Geroji Naujiena

Geroji Naujiena: „Aš jums duodu naują įsakymą: kad jūs vienas kitą mylėtumėte“

Tiesos.lt redakcija   2016 m. balandžio 24 d. 21:41

37     

    

Geroji Naujiena: „Aš jums duodu naują įsakymą: kad jūs vienas kitą mylėtumėte“

Jam [Judui] pasišalinus, Jėzus prabilo: „Dabar Žmogaus Sūnus pašlovintas, ir Dievas pašlovintas per jį. O jeigu Dievas pašlovintas per jį, tai Dievas pašlovins jį pas save, – bematant jį pašlovins“.

„Vaikeliai, aš jau nebeilgai būsiu su jumis. Jūs ieškosite manęs, bet sakau jums tą patį, ką esu žydams pasakęs: kur aš išeinu, jūs negalite eiti… Aš jums duodu naują įsakymą, kad jūs vienas kitą mylėtumėte: kaip aš jus mylėjau, kad ir jūs taip mylėtumėte vienas kitą! Iš to visi pažins, kad esate mano mokiniai, jei mylėsite vieni kitus“. (Jn 13, 31–35)

Švęsdami penktąjį Velykų sekmadienį, melskimės už Lietuvą Tiesoje – maldaudami Viešpaties pagalbos, be kurios negalime nieko gera nuveikti, prašykime malonės augti tikėjimu ir meile.

Šv. Maksimas Išpažinėjas († 662). Mano įsakymas – mylėkite vieni kitus

Ir koks yra tas įsakymas, kurio laikydamiesi mes Dievą mylėsime? Paklausyk Jo paties, sakančio: „Šis yra mano įsakymas – mylėkite vieni kitus“ (plg. Jn 15,12). Tu matai, kad tarpusavio meilė yra meilės Dievui pamatas, o ji yra visų Dievo įsakymų išpildymas. Dėl šios priežasties Jis draudžia prisirišti prie tų žemiškų dalykų (t.y. valgymo, turto, nuosavybės, garbės, kilmingumo ir t. t.) ir ragina išsižadėti viso savo turto kiekvieną, kuris tik geiste geidžia tapti Jo mokiniu. Tada brolis pasakė: „Kadangi tu, Tėve, pasakei, kad privalu vertinti meilę kiekvienam žmogui labiau už visa, kas regima, ir net labiau už patį kūną – kokiu būdu aš sugebėsiu mylėti tą, kuris manęs nekenčia ir nuo manęs nusisuka? Jeigu jis man dar ir pavydi, mane apsvaido šmeižtais, prieš mane yra klastingas, jeigu rezga man pinkles – kaip aš galėsiu jį mylėti? Man regis, Tėve, kad tai yra neįmanoma prigimčiai, nes liūdesio aistra savo prigimtimi verčia nusigręžti nuo nuliūdinančiojo“.

Ir senolis atsakė: „Jei kalbėsime apie roplius ir laukinius žvėris, kuriuos valdo jų prigimtis, išties yra visiškai neįmanoma, kad jie nesigintų tiek, kiek pajėgia, prieš skausmą sukeliantįjį, tačiau tiems, kurie yra sukurti pagal Dievo paveikslą ir vadovaujasi protu, kurie yra palaikyti vertais Dievo pažinimo ir yra gavę iš Jo įstatymą, yra įmanoma nenusigręžti nuo tų, kurie sukelia jiems liūdesį, ir mylėti tuos, kurie jų nekenčia. Todėl Viešpats, sakydamas: „Mylėkite savo priešus, darykite gera tiems, kurie jūsų nekenčia, laiminkite tuos, kurie jus prakeikia, melskitės už savo niekintojus“ (Lk 6, 27–28), mums paliepia ne tai, kas neįmanoma, bet, savaime suprantama, tik tai, kas yra įmanoma, nes priešingu atveju Jis nebaustų įstatymo pažeidėjo. Pats Viešpats atskleidžia parodydamas mums tai savais darbais, taip pat ir visi Jo mokiniai, dėl artimojo meilės kovodami iki pat mirties ir karštai melsdamiesi už savo žudikus.

„Gyvoji Duona“

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Vaidui       2016-04-29 10:44

Gal jau užtenka tos tavo propagandos. Sotūs iki kaklo tų sektantiškų nesąmonių. Ir nedrįsk kitų vadinti ligoniais, pats nuolat rašydamas kliedesius.

VaidasVDS       2016-04-29 8:21

Dzeikai,
ne Biblija trukdo brolystei, o tokie dogmatikai kaip jūs, Jota, Letas ir t.t. Netgi Urantijos Knyga apibūdina Naująjį Testamentą taip: “Naujasis Testamentas yra nuostabus krikščioniškas dokumentas, bet jis tiktai menku laipsniu yra Jėzujietiškas.”
Jūsų visų arkliukas, kas ne su jumis, tą velnias apsėdo, bet jūs net nepastebite, kad tas velnias neįgalus.
Tai jūsų tipo žmonės kėlė kryžiaus žygius netgi prieš kitaip mąstančius krikščionis, nes, anot klaidintojų, Jėzus atėjo atnešti kalavijo (pvz. žemiau), nes jūsų tipo žmonės skelbė inkviziciją, raganų medžioklę ir kitas baisybes. Ir visa tai darė Dievo vardu ir kaltindami nekaltus žmones velnio apsėdimu.
Jūs iš esmės ką tik faktiškai velnio apsėdimu apkaltinote krikščionį (2016-04-28 12:29), greičiausiai kunigą, kurį pacitavau, radęs tekstą internete, ir kuris skleidė Dievo meilę.
Žinokite, kad jūs esate ligoniai, visų pirma dvasiniai, ir laikas jums rimtai pamąstyti apie Pagrindinį Dievo įsakymą, kurį aš nuolat propaguoju ir dėl ko jūs kažkodėl nuolat visi esate nepatenkinti…

Dzeikas       2016-04-28 23:17

Vaidai, jus nesikarsciuokite.
As supratau ka norite pasakyti: Biblija - tai dogma,kuri trukdo brolystei;)

VaidasVDS       2016-04-28 23:06

Dzeikai,
Biblijoje pasakyta, kad:
“Jn 12 31 Dabar teisiamas šitas pasaulis. Dabar šio pasaulio kunigaikštis bus išmestas laukan. 32 O aš, kai būsiu pakeltas nuo žemės[i3], visus patrauksiu prie savęs“
——
Skaityk įdėmiai bent tris kartus: dabar bus išmestas, dabar bus išmestas, dabar bus išmestas. Ne vakar, ne ateityje, o dabar - tuo metu.
O štai jūs jo bijojote tūkstantmečius ir dabar vis dar jo bijote. Nušalintas kunigaikštis - tai neįgalus kunigaikštis, o jūs jam tiek daug “žygdarbių” priskiriate ir baisiomis galiomis apdovanojate. Ir žinai, kas tą kunigaikštį iki šiol vis dar palaiko? Tai jūsų baimės, prietarai ir klaidos, kurios trukdo žmonių brolystei. Ir dogmatizmas su fanatizmu šiandien yra didžiausios religinės bėdos ir nelaimės. Niekas taip tam nušalintam kunigaikščiui nepataiso nuotaikos taip, kaip koks dogmatikas ar fanatikas paskleidžia savo baimes. Taip kunigaikštis tampa ramus, kad brolystės dar nebus ilgai, ir dar jis kažkiek pabus tarp mūsų. O Jėzaus antras atėjimas vis atidedamas dar ilgesniam laikui…

Dzeikas       2016-04-28 18:47

Vaidai,
na tai ka as ir noriu pasakyti.Ateina nelabasis ir “pataiso” Jezu, nes tie evangelistai kazka sake-nedasake.O pas nelabaji viskas zymiai paprasciau ir suprantamiau ir galvoti nereikia.
Beje,Jezus Biblijoje irgi mini,kad bus “pataisytas” ir netgi kas Ji taisys pasake.

VaidasVDS       2016-04-28 18:12

Dzeikai,
aš jums atsakysiu vieno protingo žmogaus žodžiais - spręsti apie ką nors galima tik pagal to ko nors, šiuo atveju, Urantijos Knygos, turinį.
Aš jums galiu pasakyti, kad visa 4 Urantijos Knygos dalis, kurią sudaro daugiau kaip 700 puslapių, yra skirta tikriems Jėzaus mokymams. Jėzaus mokymai išdėstyti ženkliai didesnėje apimtyje, nei bet kurioje Biblijos evangelijoje (Mato, Luko, Morkaus ar Jono).
Ir kuomet lygini tai, kas apreikšta Urantijos Knygoje ir tai, kas sakoma Biblijos evangelijose, tuomet ir pamatai būtent žmonių tam tikrus suklydimus. Aš jums pateiksiu tik vieną pavyzdį iš tokių suklydimų (nes tai užima daug vietos):
Paanalizuokite, kaip Biblijos evangelistai skirtingai pasisako apie gana svarbų įvykį:
Lk 12 51 „Gal manote, kad esu atėjęs atnešti žemei ramybės?! Ne, sakau jums, ne ramybės, o nesantarvės. 52 [i4]Nuo dabar penki vienuose namuose bus pasidaliję: trys prieš du ir du prieš tris. 53 Tėvas stos prieš sūnų, o sūnus prieš tėvą, motina prieš dukterį, duktė prieš motiną; anyta prieš marčią, ir marti prieš anytą“.
Mt 10 34 „Nemanykite, jog aš atėjęs nešti žemei ramybės. Aš atėjau nešti ne ramybės, o kalavijo. 35 Atėjau sukiršinti sūnaus prieš tėvą, dukters prieš motiną ir marčios prieš anytą.[i6] 36 Žmogaus namiškiai taps jam priešais.
37 Kas myli[i7] tėvą ar motiną labiau negu mane – nevertas manęs. Kas myli sūnų ar dukterį labiau negu mane – nevertas manęs. 38 Kas neima savo kryžiaus ir neseka paskui mane – nevertas manęs. 39 Kas išsaugo savo gyvybę, praras ją, o kas praranda savo gyvybę dėl manęs – atras ją“.
—-
Vienas rašo, kad Jėzus atėjo atnešti nesantarvę, kitas, kad (dar baisiau) kalaviją. O štai Urantijos Knyga to nepatvirtina:
“Atsiminkite, kad jums buvo duota daug; dėl to iš jūsų tikrai bus ir pareikalauta daug. Žiaurūs išmėginimai artinasi prie jūsų. Aš turiu gauti kitokį krikštą, ir aš budėsiu tol, kol tai įvyks. Jūs skelbiate ramybę žemėje, bet manoji misija į žmonių materialiuosius reikalus ramybės neatneš – bent jau, kuriam laikui. Toji pasekmė gali būti tiktai susiskaldymas, kur du šeimos nariai į mane tiki, o trys nariai šitą evangeliją atstumia. Nulemta yra tai, jog šitoji evangelija, kurią jūs skelbiate, draugus, gimines, ir mylimuosius, nuteiks vienus prieš kitus. Tas tiesa, kiekvienas iš šitų tikinčiųjų tikrai patirs nuostabią ir tvirtą ramybę savojoje širdyje, bet ramybė į žemę ateis tiktai tada, kada tikėti ir patekti į savo šlovingą sūnystės su Dievu paveldėjimą norės visi. Nežiūrint šito, eikite po visą pasaulį skelbdami šitą evangeliją visoms nacijoms, kiekvienam vyrui, kiekvienai moteriai, ir kiekvienam vaikui.”
——
Urantijos Knygoje pateiktas Jėzaus pasisakymas yra tikrai gerokai aukštesnio dvasinio lygio ir ženkliai geriau suprantamas bei labai aiškiai yra pabrėžiama, kada ateis ta ramybė - kada tikėti ir patekti į savo šlovingą sūnystės su Dievu paveldėjimą norės visi.
Neteisingi mokymai negali atvesti prie tikrosios ramybės…

Dzeikas       2016-04-28 13:29

Dievas leido apreiksti desimt nelabojo isakymu taip pat.
Ar tai reiskia ,kad jeigu Dievas leidzia kazkam apsireiksti jau turime laikyti Dievo zodziu?
Jeigu kas nors laikosi Biblijoje apreikstu zodziu jus jau skelbiate toki dogmatiku?
Jeigu as(Jonas,Ona ,Petras etc.) atsisakyciau tiketi tuom kas parasyta Sv.Raste, kodel tureciau tiketi “Urantija”? Gi idomu ir zymiai praktiskiau skamba mormonu knyga arba tie patys mineti setono isakymai (pasakysim ,kad ne setono ,o angelo)?Na dar galima vadovautis A.Hitlerio nurodymais.Ne, Dievo zodzio jis neatsauke tik pasake(patobulino,nes krikscionys “nesugebejo pasiekti Dievo valios vykdymo”),kad “islaisvinu jus nuo chimeros kuri vadinasi sazine”.O visa kita - prasom.
Ir nepainiokite Dievo zodzio ir kunigo nuo sakyklos zodzio.Pastarasis gali klysti ar buti nelabojo sugundytas.

VaidasVDS       2016-04-28 9:59

Dzeikai,
kodėl jūs vis dar turėtumėt stebėtis, kad aš vadovaujuosi Urantijos Knygos tiesomis?
Aš tą deklaravau ir deklaruosiu.
Puikiai suprantu, kad čia man tenka diskutuoti iš esmės tik su dogmatikais, tikinčiais pirmiau Biblija, o tik po to Dievu. Ir tuo jūs visiškai nesiskiriate nuo tų fariziejų, su kuriais kovojo, bet nekariavo Jėzus.
Žmonės iškraipė Jėzaus apreiškimą, bet tame nėra kažkokios didelės žmonių ar apaštalų kaltės. Pats Paulius visiškai nesitikėjo, kad jo pamokymų laiškus vėlesnės kartos laikys Dievo žodžiu.
Paimkime vien tik Pauliaus atvejį. Jis nebuvo Jėzaus pasekėjas, Jėzui gyvenant šiame pasaulyje. Jis netgi persekiojo krikščionis po Jėzaus prisikėlimo. Po beveik mistinio apsivertimo, jis ne tik tapo Jėzaus pasekėju, bet ir, anot visų dogmatikų, Dievo žodžiu. Tai klausimas jums, dogmatikai - jei Paulius galėjo tapti Dievo žodžiu, tai, kodėl po Pauliaus niekas negali tapti Dievo žodžiu?
Ir aš norėčiau pasiūlyti labai atsargiai skelbti Dievo žodį. Urantijos Knyga - nėra naujas Dievo žodis. Tačiau ji yra dvasinio pasaulio įvairių asmenybių, ne paties Dievo, apreiškimas. Bet Dievas, leidęs jam atsirasti, manau, kad šiam apreiškimui tikrai pritarė.
Šis pasaulis tikrai gyventų meilėje ir ramybėje, jei žmonės vykdytų tikrąją Dievo valią. Krikščionybė, nors ir labai gaila, nesugebėjo to pasiekti. Tad naujas Apreiškimas pateiktas labai netgi laiku…
Nežinau, ką čia pacitavote, bet aš pacituosiu tai, ko moko kiti krikščionys:
“Jėzus savo sekėjus mokė atsisakyti bet kokios teisės reikalauti atpildo ar keršto. Jis uždraudė net menkiausią keršto atoveiksmį (Mt 5, 39-42) ir nurodė savo mokiniams visada vadovautis Meilės Įstatymu (Mt 5, 43-44; Gal 5, 14; Rom 13, 8-10).” ... “Įžeistasis turi neatsilyginti „piktu už piktą“, nekeršyti ir nugalėti „pikta gerumu“ (Rom 12, 17-21). Nematau šituose krikščioniškuose ir tikrai geruose pamokymuose bent menkiausio reikalavimo naudoti prievartą...

Pedagogika       2016-04-27 17:57

Kažkodėl tapo madinga pamiršti didyjį Dievo Įsakymą, kuris nurodo labiausiai mylėti Dievą (Idėją), o tik po to žmogų. Pirmieji krikščionys mirdavo pirmiausiai būtent dėl Dievo (krikščionybės, kaip jiems šventos Idėjos), bet ne dėl kito žmogaus. Ne veltui praeityje vykdavo karai, kuriuose, kaip taisyklė, buvo ginamos tam tikros idėjos (prisiminkime religinius karus, nacionalizmą, komunizmą).
Beje, teisingą idėją yra lengviau mylėti, negu kitą žmogų, nes kiekvienas žmogus yra nuodėmingas, t.y. kažkokiu laipsniu nėra teisingas kiekvieno iš mūsų atžvilgiu (esame visi kažkiek skirtingi).

miles       2016-04-27 14:07

pamastymui prie Dzeiko pastebėjimo kad evangelikai buvo su kardais : Christi miles ( lot.) - Kristaus karys.
Ar gali būti kad Krikščionybė buvo sukurta apipjaustytųjų civilizacijai atremti,  “miles” ( lot) - karys, vėliau pakeisti į meilę?

Kumštis prieš piktžodžiautoją - šventas       2016-04-27 13:09

Šv. Jonas Auksaburnis:
Jei išgirsi gatvėje ar turguje ką nors tyčiojantis iš mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus, priėjęs tokį sudrausk. Jeigu nesiliaus, siekdamas užčiaupti jo piktžodžiaujančias lūpas, turi teisę trinktelėti jam per kuprą, “pašventinti kumštį smūgiu”.
Kovojantis prieš piktžodžiavimą kumštis tampa šventas, nes gina padorumą, tiesą, moralę, tikėjimą.
Popiežius Pranciškus: “[...] jeigu, tarkim, kas nors imtų užgaulioti mano mamą, tikriausiai sulauktų kumščio.”
Truktelėjimas atstatant išnirusį sąnarį tikrai skausmingas, bet labai veiksmingas.

Dzeikas       2016-04-27 9:59

PS.Beje,apie tai,kad Jezus neatmete prievartos kaip veikimo budo liudyja epizodas kai Jis buvo arestuojamas Gefsimanes sode.Kai vienas is evangelistu ginklu eme priesintis Jezus liepe siam grazinti karda i makstis.Atkreipkite demesi, Jezus toleravo ginkla savo mokiniu rankose ir nepasake “palik karda” ,o pasake grazinti i makstis.

Jota       2016-04-27 9:58

pritariu Dzeikui. As apskritai praleidziu Vaido urantijas, nors siaip su juo paciu mielai pakalbeciau, tik, zinoma, ne urantiskam kontekste.

Jota Klausimui 11.41       2016-04-27 9:54

As manau, kad taip. Koks darbas yra geras, rodo sazine, nors tas kompasas irgi gali rodyti neteisingai. Meile nera simpatija kam nors. Meile yra {veiklus} troskimas kitam gerio.
O va Dzeikas nurode noro pavergti pavyzdi. Uztai duonos niekas ir nepaeme.

Dzeikas       2016-04-27 9:49

Vaidai,
jus ,tikiuosi nesamoningai, sakote netiesa.
- Jezaus zodziai uz Evangeliju ribu negali buti argumentas tyrinejant Apvaizdos valia.Nes krikscioniui neabejotinas Dievo zodis tik tas,kuris uzfiksuotas Biblijoje.Visa kita - potencialus(potencialus,t.y. galimas) Setono ismislas.
- Jus iskraipote Jezaus zodzius.Jis sake: “Neatsakykite piktu i pikta”.Citata netiksli, bet esme butent piktu i pikta, o ne prievarta i pikta.
Na nebent persisotinote “Urantija” i “patobulinote” Dievo sunaus zodzius.
Cia Setonas nemazai pasidarbavo kad iskraipyti Dievo zodzius ta linkme,kad bet kokia prievarta neigiama apskritai.Tuo tarpu tureta omenyj neatsakyti prievarta i pikta,jeigu jos vengimas bus mazesnis blogis.

VaidasVDS       2016-04-27 9:06

Klausimui
Matote, žmogus per savo gyvenimą arba kuria savo sielą arba ją naikina. Sielos kūrimas prasideda, atradus (pajautus, suvokus) asmenį Dievą ir pradėjus vykdyti Dievo valią - Pagrindinį Dievo Įstatymą.
O jeigu žmogus nekuria savosios sielos - tai ir nėra kam išlikti. Suklydimas, net ir visiškai neprieštaraujantis moralei, yra iš esmės blogis.
Bet mano pasisakymas yra gana grubus. Net ir blogo (klydusio) žmogaus geros mintys ar geri darbai neprapuola, jie tampa patirtinės dievybės dalimi, neišliekant blogį pasirenkančio žmogaus sielai.
—-
Dzeikas labai sunkų klausimą iškėlė. Žudyti ar nežudyti, jei kas nors tave puola. Tad pateiksiu Jėzaus žodžius jaunuoliui tuomet, kada Jėzus dar nebuvo apaštalų mokytojas:
“Pirmiausia, visuose užpuolimuose, kurie gali būti vykdomi prieš mano asmenį, aš nustatyčiau, ar užpuolikas yra ar nėra Dievo sūnus –  mano brolis materialiame kūne – ir jeigu aš manyčiau, kad toks tvarinys neturi moralaus mąstymo ir dvasingo samprotavimo, tada aš tikrai nedvejodamas ginčiausi, iki galo panaudodamas savo pasipriešinimo galių sugebėjimus, nesvarbu, kokios būtų pasekmės užpuolikui. Bet šitaip aš nepulčiau sūnystės statuso bičiulio žmogaus, net ir besigindamas. Tai yra, aš jo nebausčiau iš anksto ir neapsvarstęs, kodėl gi jis mane užpuolė. Aš visomis įmanomomis gudrybėmis stengčiausi jam sutrukdyti ir atkalbėti jį nuo tokio užpuolimo, o jeigu man nepasisektų jo sustabdyti, bandyčiau sušvelninti užpuolimą.”
O taip Jėzus mokė apaštalus:
“Nesipriešinkite neteisingumui prievarta”.
Išvados: jei tave puola barbaras ar religinis fanatikas, ginkis visomis priemonėmis, net ir atimdamas jam gyvybę. Jei tave puola klystantis brolis, visais įmanomais būdais siek išvengti ir puolimo, ir konflikto.
Išmintingi ir dvasingi valdovai niekada nepradės beprasmio karo ar nesukels tokio…

nėra.       2016-04-26 17:59

Meilė tas ko nėra.

Dzeikas       2016-04-26 16:31

“Dievas yra meile” ir “...meilė, kuri yra tobulumo raištis.”
Geri darbai nera pilnas meiles apibudinimas.Taip pat jie gali nebuti meiles israiska.
2008m,kai rusu kariuomene isiverze i Gruzija.Kazkokiam kaime rusu kareiviai eme dalinti duona.Pasak radijo “Narodnaja volna” duona taip ir paliko guleti.Niekas nepaeme jos.

Klausimas       2016-04-26 12:41

To “Jota apie meilę    2016-04-26 10:40” - tai meilė yra geri darbai, geri darbai žmogui, geri darbai Tėvynei, geri darbai gamtai?  Geri darbai - pakeisti žodžiu meilė?

Jota apie meilę       2016-04-26 11:40

Didžiausias meilės pavyzdys yra Kristus.  Jis pats sakė: “Didžiausia meilė yra gyvybę už draugus atiduoti”. Žinoma, ne kiekvienam tenka gyvybę už prietelius pakloti (nebent jei koks muslimas galvą nukirstų už krikščionišką tikėjimą, kaip trokšta L.P.), bet švelniau kalbant tikra meilė yra daryti kitam tai, ką norėtum, jog tau darytų. Ar taip?

Dzeikas       2016-04-26 10:54

Berods Vasilijus Didysis, ekspromtu neatsimenu pasake:
Privalome myleti visus.Taciau neprivalome tureti artimo bendravimo su visais.
Lygiai taip pat krikscioniui net kariaujant privalu myleti priesa.Bet tai nereiskia,kad jis negali tam priesui priesintis.
Sakykime durtuvu kautynese negali labai rinktis kur smogti priesui,cia jau kaip iseis.Taciau jeigu tu pranasesnis uz priesa ir lengvai gali ji iveikti ir situacija leidzia rinktis - privalai saugoti ir jo gyvybe ,ir jo sveikata apribodamas jo veika tos pacios meiles artimui ribose.
Savaime aisku tiek karas,tiek bet kokia prievarta yra blogis.Taciau rinktis daznai tenka ne tarp gerio ir blogio, o tarp didesnio ir mazesnio blogio.

Klausimas       2016-04-26 10:14

to “VaidasVDS     2016-04-26 8:33” man neaišku: - rašote apie teisingą kelią gelbstintį sielas (2016-04-25 14:59).
Klausimas tai kur papuola neišgelbėtos sielos ir kur papuola išgelbėtos sielos, pagal Jus?

VaidasVDS       2016-04-26 9:33

Klausimui
Ne, tai nebuvo apie reinkarnaciją. Reinkarnacija yra didelė panteizmo klaida, klaidinanti daugelį panteizmą išpažįstančių žmonių. Reinkarnacija yra suklydimas, išlikęs nuo Adomo atskleistų mokymų apie sielos tolimesnį vystymąsi pomirtiniuose, bet jau ne materialiuose pasauliuose. Doktrina apie reinkarnaciją yra nepaprastai žalinga tikėjimui, nes ji apgauna žmones, kad jų net ir parazitinis gyvenimas yra neva Dievo valia ir jie tą parazitinį (daugiau ar mažiau) gyvenimą “pataisys”, atgimdami iš naujo. Taip suklydęs žmogus, deja, jau neturi jokių šansų niekur atgimti…

Citizen Go       2016-04-25 22:11

http://www.citizengo.org/en/lf/34184-support-polands-new-pro-life-effort-comprehensively-protect-mothers-and-babies-abortion?dr=2344129::6292beb55824521e1f48363e1feeb22c&utm_source=email&mkt_tok=eyJpIjoiTmpFME5XTXhNemcxWXpJeiIsInQiOiJUN2p0RG9xUDN2NStId3IxWmFRYTIweEJYY1VDQVwva3ZtQnZcL255Z2FtaWQ1YmdHZ0t0RW94MjdnYmhKNEFHWFg2M1lOMWZkV0JKanMwQTBQM3VpQ2RGb0NMV3BIWmFhK3ZleUN2VFhRZ1gwPSJ9
We support Poland’s pro-life efforts to comprehensively protect mothers and babies from abortion
For the Kind Attention Of: All Polish Citizens, the Polish Pro-Life Movement, and Poland’s Attorney General and Minister for Justice, Mr Zbigniew Ziobro, and Poland’s Minister for Health, Dr Konstanty Radziwiłł—

In terms of some fundamental issues having to do with Life, Poland is now at a crossroads.

You can either follow the rest of Europe as it continues down the path towards a “quick-fix culture” and self-annihilation, or you can chart your own course, towards a genuinely more caring, more loving, and more consistently pro-life society, which always seeks to protect both mother and baby, with due regard - in law - for the life of each.

In the next few months, the Polish people, whose will will be expressed through their elected Government, will have a unique opportunity to stand as a sign of contradiction to the nihilistic mentality, now prevailing in much of the West.

As you work to safeguard the right-to-life of every person - born and unborn - by eliminating legal grounds for abortion in the cases of foetal disability and pregnancy as a result of sexual assault, it may seem as though everyone is against you.

But, nothing could be further from the truth.

The reality is that huge percentages of people, in every Western nation, will be standing with you in true solidarity and prayer.

Yes, we stand with you and support you!

But, the mainstream media will attack you. Of course, we have come to expect this, especially when attempting to do something good.

And, that is why it is the job of Government and Civil Society to lead by example, showing the world that we truly care about families and women in crisis pregnancies, at the same time as defending the inviolability of every human life from the moment of conception.

In short, in seeking to protect and uphold the dignity of every human life, the Government must craft new initiatives designed to eliminate the crisis, in crisis pregnancies, but not the child.

So, while supporting your efforts to comprehensively protect human life, no matter disability or circumstances surrounding conception, we also encourage you to introduce new programs designed to assist families and women involved in crisis pregnancies.

For example, for those families receiving a poor diagnosis for their expected baby, we suggest implementing a program of perinatal care in all maternity wards throughout the country. Perinatal care, meaning “care around the time of birth”, is a life-affirming way of dealing with the devastating news that one’s child may not live long after birth.

Crucially, perinatal care allows the time, space and dignity for the family and the child to spend what time they do have, with each other in an atmosphere of love and acceptance, in the knowledge that that child’s life, no matter how short, is precious and valuable - and, is, really, an end in itself.

And, again, in the case of pregnancy resulting from sexual assault, the Government, and Civil Society, must treat the woman as the victim of a heinous crime, and never, never the other way round. At the same time, society must show concern for the other innocent party to this situation, namely, the unborn child.

Women in this situation must be surrounded by love and caring. They should receive counselling and financial assistance, if necessary. And, if they so wish, they must be facilitated, by law, in the process of adoption.

Of course, neither of these circumstances are easy to face. And, that is why both families and individuals should have the support of the state as well as their fellow citizens, so that they feel that they can manage the crisis in a way which affirms their dignity, as well as vindicates the right to life of the unborn child.

Thank you for standing up for life. Your actions, in Poland, could have the effect of helping the West see a return to a fundamental respect for human life.

We stand with your efforts and will be praying for a good outcome.

> Klausimas        2016-04-25 21:30

Meilė tai jausmas, kurį gimdo ir vysto pasiaukojimas: pasiaukojimas Dievui, Tėvynei, žmogui. Kadaise bažnyčiose būdavo sakoma: “be pasiaukojimo nėra ir tikros meilės”.

Klausimas       2016-04-25 18:32

To “> Jota Klausimui (9.30) 2016-04-25 10:34     2016-04-25 17:01” tai kas ta meilė, be meilės himno? Konkrečiai ir aiškiai?

> Jota Klausimui (9.30) 2016-04-25 10:34       2016-04-25 18:01

“2 Ir jei turėčiau pranašystės dovaną

ir pažinčiau visas paslaptis ir visą mokslą;

jei turėčiau visą tikėjimą, kad galėčiau net kalnus kilnoti,

tačiau neturėčiau meilės, aš būčiau niekas.[i1]

3 Ir jei išdalyčiau vargšams visa, ką turiu,

jeigu atiduočiau savo kūną sudeginti,

bet neturėčiau meilės, – nieko nelaimėčiau.”

Šis “Himnas meilei” gali būti skirtas tik svajotojams - utopistams, bet ne realiems žmonėms. Be to, įžvelgiu tam tikrus pertempimus, sumenkinant proto, tikėjimo (kaip suprantu į Dievą) reikšmę, bei pedagogikos trūkumą. 1)Žmogus nors ir labai mažai turintis tos išgarbintos meilės, bet turėdamas tikėjimą į Dievą ir pripažindamas evangelinę dorovę esančia teisinga, daug geriau dvasiškai jaučiasi ir daro mažiau nuodėmių. Toks žmogus niekuomet netaps narkomanu, alkoholiku, seksomanu ir godžiu materialinėms gėrybėms. 2)Taip pat nėra tiesa, jog materialinė labdara, teikiama nors ir be meilės nieko gero neduoda. Juk alkanas žmogus paprastai būna ir piktas žmogus, o jį pamaitinus, bet kokiu atveju jo pyktis bent šiek tiek silpnėja: vadinasi, labdara ir šiuo atveju nenueina veltui.
sf

Klausimas       2016-04-25 17:47

To “VaidasVDS     2016-04-25 14:59” rašote “Bet tik toks kelias yra teisingas ir gelbstintis sielas.” - tai čia apie reinkarnaciją kuri “Oficialiai reinkarnacija buvo paskelbta erezija tik Antrajame Bažnyčios susirinkime, kuris įvyko 553m. Konstantinopolyje” ( Knyga 2010m. ” Tibeto Mandala” 129 pusl.)  ar rašote apie kitą  gelbstintį sielas kelią, vedantį į nemirtingumą ?
Apskritai jau vedose žinomi du išėjimo iš šio pasaulio būdai - protėvių kelias iš kur galiausiai vėl atgimstama žemėje ir dievų kelias - devayana (devayana sanskr., dievai eina liet.?) vedantis į nemirtingumą. pusl. 37 Upanišados.

VaidasVDS       2016-04-25 15:59

Klausimui
Kadangi peklos tikrovėje nėra, tad posakis jau vien tuo yra neteisingas. Tačiau iš tiesų kartais geri norai nėra teisingi norai. Kaip pavyzdį galiu paminėti vieną atvejį, kuomet Jėzus užsipuolė Petrą, kuomet šis parodė gerą norą apginti būsimą Jėzaus nuteisimą ir nužudymą (Bibijoje netgi nurodyta, kad tuo metu Jėzus Petrą šėtonu (iš mažosios raidės) pavadino):
“Jūs atkakliai tebesilaikote tokio tikėjimo, jog aš esu Mesijas, ir nenorite atsisakyti tokios idėjos, jog Mesijas turi užimti sostą Jeruzalėje; dėl to aš ir toliau jums sakau, jog Žmogaus Sūnus netrukus turi eiti į Jeruzalę, daug ką iškentėti, būti atstumtas raštininkų, senolių, ir vyriausiųjų šventikų, ir po viso šito turi būti nužudytas ir iš mirusiųjų turi prisikelti. Ir jums aš kalbu ne parabole; aš jums sakau tiesą, kad šitiems įvykiams galėtumėte pasirengti, kada jie netikėtai mus užgrius.” Ir nors jis dar tebekalbėjo, bet Petras energingai žengė prie jo, uždėjo savo ranką ant Mokytojo peties, ir tarė: “Mokytojau, mes visiškai nenorime su tavimi ginčytis, bet aš pareiškiu, jog šito tikrai tau niekada neatsitiks.”
    Petras šitą pasakė, nes Jėzų jis mylėjo; bet Mokytojo žmogiškoji prigimtis šituose geranoriškuose meilės žodžiuose suvokė klastingą pagundos užuominą, kad jis pakeistų savąją nuostatą dėl to, jog iki galo įvykdytų žemiškąjį savęs padovanojimą sutinkamai su Rojaus Tėvo valia. Ir būtent dėl to, kad jis pastebėjo tą pavojų, jeigu jis leistųsi net ir dėl jį mylinčių ir ištikimų draugų užuominos atsisakyti savosios nuostatos, jis atsisuko į Petrą ir kitus apaštalus, tardamas: “Stokis už manęs. Tu priešininko dvasios gelbėtojau, gundytojau. Kada tu kalbi šitaip, tada tu esi ne mano pusėje, tada tu greičiau esi mūsų priešų pusėje. Šitokiu būdu tu iš tikrųjų savąją meilę man paverti didžiuliu kliuviniu vykdant Tėvo valią. Galvokite ne apie žmonių kelius, bet geriau apie Dievo valią.””
—-
Nugalėti blogį gėriu yra iš tiesų sunku. Ir tą labai sunku suprasti. Bet tik toks kelias yra teisingas ir gelbstintis sielas.

Klausimas       2016-04-25 15:33

To “VaidasVDS     2016-04-24 20:43” - ar žinote posakį “gerais norais pekla grįsta”? Manau kad jeigu vadovausiesi nesipriešinimu blogiui tai ir bus pekla galutiniam rezultate.Jei Nesutinkat - prieštaraukite.

Jota Klausimui (9.30)       2016-04-25 11:34

Baisu cituoti, kas yra meilė, jei pačiam ne visada taip išeina elgtis. Bet ką gi, žinoti, kaip meilę apibūdino apaštalas Paulius, vis vien reikia:

Himnas meilei

1 Jei kalbėčiau žmonių ir angelų kalbomis,

bet neturėčiau meilės, aš tebūčiau

žvangantis varis ir skambantys cimbolai.

2 Ir jei turėčiau pranašystės dovaną

ir pažinčiau visas paslaptis ir visą mokslą;

jei turėčiau visą tikėjimą, kad galėčiau net kalnus kilnoti,

tačiau neturėčiau meilės, aš būčiau niekas.[i1]

3 Ir jei išdalyčiau vargšams visa, ką turiu,

jeigu atiduočiau savo kūną sudeginti,

bet neturėčiau meilės, – nieko nelaimėčiau.

4 [i2]Meilė kantri, meilė maloninga, ji nepavydi;

meilė nesididžiuoja ir neišpuiksta.

5 Ji nesielgia netinkamai, neieško savo naudos,

nepasiduoda piktumui, pamiršta, kas buvo bloga,

6 nesidžiaugia neteisybe,

su džiaugsmu pritaria tiesai.

7 Ji visa pakelia, visa tiki,

viskuo viliasi ir visa ištveria.

8 Meilė niekada nesibaigia.

Išnyks pranašystės, paliaus kalbos, baigsis pažinimas. 9 Mūsų pažinimas dalinis ir mūsų pranašystės dalinės. 10 Kai ateis metas tobulumui, pasibaigs, kas netobula. 11 Kai buvau vaikas, kalbėjau kaip vaikas, mąsčiau kaip vaikas, protavau kaip vaikas; tapęs vyru, mečiau tai, kas vaikiška. 12 Dabar mes regime lyg veidrodyje, mįslingu pavidalu, o tuomet regėsime akis į akį. Dabar pažįstu iš dalies, o tuomet pažinsiu, kaip pats esu pažintas. 13 Taigi dabar pasilieka tikėjimas, viltis ir meilė – šis trejetas, bet didžiausia jame yra meilė.

VaidasVDS       2016-04-24 21:43

Kiek klaidinga prasme pateiktas šis sakinys - “Dėl šios priežasties Jis draudžia prisirišti prie tų žemiškų dalykų (t.y. valgymo, turto, nuosavybės, garbės, kilmingumo ir t. t.) ir ragina išsižadėti viso savo turto kiekvieną, kuris tik geiste geidžia tapti Jo mokiniu.”
Jėzus iš tiesų skatino išsižadėti turto tuos, kurie siekė Jį sekti, jam gyvenant ir mokant tarp žmonių. Tuo tarpu po jo misijos jis ragino jau kitaip: “Lk 22 36 Tada jis tęsė: „Dabar, kas turi piniginę, tepasiima ją, taip pat ir krepšį...” Gaila, kad ir ši vieta Biblijoje nepilna, ir iškraipyta. Iš tiesų Jėzus sakė taip: “Jūs gerai prisimenate, kada aš jus siunčiau be piniginės ir kapšo ir net patariau, kad su savimi neimtumėte jokių papildomų drabužių. Ir jūs visi prisiminsite, kad jums nieko nestigo. Bet dabar jūsų tikrai laukia neramūs laikai. Daugiau jūs nebegalite pasikliauti minių gera valia. Nuo šiol, tas, kuris turi piniginę, tegul ją pasiima su savimi. Kada skelbti šitos evangelijos jūs išeisite į pasaulį, tada pasirūpinkite savojo pragyvenimo tokiomis lėšomis, kokios atrodys, jog yra geriausios. Aš atėjau tam, kad atneščiau ramybę, bet kažkurį laiką jos nebus.” (Šaltinis - Urantijos Knyga)
Klausimui
Labai gaila, kad Biblijoje neišliko šis Jėzaus pasisakymas: “Mano Tėvas niekina pasididžiavimą, neapkenčia apgaulės, ir bjaurisi piktybiniu blogiu.”
Mylėti priešus reikia ne dėl savo kvailumo ar pasidavinėjimo. Mylėti priešus reikia dėl to, kad jie yra tokie patys žmonės, potencialiai Dievo sūnūs. Tačiau negali būti pakenčiamos aukščiau paminėtos žmonių savybės, o būtent tik turintys tokias bjaurias savybes žmonės gali ateiti su kardais, tankais ir t.t. Reikia prisiminti ir Jėzaus pasiūlymą būti išmintingais kaip gyvatės (žalčiai). Tik išmintingas žmogus gali nugalėti blogį gėriu. Ne visai protingas (nors gal ir garbingas) griebsis kalavijo ir bandys blogį įveikti blogiu. Tik gėris tuomet netriumfuos. Atsiras kerštas, neapykanta, susipriešinimas. Net ir didelį blogį įmanoma nugalėti gerumu, bet tik tuomet, kada tikrasis gėris įsigalės daugumos širdyse…

Jei sovietmetyje šeimos       2016-04-24 20:18

gyveno gana draugiškai,tai laisvoje Lietuvoje daugelį šeimų pradėjo draskyti vidiniai nesutarimai,pavydas,godumas,intrigos,kurios veda net iki mirties.

Realistas       2016-04-24 15:51

Mano gyvenimo praktika paliudija, jog nedidelį blogį dažniausiai galima nugalėti gerumu, tačiau nebandau nugalėti gerumu didelio blogio, nes mums, nuodėmingiems žmonėms, tai yra neįmanoma. Didelį blogį “nugalėti” gerumu palikime svajotojams - utopistams.

kon fu       2016-04-24 15:08

“Kažkas paklausė:“Ar tiesa, kad už blogą reikia atsilyginti geru?” Mokytojas atsakė:“O kuo tada atsilyginsi už gerą? Už blogą reikia atsilyginti teisingumu, už gerą gerumu”; Konfucijus “Žmonijos išmintis”

"12 Nes       2016-04-24 10:46

tauta ir karalystė, kuri tau netarnauja, - pražus,- tokios tautos bus tikrai sunaikintis… Aš, VIEŠPATS, padarysiu tą bematant, kai laikas ateis” Izaijo knyga 60 : 12, 22

Klausimas       2016-04-24 10:30

manau įsakyti įsakymu mylėti priešus gali tik užkariauotojo interesus atstovaujantis ir ginantis asmuo, ir asmuo siekiantis sunaikinti, išnaikinti užimtų teritorijų gyventojus arba užimtų teritorijų gyventojus padaryti užkariautojų tarnais ir vergais
Klausimas : Koks yra meilės apibrėžimas? Ar įmanoma mylėti tuos kurie ateina su kardais, šautuvais, tankais, arba tave suvalgyti, sudeginti, ir apmėto bombomis?


Rekomenduojame

Iš propagandos frontų. Marius Ivaškevičius: „Aš asmeniškai renkuosi Tiesą“

Vladimiras Laučius. Sušimašinta Lietuva

Vytautas Radžvilas. Apie vienašališkas „dekonstrukcijas“ ir keistas Eurasia Daily bei lrt.lt sąsajas

Valdas Vasiliauskas. Ar Lietuva turi sostinę?

Linas V. Medelis. Sąmokslo teorija: kaip skęsta Lietuva

Vidmantas Valiušaitis. Kai istorikai ima bijoti faktų

Vitalijus Karakorskis: „Tai yra valstybės šantažas“

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie vieną mažą raidelę

Robertas Grigas: „Quo vadis, Lietuva?“

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Dalius Stancikas. Kaip išnarplioti Šimašiaus mazgą

Reportažas iš 5-ųjų Monsinjoro Alfonso Svarinsko mirties metinių paminėjimo Partizanų parke

Tomas Baranauskas. Manote, kad bent A. Ramanauską-Vanagą jau paliko ramybėje? Manykite iš naujo…

Tiesos.lt žinia skaitytojams, kuriems šiuo metu esame nepasiekiami: mes veikiame, kliūtis žadame įveikti, lauksime Jūsų sugrįžtant

Algimantas Rusteika. Laisvės dykai niekas nedalina

Dar vienas reportažas iš mitingo „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Šarūno Valentinavičiaus vaizdo įrašas)

Prof. Alfonsas Vaišvila. Nuo „tautos suvereniteto“ praktikoje slaptai pereinama prie valdžios suvereniteto

Nuo bačkos. Aplinkos ministerija: „Nevykdant pagrindinių miškų kirtimų, miškai prarastų tvarumą“

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: Naujausia skurdo statistika neleidžia abejoti – Lietuvoje jau sėkmingai kuriame gerovės valstybę

Lietuvos žydų bendruomenių viešas pareiškimas dėl LŽB pirmininkės Fainos Kukliansky veiksmų

Raimondas Navickas. Įspūdžiai iš mitingo

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.