Įžvalgos

Letas Palmaitis. Ką pakeis latviškas pavardžių įrašo „pasuose“ įrašymo modelis?

Tiesos.lt redakcija   2015 m. rugsėjo 11 d. 16:30

17     

    

Letas Palmaitis. Ką pakeis latviškas pavardžių įrašo „pasuose“ įrašymo modelis?

Pastaruoju metu masiškai renkami parašai lietuvių kalbos valstybiniam statusui apginti, o bandymai įvesti į pavardžių rašymą raidę „w“ siejami su lenkų geopolitine kova, siekiančia sulenkinti Lietuvą. Kad tikrinių vardų lenkinimo tradicija Lenkijoje yra sena, neverta nė ginčytis. Tik faktas, kad per kovas su lenkinimu lietuvybė tik stiprėjo, bet per bendravimą su Rytų kaimynu keitėsi iš vidaus.

Tačiau daugelio dabarties įvykių priežastys glūdi anaiptol ne praeityje apskritai ir ne sovietinėje praeityje konkrečiai. Vis ryškesni naujosios diktatūros požymiai ir tai toli gražu ne vien Lietuvos tikrovė. Tokių pasikėsinimo į asmens ir sąžinės laisvę faktų globalizuojamoje Vakarų visuomenėje, į kurią jau integruota ir Lietuva, vis daugėja. Tačiau nuosprendis JAV pareigūnei Kim Davis už tai, kad ji išdrįso laikytis sąžinės reikalavimo elgtis pagal Kūrėjo, bet ne žmonių įstatymus, yra tikrai ribinis. Ir visai nesvarbu, ar tas nuosprendis bus atšauktas ar ne, jis jau parodė, kad grįžtame į pagoniškos Romos krikščionių persekiojimus (tada irgi viešpatavo tolerancija ir kultų laisvė, bet iš krikščionių reikalauta „tik“ vieno – laikytis įstatymų: aukoti įstatymines aukas imperatoriui).

Deja, Kim Davis atveju nesulaukėme jokios Vatikano reakcijos. Ar tai reiškia, kad krikščioniui, kurio visuomeninė pareiga neva esanti dalyvauti rinkimuose, o tuo pačiu – ir paklusti jų rezultatams, svarbiau laikytis demokratinių įstatymų nei Kūrėjo įstatymų, nes gal jau Pats Kūrėjas „padarė pažangą“ ir dabar tapo demokratu? Net sutinka, kad pasitikėjimas Juo – visiems laikams jau nebe viešas, bet tik „privatus reikalas“: pirma vykdyk valstybės įstatymą! Todėl ar ne laikas atšaukti, pavyzdžiui, Eufemijos (303 m.) šventumą, nes atsisakė aukoti pagonišką auką, arba šv. Perpetujos (203 m.) šventumą, kuriai geras prokuratorius nuoširdžiai siūlė pamąstyti apie savo vaiką bei seną tėvą ir paaukoti įstatyminę auką? Panašus siūlymas buvo pateiktas ir šv. Justinui bei jo mokiniams (165 m.), kurie irgi nepakluso teisėtam valstybės reikalavimui ir kuriems irgi pats laikas atimti šventumo statusą! Juk svarbu, kad mes visi rūpintumės visų mūsų namais – gamta ir nesidaugintume kaip triušiai, o net ir tos pačios lyties sugyvenančios poros būtų gerbtinos, kai augina (juvenalinės justicijos iš „neteisingų“ šeimų atimtus) vaikus!

Prievartinis laisvės ribojimas ėmė ryškėti Džordžui Bushui Vyresniajam paskelbus apie įvedamą Naująją Pasaulio Tvarką ir kilus „islamo terorizmo“ isterijai, kurios rezultatas – Europos Parlamento elektroninės kontrolės direktyva EP 2006/24/EC. Nenorėję totalinės elektroninės kontrolės graikai išėjo į masinius protesto mitingus reikalauti teisės norintiesiems ne biometrinių, bet normalių tradicinių pasų be lustų. Ir jie laimėjo! Šią graikų kovą, milijonus surinktų parašų palaikė Graikų ortodoksų bažnyčios vyskupai.

Bandymai kreiptis į Šventąjį Tėvą norint gauti Šventojo Sosto nuomonę dėl biometrinių pasų su įtartinais kodais ir dėl Graikijos vyskupų pozicijos liko be atsakymo, bet aplinkiniais keliais pasiekė arkivysk. G. Grušo frazė „mes apie tai seniausiai diskutavome JAV“. Ir kas? Kokie rezultatai?

Ryškų skirtumą nuo katalikų ganytojų parodė ir Ukrainos pravoslavai. Nors „pasų“ klausimą Rada išsprendė prieš daugumos tikinčiųjų valią (būta masinių demonstracijų prieš „sunumeravimą“), praktiškai jie dar nėra visuotinai privalomi. Užtat dvasininkija labai aktyviai rėmė Maidaną, į kurį ukrainiečiai išeidavo jau rizikuodami savo gyvybe.

Lietuvoje, deja, kovotojų nedaug, „mėgstamiausi“ protesto būdai yra peticijos ir „rinkiminė kova“, neperžengianti sistemos nustatytų ribų.

Net ir Eglės Kusaitės gynėjai nesuvokia, kad tokio tipo „pamaištavimai“, kol jie yra tik tam tikro laipsnio, sistemai yra net naudingi – rodo, jog esama „demokratinių laisvių“, nors E. Kusaitės atvejis pergale nevadintinas, atvirkščiai, sistema rado būdą, kaip išvengti būtinybės pripažinti savo pralaimėjimą – Eglei palikti keli kaltinimai, joks teismas neįvardijo, kad byla sufabrikuota, persekiojimo iniciatoriams baudžiamosios bylos neiškeltos. Visa pergalė – Eglei tik „aukščiausiąja malone“ „dovanota“ neva teisėta bausmė už pasikėsinimą į prokurorų autoritetą (panašiai policinė sistema „laimėjo“ nubaudusi taikius protestuotojus prieš Garliavos smurtą, tebepersekiodama net liudytojus ar referendumo dėl žemės parašų rinkikus).

Todėl:

1) sistemos leistose ribose kovodami dėl neva „lietuviško“ „paso“ atitikimo „valstybinės kalbos statuso“, protestuotojai iš tikrųjų pateisina ir savo parašais legitimuoja šį tarpvalstybinio asmens sekimo dokumentą kaip neva autentišką nacionalinį pasą ir taip prisideda prie Lietuvos suvereniteto, asmens pilietinių ir sąžinės laisvių likvidavimo:

a) akivaizdu, kad „pasas“, naudojamas visiems „piliečio“ duomenims perkelti į anapus Lietuvos esančius Lietuvai nepasiekiamus resursus, yra svetimas įrankis, pavojingas nacionaliniam saugumui (ypač karo atveju, kada modernios technologijos jau dabar leidžia tiksliai lokalizuoti taikinį, turintį elektroniškai atpažįstamą lustą);

b) tarnauja visapusiškai asmens kontrolei, kurios tolesnis loginis žingsnis – „paso“ subendrinimas su jau ir dabar kiekvienam privaloma banko kortele (taip bankai ima vykdyti jiems nebūdingą represinę funkciją); panaikinus atsiskaitymą grynaisiais„pilietis“ bus padarytas visiškai priklausomas nuo bankų policinės savivalės;

c) ši be jokio referendumo ar aptarimo diktatoriškai primesta praktika paneigia ir tikinčiųjų sąžinės laisvę, nes gundydama akivaizdžiais kasdienius patogumus mainais už Kristaus laisvę, pastato valdžios suverenitetą besąlygiškai aukščiau D-vo suvereniteto, t.y. jau verčia tikintįjį išsižadėti Kristaus – plg. Apr 14, 9–10 (ir Apr 20, 4). Net nereikia jokio kito „oficialaus žodinio“ (į kurį linkčioja kapituliavę krikščionys) išsižadėjimo: žengusieji į kapituliacijos taką nebeturės jėgų grįžti, nes jie jau pasirinko vergo patogumus ir atmetė Kristaus laisvę.

2) Todėl tiek daug dėmesio skiriant dirbtinai išpučiamai pasekminei problemai pridengiama tikroji – priežastinė – problema ir taip tik įtvirtinama neva „lietuviško“ neva „paso“ apgaulė. Panašiai kaip šuo, kurio „labui“ yra implantuojamas lustas, šitoks „šuns pasas“ neturi „savininko“: atstovaudamas Antikristui jis pats yra turėtojui tikras savininkas. Toliau vergas veikia jau kaip priedas prie savo sunumeruotų elektroninių pančių.

Štai kodėl siūlyčiau pamąstyti apie esminį reikalavimą – remiantis graikišku precedentu reikalauti teisės grąžinti Lietuvoje galiojančius tradicinius nebiometrinius pasus be elektroninio lusto. Bent tiems, kurie to norėtų. Tai būtų veiksminga pradžia ribojant visuotinį sekimą.


Letas Palmaitis

Kaunas 2015 09 05

P.S. Kviečiu atsiliepti visus, kurie norėtų palaikyti tokią iniciatyvą. Parašus, nurodant telefoną ar kokį nors (elektroninį ar paprastą adresą), pageidautina – ir profesiją, siūlyčiau siųsti el. pašto adresu .(JavaScript must be enabled to view this email address).

P. P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

L.Palmaitis dėl komentarų       2015-09-14 12:22

Vladui Mazeliui Sr.
Kas nuo ko atskirta? Terminas “bažnyčia” yra krikščioniškas, ne islamiškas. Taigi teoriškai nuo valstybės yra atskirtos pasaulėžiūros, o valstybė privalo būti NAPASAULĖŽIŪRINĖ. Kuris iš mudviejų melagis ar durnas? Praktika rodo, kad demokratinėse valstybėse įsivyrauja privaloma globalistinė pasaulėžiūra, žiauriai pažeidžianti vad. “sąžinės laisvę” ir laisvę apskritai. Jau neminint fakto, kad valdininkai negali neturėti savo pasaulėžiūrų, o todėl tam tikrais atvejais PRIVALO veikti PRIEŠ jiems neva garantuotą sąžinės laisvę (ateityje valdininkus pakeis automatai), piliečiams diktuojama net kaip auklėti (genderizmu) vaikus ar kaip juos skiepyti, o kas priešinasi, tas “žaloja vaikus”, juos atims ir atiduos sodomitų “šeimai”, kuri pavyzdinga. Šeimos institutas jau naikinamas. Demokratija yra pagoniška, antikiinė, vergvaldinė, nereiškianti jokio “soc. teisingumo” ar teisybės, bet yra balsų daugumos diktatūra (plg. Sokrato atvejį). Ją atgaivino kovoję su Bažnyčia masonai. KB nuosekliai priešinosi demokratijai iki nesenų laikų, kol pripažino tuo pripažindama D-vo Įstatymo “pralaimėjimą”. Sutaikyti visuomenę galima įvedus bendruomenių su savo įstatymais segregaciją: arba vienos pasaulėžiūros (krikščioniška, islamiška ar globalistinė super-) valstybė, arba tolerantiška segregacija.
Prašymui paaiškinti.
Viskas paaiškinta: elektroninė kontrolė yra naujos vergystės grandinės. Jei Pačiam prasminga būti patenkintu vergu su nenutraukiamom grandinėmis nuo gimimo iki privalomos eutanazijos, tai man ne. Tačiau viskas prasideda nuo situacijos suvokimo, t.y. nuo tiesos išaiškinimo.
PVZ., kvailiams, kurie neskiria čipų (lustų) nuo čipsų supermarkete.
Sigitui:
tuomet kiekvienas kurs savo “krikščionybę”, kuri bus dar labiau “velnio išperiška”. Skaityk ST kaip D-vas įsako TVARKĄ.

Letas Palmaitis       2015-09-13 15:11

Ačiū už komentavimą, atsakysiu vėliau.
Dabar sveikinu žydus, mesijinius ir halachinius, po saulėlydžio prasidėsiant 5776-iesiems!
LeŠana Metuqqa!
Metų saldžių!
http://messianic.lhosting.info
PS Bandžiau prisijungti su 5-tu Toru. Che-che, jau nebeišeina, blokuoja. Pažanga! Paskutinės laisvės dienelės, Ponai. Apie visus ketinimus privalo žinoti policija, nebeišeina be leidimo, pranešk iš anksto (o paskui eik ir “gink valstybinę kalbą” “dokumente”, kuriame ji nereikalinga ir nenuskaitoma. Pavyzdiniams piliečiams reikia užsiėmimo išleidžiant energijos garą nepavojingu būdu).

Gelbėkitės, kas galit       2015-09-13 12:36

Kas pasirašys, tuos L. Palmaitis perduos ateinančiam Mašiachui ir tie bus išgelbėti. O kas nepasirašys, tas pražus.

Prasmė       2015-09-13 0:11

Tai kaip ten yra, Letai. Siūlai žvirblį paleisti ir griebtis jaučio lauke? Gal galima tai daryti lygiagrečiai, nes dabar atrodo, kad siūlai nesipriešinti Kirkilo užmojams, nes laukia rimtesni darbai. Kvepia gudria taktika Kirkilo naudai. Ar pagal jus priešinimasis Kirkilo užmojams yra dirbtinai primestas jėgų švaistymas kavai prieš tokį svarbų dalyką, kaip žmonių “suskaičiavimą”? Mes gerai žinom, kad ES karvės yra geriau apskaitytos-kontoliuojamos, nei žmonės. Atvežus karvę į skerdyklą, pagal numerį ausyje, galima viską apie ją sužinoti:) Gaunasi, meskime lietuvių kalbą, eikime kovoti prieš mikroschemas. Pasas jau seniai įteisintas ir Talkos iniciatyva niekaip neįtakoja ar legalizuoja mikroschemas.

kas       2015-09-12 11:57

Kas už visa to stovi?  - http://www.youtube.com/watch?v=F3eac4Y7kbI ?

dedukcija apie       2015-09-11 23:56
dedukcija apie       2015-09-11 23:46

gyvuliu uki (arba kas pakelia ir nuleidzia saule virs planetos zeme), http://www.conspiracyclub.co/2015/05/24/inside-a-freemason-lodge/

dedukcija apie       2015-09-11 23:31
dedukcija       2015-09-11 23:27
Liepa       2015-09-11 22:34

Būtų smagu paprieštaraut Jums, Letai, betgi Jūsų pranašystės pildosi kosminiu greičiu.//

be eilės čipsus įsius       2015-09-11 19:40

visi, kurie pasirašys ir pasiųs emailu Letui Palmaičiui - bus be eilės apdorojami čipsų įsiuvimu.

gerb. dr. Palmaičiui- prašymas paaiškinti       2015-09-11 19:25

“Lietuvoje….................„mėgstamiausi“ protesto būdai yra peticijos…”
Savo kreipimiasi Jūs teigiate (beje, visiškai pritariu kiekvienam Jūsų Kreipimosi žodžiui):/
“...tokio tipo „pamaištavimai“, kol jie yra tik tam tikro laipsnio, sistemai yra net naudingi – rodo, jog esama „demokratinių laisvių...“
/
“sistemos leistose ribose kovodami dėl neva „lietuviško“ „paso“ atitikimo „valstybinės kalbos statuso“, protestuotojai iš tikrųjų pateisina ir savo parašais legitimuoja šį tarpvalstybinio asmens sekimo dokumentą kaip neva autentišką nacionalinį pasą ir taip prisideda prie Lietuvos suvereniteto, asmens pilietinių ir sąžinės laisvių likvidavimo”
/
Taąiau post scriptume Jūs kaip ir prieštaraujate sau:
/
“Kviečiu atsiliepti visus, kurie norėtų palaikyti tokią iniciatyvą. Parašus, nurodant ..................siūlyčiau siųsti….”
/
Gal gerb dr. galėtų paaiškinti kokia tų parašų rinkimo prasmė?

dedukcija       2015-09-11 19:20

Tai stai kaip atrodo tas Letas Palmaitis! smile

sigitas       2015-09-11 17:55

Kam Letai plėšai marškinius ant savo kūno dėl Šėtono išperų ortodoksų, katalikų,paties Vatikano ir kitų,jei skaitai Šv.Raštą.Pastudijuok atidžiau ir tu suprasi kad jie yra atsimetėliai nuo Kristaus įkurtos krikščionybės.Atversk 2Petro 2:1-3.Yra ir daugiau eilučių įrodančių jų atsimetimą.Kas jų laukia aiškiai išdėstė Kristus Mato 7:21-23.

sigitas       2015-09-11 17:54

Kam Letai plėšai marškinius ant savo kūno dėl Šėtono išperų ortodoksų, katalikų,paties Vatikano ir kitų,jei skaitai Šv.Raštą.Pastudijuok atidžiau ir tu suprasi kad jie yra atsimetėliai nuo Kristaus įkurtos krikščionybės.Atversk 2Petro 2:1-3.Yra ir daugau eilučių įrodančių jų atsimetimą.Kas jų laukia aiškiai išdėstė Kristus Mato 7:21-23.

sigitas       2015-09-11 17:48

Kam Letai plėšai marškinius ant savo kūno dėl Šėtono išperų ortodoksų, katalikų,paties Vatikano ir kitų,jei skaitai Šv.Raštą.Pastudijuok atidžiau ir tu suprasi kad jie yra atsimetėliai nuo Kristaus įkurtos krikščionybės.Atversk 2Petro 2:1-3.Yra ir daugau eilučių įrodančių jų atsimetimą.Kas jų laukia aiškiai išdėstė K

ggg       2015-09-11 17:31

susidaro įspūdis kad ateityje vyriausybių, seimų nereikės - valdžią ir valdymą  perimas bankai, visas žnias apie žmogų turės bankai/ bankų valdybos/ baknų savininkai. Gerai kad yra žmonių kaip L. P. įžvelgiančių grėsmes žmonijai.


Rekomenduojame

Liudvikas Jakimavičius. „Tokios protkrušystės gal galėtume tikėtis Mozambike ar Šiaurės Korėjoj“

Vidas Rachlevičius. Stebint Brexit‘o batalijas Briuselyje ir Britanijoje neapleidžia „déjà vu“

Rasa Baločkaitė. Šliaužiantis totalitarizmas, arba Kairiosios minties vingiai

Sąjūdžio „Už Lietuvos miškus“ kreipimasis į premjerą

Prie URM vyks piketas – prieš J.Noreikos atminimo juodinimą, už – L.Linkevičiaus atstatydinimą

Vytautas Vyšniauskas. Vilniaus universiteto Centrinė akademinės etikos komisija pripažino…

In memoriam dr. Augustinui Idzeliui. Vidmanto Valiušaičio atsisveikinimo žodis ir interviu „Tautos atsakas sovietams – sukilimas“

Andrejus Gaidamavičius. Tarp mitų ir tikrovės: atsakymai Aidui Pivoriūnui

Andrius Tapinas: TS-LKD – mūsų partija

Algimantas Rusteika. Ko trokšta – apie tą meluoja

Liutauras Stoškus. Sakote „iškertamas tik vienas procentas per metus“? Tuomet išmeskit iš namų lovą ir įsitikinsite, daug tai ar mažai

Laisvūnas Šopauskas. Vienos politologinės konferencijos analizė, arba Už Lietuvos pinigus – valstybės griovimas (II)

Gintautas Kniukšta. „Ne, ministre, nei rytoj, nei po savaitės Labanoro girios jūs nekirsite“

Patriotinės organizacijos kviečia į piketą prie URM: Pone ministre, jei turite savigarbos – atsiprašykite, jei ne – atsistatydinkite

Vladimiras Laučius. Apie europiečių dviveidišką „žaliąją“ politiką

Algimantas Zolubas. Kilnus reiškinys

Geroji Naujiena: Kad būtume laisvi pasirinkti ne turėti, o būti

Algimantas Rusteika. Visuomeninio transliuotojo tyla – irgi žinia: pabaigos pradžia jau arti

Apginkime Lietuvos miškus: žygis už Labanorą –  žygis už Lietuvos ateitį

Ženevos pareiškimas: turime suprasti, kas iš tiesų yra žmogaus teisės

Karolis Venckus: „Mama yra be galo stipri, tačiau sėdėti kalėjime už nieką nėra malonu“

Algimantas Rusteika. LRT dabar – svarbiausias valstybės klausimas

Letas Palmaitis. Kas kieno brolis („Visos religijos yra geros“ tema)

Jurga Lago. Kaip iš dvasios ubago tampama tikru ubagu

Andrius Švarplys. Apie Lietuvą, „privažiavusią prie rampos“

Vytautas Radžvilas. LRT depolitizavimo spektaklis turi baigtis

Seime buvo svarstomos parlamentinio tyrimo išvados dėl LRT veiklos

Labanoro Žygis – Ateik ir Pamatyk Pats!

Mindaugas Kubilius. Valstybės gyvasties klausimas: ar išsivaduosime iš „mužikų“?

Laisvūnas Šopauskas. Vienos politologinės konferencijos analizė, arba Už Lietuvos pinigus – valstybės griovimas (I)

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.