Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas, Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Dalius Stancikas. Kas yra Cichanouskaja Lietuvos akimis?

Tiesos.lt redakcija   2020 m. rugpjūčio 11 d. 17:01

83     

    

Dalius Stancikas. Kas yra Cichanouskaja Lietuvos akimis?

Svetlana Cichanouskaja yra naujai išrinkta Baltarusijos prezidentė. Tai patvirtina dešimtys nesuklastotų rinkimų apylinkių komisijų protokolų – tų komisijų, kurių nariai sąžiningai sukaičiavo balsus. Ten Cichanouskaja lenkia Lukašenką 3, 4, 5 ar 10 kartų.

Tai patvirtina internete patalpinti įrašai, kaip komisijų nariai buvo spaudžiami perskaičiuoti „neteisingai“ suskaičiuotus balsus. Arba vaizdo įrašai, kaip rinkimų komisijos nariai kartu su balsais bėga pro langą.

Tai patvirtina peršviečiamose balsadėžese gulėjusių armonikėle sulankstytų biuletenių gausa – būtent taip biuletenius pažymėjo Cichanouskajos rinkėjai.

Ir svarbiausia – tai patvirtina rinkėjų elgesys: ar kas nors matė kur nors viešai pergalę šventusius diktatoriaus rinkėjus – juk jų turėtų būti 80 proc.? Į viešas akcijas susirinkusių Cichanouskajos rinkėjų skaičius yra dar vienas akivaizdus jos pergalės įrodymas.

Šių faktų, o taip pat ir neadekvataus įniršusio diktatoriaus keršto savo piliečiais turėtų užtekti, kad Lietuva paskelbtų Cichanouskają išrinktąja Baltarusijos prezidente. Tai būtų svarbus ženklas smaugiamiems baltarusiams – jūsų kova nebeviltiška. Tokio palaikymo baltarusiams reikia šiandien, dabar, šią minutę. Taip pirmieji pasauliui pasakytume, kas yra kas – juks baltarusiai mūsų artimiausi kaimynai, juk ten LDK žemės, juk jiems toks svarbus lietuvių balsas. Juk su jais, jų nauja Vyriausybe, dar teks derėtis dėl tos nelemtos atominės šalia Vilniaus – būkime toliaregiai… 

Pagaliau, sakyti teisybę visada yra prasminga – juk akivaizdu, kad Lukašenka pralaimėjo, jo nebenori absoliuti dauguma baltarusių.

Ir dar – tai yra puiki proga grąžinti duoklę, kurią, kaip neįtikėtiną dovaną, 1991 m. gavome iš islandų: paskelbę savo nepriklausomybę kasdien gaudėme menkiausias užuominas – gal jau kas išdrįso pripažinti mus? Dar ne? Kodėl toks kurčias ir beširdis pasaulis?..

Ir štai 1991-ųjų vasario 11-oji: mažoji Islandija pripažįsta Lietuvos nepriklausomybę! Štai ką apie tai kalbėjo tuometis Islandijos užsienio reikalų ministras Jonas Baldvinas Hannibalssonas – drąsus ir sąžiningas žmogus:

„Buvo netinkamas laikas. Vakarų lyderiai Šaltojo karo pabaigos sėkmę siejo su politiniu vieno asmens – M. Gorbačiovo – likimu. M. Gorbačiovas buvo Šaltojo karo pabaigimo partneris. Kai jūs pasibeldėte į tų lyderių duris su savo reikalavimu dėl Nepriklausomybės atkūrimo, jie susierzino. Nes jeigu jums būtų leista palikti Sovietų Sąjungą, kaip tuomet buvo sakoma, M. Gorbačiovui kiltų politinis pavojus. Jį galėtų pašalinti, grįžtų kietos politikos šalininkai, o pasaulis grįžtų prie Šaltojo karo.

Kremliaus kietakakčiai nedelstų panaudoti jėgą Rytų Europoje, tad kiltų ir ginkluoto konflikto grėsmė. Todėl buvote netinkami žmonės besibeldžiantys netinkamu metu į didžiųjų demokratijų duris. Visa tai rėmėsi Sovietų Sąjungos vertinimu, kurį laikiau nepagrįstu ir nepatikimu. Tad klausimas buvo nelengvas.

Buvome antra daugiausiai su Sovietų Sąjunga prekiaujanti valstybė po Suomijos. Iš Sovietų sąjungos gaudavome visą savo naftą. Įtakingiausi politiniai lobistai Islandijoje yra laivų savininkai ir žvejybos sektorius. Jie skundėsi premjeru ir teigė, kad tai kelia pavojų jų gyvybiniams ekonominiams interesams. Tačiau Sovietų Sąjungos ekonomika greitai ritosi žemyn, mokėjo jie mažai, jų prekių kokybė buvo prasta ir aš teigiau, kad mes lengvai galėtume užkariauti kitas rinkas, kur gautume daugiau pelno ir turime tai padaryti, tuomet gautume priėjimą ir prie kitų naftos bei dujų šaltinių. Tad pareiškiau, kad esama rizikos, bet ji apskaičiuota, nekeliame grėsmės nacionaliniams interesams…

Sovietų reakcija buvo jų ambasadoriaus atšaukimas iš Reikjaviko, jie taip pat iškvietė ant kilimėlio mūsų ambasadorių Maskvoje ir pasmerkė, kaip jie išsireiškė, Islandijos kišimąsi į Sovietų Sąjungos vidaus reikalus.

Nuolat sakau, kad būna toks laikas ir aplinkybės, kai mažos šalys gali pakeisti istoriją. Jos neturėtų žiūrėti į save kaip į šachmatų figūras ant didžiųjų galių lentos.“

Deja, neturime savojo Hanibalsono, turime tik visiems norintį įtikti užsienio reikalų ministrą Liną Linkevičių. Šiandien, Baltarusijos diktatoriui išstūmus išrinktąją Baltarusijos prezidentę į Lietuvos teritoriją, Linkevičius buvo žurnalistų paklaustas, tai kas gi atvyko į Lietuvą – buvusi kandidatė į prezidentus Cichanouskaja, politinė pabėgėlė Cichanouskaja ar išrinktoji Baltarusijos prezidentė Cichanouskaja? Pasimuistęs atsakė: „Buvusi kandidatė į prezidentus“. Dar kartą paspaustas („baltarusiai Cichanouskają vertina kaip išrinktąją Baltarusijos vadovę,  ar pripažįstate tai, ar ne?“) vėl muistėsi: „Na, aš dabar nesileisiu į šitas kalbas. Puikiai suprantame, ką reiškia šitie pareiškimai… tai kiek čia jie turi prasmės.“

„Kiek jie turi prasmės“...

Jei taip būtų mąstę Islandijos, Danijos, Moldovos užsienio reikalų ministrai – kur šiandien mes būtume?

P.S. O štai kitas buvęs Lietuvos užsienio reikalų ministras Petras Vaitiekūnas, įsitikinęs, kad ne tik Cichanouskaja padarė klaidą sutikdama pasitraukti į Lietuvą – neva suklydo ir Lietuva ją priimdama… 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

>dėlui       2020-08-17 23:10

atsiversk censoru.net portalą. Viename straipsnyje rasi gebiešų banditų tikslų autentišką tekstą rusiškai.

Dėl Cichanouskajos apklausos protokolų       2020-08-17 17:25

Kokio bukumo turi būti saugumas, kad grasintų nupjauti sėklidę. Juos bet koks tarptautinis teismas suvalgytų. Manau protokolai - feikas. Grasinti nužudyti jį, ją, vaikus - galėjo. Vėlei, iš kur įrašai? Ar pačius saugumiečius pergudravo? Sunku patikėti.

Nexta,        2020-08-15 12:23

baltarusiams mulkinti lenkų įkurta

štaziui       2020-08-14 18:17

stasele, tui geriau savo mažo galvikės iš savo analinės angos neištrauk. Vis tiek tikrovės nesupranti. Toliau rašinėk maskolių sanitarų išduotas tau “ukazkes”. Bet tik ne čia, o ant savo durnyno sienų.

Likusiems, pergyvenantiems dėl “tarakono” ir toliau ieškančių amerikietiškų reptiloidų sąmokslo, pasakysiu trumpai - piazduitė į savo karštai mylimą lukašenkinį kolchozą “Pution socializma”, ten dirbkite merdėjančių karvių šėrikais ir, užlipę ant nuosavų šūdų krūvos, tampykite “harmoniką” bei bliaukite Врагу не сдаётся наш гордый «Варяг»ю

atsakant į "dvigubus standartus"       2020-08-14 18:04

tovarišč, Ukrainoje Maidanas prasidėjo po to, kai ruskių mentai bukai sutalžė ukrainiečių studentus pagrindinėje Kijevo aikštėje. “Baltarusiai” (nėra tokios “tautos”) pasiuto po to, kai ruskių mentai be jokios priežasties luošino ir laužė visiškai taikius demonstrantus ar tiesio atsitiktinius praeivius. PRIMENU: protestuotojai nieko nepadeginėjo, nelietė parduovių, nedegino milicijos nuovadu, ir t. t.

Tuo tarpu JAV afrogaujos iš karto pradėjo padeginėti, žudyti, prievartauti. JAV policininkai deda ženkliukus ir ginklus ant stalo išeidami iš tarnybos demokratų valdamose teritorijose. Ten, kur valdo demokratų partija, demokratų gubernatoriai atvirai skatina banditizmą. Jie oficialiai atšaukia finansavimą policijai, o nusikalstamumas laisvai plinta.

Dar kartą klausi: kuris Minsko “univermagas” buvo sudegintas (atsakau - 0)? Ir kiek “juodaodžių” banditų, išėję ir JAV “milicijos” nuovados, rodė sulaužytus šonkaulius, išneštus lauk žandikaulius ar išmuštus dantis amerikietiškų “mentų” (atsakau - 0)?

Čia ne tau skirta, o normaliem žmonėm. Gulaginio proto ameba neįgali suprasti apie ką aiškinama.

Trys viename!       2020-08-14 16:26

Baltarusiai kovoja su diktatoriumi už laisvę ir demokratiškus rikimus! Diktatorius nusilpsta ir pasitraukia - laimi Putinas ( ta proga atsiima rusiškas žemes Vitebską, Mogiliovą . Laimi užsienio draugai, kurie padės pertvarkyti, privatizuoti įmones, gamyklas ir visą Baltarusijos ūkį. Už baltarusių laisvę, tautiečiai, junkimės į Tapino ir Grybauskaitės fondus ( siunčiam pinigus) ir į gyvąją grandinę ( pasidalinsime korona) Valio!!!

Teisingas klausimas       2020-08-14 10:54

“Kodėl visi Lukašenkos pervertintojai tyli apie tai, kad jis pats ir sukūrė esamą situaciją?”

Daliau       2020-08-14 7:49

Kažkaip keistai paskutiniu metu gaunasi su tais diktatoriais (Nekalbu apie kelis žmogėdras ir kelis bemokslius vagis, kuriuos buvo pasodinę į sostą tos pačios mūsų demokratijos mokytojos). Kas pagerėjo, ar nusimato artimiausią dešimtmetį pagerėti Irake, Libijoje, Ukrainoje (nors čia nebuvo diktatoriaus, bet revoliucijukė buvo suorganizuota), Sirijoje (ko gero jau išvengs nuvertimo), tame pačiame Egipte, Tunise ir t.t. Viskas turi du galus. Iš vienos pusės diktatoriai nusibosta, o iš kitos pusės gauni tokią įvairovę, kad ta įvairovė lenda į tavo namus labiau nei diktatorius sau leistų.

Kažkaip nejučia patriarchas iš šutvė užmiršo apie reaktorius ir kraunamas kasetes. Matyt šeimininkas dabar liepė domėtis rinkimais Baltarusijoje. Viskas yra ne dėl demokratijos ir Baltarusijos žmonių, o kova dėl įtakos teritorijų, o mes tik įrankiai kitų kovoje, nes mūsų kaip tokių nėra. Ir kodėl dabar aš turėčiau matyti įvykius taip, kaip perša LRT, jei anksčiau ja netikėjau. Tiesiog nepriimu to, ką rodo, už gryną pinigą. Gaila Baltarusių. Ir tas blogai ir kita bus blogai. Juo labiau, kad einama nuvalkiotu scenarijumi.

O mūsų prezidento planas iš 3 sakinių primena epizodą iš filmo apie banko apiplėšimą. Koks bus planas: įeiname, pasiimame pinigus ir išeiname. Irgi 3 plano dalys.

dvigubi standartai visame savo šlykštume       2020-08-13 16:37

Kai siautėjančius ir langus daužančius demonstrantus išvaiko Rusijoj, Baltarusijoj ar Kinijoj - tai baisus nusikaltimas DEMOKRATIJAI ir ŽMOGAUS TEISĖMS – skerdžiamų kiaulių balsais žviegia “žmogaus teisių gynėjai”. Jeigu demonstrantai - net ir langų nedaužantys - vandens patrankomis, guminėmis kulkomis, ašarinėmis dujomis ir talžant lazdomis, išvaikomi JAV, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Belgijoje, Turkijoje, Gruzijoje, „draugiškose“ arabų valstybėse ar Lietuvoje – net prieš vaiką naudojamas smurtas - tai NEREGĖTOS LAISVĖS IR DEMOKRATIJOS VIRŠŪNĖ – necyptelėja nė vienas „demokratas“. Jeigu DRAUGIŠKAME Kosove, atplėštame nuo Serbijos, žudomi žmonės, kad taptų organų donorais, jeigu Kosovo prezidentas – mafijos draugas, - nieko tokio… „Demokratai“ visa gerkle baubia, kai Rusijoje teisiamas koks amžiaus vagis, per keletą metų prisivogęs milijardus, bet tyli, kai į kalėjimą uždaromas JAV karo nusikaltimų Afganistane ir Irake „paslaptis“ paviešinęs seržantas… Jie tyli, lyg apsi-šikę, kai iš žmonių tyčiojamasi Uzbekijoje ar Tadžikijoje, kai Saakašvilis Gruzijoje susidoroja su oponentais, nes ten valdo JAV draugai… „Demokratai“ nė kiek nepergyvena, kai Izraelis apšaudo ar fosforinėmis bombomis, deginančiomis gyvus žmones, bombarduoja Libaną ir Palestiną, kai JAV „vaduotojai“, lyg viduramžiais kankina, kaip dažnai paaiškėja, niekuo nekaltus belaisvius, kai svetimšaliai samdyti galvažudžiai “valo” Afganistano ir Irako kaimus… Kai DRAUGIŠKŲ valstybių (Kazachstane, Kirgizijoje ir kt.) diktatoriai prezidentais pasiskelbia iki GYVOS GALVOS - tyla. Va, jeigu NEKLUSNUSIS A. Lukašenka PERRENKAMAS 3-čią kartą – TAI JAU PASAULINĖ TRAGEDIJA… Jeigu BY rinkimuose vyras su žmona kartu įeina į kabiną biuletenių pildyti – PASAULINIO MASTO KOŠMARAS – RINKIMAI NEDEMOKRATIŠKI IR NETEISĖTI. Kai „demokratinėje“ Lietuvoje fiksuojami šimtai pažeidimų (balsų pirkimų, klastojimų...), RINKIMAI TEISĖTI IR DEMOKRATIŠKI… Lukašenka tapo DIDELE RAKŠTIMI JAV, ES ir Rusijos oligarchų bei ekonominių pasaulio užkariautojų šiknose. Zoologinės buržujų neapykantos A. Lukašenkai priežastis - labiau negu aiški – Baltarusijoje XXI a. kolonialistai ir eksploatatoriai negali šeimininkauti, kaip savam kieme. JAV ir ES nori sukišti ten į valdžią savo „demokratus“ prichvatizatorius, išvogti šalį (o ten tikrai yra ką vogti), todėl visokios “opozicijos” gausiai finansuojamos, Baltarusija patiria ekonominį bei politinį terorą. Dėka A. Lukašenkos Vakarų buržujai negali beatodairiškai vogti, grobti, prichvatizuoti, niokoti valstybės turtų ir gamtos išteklių, negali, lyg vergų, už grašius engti vietinių gyventojų ir pumpuoti milijardinius pelnus į savo kapšus, negali išsivežti iš Baltarusijos kokybiškus maisto produktus, o ten eksportuoti apgedusius, arba brangų chemijos prifarširuotą šlamštą. Todėl ir siunta, drabstydamiesi dvokiančiomis putomis, lyg peralkusios hienos, negalėdamos pasiekti grobio, grasina įvairiomis sankcijomis… Ir tai vadinama demokratija? Sankcijos yra ne kas kita, kaip teroras. Teroras prieš valstybę - t.y. žmones. Kokią teisę turi JAV ir ES terorizuoti kitą šalį sankcijomis??? Ar JAV ir ES klausė baltarusių, ar jie nori sankcijų??? Ar žmonės bėga iš Baltarusijos, kaip lietuviai iš šitos skylės, dar vadinamos Lietuva, kur ES viešpatauja? Tikiuosi, kad Lukašenka atsilaikys mafijos spaudimui.

Kam dar neaišku, už ką baltarusiai       2020-08-13 14:00

Pas streikuojančius BELAZ gamyklos darbininkus atbėgo išsigandęs miesto meras:


https://www.youtube.com/watch?v=jI2yPXlOEb0

Vladimir Burko       2020-08-13 12:05

TV Baltarusija 1 programos kariuomenei vedėjas Vladimiras Burko paliko kanalą ir įrašė kreipim kariuomenei:
https://news.tut.by/society/696435.html

Prašalietis       2020-08-13 9:02

aillarionov.livejournal.com komentarai     2020-08-13 2:01
Šiandieniniams “išprususiems tiesų ieškotojams slaptas žinias” rašo neapsimetę apsisnapliojusiais vienuoliktokais ne tik specialių pajėgų karininkai ir agentai Nr 3214 aillarionov.live juornal.com , bet ir “slapsčiausių pajėgų paslaptis aprašo” Džeimsų Bondų NR 0000; 0001 ir t.t., agentų Nr.007; 009; 00?... “livejuornal-ai ir žurnaliukai, kokių internete pilna. Šiuose “beje sociologiniuose dokumentuose” puskvailiams ir mažaraščiams liumpenams apie Baltarusijos spec. tarnybas ir KGB yra viskas “išdėstyta” kaip ant delno.

aillarionov.livejournal.com komentarai       2020-08-13 2:01

Sociologinis dokumentas, beje!
Štai ką sako buvęs Baltarusijos specialiųjų pajėgų karininkas (karinis vienetas 3214)
1. Bėgimas dvi valandas visiškai uniformoje yra varginantis. Tačiau nėra galimybės atsistoti ir išstumti minią. Todėl mano nuomonė - išsekk, ne atvirai kovok. Prieš atvirai tarnaujančią minią mes (3214) esame gerai pasirengę. Tačiau bėgti iš vienos vietos į kitą yra sunku.
2. Mes atvykome daug anksčiau ir išvažiavome vėliau nei protestai. Todėl nebuvo laiko miegoti (4 valandas per dieną). Taip nerealu ištverti savaitę. Todėl, net jei nesiruošiate išvykti, vis tiek pasinerkite į dezinformaciją. Taigi jūs nusiauksite personalą.
3. Atskirkite OMON, vidaus kariuomenės būrius (miliciją), miliciją ir kariuomenę. Tai yra skirtingi įgūdžiai ir mokymas. Tai įvairaus lygio protestuotojai
4. Jei matote, kaip 5 žmonės muša 1 į minkštimą - tai beveik neabejotinai yra OMON. Jis yra pavojingiausias, nes dešimtmečius jie neturėjo jokios jėgos ir žiaurumo naudojimo ribų. Nei kariuomenė, nei kariuomenė neturi tokių plačių teisių į smurtą kaip riaušių policija. Teisės palieka psichologinį įspaudą ir žmonės tampa žvėrimis. Tačiau Baltarusijoje yra tik 1 500 riaušių policijos.
5. Antra pavojingiausia yra kariuomenė ir policija. Kariškiai dažnai smerkia OMON žiaurumą, nes jie neturi tokių teisių į žiaurumą ir nėra tokie linkę į tai. Bet VV yra gerai pasirengę prieš minią. Policija yra bailiai. Veikia lengvai.
6. Mažiausiai turėtų bijoti kariškiai (jei jie nepradėjo šaudyti). Jie neturi pasiruošimo miniai. Jie labiau traukia įbauginti. Norint paruošti kovotoją dalyvauti malšinant protestus, prireikė 6 mėnesių specialių mokymų. Kariuomenė to neturi.
7. Bangaloras, Stella, Oktiabrskaja, Nepriklausomybės aikštė, Nemiga, Y. Kolas - tai vietos, gerai žinomos pareigūnams. Ten jie daug repetavo. Naujoseprotestų vietose pareigūnai tampa nekoordinuojami.
8. Atminkit, kad jūs už išėjimą į gatvę galit gauti 15 parų. O pareigūnas, perėjęs į jūsų pusę, sės ilgam . Todėl pareigūnai privalo jausti protestuotojų galią. Jėgą, galinčią nuversti diktatorių, kad galėtų pradėti pereidinti į jūsų pusę. Patikėkit, jie tikisi, kad parodysit, jog jūsų  daug ir jūs jų neišduosite. Ir jie ims pereidinėti masiškai.
9. Filmuokit visus žiaurumus. Su antsiuvais ir skiriamaisiais ženklais. Tuomet šie žmonės turės būti teisiami. Už piktnaudžiavimą valdžia. Jūs net neįsivaizduojat, kaip jie bijo po šiais skydais! Gąsdinkit, apdorokit. Filmuokit iš visų pusių. Jei gyvenat butuose, šaukite iš viršaus, kad jie bus teisiami, kad Baltarusijoje yra mirties bausmė, kad už tai jiems šviečiasi tribunolas, už priesaikos sulaužymą. Tai veikia. Tiesiog „ganga“ ir „bastards“ neveikia. Kariuomenė supranta jėgos kalbą, o ne etiką. Nepamirškit, kad jų amatas yra smurtas.
(TV kanalas „Baltarusijos rinkimai Minske“)

https://www.facebook.com/erofeev/posts/10157505516228061

aillarionov.livejournal.com komentarai       2020-08-13 1:42

Vien 14 tūkst. Vidaus kariuomenės, ginkluoti iki dantų, išlaikomi už Maskvos paskolas, nemaža dalis karininkų nėra baltarusiai. Jų vadas - generolas Karaevas, Jurijus Khadzhimuratovičius. Lukašenka dar turi asmeninę sargybą, tūkstančius žmonių, OAC, riaušių policiją ir sobras.
kgb - generolas Vakulchik, visiškas purvas, net pagal gebistų standartus. Vitios Lukašenkos draugas. Kartu sprogdino Minsko metro.
————————————————————————-
Mes raginame Svetlaną Tikhanovskają prisiekti kaip Baltarusijos Respublikos prezidentei ir kreiptis į Baltarusijos Respublikos piliečius tokiu pareiškimu:

Skelbiu, kad pradedu eiti pareigas 2020 m. Rugpjūčio 12 d.
Aš, Svetlana Tikhanovskaya, kaip tautos išrinkta prezidentė ir vyriausia kaiuomenės vadė:

1. Skelbiu Baltarusijos Respublikoje karo įstatymą, tiesioginį prezidentinį valdymą ir perimu vadovavimą.
2. Iki visiškos pergalės prieš Lukašenkos gaują skelbiu visuotinį streiką.
3. Leidžiu visiems piliečiams, kurie kovoja su Lukašenkos gauja, vykdyti mano nurodymus.
4. Įsakau suimti nusikaltėlį Lukašenką ir jo šeimos narius ir teisti. Pasipriešinimo atveju sunaikinkite.
5. Visus šalies piliečius, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, gyvenamosios vietos, laikau pašauktais kovoti su buvusiu prezidentu Lukašenka ir jo gauja.
6. Tiesioginiam vadovavimui vietose tiesioginiu balsavimu išrinkti vykdomuosius komitetus, pavaldžius žmonėms ir man asmeniškai.
7. Visi kariuomenės, milicijos ir kitų galios skyrių vadovai, jei jie atsisako vykdyti mano tiesioginius įsakymus, laikomi nedelsiant atleisti iš darbo be pensijos. Pavaldūs viršininkai pašalina ir areštuoja vadovus, jei atsisako vykdyti mano nurodymus.
8. Visus pareigūnai, nepaisančius mano įsakymo nedelsiant suimti. Pasipriešinimo atveju - sunaikinti, konfiskuoti turtą, šeimas liustruoti.
9. Visi valdžios struktūrų pareigūnai ir darbuotojai, kurie jau įvykdė nusikaltimus, kad išlaikytų valdžią Lukašenkos banditams, yra atleidžiami nuo atsakomybės, jei šiandien iki 15 val. atsisakys palaikyti buvusį prezidentą, pripažins mane kaip prezidente ir imsis atvirų bei aktyvių veiksmų vykdydami mano įsakymus ir gindami Baltarusijos žmones.
10. Pasienio būriai ir milicija laisvai įleidžia visus šalies piliečiams ir piliečiams, pasirengusius kovoti su Lukašenka ir jo banditais, į Baltarusijos Respublikos teritoriją.
11. Įvažiavimui atidarykite sieną su Lenkija, Lietuva, Latvija, Ukraina ir tarptautiniais oro uostais. Uždarykit išvažiavimą iš Baltarusijos Respublikos iki kito pranešimo.
12. Siekdama apsaugoti Konstituciją ir žmones,  leidžiu naudoti ginklus ir karinę įrangą be perspėjimo.
13. Skelbiu amnestiją visiems kaliniams ir suimtiesiems, pasirengusiems ginti Baltarusiją, išskyrus žudikus. Aš įpareigoju Bausmių vykdymo departamentą paleisti visus amnestuotus asmenis iš įkalinimo iki šios dienos 20 val.
14. Paleistieji ir mobilizuotieji kaliniai, atsisakius kalėjimų vadovybei vykdyti mano įsakymą, nedelsiant prieš juos panaudoti jėgą ir suimti.
15. Valstybinę žiniasklaidą perima vietiniai vykdomieji komitetai.
16. Mano oficialiu pašto adresu laikyti .... (el. Paštas, adresas). Mano oficialia svetaine laikyti… Mano vaizdo pranešimus internete laikyti mano oficialiais potvarkiais.
17. Baltarusijos diplomatiniai atstovai praneša priimančioms šalims apie mano sprendimą.
18. išsiųsti iš nusikaltėlių konfiskuotą turtą padėti žuvusiųjų ir sužeistųjų kovose už mūsų laisvę šeimoms.
2020 12 12, Baltarusijos Respublikos prezidentė Svetlana Tichanovskaja
Paskelbė anonimas 2020-08-12 15:09
https://aillarionov.livejournal.com/1199135.html

Nexta       2020-08-13 1:08

Nuo 2020 m. rugpjūčio 11 d. visose Baltarusijos įmonėse skelbiamas neterminuotas streikas!
Tai veiksmingiausias kovos su diktatorių valdžia būdas. Neįmanoma nieko suimti ir – visus atleisti.
Daugiau nei 800 tūkstančių baltarusių jau skaito kanalą @nexta_live, seka įvykius ir eina į gatves.
Regionai eina prie rajono vykdomųjų komitetų ir reikalauja pradėti derybas su žmonėmis.
Minskas lieka savo rajonuose, stato barikadas, stabdo eismą.
Riaušių policija daugiau nieko nesuiminėja, nėra kur vežti, turime pastatyti barikadas ir jų neįleisti! Mes galime tai padaryti jau šiandien!
Primenam, kad riaušių policijos skaičius Baltarusijoje neviršija 1400 kareivių!
Dabar gatvėse yra mažiausiai dešimtys tūkstančių piliečių.
Išeik. Leiskit darbuotojams eiti į jūsų pusę. Tarp jų bus jūsų draugai ir pažįstami. Įtikinkite. Ypač mažuos miesteliuos.
Kaip apsirengti protestuojant https://t.me/nexta_tv/3700
BALTARUSIJA! 19:00! Mes vėl išeinam į gatves !
Vakar Minskas visam pasauliui parodė, kad visiškai įmanoma įveikti daugybę baudžiamųjų pajėgų ginkluotųjų pajėgų! O protestų taktika, kai saugumo pajėgos yra išsibarstę po visą miestą ir priverstos nuolat karštligiškai judėti ieškant taikių demonstrantų grupių, pasirodė pati sėkmingiausia. Nuo šiol mūsų taktika yra kuo paprastesnė.

DECENTRALIZACIJA! Būkit panašūs į vandenį!
Kariškiai bus pasirengę sutikti su demonstrantus tam tikrose vietose. Ypač Nepriklausomybės prospekte Minske. Ir tai jų silpnybė.
STRATEGIJA!
Išeikit iš namų, susitikit su kaimynais ir susiburkit į mažas grupes iki 20 žmonių.

Nestovėkit vienoj vietoj! Judėkit link miesto centro mažomis grupėmis, bet neikit į centrines aikštes - saugumo pajėgos tam pasirengę. Užimkit visas gretimas gatves ir užtverkite kelius! Paralyžuokit miestą !
MINSKE! Venkite aikščių Nepriklausomybės prospekte, taip pat Puškinmo ir Rygos.
Nepraleiskit greitosios pagalbos mašinų, kol neįsitikinsit, kad ten tikrai gydytojai!
Jei jūsų nedaug, o saugumo pajėgos puola – išsisklaidykit ir susirinkit kitur. Nesigėdykit trauktis! Būkit panašūs į vandenį!
Mūsų protestas taikus! Pirmi juodųjų  banditų nepulkit ! Būkit pasirengę gintis ir nepamirškit apie apsaugines priemones: šalmus, skydus, sunkius akinius, pirštines ir dujines kaukes / respiratorius. Nepamirškit apie kūno apsaugą - tam tikslui galit surišti storus blizgančius žurnalus ar knygas aplinkui! Jie saugo nuo guminių kulkų. Pabandykit išjungti techniką, o ne fašistus!
Būkite pasirengę gintis nuo Lukašistų provokacijų ir smurto.
MŪSŲ ŠŪKIAI PAPRASTI!
RINKIMAI BE LUKAŠENKOS!
LAISVĘ POLITINIAMS KALINIAMS!
Mes už laisvę! Už 26 metų diktatūros pabaigą!
Fašistai juodomis uniformomis jau nužudė baltarusius, kurie tiesiog norėjo laisvės, o dešimtys taikių demonstrantų yra sunkios būklės ligoninėse.
Jų aukos neturėtų būti beprasmės
MŪSŲ MILIJONAS!
https://aillarionov.livejournal.com/1199135.html#comments

Cichanouskaja        2020-08-13 0:18

yea ZYDE

apsimetantiems šlangomis       2020-08-12 22:14

Vis dar neaišku, ką remia Kremlius? Žiūrėkite, tikrinkite ar ne “fotošopas”, vis tiek esmė nuo to nesikeičia.
https://meduza.io/short/2020/08/12/politsiya-unichtozhaet-memorial-vozle-posolstva-belorussii-v-moskve-fotografiya

nesuprantu       2020-08-12 20:44

Iš kur ta euforija dėl demokratijos „pergalės“ Bielorusijoje? Visai neįtikina tie iš piršto laužti rinkimų skaičiai. Ir koks čia Lietuvos interesas spręsti Bielorusijos ir Ukrainos reikalus labiau nei Lietuvos? Tuoj visi lietuviai išsibėgios, o jų vietą užims visokie baltarusiai ir ukrainieičiai. Tai tokia Lietuvos valstybės politika - kurstyti kitų šalių piliečius ir vaidinti neva kovotojus už kitų laisvę?

Hmm       2020-08-12 19:24

“Cikanauskienė” neaiškaus plauko veikėja, jos vyras palaikė Krymo okupaciją, o ką jau ji palaiko..? Tai kaip toje Kernagio dainoje - niekas, niekam, nieko… Ir tokią veikėją pripažinti valstybės vadovę??? Na nebent dabar su ja Lietuvoje padirbėtų, tada paskelbtų prezidentę, tada perėmus valdžią iš Lukašenkos jį jau paskelbtų referendumą dėl prisijungimo ar susijungimo su Lietuva ir taip atsirastų galimybė Gudijai išvengti neaišku kiek besitęsiančio pereinamojo laikotarpio su neaiškiomis pasekmėmis…

remiux       2020-08-12 18:55

Diktatorių era baigiasi, ir taškas. Po Lukašenkos ateis eile ir Putinui.

įvairiai        2020-08-12 18:36

Prieš puldami kąsti į gerklę vienas kitam dėl bačiuliškos Lukašenkos reikšmės interpretacijos, nepamirškite ką tas veikėjas rašinėdavo apie Venckienę dirbdamas “Veide”. Kaip konformistą ir trolį jį prisimena buvę kolegos.
Kiek dar įmanoma nepriklausomi Rusijos apžvalgininkai išsako gerokai blaivesnius situacijos vertinimus. Jiems įspūdžio nepalieka nei cirkai su “Vagner”, nei tariamas Lukašenkos bandymas suartėti su Vakarais. Jų išvados maždaug tokios, kad dalis, nors ir nežymi, Baltarusijos opozicijos iš tiesų yra Kremliaus. Per ją Kremlius primena Lukašenkai jo vietą. Savo ruožtu Lukašenka dirbtinai sukuria ir palieka pakibusias ore tokias istorijas kaip su “Vagner”, kad kaip ir turėti kažkokį kabliuką prieš derybas su Kremliumi. Mūsų kraštuose tokios technologijos irgi yra taikomos, tik jų, šiukštu, niekada nenušvies nei sisteminė purvasklaida, nei (anti)sisteminiai bačiuliai.
O mano vertinimu tai šiuo metu Baltarusijoje matome “išdegintos žemės” politinėje erdvėje pasekmes. Lukašenką sutriuškina pakaitinė kandidatė - namų šeimininkė, bet ir ji nėra visų įtūžusių demonstrantų lyderė. Visi senosios Baltarusijos opozicijos lyderiai irgi kažkur išsislapstę. Su režimo smogikais mušasi jauni žmonės, pagrinde - futbolo ultros. Bet jie nėra prorusiški, greičiau jau atvirkščiai. Ir kol kas Kremlius padeda Lukašenkai tik propagandiniame lygmenyje, bet jeigu sukilimas neslops,( o mano žiniomis - neturėtų) tai visai galime išvysti ir fizinę Kremliaus pagalbą Lukašenkai.
Kodėl visi Lukašenkos pervertintojai tyli apie tai, kad jis pats ir sukūrė esamą situaciją?
Kodėl jie nutyli, jog deeskaluoti situaciją buvo galima paskelbiant 2 rinkimų turą?
Kodėl nutyli, kad neramumus sukėlė sąmoningos “silovikų” provokacijos, nes jie planavo iš pradžių maksimaliai išerzinti minią, kad paskui tą visą pasipiktinimo liepsną nuslopinti vienu smūgiu tą patį vakarą po rinkimų, bet jiems nepavyko?
Pora valandų iki rinkimų pabaigos kaukėti OMON smogikai važinėjo po Minsko miegamuosius rajonus, mušė ir sulaikinėjo žmones. Kaip jums atrodo, kodėl jie taip elgėsi, jeigu nesistengė išprovokuoti neramumų?

ah1       2020-08-12 18:33

apie 80 proc. kaimynų aktyvų priklauso valstybei, štai tie kur dirba valstybiniame kapitale - 80 proc. - ir balsavo už batką, jie turi darbą ir tik batka yra jų bent kažkokio pragyvenimo ir ramybės garantas, nes priešingu atveju bus kaip Ukrainoje - kai nėra ką parduot bobos vaikus gimdo ir pardavinėja Ukrainoje.

Kai Putinas ima Baltarusiją,       2020-08-12 17:41

tuo pačiu metu paskleidė žinią apie atrastą vakciną nuo corona viruso.Kad nukreipti dėmesį.Putinas moka.

Pasimetę vakarai,       2020-08-12 17:12

pasimetus Lietuva.Na,ir sugebėjo apsukti galvas Lukašenka,patariamas Putino.O žmonės kenčia.Net baisu pasidarė,kaip greitai Putinas suvyniotų Lietuvą.

nedera       2020-08-12 16:42

Tokia didelė žila barzda ir toks naivumas

DD plus DD       2020-08-12 16:41

Spėju, kad sąžinės, dėkingumo, garbės ir tiesiog padorumo padiktuotas Stanciko balsas mūsų tyruose bus mažai girdimas.
O šiaip, dėl pačios Tichanovskajos siekių, apie kuriuos kvailių protingais veidais pulkas šiandien gausiai plepa, nėra reikalo kažką aiškintis. Ji pati aiškiai suformulavo- jos tikslas ne valdžia savaime, o tikri demokratiški rinkimai vėliausiai po pusmečio. T.Y. jos tikslas- tapti pereinamojo laikotarpio prezidente. Tik tiek. Baltarusiams tai reiškia naujas perspektyvas, vietoj užrūgusio valdžioje nepakeičiamo Lukašenkos. O mums savaime aišku, kad geriau kaimynas kaip lenkai ar latviai- be bendrų paradų, manevrų ir bazių su rusais.

Kitai nuomonei       2020-08-12 16:25

Prisiminkite ką Bačiulis rašinėdavo dirbdamas “Veide” ir ką jis kalba apie Latviją pas savo draugelį Algį Ramanauską “Youtube” kanale. Kad ir kaip atrodytų panaši į tiesą versija dėl Lukošiaus būtinumo, ji turi labai rimtų spragų.

Lyg ir ne visai į temą, bet...       2020-08-12 16:24

O kokia yra pabėgėlės tautybė, jos tėvų tautybė? Kokia kalba ji kalba šeimoje? Pagaliau, ar ji moka gudiškai?

Liūdina        2020-08-12 16:17

vangi Amerikos reakcija.Na,bet jie gal kitais kanalais.

O Viešpatie,ar čia dar yra        2020-08-12 16:17

tikinčių Lukašenka?Lukašenkos ir Putino seniai sutartas tas spektaklis.Argi neužtenka kalėjimuose mušamų žmonių ir paleidžiamo Astravo?Klasta beribė.Kai Putinui nusibos,jis pats užtrumpins Lukašenką.Ar kas dar jį gins, Putinui įvedant armiją?Per naktį bus padaryta.Reikia labai rimtai į tai žiūrėti.Nes po šių represijų Lukašenka ,kaip šunelis bus Putinui už pavadėlio.

Putino        2020-08-12 15:51

desantas veikia ir šiame portale.Propagandos banga.

be muilo ,škia       2020-08-12 15:45

aaaš pritariu - tichanovskaja surinko 500 proc. visų balsų , o Lukašenka - tik 80 proc.

Žiūrėkim ne į Tichanosvskają,       2020-08-12 15:36

o ten esančius mušamus žmones.Ji tik simbolis ir jai reikia padėti,ji pasimetusi.

Stebina ir nestebina vakarų       2020-08-12 15:33

reakcijos nebuvimas.Baltarusijoje sprendžiasi Rusijos ir gal net Putino likimas.Vienas darugas iš Baltarusijos ,profesorius,parašė,kad Baltarusija niekada nebus tokia,kokia buvus.Prašė pasimelsti…Labai svarbus dabar Lietuvos,Lenkijos,latvijos,Ukrainos ,Estijos vaidmuo.Reikia veikti labai ryžtingai.

varna       2020-08-12 15:05

... Cichanouskaja lenkia Lukašenką 3, 4, 5 ar 10 kartų.
Vel ponas klastoja… specas. lyg pats skaiciavo.

ah1       2020-08-12 14:21

kritikuoju :
1) ” Tai patvirtina peršviečiamose balsadėžese gulėjusių armonikėle sulankstytų biuletenių gausa – būtent taip biuletenius pažymėjo Cichanouskajos rinkėjai.”
Jei masiškai ir visur C. rinkėjai savo biuletenius žymėjo lankstydami armonikėle
reiškia tik viena - kad lankstymas biuletenių armonikėle buvo kordinuojamas iš vieno centro, biuletenio lankstymas armonikėle manau kad pasirinktas taip pat neatsitiktinai, o tyčia ir tikslu sukelti vizualinę gausą biuletenių  pasipūtimu/ pašiaušimu - na visai kaip mano mažasis katinukas gazdindamas senus katinus papučia uodegą, papučia nugarą, pastato kuprą ir skersas pasišokėdamas bėga senų katinų link, šie išsigasta, bėga o pasišiaušęs mažasis katinėlis siaubūnas juos vaikosi - tai va pirmiausia reaguojama į įvaizdį - toks gamtos dėsnis, na panašiai ir vyrus moterys ” suvysto”  gražinimosi voratinkliu.
2)“Ir svarbiausia – tai patvirtina rinkėjų elgesys: ar kas nors matė kur nors viešai pergalę šventusius diktatoriaus rinkėjus – juk jų turėtų būti 80 proc.?” Jei 80 proc. balsavo už L., tai reiškia ne ką kitą o triuškinančią L. pergalę prieš šliurpsinčią namų šeimininkę, ir lojalumą  triuškinančiai laimėjusiam L., kuris kvietė apsiraminti ir tai kad tuos 80 proc. balsavusių už L.  rinkimų rezultatas tenkina, tenkina ir tai kad šliurpsėjusiai namų šeimininkei L. neatiduos prezidento posto ir neišduos tų 80 proc. išreiškusių pasitikįjimą L.
3)”...juk ten LDK žemės, juk jiems toks svarbus lietuvių balsas”.  Jokios LDK nebuvo - pagal dokumentą  statutą ” Didžioji Kunigaikštystė Lietuvos, Ruskių, Žemaičių ir kitų” rusėn. “Velikoe Kniazstvo Litovskoe, ruskoe, Žmoitskoe i inix.” pagal vikipediją , todėl abreviatūra turėtų būti liet. “DKLRŽ ir kt.”
4)“Ten Cichanouskaja lenkia Lukašenką 3, 4, 5 ar 10 kartų. ” - tai kad kažkur kažkas kažką lenkia nieko dar nereiškia - pvz. kaip ir pagal suformuotą rinkiminę praktiką  Lietuvoje pagal daugiamečius rinkimų stebįjimus - na ir kas kad kažkas pirmauja kaimiškose apylinkėse, ar mažesnių regionų apygardose Lietuvoje rinkimus lemia ir keičia Klaipėdos, Kauno ir “vyšnia ant rinkimų torto” - Viniaus rinkėjai.
VAT.

Kita nuomonė       2020-08-12 13:41

O gal Rusija to tik ir laukia?
Audrius Bačiuulis rašo:
Audrius Bačiulis Pasakyčiau Backai, kad viešai paprašysiu nenaudoti jėgos prieš taikius protestantus pabrėždamas žodį “taikius”, bet šiaip visaip jį remsiu, kol Baltarusijoje nėra Rusijos karinių bazių ir mielai nusiurbsiu į EHU protestinį elektoratą
Yra sakoma, kad diplomatija atsiranda tada, kai atsiranda tradicijos, perduodamos karta iš kartos iš ministro ministrui nežiūrint partinės priklausomybės. Jei taip, tai Lietuvos diplomatija gali didžiuotis - pas mus tradicijos - bent jau Baltarusijos prokremlinės opozicijos atžvilgiu - yra akivaizdžiai susiklosčiusios.
Štai prieš dešimtmetį, po 2010 gruodžio Lukašenkos rinkimų Baltarusijoje tuo metu dar žymus opozicionierius, buvęs paskutinės demokratiškai rinktos Baltarusijos Aukščiausiosios Tarybos pirmininkas Stanislovas Šuškevičius, per Radio Svoboda eterį pašaukė Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną įvesti kariuomenę į Baltarusiją ir taip apginti “žmonių gyvybes ir sveikatą”.
Netrukus po to Šuškevičius apsireiškė Vilniuje, kur jį išskėstomis rankomis kaip didį kankinį už laisvę ir demokratiją pasitiko bei po Seimą vedžiojo tuometis užsienio reikalų ministras Audronius Ažubalis ir Seimo Užsienio Reikalų Komiteto pirmininkas Emanuelis Zingeris.
Šiandien, kaip pranešama, Lietuvoje apsireiškė buvusi kandidatė į Baltarusijos prezidentes, krymnašisto ir Putino garbintojo Tichanovskio žmona Svetlana, kurią meiliai į savo glėbį priėmė užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius.
Tichanovskaja, priminsiu, skelbiasi laimėjusi prezidento rinkimus, bet įtvirtinti šią savo teisę kovoje ant Minsko barikadų neketina, nes nenori kelti pavojaus savo rinkėjų sveikatai ir gyvybei.
Na ir teisingai - Lietuvoje ir kavinės jaukesnės, ir viešbučiai prabangesni wink

to Ramiros       2020-08-12 13:37

Teko skaityti mintį, kad jos vyras -  uolus Putino gerbėjas yra Rusijos projektas Baltarusijoje.

Logika       2020-08-12 13:09

“tų komisijų, kurių nariai sąžiningai sukaičiavo balsus.” O kaip tokių komisijų galėjo būti, kai toks baisus diktatorius tvarko rinkimus. Uh.

Ehrmantraut       2020-08-12 13:01

baltai pavydžiu jos vyrui, moteriškė, norėdama ištraukt savo diedą iš kalėjimo net balotiravosi į prezidentus. ot čia tai gyvenimo draugė, neprapulsi su tokia smile

Neblogai       2020-08-12 12:50

troliai padirbejo prie sio straipsniuko.Net ir plisiuku prisirinko is ..... issiziojeliu.Pries dedant pliusisuka nepatingekit pavarineti pilkasias.

vardan teisingumo       2020-08-12 11:53

ne Lietuvos,bet Stanciko akimis.

to Remiros       2020-08-12 11:41

kai isisavini viena minti ar sakini,gi isisavini amziams:):):)Mastyti jau nereik.Kam tas vargas?:)

Ramiros       2020-08-12 11:21

Be abejo, janukovičiaus/putino gerbėjui, o, gal, ir jų mylėtojui sunkoka suprasti…

Gal       2020-08-12 11:16

autorius dalyvavo Baltarusijoje rinkimu stebetoju,gal bendravo su kokios komisijos dalyviais ten dalyvavusiais?Jei ne ar ponas objektyvus savo kategoriskose teiginiuose,ar geranoriskas ir teisingas?

Sunkoka suprasti,        2020-08-12 10:16

kas laimėjo rinkimus. Cichanouskajos rėmėjai gatvės mūšiuose - žalias jaunimėlis, praktiškai nematyti suaugusių žmonių. Tapino mitinguotojai buvo tokie patys - soc.tinklų gyventojai, kuriems patinka leftistų, liberalų, globalistų idėjos. Jei Cichanouskają  remia Juknevičienė ir Kubilius, tai man taip pat atrodo įtartina, nes jie taip pat palaikė Ukrainos maidaną, ko nelinkėčiau kaimynams baltarusiams.

Pasitaiko       2020-08-12 10:14

Kol kas manau, kad Dalius, tiesiog, buvo užsiėmęs kitais reikalais ir nesidomėjęs puolė rašyti. Visiems nusišnekėti pasitaiko. Taip buvo ir su Linu Medeliu ir net su pačiu Dočiu, kai piktinosi alkoholio pardavimo ribojimais kaimo parduotuvėlėse.

Daliau, viskas yra truputį sudėtingiau. Ir aš nei sau, nei Baltarusiams nelinkėčiau Ukrainietiškos alternatyvos.

Tichanovskaja       2020-08-12 9:55

gal jau baikit laužyt rašybą per kelienį ir rašykit pavardę normaliai. patys gudai tik kas dešimtas kalba baltarusiškai, taip, kad atrodot protingai durnais su šitom įmantrybėm.

Sibiro vailokai       2020-08-12 9:08

ir cia pilnu tempu darbuojasi.Su gelem tarakona Vilniuje sutiktu.

pastaba       2020-08-12 8:59

Svarbiausia isminciaus perlai… O is tikruju klastotojo… Turis patyrima. Verciau eitu arti zeme: gal rastu nafta.

stasys        2020-08-12 7:30

Aš nematau Baltarusijoje jokiu pilietinės visuomenės apraišku , gal Linkevičius daugiau nori matyti nei rodoma ? Čia tik vienas dalykas nesikeičia, Lietuva vėl šalia svetimu problemu ignoruodama savo . Cichanouskaja nėra Prezidentas taip kaip iš oro negalima materializuoti tai ko nėra . Aš tai neskubėčiau su teiginiais ir Kubiliui nereikėtu kelti vėliavu , tos moters palaikymas Baltarusijos visuomenėje gana fragmentiškas .

Dabar vakarai laiko       2020-08-12 7:23

egzaminą.Ar pripažinti Tichanovskają prezidente?Būtina.

Pritariu "BŪKIMEVIENINGI"       2020-08-12 6:23

https://bukimevieningi.lt/svetlana-cichanovskaja-panaudojo-ir-ismete/
Svetlana Cichanovskaja (Сьвятлана Ціханоўская), gavusi vos 10 % rinkėjų balsų, suprato, kad už riaušių kurstymus teks atsakyti. Jos šeima pasielgė labai paprastai – prieš rinkimus vaikus išvežė į Europą, o paskui ir ji pati pabėgo.

Moteris pagaliau suprato, kad ja pasinaudojo iš „išmetė“. Taip taip, Lietuva ją priėmė ir netgi pavadino tikrąja Baltarusijos prezidente, kuri dabar yra pasimetusi ir nežino, ką daryti.
“Drąsioji kovotoja nebežino ką daryti, nes nebegauna tiesioginių nurodymų

„Aš išvažiavau, bet aš su liaudimi. Ar aš ne su liaudimi? Kaip jūs tai suprantate?..“

Ji pradėjo klausinėti žurnalistų: „Kur aš reikalingesnė?“

Žurnalistai: „Mes nežinome.“

Svetlana: „Ir aš nežinau, vaikinai, ir aš nežinau…“

Svetlana: „Jeigu aš grįžčiau, aš nežinau kaip būtų, ar protestai liautųsi ar sustiprėtų, ir aš nežinau kaip šioje situacijoje man elgtis.“
Ar taip elgiasi tikras kovotojas? Pirmai pasitaikiusiai minutei ima ir pabėga pas kurstytojus, galvodama, kad ji jiems dar reikalinga… Taip, Linukas su Gitanuku ją paglostys, pagirs, pasakys kokia ji šaunuolė. O kur paskui dės?

Tai geras pavyzdys, kaip JAV pasielgia su naudingais idiotais, kurie neišpildo jų lūkesčių. Todėl mūsų vasalai tokie darbštūs…

Paverksiu dėl Baltarusijos       2020-08-12 5:28

Kaip suprantu, tai paskutinė ekonomiškai laisva šalis Vakarų Europoje. Baltarusija turi labai daug išteklių, išvystytą pramonę ir žemės ūkį. Jei Vakarų banditams pavyks sukelti maidaną, Baltarusija po išgrobstymo taps tokia pat ubagė, kaip dabar Lietuva.

Labai liūdna, kad viena, mums gerai žinoma, Lietuvos politinė jėga prisideda prie Baltarusijos okupacijos. Man labai liūdna, kad lietuviai padeda okupuoti kaimyninę šalį. Jei Baltarusija pralaimės šitame kare, jos žmonės taps ubagais kokiems 30 metų. Baltarusiai nesupranta, kas vyksta. Jie per ilgai išbuvo izoliacijoje. Ta pati bėda buvo Lietuvoje, kai mus okupavo Vakarų ekonominiai žudikai.
Po okupacijos ekonominiai šunys pradės griauti viską nuo pramonės iki infrastruktūros. Kultūros banditai ideologijos pagalba sugriaus baltarusių papročius ir istoriją. Juk Lietuva buvo sugriauta pagal tą patį modelį. Ukrainą sugriovė lygiai taip pat. Atėjo laikas Baltarusijai.

Argi lietuviai būtų pasidavę ekonominiams žudikams, jei būtų žinoję, kad taip bus? Būtų kilęs karas, ir, galbūt būtume apgynę savo šalies ekonomiką. Bet įvyko kaip įvyko. Lygiai taip pat, Baltarusijoje, visi komunistai trina rankomis, nes po okupacijos visas turtas pereis į jų plačias rankeles.
Jie sugriaus žemės ūkį, išgrobstys techniką ir taps taip vadinamais ūkininkais. Miestuose ekonominiai žudikai sugriaus fabrikus ir gamyklas, tūkstančiai žmonių liks be duonos kąsnio. Baltarusijos piliečiai, kaip ir mes 1990 metais, nesupras, kaip gyventi, nes nebus kas vadovauja, o to pasekoje taps ubagais.

Man labai liūdna. Liūdna dėl to, kad prie visos tos okupacijos prisideda Lietuvos politika.
https://bukimevieningi.lt/paverksiu-del-baltarusijos/

Ramiros       2020-08-12 3:44

Autoriaus įžvalgos bei samprotavimas yra, mano nuomone, teisingi. Ačiū jam už tai ! Juk labai nedora būtų toleruoti tokią neteisybę, smurtą prieš savuosius piliečius, klastotes. Nemanau, kad komunistinė diktatūra yra kažkoks tai gėris, o yra priešingai. Pavyzdžių daug ir visi ne komunistų naudai.  Norisi tikėti, kad vienam iš jų greitu laiku ateis pabaiga, nes jo valdomi piliečiai to nori, o žiaurus smurtas prieš juos tik pagreitins tai. Ilgai užtupėtas sostas jau braška .... Duok, Dieve !

Keistas straipsnis....       2020-08-12 1:48

Gaila, kad Lietuvoje neatsiranda tokio, kaip Lukasenka. O ko Lukasenkos gerbejams eiti i gatves? Jie balsavo, ir dabar gali ramiai dirbti….

gana sensacingi atradimai apie Lukošių       2020-08-12 1:29

Pasirodo, jis tikrai turi čigoniško kraujo. Greičiausiai jo tėvas buvo čigonas, nes per interviu Gordonui pats prisipažino, kad paėmė motinos pavardę.
O štai taip atrodė jaunasis Lukošius: https://twitter.com/VS_Oblomov/status/385142730063482880
Apie mozaikinę šizofreniją žino visi, bet labai nedaug kas žino, kad kurį laiką jaunystėje jis buvo paprastu kolūkiečiu Kirgizijoje, turėjo ten žmoną ir, matyt, vaikų. Šis “kirgiziškas pėdsakas” paaiškintų ir jo sentimentus 2010m. nuverstam Kirgizijos prezidentui Kurmanbekui Bakijevui, kuris dabar, pasiėmęs slavišką vardą ir pavardę, nuolat sukinėjasi tarp garbingiausių Lukošiaus kviestinių svečių. Žiūrėdami paskutinę Lukošiaus “atskaitą tautai” atkreipkite dėmesį į besišypsantį mongoloidiškos išvaizdos vyriškį su akiniais.

O štai čia Baltarusijos Vidaus reikalų ministras Karajevas, pakeitęs gimusį Luhanske NKVD gerbėją Šunevičių, kuris ne taip seniai buvo suimtas vadinamoje “cukraus fabrikų” byloje. Gimęs Vladikavkaze, kariavęs Kalnų Karabache aišku kieno pusėje… Dabar jo banditai siautėja Baltarusijos miestų gatvėse.
https://i.ytimg.com/vi/NL5AchIRWG0/maxresdefault.jpg

to ah1       2020-08-11 23:22

Pasižiūrėk, kas dabar vyksta Baltarusijoje ir nebesvaigsi apie tuos 80 batkos procentus. Mažiau skaityk BELTOS dezinformaciją.

Vardas       2020-08-11 23:22

Atsakau į klausimą ,kodėl nėra besidžiaugiančių batkos pergale? Ogi todėl kad tai paprasti tylus darbštūs žmonės kurie dabar daugiausia fabrikuose arba laukuose javapjūtė juk. O protestuoja liberalleftistų jaunimėlis praplautomis smegenėlėmis.

???       2020-08-11 23:14

“Pranai”, tu gal Linkevičioaus sekretorė?

ah1       2020-08-11 23:11

batka - 80,08 proc. = 4 mil.659 tūkst.561.
namų šeimininkė - 10 proc. = 587 tūkst. 411.
Na o tai kas vyksta pas kaimynus labai primena filmą “Jocer” su herojumi psichiniu ligoniu paskui kurį eina masės su “jocerio”  kauke.

Pranas       2020-08-11 23:01

Tiesos.lt redakcijoje kas nors perskaito straipsnius, ar bet kokie net grafomaniški rašiniai nesunkiai patenka į „eterį“?

pss       2020-08-11 23:00

Kuo jau čia taip nusivylei? Kad komjaunuolio LL veidą parodė? Jei kam neaišku, kas laimėjo, paklauskit baltarusių. Stancikas parašė, kad 2x2 yra 4. Jei nepalaikai išrinktos naujos prezidentės, palaikai pralaimėjusį Lukašenką. Visi tarpiniai variantai (derybos, dialogas su pralaimėjusiu diktatoriumi) naudingi Lukašenkai, nes jam reikia laimėti laiko malšinant teisingą žmonių pasipiktinimą. Paprasta kaip 2x2.

nusivyliau autorumi       2020-08-11 22:45

jo įžvalgos nedomins .Gerbiau ir vertinau .Matyt,  praeity neįžvelgiau ...

cha       2020-08-11 22:26

tas vyrukas perskaitė štai šias išankstines apklausas ir patikėjo: По результатам exit poll Молодежной лаборатории кандидаты продемонстрировали следующие результаты: Александр Лукашенко набирает 79,7%, Светлана Тихановская 6,8%, сообщает БЕЛТА.

cha - BELTA yra Lukašenkos propagandos agentūra.

- deja deja       2020-08-11 21:59

Nesąmonė - per nepriklausomas apklausas - exit poll - buvo akivaizdžiausia, n kartų didesnė Cichanovsk. pergalė. Nurodykite, kur matėte kitaip. Toliau - užsienio ambasadose, net kur neleido šimtams balsuoti, milžiniška Cichanovsk. pergalė, pvz Lenkijoje 100 kartų. Autorius teisingai klausia: kur matėte Lukašenk, rinkėjus, išėjusius pareikšti kitokios nuomonės? smile

Deja, deja, Daliau,       2020-08-11 21:34

jei neklystu, kiek buvo skelbta apie rinkimų dienos nepriklausomas apklausas („Exit poll“), Batkos pranašumas buvo neabejotinas…
Ar galėjo būti kitaip, kai Batkos pusėje, viena vertus, visokeriopi milžiniški resursai, antra vertus, gudų opozicija neturėjo nei pakenčiamos programos, nei charizmatiškesnio lyderio?
Trečia, sorošistinių globalistų kurstymas ir akivaizdus melas per įvairiausius žiniasklaidos kanalus, sisteminių buvo lengvai demaskuojamas, todėl kaip tik pasitarnavo Lukašenkos įsitvirtinimui.

Paulius       2020-08-11 21:33

apie keistą Stanciko rašinį net nekalbėsiu. bet pasakykite man kas nors, pagaliau, kas atvažiavo į Lietuvą: Tichanovskaja ar cichanouskja? Ir kas čia per stebuklinga metamorfozė? T.y. vizoje ir pase ji Tichanovskaja ar peržengusi Lietuvos Gudijos sieną staiga sugudėjo?

Vilnius       2020-08-11 19:48

STANCIKAS PARAŠĖ VISIŠKĄ NESAMONĘ. TOKIŲ PREZIDENTŲ KAIP TA BOBA PILNOS PSICHUŠKĖS KARTU SU NAPOLEONAIS, GUAIDO IR PAN.
KAM RINKIMAI TADA APSKRITAI? GAL TADA TIESIOG PASKELBIAM MAJAUSKĄ BALTARUSIJOS PREZIDENTU- JIS TEN IR PEDERASTUS IR KANAPES IR VAIKŲ ATIMINĖJIMĄ KAIP MAT ĮVES- KAIP IR TĄ GLOBALISTŲ, TOLERASTŲ IR VISOKIŲ LGBT’ISTŲ REMIAMA BOBA.

Gintaras        2020-08-11 19:44

O kur storasis Linkevicius padejo lakune Nadia Savcenko?

Sorosine siuksle       2020-08-11 19:42

Kodel visos siuksles bega i Lietuva?

Zyde       2020-08-11 19:40

Ji yra

Kis       2020-08-11 19:12

D.Stancikai,o kur logika?Juk Nepriklausomybes paskelbimas ir prezidento rinkimai,kazkas panasaus (i ka cia panasu?,rinkites patys)nes as renkuos pirsta ir vyriska relikta?Gal as ne taip suprantu,bet isivaizduoju,kai Landzbergis ir tas antras pasiskelbs,juk man nebus abejoniu,kad Landzbergis tik seimo pirmininkas,paskui del solidumo pasirase Atkuriamojo,bet tikrai ne valstybes prezidentas,nors tu pasikark?O Linkevicius visdelto uzsienio (Lietuvos valstybes) vadovas,jis negali kalbeti nuo saves,kai sitaip klausiama?Tikriausiai,nes kvepia pnasumais ,kai sakoma nekysk kur suva nekysa savo liezuvio?

G.P.       2020-08-11 19:06

Iš pradžių galvojau, kad čia kažkoks ironiškas feljetonas. Paskui gi supratau, kad žmogus nuoširdžiai įsitikinęs, kad gavo apreiškimą.
Ir dar. Tas nuoširdžiai naivus kalbėjimas apie “brolius” LDK baltarusius - tai tik papildomas vanduo ant “litvinizmo” malūno. Jeigu autorius žino, ką tas terminas reiškia.
Liūdna.

aiskus       2020-08-11 19:04

dalykas, kad jei jau lrt’e sako, kad rinkimai pas batia buvo klastojami, tai garantija, kad to nebuvo.

cha,       2020-08-11 19:00

aiškiaregis, kaip ir Rasa Juknevičienė. Labai gerai stebėjo rinkimus būdami Lietuvoje.

tikrai       2020-08-11 18:57

Nusivyliau siuo autorium,,,nesamones raso

Prašalietis       2020-08-11 18:52

Tik lansberginio durnių laivo paraleliniame pasaulyje gyvenačiam Stancikui ir kitiems pseudopatriotiniams lunatikams Lietuvos “akis mato” baltarusiškų namų šeimininkę Cikanovskają laimėjusią Baltarusijos prezidento rinkimus prieš Lukašenką 3-4-5 ar 10 kartų pralenkiant Lukašenką. Beliko Lietuvos prie valdžios lovio besistumdantiems “protingiems” durniams paskelbti Cikanovskają prezidente ir Cikanovskaja kaip mat “pasidarytų” prezidente. Trumpas paskelbė proamerikinį venesuelinį lunatiką Venesuelos prezidentu, tik niekas nežino kur jis “prezidentauja”. “Profesionalumas ir patyrimas” neegzistuojančius dalykus padaryti “realiais” šiandieninių “patriotinių virtuozų” yra pasiektas tokio lygio, kokio nėra niekur kitur pasaulyje. Užteko susirinkusiems “tautiniams pranašams patriotiškai paskelbti” eiliniams durniams ir Ramanauskas - Vanagas pasidarė “buvęs pokario valstybės vadovas”, Noreika - vėtra buvo ne tik “generolas” bet ir “žydų gelbėjimo pogrindžio organizatorius ir vadovas”, V.Lansbergis buvo ne tik LTSR Aukščiausios Tarybos pirmininkas, bet “pasidarė vienu metu” 1991 metais ir “Atkuriamojo Seimo pirmininkas sugriovęs TSRS”. O kur dar “pranašiskai” skelbiamas rusiškų tankų atvažiavimo “faktas” mūsų “okupuoti” dar nuo 2014 metų... Iki visško Cichanovskajos pasidarymo Baltarusijos prezidente Stancikui beliko “patriotiškai” pasakyti, Lukašenkai - von tu prezidento rinkimus pralaimėjai, o Nausėdai -, kad jis Prezidentūroje nors “patriotiškai” pasispaustų ir padarytų garbingos prezidentinės vietos Cichanovskajai, kur ji galėtų susidėti nors dalį šeimos namų virtuvėje turėtų savo virtuvės įrankių, kurie jai prezidentiniam darbui labai padėtų. Cichanovskaja būtų tikra Baltarusijos prezidentė Baltarusiaji “laikinai prezidentaujanti tremtyje”.

na, taip       2020-08-11 18:17

dar vienas liberastas su propagandiniu pliurpalu.

Vardas       2020-08-11 18:12

Lenkijos Prezidentas Andrzej Duda turejo varzytis 2020 m. Lenkijos Prezidento rinkimuose su Malgorzata Kidawa-Blonska, o ne su tuo staiga atsiradusiu naglu sukcium Rafal Trzaskowski kuris vos netapo Lenkijos Prezidentu.
Nera Svetlana Cichanovskaja jokia isrinkta Baltarusijos Prezidente. Galima tik gincytis tikri ar suklastoti 2020 m. Baltarusijos Prezidento rinkimu rezultatai.
Jei LiberalBolsevikams: KonserVatniku TS-LKD, Liberalu Sajudziui, Laisves partijoms Svetlana Cichanovskaja yra nauja Baltarusijos Prezidente cia yra ju problemos.
Svetlana Cichanovskaja Baltarusijos Prezidente gali pripazinti pirmiausia tik JAV arba Lenkija, o Lietuva pripazintu tik antra arba trecia ir jokiu budu ne pirma.
Siaip nelogiska pripazinti Svetlana Cichanovskaja Baltarusijos Prezidente kai nemazai Kandidatu i Baltarusijos Prezidentus sedi arestineje.

abc.       2020-08-11 17:33

kodėl Stanickas stebisi Linkevičiumi ir Vaitiekūnu? o šventas naivume ! dabar aš stebiuosi Stanicku. p.s Lietuvą pirmoji pripažino Moldova ,jeigu ką.

Lalkas       2020-08-11 17:26

Kitas,kas buvo tada, dabar ne tas pats pasaulis labai pasikeites.

Al.       2020-08-11 17:15

Bet Nacionalinis susivienijimas privalo tai pasakyti.


Rekomenduojame

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Algimantas Rusteika. Jei balsuosi už mažus, „tavo balsas prapuls“

Liudvikas Jakimavičius. Gražus rudenėlis ir rinkimų aritmetika

Ramūnas Aušrotas. Istorinės savimonės pabaiga

Neredaguota.lt. Vytautas Sinica: Kova dėl istorijos

Vytautas Radžvilas. Baltarusija: į laisvę ir demokratiją Putino glėbyje?

JT Orhuso konvencijos priežiūros komitetas pripažino: Lietuvos Respublika pažeidė Orhuso konvenciją

Mokytojai iš Kvetkų, Pandėlio, Papilio premjerui Sauliui Skverneliui: Pagal galimybes ištaisykite padarinius savo didžiosios klaidos

Spalio 6 dieną bus atidengtas antkapinis paminklas Adolfui Ramanauskui-Vanagui

Vygantas Malinauskas. Krikščioniškas pasirinkimas

Geroji Naujiena: Kad ir mes duotume vaisių

Andrius Švarplys. Cukrus, Linai

Algimantas Rusteika. Susipažinkime – naujoji, modernioji, nuostabioji, jaunoji LSDP karta

Gediminas Kulikauskas. Istorikas: „Dešimt kautynių“ – kitokia knyga apie partizanus

Algimantas Rusteika. Apie kritinę masę

Rasa Čepaitienė. Rentininkų partija

Ramūnas Aušrotas. JK valdžia po truputį pradeda „veržti kranelius“ gender ideologijos sklaidai tarp jaunimo

Mirštanti Europa (ir tai nėra vien tiktai senėjimas) kviečiasi „šviežio kraujo“...

Algimantas Rusteika. Apie teisingumą

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.