KGB: Žolinės atlaidai Pivašiūnuose kelia grėsmę

Tiesos.lt siūlo   2015 m. rugpjūčio 14 d. 17:25

165     

    

KGB: Žolinės atlaidai Pivašiūnuose kelia grėsmę

Rimantas Varnauskas | Alfa.lt

Pivašiūnuose (Alytaus raj.) vykstantys didieji Marijos Dangun Ėmimo arba Žolinės atlaidai daugelį metų buvo sovietų saugumiečių galvos skausmas – dėl gausaus tikinčiųjų būrio, kurie, nepaisydami buldozerinės ateistinės propagandos, susirinkdavo į atlaidus, dėl pogrindžio leidinių skleidžiamos tiesos apie represijas prieš tikinčiuosius.

Pavojinga piligrimystė

„1982 m. rugpjūčio 15 d. Žolinių atlaiduose Pivašiūnuose dalyvavo naujai paskirtas Kaišiadorių vyskupas Sladkevičius, žinomas kaip reakcionierius ir idėjinis atskirų ekstremistiškai nusiteikusių dvasininkų įkvėpėjas. Atlaiduose dalyvavo ir dešimt aplinkinių parapijų kunigų, – rašoma LSSR KGB Alytaus rajono viršininko pulkininko Albino Gurbininko pažymoje „Apie „ekstremistinės“ dvasininkijos veiklą 1982 m. Alytuje ir Alytaus r.“. – Alytaus vikaras Kazimieras Žilys savo pamoksle šalia religinių temų, kurios susijusios su Žolinėmis, kalbėjo ir apie tai, kad lietuvių tauta išsigimsta, o kad to būtų išvengta, reikia siekti lietuvių santuokų su savos tautybės asmenimis bei nenutolti nuo tikėjimo, nes religija sutvirtina tautą.“ (LYA, F. K-11, ap. 1, b. 226).

Pažymoje rašoma, kad po šio pamokslo vyko eisena, kurioje dalyvavo didelis skaičius, tarp jų ir Pivašiūnų vidurinės mokyklos moksleivių, jaunimo. Atlaidams pasibaigus, vyskupas Vincentas Sladkevičius padėkojo gausiai susirinkusiems tikintiesiems už šiltą priėmimą, apgailestaudamas, kad „25 metus buvo prievarta izoliuotas nuo vyskupijos“. „Daugiau antitarybinių ar ideologiškai kenksmingų svarstymų neleido sau daryti“, – rašo Alytaus KGB vadas.

„Reikia pabrėžti, kad į šią religinę šventę susirinko daug žmonių – apie penkis tūkstančius. Atvykta ne tik individualiu, bet ir valstybiniu transportu“, – apgailestauja A. Gurbininkas. Pažymoje detaliai suregistruoti (su nurodytais valstybiniais numeriais) kolūkių „Dainava“, „Butrimonys“, „Galiūnas“ bei Alytaus gelžbetoninių konstrukcijų gamyklos mikroautobusai, kuriais į atlaidus atvyko tikintieji. Atkreiptas dėmesys ir į tai, kad Pivašiūnų parduotuvėje buvo laisvai parduodami alkoholiniai gėrimai – degtinė ir vynas. Negana to, Daugų kooperatyvo pirmininko pavaduotojas Petras Dzidziavičius alkoholiu prekiavo tiesiog gatvėje iš tarnybinio kooperatyvo automobilio GAZ-51.

Susirūpinimą vietos KGB sukėlė ta aplinkybė, kad tikintieji, vadovaujami vyskupo V. Sladkevičiaus, „vedini fanatizmo bei ruošdamiesi 500-ųjų Šv. Kazimiero paskelbimo šventuoju metinių proga 1984 metais, ketina Pivašiūnus paskelbti šventa ir stebuklinga vieta“. Šių ketinimų įrodymas – procesijoje neštos vėliavos, kuriose auksu siuvinėtomis raidėmis buvo įrašyta – „Šventasis Kazimierai, išgelbėk mūsų tautą“.

„Tai sukeltų masinę piligrimystę į Pivašiūnus, kuri būtų nenaudinga nei ideologiškai, nei politiškai“, – daro išvadą Alytaus KGB vadas.

Kronika Nr. 69

Panašu, kad į šias „analitines“ pastabas buvo atsižvelgta visu rimtumu, nes po trejų metų pogrindinėje „Lietuvos katalikų bažnyčios kronikoje“ aprašyta situacija toli gražu nepriminė pakilios ir džiaugsmingos šventės. Štai kas buvo rašoma „Kronikos“ 69-ame numeryje: „Pivašiūnai (Alytaus raj.) – 1985 m. rugpjūčio 11 d. į Pivašiūnų Žolinės atlaidus bevažiuojančius maldininkus pasitikdavo milicija – tą dieną įvažiuoti į miestelį neleido – automašinas nukreipdavo važiuoti į laukus. Gatvėse ir šventoriuje saugumiečiai lediniais žvilgsniais varstė kiekvieną einantį į bažnyčią. Maldininkų buvo pilna bažnyčia ir šventorius. Į atlaidus atvyko ir J. E. vyskupas Vincentas Sladkevičius. Vyskupas kartu su svečiais kunigais koncelebravo šv. Mišias ir pasakė pamokslą, kurio metu iškėlė Marijos reikšmę mūsų gyvenime, jos Motinišką globą, ragino visose situacijose beatodairiškai pasitikėti ja. „Gera mums čia būti su savo Motina…“ – kalbėjo Vyskupas. Pamoksle palietė stebuklingojo Pivašiūnų Marijos paveikslo garsą, žinomą net plačiame pasaulyje, nes šv. Tėvas, kalbėdamas apie Lietuvą, ir jį paminėjęs.

Nors tiesiogiai saugumiečiai maldininkams netrukdė, tačiau šventoriuje tvyrojo įtempta nuotaika – nebuvo galima nusipirkti jokių devocionalijų (devocionalijos – smulkūs religinio kulto daiktai, pvz.: rožančiai, paveikslėliai, medalionai).

Straipsnio tęsinį skaitykite ČIA.

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Antanas       2016-08-15 14:44

Pritariu, vienam iš PIKASO komentarui, kad tada dvasininkija daugumoje buvo nepalaužti, tik vienetai dirbantys jų naudai.Tad ką padarė “perestroikos” metu 1987 - 1990 m? Žinodami kad bažnyčia su tikinčiaisiais kietas riešutas, tad prieš “prochvostą” (taip kulto įgaliotinis sutiko su tokiais žodžiais įšventintą į vyskupus be valdžios malonės, kun.V. Sladkevičių, pabrėždamas, kad su tokiais “svoločiais ” mes susitvarkysime.25 metai tremties Nemunėlio Radviliškyje, be vyskupijos) dabar jau Lietuvos kardinolą, V.Sladkevičių ėmėsi ne represinių priemonių, bet melo ir šantažo ne tik prieš jį, bet ir prieš jo palaikomus uolioje sielovadoje dvasininkus, kad tik neduok Dieve jo auklėtiniai netaptų vyskupais, (jie netapo, tapo jų sistemos vyskupai )jo įpėdiniais. Viskas buvo patvarkyta, kad netgi žmonių santaupas išsvaisčiusio koncerno “prezidentas,” Brazausko Vatikane Šv.Tėvui ( iš išlikusių reklaminių plakato nuotraukų )buvo pristatytas kaip būsimas Lietuvos prezidentas. O vyskupai ir naujas ambasadorius prie Šv. Tėvo -tylėjo. Šv.Tėvas kilęs iš komunistinės Lenkijos ir gerai pažinojo komunistus. Neišdegė. Ką nepajėgia padaryti velnias, pasiunčia moterį.Pavyko.Iškilų dvasininką mon. A.Svarinską jau laidojo ne bažnyčia savo scenariumi, bet buvę komunistai. Kam kalbėti prie kapo, taip pat paskiria komunistai.Partizanų parke paminėjimą skirtą mon. A.Svarinskui, organizavo politikai. Jų veiklą pagyrė jų pasirinktas vyskupas,nes kitas būtų išvaikęs prekiautojus, šlovinančius buvusius komunistus. Kovų draugui kanaunikui V.Š pasakyti atminties žodį neleido jų parinktas vyskupas.Žolinės atlaidus rodo jų cenzūruojamos laidos, jau žinant, kad tas dvasininikas, kuris pasakytų uždegantį tikinčiuosius pamokslą -tokiam nebus leidžiama. .... maža dali postkomunistinės cenzūros kuri manau pakeitė represinę KGB.

Pikasas       2016-08-15 7:41

Net ir aršūs sovietinių laikų kagėbistai ir ateistai turėjo pripažinti, kad Romos Katalikų bažnyčios dvasininkai patys niekaip nepasidavė imperijos spaudimui ir ragino kitus saugoti meilę Dievui ir savo Tautai. Visi religiniai renginiai bei tokio pobūdžio šventės kėlė nerimą okupacinei sistemai visą okupacijos laikmetį. Stalinas nespėjo visų lietuvių išgabenti į Sibiro platybes bei tolimas ledo žemes. Kaip , beje, panašiai padarė Krymo totoriams. Giliai tikintys rezistentai buvo patys atkakliausiai besipriešinantys okupantų prievartai ir jų skleidžiamiems marazmams. Kaip dabar jau žinoma, net ir garsų 1987 m. Rugpjūčio mitingą nuo sukompromitavimo išgelbėjo atkaklūs katalikai kurie drąsiai prabilo apie Molotovo - Ribentropo paktą it lietuvių tautos laisvės siekį. Pirmoji tai padarė Nijolė Sadūnaitė ir kiti katalikai. KGB generolų bandymas mitingo išvakarėse už tildyti galimus kalbėtojus pavyko tik iš dalies. Nors prie kalbėjusius mitingo dalyvius buvo imtasi smurto, tačiau tsis metais žmonių taip gausiai, kaip anksčiau, jau nežudė. Kagėbistų sudaužytas teatro dailininkas Jančiauskas neužilgo mirė nuo patirto prieš jį smurto. Pamenu, kaip buvo persekiojami ir šv.Vėlinių dalyviai, vykstantys į Šiluvos atlaidus asmenys ir tie, kurie slapta spausdino maldaknyges. Buldozerinis ateizmas nepajėgė palaužti mūsų Tautos, o katalikų dvasiškiai su iškiliais savo lyderiais buvo ir išlieka šviesulys Lietuvos laisvės kovų istorijoje/

Šam       2015-02-2 20:46

Čia Tu, Lynai, prikopypastinai? Nepradėk Pikaso dėti, neužteks tinklalapio…

Šam       2015-02-2 14:42

Archyvai, ar diversija?

nEJUOKINKIT       2015-02-2 0:13

Kas cia komentaRUOSE PAKLODES TOKIAS RASO??KAM TAI ĮDOMU?
nIEKAS VISTIEK NESKAITO.dURNELIAI.

BLEM       2015-02-2 0:10

KAS CIA PER MESLAS , JAI PARASO A TAI IR GA;L B PARASYKIT.

Batvinis. Vietoj vidurdienio žinių. Apsivalymui. P       2015-02-2 0:09

Batvinio pamąstymai
(tik vos vos)

Šaipausi. Iš ko? Iš savęs? Taip. Pradžiai. Kai išsišaipysiu, gal lengviau pasidarys. Gal tada bent moralinę teisę įgysiu šaipytis ir iš kitų (abejonė)? Gal. Net ir žodis gal lyg pasišai-pymas. Gal be klaustuko ir gal? (su kalustuku).Tai gali būti ir abejonės konstatavimas ir klausiamoji (mąstymo) forma. O čia aš rašau ir mąstau ar besišaipydamas, ar rimtai? Ne-žinau. Nežinau (abejonė)? Bet ir čia aš ar juokauju, ar šaipausi, ar net ironizuoju, ar galvoju (abejonė)?Juk nėra jumoro be liūdesio. Tiesiog nėra, kaip ir tragedijos be komedijos, kaip ir pliuso be minuso, kaip ir proto be bukumo, kaip ir gėrio be blogio. Jie visada šalia. Vienas prie kito. Dabar lyg ir nėra tos antrosios puselės. Nesimato. Ar nesimato (abejonė)? Ar ne-norima matyti (abejonė)? Tai gal ji matosi? Jeigu ieškai objektyvumo, jeigu ieškai tiesos, gėrio, tikėjimo, jeigu ieškai savęs, kaip to tikėjimo prado. Jeigu ieškai ne kaip tos "garbės", ar "orumo" teisme, to ko neturėjai ir nepametei (gal), o tiesos, tos tikrosios tiesos. Tada gal ir atrasi ir tą tikėjimą, ir tą tiesą, galų gale ir save šitame chaose. Kieno chaose (abejonė)? Gyvenimo? Gal ir gyvenimo. Tai priklauso nuo to, kaip tu supranti tą gyvenimą. Ir ką tu nori atrasti jame? Ir aplamai ar nori atrasti? Čia jau nebe jumoras, tai jau liūdesys. Vienas su-pranta gyvenimą kaip visa tai, ką jis mato (materialiai), kas jį supa. Aš suprantu jį kitaip. Man gyvenimas prasideda (o gal ir baigiasi) nuo to, kas yra nematoma. Nuo to, ką galima pajusti mentualiai tik dvasiškai (siela, protu, logika, analize - savianalize). Tada chaoso nebelieka. Kaip ir nebelieka purvo, šiukšlių. Kaip po išpažinties atlikimo. Kam išpažinties? Ar tam nupieštajam, ar to nupiešto tarnui, ar tam, kuris reikalauja, kad tu atliktum tokią iš-pažintį (KGB analogui. Ir nesvarbu ar tas KGB su tautiniais rūbais ar ne)? Čia tai klausi-mas! O atsakymas (bent jau man) ekementarus. Su protu nesipykstu. Ta išpažintis reika-lingiausia man (asmeniškai), po to jam - bet ne nupieštam, o surastam (ar bandant surasti), tam vieninteliui. Ir nesvarbu, ar tu arabas, ar tu žydas, ar kinas, ar Dalai Lamos gerbėjas, ar katalikas, bet tas vienintelis, visur yra tik vienas (kaip ir tiesa tik viena), todėl, galbūt, ir yra tas vienintelis. Kaip ir tu, kaip ir aš. Tokie esame vieninteliai, bet jeigu ieškom jo, kaip tiesos, kaip gėrio, kaip prado, tai ir randame tą vienintelį. Ir visi kas ieško, randa tą vienin-
telį. Gal savo išvaizda ir skirtingą, bet esme (kaip šaltinį, kaip versmę) tai tą patį- vienintelį! Jeigu realiai ieško, o ne transparantą kabina viešoje vietoje. Su turiniu - atseit, kaip aš my-liu tą vienintelį! Ar tą, kuris nupieštas transparante? Ar tą? Tą gal ir myli. Bet tas nupiešta-sis ne vienintelis.Jų atštampuoti galima N kopijų. Tas vienintalis turi būti tavyje, širdyje,pro-te, tavo esybėje, kaip ir tauta, garbė, Tėvynė ir meilė.Tai šventa.Ką darysi, jei tas vienin-telis jau nubaudė tokį "mylėtoją" - atėmė širdį, protą, mąstymą. Žiauriai nubaudė. Sutinku.

fui       2015-02-2 0:08

fui

kas gali sutvarkyti tą įsisiautėjusį ir visą LL komentarų skiltį uzurpavusį nemigos kankinamą rašeivą? Tai jau nebenormalus jo elgesys. Per jį nebeįmanoma net su žmonėmis padiskutuoti.

batviniui       2015-02-2 0:07

liaudies išmintis sako - nesiginčyk su kvailiu, nes žmonės pagalvos, kad abu tokie esat.

galų gale       2015-02-2 0:06

ar tu durnas, ar neėdęs? gal durnas, gal neėdęs. Gal. Kas gali pasakyti? Gal kas ir pasakytų, kas žino? Gal. Gar ir tasip, gal ir ne. Gal.

Batvinis-Linas-Laisvūnas.        2015-02-2 0:05

Labas Rytelis Lietuva.,

Kad pratęsti savo ‘Nakties Mintis’, kurios buvo nesuprastos, nes aš esu kitoks, kitas (tęsinį greit paruošiu, siūlau savo str. (kad neprailgtų), apie abejonę, supratimą ir dar kai ką. Iki greito ...

aAlgirdas       2015-02-2 0:04

Labas Batvini.Mano iškilus bendravardis iš Anglijos (ir mūsų bendras draugas) padavė gerą mintį.Mūsų Svarbiausiam portale-Drąsius Kedys-Herojus ar nusikaltėlis-Įsitaisė virusas prisistatantis Pidaraitis Gaidux.Mes,eiliniai kedofilai,niekaip negalim to viruso išguit.Gal pamėgintum Pats su savo neeiliniais Dievo Tau duotais sugebėjimais.Pagarbiai aAlgirdas(viln).

Batvinis.Toliau mąsto       2015-02-2 0:03

O kodėl žmonės manimi pasitiki? Juk kiekvienu lyg ir pašaliniu žmogumi mes nepasitikim? Gal kad tikėjimą savyje turiu? Čia jau ne gal, o tikrai. Turiu jį. O kodėl visa tai aš jums rašau ? Ar man reikia to? Ar jums reikia to? Dėl jūsų, nežinau. O kad man reikia, reikia bendravimo su žmonėmis, noro juos suprasti, gal būt net naujo sau atrasti, jiems padėti, to man reikia. Tikrai reikia.

Batvins_Linas_Laisvūnas       2015-02-2 0:02

Lidijai-Patikėk, Lidija, nesu aš priklausomas nuo kompiuterio. Ir ne kompiuterinis maniakas esu.Ir tėvai, ir draugai tai mato. Vos ne kiekvieną dieną bendrauju su jais. Kad ir šiandien. Ir nesergu jokia priklausomybės nuo kompo liga, nes ir radiją klausausi(ypač patinka ‘Radio Svoboda’, kaip ir ‘Žinių Radijas’, kelios laidos), ir laikraščius skaitau, ir knygas. Ir į gamtą išeinu. Tik gal jaučiuosi vienišas, nesuprastas. Taip, tai tiesa.
Kristutei-ir per langą dažnai pažiūriu, ir matau pro savo V aukšto langą ir gamtą, ir konteinerius, prie kurių renkasi vargšai žmogeliai. Ir į gamtą išeinu, kartais su draugais ir pagrybauti, ir pabūti arčiau gamtos, arčiau kokio ežero ar miško nuvažiuojame .Ir upelį, ir vaivorykštę matau, kaip ir (retkarčiais ir upėtakius upelyje). Ir atgaivą jaučiu. Ir vėjelio dvelksmą jaučiu. O padėti man gali (bent iš dalies)- tai moteriškas švelnumas, supratimas, kaip ir bet kokie kiti jausmai man. Panašūs bent į simpatiją, nekalbant apie meilę. Kurią vis tiek viliuosi sutikti savo gyvenime.
P.S. ‘Pavakario Žinios’ išeis laiku- 18:00.

Lidija       2015-02-2 0:01

Linai, tu esi priklausomas nuo kompiuterio ir tai mato tavo tėvai, draugai ? - jei tokių turi ?- ir mes, eiliniai komentatoriai, kurie čia užsukam pareikšti savo nuomonę ir pabendrauti.
Tokių kompiuterinių maniakų šiais laikais apstu ir tai, leiskim garsiai sau ištarti - liga, priklausomybė, nuo kurios atsiriboti ar pabėgti sunku.
Nežinau, kodėl, bet į šį puslapį užsuku tik dėl tavęs, paskaityti, ką dar skiedi ar kliedi.
Ne visai teisus AG.JK, dėl tų tavo ,,šliuželių’’ - tai palygint su Algirdo O. ir Vlado L. keiksmažodžiais, tai vos ne komplimentai.

Angela       2015-02-2 0:00

įtariau, kad tas batvinis kažkoks provokatorius, kad kompromituotų LL. Paskaitinėjau komentarus, pasirodo ne aš viena taip galvoju (copy):

Sigitas,
Man kelia nuostabą to batvinio terlionės.Tai ką ,ar jis etatinis valstybinių nusikaltėlių statytinis, samdinys?, gad taip intensyviai trukdo internete žmonėms normaliai keisis nuomonėmis.Tai daroma su tikslu, kad trukdyti Laisvam laikraščiui sakyti žmonėms tiesą apie valdžios nusikaltimus.Tokios valdžios ,paprastai, neilgai gyvuoja, nes jas nušluoja liaudies neapykanta jiems.Jie ,kaip samdinys batvinis gali dar ilgai loti, matyt dieną naktį dirba ir ne už ačiū ,matomai.Tai liaudie tiesos žodžio slopinimo ruporas, kuris už pinigus pasiruošęs parduoti velniui sielą.Paprasčiausiai neskaitykite, kaip aš, kad darau, jam jau pasiūliau kartą savo siaubo romanus rašyti tiesiog kompiuteryje, savo malonumui, o mus jis tikrai nedomina savo krverliūzėmis, tikrai tikrai, bet gal jis pamišęs, tada reikia atleisti ir tokį patalpinti ten , kur galės išvystyti savo veiklą iki begalybės.

Batvinis vietoje labo rytelio       2015-02-1 23:58

Ir batviniai-čipolinai (svogūnai) ir jų daigeliai: batvinukai-svogūnėliai, savogūnėlės. "Dzin". Po jų nors ir tvanas. Ir mes ei-linį kartą paliekame patys kalčiausi. Batviniai-čipolinai. Jeigu kišenėse nieko nebeturi, tada bent iš smegenų bando kažką iškrapštyti, pasitelkę demagogiją, melą ir bet ką, kas šlykščiausia. O sąžinė? "Dzin". Jos nėra ir būti negali?! O moralė? O kas tai yra? Viskas "dzin". Bet tu pabandyk tą tarpuvagiu prašliaužiantį šliužą bent sprigtu kliudyti, bus tokia sirena įjungta, kad ne tik šunys iš kiemo į tą procesą įsijungs, bet ir vilkai iš miško. Buvo čia toks vienas batvinis-Rolandas.Tas net viršininku ant šeimininko buvo išrinktas.Batvinių lauko atsto-vu. Tik spėjo burną praverti, šeimininkas, šeimininkė, visi pomidorai, šunys, šliužai kad sukilo! Kad jūs būtu-mėt matę, kas dėjosi! Šeimininkė net su ruporu po lauką vaikščiojo, rėkdama per jį ką tik galima įsivaizduoti patį blogiausia ant Rolando. Be gailesčio, be moralės. Jie šitų dalykų neturi, todėl ir nori atimti bent tai iš mū-sų. Jei ne rajoniniai (ES) atstovai (teismas), tai vilkai ir šunys būtų mirtinai jį sudoroję. O visi tokie batviniai, pomidorai kaip Valatkos, Kūriai, Valioniai, Kubiliai, Laurinkai, Lavastės, Artūrai, Valdai, Algirdai, Gediminai, Vytautai su vytautukais ir t.t. ir pan. nei už ką (tik jiems kilo vos vos kažkoks įtarimas) tą vargšelį išrovė. O demagogijos paveikti burokai (tie,kurie nemąsto) arba nebeturi to, kas įgalintų mąstyti ir gulintį jį spardė. Dar ir šiandien iš pykčio trypia. Net nepagalvodami, kad tas gal už tuos "asilus "kovojo?Netgi tuos! Kad spardyda-mi jį, jie spardo save, savo vaikus (burokėlius-burokytes), savo lauką, batvinių prosenelius. O šeimininkai iš džiaugsmo tik katučių ploja. Yra tokių batvinių. Nemąstančių. Negalvojančių. Nes tie, kas dar mąsto, į kitus laukus išsivaikšto, su savo sėklomis ir burokėliais (mažaisiais). Tai kas lieka? Tokie štai ir lieka! O tai kokie burokėliai gimsta? Tokie štai ir gimsta! Gal net dar kvailesni. Vienas toks senolis pasakojo, kaip tos pačios šaikos vadas tokį batvinį-rašytoją Vytautą sudorojo. Tas gi paėmė, nebeišlaikęs ir drėbė tiesą į akis-"Durnių (tame tarpe ir batvinių) ar tai laivas, ar tai laukas". Slėnis, taip sakant. Ir dar - "Durniškės" .Čia tai jau mūsų lauko pavadinimas.Dar sakė, kad tas laukas seniau Lietuva vadinosi.

Batvinis vietoje labo vakarėlio       2015-02-1 23:57

au seniai vienas toks batvinis - vardu Sene-ka, augęs kitame lauke, yra pasakęs "Quod licet Jovi, non licet bovi" - Atseit, kas leidžiama Jupiteriui, tas ne-leidžiama jaučiui. Kaip pirštu į akį. Kas dar įdomesnio? Taip. Mūsų lauko fenomenas. Sako ir kituose laukuo-se toks pat yra, gal tik mažesnis. Kai ateina šeimininkai arba retinti mus, arba patręšti, tai ne kai kurie burokai akyse pasikeičia. Virsta pomidorais. Ir net skystį išskiria, taip sakant, syvus - ar tai ašaras, ar tai seiles.Atseit, nerauk manęs, aš ne burokas, aš savas - pomidoras. Ir sriubai netinku.Tuos kažkodėl kiti vadina subinlaižiais - prisitaikėliais. Kodėl? Nemačiau nei vieno, kad laižytų atitinkamą vietą. Bet efektas stulbinantis. Šeiminin-kas bičiuliškai paglosto tokį buroką - pomidorą, įmeta daugiau salietros ir nueina rauti kito buroko. Įdomiai. Pastebėjau ir daugiau įdomių kadrų. Vieni (pavyzdžiui) iš kažkur susikombinuoja kažkokių trąšų (miltelių), o po to stovi kaip apduję, akys į krūvą subėga, lyg bando palinguoti, kikenti. Bet po kiek laiko pradeda virpėti. Bet tokie ilgai nelaiko. Greit nukeipsta. Tada juos gyvuliams - į pašarus. Kiti kadrai vis būriuojasi po du, būre-liais, netgi šoka ratelius (pagal burokę N.Oželytę 2011.02.16 "Karštas vakaras"). Kaip pomidorai AMB ir Kris-tutė. Į jų ratelį tik išrinktieji tepriimami (ne svogūnai, o pomidorai!) Tur būt, negalėdami šokti pomidorų rate-liuose (sako, net per TV juos rodo!), jie susiorganizuoja savus. Ir atsipalaiduoja, taip sakant, tampa vieningi. Visi kaip vienas. Bet vieni kitais patenkinti. Ne taip,kaip aš. Kai ateina šeimininkas į tą laiką ir sušunka-"Bū-
kime vieningi!", aš stengiuosi nepakliūti į akis. Žinau, kad bus skaudžiai, lyg mane kas prievartautų. Nežinau, bet toks hausmas. Bet ką čia apie tokius nabagus kaip aš. Štai, pavyzdžiui, mūsų laukas knibžda nuo šliužų, šliuželių.Sako, prieš 20 sezonų, nors ir buvo jų, bet ne tiek daug. Apsileido šeimininkas. Nedaro tvarkos. O gal jis ją tokią ir įsivaizduoja? Turbūt. Nes kitaip šunimis užsiundytų, išgaudytų kaip tuos peliukus, viščiukus. Bet šunys labai dresiruoti. Jie be komandos neims gaudyti, ko nereikia. Jei šeimininkas parodo politinę valią, štai tada tai jie atakuoja. O peliukus gaudo "tolko tak". Visus iki vieno. Sakau, gal iš kitų laukų galėtų atga-benti jų daugiau, kad šunims būtų darbo? Ir jie prasimankštintų ir mums-svogūnams-burokams būtų atrakcija. Atseit, vaizdelis. Nes reikia tokių vaizdelių (žaidimų). Kadangi trąšų (duonos karts nuo karto gaunam vis mažiau, tai reikia ir žaidimų (vaizdelių). Nors man jie neįdomūs. Man gaila tų peliukų. Tur būt, kad esu per daug sentimentalus batvinis. Man būtų įdomiau, jei jie tuos priklydisius jaučius, vilkus pavarinėtų ar tarpusa-vyje pasigrumtų. Ar vieną kitą šliužą iš lauko patvarkytų. Bet to nebus. Nefantazuokim. Yra kaip yra. Bet ne-gerai tie šliužai. Lenda visur, maitinasi mūsų syvais. Gal dėl to kiti burokai-čipolinai į kitus laukus patraukia? Gali būti. Aš tai čia augsiu, kiek man likimas leis. Esu užsigrūdinęs. Taip greitai šliužai nesudoros. Svarbiau-sia nepakliūt šeimininkui. Kas dar įdomesnio? Šalia kiemo yra prūdas (koželka). Nedidelis. Būtų lyg ir gražus, bet labai užterštas. Visokios šiukšlės plaukioja. Vyresni batviniai tą kūdrą lyg tai prokuratūrą, lyg tai teismu vadina. O tas šiukšles, kur ten plaukioja ir smirdi (kvapą net ir čia užuodžiu) atitinkamai prokurorais ir teisė-jais vadina. Įdomu, Kodėl? Gal kad kažkokius tai mokslus baigė? Bet ir kam tie mokslai, plaukioti ramiai ir šil-tai bei smirdėti kiekvienas gali.O gal ir ne?Juk reikia mokėti plaukti,išnerti į paviršių, jei tave nori nugramzdin-ti. Ne kiekvienas tai moka. Tai štai, kodėl tie mokslai reikalingi! O gal ten ir smirdėti išmoko? Abejoju. Sako, begyvenant,beplaukiojant jie apsmirsta.O man, tur būt,taip neišeitų.Na, bet kiekvienam savo.Burokui-buroko, pomidorui-pomidoro. Be to, ir kiekvienas savo vietą ir pareigas žinom.
Dažnai mąstau. Ypač naktimis. Pastebėjau, kad ir šeimininkas nemiega. Sako, kuria naujus, dar geresnius (apiplėšimo) įstatymus.Jam tada įkvėpimas ateina.Sakau, gal prisižiūri siaubo filmų ir bando juos įdiegti į mū-sų gyvenimą. Ir jam neblogai sekasi. O tuo metu aš mąstau. Įdomu, o kas buvo mano protėviai? Aišku, kad Batviniai, gal net iš to pačio lauko. O kokie jie buvo? Sako-drąsūs buvo. Nebijojo dėl to lauko ir gyvybės ati-duoti, ne taip kaip dabar. Dabar ne tik kad cento (kad ir uždirbto) neatiduos, bet ir tą, giliai užslėptą, atims. Ir drąsiai. Įžūliai. Ir dar apspjaus, išsišaipys, koja paspirs. Dabar toks jau jų tikėjimas. Viskas

Batvinis tesiu temą       2015-02-1 23:57

O kas ten šeimininko kieme daropsi? Ko tie šunys (teisėsauga) tiek skalija? Ai, jie pelytę ar viščiuką (nusi-kaltėlį ar sandėliuko vagį) pamatė, tai ir gaudo juos. Ir visus iki vieno. Net, tą lapę, kur 10 kiaušinių vagė, pa-gavo. Vos kailio nenudyrė.Bet po to pasigailėjo,10 metų sandėliuke uždarė.Humaniškai! Sakau, galėtų ir ma-ne ten uždaryti. Šilta, švaru. Keturios sienos. Saugo nuo kitų nusikaltėlių. Kalba, kad net radijas ir TV ten yra!? Tai bent būtų kurortas!! Nei sausrų, nei potvynių, nei šalnų. Sėdi sau, kojytėm fyt-fyt, žiūri teliką, buter-brodu užkąsdamas ir kad bent kas. O dar sako iš rajono nurodymas atėjo (Atsei,ES)-gerinti tokiems gyveni-mo sąlygas! Būtų puiku, bet ne kiekvieną norintį ten priima. Reikia užsitarnauti. O čia dabar kas? Ko tie šu-nys nutilo? Žiū, koks jautis kieme pasirodė. Palaidas. Čiupt kopūstų prie lauko virtuvės, čiupt grūdų (lesalo) vištoms pabarstytų. Ir nieko. Nei šeimininkai mato, nei šunys? Tie tai apsimeta, kad nepastebi jo (korupcinin-ko-aukštos padėties) ir net nusisuka? Kaip ir vakar, kai galinga varna (CŽV "Boingas") iš dangaus krito, lyg kažką paliko, lyg ir ne, kažką pasiėmė, o gal ir ne. Šovė į dangų ir tiek tematėm ją. Šunys tada visi tarytum pagal komandą buvo nusisukę. Nematė, negirdėjo. O aš kažkaip mačiau. Neužsimerkiau. Kaip ir dabar, žiū-rėdamas į tą jautį. Ką jis daro? A, nusilengvina. Blyną padeda. Taip vadinamą "otkatą". Ir kukliai bei išdidžiai nueina sau. Šaunūs tie jaučiai. Gera auklėjimo mokykla jaučiasi. Ar mokytojų ranka? Tyliai, kukliai reikalus atlieka ir nei čia buvo, nei čia ką. Kaip toj dainoj, kurią pakenčiamai atlieka vienas svogūnas (čipolinas) - Vis-kas gerai, nuostabioji markize, viskas gerai. Tema - Nusprogo kumelė. Nes sudegė tvartas (gyvenimiškai). Nes vėjas ugnį užnešė iš degančio namo, kurį parvertęas žvakes, padegė pats šeimininkas (kuris irgi sude-gė). Gyvenimiškai. Jos esė supratau taip - Na ir kas, kad griūva valstybė (sudegė namas), na ir kas, kad su-degė tvartas (tauta ar emigracijoje, ar po velėna),bet gailiausia, kad kumelė nusprogo (otkatai nebegrįš). Štai kas svarbiausia. Neduok dieve tokios nelaimės mūsų ūkyje, mūsų šeimininkams.
Apie ką čia aš? A, apie šunis ir valkataujančius jaučius (teisėsaugą ir korupciją). Tie sako, dieną vienas ki-to nepastebi, atseit. Bet naktimis kokie jomarkai vyksta! Sako, susirenka ten visi jaučiai, telyčios, net vilkai iš miško išlenda, mūsų šeimininkai ten dalyvauja, kaip garbės svečiai. Ir puota, ir muzika, ir darbas (neotchodia ot kasy). Viskas šurmuliuoja. Pasidalijama geru (materialiu) ir mintimis (dvasiniu turtu), suplanuojami darbai, po to išsiskirstoma. Ir visi beveik "neįkaušę"! Na, buvo toks vienas. Kaimynų sargis (a la Kliunka). Tas taip vieną sykį prisitvatijo, kad atsibudęs šalikelėje šalia namo, nebesuprsto nei kas jis, nei kur besąs. Todėl tokį irpašalino iš tos šaikos. Nebeleidžia jomarke dalyvauti. Teisingai.

Batvinis Į temą       2015-02-1 23:55

Iš Čipolino gyvenimo
(buroko, vienu žodžiu - batvinio)

Augu aš sau ramiai bulvių lauke(anot M.Petruškevičiaus) - batvinis. Anksčiau čia bulvės augo, bet atėjo klumpynas(anot M.Petruškevičiaus), nurinko jas visas, paskirstė(ką į seimą, ką į vietinį ar užsienio bordelį ko-mandiravo, ką į valdišką darbą, ką prie valdiško konteinerio pametė, bet paskirstė). O po to mumis-burokais, svogūnais-čipolinais, vienu žodžiu, batviniais apsodino. Daug teko visko matyti ir regėti per savo vargano gy-venimėlio dalį. Kas įdomesnio? Ogi tai, kad mes lygiomis gretomis, lysvėmis augame. Kats nuo karto truputį trąšomis palepina, o toliau, viskas iš gamtos(iš žemės, oro ir dangaus). Įsisaviname ir trąšas, ir vitaminus iš žemės,ir vandenį iš debesų, iš debesų, iš dangaus. Jei lietaus nebūna, kaupiame drėgmę rasos pavidalu. Ne-pasiduodame. Todėl ir augame tokie šaunūs. Man dažnai kaimynai (iš tos pačios sėjos-neišsišok, būk pana-šus į kitus burokus. Matai, ką padarė su tais išsišokėliais? Juos tiesiog išrauna ir nusineša! Geriau krypk į kokį šoną (kaip Kreivys), apsimesk nepavojingu, nesidomėk kasdienybe. O ką daryti, jei man taip neišeina? Tai aš jau pasmerktas? Jei man įdomi ta kasdienybė? Jei aš samlsus? Ką man daryti? Jei šautuvą turėčiau, gal ir nusišaučiau. O dabar? Dabar dar kol kas galiu- bujoti, stebėti ir galvoti. Kol kas. Kol neišrovė. Kokių ži-nių girdėti iš to lauko? Sako, kad rinkimuose laimėjo tie pomidorai iš gretimo šiltnamio. Atseit, jų tiek daug priaugo, kasd net rinkimuose laimi. Oi, išdykėliai tie pomidorai. Aš mąstau. Už pomidorus balsavo visi pomi-dorai.Visi kaip vienas.Nerodė pozicijos valdžios atžvilgiu.O balsavo (vagys,jų aplinka, chebrytė-visi iki vieno! O tos nusenusios burokės ir burokai iš mūsų lauko, tie kur meldžiasi ikonoms ar paveikslėliams ant sienų, o ne savoi širdimis ir protu ieško aukščiausiojo, už pomidorus ir balsavo. Sako, kodėl tiek nežymiai sumažėjo balsų skirtų pomidorams? Tų balsų sumažėjo lygiai tiek, kiek tų burokų ir burokių sutręšo (išėjo anapilin), nes pomidorų (vagių) anei vienu nesumažėjo! Sakau, gal todėl, kad pusė burokų yra neapsisprendę, o kiek mūsų palieka gimtąjį lauką, eina geresnės žemės, geresnių šeimininkų ieškoti į kitus laukus. O jie tai tikrai už pomi-dorus nebalsuotų, tik už čipolinus-burokus. O kas jų balsus užpildė, o dar ir padaugino? Tai tie neapsispren-dę, pagaliau apsisprendė (dalelė jų). Jei visi apsispręstų, tai galas pomidorų diktatui ateitų. Taip mąstau aš-Batvinis. Kaži ar protingai? Na, nesvarbu. Svarbu, kad dar šiandien neišrovė.Ar ilgam? Bus matyti. O šiaip stebėti labai įdomu. Štai eina šeiminkas. Sakom jo vardas Andrius. Eina ne atydžiai, ne tarpuvagiu, o per pa-čias lysves, traiškindamas burokus.Negi gaila. Sako, mūsų net virš 2-jų milijonų yra? O anksčiau,net netoli 4 buvo! Sunku patikėti. Pasilenkia, pažiūri į buroką, kroukteli kažką panašaus į "Būkime solidarūs!" ir išrauna tą nabagėlį. Sakau, gal iš tikro reikia neišsišokti? O kur dėtis? Juk į žemę neįlysi. Sakau, gal šį sykį praeis pro šalį. O kas ten iš paskos? O, tai šeimininkė. Su kuprele.Sako, muzikali.Čiurlionį fortepijonu atlieka "tolko tak". Galėtų ir užsimerkusi. Ir klausą fenomenalią turi. Kaip ir kompozitorius. Fenomenaliai išgirsta bet kokį šnaresį ir kai kam tuk-tuk-tuk praneša. Ar morzės abėcėle, ar ne, nežinau. Bet praneša. Todėl batviniai visame lauke ir nuščiūva. Nei mur-mur. Vis dėlto neramu ir nemalonu, kai apie tave "tuk-tuk-tuk". Todėl ir tyli. Man taip ne-išeina. Jeigu praeis pro mane, tai išraus. Ačiū aukščiausiajam, nepastebėjo. Praėjo. O kas ten iš paskos, su vaikiška filmavimo kamera ant peties šokuoja? A, tai lyg jų anūkas.Jį švelniai vadina "jaunesniuoju". Žinoma, juk jis akivaizdžiai ir jaunesnis ir už šeiminką, ir už šeimininkę.

Šamas       2015-02-1 22:29

Pritariu ešeriukui. Pripėduota jau čia, drumzlės gali iškilt. UŽ!

Ešerys       2015-02-1 22:26

Buvau Žirmūnuose. Šalta. Netikus niekam apygarda ir Impulso pirtis šūdo verta.Pirtyje man tėvas sakydavo, jei šalta, lipk dviem lentymom aukščiau. Prieš okupaciją ne pro šalį kaulus gerai sušilti, kad išlindęs iš apkasų nepradėtum tirtėti kaip epušės lapas.

Ešerys       2015-02-1 22:13

Rytoj turėtų būti antras dar stipresnis smūgis.
Tyli bobikai, kaip suprantat, todėl kad galai lenda garliaviniai. Visų taip greit nesurinksi. O uždusinti reikia gerai organizuotos armijos švonderių. Iš kur tokių paimsi šventą dieną?
Rytoj, tikriausiai, ims mobilizuotis. O gal ir šiąnant, kai miegosim.
Turiu vieną pasiūlymą, perplaukti į švaresnį akvariumą.Čia jau netyčia užklydusiam gali kilti įtarimų, kaip gali gyventi žuvys tokiame iškvėpuotame stiklainyje? Trošku. Eitume gal geriau paskaitinėt į dešinę leidinių apie Žirmūnus. Ten rinkimai artėja. Maldeikienės nėra kandidatų sąraše, bet menka bėda.
Ir kad patiems naudingiau būtų, gal baikim tą žuvies pasniką. Mane, žinot, žuvies taukų kvapas nuo vaikystės pykina, nors pažuvauti mėgstu. Įdomi tema yra Lietuvos miesteliai ir pavadinimai gražūs. Aš pirmas varau į Salaką. Laukiu išnyrančių Jūsų iš Luodžio prie akmeninės bažnyčios šventoriuje. 
Gal lynas galėtų čia pakviesti batvinį su Pikasu. Visados linksma jų paklodes pasiskaityti.
Kaip manot?

undinėlė       2015-02-1 21:56

Rašiau rašiau,kol išsisėmiau..smile
Bet ir bambukinis tyli,-gal paspringo lapeliu?

Lynas       2015-02-1 20:32

Aha.
Kapų tyla.
Kontora kaip žemių į žabtus prisisėmę būtų.
Visiškai unikalu.
Kitu atveju komentarų skiltis jau būtų perpildyta bobikų prakeiksmais “kedofilams” ir pan.
Dabar spengianti tyla.
Dėl to kontorinių tylėjimo mums derėtų neišsiduoti.
Tegul mano kad jų taktika gera.
Žiūrėkim kas bus toliau.

undinėlė       2015-02-1 20:06

kol kas tyluuu…

Lynas       2015-02-1 19:06

Sveikas, kaip laikaisi?
Mudu su Undinėle vis bandom išvilioti lervas į paviršių, ale tie svolaciūgos sėdi subines įgaubę ir nė krust.
Visa diena po tokiu pavojingu klanui straipsniu - anei vieno bobiko išsišokimo.
Unikali tyla.
Ką manai?
Dėl to perspaudimo.
Stengiamės, kad neperspaustume.
Tuo pačiu bandome maksimalai pasvilinti padus.
Nelengva, bet bandome išlaviruoti.
Būtų gerai, kad kažkas duotų truputėlį atsipūsti.
Turiu namie visokių reikalų.

Ešerys       2015-02-1 18:51

Sveiki.
Tema gerai užkabinta. Vos jie išlįs, pamatysit, kaip lengvai bus išgliaudomi, o intelektinio potencialo neturi. Svarbu, kad kas nors iš mums pritariančių nepradėtų grybo pjauti. Tuomet jau jie visa ruja šoks tokį doroti, ir mums nelengva bus tokį apginti. O šokdami ant šalia mūsų esančio, tuo pačiu šoks ir ant mūsų. Todėl manau, jei koks mūsų drąsus palaikytojas duotų jiems pretekstą siautėti, mes mandagiai jį turėtume paraminti, kad emocijas laikas patausoti pavasariui.

undinėlė       2015-02-1 17:39

Sveiki.
Taip,delfinariume būna visokių komentarų.Bet ką tai keičia?
O tas luošys tikras išgama.Dar neaišku,kokią ten tiesą jis sapalioja.
Prieš gerą dešimtmetį mano parapijoj buvo pasikėlę kalbos apie vieno dvasininko netinkamą elgesį.Sunku buvo patikėt,bet auka-paauglys-nusižudė palikęs prieš tai dviprasmišką atsisveikinimo laišką.
Ko gero,tokio pobūdžio nusikaltimai prieš vaikus išrinktiesiems tapo norma.

L. -P.S.:       2015-02-1 17:22

Logiškai mąstant, jeigu mes nesiliausime, kontora pabandys paleisti bobiką kuris bandys nukreipti temą į lankas.
Kažkaip nujaučiu tokį ėjimą.

Lynas       2015-02-1 17:19

Kontoros kietas tylėjimas dėl liniuko s. darosi gana įdomus.
Jau vakaras ir…tyla.
Tikriausiai laukia -gal mums nusibos ir pavojinga tema atguls į archyvą.

Lynas       2015-02-1 16:14

Sveikučiai.
Pabaraidžiau po pievas.
Nedidelis pastebėjimas pasidairius delfinariume:
Po straipsniu apie Rūtos G. mirtį komentarų buvo daug, tačiau didžioji dalis pagarbiai palankūs. Bjaurių vienas kitas, “neviršijant įprastos normos”.
Mūsų portale pazondavimui pagarsinau prielaidas, apie tai kad velionė gal būt staga mirė “labai natūraliai” nes kažką atkapstė Švėkšnos reikaluose.
Šiandien patikrinau ar yra poveikis.
Yra.
Delfiuose įdėtas straipsnis-pranešimas apie velionės laidotuvių datą.
tik tiek.
Tačiau,...
Ohohoho…
Toooookia lavina purvo, pagiežos ir neapykantos varva iš komentarų skilties, kad tam turi būti priežastis.
Bandykime sekti šią situaciją.
Šiandien, po slušniu įdėjau info apie linuko narystę lions klube.
Esu skaitęs nemažai informacijų apie tą masonų irštvą.
Didžioji dalis yra tiesioginės šnekos ar nedviprasmiškos užuominos apie lionsų “meilę” vaikams.
Ši tema yra kažkam labai skausminga, nes savo laiku vos tik parašydavau griežtesnį  komentarą ta tema, sisteminiuose portaluose visada būdavau ilgam užblokuojamas.
Pažiūrėkime kas bus jeigu pavartysime L.S. ta briauna.
Įdomu dar ir tai, kad po straipsniu apie LS kol kas neatbėga bobikai.
Ką tai reikštų.
Sutriko, galvoja ką daryti? Bijo eskaluoti temą?
Siūlau dar pabarstyti druskelės ant žaizdelės.

 

Šam > plėšriajam       2015-02-1 13:56

  Sako žmonės, “kaip į vandenį žiūri…”. Bet, kai visas vandeny, kaip pasakyti?

Ešerys       2015-02-1 13:46

Sveiki dzyvi.
Va va va. Pradeda ir galiukai kažkokie lįsti. Išlindo Slušmys.  manau, kad ne už ilgo turėsim visą puokštę įdomybių.

Lynas       2015-01-31 19:24

Sveiki, prieteliai.
Tai ką išdėstė Ešerys visiškai sutampa su mano nuomone.
Būtent taip ir reikia daryti.
Būtina skenuoti pastarųjų dienų info ir dar sekti naują informaciją.

Šamas       2015-01-31 14:15

Sveiki,
Matau laikas parplaukt iš ukrainietško Dniepro į Švėkšnos (Švėkšnalės) upelį...

Ešerys       2015-01-31 12:26

Dėl Švėkšnos.
Manau, kad reikia pradėti rimtą žurnalistinį tyrimą.
Tam reikia matyti visą panoramą, o ne atskirus fragmentus, per kuriuos bus stengiamasi reikalą užglaistyti ar nukreipti į šunkelius.
Todėl reikia sukomplektuoti visus tekstus, pasirodžiusius Švėkšnos tema. padaryti pirminę tekstų analizę. Kas rašo ir kokią žinią nori ištransliuoti? Ar tekstuose galima aptikti sąmoningai pabarstytų detalių (nutekintų) siekiant indoktrinuoti vieną ar kitą interpretaciją.
Ypač įdėmiai žiūrėti, ką rašo Garliavos istoriją gniaužusi žiniasklaida ir pasižymėję autoriai. Neatmesčiau, kad jiems bus vėl duotos panašios užduotys.
Lygia greta stebėti ir Pedofilijos istorijos personažų (teisėjų, advokatų, vaiko teisių tarnybų) pasisakymus ir elgsenas.
Kokia info nutekinama ir kokiu tikslu, - tai ypatingai svarbu sekant, kaip veikia VSD ir prokuratūra bei teisėsauga.
Mano versija tokia, kad kai kurie juodieji Garliavos istorijos dusintojai(tikėtina) stengsis antrą kartą nebedalyvauti istorijos gesinime nebenorėdami dar labiau grimzti į mėšlą, nes reputaciją ir taip yra susigadinę.
O sukomplektuoti naują komandą nera labai lengva, žinant, kad reputacija bus paaukota.
Tame kontekste galima perskaityti ir Šindeikio straipsnį, kur prasprūsta mintis dėl ypatingo rūpesčio teisėjais. Suprask, jiems pažadamos garantijos iki grabo lentos, jei pagaus mintį, kaip reikia tarnauti Matrioškai.
Darbas, aišku, laukia didelis.  Pradžiai būtų gerai mums sumesti į krūvą visą tą Švėkšnos info ir peržiūrėjus pasitarti.

undinėlė       2015-01-31 11:04

Labas rytas,pelekuotieji:)
Patarimus perskaičiau. Pritariu išsakytoms mintims.Nereikia viso brudo priimt tiesiogiai- pasitraukt į šalį, tegul prateka ta purvo masė ir netrukdoma sugrįžta jos autoriui.
Nežinau,ar kada begalėsiu tikėt nors vienu valdžiasnukiu…

Lynas       2015-01-31 9:45

Labas rytas.
Reikia patikrinti vieną siūlo galą.
Chronologija: Švėkšnos įvykiai > Sumaištis muravjovkoje> Staigi Rūtos G. mirtis.
AtA Rūta labai atidžiai sekė tokius dalykus ir yra išsakiusi daug įdomių pastabų.
Taip, velionė buvo ligota. Tačiau jos ligos nebuvo susiję su patologijomis kurios gali sukelti staigų infarktą ar insultą.
Rūtą kankino sąnarių ligos. Ji sunkiai judėjo. Tačiau protas buvo labai šviesus.
Klausimas- ar velionė prasidėjus Švėkšnos skandalui kažkaip sureagavo? Kokias išvadas ji padarė ir kam pasakė.
Jeigu atsirastų kažkokios info, galėtų išlįsti žiaurių dalykų.
Ešery -prazonduok tą reikalą, gerai?

Lynas       2015-01-31 1:28

Visiškai pritariu Ešeriui.
Visiškai.
Mano manymu, kad sąmyšis kilo dėl pasiskubinimo panaudoti reikalą savireklamai, o vėliau paaiškėjo kad pajudinus kamuoliuką išsivyniotų “labai svarbūs” žmonės.
Tfu, kokie ten žmonės -padarai. Matyt matrioška gavo “prikurit” nuo faktinių teritorijos “Lietuva” valdovų.
Gal būt jai pamosikavo kabliu prieš nosį.
O tų kablių pakabinti bijo kaip velnias kryžiaus.
Vat ir blaškosi dabar.
Čia tokia grubi versija.
Ešerys teisus -reikia žiūrėti kas vyks tarp eilučių.
Kokią versiją pirš oficialioji masmedia.
Gal aplamai pradės blouoti šią temą.
Bet kuriuo atveju bus įdomu.
:
Pamatysim.
:
Labos nakties.

Ešerys       2015-01-31 0:53

Rytoj pamėginsiu daugiau sužinoti. Įkalčių naikinimas vyksta. Faktiškai - Garliavos tęsinys. Manau, kad iš maišo išlindo yla. Taip pat kaip Garliavos gesinti gal nebeišeina, o idėjos, kaip tą padaryti, matyt jie neturi, nes greičiausiai yra įpainioti tie patys asmenys. Tą reikalą reikia labai įdėmiai stebėti. Galima užkabint tokį siūlą, kad pradės ardytis visas mezginys.
Atsargiai ir labai įdėmiai reikia žiūrėti ir į visokius info nutekinimus komentaruose. Gali būti, kad tai tyčia daromi klaidinantys judesiai. Žiūrėti, kokiu tikslu ir kas sakoma. Jokiu būdu nepasiduoti emociniams rėkalojimams. Tai gali būti jų metama dūmų uždanga.

Lynas       2015-01-31 0:27

Ešeriui-
Info labai vertinga.
Gal gali kiek plačiau nusakyti panikos esmę.
Klok ką žinai, žiūrėsim ką daryti.
Šioje vietoje mes galime padaryti daug.
Geri komentarai plinta žaibo greičiu ir plačiai.
Kažkada bambuko “Bravo” benifiso metu įkvėpimo pagautas per keletą minučių parašiau Gintaro Patacko eilėaščio parodiją kuri tuo metu gerai nuskambėjo, na ir tarsi viskas ok.
Nuo to laiko man jau įgriso gauti iš draugų copy pastus su “gražiu eilėraščtuku”.
Nu, sakau jiems- gal neblogas…
-eik tu, sako nebūk maumas -superinis eilėraštis, sako darbe chebra visiems draugams persiuntinėja.
Dabar žiūriu ir čia komentaruose cituoja visi tą “poemą” kas netingi.
Vienžo tema apie Švėkšną gera, galima neblogai pakomentuoti, tik reikėtų kažkiek daugiau info dėl tų nervų muravjovkoje.

Lynas       2015-01-31 0:17

Sveiki, sveiki.
Smagu jus matyti.
Ešery - nesirūpink, viskas gerai.
Padėtis kontroliuojama.
Dėl “haho”. Taip ir aš manau, kad tai “greituko” chebra.
Dėl bambuko.
Aš manau, kad hahahjai gerai daro, kad bambuką guodžia.
Mums naudinga.
Matot, bambukas yra visiškas bankrotas.
Todėl tie kurie jį bando palaikyti prisiima ant savęs bambukinį anti populiarumą.
Kadangi bambukas dar kurį laiką negalės susitaikyti su karūnos praradimu, jis vis dar rašys.
Nuo desperacijos suskystėję smegenėlės jį stumia į vis didesnes kvailystes ir tuo pačiu į užribio gilumą.
Tuo būdu bambukas kaip koks inkaras tempia paskui save ir inkaro palaikymo “komandą”.
Aišku, kažkada hahahjams dašus, kas vyksta bet bus daug pralaimėję.
O va, atsiplauti, atsiriboti nuo bambuko draugelių etiketės bus sudėtinga.
Turės keisti nickus.
Samdiniams tai skausminga operacija.
Šiuo metu, tai kad bambukas auklėjamas moteriškai, (smugiais kepryve) yra labai gerai.
Publikai patinka kuomet šaunios moteriškės duoda netikusiam maumui į mutinį.
Maumai daro gėdą vyriškai giminei.
Vyrai maumų dėl to nemėgsta gal dar labiau nei moterys.
Beje -paleidau dar vieną antibambukinį įrankį į apyvartą.
“Raigaidys”.
Neperspausdamas, pamėtėdamas tik retkarčiais priklijuosiu tam maumui raigaidžio etiketę.
Pats bambukas man nerūpi.
Tai dar viena taktika nukreipta prieš interšnaucerius ir hahajus.
Padarysiu visu juo “gaidžiais” kurie nemyli moterų, o tai reiškia kad visa jų kompanija yra ...py….
Bet tai bus daroma lėtai.
Aplamai, info kare rimti darbai daromi gana lėtai.
Vienžo, Ešerys tegus sau sveiksta. Palaikysiu minty kad Tru. jo nebejudintų. (Retkarčiais jeigu labai puldinėja galima taikliai lakoniškai atsikirsti)
Siūlau:
Bambuko niekad neužkabinti patiems.
Lai iš mūsų pusės visada būna tik Atsakomieji veiksmai.
Agresijos iniciatyvą atiduokime bambukui.
Žmonės pastebi ir įsidėmi riaušių iniciatorius ir skandalistus.
Skandalas nėra blogas dalykas jeigu tai yra retas, pavienis atvejis.
Dažni skandalai greitai atsibosta.
Skandalistų publika negerbia.
O va Undinėlei galima palikti laisvas rankas. Aišku taip pat tik gynyba.
Šiandien buvo idealiai gerai sureaguota, už ką mano kaip seno info kareivio didelis pagyrimas.
Publika iš karto permetė simpatijas žeminamai moteriai.
Kitas svarbus dalykas -solidarumas su Graike.
Atsiras daugiau progų pakalbinimui į mūsų užutekį, o ir pati graikė pradės jausti artimo peties poreikį.
Graikė gerai rašo, laikosi tų pačių idealų kaip ir mūsų šutvė.
Dirbdama koordinuotai ji bus dar naudingesnė mūsų bendram Tikslui.
Dar šiek tiek kantrybės.
Pakviesiu.
Negaliu skubėti.
Negaliu rizikuoti mūsų saugumu.
Viskas bus, bet tik tuomet kai bus tam tinkama proga.
Vienžo , Undinėlei - tęsk taip ir toliau, plius paglobok Graikę.
Bambuko atžvilgiu tik gynyba.
Antimatrioškinėms temoms pirmenybė, nes tai išprovokuoja kontorinius vykdyti savo šunišką pareigą.
Taip pat, jeigu pastebėjote ruskiai pabandė mūsų antimarioškiizmą pasukti kaip ruskiams artimą dalyką.
Matėte kaip griežtai sureagavau.
Turėkite omenyje.
Mūsų nedraugai karštligiškai ieško būdų kaip mus diskredituoti.
Jie žino, kad veikiame organizuotai, tą jie jaučia savo kailiu ir mato, kad mes valdome situaciją.
Tas juos erzina, tiksliau jų viršininkus.
Samdiniai ieškos vis naujų ir naujų būdų, bandys rasti skaudžias, silpnas mūsų vietas.
Nebijokite.
Nepanikuokite susidūrę su netikėtu ėjimu.
Nežinai ką daryti - palauk, pasitark.
Info kare viena diena nieko nereiškia strategine prasme.
Smulkių niuansų kapsėjimas kasdien - va tai lemia viską.
Ir dar.
Atėjo laikas man po truputį perduoti infokarų taktikos patirtį.
Dabar jau turiu kam.
Parašysiu prie progos keletą auksinių taisyklių. : )

 

 

Ešerys       2015-01-31 0:08

Dėmesio. Nutekėjo info. Prezidentūroj panika dėl Švėkšnos. ką darom?

undinėlė       2015-01-30 23:04

Labas visiems.
Ešeriui - gražiai laikotės.Ar jau visą uogienę suvalgėt?Per prievartą nebruksiu,bet yra būdų jaustis stipriau.Jei reiks,sakykit,nesisarmatykit
.
Šamui.Ar galėjot pagalvotanksčiau,kad bambukui ne visi namie?...
Lynui.Reiktų įvest kokį devizą kaip užkardą -“Stop bambukizmui”,“Bambukams čia ne vieta” ar pan.Nes bergždias reikalas su tuo elementu vajavotis.

Ešerys       2015-01-30 22:39

Turėkit galvoje, kad jie dirba su VSD. Iš jų gauna infos. Ar nekrito jums į akis Stanciko užsipuolimas ir pagąsdinimas dėl vaikų? KGBistinis triukelis.

Ešerys       2015-01-30 22:36

Sveika pelekuotoji fauna. Mažokai prisidedu. Nepavyksta pasveikti. Silpna. Tik paskaitinėju, o ilgesnį komentarą parašyt kol kas nevalioju. Protas pilnas pjuvenų. Čia taip nuo gydymosi kurso.
Su eRu pažadėjau daugiau nebekalbėti ir žodžio laikausi. Nematau prasmės šmikiui pretekstą duoti siautėti. Bergždžias reikalas.
Iššifravau apytikriai, kas yra ha hajus.  Tai kažkas iš Ramanausko Greitai konservų perkamos chebros (iš dviratininkų). Gal ir pats greitai, gal Arnas Ališauskas? Jiems moka Kubylius ir gerai, kad mus dusintų. Galim pamėginti ataką prieš Kubilių. Pamatysim, kaip bus. Grybės gynimas jiems jau rutininis dalykas, ne tiek ją ginant, kiek mus be jokių argumentų puldinėjant.

Lynas       2015-01-30 19:55

Sveikas, “šamaūsi”.
Gal ta daina ir gera.
Namie nelabai galiu vaikščioti pagal nuorodas.
Kadangi mane “draugai” labai “myli” ir nuolat bando nulaužti mano mašineriją, teko labai užveršti visus apsaugų varžtus.
Tad į visokius jutūbus ar pan nelabai galiu vaikščioti - mano kompo apsauga neleidžia.
Nelabai didelis praradimas lyginant su tuo kas būna, kai “draugai” parasimuša į vidų.
Tiesiog pasikliausiu tavo geru skoniu ir humoro jausmu.
Įsivaizduosiu, kad paklausiau: )
“Mūsų” bambukas virsta visišku ligoniu.
Dėl savos matrioškos gatavas sprogti iš apmaudo.
Kol kas nesikišu.
Undinėlė ir Graikė labai gražiai “prausia” tą seltanagį.
Publika viską mato ir toliau spaudo bambukui nykčius žemyn.
Jeigu iš karto visi užsipultume gali suveikti lietuviškas “gailestingumo” sindromas.
Musyse myli vyrus su “ašara akyje”.
Bet moterų skraiudikus publika niekina.
Misliju, kad lai taip ir lieka.
O vat žibalo į matrioškos svilinimo lempą įpyliau.
Kuo bambukas labiau putojasi advokataudamas matrioškei, tuo didesnė praraja veriasi tarp klevaberžio ir eilinių skaitytojų.
Lai vyrutis įtvirtina savo, kaip matrioškės padlaižio “reputaciją”.
Lai įklimpsta iki ausų tam mėšle.
Dvokdamas režimo srutomis , ponulis ką berašytų jau bus vertinamas vien su minuso ženklu.

Šamas       2015-01-30 19:31

Aūūūū...., naktibaldos.
Ar patiko daina apie putkiną?

Šam       2015-01-30 0:46

Prižadinot, niekadėjai. Plaukiu, panardysiu tarp tinklų...

undinėlė       2015-01-30 0:00

Lynui.Plaukiojau vonioj..
Bambukas nedovanos, pasius ir pradės ant mūsų važiuot.Kaip įrodysim? Niekaip.Tiesiog pasakysim, kad ne mes ir viskas.Aaaa,pameni,kai neapsikentęs lojimo Ešerys į komentarus vieno bobiko IP paviešino? Aprimo iškart.Paduok tą IP bambukui-sutaršys mygom,nepagailės.
-
Baisu,kas daros su vaikais"laisvoj lietuvoj”...brrrr…Galvoj netelpa…
-
Spalvotų sapnų..smile

Lynas       2015-01-29 22:50

Labanakt…

Lynas       2015-01-29 22:08

Kazkas parasė “komentarą” pampuko fartu. Pafokė pampuko nicką.
Parasė su uzuomina į biblijinį stilių.
Sakinai is naujos eilutės. Fisai kaip Trozėjo.
Galvoju, kad kontora nesusitvarkytama su “staliumi” pando įskelti kibirkstį kirfio kotui, uzpjutyti ant to kas kontorai taro rūpescių.
Ką manai?

undinėlė       2015-01-29 21:49

gelai,gelai-pasnibsdom,tai pasnibsdom…
Buvau gera,elgiausi graziai..
Straipsnių atsirado, atsiras ir komentuojančių.Bus,aišku,ir lojančių.Vargšė madam “py-py” vėl pasireklamuos savo"gerus"darbus.Bambukas turės progą pasibambukint…Viskas kaip turi būti.Smagu:)

Lynas       2015-01-29 21:26

Lapas, untinėle.
Tssss, kerai -kalpėkim pasnibsdomis.
Kat kitų neprizatintume: )
Kas naujesnio?
Kal cia Tu sostinėje viesėtama įspyrei kazkam į plauztą - is karto pasipylė nauji straipsniai.

undinėlė       2015-01-29 21:18

Labutis,Lyneli.Nešūkauk taip garsiai,juk ne miške esam. Gal miegančių yra, prižadinsi dar..winkNeperseniausiai grįžau iš sostinės.Jetau, kiek žmonių, mašinų..o pas mus kaime - ramu, tylu,visi su vištom miegot eina..wink

Lynas       2015-01-29 19:49

Aū-ūūūūūū!
Kur jūūūūūs?

Lynas       2015-01-28 0:00

Viskas.
Degtukai prilaikę akių vokus nulūžo.
Smiginėju.
Labanakt.

Lynas       2015-01-27 23:36

Dar Šamui-
ką manai apie Ešerio pastebėjimus dėl bobikų elgesio.
Įdomus minties posūkis, ar ne?

Lynas       2015-01-27 23:34

Šamui.
Dėkui, savaitgalį paskaitysiu.
Gerai, kad oranžinį pakalbinai.
Galim po truputėlį pasidėlioti minčių šaradai.
Kažkurią pavakarę, kai galva kiek geriau veiks, parašysiu Karotinui atviruką.

Šamas žuviams       2015-01-27 23:29
Lynas       2015-01-27 23:23

Ešeriui-
Na, ...įdomiai čia Tu pasukai…
Įdomiai…
Kažkas tokio gal ir yra.
Gal ir yra kažkas tokio…
Hmmm…
.
Mėgstu originalius pastebėjimus.
Dėkui.

Lynas       2015-01-27 23:19

Ešeriui-
Tu čia apie es em’ą?
Na, Karotinas yra užkietėjęs mūsiškis.
Senokai noriu jį pasikviesti, bet kad ans neperseniausiai patapo jaunu tėčiu ir kurį laiką buvo nutykęs.
Pampersu mokėsi keisti.
Kaip matosi, jau kiek atkunta.
Pasikviesiu.
Bet gal savaitgalį ar pan.
Šiandien jau po truputėlį pradedu snūduriuoti.
Miegas ima.
Nebent jeigu dar spėsiu nutverti kokį išsišokusį bobiką koloradinį, tai dar prieš miegą patrėkšiu.
Ale, kažkokie vangūs anie šįvakar..
Vakar išsiputojo, šiandien gal geria ar ką.
..
Dar yra iš senų laikų Povilas.
Esu su juo bendravęs ir tiesiogiai.
Protingas žmogus.
Gaila, kad tik retai rašo.
Na tam tai turiu visokių raktų šaradoms.
Tai va…
Darbų daug, laiko mažai…
...
Kaip paties sveikatėlė?

Ešerys       2015-01-27 23:14

Sveiki. Kilo pora minčių - viena pasidalinsiu su jumis antitarybiniais brakonieriais.
Atsiboginos naujoms pajėgoms iš e.eu, man šiek tiek keistas pasirodė mūsų senų bobikų elgesys. Jie tais naujais svečiais, matyt, nėra labai patenkinti. Yra suveikęs ir juos paveikęs Stokholmo sindromas. Kad ir kaip jie čia buvo krušami, vis viena jautėsi portale savi, žinojo santykius, kas gali ir kiek išrašyti. taisyklės, nors ir žiaurios, bet jiems tapo priimtinos, net savos, kaip ir mūsų Spiečius. Juk pastebėjote, kaip jie prastai jaučiasi, kai mes ilsimės. Tas ha hajus jau net gerintis mėgina.
Vis dėlto permainos kažkokios. Pirdukų įniršis kažkur dingęs. keistas dalykas tas Stokholmo sindromas.  Jei pasipiltų rimtos atakos į portalą iš šalies, aš dar suabejočiau, kaip jie elgtųsi. Ar nestotų portalo ginti, juk jiems čia buvo beveik šiltnamio sąlygos sukurtos su intelekto mankštelėm, subinių mazažais. Juk nebuvo visai tragiška, o jei dar ir kontora už tai pinigus mokėjo, tai tik persk ir džiaukis.

Šamas Lynui       2015-01-27 23:07

Gali dėliot šaradą. Po kurio laiko galėsim kviestis po vandeniu…
Komentaras :

s.m.    2015-01-27 21:52
opaaaaa!!!
Net nesusismasciau, - gi buves mokykliokas.
Sekmes, ponas Gintautai!
Jo, kazkas anksciau uz mane pastebejo - tevuko kopija.
Linkiu Jums paties Antano Terlecko verto kietumo ir istvermes.

Nuoroda : - http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/gintautas-terleckas.-kai-neturi-savo-pilies-negali-buti-ir-pilietiskumo

Lynas       2015-01-27 22:51

Sssssveiki…
Nieko sau, tik nusisuk, a jie jau -bonka ant stalo, užkanda , šokiai ant stalų...
: )
Hmmm, o šiaip, kas naujo?
Mačiau, kad ruskyno bobikai pakeitė nuleipusį bambuką.
Daviau vienam kitam į snukį, tai dabar laksto kraujais pasruvusiom akim ir bando pjauti Betliejaus stalių.
Bet kad tos pastangėlės kažkokios impotentiškos.
Šiaip tie kurie atėjo taigizui į paspirtį iš e.eu , tie aršesni. Ir gudresni.
Pastoviais nickais nebepasirašinėja.
Jau pasimokė iš liūdno taigizo galo.
Aišku, pastovų nicką pjauti lengviau.
(Teoriškai)
Bet bobikai vis pamiršta vieną mano geranorišką perspėjimą jiems - viską ką parašys aš apsuksiu prieš juos.
Dar e.eu būnant, aš jiems gražiai ir mandagiai sakiau - kiekvieną jūsų parašytą žodį, bet kada galiu paversi granatomis, sukišti į subines ir ištraukti žiedus.
(Matyt pamiršo.)
Nieko tokio.
Aš ne piktybinis kažkoks -priminsiu. : )
..............
Gerai, einu dar nudaušiu porą bobikų ir eisiu pamiegoti.
Susimatysim ryt, jeigu ką.
Atia.

undinėlė       2015-01-27 14:03

Šamui.Drąsus prisipažinimas:).Reikia sau leist pagriešyt.Ką čia man prisipažinus?Išgeriu kartais.Degtinės.Trys šaukštai-pats tas.Mėgstu gerai pavalgyt.Vegetarai,dietų mėgėjai-tie,kuriuos gerbiu,bet kurių nesuprantu.smile

Šamas Undinėlei       2015-01-27 10:23

O iš tiesų, tai pajuokavau tada. Nebegeriu ir net neberūkau. Ot, moterys, tai kas kitko…

Ešerys       2015-01-27 0:30

Labanaktis. Ir aš gulsiu ant dugno smėlėto.

Lynas       2015-01-26 23:33

Miela Undinėle-
Viskas gerai. To ką radote turėtų pakakti.
Laukiu tik palankaus momento pasivėdėti Graikę į šonelį pirminiam pokalbiui ten, paviršiuje.
Reikia kiek ramesnės atmosferos.
Be to eRui “bielogariačka” jis manjakiškai bėgioja iš paskos.
Aš nutaikysiu momentą.
Tuose reikaluose negalima skubėti.
Negalime rizikuoti mūsų užutekio saugumu.
Pakviesiu tuomet, kai matysiu, kad nėra rizikos.
Turiu sumanymą kaip pasivėdėti Gr. į šoną, po kokiu nykesniu straipsneliu. Bet tai vis tiek turi būti taip nekrentant kitiems į akis, kad niekas ir nebėgtų iš paskos pasiklausyti.
Vienžo.
Raktų yra, žinau kaip.
Dabar reikalas tiesiog patogiame momente.
Bus.
O tas eRas tai prajuokino su savo “psichologijom”.
Mano, kad nuo manęs gali pasislėpti nepasirašydamas.
Aš gal nesu toks kietas semantikos lukštenimo subtilumų  koks toje srityje yra Ešerys, bet tokiam tipui kaip eRas mano įgūdžių yra daugiau nei pakankamai.
eRas nesuvokia, kodėl aš akivaizdžiai jam tiesiai šviesiai rašau, bet jo susvilusio nicko demonstratyviai neminavoju.
Net tai jam nedašunta.
Gal jam miningitas koks įsimetė?
Visiškai paralyžuotas.
Vaikiškas klaidas daro.
Gal tiesiog tai ką į jį savo laiku instaliavo sektoje, tas softas nenumatė tokio atvejo, kokį jam ištaisėme?
Žinot, mano gimtinėje tai vadinama “karališki pietūs”.
Negirdėjote?
Na, būna kaime įsimeta koks šuva po svetimas kamaras landžioti, vagiliauti ar kitokias iškadas daryti.
tuomet tyčia paliekamos podėlio durelės, o tykotojas virvelę prie durų pririštą turi, rankoje laiko ir sėdi pasislėpęs.
Kai tas niekadėjas sabakinas įsmunka, tuomet tik -šmaukšt, ir jau turim.
Tai va - kai jau šunsnukis viduj, tuomet atsargiai įeiname su smagiais pagaliais rankose ir stipriai uždarome duris iš vidaus…
Va toks yra “karališkų pietų receptas”.
Panašu, kad netyčia ir mes pakulinarinom biškelį kažką panašaus. : )
:
Labanaktukas. Gražių sapnų.

undinėlė       2015-01-26 23:12

Labutis.
Lynui.Nerandu, ko prašėt.Vat šamo prisipažinimą gegužės 20d. už ką balsą atiduos radau…žadėjo įjungt autopilotą(įdomu,kaip buvo iš tiesų,a?),o Graikės dar neužėjau…
Erui juoda pasiutligė, visiškai nutrūko..Nepakels atstūmimo..
Ryšys baigtas.Labanakt tiem, kas dar ant kojų..smile

Lynas       2015-01-26 22:18

Sveiki.
Ačiū už rūpestį, jaučiuosi gerai.
Va, išėjau pasivaikščioti, braidau ten, viršuje po pievas - koloradus padais trinu.
Prajuokino eRas.
Apsižliumbęs atbėgo pašnypšti.
Bandė apžioti man blauzdą, bet pamiršo kad kramtymo protezų dar neturi. (Ir ką veikia Kontoros kurjerių tarnyba? Šitaip darbuotoju nesirūpinti.)
Vienžo, graudus vaizdas.
Vargšelis, taip įbaugintas, kad jau savo nickou bijo pasirašyti.
Vat ir visa “karjera”.

Lynui       2015-01-26 14:13

Nejuokauk su bacilom. Geriau pagulynėk…

Šam

Lynas       2015-01-26 12:52

Sveiki.
Atsiprašau Šamo už savo pasyvumą savaitgalyje.
Maniškai namo parsinenešė kažkokių gripinių bacilų.
Sirguliavo.
Kažkiek klivo ir man.
Tačiau, kadangi esu vriednesnis už bacilas, atrodo atsidaužiau ir šiandieną jaučiuosi visai neblogai.
Tad į pastabą bus sureaguota.
Pasitempsiu ir atsigriebsiu.
Iki vakaro.

Šamas       2015-01-26 8:46

Komentaruose pralaimim. Paramos norėjau…

Ešerys Lynui       2015-01-26 1:03

Jo. Mikelinskas buvo rimtas vyras. Su tokiu galėjai dirbti rimtą antitarybinį darbą. Gaila tik, kad buvo visiškai nublokuotas.

Lynas       2015-01-26 0:49

Mačiau, Ešerys įkalė paskutinę grabo lentos vinį eRui. Tas įvarytas į kampą prisipažino kad yra scientologas. Amen.
Ką gi, vilkolakis nukenksmintas.
Iltys išdaužtos, kailis susvilintas.
Kurį laiką dar pastūgaus, bet perspektyvų jis jau neturi jokių.
Šamui-
Nepergyvenk.
Mariupolis ne Doneckas.
Na, užimtų ruskiai Mariupolį - ir ką?
Ar žinai, ką reiškia partizaninis karas mieste?
Tai reiškia tūkstančius ruskių kareivių lavonų.
Kiekviena užimta Ukrainos teritorija ruskiams apart ordos kareivų lavonų neduos nieko.
Tikriausiai matei info prieš kokias tris savaites apie tai, kad amerikiečiai sudarė kontraktą tiekti ukrainiečiams naujausios kartos itin stambaus kalibro snaiperių šautuvus.
Ar matei ką tas šautuvas gali? Iš 2. 5 km kala į 10-ką.
O jeigu ta stambaus kalibro kulka dar yra ir sprogsamoji?
Pirmi 300 šautuvų turi pasiekti Ukrainos armiją šiomis dienomis.
Iki gegužės viso bus patiekta apie 1000 tokių šautuviukų.
Tarkim, vienas šaulys per dieną nušaus tik vieną maskolinį okupantą.
Tai bus tūkstantis grabų į dieną.
O per mėnesį?
Putleriui neužteks kareivių.
Aš nekalbu apie užminuotus kelius, tiltus, pastatus.
O kur dar minos-siurprizai.
Ateina ruskių okupantai plėšti pabėgėlių palikto buto. Atidaro šaldytuvą... ir alų geria jau pas belzebubą katile.
Miniatiūrinė Čečėnija pareikalavo gerokai daugiau ruskių lavonų nei Afganistanas.
50 mln. Ukraina tai ne 300 tūkst Čečėnija.
Ukraina taps ordos armijų masine kapaviete.
Tai ne sapnas ir ne svaičiojimai. Tai artimiausio laiko realybė.
Žinai kas bus?
Putleris patirs krachą, o visi koloradiškai nusiteikę rusaliežuviai pabėgs iš Ukrainos bijodami keršto.
Aš ateityje matau Ukrainą labai stipriai etniškai apsivaliusią.
Rusaliežuvių procentas ten sumažės keletą kartų.
Va toks bus rezultatas.
Svarbiausia yra tai apie ką kalba vienas mūsų garbaus amžiaus bičiulis - kad ukrainiečiai išliktų kritiški ir ES atžvilgiu, kad neužkibtų ant bilderberginių meškerių.
Visa kita susitvarkys.
:
Labos nakties.

Ešerys Šamui       2015-01-26 0:28

Tą mes matėm.
Jei seki ua saitus, kas ten naujo? Svoboda kažkaip savaitgaliais atrodo labai apkiautusi.Nuvilia. Neturi matyt pajėgumų pakeisti rutininio tinklelio, o gal ir savininkas taip yra parėdęs, kad radijas per daug jo negėdintų ir prie sienos neremtų.
Tuo metu ruskis kartu ir su mūsų kvislingais varo “po polnoj programe”.

Šamas        2015-01-25 23:19
Lynas       2015-01-25 22:40

Undinėlei-
Puikus darbas.
Labai puikiai padirbėta.
Esu labai dėkingas.
Artimiausiomis dienomis pabandysiu sukontaktuoti su Atėne.

undinėlė       2015-01-25 22:11

Vieną kartą eksperimentuos rašiau Graikei, kad visgi radau šalies’ponioje’vieną teigiamą dalyką - auskarus su perlais.Būtent su jais pozuodavo rinkiminiuos plakatuos.Graikė,aišku, “nusišypsojo”.Beje,jinai ją kažkodėl vadindavo’madam’.
Jei prireiktų šaradom mano’vardo’-naudokitės.Neprieštarausiu.

Lynas       2015-01-25 21:59

Undinėlei-
Dėkui. Gerai, panaršyk kai galėsi.
Šamui-
Mūsų delfinariumai kol kas nieko extra kažko neskelbia. Pažiūrėjau “Svobodoje” irgi nieko naujo negirdėt. Tai gal turi kažką iš ukrainiečių medijų, kad tokia minorinė nata?
Aš manau, kad iš šitų laikinų lugandonų pasispardymų Ukraina daugiau laimi nei pralaimi. Dar neseniai visokios mongerinės buvo pradėję svaigti apie sankcijų kacapynui švelninimą, kiek girdėjau, po Mariupolio užpuolimo sankcijos dar bus padidintos. Viskas baigsis tuo, kad jankiai atgabens ukrainiečiams modernių ginklų ir tuomet…
O perspektyvoje, ruskai ukrainiečiams ir po šimto metų į brolius nebeįsisiūlys. Želigovskininkai mums tiek nepridarė, bet juk ir po šiai dienai proanūkai prisimena skriaudą. Ukraina niekuomet nebebus ruskyno kolonija.

undinėlė       2015-01-25 21:33

Lynui.Oi, iš ten daug daugiau galima atkapstyt, svarbu, kad neatsektų bambukomanas.
Pamenu, kai užsipuolė sykį kontorinė-“italė”,tai Šamas ją gerai nuleido iki “gen’italinio” lygmens. Niekur to komentaro neberadau…
Bandysiu paieškot,ko prašėt.Aišku, ne šiandien jau…

Šamas       2015-01-25 21:24

Mariupoly pralaimim…

Šamas       2015-01-25 20:26

Taip, pamenu, kai nebeliko už ką balsuot, mes agitavom už mažesnę blogybę... Tik ar ji prisimins tą “apčy”?

Lynas       2015-01-25 20:23

Undinėlei - 10 balų!
Ne tik už pačiaudėjimą, o kad priminei apie eksperimentus.
Eksperimentų archyvas!
Ten pilna visokių tokių smagių niekučių.
Prašymas- Undinėl, gal galėtum surasti dar porą “apčy”?
Jeigu atkapstytum ir parneštum čia į kamarą ištraukas - moment sugalvotume šaradą.
Beliktų prieiti ir pakalbinti.
Na, jeigu jau šiandien nesuspėsi, nieko tokio.
Juk ne gaisras.
Per keletą dienų.
Kada galėsi.
Niekas mūsų nevaro su pagaliu skubėti.
Matai, be Tavęs tikrai niekas taip gerai neatkapstys.
Tą “apčy”, kai priminei -atsiminiau, bet pačiam dar ilgai nebūtų “dašutę” prisiminti.

undinėlė       2015-01-25 18:54

Nežinau, Graikė santūri, rimta, viską labai pasverianti.Jokių asmeniškumų apie save, jokių“lyrinių” nukrypimų.
Jinai kartais į alkiečių“laukus” nuklysdavo…
Mes tryse su ja, Šamu ankstesnėj teritorijoj balsavom už poną“B”, kurį esu pavadinus"Baltuoju"apčy”“.Jinai tikrai turėtų prisiminti tą mūsų “troiką”.
Kas dar? Kaip atsidėkojimą už palaikymą komentaruos Ten kartais man “nupaišydavo"grafinę šypsenėlę vietoj"ačiū”.
Jai patinka sąmojingi anekdotai….

Lynas       2015-01-25 18:05

Šamui-
Eiliavimas buvo tik pašalinių akių dėmesio nukreipimui, na bet džiaugiuosi jog patiko : )
Undinėlės jau klausiau, sako kad nėra tokių žodelių.
Anksčiau Graikė į pokalbius “tarp mūsų mergaičių nesileisdavo”.
Laikė tam tikrą distanciją. Tačiau dabar ji manau suvokia, kad mes būriuojamės ir tikriausiai mielai prisidėtų.
Bet kuriuo atveju, užduotis dėl žodžių sudėtinga.
Gal kas nors pamena bent kokią Graikės biografijos detalę, gal pasakojo kada, tuomet galima būtų užsikabinti.
Yra kitas būdas - jeigu Graikė nuolat rašo dar kažkur, tuomet galima būtų nueiti ir ten pakalbinti.
Tos kitos vietos gyventojai vargu ar suvoktų pokalbio esmę.

 

Lynas       2015-01-25 17:58

P.S.
Pasiūlymus raktiniams žodžiams reikia pateikti ne šioje kamaroje, o ten kur jums čionai ateinant pirmoji šarada buvo nuvedusi. (t.y., ne namie.)
Nueini, parašai žodį ir sugrįžus namo pasakai, kad jau padaryta.
Aš tuomet nubėgęs ir pasižiūrėsiu.
Va toks būtų mechanizmas.
Aišku, jeigu bus tų žodžių.

Šamas Lynui       2015-01-25 17:51

Tarp kitko nustebinai sukūręs fantastiškų šaradų bevesdamas manę tikslo link. Labai profesionaliai ir net eiliuotai sudėliotos minklės. O dėl raktų Graikei ir man nieks galvon neatvyksta. Gal Undinėlė su savo moteriška intuicija sumastys. Jos artimiau bendraudavo…

Lynas       2015-01-25 17:32

Pritariu Undinėlei dėl įvairovės.
Tai padeda surasti tinkamiausią sprendimą.
Toje veikloje kuria čia užsiimame labai svarbu rasti tinkamus sprendimus.
Kol kas mums tikrai puikiai sekėsi.
Manau, kad keturiese būnant seksis dar geriau.
Pastaruoju būdu itin gerai pasirodė  Graikė.
Proga kuomet galėsiu pakviesti ją į mūsų užutekį yra čia pat.
Dabar suku galvą kaip išrasti šaradą Graikei atsivesti.
Jeigu šaradoje bus plyšių - iš paskos gali atsėlinti parazitai.
O tai būtų blogiau nei blogai.
Tuo rizikuoti negalima jokiu būdu.
Labai norėčiau, sulaukti kolegų pasiūlymų raktiniams žodžiams kuriuos Graikė suvoktų, o parazitai neperkąstų.
Kol tokių žodžių nėra negaliu užkalbinti -neturėsiu ką pasiūlyti.

undinėlė       2015-01-25 17:03

Šamui.Taip, įvairovė būtinas dalykas:)
Visad būsiu"pasimetusi”, kažkur tarp žemės ir dangaus,-juk undinėlė ne žuvis,bet ir ne žmogus..wink
Lynui. eras galutinai nuprotėjo: tokių balabaikų prirašė, kad belieka kaip sliekui kuo giliau po kokia komposto krūvele pasikasti.Anomalija - tas pats kaip skorpionas-neturi kam nuodų suleist, tai sau pačiam paskiepyja.O tiek mus visus už nosies vedžiojo.
Jis puikiai žino, kas jam malkų iš visų pusių pakrauna.

Lynas       2015-01-25 16:59

Šamui-
Sveiks gyvas!
Na, lynas tik iš pirmo žvilgsnio panašus į žolėdį.
Atvirai, jeigu būtų paprasta, aš tą bambuką pritrėkščiau kaip blakę. Bet paprasta nėra.
Kartais lėtas metodas yra efektyvesnis už staigų kirtį.
Matai, bambukas kaip guma, nuo staigaus kirvio smūgio jis amortizuoja. o va lėtai lobdziku pielavojamas gražiai ir kultūringai svyra “na bokavuju”.
Tad ne požiūryje į bambuką mūsų skirtumas. Nuomonės išsiskiria tik kuriuo būdu tą ilgastiebį versti ant šono - kirviu ar lobdziku. : )

Lynas       2015-01-25 16:52

Labas Hanso Kristijono Andersono apdainuotoji. : )
Na, judvi su graikiška raidele tiesiog su žemės paviršiumi sulyginote tą bambuko ūglį.
Nemanau, kad reikėtų kažką dirbtinai dar daryti.
P. eRas tuoj turės keisti nicką - galės visiškai teisėtai vadintis Ponu Minusu. Tokio totalaus atmetimo, tokio negatyvaus įvaizdžio ko gero net taigizas neturėjo. Matyt žiauriai visiems įsiėdė su savo demagogijomis.
Žinai, kas mane pribloškė?
Tas, kad Bambukui nervozovas tapo teigiamu pavyzdžiu.
Kai perskaičiau, taip koktu pasidarė. Visiškas užribis.
Po tokių bjaurių kalbų aš tikrai nenorėčiau su tuo tipu turėti jokių reikalų.
Taip pasisukus aplinkybėms, Ešerio pasiūlymas nukreipti Bambuką prieš taigerius man darosi dar labiau nepatrauklus.
(Nepyk, Brolau. Man taip atrodo. Manau, kad kartais pasiginčyti naudinga. Tai padeda išvengti klaidų.)
Aš nenorėčiau, kad taigiams kas nors dėliotų pliusus - nes vien Bambuko nicką pamatę visi spaudžia nykštį žemyn.
Mano pasiūlymas yra logiškai pragmatiškas - lai eRas baigia save naikinti ir tuo reikalas bus baigtas.
Maskolyną patvarkysime patys.
Nematau didelių problemų sudoroti taigio pakaitalus. Pastaruoju metu jų darbuojasi trejetas.
Interšnauceris kol kas tyli - gudrus.
Po visiško eRo kracho interis svarsto, matyt, ar dar verta su bambuku prasidėti -tokia draugystė gali sulaukti daug neigiamų vertinimų. Jeigu dar iš interšnaucerio atėmus galimybę klijuotis Kedrui į diskusijų dalyvius, tuomet interiniui čia taps žiauriai nejauku.
O va čia noriu paprašyti Ešerio - mielas Kolega, gal galima būtų perduoti raštelį Kedrui? Idėja sena, bet kontaktas būtų naudingas.
Kamaros įnamiu gal Kedras netaps, bet kažkokiame atskirame kampelyje retkarčiai pakoordinuoti veiksmus, tikiuosi tiek Tau tiek man neatsisakys. Nežinau ar pameni, tačiau apie Tave Kedras yra labai gražiai pasisakęs - kaip apie itin retą tokio aukšto lygio pašnekovą.
Tad jeigu gali, būtų smagu, kad brūkšteltum Kedrui trumpą laiškutį.
Duotum atskiros kamarėlės raktą, Apsikeistume nuomonėmis ir visi turėtume naudos iš veiksmų derinimo.

Šamas       2015-01-25 16:39

Hi, guys

eRo atžvilgiu, matau formuojasi frakcijos. Mes su Ešeriu prie plėšriųjų, Lynas - “mlekopitajuščias”, pieną valgantis. Undinėlė pasimetus. Gražu, kai partijoj nuomonių įvairovė. Būtų liūdna, kaip Šiaurės Korėjoj… Stabilu, it kapuose…

undinėlė       2015-01-25 16:15

Labas,dideli ir maži Žuveliukai:)
Savanoriškas darbas būna geriausios kokybės.
Sakykit, ar man kelt vėjus erui, ar nebeerzint to čiūdniko?Jums juk iš šalies geriau matyt..
Bernardinuos nėra ką veikt - tokiu šalčiu paduoda, visai kaip ponios rūmuos..

Lynas       2015-01-25 15:33

Sveiki.
Ešeriui-
Properio darbą jau mačiau.
Puiku. Latvių gatvės frajeriai jau žviegia nepatenkinti.
Smagu.

Ešerys       2015-01-25 14:57

Properis darbuojasi. Bet redakcija dirba lygiai kaip ir mes - visuomeniniais pagrindais ir laisvalaikiu nuo savo darbų. Neišeina iš jų daugiau reikalauti, išskyrus teisingą laikyseną.
Pvz. Bernardinai sėdi aptekę pinigais, gali užsakinėti straipsnius, komentarus, apžvalgas, bet nepasakytum, kad poveikiu ir tekstų aktualumu lenktų Tiesos.lt.

Lynas       2015-01-25 12:34

Sveiki.
Dėl koloradų dusinimą per kaktomušą su eRu.
Nežinau.
Matau daugiau problemų nei naudos. Slidus reikalas.
Aš siūlyčiau laikytis ankstesnės politikos eRo atžvilgiu.
Kam suteikinėti tam tipui antrą kvėpavimą?
Neracionalu.
Tokios idėjos nelabai noriu palaikyti.
Koloradų problemą reikia spręsti, bet kitais būdais.
Lieku prie savo nuomonės-
koloradus pravalo mr. Properis- mes skiriame jėgas ir laiką rinkimams bei LS palaikymui.

undinėlė       2015-01-25 9:48

Vyrai, aš taip giliai nardyt nevalioju. Bet galiu atlikinėt smulkius manevrus.Kitąkart ir keli žodelyčiai vandenį sudrumsčia taip, kad ilgai ratilai sklinda.Nepamirškim humoro..smile
Gražaus sekmadienio visiems Jums:)

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Liudvikas Jakimavičius. Prisiklausėme

Jonas Švagžlys. Apie opozicijos atstovų sekamas sėkmės istorijas

Rasa Čepaitienė. Mažumų valstybė

Vytautas Sinica. Būtina naikinti Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybą

Rasa Čepaitienė. Čiukčiai prie Baltijos

Geroji Naujiena: Tiesos Dvasia – mūsų Globėjas

Algimantas Rusteika. Įtampą žūtbūt reikia išlaikyti

Povilas Urbšys. Apie opiumą liaudžiai ir Jo Ekscelenciją

Arūnas Gumuliauskas. Minint Steigiamojo Seimo šimtmetį

Povilas Gylys rekomenduoja. Apie zuikius ir valstybę

Istorikas Artūras Svarauskas apie Steigiamojo Seimo šimtmetį

Vytautas Sinica. Ironiška – nemirtinga neteisingai mąstančiųjų persekiojimo dvasia atgimsta sovietmetį tyrinėjančių galvose

Lietuvos Respublikai – 100! Gabrielės Petkevičaitės-Bitės žodis pirmajame Steigiamojo Seimo posėdyje

Vytautas Sinica. „Ne, vaikas nėra kolektyvinė mūsų visų atsakomybė“

Kaip iš Neringos Venckienės namų buvo pagrobta Deimantė Kedytė – dalijamės vaizdo įrašu ir Karolio Venckaus komentarais (video)

Algimantas Rusteika. Pasislėpti nepavyks niekam

Marijos radijas: Ar esama realių priežasčių pilietiniam judėjimui laisvoje šalyje, demokratinėje santvarkoje?

Rasa Čepaitienė. Kito žvilgsnyje

1972-ųjų gegužės 14-oji, Kaunas: Romas Kalanta ir kalantinės

Algimantas Rusteika. Kelios pastabos „vaiko ėmimo“ įrašo paraštėje

Aštuntosioms Garliavos antpuolio metinėms artėjant Neringa Venckienė klausia: Kodėl? Už ką?..

Fatima – pasaulinė Marijos sostinė, arba Popiežiaus Jono Pauliaus II galybės paslaptis

Kardinolas Joseph Ratzinger. Fatimos žinios teologiniai komentarai

Liudvikas Jakimavičius. Politinės stumdynės

Ramūnas Aušrotas. Ar nebus apribota tėvų teisė skųsti institucijų veiksmus?

Liudvikas Jakimavičius. „Amicus est Girnius, set magis amicus veritas“

Valdas Vasiliauskas. Lietuviško parlamentarizmo aukštumos

Nuo bačkos: „Freedom House“ politologas: Lietuva pagal demokratijos reitingą lieka stabilumo sala Vidurio Europoje

Andrius Švarplys. Apie politinę (ne partinę) kovą tarp laisvės ir karantino Amerikoje

Algirdas Endriukaitis. Retorinis klausimas: esame istoriniame kelyje ar dykumoje?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.