Geroji Naujiena: Palaiminti…

Tiesos.lt redakcija   2019 m. vasario 17 d. 9:13

54     

    

Geroji Naujiena: Palaiminti…

Laimingas žmogus, kuris Dievu pasikliauja

Viešpats taip sako: „Prakeiktas žmogus, kur žmonėmis pasikliauja ir silpną kūną sau atrama laiko, kurio širdis nusigręžia nuo Dievo. Toksai – kaip tas plikas tyrų krūmokšnis: niekada nesulaukdamas gero, skursta sausrotoj dykynėj, druskėtoje žemėj, kur niekas negali gyventi. Laimingas žmogus, kuris Dievu pasikliauja ir visko iš Viešpaties vilias. Jisai – kaip tas medis, prie upės sodintas ir leidžiąs šaknis į drėkinamą žemę: jam nieko nereikia bijotis net kaitrai užėjus – žaliuoja jo lapai; sausringų metų jisai nepabūgsta ir vedęs vaisius nenustoja“. (Jer 17, 5–8)

* * *

Laimingas žmogus, kuris Viešpačiu tiki

Laimingas, kuris neklauso piktų patarimų,
nestoja į paklydėlių kelią,
nesėdi su nepraustaburniais.
Viešpaties mėgsta Teisyną,
mąsto jį dieną ir naktį. –

Jis – kaip tas medis, prie upelio sodintas,
duos gerą derlių, metui atėjus,
nevysta jo lapai;
visi darbai jo sėkmingi. –

Ne taip su bedieviais, ne taip!
Jie kaip pelai, sklaidomi vėjo.
Į teisiųjų gyvenimo kelią Viešpats žiūri maloniai,
o kelias bedievių į pražūtį veda. (Ps 1, 1–4 ir 6)

 

* * *

Jei Kristus nebuvo prikeltas, tai jūsų tikėjimas tuščias

Broliai! Skelbiama apie Kristų, kad jis buvo prikeltas iš numirusių, tad kaipgi kai kurie iš jūsų sako, jog nesą mirusių prisikėlimo?! Juk jei mirusieji negali būti prikelti, tai ir Kristus nebuvo prikeltas. O jei Kristus nebuvo prikeltas, tai jūsų tikėjimas tuščias, ir jūs dar tebesate savo nuodėmėse. Taip pat ir užmigusieji Kristuje yra žuvę. Ir jei vien dėl šio gyvenimo dėjome savo viltis į Kristų, tai mes labiausiai apgailėtini iš visų žmonių. Bet dabar Kristus tikrai yra prikeltas iš numirusių, kaip pirmgimis užmigusiųjų tarpe. (1 Kor 15, 12. 16–20)

 

* * *

Palaiminti jūs, vargdieniai! Vargas, jums, turtuoliai!

Jėzus nužengė su Dvylika nuo kalno ir apsistojo lygioje vietoje. Ten buvo gausus jo mokinių būrys ir didelė daugybė žmonių iš visos Judėjos ir Jeruzalės, iš Tyro ir Sidono pajūrio.

Tuomet, pakėlęs akis į savo mokinius, Jėzus prabilo:
„Palaiminti jūs, vargdieniai, nes jūsų yra Dievo karalystė.
Palaiminti, kurie dabar alkstate, nes būsite pasotinti.
Palaiminti, kurie dabar verkiate, nes juoksitės.
Palaiminti esate, kai žmonės jūsų nekenčia, atstumia, niekina ir atmeta kaip blogą jūsų vardą dėl Žmogaus Sūnaus.
Džiaukitės tą dieną ir linksminkitės, nes jūsų laukia gausus atlygis danguje. Juk lygiai taip kadaise jų protėviai darė pranašams“.

„Bet vargas jums, turtuoliai, nes jūs jau atsiėmėte savo paguodą.
Vargas jums, kurie dabar sotūs, nes būsite alkani.
Vargas jums, kurie dabar juokiatės, nes jūs liūdėsite ir verksite.
Vargas jums, kai visi žmonės jus giria, nes ir jų protėviai lygiai taip gyrė netikrus pranašus“. (Lk 6, 17. 20–26)

 

* * *

Apmąstydami šiandienos Evangeliją, jos kvietimą rinktis gyventi palaiminimais melskimės asmeniškai ar bendruomenėje ir už Lietuvą Tiesoje. Jėzau, parodęs kelią, kaip įsišaknyti viltyje, suteik ir mums malonę jausti Dievo alkį, nes tik alkstantys tiesos ir meilės, taikos bus Jo pasotinti. Prašome per Kristų, mūsų Viešpatį. Amen.

 

* * *

Mintys pamąstymui – tikri ir netikri dalykai

 

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

cha,       2019-02-23 20:08

jokubas (youtube) yra jokubas, o stai Vikipedija yra Vikipedija. As labiau pasitikiu pataraja.

ah1       2019-02-23 19:45
Nesiparinkite pagonys, nes       2019-02-23 19:36

Šis žodis yra kilęs iš lotyniško paganus – reiškiančio kaimietis.

ah1>Nesiparinkite pagonys.       2019-02-23 19:07

Pagonys nuo žodžio “pagonia” o pagonia yra lietuviškai “vytis” - Lietuvos istorinis simbolis, kurį taip bijomasi statyti Vilniuje, nes būtent Vilnius po Kristausnešiko/ Kristaforo simboliu,simboliu “vytis” vejamas “kristausnešėjas” subtiliajame plane. O “nesiparinti” tai derėtų kristaforininkmas - nes pildosi Biblijinė pranašystė - viskas kas buvo paslėpta bus atidengta, jau atidengta kad žydas Jėzus Jahvės tarnas pagal Bibliją.  O kas spjaudo ant “vyčio” tas spjaudo ant “baltų”, baltų žemėje. Mes pagoniai/vyčiai - baltai, o įsibrovėliai /braunai( nuo žodžio brautis), ir įsibrovėliui pirmam- brun onui vyčiai/baltai trenkė į galvą ir po to buvo panaudotas psichologinis ginklas kad atįjūnas žydas Dievas, o kas nesutinka tas ant laužo - na visai kaip JAHVĖ liepė žydams sunaikinti tuos kurie netranauja žydams. Tai va tokia pamoka simbolių, kalbų, istorijos, ST Biblijos sintezėje.

Nesiparinkite pagonys.       2019-02-23 18:03

Štai čia ir pasirodė, kad jūs, kiekvienas turite sau sikūrę asmeninį dievą ir labai gudriai Šv. Raštą savo ale dievuikui pritaikėte. Taip darė ir komunistai, jie taip pat Šv. Raštą citavo. Cha, cha, cha…

ah1>??? 15:49       2019-02-23 16:31

Pirma - žydas Jėzus - Jahvės tarnas, pagal Bibliją, jis joks dievas - jis žydų Karalius pagal Bibliją - pats Jėzus save vadino žydų karaliumi, pats savęs Jėzus nevadino dievu - Jėzus pats jo šaukėsi, šaukėsi Elio, o Elis - žydiškai dievas,pagal Bibliją. Antra - žydas Jėzus kitataučius lygina su gyvuliais - kananietę su šunimis, po “cirko” ant kryžiaus siunčia apaštalus į kitas tautas, liepdamas apaštalams būti piemenimis - tai yra ganyti kitataučius- gyvulius- avis, o paprastai piemenys gano avis dėl vieno tikslo - jas kirpti ir suvalgyti. Per pinigų skolinimo sisitemą už aplūkanas žmonės tampa kerpamomis avimis, o apie “suvalgymą” vėliau… Taip žydas Jėzus, Jahvės tarnas padarė kitas tautas JAHVĖs kerpamomis avimis, gyvuliais, nuolatiniais vergais, ubagais “у Бога”, nes kas skolinasi tas tampa skolintojo vergu, pagal Bibliją

???        2019-02-23 15:49

Jau rašiau ahui 15.43, kad Dievas (Kristus) aukščiau tautybės. O ir mes visi susivieniję su Kristumi, nebesame “nei žydai, nei graikai”,—esame aukščiau žemiškos tauybės. Čia kai kuriems mistikams nebūtų pro šalį pasikartoti katekizmą.

 

ahui       2019-02-23 15:43

Pirma komentaro dalis visai teisinga, bet toliau—jei žmogus šaukiasi Kristaus [Kristus kaip Dievas nebėra žydas, - Jis aukščiau tautybės, dėl to visai neverta kartoti, kad Kristus žydas], - taigi, jei žmogus šaukiasi Dievo (Kristaus), jis prašo sveikatos - kūno arba sielos sveikatos, jis prašo nuodėmių atleidimo. Kai Dievas atleidžia nuodėmes, žmogus pasveiksta, jis gauna Dievo malonę.

Ir kur tavo logika, ah1, ar psichiatrai bei psichologai aukščiau Dievo? Jie gali žmogų pagydyti, bet tik su Dievo pagalba!

Dar        2019-02-23 15:41

apie žydą Kristų, tai pats mylimiausias žydas mano gyvenime. Mylių Jį visa širdimi, visu protu ir visomis jėgomis ir kiekvienose Šv. Mišiose vienijuosi su Juo priimdama Šv. Komuniją. Tik Jo vieno ilgiuosi, tik Jo vieno te trokštu. O, taip!!!!!!!!

Dar        2019-02-23 15:35

truputis iš šv. Augustino perliukų:

Alsuok many, Šventoji Dvasia, kad aš mąstyčiau, kas šventa.
Uždek mane, Šventoji Dvasia, kad aš daryčiau, kas šventa.
Patrauk mane, Šventoji Dvasia, kad aš mylėčiau, kas šventa.
Paremk mane, Šventoji Dvasia, kad aš vis skleisčiau, kas šventa.
Globok mane, Šventoji Dvasia, kad neprarasčiau, kas šventa. Amen.

ah1 >??? 10:37       2019-02-23 15:29

na visiškai teisingai pastebėjote, kad “Jei žmogus jaučiasi tobulas, Kristui nebėra ką veikti.” - net pats Jėzus save lygino su gydytoju ir sakė  kad ne sveikiems reikia gydytojo, o ligoniams ( pagal Bibliją NT) - Kristus nereikalingas sveikiems - nurodęs pats Kristus. Jei žmogus šaukiasi žydo Kristaus, būna su juo, jis arba serga fiziškai arba prašo nuodėmių atleidimo - tai yra serga protiškai vienokia ar kitokia prasme.  Šiais laikais nors alternatyva yra žydui Kristui - psichiatrai, psichologai, pas juos ir eina išsilavinę.

Tik Dieve, mano siela, rasi ramybę.       2019-02-23 15:23

Nuostabi psalmė (Ps 61, 2–3. 6–9ab)


Tik Dieve, mano siela, rasi ramybę,
tik iš jo man pagalba.
Tik jis man uola ir mano palaima,
jis man apsauga – aš nebedrebėsiu. –
...
Tik Dieve, o mano širdie, ieškoki ramybės,
tik jis mano norus pasotins.
Tik jis man uola ir mano palaima,
jis man apsauga – aš nebedrebėsiu. –
...
Iš Dievo palaima visa, iš jo ir didybė,
pamatas mano stiprybės – glaustis prie Dievo.
Remkitės juo visą laiką, mano tautiečiai,
jam savo išliekite širdį. –

mieloji, ???        2019-02-23 15:11

AŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ yra didysis “Š”, t.y. puikybė.

???       2019-02-23 15:07

Klausyk, mistike, aš nenoriu tavęs žeminti, bet pačiam vis dėlto reiktų operuoti sava patirtim, sava praktika ir derinti ją su Šv. Raštu ir pirmiausia su autentiška krikščioniška Tradicija. Nes pirmiau buvo Tradicija, o tik po to buvo užrašytas Raštas. Raštą protestantai (sakydami sola scriptura, o ir modernistai katalikai, kurie nuo jų beveik nebesiskiria) suvokia per savo aistrų prizmę, taigi subjektyviai ir klaidingai. Jie neatskiria, kur jų AŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ, o kur Kristaus Tiesa, kurią būtina išpažinti.


Antra, reikia visada išlaikyti AUKSO VIDURĮ, - nedera kapoti galvų dėl neesminių dalykų, tačiau nedera bailiai nutylėti, kai reikia savo krauju apginti Evangeliją. Antraip tūkstančiai Bažnyčios kankinių, pagal jūsų, liberastinių kvailių nuomonę, nežiūrėjo, “kas mus visus jungia”, bet atkakliai laikėsi Kristaus mokymo visai beprasmiškai (pradedant pranašais, prisimenant Kristaus apaštalus, Petrą, Paulių, šv. Jonas Auksaburnį, šv. Atanazą, šv. Bazilijų, Grigalių  ir kitus, prisimink pirmųjų krikščionių kovas, pirmuosius Bažnyčios susirinkimus, -  jei krikščionys būtų abejingai tylėję, bijodami parodyti savo AŠŠŠŠŠŠŠ, Bažnyčia   šiandien nebūtų išlikusi.


Mirtinai įkyrėjęs ir nuvalkiotas posakis “žiūrėti, kas vienija, o ne kas skiria” - gerai,  kas mus vienija su musulmonais? Čia tu pats surašyk. Ir pateik čia svarbesnę vienybę  už tą esminį skirtumą,  kad jie nepripažįsta Kristaus kaip Dievo Sūnaus ir nepripažįsta Jo išganomosios Aukos ant kryžiaus. Kas nepripažįsta Sūnaus, tas neturi ir Tėvo! Ir kas nepripažįsta Jo Krauju pelnyto Atpirkimo, tas nebus išganytas!  (Žinoma, yra situacijų, kurios galėtų būti tapačios išganymui, tačiau jas težino vienas Dievas, o mes nė kiek nesame atleisti nuo Aukos išpažinimo).


“Leiskime Dievui būti Dievu” - ot tai naujieną pasakei! Nežinojau! Pasigilinkite į savo pseudomistines fantazijas ir pamatysite, kokį ten “Dievą” iš tikrųjų garbinate.

To, ???       2019-02-23 13:42

Fariziejus labai gerai išmanė Šv. Raštą, bet… nukryžiavo Jėzų Kristų savo teisumu. O TIESA buvo pats Jėzus. Sumažinkime savo AŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ, t.y. save patį. Leiskime Dievui būti Dievu. Geriau pamatyti rastą savo akyje, nei šapą brolio akyje. Nes ne visada yra geriausia skaldyti. Šėtonas yra skaldytojas, o štai mes turime vienytis matydami tik tai kas visus mus jungia.

???       2019-02-23 13:25

Labai teisingai! Svarbiausia išlikti žmogumi, vertu dieviškojo paveikslo - netarnauti šėtoniškajam pradui, bet likti ištikimam Kristui, t.y. ginti Jo Tiesą, Jo mokymą, o ne nutylėti tai, kas klaidinga, kas prieštarauja Kristaus evangelijai. Būtent tokiais atvejais ir reikia nugalėti save ir drąsiai sakyti tiesą. Kokia bebūtų religija - islamas, budizmas, induizmas, pagonybė ir t.t., aš privalau išlikti ištikimas savo tikėjimui, o kitą išpažinimą dėl savo artimo, jeigu jis klystų, galiu tik iki tam tikros ribos pakęsti, toleruoti, bet ne gerbti!
Prieš cituodamas įsigilink.

miela ???       2019-02-23 12:05

Patiko Mariaus Kundroto mintys: “Kokios bebūtų mūsų ideologinės, religinės, tautinės ar valstybinės stovyklos, svarbiausia išlikti žmogumi. Ne bet kokiu, o tokiu, kuris būtų vertas šio vardo. Vertas dieviškojo paveikslo. Juk pagrindinis priešas glūdi mumyse: tai – šėtoniškasis pradas kiekviename iš mūsų. Senovės romėnai sakydavo: nugalės tas, kuris nugalės save. Jie buvo teisūs.”

???       2019-02-23 9:41

“pirmiausia pašnekovas privalo gerbti žmogų ir bet kokią religiją, o ne iškraipyti pagal savo neadekvatų supratimą”—


Pašnekovas privalo gerbti žmogų, bet ne “bet kokią religiją”. Jeigu “pašnekovas” yra pasirinkęs tiesą, šiuo atveju, tarkim, krikščionybę, jis jokiu būdu neprivalo gerbti klaidingų religijų, nes tai reiškia Kristaus išdavystę. Pagarba žmogui pasireiškia ne pritarimu jo klaidoms, bet kaip tik tų klaidų parodymu: “nemokantį pamokyk”, nežinančiam paaiškink, skelbk Evangeliją Kristaus paliepimu, o ne pataikauk modernistiniam pseudoreligingumui.


Čia tik viena trumpa pastaba iš daugelio, kurias dar būtų galima parašyti demaskuojant nuodingąjį katalikiškąjį modernizmą.

Štai taip,       2019-02-22 13:24

tik absoliutus pasitikėjimas Dievu. Duok Viešpatie šią malonę.

ah1       2019-02-21 18:35

o štai ir Jahvės planas, Pakartoto įstatymo knyga- judaizme elgetų  negali būti:
15:4 ” elgetų tarp jūsų negali būti…6” tu skolinsi daugeliui tautų bet neskolinsi pats, tu valdysi daug tautų, bet jos tavęs nevaldys”. O žydas Jėzus atėjo vykdyti įstatymo - pats taip sakė pagal Bibliją ir sukūrė religiją  vargšams, elgetoms ir ubagams kad šie nesipriešintų, norėtų būti vargšais nes jie palaiminti… -”„Palaiminti jūs, vargdieniai, nes jūsų yra Dievo karalystė.
Palaiminti, kurie dabar alkstate, nes būsite pasotinti.
Palaiminti, kurie dabar verkiate, nes juoksitės.
Palaiminti esate, kai žmonės jūsų nekenčia, atstumia, niekina ir atmeta kaip blogą jūsų vardą dėl Žmogaus Sūnaus.
Džiaukitės tą dieną ir linksminkitės, nes jūsų laukia gausus atlygis danguje. Juk lygiai taip kadaise jų protėviai darė pranašams“.

Tik pagal Bibliją skliautas - dangus, o virš skliauto vanduo pagal Bibliją, matomai Jėzus nesitikįjo kad ateityje Biblijinį skliautą- dangų  skersai išilgai raižys orlaiviai ir ten danguje nėra jokio laukiančio atlygio varguoliams. Tai tokia pamoka apie tai kam kas skirta Jahvės ir Jahvės tarno ir gausų atlygį danguje pagal Bibliją ir realybę

To, ???       2019-02-21 12:53

Nesivelsiu į diskusijas su ah…, nes pirmiausia pašnekovas privalo gerbti žmogų ir bet kokią religiją, o ne iškraipyti pagal savo neadekvatų supratimą. Gal pradžia ir būtų įdomi, bet toliau ima pliurpti, t.y.  niekinti, o kas tolygu įžeidinėjimui.

To, ???       2019-02-21 12:47

Na, o dėl antrosios dalies, suvokiu kur lenkiate. Tik, čia nusižeminęs visada, visada sakau, kad esu kaltas, esu kaltas, esu labai kaltas (t.y. nesu sveikas) ir labai gerai žinau, kad niekada nebūsiu vertas artintis prie Jo, bet labai gerai žinau, kad esu Jo be galo ir krašto mylimas, aišku,  kaip ir visi kiti žmonės. Judo Jėzus neišsižadėjo net išdavystės metu ir leidosi jo bučiuojamas. Čia perteikėte fariziejaus dalinę mintį, bet ... fariziejo meilė buvo ŽINIOS, kuriomis jis didžiavosi; AUKOS, kurios buvo persmelktos gyvulių krauju, MALDOS, kurios buvo tik lūpų krutinimas ir dar PUIKYBĖ, kuri pranoko viską. Štai čia ir yra esmė ta, kad VIEŠPAČIUI reikia mūsų širdies ir nieko daugiau. Taip, širdies, kur Jis galėtų “įsirengti sau buveinę” ir būti amžinai su mumis. Tada ir tik tada mumyse atsiveria gyvojo vandens šaltinis, kuris mus pasotina ir niekada nebejauti troškulį. Troškulį visa kas yra iš pasaulio: turtai, garbė, gobšumas, gašlumas ir t.t.

To, ???       2019-02-21 12:27

Aš džiaugiuosi, kad Jėzus nepailsta daryti stebuklus, bet reikia ir mūsų pastangų, o čia, kaip Kanos vestuvėse imasi iniciatyvos Šv.M. Marija ir mums motiniškai padeda. Ji labai kantriai veda link Jėzaus.

To, ???       2019-02-21 12:21

Daviau nuorodą paskaityti apie šią MK 8, 22–26,bet, matyt, reikia padaryti copy paste: “Evangelijos skaitinį komentuoja kun. Ernestas Maslianikas

Betsaidoje Jėzus išgydo eilinį ligotą žmogų, tačiau bene pirmą kartą išgydymas vyksta 2 etapais. Nors Jėzaus mokiniai ir turi akis, bet visgi jie visko nemato. Po pirmojo neregio išgydymo etapo, pastarasis mato tik kontūrus. Tuo tarpu nors Jėzaus mokiniai intelektualiai ir patikėjo, kad Jis yra Mesijas, tačiau nesugeba šio fakto pritaikyti kasdienybėje.

Po kito išgydymo etapo neregys praregi. Jis ima viską matyti aiškiai ir raiškiai. Ir šis faktas tarsi išblaivo mokinius. Skirtingai nuo Jėzaus priešininkų, mokiniai pradeda atgauti tikrąją regą, tačiau jie visgi dar pasilieka akli iki tos akimirkos, kai Jėzus juos visus palies savuoju Prisikėlimu.

Matome, kad Jėzus nenori, jog Betsaidos gyventojai sužinotų apie šį išgydymo stebuklą, nes šio pagydymo simbolinę reikšmę visų pirma turi suprasti Jo mokiniai. Jie jau nemažai supranta, nes Jėzus juos nustebino įvairiose situacijose: ties Jordano upe, ties Galilėjos ežeru, Kafarnaume ir daugybėje kitų vietų. Jie bręsta mokydamiesi, o kartu ir teisingai bei sveikai tarnaudami Jėzui - per visą savo likusį gyvenimą. Mokiniai palaipsniui supranta, kas gi Jis iš tiesų yra. Netrukus Jėzus jų paklaus, kuo Jį žmonės laiko. Ir nors kelionėje į Jeruzalę Jis bandys mokiniams aiškinti apie Jo mirties ir prisikėlimo būtinybę, tačiau visa tai vis tiek liks nesuprasta.

Įdomu stebėti Jėzaus mokinius, matančius ir girdinčius, bet visgi nepagaunančius tikrosios esmės. Sekdami jų elgesį, mes ir patys sugebame atrasti savo gyvenime labai daug tokių panašumų. Nors ir nevaikščiojome tarp mokinių drauge su Jėzumi, tačiau tikėjimo dėka vaikščiojame nešiodamiesi Jį savo širdyje. Svarbu yra neužkibti ant vieno, mus pakankamai dažnai lydinčio kabliuko, kurį galima įvardinti viena liaudies patarle – „žmogus yra įvertinamas tik tada, kai jo netenkama“. Tad prašykime iš Dievo malonės matyti ne vien tik kūno, bet ir dvasios akimis. Šioje vietoje dar prisiminiau vieną sakinį iš Antoine de Saint-Exupéry apysakos Mažasis princas – „Tikri dalykai yra matomi ne akimis, bet širdimi“. Galbūt dėl to, jog tai, ką matome kūniškomis akimis, yra tik vienas etapas, o tai, ką galime pamatyti dvasios akimis, yra jau visai kitas, kartais, o gal net ir labai dažnai, - daug svarbesnis etapas…”

???       2019-02-21 10:37

Šitą Mk evangelijos epizodą apie neregio išgydymą per du kartus teisingiau būtų aiškinti kaip tikėjimo išbandymą. Antraip kodėl iš karto išgydė Jericho neregį Mk 10,52 - “Eik, tavo tikėjimas išgelbėjo tave”. Arba dėl panašių priežasčių išgydė kanaanietės dukterį (dėl nusižeminimo ir tikėjimo).


Aš dar atkreipiau dėmesį į vieną dalyką. Šit ah1 kaip tyčia paminėjo (22.47) turtuolius, nors turtą galima suprasti ne tik materialine prasme, bet ir dvasine: “Lengviau kupranugariui išlįsti pro adatos ausį, negu turtuoliui patekti į Dievo karalystę”. Dvasios turtuolis tvirtina: “aš nedarau nuodėmių, neturiu baimių, “dėkoju, tau, Dieve, kad nesu toks kaip kiti - plėšikai, sikčiai, svetimautojai…” (ir toliau, žr.Lk 18,9-14). Jei žmogus jaučiasi tobulas, Kristui nebėra ką veikti. Nors tobulėjimui, kaip sakoma, ribų nėra. Jeigu žmogus tvirtina esąs sveikas, Kristus nebegali jo pagydyti.
Tačiau svarbiausias tikro tikėjimo bruožas yra ne tvirtinimas, ką aš turiu, bet nusižeminimas, savo nuodėmingumo pajautimas: “O muitininkas stovėjo atokiai ir nedrįso nė akių pakelti į dangų, tik mušėsi į krūtinę maldaudamas: “Dieve, būk gailestingas man, nusidėjėliui!” Nes, Kristaus žodžiais, tu esi “skurdžius, apgailėtinas, beturtis, aklas ir plikas” (Apr 3, 17). Krikščionis tikrai yra “ubagas”, “у Бога”, - labai įdomią sąsają parašė ah1. (be reikalo paspaudžiau ahui šį kartą minusą, nors kitais kartais jis juodai nusišnekėdavo:).

Labai gerai, kai žmogus patikliai meldžiasi, myli Dievą, bet jis turi jausti savo nuodėmingumą.

ah1       2019-02-20 22:47

žydas Kristus sukūrė religiją u bogams - (Lk 6, 17. 20–26), kad nesipriešintų  u bogai Kristus liepė gavus per vieną veidą atsukti kitą, pats žodis u bogas lietuviams asocijuojasi su visišku skurdu o rusų k. u boga - reiškia prie dievo, o pagoniai tokius vadindavo u bogai - prie dievo ir iki šiolei išliekant ne teigiama prasme. Krikščionybė - ne turtuoliams, pagal Kristų, Jahvės tarną, - Jahvės plane turtuoliams - judaizmas. Tai va tokia pamoka Biblijos NT, ST ir kalbų sintezėje.

To, ???       2019-02-20 19:32

Šios dieno Evangelija Mk 8, 22–26, kaip tik atliepia mūsų pokalbį apie matymą širdimi “Jėzus ir jo mokiniai ateina į Betsaidą. Ten atveda pas Jėzų vieną neregį ir prašo jį palytėti. Jis paėmė neregį už rankos ir nusivedė už kaimo. Ten patepė seilėmis jo akis, uždėjo ant jo rankas ir paklausė: „Ar ką nors matai?“ Šis apsižvalgęs tarė: „Regiu žmones. Lyg kokius medžius matau juos vaikščiojančius“.
  Jėzus vėl palietė rankomis jo akis, ir jis visiškai praregėjo - tapo sveikas ir viską ryškiai matė.
  Jėzus išsiuntė jį namo, sakydamas: „Tik neužeik į kaimą“.”
trumpas, betlabai geras kunigo Ernesto Maslianiko komentaras http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2019-02-20-mk-8-22-26-neregys-tapo-sveikas-ir-viska-ryskiai-mate/174270

To, ???       2019-02-20 19:25

Neturiu baimių. Dievą ne bijau, o labai, labai myliu. Pabandykite prisiminti tą laiką, kai buvote labai įsimylėjusi, juk baimė dingsta ir įgauni daug drąsos, kad atrodo sudegtumei vietoje, kad galėtumei savo mylimą žmogų įžeisti bent menkniekiu, o tik norisi daryti viską, kas tik jam patiktų. Ar ne taip? Yra parašyta, kad bijo tas, kas mažai myli. Šiaip, Dievo vaikai, gauna dar ir tokią galimybę, kaip atpažinti dvasias. Tiesa, tai nelabai didelis malonumas, nes turi su tuo taikytis ir, kaip tam Dykumų vienuoliui - lenktis ir lenktis, kad pro jo (piktojo) “smarvę”, galėtumei išvysti Dievo atvaizdą kitame žmoguje, nes piktoji dvasia, visada parodo kas čia yra šeimininkas. Apie tai pal. Jurgis Matulaitis rašė - “Blogį nugalėk gerumu”.

???       2019-02-20 17:13

O kokiais momentais jūs tą baimę pastebite?

Mieloji ???       2019-02-20 15:39

Pastebiu tik vieną dalyką, tai baimė. Šv.Dvasia šį dalyką neduoda, kaip tik Ji suteikia tik drąsos. Štai čia pravartu prisiminti mūsųšv. Joną Paulių II (kuris atvažiavęs į Lietuvą daug kartų kartojo “Tik nebijokite”),pal. Teofilių Matulionį arba dar labai gyvą ir jauną ses. Nijolę Sadūnaitę, kuri nedvejojo nei sekundei rėždama kalbą prezidentei ir kt. Baimė ateina tik iš piktojo, tad varykite tą mintį kur nors toliau. Pastebiu, kad dirbate su mintimis, tai yra nuostabu, bet pastebėti verta ir tai, kokia mintis ateina neigiama, verčianti nerimauti, štai čia ir sėdi apsimetelė dvasia. Aš tokiais momentais kai kažką tai jaučiu netikrą, tai “neužsikabinu” už šios minties, neduodu jai peno. Jei tai iš piktosios dvasios, tai žinau, kad ji labai nekantri ir bando atakuoti su kita mintimi, kaip (man) šitas ir anas taip padarė, taip pasakė ir pan.” Tada ir pagaunu gudruočio gundymą. Tada yra vienintelė išeitis tai Dievui dėkoti už viską tol, kol rasis širdyje ramybė.

???       2019-02-20 15:20

Kitais žodžiais sakant apie tą mazgelį - reikia išmokti pagauti save nusikaltimo vietoje:). Nemanau, kad tai šiaip mazgelis - tai vienokia ar kitokia nuodėmė. O vakarinės “sąskaitos” aš jau iš esmės nebedarau - juk jau ir taip ima skausmas dėl išdavystės. Ateina laikas savaitės gale, tada prisėdi ir suvedi visas sąskaitas. Kiek kartų kasdien sučiumpi save tai įbridusį į savanaudiškumą, tai besigrožintį savim, tai šykštaujantį ko nors savo artimui ir t.t. Taip kad neišeina gyventi be nuodėmės, o kaip jums?

Dar ką norėjau pasakyti apie dvasinę veiklą. Jūs minite apie “aiškią, labai aiškią mintį, kuri ir yra Dievo kalba”. Aš parašysiu konkrečiau, kad dvasinė patirtis nebūtų panaši į neapibrėžtą plūduriavimą vandenyje. Nežinau, kokiam jūs dabar etape, bet yra toks punktas, kai reikia išmokti atskirti, kada tavyje kalba Dievas, kada mintis kyla iš piktojo, o kada iš tavęs paties, iš tavo pasąmonės. Yra konkrečios sielinės ir dvasinės jėgos, ir jas reikia aiškiai įvardyti. Man nepatinka tas liberalistinis jausmingas ir sentimentalus Dievo suvokimas. Jam reikia pribręsti, reikia askezės, pastangų ir Dievo pažinimo. Jūsų minimas “bendravimas Šventojoje Dvasioje” gali būti paprasčiausi sielos polėkiai, neturintys dvasinio pagrindo. Tai katalikams labai būdinga, deja. O šiaip sielai gali kalbėti ir Švč. Mergelė (vienaip), ir angelas sargas (kitaip), ir tavo mylimas žmogus - jie tarsi gyvena jumyse, ir būna atvejų, kad jiems tavo širdyje būna “per ankšta” (Pauliaus terminais).
Tai va, aš už dvasinio gyvenimo sukonkretinimą, už jo pagrindą Tradicijoje ir Šv. Rašte, kad viskas nevirstų fantazija arba dar blogiau.

Na, nenoriu jūsų mokyti, stebiuosi, kad čia sutikau tokį žmogų, nesitikėjau, ačiū jums.

To, ???       2019-02-20 14:14

“Aš savęs nedrįstu laikyti mistike, bet esu ten, kur man reikia būti, ir stengiuosi gyventi taip, kad padaryčiau tai, ko Dievas iš manęs tikisi.” Nuostabūs jūsų žodžiai. Nieko nereikia skubinti. Reikia tikėti, o ypač pasitikėti. Aš viską rašau širdimi, tai ką jaučiu. Nėra geresnio liudijimo, kaip išgyventa patirtis. Kai tai patirsite, atėjus metui, pasakysite “gal būt?, nes su manim buvo taip ir taip”. Turiu tokį patarimą visiems, ką reikia pirmiausia daryti. Pirmiausia kasdien sekti ir atsekti Dievo vedimą pačiam sau. Ne be reikalo sakoma, kad daryti vakare sąžinės sąskaitą, nes Dievas kalba per širdį. Jei tik randasi širdyje nerimas, tuoj reikia visą dieną išanalizuoti visą dieną, kada ir kur susidarė “mazgelis”, nes tai Dievas sako kas ne taip buvo. Pamatysite, kad šį “mazgelį” atradus nerimas išnyksta, bet ir pastebi, kad Dievas yra šalia ir eina kartu. Tai labai svarbus žingsnis. Tuo pačiu, ne užgriozdinama sąžinė ir kas leidžia daug lengviau “susikalbėti” su Dievu. Imi pastebėti, kad vienas panašus įvykis seka kitą analogišką, o tai labai aiškus Dievo ženklas, kad čia reikia suvokti,kad Jis nori kažką tai pasakyti ir per šiuos įvykius pamokyti. Gal reikės dar keleto sutapimų, kad mintyse susiformuotų aiški, labai aiški mintis, kuri ir yra Dievo kalba. Aš tokių nurodymų niekada nepamirštu, nes tai nepamirštama. Man labai reikšmingas buvo kunigo Povilo Narijausko liudijimas, kuris Vilniaus Bernardinų rūsyje, liudijo savo patirtis. Jis sakė “Aš žinau, labai gerai žinau, kad tai kalbėjo Jėzus man”. Štai, žmogus nebedvejoja ar tai iš Dievo ar ne, nes yra labai stipru, konkretu ir su gilia ramybe, kuri lydi žmogų. Kunigas girdėjo Jėzaus jam pasakytus žodžius ir aš tai liudiju, nes tikiu tuo, nes žinau, kaip tai vyksta. Mistika, nepatyrusiems taip, bet man tai tikro krikščionio gyvenimas, t.y. ryšys Šv. Dvasioje. Mes juk tikėjimo IŠPAŽINIME kalbame .....Tikiu į Šv. Dvasią, į šv. Visuotinę Bažnyčią, ŠVENTŲJŲ BENDRAVIMĄ, nuodėmių atleidimą.....” Yra bendravimas Šventojoje Dvasioje ir tai galimas dalykas visiems, ne tik man žioplam žmogiukui. Aš tik stebiuosi, būdamas toks niekas, o štai esu “pagautas”, labai mylimas ir saugomas, tai jei man tai duota,  vadinasi visiems tai yra duodama, tik… mums patiems to neįmanoma pamatyti ir suvokti, tam Jėzus (man konkrečiai) davė savo MOTINĄ MARIJĄ, kažkam tai ką nors kitką.

???       2019-02-20 13:26

Na, brolau, rašai kaip kompiuteris, į kurį kažkas įvedė tam tikrą programą:), nepyk, ypač toks yra 10.17 komentaras. O 11.34 įdėta jau papildomų, sudėtingesnių komponentų. Prajuokinai:). Geriau rašytum savo galva, manau, mums būtų daugiau naudos.
Paskutiniam komentare panašumo į tikrovę yra, kažkada buvau susidomėjusi ir Terese Aviliete, ir Kryžiaus Jonu, bet dabar nebėra ūpo grįžti prie jų.
Mistika išauga iš tam tikros konkrečios dirvos, ir jeigu ji nederlinga, jei netinkama Kristaus sėklai arba jei negerai pasėta, tuomet ir vaisiai menki arba, tarkim vaizdingai, modifikuoti.
Aš savęs nedrįstu laikyti mistike, bet esu ten, kur man reikia būti, ir stengiuosi gyventi taip, kad padaryčiau tai, ko Dievas iš manęs tikisi.

To, ???       2019-02-20 11:34

noriu pasiūlyti “Mistikas – žmogus, patyręs Dievą”
Mildos Vitkutės staripsnį bernardinai. lt http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2019-02-19-mistikas-zmogus-patyres-dieva/174455 Aš taip pat buvau išmestas iš “balno”, tik gerai suvokiau, kad tai Dievo ranka ir už Jos stipriai laikiausi, nėriau į  “vandenyną”. Tai buvo pasitikėjimo išbandymas, bet, po to, galiausiai, gavau Jėzaus Meilę, kuri neapleidžia. Dabar save laikau mistiku, kas labiau atitinka Švč. Veido Teresės (Lizjietė) liudijimą šia tema.

To, ???       2019-02-20 10:17

Esu katalikas ir lankau tik Katalikų Bažnyčią. Gavau paskatimą, kad turiu būti su bendruomene, tad suvokiau, kad Dievas nori ištikimybės. Nekaitalioju ir nebėgioju po įvairias bažnyčias. Bažnyčia yra mes visi, joje yra sveikų ir nesveikų, bet tik Dievas suveda į būrį tuos, kurie man asmeniškai yra reikalingiausi, t.y. padeda šventėti. Juk vienas žmogus nežinotų net ir tai, kad jis yra žmogus. Meno vertybės taip pat yra susitarimo objektas. Na, o šalia esantys kitokie man padeda augti dvasiškai, priklausomai nuo mano paties išprusimo. Be bendruomenės žmogui neįmanoma eiti pirmyn. Aš labai ir labai esu dėkingas savo Bažnyčiai. Klaidinančių pamokslų nesu girdėjęs, nes katalikų kunigai yra labai geri teologijos žinovai, o ypač Vilniečiai. Per “Marijos radiją” yra transliuojamos labai gerų kunigų homilijos, bei kviečiami į tiesiogines laidas ypač aukštos klasės specialistai, jų tarpe yra ir kunigų, kurie baigę ne tik teologiją, bet ir mediciną, fizikai, istorikai ir pan.

??? > 20.17       2019-02-20 9:14

Taip, vieta prie Aušros Vartų ypatinga. Ten yra stačiatikių Šv. Dvasios vienuolynas, Aušros Vartų koplyčia ir kiti sakralinės paskirties pastatai. Dėl to Šv. Dvasios veikimas tokiose vietose stipresnis.
Dėl maldos poveikio ir man taip būna - siela pati pasirenka maldą. O gal atvirkščiai - Šv. Dvasia ją atneša širdžiai savo nuožiūra?

Jūsų požiūris į Marijos radiją man ne - netinka. Kartą paklausiau, išgirdau banalybes ir daugiau niekada nebesijungiau. Šit skaitau jūsų komentarus ir niekaip nesuprantu: kaip jūs išsisaugojate nepaliestas modernizmo nuodų? Arba nepažįstu jūsų, nes jūsų komentarai kažkokie aptakūs, nekonkretūs. Į šiuolaikines bažnyčias net kojos nekeliu - keletą kartų vulgarūs vaizdai per Mišias ir klaidinantys pamokslai labai neigiamai paveikė.
Jūs lankotės ekumeninėse pamaldose?

Created equal       2019-02-19 21:31
To, ???       2019-02-19 20:17

dar keletas minčių dėl maldos į Šv. Dvasią. Vilniuje, dažnai eidavau pro “Aušros Vartus”, tad buvo devyndienis prieš Sekmines ir pro atvirą koplyčios langą sklisdavo giedamas nuostabus himnas Šv. Dvasiai. Mane užplūsdavo tokia meilė ir džiaugsmas širdyje, kad susiradau visas maldas į Šv. Dvasią. Viena iš jų buvo šv. Pijaus X malda ir pasirodo, kad aš kažką tai panašaus visada sukalbėdvau ryte prieš išeidamas iš namų. Tikriausiai, šią maldą girdėjau per “Marijos radiją” ir širdyje radosi maldelė savais žodžiais. Tiesa, “Marijos radijas” buvo man gan galingas Dievo įrankis mano pažintyje su Dievu, kuris ir tik jis man atsakydavo į visus klausimus. Labai išmaningai Viešpats naudoja šią priemonę mano ir kitų tikinčiųjų gyvenime.

ah1 to >       2019-02-19 19:55

Jėzus Kristus Jahvės tarnas parašyta Biblijoje NT, klausimas ar Jahvės tarnas gali būti dievu? Be to Jėzus bendradarbiavo su šėtonu - pats Jėzus sakė, pagal Bibliją. Be to Jonas išpranašavo kad Jėzus Kristus ateis žudyti žydų, pagal Bibliją, turėtų ateiti pasibaigus žymėjimui ant rankos ir ant kaktos. Dievas ar velnias užsiiminėja žudymu?

To, ???       2019-02-19 10:45

Sakiau, kad esu Dievo vaikas, tad pasitikiu Dievo vedimu visiškai, t.y. Šv. Dvasios vedimu. Tai sąmoningai patiriu daug metų ir turiu teisę apie tai kalbėti. Jei Šv. Dvasia neskatins mane atsinaujinti ir žengti pirmyn, tai to ir nevyktų, bet štai Ji žmogų ir Bažnyčią skatina nesustoti, o matydami laiko ženklus eiti pirmyn. Tikriausiai neįsivaizduotume save švęsiančių šv. Mišias taip, kaip tai darė pirmieji krikščionys, tad neturime teisės ir dabar užsikabinti kažkokio laikmečio ir sakyti, kad tik taip turime daryti ir ne kitaip. Pasitikėkime Šv. Dvasios vedimu ir jei nuklysime, tai Ji būtinai parodys taip, kad Bažnyčia pamatys, kaip reikia daryti kitaip, nei darome. Aš nebijau suklysti, nes esu “širdies maldoje” Jo meilėje, t.y. ryšyje su Viešpačiu. Sakiau, kad mano malda ROŽANČIUS, t.y. daug “SVEIKA MARIJA”, tik Ji kovoja su piktąja dvasia ir mane saugo, kaip tikra Motina, Jėzaus Motina. Tai tik mano asmeninis keliavimas šventumo link. Žinau, kad kiekvienam žmogui Dievas yra paruošęs jam individualų kelią, o su šventųjų  patirtimis pasitikrinu, jie man lyg žiburėliai danguje. O šiaip, šis kelias, kartu su Viešpačiu, yra lengvas ir be galo įdomus. Jaučiuosi lyg Viešpaties reikaluose.

??? > 17.58       2019-02-19 10:14

Rašai, jog “šv. popiežius Pijus X nieko bendro neturi su šia brolija.” Žinai, tai savotiškai teisinga - jūsų (katalikų modernistų) Pijaus X paveikslas vargu ar turi ką bendro su jo vardu pavadinta brolija. Tikrasis Pijus X kovojo prieš modernizmą, prieš daugelį klaidų, kurias išpažįsta šiuolaikinė Katalikų bažnyčia.
Siūlyčiau pasidomėti šio popiežiaus parašytais dokumentais. Apie juos - str. https://fsspx.lt/straipsniai/klaidingos-pasauleziuros-ir-religijos/klaidos-fanatikai-sv-pijus-x-pries-modernistus.

O šiaip, man mažai rūpi ir toji brolija, ir katalikų modernistai. Pijaus X malda į Šv. Dvasią - puiki, bet ji buvo kalbama visai kitokiame kontekste. Yra svarbu, kas, kaip ir dėl ko meldžiasi viena ar kita malda.
Gerai, kad jūs meldžiatės, ir kaip jums tai pavyksta - nežinau ir negaliu spręsti iš kelių komentarų.
Rožančius - gera malda, ji buvo kalbama nuo pat pirmųjų amžių, bet aš žinau kitokią, gal net paveikesnę “Jėzaus maldą”, gal apie ją girdėjot.

> ah1       2019-02-19 9:52

Papuolei į velnio pinkles - Dievo veikimą iškeitei į minčių ir emocijų srautą, vadinamą “egregoru”. 
Kristus ne okultinį egregorą sukūrė, bet išlaisvino žmones iš pražūties. Tu painioji Šv. Dvasios veiklą ir iš nežinia kokio šaltinio kilusius energijos srautus, tokiu būdu paniekindamas Dievą.

Man aišku, kad       2019-02-18 20:16

Jėzus yra viešpačių Viešpats, karalių Karalius, Kūrėjas, Gelbėtojas, visos žemės Dievas. Kristaus (Mesijo) atėjimą pranašavo ne vienas Senojo Testamento pranašas. Yra apie 300 pranašysčių, kurios išsipildė Jėzuje. Dar tiek pranašavo apie antrąjį Jėzaus atėjimą, kurio krikščionys laukia ateityje.

Pakartoto Įstatymo knygoje (19sk.), kurios autoriumi tradiciškai laikomas Mozė, gyvenęs apie 1500–1300 iki Kristaus, rašoma:

18 Išugdysiu jiems pranašą kaip tave iš jų giminių ir įdėsiu savo žodžius į pranašo lūpas. Jis pasakys jiems visa, ką būsiu jam įsakęs. 19 Jei kas nors neklausys žodžių, kuriuos pranašas kalbės mano vardu, aš pats pašauksiu jį už tai atsakyti.

Praėjus apie 700 metų pranašas Izaijas kalbėjo (53 sk.):

4 Tačiau jis prisiėmė mūsų negalias, sau užsikrovė mūsų skausmus. O mes laikėme jį raupsuotu, Dievo nubaustu ir nuvargintu. 5 Bet jis buvo sužalotas dėl mūsų nusižengimų, ant jo krito kirčiai už mūsų kaltes. Bausmė ant jo krito mūsų išganymui, ir mes buvome išgydyti jo žaizdomis. 6 Visi mes pakrikome lyg avys, kiekvienas eidamas savo keliu, o VIEŠPATS užkrovė jam mūsų visų kaltę.

Atskiri pranašai išpranašavo įvairias Jėzaus Kristaus gyvenimo detales: gyvenamąją vietą, mirties pobūdį, kentėjimo kelią.

ah1 to ???       2019-02-18 19:48

atsakymas į antrą klausimą:
Mk 8,34 “Pasišaukęs minią ir savo mokinius, Jėzus prabilo: “Jei kas nori eiti paskui mane, teišsižada pats savęs, teima savo kryžių ir teseka manimi.” Kristus veda tuos kas nori eiti paskui jį ir kas seka paskui jį, kas palaiko Kristaus idėją. Kristus buvo kūrėjas naujo egregoriuas ir jam pavyko.

ah1 to ???       2019-02-18 19:29

paaiškinu :egregorius tai subtilaus pasaulio objektas, susijęs su tam tikra sinchroniška fizine struktūra, ar konkrečia žmonių grupe turinčia konkrečią idėją, pasiriaiškiantis iššaukimu atitinkančio energijos srauto.  Pvz. Žmonėms gimė GRAŽIOS dukterys. Dievo sūnūs matydami kad jos GRAŽIOS ėmė sau į žmonas, Biblija Pradžios knyga 6: 1,2.  Tai va, prieš egregorių net Dievo sūnūs buvo bejėgiai pagal Bibliją - tai va tokia pamoka apie egoriaus energiją Biblijoje, o Biblija puiki knyga

Ne, nepriklausau jokioms        2019-02-18 17:58

brolijoms. Džiaugiuosi savo popiežiumi Pranciškumi. Labai myliu šv. popiežių Joną Paulių II, kuris įvedė labai naudingą ketvirtą Rožančiaus dalį. O štai šv. popiežius Pijus X nieko bendro neturi su šia brolija. Sakykite ar nenuostabi ši malda į Šv. Dvasią?

???       2019-02-18 17:44

Įdomu. Gal galima paklausti, o kaip kalbate rožančių (rožinį)? Tradiciškai, atmenu, buvo trys dalys.
Paminėjot Pijų X. Gal priklausot Pijaus X brolijai?

Manau, kad pačiam       2019-02-18 13:08

žmogui tikrai neįmanoma. Tai Dievo Malonė. Tobuliausia Meilė ir yra pats Dievas. Jėzus kabodamas ant kryžiaus paliko mums savo Motiną, kaip pačią nuostabiausią pagalbininkę. Tobuliausia malda yra ROŽANČIUS. Patikėkite, kad tai, išbandytas ir patikimas kelias su Šv. M. Marija.  Nežinau kito būdo. Ji mane atvedė iki Jėzaus, iki Jo Meilės. Ji sugeba atvesti, tik reikia prašyti su pačia paprasčiausia malda, t.y. ROŽANČIUMI. Pradžioje, keturios dalys kasdien, man davė ramybę, ramų miegą ir džiaugsmą širdyje. Tada suvokiau, kad einu teisingu keliu ir paaukojau Viešpačiui viską, absoliučiai viską, t.y. kasdien kalbu šią maldą: ŠV. PIJAUS X PASIAUKOJIMAS ŠVENTAJAI DVASIAI
O Šventoji Dvasia, dieviškoji šviesos ir meilės Dvasia, aukoju Tau savo protą, savo valią, visą savo asmenį laike ir amžinybėje. Tegul mano protas visuomet paklūsta Tavo dangiškiems įkvėpimams ir mokymams šventosios Katalikų Bažnyčios, kurios neklystanti Vadovė Tu esi. Tegul mano širdis visuomet liepsnoja Dievo ir artimo meile, tegul manoji valia visuomet atitinka dieviškąją valią, o visas mano gyvenimas tebūna ištikimas sekimas mūsų Viešpaties ir Išganytojo Jėzaus Kristaus gyvenimu ir dorybėmis. Su juo ir Tėvu Tau tebūna šlovė ir garbė per amžius. Amen.

???       2019-02-17 20:43

Hm,  visa tai turbūt įgyvendinat praktikoje, jei esat “labai laimingas”? Tai yra himnas pačiai tobuliausiai meilei, dėl kurios reikia atsisakyti visko ir gyventi tik Dievui. Kaip jums pavyksta “viską pakelti ir viską ištverti”? Man, pvz., net įdomesnio filmo sunku atsisakyti, o ką jau bekalbėti apie ilgesnę maldą, tarkim, naktimis, apie pasiaukojimą vargšams, pykčio suvaldymą, o ypač nusižeminimą!

To ???       2019-02-17 19:12

Tai Dievo vaikai, kurie gyvena Viešpaties Meilėje:
Pirmasis laiškas korintiečiams     1 Kor 13

Himnas meilei
Aš trokštu jums nurodyti
dar prakilnesnį kelią:
Jei kalbėčiau žmonių ir angelų kalbomis,
bet neturėčiau meilės, aš tebūčiau
žvangantis varis ir skambantys cimbolai.
Ir jei turėčiau pranašystės dovaną
ir pažinčiau visas paslaptis ir visą mokslą;
jei turėčiau visą tikėjimą, kad galėčiau net kalnus kilnoti,
tačiau neturėčiau meilės, aš būčiau niekas.
Ir jei išdalyčiau vargšams visa, ką turiu,
jeigu atiduočiau savo kūną sudeginti,
bet neturėčiau meilės, – nieko nelaimėčiau.
Meilė kantri, meilė maloninga, ji nepavydi;
meilė nesididžiuoja ir neišpuiksta.
Ji nesielgia netinkamai, neieško savo naudos,
nepasiduoda piktumui, pamiršta, kas buvo bloga,
nesidžiaugia neteisybe,
su džiaugsmu pritaria tiesai.
Ji visa pakelia, visa tiki,
viskuo viliasi ir visa ištveria.
Meilė niekada nesibaigia.
Išnyks pranašystės, paliaus kalbos, baigsis pažinimas. Mūsų pažinimas dalinis ir mūsų pranašystės dalinės. Kai ateis metas tobulumui, pasibaigs, kas netobula. Kai buvau vaikas, kalbėjau kaip vaikas, mąsčiau kaip vaikas, protavau kaip vaikas; tapęs vyru, mečiau tai, kas vaikiška. Dabar mes regime lyg veidrodyje, mįslingu pavidalu, o tuomet regėsime akis į akį. Dabar pažįstu iš dalies, o tuomet pažinsiu, kaip pats esu pažintas. Taigi dabar pasilieka tikėjimas, viltis ir meilė – šis trejetas, bet didžiausia jame yra meilė.

???       2019-02-17 18:17

Įdomu, ką reiškia būti “Palaimintu Jėzaus ir tik Jo sekėju”?

To ???       2019-02-17 16:05

gerai, kad paklausėte, nes niekaip negalėjau perprasti ah… tikėjimo. Pasirodo jis yra newage pasekėjas. Nežadu aiškintis kas ir kaip, nes esu iki kaulų smegenų katalikas, t.y. Palaimintas Jėzaus ir tik Jo pasekėjas,  todėl esu labai laimingas.

???       2019-02-17 14:00

Kas tas “egregorius”? Ir kada Kristus mokė apie jį?

ah1       2019-02-17 13:41

žmonės į religinius egregorius ateina pagalbos, ateina tie kurie neturi ir nevaldo savo valios, ateina tie kurie neturi atsakomybės - jie laukia to iš dievo, iš vado. Bet kuris žynys bet kurio egregoriaus privalo vesti žmogų,atėjusį į jo egregorių,  to moko ir Kristus Biblijoje. Tai va tokia pamoka pagal Bibliją.


Rekomenduojame

Irena Vasinauskaitė. Nuo 2015 metų gruodžio Šiaulių Apygardos teisme nagrinėta vadinamoji Garliavos „perversmininkų“ byla baigiasi

Letas Palmaitis. Lietuvos vardas, Rusia ir premjeras Netimeras

Atsistatydino Šiaulių NVO konfederacijos prezidentė Vida Pociuvienė

John F. Schumaker. Demoralizuotas protas

Algimantas Rusteika. Jie vėl ateina mūsų išgelbėti

Vytautas Radžvilas: piliečiai turi teisę gintis ir ginti savo šalį

Liudvikas Jakimavičius. Iš žvirblio perspektyvos

Vytautas Radžvilas apie Virgio Valentinavičiaus „įžvalgas“: Pavyzdinio tarybinio piliečio baimė, arba Kaip veikia šeštoji V. Putino kolona

Jurga Lago. Pirmadienio pozityvas

Kovo 17-ąją ir vėl klausta „Ar dar gyva Deimantė?“ (papildyta video)

„Iš savo varpinės“: Kodėl Donaldas Trampas nori užtverti Meksikos sieną? Kas ir kodėl tam priešinasi?

Partizanų vadas Adolfas Ramanauskas-Vanagas bus pagerbtas ir JAV

Geroji Naujiena: „Šitas mano mylimasis Sūnus. Klausykite jo!“ (Mt 17, 5)

Vytauto Radžvilo kalba, pasakyta per „Tikinčiųjų teisėms ginti katalikų komiteto“ 40-ties metų jubiliejaus minėjimą Vilniuje

Susipažinkime: Kovojančios Lietuvos Prezidentas Jonas Žemaitis-Vytautas

Kuo reikšmingas EŽTT sprendimas, kad sovietų represijos prieš Lietuvos partizanus gali būti laikomos genocidu

Lietuvos ypatingasis archyvas: skelbiama KGB sudaryta Jono Žemaičio-Vytauto baudžiamoji byla

Valdas Vasiliauskas. Senoji gvardija suvirškino ir komitetus

Algis Krupavičius. Pati visuomenė turi keistis

Arvydas Juozaitis. Dar kartą dėl trukdymų piliečiams rinkti parašus už teisę kandidatuoti Prezidento rinkimuose ir dėl dezinformacijos

Kviečiame kartu paminėti „Tikinčiųjų teisėms ginti katalikų komiteto“ 40 metų jubiliejų

Arvydas Juozaitis. Kaip veikia šeimų ardymo politika

Vytautas Sinica. Vilniaus mero rinkimų tragizmas

Jurgis Didžiulis apie rinkimus ir pasirinkimus

Aurelija Stancikienė. Kaip aš ėjau už Vytį

Krescencijus Stoškus. Šventė tarp džiaugsmo ir skausmo

Iniciatyvinės grupės „Santarvė tautos sėkmei“ (STS) pareiškimas

Kauno forumo pareiškimas dėl Europos Parlamento ir Prezidento rinkimų

Arkivysk. Gintaro Grušo pamokslas Kovo vienuoliktąją: „Jei nustojame šventumą laikyti tikru ir pasiekiamu tikslu, kam tada mums laisvė?“

Arvydas Juozaitis dėl EP rinkimų ir nacionalinės vienybės: su Vytautu Radžvilu sutarta dėl abipusės paramos

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.