susikurtas absurdo ratas užsidaro…
Algirdas

Speičys        2015-07-16 0:26

Tiek ger. Dotčio, tiek gerb. Skorynos pasiūlymai verti gilaus apmastymo.
Pagal Dočį, viską pavadinus realiais vardais, gyvenimnas bemat taptų šviesesnis. Labai logiška. Pavyzdžiui dabar, įsijungi teliką, nori pamatyti ir išgirsti kažką gyvenimiškai tikroviško. Bet ne, vietoje to gauni į nukį šlapia mozgote. Tave durnina ir dar vaidina atseit, tai yra ” Teisė žinoti”.
įsigaliojus Dočio Įstatymui,viskas pasikeistų gerop. Nebereikėtų nervintis ir mėtyti televizoriaus pro langą. Muilo Liūtės laida vadintųsi ” Teise zombxinti”. Nebepyktum, kai tikrai žinotum, kad tave tikrai nuoširdžiai zombina be jokio muilo. Nuoširdumą tokį gal net gerbtum.
Arba nuveini įvaldišką kontorą popieriaus su antspaudu gauti, pvz. Pažymos kad tikrai esi zombis.
Tik pagalvokite, koks malonus pasitikėjimo, ramybės jausmas apimtų atėjus į tokią įstaigą. Nebeliktų melagingų iškabų, melagingų deklaracijų.
Vietoje melagingo kaip koks pasityčiojimas atrodančio užrašo “savivldybė”, kabotų aiškus ir nedviprasmiškas ” Zombių valdyba”. Pakyli į nioliktą aukštą, o prieš akis vietoje nieko tau nesakančio užrašo ant durų ” Meras”, rastum širdžiai ir protui lengvai suvokiamą pavadoinimą ” Zombis”.
Argi negražu? Koks nuostabus būtų gyvenimas be melo ir apgaulės!
Ir į rinkimus jau nesliūkintume kaip lunatikai, lėktume pasišokinėdami - juk ne kažkokius ten neaiškius tipus rinktume- rinktume tik savus. Zombiu#.
Žmogus žmogų gali apgauti, tačiau zombis zombio neapgaus niekada.
Todėl be abejo zombių siemas taptų tobulu parlamentu kuriame vyrautų susitelkimo ir triūso zombių naudai dhvasia.
Nebeliktų korupcijos, nebebūtų rietenų, nebeliktų neįgyvendintų pažadų.
Zombis kubilius pasakytų, kad iki 2030 visi Lietuvoje jau bux tapę 100- procentiniais zombiais- ir žinote, niekas iš to nesijuoktų.
Kirkilas pasakęs, kad esame drąsių zombių šalis, nebūtų nušvilptas. Jo žodžiai sukeltų ovacijas, o kokiai nors polikarpo dukrai į visus meiliai besikreipiant ” brangūslietuvoszombiai”, Ponios reitingai ne taikad pramuštų lubas, Jos reitingai atsitrenktų į Plutoną nelyginant koks praskriejantis suzombėjęs zondas.
Viskas. Diskusija baigta. Nebėra ko tuščiai plepėti ir burnas aušinti.
Rekceptas surastas, problemos kuo pakeisti numirusią demokratiją nebėra.
Zombiokratija!
Ir kas svarbiausia- nereikės net nieko keisti, tik pavadinimâ perrašysim. Nes demokratija tikrai jau senokai pastipusi, jau seniai kanopas užvertusi gulėjo. Tik kad dabar tik užuodėme lavono kvapą, kai jau pašvinko maita.
Bet juk zombiui pašvinkimas,tai kaip mums kadais antroji jaunystė!
Tegyvuoja zombiokratija, kaip galutinė ir jau tikrai tobula žmonijos,tfu, atsiprašau - zombijos egzistencinė forma.

Dočys Skorinai       2015-07-15 23:47

Kaip matau, esi visai ne kvailas, bet apie vieną niuansą nepagalvojai. Tarp rinkimų vyksta totalinė lovio reklama ir agitacija prie jo veržtis. O ar tu įsivaizduoji, ką tie padugnės padarys su padoriaisiais, kai atėję valdžion pamatys, kad gelda tuščia, o jie buvo gudriai apmulkinti.  Ne savo pasiūlymo geriau niekam daugiau nesakyk ir nerodyk. Aš ben tikrai prie tamstos idėjos įgyvendinimo neprisidėsiu. Geriau jau visai be valdžios anarchijoj gyventi, nei prie tamstos siūlomos demokratinės padugnių valdžios.

Skorina Dočiui       2015-07-15 23:35

Pasiūlymas vertas dėmesio, bet aš žinau geresnę išeitį. Į Seimą rinkti reikia pačius paskutinius padugnes, politinius degradus. Visus alei vieno, kad padoraus žmogaus ten nebūtų nė kvapo. Tokie, užsėdę valdžią, aišku norės parodyti, kad nėra jau tokie visiškai, kaip apie juos šneka ir juos pažįsta. Padarys ir vieną kitą visai gerą darbą, ir gyvenimas, pamatysi Dočy, ims iš tikro gerėti. Tokis mano receptas, kaip jis tau?

Dočys       2015-07-15 23:23

Jei pusė Lietuvos yra zombiai, nuzombinti ar patys nuzombėję ir tie kurie tik ne zombiais apsimeta, o yra vieni iš jų, tai atsakymas, į lenininį klausimą “ką daryti?”, - yra aiškus kaip ant delno. Reikia steigti platų zombių visuomeninį judėjimą arba zombių partiją ir eiti imti valdžią demokratiniu rinkimų būdu. Pusė plius vienas Seime tikrai bus garantuoti mūsiškiai - iki pačių ilčių galiukų savi. Va tik labai įdomu, kaip pasijus sisteminiai zombiai, kai jiems pradės vadovauti nesisteminiai nuzombinti. Ar nekils tarp zombių pilietinė nesantaika ir pilietinis konfliktas, neduok Dieve ir visas pilietinis karas?

Liudvikas       2015-07-15 23:08

Priešybės traukia viena kitą arba į sintezę, arba į trumpą sujungimą. Tuo ir baigiasi mano fizikos mokslų išmanymas. Pavyzdžiui aš ir šiandien nesuprantu, kas yra elektra, ir kodėl visos upės teka, o jūros ir ežerai neteka. Neišmanau, ir man visai ne gėda savo neišmanymo pripažinti. Gėda būtų, jei vaidinčiau, kad išmanau. Apie zombius irgi niekad rimčiau nesidomėjau. Negaliu pakęsti kinematografo, kuris bent užuominom, žiūrovui pagąsdinti naudoja zombizmo siužetus. Toks scenaristas ar režisierius iškart mano akyse tampa žemiau plintuso. Bet gal ir pavėluotai, po kokios trečios diskusijos ėmiau abejoti, ar nepadariau klaidos, tą temą lengva ranka nurašęs. Sėdžiu dabar ir abejoju.

Ką veikia zombiai ?       2015-07-15 22:43

Kas čia per klausimai,Liudvikai?
Aišku,nusiurbinėja vienas kitam kraują ir kitus skysčius.Ne gi ,nematote kokia vyksta priešybių vienybė ir kova?

Gerb.Irenai-Domas>       2015-07-15 21:06

Gerbiama,Irena,net ir bloguose dalykuose pamėginkime atrasti pozityvumo krislų.Ką rodo trolių ardymaisi?->Sisteminių elementų desperaciją.Ką rodo šlykštus melas?->Kad pasirinkom teisingą kelią.Ką duoda sudėtinga situacija?->Padeda pažinti tikruosius bendraminčių veidus,savybes.Ką nemalonūs dalykai suteikia?->Priverčia ieškoti išeities.Neturim pasiduot ir taškas.<>

Liudvikas Algimantui ir kitiems       2015-07-15 20:41

Sakiau ir galiu pakartoti savo principinę ir nesugriaunamą dočišką įžvalgą su nuostata - troliai yra šmikiai.

Irena Vasinauskaitė       2015-07-15 20:29

Domai, niekas tų trolių ir nebijo. Tiesiog nematomas, bailus, nusišnekantis bei kiršinantis nematomas anonimas sukelia pasišlykštėjimą. Dar bjauriau, kai viešai deklaruojamas nesikišimas t.y. vienas kitą ragina nerašyti komentarų Tiesos.lt portale, o pila pamazgas iš visų savo niekšiškų dūšelių ... Plius vadina save nesisteminiais.

Domas>       2015-07-15 20:17

Kolegos, nėra reikalo bijoti trolių.Tegul jie mūsų bijo. Argumentai,pozityvus nusiteikimas,vienas kito palaikymas išsakant savo pozicijas,idėjas, trolintojus varo į neviltį.<>

Liudvikas kursto ir rūšiuoja SAVIŠKIUS (VISUOMENIŠ       2015-07-15 20:13

Pjudymo ir kurstymo ,, šmikių” gaudynėms pavyzdys. RASTO savo akyje nematote, bet net šapelius pas kitus pastebite..,
,Dočys     2015-07-12 22:03
O o o…O ho ho. O ho ho, o ho ho…
Nemačiau ir negirdėjau tamstyčių nuo ketvirtadienio pavakarės. Ramiai pamiegojau, kaip barsukas per žiemą, kol įvairaus plauko ir poplaukio šmikiai čia siautėjo. Maloniai priimkit tokį švelnų mano apibūdinimą, nes esate nusipelnę kur kas riebesnio.,,”
Skatinate ,,šmikių ” medžioklę , kuriesą  dar baisesni nei tik paprasti šmikiai ir ,,nusipelno” sankcijų...
Ir net dundukams aišku , kam simpatizuojančius žmones ir kieno komentarus priskiriate ,,šmikiams”..
Ir viskas tamstos komentaruose baigiasi tuo ,kad visiems nurodote pagrindinį ,,šmikį’‘- ,,piratą” N.P., kurį Gryb. per rinkimus kaltino siekiu griauti Konstituciją... O piratus bei jų komandos žmones , net siaurapročiai supranta- reikia ant stiebų, lyg kumpius kabinti…

Pas nykštukus       2015-07-15 19:26

Už. Liuks idėja. Autorei- premiją. : )

Liudvikas Algirdui       2015-07-15 18:23

Užsiciklinote, gerbiamasis. Nurodykite konkrečiai bent vieną pjudantį mano komentarą.

Liudvikas       2015-07-15 18:19

Mano adresu atėjo visai Tiesos.lt redakcijai pasiūstas protingos skaitytojos pasiūlymas. Dalinuosi: “Mūsų svetainės skaitytojų ir komentuotojų gretos plečiasi. Džiugu! Tačiau kartu pribrendo būtinybė mūsų svetainei suteikti daugiau “patogumų”. Yra lankytojų, kurie užsibūna ilgiau, pavargsta bevakarodami svetingame Tiesos.lt portale, pameta lietuvišką santūrumą, mandagumą ir pradeda teršti beigi dergtis viešosiose mūsų portalo erdvėse (dar baisiau nei girti anglai prie Prezidentūros!). Nemielais ir nekvepiančiais dalykėliais dalintis nereikia, palikim juos ten, kur nuo seno įprasta dėti. Pavadinkime tą vietelę oficialiai gražiai “Pas Nykštukus”. Įsivaizduokit, kaip ten fainai atrodys tie brudai vienoj vietoj, o troliai nežvygaus, kad “vaje, vėl komentarai, trinami…”. Ir trolius bus malonu siuntinėt- eik tu N, (pas Nykštukus)... Per Užgavėnes galima atspausdinti tuos nešvarumus ant popieruko ir demonstratyviai sudeginti, - ugnis lai sunaikina tą blogą energetiką.”
Manau, kad gera idėja labai nesunkiai įgyvendinama ir nereikalaujanti didelių materialinių išlaidų bei paramos iš ES fondų tokio projekto įgyvendinimui. Aš pasižadu savo ruožtu pasižadu “spausti” redakciją ir jos administratorių, kad ši idėja būtų realizuota nedelsiant. Didysis ir mažasis reikalai spaudžia ne vieną.

Tarsi       2015-07-15 18:17

Ar zombius ne zombiai išsirenka? O, va, ką pastarieji veikia tarp rinkimų ?

Algirdas: tik registracija duoda kokybę...       2015-07-15 18:15

Pritariu Irenai- registracija būtina .Aikšu, jei norima kokybės…Liudvikui ,kaip ir LL ar KK šulams, svarbi kiekybė ir veidmainingas įvaizdis, kad ten lankosi daugybė žmonių...(Tarkim, šimtus komentarų ,po tekstu apie LS suvažiavimą,manau, prirašė tik būrelis karingų, sociopatiškų asmenų, bet Liudvikas svaigsta nuo jų kiekio ir kursto tą melagingą nešvarų kiekį toliau…) Tuose prasto lygio svetainėse melagingi skaičiai svarbūs ir reklamai (pinigams) pritraukti”
Eilinį kartą nusiviliu Liudviko paviršutiniškais ,antivertybiniais motyvais tiek šiuo klausimu, tiek nuolatiniu skatinimu komentarais pjudyti visuomeniškus žmones.Kas skaitė, tas skaitys įvedus registraciją, O psichopatai pjudysis tarpusavyje ir dergs kitus kokybės nesiekiančiose svetainėse…Ludvikui ,kaip knygų pardavėjui:) ,svarbūs skaičiai (pelnas už knygas), o garbingiems žmonėms - tik kokybė..

Žuvėdra       2015-07-15 18:04

Ką veikia partiniai zombiai nuo rinkimų iki rinkimų?
—————————————————————————-
—————————————————————————-
Kelia propagandos bangas komentaruose.

upė, šapai ir srovė       2015-07-15 17:35

galimybė laisvai komentuoti yra svarbiausia. / o troliai, suinteresuoti propagandininkai yra laikini nors ie pasikartojantys reiškiniai/ buvo čia toks proputiniškas “taigis”/ kur jis dabar?/ visiems tiek įgriso kol galiausiai tapo visuotiniu pajuokų objektu ir turėjo išsinešdinti lauk/ visas dabartinis agresyvus proputeikinis srautas yra taip pat neišvengiama sudėtingo visuomenės samoningėjimo proceso dalis/ agresyvią propagandą brukantys partiniai veikėjai nesuvokia, tačiau neišvengiamai bus taip, kad skaitytojai persisotins to “gėrio” ir tiesiog atmes tuos “produktus”/ tai tik laiko klausimasir labai netolimo//
nereikėtų pamiršti, kad valdantysis režimas taip pat deda ir dės visas pastangas siekiant kad tarp piliečių nevyktų diskuijos.// režimo samdytų trolių buvo ir bus// tačiau tokiose sąlygose vyksta žmonių sąmonės grūdinimasis, įgyjamas imunitetas.// kas svarbiau išorinis portalo vitrinos tvarkingumas ar alimybės laisvai kalbėti giluminis poveikis?// blevyzgojimo pilna ir kitur./ tas nieko nestebina ir neatbaido//
atbaido tikimybė, kad asmensapie valdžią pareikšta aštriai kritiška nuomonė, tiksliau autoriaus duomenys gali patekti režimo represinių struktūrų rankas// vieta kur piliečiai gali nesibaimindami reikšti kritiką valdžiai - štai kas yra svarbiausia // o įvaizdis…//
kol kas dar ne metas rūpintis savo įvaizdžiu kaip esmine vertybe//
laidojimo biurai labai gražiai moka nugrimuoti numirėlius//atrodo kaip gyvi// bet tik atrodo//
viskas susitvarkys su laiku//tų procesų kurie dabartiniame visuomenės raidos etape yra neišvengiami nei sustabdysi nei apeisi// jeigu bandyti tai neigti, vieną dieną srovė tiesiog tave apeis kaip stovintį upėje stulpą// 

Liudvikas        2015-07-15 17:31

Savo surašytą diskusijai įvadėlį pavadinau “Ką veikia zombiai nuo rinkimų iki rinkimų?” Kaip įsitikinome, yra tokia jų atmaina, kuri rašo ir daugina žinomo turinio komentarus, kad apdergtų visa ir visus, kas išsprūsta iš jų sukurpto scenarijaus.

Vaistas       2015-07-15 17:29

Nereikia čia tiek pergyvent dėl komentarų turinio.Jei nepatinka komentarų turinys-neskaitykite.
Ar trūksta Jums valios?
Užmerkite akis ir įsivaizduokite,kad jų čia nėra.
Tie,kurie tarpusavyje pažįstami -susitikite pakalbėti akis į akį,jei turite ką vienas kitam pasakyti.

Irena Vasinauskaitė       2015-07-15 17:16

Peržvelgiau paskutiniuosius komentarus ir a.a. Justiną Marcinkevičių prisiminiau :“Paprasčiausiai pasilgau arklio. Jo protingų ir maslių akių...”
Čia toks relaksas nuo brudo.
Liudvikai, saulele, pasiilgau Dočio.
Tik jo skvarbus protas gali paaiškinti, kas čia vyksta ir pasiūlyti išeitį...

Liudvikai       2015-07-15 16:49

O čia kerštingas srautas žudo visas civilizuotas diskusijas. Taigi, rezultatas toks pat…

Liudvikas Irenai       2015-07-15 16:44

Visi, kas tik mėgino įvesti komentatorių registraciją (pvz. Bernardinai.lt), siekdami civizuotesnės diskusijos gavo žinomą rezultatą. Komentarų skiltyse nebeliko jokių diskusijų.

"Rūstybė ir susitaikinimas"       2015-07-15 16:16

“O aš jums sakau:jei kas pyksta ant savo brolio,turi atsakyti teisme.Kas sako savo broliui :“Pusgalvi”,turės stoti prieš aukščiausiojo teismo tarybą.O kas sako “Beproti”,tas smerktinas į pragaro ugnį.Jei neši dovaną prie aukuro ir ten prisimeni,jog tavo brolis turi šį tą prieš tave,palik savo atnašą tenai prie aukuro,eik pirmiau susitaikinti su savo broliu…Greitai susitark su savo ieškovu…”(Kalno pamokslas).
  Sakykim,Puteikis bjaurus,bet mes jį matom žinom,kaip politiką,galim vertinti.Sakykim,Juozapas teisus,bet mes jo nežinom,kas jis toks…galėtų šios dvi asmenybės susėsti ,ir, ne tie laikai,kai kviesdavo į dvikovą,bet galėtų turėti žodžių dvikovą,kurią civilizuotas pasaulis baigia kompromisu.Aplamai,partijoje reikia skirti laiko ir jėgų viešumui .Dabar kalbos vyksta užkulisiuose ir komentaruose .Hamletiškas klausimas :“Ką daryti?”,-kurį kelia Liudvikas.

Irena Vasinauskaitė       2015-07-15 16:15

Taip žlugdomas portalas Tiesos.lt
Tie, kas nori jį perimti, moka teršti diskusijų erdvę.
Laisvūnai, gali vėl skundų sulaukti. Jie kitaip nemoka.
Siūlau dar kartą - registruokite laikinai diskusijos komentatorius, o visas kitas publikacijas laikinai palikite neklmentuojamas. Nedelsiant.

ir vėl        2015-07-15 16:09

LS skiepijasi

Laisvūnas Administratorius       2015-07-15 15:51

Anoniminiai komentarai, kurie piktybiškai skelbiami po keliais straipsniais iš karto, ir anoniminiai komentarai, kuriais siekiama sudaryti įspūdį, jog juos parašė kas nors iš Tiesos.lt redakcijos, deja jau tapo beveik įprastu reiškiniu.

Kovoti su šiais veiksmais blokuojant komentatoriaus IP adresą nėra galimybių, nes tokie komentuotojai naudoja programinę įrangą, paslepiančią tikrąjį autoriaus IP adresą.

Prašau skaitytojų suprasti, kad komentarai neišreiškia redakcijos pozicijos, o redakcijos galimybės sekti ir kontroliuoti komentarų srautą yra ribotos.

Liudvikas komentarų multiplikatoriui       2015-07-15 15:27

LS partijos vidinės problemos ir finansiniai reikalai - nėra šios diskusijos tema. Jei tie klausimai jums iš tikro rūpi, kreipkitės į Partijos tarybą, kad jums pateiktų norimus dokumentus. Ten tuos klausimus ir svarstykite, o ne Tiesos.lt portale.

Sutuoktiniai varo LS į pražūtį        2015-07-15 15:14

Klastingi veiksmai ar piktnaudžiavimai? Suvažiavimas etatinę Puteikio patarėją Saulę Matulevičienę paskyrė į sekretoriatą.
Kitas Puteikio etatinis patarėjas Marius Mykolas Matulevičius partijoje lieka pilkuoju kardinolu. 
Stebėtina tai, kaip sutuoktiniai Matulevičiai sugeba įpinti į savo tinklus Kuolį ir Puteikį. Sutuoktiniai prisidengia savo ištikimybe abiem sugeba meistriškai jais manipuliuoti spręsdami savo pašlijusias finansines problemas. 
KLAUSIMAI: Kiek padidėjo LS ir N.P. skolos? Kiek sumažėjo sutuoktinių skolos ?

Liudvikas Administratoriui       2015-07-15 14:50

Signalizuoju, kad komentaras “Apie sutuoktinius” yra copypastintojo įkeltas iš publikacijos “Lietuvos Sąrašo suvažiavime priimti sprendimai” komentarų skilties, pakeitus komentaro pavadinimą. Piktybiškas komentarų kilnojimas yra ne kas kita, o spamo mmultiplikavimas. Siūlau komentarą šalinti, o spamintojo IP užblokuoti.

Apie sutuoktinius        2015-07-15 14:32

Kyla įtarimų, kad partiją galutinai užvaldė puteikistai. Pasiskaitykime:“Lietuvos Sąrašo sekretoriumi išrinktas Tarybos narys Giedrius Misevičius (naujas žmogus, kuris nežino visų slaptųjų partijos užkulisių), į sekretoriatą – Aurelija Babenskienė ir Saulė Matulevičienė (Puteikio padėjėjos - viena tvarko partijos finansus ir narių duomenų bazę, kita - buv. sekretorė partijos vidaus reikalus). Pridėkime dar M. Matulevičių, kuris tvarko N.Puteikio ir L.S. Facebookų paskyras.
Kadangi rašytojas Liudvikas Jakimavičius, kurio bute buvo registruota partijos būstinė, suvažiavimo išvakarėse iš partijos pasitraukė, nutarta pakeisti Lietuvos Sąrašo būstinę. Naujasis būstinės adresas: Subačiaus g. 10-1, Vilnius (tai aktyviai veikiančios kaip Puteikio ruporas mobiliojo ryšio tinkluose Joanos Noreikaitės dirbtuvės adresas.)
Kokie nors Tarybos nariai - A.Kulakauskas, G. Terleckas ar Š.Bagdonas yra tik širma, už kurios patogu slėpti pokiliminius reikalus. D.Kuolys turėtų suprasti, ką visa tai reiškia. Jei tiki, vadinas jį tokia situacija tenkina.

Povilas       2015-07-15 14:11

Palaikau Irenos Vasinauskaitės pasiūlymą 9:00.
Galima eksperimento tvarka komentatorių registraciją diskusijų skiltyje apriboti laike. Sakykim 3 (6) mėn.
Pasibaigus terminui, apsvarstyti gautą rezultatą - ar yra pasikeitimų į gerąją pusę, ar ne.
O tada, priklausomai nuo rezultato, galima registraciją arba palikti, arba atšaukti.

to 12 17        2015-07-15 13:58

LR Kostitucija:
35 straipsnis
Politinių partijų, kitų politinių ir visuomeninių organizacijų steigimą ir veiklą reglamentuoja įstatymas.
TŽT 10 straipsnis. Saviraiškos laisvė
1. Kiekvienas turi teisę į saviraiškos laisvę. Ši teisė apima laisvę turėti savo nuomonę, gauti bei
skleisti informaciją  ir idėjas valdžios institucijų  netrukdomam ir nepaisant valstybės s
ienų.  Šis
straipsnis netrukdo valstybėms licencijuoti radijo, televizijos ar kino įstaigų
Kaip tai derinasi su Juozapo “Judėjimo deleguoti politikai neturėtų teisės savarankiškai keisti politinį kursą ar vykdyti nepriklausomą programą.”

to 10:56        2015-07-15 13:17

kur bent viena raide prieštaraujama LR Konstitucijai ir TŽT?

Liudvikas kopijuotojui       2015-07-15 12:14

Kopijuodamas ir įkeldinėdamas svetimus komentarus iš kitų kontekstų tamsta kuriate insinuacijas. Švelniai tariant toks elgesys nerodo, kad būtumėte garbingas žmogus. Jei norite diskutuoti, reikškite savo mintis, kaip ir daro padorūs komentatoriai, o ne stumdykite iš vietos į vietą svetimas citatas.

Pogrindis pagal Juozapą       2015-07-15 12:05

“visi kontaktai VIRTUALŪS”

to to 9:18 nesąmonė        2015-07-15 11:56

Copy
“Juozapas

Apie šį politinės veiklos formatą esu rašęs ne kartą, gal kažkas iš nuolatinių įdėmesnių skaitytojų prisimins.
tiesa, naujai pasiūlyto termino nesu vartojęs. /aš tokį reiškinį vadinu judėjimu-vaiduokliu. formaliai neegzistuoja, bet realiai nuo veikimo valdžiaskūriams kūnelius drebulys krečia ir akys iš siaubo kaip lėkštės darosi.
Čia kažkas pavdino tokią struktūrą varnėnų būriu.
Kaip pavadinsi taip nepagadinsi.
Esmė tame, kaip rašo kolega Tarabilda:
niekas nieko tiesiogiai nepažįsta, niekas nieko negali įskųsti ar kitaip išduoti.
Kas vadovauja tokiai struktūrai -niekas nežino.
Vadovautų kolegiali grupė kūrybingiausių, įžvalgiausių ir veikliausių piliečių kurie vienas kitą susirastų virtualiai.
Iniciatyvinė grupė generuotų idėjas, rengtų veiklos planus.
Visi kontaktai virtualūs, bendravimas anonimiškas.
Bendra judėjimo struktūra būtų perdėm horizontali.
Tokią organizaciją galima kurti bet kur ir bet kada.
Svarbu būtų pradinis komunikavimo taškas.
Šios struktūros dalyviai dalyvaudami nekeltų asmeninių tikslų atsirasti valdžioje.
Tačiau organizacija aktyviai ieškotų patikimų žmonių kuriuos būtų galima deleguoti į antrinę, viešą nedidelę struktūrą skirtą iškelti kandidatus į valstybės institucijas. Tai būtų viešasis politinis sparnas bet be jokių įgaliojimų veikti savarankiškai.
Judėjimo deleguoti politikai neturėtų teisės savarankiškai keisti politinį kursą ar vykdyti nepriklausomą programą.”

Kas tai jei ne pogrindis?
Legali ta nesąmonė  ar ne, kitas klausimas. Tik su LR Konstitucija ir TŽT tai neturi nieko bendra.

Trolis       2015-07-15 11:41

Prakeikimas.Kai nėra Juozapo,etery pasirodo koks Povilas arba Irena…negana to moralizuot ir žegnot pradeda kažkoks kunigas Vaidas…Diedukai ir tie skriaudžia.Ū-uuu-ūūūūuu,už ką man šitaip?...būkit žmonės,nors mėnesį kitą nešokinėkit su savo teisėm ir nuomonėm mano Šeimininkui į akis.

to 9:18 nesąmonė       2015-07-15 11:22

niekas nesiūlė jokių nelegalių dalykų, o buvo kalbėta apie elementarią konfinencialumo apsaugą. nieko nepadarysi ir niekaip neįveiksi jokio priešininko, jeigu viską viešai pliurpsi iki smulkmenų. taip pat reikia kažkaip apsisaugoti nuo infiltrabtų ir galimo jų poveikio.
tai elementari sveika nuovoka ir tai nieko neturi bendro su bandomu prikišti nelegaliu “pgrindžiu”.

VaidasVDS       2015-07-15 11:04

Juozapui(kitiems taip pat),
Demokratija nėra joks -izmas, bet ją prisijunkyti bando ir kapitalizmas, ir socializmas, ir sekuliarizmas…
Visuotinai žinomas ir faktas, kad Dievas davė žmonėms laisvą valią, ir dar kiekvienam žmogui. Tad Dievas taip pat yra šioks toks “demokratas”. Apie demokratiją parašiau komentarą po J. Sinicos straipsniu, tad čia nekartosiu.
Ir dar kartą dėl Leto.
Niekaip negaliu pritarti Letui dėl dvasinių reikalų, kurie yra esminiai bet kokio gėrio suradimui.
Kovoju ir kovosiu su Letu ir toliau. Bet kovosiu ne dėl to, kad jį įveikčiau, kad pasirodyčiau už jį protingesnis ar tam, kad manimi kas nors žavėtųsi. Kovosiu tik tam, kad atskleisčiau jo klaidas, jo neteisingus samprotavimus, dar ir tam, kad jis galėtų išlikti iš tiesų, o ne gal. Geriausia tokios kovos baigtis gali būti tik tokia - mes abu surandame bendrą kalbą, nes ir taip esame broliai dvasioje ir mūsų abiejų tolimesnį kelią lydi meilės ir brolystės siekimas. Ne kokia baigtis - kiekvienas einame savo keliu ir nesurandame protingų būdų suartėti.
O dabar siūlau tau pačiam labai įdėmiai perskaityti Pirmąjį Jono laišką Naujajame Testamente. Jį tikrai rašė pats Jonas. Po to siūlau atkreipti dėmesį į to laiško esmę - Jonas labai aktyviai akcentavo, kad Dievas yra meilė ir kad svarbiausia yra skleisti meilę ir mylėti kitus žmones. Ir Jonas kalba ne apie Šventąją Dvasią, o apie Tiesos Dvasią, kuri yra visai kas kita. Ten yra ir Jono pasvarstymų apie antikristus ir Antikristą, tačiau tai nėra jo pasisakymo esmė, o tik Jono asmeninė nuomonė. O esmė mano šito pasisakymo yra ta, kad šis laiškas visiškai sugriauna mitą apie Senojo Testamento neklystamumą. Tai, ką čia bando daryti Letas, yra žmonių klaidinimas dvasine prasme, bandymas priderinti tiek Naująjį Testamentą, tiek Jėzaus mokymus prie Senojo Testamento, o tą patį darė ir Paulius, ir Lukas, ir Matas, ir dar daug kas, ir dar šiandien beveik visos krikščioniškos bažnyčios tą tebedaro.
O dabar bent kažkiek susimąstyk: ir ką šiandien turime gero?
Ar verta bandyti grįžti ten, kur faktiškai ir Jėzaus nereikėjo (pagrindinis Dievo įsakymas apreikštas ne Jėzaus)?
Grįžimas prie Leto yra kaip ir atsižadėjimas nuo Jėzaus darbų, nors tai nėra atsižadėjimas žavėjimosi pačiu Jėzumi ir nėra atsižadėjimas pripažinimo fakto, kad jis iš tiesų buvo Mesijas.
Letas be abejo nėra kaltas dėl savo įsitikinimų. Jo įsitikinimai yra tokie, kokie yra, ir niekas, išskyrus jį patį, jų nepakeis. Žmogus pats vienas su jokia kita grupe žmonių neįkurs jokio Dievo valdžios ar teokratijos Žemėje. Žmogus gali sukurti tik žmonių brolystę. To ir mokė Jėzus - kurti žmonių brolystę, remiantis Dievo, kuris yra Meilė, Tėvystės faktu. O to šis pasaulis iki šiol nedaro…

Be drąsos -nebus Tiesos       2015-07-15 10:18

Juozapas siūlė kurti POGRINDINES kuopeles.Pagalvokite patys ar įmanomas šiais interneto laikais pogrindis?
Didelis iššūkis išbandyti save būtų išeiti su užrašu ant krūtinės:“AŠ MYLIU TIESĄ” ypač tamsiu paros metu.
Didesnė visuomenės dalis tiesiog nekenčia tiesos,nugrūda ją į tolimiausią kertę,iš kur ištraukia tik tada ,kai patys patenka į bėdą.

EiSi       2015-07-15 10:16

Atsiprašau. Akmuo.

EiSi       2015-07-15 10:10

Šią ir visas buvusias sistemas laikantis kertinis asmuo - žmogaus ydos.

Liepa-Diedukui       2015-07-15 10:09

Sveiki,Dieduk! Jūsų išsakytos mintys sutampa su manosiomis.Smagu wink//Nepamirškit,kad tos"fizionomijos"už savo printinamas blevyzgas gauna pinigus.Pinigai,kaip žinia,nesmirda.Dergimuisi pastangų ir talento nereikia.Tačiau tokių darbštuolių ir jų kūrinėlių vieta ten,kur karaliai pėsti vaikšto.Tad netrukdykim jiems organinėje"kūryboje”.//

Aha       2015-07-15 10:08

Galėtume nekreipti dėmesio į Juozapo dvigubą dugną,nes temos paskirtis -kita.Iš kitos pusės mes šitaip bandome aiškintis zombinimo mechanizmą.
Kodėl pavyksta zombinti Tautą?
Todėl ,kad atskiri Tautos individai yra durnesni už zombintojus.
Zombintojai visada turi tris -penkis ėjimus į priekį numatę.Iš išorės ir pagal leksikoną jie atrodo patys nuoširdžiausi žmonės.
Tai yra IŠKAMŠOS.
O ar POLIKARPOWNA ne tokią?
Pavyzdžiui aš ja netikiu nė per nago juodimą,bet būk mandras įrodyti jos išverstaskūriškumą jos elektoratui-sumaišys su žemėmis patį.
Taaaip…visi zombintojai puikūs žmonės,charizmatiški,linksmi.
Darykite išvada patys.

Irena Vasinauskaitė       2015-07-15 10:00

Sveiki visi. Šį rytą peržvelgiau visus komentarus šioje diskusijoje. Po to užsukau į senesnes portalo diskusijas. Keista tendencija - kiekvieną kartą diskusiją į temą nutraukia ciniški, nekultūringi anonimų komentarai, kad vėliau irgi užsislaptinus būtų galima vėl ir vėl kartoti ,,mantrą,, , kokia neva netikusi yra Tiesos.lt pozicija. Moderatorius Liudvikas - teisus, nes portalas yra atviras visiems lankytojams, jų ,,netikrinant ir neiškratant,,. Tačiau anoniminių komentarų sąmoningas ,,briedas,, ne į temą NĖRA TIESOS.LT POZICIJA. Visa tai, kas pastaruoju metu vyksta portalo komentarų skiltyse ir yra puikiausia įliustracija kovos tarp sistemos tarnų ir nesisteminio portalo kūrėjų. Kokios apsisaugojimo priemonės ? Beveik jokių. Sąjūdžio metu buvo toks sūkis - ,,Viešumas - mūsų ginklas,,. Taigi siūlau Tiesos.lt portalui bent Diskusijų skiltyje registruoti komentatorius. Tuomet svarbiausiaja tema diskutuos ne anonimai, o drąsūs, save įvardyjantys žmonės. O,,kiškiai drąsuoliai,, arba sistemos pakalikai ugnimi galės anonimiškai spjaudytis po kitomis portalo publikacijomis. Kad ir diskusijų skiltyje siūloma tema…☺

pensininkė pensininkui       2015-07-15 9:59

taip ir yra. L.Jakimavičius vadina žmones zombiais, Juozapas pirdaliais. Mums primeta Užkalnio tipo diskusiją. Nėra pagarbos.

Diedukui       2015-07-15 9:58

Pritariu! Tikri kontros. Lašina ir lašina. Ir jokio dėmesio į Juozapo raginimą  kurti pogrindines kuopeles kurios viena apie kitą nieko nežinotų; vieną suardžius lieka kitos (duskit pavidolei!).
Pogrindinio tinklo “Lenino keliu”  vadas būtų Juozapas. Apie viską pagalvota. Vykdyti!

pensininkas       2015-07-15 9:50

Gaila, kad nustojome kovoti su neteisingumu, su šalyje esančiomis negerovėmis, nustojome priešintis valstybės naikinimui, o pradėjome rietis tarp savęs. Susimastykime, ar taip elgdamiesi nežudome valstybingumo.

Diedukas       2015-07-15 9:42

  Oi, kaip jums tas “Juozapas” trukdo gyvent. Žmonės sako, kad teisybė akis bado. Ir šitoj temoj pasirinkta sugedusios plokštelės tema. Šikart “Juozapas”. Vienas per tą patį. Ką nors konstruktyvaus pasiūlytumėt, į savo tinklapį pasikviestumėt žmones diskusijom. Tipiška trolių taktika, išvest žmogų iš kantrybės. Savo ramiom fizionomijom lašinat ir lašinat. O Juozapas be reikalo kimba ant tos mėšlinos meškerės. Svarbiausia, kad pats tą puikiai supranta.
  O jūsų tikslas, keršyti, dergti ir sujaukti “Tiesos” portalą neturi šansų. Visiems aišku, kad tokie “rašytojai” buvo, yra ir bus. Tiesiog ignoruokim, sunkiai tas gaunasi, įsiutina padarai,  bet nematau kitos išeities. Ko daugiau jiems dėmesio tuo jaukiau jausis. Jei jų nematysim, išnyks savaime…

Taaaip       2015-07-15 9:08

Įsiutintas Juozapas demaskavosi…Tarybinio žvalgo nervai neatlaikė.Sensta…paslydo ant banano žievės.

Rasa       2015-07-15 8:44

Taip,žmonės nusivylė visom sisteminėm partijom.Visuotinis pasimetimas ką daryt tokioj situacijoj..

ar yra       2015-07-15 8:43

ar yra šansas iš zombio tapti žmogumi?

Copy:       2015-07-15 8:26

Ištrauka iš Juozapo komentaro:
“(...)
O kuklus juozapas kukliai dedasi į galvą kas yra aršiausi prisipažinusių ir Lietuva patikėjusių buv. agentų linčiavimo propaguotojai.
Tuos kurie garsiausiai ragina viešinti, Juozapas tvarkingai rašosi į savo blonknotą.
Misliju tų aršiai raginančių personalijų galerija bus labai iškalbinga.
Sąlyginai juos pavadinsiu putino agentais-smogikais.
Tai ruskyno aukso fondas.
Esu tuo įsitikinęs.
Nes prisipažinusių agentų išviešinimas vienareikšmiškai labai bus naudingas ruskijai.
Žiauriai naudinga.”
Pridėkime dar stribišką leksikoną: “Na ir padarai, jūs, “puteikiožmonės”. “Čeloveko obraznyje”, bet tiek ir tik; silpnapročių savanaudžių ir arogantiškų demagogų kuopelė; Pasiuostyk tą savo “sudrėkimą”; Myžalai gal gi ne ašaros; Myžalai myžalais smirda.”

Iškalbinga!

Komentarų puslapis 1 iš 3
 1 2 3 > 

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

Būti ar nebūti?       2015-07-16 11:30

Jooo…tamsos epocha pasiekė išeinamąją angą.Kvapnus turinys finišo tiesiojoje, iš už užuolaidų  jau skverbiasi šviesos spinduliai,tik užkietėjimai daro procesą skausmingą...
Daktaras patartų klyzmutę...

Juozapas---pirdalių portaluo reklamai       2015-07-14 20:19

Sakai “už teisingumą”?
Sakai skelbiatės?
Sakai atminimui?
Daug ką tu čia skai, bet kodėl mes turime griūti kiūbšti ir žagsėti išgirdę tokią navyną?
Gal tik dėl savireklamos tai darote.
Tau egzistencinių klausimų sprendimų paieškos yra nuobodžios.
Bet mums jau nebeįdomios lėkšto piaro akcijos kurių tikslas tik vienos susireikšminusios Personalijos įmyžo stūmimas.
Norit gauti kuo daugiau dūšelių balsų?
Varge vargeli…
O jeigu sumąstysi, kad 17-tos dienos akcijos tiek planuotų balsų neduos, kiek reikia?
O jeigu sugalvosit, kad dalyvavimas šokių projekte labiau išpiarins Patroną- ar nebus taip, kad po kažkurio laiko net neprisiminsite nei tos Dienos nei mergaitės kuri TURI Deimantės vardą?
Darykit, piarinkitės, bet svanaudiška reklama iš vaiko ašarų neatneš laimės.
O kad darote nesavanaudiškai, tiesiog pardon, netikiu.
Nesavanaudis piratas.
Dar vienas anekdotas.
Ninočkai vakare papasakok.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

Svarbi žinia: teismas įpareigojo Vyriausybės atstovą S. Buškevičiaus skundą dėl Kazio Škirpos gatvės pervardijimo nagrinėti iš naujo

Rasa Čepaitienė. Atviras laiškas Trakų rajono merei Editai Rudelienei

Liudvikas Jakimavičius. Balsavimo kortelė

Konferencija „Lietuvybė viešajame gyvenime“ (vaizdo įrašas)

Gitanas Nausėda per Nacionalinius maldos pusryčius: „Susitelkime maldoje visi kartu prieš Dievo veidą, ir vėl pasijuskime esą broliai ir seserys“

Ramūnas Aušrotas kviečia į diskusiją apie naujausią Šarūno Barto filmą „Sutemos“

Aras Lukšas. Stalinizmo šaukliai: tarp prisitaikymo ir atgailos

2019-ųjų metų Laisvės premija skirta Laisvės kovų dalyviui, žmogui-legendai Albinui Kentrai

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen. Nacionalinė šeimų taryba – rūpestis šeimomis ar inkvizicijos kūrimas?

Veronika Winkels. Ugdyti vaikus… mokykloje ar namie?

Andrius Švarplys. Kas nutrauks bankų vydomą valstybės šantažą?

Liudvikas Jakimavičius. Ką bendra turi šv. Kalėdos ir šachmatai?

Algimantas Rusteika. Ruoškitės pasirinkimams – ‘vsio bus zakonno’

Ramūnas Aušrotas: „Gal pirmoji JTO MTK ponia norėtų lankyti civilinės šeimos teisės kursus? Priimčiau su nuolaida“

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Tyrimas palygino santuoką ir gyvenimą kartu nesusituokus

Donaldas Trumpas: E. Macrono atsiliepimas apie NATO yra „labai labai bjaurus“ ir „įžeidžiamas kitoms 28 valstybėms narėms“

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“. Bankininkas, kuris nugalėjo carinę Rusiją

Ramūnas Aušrotas. Pirmą kartą šeimų balsas oficialiai skambės ir nacionaliniu lygmeniu

Shannona Roberts. Šaldyti kiaušinėlius ar karjerą?

Gytis Padegimas. Kiek milijonų medžių per 30 Nepriklausomybės metų sunaikino ir dar sunaikins mūsų godumas ir gobšumas?

Vidas Rachlevičius. Nenorėčiau Brexito, bet jei laimėtų kairysis leiboristų gaivalas, Britanijos būtų gaila dar labiau

Vygintas Gontis. Kaip deklaracijas apie žinių ekonomiką paversti atsakinga valstybės viešojo sektoriaus bei mokslo ir studijų politika

Liudvikas Jakimavičius. Partijos ir išdavikai

Povilas Gylys. Kas Jums, profesoriau Janeliūnai?

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (III)

Algimantas Rusteika. Metodiniai patarimai. Subalansuota LRT indrėms ritutėms, bet tinka ir ... žmonoms

Geroji Naujiena: Kad vaikščiotume Viešpaties šviesoje!

Regina Terleckienė. Sukilėlio likimas. Iš carinių baudėjų nagų ištrūkęs sukilėlis

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.