Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas, Žmogaus teisės, Šeimos politika

Tarptautinė konferencija – Europos ateitis, šeima ir prigimtinės žmogaus teisės (vaizdo įrašas)

Tiesos.lt redakcija   2021 m. vasario 19 d. 12:50

25     

    

Tarptautinė konferencija – Europos ateitis, šeima ir prigimtinės žmogaus teisės (vaizdo įrašas)

Lietuvos bei daugelio kitų Europos valstybių konstitucijų kūrėjai pripažino vyro ir moters šeimą kaip pamatinę visuomenės ląstelę ir pagrindą, ant kurio laikosi visa socialinė visuomenės struktūra. Tačiau pastaraisiais dešimtmečiais pasaulis patiria vis didesnį ideologinį, politinį ir intelektualinį spaudimą atsisakyti prigimtinės šeimos sampratos, grįstos vyro ir moters santuoka bei kraujo ryšiais, ją pakeisti naujais teisiniais konstruktais, kuriais šeimos samprata būtų išplėsta iki įvairių stilių bendro gyvenimo formų.

Tarptautinėje konferencijoje „Europos ateitis, šeima ir prigimtinės žmogaus teisės“ bus diskutuojama, ar siekis keisti pamatinę socialinę struktūrą yra pakankamai pagrįstas? Kokias pasekmes Europos valstybių visuomenėms ir pačios Europos ateičiai turės prigimtinės šeimos sampratos išsižadėjimas? Ar tai veda visuomenes į pažangą? Ar yra patikimi kriterijai, kuriais galime įvertinti tokių pokyčių naudą arba žalą?

Konferencijos organizatoriai siekia, kad konferencijoje išsakytos mintys bei įžvalgos paskatintų politikus, visuomenės nuomonės formuotojus ir plačiąją visuomene gilintis ir geriau suprasti prigimtinės šeimos sampratos turinį, jos vietą dabartiniame Vakarų civilizacijos raidos etape bei motyvuotų išvengti skubotų, neapgalvotų ir ateities kartoms ilgalaikes pasekmes turėsiančių sprendimų.

Pranešimai bus verčiami į lietuvių ir anglų kalbas.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Žemyna       2021-02-22 20:12

kaip ir bet kokia kita žmonijos veiklos, žinių, gyvenimo sritis, SĄVOKOS turi savo apibrėžtas ribas, turinį, prasmę. Lygiai, kaip, pvz., sąvokos „planeta”, „deguonis”, „oras”, „vilkikas”, „konstitucija”, „parlamentas” ir t.t. Todėl negali sugalvoti, kad nuo dabar kibirą Saule vadinsime. Paąkeitus pavadinimą kibiras nei švies, nei šildys planetą, neatliks kitų paskirčių, kurias pažadina Žemėje ir kitur Saulės spindulio poveikis. Išskyrus DEZINFORMACIJĄ (ko ir siekiama), tiesos iškraipymą, nieko daugiau nepasieksi.
Sąvokos ŠEIMA turinys reiškia būtent vyro ir moters sąjungą, tikslu vykdyti Kūrėjo jiedviem skirtą užduotį, tęsti žmonijos tvarumą, žmogaus giminę, susietą kraujo ryšiais, savitarpio prisirišimu, ištikimybe, parengtimi vienam kitą ginti, rūpintis iki dienų pabaigos.

O išsilavinimas - tai kas,       2021-02-21 13:40

Jūsų supratimu? Ar ne ta pati knyga: vieno perskaityta, prižiūrint docentui, o kita savarankiškai? Ką tai keičia? Negi Maldeikovos “Mokslinį Komunizmą” į Mokslinę Oligarchiją arba Covid’ą?

to >8:28 (10:59)       2021-02-21 12:48

Pamatinį išsilavinusio žmogaus mąstymo principą apie žinojimo ir tikėjimo santykį įvardijote. Deja, ne visi turėję galimybę jį - išsilavinimą - įgyti.

O pačiam       2021-02-21 11:34

kas čia draudžia kuo tai tikėti? Gali tikėti, kad ir Maldeikova, Mokslinio Komunizmo specialiste, kaip Vilniaus žirmūniečiai.

>8:28       2021-02-21 10:59

Pirma, reikia išmokti skaityti atidžiai („Būties tiesai advokatų nereikia“ 22:02).
Antra, iš to, kad „Tiesa nepriklauso nuo pačio norų ar tikėjimo“
neplaukia, kad žmogui (pasi)tikėti nebūtina (pvz. tam, kad pažintų Tiesą).
Credo ut intelligam (Tikiu, kad pažinčiau) – Šv. Anzelmas Kenterberietis.
„Tikiu, kad pažinčiau, pažįstu, kad tikėčiau”.

Išminčiau prieš Tiesą       2021-02-21 8:28

Pats gali tikėti, kuo tik nori. Nori, tiki Moksliniu Komunizmu arba Covid’u, kaip dabar. Tikėk Banku ir jo Jėgos teise. Tiesa nepriklauso nuo pačio norų ar tikėjimo. Tikėk Šmikyte, jei nori, kas pačiam trukdo?

Nebuvo jokios konferencijos.       2021-02-20 22:12

Atsiverčiu-įsijungiu Ėlėrtė.Ieškau info apie konferenciją. Nieko nėra. Nėra - vadinas ir nebuvo. Bet , maždaug į tą temą randu tokiuos straipsnius :
Vaiva Rykštaitė. Trečioji lytis. Kas visada buvo ir bus?
Filosofas: Bažnyčia buvo tapusi ne dvasinio gyvenimo vedle, o seksualumo administratore
Homoseksualaus fotografo Virgilijaus Šontos meilė ir žūtis: prabyla mylimasis, įtariamasis, anonimas
Teisininkas apie peticiją prieš Raskevičių: jos galia yra nulinė ir tai primena kolektyvinį priekabiavimą

>to >> 14:06       2021-02-20 22:02

Teigiančiam, kad „Tiesa nereikia nei tikėti, nei netikėti, žinoma, jeigu ji Tiesa.“
Visažiniui (Dievui) - tiesa tikėti nereikia,
baigtiniam žmogui - būtina, antraip šis virsta šarlatanu (Leszek Kołakowski).
Būties tiesai advokatų nereikia.
——————————————————————————————————————
>Al. 2021-02-20 19:11: tiek liberalizmas, tiek komunizmas
esmingai klysta dėl blogio, iš kurio imasi žmoniją vaduoti, kilmės:
nuodėmės blogis vien žmogaus pastangomis - nesunaikinams.
Babelio bokštas, kaip maišto prieš Dievą simbolis,
(ES parlamento rūmų architektūra Strasbūre) - nepastatomas.

tam Ne į temą       2021-02-20 21:42

  jeigu jau teisininkas prabilo apie pasirašiusiųjų priekabiavimą prie T. Raskevičiaus, tai jis pats arba nežino, arba pamiršo apie tikrą priekabiavimą, kai T. Raskevičius priekabiavo prie vieno savo pavaldinio prieš porą metų.

Al.       2021-02-20 19:11

Jokubaitis teisingai pastebi liberalizmo vidinį prieštaringumą. Jis tai įvertina kaip ,,griaunančią metafiziką”. Bet, atrodo, tuo ir baigia. Kodėl ta ,,metafizika” tokia prieštaringa? Kaip ji atsirado. Liberalizmas prieštaringas, nes laisvė, kaip ir bet kas negali neturėti ribų. Bet daugelis nedrįsta ištarti, kad tai, ką dabar mums liepiama vadinti liberalizmu, toks nėra. Marksistinis komunizmas, susikompromitavęs atviru pavidalu, dabar ateina apsimetęs liberalizmu. Liberalizmo laisvės šūkius jis naudoja tik kaip pretekstą, priemonę ir pateisinimą komunistinės despotijos įvedimui. Šeimos, sugriovimo būtinybę paskelbė dar Engelsas. Šeima anksčiau sukuria nuosavybę ir valstybę, bet kartu palaiko ir žmogaus nepriklausomybę nuo valstybės. Todėl, norint žmogų pavergti visiškai, būtina sunaikinti šeimą. Ko dabartinis Europos ir pasaulio elitas ir siekia. Bet tai ne liberalizmas, o pats gryniausias komunizmas. Argumentavimo prieštaravimai atsiranda dėl despotų bandymo vaizduoti laisvės karius.
P.S.: keista iš lietuvio humanitaro girdėti tokius žodžių junginius, kaip ,,du tūkstantis vienuolikti”, ,,du tūkstantis devyniolikti”.

to >> 14:06       2021-02-20 18:44

Tiesa nereikia nei tikėti, nei netikėti, žinoma, jeigu ji Tiesa.

Na ir kas, kad pripažino!       2021-02-20 18:42

O dabar mes panaikinsim - dabar mūsų laikas, o nebe jūsų. Reikia žengti koja kojon su pasauliu, o šeima trukdo. Mokykitės iš konservatorių, kaip neatsilikt nuo pasaulio. Modernėkit ir viskas bus gerai.

Raigerdas        2021-02-20 17:35

Ką dar labai sunkiai supranta dabartiniai lietuviai? Kaip minėjau, jie pilnai neįstengia suvokti Kristaus išminties būtent šioje vietoje (pabandysiu pacituoti daugiau). Evangelijos pagal Matą 7 skyriaus 16–18 eilutėse yra palyginimas, kuriuo Kristus moko, kaip atskirti gerus mokytojus nuo netikrų pranašų. „Jūs pažinsite juos iš vaisių. Argi kas gali pasiskinti vynuogių nuo erškėčių ar figų nuo usnių? Juk geras medis duoda gerus vaisius, o netikęs medis – blogus. Geras medis negali duoti blogų vaisių, o netikęs – gerų.
Jūs pažinsite juos iš vaisių”.
Bet daugybė žmonių neatkreipė dėmesio į šiuos Kristaus žodžius, nes jie liko jiems nesuprasti. Deja, kunigai, kurie turėtų tai suprasti, taip pat šito dalyko nesugeba įsisąmoninti. Taigi, Kristus davė žmonėms matą, kaip išmatuoti žmogaus darbo efektyvumą ir rezultatus. Nei vienas Seimo narys šito irgi nesupranta, nes jie naudoja savo atgyvenusius ir neefektyvius metodus, todėl kaip sako lietuvių patarlė ta pačia tema:“ką pasėsi, tą ir pjausi”. O dabar pažiūrėkime į prigimtinę teisę, apie ką buvo kalbama šioje konferencijoje. Štai, ką rašo apie prigimtinę teisę 22 metų amerikietis, kuris siūlo į Bibliją pažvelgti homoseksualo akimis (straipsnis yra lietuvosrytas.lt):„Homoseksualūs žmonės turi įgimtą, nuolatinę orientaciją. Jie negali jos pasirinkti ir pakeisti. Jie neatmeta heteroseksualumo”, – aiškina Matthew Vinesas. Taigi, homoseksualai nersis iš kailio, bet jie žūt būt sieks įrodyti, kad tai yra “įgimtas dalykas”. Bet jeigu jų paklausti ar tai yra tik vienintelis būdas patirti seksualinį malonumą analiniu būdu, tai aišku jis pasakys, kad ne. Bet juk tas seksualinis malonumas yra patiriamas per daugybę metodų, jų tarpe ir su gyvuliais, kitiems netgi su lavonais ir t.t. Ir visa tai yra įgimta? Bet, jeigu pradėti kalbėti su jais apie sveiką protą, tai jie šito vengia, ir jie viską darys, kad tik žmonės nesužinotų, kas yra tas sveikas protas. O jau žmonija artėja ties ta riba, kai žmonės sužinos, kas yra tas sveikas protas, kuris gali išgelbėti visą žmoniją nuo susinaikinimo, lietuvius gali išgelbėti nuo išnykimo, o homoseksualus nuo jų šito polinkio. Daugelis homoseksualų pastoviai duoda pavyzdžius iš Senovės Graikijos, kartais iš Romos Imperijos. Tačiau jie nutyli apie tą faktą, kad Senovės Graikija sunyko, o Romos Imperija išnyko visai, tuo tarpu judaizmas ir krikščionybė, smerkiantys homoseksualizmą, išliko. Taigi, jie nemėgsta kalbėti apie vaisius, apie rezultatus. Homoseksualumas, pirmiausia, yra ideologija, kuri pateisina netradicinį seksą. Esmė yra štai šitame dalyke:“laisvas eksperimentavimas“ su savo lytiškumu. Bet narkomanai irgi kalba apie “„laisvą eksperimentavimą“, alkoholikai taip pat:“aš esu laisvas, ką noriu, tą ir darau”. Nėra absoliučios laisvės. Visur materialiame pasaulyje yra ribos. Tas pats alkoholis yra vaistas, o perdozavus jį jis tampa nuodu.  Homoseksualai vengs kalbėti ir apie priešingybes, kurios yra vienybę. Yra vyrai ir moterys, ko dėka atsirado ir patys homoseksualai. Yra sąmoningas ir nesąmoningas protas, kuris valdo žmogaus kūną. Yra šalta ir yra karšta. Yra juoda ir yra balta. Tai yra ne šiaip sau įstatymai vienoje ar kitoje valstybėje, bet tai yra dėsniai, kuriems paklūsta visa VISATA. Bet sutrikęs protas gali pasakyti: “o aš nepaklusiu tiems dėsniams, nes aš turiu savo nuomonę apie tai”. Ir sutrikusiam protui NERŪPI, AR JO NUOMONĖ ATITINKA TIKROVĘ, AR NEATITINKA , NES JO NUOMONĖ YRA AUKŠČIAU VISKO”. Kodėl mes turime šitokią situaciją, kad reikia ginti šeimos instituciją?  Tai yra bausmė už tai, kad žmonės nevertina nei vyro, nei moters šitame vaikų auginime. Ekonomiškai šitos tėvo ir moters investicijos į vaiką neatsiperka.  Neatsiperka ir nuo dviejų vaikų, ir netgi nuo trijų. Taigi, šitie žmonės aukojasi vardan tos valstybės ateities. Kaip jiems yra atsimokama už tai? Niekaip. Jie paaukoja vaikų išauginimui, išauklėjimui apie 20 ar net 25 metus. Savo geriausius metus. Ir ką? Vienintelė paguoda, tai moralinis pasitenkinimas, kad vis gi tas vaisius išaugo, subrendo ir yra pajėgus pagimdyti naują vaisių, jį išauginti iki jo pilnos brandos. Reikia keisti požiūrį į šeimą ir pažiūrėti realiai, netgi paskaičiuoti grynai matematiškai, kokią naudą duoda valstybei šeima , ir kokią naudą duoda valstybei homoseksualai šiuo klausimu. Kokią naudą jie duoda mūsų tautai? Nejaugi tik tokią, kad jie mėgsta “laisvai eksperimentuoti” su šituo lytiniu potraukiu? Ir tai yra viskas?         

 

Roršacho dėmių ekspertui Raigerdui        2021-02-20 17:00

Pasitaisau: pakylėtasis virš visų religijų, filosofijų, menų
ir kitokių homo sapiens kūrinėlių ribotumų
(ką jau čia Jokūbaičio ar kitų konferencijos dalyvių paikos ištarmės),
ir kaip pakylėtasis gebantis ištirti, įvertinti ir įvardinti jų ribotumus,
esti ne tik Narcizas, bet, tikėtina, ir kitokių kvalifikacijų turėtojas.
Deja, nesu psichologas ar psichiatras, kad tinkamai įvertinčiau. Atsiprašau.

Raigerdas >Anonimui        2021-02-20 15:10

Aš nežinau, tiems su psichiniais nukrypimais gali nors mietą ant galvos tašyti, bet juos niekaip neįtikinsi, kad beržas yra beržas, nes jo reikšmė buvo sukurta tam, kad atskirti beržą  nuo kitų medžių. Žmogaus protas yra sukurtas taip, kad jis mąsto tapatybėmis, panašumais ir skirtumais. Taip veikia žmogaus sveikas protas arba sąmoningas protas, tuo tarpu kita proto dalis - nesąmoningas protas, negali atlikti tokių operacijų, kokias atlieka sąmoningas protas. Žmogus per dieną atlieka labai daug sąmoningų  veiksmų, tuo pačiu vysto ir savo sąmoningą protą dėka to, kad įgauna naujos patirties. Nesąmonigas protas taip pat dalyvauja žmogaus veikloje,  bet tada žmogus atlieka savo veiksmus automatiškai, t.y. be analizės. Miegant, žmogaus būsena tampa pilnai valdoma nesąmoningo proto. Kas vyksta su tais, sutrikusios dvasios žmonėmis? Jie nesugeba pamatyti skirtumų, todėl jie juos tapatina arba priskiria panašumams, ko nėra iš tikrųjų. Jie iš tikrųjų  nemato skirtumų, nes jų protas nesugeba atlikti šitos operacijos. Štai ir Anonimas rėžia tik jam vienam “suprantamą TIESĄ”:”>> 14:06     2021-02-20 14:22 Nesutinku su jumis. Slapyvardis nereiškia, kad žmogus nėra anonimas”. Šitas žmogus nesupranta , kad skaitytojai yra pakviesti diskutuoti. O normalios diskusijos dalyviai visada prisistato, kad juos galėtų atpažinti kiti disusijos dalyviai. Tam ir buvo sugalvoti slapyvardžiai, kad diskusijoje galėtų dalyvauti kuo daugiau žmonių, nes pavyzdžiui, koks nors generolas negali čia diskutuoti, kaip komentatorius, nes jeigu jis suklys, ir jis bus prisistatęs pagal savo vardą ir pavardę, tada kiti pradės iš jo tyčiotis, “koks durnas tas generolas”. Ir tada toks žmogus gali nukentėti net savo darbe. Gali būti ir specialiai nusamdyti komentatoriai, kurie gali diskredituoti tą žmogų, pasirašiusį savo tikra pavarde ir vardu. Taigi, slapyvardis yra sugalvotas diskutuojančių žmonių saugumo tikslais. Bet Anonimas, norintis išlikti niekam neatpažįstamas, aiškiai turi griovimo, ardymo ar kitokių kenkėjiškų arba destruktyvių veiksmų, kurių jis negali atsikratyti, yra nuo jų priklausomas, todėl visa tai jis bando nuslėpti. Taigi, Anonimas trūks plyš,  bet niekaip nepasakys ant rašalo dėmės,kad tai yra rašalo dėmė, nes jis realiai mato tik iškreitą paveikslą , todėl “rašalo dėmė” jam yra “kraujo dėmė”, “urvas į pragarą” ar bet kitkas, tik ne “rašalo dėmė”. Taigi, dalis žmonių gyvena “Kreivų veidrodžių karalystėje”, ir jie, kaip ir tas Anonimas, įrodinės, kad jis “Kreivų veidrodžių karalystė” ir yra ta tikroji Karalystė, o visi kiti, kurie yra kitokie yra “pasiklydę”. “klaidatikiai” arba “antitarybiniai elementai”, kaip tai buvo sovietmečiu. Tragedija yra tame, kad jie iš tikro mato kreivai, bet jie šito nesuvokia, todėl tie, kurie mato ne kreivai, o taip kaip ESTI, kaip sakydavo senovės lietuviai, tai tie žmonės tampa tokių žmonių, kaip Anonimas priešu. Ir jie tuos žmones pradeda pulti, juos niekinti, menkinti arba net naikinti. Pažiūrėkite, ką daro su savo oponentais dar gyvas diktataorius psichopatas A. Lukašenka. Tai yra jums gyvas pavyzdys, kaip elgiasi žmonės su psichiniais sutrikimais normalių žmonių atžvilgiu.

>> 14:06       2021-02-20 14:22

Nesutinku su jumis. Slapyvardis nereiškia, kad žmogus nėra anonimas. Juk ir jūs ne vardu ir pavarde pasirašote, o galbūt todėl, kad iš tikrųjų esate šiek tiek narcizas. Jums svarbu jūsų Ego. Kitam žmogui svarbu tik tiesa, kuria jis tiki. Čia nekalbu apie tokius, kaip 12:23. Tokie žmonės ne diskutuoja, o tik etiketes klijuoja. Bet juk ir jam turite galimybę atsakyti Tai kokia čia problema?

>> 12:23       2021-02-20 14:14

O tu ne narcizas?

Raigerdas> Anonimui        2021-02-20 14:06

Drebantis iš baimės Anoniminis Narcizas užsigavo ir parašė tokį komentarą, kokį galėjo parašyti tik Narcizas. Gali būti, kad tai parašė besislapstantis nuo kitų komentatorių Juozapas. Bet tai yra tik mano spėlionės. Kaip vargšai su įvairiais psichiniais sutrikimais elgiasi, esant elementariems dalykams? Aš jau apie tai rašiau,  bet pakartosiu specialiai “iš baimės drebančiam Anonimui, kuris bijo net nick’ą savo sugalvoti, nes jį tada atpažins kiti komentatoriai. Kuo skiriasi sudėtingus psichinius sutrikimus turintis nuo kito, kuris turi lengvus psichinius sutrikimus?  Sudėtingus psichinius sutrikimus turintis pilietis, slepia savo sutrikimus nuo kitų žmonių, jų nepripažįsta ir kaltina visame kame kitus žmones, vėl su tuo pačiu tikslu - paslėpti savo sutrikimus, kad jų niekas nepastebėtų. Kas įvyksta su žmonėmis, kurie patiki tokiu žmogumi su sutrikusia psichika arba pagedusia dvasia? Apie tai yra aprašoma lietuvių liaudies pasakoje “Dangus griūva”. Taigi, dvasiškes nesveikas žmogus niekaip neįvardins daiktų savais vardais. Jis to negali padaryti, ne potencialiai negali padaryti, o dėl savo sutrikimų negali padaryti,  kadangi jo vaizduotėje “iškrypę ir tikrovės neatitinkantys vaizdiniai eina pirmoje eilėje, ir jie jam atrodo, kaip TIESA, nors tai yra MELAS, kadangi jo prote yra sugedęs kontrolės mechanizmas, kuris yra susijęs su sąžine”. Aš jau rašiau, kad yra anekdotas apie tai, kaip psichiatras tikrina savo pacientus. Jis tekšteli rašolo dėmę ant švaraus popieriaus lapo ir klausia savo paciento: kas čia? Vienas pacientas atsako:“Daktare, čia urvas į pragarą”. Kitas:“Ui, daktare, aš bijau, čia kraujo dėmė” ir t.t. Štai ir persigandęs Anoniminis Narcizas man pripaišo savo savybes ir tiki, kad šias savybes turiu aš, o jis pats: “Narcizas Raigerdas paklausė 11:52 2021-02-20 12:23 “O dabar pažiūrėsime ne tik per akinius “vienos išskirtinės religijos”,
bet per vieno vienintelio Narcizo Raigerdo visaaprėpiančius akinių akinius”. Yra liaudies patarlė, kad “vagiui atrodo, kad visi aplinkui yra vagys”. Pedofilams, pavyzdžiui, vaidenasi, kad net kūdikis jau nori su juo patirti sekso malonumų. Tarp jų yra net mokslininkų, kurie “moksliškai”  bando įrodyti, kad taip yra iš tikrųjų. Destruktyvaus proto žmonės yra visos žmonijos problema, štai apie ką reikia pradėti kalbėti. Ir kol žmonės tylės ir apsimes, kad “nėra tokių destruktyvaus proto žmonių”, tol jokie išsigimimų klausimai nebus išspręsti. Žmonės tyli, nes tai yra palikta spręsti psichiatrams, kurių pelnas priklauso nuo psichinių ligonių skaičiaus. Tai neįvardinama, kad tai yra visuomenės bėda, nes nėra, manau, nei vieno žmogaus, kuris nebūtų nuo jų nukentėjęs. Bet tai padarytas, kaip privatus verslas pasauliniu mastu, kuris siekia tik pelno iš tų žmonių ir pagrindinai valstybės sąskaita. Jeigu neklystu Izraelyje yra uždrausta užsiimti privačia psichiatro praktika. Pas mus tokie dalykai net nes varstomi ir tai nelaikoma net rimta valstybės problema, nors yra akivaizdus faktas, kad 300 000 išvestų į Sibirą darbingiausios ir protingiausios mūsų tautos dalies įvyko tik dėl pateiktų beprotiškų kaltinimų šitiems žmonėms. Panašūs beprotiški kaltinimai buvo pateikti ir žydų tautai. Kas visa tai daro? Tai vis tie patys, kurie fiziškai neperneša, kad yra ŠEIMA, o jie jos sukurti NEGALI ir jie ją nori sukrti GRYNAi IŠ PAVYDO tiems, kurie gali turėti ne tik seksą, bet ir pagimdyti vaikus, kurie pratęstų tą GIMINĘ.

Narcizas Raigerdas paklausė 11:52        2021-02-20 12:23

“Kodėl prof. Alvydui Jokubaičiui nėra prieinami kai kurie elementarūs dalykai?”
Ir atsakė: “Todėl, kad jis naudoja dažnai tuos pačius instrumentus,
kuriuos naudoja narcizai.”
“O dabar pažiūrėsime ne tik per akinius “vienos išskirtinės religijos”,
bet per vieno vienintelio Narcizo Raigerdo visaaprėpiančius akinių akinius.

Raigerdas        2021-02-20 11:52

Aišku gerai, kad p. Vygantas Malinauskas ir Alvydas Jakubaitis bando pasipriešinti ir sustabdyti šeimos institijoje griovimą. Taigi, kaip matote, konferencijos metu nebuvo kalbama apie “šeimos griovimą”. Kaip matote, lietuviškoji profesūra yra per silpna kovoti su šeimos griovikais, nes jai nėra prieinamas priežasties-pasekmės dėsnis. Prof. Alvydas Jakubaitis yra toks žmogus, kuris viena ranka daro gerą, o kitą ranka daro bloga. Kodėl? Todėl, kad prof. Alvydas Jokubaitis yra vienos religijos iškėlimo aukščiau kitų religijų šalininkas. Todėl jis yra daugiau ideologas, atstovaujantis vienos religijos interesus. Ir ši pozicija yra klaidinga, nes tai neatitinka realybėje egzistuojančių dalykų. Kodėl prof. Alvydui Jokubaičiui nėra prieinami kai kurie elementarūs dalykai? Todėl, kad jis naudoja dažnai tuos pačius instrumentus, kuriuos naudoja narcizai. Koks pagrindinis yra skirtumas tarp Narcizo ir normalaus žmogaus? “Narcisistinio asmenybės sutrikimo kamuojami žmonės visada save laiko geresniais už kitus ir šios nuomonės nekeičia”.
Taigi, mes matome, kaip Narcizinio tipo žmonės mėgsta visa tai, kas suteikia jiems galimybę būti “išskirtiniais”, “privilegijuotais” ar “būti aukščiau už kitus”, nei kiti žmonės, tik pagal priklausomybę kažkokiai tai rasei ar nacijai (Hitlerio vokiečių išskirtinumas), religijai (judaizmo išskirtinumas, krikščionybės išskirtinumas, islamo išskirtinumas, hinduizme dvasininkų kastos išskirtinumas), priklausymas tam tikrai lyčiai išskirtinumas. Visai tai yra Narcisistinius požymius turinčių žmonių kliedesiai, nes jie prasilenkia su tuo, kas yra realybėje. Ko tikisi prof. A. Jokubaitis ir kiti jo šalininkai? Tikisi pergalės prieš tuos, kas nėra tos “išskirtinės religijos šalininkai”. Tačiau jis pamiršta ir apie tai, kad egzistuoja jau krikščioniškos bažnyčios, kuriose pamaldas atlieka jau kitokią lytinę orientaciją turintys pastoriai ir jie tuokia vienalytes santuokas. Taigi, krikščionybė pradedama griauti iš vidaus. Jeigu dabar pažiūrėsime ne tik per akinius “vienos išskirtinės religijos”, tai paveikslas bus kitoks. Pirmiausia, sustabdyti šeimos griovimą galima tik susijungus visoms religijoms į vieną nedalomą poziciją šeimos atžvilgiu. Bet tokiems “išskirtinės vienos religijos šalininkams”, kaip prof. A. Jokubaitis , tai padaryti bus sunku, o jeigu ir darys, tai tik sukandę dantis, kad neparodyti savo neapykantos kitoms religijoms, kaip tai demostruoja labai silpno intelekto Seimo narys Jurgis Razma. Jeigu atmesti tas visas Narcizinio pobūdžio idėjas, tai mes realybėje gausime, štai tokį paveikslą, kurie egzistuoja realybėje tarp žmonių. Pradėkime nuo to, kad pirminis tas impulsas, kamuojantis žmogų tūkstantmečiais yra sekso poreikis.Iš kur jis atsirado? Visa tai yra būdinga visoms gyvybės formoms, kurios yra įvairios, tačiau šita funkcija yra tik tam, kad pratęsti TOS RŪŠIES GYVYBĖS FORMAI TOLESNĮ EGZISTAVIMĄ. Taigi, ŠEIMA atlieka būtent šitą funkciją. Bet pirmiau yra seksas, o šeima jau yra ta mažiausia dviejų žmonių grupė, kuri ir tampa ta “vaikų gaminimo vieta”. Deja, politikai, užsiėmę tik savo asmeninių interesų tenkinimu, šitokio paprasto dalyko nesupranta, deja, šito nesupranta ir mūsų tauta, nes su “vaikų gaminimu” lietuviai neturi jokių normalių programų. Jie net savęs neklausia:“kodėl mes esame tokia maža tauta?” Ką, mūsų moterys yra ne tokios “vaisingos” kaip kitų tautų moterys? Ne, nes yra sunaikintas lietuvių tautos ELITAS, t.y. vedančioji tautos dalis. Pažiūrėkite, kiek “išskirtinumų ir privilegijų” turi šitie Narcizai-politikai ir jūs pamatysite, kad tauta yra vedama savo išnykimo link. Štai yra Kristaus žodžiai:“Jūs pažinsite juos iš vaisių”. O lietuviai iki pat šiandien nesupranta, ką pasakė Kristus, todėl jiems yra svarbiau ne PAŽINIMAS, o TIKĖJIMAS. Ir gauname situaciją, kaip tai įvardino A. Einšteinas:“Mokslas be religijos yra šlubas, o religija be mokslo yra akla”. Todėl šios ir kitų panašių “ideologinių” konferencijų dalyviai nekalba apie esminius dalykus, o būtent apie tai, kad ŠEIMA GIMDO, AUGINA IR UGDO VAIKUS, KAD PRATĘSTI TAUTOJE ESANČIAS TRADICIJAS IR VERTYBES. Taigi, taip vadinama “vienalytė santuoka” negali pagaminti vaikų. Ir tame yra pagrindinis skirtumas, nes tik ŠEIMA GAMINA VAIKUS. Būtent tai ir yra - “jūs pažinsite juos iš vaisių”. Lietuviai nesupranta šitos Kristaus išminties, nes tai nėra taikoma nei ekonomikoje, nei valstybės valdyme. Šitą Kristaus išmintį reikia taikyti visame kame, pradedant nuo kiekvieno žmogaus darbo, bet kokios įmonės darbo ir t.t. O kas yra tie, kurie griauna šeimos instituciją? Apie tai skaitykite sekančiame mano komentare.       

Raigerdas        2021-02-20 11:43

Kas griauna šeimos instituciją? Kokiu tikslu tai daroma? Ankstesniame mano kome ntare buvo rašoma:”“Narcisistinio asmenybės sutrikimo kamuojami žmonės visada save laiko geresniais už kitus ir šios nuomonės nekeičia”. Jūs žinote, kad pasaulis pilnas tokių Narcizų, ir mūsų tauta jau patyrė dvi okupacijas, kurių priežastis buvo Narcizų kliedesiai. Vienas kliedesys buvo apie “vokiečių nacijos išskirtinumą”, kitas buvo apie “marksizmo-leninizmo filosofijos” išskirtinumą, ko pasekoje gimė “proletariato diktatūrą”, kurie irgi visuomenėje tapo išskirtine klase. Jeigu hinduizme buvo išskirtinė “dvasininkų kasta”, tai komunistai sukūrė “išskirtinę proletariato kastą”, o proletariato viduje jau atsirado “komisarų kasta”, “NKVD-istų kasta” ir t.t. Visa tai “pagamina” pamišusių žmonių proteliai. Bet ar Hitleris buvo tas “Eugenikos mokslo” įkūrėjas? Ne, nes Eugeniką sukūrė psichiatrai. Kas yra tie psichiatrai ir psichologai? Jeigu paimsite jų knygutes, tai jie save dažnai įvardina save kaip “dvasios inžinieriais”. Jie teigia, kad “dabar nebereikia šamanų, raganių, žinių arba šarlatanų iš visokių religijų, nes esame mes psichiatrai, kurie gydo žmones nuo įvairių psichinių sutrikimų”. Šita nauja Narcizų rūšis -psichiatrija ir psichologija, pripaišė sau tokias savybes, kokių žmonės dar neturės gal daugiau nei 1000 metų. Jeigu marksizmas-leninizmas pastatė vežimą pirma arklio, t.y. materiją pastatė į pirmą vietą, o sąmonę į antrą vietą, tai psichiatrija dvasiai iš viso nepaliko vietos, nes ten liko tik viena materija. Todėl jie net depresiją gydo antidepresantais, nes ten, depresija, pagal šituos pamišėlius yra susijusi su “Serotoninu, kuris vadinamas LAIMĖS HORMONU”. Taigi, “įkalei” SEROTONINO ir esi laimingas. Vien perskaičius panašius kliedesius, pradedi suprasti, kad IŠ LIETUVOS YRA DAROMAS VIENAS DIDELIS BEPROTNAMIS. IR ŠITO BEPROTNAMIO KŪRYBOJE DALYVAUJA VILNIAUS UNIVERSITETAS, O PASKUI JĮ IR VISI KITI. O dabar grįžkime prie Eugenikos. Hitleris, kaip žinia, buvo didelis Eugenikos šalininkas. Eikime prie faktų:1940 metų birželio 18 dieną psichiatras Dž. R. Rizas pristatė planą kasmetiniame Britanijos nacionalinės tarybos posėdyje proto higienos klausimais. Jis nubrėžė psichiatrijos tikslus, kuriuos buvo numatyta įgyvendinti visuomenėje per artimiausius 60 metų:politikoje, jurisprudencijoje, religijoje, medicinoje ir švietime. Psichiatras Dž. B. Čizholmas palaikė 1940 -ųjų Dž.R. Rizo planą ir pats kvietė įgyvendinti pagindinį šio plano tikslą : „Naujas interpretavimas ir galų gale tokių sampratų, kaip Gėris
ir Blogis sunaikinimas“. Jis teigė, kad, neva, norint išvengti karo reikia sunaikinti DOROVĘ.Tad psichiatrų taikinyje atsidūrė ŠEIMOS IŠTIKIMYBĖS TRADICIJOS, PATRIOTIZMAS IR RELIGIJOS DOGMOS”. Taigi, tai buvo jau prasidedant II-ajam pasauliniam karui, todėl būtent fašistinėje Vokietijoje psichiatrams buvo paskirtas solidus maitininimas (finansavimas), nes jie gaudavo tą maitinimą per karines struktūras, ir galėjo atlikti savo beprotiškus eksperimentus su gyvais žmonėmis. Šiandien jie taip pat įsitvirtino kariuomenėse, ir jų aukomis tampa kareiviai ir karininkai, ypač tie, kurie dalyvavo kokiuose nors kariniuose konfliktuose. Šiandien psichiatrai dirba kaip BIG FARMA marketologai. Jeigu vien psichiatrija per metus gauna daugiau nei 300 milijardų per metus, tai įsivaizduokite kokios yra farmacinių gigantų pajamos. Man asmeniškai, Kristus yra mokytojas. Ir jis moko, kad “jūs pažinsite juos iš vaisių”. Nei Lietuvos mokslininkams, nei politikams nerūpi šita Kristaus išmintis ir nerūpi išsiaiškinti, kokius gi vaisius augina šita markzismo šaka - psichiatrija ir jos puseserė psichologija. Nerūpi ir Švietimo ministerijai, ką veikia psichologai mokyklose. Taigi, Lietuvoje veikia žmonių beprotinimo sistema, pakišant mūsų tautai, klaidingas žinias už tikras, o Kristaus mokymas paverstas tik tikėjimu, nors ten pati didžiausia vertybė yra būtent Kristaus išmintyje. Štai ji:„Sergėkitės netikrų pranašų, kurie ateina pas jus avių kailyje, o viduje yra plėšrūs vilkai. Jūs pažinsite juos iš vaisių. Argi kas gali pasiskinti vynuogių nuo erškėčių ar figų nuo usnių?! Juk geras medis duoda gerus vaisius, o netikęs medis – blogus. Geras medis negali duoti blogų vaisių, o netikęs gerų”. Gera šeima pagamina gerus vaisius ir išaugina nuostabaus talento vaikus, bloga - blogesnius, o ką gali pagimdyti vienalytė šeima? Apie tai konferencijoje nekalbama, todėl, kad jos dalyviai nesupranta, kad yra konstruktyvus žmogaus protas ir yra destruktyvus žmogaus protas, kurio pašaukimas yra GROVIMAS, ARDYMAS,  NAIKINIMAS TO, KAS DUODA VAISIUS. Štai tie žmonės: Hitleris, Stalinas, A. Lukašenko, Pol Potas, Leninas ir kiti žmonijos kraugeriai. Kokie jų darbo vaisiai? Milijonai lavonų.

Klausimas       2021-02-19 17:13

O tai kaip bus su generaline prokuratūra- tokiomis pajėgomis 350000 bylų nesukurps. Reikės plėstis, reikės pinigų...

Ne į temą       2021-02-19 16:56

Ėlėrtė informuoja:
  Teisininkas apie peticiją prieš Raskevičių: jos galia yra nulinė ir tai primena kolektyvinį priekabiavimą

Laumėjantis       2021-02-19 14:23

Kalbant apie lytinius iškrypimus, norėčiau atkreipti dėmesį į tai, ko niekas nepastebi. Profesorius Saulius Kanišauskas atkreipė dėmesį, kad kiekvienoje sistemoje turi būti tam tikras kiekis chaoso, kuris ją stabilizuoja ir padeda vystytis. Žmonių visuomenėje tas chaosas yra vagys, girtuokliai, ligoniai, luošiai ( ar dar prisimename šį lietuvišką žodį ), nevykėliai, bedarbiai.Ir iš tikrųjų, ligoniai padeda sveikiesiems suvokti sveikatos vertę, bedarbiai padeda suvokti, kad reikia branginti darbo vietą ir t.t.
Ir to chaoso turėtų būti iki 7 %.
Nors S. Kanišauskas to nesakė, bet aš prie chaoso priskiriu ir lytinius iškrypėlius. Ir jie reikalingi visuomenei, tuo labiau, kad ir Dievas jiems leido atsirasti. Yra dar ir lietuviškas posakis: ,,visokių yra, visokių reikia”. Bet juos ir reikia suvokti kaip lytinius iškrypėlius, bet ne kaip kažkokios kitokios lytinės orientacijos asmenis. Ir visiškai atskirti iškrypusių žmonių ,,teises” ir ,,problemas” nuo grūdamos iškrypimų propagandos.
Ir jeigu to chaoso atsiranda daugiau negu 7%, sistema ( arba mūsų atveju - visuomenė ) ima sirgti ir net žlunga…

Juozas       2021-02-19 14:04

Manau, kad šeima turėtų būti vadinama tokia ir tik tokia piliečių sąjunga, iš kurios bent jau teoriškai gali gimti naujas žmogus. Taip pat jai gali būti priskiriami ir “priklausiniai”- šeimos ar įvaikinti vaikai, seneliai ar kitais pagrindais kartu gyvenantys žmonės. Visos kitos kartu gyvenančių žmonių sąjungos turi būti taip pat įteisinamos juridiškai, bet nevadinamos šeima.


Rekomenduojame

Dainius Rudzevičius. Stambulo konvencija ir jos ryšys su socialinės lyties ideologija

Ligita Sinušienė. Ar Stambulo konvencijai bebus ką pražudyti Kretingos pranciškonų gimnazijoje?

Rasa Čepaitienė. Kaukių kritimo metas

Brolis Paulius Vaineikis OFM. Šaukiu aš tautą nuodėmės užguitą

Lietuvos gyventojų nuomonių apklausa

Dovydas Norkūnas. Kaip iš tikrųjų atrodo LYTINIS ŠVIETIMAS? Kam iš tiesų reikia Stambulo konvencijos?

Brolis išsižadėjo brolio ar direktorius – pavaldinio?

Alvydas Jokubaitis. Ar Europos Sąjungai reikia šeimos? – Taip ir ne

Algimantas Rusteika. Iliuzijų pabaigos metai

Andrius Švarplys. „Influenceriai-garsenybės“ gali viešai kalbėti apie politiką, o Bažnyčia nebe?

Nuo bačkos. Andrius Kubilius: Tomai, neišsigąsk šios atakos! Tomas Raskevičius: Dėkoju TS-LKD už palaikymą. Pažadu nepasiduoti!

Konstantinas Bogomolovas. Europos pagrobimas 2.0. Režisieriaus manifestas

Pozicija, kurios nenori girdėti LGBT lyderiai. Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu

Kam tas „šešėlis“? Darius Kuolys: Smurtas – valdžios silpnumo ir baimės išraiška. Kad ir kokia „kieta“ toji valdžia dėtųsi

Nida Vasiliauskaitė apie Stambulo konvenciją:  dabar – trumpai, kone prieš trejus metus – išsamiai

Kun. Robertas Grigas. Kuo blogi „specialioms grupėms“ kuriami įstatymai

Algimantas Matulevičius. Negi valstybės piliečių nuomonė lygi nuliui?

Andrius Švarplys. JAV vyskupų pozicija dėl seksualinės orientacijos ir ‘gender identity’ sąvokų įtraukimas į įstatymus yra blogis

Audris Narbutas. Per Stambulo konvenciją – į melo visuomenę

Kun. Andrius Narbekovas. Stambulo konvencija – Trojos arklys

Elagu Eesti! Tegyvuoja Estija! Vidmantas Valiušaitis: Pagarbos žodis broliams estams

Rasa Čepaitienė. Kvalifikacija

Vytautas Sinica. Kaip iš Toliato pavyzdį darė

Andrius Švarplys. Priešingai – tai jūs puolate Lietuvos Konstituciją, o visuomenė reaguoja ir, beje, labai demokratiniu bei civilizuotu būdu

Lietuvos valstybės atkūrimo minėjimas – Vasario 16-osios važiuotynės

T. Elijas Leyds. Virusas, hidra ir Bažnyčia

Raimondas Navickas. „Neapykantos kalbos“ kriminalizavimo per ANK afera yra antikonstitucinė ir antidemokratinė

Audrius Bačiulis apie „Coca Cola“ kursus, kaip „tapti mažiau baltaisiais žmonėmis“

Vidas Rachlevičius. Kaukės nusimestos: kada skersime šventąją karvę?

Algimantas Rusteika. Stukačių epocha sugrįžta

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.