Analizė ir vertinimai

Irena Vasinauskaitė. Ką slepia dar viena dūmų uždanga?

Irena Vasinauskaitė, Tiesos.lt   2015 m. birželio 8 d. 13:44

117     

    

Irena Vasinauskaitė. Ką slepia dar viena dūmų uždanga?

Virš Lietuvos giedras dangus?

Daugiau nei treji metai praėjo nuo tos dienos, kai Garliavoje iš gimtųjų namų į nežinią kojomis į priekį buvo išnešta maža klykianti mergaitė. Kur ji šiuo metu slepiama, niekas nežino – tam ji ir paversta „valstybės paslaptimi“, tačiau kartkartėmis jos artimieji, gynėjai, rėmėjai, visi – ir tikintys vaiko tragedija, ir smerkiantys tuos, kurie tiki – skaito vieno dienraščio sekamas įvairaus žanro pasakas. Šį savaitgalį skaitėme neva aštuonmetės laišką, iliustruotą nuotrauka, kurioje Laimutė Stankūnaitė apglėbusi neva dukterį – kokių penkerių metų.

To dar maža. Anksti pabudęs, bet taip ir neprisikėlęs dienraštis detaliai aprašo, kur šiuo metu yra mergaitės teta, ką ji veikia, valgo, kuo vilki ar važinėja. Tačiau Šiaulių prokurorė Nina, matyt, to leidinio neskaito, pats leidinys savo pilietinės pareigos neatlieka – tinkamai atitinkamų organų neinformuoja. Priešingu atveju Neringos Venckienės ekstradicija jau seniai būtų suorganizuota. Beskaitant paskutines teismų naujienas kilo ir kitas klausimas: gal teisėjas A.Cininas, teismo sprendimu „atšaukęs“ mūsų Tėvynės okupaciją, galėtų ir teisėjai N. Venckienei kokį kaltinimą nubraukti – kad ir proporcingumo motyvais?

Teisėjo A. Cinino įkvėpta LR Seimo pirmininkė Loreta Graužinienė visus pakvietė jau į iškilmingą Lietuvos okupacijos minėjimą...

Viso šio makabriško spektaklio triukšme į Lietuvą ir vėl negrįžo du lakūnai. Šį kartą jų nelaukė džiugiai nusiteikusi minia. Ir ne per Atlantą jie skrido. Tačiau abiejų dar ilgai ilgėsis šeimos ir artimieji, o kiekvienas, pakliuvęs į ekstremalią situaciją, suvoks, kad valdžios cinikams jis rūpi tik tiek, kad galėtų pasirašyti sausą užuojautą. Arba sudalyvauti televizijų šou, kad jau jie tai būtų gelbėję, o ne šventę...

Negrįžusiųjų lakūnų ir jų šeimų tragedija, dingusiųjų paieška, valdžios elgesys su brangių žmonių netekusiais pribloškia savo abejingumu, nepagarba ilgus metus Lietuvai dirbusiems. Paskutinis šios tragedijos epizodas vertas bent jau medinės Gervės nominacijos: siekta parodyti, jog ketinama iškelti ir į krantą pargabenti Baltijos jūroje nuskendusį lėktuvą, tačiau net laivu, į kurį būtų galima jį įkelti, niekas nepasirūpino…

Melas. Melas. Melas. Apsimetinėjimas. Poza. Vaidyba.

Nejučia pagalvojau: kiek mūsų turi dingti – emigruoti, nusižudyti, žūti, dėl neprieinamos medicininės pagalbos nuo pagydomų ligų mirti, kad aukštuose postuose sėdintys mus, dingusius, pastebėtų?

Valdžios veiklos imitacijos, elegantiškos patyčios kuriant ar koreguojant socialinės, švietimo, kultūros ir kitų sferų norminius aktus reikalauja dūmų uždangos. Todėl vėl ir vėl anksti kėlęs, bet taip ir neprisikėlęs leidinys atostogauti susiruošusiai Lietuvai pameta rezonansinės bylos temą: imkit ir skaitykit, tik valdžios aferų nepermanykit, nesigilinkit, ką ten A.Butkevičiaus, L.Graužinienės chebrytės strateguoja. Nesiklausykit atidžiai Prezidentės D.Grybauskaitės šeštosios ataskaitos, kur jį graudžiai virkauja apie emigruojantį jaunimą, tačiau pati išveja iš šalies merginą – čia gimusią, augusią ir mokslus baigusią, tačiau taip ir likusią be pilietybės.

Taigi, ką šį kartą norima užmaskuoti propagandine Garliavos tragedijos dūmų uždanga ?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

ragentūra "Lokšuva"       2015-06-15 17:44

informacija skaitytojams:
trolio “va va va” pamaina baigėsi.
dabar jį pakeis kolega “au au au”.

senjoras       2015-06-15 16:39

brač,tų dūmų uždangų Lietuvėlėj nesuskaičiuojama galybė; mes senjorai turim negrąžintų pensijų uždangą-esam garantuoti,kad jei tik prireiks valdžiukė vėl neužsikirsdama nurėš nuo mūsų; dirbantiesiems padovanota nauja uždanga - kažkokis soc(i)-Alinis modelis(bo blaivas Žmogus nesupranta,kas ten yr socialaus?);valdžios nesugebėjimui tvarkyt krašto ūkio,kurt darbo vietas tautiečiams,nedarbui užtušuot plačiu frontu vykdoma emigracijos programa"globali Lietuva"išvertus į liaudies kalbą“ir išnyko Lietuva kaip dūmas,neblaškomas vėjo”;
nuskriaustiems vaikams ir jų tėvams pučiama uždanga-“pedofilijos nėra”;seniaus piemenukui būdava įduodama terbelė,ir nūnai vėl vaikiukam rūpestis matuojamas tik materialiai-krepšeliais,o dvasiniai dalykai-galimybė daugiau laiko praleist su savo tėvais,besiplėšančiais dėl kasdieninės duonutės kąsnio,lavint savo gabumus mėgstamuos užsiėmimuos o ne gatvėse ar kompų priežiūroj,gyvent pilnose neišdraskytose šeimose..žodžiu,gyvenimas sau,o politikierių kalbos su realybe netur nieka bendra.

Tobulinimas       2015-06-15 16:04

Ne stankoūsiniai, bet stankūsiniai - lengviau tariama ir skamba geriau. Vns Kas? Stankūsas, Ko? Stankūso Kam Stankūsui.
Pedofilų irštva - Stankūsnamis

trolikui       2015-06-15 15:12

Niekas neužkimba, nepavyksta paprovokuoti?
Užuojauta, vargšeli.

Neverta       2015-06-15 12:18

Gal neverta diskutuoti su tais, kurie savo nuomonės neturi arba bijo ją net anonimiškai viešai pasakyti, o vis reikšminasi trafaretinėmis frazėmis, kas labiau Lietuvą ir jos žmones myli…

įkyruoliui       2015-06-15 11:18

prie ko čia 1940? kam tau “spiečiaus” nuomonė tuo klausimu? niekaip vis dar neaišku ką “spiečius” mano apie okupaciją? ta nuomonė seniai aiški ir nekintanti. kam tūkstantąjį kartą kartotis. jeigu tau Krėvės-M. tekstai buvo didelė naujiena, tai ir džiaukis.
žmonėms kurie tai yra perskaitę prieš 25 metus tame jokios naujienos ar sensaciojos nėra. rėra ir reikalo diskutuoti aiškiu klausimu. o kartoti deklaracijas kaip mantras ne “speičiaus” formatas.
“spiečius” kelia diskusijoms tuos klausimus kurių nekelia kiti. kiek originalių minčių esi pats pateikęs, kad iš kitų reikalauji taip aršiai?

to nevaksėkit        2015-06-15 9:52

“tas prakeiktas nuolankumas” ? Va jums juk ir siūlo temą - 1940 metų dokumentai ir Vinco Krėvės paliudijimai. Kodėl nėra nei vieno iš “spiečiaus” nuomonės apie tai? Nuolankumas sveikas tik Dievui ir Tiesai. Kol tokio nuolankumo nebus, galima purkštauti prieš kiekvieną valdžią, rezultatas bus tas pats. Ne sėdynes reikia keisti, o mąstymą. Antraip ir mūsų delegatai į EP iš ES padarys tik dar vieną totalitarinį režimą.

Lietuva ne demokratine       2015-06-14 21:42

O pedofiline valstybe!Visame pasaulyje yra pedofilu tinklai o Lietuvoje nera jokiu klanu ,jokiu tinklu ,nes Lietuva visa pedofiline valstybe.Nes kas turi faktu apie pedofilu tinkla yra apstatomas prokurorais,teismais ir anstoliais.Gal…pedofiline valstybe save taip ir apsigina valstybes vardu???

Nevaksėkit       2015-06-14 21:12

Lengva vavakinti. Siūlykit temą diskusijai. Ech, tas prakeiktas nuolankumas ir noras veikti kitų rankom.

va va va        2015-06-14 19:27

tik dėl tokių kasnių kaip šis straipsnis galima suvilioti visą Juozapo vapsvų spiečių.
Jiems nerūpi kad šiandien Lietuvos genocido dienos proga - birželio 14 prasidėjo
trėmimai, o Tiesos lt portalas įkėlė RYBENTROPO- MOLOTOVO ir po to
sekusius visų Rusijos ultimatumų Lietuvai dokumentus. O internautsai dar
paviešino ir Vinco Krėvės pokalbius su Molotovu, Dekanozovu, Ždanovu.
Baisiai įdomi medžiaga tuom, kad astkleisti visi Rusijos planai dėl JAV
ir Europos. Prexidentė tuos planus griauna, o A.Paulauskai, Balsiai, su respublika and co verkšlena, kad Prezidentė žaisliukus iš Paulausko - prokuratūra su VSD atėmė. Juk taip buvo tada gera gyventi Lietuvoj, kai Paulausko prokurorai naršė po butus atiminėdami kompus…

Kedvenckai skamba kazkaip isdidziai       2015-06-14 14:05

O Stankusiniai kaip gyvuliski sunys ha-ha-ha!!!

Patiko       2015-06-14 8:51

Stankousinis.Gal mus dabar per politika ir teisesauga ir valdo STANKOUSINIAI?Nes kas ju aferos nepalaiko yra padaromi nusikalteliais.

Sonata to 2015-06-14 2:52        2015-06-14 6:48

man atgrasu skaityt tokio pobūdžio komentarus,patyčios iš kitos šeimos skausmo,tragedijos sugrįš atgalios pačiam su trigubu išsipildymu

pritariam (beveik) "Runkeliams"       2015-06-14 6:10

dėl teisėjų ir pedofilų teisingai parašė. Tik kad tie oligarchai ir pedofilai - tai ir yra putino žalieji žmogeliukai.
ir violetiniai kedofilai kovoja už Lietuvą, prieš rusų okupaciją.

A. Kedofilienė       2015-06-14 2:52

Susirinkę į Daukanto aikštę birželio 17 reikalausime steigti Garliavos antipedofilinę liaudies demokratinę respubliką.

Runkeliams       2015-06-14 2:27

labai organizuotai, sistemingai, nuosekliai kalama į galvas kad jų nepriklausoma valstybė žlugo, kad ją užvaldė iškrypėliai oligarchai-pedofilai, susibūrę į galingą, viską valdantį pedofilų klaną. Teisėjai ir teisėjos, prokurorai ir prokurorės - pedofilai. Visi jie dalyvauja sąmoksle prieš Neringą Venckienę ir nori su ja susidoroti vien už tai, kad ji kovoja prieš pedofilus. Ir kadangi valdžioje pedofilų klanas, o iškrypėlių Europa Lietuvos vaikų gvelvėti iš pedofilų nenori, tai lieka tik kreiptis į gerb. Vladimirą Putiną kad atsiųstų žaliuosius žmogeliukus, kurie Lietuvos vaikus ir suaugusius išgelbės. Pirmyn, violetiniai kovotojai!

Infui teisėjui       2015-06-13 22:12

Dėkojame už komentarą, iliustruojantį ,,suvokimą,, apie teisinę valstybę ir kas joje priiminėja nuosprendžius. Stankoūsinis ciniškas teismas ?..

Sr. utiniui       2015-06-13 22:12

vargšeli, ne vietoj myžčioji. Nebegerk paskutinės, ir nesistenk vienas apsrutinti visos Lietuvos. Eik pas kuzę į pedrytį ir myžk kartu su ja, tai nors mažytė balutė atsiras. Nesidraskyk čia vienas, o tai hemarojus praplyš. Čia inteligentų, Tėvynės patriotų vieta. Ar tu aklas, ar..? Ukš š

to Info       2015-06-13 20:21

Mano paminėti asmenys yra apsišaukėliai patvorio prokurorai ir teisėjai, kurie paskelbė savo kaltinamuosius nuosprendžius Kedžių aukoms, ir išteisinamuosius nuosprendžius Kedžių mafijinės gaujos nariams - vogtų automobilių prekeiviams, gyvulėlių (nutrijų) kankintojams ir žudikams, Garliavos pedofilijos viešnamio bendrasavininkams, šmeižikams ir žmogžudžiams.

Info       2015-06-13 5:49

Šiaip tai jūsų paminėti asmenys ne prokurorai. Bet, matyt, žinote, nes jau kreipėtės…

Kas atsitiko       2015-06-13 3:48

su telefonų išklotinėmis, kas jas pradangino? Kas tas vadybininkas skambinęs Stankei tą paskutinį Naruševičienės rytą ir liepęs Stankei įspėti seserį, kad ji susidėtų daiktus, nes atvažiuoja ją paimti? Iškrypusiai Lietuvos teisėsaugai tai neįdomu. Lengviau buvo “ištrinti”(absurdas) mergaitės atmintį ir užbaigti bylą.

Info Vasinauskaitei       2015-06-13 1:07

Teisėjas Cininas Venckienei kaltinimų nei pateikinėja, nei gali nubraukti. Tai daro prokuratūra. Geriau kreipkitės į Patvorio prokurorus ir teisėjus Lobovą, Ščiglinską ir Skučienę. Tie tai nubrauks.

Liepa/Patikslinimas       2015-06-12 21:25

Pritariu komentatoriaus Dieduko išsakytai pozicijai 2015-06-12 8:07 komentare.

alfa.lt       2015-06-12 20:22

skelbia,kad Kaune savo sūnų prievartavo sus sugyventiniu vyriškis.išsiskyręs ir mama jam pristatydavo sūnų nustatytu laiku,ar neatims jo ir atiduos prievartautojui?Auką banditui?Reikia sakyti einantiems į armiją,kad jie netryptų savo tautos ir vakų neatiminėtų.Tiesiog imituotų,bet nesielgtų,kaip Garliavoje.

Liepa-Diedukui       2015-06-12 17:56

Pritariu Jūsų nuomonei.//

Vėl praeivis       2015-06-12 10:54

Kuzia!
Nelok! Buvo komanda “būdon”, dar amtelsi, užmigdysim…

Diedukui       2015-06-12 10:31

žmonės susirinko apginti vaiką nuo jos motinos???? Idiotas tu ar kedopedikas?

Praeivis       2015-06-12 8:52

Kuzia!
Būdon!

Diedukas > Nustokite       2015-06-12 8:07

  O čia tai bent naujiena! Pasirodo minia žmonių buvo susirinkusi ne tam, kad apginti mergaitę, o tam kad sužaloti… Ištroškę nekalto vaiko kraujo violetiniai kedofilai-vilkolakiai kėsinosi sudraskyti vaiką. Ir tik dėka herojiškų biologinės ir jos velnio advokato pastangų, mergaitė buvo išgelbėta nuo Linčo teismo…
  Kas tuomet Venckai ir Kedžiai? Juk jie irgi saugojo ir gynė vaiką?
Priimk mano užuojautą, žmogeliuk, parašęs šį komentarą. Visa tavo bėda tame, kad tau jau niekas nebepadės. Joks psichiatras.

nabagėliai tie mūsų raudonieji pedofilčikai       2015-06-12 6:13

Dievo teismas labai žiaurus vaikų skriaudėjams.
O tie nabagai raudonieji pedofilai (savaime aišku - ateistai) - nesupranta iš kur ta bausmė.
Už savo nelaimes kaltina violetinius kedofilus.
net gaila tokių durnelių...

Informuoju       2015-06-12 0:37

jokie pedofilai, įskaitant ir violetinius kedopedofilus, neturi jokios teisės gyventi šioje Žemės planetoje.

Dėl vendetos       2015-06-12 0:35

Lietuvos teisėsaugai iki šiol nesugebant susidoroti su violetinių banditų gauja, Kedvenckių aukų artimieji turėtų rimtai pagalvoti apie vendetą - tai efektyvus teisingumo atseikėjimas tose šalyse, kuriose tuo metu teisėsauga yra bedantė ir bejėgė. Jei su mano vaikais ar anūkais būtų taip pasielgta, kaip buvo pasielgta su Kedvenckių mafijinės gaujos aukomis, aš suspirginčiau kiekvieną tos gaujos narį ir narę ant lėtos ugnies.

Nustokite       2015-06-12 0:30

šlykštynės violetinės išgamos kliedėti apie kojom į priekį iš banditų namų išneštą vaiką. Visiems aišku, kad susirinkusi banditų minia troško smogti mergaitei į galvytę ir paskui dejuoti kokia nelaimė atsitiko dėl to kad motina mėgino atsiimti savo vaiką. Mama glaudė svarbiausią vaiko organą - galvą prie savęs ir išsaugojo vaiką nuo susirinkusių violetinių banditų - mafijozių. Nuo tų pačių, nuo kurių persekiojimo gelbėjantis joms teko palikti Tėvynę, namus, artimuosius ir visą savo praeitį. Vaje kas per nelaimė violetiniams banditams - vaiką nešė kojomis į priekį, tai negalėjome smogti vaikui į galvą. Šlykštynių šlykštynės, išgamų išgamos!

to Jokinga 2015-06-11 16:54        2015-06-11 21:27

ne komentars,bet pakūkavimas kažkoks;jei domina mišrainės skubėk maximon-prisiliuobk iki soties,nepamažink

Achilo kulnas       2015-06-11 20:37

visi stipruoliai turi Achilo kulną. TSRS tokia galinga buvo - bet kažkas atrado, kad reikia pamokyti rusus mesti gerti vodką - ir subyrėjo ta brangioji TSRS smile

Juozapas       2015-06-11 19:45

Sveiki.
Atsiprašau, kad priverčiau laukti.
Auksinis oras šienui tvarkyti.
Savaitgalį bus lietūs, tad tenka sparčiai suktis.
Net papietauti laiko nebuvo.
Uffff, dabar jau grįžau trobon, prisėdau, tad galiu atsakyti į gerb. kolegų klausimus.
Povilui-
Pirma - aš tikrai nematau kur galėjai užlipti man ant mazolio. Matyt išsireiškiau klaidingai, jeigu taip supratai. Nebuvo dėl ko. Viskas gerai. : )
Dėkui už klausimą. Taip, jis yra vienas aktualiausių.
Po žodžių lieka tuštuma dėl keleto priežasčių. Pirma, dėl netinkamo komunikavimo. Dažniausiai protingi žmonės kalba “per daug protingai” t.y. perdėm piktnaudžiauja tarptautiniu žodynu, per daug bravūrauja savo išsimokslinimu. Vietoje to kad sudėtingą reikalą išaiškinti kuo paprastesne kalba, viskas įvyniojama į tokį įmantų garnyrą, kad net komunikuotojo kolegos eruditai žagsi.
Taip iš bendavimo padaromas kalbėjimasis su pačiu savimi.
Sakyčiau tai tam tikra narcizizmo forma.
Pasamonės lygmeniu auditorija suvokia, kad realiai nenorima jog jie suprastų.
antra- ligšiolinėms komunikavimo priemonėms ir metodamas nepasiteisinus, vis tiek įnirtingai lipama ant to paties grėblio, t.y.y nedirbama kūrybiškai, o naudojami nueksplotuoti šablonai.
Mūsų situacija yra neeilinė, vansi neeilinio ir komunikavimo reikia.
kitokio. Bet kokį pasiteisinimą jog nuostabiam kalbėtojui publika papuolė xrenova - atmetu. Auditoriją reikia užsiauginti, išsiugdyti, susikurti.
O musyse lig šio viskas vyko atabulai, oratoriai manė jog kuo publika durnesnė, tuo jie didesniais proto bokštais išrodys.
Trečia- publika nori viską gauti naxaliavai. Bet daug kur tokia publika yra ar buvo. Reikia sugebėjimų, talento pasiųsti tokią žinią, kad publika aiškiai suvoktų - jie neturi kito pasirinkimo tik kaip patys dalyvaudami viską keisti ė gera.
kol kalbėtojas siunčia publikai klaidingą savo, kaip Gelbėtojo įvaizdžio signalą, tol publika nieko nedarys.
Jie lauks kad Gelbėtojas padarytų už juos..
tTokia bandos psichologija - lumpeniška, vartotojiška.
Tam kad pakeistum situaciją reikalingas kūrybiškumas.
surasti svertus kaip tūlą iškrapštyti iš užpečio, ir kad tas tūlas pajudindamas tingų pasturgalį mislytų kad nulipti nuo pečiaus buvo jo paties idėja.
Didaktika tam žiauriai netinka kaip priemonė.
Visi sako -blogai nes žmonės arba bijo, arba yra apatiški, arba neturi laiko dalyvauti savo šalies politiniame gyvenime.
Na ir kas iš to?
Jeigu tūkstantį kartų pakartosi žodį “cukrus” -burnoje nuo to saldu nepasidarys.
Jeigu tūkstantąjį kartą konstatuosi kad yra blogai, reikalai nuo to nepajudės.
Kaip buvo blogai taip ir bus.
Tiksliau bus dar blogiau.
Ką daryti mūsų situacijoje?
Jeigu publika nepakelia šiknų nuo taburečių tuomet… reikia sugalvoti kaip jie galėtų dalyvauti nesijudindami iš vietos.
Reikia siūlyti, organizuoti tokias protesto priemones kur žmogus eilinis tūlas galėtų kažką padaryti praktiškai nieko nedarydamas.
Jeigu Mahometas neina pas kalną, tuomet lai kalnas eina pas Mahometą.
Vieno reikia dviejų dalykų - kūrybingo požiūrio, šviežių idėjų.
Ir kai nors viena dvi tokios idėjos bus SĮKMINGAI realizuotos publika pajus “kraujo skonį”.
Mes galim!
Štai ko reikia. Pergalės suvienija ir įkvepia.
REIKIA DUOTI ŽMONĖMS PRECEDENTĄ.
Galimybę pasijusti jog gali, o ne dejuoti dėl neįgalumo.
Ne publika yra neįgali, o kalbėtojai, organizatoriai neįgalūs.
Neįgalūs vadai negali vesti Tautos į pergales.
Ar žinai kas yra butelis?
Štai Tau juozapinis butelio dėsnis.
Kiekvienas režimas yra… butelio formos.
Ką turi butelis?
Ną, ką?
Kiekvienas butelis turi…kakliuką.
tai puikiai suvokė prieš keletą tūkstančių metų Spartos karių vadas.
300 vyrų vadovaujamų išmintingo ir kūrybingo karvedžio pastojo kelią keliolikos tūkstančių persų kariuomenei.
todėl kad jie stovėjo “butelio kakliuke”.
Pagavai vintį?
Raskime šio režimo butelio kakliuką ir nesunkiai paimsime slibiną už gerklės.
Paprasta, elementaru ir genialu.
Net man, kaimo diedui tai aišku.

 

Domas>Klemensui       2015-06-11 18:38

Jūsų apibendrinimas neabejotinai tikslus.Aišku,kad mes,Lietuviai,esam globalistinės tipo naujosios visuomenės<stabdys>.Tą patį galim pasakyt apie latvius,estus.Pavydžiu lenkam-jie bent turi stuburą.Dabar šalys ir tautos pavergiamos be tiesioginės agresijos ir kariuomenės: per ekonomiką,per kultūrą, per nudorovinimą,. Dievo ir Bažnyčios vietą beveik užėmė Kapitalas su Banku.Kodėl?Todėl,kad Materija pastatyta aukščiau už Dvasingumą.O dar sako,kad viduramžiais žmonės tamsūs buvo! Cha,leiskit, ponai, nusišvilpt ant tokių samprotavimų.Va dabar Lietuvėlėj prasideda tikros linksmybės: su skalūnais,ES sankcijom,direktyvom,ką turi galvoti,toleruoti tradicijas ar naujas lytis,ką valgyti-tiesius ar riestus agurkus,ką ir iš ko pirkti-iš rytų,ar vakarų ir t.t.Nepamirškim kad dar yra niekur nedingusios Kremliaus dovanėlės -neliustrantai.Tų dūmų uždangų-devynios galybės,bet visos vienam tikslui pajungtos-kad kuo greičiau paskui prūsus išsidangintume.

TO jokinga       2015-06-11 17:50

Gerbiamasis / Gerbiamoji Jokinga,
Ši svetainė suteikia galimybę skaitytojams pasiūlyti savo temą diskusijai - prašom pasinaudoti.
Tai, ką vadinate “politine mišraine”, ir yra mūsų gyvenimas, kurio, deja, atvirai stebėti, analizuoti negalime - pernelyg tirštas dūmų uždangos skleidžiamos…
Bandyti susiprasti turime ne tik teisę, bet ir pareigą. Kai kurie - da ir užduotį paskleisti dar tirštesnę miglą

Socdemai mėgsta       2015-06-11 17:39

traktuoti įstatymus sau naudinga linkme.Tai nesąžininga.

Kai reikia kreiptis       2015-06-11 17:38

į konservatorius ir jų padėjėjus kokiu reikalu,tai didesnių trintukų ir tinginių neteko matyti.Žinoma,yra ir išimčių,bet jos traukiasi iš partijos,gal klystu?

Jokinga       2015-06-11 16:54

ir “įdomi” Vasinauskaitės diskusijų tema? Viską peržvelgus supratau, jog buvo suorganizuota politinė mišrainė. Tik nevisi suprato kokiam tikslui tai buvo kuriama?
Ar kad dar stipriau įpūsti ir taip jau gan stipriai degantį žaizdrą? Ar užpilti
druskos ant atviros žaizdos? Todėl ne kurie su pasimėgavimu tai ir darė...
Ši svetainė buvo skausmingai aktuali, bet ji virto neaiškių lankytojų tribūna. Gal ir
klystu, bet komentaruose tikras jovalynas. Ar ne taip???

Povilas       2015-06-11 13:52

Super, Klemensai!
Tik pridėčiau vienintelį niuansą:
žmogus nužmoginamas ne iki fabrikinės prekės, o iki elektroninės sistemos vieneto, valdomo iš kažkokio centro ir visiškai paklusnaus tam centrui.

Klemensas       2015-06-11 10:38

Komentatoriai daro visai teisingas išvadas.Aišku,kad laisvam kapitalo judėjimui trukdo visokie -atsilikėliai-,kurie svaigsta dėl savo tautinio paveldo,nacionalinių vertybių ir tapatybės puoselėjimo.Jau tampa nusikaltėliška nepritarti homoseksualų propaguojamoms “laisvo”,t.y.palaido,elgesio normoms.Kas gali paneigti,kad ryt poryt bus neuždrausta vadintis vyru ar moterim, jei yra šalių,kur naikinama sąvokos /mama,tėtis/, draudžiama mokyklose ant sienų kabinti Kristaus atvaizdus, o tokioj išsivysčiusioj šaly kaip Vokietijoj vaikų,nelankančių lytiškumo pamokų,tėvai susilaukia policijos sankcijų? Bankai kasdien labiau suvaržo mūsų ekonomines laisves,teisę į savo uždirbtas lėšas.Tad tikėtina,kad greitu laiku tokie dalykai kaip žmogaus orumas,privatumas,savarankiškas bet kokių sprendimų priėmimas savo asmeninaim gyvenime priklausys nuo saujelės"pateptųjų”.Žmogus pamažėl nužmoginamas, sudaiktinamas iki fabrikinės,beveidės prekės.Keista,kad didžioji masė to iki šiol nesupranta.

Mieli komunistai       2015-06-11 6:04

Riebių otkatų linkime
Skanios vodkos geriant su rusais
Tik gal vaikų neprievartaukite ?

Povilas - Juozapui       2015-06-11 0:16

Neužsigauk, Juozapai,jeigu nepakankamai tiksliai išsireiškiau.
Apie kalbėjimą ir rašymą.
Nenorėjau sumenkint nei kalbėtojų, nei rašytojų nei mąstytojų. Tuo labiau, talentingų. Todėl tai liečia ir tave.
Kvantinė fizika man nepatinka. Kol kas. Nes dar joje nebandžiau susigaudyt smile.
Bet yra dalykų, kuriuose gaudausi.
Štai, pavyzdžiui,žinau, kad kelyje į rezultatą pirmiausia turi būti mintis, idėja.
Po to tą mintį kažkas turi išsakyti ar užrašyti. Tam, kad vykdytojai ją išgistų,suprastų ir imtųsi materializuoti.
Bent jau šiame pasaulyje tokia grandinėlė būtinai reikalinga. Ir nei vienoj dalyje netinka sukirmiję grandys.
O mūsuose po žodžių seka tuštuma.
Todėl tokie ir rezultatai…
Jei dar ilgai mes taip užstrigę užsibūsim, gali ir kalbėtojų nelikti.
Ar nemanai taip, Juozapai?

Berija       2015-06-10 23:33

Baikit vyrai varyt antitarybinę propagandą. Apsidairykit, kur gyvenat.

Diedukui       2015-06-10 23:26

Nuo ko?
Nuo Tikėjimo padorumu, nuo tikėjimo Nepriklausomybe, nuo tikėjimo Lietuva, nuo tikėjimo ...savimi.
Dėmesys atitraukiamas nuo Tikėjimo Tiesa ir Teisingumu.
Tikslas neviltis, nusivylimas, pasyvumas, apatija.
Nemylėkite, nebranginkite, netikėkite, nekovokite,.
Neginkite.
Kam naudinga kad NEgintume?
???
Kacapynui.
Kam naudinga kad NEmylėtume ir NEbrangintume?
Rampuinams- euro pederalistams.
???
Šiuo metu mes praktiškai tikrai neturim draugų rytuose, ir nėra abejonių jog neturim ir vakaruose.
Mes rytams ir vakarams esame tik šiukšlės.
Tokiais mus ir tie ir tie laiko.
Nes mes taip atrodom.
Mes nieko nedarome kad taip apie mus negalvotų.
Viskas yra pelnytai.
Orumo neturintis neturėtų reikšti pretenzijų aplinkiniams dėl nepagarbos.
Lietuvių didžioji dauguma, ne visi, bet tikrai dauguma,  neturi orumo.
Tai yra faktas.
Japonijoje analogiškas Cinimayoto būtų geriau pasidaręs harakiri , nei išėjęs sklebti tokios šūdinos “nutarties”.
Orumas neleistų.
Mūsų cickinas linksmas laksto po tv ir radijus interviu dalina ir feisbukyje smaginasi.
Pašlemėko puota maro metu.

Diedukas       2015-06-10 23:12

  Pridedu dar vieną dūmų uždangą. Paskutinę ir, ko gero, pačią reikšmingiausią. Omonininkų išteisinimas!
  Nuo ko atitraukiamas dėmesys?

Juozapas---Liepai, Povilui       2015-06-10 22:43

Sveiki, labas vakaras.
Taip, miela Liepa - kai kuriuos dalykus suvokti nėra lengva. O aiškiai išdėstyti, aplamai darbelis sunkiai įkandamas.
Dėl lietuvvių lietuviškumo. Tą kategoriją teritorijos gyventojų, kurią labai šmaikščiai apibūdinote, aš vadinu “lietuvisais”.
“Lietuvisas” , misliju gana tinkamas pavadininimas lituviakalbiui liumpenui.
Lietuvialiežuviui.
Į Povilo klausimą atsakysiu trumpai.
Kolizija. Paradoksas.
Ar kalbėjimas ir rašymas yra veiksmas?
Tai 3 dimencijų logika sunku paaiškinti.
Tačiau kvantiškai nesunku. Kvantinė fizika man patinka.
Viskas priklauso nuo Stebėtojo pozicijos.
Tik nereikia siaurai suprasti Stebėtojo.
Jį taip pat derėtų vertinti kvantiškai.
Skvarbiai pramatantis, uždegančiai rašantis ar kalbantis žmogus savo pasaulio stebėjimo/matymo/ suvokimo veiksmu keičia patį pasaulį per generuojamą įtaką.
Talentingai grojantis privalo groti, o ne stovėti su žvakute pikete.
Talentingai rašantis turi rašyti, o ne skanduoti mitinge “gėdagėdagėda”
Talentingas organizatorius talentingai organizuoja mitingus ir akcijas , ko pasekoje valdžiai skauda galvas ir pykina skrandžius, o ne leipsta juokais žiūrėdami pro langą.
Tie kas nemoka groti, rašyti, kalbėti, kas nesugeba generuoti idėjų, nemoka organizuoti - tie turėtų savo atėjimu, dalyvavimu prisidėti.
Tik pasidalinę darbus pagal geriausią išmanymą kakžko pasieksime.
Kai politiką daro viestiniai generolai, sporto ir popso žviagždės, kr ničerta nenuraukia nieko, ko gi stebėtis kad sėdime dupcėj.
Aš nevaikštau į mitingus, neskaldau kalbų nuo bačkos, nestoviu su žvakute rankoje piketuose ir neskanduoju gėdapelėda.
Aš rašau komentarus, rašau taip kad žinia pasiektų žmonių sielas ir protus, žadinu savimonę ir budinu jų savigarbą kišdamas jiems dagį po uodega.
Aš esu rakštis subinėj ir dantų/ausų skausmas viename.
Aš manau, jog tokia veikla yra ne mažiau paveiki nei kitos veikos.
Dabartiniu momentu, netgi ne vieną veiklą lenkia efektyvumu.
Todėl liksiu daryti to ką darau.
Gabūs organizuoti lai organizuoja, gabūs kitka daryti lai daro kitka.
Jei visi Juozapo skaitytojai susirinks vieną kartą pasitarti ir pabandys praktiškai realizuoti ką suprato mane skaitydami, tuomet kažkas pajudės.
Jeigu aš viską metęs dienų dienomis lakstysiu po aikštes su plakatu rankoje, kas rašys už Juozapą? A? : )

Liepa       2015-06-10 21:36

Juozapo apibendrinimas ne kiekvienam suprantamas,deja…//Mūsuose juk populiarios materialinės problemos.Nėra daug tokių,kurie gražiai sutaria su Savimi, su Dievu, kurie moka pirmiausia savyje atrasti stiprybės,gerumo,vilties ir visu tuo geba dalintis su šalia esančiais.//
Lietuvybė apskritai kažkoks nesusipratimas.Šia tema reikėtų netgi atskiros diskusijos, nes didžiajai daliai tautiečių lietuvis yra tas,kuris kalba lietuviškai,‘supranta’ krepšinį(žinoma,su alučio pagalba) ir nespjauna ant cepelinų su spirgučiais.//

Povilas       2015-06-10 21:32

Jau norėjau su Beta padiskutuoti dėl prisipažinusių-neprisipažinusių KGB-istų.
Bet čia atėjo Juozapas ir padarė tą darbą už mane.
Ačiū jam, nes šiuo klausimu visiškai su juo sutinku.
Tai nereiškia, kad ir kitais klausimais mes galvojam vienodai.
Bet esu tikras, kad jei neatliksime veiksmo, tai nebus ir rezultato. Kalbėjimas ir rašymas - dar ne veiksmas, o tik kryptis veiksmui.
Tikiuosi, Juozapas pritars.
Gal ir Beta pritars.

stasys       2015-06-10 21:13

Str. kaip ta rusiška ‚matrioška‘  pradarai viena viduje randi kita ,..atidarai antra.. randi trečia ir .t.t. ..kas jas visas sieja ? iš pažiūros tik nekalta tautinė tematika, bet jei susimastysi , logikos prasme jų (matriošku) visu skirtingi didžiai žymi tam tikra logikos kelia kuriuo tu priverstas eiti iki paskutiniosios tam kad patenkintum savo ambicinga siekį sužinoti o kas ten viduje ,o taip kaip ta seka nesumaišoma ..ja lengva prognozuoti ...Žaislas atrodo paprastas , bet dar senovėje leido žmonėms suprasti , kokia didele reikšme mūsų realiame gyvenime užima nežinios ir laukiamo sąmokslo euforija. Autorė daro ta pati ..suprasdama kad tai ką Ji pavardino nieko bendro neturį su tuo ką ji rašo .. tai tik styga kuria patogu virpinti ..o Jai pritarus ..gauname tam tikra garsą. Širdis skirta jausti ..protas valdyti širdį ,o ne atvirkščiai p. Irena.

Juozapas / reziumė-verdiktas       2015-06-10 21:00

Na, ką gi ačiū visiems už suskaičiuotus punktus.
Galima dar vardinti ir vardinti, bet situacija aiški.
Mano išvada yra vienareikšmiška.
visi išvardinti režimo veiksmai reiškia tik vieną- cinišką, įžūlų Lietuvos valstybės ir Tautos naikinimą.
Per totalaus nusivylimo, netikėjimo niekuo, net savimi dirbtinį skatinimą, per emigracijos skatinimą, teroru, bauginimais sutrypti kiekvieno iš mūsų viltį, tikėjimą, užmušinėjant bet kokį norą priešintis.
Tai yra tyčiniai valstybės, Tautos žlugdymo veiksmai, kuriems mes iš pareigos D-vui ir Tėvynei priešinsimės arba būsime sutrypti ir išnaikinti.
Jeigu nedelsiant neatgausime žmogiškojo orumo netrukus bus pos factum.
d-vas mums sukūrė ir davė šį gražų lopinėlį Žemės šalia Baltijos.
Tūkstantmečius mūsų protėviai gynė šį kraštą nuo priešų ir Lietuva išliko, gyvavo nežiūrint visų priešų užmačių ją sunaikinti.
todėl mes neturime teisės imti ir taip sau, lūzeriškai atiduoti Lietuvą saujai niekšų tarpstančių tarp mūsų.
Kas yra D-vo, tai gali pasiimti tik viešpats.
Mes švaistyti neturime teisės.
antraip sulauksime didelės bausmės už D-vo dovanos paniekinimą.
Gal būt, gal būt šiandien šie žodžiai daug kam pasirodys perdėm patosiški, daug kas šaipysis.
Tačiau ateis diena kai raudos visi.
Tik bus vėlu.
Kažkas klausė - negi negalime nieko padaryti.
Galime.
Tikrai galime.
Reikia tik noro ir noro pavertimo veiksmais.
Pradėti galima nuo mažų dalykų, bet net maži dalykai krūvoje virsta dideliu.
Milijardai lašelių sudaro vandenynus kurie siūbuoja milžiniška jėga, milijardai smiltelių nešamų vėjo gali palaidoti galingiausias imperijas kapų užmarštyje.
Kiekvienas mūsų kartu pajudinę bent vieną pirštelį galime pajudinti kalnus.
Ir tik tai taip. Ne kitaip.
durnas tas kuris mano, kad pakanka vado ir jo komandos, atseit viską pakeis į gera.
Tauškalai.
Viską į gerą galime pakeisti tik mes patys kartu veikdami.
Veikdami po vieną, kažkam tyliai “nusimuilinant”, “pasiplaunant” , tip dėl manęs vieno nepamažės - su tokia filosofija mes Lietuvą greitai palaidosime amžiams.
Kai mūsų proanūkiai, jau nebekalbantys lietuviškai skaitys istorijos knygas, jie nesupras -kodėl mes galėdami nič nieko nedarėme.
Melas kad nieko negalime padaryti.
šlykštus melas.
Tai bailio ir niekšo pasiteisinimas.
Galime.
tik nežinia kodėl net nebandėme lig šiol.
O tam reikia turėti orumo.
Be savigarbos nepakilsime.
Atmeskime primestus kvailus įsakymus, debiliškus ir nusikalstamus įstatymus.
Žemė - D-vo,
Tėvynė -D-vo,
Šeima, vaikai - irgi iš D-vo malonės.
Jokia ne valdžia kuri ne iš D-vo.
Šis režimas tai jau tikrai.
Kodėl turėtume paklusti nosferratus’ams?
Ar dangiškasis Tėvas mums liepia klausyti kažko apart jo?
Ar Jis leido vykdyti kitokius įstatymus aprt Jo duotų?
Kurs ne iš D-vo įstatymas, tas man aplamai neįstatymas.
Pasakyk sau lietuvi, ar tau tikrai reikia vaigaucko ar matrioškos leidimo nuspręsti kaip mums bendrai susitarti pagal Viešpaties įstatymą?
Bailiai pasislėpęs savo kaite ir nieko nesiimdamas šėtonijos plitimo sustabdymui - nuo D-vo nepasislėpsi.
Už abejingumą, už tingėjimą už netikėjimą teks atsakyti.
D-vo Tėvo paniekinimas yra mirtiniausia nuodėmė. Motinos Tėvynės apleidimas yra mirtiniausia nuodėmė.
Kai lietuviai degs pragare, tuomet rėks, kad - o kad būtume žinoję!
Tai todėl atimu tą nevykusį pasiteisinimą.
Pasakiau.
Dabar žinot.
...
“Ir bus daug verksmų ir dantų griežimo”
...
Dar ne vėlu.
Bet greitai bus vėlu.
...
Arba dabar darom, arba neliks akmens ant akmens.
...
O tereikia tik negalvoti, jog “dėl manęs vieno nepamažės”.
Galvok žmogau, jog nuo tavęs vienintelio priklauso Pasaulio likimas.
Antraip nebeilgai būsi šio pasaulio gyventojas.
...
.

 

Juozapas--- Povilui       2015-06-10 20:00

Sveikas, bičiuli.
Dėkui, kad vis dažniau randi laiko užsukti, parašyti.
Va ir dabar - labai reikšmingą punktą paminėjai.
Smagu.

Juozapas--- Betai       2015-06-10 19:58

Ačiū už komentarą, tačiau Tamstos teiginį, atseit Juozapas esas susigraudinęs dėl “varkšų” kegebistų - atmetu besąlygiškai kaip neturintį jokio, net menkiausio pagrindo.
Laikysiu tai neapgalvotu kaštakošiškumu, dėl ko tikrai nepradėsiu nei pykti anei šnairuoti Jūsų atžvilgiu.
Pasitaiko. : )
Kad nebūtų spekuliacijų pasikartosiu “n”-tąjį kartą - bendrininkavimą su okupacinio režimo represine struktūra vertinu vienareikšmiškai labai neigiamai.
Ar prisipažinęs ar neprisipažinęs- agentas, “stukačius” lieka agentu ir stukačiumi.
Tačiau prisipažinę  formaliai nutraukė savo prurviną veiklą, o misliju ir praktiškai. Gi užsislėpusieji - jie formaliai ir de facto liko priešiškos šalies agentais-šnipais-diversantais, t.y. nesiliovė veikti prieš Lietuvos valstybę.
Svorio kategorijos yra nesulyginamos.
Bet net ne tai svarbiausia.
Neprisipažinusius galima 100 proc. šantažuoti ir priversti tęsti judošiškus darbus.
Prisipažinusį šantažuoti sudėtingiau.
Daug sudėtingiau.
Tokio , buvusio agento neįterpsi valdžion į aukštą postą, nepaversi trojos arkliu.
Valstybei žinomų buv. agentų norus kažkur dirbti , užimti pareigas reglamentuoja įstatymai.
(Mano asmeniniu įsitikinimu, buv. agentams suvaržymai turėtų būti keleriopai stipresni).
Rašydamas apie buv. agentų viešą pjudymą ir moralinį terorą tikrai neturėjau omeny nei užuojautos nei gailesčio tiems smirdžiams.
Aš rodos aiškiai pasakiau ką turiu omenyje.
Kad per pjudymą įbaugins tuos kurie neprisipažino ir pasiųs žinutę - nei už ką neprisipažinkite.

Pasikartosiu - tas sumanymas yra ideali masinė agentūros mobilizacija atnaujinti veiklą prieš Lietuvą.
Labai keista, kad toks protingas žmogus, kaip Tamsta nematote akivaizdaus dalyko.
Pasidžiaugsite pigiu keršteliu iš kurio nieko nelaimėsitme, o pavojų sukelsime armagedonišką.
Mano pozicija labai aiški -pirma išgaudyti neprisipažinusius, nuteisti ir pasodinti.
O tada paskelbti bendrus visų bet kokių kada nors buvusių agentų sąrašus.
Po to kai bus nukenksminti veikiantys agentai- po to prašom, netgi būtinai.
Bet ne dabar, kai neprisipažinusieji baliavoja.
Dabar būtų labai, labai kvaila.

 

Beta to 15:01       2015-06-10 15:51

Nusiramink patriote, kunigas “Dėdulė” tavo nuodėmių neišduos. Bent jau tol kol tavim pasinaudoti galima.

teisus tovariščius Beta        2015-06-10 15:01

reikia priversti, kad kunigai klausyklose magnetofonus įsitaisytų ir visas išpažįstamas nuodėmes viešai skelbtų.
trigubai daugiau žmonių norės atgailauti ir savo nuodėmes išpažinti - a ne, tovariščiau Beta?

Beta       2015-06-10 14:11

Be galo tų temų niekas nekelia ir niekas nieko po kaulelį nenarsto.  Seimui pristatytas toks įstatymas, tai ta proga ir kalbame. Tuo labiau niekas iš jų tyčiotis nesiruošia- nereikia piešti apokalipsės. Patys pasiviešino (apsivalė) Čekuolis, Danas Arlauskas, rašytojas Romualdas Granauskas. Ir kas jiems atsitiko? Berods Kavolis už tai Granauską net dvasios milžinu pavadino ir buvo teisus.
Kalba apie tai, kad tie “kabinetinę” liustraciją praėję žmonės kaip buvo pakabinti, taip iki šiol tebėra, tik jau kitų  šeimininkų.

Todėl nesistebėkite kondratjevais ir jų nuosprendžiais teismuose, keista, viešą interesą ginti tiesiog bijančia prokuratūra ir dar keistesne VSD, politine korupcija, neverkite kai per įvairias schemas mus apvagia milijardais, perrašo Konstituciją kur Suverenas jau ne tauta… ir net kai mokate už šildymą trigubai daugiau nei iš tiesų tai kainuoja.
Patiems reikia judinti užpakalį, sakote? Tai buvo jau tų bandymų. Įvairiai baigdavosi: kam į tuos užpakalius guminėm kulkom pašaudė, kas po teismus tąsomas, kam už jūrių marių teko nešdintis, o kas net Anapilin anksčiau nei priklausytų nukeliavo. Apie viską  pagalvota.

Ir būkite ramūs- neviešins. Varnas varnui akies nekerta. Nesujudins jie   tik sau ir saviškiams susikurtos valstybės pamatų, neužleis šiltų vietelių. O kas iš tokios valstybės dar po 25-kių metų liks ir ar iš viso liks- pamatysime.

nepamiršime       2015-06-10 13:50

Lietuvoje dar daug gerų, krikščioniškų širdžių. Tiesa kalasi lėtai, bet ji pralenda pro bet kokias užtvaras. Niekas neliks paslėpta, nieko neliks nutylėta.

Povilas       2015-06-10 12:35

Begalinis šitų temų kėlimas bei narstymas po kaulelį ir yra didžiausias mūsų pralaimėjimas, taigi mūsų priešų pergalė.
Visas SAVO bėdas kabinam ant KGB-istų, komunistų, tuo pripažindami ir iki begalybės hiperbolizuodami vos ne antgamtines anų galias.
O mes patys - dabartiniai ka, jau esame neįgalūs palyginus su jais?
Įsivarėm sau nepilnavertiškumo kompleksą ir toliau gilinam jį.
Gal pirmiausia pareikalaukim iš savęs ir pajudinkim savo užpakalius.
Tada gali gausts kai kas.
O dabar, jei tingim, nesugebam, apsileidom, tai vis KGB bei komunistai kalti. Mes tai “ne prie ko!”
Na, dar variantas - komandos iš Briuselio laukti.

didesni žulikai, aišku - komunistai       2015-06-10 11:47

kas netiko komunistų partijai - buvo per kvailas - tas ėjo į KGB.
į komunistų partija priėmė rinktinius svolačius, o į kgb - tik svolačiukus.
taip kad būtų gerai pamatyti komunistų partijos narių sąrašą.

Irena Vasinauskaitė       2015-06-10 11:29

Dirbau tuometiniame Atkuriamajame Seime, kuris neetatiniams KGB bendradarbiams pažadėjo, kad savanoriškai prisipažinusiems ir nutraukusiems priešišką valstybei veiklą tarsi atleidžiama, o jų bylos įslaptinamos. Prisipažino apie 1500 žmonių, kuriems tuo metu buvo 50 arba arti to… Kiek dabar tiems žmonėms metų, kiek iš jų dar gyvi ? Nenoriu tikėti, kad Lietuvoje patyčių kultūra tiek įsigalėjo, kad pasmerksime puldinėjimams prisipažinusiųjų asmenų šeimos narius, kurie gal nė nežinojo tokio savo artimojo biografijos fakto. ir kodėl sumanyta viešinti prisipažinusiuosius. Kai kurie jų, pvz.Algimantas Čekuolis, bendradarbiavimo faktą pripažino viešai ir pakartojo knygoje. Keršysim tiems, kurie pasinaudojo senu komunistinių tardytojų metodu : “čistoserdečnoje priznanije smegčiaet nakazanije” ir patikėjo Nepriklausomos Lietuvos valdžių įsipareigojimų tęstinumu ? Kilusia vieša diskusija dengsime tuos etatinius agentus, kurių pavardes reikia skelbti ? O gal nukreipinėsime dėmesį nuo tų, kuriems okupacinė represinė struktūra KGB buvo pavaldi ? Ar ne buvusiems komunistų partijos vadovams du kartus į parą atsiskaitinėdavo KGB vadai ? Tai nors pavėluotai, liustruokime tuos, kurie priklausė okupacinei Lietuvos komunistų partijai ir LR seime liks tik kontrabandos karaliai ir naujieji Lietuviai. Tai nuo kurio skelbtino sąrašo pradedam ?

Beta Povilui       2015-06-10 10:41

Teisinga neskelbti būtų tuomet, jei visuomenė turėtų garantiją, kad tais asmenimis niekas nesinaudoja ir kažkokį  kontrolės mechanizmą. Dabar gi, neaišku kur tos bylos,  kas turi jų kopijas ir kodėl nedaromas joks tyrimas dėl netvarkingų ir dingusių dokumentų. Visi girdėjome Butkevičiui ir Graužinienei prasprūdusius žodžius: archyve yra betvarkė, kai kurios bylos dingusios, aiškinsimės, o tada spręsime. Ir… tyla, po to Skvernelio įstatymas “Įslaptinti amžiams”.
Beje, skandalas kilo po to kai prisipažinusių įslaptinimo terminas baigėsi ir Birutė Burauskaitė garsiai paklausė: ką daryti?  Vadinasi, prisipažinę žmonės taip pat turėjo tą terminą žinoti. Tai iš kur ta nuostaba, jei per tą laiką nieko blogo nėra padarę ir kas čia neteisinga?

Povilas - Betai       2015-06-10 10:14

Siūlyčiau pažvelgti į šio klausimo sprandimą ne iš pozicijos “teisėta-neteisėta”, o iš pozicijos “teisinga-neteisinga”.
Sutikite, čia yra di-i-i-idelis skirtumas.

vika       2015-06-10 9:46

Paskaiciau cia : stumiamas pilietybes Referendumas. Atrodo , kad referendumas bus snipstas, nes nera valdzia priemusi internetinio balsavimo . Kad galetu isvyke sesti prie kavos puodelio ir ramiai balsuoti toki sekmadieni tarkim uz dviguba pilietybe. Persasi mintis , kad milijonas lietuviu , bus atkirsti nuo Lietuvos. Vietoj referendumo ir pinigu svaistymo seimas gali pakeisti pilietybes istatyma per viena diena

Beta Juozapui       2015-06-10 9:00

Ir kitiems ponioms ir ponams, susigraudinusiems dėl „kabinetinę liustraciją“ praėjusių agentų.

Pradėkim nuo klausimo: kas ta „Kabinetinė liustracija“?  Tai agento neutralizavimas, ar agento perėmimas iš buvusio jo šeimininko į kitas rankas?  Statau už antrą atsakymo pusę- agento perėmimas. Nes nepavojingas agentas būna tik tuomet kai jis yra paviešinamas, žinoma jo praeitis ir galima stebėti jo tolesnius darbus.
Ką mes žinome apie „Komisiją“ vykdžiusią “kabinetinę liustracija”?  Ar šiandien jie lojalūs Lietuvai, ar nesinaudoja tų žmonių  paslaugomis ne valstybės, bet saviems partiniams ir asmeniniams tikslams, šantažuodami juos? Buvusio VSD Kontržvalgybos valdybos viršininko Vytauto Damulio teigimu, M.Laurinkus ir D.Dabašinskas vykdė “kabinetinę” liustraciją.  Labai iškalbingos asmenybės. Kas dar? Galima nuspėti- konservų viršūnėlė, tuometinis GRC vadovas (nepavyko rasti kas jis), kas dar?  Mes nežinome.  Bet kur Laurinkus ir Dabašinskas ten išlenda Januška, Vaišnoras,  toliau „valstybininkų“ klanas Algirdas Kumža, Petras Vaitiekūnas, aplink besisukiojantis Siauras, kiti Adamkaus laikais valstybės užvaldyme dalyvavę asmenys.  „Dujotekana“, LEO,  Pociūno skrydis iš devinto aukšto,  keistoka Čilinsko mirtis,  pedofilijos byla, ...
Kastytis Braziulis „Ką slepia valstybės paslaptys“
„Mūsų valdininkai nebūtų mūsiškiais, jeigu nerastų išeities iš sunkios padėties. Politinė biurokratinė grupuotė suprato ir suvokė, kad Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymą galima naudoti kaip įrankį savo galimiems nusikaltimams, piktnaudžiavimams bei kitiems negeriems dalykams slėpti. Blogus darbus reikia įslaptinti ir padaryti juos valstybės paslaptimi. Taip apsunkinsi darbą kontrolieriams ir išvengsi atsakomybės. Tautos tarnautojai pradėjo aktyviai naudotis šiuo įrankiu.

KGB slapti padėjėjai. Sakydamas slapti padėjėjai turiu omeny agentus, patikimus asmenis, rezidentus bei konspiracinių butų laikytojus. Visus tuos, kurie sovietiniais laikais padėjo KGB vykdyti jiems priskirtas funkcijas. 1999 m. LR Seimas priėmė Liustracijos įstatymą. Įstatymas nurodė, kad tas, kas ateis į Valstybės saugumo departamentą (VSD), prisipažins ir pateiks visą jam žinomą informaciją apie jo bendradarbiavimą su KGB, taps valstybės paslaptimi. Visuomenė niekuomet nesužinos, kad aktyvus politikas, aukštas pareigas užimantis tarnautojas, visuomenės veikėjas ar žinomas verslininkas slaptai dirbo KGB struktūroms.
Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymas aiškiai reglamentuoja kas, kada ir kokią informaciją turi teisę įslaptinti. Įstatyme yra pateiktas išsamus ir baigtinis valstybės bei tarnybos paslaptį sudarančios informacijos sąrašas. Šis įstatymas, numatydamas galimus piktnaudžiavimus, uždraudė įslaptinti informaciją, kuri nėra reglamentuota šiuo įstatymu.
Viskas aišku ir suprantama. Tačiau yra problema. Yra labai rimtas prieštaravimas. Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymas, pateikdamas išsamų ir baigtinį įslaptintos informacijos sąrašą, nenurodo, kad valstybės paslaptimi privalo tapti buvę ir prisipažinę KGB padėjėjai. Apie šią žmonių kategoriją valstybės paslapčių įstatymas visiškai nekalba. Tačiau apie šių asmenų įslaptinimą kalba Liustracijos įstatymas. Kaip taip gali būti? Juk Valstybės paslapčių įstatymas draudžia kitiems įstatymams ką nors įslaptinti ir padaryti valstybės paslaptimi.

Kas ir kodėl, pažeisdami įstatymus, KGB agentams suteikė valstybės paslapties kategoriją? Kodėl buvę sovietų KGB slapti padėjėjai tapo nepriklausomos ir laisvos Lietuvos valstybės paslaptimi? Kodėl mūsų valstybė deda pastangas ir gina šiuos asmenis? Kodėl už jų atskleidimą yra numatyta baudžiamoji atsakomybė? Atsakymą rasime atidžiau pasižiūrėję į Liustracijos įstatymo iniciatorius ir „stūmėjus“.

O tas Juozapo:
„Daug kas praras darbą, daug kam sugrius verslas, pasmerks draugai, giminės - įvardytieji taps “izgojais”.
Sisteminė žiniasklaida mėsinės “demaskuotuosius” pasigardžiuodama.
„Delfiai užsikimš nuo komentarų, troliai baliavos.
Kažkas neištvėręs nusižudys. Tai taip pat bus išpūsta žiniasklaidoje“,
kažkaip,  nelabai graudina. Trumpi , dienos- kitos nesklandumai. Ypač prisiminus buvusias aukas, kurie jų įskųsti, kas buvo išmestas iš darbo su „vilko bilietu“, kas iš aukštosios mokyklos,  kas komandiruotas į specgydyklą,  kas dar tolėliau- į lagerius ir grįžo be sveikatos, kas gal visai negrįžo.
Taigi, Marijos Magdalietės pavyzdys – iš prostitučių į šventąsias Lietuvoje vargu ar įmanomas.
Jau nekalbant apie tai jog “Kabinetinės liustracija” yra antikonstitucinis, vadinasi, antivalstybinis aktas.

Povilas       2015-06-10 8:56

Ohhh…!
Įkvėpiau ir negaliu iškvėpt.
Taip stipriai čia jūs…
Todėl “ant greičio” tegaliu pridėti tik vieną punktą: faktinis referendumo teisės atėmimas iš žmonių - pradedant įvykusio referendumo rezultatų nepaisymu, baigiant referendumo įstatymo “remontu”.
Beje, nieko to mūsų bėdų konstatacijos nekeičia. Kol nebus veiksmo, tol nebus ir rezultato.

Gal lavonei ?       2015-06-10 7:47

Ištvatinusi bambalį ir gavusi informaciją iš struktūrų, gana aukštai pakabinta žurnaliūga tiražuoja fantazijas. Ir visai nesvarbu ar vargšė kuziukė, ar lovatiesė, ar koks purentojas už griekus atidirbinėja. Juk ne visi rašeivos tik kleptomanai pijokėliai. Yra ir didesnių griekų...

Diedukas Lovovui       2015-06-10 7:22

Atsipagiriojai? Eik dar bambalį įkalsi, nurimsi…

Lovovas       2015-06-10 6:45

Eikit jus daunai violetiniai, gydytis, nekuria samokslo teoriju. Kokiu idiotu reikia buti, kad sieti nutrijos istorija su kitais ivykiais? Zurnalistai kada gauna informacija, tada ir raso, o jums vis vaidenasi ir vaidenasi. Samokslo teoriju savo lovose geriau paieskokite, iskrypeliai

kompartijos diktatūra       2015-06-10 6:39

šiaip nieko naujo: ateistai- komunistai puola - vergovė nauja.
sunaikinti krikščioniškas vertybes, nuostatas.
viskas daroma tobulai: net konservatoriai-krikdemai ir liberalai tame aktyviai dalyvauja. (nes VISI politikai - kompartijos aprobuoti).
beje, bažnyčia komunistų irgi papirkta - komunistai kur kas geriau finansuoja bažnyčią, nei konservatoriai.

Juozapas       2015-06-9 23:49

Ką gi, sąrašas pildomas pavyzdingai.
Kol kas be klaidų ir nukrypimų į smulkmenas.
Rytoj sudėliosime dėlionę.
Iki tol būtų neblogai sudėti likusias keletą gabaliukų.
Pasistenkite.
Verta.
Išvada bus lakoniška, bet nepaliekanti iliuzijų.
Kai susipažinsite su Generaliniu Sistemos Tikslu, tuomet aiškinsimės ką daryti.
Receptas yra.
Vienas, lig šiol nei karto nenaudotas.
Visi kiti kažkada kažkam nadoję pasveiko.
Ar mes ypatinga išimtis?
Nemanau.
Esam tik apkiautę šikniai, užsispyrę nevalos.
Bet kai išsiaiškinsime, gal panorėsime gydytis.
arba…
Karikatūrinė retrospektyva:
Piešinys sename humoro žurnale.
.
Kapinės.
Paminklas.
Ant paminklo akmens užrašas:
“-Sakiau, kad sergu…”
...
.
Na, dar yra vilties kad mums gal tokio neprireiks.
..
Labanakt, iki.

Diedukas Tarabildai       2015-06-9 23:16

  Parašei: - “..Prie Būdienės durų budėtų šimtai žurnalistų ir paparacių. O mūsyse kapų tyla. Gal jie ne ES valstybės žurnalistai, o kažkas visai kita?...”
  Man rods, kišeninė žiniasklaida pasimetusi. Dabar bijo žagtelt ne į tą pusę. Ko gero laukia komandos ir gairių...

Tarabilda       2015-06-9 22:31

Matrioškos ir Mazūronio flirtas.

Juozapas---kolegoms       2015-06-9 22:27

Na jūs ir pavarėt.
Aš apšalęs.
Super.
Labai gera dėlionė dėliojasi.
Žiauriai įdomi.
Įdomesnė nei maniau.
Na, kas dar kokį punktelį.
Nelabai daug bereikia.

Plius       2015-06-9 22:11

Neparankaus verslo žlugdymas privalomomis terminalo dujų kvotomis…
Masinės psichozės kurstymas, nuolat primenant 3-ojo padaulinio karo grėsmę...
Totalus referendume primtos LR Konstitucijos perrašymas Seime.

Tarabilda       2015-06-9 22:06

Tikrai geras Juozapo komentaras po Skvernelio ikona. Išnarstytas 1-as punktas kaip ant delno, kad nėra ką bepridurti ar komentuoti. Kitkas iš sąrašo: 8-tą ir 9-tą punktus rotuočiau aukštyn. Būdienė kol kas per karštas blynas, kad keti ją į viršutines lentynas.
Nuo savęs pridurčiau dar punktą apie stumiamą pilietybės referendumą. Ir kelčiau tą punktą aukštai į pirmutines lentynas.
Tai akivazdžiausia provokacija galutinai supriešinti Lietuvą jau pilietybės pagrindu. Nesvarbu turinys - kas už ką - svarbu rezultatas - niekas nepriimta, o visi supriešinti, kas dar neišsipjovę ir nepasikorę.

Diedukas (13, 14)       2015-06-9 22:01

+Šeimos žlugdymo ideologija, +liberali sveiko proto pergalė (alkoholis - jaunimui)...

dar       2015-06-9 21:50

12. piliečių šnipinėjimas interneto erdvėse.

to Juozapas       2015-06-9 21:47

na,na,hmmmmm…tai kibo Lukiškių aikštė specialiai nerenovuota bo muravjovo laukiama nesulaukiama?

Juozapas--p. Irenai ir kolegoms bei skaitytojams       2015-06-9 21:27

Na, tai gal galime padėti keletą puzlės gabalėlių ant stalo.
Pažiūrėsim kaip nungiasi.
1. Pirisipažinusių ex-agentų viešo linčiavimo organizavimas
2. Būdienės išpošolvoninimas iš Rūmų “šalių susitarimu”.
3. Nauji Venckienės “amerika pirtyje” spektaklio paveikslai be įrodymų
4. Imitacinė genprokų rotacija paklusnaus vietoj bevalio parinkus paklusnų meilutį
5. Naujojo “socialinio(vergovinio) modelio stūmimas
6. Banko sąskaitos paslapties panaikinimas
7. Grynųjų pinigų ribojimas
8. Cenzūros įvedimas
9. Mobilizacijos vajus
10.Patyčios iš abiturientų egzaminuose
11. Būsto paskolų jaunimui apribojimas
12…
...
.
Parašiau pradžią. Nenoriu uzurpuoti visko.
Norėčiau kad prisijungtų  portalo skaitytojai ir bičiuliai.
Prašau, kreipiuosi į įžvalgius kolegas bei malonius skaitytojus šį sąrašą papildyti jūsų manymu svarbiais galimai susijusiais faktais.
Vėliau surūšiuosime, sujungsime rodyklėmis ir matysime.
Koks paveikslas gaunas.
tuo pačiu kiekvieną sąrašo punktą mintyse pasverkite 2 klausimais -
a) kokias pasėkmes tai turės tautai, valstybei piliečių ir valstybės santykiui.
b) kam tai strategiškai naudinga. (Ne kažkokiam asmeniui, o trečiai šaliai)

Padėliokime.
Pamatysite - bus laaabai įdomu.

 

Irena Vasinauskaitė       2015-06-9 20:43

Pratęsiant Juozapo pradėtą temą dėl prisipažinusių agentų demaskavimo. Vienu šūviu- keli zuikiai. Pirma - Lietuvos rankomis Putinas sudoroja prisipažinusius, deržavą išdavusius, lojalumą Nepriklausomai valstybei deklaravusius.Antra, Rusija ,,pakabina,, ir aktyvuoja pasyviuosius savo žvalgus. Trečia,  sužlugdomas pasitikėjimas valstybe, paminamas bet koks priimtų įsipareigojimų tęstinumas…ir t.t. ir pan.

Juozapas       2015-06-9 20:27

Sveiki gyvi.
Įdomiai čia jūs diskutuojate.
Skaičiau.
Daug kas iš kolegų pateikia gerų pamąstymų.
Daugeliu atvejų pritariu kolegoms.
Dėl tos dūmų uždangos.
Šis režimas, kaip ir kiti chuntos tipo režimai nedaro jokių judesių “šiaip sau”.
Štai čia buvo pastebėta (teisingai pastebėta), jog matrioškos patarėja atsistatydino ne šiaip sau.
Tas faktas gražiai gulasi dėlionėje.
siūlau nueiti į straipsnio apie kgb agentų viešinimo stūmimą komentarus. (str. su “skvern’ajaus” morda fotkėje).
Ten tik ką išguldžiau vieną svarbų dalyką apie kurį neikas, nesuprantu kodėl, nekalba.
Savo komentarų necopypastinu, tad tik pasaku kur yra.
Paskaitykite, o tuomet galima tęsti diskusiją dar aštriau.

šitiek protingų Piliečių,       2015-06-9 19:38

sudūmokit ką nors broliai ir sesės, pasirengęs padėti. nebeimanoma taip toliau

Liepa       2015-06-9 18:20

Lakoniškas gerb.Irenos straipsnis, bet taiklus. Klausiama “kiek mūsų turi dingti…kad mus pastebėtų”?// Mes patys turim pasirūpinti vieni kitais.PATYS.Valdžia malonių nedalina.Jai labai patogu,kai žmonės elgiasi pasyviai ir LAUKIA kažkokių dangiškų manų.//Priežastis ne bloguos politikuos, o mumyse : gerumą vertinam kaip silpnybę, solidarumą ir vienybę laikom beverčiais, savo silpnybes pateisinam tūkstančiais argumentų, pinigus mylim labiau nei savo artimą.//Todėl svarbu ieškot jaukių ir dar nesurambėjusių žmonių, su kuriais būtų galima ir nuomonėm pasidalint,ir šiukšles išsikuopt.//
P.S. Diedukui spaudžiu dešinę!

Diedukas       2015-06-9 16:11

Apie Būdienę kalbu…

Diedukas       2015-06-9 16:09

Dar viena dūmų uždanga. Kas žinot kokie nūnai postai laisvi? Kokios vakansijos aukštybėse?

Stiprybes       2015-06-9 15:25

ir Sveikatos ir Dievo palaimos Vencku ir Kedziu seimai

Tarabilda Betai       2015-06-9 15:09

Nenorėčiau su tamsta sutikti. Nugaraitė ir Balsys tikrai galėjo pasitraukti neiškentę, nes jiems, kaip komunistai sako: “molodym vezdie u nas doroga”, bet karjeristė Būdienė, pasiekusi karjeros viršūnę, tikrai būtų mėginusi išsilaikyti iki galo.Priežastis turėjo būti rimta - ne kreivas mirktelėjimas. Bet man įdomiau kas kita. Užsienyje jei nuo Prezidento pasitrauktų pagrindinis patarėjas (praktiškai - prezidento smegenys) Prie Būdienės durų budėtų šimtai žurnalistų ir paparacių. O mūsyse kapų tyla. Gal jie ne ES valstybės žurnalistai, o kažkas visai kita?

Beta       2015-06-9 14:56

Tame intrigų katile nereikia jokio rimto pagrindo. Ne taip prieš Grybauskaitę sumirksėjo ir lauk. Be to, Grybauskaitė tęsia savo tradiciją- po kiekvieno metinio pranešimo atleisti vieną patarėją.

Tarabilda       2015-06-9 14:48

Kuznecova - girtas pelų maišas, nevertas liežuvio aušinimo. Ale kokia dūmų uždanga gaubia Būdienės netikėtą atsistatydinimą? Tyli didžioji žiniasklaida - jokių versijų. Deda į pampersus. O moteriai juk buvo likę tik 2 metai iki pensijos. Savo noru niekas iš darbo nesitrauks, nors ir kaip priklu būtų kęsti. Kažkas ten turėjo labai rimto įvykti.

Irena       2015-06-9 12:51

Vakar, per Miliutes laida, Sindeikis pagyre Cinina, kad labai gerai susitvarke su pedofilijos byla, o uz omoniniku byla, zinoma, pabare.Bet nieko, viskas tuose sluoksniuose susigules.Juk visi darom klaidas ir zmones, ir antzmogiai.Kazin kuo nusikalto ta vargse Kuznecovaite, kad jai skirta rasyti Garliavos tema?Kazkodel nemanau, kad ji pati taip galvoja, kaip rasliavoja.Ta moterele, galimai, yra uz kazka pakabinta.Tai ir kuria kvailas pasakeles, nors, manau, puikiai supranta, kad zmones nera ant tiek kvaili, kad patiketu kvailais rasineliais.O gal ir tuos rasinelius raso, kaip kvailas pasakeles, kad niekas netiketu, arba skaitydamas zmogelis galvotu, ka skaito?Cia mano asmeniniai pamintijimai.

Ar girdėjot?       2015-06-9 12:24

Naujiena, kuri labiau tiktų į ankstesnę diskusiją apie daukantynės manipuliacijas, bet ir šioje diskusijoje gali atsirasti naujas rakursas pasvarstymams, kas vyksta “mūsyse”. Štai ji ta žinia: “Seimas antradienį po svarstymo pritarė Konstitucijos pataisai, kuri atvertų kelią per apkaltą iš prezidento posto pašalintam partijos „Tvarka ir teisingumas“ lyderiui Rolandui Paksui dalyvauti Seimo ir prezidento rinkimuose.

Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuva/seimas-pritare-konstitucijos-pataisoms-del-r-pakso-kandidatavimo/203412
© Lietuvos žinios

Ale kaip čia       2015-06-9 12:00

su tais teismais yra, kad omonininką Michailovą, kuris tik sraigtelis, patupdė už grotų ir ilgam, o šituos du, kurie tada jam ir vadovavo, išteisino. Gal kas paaiškins?

Diedukas       2015-06-9 11:48

  Štai “rimas” rašo: - “...Ne vienas pervaziuojam kaimynine Lenkija, ir negalim atsistebeti , kaip kaimynai sugebejo is EU lesu nusitiesti tukstancius kilometru nuostabiausiu greitkeliu, prisistatyti simtus tiltu , ir poilsio aiksteliu ir pasikeisti astuoniasdesimt procentu I grazius stogus.  Kur musu Lietuvos vadovai?...”
  Visas skirtumas tame, kad kaimynai už ES lėšas tiesia kelius, o pas mus tas lėšas įsisavina. O mums vienodai. Kiekvienas turim savo kiemą, savo reikalų.
  Štai Juozapas bando įskiepyti pilietiškumo pradžiamokslį. Balsas į tyrus… Trumpai pavyzdėlis:
  Prie mūsų namo pastatė 3 konteinerius atliekų rūšiavimui. Kaip ir visur ant Lietuvos, tuoj pat iš viso mikrorajono žmogai sutempė įvairų šlamštą. Užaugo kalnas atliekų. Gal pusę metų kariavau, kol tuos konteinerius tarnybos atsiėmė. Užsisakėm didelį statybinį konteinerį, kad sukrauti tą kalną ir išvežti. Pakabinom skelbimą, raginantį gyventojus vieną vakarą susirinkt į talką. Galit nespeliot, kiek žmonių susirinko. Iš 92 butų tąsiau tą šlamštą aš vienas… 99% dėjo skersą. 
  Štai todėl, kaip rašo Juozapas: - “...laikas nuo laiko į paviršių publikai išmetama antiena turi gilius tikslus kurių 99 proc. publikos nemato ir nelabai nori matyti…”
  Smegenys uždūmintos juodai…

virgis       2015-06-9 11:18

Aciu,kad keli tauta

Skaitytoja       2015-06-9 9:21

Labai apsidžiaugiau teisėjo C. sprendimu - nebuvo pedofilijos, liudininkai teisiami; nebuvo okupacijos - tai dabar laukime, reikės nuteisti mūsų seimūnus ir valdžią - na, nors tokiu būdu gaus, ko nusipelnę...

Vailokas       2015-06-8 22:38

Tai prieš valdžią paburnot susirinkot? Ir kaip jums ne gėda? Atrodo suaugę, raštingi žmonės, galėtumėteiti gatvių šluoti. Tai ne, matai, mes ne negrai, juodo darbo nedirbsim, geriau liežuviais pamalsim, kokia valdžia negera ir Lietuvai nuo to pagerės.
Ne, valdžia dėl mūsų vargo “ne pri čiom”. Aš įsitikinęs. Todėl ir nereaguoja. Mol čia visai ne apie ją čia žmonės burnoja. Jei suprastų, kad apie ją, visus kaip mat susodintų.

Juozapas (dabar tikrai į temą)       2015-06-8 21:42

Na, abi “sensacijos” (Venckienė amerikose uždarbiauja slaugydama diedukus ir imbierinė pasaka lietrydyje) nėra kažkokios išskirtinės jeigu artimiausiu metu nebus intensyvesnio tesinio.
Gerb. Irena teisi, sakydama kad po sensacijomis valdžia slepia savo tylius darbelius.
Tačiau kita vertus , manau, kad laikas nuo laiko į paviršių publikai išmetama antiena turi gilius tikslus kurių 99 proc. publikos nemato ir nelabai nori matyti.
O tikslas man asmeniškai aiškus:
publika apdorojama Dienos X atėjimui. T.y. tam laikui kuomet N. Venckienės lavonas bus “netyčia surastas” po tiltu.
du tris metus pašėrus publiką pasakomis apie pabėgimą į ameriką, paskelbus apie surastą po Bruklino tiltu negyvą Venckienę duos norimus rezultatus.
Visiems bus įkalta į galvas kad “taip jai ir reikia -juk mafijos motina ir galavariezų vadeiva”.
Tuomet sprindstančių delfio komentarų jūroje vienišų abejojančių kad Venckienę papjovė negras narkomanas, tiesiog nesigirdės.
O kaip Venckienė galėtų atsidurti po Bruklino tiltu, jeigu tarki yra taip kaip Juozapas mislija, o ne kaip lietrydžiai koduoja?
Labai p0aprastai- mūsiškiai netikrino CŽV lėktuvų bagažo, jankiai netikrins mūsų “diplomatinio fėezdė bagažo”.
Paslauga už paslauga.
Juo lab abi pusės linkę neatvirauti CŽV kalėjimų ir pinigų maišų pasidalijimo temomis.
Pakraus į “Spartaną” nuskraidins ir nuvežę numes po tiltu.
Nors ir Po Golden Gates tiltu.
Po bet kuriuo.
Gal kas turite pageidavimų?
Dar galite nusiųsti Kontorai.
...
Kitas dalykas kuris rodo tam tikrą vektorių režimo chuntos planuose yra prosisteminių komentarų samdinių elgesys.
Pastaruoju metu komentaruose nuolat , gana gudriai kalbama apie Venckienę, cha lyg tarp kitko.
Bet tai pakankamai gudri manipuliacija siekiant pasamonės lygmeniu pasėti , įtvirtinti mintį, jog ta Venckienė gal tikrai amerikose.
Tūlas skaitytojas gi neišrankus, nesusigaudo kur eilinis komentatorius o kur leu-leu-liaudies balso samdomas imitatorius manipuliacijas pilsto.
..
Vienžo, ir taip ir taip.
Ir kasdienių nusikaltimų organizavimo dangstymas ir seimo narės, pagrobimo bei nužudymo nusikaltimo alibi ruošimas.
Mias če nia prie ko, sakys valdžia.
Ji pati į tą ameriką pabėgo ir besislapstydama galą gavo patiltėje.
P.S.
Lavoną be abejo ras vyyyysiškai atsitiktinai į patiltę užklydęs, vyyyysiškai eilinis-atsitiktinis lietrydžio “skaitytojas”.
tikriausiai tas pats kuris fotofalšivkes kreivai fotošopino, tas pats kuris už Neringą laiškus “iš razlivo” rašė.
Man tai aišku kas čia vyksta.
Bet publikai ar bus aišku kai TAI nutiks, nežinau.
Publika mėgsta sensacijas.
Labiau už Tiesą ir triūsą Tiesos ieškant.
Nepersidirbančiųjų darboholikų šalis.

Baisu.       2015-06-8 21:09

    Taigi, kuo skiriasi Lietuvos valdžia nuo Rusijos valdžios? Kažin, ar rastume bent tris skirtumus?  Esminis ne skirtumas - visuomenės mulkinimas ir melas.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Rastas 1920 m. Mickevičiaus-Kapsuko laiškas atskleidžia Rusijos tikslus Lietuvoje

Ramūnas Aušrotas. Liūdna, nes juk ES pradžia buvo visai kitokia

Raymond Ibrahim. Hagia Sophia: Turkų pasakos prieš istorinius faktus

Algimantas Matulevičius. Lietuvoje galima išgyvendinti skurdą

Nida Vasiliauskaitė. Žmonija progresuoja. Iš kur žinome?

Algimantas Rusteika. Lempučių filosofija

Neringa Venckienė informuoja

Algirdas Endriukaitis. Kas laukia nacijos, jei jos politikams nerūpi valstybės egzistencinis likimas?

Nuo bačkos. Majauskas: Su Ingrida už Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Beprotybės kronikos: kas yra moteris

Tomas Čyvas. Įdomu, kada radikaliai kairioji minia uždraus Bulgakovą?

Algimantas Rusteika. Ar turi teisę atbuvę tremtį žinoti savo skundikus?

Geroji Naujiena: Padauginame tik dalydamiesi

Rasa Čepaitienė. Verygos paradoksas

Raimondas Navickas. Tai NE fontanas, tai kitaip vadinasi!

Liudvikas Jakimavičius. Covido simptomas: „Aplink nosį vaikšto šeškas – nieko neužuodžiu“

Vytautas Sinica. Siūlyčiau, priešingai, Lietuvai pagaliau viešai ir deramai pagerbti LAF’ą

Alvydas Jokubaitis. Noras panaikinti visus prietarus yra pats didžiausias prietaras

Arvydas Anušauskas Fainai Kukliansky: „Tai jau su J.Lukša-Daumantu viskas gerai?“

Audrius Bačiulis. Lukašenka žodžių tuščiai nešvaisto…

Skaitiniai. Vidmantas Valiušaitis rekomenduoja: „Svarbus aukščiausio JAV diplomato pareiškimas ir svari politinė parama Baltijos valstybėms“

Algimantas Rusteika. Pakelkim, pakelkime taurę kvailybės, kad Lietuvai būtų geriau!

Nuo bačkos. F. Kukliansky: kultūringas, inteligentiškas, nieko neįžeidžiantis, bendradarbiavimą skatinantis laiškas iššaukė minios protestą

Nikolajus Nielsenas. Rinkimai Baltarusijoje: Lukašenka prieš COVID-19

Audrius Bačiulis. Beprotybės kronikos: kas yra vyriausieji „Facebook“ cenzoriai?

Karolis Kaklys: Kaip Vijūnėlės dvaro statybos atskleidė visai Lietuvai opias problemas?

Kas mes? Vytautas Sinica apie Nacionalinį susivienijimą

Rasa Čepaitienė. Gyvename totalinio freimingo laikais

Skaitiniai. Andrius Švarplys rekomenduoja: Tiems, kam rūpi akademinė laisvė ir universiteto likimas ‘Black Lives Matter’ epochoje

Vytautas Radžvilas. Laisvė, arba Kodėl NACIONALINIS SUSIVIENIJIMAS dalyvauja rinkimuose?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.