Žmogaus teisės

Laurynas Kasčiūnas: „Įtariamiesiems teroristams siūlau atimti Lietuvos pilietybę“

Tiesos.lt redakcija   2017 m. kovo 27 d. 15:44

17     

    

Laurynas Kasčiūnas: „Įtariamiesiems teroristams siūlau atimti Lietuvos pilietybę“

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos narys Laurynas Kasčiūnas kreipėsi į vidaus reikalų ministrą Eimutį Misiūną siūlydamas svarstyti klausimą dėl Lietuvos pilietybės panaikinimo asmenims, jei įrodoma, kad jie rengėsi dalyvauti ar dalyvavo kovos veiksmuose Rytų Ukrainoje Rusijos remiamų separatistų pusėje, skelbiama lrs.lt svetainėje.

„Tokia sankcija galėtų būti kaip paskutinis žingsnis, ypač tiems Lietuvos Respublikos piliečiams, kurie slapstosi nuo baudžiamosios atsakomybės už minėtus nusikaltimus. Kartu tai atgrasytų kitus piliečius, kurie galbūt tebesvarsto vykti į Rytų Ukrainą padėti separatistams. Pažymėtina, kad parama Rytų Ukrainoje veikiantiems separatistams, dalyvavimas jų vykdomuose kovos veiksmuose yra veikimas prieš Lietuvos Respubliką ir mūsų valstybės interesus“, – sako L. Kasčiūnas.

Šiuo metu Lietuvos Generalinė prokuratūra vykdo du ikiteisminius tyrimus dėl grupių, kurių tikslas – daryti teroristinius nusikaltimus, kūrimo ir veiklos. 2014 m. rugpjūtį pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl teroristinių nusikaltimų kurstymo, verbavimo teroristinei veiklai ir teroristinės veiklos finansavimo bei rėmimo. Šiame tyrime figūruoja Lietuvos Respublikos pilietis, kuris socialiniuose tinkluose ragino bendraminčius važiuoti į Rytų Ukrainą, stoti į Rusijos remiamų separatistų dalinius, aukoti jiems pinigus. Jis pats taip pat rinko finansinę ir materialinę paramą separatistams bei pats ją vežė. Kitas ikiteisminis tyrimas atliekamas dėl dar vieno Lietuvos Respublikos piliečio dalyvavimo ginkluotų teroristinių grupių veikloje.

Pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 2491 straipsnį, už šiuos nusikaltimus yra numatyta baudžiamoji atsakomybė. Tačiau atkreiptinas dėmesys, kad pagal Lietuvos Respublikos pilietybės įstatymo 24 straipsnio 6 punktą, paaiškėjus šio įstatymo 22 straipsnyje nurodytoms aplinkybėms, dėl kurių asmeniui Lietuvos Respublikos pilietybė negalėjo būti suteikta, atkurta, grąžinta ar išsaugota, netenkama Lietuvos Respublikos pilietybės. Pagal minėto 22 straipsnio 1 punktą, vienas iš tokių galimų pilietybės netekimo pagrindų yra, jei asmuo „rengėsi, kėsinosi padaryti ar padarė tarptautinius nusikaltimus – agresiją, genocidą, nusikaltimus žmoniškumui, karo nusikaltimus“, taip pat pagal šio straipsnio 2 punktą: jei asmuo „rengėsi, kėsinosi padaryti ar padarė nusikalstamas veikas prieš Lietuvos Respubliką“.

Paaiškėjus šioms ir kitoms Pilietybės įstatymo 22 straipsnyje nurodytoms aplinkybėms, pagal šio įstatymo 32 straipsnio 4 punktą būtent vidaus reikalų ministras turi pareigą kreiptis į Vilniaus apygardos administracinį teismą, kad būtų pradėtas teisinis procesas dėl Lietuvos Respublikos pilietybės netekimo.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Marginalas       2017-04-1 2:24

Nesusišnekam. Kalbėjau ne apie valstybės primatą prieš organizaqciją ar susivienijimą, bet prieš asmens laisvę (juk būtent tai ir lenda iš Autoriaus publikacijos), ir tiek.
Apie Ukrainą kalbėta tik todėl, kad užkabinta asmens teisę būti kombatantu trečių šalių karuose. Vyksta realus nepaskelbtas Maskolijos-Ukrainos karas, o kaip vadinas arba kažkieno apibūdinamos jame dalyvaujančios organizacijos, tai kita problema. Jei man šiandien “leistų” būti kombatantu pas Jarošą (en.wikipedia.org/wiki/Dmytro_Yarosh), o kažką teistų už tokį pat ketinimą Donecke, tai ženklas, kad ryt gali teisti ir mane. Visa kita - už temos! Kuo čia dėta “sakralizacija”?
[UŽ TEMOS yra ir sodomodemkratų kauksmas apie Dešiniojo sektoriaus “fašizmą ir antisemitizmą”. Beje gudrioji dugininkų propaganda per savo įtakos agentus Lietuvoje platina priešingą “žinią”, neva Ukrainos kovotojams vadovauja “žydai”. Kadaise turėjau laimę kartu su Jarošu dalyvauti antimaskoliškoje konferencijoje Ternopolyje. Didelį įspūdį man padarė jo ryžtas kovoti kartu su visomis sveikomis nacionalinėmis jėgomis prieš bendrą priešą pradedant nuo susiderinimo su musulmonų kova Kaukaze. Tuo pačiu jis išreiškė gilią pagarbą atkurtai nacionalinei žydų valstybei. Tai etaloninis pavyzdys, kaip remdamasi D-vu tauta gali atkurti valstybę net praslinkus porai tūkstantmečių po praradimo. Deja, Ukraina neseniai tarptautiniu mastu paneigė Izraelio teisę į Jeruzalę ir Dešinįjį krantą (laimei, Lietuva to nepadarė). Tai kvailas ir nedoras darbas bei blogas ženklas Ukrainos raidai.]

Dzeikas       2017-03-30 14:49

Marginale, stengiuos nesakralizuoti jokiu organizaciju ar zmoniu. Girdejau apie Desiniojo sektoriaus nuopelnus Maidane, taciau tai buvo vakar.O sian ar rytoj gali buti kitaip.Lygiai kaip ir toj pacioj Ukrainoj sian tai legitymi, teisine valstybe(t.y. istatymo virsenybe nors teoriskai pripazista).O rytoj jau tokia gali ir nebebuti.Stepano Banderos “fasistu” nelaikau.
Siaip as negaliu vertinti Desiniojo sektoriaus.Nesidomejau specialiai, tik tiek, kad remiu Ukrainos respublika sieki apginti savo teritorija ir kurti teisine valstybe.Ir kol valstybe islaiko teises primata, tol ji turi primata pries viesaja organizacija ar pilieciu susivienijima.

Marginalas Džeikui       2017-03-30 13:09

Paties žiniai: Dešinysis sektorius ir laimėjo Maidaną, paskutiniu šturmu aukodamas gyvybes. Jei Ukraina paskelbtų jį “nusikalstama organizacija”, ji pati taptų nusikalstama. Tačiau visame globalistų pasaulyje nenutyla kaukimas, kad Dešinysis sektorius neva “fašistai” ir pan. Mat jie yra tikri krikščionys ir nenori nei vakarietiškos sodomodemokratijos, nei mongoliško banditizmo:
http://banderivets.org.ua/

Dzeikas       2017-03-30 8:18

Marginale, na tai naturalu: jeigu valdzios potvarkiai, istatymai priestarauja Dievo zodziui - tokiems istatymams ir potvarkiams paklusti nedera.Tai nauja ir nezinoma nebent Lietuvos auditorijai.
Ar dera Lietuvai bausti uz dalyvavima Ukrainos separatistu veikloje? Bendruoju atveju ne, nes tokie zmones nepazeide Lietuvos istatymu, o nurodineti kaip elgtis uz Lietuvos ribu istatymas negali.
Taciau gali buti tarpvalstybine sutartis su Ukraina, kad asmenys pazeide Ukrainos istatymus butu arba atiduodami i jos teisesaugos rankas, arba teisiami Lietuvos teismo.
Del dalyvavimo Desiniojo sektoriaus veikloje: uz dalyvavima Ukrainos teritorijoje Lietuvos teismas persekioti negali. Taciau , jeigu Ukraina pateikia irodymu, kad ivykdyti kriminaliniai nusikaltimai - tada pagal galiojancias sutartis , arba atiduot Ukrainos teisesaugai, arba teist Lietuvoje UZ TUOS nusikaltimus.

Marginalas Letas Palmaitis       2017-03-29 23:57

Joks valdžiažmogis man nediktuos, kas yra gera ir kas yra bloga. Jei manau, kad gera vykti į Ukrainą ir dalyvauti Dešiniojo sektoriaus kovoje, o poryt tie valdžiažmogiai paskelbs, kad Dešinysis sektorius dabar jau “nusikalstama organizacija”, mano sąžinės tai nesaisto. O prievartos esu matęs ir bolševikmečiu, nieko naujo.
Mano galva, pati valstybė, kuri nesiremia D-vo Valia, yra nusikalstama. Čia mano požiūris visai sutampa su musulmonų salafitų požiūriu, nes remiasi dar Tora, kuri vienaip ar kitaip susijusi ir su islamo pradžia. Kas dėl Pauliaus Rom 13:1-3, vieni mano, jog tai D-vo Žodis, kiti - kad kažkieno interpoliacija, treti - kad Pauliaus sąmoningas įsiteikimas romėnų valdžiai norint parodyti, kad krikščionys jai ne tik nėra pavojingi, bet ir naudingi. Kad apaštalų laiškai vargu ar laikytini D-vo Žodžiu, galima suabejoti dėl Pauliaus (Rom 3:5-7, Hebr 11:5-31, Gal 2:11-14) susirėmimų su Jokūbu (Jok 2:14-25) ir su Petru (2 Pt 3:15-16). Belieka visų išnaudotojų pamėgtas Kristaus posakio apie monetą iškraipymas, neva Jis ragina tarnauti ir D-vui, ir ciesoriui (Mt 22:21). Bet taip nepasakyta. Priešingai, pasakyta, kad negalima tarnauti dviem ponams (6:24) ir patvirtinta Tora, kad reikia tarnauti tik D-vui (Įst 6:13—> Mt 4:10). Konkreti Mt 22:21 prasmė - atiduok ciesoriui tą daiktą (jo monetą) ir garbink vien D-vą.
Todėl iškilmingai pareiškiu visiems vidaus reikalų ministrams, kad esu tvirtai pasiryžęs ir ketinu tyčia laužyti bet kokį įstatymą, kuris reikalaus iš manęs nepaklusti D-vo įstatymui (plg. Kim Davis įkalinimą už tai, kad sulaužė įstatymą dėl sodomitų “sutuokimo”).
Kadangi tvirtai esu pasiryžęs ir tikrai ketinu laužyti visus tokio pobūdžio įstatymus, tai tegu ministras kad ir dabar kelia man baudžiamąją bylą už ketinimą bei kreipiasi į Vilniaus apygardos administracinį teismą, kad būtų pradėtas teisinis procesas dėl pilietybės netekimo. Garbė D-vui! AL AKBAR!

be dvigubų standartų Džeikui       2017-03-29 22:15

Nerašyk nesąmonių. Lietuvis kariaujantis Donbaso pusėje nepažeidžia jokių Lietuvos įstatymų. Taip, pažeidžia Ukrianos įstatymus, bet koks LR piliečio rūpestis dėl kitos šalies įstatymų.

Dzeikas       2017-03-29 15:06

Taip, tai ne Ukrainos klausimas.Taciau yra norma: kas dave - tas ir gali atsiimt. Naturalizacijos pagrindu teikta pilietybe atimt galima.Kilmes - ne.Savaime aisku, nuspresti ar rytu Ukrainos separatistai yra nusikalstama organizacija turi priimt Seimas, o jau tuo sprendimu gali remtis teismai.Nera tokio Seimo sprendimo - teismai negali inkriminuoti.
Tik Lietuvos Seimas pernelyg gudrus ir bailus imti tokia politine atsakomybe.
Taciau teismu praktika priestaraujanti tarptautinems juridinems normoms ir principams Lietuvoje ne pirmiena ir neturetu stebinti.
“Sveiko proto” principas arba esamo momento interesas rulz.
Ir tragedija tame, kad tauta SITOJE VIETOJE visiskai nepriestarauja valdantiesiems.

Marginalas Džeikui       2017-03-29 14:34

KAS turi “įvardyti” vieną ar kitą grupuotę nusikaltėliška, jei ne viendieniai balsų dauguma išrinkti parlamentai. Vakar maskolija valdžiažmogiams buvo vos ne Lietuvos sąjungininkė ir už ketinimą pasikėsinti į ją Kusaitei siūlyta kalėti iki gyvos galvos. Šiandien situacija pasikeitė ir maskolija kol kas dar bloga. Be to, grupuotės paskelbimas nusikalstama už šalies ribų nėra šalies įstatymas, jeigu oficialiai bent parlamento nepripažintas ir šalies įstatymu. Jei Pats dievini JAV, tai asmeninis reikalas. Ten jau ir ūkininkai neturi auginti daržovių be valdžios nurodymo, neminint totalinio savo piliečių sekimo ir provokacijų, kaip 911 arba kartu su ruskijos FSB - Bostono.
Kai buvo teisiama Kusaitė, bandyta remtis užsienietiškais “musulmonų terorizmo” apibrėžimais net neįrodant, kad čečėnų kova už laisvę visomis turimomis priemonėmis prieš maskolijų agresiją būtų “terorizmas”. Nes ruskių kagėbistams ir karinę bazę susprogdinti - “terorizmas”, o mūsų VSD gynė kagėbistų interesus dorojant čečėnų laisvę.
Bet dabar svarstome ne teoriją, bet praktinį pono Kaščiūno raginimą atimti pilietybę iš tų kombatantų, kurie elgiasi ne pagal valdžios supratimą. Šitas raginimas parodo valdžios požiūrį į savo piliečių laisvę. Tai visai ne Ukrainos klausimas, o valstybės, kurioje esame.

Dzeikas       2017-03-29 12:05

Marginale, nevisiskai sutinku.Taip, esamu juridiniu status quo isvykusiu i rytu Ukraina persekioti Lietuva neturi teises. Taciau tokia teise rastusi jeigu rytu Ukrainos separatistai butu ivardinta nusikalstama grupuote.
Kitavertus teises principai numato savo subjektu tik Lietuvos teritorija.Prcedentu vienok yra.JAV baudzia uz komercini kysininkavima -papirkinejima kitos valstybes pareigunu UZ JAV ribu.

Marginalas: PS       2017-03-29 10:34

Kitaip tariant, daug svarbiau ne tai, kad Autorius teisingai remia Ukrainos kovą su kremlių agresija, bet tai, jog būdamas seimo narys, jis ragina bydlo (vergus) derinti savo supratimus apie savo laisvę dalyvauti kombatantais svetinmame kare su jų valdžios supratimais, t.y. Autoerius atima iš bydlo (vergų) jų laisvę. Aš pats mielai vykčiau pas Dešiniojo sektoriaus karius kovai su kremliais, bet man daug blogiau, jei ši laisvė suteikiama todėl, kad taip “mano valdžia”. Valdžia šiuo atveju neturi nieko diktuoti. Svarbu, ar priešingų pažiūrų asmenys nepersekiojami, jei vyksta į Donbasą. Kai vieni ir kiti susitiks skirtingose fronto pusėse, jie jau patys tarp savęs pasiaiškins, be mūsų valdžios pagalbos!

Marginalas Autoriui       2017-03-28 15:14

Pone Kaščiūnai, jei Paties pasiūlymas bus priimtas, tai bus gera pradžia bet kuriems įtariamiesiems nukenksminti. Pvz., kurie simpatizuoja musulmonų džihadui prieš globalizmą, kaip aš (socialiniuose tinkluose esu ne kartą raginęs žmones vykti į Siriją arba Afganistaną ir jungtis prie džihado), nes tai galima paaiškinti kaip “raginimą nusikalsti” arba “ketinimą nusikalsti”, o tai iš esmės tas pats (plg. teistą vien už ketinimą nusikalsti strategiškai draugingai Lietuvos sąjungininkei ruskijai Eglę Kusaitę, nepaisant vad. “tarptautinės teisės”, PRIPAŽĮSTANČIOS ASMENS LAISVĘ DALYVAUTI KOMBATANTU TREČIŲ ŠALIŲ KARUOSE BET KURIOJE PUSĖJE - gal “paseno”?).
Deja, nesate pakankamai informuotas apie LTSR-2 įstatymus. LTSR-2 yra tokia laisva, kad jos pilietybės NELEIDŽIAMA ATSISAKYTI, JEIGU nerasta kita vergvaldinė šalis, kuri sutiks perimti vergą ir suteikti jam savo pilietybę (suprantama, šitaip reikalaujama iš humaniškų sumetimų paties atsisakančiojo naudai: o kaipgi jam gyventi be vergvaldžio! pražus!)
Taigi Jūsų iniciatyvinis siūlymas turi būti racionaliai papildytas šitaip:
jei rasta, kad asmuo dalyvavo kremlių agresijoje Ukrainoje (arba, kaip nustatyta iš jo pokalbių su patikimais informantais, įrašytų telefoninių pasikalbėjimų su draugais ir pažįstamais, interneto laiškų ar pan., ketino pats dalyvauti, arba ragino kitus dalyvauti), kreiptis į drg. putiną, kad jis malonėtų suteikti tokiam asmeniui maskolijos pilietybę.

Kasčiūnai       2017-03-28 15:02

Seimas kažkuriais metai buvo paskelbęs, kad konservatorių partija yta teroristinė partija, tad siūlau iš visų konservatorių atimti Lietuvos pilietybę

Dzeikas       2017-03-28 5:50

Man patinka JAV, bet as nevienoje vietoj nesakiau, kad viska ka daro JAV - gerai.
Fakto apie pilietybes atemimo is Deano Reedo negirdejau.Siaip isvykimas i DDR net ir gyvent nera isdavyste.Pagal JAV istatymus, jos pilieciai laisvi, kur nori - ten ir gyvena.As net neisivaizduoju kaip Reedas galejo isduoti JAV budamas privatus asmuo ir nezinodamas jokiu valstybiniu paslapciu.Na nebent dalyvauti karo veiksmuose pries Jungtines Valstijas. O reiksti nuomuone, tegul ir perdem komunistine JAV nedraudzia.
Todel lieku prie savo nuomuones: is piliecio pagal kilme atimt pilietybe negalima.Jis gali tik pats jos atsisakyti.
Nurodyk saltini su Reedo atveju.
Prasanciam: Todel, kad Rusija agresorius, ir dalyvaudamas agresijoje Lietuvos pilietis nusikalsta, todel turi buti baudziamas.Padedamas Ukrainos respublikai - nenusikalsta.Lietuvos respublika turetu situos dalykus ivardinti, kad butu teisine baze tokius zmones teisti.
Taciau cia kita beda.Lietuvos valstybe mus, piliecius, laisvais zmonemis nelaiko.Mes jai - nuosavybe. Todel ji laiko savo teise bausti mus uz veika atlikta uz jos ribu NEDUODAMA tam teisinio pagrindo.Pvz., tuo pagrindu buvo persekiojami savanoriai dalyvave Ispanijos civiliniame kare 1936-39mm.
Vienzo smetonines Lietuvos valdziunai tokie patys nuokrusos kaip ir dabartiniai.

prašau be dvigubų standartų       2017-03-27 21:22

Kodėl kariauti Ukrainos pusėje yra gerai? O štai kariauti Donbaso pusėje jau blogai? Aš rimtai. Aš neneigiu, kad nėra Rusijos karių Donbase, jų yra, bet ir yra gi visokiausių savanorių nuo Babajaus iki brazilo kurį neseniai sulaikė Ukraina.

Teisės ekspertui Džeikui       2017-03-27 19:24

Kur esi baigęs konstitucinę teisę? JAV atėmė pilietybę savo piliečiui pagal gimimą dainininkui Dean’ui Reed’ui už tai kad jis parsidavė ruskiams ir komunistams. Jis apsigyveno VDR. Vėliau jis gailėjosi savo išdavystės ir norėjo grįžti į tėvynę ir tuomet buvo nužudytas (paskandintas ežere) rytų Vokietijos saugumo. Paguglink Dean Reed, ppeskaityk jo biografiją.

Ne pilietybę atimti bet       2017-03-27 18:38

po kulką į kaktą kiekvienam teroristui.

Dzeikas       2017-03-27 18:09

Galbut neatydziai skaiciau, arba praleidau kazka.Todel kalbesiu salyginai, su “jeigu”: jeigu turima omenyj atimti pilietybe pilieciams PAGAL GIMIMA ir is dalies pagal kilme(tautybe) - tada tai eilinis Lietuvos teisininku “perlas”.Nudebilejimas vien tai siulyti. Kalba cia eina ne “uz ka”, bet aplamai pilietybe turinciam ja pagal kilme VALSTYBE negali atimti.Jos gali atsisakyti tik pats pilietybes turetojas.Lietuvos pilieciai sutikdami ir implikuodami valstybei tokia teise, atimti pilietybe, pasiraso sutinka buti vertinami kaip beteisiai baudziaunykai, valstybes nuosavybe. Todel jeigu kas imate kitos valstybes pilietybe PATYS neatsisakykite Lietuvos pilietybes jeigu nenorite jos prarast.Ka beje valdziuke “ipareigoja” jus padaryti, girdi atsisakyk Lietuvos jei paemei kitos valstybes pilietybe. Neatsisakykite. Tegul jie ATIMA pilietybe. Veliau galesite susigrazinti, kai valdzioj bus ne tautiskai-bolshevikines nuokrusos.
Bausti uz dalyvavima rytu Ukrainos separatistu veikloje - ir reikia, ir butina.
Taciau atimti pilietybe gali tik TAS, KAS JA DAVE!
T.y. is to iseina, kad atimti pilietybe galima TIK naturalizuotiems pilieciams.Atvyko svetimsalis, ismoko kalba, pragyveno kiek reikia, paprase ir gavo pilietybe. TOKIA pilietybe valstybe DAVE, valstybe GALI IR ATIMT.
Taciau Lietuva vel pastate koja i ta pacia ismatu kruva , kuria pati ir paliko. Atsimenate , kaip kolonistams uz grazias akis buvo dalinama 1991m(Tetusio iniciatyva) Lietuvos pilietybe kurios jie net neprase. DABAR JOS ATIMTI NEBEGALIMA, nes jie buvo prilyginti pilieciams pagal kilme.
Sitoje vietoje rusu kolonistai yra visiskai teisus kai tyciojasi is Lietuvos valstybes pareigunu kaimisko gudrumo artimo idiotizmui.Tikrai , kad sh-do nuo bulkutes pagal skoni neskiria.


Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. Apie lietuviškąjį čiukčio sindromą

Skiepų karai. Ramūnas Aušrotas: Klausimas tik toks: ar bus taikoma „grubi prievarta“, ar…

8-tosios Garliavos antpuolio metinės: neabejingi piliečiai ir vėl klausė: „Ar dar gyva Deimantė?“ Papildyta Neringos Venckienės komentaru

Eligijus Dzežulskis-Duonys. Kaip atkurti pašlijusią ES reputaciją?

Per 500 žmonių pasirašė laišką Lietuvos vyskupams dėl Komunijos dalijimo būdo

Liudvikas Jakimavičius. Gyvenimo redaktorius Covidas

Kerouaco vertėja Irena Balčiūnienė – apie Mykolaitį-Putiną ir kiekviena proga jį menkinantį Tomą Venclovą

Neringa Venckienė. Valstybė laikosi ant melo pamatų

Algimantas Rusteika. Gyvename linksmiau ir laisviau

Liudvikas Jakimavičius. Prisiklausėme

Jonas Švagžlys. Apie opozicijos atstovų sekamas sėkmės istorijas

Rasa Čepaitienė. Mažumų valstybė

Vytautas Sinica. Būtina naikinti Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybą

Rasa Čepaitienė. Čiukčiai prie Baltijos

Geroji Naujiena: Tiesos Dvasia – mūsų Globėjas

Algimantas Rusteika. Įtampą žūtbūt reikia išlaikyti

Povilas Urbšys. Apie opiumą liaudžiai ir Jo Ekscelenciją

Arūnas Gumuliauskas. Minint Steigiamojo Seimo šimtmetį

Povilas Gylys rekomenduoja. Apie zuikius ir valstybę

Istorikas Artūras Svarauskas apie Steigiamojo Seimo šimtmetį

Vytautas Sinica. Ironiška – nemirtinga neteisingai mąstančiųjų persekiojimo dvasia atgimsta sovietmetį tyrinėjančių galvose

Lietuvos Respublikai – 100! Gabrielės Petkevičaitės-Bitės žodis pirmajame Steigiamojo Seimo posėdyje

Vytautas Sinica. „Ne, vaikas nėra kolektyvinė mūsų visų atsakomybė“

Kaip iš Neringos Venckienės namų buvo pagrobta Deimantė Kedytė – dalijamės vaizdo įrašu ir Karolio Venckaus komentarais (video)

Algimantas Rusteika. Pasislėpti nepavyks niekam

Marijos radijas: Ar esama realių priežasčių pilietiniam judėjimui laisvoje šalyje, demokratinėje santvarkoje?

Rasa Čepaitienė. Kito žvilgsnyje

1972-ųjų gegužės 14-oji, Kaunas: Romas Kalanta ir kalantinės

Algimantas Rusteika. Kelios pastabos „vaiko ėmimo“ įrašo paraštėje

Aštuntosioms Garliavos antpuolio metinėms artėjant Neringa Venckienė klausia: Kodėl? Už ką?..

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.