Visuomenės pokyčių analizė, Propagandos ir ideologijos analizė, Demokratija ir valdymas

Liudvikas Jakimavičius. Apie esminį dalyką – Valstybės prasmės filosofjią

Tiesos.lt redakcija   2019 m. gegužės 10 d. 11:41

28     

    

Liudvikas Jakimavičius. Apie esminį dalyką – Valstybės prasmės filosofjią

Filosofas – yra ne profesija. Tai žmogus, kuris ieško prasmės. Koktu darosi nuo soc. tinkluose ir apskritai viešojoje erdvėje paplūdusių komentarų srauto apie Arvydą Juozaitį ir Vytautą Radžvilą, esą jie kažkur plaukioja debesyse, o tikrovė esą kažkokia visai kitokia.

Visiems tokiems noriu pasakyti, kad jų tikrovė yra sugromulotas ir į burną įdėtas psicholingvistinio programavimo greitasis maistas. Kaip Rusijoje, taip ir Lietuvoje tie dalykai vyksta beveik pagal identiškus scenarijus, naudojant propagandines priemones per žiniasklaidos kanalus ir socialinį terorą, įkalinus žmogų ant skurdo bedugnės krašto.

Ten stovinčiam žmogui visos filosofinės idėjos, atrodo, yra taip toli nuo kasdienių jo rūpesčių, ir jie nesupranta, kad jo rūpesčiai yra atsiradę būtent todėl, kad trisdešimt metų mes buvome užmiršę esminį dalyką – Valstybės prasmės filosofjią.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Hegelis       2019-05-7 20:02

Valstybės prasmės filosofija, kaip suprantu, ir yra Aristotelio valstybės idėja, tik kitaip suformuluota, kad neskaitęs Aristotelio lietuvis kažlą suprastų.

stasys        2019-05-7 18:05

https://www.youtube.com/watch?v=jYLQ_z5cGqA : G.Nausėda ir I.Šimonytė ‘vas na vas’ diskusija .

Tvankstas       2019-05-7 17:52

Valstybės prasmės filosofija - yra arba filosofija, arba įvairūs sofistiniai mintijimai. Esama Aristotelio filosofija apima paskutinius 2350 metų ir dar apims tikriausiai iki Paskutinio teismo dienos. Ar pajėgūs žmonės suvokti Aristotelį su šiandiena sujungiant ? Netgi filosofų tarpe kažin ar 1-2 iš 100 pajėgūs suprasti.

ar jakimavicius skaitė?       2019-05-7 17:37

http://partizanai.org/i-pilnutine-demokratija
———-
o kad visi kandidatai į prezidentus tikrai neskaitė ir net dauguma (tokių kaip juozaitis) net nesuprastų kas ten rašoma

O kodėl mes, komentatoriai,        2019-05-7 17:29

O kodėl mes, komentatoriai, turime susitarti? Juk mes galime tik kultūringai diskutuoti, neprimesdami kitiems savo nuomonės, o tik ją išsakyti. Ir gerai būtų savo nuomonę pagrįsti faktais. Aš tai neturiu už ką balsuoti, nei vienas kandidatas netinka. o kai netinka, manau, geriau nebalsuoti, kad sąžinė būtų rami.

Al.       2019-05-7 16:07

Jei opozicijos kandidatai per tiek laiko nesusitarė derint veiksmų, tai negi manom, kad niekaip nesusiorganizavę komentatoriai suras kokį bendrą sprendimą ? Todėl, aišku, laimės žmonių partija, tai yra liberalioji demokratija, tai yra kominternas. Per amžių amžius.

Jau rinkom rinkom iki šiol -        2019-05-7 15:59

ūkininką, administratorių, banko klerkutę - ir toliau - banko klerkučius. Ir ką? Nei žmonių, nei valstybės, nei teisės, nei “jikanuomikos”. Todėl, kad vien exelio ir anglų - toli gražu pasaulyje nepakanka, anei “šmugelinio” proto. Juozaitį reikia rinkti - akivaizdu.

Agnė       2019-05-7 15:10

Geriausia, dar nebalsuokit ir dėl seimo narių mažinimą, kad dvaras nesupyktų, dar būtinai žiūrėkit nacionalinį transliuotoją, konservarorių ruporą, nes ten visą dieną sklinda Skvernelio nagrinėjimas nuo A iki Z. Manau nagrines dar tris dienas, kad geriau suprastumėt, kad už ką balsuoti negalima

Agnė       2019-05-7 15:02

“kam patinka, kam nepatinka, bet tikrovė yra tikrovė - arba Šimonytė arba Nausėdas.”
N I E K A D A !

Tektoniniai lūžiai       2019-05-7 14:27

Su liūdesiu tenka pripažinti,kad ir šiame portale dauguma…už du parinktuosius.Žodžiu,patriarcho planas suveiks - kaip vėjas lapus išnešios rinkėjų balsus,nes susitarti nepajėgia nei kandidatai,nei rinkėjai:tiek daug ponų,visi toookie gražūs ir visi nori būti reikšmingi.Toli mums ne tik iki latvių,bet ir iki ukrainiečių.Firminis šlipsas,aukšti kulniukai,bet lygis žemas.

Na taip jau yr       2019-05-7 14:21

kam patinka, kam nepatinka, bet tikrovė yra tikrovė - arba Šimonytė arba Nausėdas.

stasys        2019-05-7 13:47

Gal problema tame kad žmonės mato kaip ta žemė skraido-ė ..o kai reikia pastumti kokio politiko piršta tai tampa neįmanoma misija . Ar kas bandėte gauti statybos leidimą Vilniaus rajone , negyvenamos paskirties pastatui ? pabandykite ..sužinosite apie ka kalbėjo I.Šimonytė .. sutapatinusi ta misija su teisingumo savoka ..smile)) Iš dalies galima suprasti ir S. Skvernelį ..Jo misija ‘neįmanoma’ kur kas sudėtingesnė .. Dar reikės nemažai laiko ..kol musu politikai išmoks įvardinti viešai realius skaudulius ..

to stasiui       2019-05-7 12:24

Geriau išvis visą žemę perkelt į Lenkiją, jei balsuosit už Skvernelį.

stasiui       2019-05-7 11:53

Ar blogai Pr.Šliužas agitavo? Kažkas užkasinėjo biuletenį, kažkas tyčiojosi iš “runkelių”. Persikilnot žemes iš užkampių į prestižines vieteles buvo “krūčiau”?

$+$       2019-05-7 11:39

Filosofas yra mąstytojas, o tam reikia smegenų. Valdžioje tokių nebūna, civilizacijos raidoje buvo sukurta pakankamai filtrų, kad taip neatsitiktų, todėl išmintingas žmogus ir nesiekia valdžios. Net Aristotelis galėjo būti tik diktatoriaus A. Makedoniečio patarėju. Jei A.J. ir V.R. to nesupranta, tada yra tik praktikuojantys svaičiotojai. Nei vienas, nei kitas rinkimuose neturi jokių šansų (nors už abu pasirašiau). Rezultatų ilgai laukti nereikės.

stasys        2019-05-7 11:31

cit. ” Atsikvošėkim, jei nenorim grįžti į konsevatorinį košmarą. Jei laimės Skvernelis, filosofų prireiks, neabejoju, tik ne konservatoriams.” na toks gana kategoriškas pareiškimas .. primena anuos laikus kai Pr.Šliužas agitavo už žemės referendumą ..

Giedrius       2019-05-7 11:03

Labai taiklus pastebėjimas. Tik ta filosofija ir filosofavimas turėtų būti suprantami kiekvienam. Tuo ir skiriasi išmintis nuo proto.

>>>>>Filosofija - gerai        2019-05-7 10:59

Taip ir bus, jei visi išsiskirstysim po visus kandidatus. Konservatoriai dėl to elektroninius balsus surinko už visokius puidokus ir pan. Atsikvošėkim, jei nenorim grįžti į konsevatorinį košmarą. Jei laimės Skvernelis, filosofų prireiks, neabejoju, tik ne konservatoriams.
O į EP tik už Vytautą Radžvilą ir jo komandą!

stasys        2019-05-7 10:52

Problema ne R. Paulausko siūlymas .. o argumentai kuo toks siūlymas grindžiamas . Tikras politikas butu prasibrovęs pas S. Skverneli ir pateiktu idėja savo mainais į palaikymą . Ar dar kas abejoja kad tokiems viešiems siūlymams S. Skvernelio durys atviros visą para.? o pragmatiką prisidengus vaizduoti gyliai morališkai nuskriausta apsisprendus S. Skverneli remti ..tikrai nereikia ..  gera politika žymi ne tik puiki iškalba bet ir kiaušai kurie netelpa į vyriška delną ..

balsuotojas       2019-05-7 10:49

mūm reik pigej ir gausej paėst, o ne pilasopijū
nx valstybią, balsuosim uš tuos kurie daugeu pažadės

Kas tas R. Paulauskas?       2019-05-7 9:54

Ar tai tas žurnaliūga, klausinėjantis LDDP ministrą pirmininką Adolfą Šleževičių laidoje “Kas geresnio premjere?”. Matyt užsimanė atgaivinti tą bjaurią laidą? Tik jis ir gali siūlyti visiškai netinkamus žmones į atsakingas pareigas, o paskui, televizijoje, girti, koks jis gražus ir protingas? Tikrai, linkėčiau žmonėms pasikliauti sveiku protu, prisiminti senesnius laikus, pasikalbėti su artimaisiais, kurie tuos, ypač daug žalos Lietuvai lėmusius metus (1993-1996) dar prisimena, arba pasiskaityti tų laikų spaudą. Man labai keista, kad dabar į paviršių vėl kyla visokie svieto perėjūnai?

Marius       2019-05-7 9:19

Juodinti kandidatus, pateikti juos kaip kvailelius, kaip pastebėjo komentatorius žemiau yra amerikonų sugalvotos politinės technologijos. Net pats žodis piaras kurį daugelis vartojame yra akronimas nuo PR - public relations. Begome nuo meškos, pataikėme ant vilko… Nereikia galvoti kad JAV kažkokia geroji tetulė. Už “stogą” reikės susimokėti. Išsirinksime nepriklausomą kandidatą - amerikonai jį nuvers arba nužudys. Giedrius Šarkanas labai tiksliai apibūdino kas mūsų laukia.

Filosofija - gerai       2019-05-7 9:16

Laukiau gerb.Liudviko pamąstymo.Sutinku su Tamstos nuomone.Filosofas bet kokiu atveju būtų gerai:Radžvilas,Jokubaitis,Juozaitis.Bet tai teorija - sausa šaka,užtat gyvenimo vaisingas medis žydi?Balsuodami už ketvirtą - devintą mes tik programuojame II turą:Šimonytė su Nausėda.Kurių,atseit,nenori dauguma.Tai logiškas yra R.Paulausko siūlymas - balsuoti už Skvernelį.Jeigu nenorime scenarijaus,kai prezidentę I.Š.pakeis panelė eks.Ir paprasta kaimo žmogaus nuomonė realesnė už aukštas materijas ir filosofijas.Duok Dieve,lems ūkiškas pragmatiškas protas.

to Butu teisinga       2019-05-7 9:12

nereikia supaprastinti, tas dalykas eina is visur, kur liberalai per valstybe, versla ir medijas yra pakankamai itakingi, tai ir Amerika, ir Europa (ne tik ES kaip organizacija) netgi ir Lotynu Amerika.

stasys       2019-05-7 9:11

Valstybės prasmės filosofjią. .. o kas tai yra mielas autoriau ? Filosofija neturi minties pakraščio priešingai nei valstybė ..Prie arbatos puodelio mano valstybės žirgai vis dar girdomi juodojoje jūroje ..

Jules       2019-05-7 9:04

Nepergyvenk, Liudvikai, jei Radžvilas nepadarys per šią ar kitas savaites lemiamos klaidos, bežaisdamas su Vasaros 5 kandidatais - balsuosime už p.V.Radžvilą. Todėl patariame jam būti kuo atokiau nuo Juozaičio. Šiek tiek meilės Lietuvai - un peu d’amour pour la Lituanie - ir viskas bus šiek tiek geriau nei iki šiol, patikėk. Je t’en prie, je te demande un peu d’amour pour nous, pour la Lituanie.

Būtų teisinga       2019-05-7 8:58

pridurti, kad tokios propagandos šaltinis yra JAV.

Kas padare, kad Lietuva        2019-05-7 8:54

nesiskirtu nuo Rusijos.Atsakymas…Landsbergis ir Grybauskaite, tesinys Nauseda ir Simonyte


Rekomenduojame

Rasa Čepaitienė, Romas Pakalnis. Istorinio teisingumo klausimas

Vytautas Radžvilas. Baltijos „tyrimai“ ir užsakovų agonija

Antrieji kandidatų į EP turą debatai LRT: susitinka A.Guoga, V.Mazuronis, A.Paulauskas ir V. Radžvilas

Rūta Visocnik. Atgal į ateitį ar pirmyn į praeitį?

Vidas Rachlevičius. Ar jau įsidiegėte naujausią savicenzūros versiją?

Darius Kuolys. Apie bene didžiausią istorinį Dalios Grybauskaitės palikimą Lietuvai

Vytautas Radžvilas. Tik sąjūdinė santalka arba Lietuva išnyks

Rūta Visocnik apie Ingridą Šimonytę ir patyčių kultūrą

Vytautas Radžvilas meta pirštinę Andriui Kubiliui: Jeigu vyras esi, debatuok!

Liudvikas Jakimavičius. Demokratijos logika

Nuo bačkos. Vytautas Ališauskas: „Nebūčiau galėjęs to įsivaizduoti baisiausiame sovietiniame košmare“

Robertas Grigas. Apie kunigišką santūrumą, stilių ir kultūrą

Vytautas Radžvilas. Tvirtai kartu ištarkime „Susigrąžinkime valstybę“

Vytautas Sinica. Šiuose rinkimuose demokratija ir pamatinės laisvės jau pralaimėjo, arba Balsuokime už Gitaną Nausėdą

Prof. Rasa Čepaitienė. Ar galimas kitas pagrindas Europos tautų vienybei nei jų krikščioniškoji civilizacija?

Donatas Malinauskas. Teisingumo ir sveiko proto pergalė

Nuo bačkos. Andrius Navickas. Reitinguokite Kubilių, Juknevičienę ir Anušauską

Andrius Švarplys. Ir dabartiniai Lietuvos Prezidento rinkimai – post-sovietinio mentaliteto tąsa

Speciali LRT radijo laida: kandidatų į Europos Parlamentą debatai

Vytautas Radžvilas. Rinkimai politologiniu žvilgsniu: MGB ar Agrokoncernas?

Arvydo Juozaičio žodis ir padėka

Algimantas Rusteika. Jūsų be galo daug, bet esat vieni

Kas TAI? Internetas ūžia: kad įvyko sprogimas, ir patys matome. Paaiškinkite mums, kas ir kodėl ČIA sprogo

Povilas Gylys. Dvaras prieš patriotus laimėjo aiškia persvara

Andrius Pauga. Atsisveikinimo laiškas išstojant iš TS-LKD

Robertas Grigas. Vis dėlto geriau jau ...

Popiežius siūlo paktą pasaulio ekonomikai atgaivinti

Prezidento rinkimai: paskutinę akimirką „partiniai tankai“ pasiveja ir aplenkia – Ingrida Šimonytė  pirmoji, Gitanas Nausėda – antras

Arvydas Juozaitis: „Mes Lietuvą suarėm, apakėjom, apsėjom, laukiam želmenų...“

Dr. Vincentas Vobolevičius. Paskutinis paaiškinimas: kada referendumai bus laikomi įvykusiais?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.