Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Įžvalgos

Iš propagandos frontų. Marius Ivaškevičius: „Aš asmeniškai renkuosi Tiesą“

Tiesos.lt redakcija   2019 m. rugpjūčio 14 d. 8:07

85     

    

Iš propagandos frontų. Marius Ivaškevičius: „Aš asmeniškai renkuosi Tiesą“

Tiesa ar Tėvynė?
Tokia vertybinė dilema šiandien užgriuvo mūsų pečius (net Hamletas turbūt pavydėtų).

Ką daryti, jei tavo tėvynė kažkuriuo istoriniu momentu pasielgė neteisingai? Ir netgi žiauriai neteisingai. Taip, ji buvo ką tik išžaginta vieno purvino atėjūno ir apsvaigusi nuo naujo meilužio, kuris anam davė į snukį. Buvo tokia girta, kad darė viską, ką tas jai liepė. Ir jie padarė nusikaltimą.

Ką mums su tuo šiandien daryti? Aklai, įnirtingai jį slėpti, nes tai yra mūsų Tėvynė? Ar pripažinti, nes tai Tiesa?

Aš asmeniškai renkuosi Tiesą  vien jau tam, kad ateityje nebebūtų tokių dilemų (visos jos liktų istorijoje). Vardan Tos.

Ir šviesa, ir TIESA mus žingsnius telydi.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Mūsų Tėvynė visų puikiausia       2019-08-18 19:48

Deja, bet yra jos nekenčiančių išgamų, kuriems būrys naudingų idiotų Tėvynės vardu netgi premijas įteikia

toks       2019-08-16 5:22

intelektualas, toks intelektualas, ir geba tik binariškai-robotiškai mąstyti…
Nusivyliau,
Matyt, nesimeldi už Lietuvą Tiesoje.
O reikėtų.
Ir pats jei rinktumeisi stovėti Tiesoje, taip nesukvailėtum

Glušius       2019-08-16 1:30

Visiškas glušius

Vargšelis rašeiva, atskleidė „savo tiesą"        2019-08-16 1:23

Primityvu, galėtų kokią naują propagandinę fantazy brūkštelt, vietoj užsakovo neduočiau nei rublio. Bet iš šito nevykėlio rašeivvos visada tik š ir išeina..

>Liepai       2019-08-15 18:40

Pritariu kiekvienam Jūsų žodžiui - ŠVENTA TIESA. Atėjus dienai X visi šie ivaškkevičiai, šimašiai, armonaitės, vanagaitės ir CO, neštų “kudašių” iš Lietuvos, žinoma, jei suspėtų. Tėvynės meilė, aukojimasis dėl Jos, kaip aukojosi mūsų didžiavyriai - jiems nesuprantamas jausmas.

Stasys       2019-08-15 18:39

  Dvasios u-u-u b a g a s ! ...

Algis       2019-08-15 17:08

Tiesa? Klausimas: Ar tu durneli supranti kur tiesa, net ir kai tau ji po nosi pakišama?

stasys        2019-08-15 13:47

.. ačiu kad leidi orą virpinti smile Ka mano Dzeikas apie tos poetesos “salomėjos” darbeli “grybostano kolonijos himnas ” ?  smile)

grybostano kolonijos himnas       2019-08-15 11:41

Beretinę Lietuvą vagys sukūrė,
Už valdžią ir turtą kovojo ilgai.
Kur Vilnius, kur Nemunas, Baltijos jūra,
Ten nyksta mūs miestai, parduoti laukai.

Europos Sąjungoj šlovingoj,
Tarp bomžų klūpinti , biedna
Gyvuok kaip vergė, būk išmirus,
Brangi Buržujų Lietuva!

Į skurdą mums landsbergis nušvietė kelią,
Padėjo kovoj didi žydų tauta.
Mus šungrybis grūda į žopą totalią,
Mūsų vergystė kaip plienas tvirta.

Europos Sąjungoj šlovingoj,
Tarp lygių lygiai pavergta,
Gyvuok per amžius, būk laiminga,
Brangi pedrylų Lietuva!

Tėvynė parduota, nebijom maskolių,
Teskamba mūs gatvėj pindosų kalba.
Mes prievarta bruksim iškrypėlių rojų
Kol žemę nušluos sodomitų banga.

Europos Sąjungoj šlovingoj,
praradus tautą ir tuščia,
Vergauk per amžius, būk niekinga,
Brangi bevalių Lietuva!

Prigrūsim čia negrų, babajų, beždžionių,
Paruošim indėnų likimą baltiems,
Padėsim ant trypiamos liaudies dejonių
Bandysit kelt balsą-kulka snukin lėks!

Europos Sąjungoj šlovingoj,
Tarp biednų biedna ir kvaila,
Gyvuok kaip vergė, būk išmirus,
Brangi konservų Lietuva!

s.

Dzeikas       2019-08-15 11:08

Ruta, teiginys, kad tevyne ir Tiesa a priori yra tas pat (gali but tolygu, bet ne tas pat, jeigu suvokiat skirtuma) yra bolsheviku ir ypac naciu kertine pasauleziurine ideja. Kuria kartoja jie patys, arba jiems naudingi idiotai.
Reiskinys yra tiesa nes tas reiskinys naudingas Lietuvai?
Jauciate brieda, ar jums vienodai?

Rūta       2019-08-15 11:00

Manęs neužgriuvo dilema, kamuojanti ponaitį nac. prenijos laureatą. Aš renkuosi ir Tiesą, ir Tėvynę. Nesuprantu, kam priešinti šias pamatines vertybes?

Dzeikas       2019-08-15 10:56

stasiui:
“Tiesa reikia rinktis kokia ji karti bebutu” - komentuojamo straipsnio motto.
Niekaip nesuprantu, kaip susije tamstos pastarasis komas su siuom motto.
Tai ir neatsakineju i tai, ko nesuprantu.
Isaiskinkit, susiekit - tada gilinsiuos. O dabar virpinkit ora.

stasys        2019-08-15 10:29

Dzeikui .. akivaizdus dalykai nekelia klausimu ir Jiems nereikia naujo pagrindimo tik suradus kelis naujus faktus-aplinkybes .  O jei pridėti ta desperatiška elgesį ginant senas „suderintas“ tiesas lieka neaišku ..  kodėl kelios lentos lietuvišku tautiniu sentimentu tokia jau baisi grėsmė žydams ..ir holokausto atminimui .. Mes kaip tik kalbame apie visai kitus politinius procesus kurie vyksta už visuomenės matomumo ir klausos rybu . Ir vieni ir kiti supranta niekas nenuiminėja atminimo lentų ir nepervadina gatvių pavadinimu jei tam nėra atitinkamo politiniu lygiu esančio susitarimo – poreikio . Šimašiaus elgesys turi gana ilga neatliktu žadėtu darbu sąrašą ir visiška priešinga elgsena kai žaliojo tilto ‚istorinės atmintis“ pagaliau griuvo ir buvo demontuotos vėlgi motyvuojant kita priežastimi . Ivanausko komentaras gali turėti ir visai kita potekste ..ypač kai ji tokia emocionali ..

Deivis       2019-08-15 10:14

Vistik mane stebina iš kur atsiranda tokių komunistinių išsigimėlių kaip ivaškevičius. Ar tu nebūsi tik iš Izraelio?

Dzeikas       2019-08-15 9:31

stasy, pakelk akis i temos uzvadinima?
Kodel as tureciau nagrineti zydu genocido tema ir skeletus Lietuvoje jeigu tema grynai filosofine.
Zydu dusinimo(t.v. “holokausto”) tema as nerakineju. Ir kodel tureciau? As tik pabreziu metoda kuriuo reiskiniai turi but nagrinejami ir vertinami: irodyta kalte - teismas. Itarimai - tyrimas, bet jokiu budu ne teismas.
Taciau patriotai patys vercia tirti zydu dusinimo tema Lietuvoje, nes pagal taip kaip jie puola bendruosius desnius , kuriu net gudrus nieksai nerevizuoja atvirai, turiu pagrindo manyti kad tautos snukutis grietineje, jeigu pazisti katino ir dingusios grietines analogija.

Dzeikas       2019-08-15 9:23

Dzeikutijui:
Ne nesupratau. Nes tiesa sakant ir nesigilinau. Nesu gydytojas praktologas, tamstos verbalinio viduriavimo neanalizuosiu.
Pasakysiu tik tiek,kad pas “nieksus” lenkus be eiles neuzlisi net kaimo knaipej alaus nusipirkt. O pas dorovingus lietuvius tai norma net sostineje. Ir tiesa sakant europos salyj pasijuntu tik Suvalkuose.
Aplamai pagal pojucius koks skirtumas tarp Vilniaus ir Suvalku? Na tarsi is prabangaus restorano (su kurvynu pagal atskyra uzsakyma) patektum i paprasta kaimo uzeiga , su svariomis staltiesiemis ir nebrangiais, paprastais kaimo valgiais , kuriame aptarnaus paprasta kaimo mergina nekaulijanti ir nesiperstanti arbatpinigiams.
Tad tokiame palyginimu fone tamstos viduriavimas idomus tik akademiniam medikui besispecializuojanciam diagnostikoje pagal ismatu sudeti, spalva, forma.Bet ju naudos praktika nepatvirtina.

stasys        2019-08-15 9:09

Dzeikui .. štai ir pradėk ieškoti skeletu spintoje ..o tai vis kartoji kad smirda ir smirda ..pabodo klausytis . Gal koks kitas ‘dzeikulis’ čia kaku paliko . Jei rimtai esamas nenoras balta juoda papildyti ir kitomis spalvomis visiškai suprantamas ir netgi pateisinamas tuo palaikimu kuris plaukia iš JAV pasisakymais .

Džeikuti,       2019-08-15 8:27

kalti tie, kas lenkų lokalų konfliktą su Vokietija pavertė pasauliniu karu, ar supratai? Tad nemaustyk čia daržoves nuo pat ryto - eik pas Juozaitį parūkyt, gal daugiau pačiam papasakos ir pamokys, kaip nacionalinius patriotus reik maustyt. Be to karo išprovokavimo nebūtų jokio Holocaust’o, o žydų biblijinė valstybė būtų ramiai atsikūrusi be kraujo praliejimo pagal Haavara Paktą. Lenkija nėra jau tokia nekalta. Skaityk Čerčilį, kurį taip gerbi - ten viskas aiškiai parašyta, kas prie ko ir dėl ko, kas susieta su Lenkija, ar supratai?

Dzeikas       2019-08-15 8:16

sovietmecio testinumui:
Netiesa kalbi. Sovietmeciu i valdzios kalbas ziureta kaip tik labai kritiskai , ko gero net tada ,kai ta valdzia ir nesumeluodavo. Buvo bendra nuostata, kad si valdzia nemeluot is prigimties negali.
O stai saviems issigimeliams,- kurie pas okupantus buvo klapciukais arba buvo ant tiek slykstus, kad sovietai juos laike atskirai, stengdamiesi ranku nesitept ivarioms slykscioms misijoms, - vos tik jie gaudavo valdzia begama nusilenkt ir ausis pastacius klausoma ka tie issisakys.

Dzeikas       2019-08-15 8:09

Iki siol ‘lietukio garazo’ temos man buvo vienos nuobuodziausiu. Lietuva buvo okupuota ir kas vyko jos teritorijoje tuo metu - neatsako. Asmenys vykde nusikaltimus atsako, jeigu irodyta, jeigu yra ikalciai - tiriama. Kaip ir nera baltu demiu.
Stai nekaltas , filosofinis klausimas i kuri doras zmogus be skrupulu ir abejoniu atsako ‘taip’. Nes tiesa kokia ji bebutu is Dievo ir Jo slovei tarnauja.
Ir cia prasideda audra pelkeje , visi varliagyviai vakarais , rytais ir pries poravimasi ir tustinimasi kvarkseje apie patriotizma ir meile Lietuvai sukelia triuksmo fona “taip klausima kelia tik priesai; zydai patys kalti; mes a priori ne prie ko…”
Tai cia labai vietoje sustot ir susimastyt: ar taip jau nekalta Lietuva? Jei sazine svari, tai uzduotas klausimas kaip ir rutininis, net neidomu diskutuot, nes nera apie ka. O stai varliu choras isduoda kad spintoj skeletas ir ne bet koks. Vienzo arba tie patriotai “durni kaip lietuviai”(cia ne as sugalvojau, taip estai sako.Pas juos patarle tokia), arba visa si klaka pasamdyta FSB specialiai kompromituot Lietuva.

Užtenka,       2019-08-15 7:18

kad valdžia ir elitas - Verslo Klasė tiki, turtuoliai, milijardieriai tiki, o kas netiki, tas keliauja kalėjiman 12 metelių, pavyzdžiui, Vokietijoje.kad valdžia ir elitas - Verslo Klasė tiki, o kas netiki, tas keliauja kalėjiman 12 metelių, pavyzdžiui, Vokietijoje. Kuo tiki ubagai niekam neįdomu ir nerūpi, svarbu, kad oligarchai tiki. Mes irgi tikime - taip buvo Dievo nustatyta Niurnberge 1945 metais po Europos užgrobimo, okupacijos, todėl negalime netikėti - tikime. O jei pats netiki - eik velniop. Nepaprieštarausi mūsų atominei galiai.

dar tikintiems "holokausto" kliedesiais       2019-08-15 6:04

Visa oficiali žmonijos “istorija” -atviras žydaujos melas:


sunaikinta-tiesa.jimdo.com/blog

 

Salomėja       2019-08-15 0:26

Mariau, kaip kažkas čia pasakė - nelaimėli tu mūsų, tai pagaliau paaiškinai, pasisakei, kas esantis. Sakai, kad tavo Motiną išžagino purvinas atėjūnas. Tas tiesa. Bet pats pasižiūrėk, ką kalbi toliau. Kalbi apie meilužį, apie jos nuolatinį girtavimą, jos pragertą protą, sąžinę ir valią. Tavo Motina, sakai, buvo paskutinė šliundra. Be jokios moralės. Nusikaltėlė. O iš kur tu tą žinai? Užmiršai pasakyt ar sąmoningai nutylėjai istorijos tęsinį? Juk visi žinom, kad purvinas atėjūnas sugrįžo! Ir žagino tavo Motiną dar taip ilgai. Ji nebuvo jam vienintelė. Jis su pasididžiavimu tų kitų Motinų vaikams sakydavo tą patį, ką ir tau - jobtvojumatj. Ir tai buvo tiesa. Bet tavo Motina buvo nepaprasta - jos palaužti jam taip ir nepavyko. Nors stengėsi iš paskutiniųjų. Čia jis, tas purvinas atėjūnas, ėmė leisti gandus apie tariamą meilužį, apie jos girtos orgijas ir nusikaltimus. Taip jis siekė sukurti pagrindą savo veiksmams. Žmonės matė, kad mėgstamiausias jo užsiėmimas - savo šūdu tepti kitus. Ar dabar matai, kieno žodžiais tu kalbi? 

Kokia dar Liubianka,       2019-08-14 23:07

kai kalbama apie Vokietijos miestų nušlavimą nuo žemės paviršiaus kartu su gyventojais, vadinasi, ir jokių kelių į lagerius taip pat nebeliko, ir maisto tiekimo neliko lageriams - darbo stovykloms? Liepa blūdinėja, o jūs ne taip supratote. Maisto sandėlius subombardavo Stalino Rusijos sąjungininkai. Pačių lagerių nebombardavo ir aš šito nesakiau, bet subombardavę vokiečių miestus marino badu ir ligomis bei šiltinės epidemija tuos, kuriuos neva gynė. Jei miestų neliko, kelių neliko, maisto neliko - tai ko dar norėt? Žmonės lageriuose mirė nuo bado ir ligų, nuo šiltinės. Įdomu, ar ponia Liepa žino, suvokia, kas tai per epidemija?

stasys        2019-08-14 22:10

Tvanksai .. jaučiu liepa ne tu ekstrim kalneliu mėgėja ..pabandykite siūlyti labiau žemiškus pojūčius . smile

sovietmečio tęstinumas       2019-08-14 22:09

Lietuviai priprato sovietmečio ,,tiesai” - ką valdžia daro ir žiniasklaida teigia - tiesa. Nevalia abejoti, diskutuoti.

Tvankstas       2019-08-14 21:47

Madame Liepa - ‘Nenorėtum tapti dėmėtosios šiltinės epidemijos auka, kaip tie lagerininkai, po masinių bombardavimų likę be maisto, medikamentų, ligoninių ir t.t., a?’ - konclagerių nebombardavo, nebent gamyklas šalia jų, o po išlaisvinimo, jokia sąjungininkų armija nedavė Zyklon-B parazitams naikinti, nedavė maisto, nedavė medikamentų, žmonės mirė masiškai, nuo trečdalio iki pusės išlaisvintųjų, lavonus kraudavo rietuvėmis ir fotografavo ‘vokiečių žiaurumo aukas’, tarp kurių buvo ir garsioji Anna Frank tarp Bergen - Belsen nelaimėlių.
Kam kartoti ‘teisingas mintis’ iš Lubiankos ir kitų propagandos šaltinių ? Jūs visus laikote kvailais ar kalbate iš ‘bendro išsilavinimo’ / obrazovanščinos, kaip pavadino A.Solženicyn ?

Anzelmas       2019-08-14 21:19

  Jis pasirinko stribų tiesą.

Teisingai        2019-08-14 20:52

Pastebi Liepa, demaskuoja,,,teisybės’’ ieškotoją.

ah1       2019-08-14 20:48

KGB įslaptinti budi.

Madame Liepa       2019-08-14 20:45

Nenorėtum naktį praleisti masinio bombardavimo metu kartu su vokiečiais, kai juos svilino fosforu ir napalmu pagal prof.F.Lindemann planą bombačnykas Haris, ką? Nenorėtum tapti dėmėtosios šiltinės epidemijos auka, kaip tie lagerininkai, po masinių bombardavimų likę be maisto, medikamentų, ligoninių ir t.t., a?

stasys        2019-08-14 19:36

na kaip tau liepa nepersistengs ?... jau maniau vargšą autoriu sumins į balą . Ne .. pagailėjo ir leido oro įkvėpti , mol jei ko nemoki eini pasimokyti ir čia necypauji .Taip ir norisi atsigręžti, žvilgtelėti,  ar tik tie mūsų didvyriai negręžia žvilgsniais pakaušio . Siurrealistinis vaizdelis ir jokios minkštos pagalvės .

ah1       2019-08-14 18:49

Tėvynė Lietuva visada rinkosi maksimalų variantą pagal esamą padėtį...  Jei geriau pagonis Vytautas nei Aleksandras krikštytas cerkvėje, tai geriau, va, jei geriau proškos ir alus tai geriau…Jei reikės tai tėvynė ištaikys momentą ir nusigręš nuo kopūsų - atsarginiam variantui tėvynė pasirengusi.

Liepa       2019-08-14 18:48

Priešas niekada neateina su gėlėmis, dovanomis ir malonėmis, Ivaškevičiau, nelaimėli tu mūsų. Atvirkščiai gali teigti tik visiškas beprotis arba išdavikas,kuriam tas pats, kam parsiduoti: “purvinam atėjūnui” ar “naujam meilužiui”.//
Kurių galų “nacionalinis” rašliavotojas ir profesionalus Lietuvos didžiavyrių niekintojas taip vargsta, ryškiai persistengia dėliodamas išsireiškimus ir taip bijosi konkretikos: neteko girdėt, kad stribus, kagėbistus, enkavėdistus ir komunistus lietuviai meiliai vadintų “purvinais atėjūnais”, o hitlerininkus “naujaisiais meilužiais”.// Matyt, šitam “DRĄSIAM MODERNISTUI” jau visiškas ku-kū. Pasėdėtų pusmetį rūsyje su Dušanskio “procedūrom”, arba porą metų praleistų “naujo meilužio” SPA centre- kokiam Aušvice, Štuthove, tai nereiktų sapaliot, ką rinktis -tiesą ar tėvynę?// Padoriam žmogui Tiesa yra neatsiejama nuo Dievo, Tėvynės ir savo Artimo.// Aišku, moderniam-pažangiam globalistui šis dėsnis negalioja. Išglobalintam, nutautintam, nudievintam padarui tėvynė yra visur ten, kur daugiau ėdesio, o tiesa yra tai, kas naudinga ir patogu jam asmeniškai.//
Apskritai iki gyvo kaulo įgriso vietinių padlaižių rypavimai apie holokausto baisumus, kurių patys nei matė, nei nukentėjo. Gal ir patikėčiau Ivaškevičiaus ir į jį panašių “raudotojų” įsijautimu, jei taip pat nuoširdžiai išgyventų dėl turkų išžudytų armėnų, anglų genocido prieš indus, ispanų, anglų žiaurumu prieš Amerikos etninius gyventojus, kurių likučiai sukišti į rezervatus. Neteko girdėt, kad šitas Grybauskaitės medalininkas rengtų pagarbos maršus nukankintiems, nužudytiems, numarintiems badu ir ligomis lietuviams ir lietuvėms Rainiuose, Sibiruose, Kazachstane ir pan.//
  Ar Ivaškevičius su kitais jautriais draugužiais protestuoja Raudonojoj aikštėj prieš vietinį despotą?  O gal jis šiandien stovi Kinijos centrinėj aikštėj ir laiko plakatą “Laisvę Tibetui ir Honkongui”? Katalonai, patiriantys ispanų represijas dėl autonomijos, jo irgi nedomina- gal kad nemadinga ir nepelninga? //
Ne, šitas zuikis-drąsuolis narsiai “kovoja” šiltai, patogiai, minkštai, saugiai, kryptingai TIK dėl vienos žydų tautos praeito amžiaus skaudulių  ir, žinoma, ...materialiai pelningai. Tik kažkokie durniai gali rizikuoti savo asmenine gerove, sveikata, gyvybe, šeima.// Modernieji ‘nedurniai’ už Laisvę “kovoja” su niezabudkom, gladijolėm ir kitokiais kvietkais , nes tikroji Drąsa duota ne kiekvienam. Kelkim klausimą- ką tokio panašaus nuveikė dilemos dėl tiesos ir tėvynės “nukankintas” Ivaškevičius,ir ką nuveikė ir ką ištvėrė  dėl Tėvynės ir dėl visos Lietuvių Tautos Jonas Noreika -Vėtra, Adolfas Ramanauskas Vanagas, Jonas Žemaitis Vytautas…//
Kaip šlykštu stebėti tuos eurokomjaunuolius ant minkštų sofučių ir nežinančius, ką daryt su ta “negera, žiauria” tėvyne. Vat, tie aukščiau išvardinti Vyrai tau,žaliasai nabagėli, labai aiškiai patartų.//

tiek       2019-08-14 18:19

valstybės interesas,šiaip ar taip , visad piliečiui privalo būti prioritetas, Ivaškevič..

Virgis       2019-08-14 18:05

Įdomiausia tai: “Buvo tokia girta, kad darė viską, ką tas jai liepė.” Rašytojas tuos, kurie nebuvo girti ir kovojo, pasistengė įvertinti kaip nieko nelėmusius istorijoje kovotojus, kvailus kaimo bernus, kare, kuris nieko, anot rašytojo, nekeitė. Tai gal reikėtų apsispręsti…

Pastebėjimui       2019-08-14 18:00

Čia Jūs turėjote omenyje tą garsųjį Kubiliaus, apskritai konservatorių, patarėją V.Valentiką?

nezinau, kodel       2019-08-14 17:49

bet man jo povyza primena Uzkalni. atseit, as jus erzinu, bet man tai nerupi. tiksliau, man tai rupi, nes nesa stabilias pajamas

pastebėjimas       2019-08-14 17:37

“Jokūbėlis” galutinai apsišvietė. smile Apskritai, žiūriu, troliai šionykščiuose komentaruose po visų oficialaus vandalizmo aktų smarkiai pagyvėjo. Tikriausiai Deršyro dėlpiai jau graužia, įsisavina eilinį naują grantą. smile Kažkur netoliese turėtų ir profesionalus Nausėdos kritikas, Valkatkos pakaitalas kitoje istorijoje, Virgis Valkatinavičius maskatuotis. smile

nieko naujo       2019-08-14 17:15

Dar sovietmečiu tokių prisižiūrėjome. Šis M.Ivaškevičiaus pasisakymas labai primena išdaviko prof. Markulio (“Erelio”) pasisakymą apie tą pačią “tiesą”. smile

stasys        2019-08-14 17:15

Na Ivaškevičius ne Šimašius nors ir turi savo nuomone tais klausimais ja reiškia labai korektiškai .. Kaip dera meninės sielos nepuola aprašinėti likusiu atminimo lentų savo komentarais .. ar kas dar blogiau jas nuiminėti .smile)  Kai žinai kas esi nereikia čia sau ir kitiems įrodinėti esant kažkuo reikšmingu .. Paprastesnės vidinės sudėties žmonėms gal ir sunku ji suprasti ..bet ne kita nuomonė yra Lietuvos visuomenės problema.. ar koks holokausto neigimas ...greičiau priešingai jo nuomonė tik paryškina musų Vilniaus mero klystkelius ir nenorą klaidas pripažinti . Tolerancija kuria taip žavisi liberalai turi nepamainoma tiesa , tai ko nesupranti negali griauti ar naikinti ..

reg       2019-08-14 17:12

Kodel Ivaskevicius vel islindo kaip Pilypas is kanapiu? Ka reiksmingo pasake? Kodel paprasciausiai negali patyleti? Keistas zmogus…

Algimantas       2019-08-14 17:04

Rašinuko komentarai vaizdžiai liudija, kaip šito rašeivos pavardė virsta keiksmažodžiu.

DD plius DD Džeikui       2019-08-14 17:03

Pabandykit perskaityti dar kartą. Ivaškevičius sako: “ir jie padarė nusikaltimą”. Šiaip jau, kitais nusikaltimais be žydų genocido mūsų Tėvynė nekaltinama. Kitokių kaltinimų tiesiog nėra.
O dar priedo ateičiai. Jei norite atrodyti dideliu eruditu ir tuo pačiu gėdinatės lietuvybės, geriau rašykite kaip vokiečiai- “Freud” (tariama “Froid”). “Freidas” yra iš rusų rašybos “Фрейд”. Ar jums tik lietuviškas patriotizmas netinka, o rusiškas prie širdies? Ar kaipčia?

vilnietis       2019-08-14 17:00

Tiesa tai KG-BISTAS Zurofas ir jo tarnai vanagaitės…..jų daug išplaukė su š.....

Jules       2019-08-14 15:51

Man, pone Tvankstai, kaip ne suvalkiečiui, Vilniaus univerkę lengviau vadint Kapsuke, nes, kol ten nebus rimtai apsivalyta, desovietizuota, Lietuva neturi šansų pakilt iš nuopuolio ir nusimest neosovietikų, neosovietinės nomenklatūros mums po 1992 metų užmestų pančių. Kitas keistas reiškinys, kuris labai akivaizdžiai matosi, kad labai daug sovietikų, transformuotų įneosovietikus, sugužėjo ar prigužėjo į VDU, va čia tai visas įdomumas. Kaip taip galėjo nutikti, a, kauniečiai? Gal todėl, kad Jus valdo OBCHSS’as, ar kaip? Prašom patikslinti, kaip ten tie Jūsų reikaliukai su tokia VDU profesūra? Gėda buvo šįryt klausyt. Tokios įmantrios demagogijos seniai bebuvome girdėję.

Dzeikas       2019-08-14 15:43

Juokiausi uz pilvo susiemes:
Autorius tik abstrakciai pasake, kad rinktusi karcia tiesa verciau negu saldu mela, o patriotai kaip nuo grandines nutruke,varvindami putas nuo nasru pratruko - na ir kas! Jie patys kalti, bolsheviku klapciukai!
Betgi autorius nekalba apie zydus at lietuviu vaidmeni zydu genocide. Cia pas patriotus nusikalbejimas pagal Freida:-)))

Tvankstas       2019-08-14 15:18

Jules - tikrai suvalkietiškai turėtų būti KAPSUKY(je), bet ne Kapsukėje.
Suvalkiečiai sako : Kapsuky, darbuky(je), greituky(je) (traukiny(je)), peiluky(je)...

DD plius DD       2019-08-14 15:18

Apie kokią tiesą kalba Ivaškevičius? Pradžiai šio išdidaus tiesininko reikėtų paklausti, nuo kada prievartautojai vadinami meilužiais…
O šiaip, norint atstatyti žmoniško sugyvenimo tarp lietuvių ir žydų griuvėsius, kurie liko po katastrofos, mažiausiai reikia provokatorių, kaip tūlas Zurofas, arba egzaltuotų teatrališkų ir paslaugių atgailautojų, kaip Ivaškevičius paslaugų.
P.S. Zurofą paminėjau ne iš inercijos, o iš labai konkretaus jo pasisakymo vojažo kartu su Vanagaite metu. Tada jis kone žodis žodin pakartojo populiarią antisemitinėje terpėje klišę, kurioje žydai ir komunistai yra vieno lizdo. ” jūs šaudėte ( ak kokia frazė.. Visai kaip “jūs Kristų nukryžiavot”) komunistus, o juk ten buvo labai daug žydų.”- porino šitas Tiesos sargybinis, gyvųjų ir mirusiųjų teisėjas visuomeniniais pagrindais.

Tomas       2019-08-14 14:49

Ivaškevičiau,tavo pasirinkimas tarp tiesos ir Tėvynės,parodo tavo sntykį su Tėvyne,
ji tau ,kaip ir visiems liberalmarksistamas(neokomunistams) nereikalinga.Tau reikalinga tiesa,bet judas už sidabrinius irgi tiurėjo savo tiesą,jo kaip ir tavo tiesa yra nupirkta,taigi Lietuvoje tu liksi ne rašytojas,kaip norėtum,kad tave visi laikytu, bet judas,o judas ir Afrikoje judas.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-08-14 14:34

Paaiškinu. Čekistinė tiesa yra labai naudinga, gali iš čekistės rankos net “valstybinę” premiją nurauti. Čekistai valdo Lietuvą
*
http://www.ekspertai.eu/cekistiniai-rinkimai-lietuvoje99404/

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-08-14 14:29

Kaip suprantu ponas Marius Ivaškevičius pasirinko ČEKISTŲ tiesą. O gal paprasčiausiai yra debilavotas? Kitaip tariant silpni smegenys labai gerai priima propagandą.

Jules       2019-08-14 13:46

Moksliukai – zubryliukai, neturintys loginio mąstymo dovanos iš Dievo ar nuo Gamtos, kad kompetencija niekaip nesusijusi su gatvių šlavimu ar Elektrotechnikos mokslu. Pavyzdžiui, elektrikas Valensa net buvo įsigudrinęs kieno ten agentu būti kartu su Savisaru ir jo žmonele, pas kuriuos Juozaitis lakstė parūkyti (Juozaitis Smoke - tai ne „Human Smoke“)? Tiesai nesvarbūs moksliniai laipsniai, akademiškumas ar aukšti moksliniai, ypač pseudo moksliniai, laipsniai.  Ne istorikai, o būtent kiemsargių padėjėjai šiandien šioje srityje kur kas kompetentingesni už pseudo profesionalus ir tariamus ekspertus, ir kitus apsišaukėlius, pseudo demokratus, už pseudo mokslininkus ar oligarchijos dvaro trubadūrus, tokius, kaip mūsiškė TV. Juk ir bene pagrindinis Holocaust‘o ekspertas, Raulis Hilbergas, kuriuo mes pagrinde ir remiamės – nebuvo istorikas, o politologas. Na, o gatvės politologai, kaip ir elektrikai, patys geriausi, Jūsų žiniai, ir paaiškinsiu kodėl. Tai įrodo, na, kad ir toks konkretus paminėto Valensos pavyzdys, kaip reikia vienu metu tarnauti dviem ponams. Kaip didysis konservatorius Paksius ir LR Borisovo prezidentas kadais – būti dvejose partijose vienu metu, LDDP ir Tėvynės Sąjungoje. Istorijos mokslas, kitaip nei kiti tikslieji gamtos mokslai, lengvai įsisavinamas, bent jau XX amžiaus, nes tam tereikia susipažinti su XX amžiaus popierkomis, sutartimis, jo dezi propaganda ir konkrečiais, asmeniniais, liudytojais – tėvais ir seneliais, kaimynais, tetomis ir dėdėmis bei su istoriją klastojančia XX amžiaus istoriografija – sugaudyti meluojančius VU Istorijos fakulteto pseudo istorikus. Tiesos ieškotojai ir tikrieji istorikai šluoja gatves, veda elektrą ir instaliuoją be jokių akademinių laipsnių. Elektra yra įtampos(geismo) ir srovės(orgazmo) tiekimas vartotojams, o pseudo mokslas paikiems studentams-mamyčiukams. Tiesa, Vilnius pasauly pristatomas kaip pigiu „G“ taško paieškų miestu. Linksma, ane?

Tvankstas       2019-08-14 13:32

Mariui Ivaškevičiui - sutinku su Jūsų nuostata : Lietuvą gindamas ‘nebūsi nei ėdęs, nei pasirėdęs’, kaip sakoma tautoje, tik kvailiai gali užsiimti Lietuvos gynimu su ta pačia pabaiga - padėti galvą arba gyventi medžiaginiame skurde.
Lietuva graužiama, naikinama katalikiškuoju ir stačiatikiškuoju krikštu nuo 966 m. ir 985 m., su Rygos įkūrimu 1201m., ir tik kvailys gali ginti Lietuvą, kuri bus sunaikinta, tai tik laiko klausimas, būti Lietuvos naikintoju - žiurke yra naudinga visais požiūriais, už tai jau duoda Nacionalinę premiją, apmoka dosniai, galima patenkinti žmogėdriškus instinktus - graužti savo tautą.

drg       2019-08-14 13:25

Tiesa daug priklauso nuo fantazijos, o jei fantazija iškreipta, savo tiesą galite kaitalioti keliskart per dieną, bet kitiems jos nepirškite. Bet Tėvynė yra viena, ji neteisi   niekada nebūna, tik jos nemylintys šito nesupranta.

Pirmiausia,Europos ir       2019-08-14 13:21

pasaulio mastu turi būti pasmerktas bolševizmas ir jo nusikaltimai.O šiaip,visi tada buvo aukos,absoliučiai visi.Tokiomis ekstremaliomis sąlygomis daryti teisingus pasirinkimus gali tik ypatingos dvasios žmonės,o visi kiti mirtingieji elgėsi taip,kad bet kokia kaina išlikti.

Tvankstas       2019-08-14 13:14

Skiriu Mariui Ivaškevičiui pasiskaityti.
Noriu plačiau pasisakyti, parodyti giluminius ryšius, kodėl taip puolama Lietuva ir lietuvių tauta, kalba.
Mes puikiai žinome, kad ž…-bolševikų perversmas 1917 m.ir jo pasekmės iki šiandien – tai neginčijamas komunisto žodis, šiandien persidažęs į liberalą.
Pasaulinė revoliucija 1919 m. Kominterne V. Lenin žodžiais turi kurti JEV (Jungtines Europos Valstijas). Tas įgyvendinama iki šiandien.
1939 m. -1945 m. pasaulinės revoliucijos žingsniai sustojo ties vakarine socializmo stovyklos siena.
Visi dokumentai, taip pat pagaminti Lubiankoje, naudojami mažas valstybes ir tautas užgniaužti, kad tik nesugalvotų burnoti prieš klastotes.
Lietuvoje 1940-41 m. ž…. sudarė apie 80-90 nuošimčių socializmo kūrėjų LKP ir LLKJS gretose (žr. Solomon Atamuk atsiminimus, išleistus 1990 m.), trėmimams vadovavo ir vykdė 8 ž…. ir 1 lietuvis (A. Guzevičius).
Pokaryje socializmą kūrė vėlgi didele dalimi ž…., kurie vėliau pasitraukė į Pažadėtąją Žemę ar USA.
Bendras vardiklis buvo tas, kad lietuvis, nepritariantis ar dvejojantis socializmu – kibucu, buvo vadinamas fašistu, buržuaziniu nacionalistu.
Ta pati retorika buvo naudojama ir eurokomunistų Vakaruose, kaip buvusių Komintern agentų, neabejotinai ir likusių.
Kas kūrė ES, kas buvo tie ‘minčių valdovai’ ?
A.Spinelli, Italijos eurokomunistas, C. Schmitt, NSDAP žymiausias teisininkas, A. Kojeve (Koževnikov), drg. Stalino garsiakalbis Paryžiuje, kur dar NKVD/MGB/ KGB išlaikomas J.P. Sartre, išugdęs šviesuolį Pol Pot.
Dar 19 amžiuje prasidėjęs Europos valstybių jungimas O. Bismarck ( motina – Mencken) Vokietijos pavyzdžiu, siekiant sunaikinti mažas tautas, ne tik pasiteisino, bet ir įsigaliojo kaip didžiųjų valstybių tarptautinėje politikoje, labai puikiai pasireiškusioje W.Wilson tezėse 1919 m., vėliau dėl Lenkijos užimto Vilniaus, kai D.Britanijos ir ypatingai Prancūzijos diplomatija krito kržiumi prieš galimą Lietuvos kariuomenės įžengimą į Vilnių po Giedraičių ir Širvintų laimėjimų.
Tas pat išliko iki šiandien – mažos valstybės ir tautos turi būti suvirškintos didžiųjų.
Iš persidažiusio partinio – ūkinio aktyvo buv. soc. kibuco valstybėse šiandien matome susispietusį G. Soros vadeliojamoje Open Society, jau išpažįstančioje tik paskutinį tikrąjį tikėjimą – liberalizmą, kaip visuomenės sifilį, siekiant sugriauti mažų valstybių pasipriešinimą ištirpdyti ES katile.
Visa ta pati retorika apie lietuvius kaip ‘fašistus’ ar ‘buržuazinius nacionalistus’, ar ‘nacionalistus’, mes jau girdime nuo 1940 metų, tai nieko naujo, tuo labiau tai aštriai buvo išsakoma ir iš Maskvos 1988-91 m., kaip ir Jedinstvo su M. Burokevičiumi (+tų dienų bendražyge D. Grybauskaite), taip ir dab. liberalų ar leftistų ( jei pakeitė suknelę, tai išliko ta pati kekšelė) – matome begalines gretas apie Open Society, kuriems Lietuva ir lietuvių tauta smirda.
Mes negalime nieko kito girdėti iš LŽB ar kitų organizacijų USA ar Pažadėtoje Žemėje, taip pat iš tų kraštų politikų.
Tai ko stebėtis, kad lietuvius patriotus vadina ‘fašistais’ ar ‘nacionalistais’ sorošininkai, LŽB, jei jų visų šaknys iš 1917 m. perversmo viešpačių.
Lenkija, jos besipriešinanti šiandien valdančioji dalis, taip pat labai puolama minėtų sluoksnių ir Open Society bernelių ir mergelių savo šalyje, neturi visiško supratimo, kad tik vieningi būdami galime atsilaikyti, bet tada Lenkijai reikia atsisakyti imperialistinės kresų politikos, vykdyti J.Mieroszewski 1974 m. duotas nuorodas santykiuose su Lietuva, Baltarusija, Ukraina.
Kaip buvome 1940 -1953 m. VIENUI VIENI, taip ir likome tokiais pat šiandien, kaip tada tautos runkeliai (tautos elito supratimu) gynė Lietuvą, taip ir dabar tokie patys runkeliai gina Lietuvą, niekur neturėsiantys užtarimo, pagalbos, nebent tik iš kaimynų, nusprendusių ir save gelbėti sutartinai.

tam Jules       2019-08-14 13:12

Baigęs VU Istorijos fakultetą ir baisiai pasipiktines, nes jokie elektrikai, kaip ir kiemsargių padėjėjai, nekompetentingi tokiuose dalykuose – varykit gatvių šluot, o ne čia trainiokitės. Leiskit tikriems vyrams diskutuot. Tokie kagebistai kaip Jules nekompetentingi spręsti – buvo ar nebuvo istorijos mokslo Vilniaus universitete. Ivaškevičius su Šimašiumi tikri vyrai - Lietuvos garbė ir pasididžiavimas. Seniai pripažinti, dar prie Kubiliaus, tikrais vyrais. Ivaškevičius su Šimašiumi ir Vanagaite seniai pasirinko tiesą ir niekas jiems nesukliudys. Ukš iš čia!

Kodėl?       2019-08-14 13:11

Kodėl pradėjo represijas?
    “Bendrai, pirmuoju bolševikmečiu, Lietuvoje nebuvo nei vienos mažesnės ar didesnės lietuvių egzekucijos, didesnio ar mažesnio masto areštų ir trėmimų, kuriuose nebūtų aktingai dalyvavęs didesnis žydų skaičius.  Ne be pagrindo tad įsivyravo lietuvių tautoj įsitikinimas, kad žydai ją naikino, žudė ir kankino“.    (Kultūros barai, 2000 Nr. 8/9. P.87-102).
    „Kai pradėjo vežti žmones, žydų išstojimas prieš lietuvius aukščiausią laipsnį pasiekė. Juk kai sunkvežimis su rusų kareiviais atvažiuodavo į kaimą žmonių surinkti, atvažiuodavo kartu ir jaunas žydukas, raudoną žvaigždę prisisegęs. Ir matydavosi, kad rusai kareiviai yra nekalti dėl to kas vyksta, kad egzekucijos vadovas ir viršininkas yra tas Ickė. Tai jis tą viską daro.”
                (Aleksandras Pakalniškis. Plungė. - Chicago: M. Morkūno spaustuvė, 1980, p.45-46).

Komunizmo šmėkla       2019-08-14 13:11

vėl siautėja. Kaip rusai sako - jei nenori, kad komunistai tau meluotų, geriau jų nieko neklausk…

wwwqw       2019-08-14 13:09

Žmogeli tu, žmogeli - savo noru tapai stribu, toks ir liksi iki savo dienelių pabaigos…

Narcizo požymiai kalboje       2019-08-14 12:56

Visiškai tas pats būtų, jei žmogus sakytų „Aš renkuosi Tiesą” (ar tiesiog - „Renkuosi Tiesą”).
Bet juk taip malonu savimylai girdėti savę sakant „AŠ ASMENIŠKAI renkuoSI Tiesą!”!

Jules       2019-08-14 12:27

1975-1979 metais Kapsukėje(VU) Istorijos mokslo nebuvo, o buvo pseudo istorijos mokslo studijos, kur buvo rengiami profesionalūs dezistai - demagogijos meno profesionalai visuotinai prastuomenės hipnozei. Man sunku suprasti dabartinius studentus, ypač Kaune, taip, Kaune, gebančius vaikščioti į tokių pseudo moksliukų paskaitas, mano manymu. Negi jie tikisi, kad bet kokia kaina įgytas diplomas jiems leis mobinguoti ir engti silpnesnį - engti marginalus ar visiškus beraščius kaip 1979 ar 1980 metais? Sovietų kariuomenėje 1979 metais ir Kapsukėje choru buvo pliekiamas JAV Prezidentas J.Carter, paskaitos konspektuojamos ir kalamas mintinai jų turinys, kad galėtum užsihipnotizuoti ir sėkmingai išsilaikyti Mokslinio Komunizmo egzą - tapti profesonaliu melagiu, tapti profesionalių Melagių(dezistų) gildijos nariu. Labiausiai apsimelavę būdavo būtent istorikai ir Sovietijos arba Oligarchijos fundamentorių(Fundametals of Soviet or Neo-Soviet Law) specialistai. Beje, lengviausi mokslai anuomet irgi buvo ir tebėra Teisė ir Istorija. Juos įvaldyti galėjo ir tebegali paskutinis gatvės liurbis. Tai ne fizika, ne chemija, ne biologija, medicina ir jokiu būdu ne matematika ar astrofizika, o galimybė menko protelio žmonėms, linkusiems skųsti, įgyti aukštąjį išsilavinimą ir mus teisti, budulinti, zombinti, marginalizuoti arba likviduoti - užvaryti fūrą, stabdžius pakirpinėti kaip Žičkui arba atsitiktinę plytą ant galvos užmesti. Nereiktų pamiršti, kad iki 1941 metų birželio buvusioje carinės Rusijos imperijos teritorijoje buvo nužudyta virš 30 milijonų žmonių. Ar žmonės tai būtų sužinoję, jei ne Intikas, ne Vamzdis, ne diletantai, ne okupacinio ar oligarchinio režimų oponentai? Jei būtų klausę vien Kapsukės absolventų pliurpalų?

stasys        2019-08-14 12:24

Sąžinė ir dora ne medalis kuri po kaklu gali nešioti . Tai vertybė kuria tenka nuolat sau įrodinėti .. Jei ‘irokėzai-lietuviški’ baigė seilėtis ir mojuoti vėzdais ..laikas pereiti prie konkrečiu minčiu dėstymo .

Sąžiningas pilietis ir skaitytojas       2019-08-14 12:17

O aš renkuosi tikrąją literatūrą, joje tokia filosofinė kategorija kaip Tiesa iš viso neišskiriama. Todėl mano bibliotekoje tokių rašytojų, kaip M. Ivaškevičius, kūrybos iš viso nėra.

Ramiros       2019-08-14 12:01

Jis man panašus į Pavliką Morozovą.

remiux       2019-08-14 11:38

Netiesa Mariau, netiesa. Nebuvo meilužių, o Lietuvai reikėjo išlikti tarp dviejų “atėjūnų”- okupantų. Karas buvo Mariau, karas. Per karą, kad išliktum turi šaudyti arba - mirtis.

Vilnietis       2019-08-14 11:36

Šitas žmogus bus pasodintas ilgiems metams į zoną. Aš jums tai garantuoju.

Visiškas beraštis        2019-08-14 11:17

Aš ir sakau, kad beraštis, o ne Bolognos prapiesorius. Tiesa ir istorija, o ne dvigubų standartų menas, ne demagogijos menas tampa nesantaikos lauku, todėl įvairaus plauko ir pseudoideologinio sukirpimo neosovietikai, baigę Kapsukę ar VU su raudonais diplomais ar pagyrimu, nebežino, kaip stabdyti Tiesos ieškančius ir nuo oligarchijos dvaro nepriklausomus savarankiškus tyrinėtojus. Griaunama ta santaika, anot profesonalių pliurpių, kuri buvo Sovietų, o dabar jau ir neosovietikų laike tebėra. Labai susirūpino runkelių savarankiškomis, be oligarchijos dvaro tijūno, be komsaro priežiūros ir leidimo, Tiesos paieškomis intike Vytauto Didžiojo universiteto Istorijos katedros profesorius Egidijus Aleksandravičius su oligarchijos TV specu Rimu Bružu. Į Kristaus portretą Vilniuje buvo leidžiama mėtyti ką tokį, o va abejoti šitų pliurpių demagogija ir pseudo ideologija kažin ar bus leidžiama taip, kaip mėtyti tada į Kristaus paveikslą, ką manote?

Raigerdas        2019-08-14 11:17

Vėl tas pats reiškinys, kurį aprašė G. Orwell “Gyvulių ūkyje”. Toks kiaulius Žvieglys ten giriasi, kad jis gali paversti iš juodo į baltą ir atvirkščiai. Kas galėtų pagalvoti, kad jis aprašė Mariaus Ivaškevičiaus veikimo metodus, kad užsidirbti sau ant duonos. Marius Ivaškevičius turi tapti chrestomatiniu atveju kaip yra manipuliuojama žmogaus sąmone. Tai tikrai įdomus reiškinys, kai melagis pradeda teigti, kad jis sako tiesą. O lia lia lia… Bet gal reikėtų bandyti suskaičiuoti, kiek maždaug yra tokių žmonių, kurie juo patikėjo. Bet kol kas visuomenė nereaguoja į melagių melą, nes tiki jo žodžiais, kad jis, neva, sako tiesą. Vargšė Tiesa, kas netingi tas ją maišo su melu viename katile. Kai paklausiau vieno sovietinių laikų žurnalisto kaip jis elgiasi su tiesa, tai jis pasakė, kad žmonėms neįdomu skaityti, jeigu ten būtų viena tiesa, todėl jis maišo tiesą su melu bent jau 60% tiesos ir 40% melo. Šitas “PRAVDOS” mylėtojas net nežino, kas yra TIESA ir niekada jos nėra matęs, tiksliau, jis mato ją kiekvieną dieną, kiekvieną akimirką, bet jos neatpažįsta. Štai melagis Marius Ivaškevičius rašo:“Ką daryti, jei tavo tėvynė kažkuriuo istoriniu momentu pasielgė neteisingai?”. Melagis Marius Ivaškevičius net nesuvokia, kas yra TĖVYNĖ. Ji negali elgtis nei teisingai, nei neteisingai, nes BLOGIS IR GĖRIS yra abstrakčios savybės ir jos skirtingose šalyse yra kitokios. Todėl TĖVYNĖ nėra žmogus, kuris vertina savo elgesį pagal GĖRIO ir BLOGIO kriterijus, o tai yra vieta, kur žmogus gimė, nes jos sinonimas yra gimtinė. Gaila, kad mes turime tą nevykėlių okupuotą Lietuvių kalbos Institutą, kurio vadovybė miega tiek žiemos, tiek vasaros miegu, todėl lietuvių kalba neturi žodžių kilmės žodyno, kaip tai turi Europos tautos. Bet, net mėgėjiškai sprendžiant, žodis TĖVYNĖ yra kilęs nuo žodžio TĖVAI. Toliau melagis Marius Ivaškevičius rašo:“Taip, ji buvo ką tik išžaginta vieno purvino atėjūno ir apsvaigusi nuo naujo meilužio, kuris anam davė į snukį. Buvo tokia girta, kad darė viską, ką tas jai liepė. Ir jie padarė nusikaltimą”. Apie kokią jis čia išžagintą Tėvynę šneka? Apie savo draugę, vardu “TĖVYNĖ”? Kažkoks tai pasirodo mistinis purvinas atėjūnas, kitas mistinis meilužis duoda į snukį, - atleiskite, kas čia? Ir šituos svaičiojimus apie mistinį atėjūną ir apie mistinį meilužį jis vadina TIESA? Pirmiausia, abstrakčios TIESOS neegzistuoja, nes jos iš principo negali būti, kadangi tai prieštarauja pačios TIESOS esmei, o antra, tai tipiškas sovietinių laikų rašeiva, kai MELAS buvo vadinamas PRAVDA. O tai, kad melagis Marius Ivaškevičius bando pripaišyti net Hamletui nebūdingus jam bruožus, kurį jis įsivaizduoja, kaip žemų instinktų žmogų, tai parodo, kad galimai, šitas rašytojas yra sukibęs su tokiu reiškiniu, kaip narcisizmas. Tai ne mano nuomonė, bet citatos paimtos iš tiesa.com: “Ryškiausias narcizo bruožas – perdėtas domėjimasis savo paties asmeniu. Taigi tokioms personoms paprastai nusispjaut į kitų žmonių patirtis. Psichologų aiškinimu, narcizams būdingas itin silpnas empatijos jausmas, tad jiems iš tikrųjų sunku įsijausti į svetimas mintis, jausmus ar tuo labiau – kančias”; “Narcizai daro neišdildomą pirmąjį įspūdį. Aplinkiniams jie atsiskleidžia kaip pasitikintys savimi, seksualūs, patrauklūs, kompetentingi, šilti, kupini humoro žmonės. Nieko nuostabaus, kad narcistinės asmenybės dažnai būna draugijos siela: patys populiariausi, patys įdomiausi. Jų charizma traukte traukia žmones – net ir visiškai nepažįstamus. 
Deja, kerintis viešas įvaizdis greitai išsivadėja – pakanka bent kiek artimiau pažinti narcizą. O kuo ilgiau su juo bendraujama, tuo daugiau ir bjauresnių būdo bruožų išryškėja”. Marius Ivaškevičius pademonstravo sovietinio mąstymo gyvybingumą ir iškreiptą supratimą apie TIESĄ, kuri yra būdinga nemažai daliai žmonių, deja.

stasys        2019-08-14 11:10

ateičiai : pabandykite reziumuoti mintis viena išvada pabaigoje .Tai padėtu geriau suprasti o kuo tas “Raudonosios Oligarchijos TV” kaltas . smile

Raudonosios Oligarchijos TV ?       2019-08-14 10:39

Kuriai vadovauja buvusi delpio Garbačiauskaitė ? Tamsta tikrai beraštis matos, nors ir rašot daug ir visokių užsienietiškų žodžių .

Klaidinanti dilema: Tiesa ar Tėvynė?        2019-08-14 10:38

Štai kaip pasijuokia Dievas iš tokių gudročių, sprendžiančių ideologiškai susikonstruotą Tiesos ar Tėvynės dilemą: žodžiai „Vardan Tos. Ir šviesa, ir TIESA mūs žingsnius telydi.” jo paties (nemąstančio) atsirinkti iš himno, kur pirmiausiai kreipiamasi į TĖVYNĘ („Lietuva, Tėvyne mūsų”) ir jau kreipimosi tekste prašoma, kad tėvynainių žingsnius lydėtų ir Tiesa!
***********************************
Antra, Ivaškevičiui kalbėjimas apie Tėvynę yra visiškai svetimas. Vadinasi, jis nėra vienas iš „mūs” žodžiuose „mūs žingsnius telydi”, kuriuos pagal himno logiką turi sakyti tik patriotas, nesąlygiškai mylintis Tėvynę.
Argi Ivaškevičiui Lietuva yra „Tėvynė” ir tuo labiau - „brangi”? Reikia šaknis - branginti, o Dangaus - trokšti, kad turėtumei Tėvynę. NK

Visiškas beraštis(Jules)       2019-08-14 10:34

Šiandien per dezi LRT demagogijos menas liejosi laisvai. Ką tik baigėsi dar viena smegenų plovimo procedūra vargšams eiliniams, darbe mobinguojamiems lietuviams, nepatiko net naujojo prezidento veidas, per Raudonosios Oligarchijos TV. Lietuvoje nebuvo desovietizacijos ir todėl į televizijas sugužėjo visokio plauko pseudo istorikai, pseudo mokslininkai su labai aukštais moksliniais laipsniais – atviri antilituanistai, antieuropininkai, rengiantys Europai naują katastrofą – okupaciją. Dvigubų standartų ir be atminties vienas maniakeris, oi, gerai pavarė Grynojo melo propagandą per dezi LRT, tikrai. Jam karo nebuvo, 1940 metų Lietuvos okupacijos ir skerdynių iki 1941 metų birželio mėnesio, kaip ir tremčių, nebuvo, o buvo tik Holocaust‘as – ne žydų kilmės aukos bevertės, ar tikrai? Vokietijos miestų nušlavimo su visais gyventojais temos nebuvo, nebuvo paliesta ir prof. Frederiko Lindemann‘o plano su jo įgyvendintojais istorija, Besąlyginės kapituliacijos reikalavimo iš Kasablankos - visai nebuvo, bet buvo neosovietinis prapiesorius, dėstąs net Bolonijoje, ir reikalavimas nekilmingiesiems atjungti elektrą, intiką, uždrausti FB ir Vamzdį (Youtube), kad vaikai nematytų, kas buvo padaryta karo metu Vokietijoje, o Baltijos šalyse ir Vakarų Ukrainoje dar iki 1941 metų. Kad tik nebūtų nagrinėjama legendinio JAV generolo George Patton pasisakymai, laiškai, išvados ir pagaliau - jo susprogdinimas, mirtis. Taigi, tai buvo neišsilavinusio ir visiško beraščio nuomonė, neturinčio Mokslinio Komunizmo valstybinio egzamino išlaikymo pažymėjimo, kaip garsusis dvigubų standartų maniakeris ir prapiesorius, kuriam nepatinka mitingai ir jų itin blogos formos, išskyrus tai, kas vyksta už uždarų durų ir ložėse – Pasaulinėje Vyriausybėje.

Abelis       2019-08-14 10:33

Puikiai Mariau. Pagarba.

Stasys       2019-08-14 10:26

Tos jo “tiesos” naudą velniai gaudo .....

StasysG       2019-08-14 10:11

Labai gudriai parašė ponaitis Ivaškevičius apie Lietuvą: “ji buvo ką tik išžaginta vieno purvino atėjūno ir apsvaigusi nuo naujo meilužio, kuris anam davė į snukį. Buvo tokia girta, kad darė viską, ką tas jai liepė. Ir jie padarė nusikaltimą”.—- Tai tik du atvejai? O Lenkija 1920-38? O Vokietija 1939? O TSRS 1939-40? O Vokietija 1941-44? O TSRS 1945-90? Tai kiek kartų Lietuva buvo išprievartauta XX amžiuje?

Ir aš rinkčiausi Tiesą...       2019-08-14 9:53

Aš taip pat būčiau už Tiesą, bet ji turi būti abipusė Tiesa, labai teisingai pasverta. Tam reikalingos tikslios svarstyklės.  Šiuo metu nėra tokių svarstyklių, nes viena pusė nuolat į save nusveria - kitaip sakant apsuka, apgauna. Visapusiška tiesa galėtų būti, jei abi konfrontuojančios pusės paduoda viena kitai ranką ir atsiprašo. To šiuo metu nėra - vieni šventieji, nuskriaustieji ir nekaltieji - kiti, švelniai tariant, amžini niekšai. Piliečiai, kurie šiandien kelia valstybėje sumaištį ir trimituoja visam pasauliui, kad buvo nukentėję per okupaciją(nesakau, kad nebuvo), turėtų atsiprašyti mūsų tų piliečių, kurie patyrė tremtį, tardymus KGB, kankinimus ir žudymus, nes yra išlikusi dokumentinė medžiaga su nuotraukomis, pavardėmis, parašais, jog tame visame “parade” dalyvavo ir jų tautybės žmonių.
Taip aš suprasčiau Tiesą.

nelaimingi nabagėliai ateistai kolaborantai       2019-08-14 9:23

ne veltui komunistai formavosi iš tamsiausių sluoksnių - tinginių, beraščių, vagių, alkoholikų.
Gyvenimas be Dievo šviesos - velniui būtinai sielą parduos.
Bus aprūpinti šio pasaulio gėrybėmis: turtais, valdžia ir galimybe bausti bei naikinti krikščionis.
———
(Dirsytės, Svarinsko, Sadūnaitės pavyzdžiu reikia gailėtis tokių nabagėlių ir melstis už jų pražuvusias sielas)

Anekdotas       2019-08-14 9:20

Dar vienas skaldo, tik nepasako renkasi tiesą pagal naudą,  o tai jau biznis.

Dezistai visada       2019-08-14 9:13

renkasi Pravdą, be jokios abejonės. Va, vienas dezistas dabar per dezi LRT prausia ir valo mūsų babuškų smegenines nuo Tiesos ir grūda Pravdą.

> 8:43       2019-08-14 9:11

Galima spėti. Turbūt jo seneliai buvo žydsmaugiai, todėl kitokių jis ir nepažįsta. Kaip ir Vanagaitė. Kas purvinas, visada nori, kad ir kiti būtų purvini.

pravilno, tovariščiau       2019-08-14 8:54

visi stribvaikiai ir kolaborantų vaikai renkasi TIESĄ
——
(TIESA - tai LKP CK, LSSR Aukščiausiosios Tarybos ir LSSR Ministrų Tarybos organas (laikraštis)., redaguojamas Genriko Zimano, Alberto Laurinčiuko ir kitų)

Kaip ir aišku       2019-08-14 8:43

šio žmogelio mąstymo ypatumus suprastume, jei žinotume, kas buvo jo tėvai ir seneliai.

stasys        2019-08-14 8:33

Niekas ir neneigia holokausto ..ginčai vyksta ties riba kur yra tiesa o kur to meto realus gyvenimas. Visi bandymai suapvalinti tuo metu atvedė sovietus prie deportacijos būtinybės Lietuvoje. Bet kokia kaltė privalo būti įrodinėjama ., o kas ka renkasi tai jau asmeninis reikalas .


Rekomenduojame

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie vieną mažą raidelę

Robertas Grigas: „Quo vadis, Lietuva?“

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Dalius Stancikas. Kaip išnarplioti Šimašiaus mazgą

Reportažas iš 5-ųjų Monsinjoro Alfonso Svarinsko mirties metinių paminėjimo Partizanų parke

Tomas Baranauskas. Manote, kad bent A. Ramanauską-Vanagą jau paliko ramybėje? Manykite iš naujo…

Tiesos.lt žinia skaitytojams, kuriems šiuo metu esame nepasiekiami: mes veikiame, kliūtis žadame įveikti, lauksime Jūsų sugrįžtant

Algimantas Rusteika. Laisvės dykai niekas nedalina

Dar vienas reportažas iš mitingo „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Šarūno Valentinavičiaus vaizdo įrašas)

Prof. Alfonsas Vaišvila. Nuo „tautos suvereniteto“ praktikoje slaptai pereinama prie valdžios suvereniteto

Nuo bačkos. Aplinkos ministerija: „Nevykdant pagrindinių miškų kirtimų, miškai prarastų tvarumą“

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: Naujausia skurdo statistika neleidžia abejoti – Lietuvoje jau sėkmingai kuriame gerovės valstybę

Lietuvos žydų bendruomenių viešas pareiškimas dėl LŽB pirmininkės Fainos Kukliansky veiksmų

Raimondas Navickas. Įspūdžiai iš mitingo

Mitingas „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Juozo Valiušaičio vaizdo įrašas)

Arūnas Gumuliauskas: „Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į „paminklų mainus“

Valdas Vasiliauskas. Žvelkite giliau ir plačiau

Protesto koncertas „In memoriam Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai“

Prof. Alfonsas Vaišvila. Visuomenės perkeitimas: daiktus vadinti netikrais vardais, dezorientuojant ir demoralizuojant ją

Andrejus Gaidamavičius. Punios šilas – padėkite gelbėti!

Gintautas Kniukšta. Ne, prezidente, jūs Lietuvos miškų neparduosite

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.