Partijos

Kastytis Braziulis. Koks Sąjūdis yra Liberalų Sąjūdis?

Tiesos.lt redakcija   2015 m. gegužės 28 d. 4:08

37     

    

Kastytis Braziulis. Koks Sąjūdis yra Liberalų Sąjūdis?

Mažai tikėtina, kad 2016 metų Seimo rinkimuose Liberalų sąjūdis gaus daugiausia rinkėjų balsų. Tikėtina, kad Liberalų sąjūdis gaus tiek vietų Seime, kiek jų turi dabar, o gal net mažiau. Juos, mano supratimu, gelbės ilgametis įdirbis ir administraciniai resursai.

Tai apie ką kalbėsiu straipsnyje yra ne analizės vaisius, o tik pamąstymas, kuris remiasi ne faktais, logiškomis išvadomis, o intuicija, vidiniu jutimu. Kartais intuityviai priimtas sprendimas yra geresnis nei sprendimas, „išgimdytas“ ilgo protinio darbo. Tikriausiai ne vienam iš jūsų buvo taip, kad pačioje pradžioje intuityviai jau žinote, kokį priimsite sprendimą, tačiau jo nepriimate, o surenkate faktus, juos išsamiai išanalizuojate ir padarote išvadas. Šių išvadų kontekste priimate sprendimą ir pamatote, kad pradinis sprendimas ir sprendimas po ilgo, kruopštaus darbo yra identiški. Taigi intuicijos atmesti negalima, nes ji ne visada mus klaidina.

Taip pat kalbėsiu apie nuostatą, požiūrį, kurį turiu susiformavęs arba beveik susiformavęs dėl Liberalų Sąjūdžio ir kaip ta nuostata pradėjo palengva kisti. Iki Seimo rinkimų, iki didžiosios partijų kovos dėl rinkėjų balsų liko truputį daugiau nei metai, o nuostata jau keičiasi dabar ir keičiasi ji ne į gerąją pusę.

Liberalų Sąjūdis ilgai ir sunkiai dirbo dėl savo įvaizdžio. Šių metų savivaldybių tarybų ir merų rinkimuose Liberalų Sąjūdis atrodo įspūdingai. Mes esame KITOKIE. Mes – jauni. Mes – protingi, veržlūs, demokratiški, europietiški. Mes žinom ir mes galim. Mes – ne komunistai socialdemokratai. Mes – ne Rusijos mylėtojai (sakau tai todėl, kad Uspaskichas viešai rėmė ir dabar, tikriausiai, remia Krymo okupaciją) darbiečiai ir mes ne homofobiški tvarkiečiai. Mes esame KITOKIE. Jaučiau, kaip atgimsta dar vienas Lietuvos Sąjūdis.

Mūsų žmonės labai mėgsta KITOKIUS. Prieš kiekvienus rinkimus žmonės balsuoja už KITOKIUS. Balsavo už Valinsko partiją, balsavo už Venckienę. Nei vieni, nei kiti vėliau nepasiteisino ir nepateisino rinkėjų lūkesčių. Liberalų Sąjūdis rado kitą kelią. Jie sugebėjo, būdami valdžioje kartu su konservatoriais ir būdami ilgą laiką politikoje, įrodyti rinkėjams, kad jie yra KITOKIE. Dauguma jais patikėjo. Jeigu rinkimai būtų ne į savivaldybių tarybas, o į Seimą, tai liberalai būtų gavę daugiausia vietų Seime.

Tačiau, jie per anksti iššovė.

Mano vidinė nuostata nuo „Mes esame KITOKIE“, keičiasi į „Jie yra TOKIE PATYS“. Šis požiūrio pasikeitimas, jaučiu, kad jis vyksta ne tik mano, bet ir daugelio kitų žmonių viduje, gali pakišti Liberalų Sąjūdžiui koją Seimo rinkimuose.

Kokie veiksniai įtakoja požiūrio pasikeitimą?

Veidmainystė. Liberalų sąjūdžio vienas iš lyderių verslininkas A.Guoga viešai mūsų visuomenei aiškina, kaip jis myli Lietuvos valstybę, jos žmones, kad jis yra pasirengęs už ją kovoti ir kad jis yra didelis Lietuvos valstybės patriotas. Iš televizijos ekranų A.Guoga smerkė jaunuolius, kurie reiškė nepasitenkinimą ir pasipiktinimą privalomąja tarnyba kariuomenėje, kaip iš dangaus nukritusia ant jų galvų, karjerų, ateities planų. Kita vertus, A.Guoga vengia remti valstybę pinigais – jis nemoka mokesčių. A. Guoga 2014 metais uždirbo700 000 litų, o mokesčių sumokėjo tik 20 000 lt. Uždirbo tiek, kiek 35 vidutinį atlyginimą gaunantys Lietuvos piliečiai per metus uždirba, o mokesčių valstybei sumokėjo kaip 3 vidutinį atlyginimą gaunantys Lietuvos piliečiai. Ar jaučiate skirtumą tarp žodžių ir veiksmų?

Valdžia. Valdžia sugadina pačius geriausius žmones. Vieniems mutuoti į valdžiažmogius prireikia metų ar kelių, kitiems užtenka kelių savaičių, o gal net dienų. Nieko neturiu prieš Vilniaus merą R.Šimašių, atvirai – prieš rinkimus ir per rinkimus į Vilniaus merus jis man labai patiko, tačiau dabar, kai jį pamačiau E.Jakilaičio laidoje kalbant su buvusiu meru A. Zuoku ir susisiekimo ministru R.Sinkevičiumi, neatpažinau. Facebook‘o draugas labai taikliai parašė: „net Zuokas šalia Šimašiaus atrodo konkrečiai kalbantis“. Meras Šimašius kalbėjo bendromis frazėmis, alegorijomis, vengė tiesių atsakymų, atsakymus vyniojo į vatą, žodžiu, elgėsi kaip tikras valdžios žmogus. 

Griauti, nes ne mūsų. Tas kas yra pradėta ne mūsų yra netinkama, nereikalinga ir žalinga. Visus pradėtus, įgyvendinamus ar jau įgyvendintus projektus, nežiūrint į patiriamus nuostolius, būtina atšaukti. Bendroves uždaryti, kontraktus nutraukti ir taip toliau, ir panašiai. Nežinau tikslios situacijos dėl Lietuvos avialinijų, dėl taksi bendrovių, bet tikrai žinau, kad griauti, naikinti yra daug lengviau nei statyti, kurti, išlaikyti, spręsti problemas ir daryti viską, kad būtų išvengta arba minimaliai sumažinti patiriami nuostoliai. Svarsčiau, iš kur toks liberalų elgesys, ir prisiminiau, juk jie dirbo kartu su konservatoriais, iš kurių, galbūt, ir perėmė patirtį bei žinias, kaip reikia griauti. Konservatoriams šūkis – tas, kas ne mūsų, yra rusų – yra svarbiausias valstybės valdymo principas. Sugriovė leo.lt, pastatė vae.lt. Sugriovė Achemos ir valstybės gamtinių dujų terminalą, pastatė kitą terminalą, kuriame Achema turi tiek pat akcijų, kiek galėjo turėti pirmajame. Sugriovė Lietuvos energetikos strategiją, sukūrė naują strategiją ir taip toliau, ir panašiai.

Tolerancija. Liberalų Sąjūdžio tolerancija KITOKIEMS yra normalus dalykas. Suprantu, kad homoseksualus reikia toleruoti. Jie yra tokie patys žmonės kaip ir mes. Gyvename su jais jau daug metų ir nieko neatsitiko. Suprantu juos ir toleruoju. Tačiau reklamuoti juos, keisti visuomenėje nusistovėjusias nuostatas, kurios yra įtvirtintos Konstitucijoje, inicijuoti ir stumti Civilinio kodekso nuostatas, kurios kardinaliai keičia mūsų visuomenės supratimą ir suvokimą, kas yra šeima, yra visiškai kita kalba. Kaip ir aš, taip ir daugelis Lietuvos žmonių toleruoja homoseksualius santykius, tačiau esu prieš jų reklamavimą, propagavimą ir jų santykių įteisinimą Šeimos įstatyme. Vienos lyties šeima, kuri objektyviai negali turėti vaikų, yra grėsmė Tautos ir valstybės gyvybingumui ir išgyvenimui. Kas eis ginti Lietuvos nuo okupanto?

Nenoriu, kad Liberalų Sąjūdis taptų KITOKS – tik homoseksualų interesų gynėjų ir stūmėjų – Sąjūdžiu. Noriu, kad jis taptų visos Lietuvos Sąjūdžiu.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

suomis       2015-06-4 20:20

Tai, kaip suprantu, Braziulis balsavo už liberastus. :D

MaryteMaryte       2015-05-30 9:00

Sajudis - tie sujuda tik aplink pinigus. Visos Lietuvos - dar idomiau. Tikrai nedera prie ju planuojamu Europos “naujuju naratyvu”. Jei kruopsciai nudroztumet tuos veikejus, pradetu rysketi sutverimai, su kuriais siame zemyne kovojo dar Heraklis - plesrios stimfalides, gelezinemis ismatomis dergiancios visa, kas gyva. Na, o ponas R.Simasius greit suprato, kas Vilniuje seimininkas ir kokiam tikslui jam bus teikiami resursai.

Beta to 19:40       2015-05-30 6:53

Yra toks garsus posakis:  kartu su vandeniu iš rėčkelės išpylė ir kūdikį.
Nieko jie su tais draudimais nepasieks, kam įdomi Rusijos propaganda tie ją ras kitur - galimybių šiais laikais daug. Bet, kad atstūmė rusakalbius ir ne tik, bet ir žmonės (vyresnioji karta)  kurie Rusijos tv žiūrėdavo dėl serialų, net kulinarijos laidų- tai faktas. Kad įstatymas prieštarauja Konstitucijai- taip pat. Ne tik todėl jog apribojamos žmogaus laisvės, bet taip pat Radijo ir TV komisijai suteiktos jai nebūdingos represinės funkcijos.
Sovietiniai įpročiai- drausti.  Ko tik jie ten per šitą kadenciją nėra uždraudę. Kai protelis trumpas paieškoti kitokių išeičių, pavyzdžiui kaip Estija daro- kuria savo kanalą rusakalbiams, tai elgiasi pagal savo senus įpročius- uždraudžia. Jei jau draudžiama propaganda, tai drausti reikėtų ir Miliūtės su Jakilaičiu laidas, ten taip pat gryna propaganda.

Nujaune       2015-05-29 21:13

paskutinis sakinys- visiskai ne i tema.

< ir vel isdure puteikis 20:07 ir matrioškai Ma       2015-05-29 20:40

Jums gali patikti ar neptikti Puteikis ar Grybauskaitė, galite kolioti juos kiek sveikata leidžia ir širdis geidžia, ir tai ir darykite visais kampais ir aspektais, kurie jus nervina, ar neramina.
Bet nereikia būti vatnikais, jei norite toms dviem asabom įspirti. Spardykite ėl kitko, nespardykite dėl teisingo atkirčio Rusijos propgandai.
Nereikia rašyti nesąmonių apie įstatymo pataisas, kuriomis buvo reglamentuota galimybė uždaryti arba uždrausti Rusijos propagandinius kanalus ir laidas. Atsimenate, kai Radijo ir TV komisija norėjo pritrumpinti kažkurį Rusijos kanalą, bet negalėjo, kai norėjo nutraukti to kanalo tramnsliaciją per internetines ir kabelines prograams ir negalėjo? Kai TV3 ar VIASAT nenorėjo vykdyti Radijo ir TV komisijos sprendimų apriboti Rusijos kai kurių knalų laidas?
Tai va - šios vatnikų ir kažkodėl jūsų kritikuojamo pataisos kaip tik užkamšo tas landas. Jomis remiantis jokia demokratija nesuvaržoma, nes jose kalbama tik apie propagandinių Rusijos radijo , TV ir pan.kanalų pritrumpinimą.

Matrioška 2015-05-28 20:37: Ačiū, drg. N.Puteikisai už paramą priimant Cenzūros įstatymą.
Ne žodžiais o darbais myli Tėvynę.

ir vel isdure puteikis 2015-05-28 20:07:
Seimas draugiškai priėmė Jos Ekselencijos teiktą Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo ir papildymo įstatymą. Už šio įstatymo priėmimą balsavo 79 Seimo nariai ir drauge su uoliaisiais konservatoriais net Didysis „visuomenininkas“ ir tiesos Ieškotojas Naglis Puteikis, Vitalijus Gailius, asmeniškai patyręs, ką reiškia Prezidentės telefoninė teisė ir viešumas žiniasklaidoje kovojant su šiuo šalies valdymo būdu, prieš – 4 (Zbignev Jedinskij, Vytautas Antanas Matulevičius, Audrius Nakas ir Jonas Varkala)‘LL

per google       2015-05-29 10:23

Istikimi draugeliai.

va va va       2015-05-29 10:10

Man asociojuojasi taip:usas-ir liberalu sajudis.

Mes       2015-05-29 9:29

Pritariame: Kaip ir aš, taip ir daugelis Lietuvos žmonių toleruoja homoseksualius santykius, tačiau esu prieš jų reklamavimą, propagavimą ir jų santykių įteisinimą Šeimos įstatyme.

Al.       2015-05-29 2:01

,,Noriu, kad jis taptų visos Lietuvos Sąjūdžiu.” Kai liberalių komjaunuolių sodominis sparnas prisikabino ,,sąjūdį”, tai atrodė kaip tiesiog bandymas atsiskirti nuo kitų komjaunuolių. Bet, pasirodo, taikoma į Visos Lietuvos Sąjūdį. tikrai netikėta.

Matrioška       2015-05-28 21:37

Ačiū, drg. N.Puteikisai už paramą priimant Cenzūros įstatymą.
Ne žodžiais o darbais myli Tėvynę.

ir vel isdure puteikis       2015-05-28 21:07

, Seimas draugiškai priėmė Jos Ekselencijos teiktą Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo ir papildymo įstatymą. Už šio įstatymo priėmimą balsavo 79 Seimo nariai ir drauge su uoliaisiais konservatoriais net Didysis „visuomenininkas“ ir tiesos Ieškotojas Naglis Puteikis, Vitalijus Gailius, asmeniškai patyręs, ką reiškia Prezidentės telefoninė teisė ir viešumas žiniasklaidoje kovojant su šiuo šalies valdymo būdu, prieš – 4 (Zbignev Jedinskij, Vytautas Antanas Matulevičius, Audrius Nakas ir Jonas Varkala)‘LL

Juozapas       2015-05-28 19:21

Mano komentaras turėjo būti beveik trumpas:
yra toks naujadaras -“liberastai”.
Tame žodyje telpa visa esmė.
...
Išsamiau liberastijos esmę ne kartą yra puikiai aprašęs kolega Letas.
Už jį geriau neparašysiu.
...
Braziulis vyrs kaip ir nekvailas turėtų būti, todėl perdėm stebina naivios iliuzijos (svajojos?) apie liberastų tapimą Naujuoju Lietuvos Sąjūdžiu.
Kažkokie kliedesiai.
Sunku sumąstyti kažką dar kvailesnio.
88-jų Sąjūdis atsirado ant tautiškumo, krikščionybės bei šeimos vertybių šaknų likučių.
Koks sąjūdis gali išaugti ant laukinio kapitalizmo/neo vergvaldystės, sodomijos propagavimo bei globalaus kosmopolitizmo -liberastijos kertinių postulatų?
Braziuli, Braziuli…
Buvau geresnės nuomonės.
..
Pasakyk kas tavo draugai ir aš pasakysiu kas tu esi.
Geriausi liberastų draugai yra koncervai.
Ir Matrioškė.
Kas dar neaišku?
..
Dėl švietimo.
Taip, Dzarba parcija į ministo kėdę “delegavo” tikrą kvaišą. Sunku paneigti.
Bet kai prisimenu tą košmarą kuomet švietimui dirigavo vienas iš liberastų šulų Raudonskruostis Step. - man darosi bloga.
Sunku surasti tokio kalibrų niekšų, kurie būtų padarę Tautai ir Valstybei tiek žalos, kaip tas papūstžandis.
Sunaikink švietimą ir po šimto metų neliks valstybės.
Žydai išliko tūkstančius metų, nes toje tautoje raštingumas privalomas.
Kad Matrioškai tiko naujoji “ministrė” dar sykį parodo - kam ta su kiteliu apsirengusi tarnauja.
Ruskiai manau ekstazėje, kremliuje geria šampaną -lietuviai naikina save patys, patys pribaiginėja švietimą.
Bet niekšai, šiaip manęs nestebina.
Niekšą nuosekliai ir kryptingai kenkianti suvokiu kaip priešą ir kaip priešą priimu natūraliai.
Be nuostabos.
Stebina kiti.
Tie kurie kaip svoločiai tekini bėga į rinimus ir už niekšus balsuoja, t.y suteikia niekšams oficialiai legalų statusą.
Todėl retoriškai klausiu -kas gali būti baisiau nei “brangūslietuvosžmonės”?

esminiai dalykai pasirode,       2015-05-28 17:22

kai E.Masiulis kiekviena proga puldavo kaip piktas suo N.Venckiene ir ,,Drasos kelia”. Simasius ,,palydejo” Usa i mirti, socdemu baliukuose visur sviecia biologines advokato plike. Visi susije.Jei kas nors sugebes irodyti kas nurode sunaikinti pedofilo Gotlibo uzrasu knygutes, archyva, is kur ,,gijos veda i Seima” (Lrytas),  tas prades atvynioti pedofilijos bylos kamuoli ir isaiskinti pagrindinius Gotlibo klientus ir tuos, kurie seksualiai isnaudoja vaikus, kaip beje ir Deimante su Orinta. Braziulio str. puikus ir drasus. Patiko jo argumentai A.Kleveckos laidoje ,,Samokslo teorija”. Aciu, kad esate.

Beta to 13:21       2015-05-28 17:09

Visuomenei ką nors aiškinti neturiu įgaliojimų. Tik stebiu įvykius ir susidarau savo nuomonę apie tai ką matau.
Tai sakote, pati Pitrėnienė prasmuko į prezidentūrą? Įndomiai tep skamba. smile Tai Pitrėnienės tapsmo ministre procesas turėjo vykti maždaug taip? Pitrėnienė susigalvojo tapti ministre, prasmuko pas prezidentę, ta palaimino, patikino-  pirmyn, blogų pažymų nebus, tada ana grįžta pas Butkevičių, o Butkevičius, kas Premjerui lieka,  eina pas Uspaskichą ir sako: - deleguokit Pitrėnienę, Grybauskaitei ana patinka. Tie deleguoja. Tik jei laikytis Konstitucijos ir Vyriausybės įstatymo, ministro skyrimo procedūra tokia: pagal koalicijos sutartį, ministrą deleguoja partija, teikia ministras pirmininkas, skiria prezidentas.
Negaliu atsakyti kodėl buvo atleistas Pavalkis, Uspaskicho keliai man nežinomi, tačiau galima numanyti kodėl Pitrėnienė. Koks sveikos nuovokos žmogus rizikuotų patekti į Grybauskaitės mėsmalę,  į kurią pateko Gedvilas? Beje, iki šiol dirbantis daug aukštesnėse nei ministro pareigose. Kažkodėl Seimo pirmininko pirmuoju pavaduotoju dirbti ta “baisi” Grybauskaitės pažyma jam netrukdo. Logika kur?
Taip ir neatsakėte apie Jucevičiaus nekaltybę? Kas ją išrašė? Vėl STT pažyma, jog turtas (tas kuris matosi) atitinka pajamas, o Jucevičiuis ne koks ten generolas Gailius, todėl jam poligrafo išsigąsti visai pritinka?

dar tik žiedeliai       2015-05-28 15:57

Kai kurių liberalų ryšių su nusikalstamu pasauliu dar nebuvo didelio poreikio konkurentams atskleidinėti.Bet toks poreikis prieš rinkimus atsiras,juo labiau,kad ir tų ryšių būta.Kas svarbiausia,kad tų ryšių turėję liberalai yra dideli moralistai kitų atžvilgiu.

>dėl Šimašiaus......       2015-05-28 15:19

Na jei nepavargsti visur vėdinti tą pačią paklodę, tai ir aš leisiu savo autorystės komentarą dar kartą įdėti :
<komitetinį trolį išduoda po skirtingais ir nieko bendra neturinčiais straipsniais kopijuojama ta pati paklodė...
Persistengei, samdiny.>

dėl Šimašiaus ir kitų "nesisteminių"       2015-05-28 14:27

Štai menkutis pavyzdėlis.
Šiandien prasideda Folkloro Festivalis SKAMBA SKAMBA KANKLIAI, pasidainavimo vakaru Universiteto Filosofijos kieme.
Aišku, kad nei vienas a la patriotinis ar net etnografiniu save laikantis,  kaip antai Alkas lt, nepateiks mums, visuomenei,  programos. Duodu galvą nukirst, kad net nepraneš. Gal jie mano, kad ansambliai suvažiuoja tam, kad biznį darytų? kad jiems moka ir už tai reik mokėt už reklamą? Gal jie nežino, kad net vadovai dirba už dyka, visuomeniniais pagrindais, ko net prie sovietų nebuvo?
...
Girdėjau tik per Lietuvos Nacionalinį radiją, kad atvyksta nemažai kolektyvų iš užsienio - Ukrainos, Gruzijos, Kroatijos ir kt.
Aišku ir tai, kad ir atsinaujinusi savivaldybė eilinį kartą bus nepakvietusi Lietuvos tautinių mažumų kolektyvų. Nepamatysim nei savų lenkų, nei mūsų žydų, nei mūsų ukrainiečių, karaimų, baltarusių kolektyvų. Matysim tik brolius iš Ukrainos, Baltarusijos, Gruzijos…
Kažkam, matyt reikia, kad mūsų mažumos jaustųsi izoliuotos, atstumtos, nepatenkintos…
Kam? Šimašiui? Kuoliui?Maldeikienei? Paminėčiau daugiau, bet kad daugiau, patekusių į Vilniaus savivaldybę naujokų,  nepažįstu.
Tad linkiu ilsėtis ramybėje nepatenkintam spiečiui - jei nežinote ką ir kaip keisti, tai ir neburbuliuokite.
Vat taip.

Betai        2015-05-28 14:21

Petrienienė, buvusi mokyklos direktorė kažkur žemaitijoj,  pati įlindo. Net nekvieta prasmuko į Prezidentūrą su savo savęs pasiūlymu. O ką daryti, kad Darbo partija visai neturi galvojančių galvų?..
Ir kam reikėjo atstatydinti buvusį ministrą, Beta, gal paaiškinkit visuomenei?

Braziulisk        2015-05-28 13:56

Gal ir nieko būtų atsidurti piratų laive, nors veiklos apsčiai turėčiau. O ką? Verta pagalvoti.

O mano intuicija klausia...       2015-05-28 13:47

ar tik neieško Braziulis vietos piratų laive?

Kritikas Pikčiurna       2015-05-28 12:58

Braziulis pasakė labai daug teisingų žodžių apie liberalus ir bendras problemas, bet pritrūko esminės kritikos liberalizmui - jie perdaug koncentruojasi į artimiausias tikslus, pamiršdami apie tolimesnes pasekmes. Čia reikalingas labai pasvertas balansas, kiek investuoti čia ir dabar, o kiek į ateitį, kad pasiektume greičiausią pažangą, bet kad ta pažanga rytoj neapsisuktų didžiausiu kliuviniu, katastrofa. Kalbu apie investicijas ne tik pinigais, bet plačiąja prasme - investicijas intelektu bei kultūra, politikos strategija. Ši problema yra būdinga visoms politinėms jėgoms, į valdžią ateinančioms ketveriems metams, bet labiausiai matoma liberalų pasirinkimuose. To reikalauja ir pernelyg didėjanti atskirtis, nes žmonės išsiilgo rezultatų, pavargo gyventi viltimis bei pažadais. Todėl liberalizmas ir gauna vis didesnį palaikymą. Bet jų viltims neteks išsipildyti, nes liberalizmas yra per daug egoistiškas, vienadienis ir atskirties nesumažins. Čia reikalinga išmintis, kuri ateina tik su amžiumi, bet ją naikina buvimas valdžioje, ją pakeičia gudravimai bei kląsta…
Būtent todėl valdžia turi nuolat atsinaujinti, kad neprarasdama veikimo tęstinumo, nepradėtų pernelyg greitai gesti.
O tai priklauso tik nuo basuojančių piliečių...
Genderizmas vienos kartos laikotarpiu regimos žalos gal ir nesukels, bet pasekmės jausis jau kitoje kartoje ir valstybės bei tautos tęstinumui bei gyvybinėms galioms bus padarytas galas.
Negi mes tokie, kad po mūsų būti nors ir tvanas?

PRITARIU       2015-05-28 12:42

K.Braziulio mintims, nes tai labai protingas, Lietuvai atsidavęs žmogus.
Bet apie liberalus manau daug blogiau, negu jis .Niekada už juos nebalsuočiau..Nes tai yra “draugelių”,išdailinusių savo gražbylystes, bet nenuoširdžių ir savanaudžių partija….

Jo...       2015-05-28 12:25

Partiju gaujos pasistato normalesni savo vada o po to vado yra suburta “gauja”.Pedofilijos byla parode kaip vieningai ir nebaudziamai valstybes vardu yra uzpuolami ir sunaikinami padorus zmones pasipriesine gaujai!!!!

taigi       2015-05-28 12:18

Nesuveikė autoriaus intuicija dėl Šimašiaus, tai ar ta intuicija tokia neklystanti?

O mano intuicija saki       2015-05-28 12:06

Kad…po nepriklausimybes atkurimo kgb komunistai taip isitvirtino politikoje kr teisesaugoje ,jog dabar vsio po zakonam daro ka tik nori!Net vykdo sazinigu znoniu genocida per teisesauga.Prisiminkime kas sukure prokuratura?Prisiminkime kas prastume Adamku ,kad galetu lengvai uzvsldyti vslstybe?Adamku uztekdavo pagazdinti ir Adamkus sutikdavo su viskuom.Manau Adamkyzmo laikai ir prazude Lietuva ,nes valstybe uzvalde tie kurie ir dabar puola gerb.Prezidente,kuri uzvaldytojams nepasiduoda.Bet…uzvsldytoju daug ju pilna visur todel nepasiduodancius lb.lengvai pagal uzsakymus vsio po zakonam sutvarko teisesauginikai.Tai tik mano nuojauta ir supratimas ka as matau kas vyksta valstybeje.Net komentatoriai yra teisesauginku persekiojami ir tasomi po teismus.Dazniausiai tie kurie supranta ir paraso kas is tiesu vyksta musu valstybeje.Konentatoriai daromi valstybes priesais ir nusikalteliais uz issakyta savo nuomone.Nors Konstitucija to daryti nedraudzia,teisesauga persekioja.Pamastykime kodel??Kas lb.bijo TIESOS!

Analitikas       2015-05-28 11:33

turėtų analizuoti ir mokyti to MENO tautą. Braziulis kaip tik ir veikia ta linkme. Sėkmės jam. Ir mums.

Beta internaus'ui       2015-05-28 10:32

Sveikinu tamstos patronę Grybauskaitę su dar viena pergale - Jucevičiaus “nekaltybe”. Ir, žinoma, prakišus Pitrėnienę. Per jai likusį kadencijos laiką švietimo sistemos jei nepribaigs, tai į komą tikrai suspės pasiųsti.

internauts        2015-05-28 10:19

Nors Braziulis dirbo mūsų saugume, bet iki šiol jo straipsniai profaniškai lėkšti.
Laikas išeit iš provinciško mąstymo. Juk priklausome Europos sąjungai. Tai ir žiūrėkime, ką mūsų atstovai ten veikia.
Mane tai gąsdina bolševikinės Spineli grupės siekis federalizuoti Europą. Džiaugiuosi, kad Prezidentė yra prieš tokią federalizaciją. O Auštrevičius tiesiogiai priklauso Spineli grupei ir yra įsteigęs Lietuvoje jos padalinį. Spineli grupė globoja ir Europos žaliųjų partiją, kuriai priklauso Ropė ir Liberalų ir demokratų aljanso už Europą frakciją, kuriai priklauso Uspaskichas, Spineli, Mazūronis, Goga ir Auštrevičius. Tad paklauskim liberalsąjūdiečių - ar jie visi už Europos tautų sumaišymą per emigraciją, siekiant panaikint valstybių sienas? Ar jie už Europos Europos tautų atmiežimą Afrikos ir Azijos emgrantais?
Nepatinka man ir iš Zuoko partijos į liberalsąjūdį perbėgęs D.Pūras su Slušniu kūręs Garliavos šturmo strategiją, kurią įvykdė jau Zuoko žmonės.  Tiesa ta, kad nebelieka iš ko rinktis.

suo rudas ar suo juodas- vistiek yra suo       2015-05-28 10:16

visos sitemines- sarasines partijos yra supuve iki pasaknu. Pirmiausia reikia keisti rinkimu sistema panaikinant sarasini “rinkima”. I seima turi ateiti tautos rinkti atstovai, o ne partiniu gauju paskirti ju sebrai.

Nuomonė       2015-05-28 9:26

Pritardama daugeliui straipsnio teiginių, dar papildyčiau, kad turiu kažkokią negerą nuojautą, jog liberalų elitas galbūt remia pedofilus. Man nepatiko pono Masiulio aktyvumas prieš Venskienę Seime, pono Šimašiaus netolimas buvimas Ūso tariamos žūties vietoje, aktyvus iškrypėlių reklamos, bendrai genderizmo rėmimas ir kai kurie smulkesni panašūs dalykai. Gal tai sutapimai, bet… verčiantys pagalvoti.

tikri profai yra liberastai       2015-05-28 9:04

Dar vienas liberalų valdymo stilius lenda į dienos šviesą. Vilniaus savivaldybėje pradėjo reformą. Viena iš pagrindinių krypčių yra tai, kad darbuotojai negertų kavos darbe, nevėluotų į darbą ir visą darbo laiką skirtų tarnystei vilniečiams. Vilniaus vadovybė vaikščios po kabinetus ir tikrins darbuotojai negeria kavos, ar neturi stikliukų pasidėję kur nors spintelėje, ar dirba, o gal kalbasi tarpusavyje ir eikvoja brangų tarnystės laiką. Tikrai profesionalu.

StasysG       2015-05-28 8:56

Pritariu straipsniui: p.Šimašius (iš nelaisvos rinkos instituto) sostinės meras - tai klaida. Viskas risis žemyn. Lygiai tokia pat klaida, kaip Seimo pirmininkas Valinskas. Teko perkeloje keisti arklius. Su mero pakeitimu dabar sunkiau - gina įstatymas.

Beta       2015-05-28 8:12

Šiurpi chebra. Agresyvūs, amoralūs (Masiulio - mažiau kaip 5000 litų uždirba tik kvailiai), sugebantys pasinaudoti susidariusia politine konjunktūra (ta keista begalinė meilė Grybauskaitei), plius per lošimo namus Guogos išplauti pinigai. Įstatymus jau dabar nesunkiai nusiperka: http://www.lrytas.lt/komentarai/ar-seimas-iteisintu-kanibalizma-misija-imanoma.htm
Nebūčiau tokia optimistė kaip Kestutis Braziulis. Po Seimo rinkimų visai įmanoma Lib. Sąjūdžio ir konservų koalicija. Legionas ta kryptimi aktyviai darbuojasi. Visa laimė- Grybauskaitės žvaigždė jau arti laidos, o ir Šimašius neblizga.
Bet jei neduok Dieve taip įvyktų, tai ne tik avialinijas, bet ir Gedimino pilį, jei tik jiems koks viarslinykas už vietą gerai pamokės, net nemirktelėję nugriautų. Brrrrrr

komjaunuoliai...       2015-05-28 8:06

savo cinizmu bei palaidu ir korumpuotu gyvenimu - tai tipiški komjaunuoliai.
mūsų seni komunistai sau deramą pamainą augina per liberastus.
inkubatorius niekšelių.

ruta       2015-05-28 7:31

Nezinau kaip kitiems , bet liberalai tai toks pats sud—, tik kitoje rankoje .Kodel jie taip sukruto , is kur ta Guogos - dar vieno politinio broilerio , staigi karjera EP is kur ta sekme jau nudvesusios prtijos ? Na , nieko stebuklingo i Letuva ateina milijardai , todel , matomai , ir sukruto liberalai , susirado sponseriu / o gal sponseris G. pasiule sanderi , as jums ipnigus , reklamos kompanija , jus man - posta EP / , kaip sakant toks toki , mato is toli ...Masiulis , Srteponavicius , Guoga ,tai tikra anti reklama siai partijai , be abejo normalaus zmogaus akyse ..Jeigu staiga pradingtu / gal Dievas isgirs ?/dauguma, nesvarbu kokiu partiju atstovi , manau , situacija Lietuvoje zenkliai pageretu , nebutume tarp lyderiu - korupcijoje , emigracijoje , socialineje neligybeje ........

Pensininke       2015-05-28 6:57

Durniai, kurie negauna 5000 litu per menesi, tikrai uz tokius “sajudiecius” nebalsuos.

Tiesiai šviesiai       2015-05-28 6:22

Koks niekšas gali balsuoti už liberastinį sąjudį. Jiems nepadės ir Gražulio kelnės.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Apie NVO oligarchiją

Kun. Andrius Narbekovas. „Mums reikalinga nauja krikščionių apologetų karta“

Irena Vasinauskaitė. Puiki bendruomeninė rudens šventė Šiauliuose

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“: Vietnamo pelkėse nuskendo amerikiečių iliuzijos

Žino, ką sako. Masiulis: jeigu kas iš senos partijos vadovybės galvoja, kad byloje bus galima visus šunis sukarti ant Masiulio, tai taip nebus

Irena Vasinauskaitė. Meras Artūras Visockas – žmogus, pasmerkęs Šiaulių liepas myriop?

Algimantas Rusteika. Juos atpažinsite iš jų vaisių

Atviras laiškas LR Prezidentui: Skubiai stabdykite masines miesto medžių žudynes (signataro A.Sėjūno spaudos konferencijos vaizdo įrašas)

Vytautas Radžvilas. Lietuvos politikos atnaujinimo klausimu

Kas čia pas mus tikrų tikriausi „vatnikai“?

Vytautas Sinica. Telkianti istorinės atminties politika

Geroji Naujiena: Jei tik turėtume tikėjimą...

Lietuvos švietimo darbuotojų profesinė sąjunga: švietimo problemos ne tik kad nebuvo išspręstos, bet dar ir pagilėjo

Valdas Vižinis. Lietuvos valdžios elito karas prieš visuomenę tęsiasi

Verta prisiminti. Kun. Marius Talutis. Daugiau negu sutapimai…

Kaip nusišalinant nenusišalinti? Rūtos Visocnik replika apie Kauno miesto „vieningųjų“ diegiamą savivaldos modelį

Ką popiežius Pranciškus sveikindamas pasakė kardinolui Sigitui?

Andrius Navickas: siūlau Švietimo ministeriją iškelti į Estiją

Rūta Visocnik. Ar gali „vaiko teisės“ kviesti tėvus į posėdžius nenurodydamos aiškios priežasties?

Vidmanto Valiušaičio knygos „Istorikai nenaudoja dalies šaltinių“ pristatymas (video)

Algimantas Rusteika. Jei direktoriumi būčiau aš

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: pasakyk bankui „sudie“

Nuo bačkos. Bernardas Gailius. Patriotizmas trukdo valstybei augti

Jurga Lago: Mes iš Lietuvos

Lietuvoje nutylėta Europos Parlamento istorinė rezoliucija „Dėl europinės atminties svarbos Europos ateičiai“ –  dar vienas smūgis R. Šimašiui

Vytautas Sinica. Apie ministro Kukuraičio kovą su skurdu ir socialine atskirtimi

Eurofederalistai kviečia į diskusiją: „Kalbėkime apie klimatą“

Vytautas Radžvilas. Lukiškių aikštėje – paneuropinio konflikto aidas

Kviečiame į konferenciją Kaune spalio 5 dieną!

Vytautas Sinica. Pasikartojanti klaida diskusijose apie tautiškumą

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.