Visuomenės pokyčių analizė, Pilietybė

Dalius Stancikas. Lietuva yra čia

Tiesos.lt redakcija   2019 m. vasario 28 d. 11:16

76     

    

Dalius Stancikas. Lietuva yra čia

Lietuvos televizija (LRT) baigia transliaciją iš Lietuvos partizanų vadų suvažiavimo 70-mečio minėjimo Minaičiuose ir paleidžia reklamą. Balerina išsuka po pasaulį nuvilnijančią trispalvę, nuskamba žodžiai: „Lietuva yra visur, kur gyvena lietuviai. Pasaulio lietuvių metai.“

Lietuva yra visur?

O kur tuomet Anglija, Airija, Vokietija? Kokiai „lietuvai“ pasaulio lietuviai moka mokesčius – angliškai, vokiškai ar airiškai?

Ką iš tiesų propaguoja ši reklama? Pasaulio lietuvius ar Lietuvos valstybės sunykimą? 

Kodėl žydai, tiek amžių klajoję „po visur“, dabar skelbia priešingai? Kviečia sugrįžti į Izraelį. Kaunasi už tą žemę iš paskutiniųjų. Nes jau „atsikando“ buvimo visur.

Ar matėte, kas užrašyta ant naujų lietuviškų pasų? Europos sąjunga – Lietuvos Respublika. Anksčiau rašydavo tik Lietuvos Respublika. Tikėtina, kad po tokių reklamų labai greit nebeliks ir tos į antrą eilę nustumtos „Lietuvos Respublika“.

Lietuva yra visur…

Tik ką darysim su Lietuvos Respublikos Konstitucija, kurioje rašoma, kad Lietuvos valstybė yra čia, kad jos „teritorija yra vientisa ir nedalijama į jokius valstybinius darinius“ (10 str.)? Apie valstybę, kuri turi sienas ir kurios „sostinė yra Vilniaus miestas – ilgaamžė istorinė Lietuvos sostinė“ (17 str.).

Kodėl už čia gyvenančių piliečių pinigus išlaikoma Lietuvos televizija skleidžia Lietuvos Respublikos Konstitucijai prieštaraujančią reklamą? 

Sakysite, kad ši reklama – tai ne teisės objektas, o alegorija, meninė hiperbolė?

Tačiau kaip tuomet su kitomis mūsų meninėmis alegorijomis, kurios mokyklose iki šiol skiepijo ištikimybę ne abstrakčiai (globaliai), o konkrečiai Tėvynei? 

Maironis: Graži tu, mano brangi tėvyne / Šalis, kur miega kapuos didvyriai / Graži tu savo dangaus mėlyne / Brangi: tiek vargo, kančių prityrei.

Jonas Strielkūnas: Lietuva – ugnis, kurią kūrenam / Ir kurioj sudegsime visi / Kažkada iš Lietuvos atėję / Mes ir vėl sugrįšim Lietuvon.

Justinas Marcinkevičius: Tai gražiai skambėjo žodžiai / Laukas, pieva, kelias, upė / Tai gražiai iš jų išaugo / Vienas žodis – Lietuva!

Bernardas Brazdžionis (Vytė Nemunėlis): Kol švies tėvynei rytas naujas / Kol Vytis laisvę jai parneš.

Anzelmas Matutis: Ar jūs žinote / ar ne / Ką vadinam / Gimtine? / Mamą, tėtį / Mišką, lauką / Kvietį / Kur ant lauko auga / Vaivos juostą / Nemune / Juos vadinam / Gimtine.

Vincas Kudirka: Lietuva, Tėvyne mūsų, / Tu – didvyrių žemė.

Žemė. Pieva. Kelias. Nemunas. Kvietis. Mama, tėtis. Protėvių kapai. Didvyrių kapai. Ir ugnis – kurioj sudegė 19 ir 20 amžiaus sukilėliai, savanoriai, partizanai, mūsų amžininkai Sausio 13-ąją.

Ko verta jų auka, jei Lietuva yra visur? Kam tiek „vargo, kančių pritirti“, jei atėjus negandai skuodi pro sieną ir taip gelbėji ne tik save, bet ir Lietuvą? Tą, kuri yra visur. Kurią išsineši kišenėje.

Kokia menine išraiška, kokia Tėvyne tikėti nūdienos moksleiviui?

Kaip šios reklamos kūrėjai ir transliuotojai pakomentuotų  Vytauto Didžiojo universiteto medicinos mokslų studento, 21-erių partizano Liongino Baliukevičiaus „Dzūko“ žodžius, parašytus lietumi permirkusiame kelių kvadratinių metrų bunkeryje: „Aš dažnai pagalvoju, kas gi Tu esi, mano Tėvyne? Kodėl tavo vaikai tokie keisti, tokie savotiškai užsispyrę? Iš kur toji didelė pasipriešinimo jėga teka? Aš jaučiu, jog savo kraštą pamilstu vis labiau ir labiau. Jeigu man šiandien kas pasiūlytų laisvę Amerikoje, aš neišvažiuočiau. Geriau žūti čia garbingai kovojant, negu rankas sudėjus laukti kažko iš kažkur nukrintant. Galiausiai mūsų kraujas nenueis veltui. Mes turėsime teisę visiems žiūrėti tiesiai į akis, nes mes savo tėvynės neapleidom. Na, ir kas gi mus nugalės, jei mes mirti nebijom, jeigu mes nugalėjome ir mirtį“.

P.S. O gal ši reklama paprasčiausiai skirta propaguoti daugybinę pilietybę? Tuomet ji prieštarauja ir Konstitucijai, ir Referendumo įstatymui – agitacijos laikas už daugybinę pilietybę dar neprasidėjęs. 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

tiek       2019-03-4 16:57

ta “Lietuva visur” - eilinė vienadienių ultraliberastų (jokie jie ne konservatoriai) kvailystė. Net iki “netoliaregiškumo” įvardijant netraukianti. Bet laabai nuodinga Lietuvos valstybei ,jos valstybingumo pamatams. Už tokius “fokusus” ,be abejo , siekiant momentinės naudos , būtina rimta atsakomybė.

Dzeikas       2019-03-2 21:06

stasy, kas nebuvo idiotai? KGB darbuotuojai ar lietuviai zuve(nosine) nuo ju ranku?
Pagalvokite ka norite pasakyt ir atatinkamai sustiguokite rasini.

stasys        2019-03-2 18:38

Kelios pastabos ne į tema : KGB idiotu nelaikė ..todėl tapatinti tos įstaigos darbuotojus su bet kuo iš gatvės tikrai nereikėtu ,..per daug lietuviu anais laikais jos rankose žuvo ..o ju didžioji dalis tikrai buvo ne idiotai . Grįžtant į tema autorius str. medžiaga rinko labai atidžiai ir ta daugybinės pilietybės sąvoka , galbūt, paprasčiausiai pasiskolino iš migracijos departamento puslapio aprašo . Galiu įdėti nuoroda tik ar reikia ? ka bepasakytum kaip argumentą J.Ramanauskas pirmiau nusius save paskaityti ..o tik vėliau pereis prie klausimo svarstymo kaip jam patinka . Tikiuosi tos gretos idiotu sparčiai senka o pilnėja ne idiotu kurie kaip tie referendumininkai dėl vienmandačiu atbėgs pas J. Ramanauską pasikonsultuoti .. tai kaip ten iš tikro teisingai pagal Konstitucija ? daugybinė pilietybė (kai galima turėti dvi ir daugiau ) ar tik dvi ..kai leidi antra o dėl trečios stoji rakom ir vilku staugi ..? Su tomis išimtimis taip ir būna jei iš anksto nepastatai STOP ženklo ant kiekvieno kampo būtinai atsiras antras Jonas ir paklaus kodėl aniem galima buvo turėti išimtis , o va penktos pilietybės jam niekas neduoda su Lietuviška .. Tai slidus kelias ir čia ne Konstitucijos teksto problemos , kiekvienas privalo pasisakyti ka galvoja apie tas raudonas linijas !! Ta įpareigoja Lietuvos pilietybės turėjimas. Vat toks Jonas geriau apsvarstytu ar būtu naudinga ta Lietuviška pilietybe atimti iš tu kurie neina ne tik į referendumus bet ir rinkimus .. bet tam paprieštaraus tas pats Migracijos departamente publikuotas išimčių sąrašas .. - negalima reikia užjausti !!.. jie turi teise ne tik kitaip galvoti bet ir elgtis kaip patinka.

Taigi       2019-03-2 18:36

kas to nežino, kad KT vasalų aukščiausioji instancija, už ją tik privati pinigų spausdinimo mašinkla viršesnė už jūrų marių.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-03-2 16:27

to “stasys     2019-03-2 11:08”. Man dėl tamstos jokių įtarimų nekyla, vienareikšmiai kgbistinis idiotas esi.
*
O dėl Stanciko tos “daugybinės”, tai Lietuva yra panardinta kgbistinės stribinės propagandos liūne, todėl ne kiekvienas gali turėti ir laiko ir supratimo apie tuos klausimus. Net ponas Dainius Žalimas net KARKIA iš pasiutimo, kaip antikonstitucinę propagandą skleidžia.
*
2019-02-25 straipsnis “LR Seimui dėl LR KT pirmininko Dainiaus Žalimo apkaltos”
http://biciulyste.com/pilietybe/d-r-jonas-ramanauskas-lr-seimui-del-lr-kt-pirmininko-dainiaus-zalimo-apkaltos/
*
Pasižiūrėsime, kaip D.Stancikas sureaguos? Jeigu ir toliau taip kukuos… tai gal ant pilvo atsigulęs guli?

stasys        2019-03-2 12:08

J.Ramanausko akrobatinis lankstumas bent man labai itartinas .Seniau čiut ka musgaudžiu priploja kaip KGB-ini ropotoja ..ar švelniausia forma apšaukia penkta kolona O čia cit.” Dalių Stanciką laikau labai padoriu, garbingu ir teisingu žmogumi” arba “Paaiškinu. Taip daugybinė pilietybė yra penktos kolonos opusas. Čia ne D.Stancikas ją propaguoja.” ir t.t. aišku tai nereiškia kad tas ponas peršasi anam į poras .. bet kaip jau rašiau detalės labai itartinos ir įdomios .. Be abejo gali būti tam ir labai paprastas paaiškinimas J.Ramanauskas pradėjo rytais sportuoti ne tik prie PC klaviaturos ..

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-03-2 4:29

to “StasysG     2019-03-2 0:25”
StasyG, tavo pateiktos citatos parodo, kad G.Landsbergis apie tuos dalykus yra absoliutus NULIS. Net baisu skaityti.

gražu, net žalia       2019-03-2 1:44

...trys samdomi troliai “diskusijomis” tarpu savęs užspamino komentarus po vertu dėmesio straipsniu visiškai… O nykštukai pusnynyose miega, kaip tos Saliomėjos aukso žuvys po ledu… Liūdna kad tiesos.lt adminas leidžia suskiams siautėti be apribojimų.

StasysG       2019-03-2 1:25

Na jei apie dvigubą pilietybę, tai apie tokį referendumą yra taręs žodį anūkas G.L. (Delfis;autr. D Klikūnė). Citata: Klausimas-“Grįžkime prie politinių temų.  Planuojamas dar ir antras – apie dvigubą pilietybę. Kaip juos abu vertinate..? - G.Landsbergis-Atsakymas. “Jie yra paradoksalūs savo turiniu. Iš vienos pusės mes norime padėti žmonėms išsaugoti pilietybę, sakydami, kad nenorime tų žmonių prarasti kaip mūsų viešojo gyvenimo dalyvių. Nes pilietis yra žmogus, dalyvaujantis valstybės valdyme, viešajame gyvenime. Vadinasi, mes norime suteikti galimybę likti mūsų viešajame gyvenime, suprasdami, kad tai yra svarbu, ir jų nuomonė mums yra svarbi. Aš tam pritariu. Kitas referendumas (dėl Seimo narių skaičiaus mažinimo) sako, kad tie žmonės nebedalyvauja viešajame gyvenime, ir dėl to reikia mažinti viešąjį atstovavimą. Tie dalykai nedera. (…) ... Antras dalykas – dėl daugybinės pilietybės. Aš čia irgi matau paradoksalų dalyką. Diskusija dėl formuluotės vyko daug ilgiau, tačiau man ji iki galo nėra aiški. Aš dalyvavau vienoje rimtesnėje diskusijoje, kuri buvo organizuota grupės „Už Konstituciją“ iniciatyva Mažvydo bibliotekoje. Joje dalyvavo Julius Sabatauskas, Ramūnas Karbauskis, prof. Landsbergis. Tai buvo vienintelė diskusija aukštu lygiu apie tai pakalbėti. Esminis klausimas šioje diskusijoje yra: kas yra pilietis? Ir kada jis tampa piliečiu? Mano supratimu, jeigu, mes apsisprendžiame, kad tai yra paveldimas dalykas (tai reiškia įgyjamas kilme), vadinasi čia turėtų būti dedamas taškas. Reiškia, kad, jeigu vienas iš jūsų tėvų yra Lietuvos pilietis, jūs esate Lietuvos pilietis. Ir tai yra taškas. Galima turėti poįstatyminius aktus, aiškinančius pilietybės įgijimą, atsisakymą. (…) Dabartinė formuluotė sako, kad pilietybę įgyji kilme ir papildomomis sąlygomis, „jeigu jūs paprašysite“. Aš niekaip nesuprantu, kaip aš galiu dar kartą prašyti išsaugoti Lietuvos pilietybę, jeigu aš ją gavau kilme, ją man davė tėvai? Ko aš turiu prašyti – savo tėvų, kad jie man ją paliktų? (…)”

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-03-1 23:59

Dalių Stanciką laikau labai padoriu, garbingu ir teisingu žmogumi. Dargi suprantu ką reiškia “Lietuva yra čia”. Taip kaip norėtųsi, bet kaip nėra. Ir labai gerbtinas Daliaus Stanciko patriotinis pasiryžimas “Geriau žūti čia garbingai kovojant, negu rankas sudėjus laukti kažko iš kažkur nukrintant.”
*
Tačiau į akis krito tiesiog penktai kolonai, Lietuvos priešams pritinkantis opusas:
“P.S. O gal ši reklama paprasčiausiai skirta propaguoti daugybinę pilietybę? Tuomet ji prieštarauja ir Konstitucijai, ir Referendumo įstatymui – agitacijos laikas už daugybinę pilietybę dar neprasidėjęs.”
*
Paaiškinu. Taip daugybinė pilietybė yra penktos kolonos opusas. Čia ne D.Stancikas ją propaguoja. Nekaltinu. Daugybinės pilietybės Konstitucijoje nėra, todėl ir nereikia apie ją kalbėti. Tačiau LR Konstitucija kalba apie dvi pilietybes, apie tai kalba ir PLB. Ir tai NEPRIEŠTARAUJA Konstitucijai. Taip, kad puldamas tą “daugybinę” ponas D.Stancikas puola ir dvi pilietybes, kurios yra įtvirtintos Konstitucijoje. Čia yra D.Stanciko pasisakymo esmė. D.Stanciko teiginys apie prieštaravimą “Referendumo įstatymui” dėl to, kad agitacijos laikas už daugybinę pilietybę dar neprasidėjęs yra iš viso NESĄMONĖ, nes apie tai plačiai kalbama ir aiškinamasi, nes tai yra paversta įstatymu, lyg jo nereiktų nei viešinti, nei suprasti jo esmės. Malonėk ponas D.Stancikai susigaudyti apie ką kalbi, nes matau apie tai neišmanai nei mū, nei bęęęęęę.... o gal pakliuvai ant penktos kolonos meškerės???
Todėl tikiuosi, kad būdamas garbingu asmeniu man atsakysi, arba po šiuo straipsniu visiems atsakysi komentaruose. Atsakymo nebuvimas…. bus labai negražus. Labai.
Taigi tam, kad suduotum man, dr. Jonui Ramanauskui, triuškinantį smūgį, tamstai rekomenduoju pastudijuoti čia žemiau rekomenduotus tamstai straipsnius:
*
2019-02-15 straipsnis “Referendumai kaip smilkalų dūmai”
http://www.ekspertai.eu/referendumai-kaip-smilkalu-dumai97757/
*
2019-02-25 straipsnis “LR Seimui dėl LR KT pirmininko Dainiaus Žalimo apkaltos”
http://biciulyste.com/pilietybe/d-r-jonas-ramanauskas-lr-seimui-del-lr-kt-pirmininko-dainiaus-zalimo-apkaltos/
*
2019-02-28 straipsnis “Antrankius, LR KT teisėjams antrankius!”
https://www.laisvaslaikrastis.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=8230&catid=31&Itemid=101
*
Gerb. Daliau Stancikai, labai nemėgstu antikonstitucininkų, Valstybė teisinių pagrindų griovėjų, tiesiog tai penktoji kolona. Taigi labai laukiu mane sutriuškinančio atsakymo. Tylėjimas Jus padarys negarbingu. LR Konstitucija dviejų pilietybių klausimu taip sako:
Įstatymo numatytais atskirais atvejais Lietuvos Respublikos pilietis kartu gali būti ir kitos valstybės piliečiu.
Tai rinkitės ar Jūs su LR Konstitucija ar su penktąja kolona.

 

Jules       2019-03-1 18:30

Taip, pone Stasy, taip ten parašyta, todėl rinkimai į ES Parlamentą šįkart bus mums labai svarbūs.

StasysG       2019-03-1 18:06

Autorius A. Stancikas rašo: “Ar matėte, kas užrašyta ant naujų lietuviškų pasų? Europos sąjunga – Lietuvos Respublika”.—-Bet taip reikalauja rašyti LR Konstitucijos 150 straipsnis: “150 straipsnis.
Lietuvos Respublikos Konstitucijos sudedamąja dalimi yra:
...
2004 m. liepos 13 d. Konstitucinis aktas „Dėl Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje“.
O toliau išaikinama: “LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCINIS AKTAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOJE

Lietuvos Respublikos Seimas,...priima ir skelbia šį Konstitucinį aktą:
“2. Europos Sąjungos teisės normos yra sudedamoji Lietuvos Respublikos teisinės sistemos dalis. Jeigu tai kyla iš sutarčių, kuriomis grindžiama Europos Sąjunga, Europos Sąjungos teisės normos taikomos tiesiogiai, o teisės normų  k o l i z i j o s   atveju jos turi v i r š e n y b ę  prieš Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus.”———Taip kad viskas OK. Mes, Lietuva, esame Europos Sąjunga. Ir pasas teisiškai nepriekaištingas. Jo turėtojas galididžiuotis ES galybe, pvz, pokalbiuose su Rusijos piliečiu.

stasys        2019-03-1 14:14

Jules .. be abejo visu po vienu kurpaliu pakišti negalima , į ta klausima kas yra jam pačiam tėvynė niekas kitas ir neatsakys , o dabar taip išeina kad kalti tie kiti nenorintis formalios pilietybės traktavimo . Nemanau kad čia reikia velti politika ..juk klausimas tiek paprastas išgyvenimu kad radus netgi kraštinį vargiai jo kalte pasisotinsi . Jei atmesti visus J.Ramanauskus ir jam cypiančius nesunku įsitinkinti to klausimo paprastumu ir sureguliavimu,.. nustačius tvarkinga ir aiškia tvarka kaip vėl atgauti Lietuvos pasą. Išdavystė Lietuvoje ne taip siaubingai atrodo kaip į ją žiūrint už jūrų mariu ..

Džeikuti,       2019-03-1 12:31

ne sąžinė svarbiausia, o rasė, ar supratai? Tai irgi ne mano nuomonė, o Benjamin Disraeli teiginys ir faktas, kad “All is Race”, o pats čia makaronus VU absolventams ir kitiems mamyčiukams kabinėji. Kodėl taip darai?

Pranas       2019-03-1 10:40

perskaitęs straipsnį net išsitraukiau ir ant stalo pasidėjau LT pasą. Kažkaip ramiau.

>>Jules       2019-03-1 10:21

Apgauti ir apgaudinėjami žmonės negali patys rinktis, supratot? Kol nebus sustabdyta oligarchijos dvaro(Former Bolsheviks) dezinfosklaida - lietuviai negalės patys rinktys, o jiems parinkinės tie, kurie nori mus paversti pelenais ir dulkėmis pirmlaiko. Maldeikovos traukinys jau paliko Tauragę, nežinot?

Jules       2019-03-1 10:14

Lietuvoje gyvenantys lietuviai kasdien išdavinėja ir pardavinėja Tėvynę, nemanot, pone Stasy? Į pelenus, į dulkes, bet dar ne dabar, - klykia valdžioje ir versle Bolševikų partijos anūkai lietuviškos kilmės. Dezi LRT net užkimo bemanipuliuodama, nepastebėjote? Išvykę lietuviai yra tie patys lietuviai kaip ir mes, ir dar neaišku, kas labiau okatni pardavinėti ir išdavinėti Tėvynę - išvykę ar likę čia, Lietuvoje?

stasys        2019-03-1 9:11

Jules ..Jei nesigilinti į Konstitucine teise kuriai ne tas pats kaip ji yra skaitoma ir suprantama , teks dar permastyti o kas yra tas tikras Lietuvis , kuri ruošiatės ginti ? o kaip šiandiena atrodo tie tautiniai rūtų darželiai apsodinti tujomis ir gladiolėmis .?  Ar ne taps taip kad paprastas ukrainietis, baltarusas atvažiavęs tik čia dirbti taps doresniu Lietuvos pasą turinčiu piliečiu .. tu išvažiavusiu? . Mes perlipome pirma slenksti iš būtinybės įsileisdami juos čia dirbti .. sekantis leisti jiems gyventi .. Nors mūsų valdžia (šita ne išimtis) stumk –trauk mūsų tai neatpalaiduoja nuo pareigos rūpintis ne tik išvažiavusiais Lietuvos piliečiais bet ir pačia Lietuva ..kaipo protėviu žeme , tautinė valstybės idėja be stiprios pilietinės visuomeninės..tik šnipštas ant kurio labai patogu pajoti kai reikia .Ta linkme vyksta plačios diskusijos uždaruose rateliuose. Kaip jau Jums oponavo čia neina kalba apie tuos piliečius kurie išvyko iki Lietuvai atkuriant nepriklausomybe ir tu kitu atskiru atveju numatytu įstatyme .

Julius I stasy       2019-03-1 2:25

Pliurpete nesąmones. Tai yra pavydas ir kerštas ir daugiau nieko.

> Jules       2019-03-1 1:52

Jei žmogus atsisako savo prigimtinės pilietybės, vadinasi, jis išduoda savo Tėvynę. Kokia jums ar Tėvynei nauda, jei tokių būtų kad ir 5 milijonai? Juk niekas dabar lietuvių niekur netremia ir pilietybės neatiminėja vien dėl to, kad kažkur išvyko. Nekabinėkite makaronų savo niekuo nepagrįstais sentimentais. Žmonės renkasi patys. Jie turi tokią teisę ir ja naudojasi. O mūsų teisė - priešintis, kad savo Tėvynėje neliktume diskriminuojama mažuma. Juk mums, čia likusiems, irgi marcipanais iš dangaus nesninga, bet mes tebemanome, kad patys esame atsakingi už tai, kaip gyvename ir kokia mūsų šalis. Sakote, jei milijonai klajoklių turės po kelias pilietybes, Lietuvoje sumažės skurdo ir atskirties? Nejuokinkite. Skurdo, atskirties, mankurtų pasipūtimo tik padaugės.

GPZ       2019-03-1 0:07

Tasai Džeikas tai greičiau Vania arba Fedia. Beje,  buvęs komjaunimo aktyvistas. Įdomu ko tu čia rašinėji. Geriau savo sifilitiko Lenino raštus tyrinėtum, Lietuvos nedergęs.

Jules       2019-03-1 0:04

Aš ir nesakau, pone Stasy, kad esu iš protingųjų, bet atimt pilietybę iš lietuvių, na nežinau. Tai savižudybė, nes gali taip nutikti, kad būtent tie, kurie išvykę ir bebus ta Lietuva. Labai norėčiau klysti, bet žinokite, kad nėr amžinų dalykų, o docentais neverta pasitikėti, nes jie turi načalnikus, yra bailūs kinkadrebiai ir dar pasikabinę arba įsikibę į valdančiosios ekonominės klasės sijoną, o mes, diletantai, jų neturime ir esame tam tikra prasme laisvesni už juos ir mums mažiau reikia meluoti ir maustyti runkeliokus. Galime čia garbingai pasibarti. Mūsų tik du milijonai belikę, o tai mūsų egzistencijai labai pavojinga. Mūsų nacionalinis saugumas mažėja su kiekvienu Lietuvą palikusiu lietuviu dėl raudonųjų oligarchų kaltės, dėl totalios korupcijos ir pykinančios dezi propagandos. Nacionalinis saugumas, mūsų egzistencinės galios, silpninamos nuo 1992 metų ir niekas šio proceso negali sustabdyti - tik vienokie ar kitokie būsimi įvykiai Europoje, o ne Lietuvoje. Elitas netiki jokia Lietuvos valstybės galimybe ateity, o mes va tikime ir norime, kad Lietuva išliktų, o elitas ir docentai tik vaizduoja, kad jie tuo tiki, o elgiasi priešingai. Didina skurdą ir socialinę atskirtį - rengia mus okupacijai, bet gal tai jiems ir neišdegs - nepavyks mūsų priduoti nei Matuškai, nei Žečpospolitai, nors babkių ir daug pabyra Lietuvoje dėl šio pragaištingo Lietuvai reikaliuko - išdavystės. Dovanokit už klaidas, nes neturiu jėgų iš naujo perskaityti ir pasitaisyti, ką čia parašiau. Einu žiūrėt “Babiloną-Berlyną” ir Jums patariu, kad nepaverstų mus oligarchai į pelenus, į dulkes pirm laiko, ar supratote?

stasys        2019-02-28 23:02

Jules ..pliurpiate nesamonęs .

stasys        2019-02-28 23:01

Juliau 2019-02-28 16:49..Jei neeksploatuoti tu nesąmonių kurias čia mėgstama afišuoti apie bloga Lietuvos ekonomine –socialine padėti , kaip ir nelieka pagrindo pavydui , o ta aš kategoriškai neigiu . Man atrodo kad nesupratote klausimo svarbos , o akcentavote ta antra materialinio klausimo dalį. Todėl paklausiu kitaip , kaip manote ar turi teise išsaugoti toks žmogus pilietybe , jei suvokdamas savo sprendimo pasekmes teikia prašymą antrai pilietybei gauti žinodamas iš anksto kad ir pabandęs grįžti į Lietuva, su visam, jis nesugebės čia rasti sau vietos (pritapti) , dėl nutrukusiu ekonominiu-dvasiniu saitu su tėvyne .? Ar galima būti Lietuvos piliečiu tik pagal prigimtine teise ..neturint jokiu įsipareigojimu automatiškai ir teisiu ..taip kaip viena be kitos realiai neegzistuoja. Tie prieštaravimai Konstitucijoje neišsprendžiami vienu referendumu .

Al.       2019-02-28 19:35

Lietuvius - tiek etnine, tiek kilmės šalies prasme - turim ginti visais būdais. Tame tarpe ir atsidūrusius svetur. To turim laikytis kaip principo. Atimti pilietybę galima nebent už veiklą,priešišką Lietuvai - taigi, beveik iš viso dabartinio elito.
Antra, lietuvių išvyko tiek, kiek iš karo zonos šalių. Taigi, akivaizdu, kad tai buvo priverstinis bėgimas, bandant išgyventi. Dabar rengiamas Lietuvos bendrasis planas.Pasidomėkit,kaip žiūrima į Lietuvos kaimą - jis jau nurašytas. Dabartinis Lietuvos elitas lietuvių tautą jau nurašė. Jie patys pretenduoja tik į Ostlando administratorius.

Jules       2019-02-28 18:47

Nieko panašaus, ir joks padorus lietuvis išvykusiųjų išsigelbėti Europoje ar už jūrų marių nesmerkia, nes tarp išvykusiųjų yra kur kas geresnių ir didesnių lietuvių nei mes čia likę. Niekas negali iš lietuvių atimti jų lietuviškos pilietybės, tapatybės, kad ir kur bebūtų. Be lietuvių išeivių paramos, be išeivijos indėlio ir pasiaukojimo tautiečiams nelabai būtų atsikūrusi Lietuvos valstybė - abi jos respublikos. Nesupranta šito tik rusifikuoti arba polonizuoti lietuviai, arba žulikai ir tie iš 2K(Kirkilas-Kubilius) aplinkos. Žinoma, Antrajame Žalgiryje carinės Rusijos imperijos galybę ne mes supylėme, o kryžiuočių vaikaičiai, kurie, deja, būtent jie padėjo mums atsikurti 1917-1921 metais - išsaugoti kalbą ir raštą, lietuviškąją kultūrą ir civilizaciją Rytų Prūsijoje. Ir “Perestroikę” ne mes pradėjome, bet be mūsų lietuvių už jūrų marių ir tai, ką pasiekėme nelabai jau būtų ir pavykę.

Julius I stasts       2019-02-28 17:49

Skaitau jūs ir man tai tik eilinį kartą patvirtina kad paskleista apie išeivija melo, pavydo ir savotiško keršto isterija. Išeivijos paveikslas nupieštas esą tai kriminaliniai nusikaltėliai kurie ieško sau kuo didesnės naudos. Turiu jūs paviduoliai nuvylti. Užsienyje lietuviai yra vertinami kaip darbštus ir sąžiningi žmonės. Kurie savo sunkiu darbu užsidirba sau pragyvenimui ir oriai senatvei.
Kas labai liudina tai kad ta pavydo isterija labai stipriai diskredituoja lietuvybę. Aš tai matau kaip tikslą Juozaičio kaip komunistų bičiulio išdraskyti galutinai pasitikėjimą lietuvių tarpusavyje.
Gėda ant jūsų paviduoliai.

Džeikuti,        2019-02-28 16:05

Adolfas ar Benjamin Disraeli? Kažko painiojiesi čia, nemanai? Gal seminarą VU praleidai apie tai ar per egzą kažkaip išsisukai, ką?

Dzeikas       2019-02-28 13:51

Pazymetina tautisku “patriotu” (Smetoniniu nuovalu) mastymo budas, mentalitetas.
I bet kokia pastaba jie nebando paneigti tos ar kitos smetonines valdziukes sunybes ar isdavystes (Smetonos nuovalos net neskaiciuoja tu isdavysciu, mat tauta kaip vanduo ismatas tokius pavirsiun kelia). Juk ir Vytauto Zemaitijos isdavyste pasirodo “gudrus taktiskas lietuvisko genijaus zingsnis”.Putinas vadina tai ‘mnogochodovocka’.
Kai tu sutarciu lauzymo is Lietuvos puses daugiau negu puliniu pas IV stadijos sifilitika, tai “istorikai” teisina a la “visi taip elgiasi.Todel ir mes galime”.
Na pasakytu taip, koks AMB ar jo desinoji ranka Jurse , arba Anukas - sakytum, stai koki mastymo buda atnesa mums Vakaru (arba Rytu brazauskiniu atveju) civilizacija.
Taciau cia save pozicionuojantys “Lietuvos patrijotais”. T.y. suprask tikras lietuvis neturi pasauleziuros.Lietuvio pasauleziura (taip is tu patrijotu kalbu reik suprast) yra tai kas naudinga Lietuvai , visu pirma jos vadovams.Ir ji turi bazuotis ant TO, o ne moralines dimensijos. Nekintamos doroves istatymai tai chimera.
Mano debilavotiems ir akademiju nebaigusiems broliams pasakysiu,kad zodziu “chimera” apibudinama tai ko realybeje nera.
Galiu pagirti tautiskus patriotus, kad jie savarankiskai priejo prie tos pacios isvados kuria padare toks mastytojas kaip Adolfas Hitleris - “sazine - tai chimera!”.
Manote nusiziurejo? Ne. Kai Lietuvoje buvo galima isgyti “Mein Kampf” truko elementaraus edesio ir jie keike laisve mukritusia jiems ant galvu.O jau kazkokios tai knygos… Todel tai autentiskas ju ismastymas.

Joe ir Winnie popieriai       2019-02-28 12:32

Džeikučiui galima priminti, na, kad ir tą garsųjį “The Polish-British Common Defense Pact”, kuris lokalinį konfliktą pavertė baisiu, pirmiausia civilius naikinančiu, pasauliniu karu ir pražudė virš 60 milijonų gyvybių, buvo vienpusis, apgaulingas, fiktyvus ir labai profesionaliai sulaužytas, kai Lenkiją užpuolė Sovietija, o po karo dar ją ir atidavė Stalino Rusijai pagal tą patį slaptą anglų užmanymą. Anglija tam ne tik pritarė, bet ir slapčia susitarė su Stalino Rusija pagal visas konspiracijos tradicijas ir itin slaptas popierkas. Taigi, Džeikuti, juk žinai, kad „under heavy pressure, Chamberlain was manipulated into a UK-Poland Defense pact. The power to start World War II was thus placed in the hands of the mad Marshal, Rydz-Smigly”, reikaliukai buvo puikiai prasukti. O juk visai neseniai iki tol “the Polish Marshal, who miserably deserted his armies, said that he would hack the German Army to pieces”, ar ne taip? Taigi kas “ intend to use foolish Poland as the match which ignites World War II”? Taigi taip ir buvo laužomos tarptautinės sutartys. Tiesa čia labai paprasta čia, kai anglai “don’t give a rat’s ass about Poland. They only used its foolish ultra-nationalist leader, who by now has shamelessly abandoned his troops and fled to Romania, to instigate Hitler so that they could have their war. The horror that Poland will suffer under Soviet occupation is now Poland’s problem, not Britain’s”, ar ne taip, Džeikai, ką? Angliškai juk šprėchini, tiesa? Išmokė patį kalbėti angliškai VU, ar taip? Taigi neapsimetinėk kvailiukų dėl prasčiokėlių, gerai? Pats gerai žinai, kad sutartys sudaromos taip, kad atitiktų pasaulines sąmokslų, konspiracijos ir sutarčių laužymų tradicijas, nes be šito pasauly nedominuosi ir neužvaldysi jo ir Vilniaus neokupuosi. Reikia gi kažkaip runkeliokus apgauti, tiesa? Va, dabar kochoznikų Seimo pirminyks ir mausto runkeliokus su tomis trimis raidelėmis kartu su tuo kolchozų milijardieriumi, kaip rašo vok. dezinfosklaida, konkrečiai, welt.de. Argi ne apie tą patį kalba ir rašo Patrick Buchanan, todėl mano čia nieko asmeniško nėr – visai, visai nieko.

stasts        2019-02-28 10:06

Juliui 2019-02-27 23:56.. Niekas juk neabejoja tais pilietybe turinčiais išeivijoje kurie ta   Lietuvos pilietybe išsaugojo įstatyme numatytais atvejais . Tiems kas liko už borto irgi galimos išimtys, pav. nekilnojamo turto Lietuvoje turėjimas ir mokestis už ji. Tokiu išimčiu galima sumastyti daug siekiu susitarti , bet pagristi kam tau Lietuvos pasas pasiėmus kita tik ekonominiais sumetimais ..tai tas pats kas pritarti s.m. minčiai dėl pigios Lietuvoje dantisto paslaugos .. Juk kaip besukti puse Lietuvoje gyvenančiu tikrai tokio mentaliteto ? Prigimtis įteisina ne tik teises bet ir pareigas .

Džeikuti,       2019-02-28 10:00

sutartys ir rašomos tam, kad būtų laužomos, nežinojai? Nesakė šito pačiam VU docentai? O gaila. Net kolchozų mechaniztoriams okupacijos laikais taip sakydavo, o dabar, pasirodo, nebesakoma. Gaila, labai gaila, vadinasi, jūsų diplomai niekiniai.

atsibuskim, lietuviai       2019-02-28 9:29
Dzeikas       2019-02-28 8:46

PS. Del “ilgaamzes Lietuvos sostines Vilniaus” tai “vierhas” Smetona ji kanalizavo Lenkijai 1938m.
Ar Lietuva nepripazista savo pacios pasirasytu sutarciu? Tipo pasirasom, bet gal apsigalvosim.

Julius       2019-02-28 1:03

Nemanau kad priežastis mokesčiuose nes pilna Lietuvoje gyvenančių piliečių ir nemokančių jokių mokesčių. Netgi priešingai jie gauna pajamas iš biudžeto. Aš įsitikinęs kad tikroji priežastis kodėl stancikai su juozaičiais nemyli išeivijos yra pavydas ir savotiškas kerštas.

Julius       2019-02-28 0:56

Kaip suprantu Juozaičio, Stanciko, Tomkaus ir t.t. doktrina kuo mažiau Lietuvos piliečių tuo geriau Lietuvai. Nes pagal jų aupratima LR piliečiai yra tie kas sumoka mokesčius į LR biudžetą. Jeigu tu nemoki nieko į LR biudžetą tai tu negali būti LR piliečių va taip vat.
Ir dar vienas dalykas LR Konstitucija sako kad įstatymo numatytą tvarka LR piliečiai gali turėti ir kitos šalies pilietybę.
Ką galvoju kad neapykanta tarp lietuvių yra dirbtiniai kurstoma.

to lietuvis       2019-02-28 0:24

Mūsų elitui lietuvių nereik arba, kad jų čia būtų kuo mažiau, ar supratai?

to už tai kad       2019-02-28 0:23

Vadinasi, nėr laisvų žmonių Lietuvoje, kai trečdalis ubagyne, tiesa?

s.m.       2019-02-27 22:29

teoriškai emigrantai daugiausiai mokesčių palieka Lietuvai masiškai per kalėdų ar velykų atostogas dantis pas vietinius odontologus tvarkydamiesi. Na netiesiogiai palieka. Tik va bėda, kad jeigu 5 “britai” per atostogų savaitę daktarėliui sunešė kokius 1800 eurų džiagdamiesi, kaip jiems čia pigiau negu Londone ar Niukastlyje, tūlas odontologas vistiek tą mėnesį “uždirbo” tik 423 eurus ir mokesčių sumokėjo neeeet 17 eurų...
Nereikia, tautiečiai, taip žiauriai niekinti emigrantų, kurie dar bent trapų ryšį su Lietuva išsaugoję, kurie savo senus tėvus paremia, kurie, va, trobikes remontuodami, duoda vietiniams zimagorams uždirbti. Su sąlyga, jeigu šie išvis kokius mokesčius susimoka atlygį gavę. Bet tai jau ne emigrantų problema.
O kas link daugybinių pilietybių, tai visišką muilą stumia tie samdiniai, kurie kriokia apie atėmimą to kas įgimta… Visiška nesąmonė. Jei svetima karalystė suteikia pilietybę tik mainais į atsisakymą turimos Lietuvos pilietybės, individo pasirinkimą lemia tik jo paties valia. Jei nenori lietuviškos, jos atsisakai, - nėr ko cypaut apie atėmimą. O tos na ne dvigubos pilietybės, o realiai kelių pilitybių, superinę iliustraciją davė komentatorius “vyrs”. Aha, prisiekiu amžiną ištikimybę trims žmonoms, - vienai porinėmis, kitai neporinėmis, trečiai savaitgaliais… Ir nemėginkit, brudai, kremlinai, netolerastai ir visokie kitokie, atimt iš manęs visų trijų, kurioms prisiekiau… Bū-ha-ha-haaaaaaaa….

čia ir kai       2019-02-27 22:07

Tezė “Lietuva yra čia” tikrai taikli. Ir todėl praktiška.
Jeigu ir toliau riedėsime pakalnėn, kai po kažkurio/(paskutinio) rinkimų cirko pagaliau paaiškės jog priėjome liepto galą, užrašas Lietuva yra čia” puikiai tiks ant antkapio arba tiesiog ant kanalizacijos nuotekų rezervuaro.
Tezė virsta puikiu vaistu nuo iliuzijų, kai tezę “Lietuva yra čia” pradedi taikyti kiekviename žingsnyje, viskam ką regi:
kai abriedukų minia veržiasi “pigių” šlamštų išpardamimuose tipo “jamam”, kai matai paauglius spardant bendraamžį ir filmuojant pramogą jutūbui, kai pradilenki vakarykščio miestelio tuščioje gatvėje su paskutiniu gyventoju- girtuokliu, kai iš pravažiuojąnčio bmw treninginis buhajus tave apspjauna o jo bendrakeleiviai sutartinai nusižvengia, kai stovint minioje padtebi, jog dauguma yra pensininkai, kai senelių atvažiavę aplankyti anūkai tarpusavy kalbadi angliškai arba norvegiškai, kai už tai jog pražiopsojai deklaruoti tai ką valdžia ir taip žino, gauni baudą, o jeigu nepaprašai raštu jog nori gauti išmoką už biuletenį, tau valdžia nesumoka, nors visada moki sodros įmokas ir apie ligą sodrą informavai, kai….

tiek>Nereikia klaidinti       2019-02-27 21:46

taigi kad pats tuo ir užsiimi - visus klaidini sakydamas ,kad dauguma mūsų emigrantų laisvanoriškai , o ne bėgdami nuo bado ,primesto liberastų valdžios , paliko Lietuvą ,taigi ir “patys ” jos atsisakė. Blefuoji ,ir nevykusiai.

už tai kad       2019-02-27 21:40

Laisvas žmogus yra už tai, kad aplink nebūtų biednų.
Kumetys yra už tai kad aplink nebūtų turtingų.

Dzeikas       2019-02-27 21:32

Emigrante, neaiskink nuokrusoms nevykeliams materialiniu dalyku. Ne tame esme. Esme tame, kad valstybe neturi teises kesintis i prigimtines teises. Cia tau sakau. O banderlogai nesuvokia zo “teise” kaipo tokio.
Esme greiciausiai zoologineje vergu is prigimties neapykantoje laisviems zmonems. Jie jauciasi brudu salia budami. Juos gali valdziuke uz sprando ir snukiu i shuda. Taves - jei turi kitos valstybes pilietybe(ypac JAV)- negali.
Cia ir yra tos neapykantos saknys.

Dzeikas       2019-02-27 21:26

Termina “naujakalbe” sugalvojo Orwelas romane “1984”. O naudoja naujakalbe, pereme ja is komunistu ir is dalies naciu (nors sie nespejo kaip reikiant ijunkti, nespejo pereiti i puvimo stadija), musu tautiski patrijotai-pidrijotai.
Stai eziui aisku, ko nedavei - neturi teises atimt. Mes ne atimame,- rurija sveika prota patrijotai,  - jie patys atsisako.
Kada as atsisakinejau? As priemiau JAV pilietybe.As neatsisakinejau Lietuvos pilietybes. Kas dave - tas lai ir atima - nepriestarauju. O abriedukams kumele kiausa papuosusiems pilietybes neatiduodu.
Nurimkite tautiski stukaciokai , ikvepkite ir suskaiciuokite iki 4, - JAV pilietybes neturiu(deja).

Emigrantas       2019-02-27 21:03

Neišprusėliams tamsuoliams paaiškinsiu, kad remontuodamas savo namuką, sukūriau darbo vietas lietuviams. Ir šie turėjo iš ko mokėti mokesčius. Jei nebūčiau emigravęs, sugriuvęs būtų tas mano namukas-nesugebėjau aš uždirbti tiek, kad užtektų ir bulvėms su aliejumi, ir kapitaliniam namuko remontui-na neturiu aš verslininko gyslelės, kad gerai uždirbt Lietuvoj. Kaip jau ir sakiau, žemės ir kitokius mokesčius toliau moku Į Lietuvos biudžetą. Ir dar-Lietuvos pilietybės neatsisakiau. Gaila man tos Lietuvos, todėl ir toliau moku už tą savo namuką, už žemę, už šiukšles. Ir į diskusiją šią įsivėliau dėl to, kad straipsnio autorius neteisus sakydamas, kad emigrantai nemoka mokesčių Lietuvai. Kiek aš jų besumokėčiau sėdėdamas ant prakeikto minimumo Lietuvoje ir tebemiegodamas po kiauru griūvančiu stogu…

vyrs       2019-02-27 20:23

Turiu žmoną. Kartą ji sako- man reikia dviejų vyrų, vieno darbo dienoms, kito išeiģinėms. Nuošiol tarp mūsų bus dvipatystė:
Tu uždirbinėsi algą, kūrensi pečių ir kaposi malkas, o su antru pačiu aš važinėsiu baliavoti, shopintis ir kultiūrintis. Ans bus pagrindinis manęs pamylėtojas, nu bet ir tau kada nekada duosiu. Modernu, pažangu ir patogu.

Kas nors       2019-02-27 16:48

Parasykite kas ta dviguba pilietybe. Nezinau kuri valstybes spausdina pasus su kita pilietybe. Tai vos tik paskaitau dviguba ( kodel ne antra?), matau tik savoku painiojima: zmogus nesupranta ka pats sneka arba tycia klaidina.

Prūsų        2019-02-27 15:51

likimas?

Gimdamas žmogus       2019-02-27 15:50

atsineša tautybę.O pilietybė priklauso nuo valstybės,kurioje gyveni.

Emigrantui aš       2019-02-27 15:45

Pats moki ,,mokesčius” savo giminei, jos gerbūviui. Europoje egzistuoja solidarumo principas socialinei, sveikatos, kultūros sritims. Turėkite lietuvišką pilietybę, juk jos niekas iš jūsų neatėmė - jūs atsisakėte. Gyvenate Ten, o norite dalyvauti rinkimuose ir nurodyti mums valdžią. Bet jūs - ten, o mes -čia.  Mes jūsų anai pilietybei nesiruošiame valdžios rikti. Dvigubas žaidimas? O ar grįšite į Tėvynę, kai jai iškils grėsme? Ne. Tvirtai žinau. Buvo Kaune toks garbus amerikietis, kai tik Rusijoje pučas- metė savo garbingą darbą ir išbėgo į Ameriką. Ar ir jam reikia antros pilietybės?

gal viskas paprasčiau?       2019-02-27 15:22

Tai gal reiktų tiesiai šviesiai ir įvardinti, kad mokesčių mokėtojų pinigais išlaikoma LRT yra tiesiog Putino 6-oji kolona? Viskas bent iškart stotų į savo vietas.

Nereikia klaidinti,       2019-02-27 14:58

Lietuvos pilietybės niekas neatima - patys išduoda ją savo apsisprendimu, o čia, kaip sako, valdžiukė, kiša tą dvigubą.

lietuvis       2019-02-27 14:48

Neseniai migracijos skyriuje išiminėjau pasą savo vaikui,tai darbuotoja forminusi dokumentus paklausė ar pase reikia įrašyti pilietybę,tai aš klausiu kaip čia gali būti ,kad pase neįrašoma pielietybė,sako kad galima ir neirašyti.Tai čia pamastymui ,kaip mūsų valstybė rupinasi lietuvybės išsaugojimu.

ne viskas taip saldžiai paprasta ,ponas....       2019-02-27 14:20

viskas teisingai,tačiau “daugybinė pilietybė” - tai aiškus blefas. Antra pilietybė gali prireikt iš Lietuvos išstumtam tikram jos piliečiui. Ir nieks neturi teisės jam atimti igimtą pilietybę.Tai -prieštarauja elementariam smarkiai nykstančios valstybės interesui. Žinoma, geriausia būtų ,jei visi lietuviai gyventų tik Lietuvoje ir turėtų vieną pilietybę. Deja , antros pilietybės problemą sukūrė mūsų ultraliberastai - visų sisteminių partijų politikų vykdyta nuožmi lietuvio išstūmimo iš Tėvynės politika. Tai - nepaneigiamas faktas. Todėl dabar tvirtinti ,kad Lietuva kažkaip sustiprėtų atstūmus mūsų emigrantus ,jų vaikus - yra nesamonė ,kurią priskirčiau tam pačiam ultraliberastų vykdytos politikos tęsiniui. Kuris akivaizdžiai rodo,kaip sistema bijo įpykusių emigrantų balsų internetu renkant valdžią . Supranta - kad tas milijonas(kurį valdžiažmogiai vis bando klastot keliais šimtais tūkstančių-nors ir tai Lietuvai - oj oj ojjoi:( tikrai niekad nebalsuos už tuos trisdešimt metų besitrinančius aukščiausio valdžioj ,reiškia “rojui” gręsia katastrofa. Todėl sistmeminiai ,neturėdami jokių argumentų , tik ir kelia isteriją tema : išdavystė ,gelbėkit, šaudyt tuos ,kurie už antrą pilietybę tautiečiui…

žinia       2019-02-27 14:06

autoriui su nr. 2019-02-27 9:15
Juozaitis sakė neieškos priešų ir tai reiškia, kad jis draugaus su Tautos ir Lietuvos priešais - komunistinio konclagerinio režimo landsberginiais, vagnoriniais, brazauskiniais, grybauskiniais, karbauskiniais (bei panašiais) komunistuojančiais banditais. L. blogai. Juozaitis - netinkamas būti Tautos ir Lietuvos prezidentu.

Visa Europa        2019-02-27 13:41

nyksta,nes negimdo vaikų,o linksminasi.Dar bando padėtį gelbėti kosmetinėmis priemonėmis,įsileidžiant pigią darbo jėgą iš rytų ,taip naikinant šias šalis.Ir įsileidžiant emigrantus iš Afrikos,Azijos ir t.t…Taip be ginklo šalys leidžiasi okupuojamos.Tiesiog apatija elituose.Jie apsnūdę ir nepajėgūs gera valia saugoti ,puoselėti savo šalis ir tautas kaip gerąjį istorinį,kultūrinį ir kitokį paveldą , geografinę įvairovę.Tuo pačiu labai gaila nykstančių gyvūnų rūšių.

@ Tamstos "Žiniai"       2019-02-27 13:23

Kas geriau: A. Brazauskas, ar amoralusis G. L.? Kas geriau: Lietuva su korupcijos apraiškomis, ar Lietuvos nėra su svetimųjų korupcija buvusioje Lietuvos teritorijoje? Protingi lietuviai visuomet rinksis pirmąjį variantą.

Sakykim ,nebūtų Rusijos ir       2019-02-27 13:20

nebūtų mūsų kuo bauginti.Kaip tada gyventume?Gero gyvenimo žmogus nepakelia,sakydavo senoliai.

Emigrantui       2019-02-27 13:02

O kokia man nauda, kad tu siuntinėji pinigus saviškiams ar remontuoji savo namuką? Arba mano kaimynams - tiems, kurie įdiegė savo vaikams, kad ,,mūs dangus - ir tas kitokis” (J.M.)? Tuo tik didini atskirtį ir įtvirtini nuomonę, kad iš čia reikia kuo greičiau sprukti. NĖRA čia tavo jokio nuopelno. Tu tik aukso veršio garbintojas, kurio vaikams tas tavo namukas bus kaip šuniui penkta koja ar net akmuo po kaklu, nes įpareigos tave čia palaidoti. Tik ar palaidos? Greičiausiai bus racionalūs ir sudegins tave ten, kur dabar esi. Taigi nesipūsk - į aną pasaulį nieko nenusineši, o Lietuvoje tavęs niekas nė neprisimins.

stasys        2019-02-27 12:59

Gražus tautiniai sentimentai , bet problemas Lietuvos jie nesprendžia . Gal autorius bijo kad reklama paskatins dar daugiau išvažiuoti .?

čiombė.       2019-02-27 12:55

rašinėlis neblogas. tik jei nesiruošiama patvarkyt visuomeninės tv parodijos ,tai kam   popierius gadint?

Kandi, tačiau teisinga ironija       2019-02-27 12:42

Balerina išsuka po pasaulį nuvilnijančią trispalvę, nuskamba žodžiai: „Lietuva yra visur, kur gyvena lietuviai. Pasaulio lietuvių metai.“
Tiksliau, „Lietuva yra visur“, kur lietuvis gali užsiauginti storesnį pilvą, negu pačioje Lietuvoje.
P.S. Lietuviai, vieni iš daugiausiai prieš šventes prisiperkantys dovanų ES-os mastu: už lietuvius daugiau dovanų prisiperka tik vokiečiai. Lietuviai vieni iš daugiausiai išmetantys vakarykštį maistą į konteinerius ES-os mastu. O kur dar nuolatiniai automobilių kamščiai Lietuvos didmiesčių gatvėse, pasibaigus darbo dienai… Iš tiesų, taip „skurdžiai“ lietuviai negyveno niekad, kaip jie gyvena šiandien Lietuvoje.

Tamstos "Žiniai"       2019-02-27 12:33

“Taigi taigi, kaipgis”. Juk Juozaitis - tikrų tikriausias brazauskinis, tai kam jam tuos brazauskinius išjunginėti? Juk nešiodamas AMB portfeliuką vis kopė ir kopė karjeros laipteliais. Bet, atrodo, kad jam vis maža ir maža? Tai, va, dabar užsigeidė net į Daukanto aikštę. Džiaukitės, brazauskiniai!

žinia       2019-02-27 11:40

autoriui su nr, 2019-02-27 9:15
Juozaitis nemoka išjungti komunistinio konclagerinio režimo landsberginių, vagnorinių, brazauskinių, grybauskinių, karbauskinių (bei panašių) gaujų.

Rūta       2019-02-27 11:36

Pritariu autoriui. Mane visada nupurto, išgirdus šią “reklamą’. Žmonės šiurpsta nuo tokios ‘išminties”, o visokios LRT Tarybos, valdybos abejingai stebi ir pritaria.

Emigrantas       2019-02-27 11:35

Su tuo, jog Lietuva yra ne visus, o Lietuvoje, sveiko proto žmogus ir nesiginčys. Bet va dėl lietuvių emigrantų mokesčių Lietuvai galima būtų ir pasiginčyti. Kiek emigrantai siunčia finansinės paramos savo vos beišsiverčiantiems Lietuvoje likusiems tėvams ir kitiems giminaičiams? Iki šiol moku žėmės mokestį, atliekų surinkimo mokestį, vandens tiekimo mokestį, nors ir negyvenu savo namelyje Lietuvoje. Beje, remontavau šį namelį ir samdžiau lietuvius statybininkus, trinkelių klojėjus, tvoros staytojus: mokėjau jiems atlyginimą, o jie-turėjo iš ko mokėti jūsų mokesčius. Jau neminint, kiek statybinių medžiagų supirkta iš Lietuvos tiekėjų. Aš gi ne vienas toks-emigrantas, pagal jus, “nemokantis mokesčių Lietuvai”.

To išties       2019-02-27 11:29

mūsų premjeras nėra neoliberalus ar liberalmarksistinis. Jis yra toks, kokio reikia. Kitaip tariant, jo funkcijos yra tokios pačios, kaip E. Masiulio su jo viskio dėžutėmis, tik mastelis kiek didesnis. Čia Briuselio elitas yra liberalmarsistinis, o būtų jis neofašistinis ar neokomunistinis - ir mūsų premjeras būrų toks. Jam nėra nepakeliamų užduočių, jaučiu širdim, galėtų ir saulę iš kur nors parvešti, jei tik poreikis kokioj nors Maskvoj ar Briusely iškiltų.

Kam       2019-02-27 11:25

valdžiukei spręsti realias, tačiau nepakeliamas problemas? Pasakei, kad Lietuva yra visur, ir nušovei du zuikius - nieko nereikia daryti, ir sava chebrytė iš televizijų ir įvaizdžio kūrimo kontorų užsakymų turi.

Už tokį požiūrį sistemines partijas - į pečių.

Išties       2019-02-27 11:24

Kas nutiko su dabartinės valdančiosios daugumos kultūros ir švietimo politika?Kodėl nūdienos Vyriausybė, su Premjeru S.Skverneliu priešaky, yra žiauriai neoliberali /tiksliau- liberalmarksistinė/,- o jos veikla,ypač kultūros.švietimo,mokslo srityse,prieštarauja Žaliųjų valstiečių rinikiminei ir valdymo programoms? Juk naujas užrašas pase- antikonstucinis veiksmas,mokyklos ugdymo ir auklėjimo programose beveik nebeliko vietos lietuvių literatūrai,patriotiniam auklėjimui grindžiamu tautinėms vertybėms,mokslo plotmėje lituanistika išstumta į mokslo ,,patvorį”,o anglų kalba didžia dalimi jau tapo mokslo kalba lietuvių sąskaita,Vilniaus Lukiškių aikštė užuot pagrindinė valstybės aikštė su Vyčio išdidžia skulptūra virto eiline čiuožykla ir pasivaikščiojimo su šuniukais vieta,neatšaukta prieš keletą metų neoliberalios Seimo daugumos įteisinta ,,Globalios Lietuvos” gėdinga programa,apgailėtinai brukte brukama kenksminga Lietuvai dvigubos pilietybės idėja….Gerb.Žalieji valstiečiai su vadovu R.Karnauskiu priešaky,kas jums nutiko? Man labai graudu,nes už jus ir jūsų politinę programą,kuri dabar-deja- didžia dalimi nevykdoma,balsavau.

žinia       2019-02-27 11:16

(su pataisymu)
Reikia išjungti komunistinio konclagerinio režimo landsberginių, vagnorinių, brazauskinių, grybauskinių, karbauskinių (bei panašias) gaujas ir tada bu laisvė klestėti Lietuvoje.

žinia       2019-02-27 11:15

Reikia išjungti komunistionio konclagerinio režimo landsberginių, vagnorinių, brazauskinių, grybauskinių, karbaukinių (bei panašias) gaujas ir tada bu laisvė klestėti Lietuvoje.

Teisingas       2019-02-27 11:15

Puikus logiškas pastebėjimas, Lietuva yra čia tame taške, ir su tikrais Lietuvą mylinčiais lietuviais,ir jei kurie ją myli irgi gali skaitytis jais, ir būti čia.

Mūsų       2019-02-27 10:45

tėvų ir protėvių kapai-tai mūsų šaknys.Visada šis geras istorijos,praeities,savo šaknų pajautimas lieka ,apsilankius kapuose,juos tvarkant,mintyse bendraujant su išėjusiais.Tolimos praeities ,istorijos dvelksmas kaip niekur kitur jaučiamas čia.Tuo pačiu kapuose irgi atsispindi lietuvių noras kuo greičiau mesti savo gimtinę,lėkti į svetimus kraštus,kirsti savo šaknis.Kapai užbetonuoti,užversti plokštėmis ir pernelyg ryškiomis dirbtinėmis gėlėmis su lūkesčiu čia negrįžti arba pasirodyti labai retai.Mirštantys net kapai.Kuo čia viskas baigsis?

Lietuva čia -       2019-02-27 10:15

reiškia už Juozaitį.

abc.       2019-02-27 10:11

autorius pamiršo S.Nerį-Lietuva skambės tautų brolijoj EU skambiausioji styga.

DDD       2019-02-27 10:06

Atvirai propagandinama siekiamybė - kuo daugiau lietuvių, nemokančių mokesčių Lietuvos valstybei. Ar tai nepradeda kirstis su BK?


Rekomenduojame

Lina Sedra. SOS: VILKAI! Patvirtinta REKORDINĖ medžioklės kvota – vilkų apsaugos ar vilkų genocido planas? Taikinyje – 40 proc. populiacijos

Be komentarų. TV reklamuoja higieninius paketus vyrų mėnesinėms

Dalius Stancikas. Ginčas per Vėlines

Visų Šventųjų ir Vėlinių išvakarėse buvo pagerbti kovotojai už Lietuvos laisvę

Pal. Jurgis Matulaitis. Šventumo siekimas

Geroji Visų Šventųjų naujiena: Palaiminti…

„Vaiko teisių“ smurtą patyrusi Kručinskų šeima Kauno apygardos teisme išgirdo tai, ką ir taip žinojo: motinos veiksmuose nebūta nusikaltimo

Andrius Švarplys. Padarius iš vaiko verslą ir „grynąjį pelną“, nesunku visuomenei primesti komercinį vaikų globos modelį

Žinių radijas. Ar tikrai bankai puotauja maro metu?

Vytautas Radžvilas. Nomenklatūrinis klonas? Neverta

Algimantas Rusteika. Soroso pinigai, ketvirtoji valdžia ir NVO

Ramūnas Aušrotas. Jungtinėje Karalystėje siaurinama asmenų įsitikinimų ir sąžinės laisvė

Nuo bačkos. Britų švietimo ekspertė: paskaitas auditorijose pakeis mobilieji telefonai

Vytautas Sinica. Apie supainiotus interesus

Nuo bačkos. Dainius Žalimas: Konstitucija yra priimta ne tam, kad valstybė būtų valdoma daugumos sprendimais, daugumos stereotipais

Vincentas Vobolevičius. Kiek atlyginimų kainuoja naujas butas?

Davidas Starkey apie „Brexit“ atmetusį savo šalies politinį elitą: „Išdavystė“

Per iškirstą bulvarą – su gedulo vėliava

Šių metų spalio 30 dieną, trečiadienį, kviečiame į renginį „Renkuosi gyvybę“

Prof. Rasa Čepaitienė. Koks inteligentijos vaidmuo pasipriešinime?

Geroji naujiena: Kaip iškovoti gerą kovą – išsaugoti tikėjimą

Algimantas Rusteika. Vidinė emigracija ir procentai

Vytautas Sinica. Ruoškitės tik didesniam puolimui

Justas Mundeikis. Medikai, kada streikas?

Audrius Bačiulis. Kodėl…?

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“: Kodėl Kinijai nesiseka „suvirškinti“ Honkongo?

Vidas Rachlevičius. Mes niekada daugiau nebesusikalbėsime

Vytautas Sinica. Nausėdai ruošiamas Pakso likimas?

Tikslas – iš pagrindų atnaujinti Lietuvos valstybę

Kvietimas į spalio 25–26 d. vyksiančias partizano A.Kraujelio laidotuves

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.