Iš propagandos frontų

Iš propagandos frontų. Vytautas Landsbergis: Mėginu suvokti

Tiesos.lt redakcija   2016 m. vasario 2 d. 15:01

71     

    

Iš propagandos frontų. Vytautas Landsbergis: Mėginu suvokti

Be komentarų.

Šaltinis: Bernardinai.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

moteris       2016-02-7 16:20

Mane, kaip nesidominčią Lansbergio veikla Briuselyje sudomino Komentatoriaus “no comment anketa” sakinys: “Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,”. Tai ką, jis tikrai taip balsuoja? Tuomet visiškas veidmainis. O aš maniau, kad jis krikščionis.

la-la-la       2016-02-4 21:37

Me…megink,megink.

Sena tiesa       2016-02-4 17:52

Dėdulei, kaip buvusiam aktyviam komjaunuoliui, o vėliau marksizmo - leninizmo dėstytojui, tautinių idėjų puoselėtojai ir skleidėjai visuomet buvo ir bus tik “niekingi nacionalistai”, kurių veiklą reikia stengtis bet kokiais būdais diskredituoti.

StasysG       2016-02-4 13:54

IP vis nėra, skaityti komentarų neverta, ypač to pasikartojančio coment’s.

Julius Puras       2016-02-3 18:45

Taip tik atrodo kad skaitomiausi. Istikruju tai mesos partijos tai yra konservatoriu elfai cia daugiause lankosi.

va va va        2016-02-3 17:47

pasirodo, skaitomiausi straipsniai -  Labdsbergio. Daugiau tad Landsbergio straipsnių!

Juliui Purui        2016-02-3 17:41

ir tu, Brute?

Ar gerai supratau?       2016-02-3 14:10

Juozapėlis jau ir Dočį užkniso? Po teisybe, nuspėti visą tai, išties nebuvo sunku. Na, ankščiau, ar vėliau, turėjo tai nutikti. Manau, tai tik visiems į naudą, bent Tiesos. lt, nuo to tikrai nenukentėjo.

Pilietis       2016-02-3 13:23

Ar ne per vėlai Dėdulė suprato, kad jau yra pavėlavęs suvokti. Reikėjo anksčiau mąstyti su smegenimis, bet ne užpakaliu. Referendumas buvo būtinas ir dėl žemės ir dėl 141 dykaduonių sumažinimo ir t.t.

Suvokime ir mes       2016-02-3 10:14

suvokti šio fariziejaus įnašą Tautos ir valstybės naikinimo bakchanalijoje gal padėtų tikro rezistento Stasio Stungurio liudijimai portale šauksmas.lt. Štai Dėdulė P.Šliužo bandymą demokratijiu būdu organizuoti referendumą vadina pervarsmu, o kaip tada pavadinti 1993 metais organizuotą tikrą valstybės perversmą?

Julius Puras       2016-02-3 9:57

Pati didziause gresme tai apsisaukeli sovieta vadinti Lietuvos patriarchu.

Gaila,       2016-02-3 9:45

kad tiek daug Nepriklausomybės labui padariusiam žmogui, Patriarchui, buvimo valdžioje akidangčiai neleidžia pamatyti ir naujų, ne mažesnių nei ankstesni, pavojų, kuriuos jis laimina. Juk du pavojai tik retais atvejais vienas kitą atsveria, o dažniausiai sumuojasi…
Stebina, kaip pasikeitė Patriarcho pozicija, kai prie AT rūmų nebeliko aukai pasirengusių žmonių, o Sąjūdžio intelektualinis branduolys išsivaikščiojo ar buvo išblaškytas. Juk visiems aišku, kad dvi ir daugiau galvų geriau, nei viena, net kai ji yra be akidankčių...
Nejaugi Konstitucijoje suverenu įvardinta Tauta yra pati sau priešas ir reikia jai atimti balsą?
Kas ne su manimi - tas prieš mus?

Julius Puras       2016-02-3 8:52

Pasižiūrėjus i 25 metų tendencija tai viena mėsos partija keičia kitą tam kad išvengtų atsakomybės už nustekentą ir toliau stekenama krasta tas jaunų žmonių atsimetimas nuo to viso brudo suteikia kažkokia tai vilti kad galbūt Lietuva išlips iš tos moralinės srutų duobės į kure Lietuva panardino mėsos partijos.

Dėdule       2016-02-3 7:37

Nesuvokiamu nesuvoksi. Tas pats liečia ir no comment’sui.

Dočiui       2016-02-3 2:24

Labai ačiū.
Ačiū už tašką.
Esu maloniai nustebintas Tamstos dosnumo.
Iš toli Betelgeizė atrodo taip pat kaip taškas.
Net nežinau, ką ir daryti su tokia netikėtai užgriuvusia neaprėpiama galimybių gausa.
Tik nesitikėjau, jog toks patyręs semantinių tekstų gvildenimo meistras taip ir nepajėgė suvokti, jog man nuoširdžiai neįdomu- kur Tamsta keliaujate ir kiek laiko kur praleidžiate. Juk ne to Jūsų paklausėme.
Būkite Paryžiuje, Alksnynuose ar Moršanske- Pono valia.
Nors Aliaskoje ar Taškente.
Bet kuriame Tamstai komfortiškame taške.
Nurimkite ir nesitaškykite
(kablelis)
Ramybės Tamstai
(daugtaškis)
: )
j

Nėštumo testas       2016-02-3 2:08

Nežinau? Nežinoti nedraudžiama, bet tuo pačiu, nežinojimas neatleidžia nuo Atsakomybės.
Visa savaitė yra kalbama apie šį kontravetsišką reikalą. Redakcijai tai neįdomu? Deklaruojantiems norą tartis su visuomene nerūpi visuomenės nuomonė?
Kas tai? Sveikos nuovokos stygius ar tiesiog arogancija?
Kai portalui grėsė piratų abordažas ir įžūli reiderystė, redakcija noriai priėmė piliečių palaikymą.
Palaikymas buvo.
Nuoširdus ir masinis.
Natūralu, kad iškilus visuomenei svarbiam klausimui, dabar piliečiai pageidauja aiškumo.
Tai tiesiog požiūrio į pagarbą ir pasitikėjimą reikalas.
Yra pasitikėjimas, yra ir pagarba.
Šiuo atveju, redakcija demonstruoja atsainų ignoravimą savo skaitytojams.
Vieyoje to, kad būtų artikuliuotai ir logiškai paaiškinta portalo redakcijos pozicija, užsiimama išsisukinėjimu ir emocingais šūkavimais klausimus keliančių skaitytojų atžvilgiu.
Suspardyti kokį nors eilinį juozapą nėra sudėtinga, bet ar papjovus juozapą ir kitokius panašius juozapukus- ar keltas Klausimas kur nors dingsta?
Visuomenei interneto personažo egzistencija gali būti įdomi ne daugiau kaip pletkų lygyje.
Nemažą pasitikėjimą sukaupusios žiniasklaidos priemonės vadovo/ų galimai oficialiai portalo pozicijkai neadekvatūs poelgiai yra šis tas daugiau- tai jau viešasis interesas.
Jeigu tamsta sakote, lad nežinote, tai gal esate tiesipg anonimiškas praeivis, bet niekas tuomet tamstos or neverčia atsakinėti į juims nepriklausančius klausimus.
Bet jeigu esate redkolegijkos narys, tuomet tamstai tenka pareiga paklausti savo kolegos/ų, o ne lysti po nežinojimo kaldra or pigiai atsifutbolinėti.
Nesolidu. O jeigu elgetės nesolidžiai or nerodote solidumo pavyzdžio, arogancija tamstų neišgelbės.
Arogancija tamstas pribaigs jūsų pačių rankomis.
Kadangi nprisi tamstą išvaduoti iš nežinojimo pančių, galiu nukreipti ten kur tamstos žinojimo ribos kiek praplatės:
- Surinkite Google raktinius žodžius :
:
selonija lt Algimantas Zolubas Žinia padėka Landsbergis premija.
;
Jums per sekundę bus pasiūlytas straipsnis kuriame yra informacija sukėlisi tiek šurmulio.
Tuomet kai perskaitysite, jums teliks pakelti tel ragelį, paskambinmti redaktorei ir paklausti.
- Ar tamsta esi ta pati R.B. kuri minima , išskirtinai pabrėžta tarp aktyviausiai prisidėjusių organizuojant tą kontraversišką dar labiau kontraversiško asmens garbinimo aktą?
Jeigu ne, tuomet, kame problema- trumpas komiunikė, paneigimas ir juozapai su juozapiukais guls negyvi aukštienlinki, o tamsta bei skaitytojai pajusite visišką tarpusavio supratimo pilnatvės harmonmiją.
Per daug sudėtingi veiksmai?
Na, tuomet nepykite jog kas nors tamstas “užknisinėja” primityviais klausimais.
Ne kariaukite, o apsispręskite- kiek portalo pavadinime esantis žodis dar jums reiškia.
Ne bloguose juozapuose yra problema.
Na, nutrėkšite vieną jums nebemioelą tūlą. Tuom kart sušluosite vertybines skeveldras po kilimu ir pakabinsite iškabą “vsio charošo, prekrassnaja markiza”.
Ir kas toliau?
O toloau bus slydimas pakalnėn su pagreičiu. Nes tik pirmą kartą yra sunku meluoti Sau.
Po to bus vis mažiau ir mažiau keblumų.
Ir taip tol kol tapsite tokie pat kaip ir kiti.
Apsisprendimo metas yra dabar.
Yra tik du keliai. Trečio nebūna.
Arba esi antitarybinis, arba tarybinis.

 

 

Dočys Juzai       2016-02-3 1:46

Atrodytų, protingas esat žmogus, bet neįstengiat suprasti paprasto pasiūlymo, kurį nusibodo kartoti: “pasidaryk pats”. Susikurkit savo portalą ir darykit ten ką tinkamas: statykis avilius, daugink bičių šeimas, saugok jas nuo erkių, stebėk tranų ir bičių pusiausvyrą šeimose, jei nori, kelk inkilus arba nedaryk nieko. bet kai į svečius atėjęs imi šeimininkus kaip šokdinti kaip koks raigaidys - atsakyk man į tą, atsakyk, kodėl man neatsakai, o ką veikei Paryžiuje ar Konstantinopolijyje, tai jau atleisk - ne tavo suknistas reikalas.
Ir išvis, jei įsivaizduoji, kad įmanoma pilnavertiškai ir atvirai konkrečiam asmeniui bendrauti su virtualiu anonimu, tai galiu kartą ir paskutinį tave patikinti, kad tokiu formatu su tamsta bendraujama nebebus. Taškas.

to O:34        2016-02-3 1:10

negaliu neigti tai, ko nežinau smile
akivaizdžiai abejoju Jūsų peršama interpretacija.

O:34       2016-02-3 0:57

Neigiate Padėkos premijos Landsbergiui organizavime dalyvavimo faktą?
Ar tai ne faktas ar tiesiog visiškai nereikšmingas faktas?

to J.        2016-02-3 0:44

čia, kaip suprantu, jau Jūsų “mėginu suvokti”...
ir kaip VL, darote tą pačią klaidą ar “klaidą”: “faktai” patys savaime nepasisako, kaip juos suprasti, dar daugiau - Jūs pats juos pasidarote… o tada “žiūrite”, kaip juos suprasti…

Dočiui       2016-02-3 0:26

Tik nereikia tiek daug emocijų. Emocijos, prastas patarėjas.
Pasvarstykime ramiai.
Pirma, portalas skelbiasi viešu, portalas nuolat leidžia čia reikštis labai priešiškai portalui nusiteikusiems asmenims.
Tarkime, tokia asmenų grupė kaip puteikiniai- portalas kentė, nuolaidžiavo, o ir dabar nelabai paiso, kai puteikiniai ateina ir kakoja jums ant galvų.
Esu labai nuoseklus žmogus. Puteikinių nemēgau ir nemėgstu. Tikrai mėgau šį portalą ir manau jog ir dabar jis man patinka.
Portalas nors ir yra konkrečių asmenų nuosavybė, bet tuo pačiu jau yra tapęs ir savarankišku Reiškiniu, kuomet kažkas privataus tampa visuomeněs savąsties dalimi.
Ir tai yra nuostabu!
Tačiau taip kokybiniu atžvilgiu pasikeitus portalo statusui, deja kažkam iš redakcijos nepavyko ir save pakelti iki Reiškinio bendradalyvio/bendrasavininko lygmens.
Tamstos emocijas vertinu normaliai, nes čia veikia inertinės arti/toli , mūsų/jūsų/kitų santykio jėgos išlikę išsiarojo savivokos rêmų arialo. Įpradtinis saugumo instinkto rudimentas.
Tai nėra smerktina, ypač nerealu reikalauti kažko kito iš eilonio statistinio piliečio.
Betgi, Tamsta nesate statistinis kietakaktis.
Esate įžvalgus ir išsilavinęs žmogus. Gerbiu šiuos Jūsų bruožus. Nesigėdiju ir viešai pripažinti esąs mažiau išprususiu. Bent ne prieš Tamstą.
Vienok, pastaruoju metu mane, eilę kitų skaitytojų stebina Tamstos tam tikri pozicionavimosi ribų išplaukimai.
Prieš keletą mėnesių, aš buvau įsitikinęs jog gerb. Dočiui tikrai būtų nepriimtini ideologiniai dvilypumai ir “politkorektiškumai”. Visą laiką deklaravote savo bekompromisines antitarybines pažiüras, kuo neslėpsiu tikrai žavėjausi. Būtent bekompromisiškumas yra tikro antitarybininko bruožas.
Tamsta turějote tūkstantį galimybių diskretiškai ir konfidencialiai paaiškimti visą eilę klausimų kurie privertė/verčia eilę ilgai su Jumis gana artimai ir nuoširdžiai bendravusių żmonių suglumus traukyti pečiais.
Kvietěme, netgi labai kamtriai prašėme pasikalbėti. Bet Tamsta, atkakliai bėgoteir tebebėgate nuo dialogo.
Esame jau tamstoms per prasti, raupsuoti?
Man itin nemalonu, kad tenka tokiu būdu kalbėtis.
Asmeniškus dalykus džentelmenai aiškinasi ne viešai. Mano kaimiška kilmė Tamstai yra per dodelė kliütis?
Nenoro paaiškinti akivaizďžias Tamstos kolegės/(?)-gų elgesio kolozijas nesupranmtu ne tik aš. Ne aš vienas matau, jpg kažkas vyksta “ne taip”?
Vienam žmogui gali ir padivaidenti, keliems iškarto- sunkiai.
Aš nesu priešas nei Tamstai, nei portalui.
Atvirkščiai, man nuoširdžiai rūpi kas vyksta dabar ir kas vyks rytoj. Nes šis portalas yra reikalingas visuomenei.
Tačiau jeigu poryalą ištiks tai kas jau ištiko visą eilę kitų bivusių lasisvais portalų,tai bútų rimtas smūgis tai vis dar rusenančiai vilčiai dėl getesnės Lietuvos.
Niekad nesinaudojau ir nesinaudosiu piktiems darbams, kažkokiems idiotiškiems “kerštams” ta informacija kuri buvo skirta likti tik tarp mūsų.
Kas yra ne viešam pliurpimui, tas ir liks tik tarp mūsų.
Jūs vis dar tuo abejojate ir nerimaujate?
Ko gero, mielas Prieteliau, va tai ir yra nemaloniausi man.
Niekuo neužsitarnavau tokio požiūrio.
Tai/tas/ta(?) kad sugebėjo Tamstą įtikinti priešingai amžinai netriumfuos.
Anksčiau ar vėliau, visada išaiškėja kas yra kas.
Bet vienok nereikia painioti asmeiškų dalykų su bendrai visiems rūpimais.
Savo nervingame komentare, Tamsta vos tramdėte trykštančias emocijas, bet… stebuklingai sugebėjote neatsaskyti į labai logišką klausimą.
Akcija prieš nezabudkas ir čia pat bučiuojama Nezabudkino Nr1 rankelė.
Tamstos tuo nekaltinu. Čia Júsų malonios kolegės ekvilibristika.
Todėl bandau suvokti - ar Jums yra komfortiška dalintis ta diotomijos būsena?
Ar Tamsta nematote tame nieko blogo.
Nuo rudens bandau Jūsų paklausti privačiai, bet vietoje to kad vienu ypu kažkur nesiafišuojant išgėrę po stiklinę arbatos, jeigu yr reikalas, vyriškai pasidalinę “fanarus”, Tamsta lakstėte kilpomis kad tik nesusitikus.
Běgat nuo manęs, bėgat nuo Dieduko, net nuo gležnos Liepos sprunkate įtraukęs kaklą.
Ko bijotės mielas Prieteliau?
“Monstro” juozapo, ar… Savęs?
Pamenate pasaką apie karaliaus dukrą ir už auksą brangesnę druską?
Aš grubokas ir nelabai tašytas. Toks mano būdas. Ne saldus.
Sūrus.
Todēl būsiu paskutinis iš visų kurie patikėtų jog iš antisovietčiko pasidarytum tarybiniu.
Netikiu.
Todėl ir klausiu.
Suklysti gali kiekvienas. Draugai yra tam kad atleistų. Nes tiki tais su kuo valgyta druska.
Nuoširdžiai,
J.

.

 

pakises anukeli,       2016-02-3 0:24

niekaip negali susitaikyti su kitokio jaunimo pozicija, kitokiu mastymu. Savarankisku. Dieva, ir kada sitas Lietuvos pardavejas nustos siauteti? Aciu Pranciskui Sliuzui, referendumo pagalba padejusiam isryskinti kas Lietuvoje yra kas. Aciu visiems, kurie prisidejo prie parasu rinkimo referndumui - pamateme koks baisus pasipriesinimas, netgi baime, sukauste Lietuvos pardavejus, priesakyje su Dedule, Magnolija ir Vaigausku!Visiems ( ir Dedulei)pravartu perskaityti: http://sauksmas.lt/disidentas-stasys-stungurys-ar-neuzmirstuoles-gali-nuslepti-niuria-skausminga-lietuvos-dabarti.html

mama iš kaimo       2016-02-3 0:03

  Vargšas senukas. Mėgina suvokti… Deja, neatrodo, kad būtų pavykę.

Tai       2016-02-2 23:43

Vėl puolimas prieš Tiesos.lt atnaujinamas ? Vadinasi, ryškiai pataikė į temą...

Dočys       2016-02-2 22:47

Juzi, vo jerguteliau, ar protas užtemo, ar paranoja subalamūtijo. Kokius čia fokusus išdirbinėji nuo pat rudens. Pakišk kramę po šaltu vandeniu, apsižiūrėk kur esi. Čia gi ne tavo tvartas ar sandėliukas, kur kaip nori taip savo šakes ir oblius dėlioji. Čia visuomeninis Tiesos.lt portalas, o redakcija ne tavo samdyti bernai, kuriems įsijautei galįs nurodinėti, ką spausdinti, o ko nespausdinti ir kaip elgtis.
Nepatinka, keliauk kur patinka. Niekas nelaiko už skverno nučiupęs. Regis, jau ne kartą ir atsisveikinai, bet kai pagalvoji - visai juk nebloga kompanija, kur tu geriau rasi šiais laikais… Tai ir siautėji, kad niekas varu nevaro.
Taip kad žinai, ką aš tau dočiškai ir draugiškai kaip vyras vyrui patarsiu. Nelipk ant staltiesės su kerzais, nes staltiesė tavo švaruolius gali išpurvinti.

stasys        2016-02-2 22:17

Kai politinės veiklos doktrina grindžiama tik dviem skirtingu pasirinkimu poliais ,..rezultatas abiem atvejais pasirinkus bus tik kompromisinis. Vienu atvejų V. Lanzbergis teisus sakydamas kad nusišalinimas nuo politinio gyvenimo jaunimui reikštu ne tobulėjima ugdymą vidumi, o rizika tapti kažkuo vienu siauru tik paviršutiniškai išmanančiu tuos dalykus kurie vyksta valstybės viduje..tuo pačiu tampant gardžiu kąsniu kitiems. Iš esmės esamos vakaru visuomenės atspindžiu. Iš kitos pusės autorius neteisus, nes tik atsitraukus nuo to kas keistina galima tinkamai įvertinti esamus trukumus ir likusius privalumus, pasiūlant daug geresnes išeitis esamoms problemoms. Politinė ydingą sistema sukasi tik dėl savos pačios inertiškumo ir joje besisukančių pastangų ja toliau sukti iš vidaus.. netgi tuo atvejų kai ji gerokai išore apyrusi puvimu .Naujos idėjos yra pokyčiu variklis, bet ne aklas susi priešinimasis su viskuo kas tinka valdžiai .

Pardon       2016-02-2 22:14

Tikrai nebuvo jokio sumanymo priklonuoti to paties komentaro kopijų.
Nežinau kaip techniškai tai pasidarė.
Beje, jau kuris laikas yra ir daugiau techn. pobüdžio nesklandumų šiame portale.

no comment's       2016-02-2 22:09

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:09

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:09

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:09

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:08

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:07

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:07

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:07

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:07

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:07

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

no comment's       2016-02-2 22:07

Trumpas vertimas iš ponų į runkelių kalbą:
:
Ne, ne Tėtės teksto. Tėtušio tekstukai stabiliai nuoseklūs.
Visom progom vienoda dozė skreplių, pagiežos ir matrazmatiško kikenimo.
Tėvukui dėl formos ir stiliaus priekaištų nėra, o turinys nestebina.
“Dėdulės” kalbų bei darbų turinys išlieka turtingas ir sodrus:
Referendumas- šliužų ir pankų sąmokslas,
Burokevičiaus pavaduotoja- Lietuvos dalia,
Sadomijas, paleistuvystes, iškrypėlių “santuokas” bei darželinukų privalomą mokymą masturbuotis remiančių gender/lunatikinių rezoliucijų palaikymas briuseliuose kilnojant rankelę - UŻ,
Anūkėlio nepotistinis protegavimas- pirmyn, anūkėli,
Anūkėlio godžios žmonelės milijoninės prichvatizavimo aferos - vsio zakonnko, Profesoriau!
Taigi, Tėtė niekuo nestebina. Tėtė stebėtinai kryptingas.
.
Nustebino ponios Redaktorės nenuoseklumas-
Vieną dieną iš patrankos iššauna garsų pareiškimą peikiantį “nezabudkas”
ir tuos kolorad/masoniškus logotipus seginčius,
kitą dieną kaip viena aktyviausių organizatorių įteikinėja Tautos,
t.y. mūsų, vakarykščių “dum-dumų” vardu, Tėtušiui…“Padėkos” premiją!
Džiaugsmu trykštančiame provincijos portaliuko straipsnelyje apart visų išvardintų Premijos Dėdulei/Tėtušiui stūmikų, atskirai išvardytos kelios energingiausiai tą akciją organizuojant pasidarbavę asmenybės.
Visiškas šokas ištiko tame Orgkomiteto garbės Sąraše išvydus ir p. R. B. Vardą ir pavardę.
Sveiku protu nesuvokiami dalykai- iš vakaro į skutus taršo nezabudkas, kitą dieną spaudžia rankelę nezabudke besipuikuojančiam Patriarxui!
Čia kaip suprasti?
...?.?.?
Vienžo,  neskaniai tas dalykas pasirodė.
Iškilus į viešumą, redakcija atsitvėrė tylos siena.
Kiek paklausi, tiek negausi.
Klausi- pabėga ir nesirodo.
Nieko nekomentuoja.
Gal mano, kad tipo nelabai kas pastebėjo ir jeigu pavyks patyliukkais viską numuilinti,
tai galima bus likti toliau oriai gražiai pūkuotiems?
Lyg niekur nieko.
Bet mažumėlę nelabai pavyksta.
Yra atskirų nesusipratusių skaitytojų, kurie kožną mielą dieną lipa ant mazolio ir
uždavinėja tą patį ( provokaciyyyja!), klausimą.
Pašaliuiose publika pradeda šurmuliuoti ir dviprasmiškai žvilgčioti, visiems navyna atrodo absurdiška.
Bet navyna neišgalvota,tikra.
Nebent p. A. Zolubas savo straipsnye būtų Ponią paminėjęs samoningo šmeižto tikslais.
Bet kad nepanašu. Straaipsnio tonas pompastiškai pakilus.
Prazdnikas! Padėkos fiesta.
Dėl nesusipratėlių bambėjimo redakcijoje pasijautė diskomfrotiškos nuotaikos.
Prisipažinsi, gi užjuoks negyvai.
Ką daryti?
Ir tuomet nutarta fasoną gelbėti “rodant poziciją”.
Įdėjo eilinį Tėtės kūrinėlį ir pakabino rubrikos Iš propagandos frontų” iškabą-
šekit runkeliai, vot jums teisinga, jūsų norima, pozicija.
Kaip šunims kaulelį.
Ėskit ir astsikniskit.
Ir kad niekam nekiltų durnų klausimų, pridėjo užrašą- “be komentarų”.
Be komentarų, kad Tėtė nusišneka, ar kad dėl Padėkos premijos tipo, komentarų TIKRAI nebus?
Tyla yra kas?
???
O va čia, susipraskite patys.

V.L.       2016-02-2 21:14

Parduokit lietuviai žemę ir važiuokit kur akys veda ir kojos neša į visas 4 puses.

Rebeka       2016-02-2 20:48

O kur pati Pro Patria su jos ideologais??? Prarado amą ar drąsą???

šunėkai       2016-02-2 20:30

nuo sausio 9-tosios prėjo beveik mėnuo, o mes be tavo, tata, išmintingo vadovavimo nebūtume susipratę, ką reikia apkandžioti. Dabar, kai gauta komanga FAS, visi nesupatimai tavo išminties dėka tiesiog išgaravo. Tegyvuoja epochos protas, garbė ir sąžinę Tėvynės Sąjunga Konservatorių Partija - TSKP ir jos niekaip neužgęstantis šviesulhys, asmeniškai mūsų mylimiausias propiesorius. Įkvėpti išmintingų ir nukreipiančių žodžių, pažadame, kad visokius sinicas ir radžvilus nagais ir dantim suplėšysim į gabalus ir TSKP bulviena vėl žydės. Kas mes būtume be tavo, tata, išmintingo vadovavimo,- paprasčiausi šunėkai, o dabar esame, galima sakyti, Š.... iš didžiosios raidės. Urrrrrrrrrrrrrrrr-a Urrrrrrrrrrrrr Ra Urrrrr Rad     Urrrrrrrr Radž  che che

To nejuokinkit       2016-02-2 20:00

Visiškai nejuokinga ponuli, bet kodėl vienu metu 3 komentarai 19:40,19:43, 19:45? kas tai Tarybine Kuetuva ?Gal jau laikas išsiblaivyti?

Sena tiesa       2016-02-2 19:57

Nieko naujo. Juk visiems liberalams (kaip ir marksistams) tikrasis, t.y.tautinis, patriotizmas yra blogis.

Nejuokinkit:)       2016-02-2 19:45

O dar kam nors neaisku?Kad Lietuva per seima ir teisesauga pilnai valdo Sovietu KGB kazkada dirbe Tarybineje Kuetuvoje????

Nejuokinkit:)       2016-02-2 19:43

KGB gerai idirbtas metodas viska apversti aukstyn kojomis,kad patys isliktu nepastebeti:)

Nejuokinkit:)       2016-02-2 19:40

Viskas atvirksciai a-ne???Po nepriklausomybes atkurimo KGB samoningai nuo Lietuvos vairo nustume gerb.V.Landsbergi ir supriesino su Tauta.Tie patys dabar valdzioje ir teisesaugoje bando net kurti byla gerb.Landsbergiui.Avinu banda patikejo savo valstybe KGB kurie graziai besisypsodami visa Taura varo i skerdykla,saskykams su raudonu padazu:)

G.P.       2016-02-2 18:58

Puikus “vinigretas landsbergiškai”:
1. 5 proc. tiesos;
2. 25 proc. pusiau tiesos;
3. 30 proc. melo;
4. 40 proc. aiškiaregio insinuacijų iš serijos “ką blogiukai galvoja ir kokie jų tikslai”.

jau suvokiu       2016-02-2 18:34

kažkada buvau labai aktyvus konservatorių rėmėjas. Dabar jau ne. Dar man atrodo, kad ponas V. L. jau kenkia konservatoriams. Ar jis supranta kiek rinkėjų netenka per tokius nusišnekėjimus. “Pro Patria” jaunimo sambūris - yra gražiausia ką dabar turime - jauni, intelektualūs idealistai, patriotai. Iš šiam profesoriui jie nepatinka. Apgailėtinai išrodo - jam brangesni komjaunuoliai jukneviciene ir panašūs…..

Pagalvokim kartu       2016-02-2 18:14

Kodėl Šveicarijoje referendumai galimi ir pageidaujami, o Lietuvoje jų bijoma kaip velnias bijo kryžiaus ?
Kodėl Jungtinė Karalystė ruošiasi referendumui, o Lietuvai tai šiukštu ir griežtai negalima bet kuriuo atveju ?
Kuo mes skiriamės nuo kitų Europos šalių, kad mums taip yra uždrausta ?
LIETUVOS RESPUBLIKOS AUKŠČIAUSIOSIOS TARYBOS PIRMININKAS VYTAUTAS LANDSBERGIS Vilniuje, 1992 m. lapkričio 6 d.
pasirašė LR Konstituciją, kurioje reglamentuota:
1 straipsnis
Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika.
2 straipsnis
Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.
3 straipsnis
Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių.
Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.
4 straipsnis
Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.
....
9 straipsnis
Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.
Įstatymo nustatytais atvejais referendumą skelbia Seimas.
Referendumas taip pat skelbiamas, jeigu jo reikalauja ne mažiau kaip 300 tūkstančių piliečių, turinčių rinkimų teisę.
Referendumo skelbimo ir vykdymo tvarką nustato įstatymas.
Kur problema? Kame ?

vasia       2016-02-2 18:10

vok vok,gal suvoksi…

Ignas       2016-02-2 18:01

Kažkoks nusišnekėjimas. Turbūt, senatvinė silpnaprotystė jau pradeda reikštis…

taigi       2016-02-2 17:41

“dar siek tiek viena kita kontroliuojancias, valdzios strukturas” Nusivylimas, kaip ir daug kam, ypac kas yra susidures su tokia kontrole, kai spjauna tau i veida ir sako man nerupi, kreipkis kur nors kitur, i kita struktura.

vai me       2016-02-2 17:32

Rusų okupacijos metu, kiekvienoje mokymo įstaigoje, dirbo vadinamieji “smotriacy”.Dazniausiai , tai būdavo, marksizmo- leninizmo dėstytojai, kuriems , paskaitų metu, greičiausiai, buvo galima pastebėti, neigiamą mokinių ar studentų poziūrį į komunistų partija ir egzistuojantį rėzimą.  Tokie asmenys, buvo kruopščiai fiksuojami ir niekada ,nebegalėdavo išvykti, į uzsienį.Tuo rūpindavosi, kadrų skyriuose sėdintys ,specialiai paruošti darbuotojai.Tai tiek zinių, jums akiračiui praplėsti.

Kodėl       2016-02-2 17:28

sakoma “Hanibalas už vartų?”
Ar ne viduje?
“Šiurpioje Svynio Todo fotosesijoje”žmogėdrų puota” a alfa.lt
Miuziklas,  opera…?
Reklama prieinama visiems,gal ir vaikams??????
Paskui sakoma ką padarė tos mergaitės?Jos nuteistos.Kas atvežė šį monstrą-idėją į Lietuvą ir įleido į kultūrą, teatrą?

Sugebėjimai       2016-02-2 16:42

kai šito “rezistento” visi sugebėjimai pasireiškia tik tuo, kad niekinti visus, kurie jo manymu žemesni už save ir dar priedo kitaip galvoja tai tikėtis,kad jis kažką suvoktų - beviltiška. Niekada nesuvokei, polnuli, Tautos ir nesuvoksi Nebent dar ir toliau vogtų, vogtų kol suvogtų visą Lietuvą į savo supratimo daržą ar tvartelį. Užkliuvo šiam niekadėjui ir V.Radžvilas.  ReiškiaRadžvilas eina teisingu keliu.

Neaišku, kur dėti kablelį       2016-02-2 16:36

Gaila. Nebesusivokia. Įdomu, kur buvo lūžio vieta?

šiaip klaiku       2016-02-2 16:34

pariotizmo monopolį bando komunistų supisti šuniukai konservatoriai laikyti.
- kubilius - mizantropas
- degutienė - komunistė,
- anušauskas - kgbistas
- juknevičienė - komsomolka.
——
savos partijos brudo landsbergis nenori matyti.

hmm..        2016-02-2 16:03

žaviuosi ir jaunuoju politologu Linu Kojela. Puikus užsienio politikos apžvalgininka. Nesulyginsi su visur kviečimu lomonosovo univ. kepiniu Liutauru Bieliniu, Lopata ar harvardo kepiniu - K. Girniumi.

Ką darysi...       2016-02-2 15:49

Kuo toliau, tuo sunkiau darosi “suvokti”.
Senatvė...

taigi,        2016-02-2 15:48

pavardė charizmos nepridėjo…

ha ha        2016-02-2 15:47

Facebuke ProPatria, Sinica ir kiti, irgi aktyvesni politologai nei Gabrieliaus partiečiiai.
Nesubrendęs politikai Gabrielius, sakykit ką norit. Konsevams reikia stipresnio lyderio.
Toli jam iki senelio. Lai dar paauga.

ha ha        2016-02-2 15:46

atrodo, kad Ladsbergis tokiu desperatiškai ironišku būdu ragina Patria veržtis į politiką.
Matyt jis neužeina į Tiesos lt ir nemato Lietuvos sąrašo, kuriame dominuoja Pro Patria.

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.