Naujienos

Laimutė ir Vytautas Kedžiai: Vaiko saugojimas nuo nežinia ko neturi virsti izoliacija – norime savo akimis išvysti, kad anūkėlei viskas gerai

Tiesos.lt redakcija   2017 m. birželio 23 d. 16:04

361     

    

Laimutė ir Vytautas Kedžiai: Vaiko saugojimas nuo nežinia ko neturi virsti izoliacija – norime savo akimis išvysti, kad anūkėlei viskas gerai

2017 m. birželio 1 d.

Kviečiame susipažinti su Laimutės ir Vytauto Kedžių laišku, kuriuo jie šiandien Tarptautinės vaiko gynimo dienos proga kreipėsi į Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Seimo narius prašydami nutraukti jų mylimos anūkės Deimantės Kedytės neteisėtą izoliaciją ir tarpininkauti, kad jau penkerius metus tuščiai atsirašinėjančios Vaiko teisių tarnybos liautųsi ignoravusios visų trijų prigimtinę teisę išsaugoti giminystės ryšius ir kuo skubiau sudarytų galimybes bent netiesiogiai įsitikinti, kad jai viskas gerai.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Holmsas       2017-06-24 20:48

Dvigubi agentai visi pi sa vaikus,todėl šeiminikams yra lengva juos sulailyti už kiau šų ir nukreipti reikiama kryptimi atėjus dienai X.

To J.....T       2017-06-23 22:49

Brėdas.

J---T       2017-06-23 19:36

Gal kie ir užaštrinai utriruodamas apie tarpkojus ir kankinius, bet jeigu iš esmės, tai Tavo pastaroji įžvalga labai ir net laaabai teisinga- negalima painioti priežasčių su atomazga.
Manau, jog savo komentaru labai skaudų mazolį Pilaitės prospekto veganams užmynei.
Kažkas vyksta už kadro. Kontoroje ženklyvas sujudimas jaučiasi. Byla labai sėkmingai buvo marinama ir viešojoje erdvėje buvo beįsigalįs štilis šiuo klausimu. Dabar gi matome daug iš pirmo žvilgsnio nelogiškų judesių, bet juk pats žinai- logika visada yra. Pats du manyti jog net ne šis straipsnis yra akstinu. Manau jog straipsnis tik papildomas anturažas kažkokiai naujos operos uvertiūrai.
Gal nuskambės itin ekstravagantiškai, bet pradeda atrodyti jod senukams Kedžiams kažkas pasufleravo Kreipimąsi parašyti. Vargšai senukai tikriausiai net neįtaria jog gal būt panaudojami kaip įrankiai banditų klanų tarpusavio pjautynėse. Arba ten kur tai norima pavaizduoti kaip gaujų pjautynes. Ar tik čia nebus vartomas tarptautinis pokeris? Susipliekė marionečių šeimininkai? Tuomet būtų aiški “logika” mūsų kontorinių padugnių- tūzų kautyněse dvigubiems agentams visada būna pzdc. Iš strioko ir desperatyvūs veiksmai. Kaip tau toks rakursiukas, a?

Stasys       2017-06-23 16:13

Tai, mat ....

viktorija       2017-06-23 15:38

baaaaaaaaaisu…Bet nėra ir nebus nė vieno, nenuteisto už vaiko kančias, pradedant biologine motina.

vil       2017-06-23 12:05

Jau beveik mėnuo kaip nėra atsakymo ,turbūt,nėra ką atsakyti,vargu ar dar gyva Deimantė?

Dzeikas       2017-06-23 8:26

Man susidaro ikyrus ir vis tvirtejantis ispudis, kad Rusijos kriminalitetas, jo virsunes, turi daugiau supratimo apie tradicijos ir valdzios, apie ju tegul ir kvazi-sociumo issaugojimo kertinius dalykus negu Lietuvos dabar jau “valstybes” vierchai.
Aisku, kad tos vagiu tradicijos, taisykles,“principai” yra akiu mulkinimas kriminalinio pasaulio pakeleiviams, ne nusikalstamo mastymo zmonems deka aplinkybiu ir ydingos totalitarines sistemos tapusiais nusikalteliais. Kriminalo virsuneles JEI TIK TAS NEDRASKO AKIU be skrupulu spjauna ant tu “poniatiju”. Taciau kai jie pastatomi akistaton arba - arba, arba tavo momentinis interesu ir ambiciju aukojimas, arba tradicijos ir principu trypimas ziurint ir matant eiliniams vagims - jie nedrista.
Geguzes 17 tokia akistata ivyko Garliavoje. Bet musiskiai - driso.Driso nusispjaut ir paneigti savo valdzios pagrindus.

Sta       2017-06-23 7:08

Be abejo, buvo aišku, kad jie Mergaitę žūt būt paims, nes tai buvo, mano manymu,  pagrindinė ir beveik vienintėlė likusi liudininkė bei kaltintoja. Tą jie ir padarė. Žinoma, jie būtų suradę kas tai įvykdys, jei ne šie, tai kiti. Taigi, ir kyla klausimas,- kas jie ir kas valdo visa tai? Kartais pagalvoju ir apie kai kuriuos pasisakymus, kad keista, kad kremliaus propagandistai tyli apie tai, kai jie niekada nepraleidžia progos šmeižti Lietuvą ir dėl smulkmenų.

Tarabilda       2017-06-23 1:56

Gegužės 17-osios šturmas buvo tik kulminacinis siužeto taškas, po kurio prasidėjo kelios tragiškos atomazgos. man nelabai patinka, kad žmonės mato tik šturmą ir didvyriai dedasi nukentėjusiais, Tomis nesibaigiančiomis dejonėmis į antrąjį planą nustumiama istorijos esmė. Policajai ir antstolė daromi pagrindiniais veikėjais, kai jie buvo tik įsakymų vykdytojai. Aišku, galėjo būti sąžiningi ir nevykdyti,  - būtų įvykdę kiti, bet siužetas būtų lygiai tas pats, Dar prieš pusmetį iki šturmo kalbėjausi su Neringa, ir ji su ašarom akyse man pasakojo, kaip bus. Kad mergaitę atims. Mėginau ją raminti ir guosti, nes netikėjau, kad taip gali atsitikti, o ji skaičiavo ir žinojo, kad taip atsitiks.
Iš kur ji tai žinojo? Mačiau, kad tai ne šiaip moteriška nuojauta, bet žinojimas. Jei mes visa tai išsiaiškintume, baigtume vaidinti aukas dėl to, kad ten koks policajus įspyrė, Per tikras revoliucijas įbrėžimais niekas nesiskundžia.

Stasys       2017-06-22 16:43

Kur pasikliaujama tik jėga, sąžinei nebelieka vietos ....

Dzeikas       2017-06-22 16:06

2012 metu geguzes 17, tai diena kai Lietuvos Valstybe pasake pilieciams: - Traukites! Musu puseje jega.

............       2017-06-22 0:33

Žmonės rinkosi tikėdamiesi išgelbėti mergaitė, deja nusikaltėliai pasinaudoję Valstybės galias buvo stipresni. Vaiką išplėšė ir sunaikino.

Tarabilda       2017-06-21 18:32

Jei seneliams nepateiks įrodymų, kad anūkė gyva, atsiras tokia teisė apkaltinti tuos kurie atsakingi už mergaitę, jos nužudymu ir nusikaltimo slėpimu. O už vaiką dabar atsako valstybė.

J---Tarabildai       2017-06-21 16:21

Patikslinsiu:
Derėtų pridėti ir kontekstą - išskirtinis visuomenės bei “tarnybinių” trolių dėmesys šiam straipsniui bei itin padažnėję portalo “lūžimai” dėl kurių “tarnybos” tikriausiai žinoma yra Ne Prie Ko.

Tarabilda       2017-06-21 7:31

Nuo laiško paskelbimo preėjo jau 20 dienų. Kol kas negirdėti, kad nors vienas iš adresatų būtų atsakęs. Tai irgi daug pasako.

AČIŪ RŪTAI JANUTIENEI, iš teismo, L. L.       2017-06-20 7:02

Rūta Janutienė: “Teisėsauga vengė ir tebevengia atsakyti, kuri iš versijų – „pedofilai prievartavo Deimantę ir jos pusseserę“ ar „pedofilijos nebuvo“ yra teisingos”.

.

Rūta Janutienė: „Jeigu čia „organizuotos gaujos“ byla, tada teisti reikia pačią teisėsaugą!“

Laisvę Deimantei !       2017-06-16 22:40

„Aš išvydau atvirą dangų, ir štai pasirodė baltas žirgas. Ant jo sėdėjo
raitelis, vardu Ištikimasis ir Teisusis; jis teisingai teisia ir kovoja“.
(Apr 19, 11)

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2017-06-16 19:26

Antikonstitucinės valdžios grožybės

(http://www.ekspertai.eu/antikonstitucines-valdzios-grozybesii-d91308/)

fundamentaliai teisiškai yra atskleistos 2012-06-28 straipsnyje “Paskelbtos galutinės visuomeninės komisijos įvykiams Garliavoje ištirti išvados (nuotraukos)”

(http://alkas.lt/2012/06/28/paskelbtos-galutines-visuomenines-komisijos-ivykiams-garliavoje-istirti-isvados/).

Tik antikonstitucininkų, banditų valdomoje Lietuvoje tokie dalykai gali atsitikti. Tokia yra Lietuvos valdžia.

Beržas       2017-06-16 0:34

Ateis laikas ir visiems šios istorijos dalyviams reikės atsakyti. Ir pogromo strateguotojui, ir raudonpaltei vykdytojai, ir pirštinėtom poniom su raudona kaldryte, ir verkiančiai iš džiaugsmo, ir stovėjusiems po medžiu.

taip tai taip       2017-06-15 14:23

Komentaru gausa rodo,kad zmones nepamirso,laukia ir meldziasi,kad isaisketu visa tiesa,kad visi brudai butu isvilkti i dienos sviesa.Kad butu nuteisti uz baisius nusikaltimus.Uz visas Deimantes,Orintos,Drasiaus ir kitu kancias turi buti atsakyta.

Raigerdui       2017-06-14 9:49

f’(80+240)=valstietis

turbut todel       2017-06-14 8:17

tie visi komunistai ir kgbistai taip arsiai puola valstiecius ir zaliuosius , nes jie - nesusiterse, nes pries juos nera kompromatu, kad butu galima pajungti i savo sistema. Todel juos zviegdami kaip kiaules tarso del kiekvieno pirsto mostelejimo. Kildisine uz automobili isbildino su trenksmu, kiekviena diena rase po desimt kartu, o kai islindo i viesuma kubiliaus (is mazosios raides)ir kitu tokie patys reikaliukai - viskas tyliai buvo uzgesinta ir pamirsta. Nes savi. valstiesciams - stiprybes

Sta       2017-06-13 22:38

Tą viską aš gerai žinau. Kremlius, be abejo, tikėjosi, kad Baltijos šalys su savo himnais bei vėliavom įžygiuos per naują parlamentą, susidedantį iš “savųjų” ir komunistų, į atnaujintą Rusijos imperiją, bet į judėjimą už Nepriklausomybę nuo Maskvos įsijungė absoliuti dauguma Baltijos šalių piliečių. Niekas tada nemanė, kad landūs ir slidūs, kaip unguriai, buvusieji vėl sulis prie lovio. Tai gavosi per mūsų žioplumą. Estams gavosi kitaip, nes ten, taip pat pirmasis komunistas buvo išrinktas Prezidentu, bet, anot jo, jis atidirbo vienas, neatvedęs į valdžią visų uodegų ....Pas mus gi, susikūrė, mano manymu, nes tas aiškiai išryškėjo, piramidė iš tų “buvusiųjų” ir jų išperų, kurie labai aukštai užšoko, užvaldė, galingi, nieko nebijantys. Tikriausiai, tai parodė ir įvykiai ir veiksmai, susiję su Garliava ...Tai yra mano nuomonė, žiūrint į viską iš šalies, vertinant įvykius nuo pat pradžių, analizuojant, mąstant. O kad jūs niekur nedalyvavot, tai čia asmeninė jūsų problema, gal, iš tiesų ir nederėjo girtis, nes daugelis iš “užvaldžiusių”, manau, taip pat niekur nedalyvavo, o tik stebėjo ir laukė progos ... o kai kas, gal, net ir kitoje “barikadų” pusėje dalyvavo….

to Sta       2017-06-13 19:08

Jūs ne tuo kampu keliate klausimą.
SĄJŪDĮ organizavo MASKVA per savo įrankį KGB.
Apie viską buvo iš anksto pagalvota.
Turtas atiteko jiems.O valdžia irgi neišėjo iš jų rankų.
Kas kaltas kad veršiai nesuprato kur einama.
Aš iš karto supratau.Dar 1988 m. sakiau ,kad taip bus.Mane išvadino stalinistu,nors komunistų išverstaskūrių  ir idėjinių aš nekenčiau.
Nepriklausomybės iš shudinų rankų neėmiau,Baltijos keliuose nestovėjau,patrankų mėsa prie TV bokšto pabūti nevažiavau(turėjau puikią progą.Autobusas laukė).
Vienžo,taip ir gyvenu stebėdamas išverstaskūrių gyvenimą,bet taip ir likau neišdurtas.
Ne kartą yra tekę priimti atsiprašymus ir rankų paspaudimus UŽ ĮŽVALGĄ  iš savo kritikų.
Komentaras nuskambėjo pagyrūniškai negražiai už ką atsiprašau jį perskaičiųsių.

Sta       2017-06-13 10:02

Vasilisa atsivedė ir Linutę ... Akibrokštas . Negi nebuvo galima numatyti kas yra kas. Iš vis, nesuprantu kas dedasi mūsų Valstybėje, kur atkeliavom ir kodėl užleidom, mano galva, vadžias nuo pat pradžių “buvusiems” komunistams, visokiems “rezervistams” ir ne rezervistams,galimiems “dvigubiems” ir, gal tebeveikiantiems, O jie būdami aukštai sukišo , mano pastebėjimu ir manymu, visus savo “stribokus” į reikalingus jiems plyšius. Na, štai turime, ką turime, velkamės ES uodegoje, jokie plikiai mergaičių “neneša” ir ne “rūšioja”, be svarių įrodymų sodinami žmonės kaliūzėn, tikėtina, kad pagal melagingus pasakojimus, (kažkur girdėta “duokit žmogų, straipsnį surasim”), tikrai, kai kurios mergaitės slepiamos ir saugomos nežinia nuo ko, nežinia dėl ko ir už ką tampomi žmonės po teismus keletą metų. Taigi, iki ko dasigyvenom ? Pasikalbu su žmonėmis, daugelis kažko tai baiminasi, bijo kalbėti, ko nebuvo tais Sąjūdžio laikais, kada dar okupantai valdė, ypač po Šv. Tėvo paraginimo nebijoti ....
Kartais pamąstau, kodėl mūsų aukštieji “dvasių ganytojai” tyli, negi nieko neįžiūri? ....

ar gali buti, kad       2017-06-13 7:48

Vasilisa tai vasiliauskas?

Dora       2017-06-13 0:34

Išplėšė iš gimtųjų namų, įkalino ir nukankino slėpdami nusikaltimo įkalčius.

to razmyšlienijui       2017-06-12 20:57

Elementaru.
Venckienę išdūrė du iškrypę KGB stukačiai:vienas pasivadino geruoju,kitas bloguoju.
Va ,teip.
Bet ne visi tokie tūpi,kad KGB šudrų manevrais patikėtume.
Durneliai vistiek mirs nuo ilgų ir sunkių ligų,kurias jiems priskirs Karma.

Holmsui       2017-06-12 20:34

o kas tiekė fazanynui berniukus iš kaliningrado?

razmyšlenijui       2017-06-12 20:25

O tai kur čia rebusas?

Holmsas       2017-06-12 20:23

Džentelmenai,pagalvokite pas ką dabar priglausti “Fazanyno” pasilinksminimų archyvai.

Informacija "na razmyšlieniju"       2017-06-12 20:13

Mūsų  “Fermeris” buvo KGB stukačius Amerikoje,o jo kontaktioras TSRS laikais buvo VASILISA.“Fermeris” buvo labai piktas ant Venckienės,o Vasilisa atėjo Venckienei į pagalbą.
Išspręskite šį rebusą.

to Povilas       2017-06-12 7:57

priminsiu, kad i seneliu gyvybes, kaip ir i Neringos venckienes - buvo kesintasi.
I juos buvo ivaziavusi fura lygioje vietoje prie sankryzos. Masina sumaitojo negriztamai, Laimute buvo suzeista. Galima sakyti atsitiktinumas, bet turint omeny kokio tai slykstumo reikalai, atsitiktinumo versija - atkrenta. Nes ir Neringos automobiliui buvo atsukti rato varztai.
Todel dabar juos bando sunaikinti idiotiskomis bylomis

>Povilas        2017-06-12 7:42

o be to,
už juos (Kedžius) MELDŽIAMASI.

Stasys       2017-06-11 15:21

Taip, stiprybės Jiems šiame slidžiame bei akmenuotame kelyje !

Povilas       2017-06-11 15:10

Nesusilaikysiu ir aš su savo pastebėjimu.
Jei ne seneliai Kedžiai, Garliavos istorija turbūt jau būtų tik palengva pasimirštanti istorija, o ne realybė (kaip kad yra dabar).
Nes beveik visi pagrindiniai Garliavos veikėjai jau nutildyti amžiams.
O štai šie garbūs senoliai, nors likimo vėtyti ir mėtyti, ne tik kad vis dar kruta, bet išdrįsta valdžionžmogiams “įžūlius” viešus laiškus siuntinėti.
Kodėl jiems tai leidžiama?
Aš turiu omeny - leidžiama gyventi?
Juk daugeliui nebuvo duota tokia prabanga.
Turiu tik vieną versiją - juos gelbėja jų garbus amžius.
Kol kažkas bombarduoja juos absurdiškais kaltinimais ir keliamomis bylomis bei laukia ir tikisi, kad jie natūraliai išeis iš šios ašarų pakalnės, žilagalviai vis dar trepsi ir trepsi…
Belieka tik padėkoti Laimutei ir Vytautui Kedžiams ir palinkėti jiems išlikti stipriems, kaip ligi šiol…

Bentis       2017-06-11 12:38

dar kokiais 1996-aisiais tokio ciniško pogromo Garliavoj milicinykai su prezidentūra būtų nedrįsę rengt.šalis visiškai nuvaryta, žmonės suskaldyti ,užrunkelinti, užglušinti,integraciju,europeizacijų,liberalizacijų,globalizaciju

Tuja       2017-06-11 10:50

O aš buvau patikėjusi, kad Venckienė tikrai Amerikoje, šito straipsnio komentarai verčia keisti nuomonę, nors labai nesinori…

Sta       2017-06-11 8:11

Taip, tie sudai ir ju liokajai ciuciukai ir nukiso Garliavos Mergaite ir jos pussesere i nezinia . O tai ir yra, tiesiog, labai sudinas dalykas. ...

o       2017-06-11 7:00

garliavos istorijoje - daug aktyviai veikiancio sudo

sita       2017-06-11 6:19

straipsni parase zmogus, kuris galimai tame sude ir pats paskendes, todel taip gerai zino visus sudo virazus. O gal net yra pats sudas, bandantis tapti geru zmogumi arba geras zmogus tapes sudu, nes pernelyg jo batas ilgai santykiavo su juo. Taciau tas faktas, kad gime toks straipsnis apie suda, rodo, kad jis puikiai zino kas yra sudas ir kur ji rasti. Apie tai teisingas ir geras zmogus (ne sudas) gali tik nujausti. Gaila, kad drasiai ivardyti tai truksta drasos. O bailumas - isskirtine sudo savybe. O kur baime ir bailumas, tan melas, klasta, santazas, peraugantys i nusikaltimus.
Kai negalima nieko pakeisti, o dorieji krenta nukautuoti sudo, belieka tik sudui paploti ir emigruoti

Pamąatymai tiems,       2017-06-11 0:41

(tęsinys)
.
*** Tokia – atrodytų – generalinė linija, ir kitaip jau nebus. Konsensas per kontinentus. Dvikojams besparniams – gerai, tad sistema nesitrauks, nesikeis, jokių pertvarkų, tik tobulės ir ginsis nuo kitamanių. Užsištampuos kaip šūdžių laimė per amžius. Ėdam kits kitą! Šūdžiai tai tie, jeigu kam neaišku, kurie daro iš Lietuvos šūdiną reketininkų valstybę. Sušikę išvažiuos, ir tegu ją skradžiai. Ir nejau tai visai nesulaikoma? O, dar yra Dievo paukšteliai. Nei sėja, nei pjauna. Čirikinai, kuriuose čirena dangaus viltis. Antai ir pavieniai žmonės, kurie ką nors myli, gelbsti. Atsiprašau visų vadų, bet yra šioj žemėj ir ne šūdo. Iš mažų resursų, bet gali dar kilti Nešūdo sąjūdis. Kiek jo nekęstų ir nedergtų visagaliai šūdumas ir šūdizmas, kiek nešūdytų medinėse durnių geldose, o sukilimas gali kilti. Kartą įvyko juk, buvo! Tai Lietuvos viltis ir jos misija pasauliui. Nesidrovėkim skelbti. Šalin šūdizmą, būkim žmonės. Susičiulbėkite, paukšteliai, susikukuokite. Atėjo pavasaris, antai šventėm Velykas ir Motinos dieną.

Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Komentarai/santykis-yra-viskas/244493
© Lietuvos žinios

Pamąstymai tiems,        2017-06-11 0:15

kurie prikišo savo apgailėtinus su šik tus pirštelius prie Deimantės Kedytės pražudymo:
.
Santykis yra viskas
.
Vytautas LANDSBERGIS 2017 05 25
.
  Viena svarbiausių nūdienos užduočių – tai santykių gerinimas su šūdu. Šūdas yra faktas, todėl klaida būtų vengti šių santykių – apeiti, neliesti ir neuostyti. Vadinti šūdą tik slapyvardžiais. Manoma, kad šūdas nuo to tik dar labiau šūdėtų. Negerai yra nekalbėti apie santykių gerinimą. Apie tai reikia kalbėti ir kalbėti nuolat. Nekalbėdamas apie santykių gerinimą, tu atrodytum politiškai nekorektiškas. Nekalbėjimas, ir būtinai kasdien, apie geresnius santykius su šūdu jau savaime blogintų santykius. Keltum įtarimų. Tai tu liktum kaltas dėl to, kad šūdas dvokia. Susidūręs su šūdu, neturi nė truputėlio raukti nosies, nes tai gali būti suprasta kaip stoka korektiškumo ir tolerancijos bei nelanksti diplomatija, fundamentaliai kenkianti santykiams. Klausytis nesąmonių – geras tonas. Siūlyti pokalbininkui sąmoningesnę ir nedvokiančią temą – blogas tonas. Užgaulu. Spirdamas šūdą šalin, tu jo kokybės anaiptol nepagerinsi, tik prarandi ryšį. Todėl skatintinas švelnus, empatiškas bato santykis su „kietos konsistencijos organinių trąšų gabalu“. Batas palaipsniui pripras. Čia, beje, gali rastis problemų, jei šūdui ims ir nepatiks, kad tu kontaktuodamas per mažai išsišūdini. Sakys – ė, vengia! Įtars, kad esi nedraugiškas. Puoselėji kitokią kokybę. Nuspręs užversti tave vis didesniais kiekiais. Palaidos šūde kiekybiškai, ir viskas. Nenustebk, jei šūdą erzins ta aplinkybė, kad tu dar ne visai šūdas. Tai natūralu. Verčiau stenkis apsimesti, kad ir tu jau beveik šūdas. Teplioja, o tu šypsokis. (Pilotažas.) Atrodys, kad suartėjate širdimis, vyksta konvergencijos procesas arba palaipsnis šūdėjimas. Šūdas tegul ir nujaus, kad ne visai taip, bet jam patiks, kad gausėja panašumų. Artėsite į santapą, nes niekas nenori karo. Sąšūdis geriau, negu konfrontacija. Vardan pažangos gali net gulti su šūdu į vieną lovą. Taigi svarbiausia yra laikysena. Reagažas. Tau tepa marmūzę nesvarbu kuo – tu šypsaisi. Apkabini ir leidiesi apkabinamas. Juk nepaprašysi, kad liautųsi šūdinę. Kad patrauktų šalin, pavyzdžiui, tą bjaurų šunį. Arba žvengiantį ministrą. Būtų baisus diplomatinis išsišokimas. Kontroliuok save, kad nė nemirkteltum, kai tau šūdinai meluoja. Tave laiko visišku šūdu, o tu to neatmesk ir nepriimk. Savo požiūrį laikyk sieloje, kol kas atkirstoje nuo veido. Jame tešvinta palankumas šūdžiams ir šūdėjimui. Kiekvienas vis tiek lieka su savo tiesa, tad asmeninę dorovės konvulsiją dėkis būties gelmėn, į patį dugną. To reikalauja spėriai ateinąs postmerdenumas ir visuotinis merdizmas. Lietuviškai būtų šūdizmas. Tai paskutinioji. Todėl žinotina kiekvienam: pokrikščioniškoje Vakarų ideologijoje po beprasmizmo įsigalėjimo, kaip dabar, ateinąs šūdizmas nepalieka prošvaisčių. (Įdomu, kodėl ši sistema nedėstoma, pavyzdžiui, kaip komunizmas?) Pastebėkim, kad visi gilieji antižmogio dalykai – tarpusavy sąryšingi. Taip į magišką dvikojų sielos trikampį susiklosto niekumas, beprasmizmas ir šūdumas. Iškritęs iš jų sistemos, daraisi realiai (reáliai) neveiksnus. Gal brangini savigarbą, bet kas iš to? Neįtikdamas netinki; tai blogiausia, kas laikinai gali nutikti. Bet sekdamas mūsų mokymo gairėmis, nesiblaškydamas, išliksi net užliejančio bendrojo šūdo paviršiuje. Niekada nepamiršk, jog šūdėjimas traukia į totalią pliūrę, ir tai yra gẽra. Kieti gabalai – praeities liekanos. Klasikas įžvalgiai guodė: „Plunksnos apžels tuoj, padaigos jau kybo, ir būsi kaip mulkiai visi“. Citatizmas apskritai skatintinas, mat lieki tartum neatsakingas.

Jadzei       2017-06-10 23:49

1. Tai tik tamstos spėjimas
2. Daržoviniuose tekstuose nelabai jaučiasi pikasizmas.
3. Seni žmonės nebesikeičia, o ir gebėjimais kažkuo apsimesti pikasiukas niekad nepasižymėjo.
4. Yra bent keletas dalykų kurių tariamas pikasius, daržoviniuose tekstuose nepaminėjo. Pikasius būtų nesusilaikęs.
5. Nematau motyvo pikasiui balinti komitetą.
...

įnagininkas Tarabildai       2017-06-10 23:37

Puiki įžvalga! Pasirašau.
Klausyk, reziumuojant diskusiją noriu atkreipti Tavo dėmesį į kai vieną detalę:
Ar pastebėjai- Mėlyno Sarafano “urbi et orbi” portalo lentynoje guli nuvytęs, kačių apšiktas ir šunų neėdamas.
Ar kada taip yra buvę? Ką tai rodo?
Režimo bankrotą. Ja ir jos šobla jau niekas nebetiki!
Niekam nebeįdomi lepšė su regalijomis.
Imitacijos imitacija.
O dėmesys Bylai tebegyvas.
Klausyk- o kodėl nepadarius pratęsimo? Komiteto “džiaugsmui”:)
Viršutinėje diskusijų lentynoje guli kažkoks paplėkęs kriaukšlys.
Dedam tos nuobodyběs vieton Tavo Įžvalgos išplėtojimo diskusiją, pagyvinsim atmosferą, “daržoves” paspirginsim.
Mėgsti keptas šparagines pupeles? O ridikų salotas? Mmmmm…
Sprendžiant iš reakcijos į šį straipsnį, skaitytojai yra išsiilgę vitaminų.
Derėtų patiekti publikai.
Kaip Tau toks scenarijus apie “scenarijus”?
Pamislyk.
Labanakt…

Jadzė       2017-06-10 23:23

Ale jūs vyrai, nors ir labai protingais dedatės, bet neturit mums boboms Dievo duotos uoslės. Pikasas čia buvo apsilankęs, o jūs net nesuuostėte jo kvapelio. Aš, sena gnyda jį užuodžiu per kilometrą. Beja jis buvo visai padabnai išnarstęs Garliavos istoriją, kol konservų stukačiai šios temos neužraukė. Pikaso vardu į portalą neateisi dėl paskutinio susimovimo prieš rinkimus, todėl ir ateina kaip krepšis daržovių. Kubistinis natiurmortas, taip sakant. Mirusi fauna.

Tarabilda matikui       2017-06-10 23:02

Palikim vegetarijonį ramybėje. Jam padaryti iki galo, ką buvo sumanęs, nepasisekė. Ne tai svarbiausia. Svarbus pats tokio pasirodymas, kuris kalba apie prastą “scenaristų” situaciją. O ją apibūdinčiau kaip keistą paradoksą, kad net galimai sunaikinus liudininkus, laikas veikia prieš juos. Visų pirma, kad nėra konstatuotas faktas, kad liudininkų jau nebėra. Vaidinama, kad abu pagrindiniai, kurie jiems kėlė baimes yra gyvi, bet parodyti nei mergaitės, nei Venckienės, kažkodėl negali. Kas dar juos bent iš dalies gelbėjo prieš trejetą, ketvertą metų, tai mėginimai aiškinti, kad mergaitė išgyvena kažkokią psichologinę  adaptacijos traumą. Bet po penkių metų jau tokie argumentai darosi niekam tikę, ir reikia sugalvoti naują strategiją. O būtent dėl to reikia prasizonduoti aplinką ir galimus reagažus.
Visiškai absurdiškai atrodytų atsimušinėjimai, esą seneliams Stankūnaitė gali ir nerodyti savo vaiko. Čia turėtų įsikišti žmogaus teisių vietinės institucijos ir signalizuoti pasaulinėms apie protu nesuvokiamą precedentą ir žmogaus teisių laužymą, juoba net vietinės teisės normų laužymą, jei teismas yra garantavęs seneliams susitikimų teisę su anūke. O kokiais motyvais remiantis ta teisė turėtų būti suvaržyra? Scenaristų situacija bloga, ir kuo toliau, tuo blogės. Va kodėl reikalingas naujas siužetas, kurio kol kas apribų nematome. Manau, kad kitą savaitę kažkokių ženklų tikrai pasirodys.

keistuoliai jūs       2017-06-10 22:55

po okupacijos paliko tie patys įstatymai, struktūros, žmonės.
ypač TM,VRM,GP - stribelių-kgbistų irštvos.
——-
visos jūsų analizės, lukštenimai - beprasmiai vaikų žaidimėliai.

matikas Tarabildai       2017-06-10 21:46

Na, versija apie “veganą” gana originali. Bet…
Kažkaip abejoju. Jeigu kažką žinočiau ir norėčiau pamėtėti viešumon, taip tiesiai pats į komentarus nekelčiau.
Yra kitų būdų paskleisti info. Saugesnių.
Pats supranti, šioje byloje žinantys ir kalbantys ilgai negyvena.
Vans vienžo, manau jog tai buvo manipuliacija.
Kaip žmogus gabus semantiniams lukštenimams, pabandyk dar kartą peržvelgti visos diskusijos eigą. Peržvelk kas kaip rašė, kaip dažnai, per kiek laiko atsakydavo. Itin atkreipčiau dėmesį į tai kaip sekėsi Įstaigos chebrai. Kaip jie keitė taktiką. Jau sakiau- protingiausiai būtų sužaidę ignoruodami straipsnį. Bet įsivėlus į šnekas, ” daržovinis” ėjimas buvo labai logiškas. Bet kur feikų mėtymas būtų suveikęs užtikrintai. Bet čia nesuveikė.
Kitas dalykas dar subtilesnis- to tipo reakcijos, emocinė būsena- tiksliau jos nebuvimas. Normalus žmogus susidūręs su nepelnytu požiūriu, reaguoja. Nereaguoja tik vaidinantis rolę.
Yra dar daug visokių smulkių detalių kurias pastebi tik įgudusi akis. Nenoriu tik viešai visko pasakoti, kaip lukštenu komitetininkus. Neketinu kelti jų kvalifikacijos. Vienžo, Tavo versiją laikau įdomia, bet šis “vegetariškas” atvejis, deja, yra banalesnis.

T. > Kaip ant delnui       2017-06-10 21:19

Blūdijat, gerbiamasis (oiji). Ne apie rinkėjus čia kalba. Rinkėjai atsiduria po velėna ir nieko, o jūs sapaliojate apie demokratiją, kurie šioje istorijoje nekvepėjo nigdi. Kaip matome autokratinėje valstybėje į rinkėjų nuomonę jiems tinkisi net spjauti. Seilių gaila.
Kauptukui. Nematau, kuo čia džiaugtis, kad iškišo galvą kažkoks naujas neaiškus subjektas, kuris gal ir kažką žino ar išskaičiavo. Manau, kad išskaičiuoti yra įmanoma. Medžiagos ne tik kad pakanka, bet ir per daug. Kai kuri net per akivaizdi, kad net nesitiki, jog taip paviršiuje guli. O daug kas ir žino, kur iš tikro šuo pakastas, bet primintom uodegom, kad pradėtų kalbėti. Gali būt, kad daržovė yra iš tokių ir zonduojasi, kokia yra konjunktūra ir ar atėjo laikas šį bei tą pasakyti, ką žino. Aplinka čia jam pasirodė ne per daug svetinga, tad kažin ar pasakys ką nors daugiau. Išnirs kur nors kitur.
Ir labai gali būti, kad portalas buvo pagesintas būtent mėginant pagąsdinti tą ilgaliežuvį daržovę, kad žinotų, jog situacija kontroliuojama. Neatmesčiau tokios galimybės.

To stasys       2017-06-10 21:15

Ką reiškia Mergaitė paslėpta nuo artimųjų, nuo visuomenės. Kaip galima gyvą žmogų paslėpti, čia gi ne triušis. Toks paslėpimas, kai niekas niekur jos nematė gali būti tik po žeme.

kauptukas Tarabildai       2017-06-10 20:55

Apie jokį “užkibimą” net kalbos negali būti. Be to “kuzia” gana iliustratyviai įkalė tai iš piršto čiulptai “versijai” smagų sarkazmo golą.
Šiaip, sutik- visai nebloga gavosi atrakcija. Komitetas vis keičia taktikas, ir vis nepataiko, apsilapošina.
Nuo “taigiso” ir “putėsio” laikų nebuvo tokio festivalio: )

Kaip ant delno       2017-06-10 20:53

Garliavos tragedija parodė, kaip realiai oficiali valdžia su prezidente, premjeru vyriausybe ir visų partijų bei atspalvių seimūnais RŪPINASI savo rinkėjais : nėra rinkėjo, nėra ir jo problemų. Senas kaip pasaulis metodas- viešai įvykdyk egzekuciją, kad bijotų liaudis prieš ponus šiauštis.
Čia kažkoks kontorinis šparagius kalafijoras špinatas rašinėja nesąmones. Rašyk, runkeli, savo patriarx’ui savo briedus, nepamiršk ir anūkėliui kojas išbučiuot, nes jo iniciatyva ES leista modifikuotus augalus augint. Mažai lietuvių emigruoja, mažai žudosi,tai daba dar šers kombikormom kad lietuviai greičiau išnyktų. Brudas visur yra brudas.

Stasys       2017-06-10 19:38

Ar žinot, ką aš sumąsčiau, nors ir esu neišmanėlis iš Papievių kaimo. 
  Žiūrau, kad visi “žinovai” iš “daržo” nepaminėjo mūsų skaudulio - kgb. Juk tas niekur nedingo, o matyt, dirba, prisitaikęs prie naujų sąlygų. Dalis jo darbuotojų gavo Lietuvos piliečio pažymėjimus, privatizavo be eilės gautus butus, juos sėkmingai rinkos kaina pardavė ir išvyko .... Kita gi dalis, gal būt, įsiliejo į nusikalstamas grupuotes, kiti į verslo įmones ir į valstybines struktūras (?). O dar gausybė slaptų agentų, “rezervistų”, klapčiukų? Atvyko ir iš užsienio “dvigubų”. Pvz., viena tokia buvo įdiegta prie Sąjūdžio viršūnėlės, bet ji garbingai prisipažino ir nuėjo koldūnų virti ... O galimi kiti ? Gal jie ir orkestre groja smuikais, mūša būgnus, trimituoja ? ...
  Gali būti, jie susibūrė į galingą “buldozerį” ir numezgė viską apimantį voratinklį ?

    Pažvelkime į Garliavos tuos tragiškus įvykius ir tos tragikomedijos veikėjus. Panagrinėkime viešai pasireiškiančių biografijas, kilmę, priklausomumą ...., stovinčių vienoje ir kitoje pusėje. Tad, gal, turėtų aiškėti, kas yra kas ir kodėl? O kas yra tie, stovintys “šešėlyje” ir virvutes tampantys ?
  Mano giliu įsitikinimu, pavojingi Valstybei yra ne kažkokie “patvoriniai”, “violetiniai”, “kedofilai” ar “vennckedžiai”, jie, mano supratimu, yra pilietiški, neabejingi Valstybės likimui, siekiantys Tiesos bei Teisingumo asmenys. Nesuprantu, kodėl kai kurie jau daugiau kaip 5 metai yra tampomi po teismus, ir. galų gale, kodėl ta Mergaitė yra taip giliai paslėpta nuo artimųjų, nuo visuomenės ....

Tarabilda Kuziai       2017-06-10 18:32

Ne tame reikalas, Berlynas ar Hanoveris, ar bet koks kitas maršrutas, kurį čia nori kažkas mums įsūdyti, kad užsiiminėtume pašalinėmis istorijomis, iš kur, kas ir į kur skrido. Esmė juk ne tose pabaigose, o pačioje istorijos pradžioje. O pradžia buvo tokia, kad buvo nušautas teisėjas, kuris galėjo pasirodyti išskydęs, kai prašė pagalbos pas gen prokurorą Valantiną. Pagal vieną liudijimą jis disponavo kažkokia pavojinga medžiaga. Tos pavojingos medžiagos iš teisininkų orgijų pirtrtelėse be abejo turėjo ir šeimininkas - KGB.
Va ir paskaičiuokime, kad buvo nuspręsta padaryti su tokiu paskydusiu, išsigandusiu teisėju, kurį šantažuoti galėjo bet kas. Bet čia pasirodė šantažistas visai iš nelauktos pusės. Faktiškai juk Furmanavičius ėjo guostis Valantinui, kad yra atakuojamas iš visai nežinomų krūmų, ir kad tuos krūmus Valantinas “sutvarkytų”.
Valantinas greičiausiai tą ir padarė. Suma sumarum juk tai ir padaryta. “Krūmai” ištaškyti su visais liudininkais ir dalyviais.
Taigi, ar iš Berlyno, ar ne iš Berlyno yra feikinis klausimas, neva kažką keičiantis. Neužkibkite ant mėtomų masalų.

trida       2017-06-10 18:15

O usas nemire, o pabėeo y brazilije, turi ten uznugari ir apsauga ir givena ylgaj ir lajmingaj.
kajp niatyketa, a nia?

kuzia       2017-06-10 18:11

blet, tik dabar sužinojau! kodėl man tiek metū apie vokietyję niekas nepasakė? būtume daug straipsniū prikepią.
tik ysivaizduokit antraštes:
vokieyjos neofašystai globoje venckienę!
nusikaltėlė turi užnugary hitlerio tevineje!
prieš pabegdama povandeniniu naciū laivu y amerika, venciene slapstesi fiurerio bunkerije!
ech, tokia medžiaga sužlugdita…
gerai,kaip nors yforminsim atgaline data.
tik reikia rasti tą tunelį kuriuos venckienė keturpesčia po žeme nuropojo iki berlyno.
na o kas be ko, vokiečių oro uoste tikriausei yra datuoti kamerų yrašai bei bilietų pirkimo informacija.
kažin kodėl departamentas net nakty mus pasikviesdaves pasidalinti info, tokiū gerų yrodimū lig šiol nedavė mum acpauzdinti?
nebiant niaturi…

tmide       2017-06-10 18:06

kai rusai iseidinejo, vienas labai auksto rango generolas pasake - jus tik isivaizduojate, kad tapote laisvi. Akivaizdu

Tmide       2017-06-10 17:55

Neringa i Amerika iskrido is Vokietijos. Ten ji turi uznugari ir apsauga. Kaip netiketa, ane?

salierui bandančiam "oriai" patepti slides       2017-06-10 16:12

Kažkokį mutinį tamsta mali. Pradžioj malei jog neîmanoma rašyti per gmailą nes parodys vietą, dabar jau sakai jog iš kur berašytum vistiek rodys California IP. Apsispręsk žmogau kažkaip. Kita vertus, nuoseklumo tamstai netrūksta kalbant apie Venckienę ” amerikoje”- nors taip ir neradai nei vieno bent menkiausio argumento ar îrodymo, vis tiek mali šūdą jog NV atseit ten. Reik suprast, jog tai yra ir buvo viena iš tavo veganiškų komentarû misijų- paramstyti kuzių laikraščių paskleistas pasakas. Šnekos jog galima spręsti pagal namiškių reakcijas yra lygios rašymui šakėm ant vandenio. Jeigu pradėtume kapstytis giliau, tavo versija pabirtų lyg kortų namelis.
Pavyzdžiui- ar nenorėtum prisiminti fakto, kuomet Neringos teta Skučienė žurnalistų paklausta apie veikiančią Neringos Facebooko paskyrą pasakė:
- Aš nežinau kas ten už Neringą daro įrašus, bet tikrai nepanašu jog ten Neringa.
Čia taip sako Venckienei vienas artimausių ir Neringą gerai pažinojusių asmenų.
Derėtų nepamiršti, jog kartu su Neringa dingo ir berniukas.
Pagrobimo atveju, vaikas būtų ideali priemonė priversti gimines tylėti mainais už paskutinio anūko gyvybę.
Iki Vnckieněs dingimo, pedgynių samdyti žurnaliūgos, policija, komitetininkai - visi sekė kiekvieną Neringos žingsnį ar kvėptelijimą, įrašinėjo tel.pokalbius, sekė buvimo vietą. Ir staiga, Venckienė “pabėga” į “amerikas”.
Žinai kas išduoda srutiną jūsiškių planą? Ogi kad jokios kuzios ir lnk gaideniai neparodě jokių reportažų apie ” pabėgimą”. Taip ir “neatsirado” jokių bilietų pirkimo pėdsakų, bendrakeleivių liudininkų neatsirado. Tau nekeista jog nėra nieko apie kiaurą parą sektą žmogų? Gal Neringa į amerikas išskrido ant šluotos? O gal prasikasė tunelį nuo Garliavos iki šikagos?
Tu bandai savo manipuliacijas statyti ant to, jog gal ne aukštą saugumietį , o aukštą politiką ar prokurorą/teisėją matė Deimantė. Ar čia argumentas? Koks skirtumas iš principo?
Jokio. Nes kalba eina apie departamento dalyvavimą slepiant nusikaltėlius ir apie departamento dalyvavimą grobiant bei žudant nekaltus žmones ir liudininkus. Kalba eina apie departamento įtaką teismams kuriuose kaip giriatės “niekad nepralaimite”.
Tavo “atsisveikinimo” komentaras yra ilgų posėdžių išdava, ką beje numatėme: dingti nieko nesakius būtų buvęs akivaizdus “apsišvietimas”, o va toks “neįvertinto dobraxodo” atsisveikinimas bent formaliai leidžia išlaikyti oresnę miną.
Supraskite jús ten komiteto kontoroje pagaliau- čia ne ta vieta kur galite kabinti makaronus.
Kaip jums vis dar nedašunta, jog mes jus lukštename kaip saulėgrąžas. Nes jūsų kontoroje pakanka tik muskulų, o proto niekada neturėjote. Vienintelė mažiausiai jūsų gaujai galėjusi padaryti žalos strategija dėl šio straipnio - reikėjo tiesiog pratylėti. Bet panorot varyti propagandą. O dabar rezultatas- 300 komentarų ir tūkstančiai juos perskaičiusių. Jūsų vado vietoj, už tokį fiasko visiems atsakingiems šiknas išspardyčiau ir antpečius nulupinėčiau už darbo broką.

Tarabilda daržovių skyriui       2017-06-10 15:54

Nesuprantu tamstos metodo, dangstantis daržovių pavadinimais. Jei tamstos tikslas taip kurti intrigą, nuvedinėjant diskusiją į šunkelius, tai pasirinkai ne visai tą publiką. Bet jei turi ką pasakyti be tos VSD pametėtos Mieželio - Myželio feikinės “telegos”, sakyk tiesiai šviesiai vienu nicku. Tuomet galėtume ir padiskutuoti.

Trūksta žodžių...       2017-06-10 15:27

Trūksta žodžių, nes tiek nusigyvenom kad seneliai turi rašyti gerajam Carui aukštybėse dėl malonės pasimatyti su savo nužudyto sūnaus dukrele…Pasaulio pabaiga

daržovė šparagius kalafijoras špinatas ir t.t       2017-06-10 15:22

Bet jums ir priešų nereikia, nes patys jų ieškote ten, kur jų nėra. smile Kas ten su Gmail jums neaišku? Aš tą ir sakau, kad Gmail, Yahoo ir panašūs servisai parodys tik serverio Kalifornijoje IP adresą. Rašysite savo draugui iš Kauno į Mažeikius, rodys tuos pačius amerikietiškus IP adresus, rašysite artimiesiems į Airiją iš Vilniaus, rodys tą pačią Kaliforniją. Tai ar verta čia tuščiai diskutuoti, kad el. laiško HTML išklotinėje rodomas IP adresas negali pasakyti žmogaus buvimo vietos? Apie Venckienės likimą ir buvimo vietą galima spręsti tik iš kitų aplinkybių, tokių kaip artimųjų reakcija ir galimai prieglobstį suteikusios šalies reputacijos. Ir aš manau, kad tai vis tik JAV.
O dabar dėl logikos. Manau, visi sutinkame, kad Deimantė ir Kedys pamatė kažką, dėl ko juos ištiko tokia lemtis. Ir čia išlenda visi Meželio-Mieželio versijos trūkumai būtent vadovaujantis logika! Kiek saugumiečių jūs pažįstate iš išvaizdos? Ne viešų, kuriuos matome per TV, o operatyvinio pobūdžio darbuotojų, analitikų, technikų ir panašaus pobūdžio pareigūnų, ypač jų viršininkų? Tikriausiai nei vieno, kaip ir aš, kaip ir daugelis. Nebent teko susidurti ir pavyko išgauti prisipažinimą. Tai kokia tikimybė, kad Deimantė galėjo paaugusi pamatyti ją tvirkinusį saugumietį per televiziją, internete? Ta tikimybė beveik lygi nuliui. Tai iš kur toks trileris tada? Nepagalvojote, kad gal buvo bijoma, jog Deimantė pamatys POLITIKĄ, viešą asmenį, dažnai pasirodantį viešojoje erdvėje? Naudojantis žlugusia VSD reputacija buvo sumėtytos pėdos, iš kažkur ištrauktas saugumiečio Meželio-Mieželio personažas, kurio visi karštligiškai ieškojo, nors jis nebuvo toks jau slaptas ir nežinomas. Kitaip, kodėl būtent VSD pareigūnas buvo pasirinktas dėmesio nukreipimui, kodėl ne kokios įmonės vadovas, kitas politikas, visuomenės veikėjas?
Buvusių VSD vadovų laikysena visame trileryje, be abejo, labai įdomi. Bet tai savaime nesako, kad jie gynė būtent VSD nuo kaltinimų, kadangi vien Laurinkus yra išsakęs nemažai kritikos VSD kitais labai svarbiais struktūrai klausimais,o Jurgelio nuomonės ta bendruomenė nelaiko autoritetinga, pasak Grinos, Jurgelis iki šiol nesupranta kuo skiriasi žvalgyba - kontržvalgyba nuo paprastos spec.tarnybos. Buvę vadovai čia greičiau gynė savo asmeninių interesų ratą. Ir pokyčiai vykę VSD kaip tik greičiau paaiškintų saugumiečio personažo pasirinkimą dėmesio nukreipimui, negu tai paneigtų.
Visgi aš manau, kad VSD kaltė šioje istorijoje yra milžiniška, kadangi savo nesąmonių dėka beviltiškai susikompromitavo ir neužkirto kelio didelei nacionalinio masto tragedijai, pakenkė nacionaliniams saugumui.

Ir veltui bandote manyje rasti kažkokių čekisto požymių. smile Naktimis rašiau, nes reikėjo pauzės darbe, o tema domiuosi nuo pat pradžių. Galvojau, išjudinsiu sąstingį, bet pamačiau stagnaciją ir bent vieną apsimetėlį komentaruose, kuris nenori, kad nieko nesakanti aklavietė būtų pramušta. Kad nekelti susiskaldymo grėsmės, geriau išvis pasitrauksiu ir daugiau nebekomentuosiu šia tema. Savas išvadas aš pasidariau.

mANO NUOMONĖ       2017-06-10 14:14

Šita klaiki Garliavos istorija išjudino valstybės pamatus, kaip koks svarbus akmenėlis būtų pajudėjęs ir viskas ima griūti, tik vieni tai mato ir jaučia, kiti apsimeta, kad nemato, treti nieko nemato ir nieko nejaučia, jie gelsti savo kailį dabar… Po šio klaikaus valstybinio vaiko sudorojimo (arba “perdavimo” tuo metu dar ne “nekaltai” išgimdytojai ir galimai vaiko pardavinėtojai), viskas eina tik blogyn, tai mergina sudeginama bagažinėje, tai vaikai sumetami į šulinį arba žiauriai užmušami, kartais į paviršių išplaukia pagrindinių Venckienės kaltintojų masiuliečių “skaidrios” aferos, o žmonės urmu traukiasi iš šio vargano krašto, kur teisybės nerasta, kur socialinė nelygybė bene didžiausia Europoje, kur tyčiojamasi iš dirbančių žmonių juos verčiant pašalpiniais. Labai įdomus tampa tų vadinamųjų partijų likimas, štai, konservatoriai, lyg ir laimi rinkimus, Dievas leidžia jiems parodyti savo puikybę ir tuštybę po pirmo turo, antrame ture, šmaukš per puikybę - ir jie net opozicijos lyderio nebegali išsirinkti, tas pats su tais vadinamaisiais socdemais ir kitom grupuotėm, norėčiau, kad Laikas jas sugraužtų ir graužtuko nepaliktų, visos jos dalyvavo šitoje kruvinoje puotoje skriaudžiant vaiką. Aš manau, kad čia tikrai kremliaus ausys kyšo, seniai taip maniau, tik tas kremlius laiko pakabinęs už konkolų mūsų galinguosius, o jie galimai vykdo viską, ką kremlius užsako, tikrai, gi tylėjo jų propaganda, nė kriukt apie tą šturmą. Manau, kad per mūsų išgverusius ir kompromatais apsirūpinusius ponus tas kremlius griauna mūsų valstybę ir jiems tai sekasi, nes neišliustruoti mūsų valdovai uoliai vykdo jų komandas idant nebūtų paviešinti jų juodi darbeliai, taip aš manau ir baisiuosi JŲ “TEISINGUMU”

kad       2017-06-10 13:33

kad sioje istorijoje dalyvauja saugumieciai darosi visiskai akivaizdu. Tik klausimas kodel, darydami savo juodus darbus jie persekioja ir naikina vaikus ir senolius? Ir tokiomis apgailetinomis klastotemis, kad darosi nebejjuokinga. Gal cia norima visiems pademonsturoti - ka norime ta darome. Bet ir gudri vista sikna isdilgina. O tada ratas uzsidaro. O jis siaureja. Dabar

kad       2017-06-10 13:27

saugumieciai sioje istorijoje dalyvauja issijuose darosi visiskai akivaizdu. Tik klausimas vienas - kam reikia, siekiant vykdyti savo nesvarius darbus, viesai persekioti ir naikinti zmones? Tame tarpe senolius ir vaikus? Ir tokiomis akivaizdziomis klastotemis, kad net juoko nebekelia. Cia gal norima pademonstruoti - ka norime ta darome? Bet ateina laikas kai ir gudri vista sikna issidilgina. Ir ratas uzsidaro. O panasu, kad jis siaureja. Labai

Tuja       2017-06-10 11:08

Labai gera diskusija čia vyksta, gera, kad dar yra žmonių, kurie supranta apgailėtiną valstybės padėtį ir padeda kitiems tai suprasti, laikykitės jūs ten smile

Liepa       2017-06-10 10:54

Nieko nuostabaus, kad šis portalas eilinį kartą “nulūžo”. Šalyje, kur daužomi buožėmis jokio nusikaltimo nepadarę ir jokios grėsmės nekeliantys civiliai piliečiai giedantys ne šiaip kokią bolševikinę dainušką, o šventą Lietuvos himną, kur “užspringstama” lapu ir “paskęstama” balutėje,kur be pėdsakų dingsta net ir seimo nariai ir jų giminės, kur vaikų namuose klesti prostitucija,o “sveiko proto” politikams krenta į mašinas brendžio dėžutės toks dalykas kaip kažkokios “marginalios” svetainės ,neva, netyčinis sutrikimas yra smulkmių smulkmė.//

sekatorius       2017-06-10 8:34

Kails, sveiki bičiuliai.
Taip, kibernetinė ataka buvo gana stipri ir gal dar ir nesibaigė. Šianakt taip pat portalas buvo užstrigęs.
Priežastis matau dvi: pirma dėl būtent šio straipsnio. O antra, šalutinė- ataka blokavo Mėlyno Sarafano pranešimo narstymą.
Dabar sudėkime ką turim: “daržovius” nepasivadino AMB, nepasivadino net Paksium, nepasivadino ir Muchamoru.
Pasivadino tuo ko Voveruška visada nemėgo, o praprususi publika irgi pamena to tskant škia vansi neįgalumą kaip indėlį užvaldant valstybę. Pašiepiant tą kuris protingų patriotų tarpe yra blogų dalykų sinonimas, bandyta įgauti pasitikėjimą tarp patiklesnių skaitytojų ir prakišti manipuliacijas.
Tiek Musmerės apėjimas nutylint, nepaminint, tiek portalo lūžimas Tribūnos Dieną, parodė kieno ir kokia tarnyba čia sudalyvavo.
Ką manau- “vyr.leitenanto” metimas į apkasus rodo jog Komitetas turi rūpesčių kurių negali ignoruoti.
Taip, buratinų masės yra apkvailinti, bet tuo pačiu protaujančių ir giliau pakapstančių ratas ne tik nemažėja, bet nuosekliai plečiasi.
Ir šis kuklus portaliukas daro pakankamai didelius darbus. Komiteto dėmesys rodo jog darbai teisingi ir veiksmingi.
Tuo pačiu belieka pritarti kito ir kitur serverio paieškai. Nes jeigu užsisės techniškai, tai nepakaks nei laiko nei jėgų atsimušinėti.

...       2017-06-9 23:51

Gimimo diena

Ten praeity, kurios tu neturi,

Mažyte mano, skambanti dukrele,

Gyvena žvėrys negeri – geri,

Ir dar vyniojas ilgas ilgas kelias.

... Ėjau ir nežinojau, kur esi –

Ar tulpės žiede, ar srovėje upelės,

Ar paukščio giesmėje, ar debesy,

Vakarėje migloj, aušrinėj ryto?..

Aš tau nešiau žodžius kalbos gimtosios,

Maišelį juoko, kibirėlį ašarų

Ir ilgą kelią tartum laumės juostą –

O kelias dvelkė žydinčiu pavasariu…

Aš keliavau keliu tuo pas tave

Su negerais – gerais žvėrim kalbėjaus,

O kai radau tave – tu man davei

Daugiau, negu aš pats tada turėjau…

Juozas Erlickas

Tuja       2017-06-9 22:58

Vajetau, atsigavo portalas, kažin, kodėl buvo lūžęs? Ar tik ne dėl komentarų po šiuo straipsniu?

Jo, jo       2017-06-9 22:03

Akurat.

kails, bro :-)       2017-06-9 22:02

na pakanka tamystai parako, nepaisant nieko suvartyt nestasio lygio agentą.
Sakyč kaip minimum vyr.leitenantą. Nedurnai rašantį, pakankamai įtaigiai.
Bet būtent iš to perdėto uolumo intuityviai atpažinau komitetinį “darbštuolėlį”.
Ir portalo užlaužimą vakar aptikau, n kartų mėginau atidaryti…
Redakcijai jau laikas galvoti apie kitų kraštų serverius, jei/kai raudonarmiečiai
taip bl-tskai elgiasi.

O po šitokios dainos...       2017-06-9 21:28

Masiniu puolimu nepavyko, “daržovinės” manipuliacijos neišdegė.
Kas beliko?
Užlaušti portalą.
Ir dar sapaliojama, jog “saugumiečiai ne prie ko”.
Mažvaikiams sekit tas pasakas.

šparagui       2017-06-8 18:57

Jūs nuolat apeliuojate į logiką, bet kažkaip pačiam nelabai sekasi savas versijas pagrįsti logika.
Tamstos Didysis “argumentas” , atseit susitepusių músû saugumiečoų ar valdžios atstovų vakarų atstovai nepakéstų, yra darželinuko lygio prisvaigimai. Pakabintieji yra lobių lobis, o ne prpoblema. Iš kurgi tas vergiškai nuolankus paklusnumas ir pavyzdinis “pažangumas” briuselynui? Daugybę dalykų mūsiškiai daro tiesiog atrodo nepaaiškinamai idiotiškai vykdydami es neomarksitliberastinēs vadovybės paliepimus kurie dažnai akivaizdžiai žalingi mums.
Toks elgesys durnumu vargu paaiškinamas. O baime dėl kompromatų bombos sprogimo, galima paaiškinti lengvai.
Tarkim briuselynas žino šaltibarščių spalvos Biografijos detalių kurios Poniai kainuotų postą,  teismo suolą ir nepakeliamą gėdą,  o mainais už pakišt?ą - regalijos, karjeros perspektyvos, didžiulė pensija, apsauga ir sukaupti turtai. Argi ne puikús motyvai tiek pakabintajai tiek šantažuojantiems susitarti?
Jůs paminėjote vieną teorinį pretekstą kuris paremtas vien utopiniu vakarėnų padorumo idealizavimu.
Bet tealybė kitokia. O turint omenyje tokių vokiečių, varleėdžių ar makaronininkų dideles simpatijas ruskynui, nesimato jog kažkam berlyne ar paryžiuje ir romoje sukeltų alergiją ruskių agentų smarvei.
Tamstos komentaruose argumentų mažai, tačiau labai daug pastangų įpiršti tam tikrą nuostatą.
Beje, kažkodėl Venckienės dingimo tikrųjų aplinkybių temą numuilinote. Pabandėte kažką lementi apie gmailą, bet susidūrus su logiškais klausimais, “pamiršote” atsakyti.
O dabar linksmoji dalis: jūs diskutuojate su keletu oponentų kurie yra ilgamečiai portalo skaitytojai. Tamsta pasirodote pirmą kartą ir sėdate rašymui neatsitraukiant antra parą.
Čia jus koks priepuolis ištiko O gal tiesiog ....tarnyba tokia?
Pasižiūrėkite į savo paliktą pėdsaką nuo daržovės petrsonažo pasirodymo starto- akivaizdus budėjimo režimas, nes vos pasirodžius oponuojančiai replikai , tamstos atsakymas atsiranda žaibiškai. Ir taip iki gilios nakties.
Ne metų nerašėte, o dabar pratrūkote? Bet każkaip “atsitiktinai” sutampa dar ir daugiau dalykų kurie neliko nepastebėti interneto senbuvių. Kitų klaidų net nesakysiu- nenoriu kad tobulintumėt darbo stilių.smile
Tiesiog turėtumėt suprasti jog čia ne delfiai ir manipuliacijoms sėti čia gana keblu rasti dirvą.

 

daržovė špinatas Adamkus       2017-06-8 16:36

O man kaip tik susidaro įspūdis, kad kažkas iš čia komentuojančių yra ne tuo, kuo dedasi, ir saugo Status quo aklavietę. Tik, gink dieve, nesikapstykite ir neapnuoginkite nušlifuotos versijos trūkumų! Ar ne? smile Nes tada kyla nepatogūs klausimai specialiosioms tarnyboms ir tam pačiam VSD. Deimantė matė ir Kedys kažką sužinojo, dėl to ir buvo Deimantė pagrobta, Kedys nužudytas. Pedofilai yra pažeidžiami, dėl to jų ramybėje Lietuvos specialiosios tarnybos tikrai nebūtų palikusios vien dėl to, kad jie gali būti pagrobti, tarkim, Rusijos spec.tarnybų ir prakalbinti. Dėl to jie turėjo būti likviduoti. Pedofilai negalėjo išlikti vadovaujančiose pareigose, nes užsienio partneriai su tokia šalimi nenorėtų turėti nieko bendro. Logiška? Bet kas iš elito atstovų buvo likviduotas? Iš žinomų žmonių tik Karosas ir Veselka mirė, tačiau jie buvo nei tiek įtakingi, nei pedofilais, greičiausiai. Buvo paslaptingos mažai girdėtų profesorių mirtys. Jeigu čia tie patys, išeitų, kad veikia kažkokia niekam negirdėta įtakinga grupuotė užkulisiuose, už virvučių tampanti net ir žinomus Lietuvos “pilkuosius kardinolus”? Kažkaip… Rusijos ir Vakarų priešprieša čia leidžia padaryti gana kategorišką išvadą. Nes jei pedofilai dirba Kremliui, Vakarai su jais nenorėtų turėti nieko bendro, jeigu jie yra Vakarų agentai, Kremliaus propaganda būtų tai išnaudojusi. Prielaida nėra tobula, nes nenumato buferinės zonos statuso ir iš to išplaukiančių pasekmių. Tik kam dar viena buferinė zona, kai jų ir taip užtenka Europoje?
Arba kažkas kitko gal? Prieš keletą metų Karaliaučiaus prostitutė per propagandinę NTV yra kalbėjusi apie Lietuvos specialiųjų tarnybų taikomą “braškytės” metodą, seksu verbuojant jas dominančius asmenis. Tikėti viskuo, kas buvo pasakyta, tikrai neverta, bet kažkokias prielaidas galima pabandyti kelti, nes viso pasaulio spec.tarnybos naudoja tą metodą. Tai gal čia buvo VSD “braškytė”, tik su vaikais? Nesankcionuota, nelegali, bet duodavusi rezultatų? Tada reikėtų pasižiūrėti į Rusijos pareigūnų karjerinę migraciją į/iš Karaliaučiaus kraštą, arba jų mirtis, gal Lietuvos diplomatų paskyrimus į Rusiją. Reikalinga faktų ir datų kruopšti analizė.
Bamdau kelti versijas ir išjudinti domėjimąsį, bet ne tam, kad išbalinti VSD, apjuodinti policiją, arba atvirkščiai, nukreipti dėmesį, o tam, kad gal pavyktų rasti logišką atsakymą ir remiantis juo bandyti daryti rimtesnes išvadas, nes Mieželis-Meželis bent aktualiuoju laikotarpiu nebuvo liečiamas, nors ir buvo “apšviestas”, tik neaišku kaip kas: pedofilas po priedanga, ar kažkam nepatogus pareigūnas, konkurentas?  Reikia truputį išlįsti iš buitinio supratimo rėmų ir pabandyti mąstyti specialiųjų tarnybų logika.
Nes jei iš nevilties viską buitiškai suversti į “klanas viską valdo”, oponuojanti pusė žvengdama pareikalauja pavardžių, įrodymų ir laimi neįsigilinusių žmonių nuomonę. Neveikia ta “klano” versija, reikia kelti konkretesnius klausimus, nes būtent jų bijo oponuojanti pusė. Vien sdekvatesnis domėjimasis Mieželio-Meželio veikla jau verčia juos jaudintis, nes tai yra kažkas naujo, pakankamai netikėto, nemalonaus jiems. Agentai irgi daro klaidas, palieka pėdsakus, yra riboti galimybių. Nereikia jų įsivaizduoti galingesniais, nei jie yra iš tikro.
VSD vaidmenį sąmoningai nuvertinau, kad įveikti blogo VSD ir gero LKPB stereotipą, sąmoningai suformuotą pirmaisiais skandalo metais, kad sulaužyti tą įsišaknijusį stereotipą ir pradėti mąstyti plačiau. Ir nepamirškite dar, kad VSD tuo metu didelį dėmesį skyrė Ignalinos AE uždarymui, tad pagalvokite ir apie jų galimybes. Bet tai nereiškia, kad VSD čia visiškai ne prie ko. Svarbu pradžiai išlįsti iš suformuoto stereotipo ir tada pradėti daryti išvadas.

P.S Jei aš būčiau saugumietis, ar jų pasamdytas trolis, tiesiog numesčiau jums patinkančių “faktų” ir tikslą būčiau pasiekęs. Ir žvengčiau kaip jūs springstate tikrovės visiškai neatitinkančiais “faktais”. Tame ir reikalas, kad žinau tik tiek, kiek ir jus, bet labai aiškiai pamačiau, kad nieko nepasakanti versija yra sąmoningai kažkieno sukurpta ir palaikoma, nes patogi būtent jiems.

Julius Puras i 22:20       2017-06-8 14:22

“Kas tu Lietuva. Šiandiena tu graži kaip gėlelė rytoj tu užsienio slaptų tarnybų nulaistytas pagirių stalas.” kiek atsimenu (irodity to negalėčiau) tokes eiles Ladsbergis skaitė viename iš sąjūdžio mitingų. Landsbergis pasirodo dar ir poetas. Aš manau tai jau pasiekta o Lietuva švelniai tariant apvytusi visomis prasmėmis ir va Landsbergis prasitrynes valdžioje ir šalia jos visus tuos “nepriklausomybės” metus.

Julius Puras       2017-06-8 13:38

Prašymas atsimušė į blogos ir niekam tikusios LT valdžios cinizmo siena o taipogi į akmenines seimūnų širdis. Pedofilų klanas ir toliau viskam vadovauja ir visi jo bijo.

o viena       2017-06-8 11:30

karta Lavastre girta savo draugei gyresi, kad jai nesvarbu ka rasyti , o sitoje istorijoje - pinigai tai dideli. Niekse. Nieksai visi, kurie leido sunaikinti vaika vardan savanaudisku interesu

Faktai       2017-06-8 10:53

Visuomenė žino tik tuos Garliavos istorijos faktus, kuriuos tiražavo sisteminė purvasklaida.Deja, ir tų paviešintų detalių užtenka, kad suprastum, kad pedofilų tinklas puikiausiai gyvuoja Lietuvoje su uoliu valdžiakiaulių palaikymu.Šiandie per oficialų radiją pasidžiaugta, kad “suvaldyta daug emocijų visuomenėje sukėlusi Garliavos byla.“Baisu.

bliat       2017-06-8 7:53

kas darosi? Gal viena kartą pradėkite kalbėti

špinatui       2017-06-8 6:25

Galima pagalvoti jog kažkas nužudęs praneštų artimiesiems. Kad būtų reakcija. smile
Nugalabijus seimponarę logiškiau kurti mitą jog ji gyva, tik labai slapstosi ir net tėvams nepaskaipina.
Mat esant amerikoje galisusisiekti tik per savo gmailą kuris gnida iškart adresą išduos.
Gaila kad amerikoje nėra galimybės nusifilmuoti save telefonu, nusiųstoi tą filmuką draugui į aliaską ar australiją, kad ans persiųstų Garliavon.
Todėl geriausia búti geriečiu: pritarti tam ką žino visi- jog fotošopinės nuotraukos iš kurių autentiškumo juokėsi visa Lietiuva yra lievaos falšivkēs. Siekiant suteikti savo šnekoms patikimumo, negaila net razlivo rašliavas supeikti.
Tokiam “geranoriško bičiulio” fone galima jau ir nesismulkinant be jokių argumentų pakepti teiginius, jog nenužudyta, jog amerikoje.
Ir kodėl galvoju, jog tamsta čia mums smegenis plaunat ir bandot nukreipti dėmesį nuo labai konkrečios įtariamųjų grupuotės, a?
Vienok jūsų , saugumiečių uolumas ir išduoda jog músų versija apie tarnybos dalyvavimo pedsakus yra labai logiška.
Ačiū už pagalbą:)

daržovė       2017-06-8 1:48

Jei Venckienei kažkas būtų atsitikę, jos artimųjų reakcija viską išduotų. Dėl to greičiau jau ji gyva, negu nužudyta. Ir, greičiausiai, vis tik Amerikoje.
Laiškai ir nuotraukos tai ir mane prajuokino. Aišku, kad siunčiant laiškus iš Gmail, Yahoo ir pan. rodys kompanijos serverio Kalifornijoje IP adresą. Nuotraukos tai ten išvis net minimalios kritikos neišlaiko. smile
Veltui žnaibotės.

daržovė Tarabildai       2017-06-8 1:42

Taigi, kad mes čia priversti burti iš tirščių ir šakėmis ant vandens braukyti. Bet ką darysi? Aišku tiek, kad dabartinė padėtis nėra baigtinė, nes gaunasi kažkoks prieštaringas, nestabilus kratinys. Turi būti tęsinys, nes su tokiu kratiniu suinteresuotieji saugiau jaustis tikrai negali. Manyti, kad Lietuvos tarptautinis autoritetas toks didelis, kad užsienio partneriai viską nuryja nekramtydami, naivoka. Kaip ir manyti, kad užsienio partneriams nerūpi kas čia pas mus darosi, irgi kvaila. Turi būti kažkoks paaiškinimas.
Galima dar tų versijų iškelti, bet jomis gali pasinaudoti neprieteliai.

kalafijorui       2017-06-8 1:35

Jo, daug apie “logiką” kalbi. Tai dar paplėtok zombojaščikinę Venckienės pabėgimo į “amerikas” versiją.
Tik nepamiršk pailiustruoti fotošopinių “įrodymų” a la “venckienė su juodu vilnoniu kostiumėliu 32 laipsnių karštyje tarp pusnuogių negrų Šikagoje”, arba prisek pluoštelį ” tikrų Venckienės laiškų iš razlivo”. Ir jokiu būdu   nekalbėk apie seimo narės pagrobimą ir nužudymą - antraip netyčia kristų šešėlis ant švariojo ir nesusitepusio departamento.

daržovė...       2017-06-8 1:24

Dabar galvoju, kad Meželiui diplomatinė komandiruotė į ambasadą Minske tai nebuvo paaukštinimu ar priedanga, greičiau kažkokia nuobauda, nes jis “apsišvietęs” VSD pareigūnas. Vargu ar jis galėtų ten vadovauti kažkokiai agentūrai, žlugdyti Astravo AE statybas ar kažką panašaus veikti. Jo pareigos ten greičiau kontaktinio asmens su Baltarusijos KGB, nes visi jį žino, jo saugosi, jį seka. Panašus “apsišvietęs” pareigūnas kontaktams turėtų būti ir Baltarusijos ambasadoje Vilniuje, nes visokie susidūrimai yra neišvengiami, reikalingi kontaktiniai asmenys tokiam atvejui. Arba išvis jį išsiuntė į Minską mirčiai į nąsrus. Arba leido pabėgti. Tada jau įdomiau. Tada ir jo dalyvavimo Garlliavos įvykiuose versija vėl atrodo realiau.
Sudėtinga prielaidomis žongliruoti, bet tenka, nes dabartinė situacija yra paradoksali ir beprasmiška iš to ką žinome. Pataikius su versija galima priversti nervuotis įsivėlusius ir bandyti suprasti kažkokių jų veiksmų prasmę. Nepataikius su versija, suinteresuotieji ją gali išnaudoti dezinformacijai prieš tave patį.

Tarabilda       2017-06-8 1:24

Kažkas čia atėjo arba makaronus kabinti, arba marškinius skalbti. Kol kas negaliu suprasti, kokių velnių čia vėl pradėta aiškintis mitinio Myželio paralelinius mitus.
Panašu, kad kažkoks maišelis praplyšo, bet verifikuoti ar iš jo pasipylė grūdai, ar pelai, neturime jokių instrumentų. Istorija darosi tik dar tamsesnė, nors viena darosi aišku, kad tarp scenaristų, kurie košę virė, atsirado įtrūkimų, jei vieni kitus ėmė kaltinti scenarijaus autoryste ir vykdymu - įtrūkis tarp VSD ir “ypatingosios” Policijos bei Madalovo segmentų. Įjunkim čia dar dreifuojančius politikus ir Prokuratūrą bei teismus, kuriems dirigavo mėlynas sarafanas, ir turime tokią košę malošę, kad kažkoks Myželis su savo mitais atrodo kažkokia smulkmė.
Tą istoriją galiba būtų išardyti nuo bet kurio konkretaus taško, tik reikia vieno kito patikimo fakto išskleidimo. Pvz., kas Ūsui suleido injekciją, kurią neva vitamino C patvirtino panatomas?

daržovė Adamkus       2017-06-8 0:31

O kur logika palikti M(i)eželį gyvą po tokio “apsišvietimo” ir skandalų, jeigu jis ten buvo tikrasis “Aidas”?
Grinos pasisakymų sapalionėmis vadinti niekaip neišeina. Vis tik išbuvo kadenciją, kadencijos pabaiga buvo ypač įdomi ir įtempta. Dabar pareigos eksų organizacijoje. Tikrai nemanau, kad Grina buvo Valio lygio…
Logika tai čia būtina ir net plieninė. Nes pedofilija buvo, susidorojime su Venckiene dalyvavę pareigūnai kyla pareigose, Deimantė išvežta nežinoma kryptymi, senukai Kedžiai ir “patvoriniai” tampomi po teismus, bet tarptautinė reakcijos nerasta, Kremlius irgi nepasinaudojo puikia proga, nors jo propaganda kaltina Lietuvą net “Panzerhaubize- 2000” tiekiant Ukrainai? Kas čia vyksta tada? Turi būti paaiškinimas.
Sacharukas, panašu, dabar dirba Amerikos Rusijos žydų mafijai. Bet jo asmeninių ryšių su kažkuo mes nei paneigti, nei patvirtinti negalime. Nes kas ten šaltinis? Mockaus Dapkus? Tada gal ir taip, gal ir ne. Nors, dirbęs ONTT, Sacharukas, be abejo, pažinčių turėjo, bet ar tai buvo draugiški santykiai? Tame ir bėda, kad mes visi, ir net Kuolys, per daug prisirijome Mockaus įtakotų šaltinių iš pradžių ir juos labai nekritiškai vertinome. Kitaip gal ir negalėjome, nes nebuvo jokios alternatyvos. Kokia alternatyva buvo? Lrytas, LRT? Ar Gorienės laikraštukas su analitinėmis ambicijomis?
O Mockus tuo tarpu ant dviejų kėdžių sėdėjo: alfa.lt , tuo metu bendradarbiavusi su Vasiliausko LŽ, apsimetinėjo, kad palaiko žmonių pusę, o masinis “zombojaščikas” - LNK varė visą šūdą, Ūsas ten kalėjimo žargonu “bazarą” varydavo publicistinėse laidose, netgi tvaaaariai!!! staugė paršas. smile Tiesa, Janutienė ten kurį laiką irgi apsimetinėjo, kad ji už žmones, Kudabienė lygtai kažką irgi bandė.
O paskui Mockaus priemonės labai vienareikšmiškai pasirodė kas yra iš tikro, bet mes vis dar užsikabinę už jo žurnalistų ištiražuotų “faktų” ankstyvojoje stadijoje.
Negaliu 100% tvirtinti, kad M(i)eželis ir VSD čia ne prie ko, bet ir reikėtų pasimodeliuoti situaciją ištraukus tuos personažus iš Mockaus “faktų” rėmų. Tik pasimodeliuoti ir žiūrėti kas toliau išeina, nes dabar prieiname aklavietę, kurios ir paaiškinti neišeina. Nebūtinai tada kažką pavyks suprasti, bet šitas kelias tai tikrai niekur neveda ir, man atrodo, mes esame sąmoningai čia nuklaidinti. Nes jei “Aidas” M(i)eželis- tas pats pedofilas, jo pareigos VSD ir dar vėlesnė diplomatinė priedanga Baltarusijoje gaunasi didele nesąmone. Jau Baltarusijos KGB tai nepraleistų progos tokiu pasinaudoti. Jei Baltarusijos KGB jis “savas” , tada neišeina paaiškinti jo pareigų VSD, kurios turėtų apimti ir bendradarbiavimą su sąjungininkais. Arba visi buvo akli ir durni, o jis visus išdūrė ir pabėgo? (Nusišovusio Paukštės, buvusio jo viršininko čia minėtų nedertėtų, nes apkaltinsite nukreipinėjimu ir klaidinančios versijos formavimu smile )
Kitaip lieka sėdėti ir kaskart konstatuoti, kad dangus jau nugriuvo, bet tai tikrai nieko neduos.

Kranklys       2017-06-8 0:30

Ar išgirs suakmenėjusios širdys? Tie kurie išgirs, sėdės pabrukę uodegas išsigandę gyvačių šnypštimo. Praversi skrynią, dvokas bus neištveriamas. Apsivalyti dabar,ar ir toliau gyventi su gangrenuojančiomis galūnėm ryjančiom naujas aukas. Kiek beliks to sveiko Lietuvos kūno.

daržovė Adamkus       2017-06-7 23:05

Pernelyg paprasta būtų. Bet va dabar Briuselis baugina sankcijomis Lenkiją, Vengriją ir Čekiją dėl atsisakymo įsileisti kvotas migrantų, kurie vis tiek pabėgtų į tą pačią Vokietiją. O Lietuvos valdžia sausa išlipo po tokio barbariško išpuolio, žmogaus ir vaiko teisių šiurkštaus pamynimo? Va čia kažkas ir yra ir tai turi labai aiškų, logišką atsakymą. Tik kokį? NATO ir Turkijai galėtų pažerti riebių kaltinimų dėl žmogaus teisių pažeidimų, bet to nedaro, nes yra karinis aljansas. O štai ES ir JAV kaip valstybės pozicija šiuo klausimu yra nesuprantama.
Bet viena detalė verčia manyti apie kažkokį susitarimą ir kažkurios Lietuvos specialiosios tarnybos kitokį vaidmenį. Venckienė išvyko ir TYLI. Nei vienas politinis pabėgėlis netyli, aktyviai dalyvauja socialiniuose tinkluose, įrašinėja vaizdo įrašus. Negaliu kitaip paaiškinti, kaip tik tuo, kad yra kažkoks susitarimas su kažkuria Lietuvos specialiąja tarnyba dėl laikysenos tremties sąlygomis. Ir ta tarnyba - tikrai ne ugniagesiai. smile Gal net senukus Kedžius tiek tampo bandydami išprovokuoti Venckienę kažką viešo padaryti, pasakyti, bet ji turi laikytis ir amerikiečių patvirtinto susitarimo?
Galima sakyti, kad ateis laikas ir viską sužinosime, tik tas laikas gali ateiti į gyvenimo pabaigą, o gyvename tik vieną kartą. Be to, išaušus X valandai valdžiažmogiai užbliaus kažkokį susigalvotą pasiteisinimą, kuris daugelį neįsigilinusių ir tenkins.

daržovei       2017-06-7 22:52

Vis vien nesuprantamas tas uolumas nukreipti į kažkokias VSD Kauno ir Utenos apygardas, atsisakyti “Meželio” mitų, raginimų “pajungti logiką” - tarsi išvedžiojimai apie “apsišvietusio” Meželio būtiną nužudymą ar pašalinimą iš vadovaujančių pareigų (ar jis dar tebedirba Minske? - kažkodėl ambasados darbuotojų sąraše jo jau nėra, senas adresas:  .(JavaScript must be enabled to view this email address)) pasižymėtų kokia nors logika. Ir dar remtis grinos sapalionėmis. Čia didelis autoritetas?
Beje, neseniai susilaukęs nemalonumų iš teisėsaugos A. Sacharukas, vienu metu buvęs Seimo Operatyvinės veiklos parlamentinės kontrolės komisijos pirmininku, yra artimas A.Meželio bičiulis ir bendradarbis.

brokoliui       2017-06-7 22:20

Kas dar yra? Dar yra Mi-6, CIA, ...,..., ir kt.
Lietuva yra pasaulio tarnybų pereinamasis kiemas kuriame visi žaidžia savus žaidimus.
Tarkim, jankiai turi neabejotinai didelius kiekius sprogstamos galios info apie tikruosius Garliavos bylos užkulisius. Jeigu paviešintų, kiltų daug triukšmo. Bet neviešina.
Kodėl? Juk formaliai esame Nato. Lyg ir partneriai. Jeigu pas mus vyksta valstybės užvaldymas kur rukynas groja pirmu smuiku, 5-straipsnis lyg ir įpareigotų įsikišti. Bet neįsikiša. Nes labai patogu lietuvius išdavikėlius versti dvigubais agentais ir per tokius žaisti savo žaidimus su ruskynu.
Lietuva yra peversta pasaulio tarnybų šliūcha.

daržovė Adamkus daržoviui       2017-06-7 22:05

Gal ir taip. Bet tada tikrai policija ir VSD pjaunasi, o ne dirba ranka rankon stebėtinai darniai. Net ir atvirai totalitarinėse valstybėse to nėra, karts nuo karto įsiplieskia visokie tarpžinybiniai karai. O Garliavos įvykių metu kažkaip susiformavo nuomonė, kad VSD kaip kekšę tampo policiją ir net tokią specializuotą policijos struktūrą kaip LKPB, kurios galimybės teoriškai net didesnės už VSD. Kitas dalykas - informacijos “nutekėjimai” ir visokie “kurmiai” konfrontuojančiose struktūrose. Po Šturmo Kuolys yra minėjęs, kad organizatoriams kažkuo talkino keli VSD Kauno apygardos pareigūnai. Bet atviruose šaltiniuose yra minėta, kad Kauno ir Utenos apygardas Grinos vadovybė laikė probleminėmis.
Todėl geriau nedarykime paslaugos mitų kūrėjams, įsijunkime logiką ir bandykime atrasti trūkstamas mozaikos dalis. Kažkas čia dar yra.

daržvoviui       2017-06-7 21:35

niekas nesako jog viskas suvedama į vs departamentą. Tiesiog ta struktūra yra integrali bendros išdavystės sistemos dalis kuriai diriguoja lubianka.
o visokios saugumiečių ir policijos tarpusavio rietenos yra tiesiog atskirų to paties parsidavėlių tinklo grupuočių kova dėl įtakos, t.y. dėl riebesnio kaulo.
koks mums skirtumas kurie kremliaus agentai pjauna kitus kremliaus agentus? ir tie ir kiti yra brudai verti pastatymo prie sienos.
todėl kažkokios sapalionės jog saugumiečiai garliavos byloje yra ne prie ko, ne juokingi , o įžūlūs.
ir prie ko ir prie to. nereikia lia lia.

daržovė Adamkus       2017-06-7 20:37

Mieželio niekas ir neskalbia. Apskritai būtų sunku kažką tokio padaryti su spec.tarnybų pareigūnais, ypač žvalgybos. Norėjau tik pasakyti, kad nuo pat pradžių buvo mėtomi pėdsakai, viską adresuojant VSD. Labai patogu po “valstybininkų” skandalo ir Pociūno nužudymo. Net jei rėktų saugumiečiai, kad čia ne jie, kas jais patikėtų?
Bet net ne Mieželyje esmė. Reikia bandyti suvokti kas čia iš tikrųjų vyksta, nes šiaip sau tokie dalykai nedaromi ir tokiais dalykais kaltinami, dar ir “apsišvietę”, asmenys gyvi nepaliekami. Turi būti rimta priežastis. Ir tai jie negalėtų dirbti atsakingose pareigose, būtų agentūrinis aktyvas koks, juodadarbiai, provokatoriai, pakeistomis tapatybėmis, įslaptinti. O Mieželiui po metų “Respublikos” žurnalistė sugebėjo prisiskambinti dėl namo Naujasodžių kvartale Vilniaus raj.pirkimo peripetijų.
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/vsd_skandalas/vsd_vadai_randa_lobiu/,coments.1
Reiškias, kad ne tas, arba čia kažkas kito. Tarkim, Rusijos užpulta Gruzija negalėjo sau leisti prabangos pasidygėti iškrypėliu Mieželiu. O amerikiečiai, vokiečiai, lenkai kaip būtų į tokį reagavę? Kokios galėjo būti to pasekmės?
Na ir jei visą tą velnišką darbą būtų daręs VSD, manau, teisybės mes vis tiek nesužinotume, bet Deimantė nebūtų grobiama ir seneliai Kedžiai nebūtų tampomi po teismus, viskas būtų padaryta tyliai ir be triukšmo. Šių metų ataskaitoje VSD tiesiai šviesiai ir pasakė, kad jiems rūpi visuomenės nuomonė. Ir negali nerūpėti. Tik įsivaizduokite kiek radikalizavimosi rizikos, nekalbant jau apie klaikias demografines-socialines pasekmes, sukėlė Garliavos įvykiai. Čia gi ne pavienis atvejis, o didžiulis rezonansas!
O su LKPB labai jau daug sutapimų. Net ir girtas prie vairo pagautas Matonis neprapuolė, o įsidarbino geležinkelio dukterinėje “Gelsaugoje”. Dabar jau girdime, kad “Lietuvos geležinkelių” vadovybė net ir labai rizikingai bendradarbiavo su Rusija. KGB ir Rusijos siužetinė linija čia nenutrūkdama eina per visą istoriją.

Kam prispaudė Mergaitė kunkolus?       2017-06-7 19:00

Atsakau.
Tiems ,kurie labiausiai rėkė per TV,Radiją ir laikraščius už Megaitės grąžinimą Motinai/Išgimdytojai.
Žr. archyvus.
Kai kurie triukšmautojai jau išėjo pas Balzebubą.

Ar Gailius prie Furmos lavono buvo?       2017-06-7 18:52

Kiek dar ten buvo supuolę aukštų člienų prie vieno lavono.
Bet po to ekspertai skelbė apie IŠPLAUTAS žaizdas.
Kaip čia taip nutiko?

labai protingai pastabai:       2017-06-7 18:23

(“nesuprantu A.Meželio išskalbinėjimo tikslo. “)
Ruskija yra labai suinteresuota ginti ir išsaugoti Lietuvoje sėkmingai suburtą agentūros tinklą. Ypač vertingi agentai dirbantys spectarnybose.
Vat ir visas myžaliuko gynimo interesas. “Daržoviniai” “komentarai” yra parašyti agento viešųjų ryšių specialisto.
Džiugu, jog portalo skaitytojų tarpe išaugo karta jau gebanti išlukśtenti gana gudriai brukamą smegenų plovimą.smile

>daržovė Adamkus        2017-06-7 16:10

Sovietų laikais buvo madingos teorijos, aiškinančios SSSR politines peripetijas per kovą tarp KGB ir GRU. Dabar matyti mėginimai aiškinti rezonansinius įvykius kaip kovos tarp dviejų grupuočių rezultatą: Garliavos atveju tai būtų VSD ir LKPB. O gal, sakau, vertėtų įtraukti KM AOTD? Bent intriga būtų! Dar kartą, labai įtartinas šitas pasikartojantis VSD balinimas, kai prisidirbimas akivaizdus (Kusaitės bylos nieko nesako?), ir “velniavos” suvertimas LKPB.

>daržovė Adamkus        2017-06-7 15:59

Nepastebėjau, kad būtų buvęs kuriamas gero LKPB įvaizdis. Ir Garliavos velniavą, kaip tai pavadinote, virė toli gražu ne vienas LKPB (be abejo, L.Stankūnaitės apsauga, jos kuratorius Matonio pavaduotojas Bazys, prieš pusantrų metų radęs galą Prancūzijos Alpėse, Marma, ir t.t.), bet ir prokuratūros kadrai, ir to paties VSD, ir daugybė įvairiais ryšiais susietų teisėsaugos, teisėtvarkos kadrų, bei politikų. Kiek nesuprantu A.Meželio išskalbinėjimo tikslo. To paties Dabašinsko - Jurgelevičiaus - Vaišnoro rato veikėjas, prisidėjo prie Braziulio išmetimo iš VSD, kartu tardavosi pirtelėje Trinapolio gatvėje, ir Algirdo taip pat.

Komentarų puslapis 1 iš 4
 1 2 3 >  Paskutinis ›

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.