Žiniasklaida

Irena Vasinauskaitė. Kieno valia, kur ir kada prašapo drąsi, pilietinė tiriamoji žurnalistika?

Tiesos.lt redakcija   2015 m. rugpjūčio 29 d. 17:04

75     

    

Irena Vasinauskaitė. Kieno valia, kur ir kada prašapo drąsi, pilietinė tiriamoji žurnalistika?

„Pirmasis tiriamosios žurnalistikos tyrimas turėtų būti tema – kodėl Lietuvoje nėra tiriamosios žurnalistikos. Kai tą klausimą nuodugniai ištirsime, galėsime pradėti tirti ir kitus klausimus. Ir tirs visai ne tie, kurie skelbiasi esą žurnalistais ir visai ne su tomis duomenų bazėmis, kurias gromuliuoja didžioji žiniasklaida, tiriamiesiems leidus“ [komentatorius Tarabilda].

Perskaičiusi šitą komentarą prisiminiau, kad mano jaunystės metais laikraščiai turėjo tokią rubriką „Laiškas pakvietė kelionėn“. Tuomet leidinių korespondentai demonstruodavo savo sugebėjimus išsiaiškinti konkrečią situaciją, jos aplinkybes ar atsiradimo priežastis. Dienos šviesą išvysdavo bent parodomosios publikacijos, kuriose buvo ginamas laiško autorius. Sąjūdžio laikais, kai masiškai steigėsi nauji laikraščiai, nebeturintys nuorodų, kad tai yra vienos partijos „organas“ [jaunimui, ko gero, toks terminas sukels juoką, o mano kartos žmonės dar mena, kad po respublikinių ar vietinių laikraščių rubrikomis buvo tokia nuoroda: „komunistų partijos organas], gyvavo nerašyta taisyklė ginti silpnesnįjį, žiniasklaidai besiskundžiantį žmogų.

Atgimimo pradžioje, kol ant Sąjūdžio bangos įsisteigusios žiniasklaidos priemonės dar nebuvo tapusios verslu ar pakrikštytos ketvirtąja valdžia, pasitikėjimo reitingų lentelėse žiniasklaida karaliavo jų viršūnėje. Ir kas tais 1988–1990 metais galėjo įsivaizduoti, kad jauna mergina bus sistemos viešųjų ryšių „pagimdyta“ teroristė, o mažas vaikas atiduotas „saugoti“ tiems, kurie išniekino jos vaikystę?

Taigi, komentatorius Tarabilda visiškai teisus. Reikia plataus bei išsamaus žurnalistinio tyrimo, kieno valia ir kur prašapo drąsi, pilietinė tiriamoji žurnalistika? Arba bent išsamesnės diskusijos, kokie X failai suformavo dvigubus standartus, dviveidį karjeristą visuose valdžios sluoksniuose ir viešosios nuomonės formavimo „organuose“?

Taip, taip, tyčia sugrąžinau šį sovietinį terminą. O kaip kitaip pavadinti žiniasklaidos priemones, kurioms paranki tik viena nuomonė ar oficialioji informacija, gauta iš VSD ar teisėsaugos spaudos tarnybų? Ir kuo didesnį tiražą turintis laikraštis, portalas, radijas ar TV paskelbia vieną trafaretinę įvykio versiją, tuo aiškiau, kad nebeatsiras drąsuolio viešininko, kuris pateiktų kitokią nuomonę, požiūrį, vertinimą, tiesiog FAKTĄ. Didžiuliai pinigai skiriami tam, kad atlikęs vos ne privataus detektyvo funkcijas ir gavęs atlygį už išsamų tyrimą žurnalistas neturėtų kur paskelbti savo surinktos medžiagos. Tiesiog leidėjui pasiūlomas didesnis „honoraras“ už tai, kad publikacija dienos šviesos neišvystų. Girdėjau tokią neoficialią informaciją. Taigi, egzistuoja nauja verslo rūšis – greta užsakomojo straipsnio „stojo“ niekaip nepaženklintas užsakymas nespausdinti, neskelbti. Bet ir tyla iškalbinga…

Be to, apie kokią tiriamąją žurnalistiką galime kalbėti, o juo labiau ją atkūrinėti, kai gyvename keistos pseudodemokratijos sąlygomis: viskas gražu – laisvė, lygybė, brolybė, kol pritariamai linkčioji ir tūpčioji apie nužmogėjusį sistemos funkcionierių ar su ja „kovojantį“ neva antisistemininką. Tačiau užtenka kartą paprieštarauti arba greta „oficialiosios“ nuomonės bent pateikti savo versiją ir sužinai, kad esi neprognozuojamas, rusų šnipas, nepatikimas asmuo, turintis tik du kelius – emigruoti arba susitaikyti su nereikalingojo atstovo statusu mūsų à la demokratinėje visuomenėje.

Dažnai savęs klausiu, kodėl žmogus, tapęs sistemos viešųjų ryšių traiškiniu, visuomet aiškina, kad apie jį tai netiesą paskelbė, tačiau kai į panašią mėsmalę pakliūna kitas žmogus, iš karto patiki, kad tai šimtaprocentinė tiesa? Kodėl nesistengiama analizuoti arba pabandyti atsistoti apdergtojo pozicijon, juolab kad seniai praėjo tie laikai, kai laiškai kviesdavo kelionėn arba būdavo ginamas mažas, bejėgis pilietis?

Nesu visiška naivuolė ir suprantu, kad dirba galinga visuomenės nuomonės formavimo sistema, kaip sukuriamos versijos, panašios į galimas. Manau, esamai situacijai labai tiktų sapno apibūdinimas, išgirstas vienoje kino komedijoje: „sapnas – tai galimų situacijų nesami vaizdiniai“, nes „sapnas tai nėra nesapnas, o nesapnas – tai nėra sapnas“.

Visuomenės smegenų hipnozė – nepigus užsiėmimas, jau vien dėl to, kad privalu įvairioms amžiaus grupėms pateikti vis naujų populistinių stereotipų, kad – gink Dieve – neatsirastų kita nuomonė ir dar baisiau – kad tik jos kas nors neanonimiškai neįgarsintų ar nepaskelbtų...

Todėl bent retoriškai noriu paklausti, ką reiškia šešiamečio vaiko zyzimas parduotuvėje, kuomet jis primygtinai reikalauja bulvių traškučių su kažkokiu „Pakalikų“ žaidimu ar TV reklama apie baubukus – „Maži baubukai – mažos niekšybės“? Koks šių reklamų kodas? Laimėk ir būsi pakalikas? Mažas baubukas, darantis mažas niekšybes? Nuo kada maža niekšybė jau nebe niekšybė, o pakalikas – siekiamybė?

Tai apie kokį padorumą ir tiriamąją žurnalistiką galime kalbėti? Ar yra sąlygų ją reanimuoti?

Prašau: net mintyse neatsakykite neigiamai, kol dar turime nesisteminį, nestandartinį Tiesos.lt portalą, kuriame rasi ir Sąjūdžio dvasios, drąsaus pilietiškumo, ir didžiulės pasipriešinimo jam bangos komentarų skiltyje. Šlykščiausiomis keverzonėmis bandoma užgniaužti kitokios, padorios žurnalistikos daigus, todėl komentatorių burnojimą tiesiog privalu atriboti nuo autorinių publikacijų. Bent mintimis – kol išmoksime kultūringai diskutuoti.

Ir dar – kiekvieną kartą po kritiško pasisakymo, rašinio ar išgirsto vertinimo, man jau norisi paklausti: gal galėtumėte ir ką nors gero pasakyti? Pasiilgau teigiamo herojaus ar iš visos širdies deklaruojamo optimizmo bent mažuose darbeliuose.

Pasidžiaugę, kad šiomis dienomis Tiesos.lt portalas mini trejų metų savanoriškos, nesavanaudiškos, neatlygintinos veiklos gimtadienį, galime klausti: tai daug ar mažai? Teisingai atsakyti galima tik pabandžius pakartoti šio portalo gyvavimo istoriją…

Tačiau kviečiu ne tik pasveikinti vieniems kitus, bet ir padiskutuoti visiems rūpima viešosios erdvės tema. Pasidalykime savo mintimis, ką galėtume kartu nuveikti prisiminę Sąjūdžio patirtį? Kas lėmė tiriamosios žurnalistikos, drąsios žurnalisto pozicijos nunykimą? Kas galėtų padėti tokiai žurnalistikai atsigauti?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Irena Vasinauskaitė       2015-09-4 20:21

Kokia paklausa, tokia ir pasiūla.

Ūbis (7md 2015 09 04)       2015-09-4 12:50

“Lietuviškų televizijų naujienose beveik kasdien šmėkščioja reportažai apie šauktinius, manevrus, karo bazes, užsienio karo lakūnus, karines akademijas ar šventes. Juose visi išpažįsta meilę tėvynei ir patriotinę pareigą. Žiūrėdamas į tuos žmones pasijuntu lyg sugrįžęs į mokyklos karinio parengimo pamoką. Tada man pavyko – atsisakiau ardyti „Kalašnikovą“ pareiškęs, kad esu pacifistas. Mokytojas nebuvo baigęs jokių specialių mokslų ir dar kontūzytas kare, todėl sutriko, nes nežinojo, ką reiškia „pacifistas“, ir leido sėstis atgal į suolą. Matyt, pamanė, kad sergu reta liga. Bet „sukarinto“ patriotizmo liga man baisesnė. Tokio pobūdžio ideologijos dažnai būna nukreiptos prieš svetimus, simboliškus kitus. Užtat jos efektingai maskuoja valdžios nesugebėjimą (arba nenorą) kalbėtis su visuomene. Valdžios atstovai vis dar sako monologus, dažniausiai pamokomus, populistiškus ir todėl apgailėtinai aintelektualius, o juos vis rodo tos pačios televizijų žinių laidos. Apie atvirą, pliuralistinę, tolerantišką visuomenę, sugebančią reflektuoti gėdingus savo istorijos momentus, nebeužsimena niekas. Todėl vis labiau grimztame į provincialų grožėjimąsi savimi. Regis, niekas negirdi, kaip absurdiškai skamba žodžiai „nacionalinė ekspedicija“, kai jais apibūdinamas malonių ir garsių žmonių bene savaitę trukęs plaukimas Nemunu, senu kurėnu. Bijau, kad ateityje tokių „ekspedicijų“ vis daugės, nes televizijos bijo skaudžių, provokuojančių temų. Istorija joms – tik proga kurpti mėgėjiškus filmus arba lėkštus detektyvus.”

nuje...       2015-09-3 12:03

ir kas galėjo pagalvoti tais tolimais metais, kad žurnalistika taps viena iš gėdingiausių profesijų? kas galėjo pagalvot, kad atidundės šaltibarščių jūra mėlynas kvadratas? kas galėjo pagalvot, kad atsiras varguolių, kurie balsuos už kolaborantę?

KAS       2015-09-3 9:08

Gal kas galėtų paaiškinti tokią unikalią situaciją: kai tik baigiasi komentarai po diskusiniais Tiesos.lt straipsniais, iš karto darbo ìmasi neigiamų vertinimų tiražuotojai. Tai struktūros ar ...keistų kerštautojų veikla ?

mama iš kaimo > Vlad Mazelis       2015-09-1 13:16

  O JŪs nepastebėote, kad iš visų komentatorių Tamsta vienas kimbate visiems į gerkles. Atrodo, kad ir manipuliuojamas /nesvarbu, kieno/ Tamsta - vienas. Kiti - galvojantys savomis galvomis.

Klemensas       2015-09-1 12:23

Tiesos.lt darbuotojams nuoširdūs sveikinimai. Nemanykim,kad svetur yra geriau: drąsių,energingų,tiesą sakančių ir nesavanaudiškų žmonių niekada nebūna per daug.

Pastebėjimas        2015-08-31 22:23

Šiandien Ukrainos nacionalistas Šuchevičius Radoje pacitavo Leniną
https://www.youtube.com/watch?v=cbLxzf7zOG4

Apie tai parašys Lietuvos spauda?

Apuokiukas       2015-08-31 14:49

Beje neseniai dalyvavau viename tokiame susibūrime, kur tarp dalyvių buvo ir viena žurnalistė - K. Tai ji kažkaip mestelėjo tokią frazę: ,,Kokia tauta - tokie ir žurnalistai”. Labai panašu, kad tai iš tikrųjų panašiai ir yra.

Pastebėjimas       2015-08-31 14:31

“visos tos kovos su vėjo malūnais (kriminalais) atitinka Lietuvos visuomenės bandymą stabdyti ja orientuotis į vakarus”.
Kas Vakarų kolonizatoriams gali kliudyti orientuoti Lietuvą į savo pusę, juk tai galinga jėga? Ir kuo orientalistai į Vakarus geresni už orientalistus į Rytus? Ar vien tai, kad šiandien yra Vakarų orientalistų valdžia suteikia teisę jiems save aukštinti, kaip kažkada aukščiau už visus buvo Rytų orientalistai.

StasysG       2015-08-31 13:28

Beta rašė  2015-08-30 20:01: “...Tai patarimas - rodykite IP ir nereikės kaltinti žmonių anonimiškumu ir tuo pačiu bus lengva atrinkti nepageidaujamus.”.—————Bet REDAKCIJA nerodys IP. Nes ji pati komentuoja ir nori būti nematoma. APIE TAI JAU SKAITĖME.

Diedukas>Gamai 22:50 2015-08-31 7:35        2015-08-31 10:50

Vaikeli, ruoškis rytoj į mokyklėlę. Ir stropiai mokykis. Ypatingai kreipk dėmesį į rašybą, kad būtų ne gėda komentuot…

stasys        2015-08-31 9:44

iŠ Gama komentaro :
..Problema kita: mes neturime viešosios erdvės apie tai rimtai, be manipuliacijų, sukiršinimų, emocinių vertinimų kalbėti, spręsti, gyti. Tiesos.lt gerai, bet jiems reikia talkininkų, kad nors kiek atsvertų didžiuosius protų drumstėjus.
- Paprastai tai reikštu kad žmogus bando perrėkti kitus rėkiančius. .. kol tas bandymas nusverti kita nuomone , tampa svarbesniu to turinio dėl ko aplamai imta rėkauti. Tai pati žemiausia socialinės kultūros pakopa ..kuri verčia žmogų solidarizuotis su sau panašiais nekuriant nieko kito tik ta rėkimą ..Seniai dar prie sovietu buvo labai populiaru vieša nuomone formuoti ..posakiu „mes juos užmėtysime kepurėmis“ ..Užaugo kita karta žmonių , ir vėl tas pats senas braižas . Lietuvoje iniciatyvus žmonės turėtu kurti daug vertingesnio turinio idėjas ..nei tik tas kurias čia matome . ir kame tai Vladas Mazelis yra teisus ..visos tos kovos su vėjo malūnais (kriminalais) atitinka Lietuvos visuomenės bandymą stabdyti ja orientuotis į vakarus ...pateikiant kažkokias kitas alternatyvas ..tam . Realybėje tu geru kitu alternatyvu nėra ir renkamasi tik iš dviejų ..eini arba stovi .smile

melstis už nelaimėlius reikia       2015-08-31 9:06

yra tokių žmonių: piktų, pavydžių.
jie sėja blogį, neapykantą, kiršina bei šmeižia.
Nelaimingi tie žmogeliai - dažniausiai realiam gyvenime būna teisėsaugos atstovai arba… nusikaltėliai.
Be meilės ir Dievo jie užaugo - stribų, komunistų, nusikaltėlių šeimose.
Pasimelskime už juos - tegu Šv.Dvasia jų sielas nuskaidrina.

Irena Vasinauskaitė       2015-08-31 8:46

Šiauliuose išaušo nuostabus rytas. SU LAISVĖS DIENA, GERBIAMIEJI TIESOS.lt ŽMONĖS: AUTORIAI, SKAITYTOJAI, KOMENTATORIAI.
Po vakarykščių diskusijų, pusiau rimtai, pusiau juokais, galėtume reziumuoti - tiriamoji žurnalistika prašapo tuomet, kai atsirado ir suklestėjo anoniminiai “tiriamieji” komentarai.Su Sąjūdžio bendražygiais ne kartą esame diskutavę apie tai, kad nežinia kuo būtų pasibaigusi mūsų valstybės Nepriklausomybės atkūrimo istorija 1990- aisiais, jei būtų buvęs…internetas, o priešiškos Lietuvai struktūros būtų įvaldžiusios moderniąsias žmonių “atbaidymo” nuo aktyvios pilietinės, politinės veiklos technologijas. Nemanau, kad bailus, bijantis tikruoju vardu ir pavarde prisistatyti asmuo, dergiantis kitus anonimiškai, klijuojantis etiketes, manipuliuojantis, pagal visas klasikines viešųjų ryšių nuostatas iškreipiantis diskutuojančiųjų komentarus, išdrįstų vargti, rizikuoti, patirti materialiųjų nuostolių ir dvasinių kančių, tam, kad ištirtų kokią nors rezonansinę istoriją. Plius dar sugebėtų, t.y. rastų kur tuos savo tyrimus paskelbti ar nepatektų į teismus dėl “tyrinėtų” personų garbės ir orumo įžeidimo. Netikiu ir tuo, kad anoniminis komentatorius išdrįsta save identifikuoti aktyvioje pilietinėje veikloje. Nors gal ir įmanomi įvairūs imitaciniai, manipuliaciniai variantai.
Vakar dienos diskusija - akivaizdus įrodymas, kaip smagu pulti neanoniminį diskusijos dalyvį. O, kad toks azartas rastųsi tiriamojoje žurnalistikoje! Taigi, dideli baubai ir niekšybės nemenkos?

Gamai 22:50       2015-08-31 8:35

Tamsta, ką ten prirašei, gali drąsiai pritaikyti paneliai Vasinauskaitei. Jos komentarai, viens prie vieno tinka tavo pateiktam moralui.

Taip bet       2015-08-31 4:04

jei tie kruopščiai tyrinėjantys žurnalistai prieis išvadų, kurios prieštaraus panelės Vasinauskaitės ir jos bendraminčių įsitikinimams, tai tie žurnalistai bus įšdėti į šuns dienas, išvadinti sistemininkais ir panašiai.

Purnu       2015-08-31 3:05

Vlad Mžžžžž, susikišk Ševrono vamzdį į vieną vietą ir paprašyk, kad paleistų, padraskę audinius, nenenksmingų chemikalų - gal gazas išeis… Mulki tu mulkiausias, užsikamšyk langus toj savo Floridoj ir kruopų prisipirk, nes taifūnas artinas. O čia tavo žiniai Lietuvoj, kurią esi išdavęs, šuliniai kai kur jau visai išdžiūvę ir vandens telkiniuose dūsta žuvys. O tamsta dar keikiesi : Ševronas Ševronas…

Gama - Vlad Mazeliui Sr       2015-08-31 0:48

“Dukart du yra keturi, net jei taip teigia beprotis” (Viktor Frankl)
Visais jūsų išvardytais atvejais valdžia - konkretūs žmonės, ne abstraktas - priėmė / bandė priimti netinkamus sprendimus. Pasitelkę viešosios nuomonės formuotojus savo sprenidmus teisino, laikydami kitus kvailiais, įžeidinėdami kiršino. Tai faktai. Juos tiriamosios žurnalistikos atstovai ir teisėsauga galėtų nustatyti.
Jūs visur akcentuojate visuomenės reakciją. Kodėl? Juk kiekviena sveika visuomenė / bendruomenė į tai reaguoja ir toji reakcija, jos karštis rodo organizmo imunitetą, gebėjimą gydytis.
Nors tai tik metafora, bet ji leidžia suprasti.
Suprantu, kad jums nepatinka tai, kaip buvo sureaguota į ligą / svetimkūnį / virusą / sistemine tapusią ydą, o gal nepatinka tie, kurie į tai sureagavo, tai įvardijo, vis tiek - dukart du yra keturi…
Problema kita: mes neturime viešosios erdvės apie tai rimtai, be manipuliacijų, sukiršinimų, emocinių vertinimų kalbėti, spręsti, gyti. Tiesos.lt gerai, bet jiems reikia talkininkų, kad nors kiek atsvertų didžiuosius protų drumstėjus.
Kita tema - kiek visuose tuose procesuose dalyvauja kitų šalių spec. tarnybos? Bet kam TAIP aiškinti viską, kas bloga vyksta Lietuvoje? Juk užtenka ir savų? Prisiminkit Pociūno, Kusaitės, FNTT istorijas, teismų nutartis, jog Černiauskas mergaitės nenešė ar kad mergaitės atmintis ištrinta… Galų gale - omonininkų išteisinimą...
Jei išties manote, kad už šitų sprendimų stovi svetimi, kodėl nereikalaujate iš savų, kad tie, per kuriuos jie veikia, būtų išaiškinti ir nuteisti? Manote, visą šitą ugnį užgesinsite klijuodami etiketes, įžeidinėdami, neikindami tuos, kurių net nepažįstate?
juk nemanote, kad mes esame tokie naivūs, kad pamanytume, jog jūs tiesiog naivus??

Pastebėjimui       2015-08-31 0:44

Kas kuo nori, tas tuo rūpinasi. Laisvajame pasaulyje niekas negali jokiam žmogui nurodyti kuo rūpintis, kuo nesirūpinti. Bet suprantu kad tamsta dar vis homo sovieticus iki sielos gelmių, tai laisvės principai niekaip nelimpa.

Hemorojus Opai       2015-08-31 0:37

Kadangi mudu abudu iš organų, švartuokimės pas piratus. Iškreiptai kažkaip tiesos žmonės tiesą supranta.

Gama - O-pai       2015-08-31 0:16

tikiuosi, suprantate, jog ne apie kabutes ar sąvokos autorystę kalbėjau, bet apie tai, kaip tą sąvoką bandėte vartyti.
O jūsų atsisveikinimo kalba labai jau primena lapės “paaiškinimą” apie žalias vynuoges…

O - pa > Gamai        2015-08-31 0:08

“Tiesos lt. žmones” sugalvojau ne aš - tai Vasinauskaitės nuopelnas, todėl juos ir įrėminau kabutėse.
Taigi, nekabinkite man nepriklausančių laurų ir Mazelį pasilikite sau, nes greitu laiku, manau teliks tik su juo ir Pastebėjimu bendrauti.

Pastebėjimas        2015-08-30 23:54

Kodėl taip lietuvių tauta, Lietuva rūpinasi masonas Mazelis. Geriau rūpintųsi savo gyvenamąją vieta - Jungtinėmis Valstijomis.

Gama - O-pai       2015-08-30 23:50

Kaip jums atrodytų, jei aš kreipčiausi į jus “jūs, ne-tiesos.lt žmonės” ir pradėčiau kalbėti apie jus ne kaip individą, asmenį, o kaip apie tam tikros grupės [kurios jūs net nežinote…] atstovą? t.y. pasidaryčiau sau patogų “baubą”, kurį būtų paprasta ir lengva pajuokti, sumenkinti ir pan.?
Dar viena tokio “triuškinamo demaskavimo” iliustracija - Vlad. Mazelio Sr komentarai. Spėju, su tokiu mano vertinimu jau sutiksite? smile
Bet - kas iš to? Ar taip ką nors apie tikrovę pasakyčiau? - Ne.
Tačiau pažiūrėkite, kaip “gerai” taip rašantys jaučiasi.
Tik kokia viso to vertė?
O ponia Irena Vasinauskaitė pradžią diskusijai davė gerą.
Betos komentarai irgi davė impulsą pamąstyti…
Ar kas imsis rimtai diskusiją pratęsti - tai jau visai kitas klausimas.
Kol kas matau tik jos gesinimą, visokį nukrypimą į asmeniškumus, emocinius vertinimus. Tai irgigi iškalbinga.

O - pa       2015-08-30 23:32

Jūs “Tiesos lt. žmonės”, kažkaip iškreiptai viską perskaitot ir savaip suprantate, matyt tik jums vieniems išmintingiesiems taip matosi? Kas tau sakė, kad aš atsišvartuoju. Ne Dieduk mano, kol tu čia - man tik malonumas užsukti.

Tai bent       2015-08-30 23:31

Myželis pratrūko.

Diedukas Opai (užjaučiu.)       2015-08-30 23:17

O kur jūs dingsit atsišvartavę? Čia gi kaip medum…

O - pa > 21:24       2015-08-30 23:10

Tai tik tiek te sugebat? Lyg ir paklausiau išmintingosios Tiesos lt. žmogaus, ponios Vasinauskaitės?
Atvirai, tai nieko ir nesitikėjau. Ką gi, kiek supratau Beta jau atsišvartuoja, Kritiko pikčiurnos, taip pat jau seniai nebematyti, beliks tamstai Vasinauskaitei su Pastebėjimais diskutuoti. Šiaip diskusija nei į tvorą, nei į mietą gavosi, net ir “Tiesos lt. žmonės” kažkaip neprisijungia. Oi atsiprašau, Dieduko nepastebėjau, nors iš jo naudos, kaip iš ožio pieno - jis tik padėkoti ir pabučiuoti gali.
Nieko tokio, Betą galės pakeisti lozungų rašytoja Solveiga - ji kaip matau prie Tiesos lt. geriau limpa ir nykštukų daug pririnko. Sėkmės!

Diedukas       2015-08-30 22:59

“Pastebėjimas” ir analogai, tai akivaizdus nūdienos “produktas” suformuotas būtent “tiriamosios” ir siaurovizijos. Vyresni, kuriems nerūpėjo vien nuosavo kiemo reikalai, puikiai matėm tą virsmą ir pagaliau sulaukėm rezultato. Rezultatas - užauginti partiniai broileriai. Su savo “organais” ir “členais”...

Gama - O-pai, Betai ir kt.       2015-08-30 22:47

jei jau yra Beta, Jota, tegul būna ir Gama smile
O jei rimtai, turėti savo nuomonę, yra viena, o bandyti manipuliuoti kitais - jau visai kita. Žinoma, manipuliuodamas išsakai ir nuomonę, bet ar tai turi kokią vertę, jei tikslas manipuliuoti, įžeisti, formuoti neigiamas nuostatas nekritiškiems skaitytojams? Čia replika O-pai [kokia skausminga savivoka…]
Dar viena replika - kažkaip sunku patikėti, kad nesupratote, kad ponios Irenos komentare “Tiesos.lt žmonės” suprantami kaip Tiesos.lt redakcija, kurią Beta apkaltino uždraudus minėti vieną vardą? Iškart po to - dar viena manipuliacija - rašyti, jog kitas iškraipo jūsų mintis, ir tame pačiame komentare pačiam kraipyti to kito mintis? jį žeminti? kam visa tai? negi manote, jog tai paveiku?..
Beje, Beta ėmėsi taip keistai ginti Darių Kuolį, kad abejoju, jog jis apsidžiaugė... Bet, spėju, tokio tikslo ir nebuvo? Greičiau atvirkščiai. O gal tiesiog apsiskaičiavo?
Dar viena pastaba - kaip IP rodymas padarys, kad anonimai, kad ir jūs, Beta, pavirsite ne anonimu? Ar jūs manote, kad “galimybė” bėgti į policiją su pareiškimu jau identifikuoja komentuotoją?.. Jau nekalbu apie tai, kad yra visokios galimybės tuos IP klastoti ?
Ar ne paprasčiau tiesiog garbingai ir pagarbiai diskutuoti, be demagogijos, etikečių klijavimo, manipuliavimo? Negi siekiame tokių skirtingų tikslų? ir šiaip - nebeturime savigarbos?

O - pa'i       2015-08-30 22:45

Nepatikėsime, kad net mėnulio pilnaties (patikrinau) aukoms Irena “arogantiška”, “išpuikusi”, kitaminčius “linčiuojanti”.
Manau, 3 kartų pakaktų atspėti (pagal stilių), kas “O - pa” (2015-08-30 20:54) komentaro autorius.

Klauskite Betų iš 18.40val       2015-08-30 22:24

Jie puikiai žino, kas tie “ponai iš Tiesos”. Gal tie, kurie administruoja portalą ?

O - pa       2015-08-30 21:54

Na, štai ir Beta sužinojo ką reiškia turėti savo nuomonę. Bet tai nieko nuostabaus, kad ponia Irena iššaukiančiai elgiasi - išaukštinant save, mėgsta kitą pažeminti. Matyt, tokia jau žmogaus natūra, todėl rašant jai komentarą, geriau savo vardo neminėti, vis tiek vienu ,ar kitu būdu jį iškraipys ar pažemins.
Tokiems, kaip Vasinauskaitė, turi besąlygiškai pritarti, kitaip būsi nulinčiuotas. Keista, kaip tokie žmonės nori ir gali rasti kompromisus, be kurių jokie sutarimai nebūna pasiekiami.
Pabaigai, norėtųsi ponios Irenos paklausti: ką reiškia ” Tiesos lt. žmonės”?
Čia kas, kokia tai sekta? Pagal kokius kriterijus atrenkate, kas Tiesos žmogus, kas ne? Ar turi būtinai būti chamišku Juozapiniu? O gal jau reikia naujai vertinti - arogantiškos Vasinauskaitės matu?

Betai (2015-08-30 18:40)       2015-08-30 21:50

Rašote “Jei netikite, pasiskaitykite Mindaugo Veličkos, Rimanto Varanausko, Valdo vasiliausko, Dariaus Kuolio straipsnius”, kuriuos paskaitę turėtume įsitikinti, kad ir Darius Kuolys, ir Rūta Janutienė anuomet buvo priskiriami “vanagams”.
Gal tai ir tiesa, bet norėtųsi bent poros trumpučių citatų su nuorodomis į žiniasklaidą (mat, Google paieška šių pavardžių tiesiogiai su “vanagais” nesieja)?
Ačiū.

Pastebėjimas        2015-08-30 21:13

Kažin ar IP viešas rodymas nepažeidžia asmens duomenų slaptumo. Bet kadangi tai tinka režimui, tai niekas to nekvestionuos ir nebandys aiškintis ar tai nepažeidžia Konstitucijos.

Beta Irenai Vasinauskaitei       2015-08-30 21:01

Ponia, ką reiškia tas jūsų: ” Beta ar Betas” ir “Betos (-o)”?
Įtariate, kad esu transvestitas?
Niekaip nesuprantu, kurioje vietoje jus pažeminau? Nemanau, kad nežinote apie sekimo bylą- prisiminiau, tai ir parašiau apie juos. Kaip pavyzdį, kuo tiems žmonėms baigėsi jų tyrimai.
Ta paskutinė pastaba apie varną? Taip pat nesupratau ką norėjote pasakyti? Kad rašysiu į “Tiesos”, bet jau kitu “tetos” niku?  Tai patarimas - rodykite IP ir nereikės kaltinti žmonių anonimiškumu ir tuo pačiu bus lengva atrinkti nepageidaujamus.

Norėjo       2015-08-30 20:58

Pareklamuoti vieną kitą pavardę, ką ir pabetino. Nieko asmeniško.

Betai       2015-08-30 20:50

rašote, kad Vasiliauskas neteko darbo - išties dramatiška padėtis milijonieriui netekti darbo “Lietuvos žiniose” ir iškart jį gauti… Seime.
rašote, jog K. Girnius didžiosiose medijose nespausdinamas, bet aš jį skaitau ir dažnai Delfyje - tai, kokias medijas jūs turite omeny?
rašote, jog Laučius nupirktas valdžios. kokios? tų pačių “valstybininkų” ar jau kitų? bet kuriuo atveju, kodėl jis taip rauda apie Dainiaus Dabašinsko liūdną dalią, patyrus didįjį tautos nedėkingumą???
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/is-propagandos-frontu.-vladimiras-laucius-apie-dainius-dabasinska-jis-dovan
rašote, jog Rūta Janutienė kakta pramušinėja sieną... jūsų lūpose tai skamba pagiriamai. bet… čia, Tiesos.lt, skaičiau, kaip ji pramušinėjo “tiesą” liudydama Laimutės Bloznelytės-Plėšnienės byloje (apie kitas jos “pramuštas/pramušinėjamas sienas” ir “nukentėjusią kaktą” bei kitokį “vargą” verčiau jau patylėsiu - visi žinome ir dar sužinosime)
visi kiti irgi turi gerus postus, skurdo nemato…
tad ką vis dėlto savo komentaru norėjot pasakyt?

Pastebėjimas        2015-08-30 20:48

Perskaičiau Braziulio straipsnį. Jeigu organizaciją sudaro išmintingi, vidumi šviesūs asmenys, tai jokie agentai nieko nesugriaus, bus bejėgiai prieš morališkai tvirtus, protingus narius, jie patys agentus vedžios už nosies. Bet kadangi organizacijas daugiausiai sudaro protu, morale nepasižymintys, bailūs, bijantys kitokių pažiūrų ir nuomonių sovietiniai diedukai ir į juos panašūs, tai nieko sudėtingo paskleisti gandus, sukiršinti, ir net nereikia diedukų kiršinti, jie patys tarp saviškių beretinių suras agentų, susikiršins ir viską sugriaus. Apskritai, organizacijoje viskas priklauso nuo lyderio, jeigu lyderis aukštos moralės, išmintingas, teisingas, sugebantis atskirti juodą nuo balto, perprasti žmones, todėl į organizaciją nepriims bet kokių, kad tik organizacija būtų skaitlinga, tai yra jam svarbiau bus ne kiekybė, bet narių kokybė, tai tokia organizacija ne tik sėkmingai egzistuos, nepaisant agentų ir režimo kliudymų, bet gali daug pasiekti ir padaryti daug gero Lietuvai. Bet, deja, Lietuvoje tokio lyderio nesimato.

Irena Vasinauskaitė       2015-08-30 20:15

Totaliai nuvylė Beta ar Betas. Sakykite, jūs tikrai turite galimybę matyti ar sužinoti, kad su jumis diskutuoja Tiesos.lt žmonės ? Iš tiesų manote, kad negirdėjome apie šią sekimo bylą ? Menkinate kitus, aukštindami save ? Gi esama atvejų, kai anoniminiai komentatoriai diskutuoja patys su savimi… Gaila, man patiko Betos (-o) postringavimai. Irgi pasiilgsiu. Dar ir todėl, kad niekas šiame gyvenime nėra apdraustas nuo situacijos, kuomet vanagu kilęs, varna gali žemėn pulti…arba pasirašineti komentarus jau tetos vardu.

Betai       2015-08-30 20:08

mano galva, perspaudėt - matyt, ir pati “tiriamosios” ir jos pakaitalų žurnalistikos išbandžiusi.
Portalas atviras - ir Dariui Kuoliui, ir tetoms Betoms, o kad taigį/pastebėjimą trina, o jūs prie jo trinatės - irgi labai simptomiška.
Kad priminėt “vanagus”, tai net labai gerai - krūvoj sudėjus, aiškiau matyti, kaip kas per tą laiką yra “kentėję” ir “nukentėję”, ypač turint omeny, kas daroma su Klonio kieme stovėjusiais [?] žvirbliais

stasys       2015-08-30 19:48

Aš taip ir nesupratau kas ta tiesa pagal autore ..ir kokia turėtu būti ta tiriamoji žurnalistika kuri pasak Jos pačios butu ta tikroji ..atitinkanti visus Jos lūkesčius. Ir kaip galima iš vienos nuomonės suformuoti ta tikra tiesa ..Čia matyt labiau tiktu kitas apibendrinimas ,. Kas užsako muzika to ir teisės į pirma šoki. Ar tiesos .lt portalas toks ? Na kol nematau ....‘pardom‘... “penio“ pasididinimo reklamos ..ar kokio stebuklingo budo anaboliniais preparatais gauti tai ko kiti siekia metu metais prakaituodami ..nedvejodamas galiu teigti kad dar ne viskas prarasta .Kai žmogus laikosi bent kažkokiu moraliniu vertybių jame lieka gyvas atsakomybės jausmas už tai kas rašoma į viešuma ir kiek tas rašymas pačiam sukelia vėliau abejonių .. Kas link temos kl.  kodėl tos tiriamosios žurnalistikos liko tiek mažai ,..grynai mano nuomone,... Jos niekada ir nebuvo daug tam kad ji kaip tokia kažkur išgaruotu ..Tikro tiriamojo žurnalistinio darbo ,.. gali imtis tik didžiausia profesine patirti sukaupę žurnalistai ..o tokiu pas mus tikrai ne daug , gal netgi vienetai .. 90 proc. grojama tai ką užsako kažkas ir tik 10 proc. tai kas pačiam miela .. Gero tikro tiriamojo darbo negali būti daug ..Jis per brangus mūsų vartotojiškai visuomenei . ..todėl tenkinamasi visokiais pakaitalais kaip janutienėmis ir į ja panašias ..knygas rašančius ..Paskutinė mada publicistinėje žurnalistikoje ..smile) Jei tu ne autorius esi niekas ..

Beta        2015-08-30 19:40

Atsiprašau ponų iš “Tiesos”, paprasčiausiai nepagalvojau, kad Dariaus Kuolio vardo šiame portale tarti negalima. Jokiame kontekste. Bet pripažinkite, patys taip pat kalti- nėra jokio perspėjimo. Jei parašytumėte: “Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, Dariaus Kuolio vardą mininčius,  apmokėtus ir propagandinius komentarus”, tuomet pretenzijos būtų pagrįstos. Bet jūsų teisė pašalinti mano komentarą. Ne pirmas kartas būtų, neįsižeisiu.

“Vanagais” buvo pavadinta VSD operatyvinio sekimo byla, kurioje renkami duomenys apie publicistus, politologus ir pateiktos rekomendacijos politikams su jais nebendrauti.
Štai tų žmonių sąrašas:
    Tomas Čyvas
  Valdas Vasiliauskas
  Vladas Laučius
  Audrius Bačiulis
  Darius Kuolys
  Virgis Valentinavičius
  Jūratė Damulytė
  Kęstutis Girnius
  Rūta Grinevičiūtė
  Tomas Dapkus
  Aurimas Perednis
Jei netikite, pasiskaitykite Mindaugo Veličkos, Rimanto Varanausko, Valdo vasiliausko, Dariaus Kuolio straipsnius, taip pat Seimo Operatyvinės veiklos parlamentinės kontrolės komisijos (OVPKK)  medžiagą.

Sėkmės “demokratiškoji” “Tiesos”
Be galo pasiilgsiu.

Irena Vasinauskaitė       2015-08-30 19:19

Nustebino anoniminis pastebėtojas. Va, kur anoniminė drąsa griauti, anoniminis neatsakingumas ir aiškus poreikis perskaityti K.Braziulio straipsnį apie agentus pilietinėse stuktūrose… Fb profilyje, paskelbus šį rašinį, žmonės bent į temą diskutuoja, tai gal norėtų tas pastebėtojas ten užsukti ir šiek tiek chaoso “įnešti”...

Povilas        2015-08-30 19:00

Betai 16.52.
Na, nebegaliu nutylėti!
Dėl tų dviejų, kurie “vis dar laikosi”.
Tiksliau - dėl vienos.
Koks didelis žurnalistinis talentas bebūtų, visvien bent kartą jį pardavus, jis jau yra parduotas.
Kartu su sąžine…
Kartu su savigarba…
Kartu su pasitikėjimu…

Laputei Betai       2015-08-30 18:44

Argi Darius Kuolys ir Rūta Janutienė iš “vanagų”? Nebent vėl norite juos (kaip anksčiau piratų komandos flagmaną NP) dirbtinai pareklamuoti.
Tautos interesus ginančių, ir tai darančių autentiškai žiniasklaidoje, yra ir be paminėtųjų. Ir jų tik daugės, nes geidulingojo jaučio pagrobtoji Europa jau bunda.

Beta to 14:57       2015-08-30 17:52

Deja,  bet iš profesinio orumo gerbiamasis, duonos nevalgysi.
Kur šiandien prieš “valstybininkus” kovoję “vanagai”? Kas išmesti iš darbo (Valdas Vasiliauskas), kas didžiosiose medijose nespausdinami (Kęstutis Girnius), kas nupirkti valdžios (Virgis Valentinavičius, Vladimiras Laučius) ir nuolankiai ją gina, kas dar vis dirba, bet aštrius kampus apeina (Tomas Dapkus, Aurimas Perednis) nes duonai užsidirbti kažkaip reikia. Tik du iš jų vis dar laikosi, kakta sieną pramušinėja, tai Darius Kuolys (ne žurnalistas) ir Rūta Janutienė. Sėkmės jiems. Bet šiaip jau, tai, mano nuomone, kol nėra tikros žodžio laisvės ir tokie įstatymai, tai per daug priekaištauti žurnalistams gal nevertėtų.

Pastebėjimas        2015-08-30 17:19

Apie Ukrainą tiesos skleidžia tokį pat melą, kaip ir Magnolijos režimo žiniasklaida.

pastebėjimui       2015-08-30 17:19

Pasirodo, jūs nuoširdus:
“Diktatūros ir laikosi ant bailių.”

Pastebėjimas       2015-08-30 17:15

Bijo atsakomybės už anoniminių komentatorių komentarus? Tai kokie tada kovotojai prieš neteisingumą, jeigu yra tokie bailiai? Diktatūros ir laikosi ant bailių.

Diedukas taigiui-pastebėjimui       2015-08-30 16:51

  Tiesos portale nuorodos į melą netoleruojamos. Dėl to ir egzistuoja pakankamai tinklapių, kuriuose su savo bendraminčiais jomis galite dalintis. Tamstelė gi prisilaikai pažiūrų stumiamų aplinkiniams rusiškos propagandos. Iš tos operos ir nuorodos. Lygiai, kaip sovietmečiu…
O trolio žodžiui ir minties laisvei, turim savo melą ir propagandą.
P.S.
Magnoliją pasilaikyk sau. Panaudosi kitom provokacijom.

Irena Vasinauskaitė       2015-08-30 16:44

Aišku. Keistas pastebėjimo neva cenzūros suvokimas šiame portale, mat, anoniminiams komentatoriams komentarų, už kuriuos steigėjams grėstų atsakomybė ,  erdvė ribojama. Turite vienintelę, beje, jau pasiūlytą išeitį - sukurkite savo portalą ir pasistenkite išgyventi bent tris mėnesius jame skleisdamas tai, kas jums miela ir malonu. Nieko nėra paprasčiau.Sėkmės.

Pastebėjimas        2015-08-30 16:24

Veidmainių demaskavimas - tai joks nesikankinimas.

Betai       2015-08-30 15:57

sakote, apie viską pagalvota?
O savigarba, profesinis ir žmogiškasis orumas?
Ar tai irgi “įskaičiuota”?

pastebėjimui       2015-08-30 15:55

kiek galima taip “kankintis” - tamstą akivaizdžiai šaukia “šauksmas”: ten būsi ir suprastas, ir pamalonintas. o čia, kad trina, tamstos propagandą, pritariu.
Kita išeitis - steik portalą pastebejimas.lt - pamatysi, kiek daug Lietuvoje demokratijos užtikrinamų galimybių skleisti savo pažiūras - ir ten trolink kiek širdis geidžia.

Pastebėjimas        2015-08-30 15:42

Tokia cenzūra labai patinka tik sovietukams Diedukams, kurie pripratę, kad būtų viena tik jų viena nuomonė, viena “tiesa”. Lietuvoje išvis tragedija su demokratija, Magnolijai diktuojant sovietines madas, dauguma labai greitai sugrįžo prie sovietinių metodų, cenzūros. Aišku yra tik viena, kad diktatūros gali egzistuoti tik, jeigu pati visuomenė tam pritaria, o Lietuvoje gana daug pritariančių, nekenčiančių žodžio ir minties laisvės, prisidengiant kova prieš propagandą, kišant tik savo propagandą ir melą. Apskritai, Lietuva šiandien yra melo karalystė, melas daug baisesnis negu sovietiniais laikais.

Pastebėjimas Vasinauskaitei       2015-08-30 15:34

Negi nematote, kaip tiesose trina nuomones arba nuorodas, neva, propaganda. Pavyzdys, diskutuojant vienas paprašė nurodyti šaltinį, kuriame rašo apie badą Lenkijoje, kuriai priklausė Vakarų Ukraina, įdėjau nuorodą į knygą, ištrynė. Tiesose yra viena tiesa, žodžio ir minties laisvė negalima, nuorodos į kitus šaltinius, kurie neatitinka tiesas administruojančio pažiūrų, yra neleidžiamos. Anksčiau to nebuvo, tai buvo šio portalo pliusas, nes buvo leidžiama prie melagingų ir propagandinių straipsnių išsakyti nuomonę, pasiremiant kitais šaltiniais, dabar to neleidžiama.

Diedukas Irenai       2015-08-30 15:23

„Maži baubukai – mažos niekšybės“.
Tai apie “pastabiuosius” šio tinklapio lankytojus. Neverta tikėtis paaiškinimų. Jie, kaip ir “biologinė”, įsitikinę ir teisus, parišti virvutėm, šokdinami iš viršaus tos “tiriamosios žiniasklaidos”, minimos šiame straipsnyje. Ir tos žiniasklaidos šefų...

Irena Vasinauskaitė       2015-08-30 14:53

Gal malonėtų 13.43 val anoniminis komentatorius paaiškinti, kaip, jo manymu, atrodo Tiesos.lt cenzūra. Ką ir kas cenzūruoja šiame portale ?

Pastebėjimas to 8:38       2015-08-30 14:43

Dar gerai priminėte apie komentarus. Pavyzdžiui, delfyje nepastebėjau, kad būtų tokia arši cenzūra, kaip čia tiesose, lrytas.lt išvis necenzūruoja.

Sveikiname       2015-08-30 11:33

SU PORTALO GIMTADIENIU, TIESOS.LT ŽMONĖS - AUTORIAI,SKAITYTOJAI, KOMENTATORIAI.

Pritariu       2015-08-30 11:02

Gryna teisybė, Beta.

Beta       2015-08-30 10:30

Kas lėmė? Manyčiau įstatymai. Prokuratūros pirmiausia, toliau kiti reglamentuojantys valdžios kontrolę. Nes,  žurnalistų pateikta medžiaga taip ir lieka laikraščiuose, daugiau niekam neužkliūva, jokie tyrimai pagal ją neatliekami, kaip kad visame baltame pasaulyje yra. Užkliūva tik pats tą medžiagą paskelbęs žurnalistas, bet ne turinys. Tai kam vargintis, kaišioti pirštus į ugnį, jei nėra rezultatų? Apie viską pagalvota. smile

Pastabiajam       2015-08-30 9:38

Gal galėtumėte pastebėti, kuris dar portalas Lietuvoje spausdintų rašinį, po kuriuo jūs parašėte tokį “įžvalgų” komentarą ?

Pastebėjimas        2015-08-30 6:34

Nesisteminį portalą? Jeigu nesisteminis, tai kodėl jis publikuoja tik sisteminį režimą, kuris tarnauja Lietuvos kolonizatoriams iš JAV ir ES, atitinkantį propagandinį melą?

Mažas vaikas atiduotas       2015-08-29 23:30

jos niekuo nenusikaltusiai motinai. Atimtas iš nusikaltėlių mafijos lizdo Garliavoje. Atsipeikėkite! Kiek dar galima durniuoti?

step by step prašapo       2015-08-29 22:33

AMB buvo genijus: valdžią reikia tvirtinti step by step.
pirmu žingsniu buvo užvaldyti SODRĄ, mokesčių inspekciją, prokuratūrą bei teismus.
sekantis žingsnis: energetika,
paskui žiniasklaida.
na ir tuo pačiu politines partijas: konservatorius, liberalus bei kitas.

tiesa       2015-08-29 22:30

Tai ,kad laisvoje Lietuvoje ju kaip ir nebuvo.Iskarto prie lovelio sušoko.

Skaitytojas       2015-08-29 21:31

Sveikinimai redaktorei Ramutei ir visiems rašantiems bei skaitantiems tiesos.lt portalą. Stiprybės, kūrybinės sėkmės, sveikatos, vilties ir tikėjimo…

aciu       2015-08-29 21:20

sis portalas darosi vis idomesnis.

Šiaulietis       2015-08-29 20:38

Sveikinu portalą. Patinka kitokia žiniasklaida, intelektualūs straipsniai apie inteligentiją.
Manau, kad šiukšlinus komentarus reiktų atriboti nuo straipsnių,
kokia prasmė sudaryti galimybę kaišioti pagalius į ratus.
Autorė užkabino gerą temą - tiriamoji žurnalistika. Vienetai išdrįstantys tirti ir rašyti objektyviai.

Niurzgutis       2015-08-29 20:32

Buvo tokia puiki žurnalistė Rūta Skatikaitė, tai ji, pasirodo, Londone.

oberpedofilas džiaugiasi       2015-08-29 20:17

visa Lietuvos valdžia man tarnauja: komunistai, konservatoriai, kgbistai, prokurorai ir komisarai.
kedys nužudytas, venckienė tremtyje, kiti teismų užslopinti.
che che che…..

VALIO !       2015-08-29 19:25

Sveikinimai TRIS metus atsilaikiusiems. Sėkmės ir ištvermės dar bent 30-čiai.

Solveiga       2015-08-29 18:46

Sveikinu Tiesos! portalą, džiaugiuosi, kad esate, turiu viltį, kad būsite, gyvuokite!


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

Svarbi žinia: teismas įpareigojo Vyriausybės atstovą S. Buškevičiaus skundą dėl Kazio Škirpos gatvės pervardijimo nagrinėti iš naujo

Rasa Čepaitienė. Atviras laiškas Trakų rajono merei Editai Rudelienei

Liudvikas Jakimavičius. Balsavimo kortelė

Konferencija „Lietuvybė viešajame gyvenime“ (vaizdo įrašas)

Gitanas Nausėda per Nacionalinius maldos pusryčius: „Susitelkime maldoje visi kartu prieš Dievo veidą, ir vėl pasijuskime esą broliai ir seserys“

Ramūnas Aušrotas kviečia į diskusiją apie naujausią Šarūno Barto filmą „Sutemos“

Aras Lukšas. Stalinizmo šaukliai: tarp prisitaikymo ir atgailos

2019-ųjų metų Laisvės premija skirta Laisvės kovų dalyviui, žmogui-legendai Albinui Kentrai

Nuo bačkos. Viktorija Čmilytė-Nielsen. Nacionalinė šeimų taryba – rūpestis šeimomis ar inkvizicijos kūrimas?

Veronika Winkels. Ugdyti vaikus… mokykloje ar namie?

Andrius Švarplys. Kas nutrauks bankų vydomą valstybės šantažą?

Liudvikas Jakimavičius. Ką bendra turi šv. Kalėdos ir šachmatai?

Algimantas Rusteika. Ruoškitės pasirinkimams – ‘vsio bus zakonno’

Ramūnas Aušrotas: „Gal pirmoji JTO MTK ponia norėtų lankyti civilinės šeimos teisės kursus? Priimčiau su nuolaida“

Neringos Venckienės interviu TV3: „Variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti“

Tyrimas palygino santuoką ir gyvenimą kartu nesusituokus

Donaldas Trumpas: E. Macrono atsiliepimas apie NATO yra „labai labai bjaurus“ ir „įžeidžiamas kitoms 28 valstybėms narėms“

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“. Bankininkas, kuris nugalėjo carinę Rusiją

Ramūnas Aušrotas. Pirmą kartą šeimų balsas oficialiai skambės ir nacionaliniu lygmeniu

Shannona Roberts. Šaldyti kiaušinėlius ar karjerą?

Gytis Padegimas. Kiek milijonų medžių per 30 Nepriklausomybės metų sunaikino ir dar sunaikins mūsų godumas ir gobšumas?

Vidas Rachlevičius. Nenorėčiau Brexito, bet jei laimėtų kairysis leiboristų gaivalas, Britanijos būtų gaila dar labiau

Vygintas Gontis. Kaip deklaracijas apie žinių ekonomiką paversti atsakinga valstybės viešojo sektoriaus bei mokslo ir studijų politika

Liudvikas Jakimavičius. Partijos ir išdavikai

Povilas Gylys. Kas Jums, profesoriau Janeliūnai?

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (III)

Algimantas Rusteika. Metodiniai patarimai. Subalansuota LRT indrėms ritutėms, bet tinka ir ... žmonoms

Geroji Naujiena: Kad vaikščiotume Viešpaties šviesoje!

Regina Terleckienė. Sukilėlio likimas. Iš carinių baudėjų nagų ištrūkęs sukilėlis

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.