Prezidento rinkimai 2019, Politika, Visuomenės pokyčių analizė

Iš redakcijos pašto. Vytautas Kinčinaitis. Kodėl aš čia, arba Kodėl Arvydas Juozaitis?

Tiesos.lt redakcija   2019 m. vasario 3 d. 6:31

38     

    

Iš redakcijos pašto. Vytautas Kinčinaitis. Kodėl aš čia, arba Kodėl Arvydas Juozaitis?

Mintys po susitikimo su kandidatu į Lietuvos Prezidentus Arvydu Juozaičiu Šiauliuose.

Pradžioje trumpai, kodėl aš čia. Tiesiog kiti kandidatai į Prezidentus neturi nieko bendro su ta Lietuva, kuria aš tikiu ir kurioje noriu gyventi. Lietuva, kurioje pleventų ne tik vėliavos, bet ir Laisvės Dvasia, kurioje būtų pasitikima Žmogumi ir jo kūrybinėmis galiomis.  Su Lietuvos Prezidentu Arvydo Juozaičio asmenyje čia būtų daug laisviau kvėpuoti, nes prieš tris dešimtmečius būtent su šiuo žmogumi Lietuva ir įkvėpė pirmuosius laisvo oro gurkšnius. Būtent su šiuo kandidatu į Lietuvą sugrįžta mūsų širdyse rusenanti Sąjūdžio dvasia, prasideda Atgimimas.

Dabar konkrečiau. Jei trečią dešimtmetį baigiančioje Laisvoje Lietuvoje ieškotume laisvo piliečio ir kūrybingos asmenybės pavyzdžio, jei reikėtų žmogaus, tvirtai tikinčio, jog gyvena pilietinėje visuomenėje, bei savo elgesiu tai nuolat patvirtinančio, prašom – Arvydas Juozaitis. Mūsų kandidatas yra tvirtai įsitikinęs tautinės valstybės prasme, jos piliečių pajėgumu būti šeimininkais savo Tėvynėje. Užsienio politikoje jis yra reprezentatyvus ir, kaip Lietuvos interesų saugotojas, turi tvirtą stuburą. Visa tai akivaizdu tiek žvelgiant į jo gyvenimą per šiuos tris dešimtmečius, tiek skaitant jo rinkiminę programą.

Tačiau Lietuva yra ir dvasinė tikrovė, kurioje Prezidentas tampa žmones vienijančiu simboliu. O tai jau neišmąstomi, neapskaičiuojami dalykai. Lietuva, kaip idealia Tėvyne, Tėviške, Gimtine, tiki arba ne; jauti ją arba ne. Ir tai yra esminis vertybinis pasirinkimas renkantis Lietuvos Prezidentą. Savo knygą apie faktiškai vykdžiusį Lietuvos prezidento pareigas, partizanų vadą Joną Žemaitį-Vytautą parašiusi Nijolė-Gaškaitė Žemaitienė pavadino „Žuvusiųjų Prezidentu“. O tai jau mums įpareigojimas, priesakas, būtent – Lietuvos Prezidentas turi stengtis būti visų Lietuvos žmonių prezidentu (ar bent kuo daugiau jų aprėpti), o ne vien inteligentijos, kultūros žmonių, prezidentu – savo pavyzdžiu apjungti ir vesti visą tautą. Būtent tokia būtų buvimo prezidentu aukščiausia prasmė, kol lietuvybė, lietuviškumas nėra praradę prasmės šiuolaikiniame pasaulyje. Būtent tautinės valstybės vertybės ir turėtų nulemti balsuojant už Arvydą Juozaitį. Tačiau, kad vėl nereikėtų nusivilti, jog „ne už tokią Lietuvą kovojome“, su šiuo pasirinkimu neišvengiami mūsų, kaip atsakingų rinkėjų, mąstymo, mentaliteto pokyčiai, kiekvieno iš mūsų asmeninės pastangos; mūsų kaip rinkėjų pastangos pakilti iki gerbiamo Arvydo Juozaičio inteligencijos lygio ir jo pastangos nusileisti iki karštai Lietuvą mylinčio rinkėjo tolimiausiame kaime. Prezidentas, šioje dvasinėje, vertybių tikrovėje, tiktai kelią rodantis simbolis, o ne už rankos vedantis tėvas. Gyventi ir mąstyti tenka patiems. Tai nuolat primindavo ir Nepriklausomybės Akto signataras Romualdas Ozolas – šiauliečių mėgstamas Arvydo Juozaičio bendražygis žadinant tautą Atgimimui, kuriant Sąjūdį, rūpinantis Valstybės pamatų stiprinimu,.

Prezidento rinkimuose rinkėjas savo balsą neretai „atiduoda“, t.y. savo pilietinę galią deleguoja tam, kuris daugiausiai žada, tuo pačiu atsižadėdamas ir savos atsakomybės už savo ir Tėvynės gerovę. Mūsų kandidato atveju tokia nuostata jau nebetinka. Tai ne Rytų ar Vakarų vėjų atneštas gelbėtojas, ne iš mistiškos praeities ar šviesios ateities atkeliavęs magas, ne išmaniausiomis technologijomis ginkluotas stebukladaris ar pinigus iš auksinio rago liejantis geradaris. Ne. Jis toks pat kaip ir mes, tiktai atsakingai pasirinkęs vaidmenį – būti mums pavyzdžiu ar veidrodžiu, jei norite. Prezidentas ne iš kažkur „nuleistas“ Lietuvon, o sutapęs su tautos Atgimimu, Sąjūdžiu ir pats esantis neatsiejama jo dalimi. Arvydas Juozaitis kaip žmogus – laisva, kurianti asmenybė, o kaip Prezidentas – Lietuvos patriotas, tautinės valstybės ir pilietinės visuomenės garantas.

Mūsų kandidatas nežada stebuklų, realiai neatstovauja jokiai „sisteminei“ politinei partijai ar didelei finansinei galiai. Ne. Tačiau jis atstovauja kiekvienam, kuris tiki savo Tėvyne Lietuva, o tai mums, laisviems laisvos šalies piliečiams, ir yra svarbiausia. Jei išrinksime, jis ir atstovaus. Tačiau tai bus Prezidentas, kuris savo pavyzdžiu reikalaus nei daug, nei mažai – nepamiršti, jog esi laisvas žmogus, kurianti asmenybė ir atsakingas pilietinės visuomenės narys. Mes patys turime kurti Lietuvos ateitį. Tiesa jau kaip ir girdėta. Svarbu tik, kad ją skelbiantysis pats būtų pavyzdžiu, visų pirma – laisvu piliečiu – turėtų nepriklausomą nuomonę, net jei ji ne visada būtų nuosekli – svarbu kad būtų kalbama savais, o ne turtingų ir galingų suflerių į burną įdėtais žodžiais.

Neremiamas nei žinomos politinės partijos, nei finansinės grupuotės, Arvydas Juozaitis atrodo tarsi vienišas karys nešvarios politinės kovos lauke. Tačiau šioji vienišumo, tapatumo su savimi akimirka neišvengiama nė vienam savarankiškai sprendimus svarbiais gyvenimo klausimais priimančiam piliečiui, likimą savo rankose turinčiam žmogui kaip asmenybei, individui, pagaliau – ir visai politinei tautai, kuri tamsiąją Sausio 13-osios naktį palikta viena pati su savimi priėmė vieną lemtingiausių sprendimų. Tačiau už Laisvę reikia kovoti kasdien, nes ji niekam nėra duota visiems laikams. O rinkimai ir yra tas laikas, kai nutilus agitacijai, tyloje prieš lemiamą balsavimą, rankai pakibus virš balsadėžės, įsiklausius į savo vidinį balsą priimamas lemtingas sprendimas.

Lietuvos likimas mūsų pačių rankose. Žinoma, jei jau esame laisvi piliečiai laisvoje šalyje, o ne „masės žmonės“, banda, minia, galvą kaip strutis smėlin slepiantis posovietinis kolektyvas.

Aš tikiu, kad praėjus trims dešimtmečiams nuo startą Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimui ir pilietinei visuomenei davusio Arvydo Juozaičio pranešimo „Politinė Kultūra ir Lietuva“ Vilniuje 1988-aisiais, jau esame laisvi, asmeninę nuomonę turintys Lietuvos piliečiai.

Pagarbiai,

Vytautas Kinčinaitis

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

To portalo administratoriui       2019-02-5 19:46

nemeluok - niekas nieko čia netrina.
nebent čia tokia nauja taktika: visus su visais supriešinti, nuteikti komentatorius, autorius prieš portalą.
ir dar: kad netrina, mano galva, yra gerai - žmonės turi išmokti atsirinkti ir nebijoti pasakyti: žmogau, gali kabinti makaronus kiek nori, bet aš gyvensiu savo galva ir nesieksiu pritapti / sutapti.

Portalo administratoriui       2019-02-5 19:25

Kodėl naikinami autorių ir Juozaitį palaikantys komentarai, o šmeižikiškiu- paliekami?

Gerb. V. Kinčinaiti,       2019-02-5 18:50

nepergyvenkite dėl priplaukusių trolių komentarų. Jie vykdo “fiurerio” užduotį: įnešti kuo daugiau painiavos, nukreipti diskusiją į šalį arba į blevyzgas, apšmeižti ir t.t. Padorioji mūsų visuomenės dalis mato, supranta ir teisingai įvertina ir A. Juozaitį ir Jūsų mintis.

Tiesa       2019-02-4 20:56

Paklydęs tiesose, visada ieško vienos, ir pradeda kliedėt, apie visokias, dvikojui padarui tikra tiesa yra, jei gimei visada mirsi, gyvendamas gali ieškot tiesų, jų tikrai yra, tikinčiam pomirtiniu gyvenimu dar daugiau, pirmyn.

stasys        2019-02-4 16:08

.. vienas kitas aštresnis diskusinis ‘pipyras’ neturėtu admynams trukdyti miegoti . Reikia suprasti ir tuos kurie mėgsta aštriai smaguriauti vakarojant . Aišku viskam yra ribos (taisyklės) .. jei portalas (admynai) ju laikosi sunku tokias pažeisti .smile)

prisvaigusiam stukačiui       2019-02-4 14:40

apie kokias dar bylas svaigsti?
parodyk asilėli - kur ir kam konkrečiai padaryta kažkokia žala?
vardas, pavardė, pareigos, adresas?
Kas yra “karčiauskas” (ypač iš mažosios raidės) -
kartus skonis?, karčiais apaugęs arklys, zebras?
kodėl “puteikis” negali būti lygus šūdo gabalui?
ypač kuomet greta mirga terminai “putėsis”, “puvėsis”.
bet kuris tyrėjas/arba teisėjas pretenzijas mestų per petį.
nejuokink…

Liudvikas vėl paleido vadžias...       2019-02-4 14:13

Kurį laiką buvo laikomasi portale skelbiamų taisyklių dėl komentarų etiškumo.Bet Jakim. abejingumas vėl akivaizdus, nes tualetu portalą verčiantys komentarai vėl netrinami.Amoralumo ir degradavimo pavyzdžiai:
1 ,,matuotojui     2019-02-3 17:0
Tavo puteikis yra lygiavertis šūdo gabalui’‘

2.,,karčiauskui     2019-02-3 15:06 “

Kiek žinau, tas asmuo neparašė nei vieno komentaro po šiuo tekstu, bet piktybinis anonimas-dergikas naudoja to asmens pavardę iš ,,lubų”, rizikuodamas   gauti bylą ir padaryti gėdą portalui…Panašūs amoralūs ir neatsakingi ,,komentarai” turėtų būti Liudviko trinami negailestinagai

1992       2019-02-4 12:56

elektoratui patiko politinė rokiruotė, toks “idi koniom”.

Politinė Kultūra ir Lietuva       2019-02-4 12:30

P. Kinčinaiti, ar nevertėtų ir Jums pastudijuoti ir rimtai pamąstyti, kodėl, būtent, 1988 m. p. Juozaitis perskaitė pranešimą “Politinė Kultūra ir Lietuva”, o 1990-aisiais kovo 15 d. paskelbė “Istorinę klaidą”?. Negi nemanote, kad po “Istorinės klaidos” p. Juozaičio, kaip politiko, karjera Lietuvoje baigėsi amžiams ir visiems laikams?

liko       2019-02-4 10:54

1992 m. elektoratas.

Kai       2019-02-4 9:18

portale nuo tam tikro laiko apsigyveno troliai ir s..o malikai, rimtesniu komentaru ir komentuotoju i tema neliko.Troliai to ir siekia.Ivelti i beprasmius gincus su pasidrabstymais.Kiekvienas save gerbiantis zmogus nesivels i zeminancias beprasmybes.Tokius ir komentarus ne i tema neverta net vertinti.
  O straipsnis puikus.Siulyciau kai kam perskaityti dar karta.Kad suprasti esme.

Manau,       2019-02-4 0:54

gerai, kad kandidatuoja. Jei bus išrinktas, nuoširdžiai stengsis įgyvendinti ne tik programines nuostatas, bet ir ženkliai prisidės prie dėl istorinės klaidos ideologijos pakankamai lengvai valdžion grįžusių anų laikų grupės draugų papročių genėjimo.

stasys        2019-02-3 19:55

štaziui 2019-02-3 18:48 ..jei jus apie ta lietuviška pomėgį tuos makaronus kabinti sau ant ausų ir vynioti ant nosies .? tai čia daugiau požymis kad subinės sočios ir tam momentui nėr kur jų dėti .. Čia aš didesnis liberalas prašom kaip tinka ..bet kaltinti Italus tokius paskleidus po pasauli nereikėtu .

-> ???       2019-02-3 19:14

„Tai apie ką nekalba N.P. ? Apie teisingumą, korupciją, socialine atskirtį, valstybės gynimą girdėjau kalbant.“
Tamsta, teisingai išvardinai dalykus, apie kuriuos kalba N.P., tačiau iš jo nesigirdi apie pačias svarbiausias valstybės vertybes; o būtent, apie Lietuvos suverenumą, dorovę ir dvasinę kultūrą be kurių neįmanomas nei Lietuvos valstybės egzistavimas, nei socialinio teisingumo įgyvendinimas, nei sąžininga kova su korupcija, nei aplamai bet koks teisingumas.

štaziui       2019-02-3 18:48

Nevirkauk mažulka. Tu juk irgi nekuklus kabintojas.
Tiesa, ne varnų.
Makaronų.

stasys        2019-02-3 18:42

Rašykite ka galvojate ir mažiau sukyte plaučiu kas yra tiesa o kas ne . Joniniu išvakarėse paparčio žiedo ieškome ne tam kad ji rastume .. O jei kam jos (tiesos) trūksta prašom į miška ir pradėti jo ieškoti jau dabar .. Prezidentiniu rinkimu vajus tik prasidėjo , o jau varnos kabinamos pilnu tenpu siekiu atbaidyti kita “žvirblį”.. priklydusį.

O, Laisvė,       2019-02-3 17:39

dar viena Lietuvos komsomolkės pamestinukė su daugybine tiesa apsireiškė. Nėra dviejų tiesų ir netikėk, ką Komsomolkė jaunimėliui teigia.

suma sumarum       2019-02-3 16:53

ir Puteikis ir Juozaitis yra beveik lygiaverčiai kandidatai nežiūrint jų asmeninių trūkumų /privalumų.Visi kiti turėtų sekti protingiausios iš protingiausių ,t.y. Maldeikienės pavyzdžiu .

Laisvė       2019-02-3 16:09

Tikroji, tada kada esi laisvas, kad ir čia pasivadinusioje TIESOJE, kol kas tikrai laisvai pliekiasi, tai protų karas, aišku visokių protų čia esama, ir nupirktų, ir papirktų, ir fanatiškų, ir priešiškų, yra ir unikalių, ir dar įvairiusių, tai tikrai atspindi LAISVĘ, jau tokios stipriai mažėja, su Tiesa yra dar sudėtingiau, kadangi kiekvienas laisvas turi savo Tiesą, ir už ją stovi,  aišku dėl aibės priežasčių, todėl jei ir rasi Tiesos oazę, ji greit bus užpilta kita didele TIESA, iš OKEANO.

putėsio fanui       2019-02-3 15:55

Pone, gal kam ir postringauti apie kultūrą, na tik bet ne Putėsiui ir jo šaikai.
Jau vien tai, kad čia atsiraunate įžūliai piarinti savo Puvėsį, yra daugiau nei chamizmas.

15:06       2019-02-3 15:31

Atstovauji ir skaitytoja, ir redakcija kaip Docys? Tokiu atveju tikrai geriau pas nykstukus. Tie mandagesni. Ne veltui tamstos kandidatas nori jums kulturos ikresti.

karčiauskui       2019-02-3 15:06

Taip, čia komentarų skiltis.
Bet ne Puteikio propagandos ruporas.
Portalo santykis su p. Puteikiu aiškus- tas aferiūga, prieš keletą metų realiai mėgino užgrobti šį portalą.
Ir skaitytojai ir redakcija to nepamiršo.
Keista, jog tamstos adminas neblokuoja.
O derėtų.

To J       2019-02-3 14:58

Pritruko argumentu, ir prasidejo sudo malimas? Mano supratimu CIA diskusiju, o me patyciu skiltis.

stasys        2019-02-3 14:55

Žmoniu širdis pavergia ne skambus rašomi opusai kandidatui , o tas siurrealistinis vaizdelis kad žmogus-kandidatas iš to tarpo visuomenės kuriam ruošiasi atstovauti . Tai kas remia finansiškai A.Juozaitį , kokios jėgos ji palaiko, kurios kol kas stovi šešėlyje .Kas tie užnugariai ..kas sutvarko jo paliktas sąskaitas .? Valdžia tik visuomenės atspindys ..ir man privaloma žinoti ta kita tiesa ..kad nereikėtu konkrečia diena rinktis žąsies maiše ..Autorius jaunatviškai naivus ir pavojingas . S.Nėris irgi važiavo į Maskva pagauta nauju lūkesčiu įkvėpimo .. kas vėliau nutiko patys žinote .. Aš nesu tikras kad A.Juozaitis žino kokia Lietuva turėtu tapti rytoj ir kokios priemonės tam labiausiai tiktu . Aš vis dar nematau jo vizijų .. noru .

tramplin       2019-02-3 14:47

Pūsleikis prezidentiniuose rinkimuose dalyvauja ne dėl aukščiausio krėslo.
Tas tipelis, kad ir riboto protelio, bet gudrus.
Nagliąjam aišku, kad daukantynė ne jo nosiai. O ir atsakomybės tokio mąsto jis nenorėtų. Tikslas kitas:
Prezidentiniai rinkimai, Putėsiui yra puiki proga pasipiarinti kitam projektui, kuriame šansai keleriopai didesni, o prizas daug vertingesnis.
ES parlamento rinkimai ir krėslas Stradbūre- va kur tikrasis Pirato taikinys!
Didžiulė alga, priedai, vėliau super solidi išeitinė ir spec. renta išėjus į atsargą. Ir jokios atsakomybės, jokių įsipareigojimų. Grynas navaras!
O keletas mulkių yra įtikėję jog Nagliecas dėl ubagų stengiadi:)
Nagliux dėl savęs, savo Ninočkos naujų kailinių stengiasi, kad gausią šeimyną, vaikučius aprūpintų.
Nes dar keli meteliai, susens, pabirs pjuvenos iš klešnių, kam tuomet jis bus reikalingas - visas kačių apšiktas ir šunų neėdamas?

? ? ?       2019-02-3 14:44

Tai apie ka nekalba N.P. ? Apie teisinguma, korupcija, socialine atskirti, valstybes gynima girdejau kalbant. Ir konkreciau uz cia stumiama kandidata. Tai kas gi gaunasi?

Gyvenimo tiesa       2019-02-3 14:35

->Vidmantai
Paprastai, politikai nepasisako nei PRIEŠ nei UŽ menkaverčius dalykus, nežiūrint to, kad tiems dalykams gresia pavojus išnykti; tačiau, kaip taisyklė, apie juos politikai praktiškai nekalba. Savaime aišku, taip elgiamasi todėl, kad jiems tie dalykai yra menkaverčiai. Argi kitaip gaunasi su N.P.? 

Gyvenimo tiesa       2019-02-3 14:29

-> Vidmantai
Paprastai, politikai nepasisako PRIEŠ ne UŽ menkaverčius dalykus, nežiūrint to, kad tiems dalykams gręsia pavojus išnykti; tačiau, kaip taisyklė, apie juos politikai praktiškai nekalba. Savaime aišku, taip elgiamasi todėl, kad jiems tie dalykai yra menkaverčiai. Argi kitaip gaunasi su N.P.?

Barskalui       2019-02-3 13:57

Suklydai, paties mylymasis karta per rinkimus jau paliko tuscia vieta ir net numate kam.

puteikistui       2019-02-3 13:47

Nevark, tavo kumyras buvo, yra ir liks tuščia vieta.
Barškaliukas.

Vidmantai,       2019-02-3 13:35

Tai gal konkreciu faktu pateik, o ne blia blia. Pvz.: Kur ir kada N.P. pries suvereniteta?

Istorija       2019-02-3 13:09

Kažkada buvo ,,chorų karai’‘, dabar jau ,,Portfelių karai’‘.

Taip, taip,       2019-02-3 12:47

Centro Komiteto sekretorių portfelių nešiotojai išgelbės Lietuvą, be jokios abejonės. Europą irgi išgelbės eks-bolševikai - niekas tuo neabejoja. Mes už Juozaitį - už ypatingą portfelį ir jo paketą.

tiek       2019-02-3 12:38

Juozaitis turėtų pasitelkti žyymiai daugiau susikaupusių šimtus tūkstančių protesto prieš sistemą balsų.Jei nori realios pergalės,jei nori su ja susijusių realių permainų. Kur bazinių išmokų “koziris”? Kur civilizuotų vakarietiškų mokesčių VISAI PRABANGAI mokesčio projektas? (apie 30 proc./metus nuo prabangaus turto rinkos vertės).Kas pakels tuos prispaustuosius lietuvius į tinkamą ,orų Lietuvos valstybės piliečio lygmenį? Juk ir arkliui aišku,kad būtinos lietuvių valstybinės kalbos įstatymo,draugystės su broliukais Latviais,net ekologinės , etinės (iškrypėliams nepalanki Juozaičio žadama politika) - tai būtinos ,tačiau tikrai nepakankamos sąlygos laimėti rinkimus . Bazinės išmokos visiems? Būtų labai rizikingas ,bet tikrai perspektyvus Lietuvai žengiant iš kvailiausios per visą istoriją ,Tautos nukraujavimo per ekonominę emigraciją situacijos .Situacijos ,kai lietuviai masiškai bėga iš šalies nesant nei karui ,nei marui ne ekologinei katastrofai:(((

>test       2019-02-3 12:30

Teisingai realiai mąstai, vėl svajonės:, Saulės miestai , teisingos Valstybės, bendrasis gėris, viskas puiku, tik atmink kad tai tik svajonė, ir savotiškas nusiraminimas, aišku jis reikalingas ir turi būti.

Vidmantas       2019-02-3 12:29

->!!! „O kodėl ne Puteikis?”
Naivus klausimas. Tai tas pats kaip paklausti, o kodėl ne G. Nausėda, ar S. Skvernelis.
N. Puteikis vertybiniais klausimais niekuo nesiskiria nuo visų kitų sisteminių kandidatų į prezidento postą, išskyrus tai, kad jis labiau mėgsta žadėti pagerinti eilinių žmonių materialinį gyvenimą. Bet juk panašiai kalba ir visi kiti kandidatai. Beje, prieš kiekvienus rinkimus į Seimą visos sisteminės partijos, kaip taisyklė, žada pagerinti eilinių gyventojų materialinę padėtį, o Lietuvos suverenitetas ir dvasinės - kultūrinės vertybės jiems yra menkaverčiai dalykai. O kas gaunasi su materialinio gerbūvio padidinimo nuolatiniais pažadais, visi puikiai žinome. Net neabejoju, kad tas pats “šnipštas” gautųsi ir N. Puteikio atveju, jį išrinkus prezidentu.

! ! !       2019-02-3 11:21

O kodel ne Puteikis?

test       2019-02-3 10:44

Gražus, kupinas idealizmo tekstas.
Bet jeigu tai perskaityti miniai, liumpenai išsiskirstys dar net neįpusėjus skaityti ir pusės teksto.
Nes tiems kurie meta biuletenius į urnas rūpi visai kiti dalykai.
Na išpublikavome čia vieno entuziastingo palaikytojo prakalbą ir kas?
Kur ir kas dar tai perskaitys? Ir ar skaitytų?

Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. Kūjo ir pjautuvo šešėlis virš šeimos (III)

Danijos sulaikytieji gali būti įkalinti užsienyje

Karolinska ligoninė „kastruoja“ ir mėgina pakeisti vaikų lytį bei nutyli sunkius pakenkimus

Linas Karpavičius. Referendumas Šveicarijoje

Durnių laivas ir 2,5 jo kapitonai: kuris tikras?

Arkivyskupo Carlo Marija Vigano pareiškimas

Aleksandras Nemunaitis. Neries krantinės reikalai

James Traub. Netgi Švedija nebenori daugiau migrantų

Edvardas Čiuldė. Kokiu mokslu reikėtų tikėti, a? (III)

Lenkijos valdžia: nenorim tokių protestų kaip kitur Europoje, todėl papildomų draudimų dėl pandemijos imtis neplanuojame

„Mes giname Europą“ – teigia Lenkijos Ministras Pirmininkas

Graikų ortodoksų hierarchas apie GP bažnyčiose: netoleruosime valdžios institucijų melo

The Lancet: stigmatizuoti nepasiskiepijusius – neteisinga

Daugėja neapykantos nusikaltimų prieš Europos krikščionis

Dominykas Vanhara. Naujausi reitingai

Kun. Gintaras Jurgis Sungaila. Apie klerikalizmą ir pašaukimų krizę

Garsiąją Kauno vilą Perkūno alėjoje gynusį architektą teismas pripažino kaltu – už rangovo pastūmimą ir kaukės nuplėšimą skirta bauda

Mirė partizanas Juozas Jakavonis-Tigras

Ketvirtadienį Vilniuje bus paminėtos kun. B. Laurinavičiaus žūties metinės

Manifestacijos Austrijoje prieš suvaržymus

Kęstutis Pranckevičius. Tamsią naktį žvaigždės ryškiau šviečia

Vytautas Sinica. Kada JAV kongresas atšauks Nepriklausomybės deklaraciją?

Aleksandras Nemunaitis. Vilniaus grybai

Leidžiama žaisti demokratiją

Nacionalinė šeimų ir tėvų asociacija reiškia susirūpinimą dėl narkotikų ir alkoholio prieinamumo didinimo

Vytautas Sinica. Solidarumo galia

Chris Waldburger. Valia siekti Kristaus?

Edvardas Čiuldė. Kokiu mokslu reikėtų tikėti, a? (II)

Almantas Stankūnas. Kiek dar ilgai žaisime neoliberalistinius rinkos žaidimus ten, kur negalima jų žaisti?!

Br. Paulius Vaineikis OFM: skelbiu nepaprastąją padėtį

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.