Prezidentas ir jo komanda

Liudvikas Jakimavičius. Ar „prinoko“ laikas impičmentui?

Liudvikas Jakimavičius   2015 m. rugpjūčio 15 d. 22:27

113     

    

Liudvikas Jakimavičius. Ar „prinoko“ laikas impičmentui?

Ne pirmas kartas, kai prezidentė per šešerių metų prezidentavimo laiką savo viešais pasisakymais glumina visuomenę. Politikai, politologai ir žiniasklaida, regis, jau susitaikė su tokia mūsų valstybės pirmojo asmens stilistika ir dėl visiems nujaučiamų priežasčių linkę geriau patylėti negu išdrįsti ir prasižioti.

Gal ir galima būtų nurašyti stačiokiškai „stilistikai“ prezidentės viešąją raišką, aiškinant, kad ji skirta menkiau politikos reikaluose išprususiam adresatui, siekiant jo palankumo, bet valstybė susideda ne vien iš prezidentę mylinčių ir kol kas nesusipratusių ar piktavalių rinkėjų. Ne vienas prezidentės pasisakymas ir jų turinys signalizuoja, kad prezidentė nevengia peržengti Konstitucijos jai deleguojamų įgaliojimų zoną.

Kiekvienas viešai ištartas pirmojo valstybės asmens žodis turi ir visai kitą adresatą – tai institucijos, kurios gauna signalą veikti viena ar kita kryptimi, nelygu kaip tas žodis artikuliuojamas. Dar nesibaigė „Snoro“ banko bankroto istorija, atnešusi valstybei milijardinius nuostolius, istorija, kurioje prezidentūra griežė pirmuoju smuiku. Nesiliauja metų metus besitęsiantis prezidentės kišimasis į politinę valstybės sistemą (ypač artėjant rinkimams), reiškiant savo šališką nuomonę vienų ar kitų partijų ar asmenų adresu.

Atskira tema – juodieji sąrašai ir selektyvus slaptų pažymų naudojimas prieš asmenis, dirbančius valstybės tarnyboje ar siekiančius politinių pareigybių. Ultimatumai ir šantažas – vienas iš ryškiausių prezidentinės stilistikos bruožų. Gal ir gerai, kad visuomenei nelemta žinoti prezidentinės telefoninės raiškos, tvarkant ekonominius ir politinius valstybės reikalus. Galima tik įsivaizduoti, kaip toks žinojimas paveiktų ir taip jau prastą verslo požiūrį į Lietuvos investicinę aplinką.

Labai verta įdėmiau įsižiūrėti į šiomis dienomis prezidentės viešai išsakytą nuomonę per visuomeninio transliuotojo kanalą (o tai atsitinka ne taip jau dažnai) apie UAB „VP grupės“ reikalus ir pasvarstyti, ką galėtų reikšti kabinami tai verslo grupei epitetai.

Negirdėjusiems ir neskaičiusiems susipažinimui siūlau to interviu fragmentą:

„Matome, kad akcininkai, buvę kolegos, tarpusavyje aiškinasi santykius, bet mums, ko gero, tas aiškinimasis suteikia tam tikrų žinių. Manau, kad būtent VMI turi atkreipti papildomą dėmesį į tai, kas šiuo metu skelbiama viešoje erdvėje. Tai – mokesčių vengimo schemos, apie kurias kalba vienas iš vadovų.

Ši įmonių grupė nuo pat įsikūrimo buvo apgobta įtarimų šešėliu dėl įvairių mokesčių vengimo modelių taikymo. Netgi aš buvau su tuo susidūrusi, kai dirbau finansų ministre. Šių mechanizmų mastai, rodos, dabar yra dar labiau ištobulinti ir dar labiau naudojami. Tai, – be jokios abejonės, nesąžiningo ir negarbingo verslo pavyzdžiai.

Manau, kad, reputacija, kurią bendrovė turėjo nuo pat savo iškilimo ir įsikūrimo pradžios, deja, liko negraži. Dabar matome dar daugiau šešėlių, kurie iškilo virš šios grupės. Tai – iššūkis Vyriausybei, Finansų ministerijai ir, žinoma, mūsų VMI. Turime parodyti gebėjimą kovoti su tokiu nesąžiningu verslu. Realiai tai yra ir valstybės, ir mūsų žmonių apiplėšimas, nes mokesčių vengimas padaro didžiulę žalą valstybei ir jos gyventojams. To toleruoti tikrai negalima.“

Po šio pasisakymo kyla ne vienas klausimas.

Ar prezidentė neviršija savo įgaliojimų išsakydama savo epitetus vienos verslo grupės adresu. Ar nesikiša į konkurencinę verslo sąrangą?

Ar nesikartoja liūdna istorija su komercinių bankų sunaikinimu, dėl kurių Prezidentūra neprisiima atsakomybės už padarytus nuostolius valstybei, indėlininkams, sugriautoms valstybės institucijoms ir pareigūnams, kurie buvo „ne prie ko“?

Ar prezidentė prisiima atsakomybę už galimas viešai išsakytų žodžių pasekmes, jei „VP grupę“ ištiktų „Snoro“ likimas?

Jei pradėtų pildytis blogiausias scenarijus, ar jis negresia valstybei finansų ir ekonomikos bankrotu.

Kaip po tokių prezidentės pasisakymų galimi finansiniai ekonominiai sukrėtimai pasitarnautų V. Putino scenarijui žlugdyti valstybę visais įmanomais lygiais?

Ar ne laikas pradėti viešai kalbėti ir rengti apkaltą prezidentei?

Jei Seimas nesiima tokios iniciatyvos, ar ne laikas visuomenei imtis savos ir pradėti rinkti parašus tokį Seimą paleisti, nelaukiant rinkimų datos?

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tvanas       2015-08-20 2:09

Laikas tiesiog perbrendęs

na, taip       2015-08-19 15:25

Drąsiai parašyta. Pagarba.

tipo"vanagui"       2015-08-18 19:59

persiprašau,bet pasirašinėjantis “vanagu” tikrai labai panašus į tokį rrrai-raigaidį,katras kepė bambukines paklodes ir negailėdamas jomis klojo visus iš eilės komentatorius;mėgstamiausia tema- apie prezidentę ir Tiesą;;;;

Sciantologui       2015-08-18 15:07

Uszsiciklinai. L.Jakimavicius yra blaivinyks. O tamsta Raigaidys apipesziots. Keisk ploksztele.

Vanagas>Betai       2015-08-18 12:17

Štai Tamstai konkretus Liudviko Jakimavičiaus MELAS, kuri šiam alaus mėgėjui ir jo bendrams yra kaip TIESA:“Ne pirmas kartas, kai prezidentė per šešerių metų prezidentavimo laiką savo viešais pasisakymais glumina visuomenę”. O kas yra ta Lietuvos visuomenė? Pasirodo, kad ta visuomenė yra Liudvikas Jakimavičius ir bendrai. Štai kokių pasekmių galima susilaukti, kai žmogus į Lietuvos visuomenę žiūri per alaus bokalą. Blaivas būdamas tokio dalyko tikrai nesugalvosi. Man, pavyzdžiui, nešauna į galvą mintis kalbėti visos visuomenės vardu, o štai Liudvikui Jakimavičiui tai nė motais, nes jis mano, kad jis ir jo bendrai ir yra ta Lietuvos visuomenė. Melagis Liudvikas Jakimavičius prisistato, kad jis atstovauja Lietuvos visuomenę ir įsivaizduoja, kad jis turi teisę kalbėti jos vardu. Išsiblaivyk, žmogau, ir neieškok kvailių, nes Tamstos amžiaus žmogui, tai garbės nedaro, ir aplamai paėmus, MELAS niekam daugiau galimybių nesuteikia. Šiuo atžvilgiu liaudies išmintis yra teisinga:” Melo kojos trumpos”. Belieka tik apgailestauti, kad Liudvikas Jakimavičius nesupranta šios paprastos liaudiškos patarlės. Gal jam vertėtų padovanoti alaus bokalą su tokiu užrašu?

Vanagas>Betai       2015-08-18 11:56

Beta rašo:“kodėl, jų nuomone, Lietuvoje tiesos nėra…” Gal galėtų Beta išvardinti, kokiose valstybėse ta TIESA yra? Gal Rusijoje? O gal Rumunijoje? O gal LR Seime, kuriame jūs nesate svečio teisėmis? Tiesa neįmanoma tokioje valstybėje, kurioje jai nerodoma jokia pagarba. Jeigu nors 80 procentų Seimo narių žinotų, kas yra TIESA, tai Lietuva nebūtų tarp atsilikusių valstybių ir ji nepirmautų alkoholio suvartojimo kiekiais vienam gyventojui. Bet Lietuvos atsilikimo priežastis yra tame, kad Seimo nariams ir taip gerai gyvenasi, nors nei vienas iš jų nežino, kas yra ekonomika. Tai turėtų būti absurdas, bet, deja, tai yra toks šiandieninio Lietuvos politiko kompetetingumo lygis. Todėl Liudvikas Jakimavičius per daug nuo jų nesiskiria, nes vietoje to, kad pasidomėti, kas yra ta tiesa, tai jis tą laiką “paaukojo” eiliniam alaus bokalui, ir liko be tiesos. O kam ji jam reikalinga? Tai visiškai nereikalingas daiktas, kurį net su alaus bokalu nesulyginsi. Pasiėmei bokalą alaus, pabarstei ant bokalo kraštelio druskos, siurbtelėjei alučio ir pradedi visiems aiškinti apie impičmentą prezidentei. O ar jam reikia galvoti apie atsakomybę? O kam ta atsakomybė? Kam ji reikalinga? Ar reikia atsakomybės geriant alaus bokalą? Šiokios tokios reikia, jeigu nenori, kad alus išsipiltų ant kelnių. Liudvikas Jakimavičius mano, kad nėra jokios atsakomybės, nes ką nori tą ir darai pas mus Lietuvoje, panašiai, kaip ir su tuo alaus bokalu: kiek nori tiek ir geri, svarbu, kad sveikatos užtektų. Klysta, šitas vyrukas. Ir tai nėra jo šiandieninė problema, nes tai tęsiasi jau ilgus metus.

Vanagas>bevardžiui        2015-08-18 11:28

Čia vienas gudruolis, kuris mano, kad esąs už visus pasaulyje gudriausias, rašo:” vanagui 2015-08-17 12:04. Puiku. Gal pradėkim nuo to, kas yra tiesa Vanago supratimu”. Tai tik tavo galvelėje gali gimti tokia idėja, kad TIESA yra subjektyvi. Tokiu atveju, net Liudvikas Jakimavičius turėtų savo tiesą ir su ta savo subjektyvia tiesa, kuri gali būti ir Prokrusto lovos pavidalo, galėtų matuoti ir vertinti visus vykstančius įvykius ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. “Gudruolis” bevardis komentatorius pats save diskreditavo, nes net nežino, kas yra TIESA, kaip ir Liudvikas Jakimavičius, nežino, ir jo neverta klausti, kas yra ekonomika, nes nežino daugelį elementarių net mokykloje dėstomų dėsnių, bet veržiasi diskutuoti ne tik Lietuvai, bet ir visam pasauliui aktualiomis temomis. Tiesa yra tokia, kad net tada, kai “gudruolis”-bevardis užsidėtų ant savo galvos Liudviko Jakimavičiaus skarelę, net tada netaptų protingesniu, ir nesugebėtų atsakyti, kas yra tiesa. Gyvenimas be tiesos yra klaikus gyvenimas ir tokio gyvenimo šalininkai, savaime aišku, dedasi išmaną ką nors apie Lietuvos ekonomiką ir jos vaidmenį bent jau Europoje. Žvilgsnis per alaus bokalą į Lietuvos gyvenimo aktualijas tikrai nepareina iš žmogaus, turinčio galimybę spręsti iš blaivaus proto pozicijų. Nesivargink “gudruoli”-bevardi, neprakaituok be reikalo, nes nieko, išskyrus save, tu nepergudrausi. Liudvikas Jakimavičius, galimai, nori jau save pareklamuoti prieš prasidėsiančius rinkimus. Jis galėtų įkurti alaus mėgėjų ir burbeklių partiją, bet jis šito nedarys, nes ir taip ateityje jis gali tikėtis jų balsų, jų palaikymo ar net jų parėmimo.   

Reinkarnacija?       2015-08-17 20:17

Ar kartais čionai atplasnojęs ” vanagas” nebus ponas demagogas, “klevų ir bambukų specialistas” p. Raigerdas? A? Gal jo sektoje atostogos, tad vėl turi laiko rašinėti?

ruta       2015-08-17 16:20

Keisti tie gamtos gyviai , tupime stabiliai mesle ir turime buti tuo patenkini .
Nera Lietuvoje ekonomikos , kaip ir solidarumo tarp valdzios ir Tautos .Jusu Grybauskaite , kaip ir dauguma Lietuvos nomenklaturos priprate nuo tarybiniu laiku prie politekonomikos , kai sprendimus priima ne kompetetingi ekonomistai , o politikai , baige partskolas ir tarnaujantys Briuseliui , kaip anksciau Maskvai .
Patiko pono Vaiskuno straipsnis alkas.lt -‘Revoliucija vykde idealistai pamazu pasitrauke arba buvo nustumti .Laisves vaisias netruko pasinaudoti nieksai ir prisitaikeliai ,ilgainiui isivyrave nuo pilieciu atsitverusioje Lietuvos politineje klaseje .‘Po referendumo   stojant i ES imitacijos / net 2 dienas teko vilioti su bambaliais , skalbimo milteliais ../,prisitaikeliai prisitaike prie nauju aplinkybiu , eme tarnauti naujam seimininkui - tarptautiniam Kapitalui .
Imta naikinti viska , kas varzo Kapitalui dar pelnytis ..
Ka gi megsta Grybauskaite , grazias moterys , pasturgali jai laizancius pareigunus , ‘slovinga’ savo praeiti , kiseninius prokurorus ir telefonine teise ?Ar konjunkturinam subjektui svarbu tik karjera , medaliukai , tupejimas Europos Vadovu Taryboje / nors ten turi atstovauti valstybiu   premjerai , bet iskomunizdino pirma ir Kubilius ta teise , dabar is Butkeviciaus /?Kam tie viesi turgaus bobos lygio pasukavimai ir karo kurstimai , tam yra diplomatai , ar dar medaliuku uzsigeide?

Beta Vanagui       2015-08-17 14:20

Alaus bokalas nebūtinai, bet štai, kelis laiptelius žemyn į aikštę kurio nors mėnesio 17-tą dieną  galėtų nusileisti ir paklausti o kogi ten tie žmonės nori, kuo nepatenkinti, kodėl, jų nuomone, Lietuvoje tiesos nėra, apie kurią pamintą Konstitucijos dalį jie kalba? Gražu kaip būtų...
Arba, tarkim, viešuoju transportu stotelę kitą pavažiuoja, taip paprastai, be savo devynių ratų apsaugos, be gvardijos fotografų ir filmuotojų - taip įlipa sau pati viena ir pasidairo, paūturiuoja su eiliniais žmonėmis apie jų godas kasdienines. Dar taip netikėtai galėtų į polikliniką užsukti, į kokią Maximą ryte kol dar nukainotų skyriuje ne visos prekės išpirktos, į vaistinę - ypač po pensijos, kai koks senelis gavęs 200 € pensijos, 100-tą ten palieka, kur nors gatvėje šnekteltų su motinomis, kurių vaikai emigravę ir kaip jos jaučiasi. Ilgai net nereikėtų vargti- iš trijų pakalbintų, viena būtų būtent tokia motina. Oi, daug apie ekonomiką Lietuvos Prezidentė sužinotų... Daug daugiau negu iš Šadžiaus ir savo apykeisčių patarėjų kad žino.
Sakai tamsta, neįmanoma, nes Poniai nukristų  nimbas?
Sutinku, tik tada tiek ir vertas tas tamstos lyg tai bandymas sumenkinti, lyg tai kažkokie priekaištai Liudvikui Jakimavičiui, tiek teverta ir jūsų su Grybauskaite politika su visa ekonomika, kurią galima apibūdinti labai trumpai- per kitų galvas.
Beje, kaip ponia Ulbinaitė laikosi? Girdėjau prokuroras dar kartą  teismo sprendimą apskundė? Sakai tamsta, Ulbinaitė laimės tą bylą? Kurgi ne, kas tuo suabejotų kol prezidentauja “teisingumo” įsikūnijimas Grybauskaitė. Bet vis tiek malonu, kad net penkis metus intensyviai naikintoje prokuratūroje, išliko profesinės garbės nepraradusių prokurorų. Gyvybinga tauta esame, gal Dievas duos ir Grybauskaitės prezidentavimą atlaikysime?

vanagui       2015-08-17 13:04

Puiku. Gal pradėkim nuo to, kas yra tiesa Vanago supratimu.

Vanagas       2015-08-17 12:02

Kada kas nors jums siūlo permainas Lietuvoje, klauskite jo: ar žinai, kas yra ekonomika? Jeigu nežino, tai siųskite jį pas Liudviką Jakimavičių padiskutuoti apie “Lietuvos bėdas”. Ir tegul jie ten prie bokalo diskutuoja ir aiškina vienas kitam, koks sunkus yra gyvenimas Lietuvoje alaus mėgėjams. O pati didžiausia bėda yra tame, kad Lietuvos Prezidentė “negerbia” Liudviko Jakimavičiaus alaus mėgėjų kompanijos, nes neateina ir neišlenkia net vieno bokalo. O štai būtų Brazauskas gyvas, tai jis ir šimtą gramų galėtų su jais išmesti. Štai kaip pablogėjo gyvenimas Lietuvoje alaus mėgėjų akimis, nes Lietuvos Prezidentei net nemotais alaus mėgėjų skundai. Tikrai, tai didelė bėda, todėl Liudvikas Jakimavičius pasišovė padaryti tokį TEISINGUMĄ Lietuvoje, kai kiekvienas naujai išrinktas Prezidentas privalo pakelti bokalą už alaus mėgėjus.

Vanagas       2015-08-17 11:42

Nekritikuokite Liudvigo Jakimavičiaus skarelės, nes būsite užblokuoti. Rašykite: “kokia graži Liudvikai tavo skrybėlė” - tada gali būti, kad jūsų neužblokuos. Mane labai papiktino šis faktas, kad negalima kritikuoti Liudviko Jakimavičiaus, tai pažadu nuo šios dienos tonas kritikos tiesos.lt redakcjos atžvilgiu. Bijote tiesos apie save? Nieko nepadarysi, nes melas vienaip ar kitaip privalo būti nubaustas. Kadangi tiesos.lt ryžosi tokiems komunistiniams cenzūros metodams, tai pasiūliau savo draugui Ramumai įkurti LYDERIŲ MOKYKLĄ. Atėjo laikas, kada reikia užkirsti kelią melagių, kvailių ir visokių manipuliatorių ar spekuliantų raizgalynėms, nes jie naudojasi suteiktomis žodžio laisvės teisėmis tik tam, kad įžūliai kabinti asmeninių problemų makaronus, pakišant, kad tai yra lyg tai visos tautos problema. Liudvokas Jakimavičius elementariai nesugeba atskirti savo asmeninių gyvenimo problemų nuo aktualių problemų visai tautai. Impičmento agitatorius nieko jums negali pasiūlyti. Jis jums gali pasiūlyti tik kokį nors griovimo akciją. Ar Liudvikas Jakimavičius ką nors išmano apie ekonomiką? Tai absoliutus nulis. Ar jis išmano apie politiką? Visa jo politika yra alaus mėgėjo lygio. Todėl kviečiu visus pagaliau ištarti drąsiai: stop alaus mėgėjų supratimui apie politiką, stop kvailiams. Prisijunkite draugai ir laikas pabaigti su šitais savos “tiesos” skleidėjais, kurie net nesugeba atsakyti, kas yra ta TIESA.

Vanagui       2015-08-17 11:27

Ramumos komentaras, kurio pasigendi ne blokuotas, bet pas nykštukus. Gali nueiti ir pauostyti, kuo jis kvepia.

Vanagas       2015-08-17 11:19

Mano draugas Ramuma parašė kritišką komentarą Liudviko Jakimavičiaus atžvilgiu. Tiesos.lt redakcija jį užblokavo. Štai tokia Liudviko Jakimavičiaus paskelbtos diskusijos vienpusė tendencija, nes jeigu tu nepritarei Liudvigui Jakimavičiui tau užčiaupama burna. Tokia tiesos.lt redakcijos TIESA, kuri primena komunistiniu laikų cenzūra.

CitizenGo       2015-08-17 8:40

h ttp://www.citizengo.org/en/28056-european-court-stop-interfering-our-state-laws-marriage?sid=MTUyMzM3MTU5MTA3NTU5

Liepa       2015-08-16 9:09

Mūsų visuomenė išblaškyta,susipainiojusi vertybėse, baili ir pakrikusi, tad valdžiūnai ramiai sau snaudžia ir jokie impičmentai jiems negresia.//

> Administratoriau, 2015-08-14 13:10       2015-08-15 8:26

Viena partija -viena tiesa.valio smile

Nagi sąmokslininkai       2015-08-15 4:14

tai kapgi, su kieno pagalba versit Lietuvos valdžią? Kuo ją pakeisit?

Administratoriau,       2015-08-14 14:10

ir Stasio nepamirškit - kad “Ramumai” būtų su kuo “pasikalbėti”

"Ramumai"       2015-08-14 13:42

ar mama nemokė, kad “kas ant kito sako, ant savęs pasisako”?
Labai jau iškalbingi tie jūsų komentarai…
Administratoriau, prašau siųsti “Ramumos” komentarus pas nykštukus - juose straipsnio tema nesvarstoma, nieko nerašoma ir apie autoriaus argumentus, tik postringaujama, kas būtų, jeigu būtų ir fantazuojama, kokie yra “tikrieji” autoriaus motyvai. Apgailėtina.

stasys to ramuma        2015-08-14 7:53

Kažin ..juodo pavydo jausmas verčia žmogų pasitemti nenoriai , o autorius kaip pluduras ant vandens paviršiaus .. gerai matomas, bet ir lengvai mėtomas ..Kai kurti negali tai ir duoti nėra ka.. atitinkamai kojos nestovi tvirtai ant žemės .

Ramuma atsakau --- Skorpė :)       2015-08-14 3:11

Ramuma rašo NE iš PAVYDO tikiuosi ? smile- „Slykstus dalykas yra juodo pavydo jausmas….Jakimavicius, budamas gana talentingu zmogumi, nukeblino degradavusio zmogaus keliu, kuris pats net nesuvokia ka jis daro….Matyt tokia yra piknaudziavimo alkoholiu kaina…./////////////// NU TAI PASAKYKIT KO PAVYDĖTI PREZIDENTEI ??? IR PANAŠIEMS ?—-JŪS Ramuma matyt pagal save spremdžiat?  JUK PINIGO < NAMO< MAŠINOS - SU SAVIM Į POMIRTINĮ GYVENIMĄ NENUSINEŠI——NES pavydėti tai VISAI NĖRA KO—- JAU kiekvienas žingsnis melas , pradedant nuo BIOGRAFIJOS ir fotkinimasis su vaikais, kaip Hitleris darė ... ATĖJO MATOTE TOKS LAIKAS < KADA meluoti jau neįmanoma, nei vietiniame lygyje , nei pasauliniame… VISKAS TURI SAVO PABAIGĄ... AŠ tik galvoju , gerai , kad Prezidentė vaikų neturi, po viso šito LIETUVOS PRASKOLINIMO…...

Skorpė- dar ir šitam impičmentą senokai reikėjo pa       2015-08-14 2:54

http://www.ekspertai.eu/nesiokis-lietuva-sirdyjear-piniginejetik-uz-89-eurusplius-pasto-islaidos84766/———kad matytumėt kaip jis rykauja ....ir dar ukrainoj kaip rykavo- PADARYKIT MAIDANĄ VISOJ UKRAINOJ…....

Ramuma       2015-08-14 0:30
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Ramuma       2015-08-14 0:08

Kad si straipsni parase blaivaus proto zmogus, tai tpkiu irodymu nera. Isivaizduokite Jakimaviciu Lietuvos Prezidentu ir dar su skarele ant galvos. Jeigu Jakimavicius atstovautu musu valstybe kaip prezidentas kokiame nors Sammit’e, tai Lietuva neatsiplautu sios gedos simtmeciais. O sekanciu kartu jaunimas gedytusi tokios valstybes. Rusijos revoliucija turejo pamokyti lietuvius ir jie turejo suprasti, ko yra verti tokie provokatoriai kaip Leninas, kuris sugriove valstybe, taciau kai reikejo ja statyti, tai jis pasirodo nieko tame neismano. Ir beliko tik vienas kelias - ivesti diktatura, kad ji pati nenuverstu ir nesusaudytu.

Skorpė       2015-08-13 23:51

RENGTI nušalinimą reikėtų ne tik prezidentei… Aukščiausiasiis teismas iš vis neaišku kas per daiktas…. JEIGU jo nebūtų , mes net nepastebėtumėm. O va jeigu nebus Kaimuose DAKTARO su TIKRA HIPOKRATO PRIESAIKA… labai pastebėsim… DAR SEIMAS VISAI NEATLIEKA LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIEČIŲ interesų GYNIMO…JIS gina savo pinigines, na išskyrus keletą drasių seimūnų...  AR šitose visose betvarkėse kaltas RUSAS???? AR mes jau 25 metai jau kitame KRANTE??? TAIP ir nesuprantu….

Skorpė       2015-08-13 23:39

AR SUKLASTOTA BIOGRAFIJA—- bus galima ir kitam prezidentui? IR jos nepastebės RINKIMŲ KOMISIJA ?  NEkalbant apie PREZIDENTŪROS padėjėją , kuri tipo nieko blogo neatskleidė.....  KAS LEIDO ŠAUDYTI PRIE SEIMO Į žmones, kurie susirinko išreikšti savo nepasitenkinimą? KAS LEIDO JUOS persekioti ir teisti—-šaudant juos ir žalojant…guminėmis senomis kulkomis…..KAS leido įsiveržti į TEISĖJOS NAMUS IR draskyti TAIKIUS žmones?  KAS leido ??? KAS TAS ŽMOGUS < KURIS PASIRAŠĖ PO ŠITOKIU Dokumentu??? BE JO negalėjo būti 240 plėšikų...  KAS PER ŠITIEK METŲ—-ŠITAIP PRASKOLINO LIETUVĄ??? KAS ???  O Ukrainos visa šita malakošė KIENO UŽVIRTA ???

Ką pasakytų Maldeikienė,kai       2015-08-13 22:25

vienas oligarchas reagavo ir išvyko į Londoną su visais mokesčiais.

Idomu       2015-08-13 16:44

Kodel turtingiausi Lietuvos zmones gal but be prasitarimo palieka Lietuva? Idomu , kaip reaguos uzsienio ziniasklaida?

Ramum       2015-08-13 15:11

Jalavociais varrdo Alaus megeju brigada nutare: impicmentas Prezidenttei iz tai, kad ji negeriia su jais alaus.

Delfiui       2015-08-13 13:12

Kad jau seniai gimė nuo projekto 2K pradžios. Visas tas maivymasis apie neva opoziciją yra tik akių dūmimas liaudžiai. Turime vienpartinę sistemą kuriai vadovauja Matrioška, o kas vadovauja matrioškai - ten ir yra visų Lietuvos nesėkmių  alfa ir omega.

delfi       2015-08-12 17:11

rašo,kad po rinkimų dirbs kartu ir Tėvynės sąjunga ir socdemai ir liberalai.Kam eiti balsuoti?Gimsta vienos partijos valdymas?

Prinoko, seniai prinoko       2015-08-12 17:09

Tik va bėda, kas tą impičmentą suregs. Kai Paksui reikėjo surengti impičmentą konservatoriai surado daug savų statytinių, o konservatorių statytiniams nėra kam. Tyli TT partija, Tyli DP partija, tyli socdemai, nes čia ne jų reikalas, jie jau beveik konservatoriai, apie liberastus iš vis nėra reikalo kalbėti, šitie paskui Grybauskaite lenda Europai į užpakalį be muilo nes moka gerai izvaračivatsia nes slidūs lyg ropliai. Štai ir pasaka baigta.

Reikia būtinai vieną       2015-08-12 15:50

kartą Prezidentės paklausti,ką ji mano apie šiandien Šalaševičiūtės paskelbtą ligoninių uždarinėjima?Kodėl ruošiama šimtais daktarų,o regionai,pensininkai liks be gydymo ir pasmerkti ligoms,ilgoms eilėms mieste,miestiečiams taip pat eilės pailgės?Gal yra kokie slapti protokolai ruošti daktarus užsieniui?Kas tuos pensininkus nuveš dėl smulkmenų į miestus?Na,nebent greitoji spės nuvežti,tai spės…Ką mano kitos partijos.Ką mano Lietuvos Sąrašas,liberalai,tautininkai..?
O turėtų mūsų žilo plauko sulaukę bendruomenės nariai būti gražūs,,saugūs,gauti gerą gydymą,priežiūrą.Dabar tik niūrūs veidai ir baimė.Kas gali kelti šiuos klausimus?

Bachūras       2015-08-11 20:14

Ar girdž, Zose, a tavy kas žeidinejo. klause.

Nieko asmeniško       2015-08-11 19:29

“Taip būna” ir taip atsitinka, kaip ne vieną dieną skaitai komentarus. Per ilgą laiką susidarai apie žmogų tam tikrą nuomonę. Jei būtumėte objektyvus - paskaitęs Dieduko komentarus, rastumėte dar ne tokių įžeidinėjimų.

Taip būna:       2015-08-11 18:41

kai trūksta argumentu.

Tikrai nieko       2015-08-11 18:41

  Visiškai nepažįstant žmogaus, viešai skelbti apie išgeriamas čierkas ir psichinę sveikatą, mažų mažiausiai, nepadoru…
  Jus asmeniškai kas nors įžeidinėjo?

Nieko asmeniško       2015-08-11 17:52

Kažkas yra pasakęs: žmogus, kuris negali susitvarkyti savo gyvenimo - po pirmos čierkos žino, kaip šalį valdyti.
Kaip paskaitau Dieduką, kažkodėl tai prisimenu.

Diedukas > To Diedukas        2015-08-11 15:52

Ar su tamsta sąlyčio taškų ieškot? Seniau reikėjo. Jau pritaškavot LSąraše. Ir apie kokį skaldymą kalbam, gelda ir taip suskaldyta. Tuoj pradėsit triubint apie Tautos vienijimą. Tipiška trolio elgsena, štai koks aš geras, lozungai mano teisingi. O štai “diedukai” įvairūs tik kenkia susivienijimams. Jauni, liberalūs, prisižiūrėję visuomeninių siaurovizijų, prisiskaitę analogiškų spaudų, akurat, kaip rusyne 87% prijaučiančių. Pasaka nepatiko? “arūnėliai” jūs, dar pakartosiu, tokie kaip tamstelė. O kas nepatiko? Kad reikėtų apkaltą skelbt, ar bandyt organizuot sąrašų rinkimą dėl nevykusio seimelio paleidimo. Gaila jų, sėdi juk ten garvežys-lokomotyvas. Pardon, korsaras. Dar 71 tokį planuoja šalia pasisodint. Tuomet galima bus gen. projektą prastumt, pvz. trečią kadenciją. O kodėl gi ne? Konstitucija tik knygelė, skaityk, braukyk, keisk, kas neleis?
  Štai toks 2X2, gerbiamoji…

To Diedukas        2015-08-11 11:02

Etiketes siūlau pasilikti sau, neklijuokite kur papuolęs smile
Taip suprantu esate pagyvenęs žmogus, o jokios pagarbos, jokios kultūros taip ir nesugebėjote pramokti. Taip ir mirsite nemokytinas…ar dar pramoksit?
Žinom mes tokius diedukus, kur ne pagal jų muziką, tuoj rėkia sušaudyti, nubausti, užkasti, vienu žodžiu sunaikinti.
Gėda, tamsta diedukai, lietuvis puola lietuvį už skirtingos nuomonės turėjimą. Gėda.
Ne tuo keliu pasukot “mokytojai” visagaliai diedukai, nes skaldyti ir valdyti sena tiesa ir žinoma kaip du x du…
Skaldote tautą ir manot gerą darbą dirbat? Sąlyčio taškų reikia ieškoti, jei nežinojot, o ne skalyti vienas ant kito…na, nebent misija yra kita?
O paranoją reikia gydyti, nes apžiūrėjau komentarus ir jokio tamstos minimo arūnėlio neradau.

Jeigu       2015-08-11 10:55

Jeigu viskas taip jau ir pavyktu, tai ar skarotasis pagalvojo, kiek laiko antrasis valstybės asmuo būtų  pirmuoju…

Diedukas       2015-08-11 10:22

Pas “arūnėlius” išsivystė alergija “diedukam-juozapam ir pan.”. Gali rašyti ką tik nori, kad balta yra balta, o juoda tikrai juoda, vis vien stogas kaltas. Kažkaip prasilenkia su logika, a ne, vatinukai?

Diedukui       2015-08-10 21:39

Supratom dieduk tai, kad ir tu prie tos ropės rovimo prisidėjai. Karštis visgi savo daro.  Gal užsidėk šaltą kompresą, o tai jau stogas tamstai važiuoja.

Diedukas       2015-08-10 14:59

Paseksiu, vaikučiai, jumi pasakaitę:

  Kartą senelis pasėjo darže ropę. Ropė augo, augo, kol užaugo didžiulė, didžiulė.

Laikas jau ropę rauti. Atėjo senis į daržą, įsikibo į ropę ir ėmė ją traukti, kiek tik turi sveikatos. Bet ropė nė nesujudėjo.

Tada senelis pašaukė senelę. Senelė atskubėjo į daržą, kibo į senelį, senelis – į ropę, rauna, rauna – neišrauna.

Ėmė jie šaukti anūkę, kad pagelbėtų. Anūkėlė, metusi visus darbus, atlėkė kaip vėjas. Ji kibo į senelę, ta – į senelį, senelis čiupo ropę, rauna, rauna – neišrauna.

Pašaukė šuniuką. Šuniukas atskuodė į daržą, kibo į anūkėlę, anūkėlė – į senelę, senelė – į senuką, senukas į ropę, rauna, rauna, neišrauna.

Ėmė jie katiną kviesti. Šis neskubėdamas atpėdino, kibo į šuniuką, šis – į anūkę, ta – į senelę, senelė – į senuką, senukas – stvėrė ropę. Rauna visi, traukia net sušilę – ropė nė krust.

Šūktelėjo jie pelytei, kad ateitų. Pelytė vir-vir į daržą – kibo į katinuką, katinukas – į šuniuką, šuniukas į anūkę, ši – į senelę, senelė – į senuką, senukas – į ropę, rauna, rauna, tik staiga – ropė pokšt, visi – keberiokšt! Ir išrovė tą didžiulę ropę.

Ar supratote, vaikai?

Liudvikas       2015-08-10 14:56

Taip ir maniau rašydamas diskusijai straipsnelį, kad tuoj pat pasipils prezidentės simpatikų argumentai, neva ginu mokesčių nemokančius verslininkus (gal net šių esu papirktas), kad kažkokie KGBistai siekia nuversti “gerąją” mūsų prezidentę, ir aš neva talkinu jų chorui. Labai jau seklūs ir kreivi argumentai tų, kurie mėgina glorifikuoti pirmąją mūsų valstybės ponią, nesėkmes nurašydami kažkokiems mitologizuotiems Lietuvos priešams. Pasakos ir mito schema yra paveiki tik primityviai kolektyvinei sąmonei, kuri ir suveikia per rinkimus sėkmingiau už proto argumentus. Kaip ten bebūtų, už keturių metų D. Grybauskaitės tikrai neberinksime. Neleidžia kol kas dar galiojanti ir gerokai apardyta Konstitucija. Ir jei tylomis toleruosime prezidentės nekonstitucinį veikimą, kas žino, kokią marazmatišką politinę tikrovę turėsime po ketverių metų. Precedentų turėjome į valias ir su FNTT, ir su Snoru, ir su išsiaiškinimu, kas organizavo Garliavos šturmą. Viešpatie, kaip dar prezidentė turėtų iš mūsų pasityčioti, kad bent jau liautumės ditirambus veidmainystei giedoti?
Valstybėje akivaizdžiai yra pažeista jėgos galių pusiausvyra, ir slinkčiai į autoritarizmą pasipriešinti galėtų Seimas (tiktai ne šis, perminkytas pagal prezidentės įnorius) arba Maidanas. Seimo rinkimai už metų pagal tą patį rinkimų įstatymą rezultatą duos lygiai tą patį, kokį šiandien turime, jei ne dar prastesnį. Todėl ir kalbu apie visiškai netikėtą antausį mūsų seimūnams - pradėti rinkti piliečių parašus dėl nepasitikėjimo Seimu. Komentaruose jau nuskambėjo mintis, kad tokia akcija nieko nekeičia. O aš manau, kad net labai keičia. Jei už pusmečio pavyktų surinkti ir turėti rankose pusę milijono parašų, visuomenė atsitiestų ir pasijustų įgali pasipriešinti nesiliaujančioms valdžios patyčioms. Tuomet ir prezidentė, užuot vardan “pakazuchos” veidmainiškai glosčiusi vaikučiams galvutes, gal pagaliau supras kad rinkta yra ne pozavimui gliancinių žurnalų viršeliams ir pigioms politinėms manipuliacijoms vardan reitingų.
Nieko nedaryti būtų nusikaltimas.

LR pilietis       2015-08-10 13:39

Tamsta Valdai, jūsų pastabos tikslios. Gi prezidentė neteikia įstymų pataisų dėl paprastos priežasties - lengiau liežuviu malti nei imtis konkretaus darbo. Gi prezidentė yra akivaizdžiausia populistė. Todėl ir nebalsavau už ją.

Valdas       2015-08-9 18:22

pagal Konstituciją prezidentas turi įstatymo inicijavimo teisę.
Gal kas galite paaiškinti, kodėl niekas nėra girdėjęs apie prezidentės inicijuotas pataisas, kurios užkaišiotų mokesčių (ne)mokėjimo skyles (manau, tai aktualu ne tik VP atveju…), apie kurias ji jau žino nuo ... 2001 metų, kai dirbo finansų ministre pas A. Brazauską (gal dėl metų ir klystu, pataisykite)?
Kiek žinau, prezidente ji dirba jau septinti metai - kokių dar galių reikia, norinčiam kovoti su oligarchais??
Ir ko dar reikia bendrapiliečiams, kad repliką radijo laidoje vadintų tai, kuo ji iš tiesų yra - pigiu populizmu, už kurį teismai priteis brangiai sumokėti mums visiems???

štai tau       2015-08-9 14:22

skambus šūvis pro šalį. Reikalauti impičmento magnolijai dėl Maximos gali tik tas, kas dirba jos naudai. Magnolijos fanai galės šaukti, kad oligarchai puola.

O - pa       2015-08-9 13:22

Šaunuolis Povilai!
Jūs atitinkate visus “Tiesos” portalo kriterijus. Svarbiausia, nieko nepasakant protingai pašnekėti ir nepamiršti pabučiuoti, oi atsiprašau, padėkoti autoriui.
Po tamsetos, kūrybingų minčių ir tuščio pasisakymo, jau visa para komentatoriai amą prarado - tiesiog neturi ką ir pridurti. Taigi, šioje likusioje, Juozapų atsijotoje, išminčių auditorijoje, matomai to per akis.

UZEMEM       2015-08-9 0:03

3-ia vieta tarp greiciausiai nykstanciu tautu pasaulyje.ACIU Grybauskaitei.Anksciau buvo sakoma:aciu Stalinui uz laime.Dabar galime uz laime dekoti Grybauskaitei kol dar esame,kol dar egzistuojam.

:) kur bega sesupe       2015-08-8 14:47

na o ka Prezidente turetu apsimesti kad nera viesai skelbiama apie maximos ir co aferas? ir nekomentuoti?tada tikrai butu galima irgi apie “ipichementa” saukti:)

matau zymiai konretesne ir skaudesne netekti Lietuvai kad p.Usackas buvo i p. Azubali pakeistas, bet ...  tokia tad yra politka

Vėj vėj vėj       2015-08-8 12:15

Gal jūs nepastebėjote,kad Haremo Motinėlė į atsakingiausius postus skiria EUNUCHUS?

Plėšikų gauja valdo Lietuvą       2015-08-8 12:11

Impičmentų nebus.
Bus masinė “skėrių” žūtis,kai nebeliks pašaro.

Sigitas Stasiui       2015-08-8 12:01

Dėkojam už atvirumą, Stasy, kad prisipažinai esantis tas apuokas,kuris prisnūdęs iškrito iš medžio ir stipriai susitrenkė galvelę ir dabar turi stiprų norą reikšt savo minčių kratinį.

Povilas       2015-08-8 11:40

Nepribrendo!
Gerai apsvarsčius, GAL ir galima būtų suformuluoti rimtą pagrindą tokiai procedūrai.
Bet tai ir viskas.
Nes nėra Lietuvoje galios, kuri pajėgi atlikti visą procesą. Netgi žengti pirmą realų žingsnį...
O impičmento siejimas su dabartiniais VP “reikaliukais” - aplamai didelis nesusipratimas.
Nepaisant visko, tokio klausimo suformulavimas bei diskutavimas viešojoje erdvėje - labai ir labai sveikintinas dalykas.

rrr       2015-08-8 10:38

super. Kuriems velniams mums reikalingi tokie komunistai?

Vai.       2015-08-8 10:35

Sunku pritarti. Nematau nieko blogo, jei Prezidentė komentuoja tai, kas aiškėja iš tokių partnerių kaip VP ginčų po VMI patikrinimo, nes aiškėja milijoninė vagystė iš valstybės. Liudvikui gal reikėtų grįžti į ekspertus?..

to 21;27       2015-08-8 9:46

ne beraščiai, o tiesiog fanatikai, nemąstantys, nenorintis matyti, kaip yra iš tikrųjų.

To Saulius        2015-08-8 8:34

NE AMERIKONAMS SPRESTI VLADAI M.
KO NERAŠAI PER FACEBOOK’Ą ?

Saulius       2015-08-8 5:25

Dabar saujelė budulių ims rėkti kad tauta reikalauja prezidentės nušalinimo.

Cha cha cha       2015-08-8 5:10

Nejuokinkit žmonių su savo “judėjimais”, nevykėliai revoliucionieriai. Papliurpt komentarų skyriuose, na gal dar papaišyt kreidelėm Daukanto aikštėje yra viskas, kartoju, VISKAS ką jūs galite. Verčiau pasistengtumėt uždirbti daugiau pinigų kol žmonos dar neišvijo.

Joanai       2015-08-8 0:06

“mes”? Tiems “mes” kiek užteko sekundžių įvertinti ir atmesti Urbšį?Per tiek laiko daug kartų galima buvo prieiti ir paklausti,bet ko čia trūko,kad nepaklausta tiesiai šviesiai,gal dėl to,kad yra peroga smerkti,atmesti, piktintis-žaisti?Ar skaldymas,negebėjimas vienytis,susikalbėti nėra nuodėmė?Manau ir dar kokia.Nes tai griovimas,ne kūryba.Kiekvienas turi savo kelią,klaidas,svarbu geranoriškas,mąstantis,matantis ir jaučiantis ir jam svarbi Lietuva ir jautrumas žmogui.Kiekvienas turi teigiamų ir neigiamų savybių,todėl nėr ko kiekvienam save kelti virš kitų ,kitus įvertinant kaip kokieims saves sau pripažintiems etalonams.

pritariu       2015-08-7 23:45

betai ir rutai

kazkam Urbsys saziningas,       2015-08-7 22:56

o man, nors su daugeliu jo keliamu minciu sutinku, taigi man, jo balsavimas uz Venckienes suemima, tik parode, kad jis tarnauja taip pat. Tik dabar klausimas - kuriam klanui ar gaujai?

stasiui       2015-08-7 22:27

Nesuprantu kodėl konservatorių garbintojai beveik visi beraščiai, o galimai ir bemoksliai smile
Nieko asmeniško, tik išvados.

stasys       2015-08-7 21:32

Kažkaip sunku pritarti Liudvikui,. Na jei bučiau tas apuokas kuriam netikėtai išpuolė laimė iškristi iš medžio ir dobriai susitrenkus galva prarasti atmintį , tai gal ir imčiau rimtai vertinti tas Liudviko abejones . Bet taip kaip su atminti viskas gerai ..ir ja nesiskundžiu ..tenka užduoti kita klausima apart Liudviko ..o kas Lietuvoje turi teisė aplamai kalbėti ?  ar tik tokie kaip autorius ..?  Kaip man tai ne , kol visuomenė bus maitinama tokiais stereotipais ..mes valdžioje negalėsite turėti nieko kito tik geriausiu atvejų tuos Valatkos „trejetukininkus“ su gilia provincialia vidutinybe ir Seimu kuriam tenka ne valstybės klausimų sprendimas,  o teisė mokyti tuos kurie tik per klaida gautu rimtas pareigas privačiame versle .. Mielieji reikia tik džiaugtis kad turime tokia Prezidente kuriai nėra mielos šiltos šlepetės , o visas prezidentūros darbas nėra suvedamas tik i kokios nors įtakingos madam patarėjos akiračio ribas .Tikrai nenoriu menkinti praitu kadencijų Ekscelencijas , bet tai kas tiko Adamkaus prezidentavimo metu aiškiai netiktu šiandiena. Mes neturėtume bijoti charizmatišku asmenybių ..ypač jei tokios asmenybės ..per stebuklą vizgi randa vietos mūsų valdžioje ..Aš suprantu kad daug kam ČIA nepatinka mūsų šiandieninė Prezidentė jos viešas gana išaukiantis elgesys..Bet vizgi pasiūlysiu apsvarstyti ir tokia galimybe ar tai kas kalbama autoriaus str. ir jo mintyse nėra tik jo pačio ribotas nesusivokimas ...kuris skatina nemėgti bijoti tu kurie esti truputi kitokie ..pav. drąsesni,.atviresni ..mažiau paiso tu etiketo ceremonijų kai nori pasakyti labai aiškiai ..tai apie ką galvoja..O vertinti reikia rezultatus ir pokyčius ..ne kalbas ir gražias manieras . ..kol kas D. Grybauskaitė visa galva aukštesnė už tuos kuriuos esame įpratę valdžioje matyti ..ir čia reiktu susimastyti ,kodėl taip yra…Kodėl tas lipšnus „trejetukininkas“ mielesnis to kuris aiškiai sako tai apie ką galvoja..Kada pasikeitė tiek mūsų vertybės kad ėmėme pritarti politikų „ neturėjimui ką pasakyti „. ..ar tai tikrai demokratinė norma ?

Pastebėjimas to susivienykite -        2015-08-7 21:01

Urbšiui pakako, nes yra sąžiningas žmogus ir tiesa jam svarbiau už viską.

Pastebėimas to susivienykite -       2015-08-7 20:56

Iš jūsų išvardintų tik už du balsuočiau: Vaišvilą ir Urbšį. Kiti arba nepatikimi, arba neturi kompetencijos arba kitos priežastys.

Jau       2015-08-7 18:54

seniai prinokęs ir pernokęs

Runkeliams ir reikia KGB zalumos       2015-08-7 17:30

Durnius ir baznycioj musa!

tvarka nesikeicia       2015-08-7 17:28

1 sunazlugdyti Venckiene 2 Nuimti Vali 3 Supriesinti Tauta su Prezidente ir per sukurus apkalta ja nuimti!Ir zemes Lietuvoj KGB zalius..
KGB zalius zemej Lietuvos!

jo..       2015-08-7 17:25

Prezidente kisasi jos niekas neklauso,Prezidente klaidinama taip jog veliau gsletu ja pacia apkaltinti.Jus cia rasantys protingi,bet yra protingesniu kurie supranta kas is tiesu Lietuvoje vyksta!

Beta to 10:05       2015-08-7 17:15

“prezidentė ABSOLIUČIAI TEISI”. Tai žinom žinom, pati mums pranešė, kad ji niekuomet neklysta.
Neklydo ir tuomet kai būdama finansų ministre tiems patiems VP padovanojo 76 milijonus mokestinių  litų, neklydo kai palaimino LEO likvidavimo schemą, kur VP atiteko arti 800 milijonų iš  mokesčių mokėtojų  sunešto biudžeto. Neklydo kai šešis prezidentavimo metus nematė kad VP ir kiti stambūs verslininkai mokesčius slepia, neklysta kai nemato, kad tuos kuriuos teikiasi sumokėti yra juokingai maži- tik 15 proc pajamų mokestis. Visa kita- dividendai, nekilnojamas turtas, prabangos turtas neapmokestinti. Pagaliau niekas net nežino kiek jo yra nes visuomet teisi prezidentė vėl nemato, jog Lietuvoje nėra visuotino pajamų ir turto deklaravimo įstatymo.
Teisi mėtydama iššūkius   “Vyriausybei, Finansų ministerijai ir, žinoma, mūsų VMI”, kaip teisi buvo sunaikinusi bandžiusią kovoti su nešvariu verslu ir jo ryšiais su politinėmis partijomis FNTT, prokuratūrą, o STT padariusi tikrovės neatitinkančių  pažymėlių rašymo kontora.
“prezidentė ABSOLIUČIAI TEISI”. Neduok Dieve tokios “teisuolės” niekam, net didžiausiam priešui nuodėmė tokios linkėti.

KGB       2015-08-7 16:01

Turi savus seime,prokuraturoje,teismuose,bet Prezidente ne JU!O gerbiama Prezidente dar ilgokai turi sedeti savi poste.Todel KGB ja klaidina,priesina su Tauta ir diena nakti suka galvas kaip ja nuimti.Jeigu po nauju seimo rinkimu KGB pralaimes?Ir naujos jegos pritars prezidentei kovoti su valstybine korupcija politikais ir teismais?KGB bus BLOGAI!Todel kol ju visur pilna uzsislaptino 75m. ir vykdi arsu puolima pries Prezidente.Runkeliai mastykite savi galvom o ne KGB rasliavom!

joana       2015-08-7 15:59

ir mes apie pona Urbsi taip pat galvojame , ir apie kitus , kuriems gerb. P Gylys nepadave rankos ,kuriems uzteko 12 stebuklingu sekundziu

kiaušagalvis       2015-08-7 15:26

kiaušagalvis taip ir liko nesupratęs, jog Jakimavičius negina maksiminių, bet parodo daukanto aikštės nekompetenciją - arba stiliaus panašumą su putkinu (atmenat, kaip pats vienas nusprendė, jog vagis turi sėdėti kalėjime). Pasibaisėjau tokiu atviru vienašališku daukantynės ,,teismu” - jei teisėjai nebe(k)iaušiai turėtų stabdyti tokius karp-vnos viražus. Net jei teismai ir rastų ko prikibti prie maksiminių krautuvninkų, tai apskundus Strasbūre bylą prakištų, nes daukantynė nubėgo pirma traukinio…

susivienykite -       2015-08-7 14:45

prof. P.Gylys, Z.Vaisvila, E.Klumbys, Baldisius, A.Nakas, St. Jakeliunas,Paulius Stonis, Vyt. Sinica, A. Svarplys, K.Braziulis, Linas Medelis, D.Stancikas, tiesos.lt redaktoriai ir dar daugelis kitu, kuriu cia nepaminejau - bendraminciai. Susivienije taptumete didele jega. Zinoma, jei nugalesite savaji ,,as, as, as!”  Esate Lietuvos inteligentijos elitine dalis, kuri ne verkslena ar bamba,-jus rasote, pasisakote atvirai. Skaitome, dziaugiames, kad esate. Susivienykite, susimazinkite - didybe trukdo! Veikite kartu -  dar gali pasimatyti sviesa sioje tamsos karalijoje.p.Urbsys tiktu i draugija, jei viesai paaiskintu kodel jam pakako 12 sek. vaizdo iraso balsavime uz Venckienes suemima.

jergau       2015-08-7 13:13

valdžia myža ant galvų ir sako, jog lietus lyja, o mes linksim galvom ir sakom, kad tikim.

gal nereikia kištis į kitos tautos reikalus       2015-08-7 13:11

kokios tautybės Prezidentė ir gerb.Maximos akcininkai - visi tą žino.
tai tos tautos reikalas pasidalinti pinigus, gautus iš lietuvių.

ruta       2015-08-7 13:11

Aciu Gerb.Liudvikui , taip , labai svarbu , jeigu pretenduoji i demokratines valstybes varda, ginti teisingumo PRINCIPA .Nesvarbu kas tu ,ar milijarderius , ‘zvaigzde’, politikas ,ar eilinis zmogus .Kol niekas neirodita ,galioja nekaltumo prezumpcija .Ir joks politikas, tuo labiau prezidentas neturi teises viesai skleisti populizma ir demagogija .Grybauskaite budama finansu ministsre turejo visus svertus uzkirsti kelia tiek Uspaskicho ‘Ingilai’ / nesumokejo 280 milijonu mok./, tiek Maximiniams /70 milijonu mok./..
Ta reikala tyres V. Matuliavicius prarado darba , zlugo jo sekminga zurnalisto karjera , o finansu inspekcijos virsininke , kuri prisidejo prie jo tiriamos zurnalistikos buvo atleita is darbo ..
Stebina ta, politiku, izuli dviveidyste - kai tupi poste , jokiu kompetetingu, naudingu sprendimu , kai tik pasitraukia , pradeda uzsiimti demagogija .
Ar ne politikai leido isitvirtinti vien   monopolistams ?Ar neturejimas politines valios leido klesteti korupcijai ?Ar postu skirstimas pagal lojaluma partijai , valdziai , neturint nei kompetencijos , nei padorumo ,nesuzlugde Lietuvos instituciju reputacijos jos Tautos akyse?
Baisiausia ir nepadoriausia , tai tremtiniu / abejoju ar ten liko tikru , padoriu zmoniu/ palaizymas Grybauskaitei per Ariogalos Tremtiniu svente ..Jau taip pulti zemai ...

Pastebėjimas        2015-08-7 13:01

Jau seniai pribrendę, ypač už tarnavimą Vakarams kenkiant Lietuvai, lindimą į Ukrainą, bet,žinoma, ne beretiniams tai suprasti. Tik kas inicijuos, todėl nėra prasmės apie tai kalbėti.

jakimavičau       2015-08-7 11:05

perkaito tavo marazmiška galvelė su smekalkėle kartu jau galutinai, geriau būtum patylėjęs ir pliurpalo niekingo neskleidęs ir NEPELNYTAI neteršęs gerb, prezidentės vardo, mano manymu prezidentė ABSOLIUČIAI TEISI

to Liudvikai       2015-08-7 10:52

“šmaikštu” - tiek prirašyti, o rezultatas: pššš

Liudvikai, organizuokite judėjimą       2015-08-7 10:46

VP grupei ir ”konkurencinei verslo sąrangai” nuo mokesčių ir nuo prezidentės ginti.  Organizuokite piketus priešais Mokesčių inspekciją ir Daukanto aikštėje, rašykite kreidutėmis ant grindinio ”šalin rankas nuo Numavičių ir Staškevičių šeimų”, ”mokesčiams ne, stambiam verslui lengvatas” ir panašiai. Surenkite mitingus prie seimo, reikalaukite prezidentės atstatydinimo už tokius ekonominės tiesos siekiančių VP grupes šeimų persekiojimus.

nabagė ta polikarpovna       2015-08-7 10:21

nei vaikų, nei vyro
artimos draugės palaimos neatneša
o dar reikia komandas savų šeimininkų vykdyti - nes kitaip bus trumpas gyvenimas

kuolas.       2015-08-7 9:56

reikėtu karinio perversmo.tik nėr kam.

gudi giria       2015-08-7 7:56

Gerai turint neispasakyta uznugary,tai galima su kariuomene padaryti toke tvarka,kad Lietuvoje pradetu geles zydeti,bet ne viskas naikinama baisiausiu pagreiciu,dar nedaeina -ku-ku,ant kapu geles irgi zydi.

Viskas atvirksciai       2015-08-7 6:23

KGB seiminkauja Lietuvoje,klaidina Prezidente o kalta Prezidente?KGB metodai nesikeicia per AMZIUS!

Nejuokinkit!       2015-08-7 6:21

Po Venckienes kuri uzciuope kriminalyzuota politika ir teisesauga puolate gerb.Prezidente!A-ne???O tai rodo jog Lietuva kfrimynalyzuota teismine valstybe.Visi kurie tik pabando kriminalyzuota polirika ir teisesauga sutramdyti yra klaidinami,persekiojami ir suorganyzuojamos apkaltos ir pradedami tasyti po teismus!!!Tauta ta mato ,supranta,STEBI!!!!!!!!

....       2015-08-7 3:41

Jeigu butu laisva ziniasklaida Tautos rankose,tai butu neizengusi ir nieks tokio briedo butu negirdeja,jie okupave Tautos ziniu informacija ir deka to,jie yra ten,kur yra ir plius fiinansus,jie be sito butu niekas ir nieks apie m-sla butu negirdeja…...............

xxxxx       2015-08-7 3:33

Prinoko ,tik izengus I Muraujovke,tada dar maste galvomis dabar si-nomis…....

TO to "riteriškai"       2015-08-7 2:59

oi kaip vežtų...
Ir irgi pageidautų, kad viskas būtų “tyliai, be triukšmo”.
Keliese sušokę bandytų užčiaupti burną ar šauktų “pats kaltas”

Jakimavičiui       2015-08-7 2:58

Visuomenė Prezidentę išrinko du kartus ir ja nesiskundžia. Skundžiasi tik nedidelė visuomenės dalis - kremliniai vatnikai, nes Prezidentė nepatinka jų fiureriui Maskvoje.

« to "riteriškai"        2015-08-7 1:50

Supratome, viską supratome: straipsnio autorius gina Vilniaus prekybos akcininkų tradicinę ir ilgametę teisę nemokėti mokesčių.

to "riteriškai"       2015-08-7 1:35

senelė pasakojo, kad kai atvažiavo jų vežti į Sibirą, kaimynai susivedė į namus šunis ir išsijungė šviesas - mažu ta bėda aplenks nors juos.
Tie patys, kurie vėliau išsinešiojo jų gyvenimą taip, kad neliko nė namo. Po dešimt metų grįžę šeima su penkiais vaikais - vyriausias jau buvo vedęs, turėjo metukų dukrą, apsigyveno moliniame vištinyke.
taigi išvežė tyliai, be triukšmo, niekas nepastebėjo, visuotiniu pritarimu: geriau jau jį, o ne mane…
Jei neskiriate, kada ginamas principas, o kada - konkretus oligarchas, vargas jums, neva antisisteminiai, - tapę sistemos dalimi, spėju, “vežtumėte” visus jums neįtikusius.

Riteriškai užstojo «silpniausią» :)       2015-08-7 1:24

Liudvikėlis norėjo savo priešei prezidentei šlaunis padilgėlint, tipo jo priešės priešas VP MARKET yra jo draugas, bet per skubėjimą pats sau paslėpsnius išsidilgijo, nes pats tapo VP MARKET gynėju smile

to "parėmė", "violetiniai", "to violetiniai"       2015-08-7 0:26

nespręskite pagal save

To violetiniai       2015-08-7 0:18

Nemanau. Greičiausiai L.Jakimavičius na starosti liet prinoko pagaliau paremti oligarkus. Liūdna beja dėl to.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

Ramuma       2015-08-14 0:30

Slykstus dalykas yra juodo pavydo jausmas, kai zmogus priverstas buti sio jausmo vergu. Jis pavydi kitam zmogui to, ko pats nesugeba padaryti. Jakimavicius turetu salinimku savo idejoms Kryme. Atsirastu ten ir tokiu, kurie paremtu Jakimaviciaus idejas ginklu. Apgailetina, kad Jakimavicius, budamas gana talentingu zmogumi, nukeblino degradavusio zmogaus keliu, kuris pats net nesuvokia ka jis daro. Matyt tokia yra piknaudziavimo alkoholiu kaina.


Rekomenduojame

Geroji Naujiena: Parodykime tikrų atsivertimo vaisių!

Vytautas Sinica. Sukanka metai, kai Seimas gėdingai ir neteisėtai pritarė Jungtinių Tautų migracijos paktui

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

Svarbi žinia: teismas įpareigojo Vyriausybės atstovą S. Buškevičiaus skundą dėl Kazio Škirpos gatvės pervardijimo nagrinėti iš naujo

Rasa Čepaitienė. Atviras laiškas Trakų rajono merei Editai Rudelienei

Liudvikas Jakimavičius. Balsavimo kortelė

Konferencija „Lietuvybė viešajame gyvenime“ (vaizdo įrašas)

Gitanas Nausėda per Nacionalinius maldos pusryčius: „Susitelkime maldoje visi kartu prieš Dievo veidą, ir vėl pasijuskime esą broliai ir seserys“

Ramūnas Aušrotas kviečia į diskusiją apie naujausią Šarūno Barto filmą „Sutemos“

Aras Lukšas. Stalinizmo šaukliai: tarp prisitaikymo ir atgailos

2019-ųjų metų Laisvės premija skirta Laisvės kovų dalyviui, žmogui-legendai Albinui Kentrai

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen. Nacionalinė šeimų taryba – rūpestis šeimomis ar inkvizicijos kūrimas?

Veronika Winkels. Ugdyti vaikus… mokykloje ar namie?

Andrius Švarplys. Kas nutrauks bankų vydomą valstybės šantažą?

Liudvikas Jakimavičius. Ką bendra turi šv. Kalėdos ir šachmatai?

Algimantas Rusteika. Ruoškitės pasirinkimams – ‘vsio bus zakonno’

Ramūnas Aušrotas: „Gal pirmoji JTO MTK ponia norėtų lankyti civilinės šeimos teisės kursus? Priimčiau su nuolaida“

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Tyrimas palygino santuoką ir gyvenimą kartu nesusituokus

Donaldas Trumpas: E. Macrono atsiliepimas apie NATO yra „labai labai bjaurus“ ir „įžeidžiamas kitoms 28 valstybėms narėms“

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“. Bankininkas, kuris nugalėjo carinę Rusiją

Ramūnas Aušrotas. Pirmą kartą šeimų balsas oficialiai skambės ir nacionaliniu lygmeniu

Shannona Roberts. Šaldyti kiaušinėlius ar karjerą?

Gytis Padegimas. Kiek milijonų medžių per 30 Nepriklausomybės metų sunaikino ir dar sunaikins mūsų godumas ir gobšumas?

Vidas Rachlevičius. Nenorėčiau Brexito, bet jei laimėtų kairysis leiboristų gaivalas, Britanijos būtų gaila dar labiau

Vygintas Gontis. Kaip deklaracijas apie žinių ekonomiką paversti atsakinga valstybės viešojo sektoriaus bei mokslo ir studijų politika

Liudvikas Jakimavičius. Partijos ir išdavikai

Povilas Gylys. Kas Jums, profesoriau Janeliūnai?

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (III)

Algimantas Rusteika. Metodiniai patarimai. Subalansuota LRT indrėms ritutėms, bet tinka ir ... žmonoms

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.