Liudvikas Jakimavičius. Ar Seimo nariai ir vėl neišgirs pagalbos šauksmo?

Tiesos.lt redakcija   2014 m. spalio 22 d. 22:41

118     

    

Liudvikas Jakimavičius. Ar Seimo nariai ir vėl neišgirs pagalbos šauksmo?

Štai ir apsisuko dar vienas makabriškas ratas. Prieš penketą metų Kedys sūnus rašo Seimo deputatams laiškus ir prašo tų pagalbos dėl savo dukters, kad tie padėtų išsiaiškinti pedofilijos faktą. Seimo nariai tyli, apsimeta, kad tokio laiško negavę. Po penkerių metų klajonių klystkeliais senelis Kedys kreipiasi į Seimo deputatus prašydamas pagalbos, kad tie gelbėtų psichiškai sužalotą ir toliau naikinamą jų anūkę. Deputatai tyli.

Visuomenė, vedžiota ir klaidinta po klaidžias bylos peripetijas, pavargo, prarado tikėjimą savo galiomis. Ji palaipsniui buvo šeriama melo dozėmis ir dabar jos atmintis ir sąmoningumo likučiai yra skaičiuojami nuo paskutinės melo dozės. Visuomenė nebeprisimena ano pradžios taško, į kurį sugrįžę pamatytume, kokią grandiozinę manipuliaciją žiniasklaidai ir teisėsaugai su mūsų kolektyvine sąmone pavyko sukurpti.


Tarkim į Kedžio sūnaus laiškus Seimo deputatai būtų atsiliepę ir sukūrę kokią nors profesionalų tyrėjų komisiją. Tik košmariškame siaubo filme Kedys (toks, kokį jo paveikslą dabar yra sukūrusi kohorta) būtų galėjęs įsivaizduoti, kad štai bus sukurta komisija ir pradės visokie profai psichologai ir teisininkai tyrinėti mergaitę, gal pavyks ją, vaiką, kokiomis nors aplinkybėmis pagauti už liežuvio galo, gal ji prasitars, kad apie pedofilus ir sysalus ją primokė seneliai ir pats tėvas.

Tik bukaprotis būtų galėjęs kurpti tokią rizikingą avantiūrą. Juk ką jis būtų gavęs net ir sėkmės atveju? Jo sesuo tikrai jam turėjo patarti, kad joks teismas neįrodys pedofilijos fakto, jei tokio fakto iš tikro nebuvo, ypač kai jų įtariamieji, aukštas pareigas užimantys asmenys, dar nė karto nebuvo įkliuvę.

Matome, kad dabartinė „oficialioji“ versija akivaizdžiai stokoja logikos ir motyvų, bet tie dalykai skandalo metu nusitrynė ir šiandien sąmoningai nebekeliami. Gretindami dabartinę versiją su pradžios situacija matome, iki kokių absurdų galima nuklaidžioti, kai vieną melą bandoma pridengti kitu melu. Klaidingos prielaidos reikalauja klaidingų žingsnių.

Tik fantastas galėtų sugalvoti versiją, kad seneliai Kedžiai dirba su vaiko psichika kaip kokie psichoanalizės profesoriai froidai ar jungai ir permodeliuoja vaiko pasąmonę, kad tasai tvirtai įtikėtų ir perkeltų į sąmonės lygmenį buvus tai, ko nebuvo. Kliedesys. Beveik analogiškai galima būtų prifantazuoti, kad savo rūsiuke Klonio gatvėje senukai Kedžiai sukūrė vandenilinę bombą. O tam yra ir patvirtinimas – slaptai daryti jų pokalbių įrašai, kurie šiandien išlenda dienos švieson, kai reikalingi kaltinimai, jog teroristai Kedžiai rengėsi susprogdinti pasaulį. Tai jau aliuzija į VSD braižą – jų beribę fantaziją, pademonstruotą Kusaitės byloje.

Ką šia parabole norėjau pasakyti? Vieną paprastą dalyką – jei ir šį kartą Seimo nariai neišgirs pagalbos šauksmo, turės dar vieną klystkelių ciklą su naujomis lavonų krūvomis ir galų gale (nebijau per garsiai skambančios pranašystės) – Lietuvos sveiko proto galutinio sunaikinimo, taigi – ir Lietuvos.

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Vilinda       2014-10-28 23:10

Ar tas vlad mazelis nera giminaitis to saugumiecio aido miezelio,kuris,pasklidus gandui apie pedofilija,persidaze plaukus,padare pakeitimus savo pavardeje,niekada nepasirode visuomenei prasant ir is saugumo tiesiog isgaravo.Po to teko skaityti internetineje erdveje,kad sis ,,drasuolis’‘jau dirba Baltarusijoje veikiancioje Lietuvos ambasadoje ir patarineja Lietuvos vidaus reikalu ministerijai.Ar negalejo buti,kad jis ir patare imti mergaite skubiai su 240 banditu,kitaip ju pavadinti ir negalima ??? O tuomet klausimas,kodel jis buvo taip tuo suinteresuotas,ar jis,galimai,negalejo priklausyti elitiniu pedofilu klanui ??? Tuomet butu aisku,ko taip sakojasi ir nervingai neriasi is kailio komentaruose tas vlad mazelis,o gal jis irgi yra linkes i iskrypimus ???

Jakimaviciui       2014-10-26 8:56

Aciu garbingam ,drasiam vyrui.

SAULE       2014-10-24 18:47

Aciu L.Jakimaviciui,P.Gyliui,V.Matuleviciui,Varkalai ir kitiems,kurie turi sazine ir nori padeti Deimantei,Kedziu seimai,N.Venckienei.Turime nepasiduoti ju skleidziamam melui.Man tik nesuprantama,kaip Uso ir Furmanaviciaus gimines yra tokie negailestingi,nejaugi jie nemyli vaiku.O Stankunaites tevai ir pati Stankunaite nejaugi galvoja,kad dorai neuzdirbti pinigai jiems atnes laime.

 

AČIŪ UŽ STRAIPSNĮ       2014-10-24 11:32

komentatoriams - kas tokias sugintienes gimdė, kokios moterys ar ne moterys.
Tautai - “žmonės jūs ar ne žmonės”.
Valdžiažmogiams - už savo darbus reikės atsakyti keleriopai, tuo labiau, jei žinojai, ką darei.
Teisėsaugai susitepusiai - ir jūs būsite teisiami.

irutei sugintienei       2014-10-24 7:27

Tamsta buvote isnykus is akiracio , gerai butu ,kad ir vel isnyktumet…

nuomonė       2014-10-23 23:58

idomu ,kodėl lietuvai NEREIKALINGA SĄŽININGA TEISĖJA,KURI NEĖMĖ KYŠIŲ,VIENINTELĖ KAUNE….IR Vvieno negerb,PONO išvadinta -PŪLINIU NULEIDUS AKIS…..JEI JAU TOKS ŽMOGUS,KAI KAM PŪLINYS-tai įsivaizdiokit kokie poūliniai yra po valstybės pamatais…nesuprantu ,meluojantis žmogus teismui -išteisinamas,o nekaltamas apkaltinamas-jei jie galėtų pritaikytų ir aukščiausią bausmę...DĖL RAMAUS GYVENIMO PRABANGOJE…AR NORS VIENAS VAGIS IŠVOGĘS VALSTYBĘ PASODINTAS-TAI EELIITAS,IŠ kaimų patvorių,man jie neelitas….ELITAS -TAI LABAI GARBINGI,PADORŪS IR SĄŽININGI ŽMONĖS

Jaronimas       2014-10-23 9:48

-labai geras straipsnis.Ačiū autoriui.

Roberta       2014-10-22 22:47

čiupt už vadžių, vėl iš pradžių...

StasysG       2014-10-22 16:56

Nedrįsta atvirai rašyti? O kodėl SPAUDA leidžia rašyti anonimais? Jai tai verslas?——-Pagarba     2014-10-21 12:42
autoriui. Šiais laikais ne kiekvienas drįsta garsiai kalbėti ir viešai rašyti. Stiprybės Jums.

StasysG       2014-10-22 16:50

Kietai parašė. Ar kas gali kiečiau?

Daugelis dėl       2014-10-22 14:07

darbo nutyli savo nuomonę.Bet daug iškilių žurnalistų mąsto ne valdžios naudai.Iškilių veikėjų,meno žmonių.Svarbu,kad mąsto Tiesą,ir nesvarbu,kad nepasako.Mąstymas irgi dirba.

alfa       2014-10-22 13:43

gal net nesisieloja,kad prarado skaitytojus.Juk ją kažkas galimai finansuoja ,kad nerašytų apie Garliavą Tiesos?Iš ko jie gyvena kitaip?Putinas neatsidžiaugia tokia bendryste?

kaktusas       2014-10-22 10:01

Valdžia slepia savo kraupu nusikaltimą. Tai akivaizdu.

dieve       2014-10-22 8:38

Niekaip nesuprantama jei teismai nusprende pedofilijos nebuvo tai kokio velnio jos abi saugo ir nuo ko?nesuprantama ir kokia to vaiko kalte yra kad ji ikalinta?Didziausi nusikalteliai turi teise i pasimatymus o cia kiek laiko seneliai nemate?Zodziu kakoks balaganas ir tiek

Jo Didenybei Taigi'sui       2014-10-22 7:27

Taigi, kai Spiečius uždegs tamstelei žvakelę, nuliedintą iš šviežio šviežutėlio vaško, žviegsi kaip pats Šėtonas, švęstu vandeniu šlakstomas, nebereiks nei anekdotų, nei noro kliedėti beigi dergti ant ko papuola..

Liepa-Juozapui-Raigerdui       2014-10-22 7:21

Sutinku, mieli bičiuliai, kad Bitininko mums kaip ir trūksta..Nieko prieš, jei mumis pageidautų pasirūpinti Geras Žmogus : juk negali žinoti, ar neprireiks pagalbos,-gali žiema užsitęsti, pritrūksim medaus, o štai kažkas mus mielai pavaišintų cukraus sirupu ar padabotų, kad per anksti iš avilio neišlėktume ant nenutirpusio sniego..//
Raigerdai, mano senelis pasakytų, kad trūksta elementarios tvarkos: gyvuliukai turi būti savo vietoje- tvartelyje: paršeliai garde, vištos ant laktų,o karvutės ir avys prie ėdžių.Faktas, jog Ša-ša-šarikovas(-lietuviškai Šuva) be būdos yra nelaimingas. O jei dar palaidas, tai gali koks gretimos sodybos kaimynas neapsikentęs ir nudobt: negi lauks, kol kokią dedeklę ar riebią žąsį, Kalėdoms auginamą, pripjaus kvaitulio apsėstas?//Ne, aš irgi už tai, kad tvarka turi būti.
Juozapai, su savais žmonėmis susitikti visada būna saldu.. “Vardan Tos…”*

Taigi        2014-10-22 0:10

Juozapo kliedesiai skaitosi, kaip koks anekdotas :D

Juozapas       2014-10-22 0:08

O-oooho -pirma nakties!
Pardon, privalau eiti pamiegoti.
Rytoj turiu daug darbų.
Visiems kolegoms dėkoju už diskusiją.
Labanakt : )

Juozapas--Raigerdui       2014-10-21 23:54

Ne nekeistas.
Jeigu tie “kenkėjai” būtų tik paprasti troliai-mėgėjai, t.y. liguisti tipeliai tenkinantys savo kompleksuotų samonių primityvius poreikius- būtų viena, tačiau esu įsitikinęs, kad mums iš pasos lakioja tikri kontorų vilolakiai.
Šūdžius-žmėgėjas yra prisirišęs prie savo šūdo krūvelės ir jam nėra reikalo ieškoti kitokių “skanumynų”. Kadrinis ar samdinys-agentas dirba ten kur liepta dirbti.
“Speičius” yra kad ir nedidelis , tačiau pakankamai pavojingas reiškinys tam tikroms struktūroms kurių tikslai mūsų šalies, mūsų Tautos atžvilgiu yra dana purvini.
“Ekspertai” yra jau mirę. Gyvi lavonai.
Todėl KAŽKAM grėsmės nebekelia.
Tiesos LT kelia. Mūsų dūzgimas, nematau reikalo kuklintis,  kelia.
Todėl melo propagandonų pajėgos buvo permestos įkandin mūsų.
Realaus įsakymo tvarka, su realiais nurodytais uždaviniais.
Mūsų pranašumas yra Tikėjime.
Mes tikime Laisve, tikime Tiesa.
Samdinys ar kadrinis kontoros rašinėtojas infosmogikas tiki tik algos išraiška pinigais bei viršininko galimybėmis nutarkuoti jam šikynę už nurodymo nevykdymą.
Todėl aš nematau nieko keisto “taigisų” veikloje.
Įprasinė mankurto veikla.
Daug tokių mačiau.

Taigi       2014-10-21 23:41

A, tai visą sovietinį “Spiečių” ekspertai.eu išvijo? smile

Taigi       2014-10-21 23:39

Vienas komentatorius anksčiau rašė, kad Dėdulę (Dieduku liežuvis neapsiverčia vadinti, nes labai jau sovietizmu dvokia) jau vienas portalas išvijo. Matyt, neapsikentė nuolatinio Dėdulės (analogiški ir Juozapas, Raigerdas, iš gilios sovietinės praeities išlindę) zyzimo ir kabinėjimusi prie komentatorių, kurių nuomonė neatitinka su jo.

Raigerdas Juozapui       2014-10-21 23:36

Žinai, iškilo toks klausimas, tiksliau keistas reiškinys, kurį niekaip negaliu paaiškinti. Štai “Spiečius” paliko ekspertai.eu   Bet įsivaizduoji, perskridus “Spiečiui” į tiesos.lt atskrido ir ta uodega niekadėjų. Atrodytų, jie turėtų džiaugtis ir būti laimingi tuose ekspertuose.eu, bet ne, jie lenda ir čia. Ar tau ne keistas toks reiškinys?

Juoapas ---Raigerdui       2014-10-21 23:19

Pastaruoju metu rašai taip, kad man nebelieka ką ir pridurti.
Smagu : )

Juoapas ---bičiuliams       2014-10-21 23:15

Smagu -gerb. Liudvikas pasirodo yr ne šiaip mūsiškis.
Jis- bitinykas!
Gal sakau, bus kada, atsiras toks laikas - sulėksim visi būrin, pasibičiuliausim artimiau, medaus prie kavos palaižysim?
Misliju, kad pakanka jau tų asmeninių improvizacijų.
Bitukės yr benduomeniškos iš prigimties.
Draugėn subėgę sustyguotume reikalus, apsitarę daugiau nuveiktume dirbdami planingai.
Kas už jūrų marių dūzgia, pasijungtų per skypus ar pan.
Žinau, visi užimti, ne kožnas sostapilėj gyvena.
Ale ne kasdien tokia sueiga būtų. Iki Šv. Kalėdų galima būt suderinti laiką. Tarpušvenčiu būna kiek laisviau su kasdieniais darbais, dieną ar pusdienį galima būtų pašvęsti.
O jeigu dar ir iš redakcijos kažkas ateitų , gal visai gerai būtų.
Mes gal ir šiokie tokie pritrankos, bet ne manijakai. Nepavojingi.
Rašom ne dėl asmeninių ego tenkinimų, o todėl kad tiesiog reikia.
Jeigu Lietuvoje nebūtų tiek blogio, jeigu žmonės iš čia nebėgtų kaip nuo kokios ebolos, “Juozapas”, mano kolegos mieliau savo laiką skirtų šeimai, savo pomėgiams ar kitiems geriems dalykams.
Bet yra kaip yra.
Vienžo, prisirpo reikalas visą ligšiolinę veiklą pasukti kokybiškai aukštesnio lygmenio link.
To reikia portalo skaitytojams. Ne tiek esamiems, kiek potencialiai būsimiems.
Tikiu, kad galime nuveikti dešimteriopai daugiau.
“Vardan Tos…”

 

Raigerdas Juozapui        2014-10-21 23:08

Čia labai gerai parašei:“Net subalansuotose visuomenėse, tvarkingos šalyse niekšams nesuteikiamos lygiavos teisės”. Na, taip, jeigu mane, pvz., pasodintų kokioje nors kavinėje prie vieno stalo su Taigizu, tai aš nori nenori būčiau už diskriminaciją. Reikalas tas, kad Taigizas man pradėtų aiškinti apie savo teises, Žmogaus teises, kas reikštų: neribota laisvė šmeižikams, neribota laisvė melagiams, visi mes esame broliai, visi mes esame lygūs”. Šarikovas ir tas pradėtų nurodinėti, koks turi būti teisingumas pagal Šarikovą. Pvz., čia parašė toks “anoniminis jakimavicius”, tai jis ne Taigizas, jis jau nenori “lygių teisių”, jis nori būti visada teisus. Tokie reikalavimai jau yra aukštesni už komunistinius, nes tai gimsta tik tokioje galvoje, kurioje jau savo daigus yra išleidęs fašistinis mąstymas. Jam jau galima viskas, o jeigu nesutiksi, tai jis tave pradės įžeidinėti, gąsdinti ir t.t. Todėl sutinku su tavim Juozapai, kad “tokios lygiavos negali būti”. Zoogyventojai turi gyventi tik pagal jiems diktuojamas griežtas sąlygas. Kitos išeities nėra. Nes kiekvienas zoogyventojas įsivaizduoja save Napoleonu, Hitleriu ar Stalinu, ir niekada nebūna pačiu savimi. Kaip pedofilas gali būti pačiu savimi? Tai neįmanoma. Ir kodėl turi būti lygiava tarp pedofilo ir normalaus žmogaus? Tokia lygiava neįmanoma iš principo, nes jų nauda visuomenei yra skirtinga: vienas neša naudą, o kitas neša žalą. Kokia čia gali būti lygiava?

Kukciojo pamacius pedofilus       2014-10-21 22:54

copy-2014 m. rugsėjo 17 d. pareikšti įtarimai Laimutei Kedienei ir Vytautui Andriui Kedžiui, nukentėjusiosios Deimantės Kedytės seneliams, pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 153 straipsnį, t.y. dėl mažamečio asmens tvirkinimo.
Įtarimus surašė Kauno apskrities VPK NTV Smurtinių nusikaltimų tyrimo skyriaus tyrėjos Estera Venckienė ir Roberta Balžekaitė.
..

Liudvikas       2014-10-21 22:53

Liepa, žodį “dūksta” pavartojau pačia pozityviausia prasme. Beja esu bitininkas, ir man labai smagu, kai mano bitės dūksta. Ypač jos gražiai dūksta, kai varo iš avilių tranus rugpjūčio pabaigoje. Esu apie tą pramingą tranų išgujimo iš avilio metaforą parašęs ir esė, skelbtą berods Bernardinuose. Šią vasarą savo bityne pagavau keturis spiečius. Vienas žuvo, pametė motiną.

Liepa-"Taigi"       2014-10-21 22:49

Gerbiamas negerbiamasai Taigisai,o kam tokiu vėlyvu metu nurodinėti “kur eiti ir ką daryti”? Tokiu metu padorus žmogus būna savo namuose. Oho, patikėkit jie tai jau žino daug gerų vietelių ir turiningų užsiėmimų!!!Nėra teisinga spręsti apie kitus, pagal tamstos, Taigisai, sugedimo būklę.//Geriau pasimelskit prieš miegą, nes esat itin pervargęs nuo kabėjimo internete:net savus painiojat su mūsiškiais- “Dėdulė” yra jūsų, o štai Diedukas-jau mūsų. Mes jį labai gerbiam.// Tarp kitko labai sudomino paties teiginys"Niekas čia jūsų nepasiges”.Prašom konkrečiai išvardyti tuos visus"niekus”, kurie čia mūsų nepasigenda.Nekantriai laukiu.

Mąstau       2014-10-21 22:45

Skaičiau, kad sunku buvo susisiekti su Stankūnaite (teisme ji liudijo per Skype), nes, atseit, vis buvo tecninių kliūčių susijungti. Tai dabar ir galvoju, ar nebuvo ta “techninė kliūtis” mergaite, kuri niekaip negalėjo (ar nenorėjo) vaidinti jai paskirtos laimingo vaiko rolės ir verkė, išsidavė?

Juozapas---Liudvikui       2014-10-21 22:44

Mielas Liudvikai, labai ačiū už atsiliepimą.
Jūsų atsakymas yra daugiaprasmiai geras.
Ne tik tuo, kad Tamsta autoritetingai patvirtinote kad Problema tikrai yra.
Tamsos komentaras yra gyvas įrodymas, kad normaliose diskusijose galima efektyviai ieškoti ir rasti efektyviausius sprendimus.
Jūs rašote, kad kaip supratau, derėtų selektyviai, saikingai palikti dalį nedarančių realios žalos gebistėlių “komentarų”. Tik kiek pakanka atskleisti jų bukumui ir brukamos propagandos beviltiškumui. Demaskavimo paryškinimo labui.
Esat teisus!
Dėl to nervo irgi sutinku. Taip, kartais tie mulkiai tikrai užveda. Bet čia ir norėčiau surasti ir nubrėžti ribą -saikas turi būti.
Tuos padarus turėtume pragmatiškai panaudoti būtent tik išsikeltiems tikslams tikslams pasiekti.
Ne daugiau.
Mane šiurpina “žmogaus su liemene” nuostatos, atseit moralė ne politikųpasaulio dimensija.
Kita vertus netikiu, kad įžūlius niekšus nugalėsime vien palmės šakele mosuodami. Šiek tiek minimaliai makiavelizmo reikia.
Saikingai, kaip prieskonio. Juk priešas labiausiai nemėgsta būt mušamas jo paties ginklu.
Su saiku ir beržinė košė yra vitaminas.
Portalas populiarėja.
Naujų lankytojų gausėja.
Kas tie nauji lankytojai?
Tai žmonės be prarandantys viltį ir ieškantys užsikabinimo, pagrindo po kojomis.
Tai ir vakarykščiai delfių savartyno gyventojai, buvę ir esami kakadū ir visokių šokių-šmokių “projektų žiūrovai bei klausytojai.
Didelė dalis skaitytojų-naujokų yra žalio supratimo apie infokarus neturintys naivuolai.
Todėl yra privalu apsaugoti tuos kurie galėtų pradėti asmeninę derunkelizacijos procedūrų programą.
Kiekvienas derunkelizuotas žmogus, kiekvienas atkoduotas zombis gali tapti Respublikos piliečiu, pilėnu.
Daug piliečių, daug pilėnų yra jėga.
Kai mūsų nebebus tik kelios dešimtys tūkstančių, kai mūsų bendraminčių bus milijonas - mes tarsime Žodį.
Tiesos žodis pasakytas ne pašnibždomis, o garsiai, jeigu nevynioti į vatą -liepiamąja nuosaka- toks žodis bus išgirstas.
Vienybės sukurtas rezonansas sukels tokias vibracijas, kad jokie melo dzotai neatlaikys. išsilakstys.
Va tokią matau mūsų darbo čia prasmės viziją.
Dar kartą dėkui už komentarą.
Malonaus vakaro.
Išskirtinai nuoširdžiai pagarbai -j.

 

Liepa-gerb.L.Jakimavičiui       2014-10-21 22:34

Taip, visko pasitaiko su tomis"bitėmis”. Spiečius tikrai kartais dūksta,ypač  kai yra reikalas…//.Pelnytą kritiką visada priimam.// Tad, jei manysit, kad ne taip dūzgiam - duokit žinoti…//.Iš anksto dėkojam.

GAL?       2014-10-21 22:31

tOKS BEPROTIS MARTINAVICIUS BERODS SIGITAS YRA LIETUVOJ ..TAI GAL TASTAIGISAS IR YRA TAS FRUKTAS?

Liepa       2014-10-21 22:27

Nevadinkim niekšelių “kiaulėmis”...iš pagarbos kiaulėms. Iš tų bjaurių įžeidinėtojų ir visokio plauko agentėlių- jokios naudos, vieni nuostoliai ir sugadinta nuotaika.//Manau, kad portalo administracija imsis priemonių : komentaruose turi vyrauti pagarbios diskusijos, sveikos emocijos ir kaip galima daugiau"ekologiškų” minčių.//Jautresnį skaitytoją tikrai blaško užgaulios replikos ir nepelnyti"komplimentai”.Tad visai pritariu Juozapo komentarui.//Apskritai esu dėkinga kiekvienam, kuris parodo iniciatyvą ir taukšteli per nagus internetinės erdvės chuliganui.//Yra labai graži rusiška patarlė, kuri mūsiškai skambėtų kažkaip taip-“Gerumas privalo turėti kumščius”.

Taigi Juozapui       2014-10-21 22:13

Gana su Dėdule inkšti, nepatinka demokratija ir žodžio laisvė, tai valink iš čia, Tiesos.lt portalo nešantažavęs, ten kur nėra žodžio laisvės, kad ir į savo bernardinus ar alką. Niekas čia jūsų nepasiges. Tiesos.lt yra ne komercinis portalas, kad jam reikėtų lankomumo siekti.
Jeigu tikrai nori lankomumo, tai turi būti žodžio laisvė. Kiek kartų delfi.lt bandė žmones blokuoti, bet pamatė, kad blokavimai mažina lankomumą, tai dabar blokuoja tik tam tikrus žodžius.

Liudvikas Jakimavičius       2014-10-21 22:12

Ačiū “Spiečiui” už pozityvų reagavimą. Skaitau jūsų smagų polilogą nuo pat pradžių, kai dūkote dar ekspertuose. Dėl švaresnės komentarų erdvės būčiau linkęs pritarti Juozapui. Registracija nėra geras sumanymas. Tą klaidą pirmieji padarė Bernardinai.lt, po to alfa.lt ir krito portalų skaitomumas, o jokių mandagių ir didžiai prasmingų diskusijų komentarų lauke taip pastariesiems ir nebepavyko suregzti. Diskusija komentarų tema tikrai būtų naudinga ir ne vien šiam portalui. Dar viena mintis dėl sovietinio elemento siautėjimo komentaruose.  Kartais jiems iš tikro pasiseka sumauti visai gerą diskusiją, ypač matai jų aktyvumą, kai užčiuopiama kokia reikšminga tema, kai rutulojama gera idėja. Bet Juozapai, sutikite, jei išvis jų nematytume, dingtų diskusijos dramaturgija. Jie išsiduoda, kai užkabinamas nervas. Gal reikėtų svarstyti apie tam tikrą saiką, kad nepradėtų totaliai dergti ant padorių diskutantų galvų.

veikla       2014-10-21 22:02

Buvo tada sukurtas internetinis puslapis “pedofilai.lt”, kuris labai greit dingo iš akiračio. Bet dar spėjau pamatyti video. Ten buvo mergaitės pasakojimas apie Ūsą, Aidą, sysalą ir įvairius su tuo susijusius veiksmus. žinau viena; šitaip išmokyti vaiką pasakoti- neįmanoma. Kedys tada jai žėrė klausimus, o jinai atsakinėjo net neužsikirsdama ir nesipainiodama. Tai matė ne vienas tūkstantis interneto lankytojų. Kaip tolimesnius valdžios ir teisėsaugos veiksmus traktuoti, nesuvokiu. Tai tik stebuklais galima pavadinti.

Juozapas P.S.:       2014-10-21 21:38

Nepykit už arfografines klaidas.
Tiesiog rašau nežiūrėdamas į klaviatūrą.
Atsiprašau.

Juozapas       2014-10-21 21:35

Sveiki visi.
Tuo pačiu pagarba Autoriui.
Dėkui Liudvikai, gerai parašėte.
Vis gi norėčiau grįžti dėl šio portalo problemos - piktavališko kenkėjų trolinimo.
Tiesos LT liko viena iš nedaugelio laivo ir teisingo žodžio skleidimo salelių ,melo okeanuose.
Situacija visuomenėje yra slogi. Žmonės užzombinti, nemąsto.
Ta dalis piliečių kurie nėra abejingi savo krašto likimui bando ieškoti išeičių, gal ir norėtų telktis, susirasti bendraminčių,tartis, gal kai kas siūlyti savo idėjas.
Tačiau portalo redakcija manau, užsižaidė “demokratija”.
Toks “nuomonių pliralizmas” yra iracionalus, ne vietoje ir ne laiku.
Net subalansuotose visuomenėse, tvarkingos šalyse niekšams nesuteikiamos lygiavos teisės.
Jeigu Lietuvoje jėgų balansas būtų apylygi, bala nematė.
Bet dabar Tauta stovi prie kapo duobės -koks dar gali būti svaičiojimas apie “demokratišką” elgesį su realiais priešais?
Esu kategoriškas- vėezdė, ef es bė, ke gebė ir kitokius ė-ė-ė agentus reikia blokuoti neprileidžiant prie komentarų skilties. Tuos kurie vis tik pasisunktų -trinti be gailesčio.
Rinkti piktavalių IP registrą ir jeigu kada nors pavyktų išlaisvinti Lietuvą nuo šio šlykštaus režimo -atiduoti duomenis atkurtos valstybės Teisngumui.
Mes turime krūvą problemų, turime apie daug ką pasikalbėti, aptarti, nutaerti, kad pagaliau pradėtume kažką realiai daryti.
Daryti tai kas veiktų ir duotų rezultatus.
Kol šiame portale žvygaus visokio plauko galvijai, kol kiš savo dvišakius lėžuvius visokie ruskijos agentai “taigisai- tol susikalbėti bus sunku.
Galima šimtus kartų raginti tuos padarus ignoruoti, tačiau portalas lankomas ne tik pastovių skaitytojų.
Nuolat ateina vis naujų ir naujokai nežinodami mūsų “virtuvės” įsivelia į beprasmiškus debatus su samdytais demagogais bei melagiais.
Tokiais atvejais tenka įsikišti mums, labaiu patyrusiems.
Taip yra gaištamas brangus visų laikas.
Kategoriškai raginu redakciją užkardyti agentų siautėjimą.
Esu tikras, kad tai ženklai padidins portalo populiarumą.
Mes, neformali laisvųjų kometatorių grupė “Spiečius” pasistengsime ir padarysime kad komentarų skiltis taptų viena įdomiausių ir geriausių tarp portalų.
Bet redakcija turėtų padaryti bent minimalius judesius ir įvesti portale tvarką.
Registracijos būdas yra nepriimtinas.
Čia su savo kolega nesutiksiu.
Registracija visada atbaido du tredalius lankytojų.
Esu rašęs jau anksčiau yra tik vienas garantuotas būdas apsisaugoti nuo trolių -trinti rankiniu būdu.
Pasirodo provokacinis, ar smegenis plaunantis “komentaras”-iš karto “delete”. Jau po savaitės pasijustų rezultatai.
Pakaktų mėnesį sąžiningai ištryninėti trolių spamą, didelė dalis jų atkristų visam laikui. Spec tarnybų agentūra puldinėtų  jau tik atskiromis progomis.
Tokių bandymų periodais derėtų trynimo instrumentus vėl žaibiškai paleisti į darbą visa jėga.
O jau tikrai realių skirtingų nuomonių, nuomonių įvairovės -patikėkite niekada čia nepritruks.
Mes visi skirtingi, visi turime idėjų tad ginčų ir aštrios polemikos nepritruks.
skaitytojams nuobodu nebus.
Tačiau bus nauda.
Nes vieno Tikslo siekiančių bendraminčių debatuose gims geriausios sprendimų idėjos.
O dabar kol kas tenka gaišti laiką visokių pašlemėkų iš tundros tramdymui.
Neinau.
Gal radakcija nelabai skaito komentarus.
Aplamai paskutinių dvidešimties metų bendra bėda yra žiniasklaidos ir skaitytojų ryšio nebuvimas.
Redakcijos publikuo visuomenei ir nerodo jokio noro ar ženklų padiskutuoti su savo sakaitytojais.
Smagu, kad bent keletas autorių -gerb Liudvikas, gerb Irena, pabendrauja sus skaitytojais.
Ta proga paprašysiu gerb. Liudviko šnektelėti su portalo vadovybe ir perduoti jiems nuo komentatorių sambūrio žinią.
Perduokite jiems ką aukščiau parašiau.
Jeigu redakcija nesutinka su aukščiau išdėstytais pasiūlymais, pageidautume argumentuotos diskusijos ta tema.
Nes portalas yra ne tik redakcija.
Be mūsų - be skaitytojų, be patriotiškai nusiteikusių komentatorių šio portalo vertė būtų lygi nuliui.
Paklauskite, tarp kitko koks portalo lankomumas buvo iki čia ateinant “Spiečiaus” klubui ir koks lankomumas yra dabar?
Aš asmeniškai puikiai pamenu kiek komentarų būdavo po straipsniais prieš metus.
Kiek būna dabar ir gi matosi.
Gal verta būtų redakcijai mus išgirsti?

Saulė       2014-10-21 20:27

Rašome, rašome ir duonos neprašome, o tiems, kurie sėdi “aukštai” ir įsivaizduoja save visagaliais ir dievais, mūsų bėdos, matoma neteisybė, skurdas, nes lietuvoje yra skurdūs runkeliai ir tie, kur prie auksinio lovio jiems mūsų skundas -nė motais.

Raigerdas Liepai       2014-10-21 20:17

Manau, kad anoniminis “jakimavicius”(2014-10-21 17:45) dabar labai ilgai tylės, nes jam reikės pagalvoti, ką atsakyti. Bet, kadangi galvoti neįpratęs, tai spjaus į tą dalyką ir pradės įžeidinėti mane. Prieš tai dar senelį Kedį įžeidinėjo:“senelis kedys gali tik tulike vandeni nuleisti, nes jis Senelis itariamas pedofilas, pagal BK153str!!!”
Gal jis kažkaip yra susijęs su žmonių pardavinėjimu? Nes jau labai kalba primena sutenerių kalbą. Būtų gerai ištraukti jį į dienos šviesą, nes tokie iškloja viską. Tik ar datems jis iki teismo?

Raigerdas Liepai       2014-10-21 20:01

Sveika, “Spiečiaus” atamane! Na, dėl G. Orvelo “1984-ieji” - tai reikia dar išaugti. Nes mes esame po “revoliucijos” ir turime savus Napoleonus, Žvieglius ir nemažą šunų gaują. Kiti, matai rujoja. Matai, čia tas Didysis Brolis dar nėra subrendęs. Čia bus aktualu, kai koks nors Kirkilas prisidirbs, tada galima bus įdėti: “Pasislėpęs pakrikos Tiesos ministerijos Registrų skyriuje Vinstonas Smitas sumaniai perrašo praeitį, kad ji atitiktų Partijos poreikiams. Tačiau giliai širdyje jis priešinasi totalitariniam pasauliui, kuriame gyvena, pasauliui, kuris reikalauja absoliutaus paklusnumo ir kontroliuoja žmogų viską matančiais monitoriais ir budria Didžiojo Brolio akimi. Trokštantis tiesos ir laisvės Smitas užmezga meilės romaną su savo kolega Džiulija, tačiau netrukus supranta, kad šiame košmariškame pasaulyje meilė yra neapykanta, karas – taika, o tikroji laisvės kaina – išdavystė”.  O dabar, miela Liepa, paršiukai duodasi kaip reikiant. Šiandien jie žvaigždės, šiandien jie politikai, žurnalistai, o kai kurie net daininkai. Ir tiek jų daug Lietuvoje, kad sunku net pasakyti: ko daugiau Lietuvoje - paršiukų ar žmonių? Jeigu Žmonių Lietuvoje būtų daugiau, ar galėtų būti tokie dalykai kaip Garliavoje? Jeigu Žmonių būtų daugiau, ar būtų taip, kad 41% vaikų yra su sutrikusia psichika? jeigu Žmonių būtų daugiau, ar iš jos kas nor bėgtų į kitas šalis, kad užsidirbti pragyvenimui? Jeigu Žmonių būtų daugiau, ar jie nesiimtų tvarkos, kad pastatyti tuos paršus į vietas?

ilka       2014-10-21 19:37

p.Vlad.Mazelis.sr,,,,matomai taip norėtumėte ,kad taip būtų, bet jums neišdegs,,,,manote ,kad žmonės tokie kvaili ,kaip pats esate,ar pats tykite ką rašote? ,,,,mažai išvardinote gaujų ,,,,

Raigerdas anoniminiam "Jakimaviciui"       2014-10-21 19:35

Ale, kokį tu čia kietą “apsauginį” vaidini. Tai, jeigu esi toks kietas, ko bijai pasirašyti savo nick’u? “tik apsirukes , gali tokias nesamones rasineti…” - iš kur žinai apie tokius dalykus? Tai, gal narkotikus pardavinėjai ar pats rūkei? Ar kokiame ten skyriuje dirbai “kovai su narkotikais”? Su žole tu čia įklimpai kapitaliai. Aš gerbiamo Liudviko Jakimavičiaus patraukčiau už šito siūlo galo apie žolę ir teisme tada galima išvynioti iki labai didelių dalykų. Bet supranti, yra dar vienas momentas: niekada nebūna taip, kad žmogus, turintis polinkius į nusikalstamą veiklą, būtų padaręs tik vieną nusikaltimą. Viena kartą padarė ir sustojo. Na, taip tikrai nebūna. Na, o dabar patikrinsime ar iš tikrųjų esi toks kietas, kokį tu vaidini. Štai tu rašai:“nes mergaite yra sveika, laiminga”. Ar nemeluoji? Kaip ji gali būti laiminga po tokių tragiškų įvykių? Tokiu atveju tik nesveikas žmogus gali būti laimingas. Ar nėra panašu, kad tu pats gali būti toks laimingas, nes be žolės vargu ar tau pasisektų suvaidinti tokį laimingą. O kodėl tu toks nelaimingas? kas tave taip sužalojo, kad esi toks nelaimingas, ir viską, ką tu gali pademonstruoti, tai įžeidinėti ir šmeižti kitą žmogų, kurio, gal būt, tu nepažįsti? Tai čia ir yra ta tavo laimė?  O save tu laikai sveiku? Tai jeigu tu psichiškai sveikas žmogus, tai, kaip tau šauna į galvą įžeidinėti ir šmeižti kitą žmogų? Tai, paaiškink mums visiems: kas yra ta psichinė sveikata ir kaip ji pasireiškia? Man atrodo, kad tu gerbiamą Liudviką Jakimavičių norėjai išgąsdinti. Ar ne taip? Aš nesu sutikęs nei vieno psichiškai sveiko žmogaus, kuriam kiltų idėja gąsdinti kitus žmones. Tas metodas yra būdingas tik kriminalams. Tai gal tu žinai ir apie tai, ar ją vertė vartoti antidepresantus, ar nevertė? Ar ji pati paprašė: mamyte, noriu antidepresantų...

nil novi       2014-10-21 19:08

keista, kad tokioj ramioj Lietuvoj, saikingam klimate gali tarpti tokia kedvenckių šeima, tokie, atsiprašant, seneliai. Juk turi laiko dieną, o tuo labiau naktimis, ieškoti atsiprašymo žodžių anūkei, jos motinai, dukrai, kurią išaugino būtent tokią... Bet kur tau, vėl visi velniai, tik ne jie patys…

Taigi       2014-10-21 17:39

Tiesos.lt, siūlau šalinti sovietinį Dieduką, kuris savo mąstymu panašus į stribą ar pokarinį skundiką, kuris sovietinei valdžiai skundė kaimynus. Demokratiniam portalui, kuris yra už laisvą žodį, nereikia sovietinių Dėdulių, tegul jie grįžta į savo mylimą sovietinę praeitį.
Aišku, tai parašiau nerimtai, pajuokavau. Nes esu už žodžio laisvę, todėl toleruoju bet kokias nuomones, bet prieš komentarus, kurie turi necenzūrinius žodžius, kokius mėgsta rašyti ir Diedukas.

Suzalotas psichiskai       2014-10-21 17:19

yra tas,kuris patikejo,kad seneliai Kedziai yra pedofilai.

Jakimaviciui       2014-10-21 16:45

tik apsirukes , gali tokias nesamones rasineti- po penkeriu metų klajonių klystkeliais senelis Kedys kreipiasi į Seimo deputatus prašydamas pagalbos, kad tie gelbėtų psichiškai sužalotą ir toliau naikinamą jų anūkę. Deputatai tyli.,, kokiu turi irodymu, kad mergaite psichiskai suzalota? senelis kedys gali tik tulike vandeni nuleisti, nes jis Senelis itariamas pedofilas, pagal BK153str!!! tu jakimaviciau kas tave suzalojo psichiskai? nes mergaite yra sveika, laiminga, tik liudijo pries pabaisas senius ir neringa

kas tie pedofilai       2014-10-21 16:01

Kai kas aišku, kas tie pedofilai (ar ober pedofilas)
- KGB
- daug pinigų
- Stogas rusijoje
- plačios pažintys vyriausybėje ir teisėsaugoje
Negi VSD ar GP nežino ?

Diedukas redakcijai       2014-10-21 15:59

Ir dar šis bei tas… Jau siūliau susirūpinti tinklalapio švara ir morale. Puikus pavyzdys “Bernardinai”. Jie taip susitvarkė: - “Rašyti komentarą gali tik prisijungę lankytojai.”. Prirašei nesąmonių, esi šalinamas. Tvarkingam kieme, buk malonus, laikykis taisyklių. Juk norisi turėti savo jaukią aplinką. Būtų daugiau susitelkimo ir vienybės. Prasieiti mėšlinais batais egzistuoja neaprėpiamos interneto platybės. Keletas provokatorių sistemingai “gadina orą”. Atsikračius šiais veikėjais, nebeliktu emocinių iškrovų ir diskusijos, manau, taptu konstruktyvesnės. Išsaugokim šį portalą. Juk tokių tiek nedaug… Ar klystu?

karpis       2014-10-21 15:45

cia kaip pasirasymas buvo tautos referendumui info is lupu i lupas , tautos info ir lieka tautos ir tauta juda i prieki ,o valdzios tarkim tv zinios , laidos per tv neparodo tikrojo tautos gyvenimo .Butu laime , jei tauta ir valdzia eitume kartu ir labai daug pasiektume

Realistas       2014-10-21 15:20

Kad ir kiek pastangu dedama paslepti ir kitaip iskaraipyti tiesa, ji visvien, anksciau ar veliau, suras dienos sviesa. Zmones bunda, susivokia ka veikia musu isrinkti politikai ir ju paskirti valstybes tarnautojai… Nieks neitikins mane jog sitas pedofilu klanas liks nenubaustas! Karmos darbo etika yra auksciausio lygio ir niekada nenuvilia. Pamastymas apie sito klano atstovus ir ju vertybes… Vertybes? Tvirkinti vaikus? Meluoti? Zudyti? Niekad neapsiverstu mano liezuvis ju pavadinti zmonem, nes ju “vertybes” nieko bendro neturi su zmogiskumu.

Liepa       2014-10-21 15:09

Sveiki, Dieduk, sveiki, Raigerdai.Geras Jūsų pasiūlymas gerb.L.Jakimavičiui.// Mūsuose jau tapo norma “nenorminiai” dalykai: melas, įžeidinėjimai, doro žmogaus maišymas su purvais ir pan. Gana pagaliau. // Valdžios struktūros moka gaudyt močiutes turgeliuose, pardavinėjančias kiaušinius ir pačių pagamintus sūrius, varškę, geba nubaust deginančius žvakeles žiauriai nužudytos Evelinos prisiminimui, geba rast seimūnės telefoninius skriaudikus sausakimšame kalėjime, o štai rasti viešojoje erdvėje dezinformacija ir melu užsiimančių veikėjų kažkaip nesiseka..//Raigerdai, man asmeniškai žymiai įtaigesnis ir aktualesnis Dž.Orvelo romanas “1984-ieji”. Laikas jau parodė, kad tas kūrinys - visai neutopinis…

asas       2014-10-21 15:04

Ar jie yra seneliaijuos tik i kalejma nes jie yra kalti jie anuke pardavinejo ziauru as jau buciau juos nusovus pedofilai tokiu metuir dar anuke ziauru

Nieko       2014-10-21 14:53

Lietuvoje nebėra svarbiau už senų pedikų norų tenkinimą?

zero       2014-10-21 14:47

Dalis komentatorių garbina Patacką, Gylį, Puteikį. Kai kurie dar ir Urbšį bei Gailių prisimena. Varkalos kažkodėl nemini beveik niekas(?!). Na, kol kas nė vienas iš jų neprisipažino gavęs senukų Kedžių laišką - pagalbos šauksmą.
Ir ką tai galėtų reikšti? Ką galėtų reikšti Patacko laiškelis, pranašaujantis Lietuvos žūtį?
Mano nuomone, visiems Seimo nariams nusispjaut į mažos mergaitės tragediją: ar kalta tikra motina, ar išsigalvojo viską tėvas ir teta, mergaitės gyvenimas nuo pat ankstyvų dienų yra sužalotas, atimta vaikystė, atimti draugai, atimti dori(?) giminaičiai ...

Taigi tam kazkas        2014-10-21 14:35

Niekas nestabdys, režimui reikia tokių, atvirkščiai, gali dar juos specialiai pakurstyti.

Tiagi       2014-10-21 14:33

Kreipkitės pas specialistus ir būsite išgelbėti, surasite dvasios ramybę.

kazkas       2014-10-21 14:33

turi sustabdyt violetinius mergaites persekiotojus?

DANGAU,       2014-10-21 14:27

parodyk teisingiausia kelia.Kaip isgelbeti Deimante?

mes privalome       2014-10-21 14:26

neuzmirsti, nepasiduoti, nuolat kelti si klausima viesumon. Mergaite turi buti islaisvinta. Tai labai didele dalimi priklauso nuo musu paciu.

Taigi       2014-10-21 14:24

Beje, jeigu aš surinkčiau kiek mane Juozapas, Diedukas ir kiti nepasirašę dergė, tai nemaža kruva komentarų būtų.

Taigi       2014-10-21 14:22

Toks neetiškas komentaras, kaip nurodė Jakimavičius, turėtų būti trinamas. Nors žmogų suprasti galima. Tie violetiniai savo idiotizmu daug ką išveda iš pusiaussvyros. Gal tokiu drąstišku būdu nori prieiti iki violetinių smegenų. Skųstis dėl komentaro? Kažkaip šiais laikais labai pamėgo skųstis, nuteistų už tai pilna. Tikra policinė valstybė. Žinoma, dėl to seime priimti įstatymai sudarė sąlygas policinei valstybei ir skundikams klestėti.

Taigi       2014-10-21 14:21

Sovietinis Dėdulė visiems bestijų režimams tiko, tokie skundikai tokiems režimams kaip tik, jie tuoj netinkamus amenis neutralizuoja, kad tik jų režimas nesugriūtų. Tas žmogus, kuris apskųstas yra tikras politinis, bet Tiesos apie jį kažkodėl nerašo, nepasidomi kaip žmogus gyvena, kai teko palikti darbą, neprotestuoja prieš susidorojimą su žmogumi, kuris kritikavo Lietuvos režimą ir jo tvarką. O žmogus tik išsakė savo nuomonę apie politiką ir viešą asmenį. Nekenčiu bestijų režimo. Skundikai Dėdulės kaip tik tokiems režimams.

Liudvikas Jakimavičius Diedukui ir Raigerdui       2014-10-21 14:15

Ačiū už gerą pasiūlymą. Žinote, pamėginsiu pasinaudoti jūsų patarimu ir pilietį, rašiusį savo komentarą “zoles prisirukes durnius     2014-10-21 12:07
su skarele parase opusa:)) ar galesi irodyt savo zodzius pas tyreja, ar teiseja? manau bus taip kaip ir bloznelytem, lobovam, venckienem! kliedesiauja komentaruose, o savo kliedesiu tikrumo , ar saltinio irodyt negali! dusk nuopisa tu violetine! Vaikas paliudijo pries klaikius senelius, tai ir yra visa priezastis, kad jie nori ja psichine padaryt” išvilkti dienos švieson ir paduoti į teismą už šmeižtą bei garbės ir orumo įžeidimą. Pažiūrėsim, kaip suveiks Žuralistų etikos komisija ir teismai. Pamėginsiu sukurti precedentą.

to Diedukas P.S.        2014-10-21 13:57

Stribams taip pat skusdavai gyventojus?

Raigerdas        2014-10-21 13:28

Pritariu Diedukui, nes pastovus nuolaidžíavimas šmeižikams, tai juos tik dar labiau įaudrina ir paskatina ir toliau daryti nusikaltimus. Labai daug žmonių galvoja, kad atleisdami šmeižikams mes jo gailimės. Bet yra ne taip, nes nusiklatėlis visą laiką prašo:“Nubauskite mane dabar. Jeigu jūs nenubausite manęs dabar, tai vėliau aš padarysiu dar didesnį nusikaltimą.Jeigu ir tada nenubausite, tada aš padarysiu dar didesnį nusikaltimą. Tik taip aš jus galiu priversti mane nubausti”. Labai daug žmonių nesupranta, kad jis yra nepajėgus pats save kontroliuoti. Jis nekontroliuoja savo veiksmų, Todėl jis ir kenkia kitiems žmonėms, kad jie jį sustabdytų, nes pats jis savęs nevado. keisti dabar redaktoriai atsirado, nes jiems svarbu yra tie nuspaudimai ir ginčai. Ir jie šmeižtą ir melą laiko už “kitokią nuomonę”. Bet yra piktavalškumas, kuris ir parodo, ko siekia savo komentaru tas žmogus. Gaila, kad redaktoriai pas mus neskiria piktavalio žmogaus nuo geros valios žmogaus, nors tarp jų yra milžiniškas skirtumas. Lietuvoje jau tapo norma, kada daugelis pradeda suprasti piktavalio žmogaus kėslus tik tada, kada tas jau pridarė kalnus žalos. Stalinas blogas tapo tik tada, kada buvo paskelbta tikrovė apie Gulagus, o iki to? Tikrai apmaudu, kad pas mus dar tiek daug suaugusių aklų žmonių, kurie žiūri, bet nemato, klauso, bet negirdi.

mociute       2014-10-21 13:26

visada paskaitau autoriu,gerbiu jo nuomone.bet po referendumo zu zeme suniekinimo ir totalinio suzlugdymo netikiu,kad lietuva kada nors taps valstybe,o ne klanu ir politikieriu tampoma kolonija.prabalsavau pries 20 m UZ NEPRIKLAUSOMYBE -ka turime?zeme parceliuojama ir “investoriai” nestato namu zu milijonus -STEIGIA KIAULIDES.SALYJE SVETIMA KARIUOMENE -ir man vistiek,kad tai amerikonai,o ne rusai.TUOJ NEBUS NEPRIKLAUSOMYBES SIMBOLIO LITO -AS MIRSIU, TAUTA BUS SUMAZEJUSI 500000 -musu vaikai mirs jau be pedsaku isnykus lietuvai

Diedukas P.S.       2014-10-21 13:23

Šito vieno žmogaus “Taigi”—-”....musu ponia vienas zmogus pavadino “bestija ” - tai ji dabar uztampys po teismus…”, turiu visą kolekciją išsireiškimų. Tyrėjai dirba…

Diedukui       2014-10-21 12:56

Jus teisingai sakot , kiek galima sita isgama toleruoti , speja apsilankyti visuose portaluose , stilius isidemetas jau , musu ponia vienas zmogus pavadino “bestija ” - tai ji dabar uztampys po teismus , o sitam ka , viskas galima ?Manau isaisketu ir kai kas daugiau apie sita “asmenybe”...

Diedukas autoriui ir redakcijai       2014-10-21 12:40

Gerb. Liudvikai ir redkolegija!
Manau, kad yra pakankamai medžiagos kreiptis į atitinkamas instancijas. Yra IP, yra rašliava, laikas būtų ir nubausti tokį rašytoją: -

///zoles prisirukes durnius     2014-10-21 12:07
su skarele parase opusa:)) ar galesi irodyt savo zodzius pas tyreja, ar teiseja? manau bus taip kaip ir bloznelytem, lobovam, venckienem! kliedesiauja komentaruose, o savo kliedesiu tikrumo , ar saltinio irodyt negali! dusk nuopisa tu violetine! Vaikas paliudijo pries klaikius senelius, tai ir yra visa priezastis, kad jie nori ja psichine padaryt

Bobute       2014-10-21 12:11

..“Valdžiažmogiai turi kuo skubiau parodyt mergaitę senialiam ,draugam..”..“pyko Zvirblis ant bobutes,kad nerode savo putes” wink gydykites ligoniai !!! smile

Raigerdas        2014-10-21 12:03

Patiko gerb. Liudviko Jakimavičiaus palyginimas:“Beveik analogiškai galima būtų prifantazuoti, kad savo rūsiuke Klonio gatvėje senukai Kedžiai sukūrė vandenilinę bombą”. Taip yra tikrai su mūsų valstybinių institucijų “išmintimi”. Nepralenkiami tokiame įžūliame mele liko VSD. Tai yra tikra tragedija, kad Lietuvos valstybinėse institucijose tokia kūrybą apie “Kedžių vandenilines bombas” yra normalus reiškinys. Tarp kitko, Ukrainoje teroristai taip pat pastoviai užsiima tokių istorijų kūrimu, tik apie fosforines bombas. Tai ir KGB pats mėgstamiausias metodas. Ir visa tai daro ne kas nors kitas, o tie patys veikėjai, kurių požymius aprašė G. Orwel “Gyvulių ūkyje”. Nemirtingas “Gyvulių ūkis” ir toliau skleidžia savo propagandą, kad “dvi kojos - blogai, o keturios - gerai”.

tam , kuris vadinasi TAI       2014-10-21 11:51

Tikrą ,seną tiesą pareiškėte, kad mama vaikui yra svarbiausia gyvenime. MAMA, o ne KRIMINALINĖS POLICIJOS BIURAS.Juk jis jau 5 metus “globoja"mamą, o dabar dar ir jos dukrą.

klausimas       2014-10-21 11:47

ar “senio” vardas ne marius? o pavardė kaip gorbačiovo tik sulietuvinta? Tai tas veikėjas naują versliuką suka po teismus už savo garbės nebuvimą pinigėlių elgetauja smile

Pagarba       2014-10-21 11:42

autoriui. Šiais laikais ne kiekvienas drįsta garsiai kalbėti ir viešai rašyti. Stiprybės Jums.

Aplamai,kad       2014-10-21 11:26

konservatoriai elgėsi nusikalstamai,tai jie to net neslepia.Bet čekistai socdemai dar pavojingesni ir klastingi.Jų komunistinis saldus gardus mąstymas geras tol,kol jie gauna valdžią ir lobius.Paskui pradeda itin žiaurius poelgius.Neapsigaukim.

Jei seniau delfi       2014-10-21 11:24

mėtėsi propagandine melaginga informacija,tai dabar slepia.Galima daryti išvadas.Puolimas nepavyko.

to senis       2014-10-21 11:10

ar ne laikas tau graban…

zoles prisirukes durnius       2014-10-21 11:07
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
tai       2014-10-21 11:00

ka kedocirkininkai, gavot slapiu skuduru per violetine nosi is Vaiko teisiu apsaugos skyriaus? jokios informacijos apie svetima vaika, mama yra svarbiausia vaiko gyvenime, ar aisku?  Ateis laikas ir visi , persekiojantys svetima vaika, busit teisiami

wert       2014-10-21 10:47

Kai buvo dinges grauzinienes vaikas,tai pajegos buvo sukeltos ,kad ji surasti ,atsauke poniute visus susitikimus ,o kai mergaite Garliavos uzdaryta lyg kalejime KAZKODEL?,tai niekam ne motasi,nors seime sedi daug moteru ,kurios turi savo anuku,bet jiems nusisvilpti ant mergaites kuri islaptinta,jooms rupi silti kreslai..bet lazda turi du galus ...reikia ta atsiminti.

to ar tiktai       2014-10-21 10:25

Abejoju ,kad tai stankunas degradas raso ,manau kad rasytjis net nemoka.

kaktusas       2014-10-21 10:25

nusitempė vaiką į pragarą išgamos ir kankina.

vaje       2014-10-21 10:14

kiek pareigų turi Puras.Ir kaip jis visur suspėja?

Ula       2014-10-21 10:03

Rašote, kad ,jei į gatves išeis ne 100,o 10000000000…žmonių, tai gal “kažkas” susirūpins.Nemanau ,kad susirūpins,ar ko pabijos.Jie tokie jaučiasi esą stiprūs, kad net guminių pirštinių savininkės nusprendžia, kad vaiko likimas yra jo privatus gyvenimas .Ar galėtų tiek žmonių  išeiti į gatves?Gal ir galėtų,jei žmonėms per televiziją žurnalistai pasakotų  ne Žalimo pasakas, o išdrįstų  perskaityti šį pagalbos šauksmą, jei Lietrytyje etatinę Kedžių skausmu besimėgaujančią visažinę  Kuznecovaitę  redaktoriai priverstų  parašyti ir apie šį skausmą....O, kad valdžiažmogiai peržengė padorumo ribas, seniai jau aišku. Negaiškit laiko su jais, mergaitei reikia jau ne atsirašinėjimų su vietiniais savo padorumą,sąžinę sumindžiusiais padarais ,o tarptautinės pagalbos.Ne veltui 80 -čiai 12 sek filmo žiūrovams prof.Gylys nepaduoda rankos….

Kažkaip ateina ramybė.       2014-10-21 9:55

Ir todėl,kad kai valdžia mano,kad laimėjo mūsų sielas,iš tiesų vis tvirtesnis įsitikinimas,kad šis slaptas nelaimingų valdžiažmogių karas prieš tautą baigsis gėdingu jos melo žlugimu. Tokia ramybė būna tik prieš gerus dalykus.Sėkmės valdžiuke.Laikas rinkti jūsų visų pavardžiukes.

Nagi       2014-10-21 9:54

Negaliu pakesti veidmainystes pamatysit kaip graziai baznycioj meldziasi musu seimunai ir dar svenciausia ima o kad pasirupintu mazu vaiku seneliais ne motas jiems Kaledos bus svente o vaikui tik zurnalistes imbieriniai sausainiai kuriu galimai nebuvo.Ir kodel ta vaika ir motina reikia ikalinti jei teismas nusprende kad nieko nebuvo ?? Dievas viska mato

ar tiktai       2014-10-21 9:54

komentuojantis “senis”, tai, musiek, Stankūnas būsi?

manau       2014-10-21 9:52

Neišgirs. Gal vienas kitas pašnekės, niekas nuo to nepasikeis, nes bus atsiųsta “direktyva” iš aukščiau kaip reikia elgtis. O kur tos “direktyvos” buveinė - vienas Dievulis težino.

Ką sužinojo       2014-10-21 9:49

N.Oželytė,R.Janutienė arba kiek joms sumokėjo?Šiaip,tai rašoma,kad Rusija siūlė Lenkijai pasidalinti Ukrainą.Kas siūloma mūsų valdžiai?Ir kiek?

Senis       2014-10-21 9:49

sujudo,suaktyvejo melo skleidejai smile tikisi vel “sukelt bangas” ..tik beda, kad liko keletas pusprociu, kuriems nedaeina, kad patys kedziai ir yra didziausi melagiai ir pedofilai ....kiek zinau tuojau “tiesos ieskotojai” tures galimybe savo susikta tiesa papasakot teisme wink o esme tame ir yra, kad sugeba tik komentaruose putotis o kai reikalas nukeliauja iki teismo…..prasideda ciulbesiai, kad su kovotojais susidoroti nori smile kaip ir venckiene ....nej vienai aferistei nebuvo suteikta seimo tribuna is kurios galetu rezt tiesiai sviesiai “savo tiesa”...o jai buvo ! tai ko tylejo sikna suraukus a ? o galu gale visai spruko ? Jakimavicius tuoj irgi gales teisme aiskint…ka jis cia norejo pasakyt siuo straipsniu.

JEI NEPADĖS        2014-10-21 9:27

seimūnai GYLYS ar PUTEIKIS - nepadės daugiau niekas.
Arba “nuvažiuos” kokia bobelė ir “pamatys” laime trykštančią, sveiką, gerai besimokančią mergaitę ir “mamytę” namuose, kvepiančiuose imbieru ir pilnuose vaikų juoko….......

Daina       2014-10-21 9:21

Ko galima tikėtis išvarliagyvių? Tupi savo mėšle iki ausų ir nieko nenori girdėti. Jiems svarbu tik, kad niekas nesudrumstų jų ramios egzistencijos.  Kedžių balsas jiems, tai tik balsas šaukiantis tyruose… Ar jie neturėjo pakankamai laiko įrodyti, kad jie ne tuščiai egziztuoja? Deja. Tad ir dabar sugalvos kokį absurdą, kad tik labiau viską supainiotų. Papirpens, kad mergaitė yra garsi teroristė ir su tėvu organizavo valstybės perversmą. Todėl reikėjo tų dviejų šimtų keturiasdešimt smogikų su sambo čempionu priešakyje ir visos kovinės amunicijos. Todėl mergaitė labiausiai saugoma nuo visuomenės, nuo tetos ir savo senelių. Saugoma taip, kaip nebuvo saugomas nei vienas didžiausias nusikaltėlis Lietuvoje. O svarbiausia, kad atsiras tokių, kurie patikės ir tuo melu, kaip tikėjo tokiomis nesąmonėmis iki šiol…

Gerb. Liudvikai,       2014-10-21 9:20

Jūs viską labai tiksliai suformulavote. Bėda ta, kad neskaito žmonės tų protingų ir teisingų tekstų. Na, kas skaito šį portalą? (pvz. iš visos mano aplinkos – tik aš, dauguma nežino ir žinoti nenori apie jo egzistavimą). Nors į kokius Bernardinus prasilaužtumėte… Kita vertus, žinoma, ten susilauktumėte neapykanta kibirkščiuojančių užgauliojimų. Kaip jų susilaukė šviesios atminties M. Kontrimaitė, parašiusi jautrų, doro nerimo kupiną tekstą apie šią baisingą Lietuvos žaizdą... ir visi kiti, pabandę bent šį tą įrodyti, bent kiek sąžines prabudinti… Sekiau visas tas žodines batalijas ir nebeturiu jokių iliuzijų. Šiaipjau neva katalikiškoje visuomenėje turėtų sukrutėti bent jau tikinčiųjų ir jų ganytojų sąžinės. Bet kažkodėl nelabai kruta, kažin kodėl?...

Nejaugi        2014-10-21 9:10

jūs žmones tik komentarus sugebat rašyt, šitų banditų ir vaikų tvirkintojų komentarais nesuminkštinsit ,čia reikalingi veiksmai

kai...       2014-10-21 9:10

kai paskaitai komentarus,net baisu darosi;kiek daug Lietuvoje priviso besmegenių aborto liekanų.

Nieko nedarys tie seimunai       2014-10-21 9:05

Nes iskyrus viena kita, visiems likusiems savas uzpakalis ant gerai apmokamos kedes galimai yra brangesnis uz visus Lietuvos vaikus….

Tadas       2014-10-21 8:32

Rado į ką kreiptis,mergaitei tikrai padės Šalaševyčiūtė ,Kubilius ir jų kolegos.

Anikė       2014-10-21 8:13

Kai valdžioje neįgalūs(nieko nemato,nejaučia,negirdi…),o rūpinasi tik savo ir klanų reikalais - “nieko naujo Vakarų fronte”.Gyvensim savuose urvuose,nes mes
niekam neįdomūs-ką galėjo ES jau pasigriebė:jaunimą,protus,vaikus,pinigus…
Liko tik paklusniais zombiais paversti žmonės be ateities,be didesnių tikslų,
viskam abejingi.
Gal prieš mus panaudotas naujausias ginklas, smegenyse sunaikinęs atjautą, dorą, orumą,pagarbą žmogui…?Baisu.

mikas       2014-10-21 8:12

atsiknisk jūs debilai nuo tos mergaitės-leiskit jai gyventi. Viskas su ja tvarkoje. Baust jus reikia už visus šmeižtus ir melus. Varykit į savo kacapyną kremliovskos išperos, ten pedofilus, tokius kaip jūs, myli

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

zoles prisirukes durnius       2014-10-21 11:07

su skarele parase opusa:)) ar galesi irodyt savo zodzius pas tyreja, ar teiseja? manau bus taip kaip ir bloznelytem, lobovam, venckienem! kliedesiauja komentaruose, o savo kliedesiu tikrumo , ar saltinio irodyt negali! dusk nuopisa tu violetine! Vaikas paliudijo pries klaikius senelius, tai ir yra visa priezastis, kad jie nori ja psichine padaryt


Rekomenduojame

Andrius Martinkus. 1/10, arba Mintys po rinkimų

Nacionalinis susivienijimas: dėl kandidatų parėmimo antrajame Seimo rinkimų ture

Vytautas Radžvilas. Apie valdomą ir tikrąjį antisistemiškumą

Algimantas Rusteika. Praradom balsą

Agnė Širinskienė. #MeloKojosTrumpos

Andrius Švarplys. Apie rinkimų rezultatus trumpai

Audrius Bačiulis. Geras švogeris ir už giminę geresnis

Vytautas Sinica. Apie neva politizuotą Genocido ir rezistencijos tyrimų centro darbą

Andrius Švarplys. Žlunga kitas didelis mitas: kad islamas nekelia didelių problemų

Irena Vasinauskaitė. Rinkimai ar pilietinės visuomenės koma?

Ramūnas Aušrotas. Išgyvenom dar vieną dieną?

Rasa Čepaitienė. Kelios pastabos apie rinkimus ir NS pasirodymą juose

Almantas Stankūnas. Liberalusis mitas apie laisvę

Svainio džiaugsmai: „Sveiki atvykę į naują Lietuvą“, arba „Pagaliau galime tikėtis vienalyčių santuokų įteisinimo, pasipriešinimo išmokoms ir paša…“

Robertas Grigas. Ir taip dabar 4 metus?! Kaip iškęsti…

Vytautas. Radžvilas. Ir vis dėlto mes gimėme ir subręsime Laisvei ir Lietuvai!

Andrius Švarplys. Draudimas agituoti neatitinka Konstitucijos

Algimantas Rusteika. Jau galiu kalbėti

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.