Darius Kuolys: Ačiū vilniečiams už pasitikėjimą – stengsimės jį pateisinti

Tiesos.lt redakcija   2015 m. kovo 10 d. 21:43

91     

    

Darius Kuolys: Ačiū vilniečiams už pasitikėjimą – stengsimės jį pateisinti

Tiesos.lt portalo redaktorė Ramutė Bingelienė po savivaldos rinkimų kalbina Lietuvos Sąrašo pirmininką Darių Kuolį.

Šie savivaldos rinkimai Lietuvos Sąrašui buvo pirmieji. Kaip, prabėgus savaitei, galėtumėte įvertinti Jūsų vadovaujamos partijos pasiekimus?

Taip, tai pirmieji rinkimai, kuriuose kėlėme piliečių sąrašus su savo vėliava – Vilniuje, Šiauliuose, Pagėgiuose. Tačiau mūsų savita partija dalyvavo ir ankstesniuose rinkimuose, tik kitais būdais. Seimo rinkimuose rėmėme moralinį politikos atsinaujinimą žadėjusius kitų partijų kandidatus, o Vilniaus Žirmūnuose kėlėme rašytoją Liudviką Jakimavičių. Aktyviai dalyvavome Prezidento rinkimuose – rėmėme Naglį Puteikį, rengėme jo programą ir rinkimų kampaniją.

Dabar ryžomės pasiūlyti piliečių savivaldos alternatyvą uždaram, nomenklatūriniam Vilniaus valdymui – ir nemažos dalies vilniečių buvome išgirsti. Nors mūsų resursai buvo labai kuklūs, nors vadinamojo visuomeninio transliuotojo buvome pabrėžtinai ignoruoti, į sostinės merus mūsų iškeltas Naglis Puteikis sulaukė beveik tokios pačios rinkėjų paramos kaip konservatorių kandidatas Mykolas Majauskas, o Vilniaus taryboje turėsime tiek pat narių, kaip ir Vyriausybei vadovaujantys socialdemokratai. Tai tam tikras pasiekimas.

Ne mažesnis pasiekimas – mūsų suburta asmenybių komanda, mums į talką atėję savanoriai, atrasti sąmoningi ir reiklūs rėmėjai. Juk mūsų Vilniaus sąrašą pasirinkę rinkėjai žiūrėjo į jį rimtai – atidžiai ir geranoriškai reitingavo. Patys miestiečiai iškėlė ir delegavo į tarybą ekonomistę Aušrą Maldeikienę, aktorių ir pedagogą Gediminą Storpirštį, gerokai kilstelėjo aplinkosaugininkus Rūtą Baškytę ir Romą Pakalnį.

Noriu nuoširdžiai padėkoti vilniečiams už pasitikėjimą – stengsimės jį pateisinti. Dėkoju ir visiems Šiaulių ir Pagėgių žmonėms, balsavusiems už Lietuvos Sąrašo visuomenininkus. Šiuose miestuose Mykolo Deikaus ir Donato Jančaro vestiems sąrašams šįkart pristigo sėkmės. Bet įgytos pamokos liks svarbios. Labai ačiū visiems mūsų talkininkams savanoriams. Kiek gaila, kad Lietuvos Sąrašui nepavyko savo komandos sutelkti Kaune, kur turime tikrai stiprių asmenybių.

Liberalų Sąjūdis pranešė, kad dėl galimos koalicijos Vilniaus mieste tariasi ir su Lietuvos Sąrašu. Kokios sąlygomis sutiktumėte įeiti į Remigijaus Šimašiaus buriamą koaliciją, kurią sudarytų Lietuvos Sąrašo nuolat kritikuotos partijos? Kurios programinės nuostatos, Jūsų manymu, galėtų šias partijas vienyti? Skirti?

Esame gavę Remigijaus Šimašiaus kvietimą įeiti į liberalų ir konservatorių buriamą Vilniaus koaliciją. Į ją be mūsų kviečiami socialdemokratai ir, regis, „Tvarkos ir teisingumo“ nariai. Kol kas sutikome dėl šios koalicijos konsultuotis. Konsultacijų metu ir turėtų paaiškėti, ar atsiras pakankamai tvirtų bendrų nuostatų ir įsipareigojimų Vilniui, dėl kurių Lietuvos Sąrašui derėtų prisidėti prie valdančios koalicijos.

Ėjome į rinkimus siekdami valdžios ne sau, bet vilniečiams. Būtų prasmės eiti į koaliciją tuomet, jei būsime tikri, kad mūsų dalyvavimas prisidėtų prie didesnių politinių galių suteikimo Vilniaus visuomenei, prie jos savivaldos įtvirtinimo, prie seniūnijų ir vietos bendruomenių stiprinimo, prie viešųjų finansų, bendro turto ir komunalinių paslaugų išskaidrinimo ir atsakingo tvarkymo, prie savarankiškos švietimo politikos, kurios miestas iki šiol neturėjo, prie didesnio rūpesčio skurstančiais bendrapiliečiais, prie darnios sostinės plėtros.

Taip, Lietuvos Sąrašas pagrįstai kritikavo ir kritikuoja visų pastaraisiais metais valdžioje buvusių ir esančių partijų nomenklatūrinį elgesį, jų moralinį nejautrumą, abejingumą piliečių teisių pažeidimams, autoritarinio valdymo tendencijoms, jų konformizmą ir nesavarankiškumą.

Esama akivaizdžių idėjinių takoskyrų: Lietuvos Sąrašas linkęs pasikliauti ne „viską išsprendžiančia“ laisva rinka, bet piliečių išmintimi ir bendru veikimu. Tikime bendro gėrio, bendro labo idėja ir neketiname pritarti sprendimams, kurie privatų ar grupinį interesą iškeltų virš bendrojo.

Kita vertus, demokratinis, pilietinis mūsų valstybės atsinaujinimas nemaža dalimi priklauso nuo to, ar pajėgs atsinaujinti, pilietinę ir moralinę klausą atgauti tradicinės partijos. Į Vilniaus tarybą vilniečių deleguotas liberalų, konservatorių, socialdemokratų jaunimas įgyja kad ir trapią atsinaujinimo galimybę.

Ar Lietuvos Sąrašas gavo ir kitų pasiūlymų?

Ne, jokių kitų pasiūlymų nesame gavę. Artūro Zuoko, Algio Čapliko ir Valdemaro Tomaševskio koalicija, matyt, būtų buriama, jei A. Zuokui pavyktų šį sekmadienį laimėti mero rinkimus. Vis dėlto ši koalicija būtų „Rubikono koalicija“, o Lietuvos Sąrašas yra įsipareigojęs vilniečiams Rubikoną peržengti.

Kai kurie politikos komentatoriai teigia, kad galvodamas apie būsimus Seimo rinkimus Lietuvos Sąrašas Vilniaus taryboje turėtų likti opozicijoje. Sutinkate?

Nemanau, kad žiūrėjimas į Seimo rinkimus turi lemti Lietuvos Sąrašo apsisprendimą – prisidėti prie valdančios koalicijos Vilniuje ar ne. Toks politinių žingsnių skaičiavimas būtų gana savanaudiškas ir vargu ar pasiteisintų. Ne nuo vietos pozicijoje ar opozicijoje, bet nuo sugebėjimo laikytis prisiimtų įsipareigojimų, sąžiningai tarnauti Vilniaus labui priklausys, ar pavyks Lietuvos Sąrašo žmonėms išsaugoti vilniečių pasitikėjimą. Kur būsime Vilniui naudingesni, matysime įvertinę konsultacijų rezultatus. 

Ačiū už atsakymus.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Vaikai nauja       2015-03-11 19:29

Prezidente rinktų Tetą Betą.Turėjau patvirtinti ,kad tiktų.

komentatoriai        2015-03-11 16:50

Nuprotejo

rename asui       2015-03-11 15:41

klaidingai prisistatei.
tokius klausimus uždavinėdamas turėtum vadintis aiškiau - arba “asilu” arba tiesiog “ass”

asas       2015-03-11 14:59

Kam is tiesu dirba Kuolis???/kalba ka reikia kalbeti,bet kam jis dirba???

Diedukas > Al.       2015-03-11 8:40

Puikus straipsnis apie rusiškus trolius - http://www.novayagazeta.ru/inquests/67574.html
Lietuvos “kontorai yra iš ko pasimokyt…

Diedukas Purui       2015-03-11 8:35

Aš kad noriu kad žmonėms kad aklai kad puras kad ir parašė kad ir komentarą...

Al.       2015-03-11 0:59

Keista, kad Tiesos.lt redakcija neblokuoja blevyzgotojų. Argi nuomonių laisvė neįmanoma be blevyzgų? Man atrodo, kad kaip tik nuomonių laisvės priešai smardindami šią erdvę, ją naikina. Komentarų šalinimas nieko neduoda - trolius reikia blokuoti.

tam 13:53       2015-03-10 15:56

Oi kaip negražu, bandai mėtyti pėdas ir slapstytis. Štai ir patvirtinai tikrąją Šakalo esybę.

Diedukasosui        2015-03-10 13:53
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Ernestas J. to internauts       2015-03-10 13:28

Ne, aš ne prieš nuomonių įvairovę. Aš prieš provokatorių ir blevizgotojų laisvę dergti visur ir ant visų be jokios priežasties.

internauts - ernestui        2015-03-10 13:10

jūs už diktatūrą? prieš numonių laisvę?

internauts - keista        2015-03-10 13:09

beje, ar kas paklausė Zuoko partiečio Meliano, kieno iš tikrųjų interesus jis gynė, davęs leidimą atakuoti Garliavą?

Ernestas J.       2015-03-10 13:08

Banadau suvokti kas čia vyksta. Pasirodė straipsnis, po to sekė pirmieji komentarai. Nors nuomonių buvo skirtingų, tačiau pradžioje viskas vyko korektiškai. Vėliau komentarą parašė komentatorius “juozapas”. Labai normalus tas komentaras yra. Tačiau po to sekė išpuoliai , provokavimai ir koliojimai iš kažkokio trolio pusės. Tyčia, iš niekur nieko, tiesiog lygioje vietoje kabinėjamasi. Tam troliui kiek mačiau argumentuotų atsakymų nereikia. Jam reikia tik spjaudytis ir provokuoti kitus. Tinklalapio Administratoriui derėtų tiesiog šalinti tokių provokatorių rašinėjimus. O komentatoriams siūlau tiesiog ignoruoti kenkėją.

internauts - keista        2015-03-10 13:05

pasirinikimas tarp Šimašiaus ir Zuoko, tai pasirinkimas tarp skaidraus ir neskaidraus mafijinio verslo.
Daugeliui turbūt atrodo, kad “Vilniaus brigada” tėra kažkoks mitas, užsibaigęs neva Dekanidzės sušaudymu. Nieko panašaus. Jis užsibaigė mafijos įsitvirtinimu nešvariame versle po kai kurių politikų ir kai kurių prokurorų stogu. Ji aktyviausiai dalyvavo ir privatizacijos procese.

Vienas iš Vilniaus Brigados vadeivų - David Kaplan tarpininkavo parduodant “sportininko” Baranausko Snoro banko akcijas neva investitoriui iš Europos, įsiregistravusiam Liuksenburgo ofšore. Vėliau paaiškėjo, kad tai maskvietis V.Antonovas. Šitaip ne viena Maskvos mafijos kompanija atvyko į Lietuvą per Liuksenburgą. Apie tai rašiau.
Kitas - David Katz, “istorikas”, aktyviai šmeižė Lietuvą globaliai.

Maskvą nuo 1992 iki 2010 valdė mafijos statytinis, Putino draugas Lužkovas. Medvedevas jį nušalino. Nuo to laiko jie su Putino nebe draugai. KGB valdė mafiją ir naudojo saviems tikslams. Jos rankomis buvo galima pašalinti nepageidaujamus asmenis.  Galimas daiktas, kad čičėnų mafija buvo pasinaudota ir nužudant Nemcovą. Kas nors iš jų bus paaukotas gelbstint užsakovus.

Garliavos žudynėse aiškiai Prisidėta vietinės mafijos. Kaip ir Kiesiaus nužudyme. Vaikų porno - didesnis mafijos biznis už narko biznį. Globalizmo nualintam Tailande sunkiai beišgyvenantys tėvai patys sutinka parduot vaikus sex bizniui.
Lietuvoje nepilnametės viliojamos modelių agentūrų, vežamos į Tailandą, ŠriLanką. Tėvai net didžiuojasi, o valdžia užmerkia akis į tokį sex turizmą.
.
Maskvos mafijos bosas Kobzonas prie Kirkilo į Lietuvą vykdavo laisvai. Koncertų priedangoj vykdavo susitikimai. 
VAikų pornografijos biznio turėjimas Rusijoj, kaip ir Kazakstane, kaip ir Baltarusijoj iki šiol legalus. Žr. http://en.wikipedia.org/wiki/Laws_regarding_child_pornography

Kas gali paneigti, kad Venskiene susidūrė su dideliu vaikų porno bizniu? Juk mergaitė filmuke liudijo, kad ji buvo filmuojama viename Kauno motelyje.

Diedukasosui       2015-03-10 12:34

Ne Šakale, sosai tai čia jau jūsų išmislas taip visus vadinti. Matau įsižeidei, kad ne rusiška gramatika parašiau? Atleisk, maniau jog tau kaip dideliam “patriotui”, bus maloniau tai išgirsti skambant lietuviška tarme. Kaip matai klaidą ištaisiau - stengiuosi, kad tik tau maloniau būtu.
Pastebėjau, kad jums dėl kontorinių, baimės paranoja apsėdo. Kaip Tatai rusai visur vaidenasi, taip jums kontoriniai. Jūs ką manote tokie svarbūs esate, kad jumis kas tai domėtųsi? Atsipeikėkite, pasižiūrėkit kiek čia skaitančiųjų beliko - kam jūs nacher rūpite. Jei jūs kam rūpėtumėt, tai senei į vietą būtumėt pastatyti. Juokdariai - ne kas kitą. Tikriausiai pasislėpę po devyniais užraktais sėdite ir įsivaizduojate Džeimsais Bondais? Na žaiskit, jei tik malonu, o aš retkarčiais užbėgsiu pasibovydamas pasišaipyti iš berazumių.

skaitytojas-(ne)Šakalui       2015-03-10 11:41

ech,piktas tu kontorini šunie:skundies,kad daug teritorijos reikia aplėkti,apdergti? tiesos.lt komentatorius apkandžioti?Tai ką padarysi,kad žmonės čia,tiesos.lt,renkasi mąstantys,neužzombinti,kad atkirtį tokiem kaip tu duoda,kad solidarūs viens kitam yra.žinai,nubėk pasiskųsti kokiam funkcionieriui,gal ir paguos-kauliuka po rytojaus furšeto numes.

Vilnietis       2015-03-10 10:38

Už pasitikėjimą bus atsilyginta pasitikėjimi.Sėkmės nelengvame kelyje visiems,besiburiantiems po LS vėliava!

Diedukas > Diedukasasui        2015-03-10 10:27

Beveik teisingai parašei, vieną raidę tik supainiojai. Ne “sasui”, “sosui”. Nors patylėtum apie tokius intymius reikalus viešai dėstydamas, ką sedėdamas man po komp. stalu atlieki. O šiaip, esi gavęs labai tinkamą “nick”-ą “Šunkiaulis”. Pagal aplinkybes tai loji, tai kriuksi, tai sosini, bet dažniausiai turbūt laižai savo pauodegį ir pasturgalius darbdaviam…

tam 9:08       2015-03-10 10:04

Na matai, tik tiek teišbezdi - Šakalams tai būdinga. Žinok smirdžiau, kiekvienas veiksmas iššaukia atoveiksmi, ir po kiekvieno tavo išsišokimo gausi atkirtį. Nemanyk, kad su bitininkais susidėjęs, gali ką beišmanęs daryti. Dabar pavasaris, darbų metas, bet aš pasistengsiu visur suspėti. Taip, kad skolingas tikrai neliksiu.

Arnė       2015-03-10 9:10

džiaugiamės laimėjimu, linkime stiprybės visiems TIESOS žmonėms. Jūsų buvimas labai reikšmingas.

to nedurniui 9.00       2015-03-10 9:08

“Šakalų gyvenimas trumpas”,“pats šlykščiausias Šakalo vaidmuo” -savikritika? wink

to-8.33       2015-03-10 9:05

kas ant kitų sako,ant savęs pasisako;nejau kontora darbuotojų pritrūko,ar dar balius po kovo8 nesibaigė, visiškai nebesusgaudot,kas savi,kas svetimi;
jūsų kontorinis po klyčka"Juozapasui"22.16 pabėrė dozę žirnių;pabėrė,bet kaip visad ryškiai pro šalį,ką vykusiai konstatavo pro šalį ejęs “daktaras”,jei Theraflu naudojama bile kaip,išeina didelis “Tfu”;su tuo ir sveikinam wink

Diedukasasui       2015-03-10 9:00

O vargdieni nelabasai, kaip matau tau liko pats šlykščiausias Šakalo vaidmuo. Atbėgi, nieko nepasakęs įkandi, ir vėl kuo greičiau į krūmus.  Ką padarysi, visiems pagal nuopelnus. Juozapasas dar tau siūlo bičių - durnas, ne duras, nejau nesupranta, kad Šakalai bičių nevalgo. Pasikandžiok dar, kiek tau beliko - Šakalų gyvenimas trumpas.

Daktarasasui ir Juozapasasui       2015-03-10 8:33

Jūs nors tarpusavyje bandykite susišnekėti, o tai dėl jūsų pačių psichinės būsenos neramu darosi. Juozapasasai, netepk kitų kuom pats kvepi - prisigyręs, kad nuo bacilų dar neatsikratęs, jis kitiems tas pačias bacilas primetinėją.
Stratege didysis, neknisk protą kitiems su savo neva plaučių uždegimais, tu su kompu gi miegi - ligos tau ne kliūtis o tik postūmis kitus šmeišti. Sakyk tiesiai šviesiai buvau ne kondicijoje, t,y. zapojuje, tai nors ne melagis atrodysi. Ką gi sveikatos nelinkėsiu, nes jos tau kaip ir visai nereikia - matosi, kad tau ir taip gerai.

s.m. Juozapui       2015-03-10 0:24

alles in ordnung wink

Al.       2015-03-10 0:23

Ar jungsis LS su sodomitais, ar nesijungs, vistiek bus proga save atskleisti. Tik ar mes tą savivaldybės gyvenimą galėsim stebėti ? Čia labai reiktų Tiesos.lt redaktorės pranešimų. Neužteks tik kartą per pusmetį paimt interviu iš Kuolio. Net tas derybas, jei jos bus, reikia nušviest nuolatiniais pranešimais kaip iš fronto linijos. Be to, mano nuomone, Tiesos.lt turi pakeisti formatą. Jis turi tapti labiau žinių laikraščiu. Netgi siūlyčiau pagalvoti apie pavadinimo pakeitimą. Dabartinis laikraščio ir komentarų stilius, mano nuomone, yra pasmerkiantis opozicijai. Bet Lietuvos sąrašas yra partija, taigi turi nusiteikti laimėjimui. Taigi - atstovauti piliečių daugumą. Aš, tarkim, nesijungčiau į jokias sąjungas nei su Šimašium, nei su Zuoku, bet todėl ir neinu į politiką. Jei LS sugebės manevruoti neprarasdami kelio, tai Dieve duok.

Tomas       2015-03-10 0:19

Nereikia įsivaizduoti, kad vieni Tiesos skaitytojai yra L.sąrašo rinkėjai. Jei būtų taip, L.sąrašas būtų gavęs Vilniuje tiek balsų, kiek tautininkai.
Galvoju, kad L.sąrašas tai supranta. Todėl šypsosi iš mūsų ultimatumų ir teisingai daro. Neringos Venckienės klaida buvo, kad tikėjo viskuo, kas jai ką sakė.

neramusui       2015-03-10 0:06

tau ne vaizdelis “paisosi”, o haliucinacijos prasidėjo.
liaukis gerti,  nedaryk pachmielo ir tie vaizdiniai liausis.

Juozapas---"daktarui "       2015-03-10 0:03

Na, matau esi tikras specas.
Ar tu iš tos specialiosios AtA Lubį, Čilinską bei Stulpiną gydžiusių kolegų zonderkomandos?

Neramu       2015-03-9 23:52

Tikejau zodziu Tiesos, zavejausi ir palaikiau “kreideliu” akcijas ir idejas, dalyvius, asmenybes. Paskutine akcija buvo lyg ir kitokia, nuasmeninta, aplaizyta. Bijau, kad ir paskutine.  Obuoliavimas su lyberastais neskaniai ziurisi, nieko gero nezada. Tokia nuomone ir vaizdelis paisosi. Deja.

klausimas       2015-03-9 23:39

Ar įmanoma peržengti Rubikoną su tais, kurie prisidėjo prie to Rubikono atėjimo į Vilnių (liberalai ir konservai)? Kurie patekę į Vilniaus tarybą per daugelį metų nė piršto nepajudindavo, kad išguitų Rubikoną iš Vilniaus? Anot Puteikio,prieš liberalų proteguojamas atliekų deginimo įmones Fortum Rubikonas atrodo kaip nykštukas.

Daktaras-Juozapasui 2015-03-9 22:16        2015-03-9 23:17

T-f-u? Aaaaaa,supratau - šiuo metu pacientas vartoja Theraflu ! Nereceptinis. Nekompensuojamas. Nervų sistemą veikiantys vaistai. Analgetikai. Salicilo rūgštis….
Vaidelenasi raudonos linijos, loviai,šventi juozapai…?Jums labai išreikštas šalutis poveikis: esat nervingas,matot, juntat ir girdit dalykus, kurių nėra. Gerbiamasai-laikykitės instrukcijos,neperdozuokite,ške.Tarkitės su vaistininku,galų gale,pakeiskit į kitą preparatą.Rūpinkitės savimi atsakingai.

Juozapas---Diedukui       2015-03-9 23:10

Sveiks gyvas, kaip laikaisi?
Senokai nesimatėm.
Buvau kurį laiką atitolęs.
Kaip gyvuoja mūsų  bitės?

Juozapas 22:16       2015-03-9 22:52

Žmogau, apsiramink.
Nusivalyk putas iš lūpų kampučių.
Atlik keletą kvėpavimo pratimų ir išgėręs kmynų arbatos eik miegoti.
Ryte gal pamatysi kad gyvenimas yra ne toks jau suknistas.
Nes šiandien apart kliedesių tau niekas nesigauna.
Nerimta.
Nei juokinga, nei įtikinama.
Lėkšta ir mulkiška.
Klausimas- ko tuomet čia ateini?
Tau nepatinka LS?
OK.
Niekas neprieštarauja - mylėk šustauską ar grybauskaitę.
Tik, ...Žinai, kiek keistoka atrodo, kuomet žmogus lenda “pasidemosnstruoti” ten kur jo niekas neprašo.
Pavyzdžiui man nepatinka lietrydis.
Nepatinka visiškai.
Aš ir neskaitau jo, nesilankau lietrydžio portale ir suprantama, nerašau ten komentarų.
Ir delfiuose nerašau.
O tu?
Tau nepatinka Lietuvos Sąrašas, jo žmones tu niekini ir,...
Vis tiek čia pastoviai, nuolat atsibeldi ir iššokęs iš krūmų atlapoji prieš publiką ploščiaus skvernus?
Gal tu koks nors “seksualiai susirūpinęs” nebagas?
Pasitenkini tik tuomet kai čia, atsiprašant prieš visus kelnes nusismauki?
Ir nesispjaudyk.
Iš kur mums žinoti, gal tu koks nors asocialas, gal tuberkulioze sergi?

Diedukas tam---"juokingasui"        2015-03-9 22:41

Žmogiuk, keistai tavo nuotaikos kinta. Tai - “Cha cha cha!”, neužilgo - “Tfu”. Šarikovo sindromas? “Abr-valg, abr-valg. Kokia saujelė dundukų? Apie save ir politrukus dėstai? Apie kokį lovį pasakoji? Iš kurio srėbi pasikriuksėdamas? Susidvejinęs esi. Kažkoks šunkiaulis. Pas psichiatrą tau reikia…

"angelui" iš 2015-03-9 22:16 komentaro       2015-03-9 22:22

Neįtikinai.Visiškai.Pabandyk dar kartą,nevelnie ir neprisiplakėli…:)

to "Juokinga 2015-03-9 20:35 "       2015-03-9 22:19

iš niekų juokiasi kvailiai,iš dundukų juokiasi beširdžiai, iš pasitikėjimo žmogumi juoktis gali tik visiškas niekšas….
Velnioniška trejybė vienoje asaboje -Kvailys,Beširdis ir Niekšas.Užuojauta.Ir ką reik prisidirbt,kad gautum tokį sunkų likimą???

Juozapasui       2015-03-9 22:16

Tu ir su velniu nusibrėžęs raudoną liniją eitum į koaliciją, svarbu arčiau lovio. Pastoviai su visokiais išvedžiojimais randi kaip prisitaikyti nors tu ką. Yra toks posakis: gudrus kaip velnias - čia tau. Prisiplakėlis. Tfu.

tiesiai ir sviesiai-       2015-03-9 22:13

jei liberalas Kuolys butu pasakes apie savo planus susijungti su liberastais, garantuoju- nebutu gave ne vieno balso. Kaip suderinti liberalu puolima pries Venckiene, Simasiaus palyda Usui- keliuku tiesiai i mirti, E.Masiulio agitacija balsuoti uz Venckienes sueimima, Uso pusbrolio naryste pas liberastus ir t.t. Galimai, LS jau nusprende neberengti Tiesos akciju- juk darbas savivaldybeje duos pajamu ir taip, be vargo. Jeigu nenorite, kad Tauta nuo jusu nenusigreztu - baikite zaisti dvigubus zaidimus- ne visi pamirso Kuolio ir akad. Z.Zinkeviciaus susidurimus, dabar jau pritariama Simasiaus siulymui. Taigi, kur einate?! Kodel negalite, kaip ir Seime, buti nepriklausomais- pasaulio neapversite aukstyn kojomis, bet ir patys, saves nesutepsite, o tik stipresite, jei dirbsite Vilniui ir vilnieciams.

Keista,       2015-03-9 22:00

sis sarasas iskilo ant vaiko pagrobimo datos minejimo. Kaip zinom, Maldeikiene visada tiesiog sudrebedavo nuo Venckienes pavardes. O dabar- viename darinyje su Deimantes, Venckienes palaikytojais. Gal kas gali paaiskinti, kas cia vyksta?

vida       2015-03-9 21:35

Jei tiek menesiu isstovejot rasydami Tiesos , manome pastovesit del Tiesos ir savivaldybeje

to nesuderinama       2015-03-9 21:33

niekas ir nesuderino. kur matai faktą kad suderino? tave įtikino ?
o savo galvos tikriausiai neturi?

 

nesuderinama       2015-03-9 21:21

Neįsivaizduoju, kaip galima suderinti kreidelėmis rašančiųjų TIESOS ideologiją  ir tuos, kurie viską padarė, kad ta TIESA niekada neišaiškėtų? T. Y. Liet. sąrašą ir Šimašiaus liberalus. Teisingumo ministras Šimašius ir girtą Ūsą vijosi, ir pirmas atsidūrė prie jo, paskendusio balutėje, turbūt ir apsaugą nuo jo išvakarėse nuėmė. Ar su tokiais liberalais galima kurti Vilnių be korupcijos ir kriminalinio tvaiko? O liberalų siekis įteisinti gėjų vedybas, o į Vilniaus tarybą jau su jais patekęs kažkoks anglas, persirenginėjantis suknele, aktyviai dalyvaujantis vilnietiškuose gėjų paraduose ir žadantis pervardyti Vilniaus gatves? Puteikis pasakė, kad Zuokas mažesnė blogybė už Šimašių. Mane įtikino.

Juozapas---"juokingasui"       2015-03-9 21:08

Tikrai- esi juokingas.
Nori paneigti akivaizdžius dalykus?
Nerimta.
Tavo žiniai taip vadinama “saujelė” pagal balsų skaičių prilygsta kiekiu Šilutės, Radviliškio miestams ir sic. - tai gerokai daugiau nei toks miestas kaip Druskininkai.
Sakyti, kad pasitikinčių Lietuvos Sąrašu yra mažai - tikrai daugiau nei juokinga.
Kvaila.
Vaikėziška.

Netikinčiam rašymo       2015-03-9 20:40

kreidelėmis nesuprast.Svarbu,kad Aukščiausias tai supranta.Jis laukia savo laiko.Šis rašymas Tiesos kaip malda.O nuoširdi malda visada išklausoma.

Juokinga       2015-03-9 20:35

nieko nelaimėjo, niekas, išskyrus saujelę dundukų, jais nepasitiki, bat ačiū už -pasitikėjimą. Cha cha cha!

Naudinga būtų       2015-03-9 20:29

Islandijos patirtis.Ją tobulinti,įnešti lietuviškų spalvų ir kūrybos.Mes savo rajone nebalsavome,nebent būtų buvęs Lietuvos sąrašas.Iš principo visuomenininkai.

Vilnelė Ulai       2015-03-9 20:22

Tegu tas Šimašius kreidelėmis nerašo, bile tik nevogtų ir nemeluotų.

Irena       2015-03-9 20:08

Kiek daug auklių? Atrodo, jog savo komentarais viens du Vilnių sutvarkysime.
Drąsos kelias gi liko Seime opozicijoje. Kur jis dabar? Būrys seimūnų negali nieko padaryti, kad seneliai pamatytų Deimantę. O kurioje partijoje Neringos Venckienės dešinioji ranka Valdas Vasiliauskas? Pas Paksą. Kur Drąsos kelio sąrašas Vilniaus rinkimuose? Ten pat stumiame Lietuvos sąrašą?

Ula       2015-03-9 19:57

Gerb Kuoly, duokit tam liberalui į rankas kreidos gabalėlį, tegu eina į aikštę, į kurią jau trys metus kas mėnesį renkasi žmonės ir tegu tas Šimašius parašo žodį TIESOS. Štai tada žmonės Jus , norinti eiti su Šimašiunmi obuoliauti gal ir supras. Antraip Jūsų sąrašas ateity žlugs

Juozapas       2015-03-9 19:51

Sveiki gyvi.
Su pavasariu.
Buvau kiek atitolęs nuo visų reikalų.
Žiema nei šiokia nei tokia. Gripai ir plaučių uždegimai išguldė daug pažįstamų. Kliuvo ir man.
Na, bet kažkaip tos bacilos po truputėlį traukiasi atabulom…
Taigi, kaip galim sureziumuoti rinkimus?
Sakyčiau visai neblogai.
Lietuvos Sąrašas pagaliau išėjo į oficialiąją politiką.
Nedidelė ta pirmeivių grupelė, bet rimta.
Kaip sako, svarbu ne ūgis, o smūgis.
Linkiu gerbiamai dr. D.Kuolio komandai ryžto, energijos ir tvirto vertybinio stuburo.
O mes, kurie balsavome už LS, nuoširdžiai palaikysime.
Iš komentarų matau, kad sklando daug spėliojimų ir net manipuliacijų dėl to dar neįvykusio ėjimo į koalicijas.
Palaukime.
Žmonės protingi, o neperdedant pasakyčiau ir išmintingi.
Ši ketveriukė turi stuburą, nematau pagrindo jais netikėti.
Konsultacijos?
Konsultacijos ir yra tik konsultacijos.
Žvalgyba.
Racionaliai galvojant abu variantai gali būti geri - jei eis į koaliciją, bet išsireikalaus rimtas dalyvavimo sąlygas ir dar rimtesnes garantijas, tuomet visai gerai.
Galės stabdyti daug liberalams būdingų bjaurių dalykų, galės disponuoti anksčiau neprieinamais poveikio valdžiai svertais, įgyvendinti dalį programinių nuostatų.
Svarbu, kad sąrašiečiai turėtų iš anksto užsibrėžę ryškią raudonąją liniją kurios negalima peržengti.
O jeigu nedalyvaus toje koalicijoje, tuomet vis tiek gi turės miesto tarybos narių statusą, taigi galės prieiti prie informacijos, kurią anksčiau ponai tyčia nesiteikdavo pateikti.
Galės oficialiai reikšti savo rinkėjų nuomonę, kelti klausimus ir reikalauti atsakymų.
Galės dalyvauti audito, kontrolės reikaluose, ko anksčiau negalėjo daryti, nes valdžios balvonai žiūrėjo į LS žmones iš aukšto, tarsi į marginalus.
Dabar Lietuvos Sąrašo balsą ignoruoti bus keblu.
O tai yra jau pasiekimas, nes LS balsas yra ir mūsų , piliečių balsas.
Sėkmės Jums gerb. dr. Dariau.
Laikykitės tvirtai, o mes piliečiai jus paremsime.

už LS, už D.Kuolį       2015-03-9 18:50

ne tik Vilniaus, bet ir visos Lietuvos viltis - LS, Darius Kuolys ir jo bendražygiai.
Nusibodo visiems raudonosios mafijos, tame tarpe teisėsaugos, nebaudžiamumas ir nežmogiškumas.

taigi, taigi       2015-03-9 17:54

pasižiūrim, ką dar turim:
Trakuose nesenai buvo suimtas Vilniaus Brigados narys “Narkuša” Narkievičius už užsieniečio iš Filipinų sumušimą. Lenkų partijos Narkevičiaus giminaitis į kurio gimtadienį rinkosi ir kai kurie žymūs politikai.
Aha. smile
.
Trakuose iki mirties gyveno ir tėtušis Dekanidzė savo neteisėtai pasistatytoje viloje…
Trakuose gyvena ir Pakso rėmėjas iš GRU, Borisovas.
Bus tęsinys? smile

archivar. Vilniaus Brigados "Narkuša"       2015-03-9 17:53

“Lietuvos ryto“ žiniomis, aiškinamasi ir tai, kas iš tiesų vadovavo Trakams - buvęs meras Vytautas Petkevičius, vicemeras Saulius Raščiauskas, savivaldybės administracijos direktorius L.Karnila ar nusikaltėlių šulas S.Narkevičius, pravarde Narkuša. STT agentai slapta įrašė 43 metų S.Narkevičiaus ir 51 metų L.Karnilos pokalbius vienoje atokioje kavinėje Trakų rajone. Prieš tai šią pobūvių salę vienam vakarui buvo išsinuomoję ir STT techniniai darbuotojai. Tuomet jie čia sumontavo klausymosi aparatūrą. STT pareigūnus pribloškė S.Narkevičiaus ir L.Karnilos pokalbių įrašai. Prie vaišių stalo S.Narkevičius nurodinėjo tuomečiam Trakų rajono savivaldybės administracijos direktoriui, ką priimti į darbą, kokias patalpas išnuomoti, koki turtą leisti privatizuoti. Kaip vėliau paaiškėjo, beveik visi pakeltu tonu duoti Narkušos įsakymai buvo įvykdyti.

pensininkas       2015-03-9 17:52

D.Kuolys teisingai masto. Tam tikromis sąlygomis įeiti į valdančiąją liberalkonservų koaliciją būtina. O pastarajai nesilaikant susitarimų, iš jos išeiti su trenksmu, oho kaip būtų LS naudinga, ir Maldeikienė ir Kuolys yra protingi ir nereikia jų gasdinti.

????       2015-03-9 17:51

Kur esmė?
Švietimas.Kultūra.
Gėjų teisių kodekso 7 punktas ar netapo siekiamybe,jei ten buvo įrašytas,o dauguma iš 17 jau įgyvendinta?Tai viešai rašoma ir skaitoma?
Prieš visa tai komunalinis ūkis ar ne lieka bevertis, ar Vilnius Lietuvos vaikams?
Ar pradedama rinktis prioritetus “derantis”, ar ne nuo kito galo,kitaip ar jos galėtų būti įmanomos?

archivar. nešvarūs sandėriai        2015-03-9 17:50

Trakų kriminalinio pasaulio garsenybė Stanislovas Narkevičius, geriau žinomas Narkušos pravarde, vėl sulaukė nemalonumų: Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) neseniai jam pareiškė įtarimus dėl turto prievartavimo. Jo bendrininkai galėjo būti buvę garsūs Trakų rajono politikai: šio miestelio eksmeras 41 metų Vytautas Petkevičius ir buvęs savivaldybės administracijos direktorius 51 metų Leonardas Karnila. Trijulė įtariama, kad iš vietos verslininko reikalavo 100 tūkst. litų. V. Petkevičius ir L. Karnila su vicemeru 48-erių Sauliumi Raščiausku įtariamaisiais tapo dar praėjusių metų vasarį, kai žiniasklaida plačiai nušvietė STT agentų surengtą operaciją. Pirmasis teisėsaugininkams įkliuvo L. Karnila. Jis buvo sulaikytas savo darbo kabinete pernai vasario 12-ąją, kai tarpininkė jam perdavė 10 tūkst. litų. Vėliau šie pinigai rasti valdininko palto kišenėje. Kyšis buvo skirtas už tai, kad Trakų savivaldybė sutiktų parduoti Kudrionių kaime esančią poilsio bazę už 2,5 mln. litų. Šie pastatai seniai buvo parduodami, tačiau esą niekaip nepavykdavo rasti pirkėjo. Pastatus nusprendusios įsigyti bendrovės atstovams per tarpininkus buvo pasakyta, kad reikia sumokėti 200 tūkst. litų kyšį, kad nebūtų padidinta šios poilsio bazės pardavimo kaina. Po kelių dienų įtarimai pareikšti ir Trakų merui bei vicemerui: paaiškėjo, kad jie už palankius sprendimus reikalaudavo pinigų ir politinėms partijoms. Kaip kyšis už palankumą Naujajai sąjungai (socialliberalams – buvusio prokuroro Artūro Paulausko partijos kolegoms), kurios narys buvo V. Petkevičius, 2007 metų pabaigoje buvo pervesta 20 tūkst. litų suma. Liberalų ir centro sąjungai, kuriai priklausė L. Karnila ir S. Raščiauskas, pervesta 10 tūkst. litų. Paskui beveik metams triukšmas dėl šių trijų politikų aprimo

Trojos arklys?        2015-03-9 17:49

kas organizavo seimo langų daužymą, kad pakenktų Kubiliui?
kas pirmas išbėgo pasveikinti daužytojų ir gavo kiaušiniu į kaktą?
kieno partijos ministras sėdėjo Vidaus reikalų soste ir apšaudė guminėm kulkom?
ir kas po to greit išlėkė iš seimo kurt dar vienos partijos TAIP ir sėdo į Mero sostą?
kas visaą kaltę konservatoriams suvertė ir Kubilių pavertė nepopuliariausiu?
kas užmiršo, kad lazda turi du galus? 
.
Kas organizavo su antiteroristine brigada šturmu imt Kedžio mergaitę, kaip tik po to, kai Prezidentė ĮSAKĖ nenaudot jokios jėgos prieš ją? Kas suskubo tai daryti kol Prezidentė buvo išvykus į JT JAV?
kieno ministras, o po to rinkimų į prezidentus Zuoko kampanijai vadovas?
ir kas po to vertė kaltes ant Prezidentės?
,
kas išeikvojo Vilnius Kultūros sostinė pinigus?
kieno partietis dalyvavo Operos teatro iššvaistymo skandale?
.
kas apkaltino FNTT berniukus nutekinus info dėl Snoro, po to juos atleido, bet apkaltino Prezidentę? O per prezidentinius debatus varė persikreipęs apie “telefoninę teisę”?
ir kas pagaliau, vėl sujungė savo dvi partijas į vieną ir vėl manipuliuoja?
kas pas mus nuo seno įvardintas kaip sukčius “abonentas”?
kas infiltravo savo žmoną į socdemų partiją, ir kokiu tikslu?
.
kas didžiausias manipuliatorius ir nešvarių žaidimų žaidėjas?

to sos        2015-03-9 17:13

nenusišnekėk.
Kedytę grobė Zuoko ir Pakso “liberalai” - Muntjanas su Požėla.

Chachacha       2015-03-9 16:40

Šnipštas išėjo su Garliavos dundukų “drąsuolių” partija, tai kombinuoja prie lovio prieiti kitais keliais - su didžiausių Lietuvos nevykėlių parama.

Jonas       2015-03-9 16:13

Radikalai visur į valdžią patenka tik vienu iš dviejų būdų: per begėdišką melą ir apgaulę (kuriuos jie vadina “Tiesa”), arba per ginkluotas revoliucijas. Ir niekada jie labai ilgai valdžioje neišsilaiko. Vienintelė išimtis - komunistai Rusijoje ir jos kolonijose, kur jie dėka smurto ir prievartos sugebėjo šsilaikyti 73 metus. O visur kitur radikalai žlunga per kelis metus. Kaip ir ant savo terorizuotos Garliavos mergaitės kančių į Seimą nujojusi, dabar jau tik ant popieriaus egzistuojanti partija “Drąsos Kelias”. Planai suteikti valdžią didžiausiems nevykėliams ir Lietuvą valdyti patvorio teisės principais ateities neturi ir turėti negali. Visuomenė niekada neleis nevykėliams nors kiek ilgiau valdyti.

sos       2015-03-9 16:09

Jei sis sarasas susides su liberalais ir konservatoriais,kurie labiausiai nustekeno Lietuva,padejo isplesti Deimante,labiausiai smeize ir prisidejo prie Neringos neliec.atemimo,butent jie nenorejo matyti vaizdo medz.apie ginkl.Kedziu privacios nuosavybes sturma….,tada sis sarasas pasiraso nuosprendi,kuriuo nebegalima pasitiketi.Maldeikiene papuole negarbingai,nes pritare klanui.Tai didz.geda sarasui.

buvę gaujos padaliniai        2015-03-9 16:02

Gi dar kitos susijusios su Vilniaus Brigada grupuotės irgi padaliniai:
Sportininkų gauja
Gintaro susivienijimas
Smaugliai
Vilniaus delfinai
Agureco gauja
Tiomkino brigada
Zeliono gauja
Princai
*
Gintaro susivienijimas - tasai gi, kur viešbutyje “Gintaras” susikūrė, išties gi tiesiog Vilniaus Brigados padalinys, susidaręs po to, kai šioji prarado Borisą Dekanidzę.
Tarp pagrindinių Gintaro susivienijimo narių - tokios asmenybės, kaip Igoris Tiomkinas, Davidas Kacas, Viktoras Polonskis.
šaltinis - to meto žiniasklaida.

Tikrai įdomu       2015-03-9 15:58

kad Zuoko liberalai pirko balsus Trakuose - tai skamba labai garsiai, tačiau pirma buvo pasakyta , kad šimašiniai klastojo balsus ir pirko (yra net TV įrašas), dabar jau tyla. Suprantate, kur esmė? Šimašiniams viskas galima, kaip buvo galima daužyti taikius žmones Garliavoje, o po to aukas teisti - viskas galima tokioms šaikoms. Taip bus ir Vilniaus savivaldybėje. Net jei bus absoliučiai viskas išvogta, niekas dėl to nenukentės, niekas nesužinos, viskas bus gerai. Kas tuo pasirūpins? Visi žinome.

VB gyvuoja ir net rinkimus įtakoja?        2015-03-9 15:57

išties gi garsioji Komercijos ir gamybos firmų asociacija, dar vadinta KGFA, buvo ne visai jau grynai pati Vilniaus Brigada, o toksai kaip ir atstovaujamasis organas, kuriame dėl gražaus vaizdo buvo įdarbinta krūva Vilniaus Brigados veikėjų. Prisidengdami skambiu vardu ir legalia veikla, per šią kontorą mafukai kabinėjosi prie verslo ir ėmė krūvas paskolų iš bankų.
*
Tarp tokių bankų, kurių veikla buvo susieta su Komercijos ir gamybos asociacija, buvo Balticbank, kurio pinigus šioji kontora sueikvojo, o taip pat ir anoksai Ekspres bankas. Vėliau buvo visokių bylų ir šnekų, kaip anoksai Romas Juška tenai pinigus dalinęs].
O dar oficialiai toje KGFA buvo įdarbinti ir garsieji Igoris Achremovas, Borisas Babičenka ir Viačeslavas Slavickis, kurie nužudė Vitą Lingį.
**
žinomi Vilniaus Brigados nariai irgi dalyviai:
Borisas Dekanidzė
Ričardas Martišius (Paravozas)
Igoris Tiomkinas (Timocha)
Georgijus Dekanidzė (Žora)
Igoris Achremovas (Achrem)
Jurijus Kriukovas (Kriuk)
Stanislovas Narkevičius (Narkuša)
Aleksandras Ždanovas (Ždan)
Zbignevas Mackevičius (Kot)
Romas Karpavičius (Karpis)
Viačeslavas Slavickis (Slavėnia)
Darekas Czerniawskis
Igoris Pervička (Boba)
Olegas Mikulevičius
Egidijus Svirnelis
Algis Daraškevičius
Viktoras Akmanavičius
Borisas Bobičenka (Slon)
Tadeušas Vasilevskis (Gibonas arba Tedis)
Viktoras Polonskis (Vesnuška)
Viačeslavas Zaboronokas (Kozlik)
Valerijus Sokolovskis (Sokolian)
Šmuelis Sokolovskis (Mūlia)
Šalomas Subičius (Sioma)
Davidas Kacas (Dima)
Davidas Kaplanas (Dodik)
Viktoras Malachovas (Malach)
Romualdas Kanapickas (Ryžyj)
Michailas Sadovskis
Leonidas Sadovskis
Edvardas Bagdziulis (Bedzia)
Jurijus Naboiščikovas (Agurec)
Artūras Mikloševičius (Mikloša)
Anatolijus Tomilinas (Zelionas)
Igoris Zorkinas (Baronas)
Olegas Lysenka
*Algis Grilauskas (Kablučiokas)
*
Tai čia negalvokit, kad čia visi išvardinti, o tiktai tie nedaugelis, katrie pagarsėjo dėl visokių įspūdingiausių įvykių, žvaigždės kaip sakant. Bendras gi įtariamųjų irgi susijusiųjų skaičius skaičiuotinas šimtais, jei ne tūkstančiais - pradedant visokiais eiliniais plėšikais bei vagimis ir baigiant tokiaisgi visai lyg ir nenusikalstamais pusiau vertelgom, kurie narko pinigus plaudavo per visokius Antonovų ir Snoro bankus bei Olimpic Casino ...

>> kliedesiai       2015-03-9 15:56

iš kur toks krūtas atsiradai?
ar tik ne iš Vilniaus brigados būsi?
ha ha:)

kiek žinau       2015-03-9 15:54

Trakuse namus turi VB vadeivos D.Kaplanas, G. Dekanidzės tėvas, Stanislovas Narkėvičius vietinis,
Bet gal ir daugiau, kas žino? Kas `aplamai žino kiek tų narko biznio “verslinykų yr Lietuvoje? kuriuos tik sugauna ir kaip mat paleidžia…

Kliedesėliai kliedesiai       2015-03-9 15:53

Nevykėlis kedopedofilas Kuolys bando kelti sau uodegą. Tikrumoje ultraradikalų Lietuvos Sąrašas yra beveik niekam nežinoma, vien tik didžiausių nevykėlių palaikoma grupuotė.

Vilniaus Brigada        2015-03-9 15:44

Visgi, po beveik du mėnesius trukusio teismo proceso, teisingumas Lietuvoje triumfavo. Aukščiausiasis Teismas B. Dekanidzei paskyrė išimtinę mirties bausmę sušaudant, I. Achremovui – kalėjimą iki gyvos galvos, V. Slavickiui – 14 metų, B. Bobičenkai – 13 metų ir 3 mėnesius laisvės atėmimo. Tai buvo pirmasis ir pats rimčiausias smūgis organizuotam nusikalstamumui, po kurio viena įtakingiausių nusikaltėlių grupuočių Lietuvoje – „Vilniaus brigada“ – buvo išsklaidyta.
Sudėtingiausia tiriant V. Lingio nužudymą buvo tai, kad nebuvo galimybių gilintis į kitus sudėtingus „Vilniaus brigados“ nusikaltimus. Jau pirmosiomis tyrimo dienomis, atlikus kratas įtariamų asmenų butuose, paaiškėjo ir tam tikrų finansinių machinacijų detalės. Čia buvo įpainiota korupcinė ginklų pirkimo istorija, kai šimtai tūkstančių valstybės pinigų nutekėjo į tam tikrų komercinių-kriminalinių struktūrų vadovų kišenes. V. Lingys domėjosi šiomis machinacijomis ir ryšiais tarp korumpuotų pareigūnų bei mafijos bosų. „Respublika“ spausdino jo rašinius, o daug kam dėl to svilo padai. Tuo metu grasinimai, reketas ir santykių aiškinimasis pistoletais buvo verslininkų kasdienybė ir ne kiekvienas išdrįso priešintis.

Būta, gan keistų ir įdomių dalykų. Kadangi VRM vadovas P. Valiukas viešai sakė, kad organizuoto nusikalstamumo Lietuvoje nėra, 1992 metų sausio viduryje jis policijoje likvidavo kovos su organizuotu nusikalstamumu padalinius. Taip vadinamus šeštuosius skyrius. O Vilniaus miesto policijai pavyko tą skyrių, kuriame dirbo labai aukštos klasės kriminalistai, išsaugoti. Už tai ačiū reikėtų pasakyti tuometiniam miesto policijos vadovui Vytautui Leipui. Tuo metu, kai kilo vajus šeštuosius skyrius panaikinti, jis skyriaus viršininką Jurijų Britovą išleido atostogų, o kai šis iš jų sugrįžo, viskas buvo nurimę ir skyrius dirbo toliau. Šis skyrius turėjo ypač daug informacijos apie Vilniaus gaujas ir tai padėjo greičiau atskleisti V. Lingio nužudymą.balsas lt

Vilniaus Brigada Trakuose?        2015-03-9 15:24

Vilniaus apygardos prokuratūros prašymu Vyriausioji rinkimų komisija panaikino šių kandidatų teisinę neliečiamybę.

Į teisėsaugos akiratį pateko į Trakų rajono savivaldybės tarybą jau išrinkti Inesa Kurpiuvienė ir Andrejus Prokofjevas bei į kandidatų sąrašą įrašyti Artūras Lebedis, Zofija Abeciūnienė, Michailas Černiavskis ir Vidmantas Gaidukas.

Vilniaus apygardos prokuratūros prokuroras Linas Kuprusevičius penktadienį per VRK posėdį sakė, kad šių politikų namuose, automobiliuose, kitur atliktos kratos, rasta „įvairios įdomios informacijos“. Tarp jos – išankstinio balsavimo lapelių su informacija apie rinkėjus, įvairių užrašų.

„Užfiksuoti pokalbiai, sms žinutės tarp šių išvardytų asmenų, kurios, mano, kaip prokuroro nuomone, leidžia įtarti, kad kalbamasi apie balsų pirkimą“, – sakė prokuroras.

Be to, pas tris kandidatus aptikta, įtariama, nelegaliai laikomų ginklų ir sprogmenų.

VRK penktadienį vienbalsiai panaikino minėtų šešių kandidatų imunitetą.lrytas

A. N.       2015-03-9 15:18

Keturi LS žmonės yra išrinkti į tarybą, visi turintys savo nuomonę. Gal nereikia jų spausti elgtis vienaip ar kitaip, juk patys jaučia, ar galės, ar negalės būti koalicijoje.

to šuleriai        2015-03-9 15:07

o kada liberastai valdė Vilnių, primink.

Už tokias milijardines skolas, kokias paliko Zuokas, aš vienas asmeniškai, būč daugiau Vilniui padaręs.

to na jei        2015-03-9 15:05

tai ką siūlai?

šuleriai prieš sukčių       2015-03-9 15:04

kortų šuleriai (liberastai) prieš sukčius zuokinius.
Na zuoka nors KAŽKĄ yra padaręs Vilniui, ko nepasakysi apie šulerius liberastus.
Kortų šuleravimas, blefavimas: tai melas ir apgavystė: laimi geresnis apgavikas.
Vilniečiams patinka apgaudinėti kitus ir būti apgautiems - renkasi ir balsuoja už kortotuojus liberastus.
Sąžinė, dorovė - ne vilniečių dimensija.

to įdomu       2015-03-9 15:03

Tiesos akcijas galima rengti ir prie Zuoko ar jo partiečio Meljano durų. Juk jie atsakingi už Garliavos šturmą.
Negi su armija jie ir toliau taip gins tradicinę šeimą, atiminėjant vaikus iš senelių?

na jei       2015-03-9 15:01

sąrašas susidės su liberalais ir konservatoriais, tai palaidos ne tik savo idėjas, bet ir save patį...

internauts to Brrrr       2015-03-9 14:53

kažin, kažin, kuris iš šiūdvejų didesnis šėtoniukas, jei pasvertume jų nuodėmes.

Gerai, užmirškim praeitį ir pažvelkim į nūdieną. Rinkimuose Trakuose zuokininkai pirko mažaiausiai 1000 balsų, kaip teigia Riinkimų komisija. Dar apie 500 laiškų buvo atplėštą.
Zuokas nuo seno garsėja kaip sukčiautojas ir manipuliatorius.
O tokie traukia panašius į save.

“Lietuvos laisvės sąjungos Trakų skyriaus pirmininkas Andrejus Prokofjevas sekmadienį išplatintame pranešime spaudai teigė, kad šiuo metu jokie įtarimai nei jam, nei Inesai Kurpiuvienei, Michailui Černiavskiui, Zofijai Abeciūnienei, Artūrui Lebedevui ar Vidmantui Gaidukui nėra pareikšti dėl galimo rinkėjų papirkinėjimo. Esą žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija – tai bandymas susidoroti.” 15min

Be to zuokininkas Meljanas su aro armija. šturmavo Garliavos visuomenininkus. Kieno jie interesus gynė? Valstybinbius? O gal greičiau privačius Rubikono interesus, nes savo darbelių kaltę nukreipė prieš prezidebę, kuri Rubikono monopoliją nori priverst konkuruot, o ne vienam dominuot.
Trakuose gybena daug buvusios “Vilniaus Brigados narių. Pagūglinkit, tikrai atrasit šios mafijos narių Zuoko partijoj. 

Vatnikas       2015-03-9 14:21

Žynokite, kad liberalų sąjūdyje apsigyveno kažkokio Lozoraičio dvasia! Kas tas Lozoraitis, nežynau, Slavinas žyno, bet Landsbergis jau džiūgaloja ir rašo, kad viskas bus gerai. Jis sako sekančei:
Vytautas V. Landsbergis
Bet viskas nėr taip blogai. Lozoraitiškas politinės dvasios atgimimas regisi Liberalų Sąjūdyje, kur renkasi žmoniški žmonės, besišypsantys ir norintys bei mokantys bendrauti, dar vis nepasikėlę. Manding kažkokia dalelė Vilties Prezidento ir prisikėlė?
Tai kaip tai suprasti?

Diedukas Tadui       2015-03-9 13:56

...Kol kas sutikome dėl šios koalicijos konsultuotis. Konsultacijų metu ir turėtų paaiškėti, ar atsiras pakankamai tvirtų bendrų nuostatų ir įsipareigojimų Vilniui…

Gal gali patvirtinti tuos pažadus? Kol kas negirdėjau, kad LS pažadėjo remt libus…

Tadas       2015-03-9 13:36

Jau pateisinot,pasižadėję remti Šimašių,kad jus velnias nuneštu.

Hmm to brrr       2015-03-9 13:23

Tomaszwski, Čaplikas, Palaitis, Zuokas? A tai gera kompanija?

to brrr       2015-03-9 13:12

Va va butent!

būti druska, nuodu, katalizatoriumi       2015-03-9 13:10

daug nereikia, norint būti papildu:
- druska, kad nesugestu ir nebūtų saldus gyvenimas raudoniems liberastams
- nuodu, kad korumpuotiems gyvenimą nuodytų
- geriems, pozityviems, kūrybiškiems - katalizatoriumi - paspartinant gėrio chemijas.

Koalicija be šimašiaus ir konservų       2015-03-9 12:59

Lietuvos sąrašui dabar reikia galvoti kaip pateisinti pasitikėjimą vilniečių balsavusių už L. sąrašą. Turite įrodyti, kad jūs savo rinkiminę programą įgyvendinate būdami tarp šunaujos.

Gerb. Dariau,       2015-03-9 12:45

gauti beveik 14 tūkst. vilniečių balsų - tai jau pasiekimas ir nemaža pergalė. Tikėkimės, kad tai tik pradžia. Su geriausiai linkėjimais!

Arguss       2015-03-9 12:38

Turime atvejį, kai iš dviejų blogybių turime dvi blogybes. Vienas bailus niekšelis, kitas įžūlus niekšelis. Taigi bet kuriuo atveju Lietuvos sąrašas, eidamas į koaliciją,  susiteptų. Ir vis tik šimašiavimas, Dariaus skelbiamoms salygomis, gal ir įmanomas. Blogiausiu atveju, pamačius, kad liberastai visiškai nusigrybavo, galima trenkti durimis, parodant vilniečiams kas yra kas.

Įdomu       2015-03-9 12:13

Ar Lietuvos sąrašas,jei bus koalicijoje su Šimašiaus komanda, rengs Tiesos akcijas? Ir kaip tai suderinama?

Primenu       2015-03-9 12:10

Primenu, kad Gerb. Naglis Puteikis yra atvirai per TV laidą pareiškęs, kad geriau jau jis rinktųsi Zuoką, negu šimašių. Todėl Lietuvos sąrašui gavus net 4 balsus Vilniaus miesto Taryboje tik N.Puteikio vardo dėka, reiktų tai turėti galvoje, o ne pūstis kaip kokiam povui. Lietuvos sąrašas yra niekis be Naglio Puteikio. Mes už LS balsavome tik dėl N.Puteikio. Jeigu LS eis su velniu broliautis - LS daugiau nieks nerinks.

gerb.Kuoly,       2015-03-9 12:01

būdamas vienoj komandoj su Šimašium, Lietuvos sąrašas tikrai negalės įvykdyti savo įsipareigojimų rinkėjams, nes , kaip Jūs gerai žinote, liberalai ir nemano laikytis jokių susitarimų, o pažadėti bendradarbiauti jie gali. Jeigu sutapsite su šita partija, Lietuvos sąrašas neturės jokių perspektyvų, nes vilniečiams jau gana visokių liberastų.

Stebėsim       2015-03-9 12:00

Jei “tas Lietuvos sąrašas” pagal Masiulį nueis su liberastais, tai bus suvalgyti, praras savo elektoratą ir t.t. Su nusikaltėliais neprikombinuosi, jų neapgausi ir švarus po santykių su jais neišlipsi. Tam tikras radikalumas būtinas, nes kam tada skelbtis, kad kovoji su sistema. Jau vien išvedžiojimai apie santykius su jais yra bauginantys. Turint kažkiek garbės neprasidėčiau su tokiu, kaip Masiulis (kuris dar rodo atvirą panieką Lietuvos sąrašui) ir Šimačius.
Kažkuria prasme Šimašiaus chebra yra beisesnė negu bet kokia Rubikoninė chebra.

reik peržengti kgbistus-pederastus-pedofilus       2015-03-9 11:56

Bus linksma ir smagu.
kgbistai-pederastai (žydrieji valstybininkai), užgrobę prezidentūrą, VSD, URM, KT bandys grobti ir meriją.
jiems talkins (gal) kgbistai-pedofilai, valdantys VRM, TM, AT, GP.

brrrr...       2015-03-9 11:48

Tartis su buvusiu teisingumo ministru Šimašiumi??? Čia tas pats kaip eiti obuoliauti su velniu. Kažkokie minimalūs moraliniai kriterijai turėtų egzistuoti ir Lietuvos sąrašui, kitaip rinkėjai nusivils ir nebalsuos už jį Seimo rinkimuose.

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

Diedukasosui        2015-03-10 13:53

Ne, neįsižeidžiau. Ant ligonių nepykstama. Nacher tu čia niekam nerūpi. Matau, tai pats įsiutęs. Virvė ir muilas nebrangūs… Daugumai paslaugą padarytum.


Rekomenduojame

Gediminas Merkys. „Tečerizmo“ ir neoliberalizmo grimasos Lietuvoje

Kun. Virgilijus Poškus: keturi pedagoginiai maldos žingsniai

Geroji Naujiena: Sugrąžinti į Jo vynuogyną: ar pirmi, ar paskutiniai

Andrius Švarplys. Būtina padėti šeimai, bet ne diktuojant sistemai patogias sąlygas

Algimantas Rusteika. Pasirenkame kasdien ir kiekvienas. Ką?

Liudvikas Jakimavičius. Tema, kuria turėtų diskutuoti visos sisteminės ir nesisteminės partijos

Liudvikas Jakimavičius. Fokusas marokusas

Nida Vasiliauskaitė. Apie reklamą. Rimtai

Joana Noreikaitė. Tylioji tiesos akcija

Audrius Bačiulis. #Sorososus_vulgaris

Vinco Kubiliaus reportažas iš Simono Daukanto aikštėje vykusios tradicinės „Tie-SOS!“ akcijos

Vytautas Sinica. „Politikai, kurie tokiam diktatui nusileistų, laikytini nebent vasalais, bet ne tautos atstovais demokratinėje valstybėje“

Vytautas Radžvilas. Valstybė prieš Albiną Kentrą

Pagerbta pirmoji sovietų okupacijos auka

Andrius Švarplys apie Tėvynės Sąjungos programą: „Čia ne konservatizmas, čia yra grynasis liberalizmas“

Vincentas Vobolevičius. Kaip vertinti politikų apklausas? – partijų atsakymų „Artumai“ apžvalga

Vytautas Sinica. Fasadinė demokratija Lietuvoje: rinkimai tik tiems, kas jau Parlamente

Gintaras Furmanavičius.· STT nerimsta

Ramūnas Aušrotas. Viskas, ką jūs turite žinoti apie Laisvės partiją

Andriaus Švarplio replika: Tuomet buvo šūkis „Visa valdžia Taryboms!“ O dabar…

Algimantas Rusteika. Garsėjantis kompų šnaresys ir klaviatūrų barškėjimas, negęsta ilgai langai redakcijose

D.Stancikas: „Lietuvos istoriją pasauliui privalome rodyti ne žydo, ruso ar amerikiečio, bet lietuvio žvilgsniu, nes niekas kitas už mus to nepadarys“

Nuo bačkos. Virginijus Sinkevičius: Europa bus pavyzdys pasauliui

Andrius Švarplys. Partijos: tarp progreso ir tradicijos – partijų atsakymų „Artumai“ apžvalga

Povilas Urbšys. „Seimo sesijos pradžia su dviveidiškumo kauke“

Robertas Grigas. Smirsteli kažkuo netikru. Net jei ten yra tiesos

Nida Vasiliauskaitė. Tu ką, [mulki,] humoro nesupranti?!

Ramūnas Aušrotas. Darbuotojas yra nei vyriška, nei moteriška sąvoka. Tėtis ar mama – yra

Gintaras Furmanavičius. Ar čia tik aš vienas toks nesupratęs ir nesusipratęs?

Audrius Bačiulis. Kaip manot, į kurią šalį IT darbuotojai ketina emigruoti nuo prakeiktos Lukašenkos diktatūros?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.