Dantė Aligjeris (Dante Alighieri, 1265–1321) – italų poetas, mąstytojas:
„Karščiausios liepsnos pragare skirtos tiems,
kurie per didžiuosius moralinius išbandymus laikėsi neutralumo.“
P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.
Parašyk komentarą
Komentarai
koks teisingas komentaras Nr 1.Saukiami visi velniai ir setonai,bet kodel bijome pripazinti,kad susigundeme"laisve”,atrodytu 4 metus pragyvenome nelaisveje,kai tie metai buvo isskirtiniai Lietuvos 8istorijojemnei vieno politiko nesimate apsivogus ,visa peizaza apsiko 18 milijonai Gabrieliaus isplauti.Ko mes tikejomes,jaunimas dar ne karta klis,bet kur auge ,verslo zmones,kaip ir Blazyte,kur tuos nelaimingus metus sedejo Radzvilas su Juozaiciu,o kur signatari,kuriu balkoneli ozys okupavo.Ta publika senai reikejo bausti pagal nusikaltimu dydi,o mes juos isrinkome,tu kuriems si gauja naudinga nebutu sugebejus isrinkti.Siulau prezidentui,nustoti moralizuoti,laikas tvarkytis teisineje sistemoje,finansai tuoj tuoj sugros romansus,o mes kara kariaujame su istvirkeliais,o prasidejo nuo KGB uzslaptinimo dar 75 metams.Kam tai naudinga?
tarsi kokia valdymo metodika lokosenoms, putinams bei ankstesniems diktatoriams, ar ne?
Partijų peštynės.
Žmonės pavesti sau, t. y. išsišokėliams iš jų tarpo, yra silpninami partijų kivirčų ir peštynių, kurios kiekviena veržiasi gauti valdžią ir garbės naudojantis netvarka šalyje. Ar gali žmonių masės ramiai svarstyti šalies reikalus ir valdyti šalį, kai viskas sujunka su asmens interesais? Ar gali žmonės gintis nuo išorės priešų? Negali, nes į tiek dalių, kiek minioje galvų išskaldytas planas nustoja ant galios, ir todėl lieka nesuprastas ir negalimas vykdyti.
ar dar?..
“Politika ir moralumas. Politika neturi nieko bendro su moralumu, ne politikas ir todėl netvirtas savo soste. Kas nori valdyti, turi griebtis ir gudrybių, ir veidmainiavimo. Didžiausios tautų ypatybės – atvirumas ir doringumas – politikoje yra ydos, nes jos nuverčia nuo sosto greičiau nei kitkas, kad ir stiprų priešininką. Tos ypatybės turi būti gojų valstybių atributais. Tačiau mes nieku gyvu negalime jomis vadovautis.
Galingesniojo teisė. Mūsų teisė – jėgoje. Žodis „teisė“, yra atitrauktinė ir niekuo neįrodoma mintis. Tas žodis reiškia: duokit man tą, ko aš noriu, kad aš tuo pačiu įrodyčiau, jog esu stipresnis už jus.
Valstybėje, kur yra blogai organizuota valdžia, įstatymų ir valdytojo susilpnėjimas dėl supuvusio liberalizmo veikimo, aš imu naują teisę – tvarką ir vyriausybės parėdymus, sugniaužt įstatymus, pertvarkyti visas įstaigas ir tapti valdytoju tų, kas atidavė mums savo galios teisę, atsisakęs nuo jos lengvatiškai, liberališkai.”
Mūsų valdžia, kai šiandie yra susvyravusios visos kitos valdžios, bus galingiausia ir stipriausia iš visų kitų valdžių, nes ji bus nematoma ligi tol, kol tiek sutvirtės, kad jos jau nebegalės jokia gudrybė nuversti.
Tikslas pateisina priemones. Iš laikinojo blogio, kurį mes esame priversti dabar padaryti, gims gera, galinga valdžia, kuri nustatys teisingą žmonių būties mechanizmo ėjimą; senąją tvarką šiuo atveju suardys liberalizmas. Rezultatai pateisina priemones. Kreipkim akį savo planauose ne tiek į tai, kas gera ir dora, kiek į tai, kas reikalinga ir naudinga.
Prieš mūsų akis stovi planas, kuriame strategiškai pravesta linija, nuo kurios mums nebegalima atsitraukti, nes kitaip visas žydų amžių darbas žlugtų.
se, kad norit:
“Kapitalo despotizmas. Ar valstybė netenka gyvybės galvos, ar vidiniai kivirčai atiduoda ją išoriniam priešui valdyti – šiaip ar taip yra, vistiek ji jau amžinai žlugusi: ji mūsų valdžioje. Kapitalo despotizmas (o kapitalas visas mūsų rankose) tiesia jai šiaudelį gelbėtis, už kurio valstybei tenka noroms nenoroms laikytis; kitaip ji tuč tuojau smegtų į bedugnę.
Vidaus priešas. Tą, kuris iš liberalinės sielos sakytų, kad tokios rūšies sprendimai esą nedori, aš klauščiau: jei kiekvienai valstybei du priešu ir jei prieš išorinį priešą jai leista ir laikoma geru daiktu vartoti visas kovos priemones, pavyzdžiui: nesupažindinti priešo su savo puolimo ir gynimosi planais, pulti jį nakčia arba su nelygiu žmonių skaičium, tai kodėl gi tokios priemonės prieš blogesnį visuomenės tvarkos ir gerovės ardytoją galima vadinti neleistinomis ir nedoromis?”
Minia, anarchija. Ar gali sveikas logiškas protas viltis sėkmingai vadovauti minioms išmintingais aiškinimais, arba perkalbinėjimais, kai yra pasipriešinimas, nors ir beprasmis, bet kuris gali pasirodyti paviršutinai galvojantiems žmonėms malonesnis? Pripratę vadovauti niekšiškais geiduliais, paskalomis, papročiais, patikėjimais, tradicijomis ir sentimentalinėmis teorijomis, - žmonės minioje ir minios žmonės partijomis suskyla. Tuo tarpu partinis suskilimas trukdo susitarti ir nuraminti įsisiubavusias žmonių mases. Kiekvienas minios nusprendimas pareina nuo pripuolamos arba tyčia paruoštos daugumos, kuri, nežinodama politikos paslalpčių, daro absurdišką sprendimą ir tuo pati pasigimdo anarchiją valdžioje.”
sako - drungnus net pats Dievas isspjauna..
“Nebijok priešų, blogiausiu atveju jie gali tave užmušti. Nebijok draugų, blogiausiu atveju jie gali tave išduoti. Bijok abejingų - jie nežudo ir neišduoda, bet su jų tyliu pritarimu Žemėje tarpsta išdavikai ir žudikai”.
9 rate tironai - Leninas, hitleris, stalinas, lukašenka,
8 rate - kolaborantai: komunistai, kubilius, šimašius, landsbergiai
——
Dantė Dieviškoji komedija
Neutralumas prasideda, kyla iš piktybinio NEnoro praregėti.
.
Todėl kartoju: kodėl necituojami „Siono išminčių protokolai“?
——
... > Siono išminčių protokolai > Frankfurto mokykla > JAV kultūrinė revoliucija su Sorošu ir jo sėbrais > ...
Fluoruotas vanduo.
Dantų pasta su fluoru.
Ir bevalė silpnapročių minia garantuota.
—-
5 % mąsto.
15 % mano kad mąsto.
80 % bijo mąstyti.
—-
Ankstesniuose komentaruose toks socialinės lygiavos mylėtojas piktinosi žmonių sluoksniavimu (grupavimu) pagal jų sąmoningumą, dvasingumą, vertybinius prioritetus.
Gojai ir Lietuvoje (ES) yra gojai.
Kad blogis laimėtų, užtenka gėriui nieko nedaryti.