Dienos aktualija, Institucijų ir pareigūnų korupcija bei savivalė, Demokratija ir valdymas

Vytautas Landsbergis: Venckienės ir kitose garsiose bylose uždėtas „kalpokas“, apie ką galima kalbėti, o apie ką – ne

Tiesos.lt siūlo   2019 m. lapkričio 20 d. 15:54

38     

    

Vytautas Landsbergis: Venckienės ir kitose garsiose bylose uždėtas „kalpokas“, apie ką galima kalbėti, o apie ką – ne

Daiva Žeimytė-Bilienė | „DELFI dėmesio centre“ | 2019 m. lapkričio 19 d.

Daugybė neatsakytų klausimų jau dešimtmetį besitęsiančioje Garliavos istorijoje bei panašiose bylose ir teisėsaugos atstovų nenoras komentuoti visuomenei kylančių klausimų rodo mūsų šalies teisinės sistemos ydas, įsitikinęs profesorius Vytautas Landsbergis. Apie visuomenės pasitikėjimą Lietuvos teisine sistema, Seimu ir Prezidento institucija – pokalbis su juo „DELFI Dėmesio centre“.

Pradėkime nuo naujausio tyrimo, profesoriau. Naujienų agentūros „Elta“ užsakymu „Baltijos tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, pusė šalies gyventojų nepasitiki demokratija šalyje. Jei tiksliau – 49 proc. piliečių skeptiškai vertina demokratiją valstybėje. Jums tai atrodo normalu?

Nenormalu. Bet aš formuluočiau ne visai taip. Ne tai, kad nepasitiki, o yra nepatenkinti. Labai pažymėtina, tai – svarbus ženklas, kad nepatenkinti ne algomis, pensijomis ar pan., o nepatenkinti būtent pačia esme – kokia kryptimi eina Lietuva, kaip ji formuojasi kaip valstybė ir visuomenė – ne demokratiškai. Čia yra didelis signalas. Ir kad žmonės tai pabrėžia, tai – labai svarbu, reikia tai vertinti, analizuoti ir susirūpinti.

Jūs kartu su sąjūdžiu statėte demokratijos pamatus. Gal iš pat pradžių kažkas ne taip buvo padaryta?

Iš pat pradžių buvo sovietizmas, kuris buvo antidemokratinis ir labai giliai įleistas. Darėme, ką galėjome. Bet išsiskyrė požiūriai galbūt toje vietoje, ir kitur galbūt taip žiūrima, kad jeigu vyksta rinkimai pakankamai laisvai, ir valdžia yra atskaitinga rinkėjams per rinkimus, tai jau – ir demokratija. O visose kitose srityse gali būti visokios mažos diktatūros, oligarchijos, korupcijos – kiek tik nori. Na, dar yra šiokie tokie rinkimai – valio, tegyvuoja demokratija. Tačiau „išsiplauna“ ir rinkimai, nes ir jie yra perkami – korupcija ateina ir „suėda“ demokratiją iš esmės.

Pradėjote kalbėti apie sritis. Viena iš jų – demokratijos pagrindas – yra teisingumo užtikrinimas. Pagal tą patį tyrimą, penkiais procentiniais punktais sumažėjo gyventojų dalis, kurie pasitiki teismais. Tai – atitinkamai 39 ir 51 proc. Ir tai viena iš institucijų, nuo kurios labai daug priklauso. Ir pasitikėjimas yra labai nedidelis. Vėlgi, turbūt ne veltui. Labai daug istorijų, kai piliečiai teisybės neranda. Ką čia reikėtų daryti, jūsų manymu?

Vis dar tikiuosi, kaip optimistas ir idealistas, kad įvyks koks nors teisėjų sąjūdis, teisininkų sąjūdis, kurie norės, kad dalykai teisingumo srityje vyktų kitaip, ir santykis su visuomene būtų ne valdžios, kuri diktuoja, kuri visagalė, prieš kurią reikia nusilenkti, ir, neduok Dieve, negalima jos kritikuoti, nes tada jau eini prieš kažką šventa. Tai šito reikia atsisakyti. Gal kada nors bus atsisakyta. Teisėtvarka, teisėsauga ir teismai yra dalis mūsų visuomenės, ir visuomenė turi nebijoti svarstyti tuos dalykus ir pagal galimybes dalyvauti. Žiūrėkite, kaip atkakliai daugybę metų yra blokuojamas visuomenės atstovų dalyvavimas teismų procesuose. Kas to bijo, kas blokuoja? Būtent ta valstybė valstybėje, kuri gerai jaučiasi, kai niekas nemato ir negirdi, apie ką jie kalba.

O gal čia yra per didelis politikų kišimasis į teisinius procesus, tam tikras bylas? [...]

Suprantu, kad pasisakymai nepatinka, nes pasisakymuose būna kritikos. Yra „šventa karvė”, kurios kritikuoti negalima. Tokia nuostata visą laiką yra matoma. Bet tai ir yra negerai – turėtų būti kuo didesnis atvirumas ir abiejų pusių išsikalbėjimas – ir visuomenės, ir teisėtvarkos.

Pavyzdžiui, dabar, profesoriau – aš negaliu atitrūkti nuo aktualijų – Neringa Venckienė sugrąžinta į Lietuvą. Koks keliamas klausimas tiems patiems prokurorams: kodėl sumažėjo kaltinimų, kodėl nėra atsakymų, kaip vyko ekstradicija, kodėl nėra ištirtos tam tikros aplinkybės, neatsakyti tam tikri klausimai.

Ir tie „kodėl“ turi savo atsakymus. Aš girdžiu, gi svarsto žmonės, – jie sako: todėl, kad jie nenori viešumo. Net tai, kas nėra slapta. Yra išvados, galų gale, yra Amerikos teisėsaugos išvados dėl tos bylos, ir kodėl kai kurie kaltinimai jiems atrodo visiškai nesolidūs ir netinkami – tegul tai būna paskelbta, tie argumentai. Iš mūsų pusės kažkas lengvai atmetė, kad „ai, jų kitokie požiūriai”. Jei kitokie jų požiūriai, kas jie yra, klystantieji, o mes – viską žinantieji ir teisingai sprendžiantieji? Apskritai, šita Venckienės byla, matome, kad ji liečia daugybę bylų ir jose visose nėra atsakymų. Tai kokia čia teisėsauga?

Tai čia kas, jūsų manymu, teisėsaugos darbo brokas?

Ne tik šioje vietoje, bet daugybėje vietų yra brokas. Yra tokios bylos ir tokie rezonansiniai nusikaltimai, apie kuriuos arba nekalbama, arba kalbama tik vienu kampeliu, kuris yra nustatytas, o kitaip tai – jau kišimasis, trukdymas, politikavimas, svarstyti negalima. Tai kas bijo svarstymų?

O kas bijo, profesoriau, jūsų nuomone?

Tie, kas silpnai jaučiasi.

Jūs nebuvote abejingas šiai istorijai?

Žinoma, aš nebuvau abejingas mergaitės likimui. Bet, galų gale, ta istorija parodė mūsų teisinės sistemos ydas, ir tos ydos yra daug kur matomos.

O ką turite omenyje, kalbėdamas apie šią istoriją ir sakydamas „teisinės sistemos ydos”?

Pirmiausia – nenoras tirti, nenoras atsakyti į klausimus. Arba šabloniškas atsakinėjimas pagal tai, kaip kur nors iš anksto nustatyta, kaip reikia kalbėti. Tokių bylų yra kiek nori. Paimkite kad ir Vytauto Pociūno mirties bylą. Paimkite Juro Abromavičiaus susprogdinimą. Yra ant stalo padėti liudijimai, ką reikia tirti – teisėsauga netiria, nes bus negerai….

– Kam negerai?

– Tiems, kurie pastatė kortų namelį prieš dvidešimt metų ir visą laiką už jo pasislėpę. O kaip su Pociūnu? O kaip, galų gale, šioje byloje su tom visom mirtimis, kurios vis dar teigiamos kaip nelaimingi atsitikimai? Ūsas įkrito į griovelį ir paskendo. Tai dabar jau pradedama kalbėti, kad galbūt jį paskandino. Tik dabar.

O galbūt neleido kažkas prokurorams atsakyti į tuos klausimus nuo pat pradžių?

Gali būti. Taip pat, kaip ir Sausio 13 byloje, kaip Medininkų byloje. Yra uždėtas „kalpokas“, apie ką kalbėti, o apie ką – nekalbėti. Ir tada tyrimas nėra tikras, jis yra manipuliuotas, selektyvus – šitą tirkim, o šito – ne, nes tai prieštaraus mūsų nusistatytai linijai.

Bet šioje istorijoje, kaip sakote, tą „kalpoką“, yra tokia versija, galbūt uždėjo aukščiausi šalies vadovai?

Versijų gali būti kokių nori. Gal yra versija, kad yra aukštesnių vadovų ir už šalies vadovus, su kuriais reikia skaitytis, neerzinti, būti politiškai korektiškiems. Visą laiką galime galvoti. Ar mes nebijome tiesos? O kiek kartų mums buvo pasakyta, kad ir Pociūno žūties atveju – neieškokit tiesos, bus tik blogiau. Kas tai yra? Taip buvo labai aiškiai skelbiama.

Ar ne per daug politikavimo yra tokiose bylose, jūsų manymu? Ar ne per daug politikai kišasi į tuos procesus ir dėl to juos labai sujaukia?

Jūs kartojate tą tezę, kuri skirta apginti teisėsaugą, tyrėjų visą galybę. Štai – jų kritikuoti ar abejoti negalima – jei suabejojai, tai tu kišiesi. Tai kur galima galvoti? Kai kur galvoti negalima. Arba tik tyliai, po priegalviu. Jei galvoji garsiai, jau gali būti apkaltintas, kad bandai padaryti įtaką. Štai aš dabar su jumis kalbu – aš bandau padaryti jums įtaką. Suprantat, koks aš negeras?

Profesoriau, grįžtant prie demokratijos – sakėte, kad tai yra ženklai, ir reikėtų pasidaryti išvadas. Kas ir kokias išvadas turėtų padaryti, jūsų manymu?

Tie, kam rūpi Lietuvos ateitis.

[...]

Interviu tęsinį klausykite ČIA / skaitykite ČIA.

Čia paskelbtas išrašas sutikslintas su interviu.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Keista       2019-11-22 21:14

Pasirodo, netgi žymiai šio padoraus portalo komentatorių daliai vien Landsbergio vardas - tarsi koridos buliui raudonas skuduras. Lyg nebūtų toms emocijoms reikšti populiaresnių viečiukių.

jeigu       2019-11-22 18:06

seimui nerupi, tai senam ar geda? ka renkam ta ir turim, vandens patrankos mums, gaisrams putu - kitame simtmetyje

Kalpoką uždėjo       2019-11-22 17:34

pedofilų klanas.

dėdulė       2019-11-21 22:29

pagrindinis kalpokas, jau 30 metų nešamas Lietuvėlės

Almantas       2019-11-21 20:57

Dar vienas strichas-“neparduodama,nekorumpuota,nevaldoma"partskolos destytoja pirma vizita padaro i Svedija ir ten slapta be zurnalistu veda pokalbi su Svedijos bankininkais.Niekam tas neuzkliuna valadkos,jakilaiciai,pumpreckytes,miliutes tylejo uzpakalius surauke.Ir maziau kaip po dvieju metu buvo nacionalizuotas “Snoro"bankas.Tik dabar suzinojau idomiausia dalyka-buvo investuotoju delegacija pas tuometine finansu ministre sikmonyte,norejo investuoti kelis simtus milijonu euru ir perimti Snora.Atsakymas buvo kategoriskai neigiamas kadangi sikmonytis yra kareivis ir jokio isakymo atkurti snora nei is partskolos nei is kubilo gavus nebuvo.Dabar supratau,kodel buvo kviestas finansu -bankrotu ekspertas is UK.Juk koncervatoriu banda padare KRIMINALINI nusikaltioma,aisku niekuomet jokio kriminalinio tyrimo nrbus,bet jeigu kartais!!!Musu “bankrotu ekspertai"paiti uz pautu iskart viska isklotu,o cia anglas…visi galai i vandeni

habilitās       2019-11-21 14:48

Sakote, kad D. Grybauskaitė buvo: „Neparduodama, nekorumpuota ir nevaldoma”. Ar tikrai?! Tada kaip suderinti su D. Mockaus pasisakymais: „Koncerno „MG Baltic“ savininkas Darius Mockus sako per tarpininkus gaudavęs buvusios prezidentės Dalios Grybauskaitės pageidavimus nekritikuoti jos ir su tuo sieja politinės korupcijos bylą.“ (Alfa.lt)
Ar turėtume suprasti, kad D. Mockus turtus susikrovė iš labdaringos veiklos, rašydamas gražius straipsnius apie prezidentę ir nereikalaudamas nieko mainais?
Viskas prasideda nuo mažo melo, nedidelės apgaulės, papiktnaudžiavimo tarnybine padėtimi, pasisavinimu to, kas nepriklauso vardan tos šviesos savo ir anūkų ateities. O pasekmes tenka stebėti visiems.

D...       2019-11-21 14:11

Klanas dirba dviem frontais. Senelis durnina senimą, anūkėlis - jaunimą...

stasys        2019-11-21 12:19

ant kelmelio šalia kelio du almantėliai viens kitam bėdavojo .
- Pritariu tau kolega jei ne ta gribiena po nosimi bučiau vyras kaip iš tošies drožtas .. smile

Almantas>dviveidystes ordino kavalieriui       2019-11-21 10:44

100% pritariu jusu mintims,tik prasidejo viskas ne nuo “partskolos destytojos"prastumimo i valdzia,o zymiai anksciau.Pacioje pradzioje vytuolis vaikstinedavo su algirdu-mykolu Vingio parke ir aptarinedavo politines gaires.Ko gero tada ir buvo sugalvota islaptinti KGBistus 75 metams.Dabar turim ka turim…

Progresas       2019-11-21 9:04

Kramtoma guma, džinsai, šukuosena, mobilus, automobilis, pezėjimas apie kulinariją, tenisas, kelionės į užsienį, kazino, valdžia na ir pabaigoje pedofilija. O pinigai tik priemonė. Kurioje stadijoje esi tu.

-------       2019-11-21 1:17

Minkštai kloja, bet kieta miegoti.
Nereikėjo užkalpokinti kagėbistų 75 metams ir nereikėji statyti sarafano į daukantynę dviems kadencijoms - prie jos raudonieji atsigavo kaip niekad.
Užtat ir turime kalpokus.
Žodžiais - už Lietuvą, bet darbais - prieš.

sąsiui       2019-11-20 23:43

Tai šūdo galą jau nukandai, ar dar vis alkanas? smile

valkiojosi čia "visokių"       2019-11-20 23:36

varganoj Lietuvėlėj. Ir iš “draugų”, ir iš “priešų”. Jei prigėręs balutėj buvo saugumietis - ...

gal       2019-11-20 23:11

jau kabli pagavo pagaliau

dviveidystės ordino kavalieriui       2019-11-20 23:04

“-Tebūnie Dalia Lietuvos dalia!”
Ir žodis tapo kūnu - sovietinę lerva pavertė Lietuvą didžiuliu sovietlervių rezervatu.
Būtent grybaitė sukalė dabartinę teisėsmaugos mašineriją - visuose raktiniuose postuose tūno Dašos sukaišioti šungrybiai.
Ne puškino, ne moljero, o papūnėlio proteguotos ir įpirštos pusgalvių lengtvatikių minioms landzberginės statytinės kadrai.
ir čia patriarxuj pakaušio nesopa, tata net neketina muštis mea culpa kumšteliu į ordinais nukabinėtą krūtinę.
ponulis “khe khe” net neketina susimąstyti apie asmeninę savo atsakomybę.
na. bet jau iš balkonėlio pataukšti tai ans yra tikras meistras.
nors jo vieta geriausiu atveju tvartelyje.

įdomiai kalba       2019-11-20 22:58

Landsbergis užsimena, kad “Gal yra versija, kad yra aukštesnių vadovų ir už šalies vadovus, su kuriais reikia skaitytis, neerzinti, būti politiškai korektiškiems.”
Dabar paminėsiu asmenį, kuris visiškai niekaip nesusijęs su pedofilijos tema, tačiau savo karjeros pavyzdžiu verčia susimąstyti apie tuos “aukštesnius vadovus ir už šalies vadovus”. Ir čia akys krypsta…į Sorošą!
Yra toks Nemunas Biknius, sorošistas ir “violetinių” nekentėjas, karjerą pradėjęs kukliu vadybininku “Lietuvos dujose” ir labai greitai iškilęs į neregėtas aukštumas. Gali būti, kad greitai jis bus jau nebe l.e.p direktoriumi “Ambergrid”.
Nesu jo konkurentas kažkoks ir neturiu jokio tikslo apdergti tą žmogų, tiesiog sistemingi sutapimai bado akis. Ir būtent energetikoje. Nenustebčiau, jei ir susisiekimo sektoriuje yra toks pats atitikmuo.

vasia       2019-11-20 22:44

tiek kalbet ir nieko nepasakyt,taip sugebedavo tik komunstu partijos sekretoriai..

stasys        2019-11-20 22:30

Beviltiška kritikuoti teisėsauga jei jos kritika primena tu mano veltiniu kurie džiūsta ant pečiaus ir skleidžia kojų smarvę turinį . Tame klausime su profesoriumi negaliu sutikti . Kritika turi turėti siūlomus sprendimus kaip pagerinti viena ar kita problemą, o pilvo urzgesys masėse joks demokratijos bruožas ..tai greičiau veiksmas piliečiu kuriu ramstymasis į tvoras ir yra esminis užsiėmimo bruožas gyvenime. Na pagal mane tai toks kontingentas berazumiu , veda tik prie vieno veiksmo arba jie visuomene ,..ar juos į faršą .. kiaulėms šerti . Jei atidžiai pasižiūrėti į Lietuvos policijos ir teismu darbą ir ji palyginti su kitose šalyse dirbančiomis institucijomis, mes nesame nei patys geriausi nei patys blogiausi (viduriukas) ., todėl tie ‚kalpočiukai‘ labiau reikalingi visuomenei kuri dažnai apatiška teigiamiems teisėsaugos rezultatams ir ypatingai pervertina nesėkmes . V.Landsbergis ir į demokratija žiuri savotiškai ir mato tai kas butu teisinga , bet nekelia klausimo ar pasiruošusi visuomenė tiems pokyčiams ..Aš irgi labai norėčiau kad Lietuvoje suinstaliuotume tipiška vakarams būdinga demokratija ..  su ju plačiomis vertybėmis ir atsakomybe deja gyvenimas rodo dažnu atveju Lietuvoje vykdomos pertvarkos institucijose nepasiekia reikiamu rezultatu ,kai visuomenė daro žingsnį atgal tik pabandžiusi, (vaiku apsaugos įstatymas tam puikiausias pavyzdys)  ..Profesoriau čia būtu labiau naudinga jei Tamstos bizūnėlis būtu dar karta žodžiais ‚išpėręs‘ tu ‚doruoliu kailius , gero pamokančio žodžio niekada per daug nebūną ..štai tokį Vytautą Lietuva ir prisimeną ..o panages tegul ju kiti krapšto

stasys        2019-11-20 22:03

Su tokia kritika tik berazumių fantazijas audrinti , kurie vėliau klykdami pasileidžia Lietuvos laukais sukeldami sumaištį sveiko proto žmonėms. Jei rezonansinėje byloje trūksta faktu ir jų nėra iš kur paimti , toks prokurorų darbas negali būti vertinamas kaip nusikalstamas . Čia tik prie ruso atsirasdavo ir dingdavo įrodymai ..demokratiniame pasaulyje teismas vertina ir protingumo kriterijus , kurie sako kad žmogus gali nuskęsti balutėje prie tam tikru aplinkybių ir to prokurorams savo pavyzdžiu nereikia visuomenei įrodyti užtenka faktų  . Jei tuose procesuose dalyvautu ir visuomenės atstovai (tarėjais) tokių sąmokslo teorijų taptų kur kas mažiau . Visuomenė turi rasti būda kalbėtis su valdžia atstovaujančiais ..ir be abejo ne pilvo urzgulio kalba .Kol kas didžiausia kaltė dėl nesėkmių krenta visuomenei .. kuri niekaip nenori pripažinti kad jos pačios atstovai valdžioje ir kelia sumaištį ju pačiu gyvenime .

Klimatologija.       2019-11-20 21:22

  Nereikia pliurpt, kad politikai ar kas nors kitas kišosi į šią bylą - nėra nei vieno, nuteisto už kišimąsi į teismų darbą. Sakot kitaip - įvardinkite, nesimaivykite, ponai paulauskai, sabatauskai, šėdbarai ir kt… Gana persti į vandenį - kuo didesni burbulai, tuo daugiau nuodingų dujų į aplinką patenka - spartinamas visuotinis klimato atšilimas ir Žemė neria į pražūtį. O gal ir ačiū Dievui, kad taip - visiems pedikams ir jų gynėjams ateis galas, o gerieji vaikščios auksiniais šaligatviais…

Kalpoką       2019-11-20 21:22

deda pedalas?

išsprogtaakis Skviernėlis       2019-11-20 19:46

Blėėėė!

Pupa       2019-11-20 19:38

Nereikėtų šioje vietoje varyti ant patriarcho. Būkim biedni bet teisingi. Landsbergis nuo pat Garliavos pradžios buvo adekvatus. Prisiminkit. Bet… Baisu ir pripažinti, kad ir jis ne visagalis. Virš jo galios tvyro dar didesnė galia. O kokia - galima dasiprotėti tik.

šitam nesąmones veblenančiam ožiui       2019-11-20 19:32

gražių paveiksliukų galerija:

liaudiesmenas.livejournal.com

,

Dzeikas       2019-11-20 19:15

Vytautui Landsbergiui: pamirsote pabaigt savo iskalba jausmingu, su isterikos gaidele(tautai patiks) “tegyvuoja pergale!”

Vytautas Landsbergis       2019-11-20 18:57

buvo gana atsargus, kalbėdamas apie teisėsaugos ydas, bet pasakė svarbiausia - tikriausiai valstybę valdo ne rinkėjai, piliečiai, ir ne tie, kuriuos jie išrenka. Bilienė bandė pasukti, neva garsiąją bylą tirti trukdė politikai, tuometinė prezidentė, jis pats, bet gavo momentinį atsaką su nepaneigiama šalta argumentacija: politikai netrukdė. Iš tikrųjų juk pats Seimas atidavė Venckienę susidorojimui net nesusimąstydamas ir nesipriešindamas. Profesorius galbūt gailėjosi tą gegužės 17 dieną pasakytų savo žodžių, bet Bilienės šeimininkai padarė didžiulę klaidą, manydami, kad jis atgailaus, kaip atgailavo Krivickas, Janutienė, kiti. Profesorius iš kito metalo. Jei jį kas nors vers atgailauti, tai jis tuos privers verkti. Apie Landsbergį galima spręsti visaip, jo politikos ir gyvenimo keliuse buvo visokiausių vingių, bet šiuo metu jis yra viename tiesiame kelyje su Lietuva. Šito niekas nenuneigs.

Deivi,       2019-11-20 18:39

ką rūkei kartu beskaitydamas “Juozaitis Smoke”. Juk tai ne Nicholson Baker’io “Human Smoke”, patikėki vienąkart pagaliau, gerai?

Jules       2019-11-20 18:35

Nepriklausomybės pradžioje pradėjo mauti kalpokus? Gal pablūdai? Esi Sovietijos fundamentoriaus(“Fundamentals of Soviet Law” Kapsukėje arba VU) grandų pusėje, ane? Na ir duodi pats, Juozapai. Galėtum net Jurgį, Vagnorkos draugelį, Seime pakeisti, tikrai - Vilniaus Karoliniškės palaikytų, ne tik Plungės politinės davatkos.

Juozas       2019-11-20 18:24

Kiek daug protingų išlindo iš po šluotos. Girdime Landzbergį, Šedbarą, Sabatauską, Paulauską, Laurinkų ir kitus. Ir visi vienu balsu kalba- kažkas kišosi į teisėsaugos darbą, jie netyrė, blogai tyrė. Nors labai panašu, kad jie patys labiausiai ir kišosi. Ir kišosi su savo išankstinėmis nuomonėmis, kaip reikia teisti, kaip reikia tirti, o ne su teisėsaugos kritika dėl protu nesuvokiamų įstatymų pažeidinėjimų. O ką į tai teisėsauga? Juk turėtų pagal savo statusą tuojau pat nutraukti politikų kišimąsi į jų darbą- tam turi visus svertus iki pasodinimo. Kodėl to nedarė prokurorai, teisėjai su teisėsaugos pūliniu priešakyje? Galimai dėl to, kad buvo arba naudinga (matome padariusius svaiginančią karjerą ant šios bangos teisininkus) arba baisu (kai yra žinančių apie jų dideles nuodėmes).
O šiaip Landzbergis tikrai žino, ką sako, nes būtent jis pradėjo mauti “kalpokus” teisėsaugai ir žiniasklaidai nepriklausomybės pradžioje.

Dzeikas       2019-11-20 18:20

Patriarchas is apkasu islindo.
Svarbiausia,kad paciu laiku pagavo momenta - kai situacija eme lauztis.

Pupa       2019-11-20 17:53

Susidaro įspūdis, kad ir patriarchas kažko TO bijo.

Deivis        2019-11-20 17:47

Nepriklausomybės pradžioje reikėjo išvaikyti visą sovietinę teisėsaugą. Paviešinti kgbistus, uždrausti komunistiniam mėšlui užimti postus(geriausia tai būtų juos uždaryti IX forte) Kas užslaptino KGB 75 metam? Tylėk senas Tartiufe!

tai kas yra seimas?       2019-11-20 17:47

visose demokratinėse valstybėse seimas, senatas ar kita įstatymų leidžiančioji valdžia - yra aukščiausia valdžia.
——-
pas mus seimūnai, tokie kaip landsbergiai - ir kiti - dreba ir bijo teisėsaugos smile
——-
o teisėsauga tai nerenkama, o paskirta okupantų - KGB

Regbgd       2019-11-20 17:40

Buvo buvo netyrė... Kažin pats kur buvo? Tikras chameleonas.

Kalpokas       2019-11-20 17:08

Pats su sarafanu iš pradžių visus užkalpokino, kalpokino kasdien neišeidamas iš papų portalo ir LRT, ir matai pratrūko, kai apie juos prabilo kiti į š... įmynę kalpokintrojai.
Nieko naujo, tarp kalpokintojų prasidėjo razborkės.

Tai štai,dėl       2019-11-20 16:45

atominės elektrinės statybų tada A.Kubilius ir Skvernelis paaukojo teisingumą.Tai dabar nėra nei atominės,nei konservatorių,liberalų valdžioje,nei socdemų.“Kas turi tam pridėta,kas neturi,iš to atimta ir tai,ką turi”...Nebuvo teisinga V.Landsbergiuo partija,o dabar jau niekas jai nebepadės.Ir savas saugumiečių klanas kalpoką uždėjo.Viskas parašyta Šventame Rašte.

Tvankstas       2019-11-20 16:41

Konservatoriai yra didžiausias KALPOKAS - atliko 2012.05.17 mergaitės išnešimą jėga, ištisai konservatorių - krikščionių demokratų žmonės šmeižia N. Venckienę, nestabdydami savo teisingų LGBT jausmų.

Netikiu       2019-11-20 16:38

Mazgajobas pradėjo darbą prieš rinkimus. Konstruos demokratiją žmogišku veidu. Kritikuoja pats save, bet to neįvardija.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

Svarbi žinia: teismas įpareigojo Vyriausybės atstovą S. Buškevičiaus skundą dėl Kazio Škirpos gatvės pervardijimo nagrinėti iš naujo

Rasa Čepaitienė. Atviras laiškas Trakų rajono merei Editai Rudelienei

Liudvikas Jakimavičius. Balsavimo kortelė

Konferencija „Lietuvybė viešajame gyvenime“ (vaizdo įrašas)

Gitanas Nausėda per Nacionalinius maldos pusryčius: „Susitelkime maldoje visi kartu prieš Dievo veidą, ir vėl pasijuskime esą broliai ir seserys“

Ramūnas Aušrotas kviečia į diskusiją apie naujausią Šarūno Barto filmą „Sutemos“

Aras Lukšas. Stalinizmo šaukliai: tarp prisitaikymo ir atgailos

2019-ųjų metų Laisvės premija skirta Laisvės kovų dalyviui, žmogui-legendai Albinui Kentrai

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen. Nacionalinė šeimų taryba – rūpestis šeimomis ar inkvizicijos kūrimas?

Veronika Winkels. Ugdyti vaikus… mokykloje ar namie?

Andrius Švarplys. Kas nutrauks bankų vydomą valstybės šantažą?

Liudvikas Jakimavičius. Ką bendra turi šv. Kalėdos ir šachmatai?

Algimantas Rusteika. Ruoškitės pasirinkimams – ‘vsio bus zakonno’

Ramūnas Aušrotas: „Gal pirmoji JTO MTK ponia norėtų lankyti civilinės šeimos teisės kursus? Priimčiau su nuolaida“

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Tyrimas palygino santuoką ir gyvenimą kartu nesusituokus

Donaldas Trumpas: E. Macrono atsiliepimas apie NATO yra „labai labai bjaurus“ ir „įžeidžiamas kitoms 28 valstybėms narėms“

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“. Bankininkas, kuris nugalėjo carinę Rusiją

Ramūnas Aušrotas. Pirmą kartą šeimų balsas oficialiai skambės ir nacionaliniu lygmeniu

Shannona Roberts. Šaldyti kiaušinėlius ar karjerą?

Gytis Padegimas. Kiek milijonų medžių per 30 Nepriklausomybės metų sunaikino ir dar sunaikins mūsų godumas ir gobšumas?

Vidas Rachlevičius. Nenorėčiau Brexito, bet jei laimėtų kairysis leiboristų gaivalas, Britanijos būtų gaila dar labiau

Vygintas Gontis. Kaip deklaracijas apie žinių ekonomiką paversti atsakinga valstybės viešojo sektoriaus bei mokslo ir studijų politika

Liudvikas Jakimavičius. Partijos ir išdavikai

Povilas Gylys. Kas Jums, profesoriau Janeliūnai?

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (III)

Algimantas Rusteika. Metodiniai patarimai. Subalansuota LRT indrėms ritutėms, bet tinka ir ... žmonoms

Geroji Naujiena: Kad vaikščiotume Viešpaties šviesoje!

Regina Terleckienė. Sukilėlio likimas. Iš carinių baudėjų nagų ištrūkęs sukilėlis

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.