Partijos, Socialinės inžinerijos eksperimentai

Dalius Stancikas. Sveikas liberalo protas

Tiesos.lt siūlo   2015 m. gegužės 22 d. 2:15

27     

    

Dalius Stancikas. Sveikas liberalo protas

bernardinai.lt

Seimas ketvirtadienį atmetė siūlymus leisti alkoholį vartoti tik nuo 20 metų.

Mano įsitikinimu, toks Seimo sprendimas – akivaizdi alkoholio gamintojų ir prekybos centrų pergalė.

Tuo tarpu liberalų lyderis Eligijus Masiulis tai vertina kaip sveiko proto pergalę.

„Bandymai Seime priimti įstatymo pataisas, draudžiančias įsigyti ir vartoti alkoholį pilnamečiams, jaunesniems nei 20 metų asmenims, iš esmės prasilenkia su sveiku protu. Valdžia neturi jokios teisės nurodinėti ir spręsti už pilnamečius, jau turinčius balsavimo ir visas kitas pagrindines teises. Draudimai visada duoda priešingą rezultatą. Balsavimas dėl Alkoholio kontrolės įstatymo pataisų Seime parodys, kiek čia liko sveiko proto. Reikia tikėtis, kad Lietuva nepagarsės pasaulyje tokiais absurdiškais sprendimais“, – prieš balsavimą Seime teigė sveiko proto dešinysis (taip per vieną rinkimų kampaniją bandė išsiskirti, o gal savo kolegas konservatorius pašiepti, liberalai).

Po tokio skambaus pareiškimo be galo sunku įsivaizduoti Eligijų Masiulį Lietuvos premjeru ar šiaip kokiu aukštu valstybės pareigūnu. Juk kaip jis galėtų bendrauti su JAV atstovais, jei tos valstybės politika akivaizdžiai prasilenkia su sveiku protu – ten alkoholį draudžiama vartoti net iki 21-erių? Ir ne šiaip formaliai draudžiama – dėl šių pažeidimų sulaikoma dvidešimtmetė prezidento dukra, jos sveiko proto apraišką fiksuoja gėdingos reporterių fotoaparatų blykstės, apie tai smerkiančiai šaukia amerikiečių žiniasklaidos priemonės, o merginos tėvas, stipriausios pasaulyje valstybės galva, užuot sumažinęs alkoholio draudimą iki 18 metų, nuolankiai atgailauja.

Kažkoks visuotinis proto užtemimas laisvės lopšy!

Ir mes tų nevispročių (anot E. Masiulio) dar prašome ginti nuo Rusijos? Prašome amerikiečių kurti Lietuvoje gynybines bazes?

Neįsivaizduoju pono E. Masiulio ir vykstant svečiuosna pas kaimynus – į su sveiku protu prasilenkiančią Švediją ar Suomiją, kur stiprūs alkoholiniai gėrimai parduotuvėse neparduodami iki 20 metų. Ką jau kalbėti apie tuos ne taip jau senus visiško beprotiškumo laikus, kai Suomijoje buvo uždraustas bet koks alkoholio vartojimas! Ta Skandinavija, palyginti su liberalia Lietuva, – tik laisvės nuograuža, kažkokie priešistoriniai laikai. Tiesiog nesuvokiama, kokios ten laimės ieško mokyklas baigę lietuvaičiai?

Kadangi valdžia neturi jokios teisės nurodinėti ir spręsti už pilnamečius, tai liberalams atėjus į valdžią galime pagaliau tikėtis galutinės sveiko proto pergalės: abortų, prostitucijos, narkotikų draudimų panaikinimo. Juolab kad ponas Eligijus Masiulis prieš dešimtmetį jau agitavo Seime už prostitucijos legalizavimą.

Ir tai tik pradžia: draudimai visada duoda priešingą rezultatą, laisva rinka – ir turi būti laisva, nevaržoma, todėl šalin bet kokius paveldosauginius ar gamtosauginius suvaržymus (praeitą kadenciją liberalė Dalia Kuodytė jau lygino nacionalinius parkus, saugomas teritorijas su getais – būtent toks žodis ir buvo vartojamas)!

Tikrai liberalus sveikas protas neturėtų gėdingai sustoti pusiaukelėje: kiek galima tuščiai kovoti su visokių apraiškų korupcijomis, protekcijomis, kyšiais, vokeliais? Visų jų prigimtis viena – draudimas, normos, suvaržymai. Nebus jokių privalomų minimalių algų – nebus vokelių. Nebus suvaržymų darbdaviams – nebus streikų. Nebus bausmių už kyšius (pakišas pervadinsim dovanomis) – nebus ir kyšininkų.

Nebus mokesčių – nebus ir korupcijos. Nebus bausmių – nebus ir nusikaltimų (kokia neteisybė – neseniai teismas už valstybinių lėšų iššvaistymą nuteisė vieną lietuviškojo liberalizmo pradininkų Arvydą Stašaitį, dar prieš du dešimtmečius paskelbusį, kad valstybė – baisus prievartos aparatas, todėl jis atsisako mokėti jai mokesčius).

Nebus privalomų kariuomenių (būtent liberalai 2008 m. ir inicijavo privalomos karinės tarnybos panaikinimą) – nebus ir išsisukinėjimų (kas gali nurodinėti ir spręsti už pilnamečius?).

Nebus nemokamų darželių, mokyklų, medicinų, policijų – nereikės ir mokesčių su visomis jų inspekcijomis, Sveikatos, Švietimo ir Vidaus reikalų ministerijomis.

Nebus privalomo socialinio draudimo – nereikės ir Sodros, ir socialinių reikalų ministerijos. Nebeliks, greičiausiai, ir pensininkų.

Tad ar norite, kad triumfuotų sveikas liberalus protas – nebeliktų nei pareigų, nei nusikaltimų, nei draudimų, nei prievolių, nei mokesčių? Kad Lietuva pagarsėtų pasauly kaip sveikausio proto valstybė? Balsuokite už liberalus.

Tik nenustebkite, jei vieną dieną neliks ir valstybės – to viso didžiulio prievartos aparato, prasilenkiančio su sveiku liberalo protu.

Bernardinai.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

TO rinkimams-ne        2015-05-30 12:48

Ne, turiu geresnį pasiūlymą: kur kas garbingiau susirasti kviestinę “žvaigždę” ir jam deleguoti teisę už visus nuspręsti, kas yra teisinga, atitinka “bendrąjį” interesą. Žinoma, paklausti, kokiais principais remdamasis taip sprendžia, klausti nevalia:: žvaigždė yra žvaigždė - gali ir supykti, nervai neatlaikyti

rinkimams-ne       2015-05-28 20:47

Tikrus šviesuolius ir grynuolius telkiantiems Lietuvos sąrašo visuomenininkams nederėtų eiti į rinkimus. Tegul tai daro profesionalai politikai, tokie kaip gerb.Povilas Urbšys. O Lietuvos sąrašas tegul lieka visuomenininkų puoselėtoju, kaip dabar madinga vadinti klasteriu, kuris rųpintųsi vertybėmis. Nes jei LS eis į rinkimus, tai neišvengiamai turės daryti nuolatinius kompromisus su sąžine taip nuvertindami ir žemindami visuomenininko vardą.

to kritikP       2015-05-27 19:38

Jūs žavitės Puteikiu? Veltui, o veltui. Štai Jums faktas: tas Jūsų Puteikis aprūpino savo “visuomenininkų”, o iš tikrųjų tai gerai apmokamų Seimo narių padėjėjų komandą algomis, dabar ta komanda atidirbinėja. Tik klausimas - kas moka Puteikiui? Ar jis dirba “iš idėjos”? Atsakykit sau ir mums, tik nebūkit naivūs ...

kritikP       2015-05-26 0:04

Apie “Lietuvos sąrašo” partijos plėtimąsi ir jungimąsi.
Aš labai pritariu augimo, plėtros ir jungimosi su kitais idėjai. Tik jungtis reikia ne dėl skaičiaus, ne dėl valdžios. Tai daryti reikia programiniu ir vertybiniu pagrindu ir neprarandant tapatybės bei tęstinumo.
Kuo toliau, tuo labiau man patinka “Lietuvos sąrašo” pavadinimas.
Visų pirma, kaip politinis darinys mes kalbame apie Lietuvą ir tuo pačiu pasisakome už valstybės, jos teritorijos, tautos bei jų istorinį tęstinumą, tolesnę istorinę raidą, tapatybės išsaugojimą, nesikėsindami į kitų tokias pat vertybes. Kita vertus, “sąrašas” žymi jungiantį, integruojantį vaidmenį, tačiau leidžia išsaugoti jo narių tapatybę bei individualybę.
Į sąrašą galima įjungti ir kitą savarankišką politinį ar visuomeninį darinį ir pavienį asmenį ar politiką ir visi jie vienodai gali ne tik bendradarbiauti, bet ir išlikti savimi, neištirpti.
Toks vertikalus ir horizontalus integruojantis vaidmuo yra labai svarbus.
Kokios kitos partijos pavadinimas turi tokius vertingus bruožus? Kuo skiriasi Lietuvos konservatoriai, socialdemokratai, liberalai ar centristai, ar net pramoninkų, moterų ar pensininkų partijos, net nacionalistai,  nuo panašių politinių jėgų kitose ES šalyse ar Pasaulyje? Nebent tuo, kad Lietuvoje nacionalizmas gali būti tautiškas ir todėl gali būti švelnesnis, gynybinis, ne agresyvus bet saugantis, tačiau net toks jis negali jungti kitokios kilmės Lietuvos piliečių ir tikrų jos patriotų.
Todėl, mano manymu,  “Lietuvos sąrašo” pavadinimą, jungiantis su kitais, primygtinai būtina išsaugoti.
Ne tam, kad ką nors primestume kitiems ar jiems vadovautume, veržtumės į valdžią, bet tam, kad išsaugotume, stiprintume ir vystytume visiems bendras vertybes, kad vienytumės po Lietuvos vėliava.
Kaip dažnai mėgsta šaukti Petras Grąžulis - Už Lietuvą...! Tik mums reikia ne šūkauti, bet tai įgyvendinti.
Mielieji, kam nesvetimos šios vertybės, pabandykime savyje atrasti šviesesnę ir laimingesnę Lietuvą ir teįsikūnija mūsų Tautiškos giesmės žodžiai. Laukiame Jūsų.

P.S.: Dėl priekaištų, kad kviečiu ne savo valia ir neturiu įgaliojimų.
Tik išsakiau savo samprotavimus, o kviesti ar nekviesti nesu niekieno įgaliotas ir net būtų klaida. Aš tik išsakiau lūkestį apsispręsti veikti kartu. Tai tas, kuris jaučiasi piliečiu ir ieško su kuo kartu veikti turi išsiaiškinti kas jam yra primtinesnis ir su kuo eiti kartu. Politika - ne pokylis ir ne šventė, kur šeiminkai kviečia. Tai, pirmiausiai, yra valia ir asmeninė atsakomybė. Ar ne už tai mes peikiame “sistemą”, kad ji yra neatsakinga ir abejinga kenčiantiems ir atstumtiems?
Valstybėje negali būti nereikalingų - juk visi esame Lietuvos vaikai.


P.P.S.: dėl mano nuomonės apie N.Puteikį.
Manau, kad N. Puteikis yra savarankiškas politikas, kaip ir LS yra savarankiška partija. Prezidento ir savivaldybių rinkimuose šios dvi politinės jėgos vieną kita palaikė, neformaliai bendradarbiavo bet nesusitapatino. Tas bendradarbiavimas buvo vaisingas ir davė pozityvių rezultatų, nors kilo ir tam tikrų taktinių nuomonių bei veikimo skirtumų ir tai natūralu, siekiant išlaikyti savo tapatybes. Laikas parodo, kas ir kada buvo labiau teisus. Juk demokratija garantuoja teisę net į kraštutinę nuomonę ir į iniciatyvą, svarbiausia, kad rezultatai būtų pozityvūs.
Blogiau yra, kai viešoje ir komentarų erdvėje skleidžiamos neargumentuotos išskirtinai negatyvios nuomonės bei gandai ir jie yra tiražuojami. Apie nieką nereiktų spręsti iš nuogirdų, ypač piktų ir peikiančių. O jei kyla abejonių, asmeniškas pabendravimas su tuo ar kitu politiku, gali atskleisti daug daugiau nei ilgi traktatai. Juk pilietiškumas prasideda nuo iniciatyvos ir pastangų bent jau pasiaiškinti kas yra kas ir ko siekia. O tada galima apsispręsti su kuo yra pakeliui, bent jau iki artimiausio kampo…

Lietuvos Sarošas        2015-05-25 23:30

Partijos “Lietuvos Sarošas” nariai tarpusavyje susipliekė. Ai kaip gražu. O kad duoda viens kitam į skūrą, net kudlos į visas šalis laksto. Sakiau, kad iš sorošų naujo vėjo projekto “Naglas Kuolas Pūtys” nieko nebus, taip ir įvyko, o cha-cha-cha.

Pilypas       2015-05-25 11:47

Baisiuosi liberastais…prie ko priveda valdžios godulys. Jei jie būtų partija, tai po Vilniaus mero rinkimų vienas toks (kaip akseleratas smėlio dėžėje) nebūtų šaukęs ,,mes laimėjom” (čia gi ne sporto varžybos?), o būtų kaip Niujorko meras prakalbęs koks vargelis ir atsakingi darbai laukia…Bet jiem gi dzin - viskas perkama, viskas galima

Gerb. Kritike Pikčiurna       2015-05-25 6:50

Išties keista, kad pasakęs a nedrįstate pasakyti b:
pažiūros tol nėra “blogas” dalykas, kol jos netampa “argumentu” pateisinti niekšybę, išdavystę...

Kritikas Pikčiurna       2015-05-24 16:44

Manu, kad prie nagrinėjamos temos tinka ir mano bendresnis komentaras po D.Stanciko straipsniu, todėl leisiu sau jį pakartoti.
Pažiūros negali būti nei blogis nei gėris, jos yra Pasaulio padėties modelis, kaip rūbas, kuris turi išryškinti norimą jūsų asmenybės pusę. Bet joks rūbas nepanaikina to, kas lieka nematoma.
Prie blogia ar gėrio atveda veiksmai, o pažiūros tėra pasitesinimas, kodėl taip veikiama. Ar gali laisvė būti blogiau ar geriau už lygybę arba už meilę, auką, drąsą, ištikimybę ar atsargumą?
Tai nesulyginami dalykai. Jų negalima supriešinti, kaip negalima supriešinti net aukščio, pločio ir ilgio, nors jie matuojami tuo pačiu ilgio matu. Tačiau net ir fizikoje yra ir nebendramačiai dalykai, kurie neturi bendro mato, o sąryšius tarp jų leidžia apibrėžti tam tikru modeliu grindžiama teorija, t.y. kitas, bendresnis modelis.
Ideologija yra tik kaukė, kuri turi pridengti tikruosius ketinimus. Vienus ketinimus įgyvendinti padeda vienokia kaukė, kitus - kitokia.
Politikoje ir gyvenime reikia išmokti pamatyti, kas slypi po ta kauke. O tai pamatai tik per vėlai, kai veiksmai ir rezultatai išduoda, ko iš tikrųjų buvo siekiama…
O tada pradedame kaltinti ne savo trumparegiškumą ar apgaviką, bet ideologiją - kaukę.
Liberalizmo kaukė patogi, kai nori turėti visas teises be atsakomybės ir įsipareigojimų...
Konservatyvizmas patogus, kai nori vaidinti, kad darai kažką, o iš tikrųjų sieki, kad niekas nesikeistų ir tai pateisini istorija bei tradicija…
Socializmas leidžia paslėpti savanaudiškus tikslus ir pasiteisinti, kad viską darai visų kitų labui…
Religija patogi tada, kai nori, kad visi būtų paklusnūs…
Čia išvardinau dalykus, kuriuos yra patogu slėpti. Tačiau tos kaukės skelbia ir labai gerus dalykus, kurių mums visiems labai trūksta. Visos jos vadovaujasi šūkiu: “Kad tau gera padaryt, aš turiu tave valdyt!”

Nors iš tikrųjų mums visiems reiktų susitarti, koks vertybių derinys šiuo metu yra aktualiausias.

Kritikas Pikčiurna       2015-05-24 16:31

Pažiūros negali būti nei blogis nei gėris, jos yra Pasaulio padėties modelis, kaip rūbas, kuris turi išryškinti norimą jūsų asmenybės pusę. Bet joks rūbas nepanaikina to, kas lieka nematoma.
Prie blogia ar gėrio atveda veiksmai, o pažiūros tėra pasitesinimas, kodėl taip veikiama. Ar gali laisvė būti blogiau ar geriau už lygybę arba už meilę, auką, drąsą, ištikimybę ar atsargumą?
Tai nesulyginami dalykai. Jų negalima supriešinti, net kaip negalima supriešinti net aukščio, pločio ir ilgio, nors jie matuojami tuo pačiu ilgio matu. Tačiau net fizikoje yra ir nebendramačiai dalykai, kurie neturi net bendro mato, o sąryšius tarp jų leidžia apibrėžti tam tikru modeliu grindžiama teorija, t.y. kitas, bendresnis modelis.
Ideologija yra tik kaukė, kuri turi pridengti tikruosius ketinimus. Vienus ketinimus įgyvendinti padeda vienokia kaukė, kitus - kitokia.
Politikoje ir gyvenime reikia išmokti pamatyti, kas slypi po ta kauke. O tai pamatai tik per vėlai, kai veiksmai ir rezultatai išduoda, ko iš tikrųjų buvo siekiama…
O tada pradedame kaltinti ne savo trumparegiškumą ar apgaviką, bet ideologiją - kaukę.
Liberalizmo kaukė patogi, kai nori turėti visas teises be atsakomybės ir įsipareigojimų...
Konservatyvizmas patogus, kai nori vaidinti, kad darai kažką, o iš tikrųjų sieki, kad niekas nesikeistų ir tai pateisini istorija bei tradicija…
Socializmas leidžia paslėpti savanaudiškus tikslus ir pasiteisinti, kad viską darai visų kitų labui…
Religija patogi tada, kai nori, kad visi būtų paklusnūs…
Čia išvardinau dalykus, kuriuos yra patogu slėpti. Tačiau tos kaukės skelbia ir labai gerus dalykus, kurių mums visiems labai trūksta. Visos jos vadovaujasi šūkiu: “Kad tau gera padaryt, aš turiu tave valdyt!”
Nors iš tikrųjų mums visiems reiktų susitarti, koks vertybių derinys šiuo metu yra aktualiausias.

Tadas       2015-05-24 10:54

Netikiu,kad liberalizmas blogis,kitas reikalas,kad pas mus liberalų nėra,tik kažkokia žulikų gauja.

Nuosaikus liberalas, turintis dvasines vertybes       2015-05-23 22:11

Su Stanciko pozicija sutinku tik iš dalies, kurios pagrindinis trūkumas yra tame, kad jis kovą su alkoholizmu pateikia tik draudimų kelią. Labai abejoju, kad tik draudimais galima sumažinti alkoholizmą, nes norint sumažinti alkoholizmo plitimą, manau, kad pirmiausia yra būtina užpildyti atsiradusią dvasinę tuštumą Dievo ir patriotiškai tautiškos kultūros meile. Taigi pats aktualiausis klausimas - ką daro tėvai ir mokyklos šia linkme.

Kritikas Pikčiurna       2015-05-23 11:38

Labai puiki ir teisinga liberalizmo kritika. Tačiau vis tik lieka viena neišspręsta problema - kažkas negerai mūsų mąstyme ar “Lietuvos karalystėje”, jei demokratinė valstybė turi naudoti įstatymų prievartą prieš suverono atstovus. Išrinkti atstovai siekia priversti kažką daryti ar nedaryti juos renkančius atstovus. Tai kurie iš jų yra tikrieji suvereno atstovai? Ar tie kurių yra daugiau, ar tie kurie turi daugiau politinių ir administracinių galių? Ir kurie iš jų daugiau piktnaudžiauja? O gal taip vyksta tylus pilietinis karas?
Tikros demokratijos požymis yra, kai visos pusės pradeda susitarti, o ne kariauja. Kai į valdžią prasibrauna tie, kurie nesugeba sukurti dialogo, tenka lopyti skyles ir mojuoti įstatymų kuoka. Nors įstatymas veiksmingas tik tada, kai tampa didžiosios visuomenės daugumos susitarimu.
Lietuvoje toks tylus ir nerašytas susitarimas jau nuo senų laikų galioja - alkoholio pramonė, prekybinkai ir juos palaikantys politikai bei biudžetas pelnosi, o vis didesnė visuomenės dalis iš nevilte bei pasidergimo svaiginasi. Kas nutrauks šį užburtą ratą? Visuomenė vis labiau praranda valią, o politikams susitarti neleidžia interesai.

pensininkas       2015-05-22 22:12

Aš puikiai prisimenu pats ir iš tėvų pasakojimų žinau, kad Lietuvai padėjo “alkoholizmo pamatus “okupacijos tiek 1941-44metų, tiek tolesnė, bet jau mūsų rinktos valdžios leido ir leidžia siautėti visokio plauko vertelgoms, kurie pelnosi iš žmonių silpnybių.

vasia       2015-05-22 20:55

Dalius ,kaip visada, i desimtuka.

KAI       2015-05-22 18:05

sakau :liberalas - suprantu Ūsas,
kai sakau Ūsas - suprantu liberalas..

joooo       2015-05-22 16:41

liberalai Lietuvos nelaimė ir kada supras žmonės ir konservatoriai…?

Liberalizmo ir konservatizmo dėka       2015-05-22 16:39

Lietuvoje sukurta politinė, teisinė ir moralinė hegemonija. Ar ilgai tęsis?

rūpūs miltai       2015-05-22 16:02

jooo.. matyt tas “sveikas ekonominis protas” ir Olekai padiktavo, kad neapsimoka kelt malūnsparnio dėl dvejų skęstančių žmonių...
... ir Putino bei Primakovo draugui, dvigubam agentui iš  “real politik” - H.Kissingeriui, kartu su Putinu ir Primakovu kuriančiam New World Order, kad pasaulio žmonių populiaciją reikia sumažinti iki 1 milijardo…
... ir spekuliantui valiutomis Sorošui, prabilusiam apie III pasaulinį karą, jei Komunistinė Kinija nebus priimta į Tarptautinį Valiutos Fondą... bei jo draugui, taip pat dvigubam agentui Viktorui Rotschildui į klimato pokyčius, kaip išradingą terorizavimo priemonę,  investavusiam kapitalą...
... ir Lietuvos premjerui, sugrįžusiam iš Kazakstano su “gera žinia”, kad Kinija su Kazakstanu tiesia geležinkelį  link Pabaltijo kiniečių ešalonams…

įįį       2015-05-22 14:51

į ką mes bažnyčioje meldžiamės jei Kristus žydas, bučiuojam žydą J. Krisų? Kieno sūnus J. Kristus dievo ar velnio? Filme ” Kristaus kančia” vis šmėžavo neaiškūs peronažai…akis pamušta dešiniuoji…moteris stebinti Kristaus plakimą ir laikanti ant rankų išsigimėlį... ir padaras po Kristaus nukryžiavimo…

VaidasVDS       2015-05-22 12:21

Apreiškimas sako:
“Jeigu vienas žmogus trokšta nepriklausomybės – laisvės – tai jis turi prisiminti, kad visi kiti žmonės ilgisi tos pačios laisvės. Tokių laisvę mylinčių mirtingųjų grupės negali drauge gyventi taikiai, nepaklūsdamos tokiems įstatymams, taisyklėms, ir reguliavimams, kurie kiekvienam asmeniui suteiktų tokį patį laisvės laipsnį, nors tuo pačiu metu išsaugodami vienodą laisvės laipsnį visiems bičiuliams mirtingiesiems. Jeigu vienas žmogus turi būti absoliučiai laisvas, tuomet kitas žmogus turi tapti absoliučiu vergu. Ir laisvės santykinė prigimtis yra tikra visuomeniniu, ekonominiu, ir politiniu požiūriu. Laisvė yra civilizacijos dovana, kuri tapo įmanoma ĮSTATYMO įgyvendinimo dėka.
    Religija padaro įmanomu tai, jog dvasiškai būtų įgyvendinta žmonių brolystė, bet jai bus reikalinga žmonijos vyriausybė tam, kad būtų reguliuojamos visuomeninės, ekonominės, ir politinės problemos, kurios yra susietos su tokiu žmogiškosios laimės ir efektyvumo tikslu.”
——
Liberalizmas dažniausiai neigia religiją. Sekuliarizmas pradėjo įsigalėti pasaulyje tada, kada kova prieš bažnytinę valdžią tapo kartu ir kova prieš patį Dievą. Žmonėms buvo pradėtos grūsti į protą vien tik sekuliaristinės vertybės ir daugelis žmonių pradėjo gyventi ne dėl Dievo, bet dėl sekuliaristinių vertybių. Tikėjimas tapo grynu formalumu, klaidingai manant, kad, jei jau Dievas yra, tai jis juk yra gailestingas ir kokį nors savanaudį tinginį turėtų suprasti ir jam atleisti. Deja yra ne taip. Tingėjimas mąstyti gali reikšti ir asmenybės mirtį. O pasirinkimas blogio savo sprendimams rodo piktybinį žmogaus nuodėmingumą ir to tikrai nepateisins bandymas apgauti save ir kitus, prisidengiant neva laisva galimybe rinktis ar nesirinkti blogį pačiam žmogui, o ypač jaunam žmogui…

konkret       2015-05-22 11:39

O liberalizmas gimdo parazitus, grybelius: kai yra liberalus požiūris dėl prausimosi ir tvarkos, kas netikit pasitikrinkit metai laiko nesiprausdami, nesitvarkydami

ruta       2015-05-22 8:31

Na koks sveiko proto tautietis gali balsuoti uz Masiuli ir jo UAB ?Jie gi populistai ir demagogai, tarnaujantys Kapitalui !Kaip jus manote sie nevykeliai , bebaigia isnykti staiga atkuto ?Guogos pinigai , nes kaip kitaip paaiskinti tokia staigia ano karjera , nepaigaileta net EP posto - pas liberalu viskas turi kaina - rinkos desnis .Tai kiek kainavo liberalu partijos reanimacija ?
Dabar jie nori pritraukti emigrantus iniciave piletybes Referenduma , na ir leisti alkoholiui lietis laisvai - jaunimo korta/ na gal dar kas ir reme is Alkoholio imperijos , dabar reika atidirbti , nieko naujo Lietuvoje , kur etika ir morale -0 / .Nieko asmenisko , tik biznis.

Jūs man pasakykit,       2015-05-22 8:26

kada liberalų lyderis E-ligio Masiulis turėjo bent kruopelytę sveiko proto?
Šis pragėręs protelį kartu su elektros skydinės draugu Siauru niekada nesugebėjo blaiviai protauti, tai rodo jo darbai seime ir ministerio poste.

Sako,kad       2015-05-22 8:02

žydai per kartas šimtmečiais nevartoja alkoholio(simbolinis naujo vynuogio derliaus taurės pakėlimas čia nesiskaito),šimtmečiais ,ir galima matyti jų  ir gabumus.Dievas šią tautą pasirinko.

Pensininke       2015-05-22 7:45

Kai tariami politikai sedi “Durniu laive” tai jie taip ir masto. Ypac 80 seimunu , kurie neturi savo smegenu. Pirmiausia niekas nesiima mazinti tu bezdanciuju skaiciaus, nera istatymo del mazesnio parasu surinkimo referendumams, teismuose bijo LIAUDIES TAREJU, neruosia geresnio rinkimu istatymo ir daugiau rimtu istymu, o vapalioja DRAUDIMU istatymais. Paziurekit kas regionuose dedasi, kaip vaikai gere, zole ruke taip ir toliau darys, nes valstybeje nebera padoraus SVIETIMO, mokiniu uzimtumo, o viskas ziurima i asmenine kisene. Tik sunkus darbas gali isaukleti jaunima.

liberastai...       2015-05-22 6:35

E.Masiulis - Klaipėdos rusų KGBistų šeriamas šuniukas. Viską padarys, kad tik Lietuvai blogiau būtų.
Gentvilas - lyg tai padorus buvo. Bet irgi atsiskleidė: jo sesuo pas uspaskichą partijoje, o pats prieš referendumus - prieš tautos valią, už žemės pardavimą.
Liberalų valdomoje Klaipėdoje rusai geriau jaučiasi, nei pačioje rusijoje - pilnateisiai šeimininkai.

E.Masiuliui niekada       2015-05-22 4:19

nepritruko ,,sveiko proto” - juk tik durnius gali dirbti uz 5 tukst.litu!- teige jis ir patapo Susisiekimo ministru. Gal kas nors panagrines, kaip is lektuvu, per uzdara angara iskeliaudavo, galimai, narkotikai, atvezti is kokiu treciu saliu ir , dalis ju, galimai, nuplaukdavo i Kirtimu tabora.Kaip praturtejo exministras , kaip isigijo nekilnojamo turto ir t.t. Geda uz Tautos girdyma!


Rekomenduojame

Lietuvos Sąjūdžio Vilniaus tarybos pareiškimas dėl 2020 metų valstybės biudžeto

Vytautas Sinica. Naujam pasauliui naujas žodynas: nuo patriotizmo iki Vyčio

Andrius Švarplys. N. Venckienė atgabenama į Lietuvą. Yra tik dvi išeitys: bloga ir blogesnė. Geros nėra

Apie Neringos Venckienės ekstradiciją JAV žiniasklaidoje

Ar tikrai? Valdas Vižinis. „Neringa grįžta į kiek kitokią Lietuvą...“

Rimantas Jokimaitis. Štandartenfiurerio ir jo laikų istorijos, arba Pasakojimas apie Lietuvos žydų žudiką

Atminties šviesa neišvydusiems saulės šviesos

Ramūnas Aušrotas. Aukščiausiojo Teismo išaiškinimas bus labai svarbus

Alvydas Jokubaitis. Ar religija yra ideologija?

Tėvai reikalauja teisės neleisti vaikų į pamokas apie LGBT santykius

Algimantas Rusteika. Kas darys sistemines reformas?

Zigmas Tamakauskas. Neužpustyti laiko dulkių prisiminimai

Irena Vasinauskaitė. Dienos, kai praeitis susitinka dabartį...

Geroji Naujiena: Gyvybės Viešpats, draugas mūsų geriausias

Lina Sedra. SOS: VILKAI! Patvirtinta REKORDINĖ medžioklės kvota – vilkų apsaugos ar vilkų genocido planas? Taikinyje – 40 proc. populiacijos

Be komentarų. TV reklamuoja higieninius paketus vyrų mėnesinėms

Dalius Stancikas. Ginčas per Vėlines

Visų Šventųjų ir Vėlinių išvakarėse buvo pagerbti kovotojai už Lietuvos laisvę

Pal. Jurgis Matulaitis. Šventumo siekimas

Geroji Visų Šventųjų naujiena: Palaiminti…

„Vaiko teisių“ smurtą patyrusi Kručinskų šeima Kauno apygardos teisme išgirdo tai, ką ir taip žinojo: motinos veiksmuose nebūta nusikaltimo

Andrius Švarplys. Padarius iš vaiko verslą ir „grynąjį pelną“, nesunku visuomenei primesti komercinį vaikų globos modelį

Žinių radijas. Ar tikrai bankai puotauja maro metu?

Vytautas Radžvilas. Nomenklatūrinis klonas? Neverta

Algimantas Rusteika. Soroso pinigai, ketvirtoji valdžia ir NVO

Ramūnas Aušrotas. Jungtinėje Karalystėje siaurinama asmenų įsitikinimų ir sąžinės laisvė

Nuo bačkos. Britų švietimo ekspertė: paskaitas auditorijose pakeis mobilieji telefonai

Vytautas Sinica. Apie supainiotus interesus

Nuo bačkos. Dainius Žalimas: Konstitucija yra priimta ne tam, kad valstybė būtų valdoma daugumos sprendimais, daugumos stereotipais

Vincentas Vobolevičius. Kiek atlyginimų kainuoja naujas butas?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.