Skelbimai, Naujienos

Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai?

Tiesos.lt redakcija   2018 m. rugpjūčio 2 d. 6:39

36     

    

Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai?

Dalijamės žinia apie piliečių iniciatyvą – suburti kassavaitinę diskusijų erdvę – ir kviečiame Tiesos.lt skaitytojus, negalinčius sudalyvauti teisiogiai, pasidalyti savo mintimis komentarų skiltyje.

Pranešame, kad rengiantis Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimams, „Žinijos“  draugijos patalpose, Kalvarijų g. 2, Vilniuje, organizuojama piliečių diskusija tema „Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai“.

Diskusijų laikas: pradedant rugpjūčio 2-ąja, kiekvieną ketvirtadienį nuo 15 iki 17 val.
Diskusijų trukmė: iki prezidento rinkiminės kampanijos pradžios.

Kviečiame dalyvauti ne tik pretendentus į kandidatus LR Prezidento 2019 m. rinkimuose, bet ir visus, kurie svarsto, kokio valstybės vadovo Tautai reikia, o ne spėlioja, kuris pretendentas turi daugiausia galimybių.

Pilietinės diskusijos koordinatorius advokatas Jonas Ivoška

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

o tai koks        2018-08-5 19:28

tas dabartinis valstybes raidos etapas? Gilus dugnas. Tai kokio prezidento reikia? Kokiam tikslui? Kokia liaudis tokie ir prezidentai buvo ir bus

JOKIU BUDU       2018-08-4 17:53

NE SKVERNELIS ir NAUSEDA. Nauseda is banku mafijos ,kurio paprasti zmones nedomina ,skurdina juos ir sia diena . Skvernelis priklauso teisesaugos mafijai ,jis dave leidima pagrobti ir pradanginti mergaite .

tiek > busima prezidenta rinkciau,       2018-08-4 12:31

tikrai taip. Ir tai būtų normalūs kandidatai(tikiuosi ,ne vieno su tokia nuostata) ,o ne mums pristatomi gitanai ,maldeikienės etc. publika.Pvz. Net Neringa Venckienė yra arčiau žemės reikalų ,nei tie visi mums pristatomi “optu”:(

busima prezidenta rinkciau,       2018-08-3 18:53

jei jis ismanytu ekonomika (iskaitant ir zemes uki) , butu nepriekaistingos reputacijos, Butinai Sheimos zmogus (ne karto neissiskyres…), stabdytu ,,pabegeliu” welkominga, atstatytu LR Konstitucijos virsenybe virs visu kitu konstituciju, atstatytu ą99č m. LR Konstitucijoje iteisintus rinkimus i Seima tik kiekvieno atskiro asmens, uzbaigtu sarasinius rinkimus, sumazintu Seimo nariu skaiciu ir t.t.

to dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-3 16:21

tau gydytis reikia ir gan skubiai.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-3 14:43

to “dr. Jonui     2018-08-3 1:53”
***
Na gal nė vieno protingo galutinėje instancijoje nėra. Gal tik Dievas?
Todėl reikia kalbėti tai ką matome. O matome visi SKIRTINGAI, kadangi turime skirtingus sugebėjimus suprasti ką matai ir matome iš skirtingų pozicijų. Supaprastintai taip reiktų suprasti: žiūrėkite į tą patį daiktą iš skirtingų pozcijų ir pamatysite skirtingus daiktus. Reikia sugebėti pastebėti daiktų SAVYBES.
***
Tai stebėdamas kun. R.Grigo gyvenimą matau jį kaip IŠTIKIMĄ ir PASIAUKOJANTĮ Lietuvai, lietuvių tautai. Kito tokio GYVO asmens nematau. O miręs, tai vilties Prezidentas Stasys Lozoraitis. Tiesiog nematau tinkamo ir labiau pasiaukojusio, kuris susigaudo fundamentaliose vertybėse. R.Grigas niekada neprisiekė sovietams net tarnaudamas armijoje. Ypatingai retas atvejis. Dar vienas mano grupiokas irgi neprisiekė, tai jį iš KPI IŠMETĖ. Tai buvo J.Remeškevičius iš Alytaus. Koks jo dabar likimas?
***
Taip, tikrai gerbiu kun. R.Grigą. O ar kitus ŠMEIŽIU? O NE, man nėra jokio noro NĖ VIENO pasaulyje ŠMEIŽTI. Tačiau kalbėti tai ką matau PRIVALAU. Štai, kad ir A.Juozaitis…. tragiškas “inteligentas”, antikonstitucininkas iš PAŠAKNŲ. O visi jį spausdina, o mano to vieno puslapiuko Lietuvoje neatspausdino N_I_E_K_A_S. Tai faktas. Labai daug pasakantis FAKTAS apie prezidento rinkimų kgb specoperaciją. Jau iš anksto numatyti kandidatai, komandos dirba, demonstruoja “demokratiją”. Panašiai kaip privatizavimo konkursai…. visi susitarę kas iš anksto laimės, o kitą kartą kitas laimės. To gali pats asmuo net nesuprasti. Lietuvai yra skiriamas prezidentas, nors vyksta “rinkimai”. Labai gudrūs žmonės dirba. Tačiau ylos nepaslėpsi, VISI JIE BUS ANTIKONSTITUCININKAI, okupanto tarnai. Ne kiekvienas tai mato, čia reikia supratimo, reikia protu matyti.
***
Tai rašote “Tiesą sakant, priklu jus skaityti - net nupurto, tarsi ką glitaus prilietus”. Tai ir pasakykite kas apie kun.R.Grigą mano straipsnelyje žemiau jus NUPURTO, kas jums taip PRIKLU, kas ten yra GLITAUS. Prašau pagrįsti tas NESĄMONES, jeigu iš tikro, kaip rašote, jį gerbiate. Ar kartais tamsta nesate paskendęs nesąmonėse ar norite išsitarnauti Lietuvos okupantams? R.Grigas OKUPANTAMS netarnavo.

Jules       2018-08-3 9:09

Tiesiog košmaras tokie prezidentai. Nemalonus jausmas apima vėl matant tokius prezidentus iš gėdingos praeities, ypač nuo Banko „Trockis“. Su tokiais galime tikrai nunykti negrįžtamai ir niekad nebeatsikelti.

to Al,ui       2018-08-3 8:58

Tai koks tas globalistų(internacių) planas?

Al,ui       2018-08-3 7:39

Tamsta skubate pritarti, bet nelabai suvokiate kas yra Planas.
Planą sudaro dvi dalys- Strategija ir Taktika.
Strategija- ką daryti, kokio Tikslo siekti.
Taktika- kaip, kokiais budais ir priemonėmis, kada, kokiais etapais.
Visuomenė gali susitelkti tik turėdama Tikslą, piliečiai eis paskui lyderius tik matydami aiškią Strategiją.
Kiekvienam aišku, jog apie savo Taktiką nereikia pasakoti priešams.
Paprasta kaip 2x2.
Gal dabar net ir tamstai bus aišku?

dr. Jonui       2018-08-3 1:53

vis nesiliauju stebėjęsis: atrodytų, laikote save protingu žmogumi…
tai gal nors retkarčiais, kaip tikrai protingas žmogus, suabejokite ir savimi, savo gebėjimu žinoti, kaip buvo/yra iš tikrųjų, jei net nepabandėte tai patyrinėti, pasiaiškinti…
Visi, kurie pažįsta kun. R. Grigą, o man teko tokia laimė, jums paliudys: didesnio nejaukumo ar nepatogumo, sakykim švelniai, kažin ar buvo galima sugalvoti, kaip būti taip “pagerbtam”, kaip jūs kad čia jau kelintas mėnuo išsidirbinėjate: jį šlovinate, visaip aukštinate, ta proga šmeiždamas kitus…
Jei išties gerbtumėte jį, jo nuopelnus Lietuvai, jei išties norėtumėte gero Lietuvai, elgtumėtės kaip jis, o dabar?
Tiesą sakant, priklu jus skaityti - net nupurto, tarsi ką glitaus prilietus

Al.       2018-08-3 1:09

Pritariu Dzeiko argumentams. Ir ar verta priešui paskelbsi kad ateini, su plano išdėstymu ? Pagrindiniam veiksmui reikia susikurti placdarmą.

Ramiros       2018-08-2 23:57

Kremlius gudrus. Iki šiolei, manau, stengėsi prastumti arba nusipelnusius komunistus, arba “stukačius”, gal net “dvigubus”, o šiame etape gali būti, kad pastatys kortą ant stambesnės žuvies, ant grušniko, kurio pavardės jokiame sąraše nerasit. O Lietuvai, mano nuomone, reikia tautiško žmogaus, tarnaujančio tik krikščioniškajai Lietuvai, nesusaistyto nei su vadinamąja “nusikalstama” partija, nei su jos įrankiu kgb,  nei su “žulikų” partija t.y. laisvo žmogaus, netampomo už virvučių ...Iki to reikia paviešinti visus kenkėjus (“stukačius”), kurie užsislapstino 70-iai metų. Neturi būti melo, neturi būti jokių paslapčių !

Lemsui       2018-08-2 23:19

Gal pirma reiktų išsiaiškinti kas yra išmintis?Ir dar:ji su puikybę,melu,savanaudiškumu,abejingumu žmonėms kartu nevaikšto.Protą galima panaudoti piktam.Išmintis kuria gėrį.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-08-2 23:08

Skaitau: “Pilietinės diskusijos koordinatorius advokatas Jonas Ivoška”. Man patinka šis pilietiškas advokatas Jonas Ivoška. Norėtūsi prie to prisidėti. Tačiau problema atsiranda tiesos.lt portale, kuris jau BLOKAVO mano iniciatyvą:
***
Lietuvos tikėjimo kunigą – į PREZIDENTUS
Girdžiu, kažkas šaukia, gelbėk, padėk, o nesimato. Kas galėtų būti? LIETUVA.

Reikia galvoti apie Lietuvos būsimą prezidentą. Turėjome šansą, Lietuvos tikėjimo diplomatą, gyvenimą paaukojusį Lietuvai, vilties prezidentą Stasį Lozoratį. Priešas buvo stiprus, o gal dabar net stipresnis. Taigi 40 procentų balsų aiškiai nepakanka pergalei. Reikia 60 procentų balsų mažiausiai. Todėl apie tai reikia galvoti ir spręsti jau dabar. Kviečiu kas gali Lietuvoje ir Pasaulyje jungtis į grupeles ir grupes, organizuotis, ir surasti Lietuvos tikėjimo prezidentą.

Iš toli man auksu net pelenuose žiba dvasios aristokratas, patikrintas gyvenimu Lietuvos tikėjimo kunigas Robertas Grigas. Atsiklauskime vienuolės, dvasios aristokratės, Laisvės premijos laureatės, bendražygės Nijolės Felicijos Sadūnaitės. Jos TIESOS žodis turi įtikinti. Tikiu, kad pritars šiam nepaprastai sunkiam pasirinkimui. Paprašykime Lietuvos tikėjimo kunigo Roberto Grigo sutikti dalyvauti mūšyje į Lietuvos prezidentus.

Tegu Lietuvos tikėjimo kunigo Roberto Grigo, kunigaikščio pergalingą žygį palydi Bernardo Brazdžionio eilėraščio De Profundis posmas:

Iš gilumos šaukiuos Tavęs, o Viešpatie,
iš gilumos susopusios širdies,
einu Tavęs, Paguodos Žodžio, ieškoti,
einu tavęs, vidurnakčio Žvaigždės!…

Pagarbiai dr. Jonas Ramanauskas .(JavaScript must be enabled to view this email address)
2018-02-01”

Visi Lietuvos portalai BLOKAVO. Kas duoda tokius nurodymus? Iš Tomkaus sąrašo.

Puiki       2018-08-2 16:24

ideja.Ir koordinatorius zinomas.Idomu, kas gi toks paims ir sudelios Lietuvos vizizja.Marsietis?Kaip tik, tokiose diskusijose butu visiems naudinga isgirsti kandidatu matymus ir vizijas.Jeigu jie isdrys pasirodyti.Tie, kurie stumiami sistemos, i jokias visuomenines diskusijas nesivels.Kazkaip keistokai, kad vienas Juozaitis kai kam labai kliuna.Nesicackinama, apdrabstomas, suniekinamas ir sumalamas i miltus.Kad issigastu ir nepanoretu?Gal galma atsargiai pamanyti, kad Juozaicio iskilimas kai kam ivare stresa?O diskusijos iki rinkimu zada buti itin originalios.Vien tk is komentaru matosi.Kategoriskai, kietai, be kompromisu.

Lemsui       2018-08-2 14:27

Taip, tikrai taip - Cirke daug kam patinka skirtingi dalykai.
Vieniems patinka klounai, kitiems žonglieriai, tretiems dresuotojai.
Bet visa tai kartu vis tiek yra Cirkas.

Lems        2018-08-2 14:13

išvaizda (portete) ir solidus “mokyto žmogaus” kalbėjimas. Pirmoje vietoje - banko patarėjas baigęs pinigų mokslą Šveicarijoje. Išmintingas tylėjimas rodo Jo didelę išmintį. Kitiems patiks Algis Greitai. Skonio rteikalas

Reikia       2018-08-2 14:04

Dr. Jono Ramanausko ir kunigo R. Grigo. Reikia tokio kuris nebutu vires kartu su tuo meslu bent trisdesimt metu.

taip       2018-08-2 13:26

Juozaičio kalba apie Latvijos ir Lietuvos ateities bendrystę pradžioje nuskambėjo šokiruojančiai, tada pagalvojau, skaičiau dar kartą ir mane įtikino, beveik idėja, kurios Lietuva po įstojimų į struktūras ar euro nebeturi. Pažiūrėsim, ką jis pasakys toliau. Šiaip ar taip, du kartus nebalsavau už prezidentę,nes buvo nejauku nuo dviprasmybių,  o štai už Juozaitį  mano sąžinė bus rami.

Dzeikas       2018-08-2 13:13

Del Juozaicio kandidaturos.
Puiku, tegul kandidatuoja.Tam ir yra rinkimai. Taciau kalbedamas apie ji, taip pat noreciau pazymeti jo naudojamus diskusijos metodus.
Jie labai panasus i naudojamus Kremliaus. Kaip pavyzdi galiu pateikt tokia tikra istorija is Rusijos vaiku darzelio Naujametines vakarones:
Darzelin ateina samdytas aktorius vaidinantis vaikams Seni Salti(rusu Kaledu senelis) su maisu dovanu. Na vaidinimas, ar show vyksta sena aprobuota vaga.Snelis Saltis klausineja vaikuciu sio bei to, paskui kiekvienam itekia dovana. Istiko scenarijaus nenumatytas akibrokstas.Viens vaikis normaliai atsake i aktoriaus klausimus ir tas uzdave paskutini klausima:
- Tai kokia , vaikeli, tau dovana duoti?
Vaikis buvo isties islavintas ir raiskiai susuko:
- Kompiuteri, kompiuteri, Seneli Salti!!!
Aktorius akimirka sumiso, paskui susivoke.
- Gerai. Bet tam tu turi atspeti mysle.Stai, klausyk: - deklamuoja, -
Nasha Masha gorjko placet,
Poterjala Masha ..., - toliau klausia, - cto??
- Mjacik!!! - saukia atspejes rima mazylis.
- Vot, na tjebe mjacik,  - istraukia is maiso zaislini sviedini Senis Saltis, - o tu sakai: kompiuteris, kompiuteris…
—————————-
Va taip ir Juozaitis. Jam apie oligarchijos itaka prezidentui, o jis apie santykius su Latvija. Kai bendraujate su sposininku neziurekite jam i burna, o stebekite jo rankas. Nemokamas patarimas Lietuvos rinkejams.
-

Dzeikas       2018-08-2 12:58

Destyti universitete issiziojusiems studentams gaudantiems tavo zodi - viena.
O sutelkti ir nukreipti tam tikrai veiklai zmoniu samburius - kita.
Ir kai DABAR reikia vieno, o kandidatas kalba santykiu su Latvija staybu gaires tai as itariu jis arba kurcias, arba zmones uz pinigus juokina.
As noreciau isgirst is pajaco KAIP BUS ARDOMI OLIGARCHINIAI DARINIAI tiesiogai veikiantys auksciausiu valstybes pareigunus. Kada bus istirta Mergaites byla ir nubausti asmenys nereagave i Kedzio skundus del dukros zaginimo.
O pajacas kalba apie butinybe kardinaliai gerinti santykius su Latvija….

Dzeikas       2018-08-2 12:57

Anonimui: Tai siulote pradeti sveika gyvenymo buda uteliu nenaikinant. Plaukite galva, pacios isnyks?
Ilgu laikotarpiu, laikantis higienos per kokius metus(cia kaip alegorija) uteles isnyktu GAL. Tik kur bomzas(tesiam alegorija) paims pinigu infrastrukturai palaikyti? Kas jam buta NORS su daliniais patogumais duos? O praustis jam reikes daug ir daznai. Siluminiu tinklu vamzdynuose gyvendamas higiena palaikys?
Jus atsakydami ir kaltindami mane nesisteminiu poziuriu bent iki galo perskaitykite ka rasau.
Alegoriskai tesiant, as sakau, kad bomzui pirmiausia reikia plaukus nusikirpt, kad parodyt aplinkiniams , o ir sau paciam, kad nuo siol jis gyvens kitaip. Tada ziurek paprases isnuomot jam buta ir gaus ji, nes gal kas matydamas ryzta patikes. Ir darbo ras kai darbdavys matys zmogu zinanti ko nori ir turinti valia kilt.
Visa kita as net nekalbejau.tai savaime suprantamas dalykas.Jeigu as pradesiu tokius dalykus rasineti paklode gausis.
PS. Anksciau taip ir darydavau:minejau kiekviena savaime suprantama dalyka.
Paskui pagalvojau, kad kvailiams rasinet naudos maza. Nustojau.

Dzeikui       2018-08-2 12:57

Gydymas be suvokimo apie tai, kaip turėtų atrodyti sveika būsena, be nustatymo koks gyvenimo būdas garantuoja stabilią sveikatą, yra tiesiog profanacija.
Išgaudysim utėles, apniks blusos, išnaikinus blusas apniks votys, išgydžius votis apims diabetas ar cirozė...
Gydyti reikia kartu diegiant sveikos gyvensenos būdą ir turint ligų užkardymo mechanizmą, sveikatos tvarumo realizavimo planus. Tai vadinama sisteminiu , t.y. konceptualiu mąstymu/veikimu.
Asocialiai gyvenant, išnaikinus utėles, kitą dieną tų gyvių vėl knibžda pilna galva, nes visa terpė yra nevalyva.
Pagal tavo mąstymą, realiai, utėliavimas užprogramuotas amžinai begalybei.

Dzeikas       2018-08-2 12:56

Juozapai, kokia velniop koncepcija? Diskutuoti apie Lietuvos koncepcija dabarties salygomis tolygu diskutuoti apie bomzo sukuosena, kai pas ta uteliu daugiau negu plauku.
Logiska pirma uteles isnaikint ir nors apgydyti pacienta. Tad diskusija ar uteles salint nukerpant plaukus, ar sukuojant. O diskutuojama apie sukuosena, ne apie uteles.

Dzeikas       2018-08-2 12:55

Izanga: Cia diskusija ar anekdotu kertele? Juozaitis - prezidentas ...
————————-
Klausimas uz milijona, isties kokio gi prezidento reikia Lietuvai?
Dabartineje situacijoje tai turi buti zmogus sugebas vienu metu:
1) Vadovauti valstybe(n) su isvogtais resursais ir praskolinta ateitimi.
2)Nebuti Buridano asilu ir ryztingai pasirinkt mazesni blogi, nes Lietuva zuchzwange: visi ejimai blogins situacija (klausimas tik ar pataisomai, ar nebe)
3) moket pasirinkt sajungininkus salinant is valstybes (ekonomikos, politikos,teisesaugos) parazitinius darinius.
4) kadangi ir ukiniai ir kadru ir politines valios resursai Lietuvoje apriboti prezidentas turi moketi atsirinkti is begales “reikia” Lietuvai KELIS BUTINUS ir PIRMAEILIUS uzdavinius.
Jus matote politikos horizonte tokius? Nematote ir nepamatysite, nes tokiems veikti nebuvo leidziama ir tokie stabiliai buvo dusinami. Susidorojimas Garliavoje 2012m, kai apginti vienisa moteri pasipriesinusia pedofilams ir ju siustiems smogikams atejo keliasdesimt pensininku, chrestomatinis pavyzdys ir laisvos Lietuvos socialines “pazangos” apoteoze.
Venckiene? Jai dar truksta ziniu ir politines patirties, o svarbiausia ji neturi terpes Lietuvoje.Ji daugumai darinio Lietuva aborigenams kvailas donas Kichotas. Taciau charakteri, teisingumo ir doros pojuti ji turi.
—————————————————————————————
kalbant apie personalijas, KODEL zodziu junginys “prezidentas” ir “Juozaistis” virsta anekdotu?
Todel,kad Latvijos ir Lietuvos santykiai yra fundamentalus uzdavinys kuri joks prezidentas neispres net per 3 lukasenkines kadencijas. Cia turi buti sutarimas ir giluminis isisamoninimas butinybes suartejimui su Latvija, o ne vieno prezidento ideja Fix. Sitas pajacas Juozaitis kalba apie vizijas , ir nekalba apie griunanti uki ir Durniu laivo masinu skyriu beuzliejanti vandeni. Durneli, ka tu darysi kai per pacia audra masina stos ir laivas taps nevaldomas? Statysi tilta i Latvija, ar kaip?

Monika       2018-08-2 12:55

Pritariu pirmam komentatoriui, kad šiuo metu tik A.Juozaitis tinkamas atstovauti Lietuvai. Jis nedalyvavo politikoje, bet puikiai matė ir suvokė kas vyksta. Tai vienintelis nesusitepęs, doras žmogus ir intelektualas pilna žodžio prasme. Mano aplinkoje visi tik A.Juozaitį mato prezidentu.

Geriausias       2018-08-2 12:55

mums prezidentas būtų - nepakaltinamas prezidentas, be jokios abejonės.

Jules       2018-08-2 12:54

Mums gyvybingai reikia Vasaros 5 kandidato, be jokios abejonės.

Tik       2018-08-2 12:54

už sisteminį  Juozaitį.

Juozapas       2018-08-2 12:53

Diskusijos yra gerai, bet…
Konkrečią diskusiją vertinu gana skeptiškai, nes vėl statomas arklys prieš vežimą.
Nes neišdiskutavus kokios Lietuvos mums reikia, diskutuoti apie prezidentus yra tiesiog vaikiškai naivu.
Pirma dera apibrėžti Lietuvos koncepciją, tuomet būtų galima kalbėti apie tos koncepcijos taktinius įgyvendinimo dalykus ir tik tuomet tikslinga galvoti kokią rolę gali tame atlikti būsimas prezidentas ir kandidato rinkiminė kampanija apskritai.
Vaikų darželis, diletantizmas ir pievos.
Vargo vakarienė ir nieko daugiau.

to Rinkėja       2018-08-2 12:53

labai teisingai išvardinai tuos tipus, kurių jokiu būdu NEGALIMA rinkti, nes Lietuvai būtų PRAŽŪTIS

Rinkeja       2018-08-2 12:52

Prezidentas valstybes AUTORITETAS. Rinkejams turi buti zinoma teisinga ir
issami kandidato BIOGRAFIJA, jo vizija valstybes valdyme, komunikabilumas su liaudimi.  Prezidentas turi liaudi vienyti o ne skaldyti,  kaip yra dabar, nebijoti pasokti rajonuose   su rinkejais o ne   tik su vaikais ar seneliais kaip dabar pasokama,  kartais net ziureti koktu. Manyciau esamoji korumpuotoji sistema ( supuliavusioji   teisesauga)  dabar ivairiais   budais stums sau parankius , lojalius. Mano kandidatai- Juozaitis, Vaisvyla, Paksas,  o ju komanda- super.

>Dėl prezidento rinkimų       2018-08-2 12:52

Tikrai sutinku, kad dabartinėje situacijoje yra tinkamiausias vienas kandidatas - Arvydas Juozaitis.
Dėl V. Matijošaičio galiu patvirtinti žinias iš Kauno, kad Jis net nežada balotiruotis. Jis tęs Kauno mero pradėtus darbus

$+$       2018-08-2 12:51

„Lietuvos pilietinei daugumai” reikia liberalaus genderistinio. Lietuvių tautos daugumai (Lietuvos valstybę kuria Tauta, LK 2 str.) reikia krikščioniškas vertybes suvokiančio ir atstovaujančio autoriteto. Ko reikia pedofiliniam kagėbynui — ketvirtį amžiaus jaučiame savo kailiu.

Gal pirma įvardinkite ką atstovausite, tada bus matyti yra apie ką diskutuoti ar ne. Dabartinėje situacijoje nusimato didelis emocinis balaganas su nepolitkorektišku pasišpygavimu.

Pikasas       2018-08-2 12:50

Vis labiau pastebimas stengiasi būti premjeras S.Skvernelis. Gal ir jis nusprendęs kandidatuoti? PASIAIŠKINKIME: Visos profesijos, kurios yra naudingos visuomenei yra gerbtinos. Kiekvienas aukštas postas valstybėje turi savo ne tik bendražmogiško požiūrio, bet ir specifinius reikalavimus. Prezidento pareigos, kurios numatytos LR Konstitucijoje, yra labai sudėtingos , reikalaujančios labai aukštos kvalifikacijos visoje eilėje sričių. Be to, kandidatas turi būti nepriekaištingos reputacijos, aukštos erudicijos bei gebėjimų. Jei premjeras, ilgą laiką dirbęs teisinėje sistemoje nežino “netiesos sakymo” ir “melo” formuluočių esminių skirtumų, tai kiek keista. Melas yra asmens žinomai melagingos informacijos skleidimas. Piliečiai žino su kieno parama jis užėmė vyriausybės vadovo pareigas. Informacija apie Ramūno Karbauskio politinę ar verslo karjera jau tada visuomenei buvo viešoje erdvėje prieinama. Ar S.Skvernelis bent pabandė išsiaiškinti jos patikimumą? Daug kam valstiečių ir žaliųjų lyderis galėjo kelti abejonių dėl jo politinės, nelabai užtikrintos praeities bei keistų, tačiau labai sėkmingų, verslo su Rusijos verslininkais santykių. Gyvename tos imperijos pašonėje kuri po ilgų okupacijos metų vis dar gviešiasi tokius santykius pratęsti. Apie visokius revanšinius planus užsimena net labai aukšto lygio Rusijos imperijos politikai. Labai tikėtina kad ir S.Skvernelio prieraišumas didžiausiam “valstiečiui” gali rinkėjams sukelti nemažų abejonių. Apie konstitucijoje nurodytą prezidento svarbą tarptautiniuose santykiuose ir premjero gebėjimus šioje srityje sudėtinga spręsti, nes jie nebuvo ryškiai pastebimi jo darbe.

Dėl Prezidento rinkimų       2018-08-2 8:28

šitame etape prezidentu gali būti tik Juozaitis.
Gali jis kažkam patikt, kažkam nelabai, bet kito varianto nėra. Visi kiti apie kuriuos dabar mes žinome Mockaus arba skandinavų bankų kišenėse.
maldeikienė, skvernelis, puteikis- remia peder.astų sąjungas- skverny su maldeikiene dar ir stambulo sutartis bruka. nausėda bankų statytinis. visokie ušackai, pavilioniai ir pan. tai landsbergio statytiniai kol anūkui galima bus balotiruotis(jums dar neužtenka Lietuvoje landsbergio?)
Matijošaitis niekur nieko nekalba apie savo vertybes ir ar jis apskritai galvoja dalyvaut prezo kompanijoje tai nėr ką šnekėt.
Taip kad lieka nesisteminis Juozaitis- kuris tiek pagrindinis buvo Lietuvos nepriklausomybės atgavimo kūrėjas, tiek vėliau kai jį landsbergis nustūmė nuo politikos svertų- dėstė universitetuose- taip kad pažystamas tiek seniems tiek jauniems ir tikrai turi realius šansus. Taip kad tikra kova ir vyks tarp kažkurio sisteminio kurį palaikys visa žiniasklaida, bankai, facebooko tapinai, užkalniai, jakilaičiai, miliūtės, puprickaitės ir pn. brudas- bei Juozaičio. 


Rekomenduojame

Nuo bačkos. Gitanas Nausėda: stulbinamai greitai auga atlyginimai ir beveik nebedidėja kainos!

Karolis Venckus. Žinia apie Neringos Venckienės likimą sklinda po pasaulį

Vytautas Sinica ir Martynas Katelynas apie A.Žukausko ir V.Vyšniausko susitaikymą: Kas iš tiesų buvo paneigta, o kas patvirtinta?

Nuo bačkos. Dovilė Šakalienė apie „per metus užaugusį visuomenės pilietiškumą“ ir „jo dėka“ nuo liepos 1 d. „pradėtą matyti realybę“

Kaune teisiamas 13 vaikų nuskriaudęs pedofilas – aukos būdavo apsvaiginamos

Vytautas Radžvilas. Partizanų šmeižimas – tik žaidimas?

Vytautas Landsbergis. Dar apie sukilimą

Algimantas Rusteika. Jūsų dėmesiui – naujas, valstybės lėšomis statomas spektaklis

Algimantas Zolubas. Aktualūs pašto vokai

Italijos vidaus reikalų ministras nori „sugriauti“ Briuselį ir lygina jį su Berlyno siena

Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas: Ar tikrai norime reklamuotis kaip sekso turizmo miestas?

Tėčiai pasakoja apie aborto patirtis

Geroji Naujiena: „Aš esu gyvybės duona! Kas ateina pas mane, niekuomet nebealks, ir kas tiki mane, niekuomet nebetrokš“ (Jn 6, 34–35)

Valdas Vasiliauskas. Kur šiandieniniai Lietuvos Oginskiai?

Kaip rasti kompromisą tarp paveldo išsaugojimo ir miesto modernaus vystymo?

Liutauras Stoškus: „Libeskindo projektas“, arba Kam tarnauja Vilniaus miesto valdžia

Rasa Baločkaitė. Ir draudimas kalbėti apie patirtą prievartą, ir sankcijos prabilusiems yra vienas esminių smurto komponentų

Prof. dr. Vytautas Radžvilas. Vienintelis atsakas – sutelktas pasipriešinimas

Andrius Švarplys. Psichologinio komforto beieškant, arba Kaip Vakarai virsta vaikų civilizacija

Algimantas Zolubas. LKP įvertinti ir pasmerkti būtina

Gytis Padegimas. Gyvybės ir mirties kultūra

Liudvikas Jakimavičius. Apie vidinės politinės krizės priežastis

Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai?

Arvydas Juozaitis. Lietuva ir Latvija. Palaiminta sandrauga

Carolyna Moynihan. Keistas konfliktas Anglijoje: feministės prieš translyčius

Algimantas Zolubas. Ne tik netesėti pažadai, bet ir Lukiškių aikštės relikvijų sąrašas atsidūrė ten, kur uždarytos Žaliojo tilto skulptūros

Donaldas Trumpas Europos šalių vadovams: atsisakykit daugiakultūriškumo ir atkurkite Europą, tokia imigracija yra „gėda“

Apie Belgijos atlyginimų ir socialinių išmokų indeksavimo sistemą

Mindaugas Puidokas. VSD turi paaiškinti, kodėl Lietuvai pavojingi verslo ir politikų ryšiai nebuvo laiku bei tinkamai paviešinti

Arvydas Juozaitis. Latvijos ir Lietuvos sandraugos tikslų bei principų metmenys

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.