Šeimos politika, Socialinės inžinerijos eksperimentai

Dr. Gintautas Vaitoška. Politinės kairės transformacija į seksualinę kairę

Tiesos.lt redakcija   2022 m. birželio 7 d. 19:36

3     

    

Dr. Gintautas Vaitoška. Politinės kairės transformacija į seksualinę kairę

laikmetis.lt

Politinės kairės transformacijai į seksualinę kairę kelią pramynė kairiųjų politinio siekio pasikeitimas. Užuot kovoję už ekonominės priespaudos panaikinimą, jie ėmė siekti seksualinės priespaudos panaikinimo.

Tokį politinės kairės žlugimą 1970-aisiais aprašė žymus italų filosofas Agostino del Noce. Tuo metu tebesant populiariems proletariato išlaisvinimo iš buržuazijos priespaudos idealams, marksistinio freudizmo teoretikas Herbertas Marcuse’as teigė, kad seksualinė moralė yra senas išnaudotojų klasės įrankis. Tokia idėja nebuvo nauja: panašiai kalbėjo jau Engelsas, o ketvirtajame XX a. dešimtmetyje – psichoanalitikas Wilhelmas Reichas.

Po sovietinio marksizmo žlugimo proletarų išvadavimo idėjai nugrimzdus į praeitį, jos vietą užėmė žmonijos „išvadavimo“ iš seksualinės moralės siekis. Kaip žinia, jis vadinamas „žmogaus teisių“ gynimu.

Kadangi kampanija buvo taip gerai pavadinta, ją priėmė taip pat ir dešiniosios politinės jėgos. Jei liberalų siekiai „išlaisvinti“ seksualinį instinktą visada sutapo su tokiu socialdemokratinės-marksistinės tradicijos tikslu, tai konservatorių pasukimas šia kryptimi prieštarauja konservatyviai pasaulėžiūrai. Tačiau čia gi „žmogaus teisės“!

Žymus lenkų filosofas ir europarlamentaras Ryszard‘as Legutko atkreipia dėmesį į liberalios demokratijos giminingumą komunistinei utopijai. Ši Briuselyje dominuojanti politikos kryptis, anot filosofo, nėra nei liberali, nei demokratiška.

Neliberali todėl, kad draudžia liberalią nuomonę (homo)seksualios ortodoksijos atžvilgiu, o nedemokratiška todėl, kad mažumos pažiūras daugumai primeta prievarta. Utopinis liberalios demokratijos pobūdis reiškiasi tam tikru mesianistiniu įkarščiu atvesti žmoniją į „šviesią ateitį.“

Žmogus yra religinė būtybė: kaip yra sakęs Chestertonas, „kai žmogus nustoja tikėti Dievą, jis nepradeda tikėti į nieką, tačiau ima tikėti į ką nors“. Dabar tikima į seksualinį išsilaisvinimą.

Kovoje už „žmogaus teises“, pasak Legutko, proletaro vietą užėmė homoseksualas, o eksploatacijos – diskriminacija. Kaip ir būdinga marksistiniam paveldui, Briuselio Parlamente dvelkia „stingdanti atmosfera“ kitaminčių atžvilgiu. Berods jos paveikti į seksualinę kairę pasuko ir daugelis dešiniųjų.

Ir vis dėlto keista, kad mūsų konservatoriai nemato, jog seka savo idėjinio priešo Friedricho Engelso pėdomis. Gal kaltas neapsiskaitymas. Feminizmo judėjime, kurio „trečioji banga“ yra „postfeminizmas“ ir Judith‘os Butler išpopuliarinta gender teorija, Engelso ir Markso mintis, kad pirmasis proletaro išnaudojimas įvyko šeimoje, yra aukštai vertinama.

Pagal šeimos ir privačios nuosavybės kilmę Engelsas rašo, kad atsiradus privačiai nuosavybei, pirmasis turto kaupėjas ir jo saugotojas buvo vyras, o pirmieji proletarai – žmona ir vaikai. Šiai „darbininkų klasės“ priespaudai panaikinti reikalinga panaikinti privačią nuosavybę ­– o tam reikalingas šeimos sugriovimas.

Kad kovos prieš eksploataciją virtimas kova prieš „diskriminaciją“ reiškia kairiųjų politinio spektro žlugimą yra akivaizdu. Tačiau dėl „žmogaus teisių“ ir „viktimologijos“ retorikos susipainiojo ir dešinieji.

Pastarieji, kovodami už seksualinį „išsilaisvinimą“, išduoda savo konservatyvizmą, o kairieji – pačią savo tapatybę – kovą už socialinį teisingumą. Kaip žinia, jo labai trūksta tai pačiai darbininkų klasei, nors jos sudėtis dabar tapo įvairesnė nei fabrikuose vargstančių XIX a. proletarų.

Tiek kairiesiems, tiek dešiniesiems politikams galima patarti du dalykus. Visų pirma, netikėti, kad „visapusiškas seksualinis iškrypimas“ žmonijai atneš laimę. Būtent taip pilną seksualinę laisvę įvardino Herbertas Marcuse, sekdamas Freudo terminu (polymorph-perverse).

H. Marcuse’as netinkamai interpretuoja psichoanalizės tėvą: brandus seksualumas, kaip Freudas rašo „Trijose esė apie seksualumo teoriją“, yra sujungtas su meile bei atviras reprodukcijai. Tačiau šis Freudo teiginys retai kada prisimenamas, o respektabilią publiką truputį žeidžiantis Macuse’o „visapusiško iškrypimo“ siekis tam tikras kūno vietas pridengė „meilės“ lapeliu.

Antra, būtų gerai matyti, kad, kaip kalba daugelis istorikų, šeimos žlugimas reiškia bevaikystę ir valstybės žlugimą. Pirmame amžiuje po Kristaus, norėdamas užkirsti kelią prasidedančiam Romos žlugimui, imperatorius Augustas senate sakė kalbą apie šeimos išsaugojimo svarbą…

Tuo tarpu, pasak graiko Polybijaus, II amžiuje prieš Kr. pamažu skęstančioje Antikinėje Graikijoje vyko tai, kas vyksta šiandien Lietuvoje: miestai tuštėjo, įprastomis tapo vėlyvos ir mažos šeimos, o vyrai tenkino savo instinktus homoseksualiai arba su vergėmis ir prostitutėmis. Šiandien tokią vergę du trečdaliai jaunų vyrų išnaudoja savo telefone.

Konservatorių dar norėtųsi paprašyti: nenaikinkite Motinos bei Tėvo dienų! Toks prašymas atrodo nereikalingas? Neapsigaukite. Jei Baltieji rūmai žodį „motina“ keičia „gimdančiu žmogumi“, teks vadinti ir jums. Taip pat per Tėvo dieną turėsite nediskriminuoti nėščių tėvų.

O gal ir tarp socialdemokratų dar atsiras tėvų, kurie norėtų jau netrukus pastoti? Kairiuosius labiausiai norėtųsi paprašyti nepamiršti paprasto XXI amžiaus Lietuvos proletaro…

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Al.       2022-06-11 0:23

,,Politinės kairės transformacijai į seksualinę kairę kelią pramynė kairiųjų politinio siekio pasikeitimas. Užuot kovoję už ekonominės priespaudos panaikinimą, jie ėmė siekti seksualinės priespaudos panaikinimo.”

Čia yra pagrindinė autoriaus ir daugelio kitų galvočių klaida. Komunistai skelbia, kad siekia išlaisvinti liaudį. Vakar nuo to, šiandien nuo ano. Komunistai jokios liaudies nuo nieko išlaisvinti niekada neketino. Ką jie ketino tai ,,išlaisvinti” varguolius nuo jų šeimininkų - tam, kad patys taptų jų šeimininkais. Viskas. Kokį masalą jie tam naudoja, antraeilis daiktas. Prancūzija iki šiol švenčia Bastilijos paėmimą, tuo pagerbdama Komunos laisvės žygį. Nors žino, kad iš Bastilijos kalėjimo tada išvadavo kelis vagis ir su jais - markizą de Sadą. Užtai kraujo buvo nuleista į valias. Rusijos bolševikai perversmo išvakarėse žadėjo laisvę ir žemę, bet vietoj to liaudis gavo konclagerius, masines žudynes ir vergiją. Todėl labai prašau - nebešnekėkit daugiau apie ,,kairiųjų” kovą už kokios nors priespaudos panaikinimą. Visa tai, žinoma, nereiškia, kad politikai, Seime atsisėdę dešinėj pusėj, savaime tampa teisuoliais. Kaip ir visur, tarp jų pilna prisitaikėlių ir parsidavėlių. Ir kai persvarą įgyja ,,kairiosios” despotijos stovykla, daugybė ,,dešiniųjų” ima dirbti turintiems galią. Ir reikia suprasti, kad gėdijimas čia neveikia. Nes prostitutėms gėdos jausmas atrofuojasi.

Stiklo valytuvas       2022-06-8 15:42

Nu, graždani, alkoholiki, chuligany, tunijacy, kto chočiet PAMĄSTYTI?!
Gojai nemąsto. Šlovė nemastančiai ‘bydlo’. Vargas mąstantiems (Vargas dėl proto)...
Kur komentarai, neomarksistinės utėlės…?!
.
„Ir vis dėlto keista, kad mūsų konservatoriai nemato, jog seka savo idėjinio priešo Friedricho Engelso pėdomis. Gal kaltas neapsiskaitymas. Feminizmo judėjime, kurio „trečioji banga“ yra „postfeminizmas“ ir Judith‘os Butler išpopuliarinta gender teorija, Engelso ir Markso mintis, kad pirmasis proletaro išnaudojimas įvyko šeimoje, yra aukštai vertinama.“
== Autoriau, Lietuvos ‘konservatoriai’ rašomi kabutėse („konservatoriai“).
== Ne „... Friedricho Engelso…“, o ‘žydo Friedricho Engelso’. (Ar ne taip Al’ai?)
== „Feminizmo judėjime, kurio „trečioji banga“...“ Kas parašys gerą analitinį straipsnį apie tas visas bangas ir žydišką liniją jose..?!
== „... Judith‘os Butler išpopuliarinta gender teorija…“ Kokia jos tautybė ir pan. (Na, Al’ai, rėžk kalbą apie… O, gal ir habilitas širdingai pritars).
== Kodėl žydas Marksas save laikė vokiečiu? O gal tiesa dar įdomesnė.
.
„Pagal šeimos ir privačios nuosavybės kilmę Engelsas rašo, kad atsiradus privačiai nuosavybei, pirmasis turto kaupėjas ir jo saugotojas buvo vyras, o pirmieji proletarai – žmona ir vaikai. Šiai „darbininkų klasės“ priespaudai panaikinti reikalinga panaikinti privačią nuosavybę ­– o tam reikalingas šeimos sugriovimas.“
== Jau ne kartą piktinausi, kad tiesos.lt gojiškiems komentatoriams tiesos nereikia!!!
== Ši autoriaus citata, labai panašu, kad yra esmių esmė dabartinio ŽYDIŠKAI MANKURTIŠKO NEOMAKSIZMO ištakose. Bet komentatoriams ‘dzin’.
== Jau kelintą kartą klausiu, kiek žydų procentaliai kaunasi abiejose fronto pusėse Ukrainoje ir kiek yra žuvusių žydų iš abiejų pusių?! Ukrainos Radoje gali būti apie 80% žydų, o kovinėse pozicijose..?!!
„- Смело мы в бой придём...
- И мы за вами.
- И как один умрём...
- Уй, мы нетуда попали“
Tas karas:
1) sunaikinti ukrainietiškam nacionalizmui neomarksistinės ES pašonėje;
2) maksimaliai išnaikinti baltąją rasę;
3) išnaikinti vyrus (kaip turto kaupėjus ir saugotojus - buržujus)
== Ir kaip šiame kontekste neprisiminti „draugo“ žydo Švabo: „nieko neturėsite, bet būsite laimingi“.
== Kokiais ‘riebiais epitetais’ išdėti besipiktinančius Sorošu, Švabu, Geitsu atkakliai vengiant juos susieti su ‘žydiškumu’. Žodis ‘veidmainiai’ visiškai neatspindi tikrovės.
== Le Pen stumiama kaip „dešinioji“..., jooo, gudrūs žydkomuniai seka pasakas gojams, o šie piktinasi antisemitais. Na ir pasaulis, skylė kai reta.
== O maršistai, paksistai, centristai ir pan. kada piktinosi mankurtišku globalizmu, neomarksizmu… Gylys pas Gorienę tvirtino kad kairieji nėra leftistai… Ei, proto bokštai, į kurią vietą jums spirti kad išlementumėte paprastai ir aiškiai glušiems gojams tiesą apie tiesą.
.
Negi Dangaus Karalystė bus atvira šitiems gojams…

 

 

 

Argus       2022-06-8 14:23

“Tačiau dėl „žmogaus teisių“ ir „viktimologijos“ retorikos susipainiojo ir dešinieji.” Dešinieji, gerb. Autoriau, ne susipainiojo, o ciniškai ir kartu pragmatiškai nustatė iš kurios pusės pučia vėjas. Kalbamt apie mūsų “konservatorius”, reikia paskyti, kad tai žmonių, neturinčių nei principų, nei sąžinės, samplaika, visada pasiruošusi “už trupinį aukso, gardaus valgio šaukštą” pasiruošusi bet kada, bet kur, bet ką išduoti, parduoti, apdergti.

Rekomenduojame

Teksaso Respublikonų partija priima prieš LGBT nukreiptą politinę platformą, remiasi tuo, kad būti gėjumi yra „nenormalu“

Almantas Stankūnas. Kiek kartų lipsime ant to paties neoliberalizmo stabo - viską atiduoti privačiam kapitalui, grėblio?!

Audrius Bačiulis. Kalbame apie rusų kultūrą kaip pavergimo įrankį

Bidenas kelia nerimą net demokratams

Krikščionis amerikietiško futbolo treneris laimėjo bylą JAV Aukščiausiajame Teisme – atleido iš darbo už maldą

Edvardas Čiuldė. Smulkioji karo tautosaka: aforizmai, barbarizmai, lyrizmai (V)

Karas Ukrainoje. Šimtas dvidešimt šeštoji (birželio 29 diena)

Paulius Markevičius. Strateginės bylos prieš visuomenės dalyvavimą pasaulyje ir Lietuvoje ( III )

Kanados įstatymo projektas C-11, kenkiantis nepriklausomiems interneto turinio kūrėjams, ką tik buvo patvirtintas Bendruomenių rūmuose

Dėl vakcinos nuo koronaviruso gauta dešimt kartų daugiau pranešimų apie pašalinius poveikius

NATO planas: leisti Rusijai ištrinti Estiją iš žemėlapio

2021 metais 20% kūdikių, gimusių Prancūzijoje, buvo duoti musulmoniški vardai

Jonas Jasaitis. Aktyvistai – kolaborantai – šių dienų lyderiai

Briuselyje milžiniška demonstracija prieš dideles pragyvenimo išlaidas

Karas Ukrainoje. Šimtas dvidešimt penktoji (birželio 28 diena)

Pierre Manent. „Santuoka visiems“

Edvardas Čiuldė. Lietuvos homoseksualizacija kaip tautos idėjos ir valstybės pagrindų demontažo sambrūzdis

Briuselio direktyvomis Lietuvos valdžia tik prisidengia?

Vidmantas Valiušaitis. Daugiau ir giliau tyrinėti laikotarpį, kalbėti faktais

Kardinolas Mulleris: J. Martino LGBT propaganda yra erezija

Karas Ukrainoje. Šimtas dvidešimtoji (birželio 23 diena)

Vokietijos migracijos ministrė daro spaudimą, kad migrantai gautų pilietybę greičiau, kviečia keisti pilietybės įstatymą

Karas Ukrainoje. Šimtas devynioliktoji (birželio 22 diena)

Vytautas Sinica. Patyčių iš žmonių maratonas tęsiasi

Paulius Markevičius. Strateginės bylos prieš visuomenės dalyvavimą pasaulyje ir Lietuvoje ( II )

Edvardas Čiuldė. Smulkioji karo tautosaka: aforizmai, barbarizmai, lyrizmai (IV)

Stokholme dviračių takai atspindės lyčių lygybę

Per Lamanšą atvykę migrantai bus sužymimi ir patraukti baudžiamojon atsakomybėn

Vidas Rachlevičius. Generolas Patrickas Sandersas: esame karta, kuri turi parengti kariuomenę vėl kariauti Europoje

Japonijos teismas: tos pačios lyties asmenų santuokų draudimas atitinka konstituciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.