Demokratija ir valdymas, Emigracija, imigracija, demografija, Geopolitika

Dovilas Petkus. Apie keletą terorizmo mitų

Tiesos.lt redakcija   2017 m. birželio 6 d. 20:10

33     

    

Dovilas Petkus. Apie keletą terorizmo mitų

Dalijamės politologo Dovilo Petkaus įžvalgomis, paskelbtomis veidaknygėje, apie pastaruoju metu kone kasdienybe virtusius teroristinius aktus Europoje.

Kadangi jau baigiame suskaičiuoti aukas po kas savaitgalinių, it futbolo ar krepšinio mačai įprastų gyvenimo įvykių – islamo teroristinių žudynių, kurios Londone merui yra „gyvenimo dideliame mieste dalis“, galime padaryti ir išvadas.

Nemėgstu kartotis. Jau kalbėjau gerokai anksčiau apie tai, kodėl Trumpo travel ban taisyklės iš ISIS infekuotų šalių buvo puikus sprendimas ir kodėl apskritai sustiprinta patikra į ES atvykstantantiems visų islamo religijos dominuojamų valstybių piliečiams turėtų būti kur kas griežtesnė. Visa tai jau praeitis, kurią vis dar vėluoja įgyvendinti neįgalūs Europos politikai, kviečiantys mus visus plačiai šypsotis, nekreipti dėmesio, kai europiečius jau pradėjo pjauti tikrąja ta žodžio prasme, bei skatina nieko nebijoti, nes, girdi, toks ir yra teroristų tikslas.

Gal islamo terorizmui prieš kokį penkiolika metų baimė galėjo būti tikslas – dabar jau seniai ta riba yra peržengta ir mums reikia bent jau pradėti būti nuoširdiems su realybe: Europai yra paskelbtas karas ir jį vykdo vis labiau radikalėjantis politinis islamas. Jo tikslas yra ne baimė, o netikėlių europiečių vis didėsiantis naikinimas, stengiantis paruošti dirvą naujiesiems kontinento šeimininkams. Įvaryti baimę yra soooo ‘00. Dabartinis tikslas yra aiškiai deklaruotas ISIS – tai pasaulinis kalifatas.

Negana to, mums dažnai transliuojama mintis, kad visa tai yra keleto bepročių sumanymai. Negalėtų būti didesnio melo nei tai.

Joks teroristų tinklas – nei ETA, nei airių nepriklausomybininkai, nei visi kiti nebuvo „pavienio bepročio“ mėginimai. Tai – organizuota struktūra, sistema ir ideologinis užtaisas, kuris „veža“ visai didelę grupę žmonių ir įprasmina jų kovos siekius.

Karo specialistai neleis sumeluoti: net karo metu šauti į žmogų yra pakankamai sudėtinga, o Londono atvejis, kai žmones grupiškai pradėta pjauti peiliais, rodo aukštą pasiruošimo, mentalinio treniravimo ir fanatizmo lygmenį. Viso to neįmanoma pasiekti be nuolatinio rengimo – jį garantuoja vahabistinių pažiūrų ajatolos Vakarų Europos mečetėse ir, tikėtina, karinio parengimo nestokojantys instruktoriai.

Tai nėra kova su pavieniais asmenimis, tai kova su sistema – radikalėjančiu politiniu islamu, kuris mums paskelbė jau atvirą karą.

Koks bus mūsų atsakas?

Tikiuosi, ne į skerdykla vedamų avių.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

VaidasVDS       2017-06-8 21:38

Raigerdai,
nenorėjau prie to prisidėti, bet savo komentarais užklojai ir temą, ir ankstesnę diskusiją.
Bet trumpai pacituosiu (tik dėl to, kad ieškoti verta ir vienos paklydusios avies) tau labai daug ką apimantį Apreiškimą:
“Apmąstant Dievybę, asmenybės samprata neturi turėti kūniškumo idėjos. Materialus kūnas nėra tai, be ko negali apsieiti tiek žmogaus, tiek Dievo asmenybė. Kūniškumo klaida matoma abiejuose žmogiškosios filosofijos kraštutinumuose. Materializme, kadangi žmogus praranda savo kūną mirus, tai jis nustoja egzistuoti kaip asmenybė; panteizme, kadangi Dievas neturi jokio kūno, jis, dėl to, nėra asmuo.”

Raigerdas>VaiduiVDS       2017-06-8 21:20

Rugsėjo 11 d. teroristiniai išpuoliai – serija koordinuotų savižudžių išpuolių surengtų islamo ekstremistų JAV, 2001 m.
O štai, ką rašė Kęstutis Grinius “Apie tai nerašo niekas: Tikrosios pasaulinės finansų krizės priežastys” (mano manymu, tai vienas iš geriausių gerbiamo Kęstučio Griniaus straipsnių:”Žinoma, po smūgių į JAV ( arba Izraelį ) prasidės ištisas karas, su dar papildomais milijonais aukų. Reikės gi nubausti Amerikos užpuolikus. Kas užpuls konkrečiai- ar Iranas, kažkokiu būdu gavęs Pakistano branduolinį ginklą, ar pats Pakistanas, ar abi valstybės iškart, ar pavogęs bombą Bin Ladenas- ne tiek ir svarbu. Svarbu, kad vyks tokie įvykiai, po kurių bus visai nebesvarbus klausimas, ar buvo galima „išsaugoti“ dolerį. Mums atsakys, kad žinoma buvo galima, jei ne tie „prakeiktieji teroristai“ arba „prakeiktosios valstybės- atstumtosios“ ir t.t. Sakys- jūs gi matote- mes darėme viską: skyrėme 700 mlrd. JAV dolerių fondų rinkai palaikyti, ir rinka netgi „reagavo“ į mūsų veiksmus ( jau mėnuo kaip Dou-Džonso indeksas svyruoja tai ten, tai šen nuo 8100 iki 9600 punktų ). Mes patikrinome 20 valstybių ir nusprendėme reformuoti PVF ir Pasaulinį Banką, labiau kontroliuoti pagrindinius krizės kaltininkus- per daug „gobšius“ bankininkus, ir dar daug ką padarėme, kad nutinkuotume ir iš naujo nudažytume pasaulinės finansų sistemos fasadą ( pastato, iš tiesų kurio visai suirę pamatai ir suskilę visos kapitalinės sienos ).Juk būtent nutinkavimas ir dažymas- tai du pagrindiniai tokių problemų sprendimo būdai.
Čia reikia suprasti viena- žmonija turi reikalą su genialia, neįtikėtinai stipria žmonių grupe, sumodeliavusia tą pasaulio struktūrą, kurioje mes gyvenam. Bet tam, kad suprastume vienus ar kitus jų veiksmus, reikia aiškiai suvokti, kokios jų profesijos. Tik tai suteiks galimybę suprasti jų veiksmus ir prognozuoti įvykių eigą”.
“Vienintelis tikrai svarbus rezultatas jiems- tik pelnas. Čia didelė šitų žmonių jėga, bet čia ir jų strategijos silpnumas, pažeidžiama vieta. Paprasčiausiai, situacija tokia, kad šimtmečiais šitie jų veiklos principai jiems atneša milžiniškus pelnus ir tarnauja kaip jų jėga. Bet kada nors šitie principai suveiks kaip jų silpnoji vieta, ir arba juos pražudys, arba padarys nepataisomą žalą reikalui, kuriam jie pašventė savo gyvenimus.
Jų kombinacijas lydinčios išlaidos kartais sudaro dešimtis milijonų gyvenimų: Pirmasis pasaulinis karas- 20 mln., Antrasis Pasaulinis karas- 60 mln. gyvenimų.
Jūs paklausite, kokios gi tos operacijos, kurios buvo vykdomos per Pirmąjį ir Antrąjį Pasaulinius karus? Kad teisingai atsakytume į šitą klausimą, reikia pasinaudoti universaliu principu: sau atsakyti į klausimą- kas iš to laimėjo, kam tai buvo naudinga? Pav., Antrąjį Pasaulinį karą laimėjo Sovietų Sąjunga, bet naudą iš karo milžinišku atotrūkiu nuo kitų dalyvių gavo JAV. Pirmojo Pasaulinio karo variantu- tas pats”.
Taigi, VaidaiVDS, kas kokį žaidimą žaidžia: kažkas tai spekuliuoja Dievu, Rojumi ir Pragaru ir turi iš to naudą, kažkas dirba savininkui ir vos suduria galą su galu, o kažkas reguliuoja jų visų pastangas tik PINIGŲ DĖKA. Ir reguliuoja pasaulio gyvenimą daugiau už Dievą. Kainas nužudė savo brolį Abelį ir tai jau yra tragedija, o jų palikuonis nužudo 60 milijonų žmonių ir tik vardan to, kad gauti pelną. Patologija? Taip, patologija. Beprotystė? Taip, beprotystė. Ir tai įvyko vien tik todėl, kad abraominės religijos beprotystę sutapatino su velniu. O bepročiui visa tai yra dzin su kuo tu jį tapatini. Taigi, šios religijos atstūmė mokslą, ir todėl jose nieko nekalbama apie SVEIKĄ PROTĄ ir kas tai yra. Be šitos SĄVOKOS ir be šito ŽINOJIMO, žmonės dar kartą gali išnykti šioje planetoje, kaip jau buvo su žmonėmis ir anksčiau. Išsigelbės tik tos tautos, kurios pagaliau išdrįs pagarsinti SVEIKO PROTO POŽYMIUS. Apie beprotystę yra aprašyta nemažai, bet kodėl pačių žmonių nedomina, kas yra SVEIKAS PROTAS, tai čia yra tikrai fenomenalus ir labai sunkiai suprantamas reiškinys. 

Pikc       2017-06-8 20:41

Kartais susidaro įspūdis, kad į normalesnius straipsnius skelbiančius tinklapius specialiai nukreipiami komentatoriai “su spec. poreikiais”, kad savo kliedesiais diskredituotų puslapį. Tada net kritikuoti nieko nereikia - užtenka pirštu parodyti: “tik pažiūrėkit, KAS tą puslapį skaito!”. smile

Raigerdas       2017-06-8 20:37

Štai koks buvo žydų strateginis planas(bet tai kartu ir politinis planas):
  Turi būti atstatytas Sanhedrinas (Iz 1:26)
  Tapus Mesijui karaliumi, visos tautos žiūrės į jį klausydami jo patarimų (Iz 2:4)
  Visas pasaulis garbins vieną Izraelio Dievą, paminėtą Toroje (Iz 2:17)
  Mesijas kils iš karaliaus Dovydo giminės (Iz 11:1) per jo sūnaus karaliaus Saliamono liniją (1 Kron. 22:8-10)
  Blogis ir tironija nesustabdys jo vadovavimo (Iz 11:4)
  Dievo mokslas pasklis po pasaulį (Iz 11:9)
  Jis pritrauks visokiausių kultūrų, tautų, rasių žmones (Iz 11:10)
  Žydai iš tremties sugrįš į Izraelį (Iz 11:12)
  Mesijo mokymas panaikins mirtį (Iz 25:8)
  Visi numirėliai prisikels iš numirusiųjų, o ne vien tik išrinktoji tauta (Iz 26:19)
  Mesijas taikos pasiuntinys (Iz 52:7)
  Mano namai – maldos namai visoms tautoms (Iz 56:3-7)
  Ginklai sunaikinami (Ez 39:9)
  Atstatoma sugriauta Šventoji Šventykla (Ez 40:)
  Jis duos naujas širdies aistras (Ps 37:4)
  Mesijas paims apleistą žemę ir iš ją padarys vaisinga (Iz 51:3, Am 9:13-15, Ez 36:29-30, Iz 11:6-9).
O kas išėjo iš to plano: “Jūs galvojate, kad vyksta prekyba aukso biržoje, o siūlomos kainos ir paklausos kainos santykis ir yra biržos kaina? Klystate. Aukso kainą nustato labai protingi ir gerbiami žmonės ( rašau tai nieko nepašiepdamas, visiškai rimtai, nes žmonės, sukūrę šitą mechanizmą, be abejonių, labai protingi ir įtakingi).

Aukso kainą nustato Rotšildų šeimos nariai, kurie susirenka savo Londono rezidencijoje ir biržos paraiškų pagrindu, kurių „kilmę“ žino tik jie patys, nusprendžia, kiek turi kainuoti auksas. Beje, mes būtent jiems prieš 6-7 metus mintyse dėkojome, kai jie patyliukais nuleido aukso kainą iki 250 dolerių už trojos unciją. Paskui, lyg mostelėjus burtų lazdele, pasipylė straipsnių gausybė apie tai, kad auksas nebeatlieka brangenybės funkcijos, kad centriniams bankams reikia juo atsikratyti. O to pasekmė- Šveicarijos ir Anglijos Centriniai bankai pardavė investuotojams po pusę savo aukso atsargų, jei neklystu- apie 2500 tonų ( pabandykite atspėti, kas jas nupirko ). Bet, atrodo, reikalai neapsiribojo tik Anglijos ir Šveicarijos centriniais bankais. Aš tada nelabai galėjau sekti padėtį, nes neturėjau interneto, o laikraščiai ir žurnalai apie tai rašė labai mažai” - Kęstutis Girnius. 

Raigerdas>VaiduiVDS       2017-06-8 20:14

Mesijas (hebr. מָשִׁיחַ tar. Mašiah – „pateptasis“) – judaizme ir krikščionybėje Dievo pašventintas ir Dievo misijai įgaliotas asmuo.
Judaizmas skelbė, kad, prieš ateinant mesijui, pasirodys specialus pranašas. Judaizmo ir islamo išpažinėjai vis dar tebelaukia savo mesijo, aprašyto Tanache ir Korane. Krikščionims mesijas yra Jėzus Kristus, kuris Naujajame Testamente minimas kaip Dievo pateptasis, o jo pirmtaku laikomas Jonas Krikštytojas
Mitinis gelbėtojas, kurio paveikslas susiformavo judėjų religijoje apie VIII amžiuje pr. m. e., tais laikais, kai Judėjoje ir Izraelyje žemę užgrobė diduomenė, o turtai ėmė koncentruotis valdančiosios klasės rankose. Skirtingos klasės nevienodai suprato šio paveikslo turinį, ir šis supratimas kito, keičiantis istorinėms epochoms. Išnaudojamieji – vergai ir valstiečiai – tikėjosi, kad pasirodęs iš dangaus gelbėtojas įkurs teisingumo karalystę ir išvaduos juos iš priespaudos. Valdančiosios klasės atstovai – vergvaldžiai, žemvaldžiai, pirkliai – svajojo apie karalių iš „Dovydo namų“, neva, iš senos dinastijos, kuris padarys jų valstybę galingą ir gins jų interesus. Stiprėjant romėnų priespaudai, mesiją ėmė vaizduoti kaip išvaduotoją iš svetimųjų jungo.

Raigerdas>VaiduiVDS       2017-06-8 20:05

Kaip ten bebūtų, bet judaizmas vis gi gaunasi šakninė ir įdomiausia religija tarp abraominių. “Judaizmas – judėjų kultūra ir religija. Tai viena seniausių ir vis dar praktikuojama monoteistinė religija, kitaip dar vadintina Toros religija, nes Tora yra visų mokymų mokymas ir praktikos pagrindas. Tačiau Tora (rašytinė Tora, Tora šebiktav), interpretuojama rabiniškoje tradicijoje (sakytinė Tora, Tora šeb’al-pe). Tarp Toros priėmimo (tarp V–IV a. pr. m. e. ir II a. pr. m. e.) ir rabiniškojo judaizmo formavimosi pradžios (I m. e. a.pb.) „Izraelio žemėje“ egzistavo daug „judaizmų“, t. y. skirtingų Toros interpretacijos mokyklų, kurių viena išsivystė iki atskiros religijos, krikščionybės.[reikalingas šaltinis] Rabiniškojo judaizmo ir krikščionybės veikiamas atsirado ir islamas. Šios religijos dar vadinamos abraominėmis. Judaizmas pradėjo formuotis senovės Judėjoje (Persų imperijos Jehudo provincijoje VI a. pr. m. e.). Judaizmo tikintieji vadinami žydais arba judėjais, ir ši religija, kaip ir kitos pasaulinės religijos, paplitusi įvairiose pasaulio šalyse. Skirtingai nei priimta manyti, žydų tautinė tapatybė susiformavo šios religijos pagrindu, o ne atvirkščiai, todėl žydu galima ir gimti, ir tapti”.
Judaizmo tikėjimo principai

  Dievo egzistavimas
  Dievo vienybė
  Dievo dvasiškumas ir bekūniškumas
  Dievo amžinumas
  Tik Dievas turi būti garbinimo objektas
  Apreiškimas per Dievo pranašus
  Mozės pranašumas tarp pranašų
  Ant Sinajaus kalno Dievo duotas įstatymas
  Toros, kaip Dievo Įstatymo, nekintamumas
  Dievas numato žmogaus veiksmus
  Atlyginimas už gėrį ir atpildas už blogį
  Judėjų Mesijo atėjimas
  Prisikėlimas iš mirusiųjų
Įdomus dalykas - “Dievo dvasiškumas ir bekūniškumas”. Tai sutampa su Hinduizmo pradžia. Tikėjimo sistema gana logiška.
Aš asmeniškai netikiu nei viena religija, kur pradeda aiškinti apie Dievo kūniškumą. Ten prasideda visiškas tos religijos suprimityvinimas arba suvulgarinimas. Tada jau akivaizdu, kad Dievas yra sužmoginamas ir jis tampa tik žmonių išgalvotu Dievu.

VaidasVDS       2017-06-8 14:32

Adomas su Ieva buvo viršžmogiai, atvykę iš dvasinio pasaulio prieš maždaug 38000 metų, jie įkūrė naują rasę (šiuo metu visiškai išnykusi) planetoje. Planetoje buvo užsilikę nuo Liuciferio maišto laikų kitų viršžmogių liekanų, vadinamieji noditai (iš Nodo žemės, į kur patraukė Kainas ir kur susirado žmoną, anot pačios Biblijos), kurie buvo Liuciferio pusėje. Adomitai, besimaišydami su pasaulyje gyvenusiomis rasėmis (kurios atsirado evoliuciškai mutacijų būdu iš gyvūnų), sukūrė kromanjonietį. O mes, viso to palikuonys, sukūrėme didelę mišrainę, kurioje labai sunku susikalbėti vieniems su kitais ir visa tai suprasti…

VaidasVDS       2017-06-8 14:16

Mt 26 52 Bet Jėzus jam tarė: „Kišk kalaviją atgal, kur buvo, nes visi, kurie griebiasi kalavijo, nuo kalavijo ir žus.
—-
Aš nelabai keičiausi. Beveik nieko iš anksčiau pasakyto neatsiimu. Nebent kur nors kažkiek pasikarščiuodavau, gal kartais ir kažkiek suklysdavau. Šiek tiek dažniau patyliu, kuomet matau, kad kalbėti beprasmiška.
Bet dėl Leto pasisakyti reikėjo, nes per daug gerų žmonių gali “subalamūtinti” ir jau yra “subalamūtinęs”. Neapsėdęs jo nelabasis. Jis tik yra apgavęs save, bandydamas pateisinti tai, į ką pats gana nuoširdžiai tiki. Bet daug blogiau, kuomet tuo jis apgaudinėja ir kitus, ir būtent tai atitinka nelabojo interesus, kuriam labai patinka žmonių klaidos, o ypač jų neva visiškai šventuose raštuose…

Raigerdas>VaiduiVDS        2017-06-8 14:06

Dėl Adomo ir Ievos tu teisus, kad jie nebuvo žydai, nes tada jokių nacijų nebuvo, ir kalba jų buvo su visokiais cakinimais. Dabar apie Kainą ir Abelį. Pagal Bibliją išeina, kad Adomas buvo iškarto genijus ir super žmogus, o jo sūnūs iš karto tapo neįtikėtinos civilizacijos žmonėmis, nes vienas užsiėmė gyvulininkyste, o kitas žemdirbyste. Kaip tu čia nesuk, bet PIRMIEJI ŽMONĖS AFRIKOJE BUVO MEDŽIOTOJAI. Taigi, Biblijoje akivaizdus melas, nes žemdirbystė atsirado grubiai tariant prieš 12 000 metų:“Iki neolito pradžios išnyko visos kitos žmonių rūšys, egzistavusios paleolite. Tokiu būdu įsitvirtino vienintelė žmogaus rūšis – kromanjonietis (Homo sapiens), susiformavo atskiros rasės. Žmogus paplito visose klimato juostose nuo šiaurinės Euroazijos iki pietinės Afrikos.
Neolito pradžia laikomas perėjimas nuo pasisavinamojo ūkio (medžiotojai ir rinkėjai) prie žemdirbystės arba gyvulininkystės. Istorinės permainos pereinant į neolitą, vadinamos neolito revoliucija (perėjimas nuo pasisavinamojo prie gamybinio ūkio).
Ne visos kultūros perėmė neolito pasiekimus vienu metu. Artimuosiuose Rytuose neolito pradžia laikoma 9500 m. pr. m. e”.
Taigi, Adomui, gimusiam prieš 60 000 metų, pagal mokslininkų teigimus, reikėjo pirmiausia išmokti medžioti. O dabar išeina, kad jo sūnūs jau iš karto užsiėmė gyvulininkyste ir žemdirbyste. Na, kieti ūkininkai buvo Kainas su Abeliu. Kiti žmonės tik lakstė su ietimis ir strėlėmis, gaudė grobį, ir buvo visiškai laukiniais, o Kainas ir Abelis jau buvo tvirti ūkininkai ir aukojo Dievui savo dalį uždarbio. Čia manau yra stiprus makaronų kabinimas, bet svarbiausia ne kaimynui, o visam pasauliui. Bet Dievo pomėgis irgi keistas - jis mėgo aukas. Svarbiausia, avinėlius, o paskiau kažkaip tai ir ta jo paties sūnaus auka. Kaip Dievui vienas sūnus yra tikrai per mažai, bet ir tą patį vienintelį paaukoti, tikrai yra per daug.
Mačiau įdomų video, kur kunigas yra homoseksualas. Ant bažnyčios pastato puikuojasi kryžius su vaivorykštės spalvomis. Taigi, jau atsirado krikščioniška homoseksualų bažnyčia. Galiu ir klysti, bet visko gali būti, kad ir vaivorykštės spalvomis besipuikuojantis kryžius laukia ir Katalikų bažnyčios.

Raigerdas>VaiduiVDS        2017-06-8 13:29

Esu labai nustebintas tavo komentarais, bet kartu ir džiaugiuosi už tave, kad pradėjai pagaliau mąstyti daug objektyviau, nei tai buvo iki šiolei. Tavo tuos paskutinius komentarus Letui Palmaičiui-Marginalui pavadinčiau, kad tai parašė ne tas ankstesnis VaidasVDS, o VaidasVDS Nr.2. Sutinku su tavimi visu 100%, kad Marginalą yra apsėdęs nelabasis. Jis Dievą, krikščionybę ir tą patį islamą naudoja kaip ginklą, kad pateisinti žmogžudystes. Marginalas labai tiktų kokiai nors teroristinei grupei, kaip ideologas, kuris galėtų juos įkvėpti žudymams Dievo vardu.
  Daug geriau yra, kai Letas Palmaitis aprašinėja judaizmą. Ten pas jį gaunasi truputėli geriau, nes mažiau yra akcentų neapykantos apraiškoms.
  VaidaiVDS, gal gali nurodyti šaltinį: “Jis aišku užmiršo Jėzaus didį priesaką: “visi, kurie griebiasi kalavijo, nuo kalavijo ir žus”?

VaidasVDS       2017-06-8 9:22

Raigerdai,
daug nedaugžodžiausiu.
Urantijos Knyga nėra dar vienas tikėjimas į Dievą Jahvę.
Urantijos Knyga apreiškia tikrąjį Dievą, Jo trejybiškumą, Jo visą kūriniją (būtent šioje vietoje Apreiškimas aplenkė mokslą) ir tikrai labai sudėtingą dvasinę hierarchiją, apie kurią šis pasaulis tikrai niekad negirdėjo.
Urantijos Knyga apreiškia ir žmonijos istoriją, ir visų religijų vystymosi istoriją. Dar ne viskas sutampa su mokslu, bet daug kas sutampa. Tai, kas nėra aišku mokslininkams, tą paaiškina Urantijos Knyga. Pvz. mokslininkai visai neseniai nustatė, kad tavo paminėti juodaodžiai neturi neandartaliečių genų. Jei būtum susipažinęs su Urantijos Knyga, suprastum, kodėl jie tą nustatė. Adomas su Ieva tikrai nebuvo juodaodžiai, bet jie tikrai nebuvo žydai. Viskas yra gerokai sudėtingiau, nei mąsto mokslininkai. Dėl pirminės gyvybės prieš 4 ar 3 mlrd. metų patys mokslininkai turi abejonių (jos beje labai pagrįstos ir apie tai netiesiogiai yra užuomina ir Urantijos Knygoje). Tai tiek pradžiai…

VaidasVDS       2017-06-8 8:59

Dabar dėl paties Leto komentaro.
Gana ilgai stebėjau, ką Letas veikia, ką mąsto ir ką daro.
Išvadas pasidariau tik dabar.
Vargu ar galima pataisyti šį žmogų (suprasiu jo skepsį mano tokio požiūrio atžvilgiu).
Jo esminė klaida matoma čia:
“Tuo tarpu islamas yra vienintelė reali jėga, metusi iššūkį satanistinei globalizmo ideologijai, krikščionys seniai pakėlė baltas vėliavas.”
Ir čia:
“Būtent tam ir sugalvotas naujakalbės keiksmažodis “fundamentalizmas” (mat jo antonimas bus “tolerancija”).”
——
Tarsi pats nelabasis tartų tokius žodžius.
Tai, ką daro šis žmogus, tai yra visiškas Jėzaus apreiškimo atmetimas, išskyrus tą faktą (teisingą), kad Jėzus buvo tas raštų pažadėtas Mesijas. Jo pastangos nukreiptos į barbarizmo atgaivinimą tikėjime, kas visiškai atitinka nelabojo interesus. Jis aišku užmiršo Jėzaus didį priesaką: “visi, kurie griebiasi kalavijo, nuo kalavijo ir žus.” Krikščionybė, gavusi pasaulietinę valdžią, “pakėlė kalaviją” ir pralaimėjo. Šitas netikras pranašas nuolat kaip pavyzdį pateikinėja “kalavijų kilnotojus”, kurie neva tokiu būdu priešinasi globalizmui. Tačiau užmiršta pridurti, kad globalizmas turi dvi puses. 1) Teigiamą (dvasinę) - dvasinę visų žmonių ir tautų brolystę, kuomet tautų suverenitetai atkristų savaime; 2) Neigiamą - kada tautos valdomos didelių globalių korporacijų, turinčių tikslą pralobti ir įgyvendinti savo egoistinius siekus, savo susikurtas pasaulio valdymo teorijas.
Kaip gana nesėkmingai bandau įrodyti, pati didžiausia šio pasaulio nelaimė yra religinis bet kurios religijos fundamentalizmas arba dogmatizmas (nekalbant apie tik iš to kylantį fanatizmą). Visose religijose (jų raštuose) yra tai, kas tikrai ne nuo Dievo. Ir, būtent, nuo to bet kuriai religijai atsisakyti sunkiausia. Tą įrodo ir ta pati krikščionybė - ar jūs girdėjote kada nors, kad kuri nors krikščioniška bažnyčia būtų svarsčiusi, o gal kažkas Naujajame Testamente (nekalbant apie Senąjį Testamentą) yra neteisinga. Ir, būtent, nelabasis yra labiausiai patenkintas, kad nei viena religija nėra linkusi atsisakyti savo fundamentalizmo-dogmatizmo…

VaidasVDS       2017-06-8 8:25

Kadangi Letą sunku sugaudyti, tad perkelsiu klausimą jam iš kitos temos, kurioje jis taip ir neatsakė:
Letai,
o kaip tai pakomentuosi:
Sura 4, ajatas 89: “...Ir neimkite iš jų [kitatikių] draugais, kol jie neatsistos į Alacho kelią; jeigu jie atsisakys, tai stverkite juos ir užmušinėkite, kur juos berastumėte…”; Sura 8, ajatas 39: “ir kovokite su jais, kol nebeliks pagundos ir visa religija priklausys Alachui”; Sura 9, ajatas 5. “...užmušinėkite netikėlius, kur tik juos rasite, imkite į nelaisvę, apsupkite tvirtoves, panaudokite įvairią klastą...” Sura 47, ajatas 4: O kada jūs sutiksite tuos, kurie neįtikėjo [Alachu], tai - smūgis kalaviju per kaklą”
——
Čia irgi kažkokios spec. tarnybos sugalvojo?

Al. Pikc'ui       2017-06-8 1:01

Jiems tai gal ir ne tabu, bet klausimas kitas - kam žmonėm, susirūpinusiems sodomijos išplatinimu prireikė į tą pačią vietą sukelti milijonus skerdikų ir prievartautojų. Abiems veiksmams oficialus pasiteisinimas - atjauta ir pakantumas(nors prievartaujamoms ir žudomoms Europos tautoms Europos valdžia nerodo nei vieno, nei kito. Manau, sodomija yra priešingybė atjautai, o milijonai priešiškų Europai svetimšalių, tai parklupdymo įrankis.

Pikc       2017-06-7 23:30

-> “Al.” - tai kad alach-babachams pedofilija nėra joks tabu, tad kažin, ar tai bus akstinas skersti. Be to, skerdimui jiems užtenka ir to, kad “kafirai”, o visa kita - tik detalės. smile
Pralinksmino “minusuoti” dėl kamikadzių suskubusi fauna - bent jau kokią nors vikipediją pasižiūrėti, kas jie tokie buvo, akivaizdžiai yra “misija neįmanoma”. Neduokdie, dar propagandos suformuotas įvaizdis subyrės! smile

Raigerdas>VaiduiVDS        2017-06-7 22:00

Ačiū VaidaiVDS, kad pacitavai iš Urantijos knygos apie Budizmą, tačiau Urantija nėra tas tiesos kriterijus, kuriuo galima vadovautis sprendžiant apie Budizmą. Deja, Urantija yra dar vienas tikėjimas į Dievą Jahvę, tik jau su savom kosminėmis interpretacijomis. Negalima teigti, kad Urantijos knygoje nėra nieko naudingo. Ten yra gana gerų ir stiprių filosofinių momentų, tačiau dažnai yra nuklystama į visiškai fantastinius dalykus, taip pat, kaip ir Biblijoje. Visos trys abraominės religijos pasižymi vienu bendru požymiu: niekinimas, nuvertinimas, sumenkinimas kitų religijų.Tai pareina nuo tos pačios pozicijos, kad “žydai yra Dievo išrinktoji tauta”. Visos kitos tautos Dievo nedomina. Todėl nebe reikalo Katalikų bažnyčia bijojo mokslo. Ir štai mokslininkai jau įrodė, kad Adomas nebuvo žydas, nes dar nebuvo tokios tautos kaip žydai. Taigi, šitoje vietoje Biblijoje yra išgalvoti realiai neegzistavę dalykai. Toliau, nemažai istorijų, aprašytų Biblijoje yra paimta iš šumerų aprašytų istorijų ir Egipto Mirusiųjų knygos, kaip ir pati Rojaus ir Pragaro idėja. Tiek Šumerų civilizacijoje, kur ir buvo išrastas ratas, tiek Egipto civilizacijoje didelį vaidmenį vaidino Žynių luomas. Šios istorijos buvo nuplagijuotos ir pateiktos jau Biblijoje. Vėliau atsiradusi krikščionybė nuplagijavo 10 Dievo įsakymų nuo judaistų. Pagal mokslininkų teiginius, Adomas ir jo palikuonys buvo juodaodžiai, ir jo genetinis amžius yra apie 60 000 metų. Tuo tarpu Žemės amžius yra 4,7 milijardų metų. Kol kas mokslininkai negali atsakyti, kaip ir iš kur atsirado Žemėje vanduo. Bet prieš 4000 milijonų metų atsirado paprastos ląstelės. Tačiau Biblijoje rašoma, kad “11 Dievas tarė: “Tegul žemė išaugina žolę, augalus, duodančius sėklą, ir vaismedžius, nešančius vaisių pagal jų rūšį, kuriuose yra jų sėkla!” Ir taip įvyko…13 Tai buvo vakaras ir rytas- trečioji diena”. O ką sako mokslas? “prieš 1000 milijonų metų atsirado daugialąčiai organizmai
prieš 600 milijonų metų atsirado paprasti gyvūnai
prieš 500 milijonų metų atsirado žuvys
prieš 488 milijonus metų įvyko pirmasis masinis gyvybės rūšių išnykimas
prieš 475 milijonus metų atsirado augalai”. O ką sako Biblija? “20 Dievas tarė: “Tegul vandenys knibždėte knibžda gyvūnais ir paukščiai teskraido virš žemės, padangėse!”...23 Tai buvo vakaras ir rytas- penktoji diena.”
Tai, kas meluoja: Biblija ar mokslas? Ar tik vėl nebus Biblija koreguojama, kaip tai buvo 16 amžiuje? Biblijoje rašoma:“27 Ir Dievas sutvėrė žmogų pagal savo atvaizdą; pagal Dievo atvaizdą sutvėrė Jis jį; vyrą ir moterį sutvėrė Jis”. Tai, jeigu Adomas buvo juodaodis, tada ir Dievas yra juodaodis. Ką apie tai rašo Urantija, VaidaiVDS?

Al.       2017-06-7 21:08

Ar atkreipėte dėmesį į mažą sutapimą - būtent tie, kas bruka sodomiją, su privalomu vaikų nuo 4 metų tvirkinimu, vykdo prievartinį musulmonų apgyvendinimą Europoje. Juk aišku, kad sodomija ir paleistuvystė bus papildomas akstinas musulmonams skersti europiečius. Akivaizdu, kad šiais naujaisiais neandartaliečiais naudojasi nematomi lėlilinkai. Ir ne tokie jau jie nematomi. Yotube Sorosas sako, kad antiteroristinis vajus buvo klaida. Ką jis turėjo omeny ? Sorosas žydas, bet ne abraominio tikėjimo atstovas - jis bedievis, komunistas.

Pikc       2017-06-7 19:10

Kamikadzes tapatinti su teroristais - čia jau LYGIS! :D

Marginalas       2017-06-7 18:00

Pažįstu islamą ir čečėnus dar nuo karo ir suprantu jų mentalitetą. Tuo tarpu visi rašantieji neturi savų žinių nei apie “vahabizmą”, nei apie islamą apskritai, bet tenkinasi oficialia globalistine propaganda. Jiems globalizmas kažkodėl nėra terorizmas. Niekam net mintelė nekyla, kad jei 911 tokia pat provokacija, kaip ir “Riazanės cukrus”, tai globalizmui “musulmonų teroristai” reikalingi kaip oras, kad pagaliau būtų įgyvendintas vieno orvelinio pasaulio projektas. Tam Vakarų spectarnybos (iš dalies kartu su jais ir maskolijos) veikia išvien.
Migrantų antplūdis pagamintas tyčia dviem tikslais: 1) tarp tūkstančių įvairiausių žmonių tikriems profesionalams nusispjauti rasti kiek nori kvailių, kurie mielai susprogdins bet ką ir papjaus bet ką neva vardan islamo; 2) savaime aišku, ši maišatis galutinai sunaikina tradicines kultūras ir priartina globalinio konclagerio tikslą.
Tuo tarpu islamas yra vienintelė reali jėga, metusi iššūkį satanistinei globalizmo ideolgijai, krikščionys seniai pakėlė baltas vėliavas. Niekad istorijoje jokio “islamiško terorizmo” (išskyrus šiitų sektos asasinus Rytuose) nėra buvę. Tai islamui nebūdinga. Autentiški terorizmo aktai prasidėjo Izraelyje dėl tos pačios priežasties, kaip ir narodnikų terorizmas carinėje Rusijoje arba japonų kamikadzių antrajame kare: iš jėgų nelygybės. Šiuo metu autentiškas (nekalbu apie didžiai įtartiną ISIS) salafitų islamas kariauja savo pasaulyje (Afganistane, Sirijoje, Kaukaze su maskoliais) su Vakarų agresija ir neturi jokio gyvybinio intereso kažką sprogdinti arba žudyti Vakaruose. Priešingai, tai labai kenkia islamui ideologiškai, kuris dar prieš 911 ėmė žavėti pasibjaurėjusius materialimu bei jo pasekmėmis europiečius. Tai rimta priežastis satanistams pulti islamą, o kartu ir krikščionybės likučius (Izraelyje D-vas saugos judaizmą iki pat Mesijo atėjimo). Būtent tam ir sugalvotas naujakalbės keiksmažodis “fundamentalizmas” (mat jo antonimas bus “tolerancija”).
Lietuviams nereikėtų viso to aiškinti, jei bent prisimintų kaip bandyta pagaminti “islamo teroristę” iš Kusaitės. Deja, nemokama net blaiviai analizuoti žinių apie akivaizdžiai padirbtus “terorizmus” Vakaruose.
PS Suprantama, spectarnybų garantuotas lengvumas sprogdinti, pjauti ir “patekti į rojų” galų gale ir savaime paskatina vienetus veikti ir be jų pagalbos, tačiau D. Petkaus teiginys, neva kažką subadyti peiliais reikalauja specialaus paruošimo, yra kvailo žvirblio cypimas (nesakau, neva paskutinis išpuolis Londone apsiėjo be spectarnybų, tačiau teroristų nušovimai vietoje be teismo jau tapo “savaime suprantami”, o tai tik remia išvardytas išvadas, be to, parodo ir pačių vakariečių pilietinio išsigimimo lygį: jie jau moraliai parengti priimti elektroninį konclagerį).

VaidasVDS       2017-06-7 17:12

Raigerdai,
pirmiausiai perskaityk tai:
“Toji daugybė Urantijos religijų yra geros tokiu laipsniu, kokiu laipsniu jos žmogų veda į Dievą ir kokiu laipsniu žmogui suteikia suvokimą apie Dievą. Bet kuriai religininkų grupei yra kvailystė savo tikėjimą suvokti kaip tiesą; tokie požiūriai rodo daugiau teologinį akiplėšiškumą, o ne tikėjimo tvirtumą. Nėra Urantijoje tokios religijos, kuri negalėtų sau naudingai studijuoti ir asimiliuoti geriausias iš tiesų, esančių kiekviename kitame tikėjime, nes jie visi turi tiesos.”
—-
Kada koks nors žmogus propaguoja savo religiją, jis visada akcentuoja geriausias tos religijos savybes, blogiausias nutylėdamas(išskyrus tuomet, kada rengiami fanatikai ar rengiamas koks nors karas). Jei daugumos paklausi apie krikščioniškas vertybes, dauguma jas pateiks tokias: 10 Dievo įsakymų, Pagrindinis Dievo įstatymas ir Kalno pamokslas. Dar pridės: pagrindinės dorybės, gero charakterio pagrindas - 1. Išmintingumas, 2. teisingumas, 3. tvirtumas, 4. susivaldymas. Gražiausios žmogaus dorybės: Nuolankumas, dosnumas, skaistumas, romumas, meilingumas, saikingumas, uolumas. Septynios didžiosios ydos (priešingos gražiausioms dorybėms) - 1. Puikybė. 2. Gobšumas. 3. Gašlumas. 4. Rūstumas. 5. Pavydas. 6. Nesaikingumas valgant ar geriant. 7. Tingumas. Septyni gailestingumo darbai sielai - 1. Abejojančiam patarti. 2. Nemokantį pamokyti. 3. Pikta darantį sudrausti. 4. Nuliūdusį paguosti. 5. Įžeidimus atleisti. 6. Nuoskaudas nukęsti. 7. Melstis už gyvus ir mirusius. 
Tiesiog puiki religija turėtų būti krikščionybė, bet, kada gavo pasaulietinę valdžią, jos daug propaguojamų dorybių išvirto į pačios smerktinas nedorybes. Dabartinė krikščioniška bažnyčia sakosi, kad atgailauja už savo suklydimus, bet ji iš esmės nieko nekeitė savo dogmose. Tad yra šansas, kad bet kada gali sugrįžti į savo paklydimus.
Kodėl ne budizmas? Lai Apreiškimas atsako:
“Budizmas savo pirmine forma yra viena geriausių religijų be Dievo per visą Urantijos evoliucinę istoriją, nors, šitam tikėjimui vystantis, jis neišliko bedievis. Religija be įtikėjimo yra prieštaravimas; be Dievo ji yra filosofinis nenuoseklumas ir intelektualus absurdas.”
Na ir t.t.

Raigerdas >Jei vakarų visuomenės kuria        2017-06-7 15:38

Turiu komentatoriui su labai ilgu nick’u klausimą. Štai jūs rašote:”.Krikščionybe remtos koncepcijos”. Gal galėtumėte paaiškinti, kodėl būtent krikščionybe? Kodėl ne islamu? Kodėl ne budizmu? Kodėl ne hinduizmu? Kur čia yra tas krikščionybės privalumas? Jeigu aš tvirtinu, kad AUDI mašina yra geresnė nei Zaporožietis, tai aš pateikiu konkrečius palyginimus, kuriais įrodau, kad AUDI yra pranašesnė už Zaporožietį. Jūs kažkaip tai pateikiate be jokių argumentų, todėl tai labiau primena komunistų primetamą marksizmo-leninizmo teoriją, kaip vienintelę teisingą. Lietuvoje beveik viskas yra grindžiama krikščionybe, bet to Rojaus kažkodėl tai nematyti. Netgi atvirkščiai - šita valstybė yra tarp skurdžiausių Europos šalių, berods, po Bulgarijos ir Rumunijos. Tai, kame čia yra reikalas, kad jūs siūlote tą krikščionybę kaip geriausios kokybės prekę, o ji pasirodo tokia nėra. Tad kokia prasmė ją brukti, kaip aukščiausios kokybės prekę? Ką jūs tikitės apgauti? Ar jūs tai darote iš įpročio, laikydamas kitus kvailiais?

Tarabilda       2017-06-7 13:24

Pagaliau pradėta kalbėti apie musulmoniškąjį terorizmą konkrečiais skaičiais. Europoje potencialių šachidų 66 000. Paskaitykit. Labai rimtas straipsnis ir ypač - statistika.
https://www.gatestoneinstitute.org/10480/jihadists-europe

ruta       2017-06-7 12:04

..laukiniai taip ir liks savo religijos sukurtos VII/berods / amziuje ..

Problema       2017-06-7 11:44

Problema, apie kurią visi nutyli, yra tai, kad nepaisant vidinių nesutarimų, musulmonai visada dangstys “tikėjimo brolius”. Jiems religija aukščiau visų asmens teisių, laisvių ir privilegijų, kuriomis jie sėkmingai spekuliuoja ir veidmainiauja vardan asmeninės gerovės. Jei Vakarai nenustos jų vertinti tik savo asmens teisių ir laisvių supratimo rėmuose, jų gyvensena keisis iš esmės.

Kol       2017-06-7 10:59

kol nebus uždraustos trys abraominės religijos tol liesis kraujas

VaidasVDS       2017-06-7 10:46

Marginalo klonui, orweliniam atsakui “Y”
Gyveni baimėje?
Visko bijai?
Tuomet tave lengva kontroliuoti ir tavimi manipuliuoti, net ir nesegant jokių čipų.
Netikras pranašas Marginalas smarkiai šovė pro šalį, kuomet pašlovino ISIS surengtą teroro aktą Kabule, o 9 mulkiai (tikriausiai ir tamsta) tam pritarė.
O po to Marginalas kažkur prapuolė.
Bet tikimės dar jis pasirodys, nes mulkių ir šiame portale pasirodo yra daug.
Jei tu būtum “tikras Dievo karys (kovotojas)”, tu nebijotum nei telefoninių pokalbių pasiklausymo, nei susirašinėjimo be teismo sankcijos sekimo, nei grynųjų pinigų naikinimo, net ir įsiūtų po oda čipų.
Tikras Dievo kovotojas nedaro blogų darbų, neruošia ir nekuria jokio blogio, tad jam yra visai nesvarbu, ar kas nors klauso jo telefoninius pokalbius, ar seka jo susirašinėjimus, ar kas nors naikina grynuosius pinigus, na o čipai būtų pavojingi tik tuomet, jei jie sugebėtų užtemdyti sąmonę ar jų pagalba būtų galima ja manipuliuoti.
Baimė tinkama tik barbarams ir dievobaimingumas buvo skleidžiamas tik barbarų lygio žmonėms. Šiandieninis pasaulis gana didele dalimi yra civilizuotas, bet ne dvasiškai, o natūraliai evoliuciškai. Ir didžiausia blogybe tampa tos barbariškumo liekanos, kurios ir gimdo visokiausio lygio baimę, kuri nuolat virsta neapykanta kitiems žmonėms arba ir teroro aktais. Dėl tų pačių priežasčių baimė įsiskverbė ir į naujų pasaulio tvarkų kūrėjų protus, kurie kovodami su vienos rūšies baimėmis prigimdė kitokių baimių.
Iš Apreiškimo:
“Žmogaus didžiausią dvasinį pavojų sudaro vystymasis iš dalies, neužbaigto vystymosi kebli situacija: kada apleidžiamos evoliucinės baimės religijos, bet tuoj pat neatsisukama į apreikštą meilės religiją. Šiuolaikinis mokslas, ypač psichologija, susilpnino tiktai tas religijas, kurios tokia didele dalimi priklauso nuo baimės, prietarų, ir emocijų.”...
“Jus išgelbės būtent ne baimė negyvai religijai, bet vietoje šito jūsų įtikėjimas į karalystės dvasinių realybių gyvąjį patyrimą. Neleiskite, kad jus apakintų prietarai ir paralyžiuotų baimė. Taip pat neleiskite, jog gili pagarba tradicijoms jūsų supratimą iškreiptų taip, kad jūsų akys nebematytų, o jūsų ausys nebegirdėtų. Tikroji religija neturi tikslo tiesiog atnešti ramybę, bet vietoje šito jos tikslas yra užtikrinti žengimą į priekį. O širdyje jokios ramybės nebus ir protas į priekį visai nežengs, jeigu tiesos, amžinųjų realybių idealų, jūs nepamilsite iš visos širdies.”

Jei vakarų visuomenės kuria       2017-06-7 9:05

panašią į tarybų sąjungą Europą,kai ji tampa pereinamu kiemu,tai nenuostabu,kad jame pradeda vešėti piktžolės ir nėra kam jų nurauti,nes neliko šeimininko-tautos ir tautinių valstybių.Terorizmo piktžolės yra pasekmė ES išsigimimo.Ir niekas jau čia nebepadės be grįžimo prie pirminės ES kūrimo koncepcijos.Krikščionybe remtos koncepcijos.Neoliberalizmas didžiausia piktžolė-Sosnovskio barštis.

taip       2017-06-7 7:00

Mūsų politikai, pone Zigmai, dabar, t.y.užvakar, paėmė naują  kryptį -užkirsti kelią galimai Baltijos šalių izoliacijai. O vakar ir pradėjo ją realizuoti - statydami tvorą. Nuo mums svarbių teroristų, apie kuriuos išgirdome gerokai anksčiau.
Mums su jumis belieka tik susigaudyti kur vyksta ta izoliacija - tarptautinėse konferencijose ar savoje jūroje bei miškuose ir dalintis nuomonėmis.

orwelinis atsakas "Y"       2017-06-6 23:53

reike plėsti specialiūjū tarnybū ygaliojimus ir didinti piliečiū kontrolę- klausytis telefoninių pokalbiū, sekti susirašinėjimą be teismo sankcijos, naikinti grynuosius pinigus ir įsiūti visiems po oda čipus.
tam ir reikalingi teroristai. o kad čtob nikto nedogadalsia- niekad neimti teroristų gyvū.
“teroristai nukauti vietoje”- ir visi galai į vandeny.

Pikc       2017-06-6 23:34

Zigmas: “Dėl bailumo ar dėl kvailumo?”
Taigi viens kitam netrukdo. :D
Bet šiaip - tiesiog dar nabagai negavo instrukcijų iš Briuselio, tad ir nežino ką sakyti, todėl ir tyli. smile

Pirmiausia       2017-06-6 23:02

reikia eiliniams pasakyti, kas tą ISIS suplanavo, sukūrė, suorganizavo ir dabar pradeda realizuoti kaip ir tą Bolševikų rūmų perversmą 1917 metais Petrapilyje. Nustoti meluoti ir sakyti Tiesą.

Zigmas       2017-06-6 22:01

Kažkaip mūsų politikų komentarų

Zigmas       2017-06-6 22:00

Kažkaip mūsų politikų komentarų terorizmo temom nesigirdi… Dėl bailumo ar dėl kvailumo?


Rekomenduojame

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Dalius Stancikas. Kaip išnarplioti Šimašiaus mazgą

Reportažas iš 5-ųjų Monsinjoro Alfonso Svarinsko mirties metinių paminėjimo Partizanų parke

Tomas Baranauskas. Manote, kad bent A. Ramanauską-Vanagą jau paliko ramybėje? Manykite iš naujo…

Tiesos.lt žinia skaitytojams, kuriems šiuo metu esame nepasiekiami: mes veikiame, kliūtis žadame įveikti, lauksime Jūsų sugrįžtant

Algimantas Rusteika. Laisvės dykai niekas nedalina

Dar vienas reportažas iš mitingo „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Šarūno Valentinavičiaus vaizdo įrašas)

Prof. Alfonsas Vaišvila. Nuo „tautos suvereniteto“ praktikoje slaptai pereinama prie valdžios suvereniteto

Nuo bačkos. Aplinkos ministerija: „Nevykdant pagrindinių miškų kirtimų, miškai prarastų tvarumą“

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: Naujausia skurdo statistika neleidžia abejoti – Lietuvoje jau sėkmingai kuriame gerovės valstybę

Lietuvos žydų bendruomenių viešas pareiškimas dėl LŽB pirmininkės Fainos Kukliansky veiksmų

Raimondas Navickas. Įspūdžiai iš mitingo

Mitingas „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Juozo Valiušaičio vaizdo įrašas)

Arūnas Gumuliauskas: „Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į „paminklų mainus“

Valdas Vasiliauskas. Žvelkite giliau ir plačiau

Protesto koncertas „In memoriam Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai“

Prof. Alfonsas Vaišvila. Visuomenės perkeitimas: daiktus vadinti netikrais vardais, dezorientuojant ir demoralizuojant ją

Andrejus Gaidamavičius. Punios šilas – padėkite gelbėti!

Gintautas Kniukšta. Ne, prezidente, jūs Lietuvos miškų neparduosite

Rasa Čepaitienė. Apie marginalus

Valdas Vasiliauskas. Amžinas nepriklausomybės ir demokratijos susikirtimo taškas. Neįmanomybės istorija: nuo Vasario 16-osios iki Kovo 11-osios

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.