Žmogaus teisės

Kviečiame pasirašyti atvirą laišką Europos lyderiams dėl Nadijos Savčenko

Tiesos.lt siūlo   2016 m. kovo 13 d. 20:27

146     

    

Kviečiame pasirašyti atvirą laišką Europos lyderiams dėl Nadijos Savčenko

Grupė žmogaus teisių aktyvistų internete sukūrė peticiją, kuria siekiama atkreipti Europos lyderių dėmesį į Rusijoje kalinamos ukrainietės Nadijos Savčenko padėtį. Laišką inicijavo Ola Hnatiuk (.(JavaScript must be enabled to view this email address)) – Ukrainos ir Lenkijos intelektualė, istorikė ir rašytoja.

Mes kreipiamės į jus prašydami imtis ypatingų priemonių siekiant neatidėliotino ir besąlyginio 34 metų Nadijos Savčenko paleidimo. Ši Ukrainos pilietė buvo pagrobta ir Rusijos Federacijoje kalinama ilgiau nei 20 mėnesių.

Rusijos valdžia pasišaipė iš pilietinių teisių, tarptautinės teisės ir savo pačios Konstitucijos. Ji parodė panieką tiek tarptautinei bendruomenei, tiek Minsko protokolams.

Kol kas visos tarptautinės bendruomenės pastangos pasirodė esančios nesėkmingos. Kovo 4 dieną, protestuodama prieš Rusijos teismo veiksmus, Nadija Savčenko paskelbė visiško bado streiką ir atsisakė vartoti net skysčius. Mūsų gebėjimas išsaugoti jos gyvybę pademonstruos tarptautinės diplomatijos efektyvumą ir mūsų įsipareigojimus europinėms vertybėms.

Pasirašo:
Jurijus Andrukovičius, rašytojas (Ukraina)
Bogumila Berdychowska, rašytoja ir kritikė (Lenkija)
Anna Bikont, rašytoja (Lenkija)
Andrzejus Brzezieckis, žurnalistas (Lenkija)
Leonidas Finbergas, Judaikos studijų centro direktorius (Ukraina)
Hess Aleksandra (Nyderlandai)
Ola Hnatiuk (Lenkija)
Alexanderis Motylas, analitikas (JAV)
Andrzejus Potockis, žurnalistas (Lenkija)
Jurko Prochasko, vertėjas (Ukraina)
Mykola Riabczukas, rašytojas, Ukrainos PEN klubas (Ukraina)
Monika Sznajderman, leidyklos direktorė (Lenkija)
Oleksandras Zinczenko, žurnalistas, istorikas (Ukraina)
Yevhenas Zakharovas, Charkovo žmogaus teisių grupės direktorius (Ukraina)
Serhijus Žadanas, rašytojas (Ukraina)

* * *

Paskutinis Ukrainos karo belaisvės Nadijos Savčenko žodis

Nepripažįstu nei savo kaltės, nei nuosprendžio, nei Rusijos teismo. Jeigu bus paskelbtas mane nuteisiantis nuosprendis, apeliacijos nebus.  Noriu, kad visas demokratinis, civilizuotas pasaulis suprastų, jog Rusija yra totalitarinio režimo ir pasipūtusio diktatoriaus valdoma trečiojo pasaulio šalis, kuriai nusispjaut ant žmogaus tejsių ir tarptautinės teisės.

Situacija, kai tie patys žmonės pagrobia žmogų, jį kankina, o po to dar elgiasi taip, lyg turėtų teisę jį teisti, yra absurdiška! Ar iš viso galime kalbėti apie kokį nors teisingą teismą?! Rusijoje neegzistuoja toks dalykas kaip teismas ir tyrimas! Joje egzistuoja tik Kremliaus lėlių teatrėlio farsas. Manau, kad dalyvauti jame yra absoliučiai beprasmiškas mano gyvenimo laiko gaišinimas!

Todėl apeliacijos nebus. O bus taip: po nuosprendžio tęsiu bado streiką dar dešimt dienų, kol neįsigalios nuosprendis, netgi nepriklausomai nuo to, ar jis bus išverstas į ukrainiečių kalbą, kadangi jiems vertimas – tai galimybė tempti laiką. Po dešimties dienų aš paskelbsiu sausą badą ir tada Rusija turės ne daugiau kaip dešimt dienų tam, kad grąžintų mane atgal į Ukrainą, iš kurios buvau pagrobta! Ir man visiškai tas pats, kaip jie tai argumentuos!

Girdėjau apie gana gerus diplomatinius Petro Aleksandrovičiaus Porošenkos sugebėjimus. Tikiuosi, kad tų jo diplomatinių sugebėjimų pakaks susitarti Rusijoje su vienu idiotu… Juk jis pažadėjo mano mamai, kad jau 2015 m. gegužės mėn, būsiu namie.

Ir kol jie derėsis dėl manęs, seks mano gyvybinės jėgos, ir Rusija vienaip ar kitaip grąžins mane Ukrainai, gyvą arba mirusią, bet grąžins!

Ir visas tas dešimt dienų prie kalėjimo vartų dieną ir naktį stovės mano sesuo, kuri lauks, ar mane paleis, ar išneš. O jeigu ją pasodinsite, ją pakeis mano mama, kuriai jau 77 metai. Ar ją taip pat pasodinsite?! Tada į jos vietą stos mano draugė, mano draugas, o už jų stovės ukrainietis, o už jo dar vienas ukrainietis! Prisiminkite, kad visų mūsų neuždarysite! O kai mano tėvynainiai taip stovės, tada paprasti, sąžiningi ir padorūs rusai iš artimiausių namų pradės jiems nešioti karštą arbatą, sumuštinius ir apklotus, nes kiekvienas jų supranta, kad rytoj šiame tautų kalėjime, vadinamame Rusija, mano vietoje gali atsidurti kiekvieno jų vaikas!

Būtent taip prasideda Maidanai! Ar jums to reikia? Juk bijote to kaip ugnies! Todėl Kremliui būtų geriau išsiųsti mane kuo greičiau ir gyvą!

O visam pasauliui su demokratinėmis jo vertybėmis – ir kuo greičiau, tuo geriau – reikia įsisavinti istorijos pamokas ir prisiminti, kad savo laiku Europa toleravo Hitlerį, Amerika nebuvo pakankamai ryžtinga, o tai tai atvedė prie Antrojo pasaulinio karo.

Putinas yra imperialistinių užmojų kupinas tironas, turintis Napoleono ir Hitlerio kompleksus kartu paėmus! Meška nesupranta žmonių kalbos, supranta tik jėgos kalbą. Todėl jei netapsime ryžtingesni ir laiku teisingai neapibrėšime savo prioritetų, netrukus turėsime trečiąjį pasaulinį karą!

Aš, jau kaip politikė, Rusijai rankos tarptautinėje arenoje daugiau nebepaduosiu. Nejauku duoti ranką tam, kas tau uždėjo antrankius, o tavo tautai – grandines. Tačiau prieš priimdama bet kokį politinį savo sprendimą, visada galvosiu apie tai, kokių tai turės pasekmių paprastiems žmonėms tiek Ukrainoje, tiek Rusijoje. Todėl, kad Rusijoje, nepaisant visko, vis dėlto yra daug sąžiningų, gerų ir padorių žmonių.

Iš rusų kalbos vertė Rasa Rimickaitė.

bernardinai.lt

 

* * *

Peticiją galima pasirašyti ČIA.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

cialis       2018-03-28 15:25
generic       2018-01-3 6:20
payday       2017-12-7 6:03
buy       2017-05-20 23:09
purchase_viagra       2017-01-26 16:19
> 13:24       2016-03-17 13:51
Verta paklausyti       2016-03-17 13:24

Čia Rusijos propagandos aukoms. Tai vienas iš retų ir drąsių žmonių, sugebėjęs perteikti per kūrybą realią Rusijos padėti ir aišku labai neparankus buvo tuometinės besikeičiančios Rusijos priešininkams, kurie galų gale ir atėjo į valdžią. Tad netrukus ir buvo nužudytas. https://www.youtube.com/watch?v=tEqgaChcgjw

stasys        2016-03-16 20:28

Salomėja (baba) ...nekaltu Rusijos piliečiu nebūna, taip kaip Rusija yra perėmėją sovietu sąjungos teisiu bet ne įsipareigojimų. smile

aviu       2016-03-16 19:53

banda Valdo,su kokia,tai priedurnia pusvyriu.

V. Suvorovas       2016-03-16 18:19

...был великий социалистический блок, он рухнул, был великий Советский Союз, он рухнул, осталась великая Россия, что с ней будет - она рухнет, рассыплется, она развалится. И я больше скажу, что на нашем веку, мы до этого доживем. И никуда она не денется, идет вымирание русского народа, идет деградация умственная, эмоциональная, интеллектуальная, деградация народа и его элиты. Вы посмотрите на них. Если в Украине что-то не так, украинский народ выходит на Майдан и свергает воров, преступников и выгоняет, а если это происходит в России, то русский народ говорит, что это Госдеп, там какой-то сидит злой дядя Обама, что-то он нам тут мешает.

amnezija       2016-03-16 17:50

Savcenko priklause nacistiniam batalionui “Aidar”! Net Amerikos kongresmenai atsiribuojo remti tokius…darom isvadas!?

SALOMĖJA       2016-03-16 17:13

Šįryt trumpam užbėgusi Antanienė, pasakojo, girdėjusi gandus, kad Rusijos Dūma jau sudarinėja sąrašus tų, kurie Medininkų žudynes be jokių įrodymų bando prikabinti Rusijai ir Lietuvoje nuteisė iki gyvos galvos už Medininkų žudynes visiškai nekaltą Rusijos pilietį, kuris net nežino, kur tie Medininkai randas. Sako, tas sąrašas bus perduotas tarptautiniam tribunolui.
Šitų gandų negaliu nei patvirtinti, nei paneigti, nes ne taip reti atvejai, kai mano artimiausia kaimynė ir draugė Antanienė iš degtuko priskaldo vežimą.
Bet racionalus grūdas tame tikrai yra. Kaip mūsiškiai šūkalios, taip Kremlius ir atsilieps. Vėl kalta Rusija???

Kostas S.       2016-03-16 17:10

Tegul dvėsta žmogžudė. Kažkodėl peticijų nerašote, kai Ukrainos kalėjimuose kankinami žmonės iš Donbaso. Kodėl niekas peticijų nerašė, kai buvo kankinami žmonės ČŽV kalėjime Lietuvoje?

Jotai ir Irenai       2016-03-16 15:41

Jotai.  Tik nepradėk čia seilėtis ir užjaučiančių ieškoti. Jei nebūčiau skaitęs tavo komentarų, gal ir patikėčiau. O, kas dėl nuomonės, ar savęs įtvirtinimo - šitai tau prieštaraujantiems tikrai neprikiši, juk būtent anoniminiai komentarai, to siekti tiesiog negali. Taigi, prieš ieškodama kaltų, pirma reikėtų pasižiūrėti į veidrodį, jei atmintis pavedinėja, persiskaityti ką prieš tai kalbėjai, ir šiek tiek pasitelkti loginio mąstymo. Suprantu, kad su pastaruoju moterims sunkoka, bet pabandyti verta.
Irenai norėčiau tik tiek pasakyti. Padorus, mylintis savo šalį žmogus, tai ne tas su viskuo susitaikantis, ar tuo labiau atsiklaupęs. Jums, matyt šiltnamio sąlygomis užaugintai, tą suprasti tikrai nelengva. O pasirašyti juk niekas neverčia, tai gal ir susireikšminti visai nebūtina?

Jota       2016-03-16 12:26

Aš stebiuosi, kiek čia daugelis išlieja neapykantos saviems, šalia esantiems! Tai kaip jie gali užjausti, mylėti ir padėti svetimtaučiams, pvz., kad ir Savčenko? Man rodos, visą esmę sudaro noras padaryti įspūdį, įtvirtinti savo nuomonę, baimė dėl savo autoriteto, savimeilė. Kovotojai atsirado.
Ir ko jūs čia dedatės neva Lietuvos teisingumo teisėjais, nuskriaustųjų - nukentėjusių nuo Garliavos bylos užtarėjais?

:-(       2016-03-16 12:16

pagooglinkit: Viktoras Suvorovas – Vladimirui Putinui: „Tave, Kremliaus galvijau, sugaus. Tau liko vienintelis šansas pačiam išsigelbėti ir išgelbėti Nadią Savčenko“

Irena       2016-03-16 12:07

Nepasirasysiu vien uz ta jos gesta teismo metu.Padorus zmogus, o dar moteris, sito sau neleistu bet kuriomis aplinkybemis.

To už taiką       2016-03-16 11:11

Sovietai labai mėgo kovoti už taiką, pūdydami lageriuose milijonus žmonių, kurie irgi buvo už taiką.

Uz taika!       2016-03-16 1:02

Rupinkites atimtais lietuviukais,o ne taikiu zmoniu zudike!

aisku        2016-03-15 23:38

galime ir pasijokti is Rusijos- https://www.facebook.com/namatullaev/videos/1004010169679412/?fref=nf bet jaigu rymtai,tai pasaulio simetrija! Kiek vienas db ziurim i veidrodi!

>nominacijai       2016-03-15 23:11

ko gero tamsta cionai naujokas:-)
Va tik sotrudnikas visais laikais kryzium gules uz panele neklystanciaja svenciausiaja yra absoliuciai nenuoseklus stumdamas
kremlietiska kiseliovscina… A kas gi, jei ne jo mylimiausioji panele ivardijo putkina teroristu No.1?..
Bijau, kad uz toki aki rezianti nenuosekluma leitenantas nepaglostys…

nominacija       2016-03-15 21:37

Metų atradimas- pasirodo p.Jota yra… koloradinė!

>Apokiukas       2016-03-15 19:33

zodziai koloradas-vatnikas atsirado iskart po Odesos ivikiu.Taip kad tikiu, sudegintu gyvai zmoniu sielos pareikalaus aukos is tavo seimos (bus nelaime).Ir dar prie Aptikau kada atejo anglosakskii mir i amerika(Vjetnam,Libija,Irak…),kas atsitiko?

“populiacia” švenčia...       2016-03-15 18:25

В эту пятницу Путин выйдет на сцену и произнесет какие-то слова про «воссоединение», «самоопределение», «референдум» и, наверняка, из его уст прозвучит девиз митинга «Мы вместе».

Как же это точно. Мы в месте. Я даже знаю, в каком.

“populiacia” švenčia...       2016-03-15 18:23
>>> ">Aptikau 2016-03-15 15:45 "       2016-03-15 18:18

Vienintelis, ką teisingai įvardijai tai “populiacia”
Viskas ką gali pasakyti apie Ordą.

Dar prie Aptikau       2016-03-15 17:34

Nieko nėra baisiau, kada “пришел русский мир”
Ne viena tauta jau savo kailiu išbandė...

Apuokiukui ir Jotai        2016-03-15 16:34

Kijevo ir Maskvos ginčo dėl pavadinimo esmę geriausiai atskleidė toks komentatorius Vatnikas, nūnai kažkur prapuolęs. Sutikrinau istorinius faktus - viskas atitinka, tik Jurijus Dolgorukis kažkodėl Vatniko pavadintas ne Jurijum, o Igoriu (Ingwardu, pagal originalų skandinavišką skambesį):
~~~~~
Vatnikas     2014-10-11 23:16

Ne tik Krimas, bet ir Kijevas turi priklausiti Maskvai, nes jau XII amžiuje Didžiojo Polovcų chano Aepos anūkas - Maskvos prezydentas Andriejus Bogoliubskis - užėmė Kijevą ir visą sunaikyno, nes ten buvo vieni amerikonai. Aišku, fašystiniai istorikai aiškyna, kad XII am-iuje jokios maskvos nebūvo. Betgi vysi žyno, kad maskvą įkūrė pirklys mordvinas iš mokšų genties Kuč-Kkha, kurį nužudė Andriejaus tėvas - maskvos prezydentas Ingvardas Dolborukis. O gražuolę Kuč-Kkha dukterį Uli-Ta atidavė sūnui - kumanų chano Aepos anūkui, būsimam maskvos prezydentui Andriejui Bogoliubskiui. Tai kaip dabar jis galėjo viasti Uli-Tą, jei maskvos nebūvo, a????

Apuokiukas > 15.45       2016-03-15 15:50

Koloradėli ,,15.45” - skatertju doroga į ,,ekspertai.eu”.

>Aptikau       2016-03-15 15:45

Rusams pirmiausiai reikia pakeisti amerikietiska konstitucija ir apsivalyti nuo tokiu psichoparu kaip buvo susirinke Vilniuje.O teritorija bus sutvarkyta kai populiacia priaugs iki 0.5 mlrd. Ko aisku pasaulio uzkulise labai ne nori!

Aptikau       2016-03-15 13:32

puikų komentarą rusiškam tinklapy apie šių dienų rasieją:
  - “Безумный народ в нищей стране, не умеющий обустроить 70% своей территории, завоевывает новые. Зачем? С какой целью? Чтобы так же загадить?
У себя бы в доме разобрались. Научились бы работать
по-западному, то есть встав рано и не опохмелясь.
Научились бы делать свой кусочек дела - мести свой кусочек улицы, как говорил Гоголь.”

Jotai       2016-03-15 13:10

Na, štai pati ir įrodei, kad trolinti gali tik svetimomis mintimis. Savo, kai ir reikėjo tiktis, nieko neturi - visiškas nulis.

Jota > 12.10       2016-03-15 12:54

Suprantu, kaipgi nesuprasi. Mazgotė, kaip tu, tai įtakojamas, be savo įsitikinimų žmogysta, kurį gali pakreipti norima linkme, pateikus jam, kad ir melagingą informaciją, svarbu ,į įtikinamai įpakuotą gražų siužetą, ar aplankaliuką, o įtikinus, tokį trolį,gali jau stumdyti kaip skudurą.
Gal tuomi ir baigiam.

Jotai       2016-03-15 12:10

Tu, net mazgotės savokos nesupranti.  Mazgotė, kaip tu, tai įtakojamas, be savo įsitikinimų žmogysta, kurį gali pakreipti norima linkme, pateikus jam, kad ir melagingą informaciją, svarbu ,į įtikinamai įpakuotą gražų siužetą, ar aplankaliuką, o įtikinus, tokį trolį,gali jau stumdyti kaip skudurą.

Jota >11.21       2016-03-15 11:44

Aš tokias mazgotes irgi niekinu. Maža to - laikau niekšais.

Jotai       2016-03-15 11:21

Tu klysti - tai mano, ir tikrai nesušiktas reikalas, nekęsti ir niekinti Ukrainos tautą žeminančias mazgotes.

Jota > 10.45       2016-03-15 11:09

Ne tavo sušiktas reikalas, kur man lįsti ir kur nelįsti.

Apuokiukui: man atrodo, pačiam reiktų pasitikslinti, kas ką iš ko pasivogė. Ukraina - Rusios centras. Rusai ir ukrainiečiai sudaro vieną etnosą, bet, deja, buvo, kas juos padarė priešais.

stasys: replika       2016-03-15 10:58

“Dzeikai, jei buvai Ukrainoj, matei krūvas negyvų kareivėlių su išimtais organais ir užsiūtom krūtinėm? Nematei. Ir dar daug ko nematei ir nežinai”.
- Matyt ta ponia Jota nelabai įsivaizduoja kas tai yra organų transplantacija ..wink) ir kokiomis sąlygomis galima gauti tinkama jų rezultatą. smile nukryžiuoti berniukai, suvalgytos mamos tu “ukropų” ir t.t toliau .

Bryzas >Bryzui 2016-03-15 9:38       2016-03-15 10:58

Apie kitą karą nepagalvojau, bet turiu savo abejonių dėl to. Sunku spėlioti, kol nežinomos priežastys, paskatinę kremliaus gaują šiam žingsniui. Vakar trijulė - xuilo su lavrovu ir šoigu - nekaip atrodė. Gal Asadas sutarė su Vakarais ir arabų valstybėmis, gavo garantijas valdyti savo alavitinį anklavą ir pabijojęs Nadžibulos likimo iškėlė rusams ultimatimą dingti, kaip spėja Piontkovskis?
***
Dėl istorijos vyksmo objektyvumo nesiginčysiu - tai plati ir įdomi tema, bet jį neigti tik dėl to, kad vienas ĮTAKINGAS šmikis gali savo nuožiūra tą vyksmą pasukti kita kryptimi… Būtent ĮTAKINGUMAS yra objektyvus, ir tuo subjektyvūs to šmikio sprendimai objektyviai skiriasi nuo mūsų, sėdinčių ant sofutės komentatorių, rašančių protingas įžvalgas geopolitiniais klausimais smile

Apuokiukas       2016-03-15 10:49

Na, jeigu filosofuojame, tai prisimenu, kaip aš kažkada seniai vaikystėje žiūrinėjau istorijos atlasą ir negalėjau suprasti tokio dalyko: buvo valstybė – Kijevskaja Rusj. Buvo valstybė – Velikoje Moskovskoje Kniasžestvo. Ir paskui iš kažkur atsiranda Rossija. Pagal pavadinimą – panašu į Kijevskaja Rusj, bet pagal teritoriją – į Moskovskoje Kniažestvo. Ir tik ne per seniausiai, paaštrėjus geopolitinei situacijai, ir pradėjus domėtis istorija bei paskaičius Algirdo Patacko bei Kęstučio Čeponio – Žygeivio pamąstymus supratau, kad Maskolija paprasčiausiai pasivogė pavadinimą iš Kijevo Rusios…

Jotai       2016-03-15 10:45

Jei neišmanai politikos, tai gal ir nelysk su savo, kremlinių užkoduotomis smegenėlėmis.

Jota Dzeikui       2016-03-15 10:08

Nesiginčiju, politikos neišmanau, bet beveik mano mintis parašė vai me 0.47. Pats “ukrainietis” yra žydų - lenkų sugalvota sąvoka (okrainos gyventojas). T. p. sąvoka “Maskvos Orda” irgi sugalvotas štampas, nupirktos žiniasklaidos įspaustas į daugelio smegenis. Reiktų pasikartoti istoriją, kam kokį poveikį  mongolai totoriai padarė. Turiu literatūros, bet nerodysiu, nes net stebiuosi, kokią Ukrainos įvykių parodiją daugelis yra susidarę, kils nereikalingas ginčas ir tiek.  Dzeikai, jei buvai Ukrainoj, matei krūvas negyvų kareivėlių su išimtais organais ir užsiūtom krūtinėm? Nematei. Ir dar daug ko nematei ir nežinai.

Bryzui       2016-03-15 9:38

Galima rašyti ir laišką. Kazokai rašė laišką Carui, - atsimeni tą paveikslą. Dėl mūsų tariamo bejėgiškumo prieš istorijos objekyvių vyksmą klausimą reikėtų persukti kitaip. Visų pirma tas istorijos vyksmas nėra objektyvus, jei priklauso nuo vieno įtakingiausių pasaulio šmikių sprendimo pradėti ar baigti karą. Kur tos objektyvumo prielaidos, sakyk.
Dalykas tas, kad tam šmikiui trūks plyš dabar tuč tuojau reikalingas naujas, bet Rosiejos liaudyje populiarus karas. Kas eilėje? Ir kuo čia gali pasitarnauti laiškas Mogerini sekretorei, kokiai nors itališgai Genei, nežinau.

Bryzas >Bryzui 2016-03-15 1:33       2016-03-15 9:14

Gali būti, kad taip ir bus, kaip rašote: mitas žlugo, xuilo nuvainikuotas garbintojų akyse, pasirodė kaip “slabakas”, t.y. neužtikrino pagrindinio liaudies “reikalavimo” vadui, neužtikrino Rosijos, kaip - didžios ir galingos valstybės įvaizdžio. Gali būti. Visgi ateitis parodys. Ukrainoje juk irgi vyko vojna sveščennaja prieš fašizmą ir Ameriką, ir ką? Netgi kuklus Novorosijos projektas žlugo. Ar huilo palaikymas liaudyje susilpnėjo? Atrodo, kad ne.
***
Pasilieku prie savo nuomonės, kad vertingiau padaryti ką nors, kas priklauso nuo mūsų, pvz. parašyti vieną laišką Mogherini, raginantį skelbti personalines sankcijas, nei gaišti laiką samprotavimams apie dalykus, kuriems neturime jokios įtakos. Bet žinoma, norint veikti, reikia pirmiau suprasti padėtį, šia prasme jūs teisus.

pasirodo       2016-03-15 3:27
Bryzui       2016-03-15 1:33

Pala pala, straipsnis būsimų įvykių šviesoje bus tik mažareikšmė detalė, kai ims byrėti gremėzdo pastoliai.  Ne lėktuvų skaičius svarbu, bet idėjos, mito žlugimas kuris buvo įkaltas rusui į galvą. Vyko juk Sirijoj “voina sviesčiennaja” prieš amžiną priešą. O kas laimėta? Šnipštas. Net turkui neatkeršyta už numuštą karinį lėktuvą. Ar bent įsivaizduoji, kas vyksta vatnikų sąmonėje. Jie patys nugriaus tą Putiną už karo pralaimėjimą (netęsimą).

Bryzas > Bryzui 2016-03-15 0:52       2016-03-15 1:23

Nepražiopsojau, tiesiog dar pernelyg nesureikšminu. Jų angažavimas Sirijoje savo mastais (viso labo 60 lėktuvų) yra nepalyginamas su Afganistano afera, tapusia SSSR galo pradžia. Aišku, ženklas geras, bet tik ženklas.
***
Personalinių sankcijų klausimas yra reikšmingesnis. Ir arčiau prie straipsnio temos.

Bryzui       2016-03-15 0:52

Gal pražiopsojai žinią, kad ruskis traukiasi iš Sirijos. Tai daug ką gali pakeisti iš esmės. Gali būti, kad prasideda naujas rosiejos žlugimo etapas panašiai kaip po Afganistano karo.

vai me>Dzeikui       2016-03-15 0:47

Kazkokia keista ,ta jūsų susiformavusi nacija. Valdzioje ,vieni zydai, su savo asmeniniais kariniais batalionais.Visa tai, man primena Bundą ir 1917m. spalio revoliuciją.

Bryzas       2016-03-15 0:17

Visuomenininkų sudarytas sąrašas tapo pagrindu EP parengtam sankcijiniam sąrašui (draudimas atvykti į ES, čia esančių banko sąskaitų įšaldymas ir turto konfiskavimas); labai svarbu ir tai, kad sąrašas apima asmenis, atsakingus už Rusijos veiksmų prieš Nadiją Savčenko legitimizavimą tarptautinės bendruomenės akyse.
Įdomu, kad jame - net 9 teisėjai. Toks teisėjų atsakomybės reikalavimas už savo sprendimus yra kažkas negirdėto, kažkas priešingo “europinėms vertybėms”, visoms Venecijos komisijos primygtinėms rekomendacijoms, saugančioms teisėjus nuo pasekmių už jų nusikalstamus sprendimus.
http://www.alde.eu/uploads/media/Savchenko.pdf
***
Jei Mogherini žengs šį žingsnį ir įves sankcijas šiems putinams, fsb-šnikams, melagingiems liudytojams, prokurorams, teisėjams ir propagandistams, tai bus neeilinis precedentas, ateityje galintis pasitarnauti ir kituose kovos už teisingumą frontuose. 
Vien jau dėl to būtų labai tikslinga užversti Mogherini laiškais, geriausiai nuo visuomeninių organizacijų, raginančių patenkinti EP kreipimąsi.

Dzeikas       2016-03-14 23:41

Jota, jusu komentaras labai miglotas.Ukrainoje esu gyvenes ir juos pazistu.
2014m Maidane ulrainieciai isejo kaip susiformavusi nacija.Taip.Jau nacija.
Ir kpkia bebutu ju karo su Maskvos Orda baigtis sito dzino i buteli atgal nebesukisi.

Kotys       2016-03-14 23:16

Ukrainiečių visuomenininkai parengė teisėjų ir prokurorų, prikišusių letenas prie N. Savčenko persekiojimo, sąrašą. Pasigrožėkime. Kviečiama sudaryti analogiškus kitų apie 20 neteisėtai suimtų ir Rusijos teisėsaugos persekiojamų ukrainiečių. https://informnapalm.org/21090-freesavchenko/

stasys        2016-03-14 22:44

Arūnai , čia atsakimai retai formuluojami , taip kaip daug paprasčiau priklijuoti norima etikete .

stasys        2016-03-14 22:42

ne veltui Rusijos propaganda turi moteriška veidą .. fui.

O juk siandien 2 metai       2016-03-14 21:20

nuo maidano! Rezultatas Ukrajinai tragiskas! https://www.youtube.com/watch?v=szrT2x8eENE

Jota Dzeikui 14.11       2016-03-14 11:06

Jeigu koks nors bjaurybė, norėdamas gauti naudos, tyčia supjudytų, tarkim,  Tiesos komentatorius vienus su kitais, tie imtų žudytis, nekęsti, niekinti vieni kitus, maža to, tikėti pjudytoju ir pataikauti jam,  o šis iš to pasinaudotų, tai ir būtų tokių savčenkų didvyriškumo pagrindas.

Apuokui       2016-03-14 9:14

Tada įdomu būtų sužinoti, ką manai apie lietuvius vyrus?  Nežinau, ar pats sekei Maidano įvykius, ir jei tau pasirodė kovingieji ukrainiečių vyrai ištižę....? Tu žmogeli esi ne apuokiukas, o tikrų tikriausias apuokas.

Arūnas Varlėnui       2016-03-14 8:48

Sunku kalbėtis su žmonėmis, kurie mato tik tai, ką nori matyti. Kažkaip neatsimenu, jog būčiau, kažkam siūlęs su kažkuo tai taikytis? O jei manote, ar bent svajojate, kad Lietuvos teisėsauga jūsų, ar Eglės atsiprašys, na, tai esate visiški kvailiai. Taigi, nesiruošiu kartotis ir tuo labiau piršti, kokiu keliu E. Kusaitei belieka eiti, čia tik jos apsisprendimo reikalas, o tamstai su savo primityviu mąstymu ir tokia pat logika, palinkėsiu tolimesnio trypčiojimo vietoje ir tokių pat vienminčių plėtojimo rato.
Nežinau, gal klystu, bet man kažkas kužda, kad už visų šitų varlėnų ir drenių, pasislėpę tie patys juozapiniai, kurie labiau primena ne norinčius ieškant išmintingų sprendimų  progresuoti, bet tuos besismaukančius anonistus, kuriems trypčiojimas vietoje, suteikia, kur kas didesnį malonumą. Tad, ką gi, galiu tik palinkėti tolimesnio savęs tenkinimo, ir visai to nesmerkiant, reikia pripažinti, kad negalima iš žmonių atimti to, kas jiems labiau prie širdies.
Na, o man čia, tikrai ne pakeliui.

Apuokiukas       2016-03-14 7:50

Na, tautosakoje ukrainietės pateikiamos kaip labai tvirtos, ryžtingos, ištikimos, savo vyrams ir šeimai atsidavusios, besiaukojančios ( taip pat ir gražios bei karštos ), priešingai ištežusiems ukrainiečių vyrams. Panašu, kad ir Nadija yra tokia. ( Na o lietuvaitės daugiau ieško savo teisių ).

Tarabilda uojui       2016-03-14 1:22

Jau ne viena peticija buvo ir parašyta, ir pasirašyta. Šimtai laiškų ir kreipimusi ir į Prezidentę ir į piliečius, kad išeitų į aikštę. Piliečiai neišgirdo, o kad neišgirdo, tai prezidentė ir neatsakė. Genė už ją parašė “otpiską”, kurios turinys labai trumpas “atsikniskit patvoriniai”, ir didžioji mūsų žiniasklaida su visa “žurnalistų” kohorta nenustoja Genės išminčiai katučių ploti

uoj       2016-03-13 23:37

rašytojai pasirašytojai, sukurkit peticiją garliavoj nukentėjusiems gint.

Varlėnas Arūnui        2016-03-13 23:19

Įdomu, įdomu. Su kuo siūlai taikytis? Su sistema, kuri kuria tokius teisėsaugos absurdus, kokius matome. O ar kas nors paaiškėjo iš kur duodami teismams nurodymai, kaip viena ar kita rezonansinė byla turėtų būti sprendžiama? Ar bent kas atsiprašė E. Kusaitės už sugriautą gyvenimą? Tokį atsiprašymą gal ir galima būtų priimti, jei teisėsauga ir tie kurie ja manipuliuoja vieną kartą baigtų tyčiotis iš teisingumo.

Arūnas Dreniui       2016-03-13 21:32

Nesuprantu, ar E. Kusaitė jau pasodinta? Gal kartais būkim biedni, bet teisingi ir neieškokime sliekų ten kur nereikia. Kaip supratau, čia niekas ir netvirtina, kad mūsų teisėsauga teisinga, bet pripažinkim, bent viena jos grandis suveikė Kusaitės naudai - galų gale, gal reikėtų priimti tai, kaip šiokį tokį laimėjimą, o ne toliau tik konfrontuoti? Ir visai nesvarbu, ar tai dėka teisėjų malonės, ar dėl susiklosčiusios politinės padėties Rusijos atžvilgiu. Taip sutinku, kad E. Kusaitė buvo neteisingai apkaltinta ir, kaip pastebėjau, niekas net nebando teisinti VSD darbą ir kaltinimus jos adresu? Tai gal palikime pačiai Eglei spręsti, kada ir kaip ieškoti teisybės, moralinės ir patirtos žalos atlyginimo klausime.
Dažnai skaitant komentarus, susidaro įspūdis, kad ieškoma ne sąlyčio taškų,vienu, ar kitu klausimu, bet būtinai save išaukštinant, rasti kabliuką, kaip oponentą pažeminti, bet kokiomis priemonėmis, nors ir ne į temą, svarbu mesti visą artileriją, pasiimant pagrindinę Venckienės ir Kedytės kortą, žinant, jog tai jautriausia vieta žmonių pasąmonėje. Aš taip pat su stasiu Garliavos istorijoje nesutinku, tai jei jau norite ta tema kalbėtis, juk visai nesunku persimesti į greta esantį straipsnį, “Politinis teismų procesas tęsiasi:valdžia prieš smurtą Garliavoje liudytojus” ir ten diskutuokite, jei dar kažkas yra neišsakyta šiuo klausimu. Tuo pačiu pakeistumėte, labai jau varganą vaizdelį, šio straipsnio komentarų skiltyje, kur, kaip pastebėjau, pats krūčiausias, bent jau kol kas, komentaras “Komunistai, labai mėgsta raudoną spalvą”(apie tai vertinu iš gausybės alergiškųjų šiai spalvai ) ir kaip nebūtų keista, viskas būtent ir sukasi apie tai, kokia bloga raudona spalva, visai pamirštant, kad ir mūsų vėliavoje ši spalva egzistuoja.
Taigi, gal pasistenkime nesimėgauti, kaip čia vienas proto bokštas išsireiškė,  užpakalių spardymu ten, kur iš to “spardymo” nauda, tai dar didesnis nusimanančiųjų tik apie raudoną spalvą pritraukimas į šį portalą. Na, aišku, jei ne toks būtent jūsų tikslas ir yra.

>DRENIUI       2016-03-13 20:32

Šaunuolis. Gerai “prispardėte subinę”, šitam propagandistui.

>vel apie        2016-03-13 18:53

Projektas Russkaja vesna žlugo jau kadaise, o portalas rusvesna dar tebegyvena vaiduoklio gyvenimą. Dar youtube vienas popas pasakoja, kaip jį kankino sadistė N.S., bet prokurorai kažkodėl neprideda prie bylos dar vieno kaltinimo tarptautinės teisės draudžiamu nežmonišku elgesiu su belaisviais.

vel apie        2016-03-13 18:41

Savchenko,Ukrajinos gen.prokuroras - http://rusvesna.su/recent_opinions/1457813758?utm

Nepasirašysiu        2016-03-13 18:14

Perskaičiau komentarus ir susidomėjau - kas tie minimu “juozapiniai”, esą uzurpave Tiesos.lt? Ar jie turi ka nors bendra su konservatoriumi Vytautu Juozapavičiumi?

stasys        2016-03-13 15:53

- ačiu už troli, seniai to begirdėjau .smile geros likusios dienelės .

Drenis        2016-03-13 15:23

Oho, gerbiamas troli stasy, dar, regis, prie visų talentų, ir pranašystės dovaną turite. “Praregėjęs Drenis”, čia prajuokinote, nuoširdžiai smile))
Su tokiais nepopulistinio propagandono gabumais tikrai greitai visus įtikinsite, kad Lietuvos teisėsauga yra žymiai mažiau korumpuota negu Rusijos. Tarp kitko, kai Nadija Savčenko teisme jos bylą fabrikavusiam tyrėjui sušuko: “Sėdėti tau Ukrainos kalėjime” ir dar kitų “negražių” žodžių, jai nebuvo tuo pagrindu sukurpta dar viena byla dėl prokuroro įžeidimo ar nepagarbos teismui. Kaip čia neprisiminti nukentėjusių nuo Eglės Kusaitės Lietuvos prokurorų Lauciaus ir Dūdos. LAT patvirtino, kad juos E. Kusaitė įžeidė. Kol šie teisėjai sėdi savo kėdėse, kol bus visuomenės pakantumas (nebrezglivostj, anot prof. Veršik) tokiems reiškiniams, Lietuva ateities neturi.

stasys       2016-03-13 14:47

Dreni ..jus ne nuo temos nukrypote o į populizmo bala įgriuvote ir joje išsivoliojote kaip tas katinas kuriam po to tenka prieš visus laižytis .. mol čia aš nekaltas kalta aplinka mane pastūmėjusį.  Nebukit dar vienas klaunas , kuriam reikia čia parėkauti mažos mergaitės tema tik dėl to ,..kad mol teismas neatsižvelgė į kai kurias Drąsiaus Kedžio žūties aplinkybes . Daug kartu kartojau Jusu bičiuliui Jurui Purui ta pati ir Jums pakartosiu ..jei jau vykdote savo supratimo teisingumą tai bent išmokite esmines to sąlygas ,.pav. iš netiesos negali gimti tiesa ..atitinkamai ir teisingumas. O Kusaitės byla įdomus atvejąs detalėmis ,kurias kažkodėl tokie kaip Jus labiau linkę tik paviršutiniškai nagrinėti ..Pav. man joje (toje byloje) tiek neaiškumu kad imtis ja svarstyti butu sunku , o volioti tamstos vatos po burna na jau ne ..Ir dar,.. negalite atsisakyti to ko jums nesiūlau ..ir man visiškai iki ten to,.. ka manote apie mane .Teks išmokti toleruoti ar ignoruoti ..kaip ta padarė visi juozapiniai .

Drenis>stasiui       2016-03-13 14:21

“mūsų teisėsaugai dar užtenka proto nesišvaistyti jų poelgius teisinančiais paaiškinimais”
Apie ką, gerbiamasis, čia?
Visų instancijų teismai nuteisė E. Kusaitę už mėginimą papasakoti apie jos patirtą prievartą. Iki pat LAT. Laisva Lietuva, kurioje jos teismai gina FSB sadistus ir jų draugus VSD “antiteroristus” bei prokurorus nuo savo pilietės? Kieno pusėje kariauja prieš moteris mūsų teisėsauga?
Kiek dar svaičiosite apie vis dar pasitaikančias negeroves ar visuomenės nebrandumą? Rusija siekia diskredituoti mūsų teisėsaugą? Be abejo, tik bėda, kad mūsų teisėsauga jiems labiausiai ir padeda. Tai liudija mūsų teisėsaugos karas su Deimante Kedyte, Neringa Venckiene.
...
Aš jūsų užsakovų vietoje seniai atsisakyčiau jūsų paslaugų. Paieškočiau mažiau sapaliojančio.
...
Prašau atleisti už nukrypimą nuo temos. Tiesą sakant, jis labai nedidelis.

Dzeikas       2016-03-13 14:11

Si moteris didvyre.Taciau kiekvienas musu turi savo talenta.
Kai kas cia sake ,kad busima prezidente…
Prezidentauti kaip tik turi ne didvyriai,o vidutinybes.Stiprus ne valia ir ne charakteriu,bet mokantys parinkti tinkamus padejejus ,mokantys ikvepti ir priversti zmones dirbti.
Kai rusai bus priversti sia moteri paleisti p.Porosenka turetu zinoti kas tarnaus saziningai ir bus iki galo istikimas ne ,ne jam,bet Ukrainai.
Skundesi berods ,kad truksta nekorumpuotu kadru.

stasys       2016-03-13 12:47

- o kas sako kad negalėjo būti kaip komentuoja situacija Arkadijus Babčenko ?, tikėtina kad taip ir buvo ..skirtumas tik vertinimuose, vulgarinti nusikalstamas aplinkybes įprasta praktika,..kaip ir pačio Kusaitės byloje minint jei pateiktus kaltinimus, tik šiuo atveju viskas susiveda į tai kad mūsų teisėsaugai dar užtenka proto nesišvaistyti jų poelgius teisinančiais paaiškinimais. Įdomu kaip reaguotu Rusija jei Lietuvos spec. tarnybos išvogtu Golovatova iš jos teritorijos ir ji nuteistu, pagal str. nusikaltimas žmogiškumui..smile ar situacija nepasikartotų ?

Bryzas       2016-03-13 12:20

stasys toliau su savo pagiriotomis meditacijomis ..
...
Labai taiklus Arkadijaus Babčenko perpasakojimas, ko tikėjosi Tie, ir ko Tie nesitikėjo, kai užkibo ant Nadijos. 
https://www.facebook.com/tvrain/videos/10153666167563800/

stasys       2016-03-13 11:52

ačiu Arūnai ..nuomonių skirtumas visuomenėje privaloma sąlyga jei siekiame save bent padoriai pristatyti kaip Europa. Kaip pavyzdys peržiūrėjau ši ryta ekspertuose.eu dviejų valandų trukmės rusiškos laidos “korespondent” laida ..o komentaro po ja parašyti taip ir nepavyko , naujas ID vėl blokuotas ..tai vizgi rodo kad ir Lietuvoje galima rasti tokios rusiškos demokratijos pėdsaku ..kai nuomonė formuojama po viena vėliava, o kitos paprasčiausiai blokuojamos, tai sau ir pagalvojau AČIU ekspertams .ru , bent vieni mano pastangas vertiną teigiamai, o tai VSD ,KGB ar ten šeip kažkas egzotiško, truputi jau pabodo . Beje ta laida visiems rekomenduoju pasižiūrėti ,.geras pavyzdys to ko Lietuvoje neturėtu būti ..ir kur dar galima butu save patobulinti siekiant vengti tokiu rusišku-ekspertišku panašumų čia.smile

Arūnas       2016-03-12 22:55

Šaunuolis Stasy - ne visada su tamsta sutikdavau, bet šį kartą, manau pastatei daugelį į vietą. Aš taip pat nesuprantu ir niekados nesuprasiu tų žmonių bukumo, kurie mano, kad Maidaną surengė ir perversmą įvykdė Amerikiečiai. Tada, tegul tie gudročiai man išaiškina, už kokią pinigų sumą, jie sutiktų Maidano aikštėje praleisti dieną naktį, nuo ryto iki vakaro, keturis mėnesius stingdančiame šaltyje, pusiau valgę, nesiprausę, sustirę nuo šalčio, besišildantys juoduose padangų dūmuose, jau nekalbu apie nepalaužiamą dvasią ir praktiškai beginklę, keliais mažo kalibro šautuvais ir molotovo kokteiliais, vien tik savo kūnais, nepalaužiamu ryžtu iškovota pergale. Esu net įsitikinęs, kad tik šitų didvyriškų, nepalaužiamų žmonių dėka, putinas nedrįso ir dabar nedrįsta imtis platesnio mąsto puolimo. Ukrainiečiai tikrai ne Lietuviai, teko kartu su jais tarnauti - patikėkit, mums iki jų, och kaip labai…..Tikriausiai ne šiaip sau mes tokie maži belikę.

stasys       2016-03-12 22:34

Bryzui ..Lietuva nėra idealu kraštas , bet joje gali tokie gimti .Teismas ta tik dar karta Kusaitės byloje įrodė, o tai kad pas mus įprasta ignoruoti žmogaus teises ..tai tas taip ..visuomenė dar turi kur pasitempti . Beje ta tema labai gražiai pasisakė V.Andriukaitis Seime ,kaip man pačiam nebūtu keista . Darbas Europoje pasirodo tikrai veikia teigiamai ..mūsų politinius klapčiukus.

Bryzas >stasys       2016-03-12 20:21

“Kariauti su moterimis žema netgi ten kur jos laikomos tik daiktu”.
Visiškai teisingai, tik deja, šioje karo su moterimis, merginomis ir mergaitėmis srityje Lietuvos situacija niekuo nenusileidžia Rusijai. Jau vien mūsų teisėsaugos (ir ne tik) aukštų diedų pasišlykštėtinas karas su Egle Kusaite ko vertas. Rodyti pirštu į Rusiją labai lengva, tuo pat metu kankinant ar dangstant tokį kankinimą prieš savo pilietę, apkaltinus ketinimu susprogdinti tos pačios teroristinės valstybės karinę bazę ir tardant ją pasikvietus tris FSB-šnikus, beje, pagarsėjusius sadizmu pačioje Rusijoje ir Osetijoje. Ir dar išvadinant su tuo nesitaikstančius piliečius radikalais, už kurių jaučiasi galingi finansiniai ir intelektualiniai (sic!) resursai iš nedraugiškos valstybės, kaip tai drįso pareikšti Mantas Adomėnas.
Kovo 9 d. įvykusios Nadijos Savčenko palaikymo akcijos prie Rusijos ambasados metu Mantui Adomėnui buvo garsiai apie tai priminta vieno akcijos dalyvio.

stasys       2016-03-12 19:29

Ir vizgi keistas tas toks Ukrainos moterų likimas , nors ta šalis ir nėra kuri pirmautu lygiu teisių grafoje ,..bet jos moterys geba parodyti pasauliui tai ko niekur kitur nepamatysi , netgi ta pati Rusija su jos moterišku propagandos veidu ..viena ką gali išspausti tai tik sufabrikuotus fotomontažus žuvusiu tema..su neaiškios kilmės klykiančiomis asobomis.. kur nors Maskvos centre ..Tai ne patriotizmas ..ir tuo labiau ne pavyzdys kitiems kaip reikia mylėti savo kraštą ..Pavyzdys va ta drąsi moteris kuri pratupėjusi 20 mėnesiu sovietinėje „kutuzkoje“ teisme geba ne tik atsitiesti bet dar ir parodyti ko vertos to agresoriaus pastangos ..Kol gyva tokia moteriška drąsa , palaužti tautos nepavyks. Savo laiku ta pamoka gerai išmoko sovietai , bet per eilę metų nebaudžiamumo ja paprasčiausiai užmiršo . Kuo skiriasi Savčenkos tiesa nuo eilinės gatvės bobos kokiame nors Sverdlovsko mieste kuriai net sarmata prisipažinti, kad Rusija turi dideliu problemų , bet vis tiek linkusi rodyti solidarumą Putinui. ???Jai privalu būti tokiai kaip visi . ...va tau ir atsakymas ko vertos visos tos Rusiško patriotizmo šaknelės . Kariauti su moterimis žema netgi ten kur jos laikomos tik daiktu ..o ka jau kalbėti apie šalį kuri save laiko kažkuo daugiau , nei kiti gali joje ką nors daugiau paprasčiausio agresoriaus įžiūrėti . Rusija laimį karo mūšius laukuose, bet propagandos ji negali įveikti ..Kol laikosi Savčenka , kol jai užtenka drąsos neprašyti pasigailėjimo ..ji tos tautos priekyje kaip žiburys .

užu       2016-03-12 15:44

to “>užu 2016-03-12 13:05”, nesielgia Žmogus taip ” tik tada, kaip prieš save mato tokius kaip tu beviltiškus, net nenorinčius nieko suprasti, sufabrikuotoje byloje iš anksto nusistačiusius” , NESIELGIA ir NERODO iškėlęs vidurinį pirštą.  Pati Lietuva fabrikuoja bylas pagal Komjaunimo tiesos straipsnius.

Atsiprašau       2016-03-12 13:08

Turėtų būti žodelis “jei”, o ne “jai”

>užu       2016-03-12 13:05

Tau tai tikrai užu pizdiec, jai nedašunta, kad žmogus taip elgiasi tik tada, kaip prieš save mato tokius kaip tu beviltiškus, net nenorinčius nieko suprasti, sufabrikuotoje byloje iš anksto nusistačiusius užu.

užu       2016-03-12 12:56

moters pašaukimas gimdyti ir auginti vaikus, kūrenti šeimos židinį o ne žudyti… O dar kai moteris rodo iškėlusi vidurinį pirštą tai tokia ten ir moteris… Reikėtų klausti kaip mergaitė buvo auklėjama kad tokia užaugo…

Arūnas       2016-03-12 11:26

Nors nesu nei aiškiaregis, nei ekstrasensas, tačiau nesunku jau prieš metus buvo galima nuspėti, kad nuo juozapinių briedo neapsikentusiųjų ir šį portalą palikusiųjų terpė, bus užpildyta putiniškųjų chuilo atmatomis, ką aiškiai ir parodo reitingavimas nusiteikusiųjų Ukrainos atžvilgiu. Kaip ir prognozavau, einate žmogučiai dideliais žingsniais “ekspertų.eu” link. Kaip sakoma - protingi mokosi iš svetimų klaidų, durniai iš savų. Aišku tik viena, žmonės kurie negerbia panašaus likimo kaimynų, vargu ar gali gerbti save, taip, kad neapsimetinėkite čia dideliais patriotais, nes tikrai tokiais nesate.  Ką gi, sėkmės nelinkėsiu, nes akivaizdu, kad ji niekam čia ir nereikalinga.  P.S. Žinote, apsimetinėdami žmonės dažnai padaro klaidų, kurias tiesiog sunku numatyti, todėl suteiksiu jums galimybę jas ištaisyti. Taigi, po straisniu “Patriotinis jaunimas kviečia į Kovo 11-sios eitynes “Tėvynei”“, komentaras “Kol kas taip”, prisipažinsiu mano rašytas, ir kaip suprantu, pagal šio portalo kriterijus įvertintas tikrai neadekvačiai. Tad nedelsdami galite savo klaidą ištaisyti. Beje palinkėjimai “>iš esmės” ir nuomonė “O-pa”, taip pat mano, kurių įvertinimui priekaištų neturiu.

> Iš esmės       2016-03-11 22:36

Tu dėl žmonių nepergyvenk, geriau pasirūpink savimi, nes ankščiau , ar vėliau atsidursi užribyje,beje, kaip ir daugelis padchalujų Dombase.

Iš esmės       2016-03-11 21:46

Niekas nekovoja už Ukrainos laisvę, kadangi nebėra tokios valstybės. Yra tik teritorija su tokiu pavadinimu kur gaujos užsiiminėja reikaliukais ir kiekvieną dieną užmuša dešimtimis žmonių teritorijose kur karo nevyksta ir nevyko, o nuostoliai nurašomi kaip reikia. Ukraina yra kažkas tarpinio tarp Lietuvos ir ISIS. Kas netikite - pasiskaitykit ukrainiečių spaudą. Juk ne veltui Junkeris pasakė kad nei į ES nei į NATO Ukraina per artimiausius 25 neįstos. Tai reiškia - kad niekados.
O bepročiams rodomas cirkas apie kažkokius ale herojus - Savcenko, atsibuskit žmonės iš savo stebuklinių pasakų...

stasys        2016-03-11 7:58

drąsus moters poelgis visada keistai atrodo kai ji vertina ne tie kas turėtu apie tai kalbėti .

Nepasirašysiu        2016-03-10 20:33

Nusivyliau, kad Tiesos.lt neatskleidžia visos, o tik kai kurias kasdienes tiesas, kurios keičiasi priklausomai nuo vėjo krypties, ir tiek.

Nepasirašysui       2016-03-10 19:32

Tai iš kur žinot, ar atbėgusi avis konservatorinė, ar komunistinė. Tai ar visas jau pradėti varyti į Manto Adomėno gardą, ar dar išrūšiuoti prieš varant?

Sako       2016-03-10 19:32

kad sis portalas tiesos.lt priklauso konservatoriams ir yra ju finansuojamas?

Vytae       2016-03-10 19:30

stasys yra VSD bendradarbis, tai menkysta radinejantis komentarus uz pinigus, gautus is saugumieciu, ypac jis reiskiasi portale karstaskomentaras.
Tfiu, brudas, mazgote.

Nepasirasysiu       2016-03-10 18:06

Štai ir paaiškėjo, kieno interesus atstovauja Tiesos.lt . Manau, tai landsberginiu bandymas sugaudyti issibegiujusias avis ir suvaryti jas atgal i konservatoriu gardą.

O - pa       2016-03-10 17:15

Na ir ko čia taip stebitės, kad vatnikai jus užplūdo? Kaip sakoma, šventa vieta tuščia nebūna. Dėkokite Juozapiniams, kurie, kaip pastebėjau, jau ir Marijai smegenis išplovė.

Dzeikas       2016-03-10 10:36

Tarabildai:
Ai, tegul jie buna Gi tai puikus indikatorius aptikti Kremliui jautrias vietas

Bus paprasta su ta       2016-03-10 9:07

koreguotoja,ja nuteis o paskui iskeis i amerikoje arba ukrajinoje ikalintus rusu belaisvius.Zurnalistu juk jau ne sugrazinsi.

>Artūrasui 2016-03-9 14:56        2016-03-9 22:56

nu kadziel tek mazai draugas arturas apie Donecko kalejimuose zudamus rosijski zmonis. Butinei parasikit dar apie ukraincu nukryziotas berniukas su triusikais ir kaip isgaude fosyzdai visus snegiri ant suvalgimo, potamusta raudoni je. Ir kaip babutes prevartavo su penaplastu. Prastai dyrbat, draugas arturas, metadicku neskaitat, kvalifikacyjas nekeliat.

Marija.       2016-03-9 22:47

Vienas idiotas raso, kad Savcenko - busima ukru prezidente. Tai zmogzude gali but prezidente? Nejuokinki. Ji pati vienam interviu prisipazino, kad nuzude zurnalistus. Jos vieta ir yra kalejime.

Teisinga linktis       2016-03-9 22:11
Tarabilda       2016-03-9 21:48

Na ir priplūdo čia šiukšlių. Labai įdomu, kur jas Lietuvoj gamina ir kas? Kad jų visados buvo, tai mes tuo pasižymime, bet būna laiko tarpsnių, kai jie sėdi krūmuose ausytes suglaudę, bet kartais, kai klausimas esminis jie išsidrąsina (o gal gauna komandą) ir tuntu šoka iš už krūmų.
N. Savčenka - yra iš tokių klausimų.

Pagarba       2016-03-9 21:36

Šiai narsiai ukrainietei.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

Ukrajina       2016-03-8 1:56
Pakvaisusi       2016-03-8 1:31

Rekomenduojame

Teksaso Respublikonų partija priima prieš LGBT nukreiptą politinę platformą, remiasi tuo, kad būti gėjumi yra „nenormalu“

Almantas Stankūnas. Kiek kartų lipsime ant to paties neoliberalizmo stabo - viską atiduoti privačiam kapitalui, grėblio?!

Audrius Bačiulis. Kalbame apie rusų kultūrą kaip pavergimo įrankį

Bidenas kelia nerimą net demokratams

Krikščionis amerikietiško futbolo treneris laimėjo bylą JAV Aukščiausiajame Teisme – atleido iš darbo už maldą

Edvardas Čiuldė. Smulkioji karo tautosaka: aforizmai, barbarizmai, lyrizmai (V)

Karas Ukrainoje. Šimtas dvidešimt šeštoji (birželio 29 diena)

Paulius Markevičius. Strateginės bylos prieš visuomenės dalyvavimą pasaulyje ir Lietuvoje ( III )

Kanados įstatymo projektas C-11, kenkiantis nepriklausomiems interneto turinio kūrėjams, ką tik buvo patvirtintas Bendruomenių rūmuose

Dėl vakcinos nuo koronaviruso gauta dešimt kartų daugiau pranešimų apie pašalinius poveikius

NATO planas: leisti Rusijai ištrinti Estiją iš žemėlapio

2021 metais 20% kūdikių, gimusių Prancūzijoje, buvo duoti musulmoniški vardai

Jonas Jasaitis. Aktyvistai – kolaborantai – šių dienų lyderiai

Briuselyje milžiniška demonstracija prieš dideles pragyvenimo išlaidas

Karas Ukrainoje. Šimtas dvidešimt penktoji (birželio 28 diena)

Pierre Manent. „Santuoka visiems“

Edvardas Čiuldė. Lietuvos homoseksualizacija kaip tautos idėjos ir valstybės pagrindų demontažo sambrūzdis

Briuselio direktyvomis Lietuvos valdžia tik prisidengia?

Vidmantas Valiušaitis. Daugiau ir giliau tyrinėti laikotarpį, kalbėti faktais

Kardinolas Mulleris: J. Martino LGBT propaganda yra erezija

Karas Ukrainoje. Šimtas dvidešimtoji (birželio 23 diena)

Vokietijos migracijos ministrė daro spaudimą, kad migrantai gautų pilietybę greičiau, kviečia keisti pilietybės įstatymą

Karas Ukrainoje. Šimtas devynioliktoji (birželio 22 diena)

Vytautas Sinica. Patyčių iš žmonių maratonas tęsiasi

Paulius Markevičius. Strateginės bylos prieš visuomenės dalyvavimą pasaulyje ir Lietuvoje ( II )

Edvardas Čiuldė. Smulkioji karo tautosaka: aforizmai, barbarizmai, lyrizmai (IV)

Stokholme dviračių takai atspindės lyčių lygybę

Per Lamanšą atvykę migrantai bus sužymimi ir patraukti baudžiamojon atsakomybėn

Vidas Rachlevičius. Generolas Patrickas Sandersas: esame karta, kuri turi parengti kariuomenę vėl kariauti Europoje

Japonijos teismas: tos pačios lyties asmenų santuokų draudimas atitinka konstituciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.