Analizė ir vertinimai

Liudvikas Jakimavičius: Kas ir kur slepia Garliavos trilerio scenaristus?

Liudvikas Jakimavičius, Tiesos.lt   2015 m. gegužės 14 d. 15:21

196     

    

Liudvikas Jakimavičius: Kas ir kur slepia Garliavos trilerio scenaristus?

Šį savaitgalį sukanka lygiai treji metai nuo Garliavos šturmo. Neabejoju, kad gegužės 17-oji tarp reikšmingų mūsų istorijos datų bus įrašyta kaip gėdos diena, kai valstybės vardu veikianti valdžia sutrypė visuomenės sutartį, suskaldė Lietuvą į dvi: meluojančią, melą dangstančią dar ciniškesniu melu ir Tiesos ieškančią, todėl ujamą, dergiamą, šmeižiamą, bauginamą ir baudžiamą.

Mano draugas rašytojas Valdas Papievis tą gegužės rytą e-mailu iš Paryžiaus parašė: „Tą psichotropinę kaldrutę jie užmetė ant Lietuvos“. Meluojanti Lietuva iš baimės perdozavo šlakstydama kvaišalus. Ji neturėjo pasirengusi ir priešnuodžio, kaip po viso to, ką padarė sugrąžins žmonių pasitikėjimą valdžia, teisėsauga ir valstybe. Deimantė akimoju tapo paniekintos Lietuvos simboliu. Nuskriausta, be kaltės įkalinta vien dėl to, kad gali kažką prisimint ir paliudyti, kad vagies kepurė dega, kad trumpos melo kojos, kad baimės didelės akys. Bergždžias darbas kariauti su simboliais teismų salėse ir žiniasklaidoj. Jie veikia visai kitame išmatavime iš kitos, ne fizinės sistemos. Simbolinės tikrovės neperkeisi maginiais užkalbėjimais ir burtažodžiais tokiais kaip: „Bus tų mergaičių. Žiūrėkim į ateitį“.

Žiūrėkite, jei jums taip patinka, prezidente, bet ten nieko gero nesimato, kol Tiesa ir Šviesa neprasiskverbia pro aklinai užvertas ledo rūmų duris.

* * *

Mano preambulės žanras nėra pats tinkamiausias pradėti diskusiją. Emocijos, emocijos, brol. Bet tokią datą – kaip gi be jų, juk „žmonės esame ar ne žmonės?“, kaip klykė nešama iš globėjos namų mergaitė.

Kiek nurimę artėkime prie diskusijos. Norint ką nors išsiaiškinti ar atrasti, kas paslėpta, nutylėta, sumeluota, neišvengiamai tenka sugrįžti prie rupesnės tikrovės: įvykių, faktų, detalių, o svarbiausia – ryšių, siejančių vieną faktą su kitu, motyvų, kurie vienaip ar kitaip Garliavos trilerio personažus skatino veikti, vienaip ar kitaip kalbėti, liudyti ar savo liudijimų išsižadėti.

Visos istorijos vienu žvilgsniu neaprėpsi. Ji netelpa į akiratį, galų gale nėra pasibaigusi ir užskliausta. Tarytum prigesęs vulkanas vieną gražią dieną ji gali taip griausmingai driokstelėti, kad visa, kas įvyko atrodys tik gana rami įžanga į daug kraupesnę stulbinančią dramą. Taškai ant „i“ toli gražu nėra sudėti.

Turime keturis negyvus trilerio figūrantus. Kas žino, gal jų yra ir daugiau. Nežinia kiek liudininkų, kurių dauguma nutildyti ar paslėpti. Ar kas nors ranką prie širdies padėjęs galėtų pasakyti – kaip Paskutiniame teisme, kiek iš tų keturių mirė savo mirtim, o kam buvo „padėta“ pas Abraomą nukeliauti?

Mano versija, kad nė vienas iš keturių nemirė savo mirtimi. Pirmam diskusijos raundui pakaks pasidalinti samprotavimais ir komentatorių įžvalgomis apie teisėjo Jono Furmanavičiaus nužudymą, galimus nusikaltimo motyvus, vykdytojus ir užsakovus bei teisėsaugos keistus viražus aiškinantis kolegos žūties bylą.

Klausimų ratas būtų toks: Kodėl anuometinis generalinis prokuroras Algimantas Valantinas nepadėjo pagalbos prašančiam kolegai Jonui Furmanavičiui, patekusiam į bėdą, ir nepradėjo iš esmės aiškintis bylos dėl galimos pedofilijos fakto? Ar šis „aplaidumo“ faktas nesukelia įtarimų, kad generalinis prokuroras turėjo pridengti kai ką svarbesnį už kolegą?

Ar A.Valantino elgesys neimplikuoja versijos, kad D. Kedžio pradėtas saviveiklinis tyrimas visai netyčia užkliudė tai, ko neturėjo užkliudyti?

Ar nebuvo pasirinktas pats paprasčiausias sprendimo būdas skandalui išspręsti – „nėra žmogaus, nėra problemos“, taigi, pašalinti tiek D. Kedį, tiek J. Furmanavičių?

Kodėl tokia nevykusi buvo D. Kedžio „medžioklė“? Kodėl spaudos konferencijoje drebėjo patyrusio kriminalisto Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos departamento vyriausiojo prokuroro Algimanto Kliunkos rankos?

Kodėl teisėsauga tyrė tik vieną Jono Furmanavičiaus nužudymo versiją, kodėl į žiniasklaidą buvo nutekinama slapta ikiteisminio tyrimo medžiaga (būtent ta versija, kad nusikaltimą organizavo ir įvykdė Venckai su Kedžiais)?

Kodėl iki šiol nepaviešinama, ar kriminalistai tyrė ir kitas žmogžudystės versijas?

Kodėl didžioji žiniasklaida taip stengėsi, net pažeisdama nekaltumo prezumpciją, prisegti D. Kedžiui žmogžudžio, o N. Venckienei – nusikaltimo organizatorės etiketes?

Kodėl teisėjo J. Furmanavičiaus giminės, skirtingai nei Ūsai ir Stankūnai, nesikreipė į prokuratūrą pradėti procesą dėl patirtos žalos atlyginimo?

Kas galėjo būti šio scenarijaus kūrėjai ir vykdytojai? Kur šio scenarijaus spragos, neįtinkinanti argumentacija, pritempta motyvacija?

Nuo šiol eksperimento tvarka mūsų portalo diskusijas ves moderatorius – ne anonimas, o asmuo pateikęs temą diskusijai.

Garliavos tragedijos istoriją pamėginau išskaidyti į siužetinius segmentus, kurių kiekvieną aiškinsimės ir diskutuosim atskirai. Tad prašau diskutantų susitelkti ties pasiūlyta tema ir neskubėti užbėgti už akių. Vietos ir laiko turime.

Temos moderatorius – Liudvikas Jakimavičius

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

skaitau ir juokiauosi       2015-05-29 14:43

cia susirinke,daugybe paranojiku,sizofreniku,fantazuotoju ir seip melagiu ir samokslo kureju! Maatyt zmones tikrai neturi,ka veikti,neturi laimes tai sedi ir kuria ivairiausias isgalvotas teorijas,vadindami jas “loginiu mastymu”. Iki absurdo nueita! dauguma tikrai prasosi i “durnyna”. Tiek ispusta ir isgalvota,kad net “Hario Poterio” autore ilsisi pries situs psichopatus,kiekvienas su savo dar baisesne versija….

Sofija       2015-05-15 21:13

Pasąmonėje vis kirba mintis, kad visa tai išplaukė iš to kad Lietuvoje nebuvo desovietizacijos.

zzz        2015-05-14 18:05

Liudvikai, sudėk viską į knygą. Gali nieko nepridėti, tik surašyk iš eilės nuo apačios be skyrybos ženklų, bus modernu ir labai įdomu.

Felia       2015-05-14 18:01

Buvo paminėtas Šimašius. Juk prisimenat kaip jis “atsitiktinai” tuo pačiu metu važiavo pro šalį kai Ūsas keturračiu važinėjosi. Šimašius juk patvirtino, kad matė Ūsą. Jau tada pasirodė, kad pasivažinėjimas surežisuotas. Ir kurio važiavimo laikas buvo pritaikytas?
Dar tuomet pasirodė, kad “Ūsas” taip pat žinojo visą scenarijų.

Albas       2015-05-14 15:30

bernardinui.lt
perskaičiau gerb. Stanciko publikaciją, puiki, labai tiktų čia, šitoje diskusijoje. Kur tamsta matote problemą ir ko reiktų pasimokyti gerb. Jakimavičiui? Gal tamstelei rektų pasimokyti takto ir padoraus elgesio.

Liudvikas komentarui 13.39       2015-05-14 15:22

D. Stanciko straipsnis įkeltas ir komentuojamas ir mūsų portale. Tikrai geras straipsnis. Mes su komentatoriais kalbame apie tuos pačius dalykus. Nematau, kodėl kažką reikėtų dievinti, o iš kažko juoktis. Gal galėtumėte nurodyti adresą, kur yra rengiami tie jūsų rašymo mokymo kursai, kur išmokoma rašyti su bene 10 rašybos ir skyrybos klaidų viename sakinyje? Ateičiau su kontrolierium iš Švietimo ir mokslo ministerijos tuos jūsų kursus ir dėstytojus patikrinti.

to 13:39       2015-05-14 14:50

Na skaitot bernardinus ir bukit sau ten.Kodel reikejo cia parasyti kazkokia nesamone?

bernardinai.lt       2015-05-14 14:39

Pas mus publikuojamas Stanciko straipsnis apie Garlisvos istorija.Labai visiems patinka. Gal ,gerb. Jakimaviciau noretumete pas mus i kursus pamokintume rasyti.Dabar is Tamstos juokiasi,o Stanciko rasini dievina.Bus nebrangu.

>hmm        2015-05-14 12:55

Labai laiku tuos bankus purto,kada jie išvogti ir subankrutavę,toks Romanovas ,griaužė įmones,kaip kirvarpa,nuo nepriklausomybės pradžios ir nė viena valdžia to nepastebėdavo,nes politikų giminės buvo pamaloninamos darbo vietomis jo banke.Peršasi toks vaizdelis,kad naikinami bankai tada,kada jie neneša naudos rusams,tik dar pilnai apšvarinant,prieš bankrotą.

Albas        2015-05-14 12:00

tam hmm..
Iš to jūsų minimo bankų supurtymo kolkas tik biudžetas tikrai supurtytas, ypač Snoro atveju. O kaip su Sausio 13-osios byla, o IAE uždarymo aferos ir t.t. nesiplėsiu. Kiek dar jūsų manymu reikia valdžios įgauti prezidentei (iš mažosios raidės nes negerbiu), kad už grotų atsidurtų ne vištvagiai, o siubėlės siurbiančios Tautos syvus. Gal absoliučios monarchinio tipo valdžios jūsų manymu jai trūksta. Mano atmintyje yra išlikęs tarybinių laikų šūkis ceche -“kas nenori dirbti,ieško priežasčių, o tas, kas nori, ieško būdų”. Mano supratimu jis visiškai teisingas ir aktualus, nesvarbu kad tarybinis.

Melo sriubos ingradientai       2015-05-14 10:35

Be abejo ,mes šitos sriubos nevalgysime,bet kodėl nepagreibus iš dugnos su tirščiais šito viralo ir nepapylus ant stalo plonu sluoksniu visuotinai apžiūrai?
Aišku ,virėjams ,taip elgdamiesi,sukelsime pykčio priepuolį.

Kodėl gyrėsi Vilkiokas po Furmono nužudymo?       2015-05-14 10:26

Viskam yra priežastis.Jis kalbėjo per daug,norėdamas žūt būt priversti tautą patikėti juo.Bet aš į jį žiūriu ,kaip į sraigtelį.Reiškia Furmonas juo pasitikėjo,jei kopijas įsidėjo į kišenę.Kokiems tikslams turėjo būti panaudotos kopijos?Be abejo,kas galėjo ,tas klausėsi paukštelių čiulbėjimo…todėl…įsijauskime į kiekvieno personažo vaidmenį ir atkurkime spektaklį.

Retorinis klausimas       2015-05-14 10:09

Kodėl TV3 šturmo procedūrą transliavo tiesiogiai?Juk visa tai reikėjo iš anksto suderinti.Muravjovo rūmų princesė irgi tam neprieštaravo,spoksojo be abejo ir tylėjo,nes ir ji to paties lizdo paukštelis.Mūsų princesei ta tema labai skaudi,ji visada susinervina ir įsitempia išgirdusi Garliavos vardą.Kol vyko pato stadija ,princesė lindėjo visą tą periodą užsidariusi rūmuose,vengė viešumos ir ją tai labai vargino.Po pirmų nepavysių šturmų buvo pikta ant Telyčios kodėl tas nepanaudojo jėgos prieš moteris ir vaikus.Po pavykusio šturmo jai nuotaika praskaidrėjo,išėjo į viešumą,akmuo nuo krūtinės nuriedėjo.Kodėl taip atsitiko?

hmm..        2015-05-14 9:19

neblogas komentaras “Albui”.
Albas klausia “ką pasodino?” tarsi nepastebėdamas nei mafijos bankų supurtymo, nei Rubikono monopolijos pastatymo į vietą ir daugelio kitų dalykų. O taip pat nekelia sau klausimo ir kodėl kone visi neteisėtai vykdę prichvatizaciją su Vagnorium priešaky ginybiškai prisiglaudė Uspaskio Darbo partijoj.  Ko jie išsigando?
Na, nesusodins Prezidentė už tas “laukinio kapitalizmo” nuodėmes. “Šoko terapija” su kulversčia kuriamu “kapitalizmu”, manau, jau senai amnestuota, tačiau toliau tęsti tokį prichvatizavimą su pelno prichvatizacija ir nuostolių socializacija, manau, tikrai nebebus leista tęsti. Ir laikas su tuo susitaikyti.

klounada tęsiama        2015-05-14 8:39

vietoj Gedvilo Uspaskis į Švietimo ministrus jau kiša patį Artūrą Paulauską.
Gerai tai, kad jis bus patrauktas iš Seimo Nacionalinio saugumo komiteto.
Bet iš šono stebint tai jau atrodo kaip atvira kgb kova prieš Prezidentę.
Paulausko prižiūrima prokuratūra pasiekė, kad Lietuva kalinių skaičiumi Europoje atsilieka tik nuo Rusijos ir Baltarusijos. Kalėjimai - tai mokykla nusikaltėlių ugdymui, kaipp sakė Teisingumo ministras Šimašius. O kartu rezinansinių bylų žudikai iki šiol neišaiškinti. Tai kas sėdi mūsų kalėjimuose, jei nuo 100 000 gyventojų kone iki 400 turim išlaikyt kalėjimuose. Politikams tai nerūpi? Jiems tik reitingai rūpi?

hmm.. - Liudvikui       2015-05-14 8:15

“Kaip ten bebūtų, daugiau kokių nors paaiškinimų iš K. Vilkausko nepasirodė, ir tai labai įtartina, kodėl žmogus, pasakęs A, taip suvisam nutilo. Gal kas žinote to žmogaus tolesnes likimo peripetijas.  Tai būtų labai reikšminga detalė.”

Kiek žinau iš to paties KK K.Vilkauskas buvo nutildytas pažadėjus, kad jei neužsičiaups, balučių jo vaikams irgi gali atsirasti.

Liudvikas       2015-05-14 1:54

Vėlus metas. Eisiu numigti. Rytoj pasiūlysiu naują temą diskusijai ta pačia tema. Manau, kad tikrai turėsite ką pasakyti ir aptarti. Tad neisilakstykime. Iki rytdienos. Saldžių sapnų.

Selma (Bergen)       2015-05-14 0:25

Pirma karta po ilgesnes pertraukos matau tokius idomius komentarus.
Kazkas naujo Lietuveleje. Gal dar ne viskas prazuvo?

Juozapas       2015-05-14 0:00

Mielas Liudvikai - visiškai pritariu dėl to , kad viskas turi sunokti natūraliai.
Tas “juozapinis” padų paspirginimas, kampuoti piosūkiai taip pat yra natūralaus sąmonės prisirpimo proceso dalis.
Samonė ugdoma kotrastinių emocinių temperatūrų, veiksmų dinamikos kaitų bei loginių paradoksų atradimų tarpusavio koreliacijos procesų dėka.
Todėl iš didelės pagarbos ir dvasinės bendrystės būtent ir jaučiu pareigą būti ...rakštimi.
Praktika rodo, jog rakštis sėdynėje teigiamai stimuliuoja smegenų žievėje vykstančius procesus, pagreitina galūnių darbą ir kelia efektyvumo rodiklius.

Liudvikas       2015-05-13 23:45

Matote, diskusija duoda savo rezultatus. Imame sutarti, su kuo turime reikalą. Bet jei tą dalyką būtų pasakęs pirmasis komentatorius, sakytume, ką čia ponas deklaracijomis mitinginėmis nori įtikinti? tam, kad atsirastų kažkokios apčiuopiamos išvados, reikėjo gerokai pasikuisti su tomis purvinomis detalėmis. Ir atrodo, kas ėjo kartu - niekas nesusipurvino. Nežinau ar jau laikas daryti apibendrinimus. Aš siūlau diskutuoti toliau ir siužetus narstyti neskubant ir nereikalauti: “duokite man aiškias išvadas čia ir dabar”. Diskusija, tiesos ieškojimas yra procesas, galų gale psichoterapija, proto ir raiškos mankšta, jei norit. Vis gi kiekvienas turės kažkokios naudos. Todėl siūlau neskubėti su apibendrinimais. Iki Gegužės 17 dienos susitikimo aikštėje turime dar daug gražaus laiko. Ten savo išvadas ir pasakysime.

plius 22:36       2015-05-13 23:43

... nes Tikslas yra tas pats.
Bendras.
Tiesa ir Teisingumas.
Koks skirtumas iš kurios pusės atsisėsi karvę melžti?
Svarbu kad pieno duotų.

Juozapas       2015-05-13 23:36

Liudvikui-
atsiprašau,kad gal kiek įnešu chaoso į tvarkingai moderuojamą diskusiją.
Tokia jau mano “vriedna” prigimtis.
:
Nieko nepadarysi*, kaip sakė Klasikas.
:
Bet, kartais ekspromto idėja pasirodo ne mažiau vertinga nei pirminė.
Žiūrėkime į reikalą kūrybiškai.
: )

R-Juozapui       2015-05-13 23:25

Išties gerą mintį užkliudėte.
Kam mums analizuoti MELO sriubos sudėtį?
Virkime Tiesos sriubą,nueidami statmenai.
Ir tegul žiūri nabagai į tolstančios minios nugaras.
Visi pedofilijos klano veikėjai jau išgiedojo savo giesmes per TV(žr.archyvus).Vargšai galvojo,kad šviečia tautą,bet demaskavosi patys save.Ar reikia juos dar įvardinti,jei jie išlindo patys į paviršių,tarsi sliekai po gero lietaus?

Juozapas--- Liudvikui       2015-05-13 23:11

Šilta, šilta, visai šilta.
.
Sveikas, Tamasta.
Aš ne be reikalo savo komentarą pradėjau vaikiško žaidimo žodžiais.
Artėjame prie esinio dalyko.
Kaip galime išsivaduoti, kaip galime parodyti savo Valą nebekęsti melo ir prievartos - ogi liautis žaisti pagal primestas taisykles.
Pagalvokime režimo galva, įsijauskime į Klano psichologiją.
Jiems yra naudinga skandinti mus begalinių spėliojimų jūrojse, vargstant bandant atspėti kokia puzlės detalytė ką reiškia.
O jeigu mes atmestume primestą žaidimą- liautumėmės knaisiotis šukėse kaip šiukšlyne, a?
Jeigu savo energiją skirtume kitkam, ne nieko nebelemniančių smulkmenų krapštymui.
Koks skirtumas - kas buvo palaidotas karste -ūsas ar ne ūsas?
Jokio iš esmės, nes mes neturime kol kas galimybės patikrinti, o spėliojimai neduoda rezultatų.
O jeigu vienu balsu mes paskytume -gana mus šerti melais ir begalinėmis verijomis. Jeigu mes parodytume režimui, jog detalės mums neberūpi nes MES ESAME ĮSITIKINĘ jog byla suklastota o visa propaganda yra melo ir mėšlo vinigretas.

Duokit mus užsakovus ir lėlininkus - duokit juos teismui, antraip mes šio valdžios nebelaikysime legitimia nes ji dangsto nusikaltimus ir dėl to bendrininkauja nusikaltime.

Pasakykime režimui vienareikšmiškai - mes jus laikome kaltais, mes jus laikome ,melagiais, mes netikime jumis.
Mes netylėsime, mes nužmiršime, mes nesitrauksime kol kaltieji nestos prieš Teisingumą ir sulauks Atpildo.

Visa kita kol kas mums šiuo metu jau neaktualu.
Detales skaitysime po Teisingumo triumfo kaip tikrą faktų kroniką.
Vieningai atmeskime oficialias versijas iš principo.
Va, tuomet pamatysite kaip JIE paklaiks.
O kol mes leidžiamės į detalių paieškas, režimui, nusikaltėliams tiesiog patogu žiūrėti kaip mes tuščiai gaištame laiką braidydami tarp tikrų faktų skeveldrų ir gausių falsifikatų.
Ar mums vis dar reikia save įtikinėti dėl to kas ir taip jau senai aišku?
Kam tas savanoriškas sizifizmas?

Simbolis       2015-05-13 23:01

Pradžioje tyrė BIELIAUSKAS ir jam sekėsi surasti sąsajas,bet…ant jo užgulė presas visa jėga.
Kas dabar pasakys kas ir kur pradangino jo surinktą medžiagą?

Liudvikas komentatoriui 18:57       2015-05-13 22:53

Prašyčiau susilaikyti nuo apykantų - neapykantų raiškos mūsų gana mandagiai besirutulojančiame dispute. Jei kiekvienas čia ims lieti savo emocijas, kuo mes skirsimės nuo kokio nors Delfio “pamazgų gamintojų” komentarų lauke.

tai kad daug kam tokios negeros mintys kilo       2015-05-13 22:50

tai kad daug kam tokios negeros mintys kilo.
nes sunku paaiškinti, kodėl konservatoriai ir socdemai taip vieningi ginant pedofilus.

Vadinkime jį ROŽINE POPA       2015-05-13 22:47

Ar jis vairavo keturratį?
Ar jis kentėjo pelkutėje?
Ne ne jis.
Popos karstas buvo lengvas kaip pelų maišas,o jo tėvas po trijų dienų gedulo pilnas jėgų,kad sakyti kalbas prie kapo duobės.
Taigi,mielieji galvokite atsargiai,pasverdami kiekvieną mintį ir paklausdami jos iš kur ji atėjo ir su kokiais ketinimais.

Liudvikas Negerai minčiai kilusiai       2015-05-13 22:43

Negeras mintis pasilaikykite reikšti negeroje vietoje. Čia ne ta vieta, tad malonėkit daugiau mūsų nevarginti savo negeromis mintimis.

> hmm 2015-05-13 18:57       2015-05-13 22:40

“Kiek prisimenu milinis buvo iš teisėsaugos išpirdolintas už dokumentų klastojimą.” Už kokių dokumentų klastojimą? Kur skaitei, kur mes galima apie tai perskaityti? Va taip ir yra su visa violetinių veikla - vienas kvailys ar samdytas niekšelis parašo “kiek girdėjau”, ar “kiek prisimenu”, ar “berods kažkur skaičiau”, kiti tą absurdą pasigriebia ir jau platina visur kaip garantuotą, patikrintą faktą, kurį visiems privaloma priimti kaip neatskiriamą dalį tos violetinių kedopedikų reikalaujamos Tie-SOS! Šlykščiau nebūna, negali būti.

Liudvikas       2015-05-13 22:39

Gražu. Mūsų diskusijoj atsirado ir metafizinis matmuo. Kapstytis po tą kraupų ir painų sąšlavyną tikrai nėra dūšiai pats maloniausias užsiėmimas, jei neturi didesnės minties, kad į tą peklą reikia įleisti šviesos, apšviesti ją, kad jos fantomai atstotų ir nebebaugintų žmonių. Reikia trūks plyš atsitiesti ir parodyti, kad turime dar atsparumo, proto ir dvasios stiprybės nepasiduoti manipuliacijos ir gniuždymui.

Diskutantams jau siūliau neskubėti ir nekloti ant stalo visko iš karto, nes rytoj diskusiją tęsime dėl kito siužeto fragmento. Aptarsime (pasekssime) vieno iš figūrantų vaidmenį Garliavos istorijoje - A.Ūso likiminę istoriją.

Kilo negera mintis       2015-05-13 22:35

Klausiau savęs kodėl pedofilijos byloje sukasi nuolat keistos nelietuviškos pavardės.Daugiausia perdarytos ir nenatūralios.Ir netikėtai šovė mintis,kad čia birkeles įšalo IŠRINKTOSIOS ir apipjaustytos tautos atstovai,kurie dirbo,dirba ir dirbs įvairių šalių spectarnybose.Jiems pedofija tik jų darbo šalutinis efektas.
Žiūrint iš erelio skrydžio,matosi kad kivirčijasi tarpusavyje to paties lizdo paukščiai,apsigyvenę skirtingose teritorijose,bet atskrendantys nusilengvinti į Lietuvą,nes čia galima rasti daug cholujų.

joana danai       2015-05-13 22:34

mano vaikas irgi dažnai rėkia “neisiu!” Gauna diržo ir neberėkia. Kas tai - prievarta ar ne prievarta?

dana       2015-05-13 22:24

Dar tebeskamba ausyse per tv mergaites riksmas -neisiu!. O jie sako dabar ar po minutes…., kas gali paaiskinti tai, ar tai buvo prievarta ar neprievarta?

Eglė       2015-05-13 22:01

Galvojasi- kokiu tikslu ir kas paleido į viešumą filmuotą medžiagą iš automobilio po mergaitės išnešimo iš namų, juk ten visi šnekėjo nei šį nei tą ir matėsi prasta vaiko būklė.Kodėl eidama šturmo metu moteris demonstratyviai buvo apsimovusi ilgas pirštines. Ar tai tik jėgos demonstravimas

Juozapas---Geram       2015-05-13 21:56

Tikrai, ištiesų -gera Betkerio sentencija.
Būtent tik ką labai panašiai kažką ir norėjau parašyti reziumuodamas.
Pritariu, plaikau.
Visos galios MŪSŲ rankose, su D-vo pagalba.
Būtent taip ir ne kitaip.
Taškas.
Aišku tai nėra taip viliojačiai patruklu, patogu kaip siūlosi “padėti”, už mus mūsų reikaus išspręsti, viską žadantys “projektinai naujamesijai”.
Tačiau kažkada vis tiek teks stoti akistaton su Tiesa kuri byloja -už mus niekas nieko nepadarys…

Geras       2015-05-13 21:48

Juozapo pasvarstymas su metafizine pabaiga.Ir negali nesutikti…Paantrinimui,kaip rašė XXa.dvasininkas ir rašytojas V.Betkeris:“Niekada nepaisykite ,ką vadinamieji “žmonės”(vakarų ar rytų galybės)mano apie jus.Jie gali jus pervertinti ar įvertinti per menkai.Prabėgs nemažai laiko,kol jie atras tikrąją jūsų vertę.Iki tol jūsų sėkmė daugiausia priklausys nuo to,ką apie save manote patys ir ar patys tikite savimi.Jums gali pasisekti ir tada,kai niekas kitas jumis netiki,tačiau fortūna niekuomet nenusišypsos,JEI TRŪKS TIKĖJIMO SAVIMI”...Visos galios mūsų rankose.Todėl vakarais po maldelę:“Aš tikiu”...kaip lopšinę,kol miegas aplankys.Labanaktis.

Juozapas       2015-05-13 21:30

Norėčiau paliesti šios Bylos temą kiš netikėto rakurso pusės.
Geopolitika ir Garliavos byla.
???
Taip.
Įdomu?
Gerai, pasakysiu ką matau.
Nebesileisdamas į detales , aš jau seniai sau pasidariau išvadąą, kad ši byla yra brutaliai kląstojama. Įvykdyta daug nužudymų, inscenizuotų savižudybių, imscenizuotų “nelaimingų atsitikimų” ir akllinai užčiauptų liudininkų.
Varoma didžiulė propaganda ir neregėto mąsto smegenų plovimo operacija.
Kaip jau esu minėjęs , manau kad šiame purvinai kruviname žaidime be lietuviškų institucijų pareigūnų tikrai triūsia ir ruskyno spec. tarnybos.
Kol kas tik nėra iki galo aišku kas kokiomis dalimis procentaliai dalyvauja.
Ko siekia ruskija dalyvaudama šioje byloje aišku, kokie lietuviškų banditų motyvai taip pat aišku.
Bet, čia yra lošiama dar platesniame kontekste.
Tam tikri mūsų formalūs sąjungininkai NATO manau seniai įdėmiai stebi visą šį reikalą. Esu įsitikinęs, jog kai kas turi nerealiai didelius kiekius informacijos apie šią bylą.
Jeigu Merkelienė buvo sekama, neabejotina, kad kažkas turi labai daug info apie lietuviško režimo aukštus šulus įsivėlusius šioje byloje.
Vien palydovinės stebėjimo sistemos ko vertos.
Tikriausiai kažkas turi ir D.Kedžio paguldymo ant marių kranto palydovines foto ir furmos nušovimo nuotraukytes.
Manau, kad kažkur guli šimtai terabaitų telefono pokalbių bei el.pašto laiškų.
Pikantiška, jog mūsiškiams trimituojant apie Venckienę amerikose, bei vis narsinantis surengti “bėglės"parekstradicinimą - užatlantinė pusė niekaip nereaguoja ir apsimeta jog nieko negirdėjo.
Kodėl?
Juk turėtų pasisakyti bet kuriuo atveju - ar yra ten NV, ar juo labiau nėra.
Galima pagalvoti, jog jie nežino, cha.
Logiškai galvojant, matant kaip sąjunginėje NATO šalyje ruskija baigia viską užvaldyti ir ką daro su Lietuva per šią bylą, kaip naikina visuomenės pasitikėjimą, skaldo piliečius į smulkias grupeles, plauna smegenis versdami NATO šalies visuomenę asilų banda - tokiu atveju būtų logiška pritaikyti nekarinį 5 straipsnio modelį.
Įsikišti. Paviešinti, demaskuoti ruskijos agentūrą, demaskuoti vietinius išdavikus ir banditus. Sąjungininkai turėtų atsiųsti geriausius specus tyrėjus, padėti operatyvine informacija.
Tačiau to nevyksta.
Kodėl?
Jūs žinote, mano nusistatymą dėl kacapyno.
Nejaučiu tai šaliai nieko apart pasibjaurėjimo.
Laikau ruskiją amžinu Lietuvos priešu kuris niekada nebus normalus kaimynas.
Ši mano nuostata yra tvirta ir baigtinė.
Betgi negaliu ramiai žiūrėti kaip mus išduoda ir tie kurie turėtų mums visaip padėti.
Aš manau, kad ruskija mus stengiasi sunaikinti dėl savo imperinių sumetimų.
O vakarėnų dviveidiškumas yra dėl labai panašios priežąsties.
Vakarėnai laiko, jog naudinga kad mes susinaikintume iš vidaus, susikaldytume, kad nesaugotume Nacionalinės valstybės verybių.
Nes NPT to nenumato.
Bilderberginiai juk yra suplanavę -nacionalinių valstybių dešimtmečio bėgyje Europoje turi nelikti.
Net goželis rampuinas apie tai leptelėjo.
Todėl mes esame vienui vieni su savo bėda.
Beveik.
Šioje vietoje turiu atkreipti dėmesį į tai ką kalba gerb. Letas.
Mes galime turėti Tikrą Sąjungininką.
Jis Visagalis ir todėl Didis.
Atsigręžkime į JĮ, pasitikėkime ir dirbkime, kovokime po JO vėliava, vykdydami tik JO Įstatymą.
Tik tuomet mes būsime neįveikiami.
KItaip žemės galingieji mus pritrėkš kaip neikingus mašalus ant tako.
O Su Viešpaties pagalba net nedidukė mūsų tauta galėtų daryti didelius žygdarbius. Nes einantys su JUO yra D-vo Tauta. Jo Tauta visada laimi.
O be D-vo esame tik besiblaškančių dulkių sauja vėjuose…

 

Ula       2015-05-13 20:21

Niekada nebūna pasekmės be priežasties.Ar ne pagrindinė visų žmogžudysčių, mergaitės ašarų,nelaimių priežastimi buvo ponas Muntianas, savo patarėju vaikų klausimais įdarbinęs Ūsą? Ką tas seimo nario patarėjas vos baigęs vidurinę galėjo jam patarinėti? Kokie ryšiai siejo seimo narį ir tą jo garsųjį patarėją?Apie tai tylima.O, juk jis,tas patarėjas, buvo minkštai įsitaisęs Kauno raj savivaldybės patalpose šalia vaikteisių ponių ir joms, pedagogėms, “patarinėjo”....Ką patarėjas vaikų klausimais Ūsas savo apsilankymais veikė Skališiaus vadovaujamuose vaikų namuose?Ar ir šiam pedagogui, berods, dar ir dabar dirbančiam direktoriumi,patarinėjo?

hmm       2015-05-13 19:57

Kiek prisimenu milinis buvo iš teisėsaugos išpirdolintas už dokumentų klastojimą.

Dėl Vilkauskkioko       2015-05-13 19:37

Kodėl jam prisireikė kopijų,jei turi originalus?Kilo negera mintis,kad jis galėjo būti tarpinikastam,kad išvilioti gudriai komprą iš furmos(juk niekas nežinojo kur komprai laikomi).O kaip kitaip?Paprasčiausia yra rasti kišenėje…

Tadas Liudvikui       2015-05-13 19:29

Kaip teigė Venckienė,ji kreipėsi į Milinį,kaip į teismo pirmininką,dėl įtarimų pedofilija Furmanavičiui ,mano manymu ,šis turėjo kreiptis į kompetenciją turinčias instancijas,kurios pradėtu tyrimą,o jis pasiūlė Venckienei išsiaiškinti su Furmanavičium,tai tas pats,kaip perspėti galimą nusikaltėlį.

Dėl BUNKERIO       2015-05-13 19:17

Ką pasakytų Š.Holmsas?
Koks MOTYVAS?
Manau tikslas buvo nukreipti dėmesį nuo tikrosios Kedžio įkalinimo vietos.
Taigi,taigi…ir kur galėjo įkalinti.Gal psichuškėje?

Keista detalė       2015-05-13 19:08

Visi,kurie klykė ,kad pedofilijos Garliavoje nėra,dabar klykia,kad valstybė privalo garantuoti PRISIPAŽINUSIŲ KGBistų paslaptį.
Išvadas darykite patys,nes aš nieko nežinau.

kas prisimenate       2015-05-13 18:39

kokia tiesa su tuo bunkeriu,kur akstasensė nurodė kad a.a. Kedys čia buvo,bet po kelių dienų tas bunkeris buvo užstumdytas.

Ačiu Liudvikui        2015-05-13 18:36

gerbiami komentatoriai,parašę perskaitykite.Neretai neina visai pagauti prasmės.Kur skubate?

Žvalgybos ekspertas       2015-05-13 17:36

Teisūs tie, kurie pažymi visiško Lietuvos valdžios neįgalumo simptomus, atsispindėjusius šioje valstybės pamatus sudrebinusioje ir akivaizdžiai Rusijos spec. tarnybos kuruotoje ir kuruojamoje istorijoje. Prezidentės blaškymasis (Venckų gaujos palaikymas, nepalaikymas, šiek tiek palaikymas, vėl nepalaikymas, kišimasis į teismų veiklą, nesikišimas…), beprotiškas teisėsaugos atsiribojimas paslaptingumo siena nuo visuomenės (gausūs uždari teismų procesai, pareiškimai žurnalistams kaip: “Vyksta tyrimas, nieko negaliu komentuoti”, “Tai - paslaptis, todėl šiuo klausimu nekalbėsiu”, prokuratūros ir teismų dokumentų neprieinamumas visuomenei, visiškas nereagavimas į pavojingus ir ne potencialiai destruktyvius valstybei gandus ir dezinformaciją, masiškai skleidžiamus portalų komentaruose, per socialinius tinklus ir visais įmanomais kanalais, ir pan.)- tai įrodo, kad Lietuvą valdo nekompetentingų, menko intelekto, žemos moralės įstatymų leidėjai ir valdininkai, kurie dėl savo intelektualinio bejėgiškumo, prastos moralės ir vadovo įgūdžių neturėjimo nebūtų tinkami vadovauti netgi nedidelėms verslo įmonėms ar valdžios įstaigoms Vakarų Europoje ar JAV. Tai - Lietuvos tragedija, nieko gero nežadanti Lietuvos ateičiai. Tai atspindi ir tragišką aukštojo mokslo įstaigų, nepajėgiančių parengti ir išugdyti tikrų intelektualų, pajėgių mąstytojų, talentingų valdovų, lygį dabartinėje Lietuvoje.

Įdomūs Sakalo       2015-05-13 17:31

memuarai po 100 metų.

skaitytojas       2015-05-13 17:30

Pirmąkart regiu puikiai organizuotą diskusiją lietuviškame portale.Pagarba portalo redaktoriui,kūrybinei grupei ir,žinoma,moderatoriui L.Jakimavičiui.
P.S. Diskusijos tema itin aktuali.

Albui       2015-05-13 16:59

Albas: “Juokas ima kai sakoma, kad kažkas bijo Musmėrytės įsitvirtinimo, nes kiba visus susodins tada.” Ne visai juokas.
Panašu, kad klanas neinicijavo Grybauskaitės pasodinimo į sostą, bet perėmė iniciatyvą ir rimtai dirbo, kad ji taptų sukalbama, per A.Sakalą ir kitus. Todėl žodžiai, kad kažkas bijojo, kad ji gali imti ir visus susodinti, skamba gan realistiškai, turint galvoje 2009 metų kontekstą. Panašiai dabar naujo VSD vado paskyrimas. Tai akivaizdžiai ne Albinų išstatyta kandidatūra, nes klaniniai sukrutę ir vėl kaip visos valstybės egzistencinį uždavinį kelia galimybę surasti su juo bendrą kalbą, kad jis vykdytų albinų (“nematomojo elito”) “prašymus”, kaip apie tai atvirai parašė albinų PR-ininkas B. Gailius. Manyčiau, kad pagrindinio antiteroristo A. Paukštės pašalinimas š. m. balandžio 10 d. gali būti albinų iš VSD ar rusų žvalgybos bendras darbas, siekiant išvengti galimo “susodinimo” pasikeitus vadui. Kai Vilkauskas kalba apie kampanijos prieš V.Landsbergį rengimą, tai vėlgi, labai įtikinama, nes A. Paukštė pasižymėjo mėginimu suversti konservatoriams kaltę dėl Abromavičiaus nužudymo organizavimo, kaltino vos ne perversmo rengimu (Petrusevičiaus, Zajančkausko tardymai).
A. Paukštė, suderintai su 2005 m. Lietuvoje apsilankiusiu rusų KGB gen.-majoru Pešchojevu (žmogaus teisių aktyvistų kaltinamo Israilovo nužudymo Austrijoje organizavimu), pradėjo Lietuvoje plačią kampaniją prieš čia apsistojusius čečėnus: buvusį (prie Dudajevo) Ičkerijos Respublikos VRM ministrą Chačukajevą, Gatajevus ir daug kitų. VSD provokuodavo vykti į Čečėniją pasprogdinti, o jei tai nepavykdavo, surengdavo kitokių provokacijų, o teisėjas Furmanavičius ką reikia patvirtindavo.
Garliavos istorijoje dėmesys susitelkė ties “pedofilų klanais”, bet greičiausiai tai buvo šalutinis gaujos “verslas” (naudojamas įtakai stiprinti per pakabinimą kompromatais). Kaip stipriai bebūtų pakabinti tokie kaip Furmanavičius, klanas vis vien negali būti ramus, kad jie neprabils.

vai me       2015-05-13 16:43

Kas davė įsakymą nutraukti bylą recidyvistui Naruševičiui ir atiduoti jam pirmąją mergaitę? Byla, jau buvo teisme.Teisėjas ir prokuroras, tai padarę,pagal Lietuvos įstatymus, turi jau sėdėti,uz nusikaltimo slėpimą.Kas davė įsakymą, vaikų teisių apsaugos specialistei, be globėjos zinios,po pamokų, pagrobti Deimantę ir patalpinti ją , į ‘Vaiko raidos centrą”.Bet, kurioje pasaulio šalyje, tai vadinama “kidnepingu”, tai yra vaikų grobimu.Kokiu dokumentu remiantis, Pūras ją priėmė.Kas davė įsakymą, zveją, kuris matė ,kaip du vyrai atvezė Kedį, uzdaryti į Ziegzdrius ir tik zurnalistų pagalba pavyko jį išplėsti iš lietuviškųjų “mengelių” nagų.Kokiu dokumentu remiantis ,tai buvo padaryta, nes Lietuva ,teisinė valstybė, ar ne?  Atsakykite į šiuos tris klausimus ir zinosite, kas Garliavos tragedijoje yra zmogzudziai ir pedofilai.Manau ,kad geram zurnalistui , tai trijų dienų darbas.

Albas       2015-05-13 16:01

Teisingai, Tarabilda, visa tai tik dūmų uždanga, gaila, kad tik nedaugeliui tie dūmai akis graužia ir jie niri juos išsklaidyti, daugumai gi, tai kaip smilkalai - nei akis graužia ir kvepia skaniai. Gaila, bet didžioji visuomenės dalis yra patikli, bei mėgstanti iliuzijas puoselėti. Iliustruosiu buitiniu pavyzdžiu - visi žino kad neneujos auto odometras atsuktas, bet kai parduodi mašiną su tikra (didele) rida, rauko nosį, atseit nujodyta su tokiu kilometražu. Žmogus renkasi iliuziją, kad jo auto skaitliukas teisybę rodo.

Liudvikas Tadui       2015-05-13 16:00

Iš tikro atrodo keistas man Milinio pasitraukimas iš teismo pirmininko pareigų. Jis pats savo apsisprendimo motyvus galėtų paaiškinti, bet puikiai suprantame, kad to nedarys. Jei, kaip teigia Tarabilda apie “istoriją - aisbergą”, gali būti, kad Garliavos žudynės yra tik matomoji dalis. Tad neišeina vienareikšmiškai pasakyti, kad Milinio apsisprendimas susietas būtent su Kedžių - Venckų siužetu. O gal su kontrabandos reikalais, gal tie jį užšachavo. Sunku pasakyti. Milinis tikrai žino.

Tarabilda to vataip       2015-05-13 15:51

Ne apie vaiko šypseną čia kalba. Dėliojantis detalėms man ima atrodyti, kad kriminalas čia kur kas platesnio masto nei Garliavos šeimyninė drama, kaip žiniasklaida ir scenaristai nori parodyti. Jiems taip labai paranku susiaurinti problemą įi klausimo “matė ar nematė senukas Kedys Ūso triusikus” arba “Nešė ar nenešė advokatas Černiauskas mergaitę”. Scenaristai sėdi ir juokiasi, trina delnais, kad patiklūs ablavuchai tik tokiuose reikaluose knaisiojasi, ir nemato didėliausio aisbergo po vandeniu.

Albas       2015-05-13 15:49

Tam “Isaiskinkite kas klaidina ir puola Prezidente”, gal tamsta tik dabar atsikėlei, akių nespėjai prasikrapštyti. Paaiškink ko dar prezidentei trūksta, kad žulikus pasodinti, prokuroras toks kokio pati nori, STT vadas irgi, VSD buvo irgi jos skirtas, teisėjus irgi jinai skiria. Tai kokio dar b…. dar trūksta tavo manymu?

Tadas       2015-05-13 15:40

Liudvikai,ar tau neatrodo keista,kad prasidėjus šitai istorijai,kai dar nebuvo aišku kur tai pakryps,teisėjas Milinis staigiai nėrė iš teismo pirmininko pareigų,ar čia nėra ryšio su jo vėliau, nužudytu sūnumi.

Isaiskinkite kas klaidina ir puola Prezidente?       2015-05-13 15:37

Ar ne kryminalyzuiti uzslaptinti slapukai,kurie bijo buti sudotinti i cype???

Albas       2015-05-13 15:24

Man Juozapo minčių išdėstymas patinka,ypač pritariu tam, kad greičiausia Neringa yra ne toje Amerikoje kurią daugauma įsivaizduoja, o po velėna. Patys pagalvokit, į JAV neįvažiuosi kada sugalvojęs, teks vizos laukti. Jeigu jinai būtų pateikusi prašymą vizai į ambasadą, tai tikrai būtų nepraslydę pro akis tiems, kam ji trukdo. Turbūt sutiksite, kad ji buvo akylai sekama ir ne mėgėjų, tad sužinoti apie vizas, lėktuvo bilietus šiais technologijų laikais ne problema. Manau jai “padėjo” organizuoti kelionę į vieną pusę.O sūnus laikomas įkaito pavidale, kad tėvas perdaug nesimuistytu.
O dabar dėl šito teiginio - ” Iš pokalbio K.Vilkauskas suprato, kad dabartinis šito nusikaltėlių klano tikslas – neleisti įsitvirtinti D.Grybauskaitei.> > > > > > > > > > „Nes jeigu ji įsitvirtins, tai juos visus „susodins“, - sakė K.Vilkauskas. 2009-10-05”
Juokas ima kai sakoma, kad kažkas bijo Musmėrytės įsitvirtinimo, nes kiba visus susodins tada. Na įsitvirtino dabar taip, kaip niekas dar nebuvo įsitvirtinęs ir ką, pavardykit ką pasodino iš kontrabandos karaliukų, kyšininkų, parsidavėlių ir t.t

Liudvikas       2015-05-13 15:07

Labai įdomus diskusijos posūkis į K. Vilkausko liudijimą. Jau anuomet po Kauno žudynių aš atkreipiau į jį dėmesį. Tekstas tikrai nėra falsifikatas. Jau anyuomet man įtarimą sukėlė ne pats tekstas ar jo patikimumas, o visai kiti dalykai. Komentaruose ar kažkur kitur kaip mat buvo puolamas ne tekstas, bet pats jį paskleidęs asmuo su labai neigiamomis prasmių konotacijomis. Maždaug “psiciškai nestabilus asmuo”, “kerštaujantis stukačius nevykėlis”, etc. Tekstelis “vaikščiojo” ir po kitus (ne didžiuosius) internetinius portalus, kur jau buvo niekinamas ir dėl tos priežasties, kad pasirodė nepatikimame ir sąmokslo teorijas mėgstančiame K.K. portale.
Kaip ten bebūtų, daugiau kokių nors paaiškinimų iš K. Vilkausko nepasirodė, ir tai labai įtartina, kodėl žmogus, pasakęs A, taip suvisam nutilo. Gal kas žinote to žmogaus tolesnes likimo peripetijas.  Tai būtų labai reikšminga detalė.

vataip       2015-05-13 14:47

Niekas nepamirstama,siekiama ir kovojama ,kad vaiko sypsena spindetu namu kieme ,apie tai raso Drasiaus kelias puslapyje ,kur yra kvietimas zmonems.

to nutartis 12:33       2015-05-13 14:42

Uztat Deimante taip ir bijojo laimos,ji ne karta ir laiskelius rase ,kad laima as nemyliu taves ir t.t. Baisu ka vaiku t.y mazai mergaitei teko patirti prie motinos ,jei butu galima taip ja pavadinti?

Kas atskleis       2015-05-13 14:16

socdemų klastas?Kada žmonės juos perpras,kaip perprato konservatorius.

Geros diskusijos.       2015-05-13 14:14

Reikia tokių verslo,ekonomikos,medicinos švietimo,kultūros,kaimo-miesto ...temomis.

visi keliai į Romą       2015-05-13 14:11

visi galai sueina. Nuo pat praržių pastatytas į gen.prokurorus A.Paulauskas su Jasaičiu pasidaro ‘piarą” su Vilniaus brigada”. Tada pašalina du ypatingų bylų tardytojus - K.Milkeriatį ir dar vieną, ant kurio ėjusio šaligatviu užlekia mašina. Jie tyrė KGB verslo priedangos organizacijas. Toliau seka visa kita plejada “šalinimų”.. kas žino, ar ne tai pačiai “Vilniaus brigadai” talkinant, nes vienas iš jos padalinių vadų Baranauskas nt įkūrė Snoro banką, į kurį buvo vėliau pakviestas Maskvoj už konkurento nužudymą teistas Antonovas su tėvu, Vaišvilos kolega. Žinomi faktai, tad nesikaryosiu.

kas gali pakomentuot KOMENTARĄ?        2015-05-13 13:51

Iš ” Karšto komentaro” .............Keistas sutapimas - vos tik KK paskelbė apie K.Vilkausko telefoninį pokalbį su teisėju J.Furmanavičiumi, buvo sugadinta KK interneto svetainė. (Kodėl? Kas išsigando to, ką žinojo ir galėjo atskleisti teisėjas J.Furmanavičius?> > > > > > > > > > (221nr šio str. komentaras) Keistas sutapimas – iš karto po to, kai „Karšto komentaro“ internetinėje svetainėje buvo paskelbta pokalbio su specialiųjų tarnybų agentu Kęstučiu Vilkausku ištrauka apie jo ryšius su teisėju Jonu Furmanavičiumi bei tai, kad teisėjas J.Furmanavičius šiandien turėjo perduoti jam patikėtas vaizdo bei garso įrašų kopijas per tarpininką „Karštam komentarui“, buvo įsilaužta ir sugadinta „Karšto komentaro“ internetinė svetainė. „Generalinės prokuratūros prokuroras X (pavardė redakcijai žinoma) tvirkino mažametes – 9-14 metų mergaites. Pas Joną Furmanavičių buvo tai įrodančios nuotraukos bei vaizdo ir garso įrašai, kuriuos Furmanavičius buvo padaręs Lazdijų rajone ir perdavęs man, kad aš perduočiau saugumui. Originalai yra paslėpti, o pas Joną Furmanavičių buvau palikęs šitų įrašų kopijas“, - „Karštam komentarui“ sakė K.Vilkauskas. > > > > > > > > > > > > Todėl faktas, kad aukštą prokurorą galintis sukompromituoti teisėjas Jonas Furmanavičius buvo nužudytas būtent šiandien ir jau esą nustatytas įtariamasis, sukėlė daug abejonių, ar visa tai nėra korumpuotos teisėsaugos režisūra, siekiant nukreipti dėmesį nuo korumpuoto politikų ir pareigūnų nusikalstamo sindikato įvykdytų nusikaltimų. > > > > > > > > > > Atsiprašome „Karšto komentaro“ svetainės lankytojų dėl Lietuvoje veikiančio politikų bei pareigūnų nusikalstamo sindikato padarytų nepatogumų – sugadintos ir pusdienį neveikusios KK svetainės. 2009-10-05 23: 12

Skaitykite daugiau: Kedžio motina mano, kad sūnaus „greičiausiai jau gyvo nebėra“ (papildyta) - komentarai | Alfa lt

Vaidui7       2015-05-13 13:48

Vis vien V. Milinio įrašymas į šią istoriją vien dėl jo nužudymo (ir jų tyrimo) aplinkybių, atrodo dirbtinai, nors ir neabejojate, kaip rašote, kad žmogžudysčių organizatoriai tie patys, kaip ir Garliavos istorijoje, ar net pulkininko V. Pociūno nužudyme.
Neatrodo, kad visas neišaiškintas mirtis galima būti priskirti tai pačiai gaujai. Bent jau yra žymiai stambesnių figūrų, nei V. Milinis, turėjusių reikalų su kontrabanda stambiu mastu, ir (gal netiesioginių) sąsajų su Furmanavičium, kurių nesena mirtis medijų buvo beveik nutylėta arba pateikta kaip “savižudybė” (nors net artimi giminaičiai tvirčiausiai įsitikinę nužudymu).
Beje, dėl V. Milinio, teko kalbėtis su Janutu netrukus po R. Janutienės “atsivertimo”, jis kalbėjo apie V. Milinio nužudymą kiek kitaip, buvo susipažinęs su V. Milinio nužudymo tyrimo byla, ir teigė, kad V. Milinis buvo keleto asmenų žiauriai sumuštas iki mirties.

kas gali pakomentuot KOMENTARĄ?        2015-05-13 13:48

kas gali pakomentuoti tokį pasirodžiusį ” Karštą komentarą” : > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > KK 2009-10-05 19: 12 Po Lietuvos slaptųjų tarnybų agento Kęstučio Vilkausko išpažinties „Karštame komentare“ – pirmosios aukos: nušautas Kauno apygardos teismo teisėjas Jonas Furmanavičius. Buvęs slaptųjų tarnybų agentas Kęstutis Vilkauskas mano, kad teisėjo žmogžudystė turi tiesioginį ryšį su „Karštame komentare“ spausdinama K.Vilkausko išpažintimi apie juodą ir nusikalstamą Lietuvos specialiųjų tarnybų veiklą. „Vakar (spalio 4 d.), apie 22.30 val., aš kalbėjau su teisėju Jonu Furmanavičiumi. Jį pažįstu nuo 1994 metų – su juo mane suvedė saugumas. Saugumas pasakė, kad tai jų teisėjas, ir kad visais klausimais galiu kreiptis į jį. Aš pas šį teisėją buvau pasidėjęs vieno aukšto Generalinės prokuratūros prokuroro garso ir vaizdo įrašų kopijas – kaip prokuroras tvirtina mažametes mergaites ir berniukus. Dėl šių įrašų, padarytų Lazdijų rajone, šitas prokuroras korumpuotos saugumo dalies yra šantažuojamas, t.y. laikomas ant kabliuko ir nagrinėja bylas taip, kaip reikia šitam saugumui. Kalbėdamas su teisėju, aš paprašiau šitas kopijas atsinešti į darbą. Prie jo šiandien arba rytoj turėjo privažiuoti mano žmogus ir paėmęs mikrokasetes atvežti tą medžiagą jums. Furmanavičius man vakar pasakė, kad „gerai, aš tą medžiagą atsinešiu į darbą“. Tačiau šiandien ryte išgirdau, kad Furmanavičius nušautas“, - „Karštam komentarui“ sakė Kęstutis Vilkauskas. Pranešta, kad pirmas į įvykio vietą skubiai išvyko Generalinės prokuratūros generalinio prokuroro pavaduotojas Gintaras Jasaitis.> > > > > > > > > „Vakar pas mane vėl atvyko „svečiai“. Pasakė, kad dabar jie sukompromituos profesorių Vytautą Landsbergį - sieks padaryt jį „KGB agentu“ ir atšaukti iš Europos Parlamento. Taip pat pasakė, jog, jei ir toliau bendrausiu su jumis, susidoros su mano šeima, o mane patį supūdys kalėjime, ir nei „skripačius“ (V.Landsbergis), nei „višta Prezidentūroj“ (D.Grybauskaitė) nieko nepadarys. Prisiekiu savo vaikų ir motinos gyvybe, kad taip ir pasakė “, - „Karštam komentarui“ sakė K.Vilkauskas.> > > > > > > Iš pokalbio K.Vilkauskas suprato, kad dabartinis šito nusikaltėlių klano tikslas – neleisti įsitvirtinti D.Grybauskaitei.> > > > > > > > > > „Nes jeigu ji įsitvirtins, tai juos visus „susodins“, - sakė K.Vilkauskas. 2009-10-05

to Vaidas        2015-05-13 13:36

Krikščioniška partija buvo pasivadinusi Vagnoriaus partija. Dabar ji Uspaskio Darbo partijoj.
Pritariu, tikri niekšeliai. smile

nutartis        2015-05-13 13:33

Vilniaus apygardos teismo nutartis
.,
2010 05 21
” Kaip matyti iš ikiteisminio tyrimo medžiagos,

Andrius Ūsas yra įtariamas nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 153 str., padarymu.

Pareikštame įtarime nurodyta, jog A. Ūsas tvirkinamuosius veiksmus mažametės D. Kedytės atžvilgiu atliko adresu R. Kalantos g. 127-10, Kaune (t. 3, l. 185-186), t.y. L. Stankūnaitės gyvenamojoje vietoje, kuomet L. Stankūnaitė dukrą pasiimdavo savaitgaliais, pagal teismo 2008-03-19 d. patvirtintą ir įsiteisėjusią taikos sutartį dėl dukters D. Kedytės gyvenamosios vietos nustatymo ir bendravimo su ja tvarkos nustatymo.

Nukentėjusioji D. Kedytė apklausu metu aiškino, jog nusikaltami veiksmai jos atžvilgiu buvo atlikti tuo metu, kada jie trise, t.y. ji, mama - L. Stankūnaitė ir A. Ūsas gulėdavo lovoje (t. 1, b. l. 20-24, 75-78).

Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. numato, jog padėjėjas yra asmuo, padėjęs daryti nusikalstamą veiką duodamas patarimus, nurodymus, teikdamas priemones arba šalindamas kliūtis, saugodamas ar pridengdamas kitus bendrininkus, iš anksto pažadėjęs paslėpti nusikaltėlį, nusikalstamos veikos darymo įrankius ar priemones, šios veikos pėdsakus ar nusikalstamu būdu įgytus daiktus.

Kaip teisingai nurodė pareiškėjas, iš aukščiau išvardintų aplinkybių galima pagrįstai įtarti, jog L. Stankūnaitė, suteikdama sąlygas įtariamajam A Ūsui tvirkinti mažametę D. Kedytę, pati betarpiškai stebėdama su vaiku atliekamus nusikalstamus veiksmus, padėjo A. Ūsui tvirkinti mažametę, dėl ko jos veiksmuose galimai yra nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 24 str., padarymą.

....        2015-05-13 13:31

Furmanavičiaus giminaitis kitas Furmanavičius (itin reta pavardė), buvęs vidaus reikalų ministras, buvo įdarbinęs pas save Autoralio federacijoje tokį  Rupkų, kuris KGB rezervisto Arvydo Pociaus nurodymu sunaikino net du svarbius VSD padalinius.

>>archyvar        2015-05-13 13:28

Į Mažeikių aferą įsivėlęs Sadeckas yra artimas A.Paulausko draugas ir bendražygis… Abu jie savo rankose stengiasi išlaikyt Seimo Nacionalinio saugumo komiteto postą, per jį kontroliuot VSD ir Prokuratūrą. O jei Ūso brolis dirbo VSD… Taip pat Garliavą šturmavusio VRM Meliano bolis…  gijos veda…

archyvar        2015-05-13 13:19

Kodėl Baltijos televizijos išplatintos “slaptojo informatoriaus” Kauno pedofilijos byloje Mindaugo Žalimo nuotraukos visai nepanašios į tas, kurias demontravo laidos “Abipus sienos” vedėjas Virginijus Gaivenis?
Per BTV buvo rodomas aukštas sportiškas vyrukas, dalyvaujantis galiūnų varžybose, o per “Abipus sienos” laidą – sudžiuvęs šešėlis, kurio veidas nors ir buvo rodomas tamsoje, tačiau veido bruožai smarkiai skiriasi nuo tų, kuriuos matėme Baltijos televizijoje.. Vienas Mindaugas Žalimas turi būti kalėjime..
Kita vertus, vieną tokį Mindaugą Žalimą dar pernai Vilniaus apygardos teismas nuteisė kalėti 7 su puse metų, pripažinęs, kad M.. Žalimo vadovaujama grupuotė padarė valstybei beveik 6 mln.. Lt žalą.. „Šis sprendimas yra labai svarbus, nes teismas tinkamai įvertino organizuotos grupės asmenų nusikalstamą veiklą, kaip itin didelio masto sukčiavimą mokesčių srityje“, - po teismo posėdžio DELFI sakė valstybės kaltinimą palaikęs Vilniaus miesto apylinkės Nusikalstamų veikų tyrimo skyriaus prokuroras Vytautas Kukaitis.. M.. Žalimo bylą tyręs prokuroras Vytautas Kukaitis turi brolį advokatą Mindaugą Kukaitį, kuris teismo bylose nuolat atstovauja buvusį Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininką Alvydą Sadecką.. Neseniai A.. Sadeckas vienoje televizijos laidoje pareiškė, kad reikia skirti apsaugą laidos „Abipus sienos“ vedėjui Virginijui Gaiveiniui, kuris ir sukėlė didžiulį skandalą, paviešinęs „slapto liudininko“ M.. Žalimo liudijimą apie tai, kad neva Drąsius Kedys rengėsi nužudyti net šešis žmones, o tam jį neva skatino sesuo, Kauno apygardos teismo teisėja Neringa Venckienė.. Dabar iškilo klausimas – jeigu tas Mindaugas Žalimas iš tiesų yra slaptas policijos informatorius, kurį cituoja V.. Gaivenis, kodėl jis nesėdi kalėjime, į kurį jį pasiuntė Vilniaus apygardos teismas, ir kokios paslaptingos jėgos jį iš ten ištraukė?.. Dar prieš metus prokuroras V.. Kukaitis aiškino, kad ikiteisminis tyrimas ir teisminis nagrinėjimas vienos didžiausios PVM grobstymo grupuotės byloje užtruko net šešerius metus, tačiau daug laiko nusikalstamų veikų išaiškinimui skyrusių Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) pareigūnų darbą atpirko gana griežtas apkaltinamasis nuosprendis.. Teismas nusprendė iš nuteistųjų konfiskuoti turto už 1,9 mln.. Lt, jis buvo areštuotas dar ikiteisminio tyrimo metu.. Apkaltinamuosius nuosprendžius teismas paskelbė ne tik M.. Žalimui ir G.. Gusčiui, bet ir Dariui Šliauteriui, Alvydui Mančiui, Andrejui Poplavskiui, Ernestui Žutautui bei bendrovei „Resota“ (jai skirta 200 tūkst.. Lt bauda).. Šiai bendrovei vadovavusio ir su nusikalstama „Fantomo“ grupuote sieto G.. Gusčio nuo įkalinimo neišgelbėjo net dešimt advokatų, kuriuos jis buvo pasisamdęs bylą nagrinėjant pirmosios instancijos teisme.. Po Vilniaus apygardos teismo paskelbtos nutarties nuteistiesiems nuosprendis įsiteisėjo – teismas paliko galioti Vilniaus miesto antrojo apylinkės teismo nuosprendį, tik sušvelnino tris nepilnamečius vaikus auginančiam uostamiesčio milijonieriui bausmę.. G.. Gusčiui vietoj 4 metų laisvės atėmimo bausmės teisėjai skyrė perpus trumpesnį įkalinimo laiką..

PRITARIU       2015-05-13 13:18

VAIDUI7 ir aisku ta grupele zudiku yra valdoma tu kurie niekam neduoda ataskaitu ir niekas neturi teises ju kontroliuoti . Visi galimai supranta apie ka eina kalba .

Vaidas7       2015-05-13 12:53

Dar apie V. Milinį. Labai sunku rasti stiprių argumentų ar pasidaryti kažkokią analizę, nes nėra jokios prieinamos informacijos - tik ta, kuri skelbiama viešai. Bet šitoj vietoj reikia tiesiog įjungti kritišką mąstymą ir palyginti panašius įvykius, kurie įvyko tuo pačiu laikmečiu. Bandau prisiminti panašų įvykį, kai mieste (ir ne tik) savo automobilyje randamas į galvą (profesionalai, kad nužudyti, o ne dėl kitų priežasčių) nušautas jaunuolis. Kaip paaiškėja vėliau, nepriklausantis jokiai rimtesnei gaujai, žodžiu, ne šventasis, bet ir ne rimtas banditas, kurie tarpusavyje šaudosi. Labai retas įvykis šiandieninėje Lietuvoje - todėl iškart savaime prašosi milžiniško žiniasklaidos ir teisėtvarkos dėmesio. Panašios akiplėšiškos žmogžudystės paprastai iššaukia teisėtvarkos isteriją - visokios operacijos “skydas”, kai blokuojamas įvykio vietos perimetras, visi kriminalistai metami į darbą bet kokiais būdais aiškintis kas čia atsitiko ir tt. Paprastai išsiaiškinama per porą dienų ar savaitę ir visuomenei pateikiami atsakymai.
Po šitos žmogžudystės - tyla iš profesionalų ir makaronų kabinimas iš “massmedijos”. Taip niekas juk ir nepaaiškėjo, o žmogžudystė labai įžūli Lietuvėlės kontekste. Ar V. Milinis dalyvavo šitoje istorijoje iki Furmanavičiaus nužudymo - sunku pasakyti, bet aš visiškai neabejoju, kad jo nužudymą kažkokiu tikslu organizavo tie patys asmenys, kurie organizavo ir Furmanavičiaus, Naruševičienės, Kedžio, Ūso, o galimai ir Pociūno žmogžudystes (čia tik tiek, kiek pateko į žiniasklaidą). Įrodymų nėra surinkta, nes visos bylos specialiai marintos, nusikalstamai netirtos. Bet nereikia būti kriminalistu, kad visose šitose žmogžudystėse pamatyti tą patį braižą ir pajusti senojo KGB kvapelį (dėl metodų). Man asmeniškai susidaro toks įspūdis, kad Lietuvoje yra tokia grupė žmonių, kurie gali legaliai žudyti ir jiems prieš nieką dėl to atsiskaityti nereikia.

petras       2015-05-13 12:44

Per visa Valdziu valdymo laikotarpi , vienintele gerb.Venckiene sake , kad pirmiausia reikia atiduoti Valstybes skola , kodel daugiau is valdanciuju ir opozicijos niekas to klausimo nekelia. Ir kodel skolinamasi nepasitarus su Tauta , ir kur dedami paskolinti pinigai ir kokiais kiekiais ju priskolinta nesitariama su Tauta . Tikriausiai visi supranta , kad visi pinigai nera valdzios nuosavybe , bet kiek suprantame jei finansiniai keblumai Valstybeje , tai dengiama is biudzeto ,vadinamo tautos kisene

ar cia ne arsiausias komentatorius       2015-05-13 12:32

Egzotinis debilas?Kuris provokuoja ir po teismus komentatorius taso???

o gal...       2015-05-13 12:29

Biologine motina buvo VSD slaptoji agente-prostitute?Ir VSD nuomojame bute rinko kompramata apie itakingus ,bet iskrypusius ir pasileidusius valstybes veikejus??? Kazkaip man atrodo jog visa pezofilijos byla akylai kontroliavo VSD

Žvalgybos ekspertui       2015-05-13 12:27

Tau laikas į psichuškę, kitaip pridarysi bėdos.

Liudvikas       2015-05-13 12:23

Gerbiamasis, “o as manau”, prezidentės rinkimų kampanija seniai baigėsi. Pabuskit iš miego, mes čia ne apie tai diskutuojame.

o as manau...       2015-05-13 12:14

Jog Lanzbergio pavadinti zalieji zmogeliukai “ateiviai"ir yra uzslaptinti KGB kurie turi svarbiausius postus ir rezisuoja visus spektaklius Lietuvoje.Todel jie lb.bijo isviesinimo ir toliau kuria kaip suklaidinti ir apkaltinti Prezidente.Tauta pasitiki Prezidente ji verta pasitikejimo,bet…kaip politikoje atsiranda politikai kuriu Tauta nenori??Ir jie viska daro pries vslstybe ir Lietuva.O viesai pliauskia jig Tauta jais pasitiki.Gal sakau nebejuokinkite Tautos su savo naiviom kalbom

o as manau...       2015-05-13 12:14

Jog Lanzbergio pavadinti zalieji zmogeliukai “ateiviai"ir yra uzslaptinti KGB kurie turi svarbiausius postus ir rezisuoja visus spektaklius Lietuvoje.Todel jie lb.bijo isviesinimo ir toliau kuria kaip suklaidinti ir apkaltinti Prezidente.Tauta pasitiki Prezidente ji verta pasitikejimo,bet…kaip politikoje atsiranda politikai kuriu Tauta nenori??Ir jie viska daro pries vslstybe ir Lietuva.O viesai pliauskia jig Tauta jais pasitiki.Gal sakau nebejuokinkite Tautos su savo naiviom kalbom

Povilui       2015-05-13 12:07

Dėl antro punkto. “Bedirbant kartu (su kontrabanda) ir laisvalaikio pomėgiai panašūs išryškėjo - meilė vaikučiams”.
Greičiausiai meilė vaikučiams nebuvo vien laisvalaikio pomėgis, o integrali kontrabandos verslo dalis: asmenys, apie kuriuos turima kompromituojančios medžiagos (ar gal būt ir patys dalyvaujantys kitų žmonių įtraukime į tokią laisvalaikio praleidimo formą ir renkantys apie juos kompromatus) yra idealūs mafijos nurodymų vykdytojai.

Povilas       2015-05-13 11:14

Neiškęsiu neįsiterpęs.
Pirmiausia - “Žvalgybos ekspertui”.
Tendencingas užsakytos nuomonės brukimas, nesiderinantis su realiais faktais.
Pradžioj dar atrodė pakenčiamai kokyiškai atliekamas darbas.
Iki tol, kol neatsirado štai tokia frazė: “Mano teiginiai iš dalies remiasi ir JAV FTB agentūros duomenimis, su kuria aš palaikau ryšius jau 32 metus.”
Šitokiam “ekspertui” aš vien už šią frazę nurėžčiau pusę atlyginimo. Peckelis.
—-
Antra. Kontrabandos tema.
Visiškai nutylima oficialiose pasakose ir per mažai nagrinėjama neoficialiai.
Manau, kad ši veikla ir buvo jungtis tarp Ūso ir Furmos.
Tik statusas jų ten buvo nelygiavertis: Furmonavičius - ivestuotojas ir stogas, Ūsas - techninio darbo organizatorius.
Bedirbant kartu ir laisvalaikio pomėgiai panašūs išryškėjo - meilė vaikučiams.
—-
Trečia. Kažkodėl pamirštami tie sensacingi eks-saugumiečio pareiškimai iš kalėjimo apie Furmonavičiaus silpnybes bei po to sekęs staigus jo nutilimas šia tema.
Manyčiau ir šiandien tie jo pareiškimai aktualūs, nekreipiant dėmesio į tai jog juos skelbė nuotaikų bei simpatijų-antipatijų blaškomas portalas ir jo šefė.
—-
Ir galiausiai - kiek ne į temą, bet negaliu nepasidalinti šviežia mintimi. Juozapas išprovokavo.
Jeigu jau prisipažįstame, kad davėme progą rusams pažaisti mūsų žmonių sąmonėmis ir jie sėkmingai taproga pasinaudojo.
Tai čia krinta į akis paralelė tarp Garliavos istorijos vystymosi ir Jos Ekscelencijos bendravimo stiliaus su rusais bei retorikos anų atžvilgiu. 2009-10 metais Ponia ieškojo dialogo su parneriais iš rytų; 2014-ais išvadino juos pasaulinio mąsto teroristais.
Matyt, tie buvę partneriai tikrai per daug sau leido bei per daug sėkmingai pradėjo šeimininkai “svetimame darže”

Liudvikas       2015-05-13 11:02

Labas rytas visiems įsijungusiemas į diskusiją naktį ir paryčiais. Ačiū, kad nesibarėt ir nesikeikėte, kol miegojau ir diskusiją buvau palikęs be “cerberio” priežiūros. Tęskime. Rašydamas “keturi figūrantai” neabejojau, kad atsiras komentatorių, kurie paminės ir penktą V. Milinį. Bent man šios žmogžudystės siužetas atrodė kažkaip pritempinėjamas dirbtinai prie Garliavos istorijos. Neatrandu stiprių argumentų, kokiu būdu jis galėtų būti ingrustuotas į Garliavos trilerį. Dirbtinai galima būtų prikurti daugybę legendų kaip ir visos kitos neišaiškintos žmogžudystės siejasi su Garliavos istorija, bet šiuo atveju nenuneigiamų argumentų man neteko matyti. Milinienės saviveikliniai tyrimai, pasitelkiant net burtininkes iš užsienio, man neatrodo rimtai. Gal kas nors mano tokį įsitikinimą dabar sunešios į skutus. Tikrai laukčiau.

to Vaidas 7       2015-05-13 10:33

Labai teisingai parasete.Ta zmohzugyste ,jei ja istyrus manau daug ka atskleistu.Ir tie “kedofilai"manau tikrai nei prie ko.Rase apie ta vaikina laisvame laikrastyje ,kad jis ginkla su savim veziojosi.Kam tokiam jaunam jis reikalingas?

Vaidas7       2015-05-13 9:59

Tikrai yra dar vienas nužudytas to paties trilerio figūrantas, kurio nedera pamiršti ar nustumti į antrą planą - Vaidas Milinis. Kaip dažnai šiame amžiuje randamas žmogus automobilyje, nušautas į galvą ir žmogžudystė yra faktiškai netiriama? Visi pagrindo neturintys įtarimai ir šmeižto kompanija per “mass mediją” paleidžiama ant “kedofilų”. Toks pats braižas, kaip ir kitų šios istorijos žmogžudysčių atveju. Ši žmogžudystė tikrai yra svarbi šitame trileryje.

ruta       2015-05-13 9:28

..Gali buti ir taip , kad valdzia issigandusi visuomenes bruzdejimo   ,nusprende per Stankunaites istorija , kaip per Trojos arkli , isaiskinti ant kiek Lietuvos visuomene yra pilietiska , ar moka susitelkti , organizuotis ir ar yra is visuomes gresme Lietuvos valdymo sistemai ,Matrioskai ?Todel ir tokie vlstybes galiu resursai , neadekvatus .O pedafilija ir mergaites tragedija niekam valdzioje nerupejo , tik Stankunaite ir Ko uz ivykdyta operacija gavo leidima nuskalpoti Kedzius ir kitus visuomenes aktyvistus .Panasu i bioloigini bandima -palasina rugstimi ant gyvo kuno ir ziuri kokia reakcija ..Isteisinti usa reikejo , nes kaip tada Stankuaite , ji gi atliko svarbia valstybine uzduoti ,kaip ja bausti ir ar galima lyginti kokia tai mazos mergites tragedija su globala valsybes pozicija..

copy       2015-05-13 9:22

Turime duomenų, jog į pedofilijos liūną įklampinti vaikai yra vežami į Rygą. Vaikų fotografijos siunčiamos po visą pasaulį. Klientai važiuoja į Lietuvą, su vaikais atsiskaito latais ar kita užsienio valiuta. Veiksmas vyksta Vilniaus butuose. Pasitaręs su kolegomis nusprendžiau, jog to žmogaus veido mes neturėtumėme slėpti”, - sakė žurnalistas.

VaidasVDS       2015-05-13 9:09

Tie, kas žino, tyli.
Tie, kas jaučia, jaučia.
Tie, kas veikia, bijo.
Bet niekas nevyksta pasaulyje be priežasties. Situacija man panaši į vieną seną klipą internete, kur rusai, suorganizavo dideliame prekybos centre alia nuolaidas prekėms - parašė , kad vyksta 50 ar 70 procentų nuolaidos, nors realiai jų nebuvo, ir žmonės puolė masiškai ir isteriškai pirkti prekes. Kol kas ir mūsų tauta panaši į tokią minią. Ką jai išmeta visokie napaleonai-ekspertai, tą ji ir kramto.
Ir šiek tiek paprieštarausiu pirmam Juozapo įsiterpimui. Vienas iš labiausiai gluminančių (greičiau atsiskleidžiančių) šios istorijos dalykų yra tas, kad partija, kurios pavadinime dominuoja ir krikščionybė, taip niekšiškai ir išdavikiškai nusisuko nuo šios istorijos tyrimo. Tai parodo ne tik tikėjimo krizę, tai parodo ir pačios krikščionybės krizę. Ir tai parodo, kad net ir krikščioniškas tikėjimas turi didelių savo trūkumų.
Bet ..., tik nereikia šokti prie Leto kraštutinumų...

Tadas       2015-05-13 9:00

Kad melavo Ūsas su Stankūnaite,apie savo meilės istorijas,norint paslėpti Stankūnaitės finansavimą,Ūso sąskaita,man abejonių nekelia.Labai keista,kad Ūso apsauga buvo nuimta ,be jokių pretenzijų,o Stankūnaitei prašant nuimti jei nusibodusią apsaugą ,to nebuvo padaryta griežtai.

VaidasVDS       2015-05-13 8:50

O man gana įdomiai atrodo tas faktelis, kad napaleonų palatos žvalgas buvo paruošęs tiek pat savo įžvalgų, kiek Juozapas, ir jas dar išdėstė pirmiau.

Šituos pedofilus       2015-05-13 8:41

gerai apmokėjo rytų spec.žvalgybos,kad vykdytų ardomąjį darbą ,sėtų nepasitikėjimą šalies viduje.Ir keisčiausia,kad ant kabliuko užkibo konservatoriai,tai paskui iš gėdos bandė viską uždusinti,paaukojant mergaitę.Čia tai kriminalas.Nusikaltimas,kuris labai brangiai kainuoja partijai ir dar brangiau kainuos ateityje,jei jie nesiims iš naujo ieškoti Tiesos.

Rita       2015-05-13 8:05

Vien speliones,kiekvieno sava nuomone.Kitaip ir buti negali nes visa informacija mums atejo TV ir spaudos.Tiktai labai juokinga kad atsiranda kazkokie komentatoriai,kaltinantys JAV.Si visa pedofilijos istorija tai lietuviskas Tvin Piks.Gerai butu tureti pazistamu teisesaugos strukturose,galinciais pasidalinti savo nors dalimi informacijos.Man nebesitiki kad kada nors bus issiaiskinta tiesa,labai jau viskas supinta,zmones prigasdinti,izoliuoti.Nebent uzaugus Deimante galetu ka nors prisiminti ir papasakoti.O scenaristai ir vaidmenu atlikejai,manau dabar jau juokiasi ,nes pavyko issisukti ir viska supainiojus ,paslepti.

to 0:08 Juozapui       2015-05-13 7:49

Nereikia kurti samokslo teoriju del N.Venckienes isvykimo ir gyvybes.Viska sustatys laikas i vietas.Manau ,kad be reikalo rasinaejama ar gyva ji ar negyva?Niekas nepasikeis delto ,o tik galbut zeidzia Neringos tevus tokie komentarai .Tiksliu ziniu niekas neturi apie ja ,todel reikia nutyleti ir laukti.

to 6:35       2015-05-13 7:43

O dabar tas sigitas taip aktyviai elyyyyto vakareliuose lankosi ,net grazu paziureti ir svarkeelis naujas ir keliones i tolimas salis,,,ir is kur tas toks praturtejimas rados?Ir aplamai apie si veikeja net nera ka ir diskutuoti ,tuscia vieta jis ,nulis.Isverstakuriu bniekas ,niekada nemego ir nemegs.

nykštis aukštyn Sigitui M., pritariu       2015-05-13 7:35

Martinavičius Sigitas
15 hrs ·
.

Kas yra violetinis?
Tampa populiaru žmogų kurio nuomonė nesutampa su diskutuojančio, jį pavadinti violetiniu. Trūkstant argumentų, kyla noras pažeminti kitaip galvojantį.
Kas gali apibūdinti violetinį žmogų?
Mano požiūriu visi gali turėti savo nuomonę, nemokėjimas diskutuoti rodo diskutuojančio kultūros stoką ir mentaliteto lygį.
Violetinius vadinti tūkstančius žmonių rodo ne kompetenciją ir visišką nesusivokimą.
O jei grįžti į Garliavos istoriją, tai paranojiškai teigiančių savo tiesas ir kuriančių melą, buvo tik kelios dešimtys, visi kiti buvo nuoširdūs žmonės, bandantys aktyviai ginti savo tiesą ir už tai žmones reikia gerbti, o ne pravardžiuotis. O klysti žmogiška ir klystame visi.
Besipravardžiuojantys rodo savo bukumą.

Pūrui ir kitiems vaiko teisių specams       2015-05-13 1:35

Į ryškėjančią scenarijaus schemą tiksliai įsirašo klausimas, kam reikėjo nugydyti Deimantę? Pūrai, vaikų globėjau, ar psichotropinių medžiagų panaudojimas prieš vaiką nėra kriminalinis nusikaltimas? Kokiu tikslu ir su kieno sankcija jis buvo įvykdytas?

Liudvikas       2015-05-13 1:24

Tikrų sąmokslų rengėjai turi vieną klasikinį argumentą. jei tik kas nors suuodžia, kad rengiamas ar vykdomas sąmokslas, tie tuoj pat tokius uostytojus apkaltina sąmokslo teorijų kūrimu ir eskalavimu. Neabejoju, kad rytoj šis argumentas bus panaudotas prieš čia diskutuojančius. Taigi būkime drąsesni - nuo0 šio argumento esame “pasiskiepiję”.

Jurosk       2015-05-13 1:18

Kam Stankūnaitę šalinti, laikyti kaip “jungtį” su mergaite ir Venckų-Kedžių  namais. O be to ji nebuvo ir nėra jiems pavojinga. Pamenu tų įvykių komentaruose pasisakydavo Naruševičienės ir Stankūnaitės pažįstamos, buvusios bendradarbės. Iš komentarų susidariau nuomonę, kad Stankūnaitė labiausiai norėjo išlįsti iš sesers šešėlio. Ar ne vyresnioji sutvarkė jaunesniosios globą ir už tai kurį laiką gaudavo pinigus? Ir gerai, turėjo už ką seserį išlaikyti, nes su tėvais matyt striuka buvo. Sumani buvo. Ir manau pakankamai valdingai-rėksminga, įsiutus galėjo ir neištylėti. Furmanavičiaus matyt pakankamai seniai ant kabliuko buvo, pavargo tampomas, galėjo pasielgti “netinkamai”. Ūsas matyt organizatorius geras buvo. Tų metų komentaruose, kaip ir čia, minėdavo kontrabandą, dar buvo kalbama apie organizuojamus tam tikrus vakarėlius.

Tarabilda       2015-05-13 1:13

Visiškai pritariu Juozapui dėl Vainaucko vaidmens.Juk kam gi buvo patikėta gesinti Pociūno nužudymo reikalus. Ne pėstininkui gi. Jam leista ir apie Matriošką pasakyti šiek tiek daugiau, nesakant esminių dalykų, kurių ji labiausiai bijo. Galima būtų suteikti jam sodininko - skiepytojo pseudonimą, kad negraži pavardė nesimakaluotų ne vietoj ir be reikalo.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie vieną mažą raidelę

Robertas Grigas: „Quo vadis, Lietuva?“

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Dalius Stancikas. Kaip išnarplioti Šimašiaus mazgą

Reportažas iš 5-ųjų Monsinjoro Alfonso Svarinsko mirties metinių paminėjimo Partizanų parke

Tomas Baranauskas. Manote, kad bent A. Ramanauską-Vanagą jau paliko ramybėje? Manykite iš naujo…

Tiesos.lt žinia skaitytojams, kuriems šiuo metu esame nepasiekiami: mes veikiame, kliūtis žadame įveikti, lauksime Jūsų sugrįžtant

Algimantas Rusteika. Laisvės dykai niekas nedalina

Dar vienas reportažas iš mitingo „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Šarūno Valentinavičiaus vaizdo įrašas)

Prof. Alfonsas Vaišvila. Nuo „tautos suvereniteto“ praktikoje slaptai pereinama prie valdžios suvereniteto

Nuo bačkos. Aplinkos ministerija: „Nevykdant pagrindinių miškų kirtimų, miškai prarastų tvarumą“

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: Naujausia skurdo statistika neleidžia abejoti – Lietuvoje jau sėkmingai kuriame gerovės valstybę

Lietuvos žydų bendruomenių viešas pareiškimas dėl LŽB pirmininkės Fainos Kukliansky veiksmų

Raimondas Navickas. Įspūdžiai iš mitingo

Mitingas „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Juozo Valiušaičio vaizdo įrašas)

Arūnas Gumuliauskas: „Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į „paminklų mainus“

Valdas Vasiliauskas. Žvelkite giliau ir plačiau

Protesto koncertas „In memoriam Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai“

Prof. Alfonsas Vaišvila. Visuomenės perkeitimas: daiktus vadinti netikrais vardais, dezorientuojant ir demoralizuojant ją

Andrejus Gaidamavičius. Punios šilas – padėkite gelbėti!

Gintautas Kniukšta. Ne, prezidente, jūs Lietuvos miškų neparduosite

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.